Σάββατο, 27 Δεκεμβρίου 2014

Αποτειχισι: Κυπριε ΨΥΧΑΣΘΕΝΗ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟ μεχρι ποτε θα σε ανεχομαστε; Ολοι εσεις οι Κυπριοι που βγαινετε στα καναλια και κατεχετε θεσεις σε διαφορους τομεις εμφανιζεσθε να χρειαζεσθε ΨΥΧΙΑΤΡΟ. Μεχρι και εκει κατω στην Αφρικη καποιοι ρασοφοροι. Αν δεν βρεθη κανενας να σε μεταφερη στο ζουρλαδικο θα σπευσω εγω, ενταξει ΨΥΧΑΣΘΕΝΗ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟ;

Όταν συμπλέκονται μια απίστευτη έπαρση, η συκοφαντία και η ψευτιά, ο άνθρωπος οδηγείται τελικά στην παραφροσύνη!






Ὁ κατήφορος τοῦ κ. Τελεβάντου δὲν ἔχει τέλος. Δὲν ντρέπεται να συνεχίζει χριστουγεννιάτικα τὶς συκοφαντίες καὶ τὰ ψέματα ἐναντίον τῶν ἀποτειχισμένων. Δὲν ντρέπεται, χωρὶς νὰ ἀναφέρει κείμενα τῶν πατέρων, νὰ διαγράφει μὲ μιὰ μονοκονδυλιὰ τὶς θέσεις περὶ τῆς Ἀποτειχίσεως, χωρὶς νὰ τολμήσει -ὁ μεγάλος θεολόγος- νὰ ἀνατρέψει τὶς πατερικὲς θέσεις ποὺ παραθέτουμε χρόνια τώρα (παρότι ἔτσι ὑποσχέθηκε δημοσίως πρὶν ἀπὸ τρία περίπου χρόνια!)

Σήμερα, λοιπόν, σειρὰ εἶχε ὁ π. Εὐθύμιος Χαραλαμπίδης ποὺ ἀποτειχίστηκε ἀπὸ τὸν λατινόφρονα μητροπολίτη Σύρου κ. Δωρόθεο καὶ ὁ ὁποῖος ἀνακοίνωσε ὅτι, ἐκδιωχθεὶς ἀπὸ τὴν Ἄνδρο, θὰ λειτουργεῖ στὴν Ἀθήνα, ὅπου, ὅπως μάθαμε διαμένει (φανταζόμαστε χωρὶς νὰ ἀναφέρει τὸ ὄνομα τοῦ Ἐπισκόπου του, ἀφοῦ αὐτὸ σημαίνει ἀποτείχιση).

Ὁ κ. Τελεβάντος, λοιπόν, αὐτὴν τὴν ἐνέργεια, ἀποφαινόμενος ὡς Πάπας τῆς Ἀμερικῆς, τὴν ὀνομάζει σχίσμα, ἀντίθετα μὲ τὸν «πνευματικό» του π. Ἐπιφάνιο Θεοδωρόπουλο, ὁ ὁποῖος δίδασκε ὅτι ἡ ὁ ἀποτειχισμένος συνεχίζει τὶς ἱεροπραξίες του, χωρὶς νὰ μνημονεύει Ἐπίσκοπο:

« ποτείχιση εναι, «κανονικν δικαίωμα... Ο ερο Κανόνες παρέχουσι δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου τοῦ αἱρετικὰς διδασκαλίας κηρύσσοντος Ἐπισκόπου ἢ Πατριάρχου... ν τις, χρησιμοποιν τ δικαίωμα ατο, παύσ τ μνημόσυνον, καλς ποιε!» (π. Ἐπιφάνιου Θεοδωρόπουλου, «Τὰ Δύο Ἄκρα», σελ. 90).


Διακοπή Μνημοσύνου και ΑΝΑΞΙΟΣ του Πατριάρχη για τα ...κτήματα! Για την Πίστη κανένα ενδιαφέρον!

Το σχίσμα μεταξύ αράβων Ορθοδόξων και του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων έφτασε… Μεγάλος κίνδυνος για την Ορθοδοξία.

 Επικίνδυνες ώρες για το ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο στα Ιεροσόλυμα! Φώναζαν «Ανάξιος» (βιντεο)

Πηγή: nefthalim

Το σχίσμα μεταξύ αράβων Ορθοδόξων και του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων έφτασε… Μεγάλος κίνδυνος για την Ορθοδοξία

Πήρε φωτιά η Ιορδανία μετά την απόφαση του Πατριάρχη Ιεροσολύμων να εκδιώξει τελικά ηγούμενο ο οποίος του ζητούσε να μην ξεπουλάει το Πατριαρχείο και του επιδείκνυε να προασπίζει τα συμφέροντα της Ορθοδοξίας.
Όπως είχε αποκαλύψει πρόσφατα το HellasForce απο την Ιορδανία θα ξεκινούσε το σχίσμα μετά τις αντιδράσεις των ορθοδόξων στους διωγμούς των ηγουμένων από τον Θεόφιλου Πατριάρχη Ιεροσολύμων. Είχαμε αποκαλύψει τον διωγμό του Δοσίθεου ηγούμενου στην Κανά και τον διωγμό του Χριστοφόρου, ηγούμενου στο Ντιμπίν της Ιορδανίας.
Είχαμε προβλέψει την κρίση στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και την πιθανότητα του σχίσματος και τώρα επιβεβαιωνόμαστε με την απόφαση των ορθοδόξων να διακόψουν να μνημονεύουν τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων που σημαίνει ότι θα αρχίσουν τα
προβλήματα στη Μέση Ανατολή με τις προκλητικές σχέσεις μίσους Θεόφιλου και ηγουμένων.
Η Ορθόδοξη εκκλησία θα αντιμετωπίσει μέσα στην πνευματική κρίση και ένα σχίσμα που θα της κάνει πολύ μεγάλο κακό.
Το σχίσμα μεταξύ αράβων Ορθοδόξων και του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων έφτασε
Στις 15 Δεκεμβρίου 2014, η Αραβική Ορθόδοξη Νεολαία ενημερώθηκε για την απόφαση της Ιεράς Συνόδου του Ελληνορθόδοξου Πατριαρχείου Ιεροσολύμων για την επιβολή της ποινής καθαίρεσης και εκδίωξης από την Αδελφότητα του Παναγίου Τάφου στον Οσιώτατο Αρχιμανδρίτη Χριστοφόρο. Ο ηγούμενος είναι ο προϊστάμενος και πνευματικός πατέρας της Ιεράς Μονής Ζωοδόχου Πηγής στην Ντιμπίν. Ο λόγος ήταν ότι εκείνος ότι αιτήθηκε να εφαρμόσει ο αθέμιτος, όπως τον ονομάζουν, Πατριάρχης ,τους ιερούς κανόνες στο Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων.
Αυτή η απόφαση έρχεται έπειτα από μια σειρά αυθαίρετων αποφάσεων και εκφοβισμών όπως λένε στην αναφορά τους, εναντίον πολλών ιερέων και μοναχών για να φιμώσουν την φωνή των δικαίων σε μια άνευ προηγουμένου προσέγγιση στην ιστορία της Εκκλησίας.
Αυτό είναι το αποτέλεσμα της παραβίασης εκ μέρους του αθέμιτου Πατριάρχου Θεοφίλου των θεσπισμένων νόμων της «Μητρός των Εκκλησιών», όπως
1) αποφεύγοντας να εφαρμόσει τον ιορδανικό νόμο 27 του έτους 1958, 2) παραβαίνοντας διαδοχικά τους αποστολικούς κανόνας (25, 29, 30, 35, 36, 38, 58),
3) αρνούμενος τις συνεχείς αιτήσεις του ποιμνίου,
4) αφήνοντας κληρικούς και λαϊκούς να εκτελούν τα δικά του εκκλησιαστικά και ποιμαντικά καθήκοντα ως Πατριάρχη,
5) καθώς και κακομεταχειριζόμενος συχνά και σκόπιμα άραβες μοναχούς και ιερείς,
6) και διαπράττοντας άλλες παραβιάσεις εναντίον της Ορθόδοξης Εκκλησίας όπως φαίνεται στην περιφρόνηση των αποστολικών κανόνων και του πατριαρχικού κανονισμού, 7) ξεκινώντας μια άδικη εκστρατεία να πολιτικοποιεί και ιουδαιοποιεί την Εκκλησία,
8) κάνοντας στραβά μάτια για να μη δει τα σύμβολα της διαφθοράς που έχουν διαστρέψει την εικόνα της ένδοξης Εκκλησίας και τις τίμιες εθνικές της θέσεις, προκαλώντας μια προβληματική τοπική διάκριση ανάμεσα στα μέλη της ίδιας Εκκλησίας και Έθνους.
Με αυτή την δήλωση η ορθόδοξη νεολαία αποκρίθηκε σε αυτή την αντικανονική απόφαση που εκδόθηκε από μια ακατάλληλη σύνοδο, και δηλώνει ότι ο Θεόφιλος, Αρχιεπίσκοπος Θαβώρ, δεν είναι ο θεμιτός Πατριάρχης της Εκκλησίας των Ιεροσολύμων. Είναι ανάξιος εμπιστοσύνης, και ούτε εκείνος ούτε η σύνοδος εκπροσωπούν τους ίδιους ,όπως γράφουν στην επιστολή τους, ή το αραβικό ορθόδοξο ποίμνιο στην Ιορδανία και Παλαιστίνη.
Συνεπώς, οι αποφάσεις που εκδίδονται από την σύνοδο αυτή είναι ανίσχυρες και δεν έχουν σχέση με την Εκκλησία, και θα καταπολεμηθούν. Με την παρούσα επιστολή δηλώνουν την καθαίρεση του Θεοφίλου από την θέση του ως πνευματικό πατέρα της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Ιορδανία και Παλαιστίνη κατόπιν δέκα χρόνων αμέλειάς του, απέναντι στις αιτήσεις του αραβικού ποιμνίου, της αδιαλλαξίας του, του φυλετισμού του και των κατάφωρων παραβιάσεων του ιορδανικού νόμου σχετικά με το Πατριαρχείο.
Επίσης καλούν όλους τους ειλικρινείς ιερείς να απέχουν από την μνημόνευση του ονόματός του, ως Πατριάρχου στις Θείες Λειτουργίες, καθώς και να απέχουν από την μνημόνευση των ονομάτων των επισκόπων Βενεδίκτου και Φιλουμένου, διότι είναι μέλη της λεγομένης συνόδου και άμεσοι συνεργοί σε αυτή την μοχθηρή απόφαση· και καλούμε να μνημονεύουν το όνομα του Οικουμενικού Πατριάρχου αντί του Θεοφίλου, διότι ιστορικά εκείνος είναι πρώτος ανάμεσα στους ίσους των Ορθοδόξων Πατριαρχών.
Το σχίσμα μεταξύ αράβων Ορθοδόξων και του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων έφτασε
Δηλώνουν σε όλους εγγύς και μακράν, ότι ο Οσιώτατος π. Χριστοφόρος, εφημέριος της μοναδικής μονής στην Ιορδανία, θα μένει στην μονή του με αξιοπρέπεια και τιμή ό,τι και αν γίνει, και θα τελεί την Θεία Λειτουργία κατά τους διατεταγμένους καιρούς, και τις ακολουθίες της Εκκλησίας κανονικά. Δεν θα τού συμβεί κανένα κακό, εφ όσον οι ίδιοι δηλώνουν ότι αποτελούν το ποίμνιό του, καθώς το ποίμνιο επιλέγει τον ποιμένα του.


Παρασκευή, 26 Δεκεμβρίου 2014

ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ απο τους Αιρετικους και τους κοινωνουντας με τους Αιρετικους( που ολο και αυξανουν) ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΗΜΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ.

ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ απο τους Αιρετικους και τους κοινωνουντας με τους Αιρετικους
( που ολο και αυξανουν), ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΗΜΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ.

Ὁ ἐκδιωχθεὶς ἐκ τῆς Μονῆς τῆς Μετανοίας του, ἀπὸ τὸν περιβόητο Μητροπολίτη Σύρου Δωρόθεο, μὲ σκαιὸ καὶ βίαιο τρόπο, ἐπειδὴ διέκοψε τὴ Μνημόνευση τοῦ ὀνόματός του, γιὰ ὅσα παρὰ τοὺς Ἱ. Κανόνες καὶ τὴν ὀρθόδοξη Παράδοση πράττει, μᾶς πληροφορεῖ ὅτι ἤδη Λειτουργεῖ στὴν Ἀθήνα, ὅπου πολλοὶ ἀποτειχισμένοι ἀναζητοῦσαν ἱερέα.

Εὐχόμαστε τὸ παράδειγμά του νὰ μιμηθοῦν καὶ ἄλλοι ἱερωμένοι, ποὺ βασανίζονται συνειδησιακὰ ἀπὸ τὶς συνεχεῖς ἐκτροπὲς τῶν Οἰκουμενιστῶν Ἐπισκόπων καὶ δὲν θέλουν νὰ γίνονται συμμέτοχοι στὴν προδοσία τῆς Πίστεως καὶ στὸν μολυσμὸ ποὺ μεταδίδουν οἱ Ἐπίσκοποι, ποὺ εἴτε συμμετέχουν συνειδητὰ στὴν ἐπέκταση τῆς αἱρέσεως, εἴτε ἀνέχονται καὶ κοινωνοῦν μὲ τοὺς ἡγέτες τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.

Εὐχόμαστε οἱ εὐλαβεῖς κληρικοὶ νὰ ἀπεγκλωβιστοῦν ἀπὸ τὰ διλήμματα ποὺ θέτουν (ποιός θὰ τὸ φανταζόταν!) οἱ ἴδιοι οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς Πατέρες, ἀντιλαμβανόμενοι ὅτι εὐθύνη ἔναντι τοῦ Θεοῦ δὲν ἔχουν ὅσοι ἀπομακρύνονται ἀπὸ τὴν αἵρεση καὶ τοὺς κοινωνοῦντες μὲ αὐτήν, ἀλλ’ ὅσοι μὲ τὴν σιωπή τους διευκολύνουν τὴν ἐξάπλωση τῆς αἱρέσεως.



Ἡ Διακοπὴ τοῦ Μνημοσύνου τοῦ ὀνόματος τοῦ Μητροπολίτη Σύρου τὴν 9ην Αὐγούστου 2014, εἶχε ὡς ἀποτέλεσμα νὰ μὲ ἐκδιώξει βίαια ἐκ τῆς Ἱ. Μονῆς τοῦ ἁγίου Νικολάου τῆς νήσου Ἄνδρου. Καὶ ἐκδιώχθηκα μὲν ἐκ τῆς Ἱ. Μονῆς τῆς μετανοίας μου, ἀλλ’ ἐν πνευματικῇ ἀγαλιάσει καὶ χαρᾷ, ἀφοῦ, ἀπομακρύνθηκα μὲν ἀπὸ τοὺς κοινωνοῦντας καὶ προάγοντας τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, παραμένω ὅμως στὴν Ἐκκλησία τῶν Ἁγίων Πατέρων καὶ ἑνώθηκα μὲ τοὺς ἀποτειχισμένους πιστοὺς (γνωστοὺς καὶ ἀγνώστους) στὴν Ἑλλάδα ἀλλὰ καὶ σὲ ὅλη τὴ γῆ.
Βρίσκομαι, λοιπόν, στὴν εὐλογημένη θέση νὰ γνωστοποιήσω, ὅτι κι ἐγὼ ποκηρύσσω, ναθεματίζω καὶ καταδικάζω τὴν θεομίσητη Παναίρεση τοῦ Οκουμενισμο, τώρα μὲν ὡς μονάδα, ἀλλὰ ἔρχεται ἡ ὥρα ποὺ μὲ τὸν Ὀρθόδοξο Ἑλληνικὸ λαό, ἀπὸ κοινοῦ  θὰ καταδικάσουμε καὶ θὰ ἀποκηρύξουμε αὐτὴν τὴν φοβερὰ μάστιγα τοῦ αἰῶνος τούτου, ποὺ πλήττει τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ.


Ἡ ἀποτείχισις καὶ ἡ ἄμεση διακοπὴ μνημοσύνου τῶν αἱρετικῶν καὶ αἱρετιζόντων Ἐπισκόπων, εἶναι ἐπιτακτικὴ ἀνάγκη καὶ ἐντολὴ τῶν Ἁγίων Πατέρων ὡς μόνη καὶ ἔσχατη ἐνδεδειγμένη ἐνέργεια κατὰ τοὺς θεοφόρους Πατέρες, τοὺς καθοδηγουμένους ὑπὸ τοῦ Παναγίου Πνεύματος, ἀφοῦ μόνον ἔτσι ἀποφεύγουμε τὴν ἐπικοινωνία μὲ τὴν αἵρεση καὶ τὸν ΜΟΛΥΣΜΟ ποὺ αὐτὴ συνεπάγεται, καὶ κατ’ αὐτὸν τὸν τρόπο μένουμε στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, ὑπερασπιζόμενοι τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη μας.

Μὲ τὴν χάρη τοῦ Θεοῦ καὶ τὴν ἁγία σκέπη τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου, ὡς διωκόμενος κληρικὸς ὑπηρετῶ πλέον καὶ διακονῶ τοὺς ἀποτειχισμένους καὶ διωκόμενους ἀδελφούς μας στὴν Ἀθήνα, τὰ λογικὰ πρόβατα τῆς Ποίμνης τοῦ Χριστοῦ, ποὺ θυσιάζονται γιὰ τὴν ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ καὶ γιὰ τὴν Πίστη τὴν Ἁγία. Ὅλους ἐκείνους, ποὺ ὅπως μαθαίνω, μὲ πολλὲς θυσίες καὶ ὑπομονὴ ἀγωνίζονται ἁγιοπατερικὰ μὴ κοινωνοῦντες μὲ τοὺς αἱρετικοὺς Ἐπισκόπους, στερούμενοι ὡς ἐκ τούτου –πολλοὶ ἀπ’ αὐτοὺς– ἀρκετὸ χρόνο τῶν ἁγιαστικῶν Μυστηρίων καὶ ἀναμένοντες κάποιον ἱερέα νὰ τοὺς στηρίξει, νὰ τοὺς «λειτουργήσει» καὶ νὰ τοὺς μεταδώσει τὰ Μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας μας.


Εὔχομαι εἰς ὅλους τοὺς Ὀρθοδόξους Χριστιανοὺς πνευματικὰ Χριστούγεννα, καὶ ἡ χάρις τοῦ θείου βρέφους νὰ τοὺς σκέπει καὶ ἐνισχύει στὸν ἀγώνα τους ἐναντίον τῶν παθῶν καὶ τῆς πολυπτύχου αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Ἱερομόναχος
Εὐθύμιος Χαραλαμπίδης
Ετσι, λοιπον, ο αρχιμανδριτης πατηρ Ευθυμιος Χαραλαμπιδης λειτουργησε χθες και σημερα Χριστουγενα σε ιερο ναο στην Αθηνα και ο αρχιμανδριτης πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας στην Ιερα Μονη Σταγιατων Βολου.

Σημερα δε ημερα μνημης του Λιθοβολισμου του Πρωτομαρτυρος και Αρχιδιακονου Στεφανου απο τους αειποτε Αντιχριστους Εβραιους, ο πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας θα λειτουργηση για τους ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ στον Ιερο Ναο του Αγιου Μαρκου του Ευγενικου Σουρωτης Θεσσαλονικης.
 

ΣΥΝΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΟΙΡΑΖΑΝ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

Φωτο1Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης


Παραμονές Χριστουγέννων και στην πόλη της Αττάλειας κάποιοι Τούρκοι θέλησαν να στήσουν ένα πάγκο στο ιστορικό μέρος της πόλης για να διανέμουν δωρεάν το ευαγγέλιο στην τουρκική γλώσσα, ενώ παράλληλα είχε έρθει και μια χορωδία για να ψάλει χριστουγεννιάτικους ύμνους στους περαστικούς. Δεν πέρασαν όμως πολλές ώρες από την στιγμή που στήθηκε ο πάγκος και τοποθέτησαν πάνω του τα ευαγγέλια για να τα δωρίσουν στους ενδιαφερομένους και έφτασε η αστυνομία που προφανώς είχε ειδοποιηθεί. Χωρίς πολλά λόγια οι Τούρκο αστυνομικοί συνέλαβαν αμέσως τους δωρητές του ευαγγελίου και τους οδήγησαν στα κρατητήρια για ανάκριση ενώ διέλυσαν την χριστουγεννιάτικη εκδήλωση.


Φοτο


Νίκος Χειλαδάκης:Τα τουρκικά είναι η… γλώσσα της φιλοσοφίας, διατείνεται ελληνίδα καθηγήτρια





 
 
 
 
 
Η τουρκική και όχι ελληνική, είναι η γλώσσα της φιλοσοφίας και με τον λεκτικό θησαυρό της τουρκικής γλώσσας, μπορούμε να φιλοσοφήσουμε σε… πολύ υψηλά πνευματικά επίπεδα. Αυτά τα πρωτοφανή δεν την υποστηρίζει κάποιος Τούρκος διανοούμενος, ή ακαδημαϊκός, ή επιστήμονας, αλλά… μια Ελληνίδα καθηγήτρια πανεπιστημίου. Αυτή είναι η κύρια Ελένη Κουτσουραδή, διευθυντήρια του Κέντρου Ανθρωπινών Δικαιωμάτων του πανεπιστήμιου του Maltepe, μέλος κάποιου Ιδρύματος Τούρκων Φιλοσόφων και επίτιμος πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Φιλοσόφων.

 Η Ελληνίδα αυτή καθηγήτρια σε δηλώσεις της που δημοσιεύονται στον τουρκικό τύπο, ενστερνίστηκε την προσφάτως διατυπωθείσα άποψη του νέου πρόεδρου της Τουρκίας, Ταΐπ Ερντογάν, ότι τα τουρκικά είναι η γλώσσα της φιλοσοφίας και ότι ο λεκτικός πλούτος της τουρκικής γλώσσας προσφέρει την δυνατότητα να διατυπωθούν οι πιο περίπλοκες φιλοσοφικές έννοιες Το εντυπωσιακό είναι, ότι η άποψη αυτή του Τούρκου προέδρου και νέου επίδοξου χαλίφη της Τουρκιάς, Ταΐπ Ερντογάν, προκάλεσε έντονες συζητήσεις στο εσωτερικό της Τουρκίας, ενώ υπήρξαν και επικρίσεις στο πολιτικό πεδίο.
 
 
Και ενώ ακόμα και πολλοί Τούρκοι θεώρησαν σαν υπερβολικές αυτές τις απόψεις του Ερντογάν, ο οποίος πριν από λίγο καιρό είχε διατυπώσει την άποψη ότι την Αμερική δεν… την ανακάλυψε ο Κολόμβος αλλά μουσουλμάνοι ερευνητές, ήρθε η κύρια Ιωάννα Κουτσουραδή να τις στηρίξει, ισχυριζόμενη ότι πραγματικά τα τουρκικά είναι η γλώσσα της φιλοσοφίας και των επιστημών. Αυτά από μια Ελληνίδα, της οποίας η μητρική γλώσσα είναι τα ελληνικά, η γλώσσα με την οποία διδάχτηκε η φιλοσοφία και οι επιστήμες, η γλώσσα με την οποία γράφτηκε η Βίβλος και διδάχτηκε ο χριστιανισμός σε παγκόσμιο επίπεδο, η γλώσσα μέσω της οποίας διαδόθηκε ο πολιτισμός και έννοιες όπως δημοκρατία, ελευθερία, ανθρώπινα δικαιώματα κ.α. Μάλιστα η κυρία Ελένη Κουτσουραδή δεν αρκέστηκε σε αυτές 
 τις απόψεις, τις οποίες διακήρυξε και δημόσια.
 
 
 Ο ΑΓΕΝΕΑΛΟΓΗΤΟΣ





Η απογραφή του Χριστού και η απογραφή του Αντι-χρίστου!

Η απογραφή του Χριστού 

και η απογραφή του Αντι-χρίστου!



«τε καιρς, τς π γς παρουσας σου, πρτη πογραφ τ οκουμνῃ γνετο, ττε μελλες τν νθρπων πογρφεσθαι τ νματα, τν πιστευντων τ τκῳ σου· δι τοτο τ τοιοτον δγμα, π Κασαρος ξεφωνθη· τς γρ αωνου σου βασιλεας, τ ναρχον καινουργθη. Δι σοι προσφρομεν κα μες, πρ τν χρηματικν φορολογαν, ρθοδξου πλουτισμν θεολογας, τ Θε κα Σωτρι τν ψυχν μῶν».
«Αὐγούστου μοναρχήσαντος ἐπὶ τῆς γῆς, ἡ πολυαρχία τῶν ἀνθρώπων ἐπαύσατο· καὶ σοῦ ἐνανθρωπήσαντος ἐκ τῆς Ἁγνῆς, ἡ πολυθεΐα τῶν εἰδώλων κατήργηται. Ὑπὸ μίαν βασιλείαν ἐγκόσμιον, αἱ πόλεις γεγένηνται· καὶ εἰς μίαν Δεσποτείαν Θεότητος, τὰ Ἔθνη ἐπίστευσαν. Ἀπεγράφησαν οἱ λαοί, τῷ δόγματι τοῦ Καίσαρος· ἐπεγράφημεν οἱ πιστοί, ὀνόματι θεότητος, σοῦ τοῦ ἐνανθρωπήσαντος Θεοῦ ἡμῶν. Μέγα σου τὸ ἔλεος, δόξα σοι».

Η ἀπογραφὴ τοῦ Χριστοῦ
καὶ ἡ ἀπογραφὴ τοῦ Ἀντι-χρίστου!

 
Χριστούγεννα καὶ πάλι, μὲ τὴ γεύση τοῦ Ἀντι-χρίστου. Ὅπου καὶ νὰ κοιτάξεις, ὅποιον τομέα τῆς ζωῆς κι ἂν ἐξετάσεις, διαισθάνεσαι ὅτι ὁ Ἀντίχριστος «ἔχει σκάσει μύτη».
 
 
Ταυτόχρονα ὁ Χριστὸς εἶναι περισσότερο παρών –σκορπίζοντας πλούσιες τὶς εὐλογίες Του– σὲ ὅσους ἀγωνίζονται νὰ κάνουν Φάτνη τὴν ψυχή τους· σ’ ἐκείνους ποὺ «ἀκούουν τὸν λόγον τοῦ Θεοῦ καὶ φυλάσσουν αὐτόν» (Λουκ. ια΄ 28) ὡς ἄλλες «μητέρες καὶ ἀδελφοί» Του!
 
 
Αὐτοὶ δέχονται τὴν Χάρη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος πού, εἰδικὰ σὲ ἐποχὴ τοῦ Ἀντι-χρίστου, εἶναι παρόν, ὅταν προμηνύονται ἀπομόνωση, θλίψεις, διωγμοὶ ἀπὸ ἱερατικὰ καὶ πανθρησκειακὰ συνέδρια, ἀπὸ ἀδελφοὺς καὶ πατέρες!
 
 
Γιατί –κι αὐτὸ εἶναι τὸ τραγικὸ σήμερα (προφητευμένο κι αὐτὸ ἀπὸ τὸν Κύριο)– ἐκεῖνοι ποὺ κατ’ ἐξοχὴν δὲν «ἀκοῦν» καὶ δὲν «φυλάσσουν» τὸν «λόγον τοῦ Θεοῦ» (ἡ ἀναφορὰ ἐδῶ στρέφεται μόνο πρὸς τὸ θέμα τῆς παναιρέσεως) εἶναι οἱ πρωτιστεύοντες ἡγέτες τοῦ Χριστιανισμοῦ. Οἰκουμενιστὲς καὶ ἀντι-Οἰκουμενιστές!
 
 
Οἱ μὲν Οἰκουμενιστές, διαστρέφουν τὸν «θεῖο λόγο» θεολογικά, οἱ δὲ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς τὸν διαστρέφουν ποιμαντικά, ἀρνούμενοι νὰ ἀπομακρυνθοῦν ἀπὸ τὴν αἵρεση καί, μάλιστα, χρησιμοποιώντας τὰ κακόδοξα ἐπιχειρήματα τῶν Οἰκουμενιστῶν (π.χ. τοῦ Ἐπισκοποκεντρισμοῦ –πρακτικὰ τουλάχιστον). Τοῦτο ἀποδεικνύει τὸν μολυσμό, ποὺ ἀρνοῦνται ὅτι ἔχουν ὑποστεῖ, στὴν κοινωνία τους μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές!
 
 
Ἀντί-χριστος ἢ οἱ ἐγγύτατοι πρόδρομοί του καὶ ὁ ψευδοπροφήτης («καὶ νῦν ἀντίχριστοι πολλοὶ γεγόνασιν», Α΄ Ἰωάν. 1,2), ἑτοιμάζουν τὴν «ἀπογραφή» τους!
 
 
Οἱ σύγχρονοι Ποιμένες, θὰ σταματήσουν νὰ ἐρωτοτροποῦν μὲ τοὺς Οἰκουμενιστὲς καὶ νὰ κοινωνοῦν μαζί τους, αὐξάνοντας τὸν βαθμὸ μολυσμοῦ ἀπὸ τὸν ἀντίχριστο Οἰκουμενιστικὸ ἰό, ἢ ἐπιτέλους, θὰ χρησιμοποιήσουν «ρθοδξου πλουτισμν θεολογας», ὥστε νὰ βοηθήσουν νὰ «ἐπιγραφοῦν οἱ πιστοί, ὀνόματι θεότητος»;
 
 
Ἂν δὲν πάρουν σύντομα τὴν σωτήρια ἀπόφαση (αὐτοὶ καὶ ὅσοι τοὺς στηρίζουν), θὰ συντελέσουν στὸ νὰ ἀποδεχθοῦν μυριάδες πιστοὶ τὴν "ἐπιγραφή" τους «ὀνόματι Ἀντιχρίστου»!
 

Πέμπτη, 25 Δεκεμβρίου 2014

Ο ΘΡΥΛΙΚΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ: Εὔχομαι επισης ὅπως ὅλα τὰ τέκνα τῆς Ορθοδοξίας κατὰ τὸ νέο ἔτος γίνουν θερμοὶ κήρυκες τῆς μοναδικότητος και τῆς σωτηρίου σπουδαιότητος τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ σφοδροί πολέμιοι τῆς ἐκφυλιστικῆς καὶ Αιρετικῆς κινήσεως του Οικουμενισμού.

 

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ EYXΕΣ 

ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΜΑΧΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ 

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ 

ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΚΑΝΤΙΩΤΗ

ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΠΑΡΑΤΟΥ 

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.



 ΓΕΝΝΗΣΗ ΚΥΡΙΟΥ 

Γιὰ τὸ κοσμοϊστορικὸ γεγονὸς τῆς Γεννήσεως τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ καὶ τὸ νέον ἔτος ἐγκαρδίως ΕΥΧΟΜΑΙ εἰς τὸν Κύριο, νὰ μᾶς ἀξιώση ὅλους νὰ ἐμβαθύνωμε κατὰ τὸ δυνατόν περισσότερον εἰς τὸ μέγα μυστήριον τῆς ἐνανθρωπήσεως τοῦ Θεοῦ καὶ νὰ βιώσωμε τοῦτο ἐντονώτερα, γιὰ νὰ γευθοῦμε ζωντανότερα τὸν καρπὸ τῆς ἐλεύσεως Του εἰς τὸν κόσμον, τὴν ἀληθινὴ χαρά καὶ εὐφροσύνη.
Ὁ δι᾽ ἡμᾶς νηπιάσας Κύριος κομίζει εἰς τὸν κόσμο τὴν ἀληθινή χαράν, διότι παρέχει τὴν χάριν τῆς ΑΠΟΛΥΤΡΩΣΕΩΣ. Ὅσοι στενάζουμε γιὰ τις ἀδυναμίες μας, ἄς χαίρουμε  τώρα καὶ ἄς ἀγαλώμεθα διὰ τὴν ἄφεσιν τῶν ἁμαρτιῶν μας, την σωτηρίαν καὶ τὴν δόξαν μας.
Εὔχομαι επισης ὅπως ὅλα τὰ τέκνα τῆς Ορθοδοξίας κατὰ τὸ νέο ἔτος γίνουν θερμοὶ κήρυκες τῆς μοναδικότητος και τῆς σωτηρίου σπουδαιότητος τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ σφοδροί πολέμιοι τῆς ἐκφυλιστικῆς καὶ Αιρετικῆς κινήσεως του Οικουμενισμού.
(«ΣΑΛΠΙΓΞ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ» το 1983)

+Ο Φλωρίνης, Πρεσπῶν καῖ Ἑορδαίας ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ
(«ΣΑΛΠΙΓΞ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ» το 1993)

Αποτειχισι: Στον ΕΞΑΠΟΔΙΤΗ η Προσκυνημενη κυβερνησι των πληρωμενων προδοτων και ολων των υποστηρικτων τους. Αυτοι οι Αδιαντροποι και Ασυνειδητοι που ταπεινωσαν τους Ελληνες και την Ελλαδα και ιδιαιτερα τα νεα παιδια της Ελλαδας. ΣΤΟΝ ΕΞΑΠΟΔΙΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. Μαζι τους και οι ρασοφοροι, ειτε της Ελλαδας, ειτε του Αγριου και Αιρετικου Ορους του Αθω που τους υποστηριζουν και τους κολακευουν ιδιωτικα και δημοσια..

Αποτειχισι: Στον ΕΞΑΠΟΔΙΤΗ  η Προσκυνημενη κυβερνησι των πληρωμενων προδοτων και ολων των υποστηρικτων τους. Αυτοι οι Αδιαντροποι και Ασυνειδητοι που ταπεινωσαν τους Ελληνες και την Ελλαδα και ιδιαιτερα τα νεα παιδια της Ελλαδας.

ΣΤΟΝ ΕΞΑΠΟΔΙΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. 

Μαζι τους και οι ρασοφοροι, ειτε της Ελλαδας, ειτε του Αγριου και Αιρετικου Ορους του Αθω, που τους υποστηριζουν και τους κολακευουν, ειτε ιδιωτικα, ειτε δημοσια. 

 ===========================

Οι ΑΝΕΛ διαμηνύουν πως κανείς βουλευτής τους δεν θα ψηφίσει Πρόεδρο



«Με όνομα και επίθετο και με γνωστές τις διευθύνσεις όλων μας, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες διαβεβαιώνουμε ότι τη Δευτέρα και οι 12 βουλευτές μας, θα δώσουν τέλος σ’ αυτή τη συγκυβέρνηση της δυστυχίας και της αβεβαιότητας της κάθε ελληνικής οικογένειας» τόνισε ο εκπρόσωπος των Ανεξάρτητων Ελλήνων και βουλευτής Επικρατείας Τέρενς Κουίκ.

ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ «ΜΗΔΕΝ» ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ

Agia SofiaΓράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Ο μεγαλοπρεπής ναός της Αγίας Σοφίας Κωνσταντινούπολης, το θαυμάσιο αυτό αρχιτεκτονικό θαύμα και το σύμβολο της Ορθοδοξίας, είναι το Σημείο Μηδέν από όπου θα πρέπει να γίνεται σε παγκόσμιο επίπεδο η αρχή της μέτρησης του χρόνου, όπως κατά λάθος γίνεται σήμερα και από το 1884 με αυθαίρετη ενέργεια των Βρετανών, στο Greenwich του Λονδίνου.


Σύμφωνα με μια μεγάλη έρευνα του πανεπιστημίου Aydın της Κωνσταντινούπολης, στην οποία μετείχαν και πολλοί ξένοι επιστήμονες, το Σημείο Μηδέν, δηλαδή το σημείο αναφοράς για την μέτρηση του χρόνου πάνω στον πλανήτη, βρίσκεται ακριβώς στο σημείο όπου έχει ανεγερθεί ο ναός της Αγίας Σοφίας Κωνσταντινούπολης, ενώ ο νέος χρόνος, σύμφωνα με τις έρευνες αυτές, κανονικά αρχίζει στις 24 Δεκεμβρίου και όχι στις μια Ιανουαρίου. Η πραγματικότητα αυτή ήταν παγκοσμίως αναγνωρισμένη μέχρι το 1884, δηλαδή πριν από 116 περίπου χρόνια. Τότε με τελείως αυθαίρετο τρόπο οι Βρετανοί, που κυριαρχούσαν σε μια τεράστια αυτοκρατορία, ανακοίνωσαν για πολιτικούς λόγους ότι το Σημείο Μηδέν από όπου θα μετρείται η ώρα στα διάφορα μέρη της γης, θα είναι το αστεροσκοπείο Greenwich του Λονδίνου. Μέχρι τότε και επί 1500 χρόνια το σημείο αναφοράς της παγκόσμιας ώρας ήταν η Αγία Σοφία Κωνσταντινούπολης, ένα γεγονός που ελάχιστοι το γνωρίζουν και τώρα με την έρευνα αυτή ξαναέρχεται στην δημοσιότητα.

TΙΣ ΘΕΟΣ ΜΕΓΑΣ,

                     
                       ΩΣ Ο ΘΕΟΣ ΗΜΩΝ; 












ΟTI ΟΥΚ ΕΥΡΕΘΗ ΤΟΠΟΣ 

ΕΝ ΤΩ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΙ...

Στὸν κόσμο ὁ Χριστὸς εἶνε ὁ διω­γμέ­νος.
Ειναι διωγμενος ἀπὸ τοὺς κρατοῦντας· δὲν εἶνε ἀρεστὸς στὰ διοικητήρια, τὶς κυβερνήσεις, τὰ κοινο­βού­λια, τοὺς διεθνεῖς ὀργανισμούς. Ἄλλοι ἐπικρατοῦν ἐκεῖ, ἄν­θρωποι ἀλαζόνες, κοῦφοι, ἢ καὶ ἐγκληματίες. Γιὰ τὸ Χριστό, ὅπως τότε στὴ Βηθλεέμ, δὲν ὑπάρχει θέσι! 
Μία τέως βασίλισσα τῆς Ὁλλανδίας, ἡ ὁ­ποία πρὶν τὸ τέλος τῆς ζω­ῆς της πίστεψε στὸ Χριστό, ἡ Βιλελ­μίνη, παραι­τήθηκε ἀπὸ τὸ θρόνο, ἀπομονώθηκε κάπου καὶ ἔγραψε ἕνα βιβλίο μὲ θέμα «Ὁ Χριστὸς ὁ με­γά­λος ἄγνωστος τῆς Εὐρώπης». 
Καὶ ἕνας Γάλ­λος ἀνθρωπιστὴς καὶ φίλος τῶν λεπρῶν, ὁ Ραοὺλ Φολλερώ, ἔγραψε ἄλλο βιβλίο μὲ θέμα «Ἂν αὔριο ὁ Χριστὸς χτυπήσῃ τὴν πόρ­τα σας, θὰ τοῦ ἀνοίξετε;». 
Καὶ ὅταν πρὸ ἐ­­τῶν κάποιος πρότεινε νὰ τεθῇ στὸν καταστατικὸ χάρτη τῶν Ἡνωμένων Ἐθνῶν ἡ ῥήτρα ὅτι τὰ ἀν­θρώπινα δικαιώματα στηρίζονται στὴν θεμελι­ώδη ἀλήθεια ὅτι ὁ ἄνθρωπος δὲν εἶνε βελ­τιωμέ­νη ἔκδοσι τοῦ κτήνους ἀλλὰ εἶνε θεῖο δημιούρ­γημα πλασμένο «κατ᾽ εἰκόνα καὶ καθ᾽ ὁ­­μοίωσιν» τοῦ Θεοῦ (Γέν. 1,26), ἡ πρότασις ἀπερρίφθη. Τί δείχνουν αὐτά; ὅτι γιὰ τὸ Χριστὸ ἰσχύει καὶ σήμερα τὸ «οὐκ ἦν τόπος ἐν τῷ καταλύματι», δὲν ἔχει θέσι ὁ Χριστὸς στὸν κόσμο αὐτόν. Φαινομενικὰ ἑορτάζουμε μιὰ χριστιανικὴ ἑ­ορτή· στὴν πραγματικότητα ἑορτάζουμε σὰν εἰδωλολάτρες. 
Ὅσοι πίνουν καὶ παραδίδον­ται στὴ μέθη, λατρεύουν τὸ Βάκχο· ὅσοι βουλιάζουν στὰ σαρκικὰ πάθη καὶ τὸν πανσεξουαλισμό, λατρεύουν τὴν Ἀφροδίτη· ὅσοι ἀπορροφῶνται ἀπὸ τὸ ἐμπόριο καὶ τὰ λεφτά, λατρεύ­ουν τὸν κερδῷο Ἑρμῆ. 
Φτάσαμε στὸ σημεῖο, ἐνῷ ἄλλοτε ἡ Ἑλλὰς περίμενε τὴν ἁγία αὐτὴ νύκτα, νὰ χτυπήσουν οἱ καμπάνες καὶ νὰ τρέξουν ὅλοι στοὺς ναούς, τώρα οἱ ἄνθρωποι δὲν ἑορτάζουν τὴν ἑορτὴ αὐτὴ στοὺς ναούς· τρέχουν σὲ καφετέριες, σὲ λέσχες, σὲ νυκτερινὰ κέντρα γιὰ ρεβεγιόν (σατανικὸ ἔθιμο), κ᾽ ἐκεῖ ἑορτάζουν μὲ χοροὺς ἔξαλλους, μὲ μουσικὴ θορυβώδη. Καὶ ἔπειτα λεγόμαστε Χριστιανοί. Δὲν εἴμαστε Χριστιανοί, εἴμαστε εἰδωλολάτρες μετὰ Χριστόν καὶ χειρότερα. * * * 


 Ν᾽ ἀπελπιστοῦμε λοιπόν; Ὄχι. Μολονότι γνωρίζουμε ὅτι θὰ ἔρθουν χρόνια χειρότερα, μολονότι ὡρισμένοι λένε ὅτι ἦρθε ὁ ἀντίχριστος ―κ᾽ ἐγὼ παραδέχομαι ὅτι ἀκούγονται τὰ βήματά του καὶ βρισκόμαστε στὴν τροχιὰ τοῦ ἀντιχρίστου―, μολονότι ἔρχεται ὁ Ἁρμαγεδὼν τῆς Ἀποκαλύψεως (16,16), ἕνα εἶνε βέβαιο· ὅτι παρ᾿ ὅλα αὐτὰ θὰ ἔρθῃ ἡμέρα κατὰ τὴν ὁ­ποία θὰ λάμψῃ πάλι στὸν κόσμο τὸ ἄστρο τῆς Βηθλεὲμ μὲ μία λάμψι μοναδική· καὶ τότε λαοὶ καὶ ἔθνη, Ἀνατολὴ καὶ Δύσις, Βορρᾶς καὶ Νότος, θὰ βροῦν τὸ σωστὸ τὸ δρόμο, ποὺ χάρα­ξε ὁ Χριστός, καὶ σὰν τοὺς μάγους θὰ ἔρθουν ὅ­λοι στὴ φάτνη, νὰ προσκυνήσουν Ἰησοῦν τὸν Ναζωραῖο· ὅν, παῖδες Ἑλλήνων, ὑμνεῖτε καὶ ὑ­περυψοῦτε εἰς πάντας τοὺς αἰῶνας· ἀμήν. 

(†) ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος

Τετάρτη, 24 Δεκεμβρίου 2014

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ. Ο π. Ευθύμιος δεν κοινωνεί όσους κοινωνούν εκεί που μνημονεύονται οι αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι, και κυριως εκει που μνημονευεται ο Αρχιοικουμενιστης πατριαρχης Βαρθολομαιος, ο χειροτερος και Λυσσωδεστερος ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΗΣ της Ιστοριας του Πλανητη.


O Aρχιμανδριτης π. Ευθυμιος Τρικαμηνας καθε μηνα μαζι μας εδω στην Μακεδονια του Μεγαλου Αλεξανδρου.
 
O Aρχιμανδριτης π. Ευθυμιος Τρικαμηνας καθε μηνα μαζι μας εδω στην Μακεδονια μας.
Θεια λειτουργια θα τελεση ο αρχιμ. Ευθυμιος Τρικαμηνας μεθαυριο Σαββατο 27 Δεκεμβριου 2014 μνημη του Πρωτομαρτυρος και Αρχιδιακονου Στεφανου, του Λιθοβολιθεντος υπο των Αντιχριστων Εβραιων, στον ιερο ναο του Αγιου ΜΑΡΚΟΥ του Ευγενικου στην Σουρωτη Θεσσαλονικης. 

 

Οσοι πιστοι και ευσεβεις, κυριως απο την Μακεδονια και απο την Θρακη που στερουνται τον Ιερον Κρατηρα απο Αποτειχισμενους κληρικους, ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ. 

 
ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ. 

 
Ο π. Ευθύμιος δεν κοινωνεί όσους κοινωνούν εκεί που μνημονεύονται οι αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι, και κυριως εκει που μνημονευεται ο Αρχιοικουμενιστης πατριαρχης Βαρθολομαιος, ο χειροτερος και Λυσσωδεστερος ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΗΣ της Ιστοριας του Πλανητη.

Χριστουγεννιάτικο Μήνυμα του αποτειχισθέντος Ιερομονάχου π. Ευθυμίου Χαραλαμπίδη

Χριστουγεννιάτικο Μήνυμα του αποτειχισθέντος Ιερομονάχου π. Ευθυμίου Χαραλαμπίδη

 
 
Χαρμόσυνο Χριστουγεννιάτικο Μήνυμα καὶ θεῖο δῶρο –ὡς δικαίωση τῆς ὑπομονῆς τους– ἀποτελεῖ τὸ Μήνυμα τοῦ π. Εὐθύμιου Χαραλαμπίδη, ποὺ μᾶς ἐστάλη, γιὰ τοὺς ἀδελφοὺς ποὺ ἔχουν ἀποτειχιστεῖ ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους καὶ ἰδιαίτερα αὐτοὺς ποὺ μένουν στὴν Ἀθήνα.
 
 
Ὁ ἐκδιωχθεὶς ἐκ τῆς Μονῆς τῆς Μετανοίας του, ἀπὸ τὸν περιβόητο Μητροπολίτη Σύρου Δωρόθεο, μὲ σκαιὸ καὶ βίαιο τρόπο, ἐπειδὴ διέκοψε τὴ Μνημόνευση τοῦ ὀνόματός του, γιὰ ὅσα παρὰ τοὺς Ἱ. Κανόνες καὶ τὴν ὀρθόδοξη Παράδοση πράττει, μᾶς πληροφορεῖ ὅτι ἤδη Λειτουργεῖ στὴν Ἀθήνα, ὅπου πολλοὶ ἀποτειχισμένοι ἀναζητοῦσαν ἱερέα.
 
 
Εὐχόμαστε τὸ παράδειγμά του νὰ μιμηθοῦν καὶ ἄλλοι ἱερωμένοι, ποὺ βασανίζονται συνειδησιακὰ ἀπὸ τὶς συνεχεῖς ἐκτροπὲς τῶν Οἰκουμενιστῶν Ἐπισκόπων καὶ δὲν θέλουν νὰ γίνονται συμμέτοχοι στὴν προδοσία τῆς Πίστεως καὶ στὸν μολυσμὸ ποὺ μεταδίδουν οἱ Ἐπίσκοποι, ποὺ εἴτε συμμετέχουν συνειδητὰ στὴν ἐπέκταση τῆς αἱρέσεως, εἴτε ἀνέχονται καὶ κοινωνοῦν μὲ τοὺς ἡγέτες τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
 
 
Εὐχόμαστε οἱ εὐλαβεῖς κληρικοὶ νὰ ἀπεγκλωβιστοῦν ἀπὸ τὰ διλήμματα ποὺ θέτουν (ποιός θὰ τὸ φανταζόταν!) οἱ ἴδιοι οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς Πατέρες, ἀντιλαμβανόμενοι ὅτι εὐθύνη ἔναντι τοῦ Θεοῦ δὲν ἔχουν ὅσοι ἀπομακρύνονται ἀπὸ τὴν αἵρεση καὶ τοὺς κοινωνοῦντες μὲ αὐτήν, ἀλλ’ ὅσοι μὲ τὴν σιωπή τους διευκολύνουν τὴν ἐξάπλωση τῆς αἱρέσεως.
Χριστουγεννιάτικο μήνυμα
τοῦ ἀποτειχισθέντος Ἱερομονάχου
π. Εὐθυμίου Χαραλαμπίδη
 
 
Μὲ ἀφορμὴ τὴν Ἡμερίδα ποὺ πραγματοποίησε στὶς 27/11/2014, ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς Σεραφείμ (στὴν ὁποία λόγῳ ἀνειλημμένων ὑποχρεώσεων δὲν μπόρεσα νὰ παρευρεθῶ) καὶ τὴν ἐλεεινὴ καὶ θεομίσητο συλλειτουργία τοῦ κακοδόξου καὶ αἱρετικοῦ Βαρθολομαίου μετὰ τοῦ ἀντιχρίστου Πάπα τῆς Ρώμης, ποὺ ἐτελέσθη στὸ σκοτεινὸ πλέον Φανάρι τῆς Κωνσταντινουπόλεως (30/11/14), ἀπευθύνω λίγα λόγια πρὸς τοὺς Ὀρθοδόξους Χριστιανοὺς ἀδελφούς μας, ποὺ ἀγαποῦν ἐν ἀληθείᾳ τὸν Τριαδικὸ Θεό, τὸν Υἱὸ τοῦ Θεοῦ, τὸν Κύριον Ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστό, ποὺ ἐσταυρώθη διὰ τὴν ἀλήθεια καὶ τὴν ἀγάπη· πρὸς τοὺς ἐραστὰς τῆς ἀληθινῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ μας, ποὺ ἀποτελεῖ τὴν μοναδικὴ «Κιβωτὸ τῆς σωτηρίας», ποὺ εἶναι ἀπηλλαγμένη ἀπὸ ὅλες τὶς αἱρέσεις καὶ φαντασίες τοῦ Διαβόλου, ἐξαιρέτως δὲ ἀπὸ τὴν τερατώδη καὶ χειροτέραν ἀνὰ τοὺς αἰῶνες παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
 
 
Ἡ Διακοπὴ τοῦ Μνημοσύνου τοῦ ὀνόματος τοῦ Μητροπολίτη Σύρου τὴν 9ην Αὐγούστου 2014, εἶχε ὡς ἀποτέλεσμα νὰ μὲ ἐκδιώξει βίαια ἐκ τῆς Ἱ. Μονῆς τοῦ ἁγίου Νικολάου τῆς νήσου Ἄνδρου. Καὶ ἐκδιώχθηκα μὲν ἐκ τῆς Ἱ. Μονῆς τῆς μετανοίας μου, ἀλλ’ ἐν πνευματικῇ ἀγαλιάσει καὶ χαρᾷ, ἀφοῦ, ἀπομακρύνθηκα μὲν ἀπὸ τοὺς κοινωνοῦντας καὶ προάγοντας τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, παραμένω ὅμως στὴν Ἐκκλησία τῶν Ἁγίων Πατέρων καὶ ἑνώθηκα μὲ τοὺς ἀποτειχισμένους πιστοὺς (γνωστοὺς καὶ ἀγνώστους) στὴν Ἑλλάδα ἀλλὰ καὶ σὲ ὅλη τὴ γῆ.
 
 
Βρίσκομαι, λοιπόν, στὴν εὐλογημένη θέση νὰ γνωστοποιήσω, ὅτι κι ἐγὼ ποκηρύσσω, ναθεματίζω καὶ καταδικάζω τὴν θεομίσητη Παναίρεση τοῦ Οκουμενισμο, τώρα μὲν ὡς μονάδα, ἀλλὰ ἔρχεται ἡ ὥρα ποὺ μὲ τὸν Ὀρθόδοξο Ἑλληνικὸ λαό, ἀπὸ κοινοῦ  θὰ καταδικάσουμε καὶ θὰ ἀποκηρύξουμε αὐτὴν τὴν φοβερὰ μάστιγα τοῦ αἰῶνος τούτου, ποὺ πλήττει τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ.
 
 
Ἡ ἀποτείχισις καὶ ἡ ἄμεση διακοπὴ μνημοσύνου τῶν αἱρετικῶν καὶ αἱρετιζόντων Ἐπισκόπων, εἶναι ἐπιτακτικὴ ἀνάγκη καὶ ἐντολὴ τῶν Ἁγίων Πατέρων ὡς μόνη καὶ ἔσχατη ἐνδεδειγμένη ἐνέργεια κατὰ τοὺς θεοφόρους Πατέρες, τοὺς καθοδηγουμένους ὑπὸ τοῦ Παναγίου Πνεύματος, ἀφοῦ μόνον ἔτσι ἀποφεύγουμε τὴν ἐπικοινωνία μὲ τὴν αἵρεση καὶ τὸν μολυσμὸ ποὺ αὐτὴ συνεπάγεται, καὶ κατ’ αὐτὸν τὸν τρόπο μένουμε στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, ὑπερασπιζόμενοι τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη μας.
 
 
Μὲ τὴν χάρη τοῦ Θεοῦ καὶ τὴν ἁγία σκέπη τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου, ὡς διωκόμενος κληρικὸς ὑπηρετῶ πλέον καὶ διακονῶ τοὺς ἀποτειχισμένους καὶ διωκόμενους ἀδελφούς μας στὴν Ἀθήνα, τὰ λογικὰ πρόβατα τῆς Ποίμνης τοῦ Χριστοῦ, ποὺ θυσιάζονται γιὰ τὴν ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ καὶ γιὰ τὴν Πίστη τὴν Ἁγία. Ὅλους ἐκείνους, ποὺ ὅπως μαθαίνω, μὲ πολλὲς θυσίες καὶ ὑπομονὴ ἀγωνίζονται ἁγιοπατερικὰ μὴ κοινωνοῦντες μὲ τοὺς αἱρετικοὺς Ἐπισκόπους, στερούμενοι ὡς ἐκ τούτου –πολλοὶ ἀπ’ αὐτοὺς– ἀρκετὸ χρόνο τῶν ἁγιαστικῶν Μυστηρίων καὶ ἀναμένοντες κάποιον ἱερέα νὰ τοὺς στηρίξει, νὰ τοὺς «λειτουργήσει» καὶ νὰ τοὺς μεταδώσει τὰ Μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας μας.
 
 
Εὔχομαι εἰς ὅλους τοὺς Ὀρθοδόξους Χριστιανοὺς πνευματικὰ Χριστούγεννα, καὶ ἡ χάρις τοῦ θείου βρέφους νὰ τοὺς σκέπει καὶ ἐνισχύει στὸν ἀγώνα τους ἐναντίον τῶν παθῶν καὶ τῆς πολυπτύχου αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.

Ἱερομόναχος
Εὐθύμιος Χαραλαμπίδης

Στὴν συνέχεια –καὶ μὲ ἀφορμὴ αὐτὴν τὴν Χριστουγεννιάτικη   Δήλωση τοῦ π. Εὐθυμίου– ἀναδημοσιεύουμε τὴν ὁμολογιακὴ ἐπιστολὴ τῆς ἀποτειχίσεώς του, ἐπειδὴ πολλοὶ τὸ ἔχουν ζητήσει.