Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

Αποτειχισι: Τι συμβαινει στην Κατερινη με τον Γεωργιο Χρυσοστομου; Ακομα δεν μας απαντησε, πιστευει στην ΔΙΗΡΗΜΕΝΗ "ΕΚΚΛΗΣΙΑ"; Κατι τετοια απεχθη περιερχονται στις ακοες μας...

 


ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΤΟΥ ΚΙΤΡΟΥΣ ΑΓΑΘΟΝΙΚΟΥ;

exodiko

ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΕ ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΕΥΘΥΝΕΣ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΚΙΤΡΟΥΣ ΑΓΑΘΟΝΙΚΟ…


••• Να επέμβει άμεσα ο Εισαγγελέας,
για να εξετάσει τις καταγγελίες και κυρίως
τις συνθήκες διαβίωσης του Γέροντα Μητροπολίτη!
 
* ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΗ Μ. ΤΖΟΥΜΑ


Δεν συνηθίζω να υιοθετώ άκριτα και αβασάνιστα καταγγελίες για σκάνδαλα και καταχρήσεις εξουσίας, στο χώρο της Εκκλησίας!
Ούτε να λαμβάνω σοβαρά υπόψη εξώδικες καταγγελίες,απ´όπου κι αν εκσφενδονίζονται!
Και το σημαντικότερο: δεν δημοσιοποιώ ποτέ το περιεχόμενο δικογράφων, όσο ενδιαφέρον και αν έχουν!
Ολα αυτά τα θεωρώ και είναι επίδειξη κακότητας και ένδειξη.αν οχι και απόδειξη, έλλειψης στοιχείων και ουσιαστικών επιχειρημάτων!

Ομως, όσο κι αν το παίζω ψύχραιμος και υπεράνω, δεν μπορώ να μείνω με κλειστά τα μάτια και απαθής, μπροστά σε αυτά που ακούω να συμβαίνουν στην Κατερίνη, με επίκεντρο τον σεβαστό μας από τα φοιτητικά μας χρόνια Γέροντα Μητροπολίτη Κίτρους Αγαθόνικο!


Τί αμαρτίες μπορεί να πληρώνει ο σεβαστός Γέρων Ιεράρχης, για να αντιμετωπίζει αυτού του είδους την κατάσταση που φθάνει στα όρια του διασυρμού; Ποιός κακός δαίμων εβάσκανε την Αρχιερωσύνη του και φρόντισε να του επιφυλάξει αυτό το επώδυνο,επαίσχυντο και εμπόλεμο τέλος;
 


Δεν πρόλαβε να απομακρυνθεί λόγω ασθενείας από τον θρόνο του και επιτέλους να εφησυχάσει και η κατάσταση στη Μητρόπολη Κίτρους θυμίζει μέτωπο!
Εχει γίνει το μήλον της έριδος, ως προς το ποιός θα αναλάβει την περίθαλψή του!
Όλο αυτό γίνεται ανάμεσα σε τέσσερις αντιμαχόμενες πλευρές, που η κάθε μία από αυτές διεκδικεί για τον εαυτό της τον Γέροντα, λές και είναι κτήμα τους, εκθέτοντάς τον ανεπανόρθωτα και δημιουργώντας μία αποπνικτική και δυσώδη ατμόσφαιρα,που επιβαρύνει την υστεροφημία του Γέροντος Αγαθονίκου!
 


Οι τέσσερις πλευρές, που ως μνηστήρες διεκδικούν τον Γέροντα, είναι (α) οι κατά σάρκα συγγενείς του Αγαθονίκου– εξαδέλφη και ανηψιά του, (β)ο νέος Μητροπολίτης Κίτρους Γεώργιος,ο οποίος δεσμεύτηκε από την εκλογή του οτι θα περιθάλψει με στοργή τον προκάτοχό του,( γ) ο πνευματικός του υιός, Μητροπολίτης Καστορίας Σεραφείμ και ( δ) ο πνευματικός του αδελφός και συμμοναστής, από τα πρώτα χρόνια της εκκλησιαστικής του πορείας Καλαβρυτων Αμβρόσιος!
Όλοι αυτοί και οι τέσσερις πλευρές δηλαδή, υποτίθεται οτι θέλουν το καλύτερο για τον Γέροντα, αλλά κάποιοι εξ αυτών το επιδιώκουν με λάθος τρόπο!
Μάλιστα ο κοινός αυτός στόχος, που θα έπρεπε μα τους ενώσει για το καλό του Γέροντα,δημιουργεί πρόσκαιρες συμμαχίες, μεταξύ των τεσσάρων πλευρών, εναλλάξ!
 


Η αιχμή, όμως, του δόρατος παραμένει στα χέρια του Μητροπολίτη Κίτρους Γεωργίου και των συγγενών του Γέροντα Αγαθονίκου! Αυτές οι δύο πλευρές, πυροδοτούν την ατμόσφαιρα και οι άλλες δύο– Καστορίας Σεραφείμ και Καλαβρύτων Αμβρόσιος– παρεμβαίνουν για να βοηθήσουν την κατάσταση και να εκτονώνουν το κακό κλίμα!
 

Η διένεξη έχει οδηγήσει τους δύο πρωταγωνιστές σε δικαστικές διαμάχες– για τις οποίες αφήνουν υπονοούμενα, για παραδικαστικές παρεμβάσεις– κατηγορώντας οι μεν τους δε για αμελή φροντίδα προς τον Γέροντα, για κακή νοσοκομειακή περίθαλψη, για φαρμακευτικές υπερβάσεις και πολλά έξοδα χωρίς έλεγχο και άλλα ηχηρά παρόμοια! Ολα αυτά δίνουν παράταση στο δράμα που διέρχεται ο Γέροντας– και όχι λύτρωση– και τον γελοιοποιούν και τον ρεζιλεύουν στα μάτια της κοινής γνώμης!
 

Οι συγγενείς του Αγαθονίκου(εξαδέλφη και ανηψιά) ζητούν να πάρουν εκείνες και να περιθάλψουν τον Γέροντα Αγαθόνικο μέχρι το τέλος του!
Τους λόγους τους καταγράφουν σε ένα πολυσέλιδο εξώδικο το οποίο κοινοποιούν στον Εισαγγελέα αλλά και στον Αρχιεπίσκοπο και τη ΔΙΣ.
 


Για του λογου το αληθές δημοσιεύουμε φωτογραφικά ,το εξώδικο χωρίς να μπαίνουμε στην ουσία του περιεχομένου του και χωρίς να αναλύουμε τα όσα καταγγέλλονται σε αυτό, τα οποία είναι πολύ σοβαρά και θα πρέπει να υπάρξει εισαγγελική έρευνα για ενδελεχή έλεγχο των καταγγελομένων και διαπίστωση για τις αλήθειες ή τα ψέματα! Θα πρέπει επίσης να ενδιαφερθεί και ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος και να ζητήσει ευθύνες για όλα όσα λέγονται και ακούγονται– έστω κσι ως κουτσομπολιά! Να επισημάνουμε οτι στο εξώδικο αυτό γίνεται ευθαρσώς καταγγελία οτι για απρεπή και υβριστική συμπεριφορά του Γεωργίου προς τις δύο κυρίες συγγενείς του Αγαθονίκου αλλά και προς επισκέπτες του Αρχιερείς που έρχονται να πάρουν την ευχή του! 

Επίσης γίνεται λόγος οτι οι δύο βραχίονες του Αγαθονίκου– οι δύο έμπιστοι κληρικοί του– έως ότου παραδώσει την εξουσία ήταν κοντά του αλλά από την επομένη κιόλας ημέρα, ετάχθησαν στο πλευρό του νέου προϊσταμένου των Μητροπολίτη Γεωργίου– αδειάζοντας ανοικτά τον Γέροντα Αγαθόνικο και τους συγγενείς του!
Επίσης ένα ευτράπελο που παρουσιάζεται στο εξώδικο είναι η κατά δήλωση της ανηψιάς του Γέροντος Αγαθονίκου ομολογία του Κίτρους Γεωργίου ο οποίος της είπε οτι …Εγώ δεν ήθελα να γίνω Κίτρους αλλά Λαγκαδά!!.

 Αν αυτό είναι αληθές τότε είμαστε κυριολεκτικά για γέλια και για κλάματα !!
Από την πλευρά του ο Γεώργιος, όπως είναι φυσικό, τα αρνείται όλα αυτά ! Και έχει στηλώσει τα πόδια και αρνείται να δώσει τον Γέροντα Αγαθόνικο, επικαλούμενος την δέσμευσή του, από τη στιγμή που εξελέγη Κίτρους οτι θα γηροκομήσει τον Γέροντα!
Στην Ιεραρχία του Ιουνίου ,είχε δημιουργηθεί μία σοβαρά διένεξη μεταξύ του Κίτρους Γεωργίου με τον Καλαβρύτων Αμβρόσιο–στον οποίο έχουν προσφύγει οι συγγενείς του Γέροντος Αγαθονίκου, δεδομένου οτι γνωρίζονται από πολλά χρόνια. Ο Γεώργιος στην αξίωση αυτή αντεπιτέθηκε έχοντας ως εναλλακτική πρόταση την φιλόξενία του Γέροντος στη Μονή Δοβρά , στην Μητρόπολη Βεραίας και ξεσήκωσε με σκηνοθετικά άψογο τρόπο,τον έτερο ενδιαφερόμενο Καστορίας Σεραφείμ να φωνάζει οτι διεκδικεί και αυτός τον Γέροντά του! Τα ακούσαμε με τα αφτιά μας να τα λέει ο ίδιος ο Γεώργιος από τους διαδρόμους της Συνόδου τηλεφωνικά σε αποδέκτη που περίμενε αυτή την ενημέρωση!
 


Οι συγγενείς πάντως εξακολουθούν να αντιδρούν σε όλα αυτά και ζητούν να περιθάλψουν τον Γέροντα Κίτρους οι ίδιοι και μάλιστα χωρίς να έχουν οποιαδήποτε αξίωση!
Συμβιβάζονται τελικά να τον πάρει και να τον περιθάλψει ως πατέρα του, μόνον ο Μητροπολίτης Καστορίας, ο οποίος έχει και το θετικό προηγούμενο της υποδειγματικής πως περίθαλψης τον Γέροντα Μωυσή!
Δεν ξέρουμε την εξέλιξη των πραγμάτων και ποιά πλευρά θα επικρατήσει σε αυτή την άχαρη διαμάχη!!
Εκείνο που θεωρούμε απαραίτητο είναι να ξεκαθαρίσει το τοπίο και να βρεθεί μία λύση αποδεκτή από όλους! 


ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΓΑΘΟΝΙΚΟΣ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ!!



600 ΕΩΣ …12.000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΙΑ ΠΡΟΣ ΕΛΛΑΔΑ

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης


Πραγματικά πολύ εντυπωσιακές αποκαλύψεις κάνει η τουρκική εφημερίδα, Habertürk, (22/11), για τα ποσά, (αλήθεια που τα βρίσκουν ;) που δίνουν οι λαθρομετανάστες στους Τούρκους για να τους εξασφαλίσουν το εισιτήριο να περάσουν στην ελληνική επικράτεια που έχει μετατραπεί σε δεξαμενή εκατοντάδων χιλιάδων κυρίως μουσουλμάνων λαθρομεταναστών, που έρχονται μαζικά από την άλλη πλευρά του Αιγαίου προς δόξα της πλήρης αδιαφορίας των ελληνικών κυβερνήσεων.

Όπως αποκαλύπτει η τουρκική εφημερίδα, η οποία σημειωτέον επικαλείται και σχετική αποκαλυπτική εκπομπή του γαλλικού καναλιού, France 24, η ταρίφα για να περάσουν οι λαθρομετανάστες από τις τουρκικές ακτές προς την ελληνική επικράτεια μέσω θαλάσσης, αρχίζει από 600 ευρώ και φτάνει στο αστρονομικό πόσο των… 3.200 ευρώ. Συγκεκριμένα όπως αναφέρεται, η μεταφορά των λαθρομεταναστών μέσω φουσκωτών πλοίων, (όπου εφαρμόζεται η γνωστή τακτική μόλις εισέρχεται το φουσκωτό στα ελληνικά χωρικά ύδατα το βυθίζουν και οι λαθρομετανάστες, οι οποίοι προηγουμένως είχαν προμηθευτεί από την τουρκική μαφία με σωσίβια, γίνονται «ναυαγοί» για να περισυλλεχτούν από τα πλοία της ελληνικής ακτοφυλακής), είναι 600 ευρώ, μέσω αλιευτικών σκαφών που έχουν και μια εδική προστασία η ταρίφα ανεβαίνει στο πόσο των 2.400 ευρώ, ενώ μέσω… φεριμπότ της συγκοινωνίας, (υπάρχει και τέτοιο κύκλωμα προώθησης λαθρομεταναστών προς την ελληνική πλευρά), η ταρίφα ανεβαίνει στα 3.200 ευρώ. Με λίγα λόγια «χρυσές» δουλειές για την τουρκική μαφία λαθρομεταναστών, προς δόξα των εγχώριων άσχετων «προοδευτικών» κύκλων που το μόνο που ξέρουν είναι να τρέχουν να υποδεχτούν τους λαθρομετανάστες μετατρέποντας την Ελλάδα σε ξέφραγο αμπέλι των κάθε λογής μουσουλμάνων τουρκικής προέλευσης. Πέραν όμως της θαλάσσιας μεταφοράς, που τον τελευταίο καιρό έχει παρουσιάσει ξεχωριστή ανάπτυξη με τεράστιο τζίρο, υπάρχει και η δια ξηράς προώθηση των λαθρομεταναστών με το εισιτήριο να κοστίζει 800 ευρώ. Εδώ αναφέρονται διάφοροι μέθοδοι μέσω φορτηγών που υποτίθεται ότι μεταφέρουν εμπορεύματα, ακόμα και επιβατικών οχημάτων που με διάφορους τρόπους διέρχονται τα ελληνοτουρκικά σύνορα μεταφέροντας εκατοντάδες μουσουλμάνους λαθρομετανάστες στην ελληνική επικράτεια, αλλά και στην γειτονική Βουλγαρία, η οποία επίσης έχει αρχίσει να έχει πρόβλημα.

Ελπίζουμε αυτή τη φορά να υπάρξει συνέπεια λόγων και έργων! Βρισκόμαστε στο παρά πέντε...!!!



"ΠΥΡΙΝΗ" ΑΠΑΝΤΗΣΗ
       ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Σεραφείμ προς Βαρθολομαίο για τα περί "ένωσης των Εκκλησιών":

"Λογαριάζεις χωρίς τον ξενοδόχο"

Πύρινη απάντηση από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ στον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθoλομαίο για τα περί "ένωσης της Ορθοδόξου μετά της Καθολικής Εκκλησίας". Ανακοίνωση με αιχμές προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο εξέδωσε το Γραφείο Αιρέσεων και Παραθρησκειών της Μητρόπολης Πειραιά .
 Μετά την πρωτοφανή δήλωση του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου στην αυστριακή εφημερίδα Κουρίρ με την οποία σημειώνει πως η αποκατάσταση της διάσπασης της και η επανένωση της Εκκλησίας συνιστά μεγάλο καθήκον της εποχής μας, και παραπέμπει στα πρώτα βήματα που ξεκίνησαν σε αυτή την κατεύθυνση πριν από 50 χρόνια ο Πάπας Παύλος ο Έκτος και ο Οικουμενικός Πατριάρχης Αθηναγόρας, απάντησε ο Μητροπολίτης Πειραιώς λέγοντας μάλλιστα στον Οικουμενικό Πατριάρχη ότι "λογαριάζει χωρίς τον ξενοδόχο που έινια ο πιστός λαός".
 Στη συνέχεια ο Οικουμενικος Πατριάρχης παρατηρεί, ότι "ο επίσημος Θεολογικός Διάλογος ανάμεσα στις Εκκλησίες βοήθησε να εξαλειφθούν παρεξηγήσεις και διαφορές απόψεων"!
 Ο Σεβασμιώτατος Σεραφείμ ανταπαντά "Με τις παρά πάνω δηλώσεις του ο Παν. κ. Βαρθολομαίος, χωρίς τον παραμικρό δισταγμό, φαίνεται να βαδίζει ακάθεκτος προς την ένωση της αμωμήτου Ορθοδοξίας μας με την παρασυναγωγή του Παπισμού, διαγράφοντας με μια μονοκονδυλιά Ορθοδόξους Συνόδους και αγίους Πατέρες αιώνων. 
 Το ερώτημα είναι ποιο μοντέλο θα ακολουθήσει εφ’ όσον ο αμετανόητος Παπισμός μένει αμετακίνητος πεισματικά στις κακοδοξίες του; Το μόνο μοντέλο που υφίσταται ιστορικά, είναι η ενωτική συμφωνία της Ψευδοσύνοδου Φεράρας – Φλωρεντίας (1438-1439), την οποία ο Ρωμαιοκαθολικισμός περιβάλλει με το κύρος «Οικουμενικής Συνόδου» και την οποία, ως γνωστόν, απέρριψαν και καταδίκασαν μια πλειάδα Ορθοδόξων Συνόδων και αγίων Πατέρων της Εκκλησίας μας."
 
 Ακολουθεί αναλυτικά ολόκληρη η ανακοίνωση εξέδωσε το Γραφείο Αιρέσεων και Παραθρησκειών της Μητρόπολης Πειραιά:
«Με μεγάλη θλίψη και πόνο ψυχής αναγνώσαμε στον ηλεκτρονικό τύπο πρωτοφανείς δηλώσεις του Παν. Οικουμενικού Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου στην αυστριακή εφημερίδα «Κουρίρ», κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Αυστρία.
 
 
 Όπως μας πληροφορεί το ειδησεογραφικό ιστολόγιο Defencenet: «Σε επιστροφή στη Συμφωνία της Φεράρας – Φλωρεντίας και στην Ένωση των δύο μεγάλων Εκκλησιών της Χριστιανοσύνης, της Ορθόδοξης και της Καθολικής, θέλει να προχωρήσουμε ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος σε συνέντευξή του στην αυστριακή εφημερίδα “Κουρίρ”. Στην ίδια συνέντευξη, όταν ερωτάται για το Σχίσμα του 1054, (που διαίρεσε τον Χριστιανισμό σε Καθολικισμό και Ορθοδοξία), ο κ. Βαρθολομαίος σημειώνει πως η αποκατάσταση της διάσπασης και η επανένωση της Εκκλησίας συνιστά μεγάλο καθήκον της εποχής μας και παραπέμπει στα πρώτα βήματα που ξεκίνησαν σε αυτή την κατεύθυνση πριν από 50 χρόνια ο Πάπας Παύλος ο Έκτος και ο Οικουμενικός Πατριάρχης Αθηναγόρας, ενώ, όπως παρατηρεί, ο επίσημος Θεολογικός Διάλογος ανάμεσα στις Εκκλησίες βοήθησε να εξαλειφθούν παρεξηγήσεις και διαφορές απόψεων!».
 
 
 Θεωρήσαμε καθήκον μας να σχολιάσουμε την είδηση τις δηλώσεις του Οικουμενικού Πατριάρχου, με σκοπό την ενημέρωση και επαγρύπνηση του πιστού λαού του Θεού.
 
 
 Με τις παρά πάνω δηλώσεις του ο Παν. κ. Βαρθολομαίος, χωρίς τον παραμικρό δισταγμό, φαίνεται να βαδίζει ακάθεκτος προς την ένωση της αμωμήτου Ορθοδοξίας μας με την παρασυναγωγή του Παπισμού, διαγράφοντας με μια μονοκονδυλιά Ορθοδόξους Συνόδους και αγίους Πατέρες αιώνων. 
 
 
 Το ερώτημα είναι ποιο μοντέλο θα ακολουθήσει εφ’ όσον ο αμετανόητος Παπισμός μένει αμετακίνητος πεισματικά στις κακοδοξίες του; Το μόνο μοντέλο που υφίσταται ιστορικά, είναι η ενωτική συμφωνία της Ψευδοσύνοδου Φεράρας – Φλωρεντίας (1438-1439), την οποία ο Ρωμαιοκαθολικισμός περιβάλλει με το κύρος «Οικουμενικής Συνόδου» και την οποία, ως γνωστόν, απέρριψαν και καταδίκασαν μια πλειάδα Ορθοδόξων Συνόδων και αγίων Πατέρων της Εκκλησίας μας.
 
 
 Αλλά ποιά αξία μπορεί να έχουν γι’ αυτόν οι άγιοι αυτοί Πατέρες, που συγκρότησαν τις εν λόγω Συνόδους, ή ομίλησαν κατά του Παπισμού, αφού αποτελούν «θύματα του αρχεκάκου όφεος και ευρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού»;
 
 
 [1] Ο κ. Βαρθολομαίος θεωρεί προφανώς χρέος του να επανορθώσει «τα σφάλματα εκείνων» και να προχωρήσει στην πολυπόθητη ένωση, η οποία σύμφωνα με την παρά πάνω δήλωσή του «συνιστά μεγάλο καθήκον της εποχής μας». Πιο ξεκάθαρη δήλωση από αυτή δεν θα μπορούσε να υπάρξει. Μια δήλωση που έρχεται «βούτυρο στο ψωμί» στις μόλις προ ολίγων ημερών υβριστικές και ταπεινωτικές δηλώσεις του Πάπα, σχετικά με την δήθεν «ασθένεια» της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας μας.
 
 
 Τι είδους όμως ένωση ήταν αυτή, που επιχειρήθηκε στην Ψευδοσύνοδο Φερράρας – Φλωρεντίας; Με απλά λόγια ήταν μια ουνιτικού τύπου ένωση. Και άλλη φορά στο παρελθόν ασχοληθήκαμε με την Ψευδοσύνοδο αυτή. Εδώ θα υπενθυμίσουμε μερικά μόνο στοιχεία αυτής προς ενημέρωση των αναγνωστών μας.
 
 

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

ΟΙ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΟΥΝ, ΑΛΛΑ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΧΩΡΕΙ!


Ποτ δν ἐκφράσαμε τν ποψη, εἶπαν οἱ Παπικοὶ ἐκπρόσωποι στὸν Ἀμμάν, «τι Πάπας εναι, κατ’ ναλογίαν, στν θέση το Θεο Πατρς στν γία Τριάδα, θέση πο ποστήριξε γι τν Ρώμης κα γι τν Κων/πόλεως Μητροπολίτης Περγάμου»!!!
«...Ἡ θεολογικὴ θεμελίωση τοῦ πρωτείου τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου ἐπὶ τοῦ Τριαδολογικοῦ Δόγματος ἐκφεύγει τῆς Ὀρθόδοξης διδασκαλίας καὶ δείχνει μία προσχώρηση στὶς ἀπόψεις τοῦ Βησσαρίωνα...!».
Ὑπ’ ὄψιν ὅτι τὸ κείμενο τῶν Παρισίων ποὺ συζητήθηκε στὸ Ἀμμάν, δὲν ἐγκρίθηκε ἀπὸ τὶς τοπικὲς Ἐκκλησίες, ἀπεκρύβη ἀπὸ τὸ θεολογικὸ κόσμο καὶ τοὺς πιστούς, καὶ δὲν δημοσιεύτηκε. Οἱ σύνεδροι στὸ Ἀμμὰν τὸ θεώρησαν «προβληματικὸ καὶ ἀποφασίστηκε νὰ ἀποσυρθεῖ καὶ νὰ θεωρηθεῖ ὡς μὴ γενόμενο… Καὶ ὅμως θὰ ἔπρεπε νὰ δημοσιευθεῖ, γιὰ νὰ γνωρίσουν οἱ Ὀρθόδοξοι τὶς ἐπιδιώξεις τοῦ Φαναρίου γιὰ τὸ πρωτεῖο»!

Καὶ ἐνῶ αὐτὲς εἶναι οἱ πληροφορίες ποὺ μᾶς δίνει ὁ κ. Παπαθανασόπουλος γιὰ τὸ “κουκλοθέατρο» τῶν θεολογικῶν Διαλόγων, ὁ Οἰκουμενισμὸς προχωρεῖ, ἀφοῦ οἱ Διάλογοι (ἀπὸ τὴν ἐποχὴ τοῦ Ἀθηναγόρα) ἀποτελοῦν προπέτασμα καπνοῦ, ἐνῶ οἱ Κανόνες, τὰ Δόγματα καὶ ἡ Θεολογία ἔχουν τοποθετηθεῖ στὸ χρονοντούλαπο τῆς ἱστορίας!


Μεταδοτικ μικρόβιο τ παπικ πρωτεο…
Το Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου

συνάντηση στν Κωνσταντινούπολη το Οκουμενικο Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου μ τν Πάπα Φραγκίσκο ρχεται σ μέρες, πο μν γεμόνας το Βατικανο διακηρύσσει τι μόνη κα «γις» κκλησία εναι μόνο π τν γεσία του, δ Πατριάρχης πιχειρε ν ποκτήσει παπικ πρωτεο στν ρθόδοξη κκλησία.
πολ πικίνδυνη γι τν νότητα τς ρθοδοξίας φιλοδοξία το Φαναρίου ν ποκτήσει τύπου Πάπα πρωτεο στν ρθοδοξία διατυπώθηκε μ ντονο τρόπο κατ τ δέκατη τρίτη συνάντηση τς Διεθνος Μικτς πιτροπς γι τν διάλογο τς ρθοδόξου κκλησίας κα τς Ρωμαιοκαθολικς. συνάντηση πραγματοποιήθηκε στ μμν τς ορδανίας π τς 15 ως τς 23 παρελθόντος Σεπτεμβρίου 2014.
Τ σα καινοφαν ποστηρίχθηκαν π τν κπρόσωπο το Οκουμενικο Πατριαρχείου κα συμπροεδρεύοντα στν διάλογο Μητροπολίτη Περγάμου κ. ωάννη συντάραξαν τος κπροσώπους τν ρθοδόξων κκλησιν. Σημειώνεται τι παρόντες σαν κπρόσωποι π λες τς κκλησίες πλν τς Βουλγαρίας, πο πέχει διαφωνώντας μ τν διάλογο. Παρόντες σαν κα κπρόσωποι τς ρθόδοξης κκλησίας τς Τσεχίας κα Σλοβακίας, μ μία μμεση κα ντ φάκτο ναγνώριση τς κε σημερινς κκλησιαστικς κατάστασης.
πιχειρηματολογία το κπροσώπου το Φαναρίου ταν τόσο ντυπωσιακ κενόδοξη, πο ξάφνιασε κόμη κα τος κπροσώπους το Πάπα. Ο τελευταοι στ διαλείμματα τν συνεδριάσεων πελογοντο στος κπροσώπους τν ρθοδόξων κκλησιν κα δήλωναν τι Ρωμαιοκαθολικ κκλησία ποτ δν στήριξε τ πρωτεο το Πάπα στ πιχειρήματα πο ξέθεσε Μητροπολίτης Περγάμου! Ο Ρωμαιοκαθολικο σημείωσαν τι ποστηρίζουν τι Πάπας εναι διάδοχος στν ξουσία π τς κκλησίας το Πέτρου, λλ τι ποτ δν ξέφρασαν τν ποψη τι Πάπας εναι, κατ’ ναλογίαν, στν θέση το Θεο Πατρς στν γία Τριάδα, θέση πο ποστήριξε γι τν Ρώμης κα γι τν Κωνσταντινουπόλεως Μητροπολίτης Περγάμου!
 
 

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΣΤΗΝ KURIER. Σχολιασμός της.

 Πρν μερικς μέρες ἀναδημοσιεύσαμε ἕνα ἄρθρο ἀπὸ τὸ ἱστολόγιο  "defencenet" (ἐδῶ) κα μ τίτλο  «Θεολογική "βόμβα"  Πατριάρχη Βαρθολομαίου: "Τα βρήκαμε με τους ΚαθολικούςΝα ενωθούμε"!», Δὲν προχωρήσαμε σὲ σχολιασμό του, γιατὶ δὲν γνωρίζαμε τί ἀκριβῶς εἰπώθηκε στὴν συνέντευξη ἐκείνη.

Σήμερα ἔχουμε στὰ χέρια μας τὴν μετάφραση τῆς συνέντευξης τοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου ποὺ δημοσιεύτηκε στὴν ἐφημερίδα Kurier, ἡ ὁποία ἀποκαλεῖ τὸν Πατριάρχη ὡς «Πάπα τῆς Ἀνατολῆς»!
Σχολιάζουμε συγκεκριμένα ἀποσπάσματα καὶ στὸ τέλος δημοσιεύουμε τὴν μετάφραση τῆς συνέντευξης τοῦ Πατριάρχη, ποὺ μᾶς ἔστειλε ἡ κ. Λ.Κ. ἀπὸ τὴν Γερμανία.

Δήλωσε ὁ Πατριάρχης:
«Τό μοναστήρι στόν Ἅγιο Ἀνδρέα πρέπει ­ἐκτός αὐτοῦ­ νά γεφυρώση Ἀνατολή καί Δύση.  Ἕνας τόπος ὅπου Χριστιανοί διαφορετικῶν παραδόσεων καί πολιτισμῶν θά συναντῶνται γιά νά μποροῦν νά βροῦν τόν Θεό!».
Δηλαδὴ ὁ κ. Βαρθολομαῖος ἀνερυθρίαστα δηλώνει ὅτι ἡ δημιουργία αὐτοῦ τοῦ Μοναστηριοῦ,  ἔχει πεντακάθαρα στόχους κακόδοξους· σκοπεύει νὰ ἐφαρμόσει στὴν πράξη τὶς πονηρὲς προδιαγραφὲς τοῦ Παναιρετικοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ἀποτελεῖ μία ἐπιπλέον κίνηση γιὰ τὴν περαιτέρω ἐμπέδωση τῆς αἱρετικῆς διδασκαλίας περὶ «ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν»· κίνηση ποὺ προϋποθέτει τὴν ἑτέρα  κακοδοξία περὶ «διῃρημένης Ἐκκλησίας»!
Θὰ συμβάλλει δηλαδή, στὴν ἐφαρμογὴ ἐκείνου τοῦ τύπου τῆς «Ἑνώσεως» τῶν «Ἐκκλησιῶν», σύμφωνα μὲ τὸν ὁποῖο ἡ κάθε «ἐκκλησία»  θὰ διατηρήσει τὴ δική της πίστη! Οὔτε κἂν νύξη γιὰ προσπάθεια μεταστροφῆς τῶν αἱρετικῶν, γιὰ παρακίνηση πρὸς συνειδητοποίηση τῆς κακόδοξης πορείας τους (ποὺ τοὺς ὁδηγεῖ στὴν ἀπώλεια), γιὰ πρόσκληση πρὸς Μετάνοια καὶ ἐπιστροφὴ στὴν «Μία Ἐκκλησία»!
Ἐρωτᾶται ὁ κ. Βαρθολομαῖος:
«Κ: Ποιά εἶναι τά ἐμπόδια στήν ὁδό τῆς ἑνοποιήσεως; Καί ποῦ ὑπάρχουν προσεγγίσεις;».
Καὶ ἀπαντᾶ:
«Π: Τά τελευταῖα 50 χρόνια συνειδητοποιήσαμε πολλά κοινά στίς Ἐκκλησίες μας καί στήν πίστη μας, τά ὁποῖα μάθαμε νά ἐκτιμοῦμε. Συνειδητοποιήσαμε πώς μᾶς ἑνώνουν πολλά καί ὀλίγα μᾶς χωρίζουν. Εἴμαστε αἰσιόδοξοι πώς τά τελευταῖα ἐμπόδια τοῦ χωρισμοῦ θά μπορέσουν νά ξεπερασθοῦν».
Ἡ ἀ-νοησία στὸ κατακόρυφο! Ὁ «ἔξυπνος» Πατριάρχης δηλώνει ὅτι μὲ τοὺς Διαλόγους πετύχαμε τὸ μεγάλο κατόρθωμα νὰ ἐκτιμοῦμε τὰ «κοινὰ» ποὺ ἔχουμε μὲ τοὺς Παπικούς!!! (Διάβαζε: νὰ ἀνεχόμαστε τὶς κακοδοξίες τους καὶ σιγά-σιγὰ νὰ τὶς ...ἀφομοιώνουμε ὡς κοινὴ πίστη!).
Ὅσο κι ἂν εἶναι συνηθισμένες οἱ ἀ-νόητες ἀπαντήσεις αὐτοῦ τοῦ τύπου ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές, πρέπει πάλι καὶ πάλι νὰ τὶς ἐπισημαίνουμε καὶ νὰ τονίζουμε τὴν «μπακαλίστικη» θεολογία, ἢ μᾶλλον αἱρετικολογία τοῦ Πατριάρχη, ὁ ὁποῖος, μὲ τέτοιες κακόδοξης αὐτοσυνειδησίας ἀπαντήσεις, καθιστᾶ ὁλοφάνερο ὅτι ἔχει πάρει διαζύγιο μὲ τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση, Πίστη καὶ Ὁμολογία, ἔχει ἀπεμπολήσει τὴν ἰδιότητα τοῦ Ποιμένος, δίδοντάς μας τὴν ἀκριβῆ εἰκόνα τοῦ «μισθωτοῦ Ποιμένα» (κυριολεκτικὰ καὶ μεταφορικά), ὅρου ποὺ χρησιμοποιοῦσαν οἱ Ἅγιοι Πατέρες γιὰ τοὺς ψευδεπισκόπους καὶ ψευδοποιμένες!
Διότι οἱ Πατέρες πάντοτε ἀντιδροῦσαν καὶ ἀρνοῦνταν τὴ συζήτηση μὲ τοὺς αἱρετικούς, οἱ ὁποῖοι τολμοῦσαν νὰ διαφωνήσουν ΟΧΙ σὲ δεκάδες βασικὰ σημεῖα Πίστεως καὶ οἱ ὁποῖοι διέφεραν ΟΧΙ σὲ ἑκατοντάδες σημεῖα τῆς Ὀρθοδόξου Παραδόσεως, ἀλλὰ ὅταν τολμοῦσαν νὰ διαφωνήσουν ἀκόμα καὶ μόνο σὲ ἕνα ἐλάχιστο σημεῖο. Κι αὐτὸ γιατί πίστευαν στὸν Κύριο ποὺ ἔδωσε τὴν Ἐντολή: «νὰ μὴν παρεκκλίνουμε οὔτε γιὰ ἕνα γιώτα ἢ κεραία» ἀπὸ τὸν νόμο Του. Ὁ Βαρθολομαῖος καὶ ἡ παρέα του, ἀσφαλῶς δὲν πιστεύουν στὸν Κύριο!
Ἐρωτᾶται σὲ ἄλλο σημεῖο ὁ Πατριάρχης:
«Κ: Μετά τό σχίσμα τῶν Ἐκκλησιῶν εἴσασταν ὁ πρῶτος Οἰκουμενικός Πατριάρχης πού συμμετεῖχε στίς ἐνθρονιστήριες ἐκδηλώσεις τοῦ Πάπα Φραγκίσκου στό Βατικανό. Τί θέλατε νά ἐπισημάνετε μέ τήν παρουσία σας ἐκεῖ;
Καὶ ἀπαντᾶ:
Π: Ἐκτός τῆς ἐκτιμήσεώς μας πρός τόν Πάπα Φραγκίσκο σάν ἄτομο, θέλαμε νά ἐκφράσουμε τήν θέληση πρός ὑπέρβαση τοῦ πόνου τοῦ διαχωρισμοῦ τῶν Ἐκκλησιῶν μας».
Ὁ ἀπίστευτος κ. Βαρθολομαῖος δηλώνει πὼς ἐκτιμᾶ τὸν Πάπα ὡς ἄτομο (ἕνα ἄτομο ποὺ ἐνίοτε συμπεριφέρεται ὡς περιφερόμενος κλόουν), παραβλέποντας πὼς στὴν ἐνθρόνιση αὐτοῦ τοῦ ἀτόμου, δὲν πῆγε ὡς τὸ ἄτομο Βαρθολομαῖος, ἀλλὰ πῆγε σὰν Πατριάρχης τῶν Ὀρθοδόξων!
Δηλαδή, ὁ οὐνιτικῶν προδιαγραφῶν κ. Βαρθολομαῖος, ἀποδεικνύει –μὲ ὅσα ἔκανε καὶ λέγει– ὅτι δὲν θέλει νὰ ἀνήκει στὴν ὀρθόδοξη οἰκογένεια, ὅτι ἔχει πάρει διαγραφή! Πῶς ὅ,τι κάνει τοῦ τὸ ὑπαγορεύει ἡ ἀπο-ορθοδοξοποιημένη συνείδησή του! Ἡ διατύπωση μιὰ τέτοιας θέσεως, ὅτι, τάχα, τὸν ὑποχρέωσε νὰ παραστεῖ στὴν ἐνθρόνιση τοῦ κορυφαίου αἱρετικοῦ Πάπα ὁ πόνος τοῦ «χωρισμοῦ», εἶναι θέση ἀδιανόητη γιὰ ἕνα Ὀρθόδοξο Ποιμένα, ποὺ οὐδεὶς Ἅγιος τόλμησε ποτὲ νὰ σκεφθεῖ, νὰ ἐκφράσει, πόσο μᾶλλον νὰ κάνει!
Παρακάτω λέγει:
«Περιμένουμε ἀπό τήν Ἁγιότητά του περαιτέρω γενναῖα βήματα καί προσπάθειες πρός Ἕνωση τῶν Ἐκκλησιῶν, ὅπως ἤδη ἔχει, ἀπό τήν ἀρχή τῆς ἐκλογῆς του ὡς ἀρχηγὸς (κεφαλή) τῆς Καθολικῆς ἐκκλησίας πολλά πράξει».
α) Ἐδῶ ὁ Πατριάρχης ἐκφράζει τὴν ἀθεολόγητη ἔκφραση περὶ «Ἑνώσεως τῶν Ἐκκλησιῶν», τὴν ὁποία, μόνο πείσμονες καὶ σκληρυμένες ἀπὸ τὴν αἵρεση ψυχὲς θὰ συνέχιζαν νὰ τὴν χρησιμοποιοῦν, μετὰ ἀπὸ τόσες καὶ τόσες θεολογικὲς ἀναλύσεις ποὺ ἔχουν γίνει ἀπὸ ὀρθοδόξους ποιμένες καὶ θεολόγους, καὶ οἱ ὁποῖες καταδεικνύουν, ὅτι δὲν μποροῦμε νὰ μιλᾶμε περὶ Ἑνώσεως «ἐκκλησιῶν», ἀλλὰ ΜΟΝΟ περὶ ἐπιστροφῆς στὴν Μία Ἐκκλησία. Τὴν θέση αὐτὴ σκοπίμως καὶ πονηρῶς παραβλέπει ὁ κ. Βαρθολομαῖος, γιατὶ ἡ ἀποδοχή της προαπαιτεῖ μετάνοια καὶ ὁμολογία τοῦ λάθους ἐκ μέρους τῶν αἱρετικῶν Παπικῶν! Εἶναι βασικὴ ὀρθόδοξη θέση, ὅτι ἐὰν δὲν μετανοήσουν οἱ αἱρετικοί, κάθε ἕνωση μαζί τους, ἀφ’ ἑνὸς μὲν εἶναι ψεύτικη, καὶ ἀφ’  ἑτέρου –κι αὐτὸ μας ἐνδιαφέρει ἰδιαιτέρως ἐδῶ– καταστρεπτικὴ καὶ ἐκθεμελιωτικὴ τοῦ σώματος τῶν ὀρθοδόξων πιστῶν, ἀφοῦ τοὺς ὠθεῖ νὰ ἀποδεχθοῦν τὸ ψεῦδος ὡς Ἀλήθεια, τοὺς δὲ αἱρετικοὺς νὰ συνεχίσουν παραμένοντες στὴν αἵρεση.
β) Ὁ τετραπέρατος Πατριάρχης Βαρθολομαῖος, δείχνει πὼς δὲν πῆρε εἴδηση τὴν τελευταία σκόπιμη, ἀνέντιμη καὶ «μπαμπέσικη» δήλωση τοῦ Πάπα, ὁ ὁποῖος χαρακτήρισε τὴν Ἐκκλησία μας ὡς «ἀσθενοῦσα»!  Δὲν κατάλαβε δηλαδή ὁ «ἔξυπνος» Βαρθολομαῖος ὅτι, χαρακτηρίζοντας τὴν Ἐκκλησία μας ὁ Πάπας ὡς «ἀσθενοῦσα», οὐσιαστικὰ δηλώνει ὅτι ἡ ὑγεία βρίσκεται στὴν αἵρεση τοῦ Παπισμοῦ(!), καὶ ὅτι ἐπιμένει πὼς ἐμεῖς, ὡς «ἀσθενεῖς» θὰ θεραπευτοῦμε, ὅταν ἑνωθοῦμε μὲ τὴν «ὑγιῆ Ἐκκλησία» τῆς Ρώμης!!!
Τόσο ἀθῶος εἶναι ὁ κ. Βαρθολομαῖος Ἀρχοντώνης, ὥστε νὰ μὴ καταλαβαίνει πώς, ὅταν αὐτὰ διακηρύσσει ἐπίσημα ὁ Πάπας, καὶ ταυτόχρονα, αὐτός, ἀντὶ νὰ ἀντιδράσει, ὀνομάζει ἁγιότατο τὸν αἱρετικό, πὼς τότε, ταυτίζεται μαζί του;
Θὰ τοῦ θυμίσουμε ἕνα τροπάριο ἀπὸ τὸν Ὄρθρο τῆς Μ. Πέμπτης, ποὺ δυστυχῶς, ταιριάζει καταπληκτικὰ στὴν περίπτωση τοῦ «ἁγιότατου» Πάπα Φραγκίσκου, τὸν ὁποῖο τόσο ἐκτιμᾶ:
«Ἰούδας ὁ δοῦλος καὶ δόλιος, ὁ μαθητὴς καὶ ἐπίβουλος, ὁ φίλος καὶ διάβολος, ἐκ τῶν ἔργων ἀπεφάνθη· ἠκολούθει γὰρ τῷ Διδασκάλῳ καὶ καθ’ ἑαυτὸν ἐμελέτησε τὴν προδοσίαν… ἀπέδωκεν ἀσπασμόν, παρέδωκεν τὸν Χριστόν»! 
    Τί ἄλλο κάνει ὁ σημερινὸς Πάπας; Καὶ πόσο τοῦ μοιάζει, κοινωνώντας μαζί του ὁ νέος «Πάπας τῆς Ἀνατολῆς»;
  (Νὰ ἀναφερθοῦμε πάλι καὶ σὲ ὅσους κοινωνοῦν (καὶ μνημονεύουν) μὲ τὸν ἐν Ἀνατολ Πάπα;)
Σημάτης Παναγιώτης

Νεωτερες ασχημιες του Βαρθολομαιοδουλοπρεπους διαβοητου ΕΦΡΑΙΜ του ασχημονουντος του Κυπριου.



ΣΥΜΜΑΡΤΥΡΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΙ 
ΕΚ ΦΛΩΡΙΝΗΣ
ΚΑΤΑ  ΤΗΣ ΑΠΥΘΜΕΝΗΣ ΘΡΑΣΥΤΗΤΑΣ 
ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ
ΤΗΣ ΖΑΜΠΛΟΥΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ


Αποτειχισι: Σπανια φωτογραφια του θρυλικου ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΟΥ Αυγουστινου με τον καλο αρχιεπισκοπο Ιερωνυμο, εναντιον του οποιου ερριψε τα ατελεσφορα βελη του το ...κοπελι του Βαρθολομαιου, ο φτηνοηγουμενος της ΖΑΜΠΛΟΥΤΗΣ Βατοπεδιου.


του Αγωνιστου Ιατρου κ. Λυκουργου Νανη



Αποτειχισι: Ο διαβοητος διγλωσσος Εφραιμ Βατοπεδιου, το τσιρακι του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου, που γυροφερνει πολεις και χωρια και διαφημιζει τις Οικουμενιστικες αθλιοτητες και ασχημιες του... αφεντη του.
Να πουμε, οπου τον συναντατε, ...χειροκροτειστε τον ή μαλλον φασκελωστε τον;


 Η μνημειώδης ενέργεια, της διακοπής του μνημοσύνου, του πυραυλοκινήτως προς ένωσιν μετά των αιρετικών παπικών φερομένου, μακαριστού πατριάρχη Αθηναγόρα, τουτέστιν, απ την πλευρά των τριών μακαριστών μητροπολιτών Φλωρίνης Αυγουστίνου,Ελευθερουπόλεως Αμβροσίου και Παραμυθίας Παύλου, του και θύματος της σεραφειμικής θηριωδίας υπάρξαντος, θα πρέπει,το δίχως άλλο, ΤΑΧΙΣΤΑ, να βρει μιμητές στους κόλπους της σημερινής Ιεραρχίας της Ελλαδικής Εκκλησίας στις χαλεπές μας ημέρες κατά τις οποίες η Ορθοδοξία προδίδεται από υπεροχικά εκκλησιαστικά πρόσωπα τα οποία, κατά τα άλλα, προκαλώντας γενική θυμηδία, υποστηρίζουν, εντελώς ανεπέρειστα, ότι κάθε άλλο παρά τυγχάνουν οικουμενιστές!!!
 



Υπό την προυπόθεση ότι αληθεύουν τα όσα υπευθύνως καταγγέλονται σε βάρος του σεβαστού, κατ αρχήν, καθηγουμένου της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου, αναφορικά με σκανδαλώδεις δηλώσεις του σχετικά με την υπό τινων, ευαισθητοποιημένων περί την ιερή υπόθεση της προασπίσεως του Ορθοδόξου Δόγματος , ιερωμένων διακοπή του μνημοσύνου του οικτρώς ναυαγήσαντος, επί θεμάτων Ορθοδόξου Δόγματος, μακαριστού πατριάρχη Αθηναγόρα, θα μπορούσε κάποιος παρατηρητής των όσων συμβαίνουν να προβεί στις κάτωθι κρίσεις: ο οιοσδήποτε προσκεκλημένος ομιλητής σε εκδηλώσεις της Ιεράς Μητροπόλεως Φλωρίνης θα πρέπει, ανυπερθέτως, να τυγχάνει ιδιαιτέρως προσεκτικός όταν προσεγγίζει εκκλησιατικά ζητήματα τα οποία άπτονται δράσεων και ενεργειών του μακαριστού μητροπολίτη Αυγουστίνου, του και λέοντος της Ορθοδοξίας, ΠΡΟΣΦΥΕΣΤΑΤΑ, ονομασθέντος! 

Αποτελεί αφόρητη πρόκληση να κακίζονται, υπό του ομιλητού ηγουμένου, ιερωμένοι τινές που διέκοψαν το μνημόσυνο του παραπαίοντος Αθηναγόρα τη στιγμή κατά την οποία οι συγκεκεριμένοι μιμήθηκαν το παράδειγμα του μακαριστού Αυγουστίνου! 

Ο προσκεκλημένος ηγούμενος, το πρόσωπο του οποίου ο υπογράφων το παρόν σχόλιο υπερασπίστηκε ΕΠΩΝΥΜΩΣ όταν κατεδιώκετο, θα έπρεπε να σεβασθεί το γεγονός ότι φιλοξενείτο σε μητρόπολη της οποίας ποιμήν,επί 33 συναπτά έτη, των εν αυτή λογικών προβάτων. διετέλεσε ο μακαριστός μητροπολίτης Φλωρίνης Αυγουστίνος, που διέκοψε, στηριζόμενος σε σχετικούς ιερούς κανόνες, το μνημόσυνο του μακαριστού Αθηναγόρα.
 


Δυστυχώς και άλλος ιερωμένος, κατέχων, μάλιστα, και το βαθμό του επισκόπου τόλμησε να ισχυρισθεί , ομιλών σε εκδήλωση της Ιεράς Μητροπόλεως Φλωρίνης,ότι ο μακαριστός Φλωρίνης Αυγουστίνος ζήτησε, ΔΗΘΕΝ, συγγνώμη από το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως για τον επιβεβλημένο έλεγχο τον οποίο άσκησε σε βάρος του μακαριστού Αθημαγόρα αλλά και του διαδόχου του, μακαριστού, επίσης, Δημητρίου! 


Τους σαθρούς ισχυρισμούς του διέψευσε πανηγυρικά παριστάμενός τις ιερεύς, ο λεβέντης π.Ελευθέριος Παλαμάς, καθώς και το περιοδικό ΣΠΙΘΑ ενώ πολλοί υπήρξαν αυτοί που διαμαρτυρήθηκαν τόσο εντός της αιθούσης όσο και μετά ταύτα! 


Η Ορθόδοξη Ομολογία του Ιβάν του Τρομερού και η συνεχιζόμενη προδοσία του Πατριάρχου Βαρθολομαίου



Σε λίγες ημέρες, αν επιτρέψει ο Θεός, θα επισκεφθεί το, υπό Oικουμενιστική κατάληψη, Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως, ο αιρετικός Πάπας Ρώμης Φραγκίσκος. 
Ο Oικουμενιστής Πατριάρχης Βαρθολομαίος ετοιμάζεται να ανοίξει πάλι την αγκαλιά του στον εχθρό της Αλήθειας, στον διαστρεβλωτή της αληθινής θρησκείας του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, τον εκπεσόντα "Επίσκοπο" Ρώμης, γινόμενος - ω, της απαισιότητος - μιμητής των, κακή τη μνήμη, αιρετικών προκατόχων του, σαν τον Ιωάννη Βέκκο, τον Γρηγόριο Μαμμή και τον Αθηναγόρα Σπύρου.
Η Ορθόδοξη Ομολογία όμως εν καιρώ αιρέσεως, αρθρώνεται - ευτυχώς - και από στόματα λαϊκών, ακόμη και αμαρτωλών, πλην όμως ορθοδόξων. 
Στο άρθρο αυτό θα παρουσιάσουμε μια τέτοια ομολογία, ενός από τους σκληρότερους βασιλιάδες της Ρωσίας, του Ιβάν του Τρομερού. 
 
ΙΒΑΝ Ο ΤΡΟΜΕΡΟΣ
Ο Πάπας Γρηγόριος ο ΙΓ΄ (του οποίου το όνομα πήρε το νέο ημερολόγιο, που έθεσε με παπικό διάταγμα σε εφαρμογή το 1582), έστειλε στα τέλη του ΙΣΤ΄ αιώνος τον Ιησουίτη Αντώνιο Ποσεβίνο [1] στην ανερχόμενη τότε δύναμη, την Ρωσία, με επιστολές κολακευτικές προς τον Τσάρο Ιωάννη τον Δ΄, τον γνωστό ως Ιβάν τον Τρομερό, με σκοπό να τον πείσει για την περίφημη "Ένωση των Εκκλησιών".
Το ισχυρότερο επιχείρημα που χρησιμοποίησε ο αντιπρόσωπος του αντιχρίστου αυτού Πάπα [2] για να τρομοκρατήσει τον Ιβάν και να τον κάνει να δεχτεί την ένωση, ήταν πως "η Ελληνική Αυτοκρατορία έπεσεν ως μη παραδεχθείσα τα θεσπίσματα της Φλωρεντινής Συνόδου" [3].  


Ο διάλογος που διεξήχθη αποτελεί ένα τεκμήριο Ορθοδόξου Ομολογίας. 
Τα λόγια του Τσάρου Ιβάν πρέπει να προβληματίσουν σήμερα κάθε Ορθόδοξο Χριστιανό που κοινωνεί με τον λατινόφρονα Πατριάρχη Βαρθολομαίο.  

Αρχικά ο Τσάρος είπε:  
"Αντώνιε, άγω ήδη το πεντηκοστόν πρώτον έτος της ηλικίας, και ολίγον χρόνον επιζήσω. Ανατραφείς εν τοις δόγμασι της ημετέρας χριστιανικής Εκκλησίας, κεχωρισμένος δε προ πολλών αιώνων από της Λατινικής, δύναμαι άρα ίνα γένωμαι άπιστος προς αυτήν περί την δύσιν της επιγείου υπάρξεώς μου; Η ημέρα της κρίσεως του Θεού εγγύς εστίν. Αύτη αποδείξει ποτέρα των θρησκειών αληθεστέρα και αγιωτέρα" [4].

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Αποτειχισι: Ποιος ειναι ο ρολος του Κυπριου Οικουμενιστου ηγουμενου Εφραιμ της μονης Βατοπεδιου; Εμφανιζεται ως Προβατοσχημος ΛΥΚΟΣ μακροχρονιως. Ειναι Οικουμενιστης αφου εγκρινει τις ανοσιες συμπροσευχες. Κηρυξε στη Φλωρινα σε προσφατη επισκεψι του φρικτες κακοδοξιες. Ειπε το αμιμητο: Ενας παπας που δεν μνημονευε τον Αθηναγορα επαψε ναχη την θεια Χαρι. Να δουμε τι αλλα θα μας πης κακοηθεστατε και κακοδοξε ηγουμενε της μονης των Πολλων Εκατομμυριων ευρω. Εξω βεβηλε.

 

Ποιος γεροντα Εφραιμ εχασε τη Χαρι επειδη επαυσε το μνημοσυνο του μασονου πατριαρχου Αθηναγορα;


prodosia-pist.-ist 


Για δεύτερη φορά η Φλώρινα γίνεται στόχος των οργάνων του πατριάρχη. Αν και κεκοιμημένος ο μητροπολίτης Φλωρίνης φυλάγει τη Φλώρινα. Οι οικουμενισταί φοβούνται και τη σκιά του.  
Για δεύτερη φορά με ψέματα και με παραμύθια προσπαθούν οι οικουμενιστές να προλάβουν τις αντιδράσεις των ορθοδόξων κληρικών και του πιστού λαού της Φλώρινας, που κατηχήθηκε ορθοδοξος από τον άξιο αείμνηστο Μητροπολίτη τους π. Αυγουστίνο Καντιώτη, 33 ολόκληρα χρόνια.

Πρωτο φρικτό ψέμα το είπε ο Προικονήσσου, στο τριετές μνημόσυνο του π. Αυγουστίνου καλεσμένος από τον Μητροπολίτη Θεόκλητο και από τον πρωτοσύγκελλο του Ιουστίνο Μπαρδάκα.

Διαβάστε παρακάτω·

1) ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΨΕΥΤΕΣ


2) ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ


3) Σάλος για το ψέμα του Προικοννήσου, στο τριετές μνημόσυνο του αειμνήστου Μητροπολίτου Φλωρίνης π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ


Πριν λίγο καιρό, δεύτερος καλεσμένος, ο γέροντας Εφραίμ του Βατοπεδίου σε σύναξη ιερέων της Φλώρινας, μαζί με τις συμβουλές του είπε και ένα ψέμα. 
Μίλησε για κάποιον παπά, που έχασε τη χάρι και δεν μπορούσε να ευλογήσει όταν έπαυσε το μνημόσυνο του πατριάρχη Αθηναγόρα!!!
Ποιος παπάς ήταν γέροντα Εφραίμ αυτός; 
Γιατί δεν δώσατε στοιχεία για να σας πιστέψουν οι ιερείς;


ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΟΥΜΕ ΩΣ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ; 
  Η υλική περιουσία της Μονής που μπήκατε σε τέτοια περιπέτεια για να μη την χάσετε ή η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ;


Έφυγε η χάρις και δεν μπορούσε να ευλογήσει, ο ιερέας που έπαυσε το μνημόσυνο του μασόνου πατριάρχου Αθηναγόρα ή μήπως έγινε το αντίθετο και δεν το θυμάστε; 

  Ξεχάσατε ότι ο Μητροπολίτης που χειροτόνησε αυτούς τους ιερείς που μιλούσατε, ήταν ο π. Αυγουστίνος, ο οποίος έπαυσε το μνημόσυνο του Αθηναγόρα το 1970 με δύο άλλους αρχιερείς και όλο σχεδόν το Άγιο Όρος και δεν του πιάστηκε κανένα του χέρι· και ποίμανε θεοφιλώς μετά την παύση του μνημοσύνου άλλα 30 χρόνια τη Μητροπολή του και εκοιμήθη εν Κυρίω το 2010, σε ηλικία 104 ετών. Ενώ ο Αθηναγόρας διαβάζουμε το ανακοινωθέν·

  • «…Ο Πατριάρχης μετά το 1970 ἄρχισε να παρουσιάζει στην υγεία του σημεία μεγάλης κατάπτωσης. Το καλοκαίρι του 1972, ὅπως κάθε χρόνο, παρέμενε εφησυχάζων στα ιδιαίτερα πατριαρχικά δωμάτια της Ιεράς Μονής της Αγίας Τριάδος της Χάλκης. 
  •  
  • Την Πεμπτη, 29 Ιουνίου 1972, υπέστη, κατά το ιατρικό ανακοινωθέν, <συνέπεια ολισθήματος, κάταγμα του δεξιού αυχένος του μηρού>. 
  •  
  • Την επομένη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Βαλουκλή όπου και πέθανε την Παρασκευή 7 Ιουλίου 1972, από επιπλοκή νεφρικής πάθησης και πτώση της αρτηριακής πίεσης»
  •  
  • Πηγή www..cmkon.org/Athinagotas.htm

Ποιός από τους δύο άλλους γενναίους αρχιερείς ο Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος και ο Παραμυθίας Παύλος, που έπαυσαν το μνημόσυνο του Αθηναγόρα έχασε τη χάρη;  

Στο Άγιο Όρος ζείτε, σ” άλλες βέβαια εποχές, που έπεσε πολύ  χρήμα από την Ευρωπαϊκή Ένωση και αλλοίωσε το ορθόδοξο φρόνημα κάποιων ηγουμένων και έκλεισε τα στόμα τους στον κίνδυνο της παναίρεση του οικουμενισμού, αλλά το 1970 όλο σχεδόν το Άγιο Όρος αντέδρασε και έπαυσε το μνημόσυνο του Αθηναγόρα. 
Ποιος από τους γενναίους εκείνους ορθοδόξους ηγουμένους έχασε την χάρη; Αν ξέρετε έστω και έναν, να μας το πείτε.



Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΦΡΑΙΜ κάνει περιοδείες για να προλάβει τις αντιδράσεις των ευλαβών κληρικών που βλέπουν με μεγάλη αγωνία την προδοσία της Ορθοδόξου Πίστεως;  

Επειδή μας φαίνεται απίστευτο αυτό, θα θέλαμε αν κάποιος αναγνώστης έχει επικοινωνία μαζί του, να τον ρωτήσει και να μας στείλει την απάντηση, για να την δημοσιεύσουμε.



Κάποτε το Άγιο Όρος ήτο φρουρός της Ορθοδόξου Πίστεως.
ΤΩΡΑ….;;;

  Κάποτε έβγαινα από το Άγιο Όρος οι μοναχοί για να κηρύξουν ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, τώρα βγαίνουν για να αλλοιώσουν το φρόνημα  των λίγων  ευλαβών ιερέων και πιστών, που με πόνο ψυχής βλέπουν την προδοσία της Ορθοδόξου πίστεως και διαμαρτύρονται!

 

 

ΑΣ ΜΗ ΑΝΑΠΑΥΩΜΕΘΑ

 

Έλεγε ο Γέροντας αγωνιστής ιεράρχης π. Αυγουστίνος  για την ΕΚΚΛΗΣΙΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ και “πύλαι Άδου ου κατησχύσουσιν αυτής”! Ναι, η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ δεν κινδυνεύει να χαθεί, όμως εμείς θα χαθούμε, αν προσδεθούμε στο άρμα του Παπισμού και της παγκοσμιοποίησης.


Είπε κάτι προφητικό, πριν από 30 χρόνια που πρέπει πολύ να το προσέξουμε·
 
«Μετά από 30 & 40 χρόνια θα είναι στην Ελλάδα μασόνοι, προτεστάντες, παπικοί, χιλιασταί και κάθε καρυδιάς καρύδι μόνο Ορθόδοξοι δεν θα υπάρχουν!  Θα φύγει η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ από την Ελλάδα, όπως έφυγε από την Μικρά Ασία και μπορεί να πάει στη Μαγαδασκάρη…» (Τα έλεγε αυτά σε μια εποχή που δεν υπήρχε ορθόδοξη επισκοπή στη Μαγαδασκάρη, τώρα υπάρχει)

απο την ιστοσελιδα Αυγουστινος Καντιωτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου