Σάββατο, 24 Ιανουαρίου 2015

Τα ρασοφορα κατακαθια της Εκκλησιας των ΜΑΤ εν δρασει!!!!

Εκκλησιαστικα κατακαθια υποστηριζουν και προπαγανδιζουν τα πολιτικα κατακαθια.



Πρωτος και εμφανεστερος ειναι ο Κυπριος Ψυχασθενης της Αστορια.
Λυσσομανα καθημερινα ο χασομερης υπερ των ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ ΣΑΜΑΡΑΔΩΝ.
Τα ...προκοψαν εκει κατω στην Κυπρο και εμφανιστηκαν και εδω στην Ελλαδα να τα ...προκοψουν!!!
Γεμισαμε με Αγριορειτες  ψυχασθενεις ηγουμενους Κυπριους.
Γεμισαμε με παρδαλους Κυπριους δεσποταδες μεχρι την δυστυχισμενη Αφρικανικη ηπειρο να το παιζουν υπερελληναραδες σαν τον γελοιο τον Σεραφειμ Κυκκωτη.




Τωρα ενα νεο εκκλησιαστικο φρουτο κατακαθι το ονοματι νεο-Παϊσιος, ..πνευματικος τριων καλογρηων, παρακαλω, προπαγανδιζει ξετσιπωτα και αδιαντροπα  υπερ του ΣΦΑΓΕΑ του Ελληνισμου και των Ελληνων, του Αρχιβρυκολακα αρχηγου των αιματοποτιστων βρυκολακων.
Εμφανιστηκε λοιπον στο φιλοδεσποτικο ιστολογιο της δεκαρας, να διαφημιζει τον Αρχιβρυκολακα της επικαιροτητας - οπως και τον ετερο Αρχιβρυκολακα του Φαναριου - οτι ηταν αρεστος στον πατερα Παισιο τον Αγιορειτη τον οποιο συνιστουσε να ψηφιζουν οι χριστιανοι, οτι ταχα αυτη ηταν η επιθυμια του.
Τον πηραμε τηλεφωνο και ο εν λογω "πνευματικος 3 καλογρηων", που λενε οτι αφησε το Αγιον Ορος και βγηκε να ...κουμανταρη τις 3 καλογρηες!!!υπεραμυνθηκε του γελοιου και αισχρου αρθρου του, που υποστηριζε την θελησι του Παϊσιου του παληου αλλα και του ...νεωτερου της μονης Ιλαριωνος!!! να ψηφισουν οι χριστιανοι τον ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟ Βρυκολακα.

==Δεν ντραπηκες, τον ειπαμε, δεν ντραπηκες πατερ, γι αυτα που δημοσια εγραψες;
Καποιοι σαν εσενα στηριζετε τους καταστροφεις του Γενους και τους διαλυτες της Πατριδας μας;
Και δεν πατε αν κρυφτητε;
Ο Παισιος ο νεωτερος μας εκλεισε το τηλεφωνο διοτι θιξαμε και καταβρεξαμε την ...προβοσκιδα του λυκου.
Πληροφορουμαστε οτι ο εν λογω ΝεοΠαισιος της Αριδαιας γυριζει και μοιραζει ψηφοδελτια του αιμοδιψους Βρυκολακα.
Καταντια.
Και ο δεσποτης της Εδεσσας δεν γνωριζει τιποτα ή γινονται ολα με την εγκρισι του;
Θα περιμενουμε δηλωσι για καποια επεμβασι του. 

Να χαθητε εσεις οι διαφοροι Παισιοι, κατακαθια ρασοφοροι της καλοπερασιας και της ρεμουλας, αυτα τα τερατα υποστηριζετε που δολοφονησαν 7οοο Ελληνες που δεν αντεξαν τον μαρασμο και την απελπισια και αυτοκτονησαν;
Ελατε να ρωτησετε τα παιδια μας τι λενε γι αυτους τους Βρυκολακες που μας ηπιαν το αιμα και καταντησαν ζητιανους χιλιαδες Ελληνες που ταϊζουν την πεινα τους και γυροφερνουν στους καδους και στα συσσιτια.
Αυτους υποστηριζετε, που καταργησαν την Κυριακη αργια και κακουργησαν μαζι με τον Υπουλο και καταγωγιο ...Αχυρενιο αρχιεπισκοπο επανω στο Σωμα της Εκκλησιας;
Να πατε να χαθητε εκκλησιαστικα κατακαθια, πλαστοπροσωποι του πατρος Παισιου που συκοφαντειτε τον γεροντα και τον λεκιαζετε.
Αν ζουσε σημερα εκεινος θα σας προτεινε να εξαφανισθητε στα βαραθρα του Αδου, εσας που ενσπειρετε ζιζανια και συκοφαντειτε και σπιλωνετε τον γεροντα.
Εμεις τον γνωριζαμε καλυτερα απο σας και εκεινος ποτε δεν δεχοταν το αδικο και τους αδικους και ποτε δεν υποστηριζε τους καταστροφεις της Πατριδας μας.

ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ 

ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ;;;

Fvto1

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης


Επί τεσσεράμισι σχεδόν χρόνια αυτή η χώρα έζησε ένα πρωτοφανές ολοκαύτωμα των πάντων, μια ιστορική ανθρωπιστική καταστροφή που δεν έχει κανένα προηγούμενο στην σύγχρονη ιστορία της. Χιλιάδες επιχειρήσεις έκλεισαν ή πτώχευσαν πετώντας στον δρόμο δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενους, οικογένειες διαλύθηκαν ένεκα οικονομικών προβλημάτων, νέοι επιστήμονες, η ελπίδα του έθνους, εξοριστήκαν για να βρουν αλλού καλύτερη τύχη, νοσοκομεία έκλεισαν ή κυριολεκτικά διαλύθηκαν αφήνοντας ξεκρέμαστους και χωρίς φάρμακα χιλιάδες ασθενείς, σχολές και σχολεία καταργηθήκαν ή υπολειτουργούν με άθλιες συνθήκες, πανεπιστήμια βούλιαξαν στην βρωμιά και στις ακαθαρσίες, σπίτια που κτιστήκαν με δάνεια δημοπρατηθήκαν και κυριολεκτικά πέταξαν έξω ιδιοκτήτες που δεν φαντάζονταν όταν πήραν τα δάνεια την σημερινή εξέλιξη και τέλος, τα εθνικά θέματα εγκαταλείφθηκαν στην τύχη τους και η χώρα έγινε το κλοτσοσκούφι των γειτόνων της ενώ φτάσαμε στο σημείο οι τουρκικές φρεγάτες να kάνουν κρουαζιέρες έξω από το Σούνιο.


Fvto2

Παρασκευή, 23 Ιανουαρίου 2015

Aποτειχισι: Σεβασμιωτατε μητροπολιτη πατερα Ιερεμια, μεχρι ποτε θα συνεχιζετε να ασχημονειτε; Φθασατε στο σημειο να διαστρεβλωσετε και τα λογια του πατρος Παϊσιου; Και δεν ντρεπεστε; Ετσι ομως αποδεικνυετε οτι τον ατιμαζετε. Που μιλαει ο πατηρ Παισιος για την Αγια Αποτειχισι των Ιερων Κανονων, που ταρασσεται ο Διαβολος και τα οργανα του οταν την ακουει; Λεει αυτα που εσεις στη συνεχεια ισχυριζεσθε; Δηλαδη....."" .......Καί τῶν ἀποτειχιστῶν ἀπό τήν ἄλλη (αὐτῶν δηλαδή πού λέγουν νά παύσουμε ἀκαίρως τό μνημόσυνο τοῦ Πατριάρχου); Λιγη ντροπη δεν βλαπτει παληοφιλε πατερα Ιερεμια. Κριμα, λυπησατε οχι μονο τον πατερα Παισιο που διαστρεβλωνετε τα λογια του, αλλα Γην και Ουρανον, απο την φοβεραν θεολογικην πτωσιν σας. Και ενα ερωτημα ακομα πατερ: Δηλαδη συμφωνειτε με τις Αιρεσεις του Αιρεσιαρχου Βαρθολομαιου και θεωρειτε ακαιρη την παυσι του μνημοσυνου του; Πειτε το ευθαρσως για να ενημερωσουμε τον λαον της Γορτυνιας εαν εχει ορθοδοξον ή κακοδοξον επισκοπον.

Ο άγιος Γέροντας Παΐσιος για τα φιλενωτικά κινήματα και την αποτείχιση (Μητροπολίτου Γόρτυνος Ἰερεμία)




Ἀποτελεῖ μεγάλη ἔκπτωση τοῦ Μητροπολίτη Γόρτυνος αὐτὸ τὸ κήρυγμα, ποὺ μάλιστα τὸ ἔστειλε καὶ στὰ ἱστολόγια γιὰ δημοσίευση. Μετὰ τὴν διαστρέβλωση τοῦ ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου ἀπὸ τὸν μητροπολίτη Πειραιῶς (σ’ ἐκείνη τὴν στημένη Ἡμερίδα ποὺ διοργάνωσε στὸν Πειραιᾶ), ἔρχεται τώρα ὁ κ. Ἱερεμίας νὰ διαστρεβλώσει ἕνα κείμενο τοῦ Ἁγίου Παϊσίου.



Θὰ παραθέσουμε τὸ κείμενο, χωρὶς νὰ χρειάζεται νὰ κάνουμε ἀνάλυση τῆς διαστρέβλωσης τῶν λόγων τοῦ Ἁγίου Παϊσίου. Ἀρκεῖ νὰ ἐπισημάνουμε ὅτι τότε, οὐδεμία σχεδὸν συζήτηση γινόταν ἐπισήμως στὴν Ἐκκλησία μας, περὶ ἀποτειχίσεως. Ὅσα ἔγραψε ὁ Ἅγιος Παΐσιος, τὰ ἔγραψε γιὰ τὶς Παλαιοημερολογίτικες Παρατάξεις.



Ἂς θυμηθεῖ ὁ Γόρτυνος ἐκείνους τοὺς Ἁγίους, ποὺ στὴν δεσποτικὴ ἐναντίον τῆς Ἀποτειχίσεως παραζάλη τὰ ξέχασε. Οἱ Ἅγιοι Μ. Ἀθανάσιος, Μ. Βασίλειος, Γρηγόριος Θεολόγος, Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής, Θεόδωρος Στουδίτης, Γρηγόριος Παλαμᾶς, Μᾶρκος Εὐγενικὸς καὶ ὅσοι ἄλλοι, ὅταν δίδασκαν καὶ ἔκαναν ἀποτείχιση, δὲν ἦσαν ἐκτὸς Ἐκκλησίας.



Γράφει ὁ κ. Ἱερεμίας:
«Ἐπειδή εἶναι ἕνα ὡραῖο ὁμολογιακό κείμενο, μεταξύ τῶν δύο ἄκρων, τῶν φιλοενωτικῶν ἀπό τήν μιά μεριά, καί τῶν ἀποτειχιστῶν ἀπό τήν ἄλλη (αὐτῶν δηλαδή πού λέγουν νά παύσουμε ἀκαίρως τό μνημόσυνο τοῦ Πατριάρχου), δέν θά ἤθελα νά τό στερηθεῖ τό ποίμνιο πού διακονῶ».
                               (ερεμίας Γόρτυνος).


         ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ

ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ

  ΔΗΜΗΤΣΑΝΑ-ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΙΣ



Δημητσάνα - Μεγαλόπολις, Κυριακή 25 Ἰανουαρίου 2015

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ


1. Σήμερα, ἀδελφοί μου χριστιανοί, ἡ ἁγία μας Ἐκκλησία ἑορτάζει τήν μνήμη τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Θεολόγου. Ὁ πατέρας αὐτός εἶναι ὁ ἄριστος θεολόγος τῆς Ἐκκλησίας μας μετά τόν Εὐαγγελιστή Ἰωάννη. Πραγματικός θεολόγος, κατά τόν ἅγιο Γρηγόριο, δέν εἶναι ἐκεῖνος πού ἔχει ἁπλᾶ διαβάσει μερικά ἤ καί πολλά θεολογικά συγγράμματα, ἀλλά εἶναι ἐκεῖνος πού μέ τήν προσευχή, τήν τήρηση τῶν προσταγμάτων τοῦ Θεοῦ καί τόν ὅλο του ἀσκητικό ἀγώνα, ἀναζητᾶ συνεχῶς τόν Θεό καί πετυχαίνει τήν θεοπτία. Τήν θεοπτία ὁ ἅγιος Γρηγόριος τήν ὀνομάζει «θεωρία». Καί λέγει: «Πρᾶξις ἐπίβασις θεωρίας»! Μέ τήν «πράξη», δηλαδή μέ τήν ἄσκηση, θά πετύχουμε τήν «θεωρία», τήν θεοπτία, τήν θέα καί τήν βαθύτερη ἀπόλαυση τοῦ Θεοῦ. –Ἀλλά ἐνθυμοῦμαι, ἀγαπητοί μου, ὅτι σᾶς ἔχω ὁμιλήσει ἄλλοτε γιά τόν ἅγιο Γρηγόριο τόν θεολόγο.

 Καί μάλιστα θυμᾶμαι ὅτι στήν ὁμιλία μου ἐκείνη σᾶς εἶπα ποιά εἶναι, κατά τόν ἅγιο, τά «ὀπίσθια τοῦ Θεοῦ», πού εἶδε ὁ Μωυσῆς. Εἶναι αὐτό πού θά γινόταν στά «πίσω», στά μετέπειτα ἀπό τόν Μωυσῆ χρόνια. Καί αὐτό εἶναι τά «Χριστούγεννα», ἡ σάρκωση δηλαδή τοῦ Υἱοῦ τοῦ Θεοῦ, τήν ὁποία προφητικῶς εἶδε ὁ Μωυσῆς. Ἀλλά κατά τόν ἅγιο Γρηγόριο τόν θεολόγο, πού ἑορτάζουμε σήμερα, καί κατά ἄλλους πατέρες, «ὀπίσθια τοῦ Θεοῦ», εἶναι οἱ θεῖες ἐνέργειες, μέ τίς ὁποῖες μποροῦμε νά νοήσουμε τόν Θεό. Τό «πρόσωπο» τοῦ Θεοῦ, τήν οὐσία Του δηλαδή, δέν μποροῦμε καθόλου νά τήν νοήσουμε. Ἀλλά γνωρίζουμε τόν Θεό καί δέν ἔχουμε παντελῆ ἄγνοιά Του. Πῶς τόν γνωρίζουμε; Τόν γνωρίζουμε διά τῶν θείων Του ἀκτίστων ἐνεργειῶν. Στό Θεό ὑπάρχει τό «ἄληπτον», δηλαδή τό ἀκατάληπτο καί αὐτό εἶναι ἡ Θεία Οὐσία. Ἀλλά ὑπάρχει καί τό «ληπτόν», δηλαδή τό καταληπτό, καί αὐτό εἶναι οἱ θεῖες ἐνέργειες, «ἵνα τῷ ληπτῷ μέν ἕλκῃ, τῷ δέ ἀλήπτῳ θαυμάζηται», λέγει ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ θεολόγος, πού ἑορτάζουμε σήμερα.

2. Στό σημερινό μου ὅμως κήρυγμα, ἀδελφοί χριστιανοί, θά ἤθελα νά μᾶς μιλήσει γιά λίγο ὁ ἅγιος Γέροντας Παΐσιος ὁ ἁγιορείτης, τοῦ ὁποίου τώρα τελευταῖα εἴχαμε τήν ἐπίσημη ἁγιοποίησή του. Ὁ πατήρ Παΐσιος, σάν ἅγιος στήν ζωή του, ἦταν σέ ὅλα του «σωστός». Μέ αὐτό πού λέγω ἐννοῶ τό ἑξῆς: Εἶναι μερικοί, πού κάνουν τόν ἀγωνιστή καί τόν ὁμολογητή τῆς ὀρθόδοξης πίστης, ἀλλά αὐτό πρέπει νά συνοδεύεται καί μέ τήν ὀρθόδοξη πνευματικότητά τους μέ προσευχή, μέ ταπείνωση, μέ ἀγάπη,  μέ ἀσκητικότητα, καί ἀκόμη οἱ ἀγωνιστές τῆς πίστης πρέπει νά ἔχουν θεολογική γνώση, διαφορετικά δέν εὐλογοῦνται οἱ ἀγῶνες τους, γιατί δέν εὐαρεστοῦν τόν Θεό μέ ἐνάρετη ζωή. Εἶναι ὅμως πάλι ἄλλοι, πού ἀγαποῦν τήν προσευχή καί τήν ἄσκηση, κάνουν ἱερές ἀκολουθίες, ἀλλά δέν φαίνεται νά ἔχουν θερμότητα γιά τήν Ὀρθόδοξη πίστη, γιατί δέν τήν ὑπερασπίζονται ὅταν προσβάλλεται καί δέν ἀνησυχοῦν γιά τά προδοτικά κινήματα πού γίνονται εἰς βάρος της. Καί ὅμως, ἀγαπητοί μου, ἡ πίστη μας εἶναι ἡ βάση γιά τήν ἁγιότητά μας καί οἱ Ἅγιοι τῆς Ἐκκλησίας μας ἔδωσαν δυνατούς ἀγῶνες γιά τήν ὑπεράσπιση τῶν ὀρθοδόξων δογμάτων.

Ὁ ἅγιος Γέροντας πατήρ Παΐσιος, λοιπόν, ἦταν, λέγω, «σωστός», γιατί ὅλη του τήν ζωή τήν πέρασε μέ προσευχή καί ἀσκητικά παλαίσματα, ἀλλά ἦταν καί ὁμολογητής καί ἀγωνιστής τῆς πίστεώς μας, ὅταν τό καλοῦσαν οἱ περιστάσεις. Ἔτσι, ὅταν ὁ Πατριάρχης Ἀθηναγόρας ἔκανε τά προδοτικά του κινήματα πρός τήν Δύση γιά συναντήσεις μέ τόν Πάπα, ἀποβλέποντας στήν ἕνωση μαζί του, ὁ πατήρ Παΐσιος ἐξέφρασε τήν ἀνησυχία του ζωηρά, ὅπως τό βλέπουμε σέ μία του ἐπιστολή* στόν μακαριστό πατέρα Χαράλαμπο Βασιλόπουλο, τόν γεννήτορα καί πνευματικό πατέρα τῆς ἐφημερίδος «Ὀρθόδοξος Τύπος». Τήν ἐπιστολή αὐτή ὡς προερχομένη ἀπό ἅγιο ἀσκητή τήν θεωροῦμε ὡς πατερικό κείμενο. Ἐπειδή εἶναι ἕνα ὡραῖο ὁμολογιακό κείμενο, μεταξύ τῶν δύο ἄκρων, τῶν φιλοενωτικῶν ἀπό τήν μιά μεριά, καί τῶν ἀποτειχιστῶν ἀπό τήν ἄλλη (αὐτῶν δηλαδή πού λέγουν νά παύσουμε ἀκαίρως τό μνημόσυνο τοῦ Πατριάρχου), δέν θά ἤθελα νά τό στερηθεῖ τό ποίμνιο πού διακονῶ. Γι᾽ αὐτό καί δημοσιεύω ὡς Κυριακάτικο Κήρυγμα τήν ἐπιστολή αὐτή τοῦ ἁγίου Γέροντος πρός τόν μακαριστό, ἅγιο πάλι Γέροντα, πατέρα Χαράλαμπο Βασιλόπουλο: 


ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ… ΙΕΡΑΤΙΚΕΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΘΕΟΜΠΑΙΧΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ

samaras agio oros OKΓράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Μόνο αηδία προκαλεί η συνεχιζόμενη προσπάθεια εκμετάλλευσης του θρησκευτικού φρονήματος από τον ηγέτη των κυβερνώντων για να κερδίσει χριστιανικούς ψήφους. Εκμεταλλευόμενος την δεδηλωμένη αθεΐα της αντιπολίτευσης, δεν χάνει ευκαιρία να δίνει καλοστημένες παραστάσεις με θρησκευτικό «περιεχόμενο» για να παρασύρει αφελείς και καλοπροαίρετους Έλληνες ορθόδοξους να ψηφίσουν αυτούς που δεν δίστασαν να οδηγήσουν την χώρα στην μεγαλύτερη καταστροφή της μεταπολεμικής της ιστορίας και να εξοντώσουν το ορθόδοξο χριστιανικό φρόνημα με αλλεπάλληλα αντιχριστιανικά νομοσχέδια.
Τελευταίο άθλιο κρούσμα ηγούμενος γυναικείας μονής της βορείου Ελλάδας που προβάλλεται σαν διάδοχος του προσφάτως αγιοποιηθέντος πατρός Παϊσίου,  έστειλε σε μια «χριστιανίζουσα» γνωστή ιστοσελίδα το κάτωθι κείμενο που αναγράφει μεταξύ των άλλων και τα εξής : «Πριν είκοσι και πλέον χρόνια αναφερόμενος ο Γέροντας, (Παϊσιος) με μεγάλη εκτίμηση στο πρόσωπο του σημερινού πρωθυπουργού μου είπε: –Μετά από μερικά χρόνια Πρωθυπουργός της Ελλάδος θα είναι ο Αντώνης Σαμαράς! Σήμερα πεπλήρωται κι αυτή η προφητεία. Προσωπικά συγκινούμαι ότι επί δικής του Πρωθυπουργίας έγινε η αγιοποίηση του πατρός Παϊσίου. Είναι γνωστό, ότι ο Γέροντας εκτός που ήτο ένας σύγχρονος μεγάλος Άγιος, ήταν και φλογερός πατριώτης. Αγαπούσε πολύ την Ελλάδα, και δεν ήθελε με κανένα τρόπο να επιτρέψουμε να πέσει σε άθεους ανθρώπους. Αυτό το ορθόδοξο κράτος, όπου ευδοκεί ο Θεός, δεν πρέπει να το κυβερνούν άνθρωποι που δεν έχουν καμμία σχέση με την Εκκλησία, πολλώ δε μάλλον να είναι και εχθροί αυτής. Και αγωνιζόταν με όλες του τις δυνάμεις γι’ αυτό. Ο Πρωθυπουργός μας Αντώνης Σαμαράς έχει φόβον Θεού, ευλαβείται πολύ την Παναγία μας και αγαπά την πατρίδα μας υπέρ της οποίας διαθέτει τα χαρίσματά του, με τα οποία τον έχει προικίσει ο Θεός»!!!!
Εκτός του ότι δεν υπάρχει καμία μαρτυρία ούτε κάποιο γραπτό κείμενο για τα ανωτέρω, ιδού μόνο μερικά από τα επιτεύγματα του «θεοσεβή» πολιτικού που κάνει τα πάντα για την άγρα ορθόδοξων ψήφων στις προσεχείς εκλογές :
-Ψήφιση νομοσχεδίου στο ευρωκοινοβούλιο για την ανάδειξη της ομοφυλοφιλίας…
-Νομοί διάλυσης της οικογένειας και του γάμου…
-Κατάργηση Κυριακής αργίας…
-Ίδρυση τμήματος ισλαμικών σπουδών…
-Μετατροπή των θρησκευτικών σε θρησκειολογία…
-Κατάργηση θρησκευτικών αργιών στη δημόσια εκπαίδευση…
-Ευτελισμός των μυστηρίων της βαπτίσεως και του γάμου…
 ΕΦΥΓΕ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ.
                                            ΚΡΙΜΑ.






Mαθαμε οτι ηταν ετοιμοθανατος. 
Αλλα ειχε και καποιες στιγμες ανανηψης απο το κωμα.
Σπευσαμε να παρουμε τηλεφωνο στην μητροπολι Κεφαλληνιας και ζητησαμε καποιον κληρικο που να εχη προσβασι στο δωματιο που νοσηλευονταν ο μητροπολιτης.
Καποιος προθυμος και καλοδιαθετος παππουλη μας απαντησε και ζητησε να τον εκθεσουμε το προβλημα μας. 
Και ζητησε να τον στειλουμε τα πρακτικα της ανομης και παρανομης παρωδια δικης.
Και ζητησαμε να προλαβη τον μητροπολιτη Κεφαλληνιας Σπυριδωνα και πριν εκπνευση το ζειν αφου επνεε τα λοισθια και θα αναχωρουσε για την Κρισι του Θεου να τον εθετε ενα σοβαρο προβλημα και αυτο ειναι η αδικη και η αποτροπαια πραξι της "καθαιρεσεως"  του ιερομοναχου πατρος Ευθυμιου Τρικαμηνα στην οποια συμμετειχε και την οποια υπεγραψε και ο ιδιος.
Και να ζητηση, πριν αναχωρηση για την εσχατη Λογοδοσια του την συγχωρησι απο τον Θεο, αλλα και απο τον αξιοσεβαστο ιερομοναχο.
Ο παππουλης μας ειδοποιησε οτι δεν τον προλαβε και ενω υπηρχε στο τελος καποια ανανηψι, ξαφνικα κατεληξε και κατεληξε ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ.
Τι κριμα αληθεια.
Σκεφτηκαμε να τον θεσουμε προ των ευθυνων του αλλα και ιδιαιτερα προ της προσωπικης του ευθυνης.
Και να ζητηση απο τον Θεο συγχωρησι για την ασεβεστατη αυτη πραξι και αδικια προς ενα ανθρωπο του Θεου.
Κριμα σεβασμιωτατε Σπυριδωνα Καλαφατακη.
Και τωρα τι θα πεις στον Θεο, τι θα απολογηθης για την μεγαλη αυτη αδικια;
Ο Θεος του Ευαγγελιου δεν εχει σχεσι με την αδικια και τους αδικους τους οποιους τιμωρει και θα τιμωρηση, καταδικαζει και θα καταδικαση πολυ αυστηρα, θα τους ριψη στο πυρ το εξωτερον.
Αυτο δειχνουν και αυτο διακηρυττουν τα Ιερα Κειμενα και ολες οι προειδοποιησεις τους.
Κυριε, μη στησης αυτω την αμαρτιαν ταυτην.
Ομως οι αλλοι που ζουν;
Αυτοι εχουν ακομα καιρο, εχουν ακομα καποια ευκαιρια να εξαλειψουν απο τον εαυτο τους αυτην την φοβερη ΑΔΙΚΙΑκαι προς θανατον αμαρτια.
Τους τροπους τους γνωριζουν.

Ποιοι ειναι αυτοι οι συνενοχοι της αχρειας αυτης πραξεως;
Ο Καρυστιας Σεραφειμ
Ο Καβαλας Προκοπιος
Ο Αλεξανδρουπολεως Ανθιμος
Ο Νεας Ιωνιας Κωνσταντινος
ΟΣταγων και Μετεωρων Σεραφειμ
Ο Περιστεριου Χρυσοστομος 


«Η απουσία από το “πρωτάτο”»! Αυτό το Υπόδειγμα αγωνιστών επιθυμεί ὁ Πατρ. Βαρθολομαίος!



ΠΕΡΙΟΔΟΣ  ΔΟΓΜΑΤΙΚΗΣ
ΚΑΙ  ΗΘΙΚΗΣ  ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ
Βλασφημία π τν φιλοπαπικν
κα φιλοοικουμενιστν
Το γιορείτου Μοναχο Νικολάου

ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ποχ τς ποστασίας, πο σχεδν καθημεριν ψηφίζονται ντιχριστιανικ νομοσχέδια, κα χουμε βαφτίση τ πικρ σ γλυκό, κα τ σκότος σ φς, κα τ παράνομο σ νόμιμο, σ ατ τν ποστασία ντάσσεται κα πρόσφατη συμπροσευχ το Πατριάρχη Βαρθολομαίου μ τν αρεσιάρχη Πάπα, κα ατ νομάζεται δογματικ ποστασία.
ς πρς τν θικ ποστασία χουμε ν πομε τ ξς: 
 
 
ταν ο φύλακες, πο πρέπει ν γρηγορον κα ν κάνουν τ καθκον τους, προλαβαίνοντας κα καυτηριάζοντας κάθε παρανομία, πο εσβάλλει μέσα στ ποίμνιό τους, δν τ κάνουν τ κάνουν μ δηλώσεις γενικ κα όριστα, κα κτς τόπου κα χρόνου κατόπιν ορτς, τότε βιώνουμε τ σημεριν δειν τν μαρτιν μας.
ς πρς τν δογματικ ποστασία χουμε ν πομε τ ξς:
 
 
πανορθόδοξος σύναξη δωσε ντολ γι θεολογικ διάλογο ν ληθεί, κα χι γι συμπροσευχές, μ λειτουργικος σπασμούς, μ παγγελία το πάτερ μν κα μνημόνευση στ ερηνικ το αρεσιάρχου πάπα. Πότε παψε στν ρθόδοξη νατολ τ συνοδικ σύστημα διοίκησης στν κκλησία το Χριστο; Κα τώρα διοικεται π Πάπα;! Πς γίνεται μετ χίλια χρόνια διαιρέσεως τς ρθοδοξίας π τν παπικ κακοδοξία, ν γίνεται τόσο γρήγορα μνήστευση τν κακοδόξων αρέσεων το Παπισμο; Τί προέκυψε κα παρακάμψαμε τος ερος Κανόνας κα τς ρήσεις τν γίων Πατέρων τς μωμήτου μν Πίστεως;
 
 
Ο προπάτορες μν χουν βάλει φραγμος πρς κάθε αρεση, πο ναφύεται στν κκλησία το Χριστο, δι τν δογμάτων, κα τν ερν Κανόνων, πο χουν ψηφίσει. Κα τ ποα σχύουν κα γι τν αρεση το Παπισμο. χι μόνο ο προπάτορες μν δι τν δογμάτων προστατεύουν τ θεμέλια τς ρθοδόξου πίστεως, λλ κα πολλο σύγχρονοι σιώτατοι Γέροντες, ς μακαριστς Γ. Παΐσιος κα λλοι πολλο μίλησαν ξεκάθαρα γι τν παπικ αρεση. μες πακούομε στος προπάτορας, κα στος σύγχρονους Γέροντες, πο χουν στηλιτεύσει ξεκάθαρα τν αρεση το Παπισμο κα το οκουμενισμο, τος δ μεγαλόσχημους οκουμενιστς μ τ σα παγγέλλονται, τος ποφεύγουμε ὡς τὸ μεγαλύτερο κακὸ πρὸς ἀποφυγή.
 
 
[σ.σ. Πῶς τοὺς ποφεύγετε, πάτερ; Μὲ τὸ νὰ τοὺς ὑποδέχεσθε στὸ Ἅγιον Ὄρος; Ἢ νὰ κοινωνεῖτε μὲ ὅσους τοὺς ἀποδέχονται; Θὰ προσπαθοῦμε νὰ μιμούμαστε τοὺς ἄλλους ἀγῶνες σας, τὶς προσευχὲς καὶ τὶς νηστεῖες σας, ἀλλὰ θὰ ποφεύγουμε τὸ παράδειγμά σας, γιατὶ αὐτὸ τὸ «ἀποφεύγουμε» ποὺ μᾶς λέτε, εἶναι μόνο στὰ λόγια, ὄχι στὴν πράξη].
 
 
Γράφει σχετικ Γ. Παΐσιος: «Κάποτε μο λθαν 
 
δύο καθολικοί.
Μο λέει λοιπν νας: λα ν πομε τ “Πάτερ μν”. –Γι ν τ πομε μαζί, το επα, πρέπει ν συμφωνομε στ δόγμα. μως μεταξ μν κα μν χάσμα μέγα στί… χουμε διαφορές. Εμαστε μν φυσικ παιδι το νς Πατέρα, λλ μερικ μένουν στ σπίτι κα μερικ γυρίζουν ξω».
οίδιμε Γ. Παΐσιε τ χάσμα, πο πικαλεσαι ο οκουμενιστς τ γεφύρωσαν ν μι νυκτί, κα τσι « κλεκτός τους» αρεσιάρχης Πάπας, χι μόνο πήγγειλε τ Πάτερ μν, λλ μνημονεύθη, ς κανονικς πίσκοπος στ ερηνικ τς θείας Λειτουργίας. Τ φοβερ τραγικ ατ λίσθημα τν οκουμενιστν τ προεπες ς ξς: « ρθόδοξος κκλησία μας δν χει καμμιν λλειψιν. μόνη λλειψις, πο παρουσιάζεται, εναι λλειψις σοβαρν εραρχν κα ποιμένων μ πατερικς ρχές».
 
 
ΠΟΙΑ ραγε εναι λογικ ξήγηση, γι σα βιώνει το ρθόδοξο Ποίμνιο σήμερα π τος οκουμενιστάς; Μήπως λόγ Ν. ποχς κα οκουμενιστικς πλάνης, παρακάμψαμε τος πατέρας τς κκλησίας, μες ο σύγχρονοι Πατέρες κα τοποθετήσαμε τικέττα στος ερος Κανόνες μ μερομηνία λήξεως; 
 
 
Πρέπει στ ξς τ ρθόδοξο ποίμνιο ν εναι σ γρήγορση μ μεγάλο γωνιστικ φρόνημα, κα κατάπαυστη προσευχ πρς τν Κύριο, γι ν ποτρέψη τν λλοίωση τς ρθοδόξου Πίστεως. ταν λόγ Ν. ποχς πρεσβεύης οκουμενιστικά, τι λες ο θρησκεες δηγον τν νθρωπο, πρς τν να Θεό, ατ εναι βλασφημία κατ τς θείας οκονομίας κα νσαρκώσεως το Θεο Λόγου κα λυτρώσεως το νθρωπίνου γένους.
 
 
πανθρησκειακ συνάντηση πρόσφατα στ Βατικαν γι προσευχ γι τν ερήνη στ Μ. νατολή, πο λαβε μέρος ρχηγς το Κράτους το Βατικανο Πάπας, Πατριάρχης Βαρθολομαος, ουδαος κα μουσουλμάνος, σ ποιν Θεν ραγε προσευχήθηκαν; Πάπας μ τς προσθέσεις κα φαιρέσεις, μαύρωσε τν χριστιανικ πίστη, ουδαος δν πιστεύει στν Χριστό, λλ στν ρχόμενο «Μεσσία» μουσουλμάνος τν πιστεύει μόνο ς Προφήτη, γι τν Πατριάρχη μας επαμε παραπάνω. προσευχ ατν τελικ γινε στ γαλμα, πο βρκε πόστολος Παλος στν θήνα κα γραφε πάνω «τ γνώστ Θε». ξο κα πηκολούθησε μετ τν συμπροσευχή, μεγάλη αματοχυσία. ταν κόσμος γύρω μας βιώνη τόσα πολλ δειν τ πανηγυρικ κα χαρμόσυνο κλμα, πο πεκράτησε στ Φανάρι μεταξ το Πατριάρχου κα το αρεσιάρχου Πάπα το σκάνδαλο τος ρσιν. 
 
 
Γι μι στιγμ ναρωτήθηκα μήπως ποτρέψανε τν πανηγυρικ ψήφιση στ ερωπαϊκ κοινοβούλιο το νόμου γι τ δικαιώματα τν μοφυλοφίλων, γι ατ πικρατοσε ατ φορία; Μετ π χίλια χρόνια διαιρέσεως τς ρθοδοξίας π τν παπικ κακοδοξία, ο οκουμενιστές, φο παραμέρισαν τος προπάτορας μν, πο γωνίσθησαν κα μς παρέδωσαν τν μώμητον λήθεια τς ρθοδόξου πίστεως, σήμερα πιχειρον ν πλήξουν κα τν νοημοσύνη τν πιστν. Ατ μαρτυρε κα πρόσφατη προδοτικ συμπροσευχή. φ σον εναι καρπο τν ψευδοδιαλόγων, θ δώσουν λόγο στν Δικαιοκρίτη Κύριο γι τν σκανδαλισμ τν πιστν τέκνων τς ρθοδόξου κκλησίας.
 
 
Μετ π πενήντα χρόνια κκλησιασμο μου στν στορικ Να το Πρωτάτου, τν προσεχ τεσσαρακοστή, Κυριακ τς ρθοδοξίας μ τ νέο τος, δι λόγους διαμαρτυρίας κα συνειδήσεως δν θ πάω στ Πρωττο, λλ σ λλη κκλησία, πο δν θ μνημονεύση τ νομα το οκουμενιστο-οκουμενικο Πατριάρχου Βαρθολομαίου.
 
 
[σ.σ. Ἀσφαλῶς κάτι εἶναι κι αὐτό. Ἀλλά, νὰ ξέρετε· δὲν θὰ δυσαρεστήσει καθόλου τὸν κ. Βαρθολομαῖο ἡ μὴ παρουσία ἑνὸς μοναχοῦ, ποὺ μιὰ φορὰ δὲν θὰ πάει στὸ Πρωτᾶτο, ἀφοῦ ὅλες τὶς ἄλλες φορὲς θὰ «κοινωνεῖ τοῖς ἀκοινωνήτοις»!
Ἀντίθετα, ἔτσι δίνεται τὸ κακὸ παράδειγμα, πατερ· ἀποτρέπεται τοὺς ἄλλους μοναχοὺς νὰ διακόψουν τὸ Μνημόσυνο τοῦ Παναιρετικοῦ Πατριάρχη, ἐνέργεια ποὺ μᾶς δίδαξαν οἱ Πατέρες, ἀφοῦ ἐσεῖς ὁ ἀγωνιστής, τοὺς διδάσκετε ὡς τὸ μέγιστο ἀγωνιστικὸ «κατόρθωμα», τὴν μὴ παρουσία στὸ Πρωτᾶτο, μιὰ φορὰ τὸ χρόνο!].
  

Πατερα ΣΑΒΒΑ ΛΑΥΡΙΩΤΗ: 

Κάπως παράξενα μας τα λέτε!





 
Τήν Παρασκευή 19-12-2014, τό στολόγιό μας ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ  εχε τήν τιμή νά συναντήσει τόν Γέροντα Σάββα Λαυριώτη, ρα 18:00 μ.μ. καί νά το πάρει μία μεγάλη καί κρως νδιαφέρουσα συνέντευξη γιά τρέχοντα καί βαρυσήμαντα πνευματικά ζητήματα πού πασχόλησαν καί συνεχίζουν νά πασχολον τό χριστεπώνυμο ποίμνιο τν πιστν.
 
 
Παραθέτουμε πομαγνητοφωνημένο τό Β΄ μέρος τς συνέντευξης:
(“Π.Π.”: Δημοσιεύουμε κάποια τμήματα τοῦ Β΄ μέρους τῆς συνεντεύξης. Ὁλόκληρη μπορεῖτε νὰ τὴν δεῖτε ἐδῶ).


 
ρώτηση: ...Πολλοί λένε ὅτι καί οἱ ἀβάπτιστοι θά σωθοῦνε. Στό Πατριαρχεο Πατριάρχης Βαρθολομαος ταν πηγαίνουν αρετικοί νά βαπτιστον, δέν τούς βαπτίζει (μόνο τούς χρίει).
 
Ἀπάντηση:  ρον ρον νωσον ατούς!...
 
ρώτηση:  Παρατηρεῖται στά σημεῖα τῶν καιρῶν ἡ Γεροντολατρεία-προσωπολατρεία στό πρόσωπο τοῦ πνευματικοῦ. Τό πνευματικό παιδί ἀντί νά ἐρωτευθεῖ τόν Χριστό μέ τήν βοήθεια τοῦ πνευματικοῦ, πολλές φορές "σκοντάφτει" στό πρόσωπό του καί μένει ἐκεῖ κι αὐτό εἶναι πολύ ἐπικίνδυνο. Ὁ πνευματικός δέν πρέπει νά σέ ἀπογαλακτίζει ἀπό τόν ἑαυτό του;
 
Ἀπάντηση:  Ἔτσι. Ὁ πνευματικός σέ ἀνδρώνει. Σέ κάνει ἄντρα. Δηλαδή σέ φέρνει σέ ἡλικία πληρώματος τοῦ Χριστοῦ. Ναί μέν θά σέ καθοδηγήσει, ἀλλά κάποια στιγμή θά πρέπει νά σοῦ λέει "ἀδελφέ μου", ἤ "ἀδελφή μου". Ὄχι νά σέ ἔχει ὑποανάπτυκτο γιά νά σέ καθοδηγεῖ καί γιά νά ἔχει ὀπαδούς. Δέν κάνουμε ὀπαδούς. Προσπαθοῦμε νά βγάλουμε ἀνθρώπους Χριστιανούς ἔξω. Νά στηρίζονται στόν ἑαυτό τους καί στόν Χριστό πάνω ἀπ' ὅλα κι ὄχι σέ μᾶς καί στόν κάθε Πνευματικό. Ἀλλιῶς, αὐτό εἶναι ὅπως τά μπονσάι τά φυτά πού τά βάζουν σίδερα γιά νά μήν μεγαλώνουν. Αὐτό εἶναι. 
 
 
 
[σ.σ. “Πατερικῆς Παράδοσης”: Λέτε, γέροντα: «Δέν κάνουμε ὀπαδούς»! Μόνο ποὺ αὐτὸ εἶναι στὰ λόγια. Γιὰ ρωτῆστε, πάτερ, τί συμβουλεύουν μὲ τὸ φωτοστέφανο τοῦ “πνευματικοῦ” καὶ τοῦ φωτισμένου Ἁγιορεῖτες, ἀλλὰ καὶ  ἄλλοι Γέροντες, ὅταν οἱ ἀνησυχοῦντες πιστοὶ τοὺς ἐρωτοῦν, ἂν ἐπιτρέπεται νὰ ἀποτειχιστοῦν! (Εἰδικὰ κάποιοι στὴν Καψάλα!). Τοὺς τὸ ἀπαγορεύουν μὲ διάφορες αἰτιολογίες (ὅπως κι ἐσεῖς), διλήμματα ἢ καὶ μὲ ἐκφοβιστικὸ λόγο· τοὺς λένε π.χ.: «ὅσοι ἀποτειχίζονται βγαίνουν ἐκτὸς Ἐκκλησίας»! Γέροντα, δυστυχῶς οἱ περισσότεροι σύγχρονοι Γέροντες, θέλουν ὀπαδούς!].
 
ρώτηση:  Θέλουν νά κάνουν ἀναθεώρηση τοῦ Συντάγματος, γιά νά ἀλλάξουν αὐτά πού δέν ἐπιθυμοῦν νά τηροῦν, ἔτσι δέν εἶναι;
 
Ἀπάντηση:   Αὐτό εἶναι πού ἔλεγα προηγουμένως. Στήν οὐσία τά ἔχουμε ἀλλάξει (τά τῆς Πίστεως) μέχρι τήν ψυχή μας μέσα. Ὅταν τό Εὐαγγέλιο δέν λειτουργεῖ σ’ ἐμᾶς, αὐτό θά γίνει κάποια στιγμή. Δηλαδή...........
Πρέπει νά μᾶς ἀπασχολήσει πρῶτα τό θέμα τῆς Πίστεώς μας!... Ἐδῶ οἱ Ἐπίσκοποί μας, τό μεγαλύτερο μέρος ἀπό αὐτούς σιωπᾶ καί μιλᾶνε τά ἀντίθετα. Εἶναι λίγοι αὐτοί πού μιλᾶνε. Εἶναι λίγοι αὐτοί πού λένε· ξέρετε κάτι; Θά πάρουμε μέτρα. Φοβοῦνται τήν ἐκκοπή τῶν μνημοσύνων. Ποιοί τό λένε αὐτό τό πρᾶγμα; Δέν τό λέει κανένας! Γιά αὐτήν τήν πατερική ἀντιμετώπιση, μιλάει γιά ἐκκοπή τοῦ μνημοσύνου κανείς σήμερα; Δέ μιλάει κανένας.
 
ρώτηση:  Τό ποίμνιο ἔχει ἀπορία: ἐδῶ καταργοῦνται τά πάντα ἀπό πολλούς Ποιμενάρχες, πότε θά γίνει καθαίρεση;
 
Ἀπάντηση: Ἐμεῖς ἀγαποῦμε τά πρόσωπα. Δέν κάνουμε καθαίρεση...Ποιός θά κάνει καθαίρεση;…Τόν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο ποιός θά τόν καθαιρέσει; Ὁ κόσμος! Ὁ κόσμος ὅμως δέν μπορεῖ νά τόν καθαιρέσει, παρά μόνο νά μήν τόν ὑποστηρίζει. Μά ὁ κόσμος «εἶναι στήν κοσμάρα του»! Δέ νοιάζεται ὁ κόσμος. Εἶναι μερικοί πού νοιάζονται, ἀλλά δέν ἔχουν ἐνοχλήσει τούς Ἐπισκόπους τους. Οὔτε τούς Ἱερεῖς τους. Κι ἄν ἔχουν στήριξη, ἔχουν λίγη, μικρή στήριξη γιατί δέν ὑπάρχουν Θεοφόροι Πατέρες. Ἐγώ τά συζητάω αὐτά πάρα πολλές φορές μέ ἀνθρώπους μέσα ἀπό τό Ἅγιον Ὄρος πού ἔχουν πνευματικές καταστάσεις καί πνευματικές ἀντιστάσεις. Μή νομίζετε ὅτι ἐμᾶς δέν μᾶς ἐνδιαφέρει αὐτό τό πρᾶγμα κι ὅτι δέν μᾶς κόπτει. Ἀλλά καταλήγουν στό ἴδιο συμπέρασμα: δέν ὑπάρχουν ἄνθρωποι νά τραβήξουν μπροστά. Κι ἄν βγαίνουνε κάποιοι καί τραβᾶνε μπροστά, κατευθείαν τούς καταχαρακώνουν. Κι ἐμεῖς γιά αὐτό πού πήγαμε καί κάναμε τώρα (οἱ ὑπογραφές στην ἐπιστολή γιά τήν «νέα ἐκκλησιολογία τοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου») μᾶς κυνηγᾶνε. Πέσαν ὅλοι ἐπάνω. "Θά σᾶς κάνουμε καί θά σᾶς δείξουμε"…Ἐμεῖς γιά αὐτό πού κάνουμε δέ φοβόμαστε.
 
 
 
[σ.σ. “Πατερικῆς Παράδοσης”: Κάπως μπερδεμένα μᾶς τὰ λὲς γέροντα. Ἐπίσημα, βέβαια, θεσμικά, δὲν καθαιρεῖ ὁ “κόσμος”, ἀλλὰ ἡ Σύνοδος. Αὐτὰ σὲ καιρὸ εἰρήνης. Ὄχι σὲ καιρὸ αἱρέσεως. Οἱ Πατέρες μᾶς δίδαξαν ὅτι σὲ καιρὸ αἱρέσεως ὁ πιστὸς κόσμος, κληρικοί, μοναχοὶ καὶ λαϊκοί, ὅπως ἐπὶ Νεστορίου, Βέκκου κ.λπ., (γιατὶ ὁ πιστὸς κόσμος, εἶναι πράγματι «κόσμος»-κόσμημα τῆς Ἐκκλησίας), ἔκαναν ἐκεῖνο ποὺ ἡ Ἐκκλησία διδάσκει: ἀποτειχίστηκαν ἀπὸ τοὺς μὴ καθηρημένους «ὀρθόδοξους» αἱρετικούς! Ἔτσι, ἀντέκρουσαν τὴν αἵρεση μὲ πρακτικὸ τρόπο, τοὺς ξεχώρισαν, κατέδειξαν ὅτι ὡς αἱρετικοὶ εἶναι ἐκτὸς τῆς ἀληθείας καὶ διαφύλαξαν τὸν ἑαυτό τους ἀπὸ τὸν μολυσμὸ τῆς αἱρέσεως.
Ὡς πρὸς τὸν φόβο, γέροντα· «δὲν φοβεῖσθε γι’ αὐτὸ ποὺ κάνατε», καὶ αὐτὸ μᾶς δίνει ἐλπίδες· φοβηθήκατε ὅμως νὰ κάνετε, αὐτὸ ποὺ παραλείψατε νὰ κάνατε, δηλαδή τὴ Διακοπὴ Μνημοσύνου, παρόλο ποὺ στὸ περιοδικὸ ποὺ βγάλατε, μᾶς παρουσιάζετε ὡς θεάρεστο ἔργο τὸ ὅτι οἱ Ἁγιορεῖτες ἔκαναν Διακοπὴ Μνημοσύνου τὸ 1970, ὅταν τὸ κακὸ ἦταν πολὺ μικρότερο!!! Τώρα, λοιπόν, ποὺ τὸ κακὸ γιγαντώθηκε, πάτερ, τώρα ποὺ ἔπρεπε, ὄχι μία, ἀλλὰ πολλὲς Ἀποτειχίσεις νὰ γίνουν, ΟΧΙ μόνο δὲν τὶς κάνετε, ἀλλὰ ΑΠΟΤΡΕΠΕΤΕ κι ὅσους θέλουν νὰ ἀποτειχιστοῦν! Ἂς συλλογιστεῖτε: Πόσο θεάρεστο εἶναι αὐτό;].
 
 
ρώτηση:  Μά ἤδη μέσα σέ ἐλάχιστες ἡμέρες ὑπέγραψαν χιλιάδες, πρᾶγμα πού σημαίνει ὅτι ὁ κόσμος ἐπιτέλους δέν κοιμᾶται κι ὄρθιος κι ἀντιδρᾶ στήν ἔκπτωση τῆς Πίστεως. Βέβαια, θέλουν νά τόν παρουσιάσουν κοιμισμένο, ἀλλά δέν εἶναι!
 
Ἀπάντηση:  Πρέπει νά ξυπνήσουμε. Πρέπει νά ξυπνήσουμε. Κι ὅσο πιό πολύ ὁ ἄνθρωπος ἔρχεται σ’ ἐπαφή μέ τόν Θεό, τόσο πιό πολύ ξυπνᾶ γι’ αὐτά τά θέματα. Ὅσο πιό πολύ καθαρίζεται κι ἀγαπάει τόν Θεό, τόσο πιό πολύ κοιτάζει κι ἐνδιαφέρεται γι’ αὐτά τά θέματα καί φυσικά πονάει γιατί ἀγαπᾶ τήν Ἐκκλησία. Ὅταν ἀγαπᾶς τόν Θεό, ἀγαπᾶς καί τήν Ἐκκλησία Του καί πρέπει νά κάνεις κάτι. Δέ μπορεῖ νά τ’ ἀφήνεις ἔτσι τά πράγματα.
 
 
Ἐρώτηση:  Ἐπιτρέπεται ἡ εἰσαγωγή αἱρετικοῦ μέσα στήν Ἁγία Τράπεζα;
 
Ἀπάντηση: Λέτε γι’ αὐτό πού ἔκανε ὁ Ἐπίσκοπος Ἄνθιμος πού ἔβαλε τόν Μονοφυσίτη;
 
Ἐρώτηση:  Ναί. Καί μάλιστα τράβηξαν οἱ ἴδιοι φωτογραφίες μέσα στό Ναό τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ, μέσα στό Ἱερό. Τίς δημοσίευσε ἀπό μόνη της ἡ Μητρόπολη καί μετά πειράχτηκε ἀπό κάποιους πού ἁπλῶς τά ἀναδημοσίευσαν. Καί βέβαια, διώκονται πιό πολύ Ἱερεῖς, ἐμᾶς τούς λαϊκούς δέ μᾶς διώκουν ἀκόμη τόσο. Ὁ Μονοφυσίτης φίλησε καί τό Ἱερό Εὐαγγέλιο μέσα στό Ἱερό.
 
Ἀπάντηση: Οὔτε στούς Ὀρθοδόξους δέν ἐπιτρέπεται αὐτό.
 
Ἐρώτηση:  Τούς ἱερεῖς ὅμως πού λένε μέ πᾶσα ἀγάπη καί σεβασμό καί χωρίς ἀκρότητες ὅτι αὐτό δέν ἐπιτρέπεται, τούς διώκουν.
 
Ἀπάντηση: Μᾶς διώκουν γιατί τούς καταδεικνύουμε. Τό ἴδιο καί τό Ἅγιον Ὄρος. Καί μᾶς διώκουνε γιατί τούς λέμε· γιατί δέ μιλᾶτε; Λένε· προσέξτε. Ἐμένα μ’ ἔχουν χαρακτηρίσει: «σοβαρό θέμα» ἡ Ἱερά Κοινότητα. Νά ἐπιληφθεῖτε, λένε, τοῦ «σοβαροῦ θέματος»… Ναί… Εἶμαι «σοβαρό θέμα»… Καί μοῦ λένε καί οἱ δικοί μου μέσα· μή μιλᾶς γιατί θά χάσεις τή θέση σου. Μά, ἡ θέση μου εἶναι τό ζητούμενο;
 
Ἐρώτηση:  Τήν θέση στόν Παράδεισο νά μή χάσουμε.
 
Ἀπάντηση: Μά αὐτήν θά χάσω ἅμα δέν μιλήσω. Καί δέν μποροῦν νά καταλάβουν ὅτι εἶναι ἔκπτωση νά μή μιλᾶμε. Στό κάτω-κάτω, ὅπως εἴπαμε καί προηγουμένως, δείχνουμε καί τήν ἀγάπη μας καταθέτοντας τό κυριακό μας δίλεπτο καί λέμε· νά, ἐντάξει. Προσπαθοῦμε νά δείξουμε τήν ἀγάπη μας καί αὐτό πού γίνεται δέ μᾶς ἀναπαύει. Ὄχι μόνο δέ μᾶς ἀναπαύει, μᾶς βρίσκει ἀντίθετους καί θά μᾶς βροῦνε μπροστά τους. Ἄς κάνουν ὅ,τι θέλουν. Ἐμεῖς δέν φοβόμαστε. Ἔτσι κι ἀλλοιῶς, ψυχή παίρνει μόνο ἕνας. Ἕνας παίρνει ψυχή. Ἄς κάνουν ὅ,τι θέλουν. Ἐμεῖς εἴμαστε ἀποφασισμένοι ὅτι ἔχουμε ἀφιερωθεῖ στόν Θεό. Προσευχώμαστε στόν Θεό νά μᾶς κρατήσει ἐκεῖ πέρα πού εἴμαστε, νά μήν ἐκπέσουμε ἀπό τήν ἀγάπη Του καί νά μήν ἐκπέσουμε ἀπό κεῖ πού βρισκόμαστε, γιατί θέλουμε τήν Χάρη, νά μᾶς βοηθάει ὁ Θεός. Ἐπειδή εὔκολα μπορεῖς νά πάθεις ὁ,τιδήποτε κι ἐμεῖς οὔτε τούς πρωταθλητές παριστάνουμε, οὔτε λεονταρισμούς κάνουμε. Ἁπλῶς αὐτό πού ἔχουμε μέσα στήν καρδιά μας, αὐτό δείχνουμε. Τίποτε λιγότερο, τίποτε παραπάνω. Καταλάβατε;
 
 
 
[σ.σ. “Π.Π.”: Αὐτὸ τὸ καταλάβαμε, πάτερ. Ἐκεῖνο ποὺ δὲν καταλάβαμε, γέροντα, καὶ μᾶς δημιουργεῖ ἀπορία, εἶναι τὸ ἑξῆς· Ἀφοῦ θέλετε νὰ ἔχετε τὴν θεία Χάρη, γιατί ἐξαιρεῖτε καὶ βγάζετε «μέσα ἀπὸ τὴν καρδιά σας» τοὺς παρακάτω λόγους τοῦ Εὐαγγελίου καὶ τῶν Πατέρων; «Ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε» καὶ «Ὧν τὸ φρόνημα ἀποστρεφόμεθα, τούτους ἀπὸ τῆς κοινωνίας προσήκει φεύγειν... ἐὰν δὲ φιλονείκως ἐπιμένῃ, τὸν τοιοῦτον παραιτεῖσθε» (Μ. Ἀθανασίου)· «Οὐδ’ ἂν πρὸς ὥραν αὐτῶν ἐπεδεξάμεθα τὴν συνάφειαν, εἰ σκάζοντας (χωλαίνοντας) περὶ τὴν Πίστιν εὕρομεν» καὶ «Οἵτινες τὴν ὑγιᾶ ὀρθόδοξον πίστιν προσποιούμενοι ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δὲ τοῖς ἑτερόφροσι, τοὺς τοιούτους, εἰ μετὰ παραγγελίαν μὴ ἀποστῶσιν, μὴ μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλὰ μηδὲ ἀδελφοὺς ὀνομάζειν» (Μ. Βασιλείου), ὅπως καὶ τὴν διδασκαλία τοῦ ἱ. Χρυσοστόμου, νὰ θεωροῦμε «ἐχθροὺς τοῦ Θεοῦ, οὐ μόνον τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ καὶ τοὺς τοῖς τοιούτοις κοινωνούντας»].
 
 
Ἐρώτηση (καί ὑποερωτήματα):  Κατά πόσο μποροῦμε νά ἀποκαλοῦμε τόν Πατριάρχη «αἱρετικό» ἐφόσον ἐπίσημα δέν καθαιρέθηκε, μέ τίς ἐκτροπές τῆς Πίστεως πού κάνει;
 
Ἀπάντηση:  Δέν εἶναι "ἐν ἐνεργείᾳ" αἱρετικός, ἀλλά «ἐν δυνάμει». Ὁ,τιδήποτε λένε οἱ Ἅγιοι Ἀπόστολοι καί οἱ Πατέρες, ὁ,τιδήποτε, εἶναι τό ὀρθόν. Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος λέει· ὅτι ἄν κάποιος ἔλθει καί σᾶς εὐαγγελίσει κάτι διαφορετικό ἀπό αὐτά πού σᾶς εὐαγγελίστηκα ἐγώ, ἀκόμη κι Ἄγγελος ἐξ Οὐρανοῦ κι ἄν εἶναι, «ἀνάθεμα ἔστω», νά τόν ἀναθεματίσετε. Λοιπόν, ἄν εἶναι καί Ἄγγελος, ὄχι ἄνθρωπος! Ἄγγελος!
 
 
 
[σ.σ. “Π.Π.”: Δηλαδή, γέροντα, ὁ Νεστόριος πρὶν καθαιρεθεῖ, ἦταν ἐν δυνάμει αἱρετικός; Ὅταν ἔλεγε ὅτι ἡ Παναγία ἦταν «ἀνθρωποτόκος», ἦταν ἐν δυνάμει αἱρετικός, καὶ ἐκείνη ποὺ φταίει (ἀφοῦ τὸν προήγαγε σὲ αἱρετικὸ ἐν ἐνεργείᾳ) ἦταν ἡ ἀπόφαση τῆς Συνόδου; Τότε, γιατὶ οἱ Ἅγιοι Κύριλλος καὶ Κελεστῖνος τὸν ὀνόμαζαν «λύκο» πρὶν καθαιρεθεῖ; Ἦταν ἐν δυνάμει λύκος κι ὄχι ἐν ἐνεργείᾳ;
Σ’ αὐτὸν τὸν παραλογισμὸ ὁδηγεῖ, γέροντα, ἡ Δυνητικὴ (παρ)ἑρμηνεία τοῦ ΙΕ΄ Κανόνος καὶ τῆς διδασκαλίας τῶν Ἁγίων ἀπὸ τοὺς ἀντι-Οἰκουμενιστές].
 
 
Ἐρώτηση:  Αὐτό ἰσχύει καί στούς λαϊκούς νά τό κάνουμε;
 
Ἀπάντηση: Σέ ὅλους. Σέ ὅλους ἀπευθυνόταν ὁ ἀπόστολος Παῦλος. Τό Εὐαγγέλιο δέν ἀναφέρεται μόνο στούς Ἱερεῖς. Αὐτά πού λές, ρωτᾶνε τόν ἀπόστολο, τά λές γιά ἐμᾶς; Αὐτά πού λέω σέ ἐσᾶς, ἀπαντᾶ, «τοῖς πᾶσι λέγω». Γιά ὅλους τά λέει!
Ἡ πνευματικότητα, αὐτό πού λέγαμε προηγουμένως, ὅταν θά μπορεῖ νά φτάσει κάποιος στόν φωτισμό, μπορεῖ νά μήν εἶναι Ἐπίσκοπος, δέν ἔχει σημασία, δέν εἶναι θέμα τῶν Ἐπισκόπων (ὁ φωτισμός). Εἶναι θέμα τῶν θεοφόρων. Ὅταν κάποιος εἶναι θεοφόρος, δέν χρειάζεται νά εἶναι οὔτε Ἐπίσκοπος, οὔτε τίποτε.
 
Ἐρώτηση:  Μᾶς λένε, ὄμως, μή μιλᾶτε. Αὐτά εἶναι θέματα τῶν Ἐπισκόπων.
 
Ἀπάντηση:  Κι ἄν ὁ Ἐπίσκοπος καί ἡ Κεφαλή κηρύσσει αἵρεση, τότε τί γίνεται;…
 
Ἐρώτηση:  Πάτερ, γιατί νά μήν μπορῶ νά τόν πῶ· «αἱρετικό»; Ἀφοῦ ἀποδεδειγμένα αἱρετίζει. «Καθηρημένο» δέν μπορῶ νά τόν πῶ.
 
Ἀπάντηση:  Ἐδῶ παίζουμε μέ τίς λέξεις. Ἄν θέλουμε νά τά πάρουμε ὅπως ἔχουν τά πράγματα, ἐπειδή δέν εἶναι καθηρημένος τά Μυστήρια ἐνεργοῦν, δέν τά ἐνεργεῖ αὐτός. Τά Μυστήρια τά ἐνεργεῖ ὁ ἴδιος ὁ Χριστός. Τό Ἅγιον Πνεῦμα καθαγιάζει. Διαμέσου τοῦ ἱερέως, ἀλλά τό Ἅγιον Πνεῦμα. Ὅταν δέν εἶναι καθηρημένος, τό Μυστήριο ἐνεργεῖται. Ὁ ἄλλος μπορεῖ νά κολαστεῖ, ἔτσι; Αὐτό πάει νά πεῖ ὅτι δέν εἶναι «ἐν ἐνεργείᾳ αἱρετικός». «Ἐν δυνάμει» εἶναι αἱρετικός. «Ἐν ἐνεργείᾳ» δέν εἶναι αἱρετικός. Δέν εἶναι ἔξω ἀπό τήν Ἐκκλησία.
 
 
 
[σ.σ. “Π.Π.”: Πάτερ, ἐδῶ προκαλεῖτε σύγχυση μὲ ὅσα λέτε! Ξεχάσατε, ἄρα, τί σὲ προηγούνενη ἀπάντηση εἴπατε; Σᾶς τὸ θυμίζω: Ἂν κάποιος ἔλθει καί σᾶς εὐαγγελίσει κάτι διαφορετικό... «ἀνάθεμα ἔστω», νά τόν ἀναθεματίσετε»! Γιατί, πάτερ, νὰ τὸν ἀναθεματίσουμε, ἂν δὲν εἶναι αἱρετικός; Καὶ γιατί αὐτὴ ἡ σύγχυση ἐννοιῶν «ἐν δυνάμει», «ἐν ἐνεργείᾳ», «αἱρετικός», «καθηρημένος»; Μήπως χρησιμοποιεῖ ὁ ἀπ. Παῦλος τὸν ὅρο «ἐν δυνάμει» καὶ «ἐν ἐνεργείᾳ», ἢ διδάσκει ὅτι ἀπαιτεῖται πρῶτα ἔγκριση Συνόδου γιὰ ἀναθεματίσουμε κάποιον ποὺ εἶναι ἀποδεδειγμένα ἡγέτης αἱρέσεως, αἱρέσεως μάλιστα, ποὺ ἀπὸ Ἁγίους ἔχει χαρακτηρισθεῖ Παναίρεση; Μπορεῖτε νὰ μᾶς ὑποδείξετε, ποιοί Πατέρες χρησιμοποιοῦν αὐτὸν τὸν νεολογισμὸ τοῦ «ἐν δυνάμει», προκειμένου γιὰ αἱρετικό; Ἀλλὰ αὐτή σας ἡ θέση, ἔρχεται σὲ ἀντίθεση μὲ ὅσα καὶ παρακάτω λέτε:].
Στήν οὐσία, ὅμως, ὁ ἴδιος βγάζει τόν ἑαυτό του ἔξω ἀπό τήν Ἐκκλησία καί ἔξω ἀπό τήν σωτηρία. Ἔτσι ἴσως τό ἐννοῦν (αὐτοί πού τόν ἀποκαλοῦν αἱρετικό), ἀλλά ὁ ἀπόστολος Ἰωάννης λέει ὅτι· ξέρετε ὅτι θά ἔλθει ὁ Ἀντίχριστος καί ἤδη εἶναι πολλοί ἀντίχριστοι, ἔτσι; Καί οἱ αἱρετικοί ἦταν μέλη τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλά τούς πετάξαν ἀπέξω. Γιατί; Γιατί ἦταν αἱρετικοί. Ὁ Ἄρειος ἦταν αἱρετικός καί ὅταν ἤθελαν νά τόν ἐπαναφέρουν στήν Ἐκκλησία καί πάλι αἱρετικός ἦταν. Μέ βάση τίς ὀνομασίες μπορεῖ τυπικῶς νά μήν ἀποκαλοῦνται «αἱρετικοί», ἀλλά τά φρονήματά τους εἶναι αἱρετικά. Αὐτό ἔχει σημασία. Μπορεῖ νά μήν τόν πεῖς «Γιάννη», νά τόν πεῖς «Γιαννάκη», ἀλλά δέν ἔχει ὀρθόδοξα φρονήματα. Αὐτό θά τοῦ ἀρέσει καλύτερα; Θά σοῦ πεῖ ναί, ἀλλά τά φρονήματά του, ὅμως, εἶναι αἱρετικά! Ἀφοῦ φρονεῖ αἱρετικά καί κηρύσσει Παναίρεση (τόν Οἰκουμενισμό), τί νά κάνουμε τώρα; Ἐμεῖς φταῖμε πού τό λέμε ἤ αὐτός πού τό κάνει;...
 
 
Ἐρώτηση (καί ὑποερωτήματα):  Ἄν δῶ τόν Πατριάρχη, νά τοῦ φιλήσω τό χέρι; Ἤ ὁποιονδήποτε ρασοφόρο πού γνωρίζω ὅτι ἐκπίπτει σέ θέματα Πίστεως; Ρωτῶ, διότι πολλοί πνευματικοί ἀδελφοί κάνοντας αὐτήν τήν ἐρώτηση στόν πνευματικό τους, τούς ἀπαντοῦν, καί πολλές φορές θυμωμένα, λέγοντας ὅτι ἐφόσον δέν ἔχουν καθαιρεθεῖ κι ἔχουν τήν ἱερωσύνη, δέν ὑπάρχει πρόβλημα νά τούς ἀσπασθοῦν τήν χεῖρα. Ὅμως, ἄν τοῦ φιλήσω τό χέρι, δέν τόν ἐπαναπαύω ὅτι ὅλα βαίνουν καλῶς; Δέν εἶναι μία ἔμεση ἀποδοχή ὅτι πράττει ὀρθά; Κι ἐγώ ἐπιπλέον θά ἔχω συνειδησιακό πρόβλημα ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ, ἐνῶ ἀγαπῶ τό πρόσωπο. Πῶς ὅμως θά δείξει κανείς, κατ’ ἀρχήν στόν Χριστό, ὅτι δέν συμφωνεῖ μέ τήν ἔκπτωση τῆς Πίστεως ἀπό τόν συγκεκριμένο ρασοφόρο; Θά πεῖ στόν Χριστό: γιά τήν δική Σου τήν ἀγάπη, δέν θά πάω νά φιλήσω τό χέρι αὐτοῦ τοῦ ρασοφόρου, διότι πληγώνει Ἐσένα καί τήν ὀρθή Πίστη μέ τίς πράξεις του καί τίς συμπεριφορές του.