Σάββατο, 15 Νοεμβρίου 2014

Αποτειχισι: Ατελειωτα τα ΑΙΣΧΗ του Αρχιαιρεσιαρχου και ολοι οι κληρικοι και οι λαϊκοι βλεπουν και χαζευουν τα τεκταινομενα απαθεις και αδιαφοροι σαν ...χανοι!!! ΚΑΙ ΠΥΡΣΟΣ ΟΥΔΑΜΟΥ, ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΘΕΥΔΕΙ...

 

Παπικοί και Ορθόδοξοι δέχονται "ΕΥΛΟΓΙΑ" από Καρδινάλιο και Βαρθολομαίο! Η νέα "Εκκλησία" είναι εδώ!















Μερικο νοήτως θεολογοντες, δν μπορον ν ξεχωρίσουν τι μία συμπροσευχ πο συνέβαινε σ παλαιότερες ποχς δουλείας ξ «νάγκης» ξ γνοίας τς σοβαρότητάς της, κ συναρπαγς, ποτελε να λάθος κα μι πτώση, λλ προσμετρεται στ νθρώπινα.


ντίθετα συστηματικ κα σκόπιμη συμπροσευχή, μ ρατ τν σκοπιμότητα τς νώσεως μ αρετικος κα ποδουλώσεως σ ατούς, ποία γίνεται δεκάδες χρόνια παρ τς διαμαρτυρίες, τς θεολογικς ναλύσεις κα τς πισημάνσεις, , ατ ποτελε τν ρισμ το θρησκευτικο συγκητισμο κα τς αρέσεως κα χι μι σχήμια (πως λέγουν κάποιοι λλοι παίζοντες ρόλο γκάθετου το Φαναρίου λλως σχιζοφρενες).


Δυστυχ
ς, μ λα ατά, ο πιστο χουν ζαλιστε, δν προλαβαίνουν ν πληροφορηθον πο κα π ποιούς γίνονται ο συμπροσευχές
Ποιοί, ποιούς ελογον
Κα ο Ποιμένες κα πίσκοποι, «γρν γόρασαν»! 
Τίποτα δν βλέπουν! 
Οδν νδιαφέρον δείχνουν γι τν σταδιακ πομάκρυνση τν πιστν κ τς ρθοδοξίας (κα πολλάκις ν γνοί τους, τ ποκλειστικ εθύν τν Ποιμένων).


ναπαύονται ο Ποιμένες πο κκλησιάζεται κόμα τ 1-2% ρθοδόξων ν Κυριακή!!!  
ναπαύονται πο παντρεύεται κόμα τ 50-60% μ να πλ θρησκευτικ κα χι κατ’ οσίαν ρθόδοξο γάμο!  
 ναπαύονται πο ΑΚΟΜΑ δν φυγαν π τ χέρια τους ο κηδεες! (πως τ εθύν τους θ γίνει μ πιβολ κα στν λλάδα τς καύσεως τν νεκρν). 
 ναπαύονται πο παγγέλλουν κόμα μερικο κληρικο κάποιους λόγους περ προσευχς, περ νηστείας, περ γίων κα σα λλα «ψυχωφέλιμα»!


κε σταματάει τ νδιαφέρον τους!


Μ
λα ατ γίνονται κα π τος αρετικούς. 
Κι ατοί (να νάλογο ποσοστό) χουν ελάβεια, κα προσεύχονται, κα κάνουν φιλανθρωπίες. Ατ μως ρκε
 ν ρκε, γιατί ν μ νωθομε; 
Τότε θ εχε δίκιο Βαρθολομαος: θ κρατήσουν ο αρετικο τν πίστη τους, μες τ δική μας, κα θ νωθομε!


ρθοδοξία διολισθαίνει ες Παπισμν κα Προτεσταντισμόν, λλ ο πισκοποι, κα ο Γέροντες, κα ο πνευματικοί δν νδιαφέρονται (κτς λαχίστων ξαιρέσεων)! 
Ετε πειδ φοβονται, ετε πειδ σκέπτονται τ ποιο συμφέρον τους, ετε κ δειλίας.  
τσι λλις χουν συμβιβασθε μ τν Οκουμενισμό. 
 παψαν ν νδιαφέρονται γι τν διατήρηση κεραίας τς Πίστεως στς συνειδήσεις το Ποιμνίου, πως χουν ΕΝΤΟΛΗ π τν Κύριο πο τος τ μπιστεύθηκε! 
Ο γιοι θυσιάζονταν γι ν σώσουν τν πίστη, κι ατο δν προλαβαίνουν ν πηγαίνουν π πανηγύρι σ πανηγύρι, ν συμπροσεύχονται μ πισκόπους, πο ατο ο διοι ποκαλον αρετικος κα Οκουμενιστές!


Κα
τοιμάζονται ν κάνουν μερίδα στν Πειραι περ Διακοπς Μνημοσύνου, μ σκοπ νομολόγητο (θελημένο θέλητο διάφορο) ν πιβάλλουν τν συμπόρευση μ τος αρετικος Οκουμενιστς κα σους κοινωνον μαζί τους!
σον ξαρτται π μς, θ τος τ πιτρέψουμε;



Aποτειχισι: Ω Αναισχυντε Αρχιαιρεσιαρχα, ΗΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΕΝΟΙΚΟΝ. Χιλιες φορες, ΝΑΙ Χιλιες φορες , καλυτερα τα υπογεια και τις στεγες των σπιτιων και τα γυμνα δαση να τα μετατρεψουμε σε ναους και Μοναστηρια, παρα να δεχθουμε τους ΜΟΛΥΣΜΕΝΟΥΣ ναους και τα ΒΡΩΜΕΡΑ Παιδεραστικα Μοναστηρια - παλατια των ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΩΝ Αιρετικων της Δυσεως.

========================
δελφοί! «Τί μς βάσκανε» κα δν καταλαβαίνετε τ ατονόητα;
κόμα κι ν ο γιοι Πατέρες δν εχαν διδάξει τν Διακοπ Μνημοσύνου, πρεπε ν τν νακαλύψουμε!
 Γιατί, σες διαμαρτυρίες, σες φιλότιμες ναλύσεις το Οκουμενιστικο φαινομένου κι ν γιναν ως τώρα, δν φεραν κανένα ποτέλεσμα! Καταχωνιάζονται στν παγκόσμια ντερνετικ  βιβλιοθήκη γι τς ναδιφήσεις τν ναπομεινάντων ρομαντικν φιλοσοφούντων θεολόγων! Ο Οκουμενιστς τς κλαμβάνουν ς γραφικς πινελιές, φανερ δυναμία ντίστασης, πο τος πιτρέπει –νέλπιστα– ν ποτελειώσουν χωρς ντάσεις τ κακορίζικο ργο του!  
δελφοί! «Τί μς βάσκανε» μ πείθεσθε τος γίοις πατράσι; Διαπιστώνεται τ αμα στ χέρια τν Οκουμενιστν, π τς χνίζουσες πληγς το κκλησιαστικο σώματος, κα πιμένετε ν κοινωνετε μαζί τους;
Ν κοινωνετε, μετ’ ατν πο συνθέτουν τν «κκλησίαν τν πονηρευομένων»;

Ο ΚΥΒΟΣ ΕΡΡΙΦΘΗ,  

ALEA JACTA EST  


Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης




Αποτειχισι: Ο Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος προσβαλει και βλασφημει την Ορθοδοξη Εκκλησια του Χριστου αποδεχομενος Φραγκολατινικη Μονη και Φραγκολατινικο ναο της Αυστριας.
Οι Ορθοδοξοι χριστιανοι και οι μοναχοι οταν δεν εχουν ναους και μοναστηρια, κατασκηνωνουν και μεσα στα δαση. 
ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΠΙΖΗΤΟΥΝ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΕΝΟΙΚΟΝ.
Δεν αισχυνεται ο Αιρεσιαρχης να εμφανιζεται οτι εκπροσωπει την Εκκλησια την Κωνσταντινουπολεως στην οποια επεβη του θρονου μεθοδευμενα και προγραμματισμενα ως ΚΑΤΑΛΗΨΙΑΣ και την διακατεχει ως ΒΔΕΛΥΓΜΑ ΤΗΣ ΕΡΗΜΩΣΕΩΣ εστως εν τοπω Αγιω;



Φαίνεται πως τα ψέματα τελειώνουν για όσους είχαν ακόμα την ελπίδα ότι θα αποφεύγονταν το μοιραίο, για όσους ακόμα έλπιζαν πως θα συνεχίσουν να τηρούνται οι Ιεροί Κανόνες, για όσους ακόμα έτρεφαν την προσδοκία πως η Ορθοδοξία θα παραμείνει Ορθοδοξία, όπως παρέμεινε επί τόσους αιώνες. Ενώ η χώρα αυτή υποφέρει τραυματισμένη από τα μαρτύρια της ξένης μνημονικιακής κατοχής, ενώ ο εκκλησιασμός διώκεται με κάθε μέσο, ο προκαθήμενος της Κωνσταντινούπολης έχει πάρει την οριστική του απόφαση.



Βαρθολομαίος: «H επανένωση Ορθόδοξης και Καθολικής Εκκλησίας συνιστά καθήκον της εποχής μας». Χωρίς πλέον κανένα δισταγμό, χωρίς πλέον κανένα πρόσχημα, χωρίς καμία αμφιβολία, σε μια σημαντική συνέντευξη σε αυστριακή εφημερίδα ο κ. Βαρθολομαίος σημειώνει πως, «η αποκατάσταση της διάσπασης της και η επανένωση της Εκκλησίας συνιστά μεγάλο καθήκον της εποχής μας, και παραπέμπει στα πρώτα βήματα που ξεκίνησαν σε αυτή την κατεύθυνση πριν από 50 χρόνια ο Πάπας Παύλος ο Έκτος και ο Οικουμενικός Πατριάρχης Αθηναγόρας», ενώ, όπως παρατηρεί, «ο επίσημος Θεολογικός Διάλογος ανάμεσα στις Εκκλησίες βοήθησε να εξαλειφθούν παρεξηγήσεις και διαφορές απόψεων» (;;;).



Μετά από όλα αυτά θα αναρωτηθεί κανείς, θα αναρωτηθεί κάθε καλόπιστος, κάθε ευσεβής, μέλος της ελληνορθόδοξης εκκλησίας, κάθε σκεπτόμενος, (γιατί υπάρχουν δυστυχώς και οι μη σκεπτόμενοι), τι δέον γενέσθαι. Πολλοί θα υποστηρίξουν πως μη δέον γενέσθαι οτιδήποτε. Δηλαδή να μην αντιδρούμε, να μην πούμε τίποτα, να μην αναφερόμαστε καν σε αυτή τη εξέλιξη, να μην βλέπουμε, και να μην ακούμε. Δηλαδή να είμαστε πρόβατα ενός ποιμνίου που το καθηγηθούν λύκοι για να το κατασπαράξουν.



Για όσους όμως ακόμα έχουν συνείδηση και θέλουν να κρατήσουν την Μια, Αγία, Καθολική, Αποστολική, και Ορθόδοξη Εκκλησία, το πρόβλημα είναι πως θα αντιδράσουν, πως θα εκκλησιάζονται όταν οι ιερείς θα είναι Οικουμενιστές, πως θα λάβουν την Θεια Κοινωνία όταν αυτή δεν θα έχει καμία Χάρη γιατί οι Ιερουργοί θα έχουν αποστατήσει, όταν το μίασμα του Οικουμενισμού θα έχει μολύνει τα Ιερά και τα Όσια, όταν αυτά που μας κράτησαν επί τόσους αιώνες θα έχουν καταρρεύσει μετά από μια πολύχρονη προετοιμασία αποδόμησης κάθε ορθόδοξης αγάπης, κάθε ορθόδοξης  θεραπευτικής λειτουργίας. Κάποιοι πιστοί λίγο-πολύ λέγουν, «μα το τάδε μοναστήρι, ο τάδε μοναχός έχει αγάπη, έχει ελεημοσύνη, έχει άσκηση, έχει αυταπάρνηση, έχει προσευχή, έχει τόσα καλά…πως είναι δυνατόν να σφάλλει ; Μήπως από κάποια πλευρά έχει κάποιο δίκαιο ; Μήπως εδώ επιβάλλεται να κάνουμε οικονομία ;». Εδώ θα πρέπει να καταλάβουμε, να αντιληφτούμε πως οι Νεοεποχίτες δεν επιδιώκουν να κλείσουν οι εκκλησίες αλλά να συνεχίσουν να υπάρχουν, να λειτουργούν γεμάτες εκκλησίασμα αλλά με αλιωμένο-κοσμικό και οικουμενιστικό φρόνημα.  Αντίθετα τις όποιες εκκλησίες θα παραμείνουν στην Ορθοδοξία θα τις απομονώσουν και θα της χαρακτηρίσουν αναχρονιστικές και απομεινάρια ενός σκοταδιστικού παρελθόντος.


Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου