Σάββατο, 3 Ιανουαρίου 2015

Κατοπιν αιτησεως επισκεπτων μας, Ξαναδημοσιευουμε το φρικαλεο συνοδικο κειμενο που επευλογει τις Κανιβαλικες μεταμοσχευσεις.

 Καταλαβατε τωρα, γιατι πηγε στην ενθρονισι του ολοκληρη η ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΗ ΔΟΣΙΛΟΓΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΙ;

Εξοφλει τα γραμματια της και εκφραζει την ευγνωμοσυνη της, γιατι εκει που περιμεναν επαναστασι, δεν ακουστηκε κιχ στην ψηφισι του Εγκληματικου νομοσχεδιου των Κανιβαλικων Μεταμοσχευσεων και σε αυτο συνεβαλε αυτο το ...μπουμπουκι!!!

 

ΤΟ ΚΑΝΙΒΑΛΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΠΕΥΛΟΓΕΙΤΑΙ.

-------------------------------------


A I S X O S   A I S X O S  A I S X O S
---------------------------------------

ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ 

ΞΥΠΝΕΙΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.

Δεν σκοτωνουν μονο οι Πολιτικοι την ψυχη της πατριδας μας, κατακρεουργουν και οι δεσποταδες την Διδασκαλια της Εκκλησιας μας.


H λεγομενη "Ιερα Συνοδος" συμφωνει με την ΕΙΚΑΖΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΙ των ΣΥΓΓΕΝΩΝ και εγκωμιαζει τον Κανιβαλλικο Νομο Λοβερδου της Προσκυνημενης και Κατοχικης Κυβερνησης.


"Διαπιστουται πασιφανως", οτι η Ιερα Συνοδος ΨΕΥΔΕΤΑΙ οτι κατηργηθη η ΕΙΚΑΖΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΙ. 


Λεγει, ΨΕΥΔΕΣΤΑΤΑ η "Ιερα" σύνοδος, οτι ο νεος νομος "καταργεῖ κατ’ οὐσίαν τήν εἰκαζομένην συναίνεσιν, ἀφ’ ἑτέρου δέ ὑπερέχει ἀκόμη καί τοῦ παλαιοτέρου νόμου"...


Απλα ριχνει το μπαλακι (την αποκλειστικη ευθυνη), η ΕΙΚΑΖΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΙ να περιελθη, στους ταλαιπωρους ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ.



Μα ειναι δυνατον, να διδεται το δικαιωμα ΖΩΗΣ του αλλου, στους συγγενεις;


Να γινουν οι συγγενεις ενοχοι ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ των συγγενων τους;


Το 99% των δοτων, ειναι ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ, και πως ειναι δυνατον να τους ανακηρυττει η "ΑΝΙΕΡΗ ΣΥΝΟΔΟΣ" ως θανοντας;


Και ειναι αυτο "Εκκλησια Χριστου";



Ιδου το Αντιχριστιανικο, ΑντιΕκκλησιαστικο και αντιΠατερικο κειμενο της Ανιερης αρχιερατικης συνοδου της Εκκλησιας των ΜΑΤ, των ΡΟΠΑΛΩΝ και των κανιβαλικων μεταμοσχευασεων.


Και αυτο το ΑΙΣΧΟΣ, το υπογραφουν οι παρακατω λεγομενοι αρχιερεις;

Καρυστίας και Σκύρου κ. Σεραφείμ,
Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς κ. Προκόπιος,
Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος,
Παραμυθίας, Φιλιατών και Γηρομερίου κ. Τίτος,
Ιωαννίνων κ. Θεόκλητος,
Γρεβενών κ. Σέργιος,
Μηθύμνης κ. Χρυσόστομος,
Θηβών και Λεβαδείας κ. Γεώργιος,
Παροναξίας κ. Καλλίνικος,
Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως κ. Αθηναγόρας,
Ζακύνθου κ. Διονύσιος,
Κηφισίας, Αμαρουσίου και Ωρωπού κ. Κύριλλος


ΟΥΔΕΙΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΣΕ;


NTΡΟΠΗ.

ΑΙΣΧΟΣ.
 

«Περί τοῦ ζητήματος τῆς “ΕΙΚΑΖΟΜΕΝΗΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΕΩΣ”, συμφώνως τοῖς Ν. 3984/2011 καί 4075/2012»










Αριθμ. Πρωτ. 4035


Ἀριθμ. Διεκπ. 1778


Ἀθήνῃσι 26ῃ Σεπτεμβρίου 2013


Συνοδικῇ Ἀποφάσει, ληφθείσῃ ἐν τῇ Συνεδρίᾳ τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς 31ης μηνός Αὐγούστου ἐ.ἔ., καί κατόπιν σχετικῆς εἰσηγήσεως τῆς Εἰδικῆς Συνοδικῆς Ἐπιτροπῆς ἐπί τῆς Βιοηθικῆς, γνωρίζομεν ὑμῖν, ὅτι ἡ Ἱερά Σύνοδος, ἐν τῇ ῥηθείσῃ Συνεδρίᾳ Αὐτῆς, ἤχθη εἰς τήν ἀπόφασιν ὅπως ὑπευθύνως πληροφορήσῃ ὑμᾶς ἐπί τῶν ὡς κάτωθι.



Διά τοῦ νέου Νόμου 3984/2011 περί τῶν μεταμοσχεύσεων καί τῆς δωρεᾶς ὀργάνων, ὁ ὁποῖος ἀντικατέστησε τόν παλαιότερον Νόμον 2737/1999, εἰσήχθη ἡ ἔννοια τῆς εἰκαζομένης συναινέσεως, κατά τήν ὁποίαν ὅποιος δέν ἔχει δηλώσει ἐγγράφως, ὅσον ἦτο ἐν ζωῇ, ὅτι ἀρνεῖται τήν μετά θάνατον δωρεάν τῶν ὀργάνων του, τότε αὐτομάτως θεωρεῖται καί δωρητής. Ὑπό τήν ἔννοιαν αὐτήν, ἡ μή ἄρνησις ἑρμηνεύθη ὑπό τοῦ νομοθέτου ὡς συναίνεσις. Ἡ διατύπωσις τοῦ Ν. 3984 (ἄρθρ. 9, παρ. 2) ἔχει ὡς ἑξῆς: «Η αφαίρεση ενός ή περισσότερων οργάνων από ενήλικο, θανόν πρόσωπο πραγματοποιείται εφόσον, όσο ζούσε, δεν είχε εκφράσει την αντίθεση του”. Ὁ Νόμος προέβλεπεν ὅτι ἡ ἰσχύς τῆς ἀνωτέρω διατάξεως θά ἤρχιζεν ἀπό 1ης Ἰουνίου 2013.


Εἰς τό ὡς ἄνω μέτρον ἀντέδρασαν διά ποικίλους λόγους διάφοροι φορεῖς, ὡς ὁ Ἐθνικός Ὀργανισμός Μεταμοσχεύσεων, οἱ σύλλογοι μεταμοσχευμένων, οἱ σύλλογοι νεφροπαθῶν, ὁ Πανελλήνιος Ἰατρικός Σύλλογος, ὁ Ἐθνικός Σύνδεσμος Νοσηλευτῶν Ἑλλάδας καί κυρίως ἡ Ἱερά Σύνοδος, ἡ ὁποία μάλιστα ἀπέσυρε τόν ἐκπρόσωπόν της ἀπό τοῦ Διοικητικοῦ Συμβουλίου τοῦ Ἐθνικοῦ Ὀργανισμοῦ Μεταμοσχεύσεων.


Κατόπιν τούτου, ὁ τότε Ὑπουργός Ὑγείας, κ. Ἀνδρέας Λοβέρδος, ὑπεχρεώθη καί προσῆλθεν εἰς συνάντησιν μετά τῶν μελῶν τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου, τήν 13ην Ὀκτωβρίου 2011, ὁπότε καί μεταπεισθείς ὑπεσχέθη νά διορθώσῃ διά τροπολογίας τήν ἐπίμαχον διάταξιν, ὅπερ καί τελικῶς ἐγένετο διά τοῦ Νόμου 4075/ 2012, ὅπουεἰσάγεται ἡ ἔννοια τῆς οἰκογενειακῆς συναινέσεως (Ἄρθρο 55, παρ. 4, ΦΕΚ 86, τεῦχ. Α΄, 11.4.2012), ἤτοι εἰς τήν ἀρχικήν διατύπωσιν τοῦ Ν. 3984 (ἄρθρ. 9, παρ. 2) «Η αφαίρεση ενός ή περισσότερων οργάνων από ενήλικο, θανόν πρόσωπο πραγματοποιείται εφόσον, όσο ζούσε, δεν είχε εκφράσει την αντίθεση του”, προστίθεται ἡ περιοριστική πρότασις: «και κατόπιν συναίνεσης της οικογένειάς του».


Ὡς ἐκ τούτου, εἰσάγεται ἡ συναίνεσις τῆς οἰκογενείας. Ἐν τέλει, αὐτή ἡ τροπολογία ἀφ’ ἑνός μέν καταργεῖ κατ’ οὐσίαν τήν εἰκαζομένην συναίνεσιν, ἀφ’ ἑτέρου δέ ὑπερέχει ἀκόμη καί τοῦ παλαιοτέρου νόμου, τοῦ Ν. 2737/1999, διότι ἐκεῖ ἤρκει ἡ σιωπή τῶν στενῶν συγγενῶν, ἐνῷ τώρα ἀπαιτεῖται ὁπωσδήποτε ἡ συναίνεσίς των.


Ἐν ὄψει τῶν ἀνωτέρω, διαπιστοῦται πασιφανῶς ὅτι ἡ ἀντίληψις καθ’ ἥν ἀπό 1-6-2013 τυγχάνομεν ὅλοι «ἐν δυνάμει δότες» ἀποδεικνύεται προφανῶς ἐσφαλμένη(!!!!). Ταῦτα πάντα γνωρίζοντες ὑμῖν, παρακαλοῦμεν ἐν ταὐτῷ διά τήν ὀρθήν κατά τά ἀνωτέρω ἐπί τοῦ θέματος πληροφόρησιν τοῦ χριστεπωνύμου πληρώματος.


Ἐντολῇ καί Ἐξουσιοδοτήσει τῆς Ἱερᾶς Συνόδου


Ὁ Ἀρχιγραμματεύς

† Ὁ Διαυλείας Γαβριήλ




Ο αντιρατσιστικός νόμος
προσβαλλει «την ελευθερια τησ εκφρασησ»
& ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΤΗν ...ελευθεριοτητΑ των ηθων!

Στὸ προηγούµενο ἄρθρο σχετικὰ µὲ τὸ νόµο «γιὰ τὴν καταπολέµηση ὁρισµένων µορφῶν καὶ ἐκδηλώσεων ρατσισµοῦ καὶ ξενοφοβίας µέσῳ τοῦ ποινικοῦ δικαίου», τὸ γνωστό µας πιὰ ἀντιρατσιστικὸ νόµο, ἐξετάσα-µε τὴ συνταγµατικότητα τοῦ τρόπου θέσπισης καὶ τοῦ περιεχοµένου του ἀπὸ τὴ σκοπιὰ τῆς ἀρχῆς τῆς νοµιµότητας καὶ καταλήξαµε στὸ συµπέρασµα πὼς ὑπάρχει σοβαρὸς κίνδυνος νὰ ὁδηγήσει ὁ νόµος αὐτός σὲ αὐταρχικὴ ἄσκηση τῆς ποινικῆς ἐξουσίας ἐκ µέρους τῆς Πολιτείας. Στὸ παρὸν ἄρθρο θὰ ἐξετάσουµε τὴ συνταγµατικότητα τοῦ ἀντιρατσιστικοῦ νόµου σὲ σχέση µὲ τὴν ἐλευθερία τῆς ἔκφρασης καὶ τὴν ἐλευθερία τῆς ἐπιστηµονικῆς ἔρευνας.
Ἡ ἐλευθερία τῆς ἔκφρασης κατοχυρώνεται στὸ ἄρθρο 14 τοῦ Συντάγµατος. Σύµφωνα µὲ τὴν παράγραφο 1 τοῦ ἄρθρου αὐτοῦ ἡ ἐλευ­θερία ἔκφρασης περιλαµβάνει τὸ δικαίωµα τοῦ καθενὸς νὰ ἔχει, νὰ λαµβάνει, νὰ διαµορφώνει, νὰ ἐκφράζει καὶ νὰ διαδίδει «τοὺς στοχασµούς του», δηλαδὴ ἀπόψεις, αἰσθήµατα, ἀλλὰ καὶ ὡς ἕνα σηµεῖο πληροφορίες, χωρὶς νὰ ὑφίσταται καµία δυσµενῆ ἔννοµη συνέπεια, πολὺ δὲ περισσότερο ποινικὴ τιµωρία. Ὁ ἀντιρατσιστικὸς νόµος καθιστᾶ ποινικὸ ἀδίκηµα τὴ δηµόσια, προφορικὴ ἢ διὰ τοῦ τύπου ἢ µέσῳ διαδικτύου ἢ µὲ ὁποιοδήποτε ἄλλο τρόπο ἐκφορὰ ρατσιστικοῦ καὶ ξενοφοβικοῦ λόγου. Ἐνέχει ἑποµένως τὸν κίνδυνο νὰ προσβάλλει τὴν ἐλευθερία τῆς ἔκφρασης.
Ἡ τελευταία δὲν εἶναι βεβαίως ἀπεριόριστη. Κατὰ τὴν ἄσκησή της πρέπει νὰ τηρεῖται τὸ Σύνταγµα καὶ οἱ νόµοι. Ρητὰ ὁρίζει ἡ παράγραφος 1 τοῦ ἄρθρου 14: «Καθένας µπορεῖ νὰ ἐκφράζει καὶ νὰ διαδίδει προφορικά, γραπτὰ καὶ διὰ τοῦ τύπου τοὺς στοχασµούς του, τηρώντας τοὺς νόµους τοῦ Κράτους». Ὡς νόµοι τοῦ Κράτους νοοῦνται, βεβαίως, µόνο οἱ σύµφωνοι µὲ τὸ Σύνταγµα νόµοι. Πῶς εἶναι, λοιπόν, δυνατὸν νὰ περιορίσει τὴν ἐλευθερία ἔκφρασης ἕνας νόµος ποὺ ἀντίκειται στὴ συνταγµατικὰ κατοχυρωµένη ἀρχὴ τῆς νοµιµότητας;
Ἡ ἐλευθερία τῆς ἔκφρασης πρέπει νὰ ἀσκεῖται µέσα στὰ ὅρια τῆς ἑκάστοτε ἰσχύουσας συνταγµατικῆς τάξης. Πρέπει, ἐπίσης, νὰ ἀσκεῖται µὲ σεβασµὸ στὰ ἄλλα ἀνθρώπινα δικαιώµατα, ἰδίως στὸ δικαίωµα τῆς προσωπικότητας. Προσωπικότητα εἶναι τὸ σύνολο τῶν ἀγαθῶν ποὺ συνθέτουν τὴν ὑπόσταση τοῦ προσώπου καὶ εἶναι ἀναπόσπαστα συνδεδεµένα µὲ αὐτήν. Ἡ φυλή, τὸ φῦλο, ἡ θρησκεία, οἱ γενεαλογικὲς καταβολές, ἡ ἐθνικὴ καταγωγή, ὁ σεξουαλικὸς προσανατολισµός, ἡ ἀναπηρία παρουσιάζονται στὸν ἀντιρατσιστικὸ νόµο ὡς στοιχεῖα προσδιοριστικά τοῦ προσώπου, ἐνῶ εἶναι µερικὲς µόνο ἐκφάνσεις τῆς προσωπικότητας. Βεβαίως, ὡς ἐκφάνσεις τῆς προσωπικότητας οἱ παραπάνω ἰδιότητες εἶναι ἄξιες προστασίας ἔναντι προσβολῶν διὰ λόγου. Τὸ ἐρώτηµα ποὺ τίθεται ἐδῶ εἶναι ποιὰ θὰ εἶναι τὰ µέσα τῆς προστασίας καὶ εἰδικότερα ἂν ὁ ἀντιρατσιστικὸς νόµος εἶναι µέσο ἀναγκαῖο καὶ ἱκανὸ νὰ προστατεύσει τοὺς φορεῖς τῶν ἰδιοτήτων αὐτῶν.
Ἕνα πρῶτο µέσο προστασίας τῆς προσωπικότητας ἀπὸ προσβολὲς διὰ τοῦ τύπου εἶναι τὸ δικαίωµα ἀπαντήσεως ποὺ προβλέπεται στὴν παρ. 5 τοῦ ἀρ. 14 τοῦ Συντάγµατος. Πρόκειται γιὰ τὴ δυνατότητα ποὺ παρέχεται σὲ κάθε πρόσωπο τὸ ὁποῖο θίγεται στὴν προσωπικότητά του ἀπὸ δηµοσίευµα στὸν τύπο νὰ ἐκθέσει ἐγγράφως τὴν ἐπὶ τοῦ θέµατος ἄποψή του στὴν ἴδια ἐφηµερίδα ἢ περιοδικό. Τὸ δικαίωµα αὐτὸ ρυθµίζεται λεπτοµερῶς ἀπὸ τὸν νόµο «περὶ Τύπου» (Ν. 1092/1938) καὶ  εἶναι γενικὸ καὶ ἀπόλυτο. Ἀσκεῖται δηλαδὴ ἀπὸ ὁποιοδήποτε πρόσωπο, ἀνεξαρτήτως τοῦ παρανόµου τῆς προσβολῆς καὶ ἀνεξαρτήτως δόλου ἢ ἀµέλειας τοῦ συντάκτη. Μπορεῖ νὰ ἀσκηθεῖ ἀκόµα καὶ ὅταν τὸ δηµοσίευµα δὲν περιλαµβάνει ψευδῆ στοιχεῖα γιὰ τὸν κατονοµαζόµενο, διότι, πέρα ἀπὸ τὴ διόρθωση τῆς ἐσφαλµένης εἰκόνας ποὺ προβάλλεται, σκοπός του εἶναι καὶ ἡ παρουσίαση τῶν δύο ἀντιτιθέµενων ἀπόψεων σχετικὰ µὲ τὸ συγκεκριµένο θέµα.
Ἀντίστοιχο δικαίωµα ἐπανόρθωσης τῆς προσβολῆς παρέχεται ἀπὸ τὸ προεδρικὸ διάταγµα 100/2000 σὲ κάθε πρόσωπο, τοῦ ὁποίου προσβάλλεται ἡ προσωπικότητα ἀπὸ τὸ περιεχόµενο ραδιοφωνικῆς ἢ τηλεοπτικῆς ἐκποµπῆς, ἀνεξαρτήτως ἰθαγένειας.
Τὸ πρόσωπο τοῦ ὁποίου θίγεται ἡ προσωπικότητα µπορεῖ νὰ ἀσκήσει –ἐκτὸς ἀπὸ τὸ δικαίωµα ἀπάντησης καὶ ἐπανόρθωσης– καὶ ὁρισµένες ἀγωγές. Πρῶτον, ἀγωγὴ γιὰ ἄρση τῆς προσβολῆς καὶ µὴ ἐπανάληψής της στὸ µέλλον. Δεύτερον, ἀγωγὴ γιὰ τὴν ἱκανοποίηση τῆς ἠθικῆς βλάβης. Ἡ ἀγωγὴ αὐτὴ ἐπιτρέπει στὸν θιγόµενο νὰ ἐπιτύχει τὴν καταδίκη τοῦ ἀντιδίκου του σὲ καταβολὴ χρηµατικοῦ ποσοῦ ὡς ἀντιστάθµισµα τοῦ ψυχικοῦ πόνου ποὺ τοῦ προκάλεσε ἡ προσβολή. Ἂν ἐξαιτίας τῆς προσβολῆς ὑπέστη τὸ θῦµα καὶ περιουσιακὴ ζηµία, µπορεῖ νὰ ἀσκήσει ἀγωγὴ ἀποζηµίωσης γιὰ τὴν ἀποκατάστασή της.
Τὰ παραπάνω συνιστοῦν µέτρα προστασίας τῆς προσωπικότητας ποὺ παρέχονται ἀπὸ τὸ ἰδιωτικὸ δίκαιο. Ὡστόσο, θὰ µποροῦσε κάποιος νὰ παρα­τηρήσει ὅτι σὲ περιπτώσεις σοβαρῶν προσβολῶν τῆς προ­σω­­πι­­κότητας ποὺ σχετίζονται µὲ τὶς προστατευόµενες ἀπὸ τὸν ἀντιρατσιστικὸ νόµο ἰδιότητες καὶ διαταράσσουν τὴν κοινωνικὴ εἰρήνη τὰ µέτρα αὐτὰ δὲν ἐπαρκοῦν ἀλλὰ ἀπαιτεῖται καὶ ποινικὸς κολασµὸς τῶν ἐπιλήψιµων πράξεων. Ἡ παρατήρηση αὐτὴ θὰ ἦταν καταρχὴν σωστή, ἀλλὰ τὸ ζήτηµα δὲν εἶναι ἀπαραίτητο νὰ ἀντιµετωπιστεῖ µὲ ἕναν εἰδικὸ ἀντιρατσιστικὸ νόµο. Θὰ µποροῦσε νὰ καλυφθεῖ ἀπὸ τὶς διατάξεις τοῦ ποινικοῦ κώδικα, καὶ ἰδίως τὶς διατάξεις τῶν ἐγκληµάτων κατὰ τῆς τιµῆς καὶ τῶν ἐγκληµάτων σχετικὰ µὲ τὴν ἐπιβουλὴ τῆς δηµόσιας τάξης (ἄρθρα 183-186 καὶ 189-192).
Σὲ ὅ,τι ἀφορᾶ εἰδικότερα στὴ θρησκεία, θὰ πρέπει νὰ παρατηρήσουµε ὅτι πέρα ἀπὸ τὸ γεγονὸς ὅτι τὸ Σύνταγµα κατοχυρώνει τὴν ἐλευθερία τῆς θρησκευτικῆς συνείδησης καὶ λατρείας, ὑφίσταται στὸν ποινικὸ κώδικα εἰδικὸ σχετικὸ κεφάλαιο ὑπὸ τὸν τίτλο «Ἐπιβουλὴ τῆς θρησκευτικῆς εἰρήνης». Παραθέτω ἐδῶ τὶς διατάξεις τοῦ κεφαλαίου αὐτοῦ:

«Ἄρθρο 198. ΚΑΚΟΒΟΥΛΗ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ

1. Μὲ φυλάκιση µέχρι δύο ἐτῶν τιµωρεῖται ὅποιος δηµόσια καὶ κακόβουλα βρίζει µὲ ὁποιονδήποτε τρόπο τὸ Θεό.
2. Ὅποιος, ἐκτὸς ἀπὸ τὴν περίπτωση τῆς παραγράφου 1, ἐκδηλώνει δηµόσια µὲ βλασφηµία ἔλλειψη σεβασµοῦ πρὸς τὰ Θεῖα, τιµωρεῖται µὲ κράτηση ἕως ἕξι (6) µῆνες ἢ µὲ πρόστιµο ἕως τρεῖς χιλιάδες (3.000) εὐρώ.

Ἄρθρο 199. ΚΑΘΥΒΡΙΣΗ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Ὅποιος δηµόσια καὶ κακόβουλα καθυβρίζει µὲ ὁποιονδήποτε τρόπο τὴν Ἀνατολικὴ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ἢ ἄλλη θρησκεία ἀνεκτὴ στὴν Ἑλλάδα τιµωρεῖται µὲ φυλάκιση µέχρι δύο ἐτῶν.

Ἄρθρο 200. ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΕΩΝ

1. Ὅποιος κακόβουλα προσπαθεῖ νὰ ἐµποδίσει ἢ µὲ πρόθεση διαταράσσει µίαν ἀνεκτὴ κατὰ τὸ πολίτευµα θρησκευτικὴ συνάθροιση γιὰ λατρεία ἢ τελετή, τιµωρεῖται µὲ φυλάκιση µέχρι δύο ἐτῶν.
2. Μὲ τὴν ἴδια ποινὴ τιµωρεῖται ὅποιος µέσα σὲ ἐκκλησία ἢ σὲ τόπο ὁρισµένο γιὰ θρησκευτικὴ συνάθροιση ἀνεκτὴ κατὰ τὸ πολίτευµα, ἐνεργεῖ ὑβριστικὰ ἀνάρµοστες πράξεις.

Ἄρθρο 201. ΠΕΡΙΥΒΡΙΣΗ ΝΕΚΡΩΝ

Ὅποιος ἀφαιρεῖ αὐθαίρετα νεκρὸ ἢ µέλη του ἢ τὴν τέφρα του, ἀπὸ ἐκείνους ποὺ ἔχουν δικαίωµα νὰ τὰ φυλάξουν ἢ ἐνεργεῖ πράξεις ὑβριστικὰ ἀνάρµοστες σχετικὲς µὲ αὐτὰ ἢ µὲ τάφο τιµωρεῖται µὲ φυλάκιση µέχρι δύο ἐτῶν».




ΟΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟΝ ΜΑΣ
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΑΝ
Μ ΙΑ  ΑΣΧΕΤΗ  ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ  ΟΔΗΓΙΑ
ΓΙΑ  ΝΑ   ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΟΥΝ
ΤΟΥΣ  ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ  ΤΗΣ  Δ.Ε.Η!

Ἡ Δ.Ε.Η. ἔχει προχωρήσει σὲ παράλογες καὶ ἀδικαιολόγητες αὐξήσεις τῶν τιµολογίων της, προσθέτοντας χρεώσεις ὑπὲρ τοῦ δικτύου διανοµῆς ἀλλὰ καὶ τοῦ δικτύου µεταφορᾶς! Ἀποτέλεσµα αὐτῆς τῆς αὐθαιρεσίας εἶναι ὅτι τὸν Ἰούλιο τοῦ 2014 ὁ Ἱ. Ναός µας τοῦ Ἁγίου Νικολάου Πευκακίων, ἐπὶ τῆς ὁδοῦ Ἀσκληπιοῦ 38, στὴν Νεάπολη τῶν Ἀθηνῶν, ἐκλήθη νὰ ἐξοφλήσει ἕναν λογαριασµὸ ἠλεκτρικοῦ ἀξίας 884,00€ ἐκ τῶν ὁποίων µόνο τά 446,60€ εἶναι κατανάλωση ρεύµατος καί 314,66€ εἶναι «ρυθµιζόµενες χρεώσεις», οἱ ὁποῖες ἀναλύονται ὡς χρεώσεις Ἑλληνικοῦ συστήµατος µεταφορᾶς Ἠλ. Ἐνεργ. 22,49€, Ἑλληνικό σύστηµα διανοµῆς Ἠλ. Ἐνεργ. 111,67€, Ὑπηρεσία Κοινῆς Ὠφελείας 66,39€, Εἰδικό Τέλος Μειώσεως Ἐκποµπῶν Ἀερίων Ρύπων 112,44€, κ.λ.π. χρεώσεις 1,67€! Σηµειωτέον πὼς ὁ ἀντίστοιχος λογαριασµὸς γιὰ τὴν ἴδια περίοδο πέρυσι ἦταν τῆς τάξεως τῶν 430,00€ ποὺ σηµαίνει πὼς φέτος εἶναι αὐξηµένος κατὰ 101% !
Ἡ ἐπίσηµη δικαιολογία τῆς Δ.Ε.Η. πρός τόν Ἱερό Ναό ἀλλά καί σέ κάθε ἠλεκτροδοτούµενο κτίριο εἶναι ἡ ἴδια. Ἰσχυρίζονται πὼς πρόκειται γιά ...συµµόρφωση µὲ τὴν Ὁδηγία 2003/54/ἐκ τοῦ Εὐρωπαϊκοῦ κοινοβουλίου καὶ τοῦ συµβουλίου τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἕνωσης, ὡστόσο ἡ συγκεκριµένη Ὁδηγία τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἕνωσης δὲν ἀφορᾶ σὲ τίποτε στὴν ΔΕΗ ἀλλά εἶναι καθαρή ἐπινόηση τοῦ νέου Διοικητοῦ της, δεδοµένου ὅτι ἐκδόθηκε τό 2003 καί τέθηκε σέ ἐφαρµογή ἀπό τό Πάσχα τοῦ 2014!
Ἡ Ὁδηγία ἀναφέρεται στὶς χῶρες τῆς Εὐρώπης ὅπου ἡ ἀγορὰ τῆς ἠλεκτρικῆς ἐνέργειας δὲν εἶναι µονοπώλιο τῆς κρατικῆς ἐπιχείρησης καὶ ἐκεῖ ἀπαιτεῖται δίκαιος διανοµέας καὶ µεταφορέας τοῦ ἠλεκτρικοῦ.
Ἐπί πλέον, πρόχειρα σταχυολογῶντας, διαβάζουµε στὴν Ὁδηγία:
Στὴ σελίδα 38, §15 ἀναφέρεται πὼς «Οἱ ἐν λόγῳ ἀρχὲς θὰ πρέπει νὰ ἔχουν τὴν ἁρµοδιότητα νὰ καθορίζουν ἢ νὰ ἐγκρίνουν τὰ τιµολόγια ἤ, τουλάχιστον, τὶς µεθοδολογίες ποὺ διέπουν τὸν ὑπολογισµὸ τῶν τιµολογίων µεταφορᾶς καὶ διανοµῆς. Γιὰ νὰ µὴν ὑπάρχει ἀβεβαιότητα καὶ δαπανηρὲς καὶ χρονοβόρες διαφωνίες, τὰ τιµολόγια αὐτὰ θὰ πρέπει νὰ δηµοσιεύονται πρὶν τεθοῦν σὲ ἰσχύ».


ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ, ΤΣΑΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ, ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ.

ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΦΥΓΑΝ 
                 
           ΜΕ ΓΕΜΑΤΕΣ ΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ 

                       ΑΠΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ 



Πολλοι, πολλοι οι προδοτες.

Αυτοι αποτελουν, 
την συμφορα των Ελληνων 
και την συμφορα της Ελλαδος.

ΑΝΤΙΙΣΛΑΜΙΚΗ «ΕΚΡΗΞΗ» ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

ΑΝΤΙΙΣΛΑΜΙΚΗ «ΕΚΡΗΞΗ» 

ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ


Φωτο1

731 Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Μορφή χιονοστιβάδας άρχισαν να παίρνουν οι εκδηλώσεις κατά της εξάπλωσης του Ισλάμ, σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες όπου ο κόσμος έχει αρχίσει πλέον να αντιλαμβάνεται τον ισλαμικό επεκτατισμό που γέννησε τους Τζιχαντιστές, να χτυπά τις πόρτες του μέσα στην ίδια του την χώρα.

Η αντίσταση αυτή έχει πάρει και πολιτική έκφραση με την μεγαλύτερη «αιχμή» το γνωστό Εθνικό Μέτωπο της Γαλλίας, το οποίο με σημαία του την άμεση αντιμετώπιση της ισλαμικής πλημμυρίδας των λαθρομεταναστών, ανεβάζει συνεχώς τα ποσοστά του απειλώντας ακόμα και αυτή την πρώτη θέση στα πολιτικά πράγματα της χώρας αυτής.

Το ποσοστό του Εθνικού Μετώπου της Μαρί Λεπέν από 6,3% που ήταν στις αρχές του 2014, σήμερα παίρνει το 24,5%, πλασαρισμένο σαν το πρώτο κόμμα της Γαλλίας.

Πέραν όμως της Γαλλίας και σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης η πολιτική έκφραση της αντιισλαμικής εκστρατείας έχει αρχίσει και παίρνει μεγάλες διαστάσεις. Έτσι στην Αγγλία το Ανεξάρτητο Κόμμα ενώ το 2009 ήταν στο 16,09%, μέσα στο 2014 το ποσοστό του ανέβηκε στο 26,77%, διεκδικώντας και αυτό την πολιτική πρωτοκαθεδρία στην Αγγλία.

Στην Γερμανία για πρώτη φορά στην μεταπολεμική της ιστορία το Εναλλακτικό Κόμμα πήρε ποσοστό 7% και μπήκε στην γερμανική βουλή, ενώ η εμφάνιση της Pagida, με καθαρά αντιισλαμικές θέσεις και με έντονη εκστρατεία κατά της περαιτέρω εισροής μουσουλμάνων, έχει πάρει ανησυχητικές διαστάσεις για την πολιτική ζωή της Γερμανίας.

AP395755216754-e1418683042149-635x357

Η κατάσταση αυτή έχει θορυβήσει και το τουρκικό κοινοβούλιο. Όπως αναφέρει σχετικό δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας, Milliyet, τα αντιτουρκικά αισθήματα έχουν αυξηθεί κατακόρυφα μέσα στο 2014 σε μια σειρά ευρωπαϊκών χωρών με κορυφή την Αυστρία και την Δανία, ενώ και στην Γερμάνια, όπου υπάρχει μια μεγάλη τουρκική κοινότητα περί τα 3 εκατομμύρια, αυξάνονται συνεχώς τα αντιτουρκικά αισθήματα.

Η τουρκική βουλή σε ψήφισμα της καταδικάζει την λεγόμενη ισλαμοφοβία, που έχει κατακλύσει τον τελευταίο χρόνο την Ευρωπαϊκή Ένωση και την χαρακτηρίζει σαν υψίστη μορφή ρατσισμού και φασιστικών πολιτικών επιλογών.

Συγκεκριμένα η Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της τουρκικής βουλής, στην ετήσια αναφορά της κάνει λόγο για έκρηξη της ισλαμοφοβίας σε πολλές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με εμφάνιση πολλών ακραίων αντιισλαμικών στοιχείων που εκφράζονται και πολιτικά, με μεγάλη απήχηση στην ευρωπαϊκή κοινή γνώμη.

Παρασκευή, 2 Ιανουαρίου 2015

Πρωτοχρονιάτικη Θεία Λειτουργία στην Ι.Μ. Σύρου (ΦΩΤΟ)



ΔΕΝ ...ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΝΑ!
 



Παρὰ τὶς διαμαρτυρίες τῶν πιστῶν, ὁ Μητροπολίτης Σύρου δὲν ἀκούει κανένα.

Καὶ πῶς νὰ ἀκούσει ἀφοῦ ἔχει Συνοδικὴ ἀσυλία;  

Ἀφοῦ, καὶ ἐνῶ οἱ ἀντιδράσεις κορυφώθηκαν κατὰ τοῦ Σύρου τὸ 2014, ὅλοι οἱ Μητροπολίτες συνεχίζουν νὰ συγκοινωνοῦν μαζί του, δίνοντας ...σιωπηρὰ συνοδικὴ ἄδεια γιὰ ὅσα πράττει!


Καλή χρονιά, λοιπόν!

Κι αὐτὴ τὴ χρονιὰ ἡ Νέα Ἐκκλησία εἶναι ἐδῶ, ἔχει μάλιστα, σιωπηρά καὶ ἐπίσημη συνοδικὴ ἔγκριση!

Πρωτοχρονιάτικη Θεία Λειτουργία στην Ι.Μ. Σύρου (ΦΩΤΟ)
Πηγή: Ρομφέα / Ι.Μ. Σύρου
    Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σύρου κ. Δωρόθεος Β' σήμερα το πρωί τέλεσε στον Καθεδρικό Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου Ερμουπόλεως την Θεία Λειτουργία της Πρωτοχρονιάς, τους ύμνους της οποίας απέδωσε η φημισμένη Χορωδία του Ναού, με τη συμμετοχή του τενόρου της Χορωδίας του Ι. Ναού Αγίου Γεωργίου Καρύτση, και προέστη της Δοξολογίας επί τω νέω έτει, παρουσία του Επισκόπου Ρκαθολικών Σύρου κ. Πέτρου, των Αρχών και των τα πρώτα φερόντων και εκπροσώπων του Στρατού, του Ναυτικού και των Σωμάτων Ασφαλείας.
Προ της Δοξολογίας, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β' ευλόγησε την κοπή της Αγιοβασιλειόπιττας του Ναού, διένειμε ευλογίες και μικρές εικόνες του Αγίου στο εκκλησίασμα, ενώ η Χορωδία απέδιδε τοπικά παραδοσιακά άσματα, και ευχήθηκε στους πιστούς για το νέο έτος.
Στη συνέχεια, μετέβη στο Γραφείο του Χωρικού Αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων, κ. Γεωργιου Λεονταρίτη, όπου, κατά το έθος, ευλόγησε την Αγιοβασιλειόπιττα των εργαζομένων στην Περιφέρεια Ν. Αιγαίου και ευχήθηκε σ` αυτόν και, δι` αυτού, στον Περιφερειάρχη Ν. Αγαίου κ. Γ. Χατζημάρκο καλή επιτυχία στο ευθυνοφόρο έργου τους.
Αμέσως μετά μετέβη στο Επισκοπείο Ερμουπόλεως, στην Αίθουσα του Θρόνου του οποίου ευλόγησε την Αγιοβασιλειόπιττα παρουσία όλων των Εφημερίων της νήσου και του Επισκόπου των Ρκαθολικών κ. Πέτρου.
Κατά την τελετή, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β' έκανε ένα σύντομο απολογισμό του ποιμαντικού και φιλανθρωπικού έργου της Ιεράς Μητροπόλεως, αναφέρθηκε στη γενναία χορηγία Μυκονίου Επιχειρηματία για την υλοποίηση του Προγράμματος Φοιτητικής Μέριμνας, στο οποίο έχουν μέχρι σήμερα καταθέσει αιτήσεις 50 φοιτητές, ευχαρίστησε τους Εφημερίους για τη συνέργειά τους στην επιτέλεση του έργου της Ιεράς Μητροπόλεως στη Σύρο και ζήτησε τις προσευχές και τη στήριξή τους για την επιτυχία και επέκταση των ποιμαντικών και κοινωνικών δραστηριοτήτων της Ιεράς Μητροπόλεως και το 2015.




ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥ ΙΕΡΑΡΧΗ 

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΗΓΕΤΗ

2216947 

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης


Ο επικεφαλής της ελλαδικής εκκλησίας ευχαρίστησε τον πρωθυπουργό αυτής της δύσμοιρης και προδομένης χώρας, εν όψει πολύ κρίσιμης εκλογικής αναμέτρησης, για τα όσα «καλά» και «ωραία» έκανε στην εκκλησία  φυσικά με κύριο στόχο να επηρεάσει το ποίμνιο για να τον ξαναψηφίσει.
Και ποιά είναι αυτά τα «καλά» και τα «ωραία» που έκανε αυτός ο πρωθυπουργός για την εκκλησία, το ποίμνιο και την πατρίδα, για τα οποία με τόση ευγνωμοσύνη τον ευχαρίστησε η κεφαλή της ελλαδικής εκκλησίας ;
Κατάργησε την Κυριακή αργία και την έκανε, όπως οι Εβραίοι, εργάσιμη μέρα.
Μετέτρεψε τα θρησκευτικά από ομολογιακό μάθημα σε θρησκειολογικό.
Διέλυσε την πολύτεκνη οικογένεια, αλλά και την οικογένεια γενικώτερα και έτσι τα σημερινά παιδιά απελευθερώθηκαν από αυτά τα αρχαία δεσμά και έπαψαν να παντρεύονται και να κάνουν παιδιά, αλλά θα μένουν πλέον ως …άγαμοι γονείς.
Ψήφησε το συμφωνητικό συμβίωσης και τον αντιρατσιστικό νόμο που ποινικοποιεί την Αγία Γραφή
Κατάργησε όλα τα εργατικά δικαιώματα των Ελλήνων, κατόπιν εντολής της κυρίας Μέρκελ.
Εξαφάνισε και κατέστρεψε τα όνειρα της νεολαίας της πατριίδας μας και την εξαπέστειλε στο εξωτερικό για να μπορέσει να επιβιώσει.
Αύξησε την ανεργία των νέων που απέμειναν στον αριθμό του ενος εκατομμυρίου και πάνω και επέβαλε τον μισθό της εσχάτης πενίας.
Έγινε ηθικός αυτουργός στην αυτοκτονία 5 και χιλιάδων Ελλήνων, εξ αιτίας της αβάσταχτης φορολογίας και της αβάσταχτης ανέχειας τους.
Απομήζυσε και την τελευταία ρανίδα του αίματος όλων των Ελλήνων, εκτός από τους μεγαλοκαρχαρίες βολευτές, υπουργούς, δημοσιοκάφρους και όλους τους παρακοιμώμενους, που τους αφησε αθικτα όλα τα δικαιώματα τους και καταγεμάτες τις τσέπες τους από τις πολλές χιλιάδες ευρώ που τους χορηγούσε για να έχει τις ψήφους τους και τα συνεχή εγκώμια τους.
Κατάσχεσε και αυτά τα περιουσιακά στοιχεία όλων των Ελλήνων αφού αρνήθηκαν να πληρώσουν τους δυσβάσταχτους φόρους που τους επέβαλε αυτή η σαδιστική κυβέρνησι των δουλοπάροικων.
Κατάφερε να επιφέρει αμνησία στον Ελληνικό λαό για τα πολλά και μεγάλα και τερατώδη ΨΕΜΜΑΤΑ που έλεγε πριν ακόμα καταλάβει την εξουσία και κατάφερε να τον κάνει να τα ξεχάσει με την βοήθεια των των προδοτικών ελληνόφωνων τηλεοπτικών καναλιών.
Έκανε και άλλα πολλά «α ουκ εστιν αριθμος».
Επέφερε κυριολεκτικά πανωλεθρία στο Γένος των Ελλήνων.
Με μια κουβέντα δεν άφησες τίποτα όρθιο!



Αυτόν τον μεγάλο «εθνικό ευεργέτη», ευλόγησε για άλλη μια φορά ο άλλος μεγάλος ιεράρχης και οι δυο μαζί, εν πλήρη σύμπνοια, για να στείλουν μια ώρα αρχύτερα το ποίμνιο μια και καλή στους πεινασμένους λύκους που καραδοκούν να κατασπαράξουν ότι έχει απομείνει.
Ένα μεγάλο εύγε και στους δυο!
Αλλοίμονο σε εμάς και σε αυτόν τον τόπο!


ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

Π. Τελεβάντος: ΙΔΟΥ ΤΙ ΛΕΓΕΙ Ο Μ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ




Πηγή: "Τελεβάντος"
ΙΔΟΥ ΤΙ ΛΕΓΕΙ Ο Μ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
(Ἀκολουθεῖ Σχόλιο τῆς "Π. Π.")
Από τον διάλογο του Μεγάλου Βασιλείου με τον έπαρχο Μόδεστο αντιπρόσωπο του αιρετικού αυτοκράτορα του Βυζαντίου Ουάλεντα -που παραθέσαμε σε πρόσφατη ανάρτηση- παραλείψαμε, επί σκοπού, το ακόλουθο επιλογικό απόσπασμα, για να το αναπτύξουμε πιο διεξοδικά. 
Λέγει ο Μέγας Βασίλειος:
“Εμείς σε όλα τα άλλα ζητήματα είμαστε επιεικείς και ταπεινότεροι από κάθε άλλο άνθρωπο, γιατί τέτοια εντολή έχουμε από τον Κύριο. Και όχι μόνο απέναντι σε τόση μεγάλη εξουσία, όπως είναι η δική σου, αλλά και σε κάθε άνθρωπο. 
Αλλά όπου πρόκειται για το Θεό και κινδυνεύει η πίστη, φωτιά και ξίφος και θηρία και νύχια που κόβουν τις σάρκες είναι για μας αυτά περισσότερο ευχαρίστηση παρά εκφοβισμός και κατάπληξη. Γι’ αυτό βρίζε, φοβέριζε, κάνε ό,τι θέλεις, χρησιμοποίησε την εξουσία σου. 
Ας ακούση την απάντηση αυτή και ο Βασιλιάς. 
Δεν θα με υποτάξεις, ούτε θα με πείσεις να ταχθώ με το μέρος της αιρετικής ασέβειας, έστω και αν με απειλήσεις με ακόμη τρομερότερα.»

α.) Τι λέγει στους αιρετικούς της εποχής του -ας πούμε στους ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ της εποχής μας- ο Μέγας Βασίλειος;
1.) “Είστε αιρετικοί!” 
Δεν μασούσε, δηλαδή, τα λόγια του ο Μέγας Βασίλειος. Δεν μιλούσε για "Αγιο Πατέρα", για "άγιο αδελφό," για "Αγιότατο επίσκοπο της πρεσβυτέρας αδελφής Εκκλησίας της Ρώμης", για “διηρημένη Εκκλησία”, για “ετερόδοξους”, για "προχαλκηδόνιους", για "αρχαίες Ανατολικές Εκκλησίες", για πολυπολιτισμική “ανεκτικότητα”, για “διαφορετικότητα” και για "Αβρααμικές θρησκείες". Ούτε και έκανε κοινές ποιμαντικές παραστάσεις και ημισυλλείτουργα με αιρετικούς. Ούτε αντάλλασσε λειτουργικό ασπασμό μαζί τους. Ούτε τους έβαζε σε παραθρόνιο με ωμοφόριο την ώρα που λειτουργούσε. Ούτε ευλογούσε αιρετικούς με αρχηγούς αιρέσεων σε ναούς αιρετικών. Ούτε τους έψαλλε φήμες και τροπάρια.
2.) Κάνει θεολογικό διάλογο ομολογίας της πίστεως με τον Μόδεστο ο Μέγας Βασίλειος. Δεν πάει σε κοσμοπολίτικους και εξωτικούς προορισμούς για να υπογράψει κακόδοξα κείμενα, για να φάει αστακομακορανάδες και για να κάνει συμπροσευχές μαζί τους. Πάνω από όλα λέγει κατάμουτρα στον έπαρχο Μόδεστο ότι η αίρεση είναι απεχθής στο Θεό επειδή είναι ειδωλολατρεία και οδηγεί στην απώλεια.
3.) Δεν γνοιάζεται ο Μέγας Βασίλειος αν θα τον αποκαλέσουν οι αιρετικοί "ακραίο" ή φονταμενταλιστή ή οπισθοδρομικό ή κάτι παρεμφερές. Αλλωστε πρώτος χαρακτηρίζει τους Αρειανούς αιρετικούς.
4.) Μιλά τη γλώσσα της αλήθειας ασχέτως του ότι γνωρίζει ότι οι αιρετικοί έχουν με το μέρος τους την πολιτική εξουσία η οποία την εποχή που ζούσε ήταν ασύγκριτα πιο αδίστακτη από ότι σήμερα.

Β.) Και τι λέγει στους ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ο Μέγας Βασίλειος με τον περίφημο διάλογό του με τον έπαρχο Μόδεστο;
1.) Τίποτα να μη λογαριάσετε για να ομολογήσετε την πίστη μας. Ούτε εξορία, ούτε φυλακίσεις, ούτε θάνατο.
2.) Δηλαδή! Πολλώ μάλλον δεν λέγει νερώστε το κρασί σας επειδή μπορεί να μη σας επιτρέψουν να συνεχίσετε να λειτουργείτε στον Μέγα Αντώνιο ή στον Αγιο Αντύπα ή στον Προφήτη Ηλία. Ο Ομολογητής είναι πριν και πάνω από καθετί άλλο καυσοκαλυβίτης. Ξένος και πάροικος είναι ο χριστιανός και μόνη πατρίδα έχει την Ανω Ιερουσαλήμ.
3.) Δεν είπε ο Μέγας Βασίλειος ότι εδώ που είμαι στην Καισάρεια επιτελώ σπουδαίο έργο που δεν θέλω να διακινδυνεύσει με την Ομολογία μου. 
4.) Δεν είπε έστησα το πιο σπουδαίο σύμπλεγμα φιλανθρωπικών ιδρυμάτων που έγινε ποτέ και παρέχω σε χιλιάδες ανθρώπους βοήθεια και για χάρη τους βάζω νερό στο κρασί μου σε θέματα πίστεως από "διάκριση". Το ακριβώς αντίθετο είπε στον Μόδεστο. Ολα θα τα κάψω χωρίς κανένα ενδοιασμό, αλλά την Ομολογία της πίστεως δεν θα την νερώσω.
Ας ακούσουμε όλοι -Οικουμενιστές και αντιοικουμενιστές- τι λέγει ο Μέγας Βασίλειος γιατί κανείς που ακούει αυτό τον πραγματικά μεγάλο Αγιο της Εκκλησίας μας δεν ζημιώνεται.

Λοιπόν, τὰ ἀκούσαμε κ. Τελεβάντο. Ἄκουσε καὶ σύ, ὅμως, κάτι ποὺ τὸ ξέρεις καὶ τὸ ἀποκρύπτεις, κάνοντας τὸν ἔξυπνο στοὺς ἄλλους, καὶ δὲν θὰ ζημειωθεῖς:
1. Ὁ Μ. Βασίλειος δὲν κάνει ἀτέρμονο θεολογικὸ διάλογο, ὅπως τὸν ἐννοεῖς καὶ τὸν προπαγανδίζεις ἐσύ, ποὺ κάθε λίγο καὶ λιγάκι διακηρύσσεις πὼς εἶσαι ὑπὲρ τοῦ διαλόγου, ἀρκεῖ νὰ γίνεται μὲ Πατερικὲς προδιαγραφές, ὡσὰν ἐκεῖνοι ποὺ ζητοῦν νὰ σταματήσει ὁ διάλογος, εἶναι ἐναντίον τοῦ διαλόγου. Ὅπως καὶ ὁ Μ. Βασίλειος, δεχόμαστε κάθε διάλογο ὁμολογιακό, «πρὸς νουθεσίαν μόνο» κατὰ τὸν ἅγιο Θεόδωρο τὸν Στουδίτη. Ἐσὺ ὑποστηρίζεις τὸν διάλογο, ἐνῶ εἶναι ἡλίου φαεινότερο, ὅτι ὁ διάλογος ἐδῶ καὶ δεκαετίες, εἶναι διάλογος προδοσίας τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας.
2.  Κατηγορεῖς τοὺς ἀντι-Οἰκουμενιστές, καὶ καλῶς κάνεις, γιὰ συμβιβασμό. Καὶ λὲς ὅτι ὁ «Ομολογητής είναι πριν και πάνω από καθετί άλλο καυσοκαλυβίτης» καὶ ὅτι "δὲν μασοῦσε τὰ λόγια του ὁ Μ. Βασίλειος"!
Ἐσὺ λοιπόν, ποὺ γυρίζεις στὶς Οἰκουμενιστικὲς ἐνορίες τῆς Ἀμερικῆς, ποιά καλύβα ἔχεις κάψει; Δὲν ἔχεις συμβιβαστεῖ μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές; Δὲν κοινωνεῖς μαζί τους; Ἔτσι ἔκανε ὁ Μ. Βασίλειος; "Μασοῦσε τὰ λόγια του" καὶ μιὰ ἐπαινοῦσε τὸν Ἄρειο, τὸν Εὐνόμιο κ.λπ., καὶ πότε τοὺς ἐπαινοῦσε, ὅπως κάνεις ἐσὺ μὲ τὸν παναιρετικὸ Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, καὶ πότε τοὺς ἤλεγχε;
Ὁ Μ. Βασίλειος εἶχει Διακόψει τὴν κοινωνία, εἶχε ἀποτειχιστεῖ ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς Ἀρειανούς, ποὺ εἶχαν καθαιρεθεῖ ἀπὸ Σύνοδο, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τοὺς Πνευματομάχους, ποὺ δὲν εἶχαν ἀκόμα καταδικασθεῖ καὶ καθαιρεθεῖ καὶ αὐτὸ πρότεινε, καὶ ἐπαινοῦσε τὸ λαὸ ποὺ εἶχε ἀποτειχισθεῖ! Καὶ ἔχεις τὸ θράσος νὰ κατηγορεῖς καὶ νὰ ἐρωτᾶς, ὅσους ἐφαρμόζουν τὴν Πατερικὴ Παράδοση: Αὐτὰ τὰ ἔκαναν οἱ Ἅγιοι, ἐσεῖς εἶστε Ἅγιοι; Ἐμεῖς δὲν εἴμαστε Ἄγιοι, ἀλλὰ ἀκολουθοῦμε τοὺς Ἁγίους· ἐσὺ ποιός, ποὺ ὄχι μόνο δὲν ἀκολουθεῖς τοὺς Ἁγίους, ἀλλὰ ἀντίθετα πηγαίνεις κόντρα στοὺς Ἁγίους καὶ καινοτομεῖς; Ἐσύ, ὅμως, κακόδοξα προτείνεις (ἀντιστρατευόμενος τὴν Πατερικὴ διδασκαλία καὶ τὸ παράδειγμα τοῦ Μ. Βασιλείου ποὺ ἐπαινεῖς!!!) νὰ παραμένουμε σὲ κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές, διότι κατὰ τὴν ἐγωϊστικὴ ἰδεοληψία σου, Ἀποτείχιση καὶ Διακοπὴ Μνημοσύνου σημαίνει σχίσμα. Διδάσκεις δηλαδή κακόδοξες θεωρίες! Καὶ ἔρχεσαι σὲ ἀντίθεση ὄχι μόνο μὲ τὸν «πνευματικό» σου, τὸν π. Ἐπιφάνιο Θεοδωρόπουλο (δὲς ἐδῶ),  διαδίδοντας ψευδέστατα ὅτι ὁ π. Ἐπιφάνιος θεωροῦσε τὴν Ἀποτείχιση ὡς σχίσμα, ἀλλὰ καὶ μὲ τὸν Μ. Βασίλειο. Στὸ ὑποδείξαμε πέντε (5 ἢ καὶ 6) φορὲς μὲ αὐτή, ἀλλὰ δὲν ἔχεις τὸν ἀνδρισμὸ νὰ παραδεχτεῖς τὸ λάθος σου!
Πῶς λοιπόν, κάνεις τὸ δάσκαλο, πράττοντας τὰ ἀντίθετα αὐτῶν ποὺ διδάσκεις;

Κοσμική και Εκκλησιαστική Πρωτοχρονιά, Νικολάου Πανταζή



Είναι ανάγκη να τονιστεί με διάκριση κάτι πολύ σημαντικό, όσον αφορά την Κοσμική Πρωτοχρονιά.
Δεν μπορούμε να δικαιολογούμαστε και συνεχώς να επικαλούμαστε αμάθεια και αγνωσία. Ως Ορθόδοξοι έχουμε υποχρέωση να καταρτιζόμαστε, καθήκον να ερευνούμε.
Οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, δεν εορτάζουμε την Κοσμική Πρωτοχρονιά. Την δεχόμαστε απλά σαν κοσμικό εργαλείο μετρήσεως χρόνου. Χρώμενοι τω κόσμω, δεχόμαστε να χρησιμοποιούμε αυτό το εργαλείο και να ακολουθούμε τις όποιες εξελίξεις και εναλλαγές, "ως μη καταχρώμενοι" (Α' Κορινθ. 7, 31).
Ζούμε μέσα στον κόσμο. Δεν αγαπάμε τον κόσμο, κι' αυτό εννοεί όχι τους ανθρώπους, αλλά την κοσμική νοοτροπία και ζωή. "Μη αγαπάτε τον κόσμον μηδέ τα εν τω κόσμω. Εάν τις αγαπά τον κόσμον, ουκ έστιν η αγάπη του Πατρός εν αυτώ" (Α' Ιωάν. 2, 15).
Κόσμος θα πει "κόσμημα, στολίδι". Ο Πιστός Κόσμος αποτελεί κόσμημα-στολίδι του Θεού, ενώ ο άπιστος κόσμος σχηματίζει κακό,
κακάσχημο κόσμημα-στολίδι του κάκιστου διαβόλου. Ο αρχέκακος διάβολος διαστρέφει την πλασθείσα ωραιότητα της Δημιουργίας, η οποία και αυτή συνιστά Στολίδι Θεϊκό.
Δεν γινόμαστε λοιπόν κόσμος. Δεν ζηλεύουμε την ακοσμία του απομακρυνσμένου εκ Θεού κόσμου. Πάνω απ' όλα δεν γινόμαστε φίλοι του κόσμου διότι η φιλία του κόσμου μας καθιστά εχθρούς του Θεού (Ιακωβ. 4, 4).
Συμπάσχουμε με τους κοσμικούς. Χαιρόμαστε στη χαρά των άλλων. Δεν ακολουθούμε όμως τον κόσμο στον "επίσημο" ειδωλοποιημένο και παρατραβηγμένο εορτασμό της Κοσμικής Πρωτοχρονιάς διότι αυτό καταντά κατάχρηση του κόσμου και συνιστά την θεομίσητη εκκοσμίκευση.
Η εκκοσμίκευση είναι ένας μικρόκοσμος του Οικουμενισμού. Η ένωση των πιστών με τον άπιστο κόσμο, η ένωση κι υποταγή του κόσμου σε κοσμικούς άρχοντες και η δική τους με τη σειρά τους υποδούλωση σε σκοτεινές δυνάμεις σκιαγραφεί τον φαύλο κύκλο του Αντιχρίστου. Επίκεντρο αυτού του κύκλου η λατρεία του Εωσφόρου.
Η εκκοσμίκευση επιφέρει την αποστασία, παγειώνει τον παγανισμό και θεσμοθετεί την επάρατη Πανθρησκεία με κοινούς εορτασμούς, κοινά έθιμα και παραδόσεις. Δεν δαιμονοποιούμε τις ανθρώπινες δια-κοινωνικές εκδηλώσεις.
Δεν απαγορεύεται η χαρά. Δεν κατακρίνεται η εκδήλωση αγάπης και ελπίδας κι' η ανταλλαγή διαφόρων ευχών. Δεν πνίγεται ο ενθουσιασμός της αναμονής ευχαρίστων γεγονότων. Δεν καταστέλλεται η προοπτική και δεν περιορίζεται η προσδοκία για καλύτερες ημέρες.
 


Πόσοι, ἀπ’ ὅσους ἑορτάζουν τὴν Περιτομὴ τοῦ Κυρίου, τὴν ἑορτὴ τοῦ Μ. Βασιλείου καὶ τὴν κοσμικὴ ἔλευση τοῦ Νέου Χρόνου, ἔχουμε συνειδητοποιήσει ὅτι οἱ ἑορτασμοί μας αὐτοί, ποὺ τοὺς θέλουμε ὀρθόδοξους, ἐπιτελοῦνται, εἶναι συνδεδεμένοι καὶ κυριολεκτικὰ «βουτηγμένοι» στὴν ἰογενὴ ἀτμόσφαιρα τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; 
  
 
  Πόσο, ἀλήθεια, εὐχάριστο καὶ ὑγιεινὸ εἶναι νὰ βρίσκεται κανεὶς μέσα σὲ μιὰ ἀποπνιχτικὴ ἀπὸ καπνὸ ἀτμόσφαιρα; Ὅσοι ἔχουν βρεθεῖ σὲ μιὰ τέτοια κατάσταση τὸ γνωρίζουν καλά.
 
 
Ἂν δὲν ἀντέχεται ἡ μολυσμένη γήινη ἀτμόσφαιρα, πόσο ἀντέχεται ἡ ἀποπνιχτικὴ ἀτμόσφαιρα, ποὺ τουλάχιστον οἱ ἀψευδεῖς εἰκόνες τῶν θρησκευτικῶν ἱστολογίων, μᾶς τὴν παρουσιάζουν κατάμαυρη ἀπὸ τὸν μολυσματικὸ καπνὸ τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Πρόκειται γιὰ ἕνα «πνευματικὸ» καπνό, ὡσὰν ἐκεῖνο ποὺ προφητεύεται στὴν Ἀποκάλυψη τοῦ Ἰωάννου, ὅταν «ὁ πέμπτος ἄγγελος ἐσάλπισε... καὶ ἤνοιξε τὸ φρέαρ τῆς ἀβύσσου, καὶ ἀνέβη καπνὸς... ὡς καπνὸς καμίνου καιομένης» (9, 1-2).
 
 
Κι ὅμως, στοὺς ἔσχατους αὐτοὺς καιροὺς οἱ ποιμένες, μᾶς ἔμαθαν νὰ ζοῦμε μέσα στὸν καπνό, χωρὶς μάλιστα νὰ διαμαρτυρόμαστε, ἀντίθετα νὰ ὑπερασπιζόμαστε τὴ ...νομιμότητα συνυπάρξεως καὶ συγκοινωνίας μὲ τοὺς Παναιρετικούς μολυσματικοὺς καπνογόνους Οἰκουμενιστές!


Πρὶν προσφύγουμε στὴν διδασκαλία τοῦ ἁγίου Βασιλείου, ἂς δοῦμε δυὸ τρεῖς θέσεις Ἁγίων Πατέρων περὶ αὐτοῦ τοῦ μολυσμοῦ.
 
 
Ὁ ἅγιος Κύριλλος διὰ πολλῶν διδάσκει ὅτι εἶναι πνευματικὸς νόμος, πὼς οἱ ψυχικὰ ἀκάθαρτοι  μολύνουν ὅσους τοὺς ἐγγίζουν:   
 
«Συγκαταμιαίνονται δὲ αὐτοῖς καὶ οἱ θιγγάνοντες, ἤτοι κολλώμενοι, κατὰ σχέσιν δὲ δηλονότι τῆς ταυτοβουλίας, ἤγουν ταυτοεργίας·  “Φθείρουσι γὰρ ἤθη χρηστὰ ὁμιλίαι κακαί”· καί, ἀληθές, ὅτι “Μετὰ ὁσίου ὁσιωθήσῃ, καὶ μετὰ ἀνδρὸς ἀθώου ἀθῶος ἔσῃ, καὶ μετὰ ἐκλεκτοῦ ἐκλεκτὸς ἔσῃ, καὶ μετὰ στρεβλοῦ διαστρέψεις”...» (Κυρίλλου Ἀλεξανδρείας, Περὶ τῆς ἐν Πνεύματι καὶ ἀληθείᾳ προσκυνήσεως καὶ λατρείας).
 
 
Ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνὸς διδάσκει ὅτι μολύνεται κανεὶς ἐπικοινωνώντας μὲ κακοὺς καὶ αἱρετικούς, ὅπως μολύνεται καὶ ἀρρωσταίνει ὅταν ἀναπνέει ἀέρα ποὺ ἀναπέμπεται σὲ χῶρο στὸν ὁποῖο κατοικοῦν ἄρρωστοι μὲ μεταδοτικὴ ἀσθένεια: «Βλαβεραὶ αἱ πρὸς τοὺς κακοὺς συνουσίαι... Ὡς γὰρ ἐν τοῖς νοσοποιοῖς χωρίοις, ὁ κατὰ μέρος ἀναπεμπόμενος ἀήρ, λανθάνουσαν νόσον τοῖς ἐνδιαιτωμένοις ἐναποτίθεται, οὕτως ἡ πρὸς τοὺς φαύλους συνήθεια μεγάλα κακὰ ταῖς ψυχαῖς ἐναφίησιν, κἂν τὴν παραυτίκα αἴσθησιν τὸ βλαβερὸν διαφεύγῃ... Φύσιν γὰρ εἶναι τῆς νόσου ταύτης, τὸ ἐξ ἀλλήλων πάντας ἀναπιμπλάναι τῆς ἀρρωστίας. Τοιοῦτοι δή τινές εἰσι καὶ οἱ ἐργάται τῆς ἀδικίας. Ἄλλος γὰρ ἄλλῳ τῆς νόσου μεταδιδόντες, συννοσοῦσιν ἀλλήλοις καὶ συναπόλλυνται. Φεῦγε τὰς μιμήσεις τῶν κατεγνωσμένων» (Δαμασκηνοῦ Ἰω., Εἰς τὰ ἱερὰ παράλληλα, Τίτλ. ιζʹ, P.G. 96, 353C).
 
 
Ὁ ἅγιος Ἐφραὶμ ὁ Σῦρος, γράφει πὼς πρέπει νὰ ἀπομακρυνόμαστε ἀπὸ ὁμάδες αἱρετικῶν καὶ φιληδόνων, γιατὶ διαστρέφουν μὲ τοὺς λόγους τους τὶς ψυχὲς τῶν πιστῶν. Ὅποιος νοσεῖ ὡς πρὸς τὴν πίστη, ἔχει τόσο ἐλαστικὴ συνείδηση, ὥστε παραβλέποντας τὶς Ἐντολὲς τοῦ Χριστοῦ καὶ τῆς Ἐκκλησίας νὰ λέγει (ὅπως καὶ οἱ σύγχρονοι οἰκουμενιστές: τί πειράζει αὐτὸ καὶ ἐκεῖνο; ἀγάπη χρειάζεται νὰ δείχνουμε), καὶ σὲ τί θὰ μᾶς βλάψει ἡ συναναστροφὴ μὲ τοὺς αἱρετικούς; «Καὶ ὁ μὲν περὶ πίστεως νοσῶν λέγει· τί γὰρ βλάψει τὸ συμπεριφέρεσθαι παντὶ ἀνθρώπῳ, εἴτε ὀρθῶς πιστεύοντι, εἴτε κακῶς φρονοῦντι, τὸ ὑγιὲς τῆς πίστεως περιοδεύοντες;» (Ἐφραὶμ τοῦ Σύρου, Περὶ ἀρετῆς κεφάλαια δέκα, κεφ. ηʹ, Πρόλογος).
 
 
[Κι ἐδῶ ἐντοπίζεται μιὰ ΦΟΒΕΡΗ ἀντινομία-ὑποκρισία τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν Πατέρων: Καταδικάζουν ὡς μεγάλη ἁμαρτία τὴν ἐπικοινωνία μὲ ἀνήθικους-φιλήδονους —διότι μολύνουν, μεταδίδουν τὴν φιληδονία τους— ἀλλὰ ἀμνηστεύουν τὴν ἐπικοινωνία μὲ Οἰκουμενιστές, διότι αὐτοί, τάχα, δὲν μολύνουν, ἐφόσον δὲν ἔχουν ...καταδικαστεῖ ἀκόμα ἀπὸ Σύνοδο!!!].
 
 
Συνεχίζουμε μὲ τὸν Εὐγένιο Βούλγαρι, ἀρχιεπίσκοπο Σλαβωνίου· γράφει: «Ὁ Ἀπόστολος ἐπαράγγειλεν εἰς τοὺς Κορινθίους μὴ συναμίγνυσθαι τοῖς τοιούτοις, μηδὲ συνεσθίειν· ἡ συναναστροφὴ καὶ ἡ συνανατροφὴ καθ’ ἑαυτὰ ἀδιάφορα, ἀλλ’ ἐκ τούτων κατὰ μικρὸν ἐνδέχεται νὰ γεννηθῇ ἡ διαστροφὴ καὶ ἡ καταστροφή» (Βουλγάρεως Εὐγ., Σχεδίασμα περὶ τῆς Ἀνεξιθρησκείας, σ. 47, Ἐκδ. Στάχυ, 2001).
 
 
Καὶ ὁ ἅγιος Νικόδημος γράφει: «οἱ τῶν αἱρετικῶν λόγοι βλάπτουσι καὶ διαφθείρουσι τὸ περισσότερον μέρος τῆς εὐσεβείας, ὡσὰν ἡ γάγγραινα» ποὺ «κατατρώγει τὰ ὑγιεινὰ μέρη τοῦ σώματος... Διὰ τοῦτο πρέπουν νὰ ἀποφεύγουν οἱ Χριστιανοὶ τούτους καὶ πάντας τοὺς αἱρετικοὺς ὡσὰν λοιμοὺς καὶ πανούκλας, ἵνα μὴ καὶ αὐτοὶ μὲ αὐτούς... ἀπωλεσθοῦν» (Νικοδήμου Ἁγιορείτου, Ἑρμηνεία εἰς τὰς ΙΔ΄ Ἐπιστολὰς τοῦ Ἀποστόλου Παύλου, τόμ. 3ος, Ἐκδ. «Ὀρθόδοξος Κυψέλη», σελ. 318-319 καὶ ὑποσ. 38).

Καὶ ἐρχόμαστε τώρα στὸ Μ. Βασίλειο, ποὺ σήμερα τιμοῦμε. Ἂς ἀκούσουμε ἐν πρώτοις, τί μᾶς διδάσκει γιὰ τὸν μολυσμὸ καὶ τὴ φθορὰ ποὺ ἐπιφέρει ἡ ἐπικοινωνία μὲ τὴν αἵρεση.
 
 
Γράφει ὀδυρόμενος ὁ ἅγιος Βασίλειος τὰ παρακάτω, καὶ εἶναι σὰν νὰ περιγράφει τὴν σύγχυση ποὺ ἐπικρατεῖ στὶς ἡμέρες μας, κατὰ τὶς ὁποῖες διαδίδεται καὶ προωθεῖται ἀπὸ «Ὀρθόδοξους» Ἐπισκόπους ἡ Παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
 
 
(Καὶ τὸ φοβερὸ γιὰ μᾶς σήμερα εἶναι, ὅτι ὁ Οἰκουμενισμὸς δὲν περιέχει μόνο πλάνες ποὺ ἤδη ἔχουν ἐπισημανθεῖ καὶ εἶναι γνωστὲς στοὺς πιστούς, ἀλλὰ κρύβει καὶ ἄγνωστες κακοδοξίες ποὺ ἀνακαλύπτουν οἱ μελετῶντες τὰ συγγράμματα τῶν Οἰκουμενιστῶν (θεολόγοι καὶ φιλόσοφοι). Τὸ δὲ τραγικὸ στὴν περίπτωσή μας εἶναι, ὅτι οἱ ἴδιοι οἱ ἐπισημαίνοντες τὶς ρίζες καὶ τὶς ἄγνωστες αὐτὲς κακοδοξίες, ἀποτρέπουν τὴν ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές, διδάσκοντες ὅτι, πρέπει πρῶτα νὰ γνωρίσουμε τὴν αἵρεση πλήρως καὶ ...μετὰ νὰ ἀπομακρυνθοῦμε ἀπὸ αὐτήν, ἀφοῦ φυσικὰ θὰ ἔχουμε ἀλλοιωθεῖ πλήρως!).