Σάββατο, 25 Οκτωβρίου 2014

Αποτειχισι: Εμεις οι Αποτειχισμενοι απο τους Αιρετικους Οικουμενιστες, Πιστοι της Εκκλησιας του Χριστου στις 29 Νοεμβριου θα λειτουργουμε με τον αρχιμανδριτη πατερα Ευθυμιο Τρικαμηνα, εδω στον Αγιο Μαρκο τον Ευγενικο που βροντοφωναξε το ΟΧΙ στον Αντιχριστο Παπα και την επομενη μερα 30 Νοεμβριου στο Προδοτικο Φαναρι θα εξυμνειται απο Αγιορειτικα Τροπαρια το "Ευλογημενος ο ερχομενος" στον Ιησουϊτη Φραγκοπαπα απο τον Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο.




ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗΤΩΝ«ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ» 

ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ Ο ΠΑΠΑΣ


Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης






 Αποτειχισι: Απο το 1273, απο τον Προδοτη Ιωαννη Βεκο, εχει να δη τετοιο προδοτη "πατριαρχη" σαν τον Βαρθολομαιο ο Φραγκοπαπας, ειναι δυνατον να χάση την ευκαιρια για να υποταξη την Ορθοδοξια;

Πολύ σημαντικό και ιστορικό ταξίδι θα πραγματοποιήσει στις 28-30 Νοεμβρίου ο Πάπας της Ρώμης στην Τουρκία, σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας Milliyet, με βασικό σκοπό, (amacını), την ένωση των «εκκλησιών», (Kiliselerin Birleşmesi Teması Ön Planda), θέμα που προωθείται, όπως τονίζεται και από τον Πατριάρχη Κωνσταντινούπολης.



Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές από την Άγκυρα, το πρόγραμμα του Πάπα κατά την διήμερη επίσκεψη του στην Τουρκία θα περιλαμβάνει την πρώτη μέρα άφιξη στην τουρκική πρωτεύουσα. Αμέσως θα μεταβεί στο μαυσωλείο του Κεμάλ Ατατούρκ όπου και θα καταθέσει στεφάνι τιμώντας τον ιδρυτή της σύγχρονης Τουρκίας και για τους χριστιανούς της Ανατολής, τον μεγάλο σφαγέα τους. Στη συνέχεια θα έχει ιδιαίτερη συνάντηση με τον πρόεδρο, Ταΐπ Ερντογάν, τον πρωθυπουργό, Αχμέτ Νταβούτολγου και μετά θα συναντηθεί με τον θρησκευτικό ηγέτη της Τουρκίας, αρχιμουφτή Μεχμέτ Γκιορμέζ. Μετά από αυτές τις συναντήσεις θα μεταβεί στην Κωνσταντινούπολη και θα έχει την ιστορική συνάντηση με τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο. Η επίσκεψη αυτή του Πάπα της Ρώμης στην Τουρκία, όπως αναφέρουν οι Τούρκοι, είναι η δεύτερη με Πατριαρχεύοντα τον Βαρθολομαίο μετά τη επίσκεψη του Πάπα το 2006, όπου και τότε τον είχε υποδεχτεί ο Πατριάρχης. Το ενδιαφέρον είναι ότι στις τουρκικές ανακοινώσεις οι οποίες επικαλούνται πηγές της Ρώμης, αναφέρεται μα σαφήνεια ότι οι δυο θρησκευτικοί ηγέτες θα συμπροσευχηθούν και θα τελέσουν από κοινού θεια λειτουργία στον ιερό ναό του Αγίου Ανδρέα.




Παρασκευή, 24 Οκτωβρίου 2014

Αυριο ο πατηρ Ευθυμιος στην Σουρωτη Θεσσαλονικης.

 

O Aρχιμανδριτης π. Ευθυμιος Τρικαμηνας σημερα Σαββατο μαζι μας, εδω στην Μακεδονια του Μεγαλου Αλεξανδρου, για να μας μεταδοση τον Ιερον Κρατηρα, αυτο τουτο το Αχραντον Σωμα και Τιμιον Αιμα του Κυριου ημων Ιησου Χριστου, του Λατρευτου Θεου ημων, εις αφεσιν αμαρτιων και εις ζωην αιωνιον. ΑΜΗΝ.

O Aρχιμανδριτης π. Ευθυμιος Τρικαμηνας καθε μηνα μαζι μας εδω στην Μακεδονια μας.
Θεια λειτουργια θα τελεση ο αρχιμ. Ευθυμιος Τρικαμηνας σημερα Σαββατο 25 Οκτωβριου 2014 στον ιερο ναο του Αγιου ΜΑΡΚΟΥ του Ευγενικου στην Σουρωτη Θεσσαλονικης. 
Οσοι πιστοι και ευσεβεις ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ. 
Λεωφορειο απο το ΙΚΕΑ αριθμ. 87, ωρες δρομολογιων αυριο πρωϊ:
5.5,10.5,20.6,10.6,30.6,40.7,25.7,30.8.8,20.8,55.ειτε μεσω Ρυσιου, ειτε μεσω Ραιδεστου. 

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ. Ο π. Ευθύμιος δεν κοινωνεί όσους κοινωνούν εκεί που μνημονεύονται οι αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι, οπως και κυριως, εκει που μνημονευεται ο Αρχιοικουμενιστης πατριαρχης Βαρθολομαιος.

Δήλωσις του Ιερομονάχου Ευθυμίου Τρικαμηνά περί του αντιρατσιστικού Νόμου




 
 
1)         Ἐπειδή προσφάτως ἐτέθη σέ ἰσχύ ὁ περί ρατσισμοῦ καί ξενοφοβίας νόμος.
 
 
2)       Ἐπειδή μέ τέτοιου εἴδους νόμους ἐπιδιώκεται ἡ φίμωσις καί ἡ σιωπή στήν διακήρυξι βασικῶν ἀληθειῶν τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως καί τῆς Ἁγίας Γραφῆς.
 
 
3)     Ἐπειδή ἡ σιωπή διά τούς ἐκκλησιαστικούς λειτουργούς, ἀλλά καί γιά κάθε Ὀρθόδοξο Χριστιανό θεωρεῖται ἀπό τούς Ἁγίους ὡς τρίτο εἴδος ἀθεΐας  καί προδοσίας.
 
 
4)      Ἐπειδή διαφαίνεται ὅτι ἡ ἐπιβολή τέτοιων νόμων στήν Ὀρθόδοξη Ἑλλάδα εἶναι ξενοκίνητη καί ἀποσκοπεῖ στήν ὑποδούλωσι τῆς Πατρίδος μας καί στήν διαστροφή τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεώς μας.
 
 
5)    Ἐπειδή οὐδεμία ἐμπιστοσύνη ὑπάρχει στούς πολιτικούς καί ἐκκλησιαστικούς ταγούς ὡς πρός τήν διαφύλαξι τῶν θρησκευτικῶν καί ἐθνικῶν ἰδεωδῶν.
 
 
6)     Ἐπειδή τέλος ὁ παρών νόμος καί ἄλλοι τέτοιου εἴδους προσβάλλουν τήν Ἐλευθερία καί τή Δημοκρατία καί εἰδικά τήν ἐλευθερία τῆς σκέψεως καί τῆς ἐκφράσεως.
 
 
Διά ταῦτα πάντα δηλώνω πρός πᾶσαν κατεύθυνσι, ὅτι θά προσπαθῶ πάντοτε νά εὐθυγραμμίζωμαι  μέ τίς ἀλήθειες τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως καί θά τίς διακηρύττω μέ ὅλη τήν δύναμί μου, καί ὅπου αὐτές ἀντίκεινται σέ νόμους ἤ σέ θεσμικά καί ἄλλα πρόσωπα, θά τηρῶ τήν διδασκαλία τῆς Ἁγίας Γραφῆς «πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἤ ἀνθρώποις» (Πράξ. 5, 29).
 
 
Δηλαδή στίς περιπτώσεις αὐτές δέν θά τηρῶ τούς νόμους τοῦ Κράτους, ἀλλά αὐτά πού διακελεύεται ὁ Θεός. Αὐτά ὡς πρός τόν «σεξουαλικό προσανατολισμό, τήν ταυτότητα τοῦ φύλλου» καί τά ἄλλα πού ἐπιτάσσει ὁ νόμος αὐτός νά ἀνεχώμαστε καί νά σιωποῦμε.
 
 
Ὅσον ἀφορᾶ τό θέμα τοῦ ὁλοκαυτώματος τῶν Ἑβραίων, τοῦ ὁποίου ὁ νόμος ἐπιβάλλει τήν ἀναγνώρισί του, μέ ἐπιβολή μάλιστα κυρώσεων (φυλάκισι, χρηματικό πρόστιμο) δηλώνω τά ἐξῆς:
 
 
Θά ἀναγνωρίσω τό Ὁλοκαύτωμα ἐφ’ ὅσον σέ αὐτό συμπεριληφθοῦν καί τιμηθοῦν ἰσαξίως ὅλα τά θύματα τῆς θηριωδίας τοῦ Ναζισμοῦ, ἀνεξαρτήτως ἐθνικῆς ἢ φυλετικῆς ἢ θρησκευτικῆς ἢ ὁποιασδήποτε ἄλλης διακρίσεως καὶ ἀνεξαρτήτως τοῦ τόπου και τοῦ χρόνου πού συνέβησαν. Και ἐπιπλέον, ἐφ’ ὅσον ἀναγνωρισθοῦν ἀπό τήν Ἑλληνικὴ Βουλὴ ἰδιαιτέρως οἱ Γενοκτονίες καί τά Ὁλοκαυτώματα τῶν Ἑλλήνων τῆς Μικρασιατικῆς καταστροφῆς καὶ τῶν Ἑλλήνων τοῦ Πόντου καθὼς καί τῶν Ἀρμενίων ἀπό τούς Τούρκους, ἡ Γενοκτονία τῶν ὀκτακοσίων χιλιάδων (800.000) Ὁρθοδόξων Σέρβων ἀπό τούς ναζιστές καί παπικούς Κροάτες μέ τήν καθοδήγησι τοῦ Βατικανοῦ, ὡς καί οἱ σφαγές τῶν ἀμάχων Ἑλλήνων ἀπό τούς Γερμανούς καί Ἰταλούς καὶ Βουλγάρους εἰσβολεῖς-κατακτητές κατά τό διάστημα τῆς γερμανο-ιταλικῆς Κατοχῆς τῆς Ἑλλάδος 1941-1944.
 
 
Ταῦτα πάντα, καθώς καί ὅ,τι ἄλλο προκύψει ἀπό τόν παρόντα ἀντιρατσιστικό νόμο καί τόν ἐπερχόμενο ἀντιτρομοκρατικό νόμο, δηλώνω δημοσίως ὅτι θά τηρήσω, σεβόμενος τίς ἀρχές τοῦ ἱεροῦ Εὐαγγελίου καί τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεώς μου, καθώς καί τίς ἐπιταγές τῆς Πατρίδος μου, τήν ὁποία οἱ πρόγονοί μας μέ αἷμα καί θυσίες διετήρησαν ἐλεύθερη καί τήν ὁποία ἐμεῖς ὑποδουλώσαμε ἀμαχητί στίς σκοτεινές δυνάμεις, στήν Νέα Ἐποχή καί στούς δυτικούς ἀφέντες μας.
                                      
                                                                                         Ἱερομόναχος Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς

Θα μας διαψευσουν οι Σιμωνοπετριτες ή θα το αποδεχθουν και θα σιωπησουν;



ΜΟΝΑΧΟΣ 

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΙΜΩΝΟΠΕΤΡΙΤΗΣ 




ΡΩΤΟΥΜΕ: Αυτος ειναι εκεινος που συνεγραψε τα τροπαρια τα απευθυνομενα προς τον Αιρετικο Παπα Βενεδικτο και εψαλησαν κατα την επισκεψι του στο Φαναρι; 


Η μονη της Σιμωνοπετρας θεωρειται ΚρυπτοΟικουμενιστικη Μονη. 

Ο σημερινος ηγουμενος της Ελισαιος, αποτελει πραγματικη ΠΡΟΣΒΟΛΗ της Ορθοδοξιας σημερα στο Αγιον Ορος. 

Υποδεχεται και κολακευει και εγκωμιαζει στην μονη της Σιμωνοπετρας, τον σημερινο αηδιαστικο ωλετηρα του Γενους των Ελληνων τον Προσκυνημενο Τσολακογλου και του ψαλλει μεχρι και ΦΗΜΗ ειδικα συνταχθεισα ( απο ποιον; Μηπως απο τον ιδιο μοναχο;).

Τρεχει και συμφυρεται και συλλειτουργει αθεοφοβα με τους Σερβους Αναισχυντους Οικουμενιστες, σαν τσανακι τους. 

Το ιδιο εμφανιζεται κατα τακτα διαστηματα να ενδιαιταται και στα ενδοτερα του Οικουμενιστου και Πανθρησκειαστου "επισκοπου και πατριαρχη" τους, που κατοικοεδρευει και διαβιοι Μαχαραγιαδικα στο Εσβεσμενο Φαναρι. 

Διαδιδεται ευρυτατα και εις το Αγιον Ορος και εις την Ελλαδικη επικρατεια οτι ο μοναχος της μονης Αθανασιος Σιμωνοπετριτης συνεταξε τα ασεβη και αηδη και εμετικα Φραγκολατινικα  εκεινα τροπαρια για τα οποια ΕΦΡΙΞΕ η γη και ο Ουρανος. 

Ποιος απο τους Σιμωνοπετριτες θα βγη και θα διαψευση αυτην την διαδοσι; 

Μηπως ειναι αληθινη η πληροφορια και δεν θα τολμησουν να την διαψευσουν; 

Οσοι ειστε χριστιανουληδες Αγιορειτολατρεις και καλογηρολατρεις και συνδεεστε μαζι τους, μπορειτε να τους πληροφορησετε οσα τους καταμαρτυρουμε και να μας δωσετε καποια διαψευσι επωνυμη και υπευθυνη; 

Θα περιμενουμε.

Μεταξάκης, Χρυσόστομος Σμύρνης, Κιτίου Χρυσόστομος, Πειραιῶς Σεραφεὶμ καὶ π. Εὐθ. Τρικαμηνᾶς





Τὸ Γραφεῖο ἐπὶ τῶν Αἱρέσεων τῆς Ἱ. Μ. Πειραιῶς δικαίως καὶ ἐπαινετῶς ἀσχολεῖται μὲ σημερινή του Ἀνακοίνωση-ἄρθρο (τὴν ἀναδημοσιεύουμε στὴν συνέχεια) μὲ τὸ Συμπόσιο ποὺ διοργανώθηκε στὴν Κύπρο πρὸς «τιμὴν τοῦ μακαριστοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κυροῦ Μελετίου Μεταξάκη» τὸν ὁποῖο χαρακτηρίζει ὡς «μεγάλη ἐκκλησιαστικὴ προσωπικότητα»!


Καὶ ἀσχολεῖται μὲ τὸ Συμπόσιο αὐτό, ἐκτὸς τῶν ἄλλων, διότι συνδιοργανώτρια τοῦ Συμποσίου ἦταν καὶ ἡ Ἱ. Μητρόπολις Κιτίου, γιὰ τὴν ὁποία ἀποτελεῖ σοβαρότατο ὀλίσθημα καὶ λάθος ὁ χαρακτηρισμὸς ὡς ἐκκλησιαστικῆς προσωπικότητος, καὶ μάλιστα μεγάλης, ἑνὸς Πατριάρχου παγκοίνως γνωστοῦ ὡς Μασώνου. Εἶναι (γράφει τὸ ἐπὶ τῶν αἱρέσεων γραφεῖο) «τραγικὸ λάθος νὰ ἐμφανίζεται μιὰ Μητρόπολη συνδιοργανώτρια ἑνὸς συμποσίου, προκειμένου νὰ τιμήσει  ἕνα πρόσωπο ποὺ εὐθύνεται τὰ μέγιστα γιὰ τὴν συνεχιζόμενη ἐδῶ καὶ ἕναν σχεδὸν αἰῶνα τραγωδία τοῦ παλαιοημερολογητικοῦ σχίσματος τῆς Εκκλησίας μας».


Καὶ ἐπειδὴ κάποιοι ἀμφισβητοῦν τὰ περὶ Μασωνικῆς ἰδιότητος τοῦ Μεταξάκη, τὸ Γραφεῖο ἐπὶ τῶν Αἱρέσεων, ἀναδημοσιεύει ἕνα ἀποκαλυπτικὸ ἄρθρο ἀπὸ τὸ περιοδικὸ «Τεκτονικὸν Δελτίον» τοῦ 1967, μὲ τίτλο «Διάσημοι τέκτονες: Μελέτιος Μεταξάκης», στὸ ὁποῖο δίδονται λεπτομέρειες γιὰ τὴν μασωνικὴ ἰδιότητα τοῦ Πατριάρχη Μελέτιου Μεταξάκη.



Ὡς ἐδῶ καλά. Θὰ θέλαμε νὰ μᾶς ἀπαντήσει τὸ Γραφεῖο ἐπὶ τῶν Αἱρέσεων τῆς Ἱ. Μ. Πειραιῶς, σὲ ἕνα ἄλλο συναφὲς θέμα.



Οἱ Μασῶνοι στὰ βιβλία τους, συγκαταλέγουν στοὺς διασήμους καὶ ἐπιφανεῖς τέκτονες καὶ ἕναν ἄλλο σύγχρονο τοῦ Μεταξάκη Ἐπίσκοπο, τὸν Χρυσόστομο Σμύρνης. Τὴν Μασωνικὴ ἰδιότητα τοῦ Σμύρνης, ἐκτὸς ἀπὸ τὴν Μασωνικὴ Στοά, τὸν Ν. Ψαρουδάκη καὶ ἄλλους, τὴν κατέδειξε καὶ ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς, ὄχι τόσο ἀνατρέχοντας σὲ ἀρχεῖα μασωνικῶν στοῶν, ὅσο στὶς ἴδιες τὶς ἰδέες του ποὺ περιέχονται στὰ ἔργα τοῦ Ἐθνομάρτυρα Χρυσοστόμου Σμύρνης καὶ στὴν ζωή του. Δυστυχῶς, ὅμως, αὐτὴ ἡ ἀποκάλυψη τοῦ π. Εὐθυμίου, θορύβησε ὑπερβαλλόντως τὴν Ἱ. Σύνοδο, ἡ ὁποία παρανόμως ἁγιοποίησε τὸν Χρυσόστομο Σμύρνης, καὶ ἀποτέλεσε μία ἀπὸ τὶς ἕωλες καὶ ἀστεῖες κατηγορίες ἐναντίον του: "ἐπὶ ἀσεβείᾳ πρὸς τὴν Ἱερὰν μνήμην τοῦ Ἁγ. Ἐθνοϊερομάρτυρος Χρυσοστόμου, Μητροπολίτου Σμύρνης"!!
Στὴν δίκη ἄτυπα (ἐκτὸς τῆς αἰθούσης, πιθανὸν γιὰ νὰ ἐνημώνει τὸν αὐτοεξαιρέντα τῆς προεδρίας τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ δικαστηρίου Ἀρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο) παρευρίσκετο καὶ ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, καὶ ἄρα ἔχει γνῶσιν τοῦ θέματος.




Μπορεῖτε, λοιπόν, ὡς Μητρόπολις Πειραιῶς, νὰ μᾶς ἐνημερώσετε: Χρυσόστομος Σμύρνης, ὡς ἀναφερόμενος ἐξ ἴσου μὲ τὸν Μεταξάκη στὰ Μασωνικὰ βιβλία ὡς Μασῶνος, (δὲς τὸ ἄρθρο τοῦ μοναχοῦ Σεραφεὶμ Ζήση, ἐδῶ) εἶχε μασωνικὲς ἰδέες καὶ ἰδιότητα;




Ἡ δημοσίευση τῆς Ἱ. Μ. Πειραιῶς στὶς "Ἀκτίνες":


ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ


ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ


Εν Πειραιεί τη 23η Οκτωβρίου 2014


         
Στις 11 του μηνός Οκτωβρίου ε. ε. διεξήχθη συμπόσιο στην Κύπρο προς τιμήν του μακαριστού Οικουμενικού Πατριάρχου κυρού Μελετίου Μεταξάκη. Συνδιοργανωτές του Συμποσίου: ο Δήμος Λάρνακος, η Ιερά Μητρόπολις Κιτίου και το Πανεπιστήμιο Κύπρου. Θέμα του Συμποσίου: «Μελέτιος Μεταξάκης: Πτυχές της ζωής και της δράσης μιας μεγάλης εκκλησιαστικής προσωπικότητας».


    
     Με την ανακοίνωση του εν λόγω Συμποσίου δεχτήκαμε πολλές οχλήσεις από πιστούς της τοπικής μας Εκκλησίας, οι οποίοι ζητούσαν να πληροφορηθούν για την αμφιλεγόμενη προσωπικότητα του μακαριστού Πατριάρχη και ορισμένοι να διαμαρτυρηθούν, διότι υπάρχουν στοιχεία, τα οποία τον καθιστούν υπόλογο στη συνείδηση του χριστεπώνυμου πληρώματος. Πολλοί από αυτούς, και δικαίως, του καταλογίζουν το μέγιστο μερίδιο ευθύνης για το επώδυνο Παλαιοημερολογητικό Σχίσμα στην Εκκλησία της Ελλάδος, το οποίο προκλήθηκε με την όλως αυθαίρετη και βεβιασμένη αλλαγή του ημερολογίου–εορτολογίου του 1924. Είναι δε σε όλους γνωστόν ότι ο εν λόγω Πατριάρχης υπήρξε ο κύριος εμπνευστής,υπέρμαχος και προωθητής αυτής της αλλαγής. Άλλωστε πολλοί σύγχρονοι γέροντες αποφάνθηκαν πως ο κυρός Μελέτιος Μεταξάκης, για να φανεί αρεστός στους αιρετικούς Δυτικούς «κατήργησεν το παλαιόν εορτολόγιον και εισήγαγεν το Γρηγοριανόν, το Παπικόν, όλως αυθαιρέτως, όλως απερισκέπτως, αντικανονικώς, παρανόμως» (Άγιος Γέρων Φιλόθεος Ζερβάκος).


       Ερευνήσαμε τις πηγές προκειμένου να δώσουμε λόγο ακριβή και υπεύθυνο στους πιστούς μας, σχετικά με τη βιωτή του μακαριστού Πατριάρχου. Με λύπη και πόνο ψυχής βρήκαμε ένα κείμενο το οποίο δίνει από μόνο του τις εξηγήσεις, που ζητούν οι πιστοί για το πρόσωπο αυτό. Πρόκειται για ένα αποκαλυπτικό άρθρο στο περιοδικό «Τεκτονικόν Δελτίον», (αριθμ. 71, Ιανουάριος–Φεβρουάριος 1967, του Αλεξάνδρου Ζερβουδάκη, με τίτλο: «Διάσημοι τέκτονες: Μελέτιος Μεταξάκης», σελ. 25-50), του οποίου παραθέτουμε χαρακτηριστικό απόσπασμα[1]:
    «Με τις ψυχικές αρετές που ήταν προικισμένος ο Μελέτιος, με την τετράγωνη λογική του, το ανεξάρτητο
και απαλλαγμένο από μικρότητες μυαλό του, δεν είναι παράξενο ότι βρέθηκε έτοιμος να δεχθή και το τεκτονικό φως. Την πρώτη φορά που πέρασε από την Κωνσταντινούπολη (1906), γνωρίστηκε με τέκτονες. Συνεζήτησε μαζί τους και τους εντυπωσίασε με το κριτικό και ευθύ του πνεύμα, με τις γνώσεις και τις γνώμες του επάνω στα διάφορα εγκυκλοπαιδικά, γενικά, εκκλησιαστικά και θρησκευτικά ζητήματα. Αυτοί ενδιαφέρθηκαν να μάθουν ποιός ήταν και τι είχε κάμει έως εκείνη τη στιγμή. Όσα έμαθαν τους παρακίνησαν να του υποβάλλουν, έντεχνα, τη δεύτερη φορά που ξαναβρέθηκε στην Πόλη, την ιδέα να γίνη τέκτων. Φαίνεται ότι, στην περίπτωση αυτή, οι τέκτονες, μέλη του Ελληνικού Πολιτικού Συνδέσμου Κωνσταντινουπόλεως, με τους οποίους συνεργάζονταν τότε ο Μελέτιος για το φλέγον ζήτημα των Αραβόφωνων Ορθοδόξων (1908), ενέργησαν σωστά, ώστε το ερευνητικό και φιλοπερίεργο πνεύμα του Μελετίου, που είχε έως τότε, πολλά ακούσει για τους μασώνους στην Κύπρο και αλλού, να ζητήση από τους συνεργάτες του, που εκτιμούσε, να του δώσουν πληροφορίες για τον Τεκτονισμό, και αφού τους άκουσε, ν’ αποφασίση, με την γνωστή ορμητικότητά του να μιμηθή το παράδειγμα τόσων άγγλων και άλλων ξένων επισκόπων και να ζητήση να γνωρίση και μυηθή και αυτός στα μυστήρια που κρύβονταν στον Τεκτονισμό!

Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου 2014


ΙΚΕΣΙΑ 

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΙΕΡΕΙΣ 

ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ

 

 του Θεολογου Νικολαου Πανταζη


Οι δυο Αιρεσιαρχαι, που κατα τους ιερους Κανονες, σκορπουν ΑΛΟΓΙΑ και οχι ευλογια.


Αγαπητοί και Σεβαστοί μου Αναγνώστες,
Ξεκαθαρίζω κάτι για να μην παρεξηγηθώ. Γράφω προς τον π. Νικόλαο ιδιαιτέρως, όχι επειδή έχω κάτι εναντίον του αλλά διότι τον υπεραγαπώ και αισθάνομαι ιδιαίτερη εκτίμηση προς το πρόσωπό του και την ψυχή του. Αισθάνομαι κάτι πολύ ιερό να μας συνδέει και στέκομαι με δέος στην ιεροσύνη του και τη διακονία του.

Στη ζωή μου έπαιξαν ρόλο εξόχως σημαντικό και στέκονται τώρα τέσσερις επιζώντες πλέον ιερείς, σαν άλλοι τέσσερις ευαγγελιστές, που οραματίζομαι, ποθώ, δέομαι και το Θεό παρακαλώ να τους φωτίσει να ΔΟΥΝ το ορθό, να ΠΡΑΞΟΥΝ το Αγιοπατερικό και να ΔΙΑΚΟΨΟΥΝ αμέσως τη Μνημόνευση, και ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ, και με πληγώνουν βαθύτατα, μα δεν με σκανδαλίζουν αλλά ΓΚΡΕΜΙΖΟΥΝ ότι καλό και ιερό έχτισαν στη Νεολαία που κάποτε υπηρετούσαν...

Δεν τους βλέπω για δειλούς, ούτε ιδιοτελείς, αλλά ιερείς με συνείδηση, με Χριστό, και δημοσίως ενώπιον Εκκλησίας τους παρακαλώ, εν δάκρυσι καθικετεύω να μου δώσουν την ευκαιρία να τους παρουσιάσω ως ήρωες της Ορθοδόξου Πίστεως στα παιδιά μου, ως εξαίσια παραδείγματα ζωντανά που θα ελπίζω μια μέρα να τους γνωρίσουν από κοντά, και να πάρουν την ευχή τους, ΜΟΝΟΝ και ΕΦ' ΟΣΟΝ διακόψουν τη Μνημόνευση, και από ιερείς της καθηκοντολογίας, γίνουν ύψιστοι ιερείς του Υψίστου, Αετοί του Πνεύματος, Πατέρες άγιοι συν τοις Αγίοις Πάσι:

1. Ειν' ο Ηγούμενος π. Πολύκαρπος της Ιεράς Μονής Κομνηνείου-Κοιμήσεως της Θεοτόκου

2. ο π. Λαυρέντιος Γρατσίας στη Φλώρινα

3. ο π. Επιφάνιος Χατζηγιάγκου που μου στάθηκε ΣΤΑΘΜΟΣ

4 κι' ο π. Νικόλαος Μανώλης.

Αυτοί οι τέσσερεις, σα καβαλάρηδες Αποκαλύψεως Ουράνιοι και Τρομεροί, προβάλουν στα πνευματικά μου όνειρά μου. Τώρα που γράφω, κλαίω ασταμάτητα. Αντί στα πλήκτρα τα κομπιουτερίστικα τα πλαστικά, θα ήθελα τα δάκρυά μου να έπεφταν στους ευαγγελιζόμενους πόδες τους και να τους παρακαλώ να πράξουν το ΟΡΘΟ, το ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΟ, που ΔΕΝ μας δίδαξαν οι ίδιοι τόσα χρόνια. Έχουν ΔΥΝΑΜΗ, τεράστιο ΧΡΕΟΣ και Υπερμέγιστη ΕΥΘΥΝΗ. Με ψυχική ΟΔΥΝΗ τους ρωτώ:

ΠΟΙΟΝ Μνημονεύετε, πατέρες άγιοι;

Με ΠΟΙΟΝ ενώνετε τους εμπιστευμένους σε σας πιστούς που ενώπιον του θυσιαστηρίου εκπροσωπείτε;



ΓΙΑΤΙ δεν τους το εξηγείτε καθόλου στις διάφορες ομιλίες σας πως η Μνημόνευσις αποτελεί ΕΝΩΣΗ και όταν ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος Μνημονεύει τον Πάπα, εσείς ΕΝΩΝΕΤΕ τους πιστούς μαζί του!!! Οτι ασπάζεσθε το πιστεύω του και οι πιστοί αυτομάτως ασπάζονται τον Παπισμό, κι' ας μην έχει γίνει κάποια ένωση επισήμως. Ανωτέρα από κάθε "επίσημη" ένωση, είναι η Μυστηριακή, Δογματική, Ιεραρχική ΕΝΩΣΗ διά της Μνημονεύσεως! Το ξέρετε πάρα πολύ καλά αυτό. Αλλά ΤΡΕΜΕΤΕ να ΜΗΝ το μάθουν ΠΟΤΕ όλοι αυτοί που έμαθαν πολλά από σας για την πνευματική ζωή...



ΓΙΑΤΙ, ώ Ιερείς του Υψίστου, ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΤΑΙ από το Λαό του Θεού ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΙΑ ΛΟΓΙΑ:



«Άνωθεν γαρ η του Θεού Ορθόδοξος Εκκλησία· την επί των αδύτων αναφοράν (μνημόνευσιν) του ονόματος του Αρχιερέως, ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΝ ΤΕΛΕΙΑΝ εδέξατο τούτο. Γέγραπται γαρ εν τη εξηγήσει της Θείας Λειτουργίας, ότι αναφέρει ο ιερουργών το του Αρχιερέως όνομα, δεικνύων και την ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΕΡέΧΟΝ (δογματικήν πίστεως) ΥΠΟΤΑΓΗΝ, και ότι ΚΟΙΝΩΝΟΣ ΕΣΤΙΝ ΑΥΤΟΥ, και ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΕίΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΔΙΑΔΟΧΟΣ!"



Λοιπόν; ΠΟΙΟΝ διαδέχεσθε και καταδέχεσθε να Μνημονεύετε παρατεινόμενοι ΟΧΙ τον Χριστόν αλλά ΤΟΝ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΝ "ΠΡΟΕΔΡΟΝ" ΠΑΠΑΝ που Μνημονεύει ο Αιρετικός σας Πρόεδρος Βαρθολομαίος;

ΓΙΑΤΙ μένετε ΒΟΥΒΟΙ; Γιατί ΘΑΠΤΕΤΕ τον Άγιο Μάρκο τον Ευγενικό που ΔΙΑΚΕΛΕΥΕΙ, διαφεντεύει, διατρανεύει και ΔΙΑΛΑΛΕΙ και σεις, ώ πατέρες, μένετε ΣΙΩΠΗΛΟΙ; Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός: 
«…πολύς εστίν ο του Μνημοσύνου λόγος και ουχί μικρός, διότι εκείνοι μνημονεύονται επ’ εκκλησίαις, όσοι εισί ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ προς την αυτήν εκκλησίαν. 
Οι δε ακοινώνητοι ΟΥΤΕ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝΤΑΙ, ΟΥΤΕ ΓΑΡ ΕΧΕΙ ΑΔΕΙΑ ΤΙΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΜΕΝΩΝ ΕΥΧΕΣΘΑΙ (μνημονεύειν) επ’ εκκλησίαις υπέρ ακοινωνήτου»!


ΑΛΗΘΕΙΑ, πείτε μας την Αλήθεια, ΕΑΝ έχετε Χριστό και υπηρετείτε ΑΥΤΗ την ΑΥΤΟΑΛΗΘΕΙΑ, σας ρωτώ, έχετε ΑΔΕΙΑ από τους Αγίους Πατέρες να Μνημονεύετε τον ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟ Βαρθολομαίο; 
ΓΙΑΤΙ ΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ μαζί του;



- Για λόγους τάχα "διακρίσεως"; ΚΑΙ ΠΟΥ τη βρήκατε αυτή τη διακιολογία; ΠΟΥ ακριβώς στηρίζετε αυτή σας την "θεία διάκρισιν" εις τους Πατέρας; Φωτίσατέ με, σας παρακαλώ να μην ανησυχώ, να μη σας κατηγορώ αδίκως...



Είστε όλοι εδώ, άπαντες παρόντες! 
Ακούσατε τί λέγουν οι Άγιοι Πατέρες άπαντες:



«ΆΠΑΝΤΕΣ οι της Εκκλησίας Διδάσκαλοι, (όχι οι σημερινοί μεγαλοσχήμονες ασχημονούντες Αρχιμανδρίτες) πάσαι αι Σύνοδοι, πάσαι αι Θείαι Γραφαί, φεύγειν τους ετερόφρονας παραινούσι και της αυτών κοινωνίας διίστασθαι» (P.G. 160, 105C).



Είναι οφθαλμός σας, ο επίσκοπός σας; 
Ορθοτομεί τον ΛΟΓΟΝ της Αληθείας, όταν μνημονεύει Βαρθολομαίο; 
Είναι οφθαλμός υγιής, ορθός ή αλοίθορος;



ΑΣ ΔΟΥΜΕ τι μας λέγει ο Θεοφόρος, Μέγας και Αθάνατος Αθανάσιος, αθανασίας Οδόν δεικνύμενος ημάς συμβουλεύων:



«Βαδίζοντες την απλανή και Ζωηφόρον (της Αποτειχίσεως) Οδόν, οφθαλμόν μεν ΕΚΚΟΨΩΜΕΝ σκανδαλίζοντα, μη τον αισθητόν…αλλά τον ΝΟΗΤΟΝ. Οίον εάν Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ή ο Πρεσβύτερος, (ή ο κάθε Αρχιμανδρίτης) οι όντες "οφθαλμοί" της Εκκλησίας, ΚΑΚΩΣ ΑΝΑΣΤΡΕΦΩΝΤΑΙ, ΚΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΩΣΙ τον λαόν, ΧΡΗ ΑΥΤΟΥΣ ΕΚΒΑΛΛΕΣΘΑΙ! (χρη, χρη, χρη - πρέπει, πρέπει, πρέπει!) ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΓΑΡ ΕΣΤΙΝ ΑΝΕΥ ΑΥΤΩΝ συναθροίζεσθαι εις ευκτήριον οίκον, (εις την κατ' οίκον ημών εκκλησίαν) ή μετ’ αυτούς εμβληθήναι, ως μετά Άννα και Καϊάφα, (ασχέτως εάν επροφήτευσε εν Πνεύματι Αγίω) εις την γέεναν του πυρός… (κόλασιν αιωνίαν) ίνα η Εκκλησία ασκανδαλίστως συναγομένη ΔΙΑΦΥΛΑΧΘΗΣΕΤΑΙ» ( ΒΕΠΕΣ 31, 311)



ΤΙ ΛΕΤΕ πατέρες άγιοι; Δεν είναι ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΑ αυτά που διαβάζετε;;;; Τα ξέρετε! Λοιπόν; ΚΡΙΝΕΣΘΕ! Και για να μην ΚΑΤΑΚΡΙΘΕΙΤΕ, ώ Λευίται, ώ ικέται, ώ προστάται ημών, ΔΙΑΦΥΛΑΞΑΤΕ ό,τι ιερώτερον και πολυτιμώτερον ΕΧΕΤΕ, διαφυλάξατέ το ΠΡΙΝ αποχωρήσετε και εσείς εκ του ματαίου τούτου κόσμου, ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΕΣ τη αιρέση, εκδημούντες τη Μνημονεύσει του ακοινωνήτου Βαρθολομαίου!



Ο άγιος Γέροντας Επίσκοπος π. Αυγουστίνος, έχει μία ΙΣΤΟΡΙΚΗ Ομιλία, αφιερωμένη στον Άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη. Καθ' ὀλη τη διάρκεια της ομιλίας, κλαίει, κλαίει, σπαράζει και παρακαλεί, να ΜΟΙΑΣΟΥΜΕ να ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ αυτόν τον ΜΕΓΑ ΑΓΙΟ ΠΑΤΕΡΑ και ΔΙΔΑΣΚΑΛΟ της Οικουμένης, τον ΜΕΓΑ αυτόν ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ και να γίνουμε και μεις ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ! Αλήθεια πατέρες, ΜΠΟΡΟΥΜΕ! Αλήθεια, πατέρες, τον ΑΚΟΥΜΕ;;;



”Έφης δε μοι ότι δέδοικας ειπείν τω Πρεσβυτέρω σου, ΜΗ ΑΝΑΦΕΡΕΙΝ ΤΟΝ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΝ, καίτοι περί τούτου ειπείν σοι το παρόν, ου καταθαρρώ· ΠΛΗΝ ΟΤΙ ΜΟΛΥΣΜΟΝ ΕΧΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΚ ΜΟΝΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΝ ΑΥΤΟΝ, ΚΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΙΗ Ο ΑΝΑΦΕΡΩΝ”.



Ακόμη κι' αν είστε σεις Ορθόδοξοι στο φρόνημα, στη ψυχή, ΔΕΝ το αμφισβητω αυτό, σας ΑΓΑΠΩ και για αυτό σας τα γράφω τούτα! ΚΑΝ σεις οι αναφέροντες ορθόδοξοι κατά πάντα είστε, ΠΛΗΝ, αχ αυτό το ΠΛΗΝ, πλην ότι.......  Ω ΘΕΕ ΜΟΥ.... γιατί να έχει τη δύναμη ένας ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ, ΒΡΩΜΕΡΟΣ Λαϊκός ως εγώ, να το λέγει ευθαρσώς, να μιλά ΠΑΡΡΗΣΙΑ, και η ομήγυρις η αγία ΠΕΝΘΙΜΑ να σιωπεί, να αδυνατεί, να φοβείτε;; Γιατί, γιατί γιατί έλαχε στο Πανταζή να τους το βροντοφωνεί;;; 

ΜΟΛΥΣΜΟΝ ΕΧΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΚ ΜΟΝΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΝ ΑΥΤΟΝ!



Λοιπόν, ότι έχει ΜΟΛΥΣΜΟΝ! ΠΕΙΤΕ μας, ώ άγιοι γέροντες, ΠΟΙΟΣ είναι αυτός ο μολυσμός;



ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ του Χριστού που υπηρετείτε και νυχθημερόν λειτουργείτε, σας ΕΞΟΡΚΙΖΩ, απαντήστε μας, εξηγείστε μας, στηρίξτε μας, διότι εγώ ΠΡΑΓΜΑΤΙ φτωχός είμαι στην Ερμηνεία και την Αγιοπατερική τη γνώση μας. Ερμηνέψτε μας, μαγέψτε μας, προστατέψτε μας. ΠΟΙΟΣ, για όνομα του Τριαδικού Θεού, μη παίζετε το Θέατρο του παραλόγου, το Κουκλοθέταρο του ΙΟΥΔΑ, πείτε μας ΠΟΙΟΣ είναι αυτός ο ΜΟΛΥΣΜΟΣ;



Δεν ξέρετε; δε μιλάτε; Περιφρονείστε μας! Το Θεό όμως ΔΕΝ τον γελάτε! Ελάτε, να ΔΟΞΑΣΟΥΜΕ το Θεό από κοινού, ελάτε να ΠΑΥΣΕΤΕ το Μνημόσυνον απανταχού και ΦΤΟΥ το Πανταζή που με τύψεις συνειδήσεως μας ταράζει.... Νυν η ψυχή σας τετάρακται. Και τί είπω;



ΙΛΕΩΣ ΓΕΝΟΥ ΗΜΙΝ ΚΥΡΙΕ.

ΔΟΣ ΑΥΤΤΟΙΣ ΚΥΡΙΕ ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΕΓΑ ΣΟΥ ΕΛΕΟΣ.

ΔΟΞΑ ΤΗ ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ...


ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ 

ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ;



Γράφει ο Νίκος Χειλάδάκης

Αν αυτό το ερώτημα το έκανε κάποιος πριν από τρεις περίπου δεκαετίες, θα τον κοιτούσαν παράξενα μη αντιλαμβανόμενοι τι εννοεί και κάποιοι ίσως να τον θεωρούσαν και… φρενοβλαβή. Από τότε φαίνεται πως πέρασαν πολλοί «αιώνες». Από τότε που εκείνος ο περίφημος τέως υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, ο πολύς Χένρι, (που φαίνεται πως… ξέχασε να αποδημήσει εις Κύριον όπου θέλει δεν θέλει κάποτε θα δώσει απολογισμό των έργων του), είχε δηλώσει πως θα πρέπει να εξαφανίσουμε τις ελληνικές πολιτιστικές και θρησκευτικές αξίες, άρχισε να εφαρμόζεται ένα μεγάλο σχέδιο αποτάυτισης μας που την αποκορύφωση του την βλέπουμε σήμερα. Το σχέδιο αυτό κλήθηκαν να το υλοποιήσουν μιας σειρά απο πολιτικούς προδότες, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια έχουν βρει σαν πολύτιμο στήριγμα και σύμμαχο στις προδοτικές τους επιλογές και την επίσημη εκκλησιαστική ιεραρχία, (βλέπε πρόσφατη δήλωση του υπουργού Παιδείας κ Λομβέρδου και νομικού υποστηριχτή της διαβολικής και παράνομης σε πολλές χώρες αίρεσης των Scientology, ότι η πολιτική και εκκλησιαστική ηγεσία βασίζουν μαζί σε πλήρη σύμπνοια στην …ολοκληρωτική καταστροφή της χώρας).

Το σχέδιο άρχισε να εφαρμόζεται με δειλά βήματα ακόμα απο την δεκαετία του εβδομήντα. Ο τότε και επίσημα αρχιμασόνος πρωθυπουργός, έκανε τις ολέθριες  μεταρρυθμίσεις στην παιδεία που άρχισε να παίρνει τον μεγάλο της κατήφορο. Κατάργησε τα αρχαία ελληνικά και το πολυτονικό και η ελληνική ταυτότητα έχανε ένα μεγάλο και βασικό συστατικό της χάριν της «προόδου» και της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης της. Στη συνέχεια όταν εισήρθαμε πανηγυρικά στην ευρωπαϊκή οικογένεια, της οποίας το έμβλημα με τα δώδεκα αστέρια μας θυμίζει αυθόρμητα την πόρνη της Αποκάλυψης, το σχέδιο άρχισε να προχωρεί με αργούς στην αρχή ρυθμούς και με μεγάλη επιτάχυνση στη συνέχεια. Από την δεκαετία του ογδόντα μια πολιτική σοσιαλιστική παράταξη που επαγγέλονταν την ανάστατη της χώρας, εδραίωσε ένα σύστημα που υπήρχε και πριν αλλά τώρα αυτό γίνονταν η επίσημη λεηλασία του κρατικού κορβανά και το δημόσιο εδραιώθηκε όσο ποτέ πριν σαν ένα κομματικό υποχείριο των εκάστοτε κυβερνητικών αρχών. Παράλληλα ένας αλλοπρόσαλλος αρχιεπίσκοπος, που από την μια είχε το προτέρημα να ξεσηκώνει τον κόσμο ενάντια σε νεοταξικά νομοσχέδια, όπως αυτό της απάλειψης του θρησκεύματος, στη συνέχεια όμως τον εγκατέλειπε στην τύχη του, (ενώ έκανε και το φοβερό και ασυγχώρητο λάθος να επιτρέψει στον παγκόσμιο αρχιαιρεσιάρχη και από τους ηγέτες της Νέας Τάξης, τον πάπα της Ρώμης, να έρθει και να μολύνει με την παρουσία του τα χώματα της ορθόδοξης Ελλάδας), ακύρωσε με την όλη στάση του ένα σοβαρό ανάχωμα αντίστασης.

Ο ΘΡΥΛΙΚΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ 

ΕΠΑΙΝΕΙ ΤΑ "ΣΚΛΗΡΑ ΚΑΡΥΔΙΑ" 

ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ

Καλυτερα να υποστηριζεις τους ΟΜΟΔΟΞΟΥΣ "Σχισματικους", 
παρα τους ΑΘΕΟΦΟΒΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ
ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥΣ 
και λοιπους Ομοιους του, 
τα παπικα "κοπελια". 

(O παραπανω τιτλος ανηκει στην ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ).



Τότε ὁ π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης τόλμησε νὰ πάει στὴν ἐκδήλωσή τους καὶ νὰ μιλήσει γιὰ τὴν ἀποστασία τῶν Οἰκουμενιστῶν καὶ τὰ μεγάλα λάθη τῶν Παλαιοημερολογιτῶν. Σήμερα ἡ ἀποστασία τῶν Οἰκουμενιστῶν μεγάλωσε, καὶ τὰ μεγάλα λάθη τῶν Παλαιοημερολογιτῶν παραμένουν. Καὶ τὸ ἥμισυ τῆς «προφητεία» τοῦ Καντιώτη, «σᾶς προλέγω, ἔρχεται θύελλα ἐκ βορρά, ἔρχεται θύελλα ἐκ βορρά,  ἔρχεται θύελλα ἐκ βορρά, θὰ σαρώσει τὸν κόσμο. Ὅσοι πιστοί, ὅσοι Ἕλληνες, ...δὲν θὰ περάσει ὁ Παπισμός» πραγματοποιήθηκε.
 
 
Ἂν θέλουμε νὰ πραγματοποιηθεῖ καὶ τὸ δεύτερο, νὰ «μὴν περάσει, δηλαδή, ὁ παπισμός», εἶναι ἐπεῖγον νὰ ἑνωθοῦμε ὅλοι στὸν ἀγώνα ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀπομακρύνοντας ἐν ταπεινώσει τὸ ΕΝΑ ἐμπόδιο, τὴν δογματοποίηση τοῦ Ἡμερολογίου.
 
 
Αὐτὸ ἦταν καὶ ἕνα ἀπὸ τὰ μεγάλα λάθη ποὺ τόνισε στὴν ὁμιλία του ὁ π. Αὐγουστῖνος, ποὺ δὲν ἐπέτρεψε καὶ στὸν ἴδιο, στὶς μετέπειτα προσπάθειές τους καὶ συνομιλίες μὲ τοὺς Παλαιοημερολογῖτες νὰ προχωρήσει σὲ κάτι καλύτερο. Τὸ Ἡμερολόγιο ἔρχεται δεύτερο. Καιρὸς νὰ πάψει νὰ παίζει τὸν πρῶτο ρόλο, δίνοντας χαρὰ στοὺς Οἰκουμενιστὲς, στοὺς Παπικοὺς καὶ στὸ Διάβολο.
Π.Σ.

 

ΟΜΙΛΙΑ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ

 

ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ

 

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ 1967

 

Ἀδελφοὶ καὶ πατέρες,
 
Δὲν ἦρθα ἐδῶ διὰ νὰ ὁμιλήσω, ἦρθα διὰ νὰ ἀκούσω. Ἦρθα νὰ ἀναπνεύσω τὸ ὀξυγόνο τῆς Ὀρθοδοξίας τὸ ὁποῖον ἀναπνέετε...
Σᾶς ἐρωτῶ, θέλετε ἐλέγχους ἢ ἐπαίνους; Ἐὰν θέλετε ἐπαίνους, εἶμαι ὅλως ἀκατάλληλος. Ἐὰν θέλετε ἐλέγχους εἶμαι κατάλληλος.
Ἀπὸ τοὺς ἑπτὰ χιλιάδες (7.000) κληρικοὺς ποὺ ἔχει ἡ λεγομένη ἐπίσημος Ἐκκλησία, εἶμαι ὁ μόνος ὁ ὁποῖος παρουσιάζομαι στὴν συγκέντρωσή σας. 
Γνωρίζω καλῶς ὅτι ἡ παρουσία μου θὰ ἀποτελέσει νέον κεφάλαιον διωγμοῦ μου... 
Δὲν τὸ λέγω διὰ νὰ μὲ χειροκροτήσετε, οὔτε γιὰ νὰ μὲ ἐπαινέσετε· τὸ λέγω διὰ νὰ κλαύσετε. 
Διότι ἀπορῶ, πῶς οἱ ἄλλοι Ἀρχιερεῖς μας, ἐνῶ εἶναι τόσον εὔκολοι νὰ συνομιλοῦν μὲ αἱρετικούς, ἐνῶ εἶναι τόσον εὔκολοι νὰ πηγαίνουν εἰς τὰς Ἐκκλησίας τῶν Φράγκων, νὰ συλλειτουργοῦν, καὶ ἐνῶ εἶναι τόσον εὔκολοι νὰ χαριεντίζονται μὲ μασώνους καὶ μὲ ἀθέους, ἀπορῶ καὶ ἐξίσταμαι, πῶς θὰ μὲ καλέσουν σὲ ἀπολογία διότι βρέθηκε σὲ μία συγκέντρωση ποὺ εἶστε ἑκατὸ τοῖς ἑκατὸ Ὀρθόδοξοι;
Ἀνέκαθεν ἀπὸ εἰκοσαετίας, δὲν εἶναι ἡ πρώτη φορά, ὑποστηρίζω τὰ δίκαια τῆς παρατάξεώς σας. 
Τὴν ὥρα ποὺ εἶναι ἀνοικτὲς οἱ χάβρες τῶν Ἱεχωβάδων, εἶναι ἔγκλημα νὰ εἶναι κλειστὲς οἱ ἐκκλησίες τῶν Παλαιοημερολογιτῶν. 
Αἶσχος. 
Ὑποστηρίζω, λοιπόν, τὰ δίκαιά σας καὶ εἶμαι βέβαιος ὅτι ἡ σημερινὴ παρουσία μου, κοντὰ στὰ ἄλλα παράσημα ποὺ μοῦ ἔδωσε ὁ ἄθεος κόσμος, θὰ μοῦ δώσουν καὶ τὸ παράσημο αὐτό, ὅτι εἶμαι Παλαιοημερολογίτης.
Ἀλλὰ ἐπροχώρησα χωρὶς ἔλεγχο. Λοιπόν, σᾶς λέγω· εἶμαι βέβαιος ὅτι ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι μία βαθεία ταπείνωσις..., σᾶς λέγω ὅτι κανεὶς ἐδῶ, ἀπὸ σᾶς, δὲν ἔχει τὸν τίτλο τοῦ Ἁγίου· κανεὶς ἀπὸ σᾶς δὲν φέρει τὸν τίτλο τοῦ Παναγιωτάτου καὶ Σεβασμιωτάτου. 
Εἶστε κι ἐσεῖς μέσα ἀπὸ σάρκα καὶ κόκκαλα, εἶστε κι ἐσεῖς ἁμαρτωλοί, ὅπως εἴμεθα ὅλοι. 
Ἔχετε ἐλαττώματα, ἔχετε ἁμαρτήματα, ἔχετε (ἂς μοῦ ἐπιτρέψετε τὴν φράση) ἔχετε διαπράξει εἰς τὸν ἀγῶνα σας μεγάλα σφάλματα, τὰ ὁποῖα ἂν δὲν εἴχατε διαπράξει ἡ Ὀρθοδοξία...  (2-3 λέξεις δὲν ἀκούγονται καλά) τὴν Ἑλλάδα. Ἀλλά, ἀλλὰ ἔχετε ὅμως κι ἕνα μεγάλο προνόμιο. Ποιό προνόμιο; 
Ἔχετε ἕνα μεγάλο πλεονέκτημα. 
Ποῖον; 
...Ἔχετε τὴν ἕκτη αἴσθησιν. 
Καὶ ἡ ἕκτη αἴσθησις εἶναι ἡ Ὀρθόδοξος πίστις. 
Πιστεύετε ἀκραδάντως εἰς τὸν ἐν Τριάδι Θεόν. 
Κρατεῖστε τὰς ἱερὰς Παραδόσεις, φυλάξατε τὴν Ὀρθοδοξίαν ὡς κόρην ὀφθαλμοῦ.
Ἐὰν μὲ ἐρωτήσει κανεὶς τί εἶναι Παλαιοημερολογῖται, θὰ τοῦ ἀπαντήσω. Παλαιοημερολογῖται ἴσον: τί εἶναι Παλαιοημερολογίτης;  
Εἶναι σκληρὸν καρύδι, δὲν τὸν σπᾶνε τὰ σάπια δόντια τῶν αἱρετικῶν τὸ καρύδι αὐτό. 
Εἶστε ἡ φάλαγξ ἱερά, ἡ ὁποία ἀγωνίζεται ἐπὶ τῶν ἐπάλξεων τῆς Ὀρθοδοξίας κατὰ τὴν ὡραίαν φράση τοῦ ἀειμνήστου Ἀρχιεπισκόπου Φλωρίνης Χρυσοστόμου. 
Εἶστε τὸ φρένο, αὐτοκίνητο χωρὶς φρένο πάει στὴν ἄβυσσο, εἶστε τὸ φρένο τῆς Ὀρθοδοξίας, γιατὶ ἂν δὲν εἶστε ἐσεῖς, τὸ φρένο, οἱ Δεσποτάδες θὰ παντρεύοντο μέσ’ στὴν Μητρόπολη. Ὁ φόβος φυλάει τὰ ἕρμα κι ἐσεῖς εἶστε ὁ φόβος τῶν μοντέρνων Ἀρχιερέων τοῦ 20ου αἰῶνος. 
Εἶστε τέλος, τὸ Λόκ (ἐχρημάτισα στρατιωτικὸς ἱερεύς) τὸ Λόκ τῆς Ἐκκλησίας, τὰ ἡρωϊκὰ ἐκεῖνα παιδιά, τὰ ὁποῖα ἕως καὶ τὴν τελευταία ρανίδα τοῦ αἵματός σας εἶστε ἕτοιμοι νὰ θυσιάστε ὑπὲρ τῆς Ἁγίας ἡμῶν Ὀρθοδοξίας.
Ἀντὶ ἡ πολιτεία νὰ σᾶς καταδιώκει, ὀφείλει νὰ σᾶς περιβάλλει μὲ στοργὴν μεγάλην, διότι εἶστε ἀκραιφνεῖς Ἕλληνες Ὀρθόδοξοι... 
Ἀντὶ ἡ πολιτεία νὰ σᾶς καταδιώκει, καὶ ἀντὶ ἡ ἐπίσημος Ἐκκλησία νὰ ἀκολουθεῖ τὸ παράδειγμα τῆς Πολιτείας, πρέπει νὰ σᾶς κοιτάξει μὲ στοργήν. 
Εἶμαι εἰς θέσιν νὰ σᾶς διαβεβαιώσω ὅτι ὁ νῦν Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν Χρυσόστομος, εἶναι μεγάλος πρόμαχος τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ συμπαθεῖ τὴν κίνηση καὶ εἶμαι βέβαιος ὅτι ὑποστηρίζει τὰ δίκαια παντὸς Ὀρθοδόξου Ἕλληνος.
Εἰς τὰς κρισίμους αὐτὰς στιγμάς, τὰς ὁποίας διανύει τὸ Ἔθνος καὶ ἡ φυλή μας, ἀγαπητοί μου εἶστε μία ὄαση στὴ Ζαχάρα τοῦ κόσμου τούτου. 
Ἕνα μόνο θὰ ζητήσω, ἕνα μόνο θὰ παρακαλέσω. 
Ἀντὶ ὁ Ἀθηναγόρας καὶ Σία, νὰ κοιτάζουν νὰ μᾶς ἑνώσουν μὲ τοὺς Παπικούς, χίλιες φορὲς καλύτερο θὰ ἦτο νὰ φροντίσουν νὰ ἑνώσουν νεοημερολογίτας μὲ παλαιοημερολογίτας, ὥστε ὁλόκληρος....(δὲν ἀκούγεται).
Εἴμαστε ἐδῶ γιὰ νὰ παρακαλέσουμε τὸν Θεὸ σήμερα νὰ παύσει πλέον οἱ αἱρέσεις καὶ τὰ σχίσματα καὶ ἡ Ὀρθοδοξία ...νὰ εἶναι ἕνα ἑνιαῖον μέτωπον, γιὰ νὰ δώσουμε τὴν μάχη. 
Διότι σᾶς λέγω, προφήτης δὲν εἶμαι, εἶμαι ἀνάξιος νὰ φιλήσω τὰ πόδια σας, σᾶς προλέγω, ἔρχεται θύελλα ἐκ βορρά, ἔρχεται θύελλα ἐκ βορρά,  ἔρχεται θύελλα ἐκ βορρά, θὰ σαρώσει τὸν κόσμο. 
Ὅσοι πιστοί, ὅσοι Ἕλληνες, ...δὲν θὰ περάσει ὁ Παπισμός, δὲν θὰ περάσουν οἱ αἱρέσεις, ἡ Ἑλλὰς ἡ αἰωνία θὰ ζήσει.