Σάββατο, 30 Αυγούστου 2014

  1.  IΔΟΥ Η ΤΡΑΓΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ 
    ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ 
    ΠΑΡΟΝΤΩΝ
    Ας οψωνται οι δειλανθρωποι που μας παριστανουν τους επισκοπους ενω ειναι ...φοβισμενες ορνιθες που τρεμουν εναν ...λαγωο.

    ΕΝΑΣ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ
    Ποιος αυτοσχεδιάζει αγαπητοί; 
    Παρέστησαν ή δεν παρέστησαν οι ως άνω μητροπολίτες σαν να ήταν διακοσμητικά στοιχεία (κοινώς γλάστρες) στην εξόδιο ακολουθία του αγαπητού μας δασκάλου κι αδελφού Νικολάου; 
    Συμμετείχαν καθόλου; 
    Διάβασαν έστω και μία ευχή ή ανέγνωσαν κάποιον επικήδειο λόγο προς τιμήν των κοιμωμένου αγωνιστού θεολόγου; 
    Δεν εντράπηκαν που παρέστησαν χωρίς να κάνουν ούτε μία αναφορά στον άδικο αφορισμό, χωρίς να αρθρώσουν έστω έναν λόγο μετανοίας και αιτήσεως συγχωρήσεως από τον αδικημένο αδελφό τους; 
    Ακομα και τώρα στην ύστατη στιγμή απεδείχθησαν λαγωοί, πολύ μικρότεροι, ελάχιστοι, μικρόψυχοι μπροστά στο ύψος και το μεγαλείο του αδελφού τους που τόσο χρόνια δεν στάθηκαν ικανοί να αποκαταστήσουν. 
    Ας είναι όμως οι τραγικές φιγούρες τους θα δεσπόζουν και θα αποδεικνύουν ακόμη μία φορά πόσοι ανίκανοι είναι για μεγάλα πράγματα. 
    Πόσο απέχουν από το να γίνουν ομολογητές κι αγωνιστές, πόσο φοβούνται τον αιρετικό άρχοντα του Φαναρίου και στέκονται ως στρατιωτάκια «σούζα»εμπρός του. 
    Αλοίμονό σας ταλαίπωροι. 
    Πήγατε να κάνετε τους λέοντες κι αποδειχθήκατε μυρμήγκια ή καλύτερα σαύρες - χαμαιλέοντες που αλλάζετε χρώμα αναλόγως με το φυσικό περιβάλλον που βρίσκεσθε. 
    Κρίμα και περίμενε τόσα ο προδομένος λαός από σας. 
    Αιωνία η μνήμη σου αδελφέ μας Νικόλαε και συγχώρεσέ τους όλους. 
    Το κακό που νομίζουν που σου έκαναν, αποδείχθηκε στεφάνι αιωνίου δόξης και τιμής για σένα και μοναδικό εισιτήριο για την αιωνιότητα. 
    Καλό Παράδεισο.




    1. Πέστα Χρυσόστομε!

  2. Είναι αλήθεια ότι πήγαν 4 μητροπολίτες εκεί,για να προσευχηθούν;
    Δεν τόλμησε κανείς ούτε και ο οικείος επίσκοπος να πάρει μέρος στην εξόδιο ακολουθία;
    Τότε ΓΙΑΤΙ πήγαν;
    Σε ποιον ήθελαν να ευαρεστήσουν; 
    ΝΤΡΟΠΗ!!!
    Αλλά και ο Φλωρίνης γιατί απουσίασε;
    Μήπως ο Βαρθολομαίος τον ΔΙΕΤΑΞΕ μη θέλοντας να πάει ΚΑΝΕΙΣ από το δικό του "χωράφι";;!!
    Κι αν πήγαινε ΤΙ θα του έκανε;
    Θα τον καθαιρούσε μήπως;;
    Πάντως έχασα πάσαν ιδέα για το πρόσωπό του που τόσο αγαπούσα"δια την γλυκύτητα του"!
    Πάντως ο μακαριστός ΔΕΝ είχε ανάγκη ΚΑΝΕΝΟΣ απ' αυτούς!!


  3. Ημουν στην κηδεία... 
    Όλα έγιναν έτσι ακριβώς όπως τα έγραψες.

    Ο Ναυπάκτιος θεολόγος μάλιστα που αναφέρεις, κατά τη διάρκεια του κατηφορικού δρόμου προς την ταφή πήγε στον επίσκοπο Γόρτυνος Ιερεμία Φούντα (Ναυπάκτιο στην καταγωγή) και του είπε:

    - Γιατί δεν μου επετράπη να μιλήσω; 
    Αυτό που έγινε δεν θα το ήθελε ο Νίκος!!! 
    Ήταν επιθυμία της οικογένειας να μιλήσω και πολλές φορές εκπροσώπησα τον Νίκο και την οικογένειά του σε εκδηλώσεις! 
    Ο π. Δανιήλ Αεράκης έχει αποχωρήσει εδώ και χρόνια απο τον "Σταυρό" και μάλιστα δεν συμφωνούσε με τις θέσεις του Νίκου, ήταν εχθρός του... 

    Βεβαίως ο Ιερεμίας δεν μίλησε καθόλου και με κατεβασμένο κεφάλι προχωρούσε στην πορεία... (Αυτό το άκουσαν και άλλοι και μπορούν να σας το βεβαιώσουν)

    Στο τέλος της νεκρώσιμης ακολουθίας, ακούγονταν φωνές μέσα απο την εκκλησία και μια φωνή υπερίσχυσε που έλεγε: 

    -Επιμένω... Με ακούτε, επιμένω.. 
    Δεν μπορώ απο το να μην επιμείνω... 
    Ήταν ο Ναυπάκτιος θεολόγος που άν και τα χρόνια του είναι περασμένα, η φωνή του ήταν δυνατή και φώναζε μέσα στο Ναό για να μιλήσει για τελευταία φορά στον αγαπημένο του φίλο... Και μάλιστα, όλος ο κόσμος, περίμενε και περιμέναμε να ακούσουμε επικήδειο λόγο κάποιου φίλου του ή συνεργάτη του απο τον Σταυρό.

    Επίσης εντύπωση προκάλεσε το γεγονός, οτι δεν άφησαν τον κόσμο να ασπαστεί στο τέλος το λείψανο του κ. Ν. Σωτηρόπουλου. 

    Ο ιερέας, μάλλον ο Αεράκης, είπε ότι "είναι πολύς ο κόσμος" και δεν θα ασπαστεί κανείς τον κεκοιμημένο παρά μόνο οι ιερείς... 
    Μα γιατί; 
    Μάλιστα ένα λεωφορείο με κόσμο που ήρθε εκείνη τη στιγμή, δεν πρόλαβε να τον ασπαστεί, παρά μόνο την ώρα που έβγαζαν το φέρετρο απο το Ναό και το τοποθετούσαν στο αυτοκίνητο- νεκροφόρα... 
    Εκεί οι στιγμές ήταν συγκινητικές... 
    Οι υπάλληλοι του γραφείου τελετών, βλέποντας την αγάπη του κόσμου για τον κ. Νίκο, κρατούσαν το φέρετρο στα χέρια τους και καθυστερούσαν να το τοποθετήσουν στο αυτοκίνητο ώστε να προλάβουν οι άνθρωποι να του πούν το τελευταίο αντίο... 
    Άλλοι έκλαιγαν με αναφιλητά, κάποιες νέες κοπέλες του έβαζαν λουλούδια, άλλοι του έλεγαν τα τελευταία λόγια αποχαιρετισμού...

    Ο κόσμος που ήταν εκεί δεν είδε με καλό μάτι την παρουσία των Επισκόπων. 

    Κάποιοι μιλούσαν με πολύ υποτιμητικά λόγια για τους περισσότερους απο αυτούς.

    Πιστεύω πως δεν θα φύγει απο το μυαλό μου το πρόσωπο του κ. Νίκου Σωτηρόπουλου μέσα στο φέρετρο. 

    Είχε μια χαμογελαστή όψη και το πρόσωπό του ήταν ροδαλό. 
    Αυτό έκανε εντύπωση και σε άλλους στην παρέα μου. 
    Είμασταν σίγουροι ότι συνάντησε αγίους εκεί που πήγε και σίγουρα τον γέροντά του π. Αυγουστίνο Καντιώτη. 

    Αγαπημένε μας καθηγητή μη μας ξεχάσεις! Μείναμε ορφανοί χωρίς την παρουσία σου. Μεσίτευσε για εμάς στον Κύριο και την Παναγιά που τόσο αγάπησες!


 Νικόλαος Σωτηρόπουλος
 
 
 
 
Τὴν 28 Αὐγούστου ἀνεχώρησε γιὰ τὴν οὐράνια πόλι ὁ σπουδαῖος θεολόγος καὶ ἑρμηνευτὴς τῶν Γραφῶν Νικόλαος Σωτηρόπουλος. Ἡ ἐξόδιος ἀκολουθία ἐψάλη στὴν ἱ. Μονὴ Εἰσοδίων Θεοτόκου Μυρτιᾶς-Ἀγρινίου.
Μὲ εὐλογία τοῦ ἐπιχώριου ἐπισκοποῦ π. Κοσμᾶ, προέστη καὶ μίλησε ὁ Ἱεροκηρυξ ἀρχιμ. Δανιὴλ Ἀεράκης. Δημοσιεύουμε τὴν ὁμιλία του.

Ο ΕΠΙΚΗΔΕΙΟΣ  ΛΟΓΟΣ
ἀπὸ τὸν π. Δανιὴλ Ἀεράκη
πολογητής, ρμηνευτής, γωνιστής

«Παλος, δολος ησο Χριστο, κλητς πόστολος, φωρισμενος ες εαγγέλιον Θεο» (Ρωμ. α' 1).
 
 
1. • Ἂν φωρισμένος, κατὰ τὴν Καινὴ Διαθήκη, καὶ μάλιστα τὴν ἀποστολικὴ γλῶσσα, εἶναι ὁ διαλεγμένος, ὁ ξεχωριστὸς γιὰ τὸ ἔργο τοῦ Εὐαγγελίου, ὁ ἐκλεκτὸς διδάχος τῆς Ἐκκλησίας, ὁ εἰδικὰ ἐπεσταλμένος γιὰ τὸ ἔργο τοῦ εὐαγγελικοῦ κηρύγματος, ἂν αὐτὸς εἶναι ἀφωρισμένος, τότε ὁ ἀδελφός μας Νικόλαος Σωτηρόπουλος ἦταν ὄντως ἀφωρισμένος· ἀπὸ τὸν οραν βέβαια, ὄχι ἀπὸ τὴ γῆ, ἀπὸ τὸν Ἰησοῦ Χριστὸ βέβαια, ὄχι ἀπὸ ἀνθρώπους.
• Ἦταν ὁ κλητς ἀπόστολος καί κλεκτς ἱεραπόστολος.
• Ἦταν ὁ «ἀφωρισμένος ἐκ κοιλίας μητρὸς αὐτοῦ» (Γάλ. α' 15), σὰν τὸν Παῦλο τὸν ἀπόστολο. Ἀπὸ τὴν κοιλιὰ τῆς μητέρας του Πολυτίμης, ἦταν ὁ πολύτιμος δοῦλος τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ.
• Ἦταν ὁ διαλεγμένος ἀπὸ τὸν Χριστό, ὄχι μόνο διότι πρὸ καταβολῆς κόσμου ἦταν σχεδιασμένο νὰ γίνη θεολόγος καὶ κήρυκας θερμός, ἄλλα καὶ διότι ὁ ἴδιος ἀπὸ μικρὸ παιδὶ ἔκανε τὴ μεγάλη τοῦ ἐκλογή. Ἡ καρδιά του καὶ ἡ φωτισμένη του διάνοια ψήφισε “παιδιόθεν” Ἰησοῦν Χριστὸν «ἐσταυρωμένον καὶ ἀναστάντα».
• Ἦταν ὁ ἀφωρισμένος ἀπὸ τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον, μαζὶ μὲ ἄλλους τότε συνηλικιῶτες του, καὶ ἀπεστάλη, ὅπως ὁ Παῦλος καὶ ὁ Βαρνάβας (Πράξ. ιγ' 2) στὸ ἔργο τοῦ Κυρίου.
 
 
 
2. • Ἂν ἀπόστολος καὶ ἐργάτης τοῦ Εὐαγγελίου εἶναι ὁ καλὸς μαθητής, ποὺ στὴ συνέχεια γίνεται διδάσκαλος, τότε ὁ ἀδελφὸς Νικόλαος ἦταν ἀληθινὰ ἀπόστολος Κυρίου. Καὶ κατὰ κόσμον μαθητὴς ἄριστος σὲ ὅλα τὰ γνωστικά ἐπίπεδα, ἄλλα καὶ κατὰ Χριστὸν μαθητὴς γνήσιος καὶ ἐπιμελής του μεγάλου δασκάλου τῆς κηρυκτικῆς καὶ ἱερποστολικῆς τέχνης, τοῦ πατρὸς Αὐγουστίνου Καντιώτου.
Καθίσαμε μαζὶ παρὰ τοὺς πόδας ἐκείνου. Μὰ ὁ Νικόλαος ξεχώριζε. Μαθητὴς τοῦ π. Αὐγουστίνου, μιμητὴς τῆς καθαρῆς ζωῆς του, ἀκροατὴς τῶν μύχιων σκέψεών του, ὑπογραφέας τῶν συγγραμμάτων του, ἀκόλουθος στὰ μαχητικά του  ἴχνη.
 
 
3. • Ἂν ἀπόστολος εἶναι ὅποιος κοπιάζει ὄχι ἁπλῶς γιὰ τὴν ἐξάπλωσι τοῦ Εὐαγγελίου τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἀλλὰ καὶ γιά τὴ διαφύλαξι «τῆς ὑγιαινούσης διδασκαλίας», κατὰ τὸν Παῦλο, τότε ὁ Νικόλαος ὑπῆρξε προσεκτικὸς ἀπόστολος Χριστοῦ.
Κοπίασες, ἀγαπητὲ Νικόλαε, γιὰ τὸ Εὐαγγέλιο (Φιλιπ. β' 22), τώρα ἀναπαύεσαι ἐκ τῶν κόπων σου.
Ἀγάπησες τὸ τρέξιμο γιά τὸ εὐαγγέλιο τῆς Ἐκκλησίας· τώρα παίρνεις τὸν ξεχωριστὸ μισθὸ ἐκείνων, ποὺ εἶναι «κοπιῶντες ἐν λόγῳ» (Α' Τιμ. ε' 17).
βαστασες τὸ ὄνομα τοῦ Κυρίου «ἐνώπιον ἐθνῶν καὶ βασιλέων, υἱῶν τε Ἰσραὴλ» (Πράξ. θ' 15) πάνω ἀπὸ πενήντα χρόνια, μέχρι ποὺ τὸ σῶμα σου κάμφθηκε καὶ δὲν μποροῦσαν τὰ πόδια σου νὰ τὸ βαστάσουν. Μὰ τώρα βαστάζεις τὸ «βάρος τῆς δόξης» τῆς ἐν οὐρανοῖς.
Ἀγωνίστηκες, μὲ τὴν ἰδιαίτερη θεολογική σου εὐαισθησία, ἐναντίον τῶν διαστρεβλωτν τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως καὶ τῆς ἐν Χριστῷ ζωῆς. Ἤσουν ὁ μοναδικὸς νὰ βρίσκης τὰ χωρία, «τινά στι δυσνόητα, ἃ ο ἀμαθεῖς καὶ ἀστήρικτοι στρεβλοσιν, ὡς καὶ τὰς λοιπς Γραφς πρὸς τὴν ἰδίαν αὐτῶν ἀπώλειαν» (Β' Πέτρ. γ' 16). Ξεκαθάριζες τὸ νόημα τῶν δύσκολων χωρίων, ἰδίως στοὺς τέσσερις ὀγκώδεις τόμους σου «Ἑρμηνεία δυκόλων χωρίων». Ἀπεδείκνυες λάμπουσα τὴν ἀλήθεια τῆς πίστεως, κατακεραυνώνοντας ἀσεβεῖς, αἱρετικούς, ἄθεους καὶ ἀμοραλιστές.
 
 
 
4Ἂν ἀπόστολος εἶναι ὅποιος δίνει ζωντανὴ τὴ μαρτυρία του ὡς δυνατὴ ὁμολογία «ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων», τότε ὁ Νικόλαος ἦταν πραγματικὸς ἀπόστολος. Ἰωάννης ὁ Πρόδρομος ἦλθεν «να μαρτυρήση». Καὶ κάθε πιστός, ἰδίᾳ θεολόγος, ὀφείλει νὰ δίνη τὴ μαρτυρία του.
Μὰ ἂν γιά τὸν Ἰωάννη τὸ Βαπτιστὴ ὑπῆρξε καὶ εἰδικὴ καὶ ἔκτακτη καὶ ἔντονη μαρτυρία, ἔτσι καὶ γιά σένα, ἀγαπητὲ Νικόλαε.
λαχτάρα τῆς ποχς το Προδρόμου ἦταν ὁ Μεσσίας, ὁ ἀναμενόμενος. Καὶ ἀξιώθηκε νὰ τὸν δείξη, νὰ τὸν φανερώση:
Ίδε ὁ ἀμνὸς τὸν Θεοϋ ὁ αἴρων τὴν ἁμαρτίαν τὸν κόσμου.
ἀνάγκη τῆς ἐποχῆς μας, κατ’ ξοχήν, πρώτη ἀνάγκη, εἶναι νὰ γνωρίσουν ο ἄνθρωποι τὸν ησο Χριστό. Καὶ σὺ ἔδωσες τὴ μεγάλη Χριστολογικὴ μαρτυρία. Ἔδειξες καὶ ἀπέδειξες, τὶ ὁ ησος εἶναι ὁ Γιαχβέ.
δε ὁ Ἰησοῦς, ὁ Γιαχβέ!
T ὁμώνυμο σύγγραμμά σου θὰ παραμείνη ἀπαράμιλλο στολίδι στὴ θεολογικὴ βιβλιοθήκη τῆς Ἐκκλησίας τοῦ 20ο αἰῶνος.
 
 
5. • Ἂν ἀπόστολος εἶναι «ὁ προφητεύων», μὲ τὴν ἔννοια τοῦ Παύλου, ὁ βλέπων καὶ κηρύττων, αὐτὸς ποὺ ὅσα ἐσωτερικὰ βλέπει καὶ πιστεύει τὰ μεταλαμπαδεύει καὶ σὲ ἄλλους, τότε ὁ Νικόλαος ὑπῆρξε ὁ φωτισμένος μετασχηματιστὴς τῆς Ἀλήθειας, τῆς ἀτόφιας, τῆς ἀνυπόκριτης, τῆς ἀνεπιτήδευτης Ἀλήθειας.
-Μικρὴ σωματική σου ὅρασις, ἀγαπητέ μας φίλε καὶ ἀδελφέ. 'Ἀπὸ μικρὸς μὲ ἕνα μάτι ἔβλεπες, κι αὐτὸ ἀσθενικό. Μικρὴ ἡ ὅρασίς σου σωματική. Μὰ αὐτὸ δὲν σὲ ἐμπόδισε νὰ ντρυφς στὴ Γραφὴ καὶ νὰ τὴν γνωρίζης λὴ ἀπὸ στήθους.
-Μικρὴ ἡ ὅρασίς σου, ἀλλὰ αὐξημένη ὅρασις τῆς πίστεως. Μ' αὐτὴ τὴν ὅρασι, πάντοτε ἐνισχυμένη μὲ τὸ φωτισμὸ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ἔβλεπες δυὸ ὑπερθεάματα: Τὰ μεγαλεῖα της φύσεως καὶ τὸ ἐκμαγεῖο τῆς Γραφῆς. πρώτη ὅρασίς σου, αὐτὴ τῆς φύσεως, σὲ ἀνέδειξε σπουδαῖο ἀπολογητή, ἐφάμιλλο ἑνὸς Τρεμπέλα. ἄλλη ὅρασίς σου, ἐκείνη τῆς Γραφῆς σὲ ἀνέδειξε προσεκτικὸ καὶ ἀναλυτικὸ ἑρμηνευτή.
Γιὰ τὸν ἆθλο σου νὰ μεταφράσης ὅλη τὴν Καινὴ Διαθήκη καὶ νὰ ὑπομνηματίσης τὸ κατὰ Ματθαῖον, τὸ κατὰ Ἰωάννην καὶ τὶς Πράξεις τῶν Ἀποστόλων, θεολογοῦσα Ἐκκλησία καὶ ποιμαίνουσα καὶ ποιμαινομένη Ἐκκλησία ὑποκλίνεται στὸ σκήνωμα τοῦ ἁγνοῦ σωματός σου.
-Μικρὴ ἡ ὅρασί σου σωματική. Μὰ συνεχὴς αὐξάνουσα ὁρατότητα τῆς ψυχῆς σου, ἔφθασε ἀπὸ χθὲς στὸ ζενίθ. Βλέπεις δσὰ «εἶδε καὶ ἄκουσε» ὁ ἀγαπημένος σου Παῦλος (Β' Κόρ. ιβ' 4). Βλέπεις ὅσα πρὶν καὶ «ἄγγελοι ἐπιθυμοῦσαν παρακψαι» (Α' Πέτρ. α' 12). Βλέπεις τὸ ὑπερθέαμα τῆς θριαμβεύουσας Ἐκκλησίας, «ἃ ὀφθλαμὸς οὐκ εἶδε καὶ οὖς οὐκ ἤκουσε καὶ ἐπὶ καρδίαν ἀνθρώπου οὐκ ἀνέβη, ἃ ἡτοίμασεν ὁ Θεὸς τοῖς ἀγαπῶσιν αὐτὸν»(Α' Κόρ. β' 9).
 
 
6. • Ἀγαπητέ μας φίλε καὶ ἀδελφέ, ἀγαπητὲ Νικόλαε, ὁμογάλακτε μεγαλύτερε ἀδελφέ, ἐξουσία τῆς γς θέλησε νὰ μὴν παρίστανται σὲ τοῦτο τὸν ερ χῶρο, χορὸς ἐπισκόπων καὶ πρεσβυτέρων, λευκοντυμένων, γύρω ἀπὸ τὸ ἀκηλίδωτο σκήνωμά σου. Καὶ τί μὲ τοῦτο;
Δορυφορεῖται τούτη τὴν ὥρα ἡ ὡραία σου θεολογικὴ ψυχὴ ἀπὸ σμῆνος ἀγγέλων.
 
Σπεύδουν ἀπὸ τὸ οὐράνιο θυσιαστήριο πρεσβύτεροι, κατὰ τὴν Ἀποκάλυψι, ντυμένοι στὰ λευκά, νὰ ὑποδεχθοῦν τὸ δάσκαλο τοῦ Εὐαγγελίου. Πολλοὶ ἀπὸ αὐτοὺς σὲ ἄκουσαν στὴ γῆ, ὠφελήθηκαν, σώθηκαν.
 
Καὶ τώρα Ἐκκλησία τῆς γς καὶ Ἐκκλησία τῶν οὐρανῶν σο προσφέρουν τὸ ἀντίδωρο γιὰ τὸ μεγάλο σου Δῶρο, γιὰ τὸ θερμό σου κήρυγμα, πο προσέφερες γιὰ τὴν οἰκοδομὴ τοῦ λαοῦ καὶ γιὰ τὴ δόξα τοῦ Θεο.
 
Προσέφερες λόγο οὐράνιο. Τώρα ἀπολαμβάνεις δόξα οὐράνια.
Ἀδελφέ, καλὴ ἀντάμωσι στὴν αἰωνιότητα.

ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΘΡΑΣΥΤΑΤΗ 

ΠΑΡΕΜΒΑΣΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ

ΤΟΥ ΠΑΜΚΑΚΙΣΤΟΥ 

ΑΡΧΙΑΙΡΕΣΙΑΡΧΟΥ

 

ENTOΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

ερευνουμε τις πληροφοριες και θα ενημερωσουμε.

 

Α Ι Σ Χ Ο Σ  Α Ι Σ Χ Ο Σ  Α Ι Σ Χ Ο Σ  



Ο ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΑΡΧΙΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΠΡΟΣΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ 
ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ

 

Α Ι Σ Χ Ο Σ  Α Ι Σ Χ Ο Σ  Α Ι Σ Χ Ο Σ  

 

Με ποιο δικαιωμα παρεμβαινει στα Ελλαδικα;

 

Πως τον δινουν αυτο το δικαιωμα οι δειλοι και ανικανοι δεσποταδες; 

 

ΑΙΣΧΟΣ μυριες φορες ΑΙΣΧΟΣ 

 

Απο το ιστολογιο Αυγουστινος Καντιωτης

 

ΕΤΕΛΕΣΘΗ Η ΕΞΟΔΙΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ

ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ


Πλήθος ιερέων και πιστών χριστιανών κατέκλυσαν την Ἱερὰ Μονὴ Εἰσοδίων Θεοτόκου Μυρτιᾶς Τριχωνίδος, για να παρεβρεθούν στην εξόδιο ακολουθία του αγωνιστού θεολόγου Νικόλαου Σωτηρόπουλου και να προσευχηθούν υπέρ της αναπαύσεώς του. 
Ήταν παρόντες 4 Μητροπολίτες ο Αἰτωλίας Κοσμᾶς, ὁ Γόρτυνος Ἱερεμίας, ὁ Κονίτσης Ἀνδρέας καὶ ὁ Πειραιῶς Σεραφείμ. 
Δεν ήρθε ο Φλωρίνης Θεόκλητος, που εθεωρείτο πνευματικός αδελφός του κεκοιμημένου. Αυτό έκανε κακή εντύπωση σ” εκείνους που δεν τον ήξεραν. Ο επίσκοπος Θεόκλητος τι να περιμένει από έναν κεκοιμημένο; Ενω από τους πατριάρχες έχει χαμόγελα και παράσημα επίγεια! Μετά την επίσκεψη  του Πάπα στα Ιεροσόλυμα και τις συμπροσευχές δύο πατριαρχών πήγε και αυτός με 50 εκδρομείς στους Αγίους Τόπους και παρασημοφορήθηκε με τον πρωτοσύγκελό του Μπαρδάκα, από τον πατριάρχη Ιερουσολύμων, αλλά το Μεσολόγγι ήταν μακριά και η ηλικία του δεν του το επέτρεπε να κάνει μακρινά ταξίδια!!!
Εξ. Σωτηροπουλ.

ΗΤΤΑ Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ

ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΑΦΟΡΙΣΜΟ;


Ο πατριάρχης φάνηκε οτι υποχώρησε λίγο από τις θέσεις του, για τον άδικο και παράνομο αφορισμό του κ. Νικόλου Σωτηρόπουλου. 

Ο Μητροπολίτης Φλωρίνης  π. Αυγουστίνος Καντιώτης, έλεγε·
Ο άδικος αφορισμός και οι κατάρες γυρίζουν στο κεφάλι αυτών που τις εκδίδουν. 
Έβγαλε, μάλιστα και «Σπίθα», τον Ιανουάριο του 1961, με τίτλο “ΕΝΑΣ ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ“ και παρουσίαζε έναν δεσπότη, να βγάζει καρακάξες από το στόμα του και να κάθονται και να κουτσουλούν το κεφάλι του.
 

Ο πατριάρχης Βαρθολομαίος φάνηκε οτι υποχώρησε, γιατί γνώριζε ότι κάποιοι ιεράρχες δεν θα λάμβαναν υπόψη τον αφορισμό, αφού και τον επαινούσαν και τόν κοινωνούσαν και τον καλούσαν να μιλήσει στις μητροπόλεις τους. 
Και προκειμένου να μη γίνει ρεζίλη, επέτρεψε μόνο σε έναν, τον πατερα Δανιήλ Αεράκη να τελέσει την νεκρώσιμη ακολουθία.  
Οι επίσκοποι που παραβρέθηκαν, προσευχήθηκαν και έψαλαν στην ακολουθία, αλλά δεν φόρεσαν ούτε το ωμοφόριο τους! Αυτή η υποχώρηση σ” έναν πατριάρχη που έχει φύγει από τα όρια της Ορθοδοξία και βαδίζει στην χειρότερη αίρεση των αιώνων την Πανθρησκεία του Αντιχρίστου, ήταν ήττα των επισκόπων και νίκη του αιρετικού πατριάρχη Βαρθολομαίου.
Ηταν ευκαιρία οι επίσκοποι, που έχουν λίγο φόβο Θεού, να δώσουν ένα καλό μάθημα ανυπακοής στον πατριάρχη Βαρθολομαίο, που ποδοπατεί τους Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας και παραδίδει τα όσια στους αλλοθρήσκους.

ΠΩΣ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΣΚΟΤΕΙΝΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ;


Πολλοί χριστιανοί περιμένουν από αυτούς τους επισκόπους, που πονούν την Ορθοδοξία, να αντιδράσουν δυναμικά και να φυλάξουν την παρακαταθήκη που τους εμπιστεύθηκε η Αγία μας Εκκλησία την ώρα της χειροτονίας τους, αλλά πώς; Μόνο με λόγια και χάνοντας συνεχώς τις ευκαιρίες που τους δίδει ο Θεός;  
Ο επίσκοπος Αιτωλοακαρνανίας  Κοσμάς ήταν πολύ στεναχωρεμένος· φαινόταν σαν κάποιος να του έβαζε το μαχαίρι στο λαιμό. Έκανε πράγματα που δεν τα ήθελε. 

Κάποιοι ιερείς ήρθαν με τα άμφιά τους, για να συμμετέχουν στην νεκρόσυμη ακολουθία, αλλά δεν πήραν άδεια. 

Ένας θεολόγος μετά τον επικήδειο του π. Δανιήλ, θέλησε να πεί και αυτός δυο λόγια, αλλά δεν πήρε την έγκριση του μητροπολίτου Κοσμά και άρχισε να φωνάζει μπροστά στο σκήνωμα του κεκοιμημένου. Αν σηκωνόταν εκείνη την ώρα από το φέρετρο ο αγωνιστής θεολόγος θα τους έδιωχνε όλους για την δειλία τους.

 

Αποτειχισι: Αποδεικνυεται πλεον, οπως και επι της εποχης του Χριστου, οτι οι υπαιτιοι της Σταυρωσεως Του και οι μεγαλυτεροι εχθροι Του ησαν οι αρχιερεις, ετσι και σημερα οι μεγαλυτεροι εχθροι του Θεου και του Λαου ειναι οι σημερινοι αρχιερεις. Ειναι ομοιοι και απαραλλακτοι τους.





 
 
 
 
 
 
 
 
 
ΟΙ «ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΙ» 
 
ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ
 
Λοβέρδος: «Η Εκκλησία και η Πολιτεία πορεύονται μαζί και συνεργάζονται για το καλό όλων»!!!
 
 
 
 

 
Για πρώτη φορά στην ιστορία αυτού του τόσο ταλαιπωρημένου τόπου είναι καταπληκτική η σύμπνοια και η ταύτιση απόψεων διαφορετικών, ακόμα και αντιπάλων πολιτικών παρατάξεων για το αντιρατσιστικό και για την απόορθοδοξοποίηση του ελληνικού λαού. Αλλά το πιο καταπληκτικό είναι πως μαζί τους, αγκαλιασμένοι χέρι χέρι, βρίσκεται στην συντριπτική της πλειοψηφία και η εκκλησιαστική ιεραρχία, η οποία έχει συνταυτιστεί με τους πολιτικούς ταγούς που αδίστακτοι προχωρούν στην πορεία αποκαθήλωσης των ελληνοχριστιανικών συμβόλων και της ριζικής αποταύτισης του πολιτών αυτής της χώρας.

 
 
Αριστεροί, κεντροαριστεροί, κεντρώοι, κεντροδεξιοί, δεξιοί, κλπ όλοι στο πολιτικό θέατρο της υποκρισίας, ρασοφόροι και κληρικοί, όλοι μαζί υπέρ της καταστροφής των παραδοσιακών προτύπων, υπέρ της ανάδειξης του Ισλάμ και της πάσης φύσεως διαστροφής για την «πρόοδο» και τα ανθρώπινα δικαιώματα των Ελλήνων, (ποιων Ελλήνων  ;). Όλοι μαζί να αντιμετωπίσουν με οργή και… μίσος όσους καλλιεργούν υποτίθεται το «μίσος» του ρατσισμού. Ανελέητος ρατσισμός εναντίον αυτών που αντιτίθενται στο αντιρατσιστικό. Αποβολή από την δημόσια ζωή και ακόμα χειρότερα διώξεις και φυλακίσεις απο εδώ και πέρα σε όσους προσπαθούν ακόμα να υψώσουν κάποια φωνή σε όλη αυτή την νεοταξική λαίλαπα που υποσκάπτει εκ θεμελίων τις βάσεις με τις οποίες έζησε επί αιώνες ο Ελληνισμός και η Ορθοδοξία. Η προδοσία δεν έχει όρια και όταν αρχίζει δεν ξέρει κανείς πότε τελειώνει. Άλλωστε η αμοιβή των προδοτών είναι πλουσιοπάροχη και έρχεται από πολύ ψηλά από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού και από το σκοτεινό και αιματοβαμμένο ευρωπαϊκό κέντρο που δεν γνωρίζει ούτε θρησκεία, ούτε ανόητες «συναισθηματικές παρεκκλίσεις», αλλά όπως ο μεγάλος πρόγονος του που αιματοκύλισε όλη την Ευρώπη, βαδίζει σταθερά στην απόλυτη υποδούλωση αυτού που κάποτε το έλεγαν Ενωμένη Ευρώπη.
 
 
Το παιχνίδι είχε στηθεί με πολύ όμορφο και κομψό τρόπο έτσι ώστε ο χαμένος να μην έχει καμία δυνατότητα ούτε να ανασάνει. Όσοι είναι αντίθετοι με το κατεστημένο, πολιτικό και εκκλησιαστικό, είναι ρατσιστές, είναι φασίστες, είναι οπισθοδρομικοί, είναι εγκληματίες, είναι αποβράσματα που θα πρέπει να εξοντωθούν, θα πρέπει εξολοθρευτούν. Όσοι είναι αντίθετοι με όλες τις διαστροφές της ανθρώπινης φύσης, με την καθημερινή εισβολή χιλιάδων μουσουλμάνων, με την διάλυση της κοινωνίας, με την αφαίρεση του σταυρού από την σημαία, με την κατάργηση όλων των ελληνορθόδοξων δημόσιων προτύπων, με την αποκαθήλωση των ιερών εικόνων από τα δημόσια ιδρύματα, με την οικουμενιστική πανθρησκεία, την κατάργηση του άβατου του Αγίου Όρους, είναι αισχρά εμπόδια στην «πρόοδο» και θα πρέπει να αποβληθούν με κάθε μέσο. Όσοι προσπαθούν να αρθρώσουν διαφορετικό λόγο, καλλιεργούν την χωρητικότητα, είναι τυφλοί και δεν βλέπουν πως ο κόσμος εξελίσσεται, (προς τα πού ; ), είναι εχθροί της ομαλότητας, είναι ανώμαλοι που διαταράζουν την ηρεμία, (του θανάτου), των πολιτών και θα πρέπει να εξοντωθούν με όλα τα μέσα που διαθέτει το σύστημα Αυτό το σύστημα  στηρίζεται εκτός από τα πολιτικά ανδρείκελα και σε  διατεταγμένους ρασοφόρους που βρίσκονται στην ίδια γραμμή κατεδάφισης των πάντων, ευτελισμού όλων των ορθόδοξων συμβόλων και απαξίωσης κάθε φωνής που ακόμα προσπαθεί μέσα στους κόλπους της εκκλησίας και της  ιεροσύνης να αντισταθεί στην πορεία εκρίζωσης της Ορθοδοξίας από την χώρα, στην οποία ο ίδιος ο Παντοδύναμος είχε δώσει την ευλογία Του να αναδεχτεί σαν η  νέα κληρονομιά Του μετά την προδοσία των Ιουδαίων.
 

Η εικόνα είναι ζοφερή αλλά δεν έσβησαν οι εστίες αντίστασης   σε όλο αυτό το σύγχρονο ολοκαύτωμα του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας. Ακόμα και οι λίγοι είναι μεγάλη και σωτήρια ελπίδα. Αυτοί το ξέρουν πως είναι μια θλιβερή και παράνομη μειοψηφία και αυτό φαίνεται από το γεγονός πως εκτραχύνονται όλο και περισσότερο. Αλλά μέσα από τα αδιέξοδα τους που συνεχώς θα πληθαίνουν, έσσεται η αποκατάσταση και η αναστύλωση, κόντρα σε όλο αυτό το συνονθύλευμα και στους συνοδοιπόρους της καταστροφής.

Η "ΙΕΡΑ" ΣΥΝΟΔΟΣ 

...ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΗΡΩΔΙΑΔΑ!

«ρχι-ρατσιστς» Πρόδρομος 

      
 
Ἦρθε ἡ στιγμὴ ἐπιτέλους νὰ δικαιωθεῖ ἡ ἀδικημένη Ἡρωδιάς, ποὺ τόσους αἰῶνες καταγγέλεται ὡς μιαιφόνος καὶ μεγίστη ἐγκληματίας. 
 
Τὸ ἀντιρατσιστικὸ νομοσχέδιο, μὲ τὶς εὐλογίες τῆς διαρκῶς ἀπογοητευτικῆς Διαρκοῦς Συνόδου, ἦρθε γιὰ νὰ δικαιώσει τὴν περίφημη Ἡρωδιάδα ἀλλὰ καὶ νὰ ἀδειάσει τὸν Μέγιστον των Προφητῶν (Ματθ. ια΄ 11) Ἰωάννη τὸν Πρόδρομο.
        
 
 Ἂν κατέβαινε ὁ Ἅγιος  γιὰ λίγο πρὸς Κολωνάκι μεριά, καὶ πρὸς τὰ γραφεῖα τῆς Συνόδου, σίγουρα θὰ  ἄκουγε, πρὶν ἀκούσει ἀπὸ τὸν Εἰσαγγελέα, τοὺς μύδρους ἀπὸ κάποιους Ἀρχιερεῖς κατηγορώντας τον, εὐθαρσὼς γιὰ ρατσιστικὴ καὶ ἀντισυμβατικὴ συμπεριφορὰ πρὸς τὸν ἄρχοντα τοῦ τόπου Ἡρώδη καὶ τὴν ἐρωμένη καὶ γυναίκα τοῦ ἀδελφοῦ τοῦ Φιλίππου Ἡρωδιάδα.
 
Κατὰ πὼς λέει τὸ ἀντιρατσιστικὸ νομοσχέδιο:
     
 
«Τιμωρεῖται μὲ φυλάκιση τουλάχιστον ἕξι μηνῶν καὶ χρηματικὴ ποινὴ 5 ἕως 20 .000,00 εὐρὼ ὅποιος μὲ κάθε μέσο ἢ τρόπο, προκαλεῖ ἢ διεγείρει σὲ μίσος κατὰ προσώπων ἢ ὁμάδες προσώπων ποὺ προσδιορίζονται μὲ τὸν γενετήσιο προσανατολισμὸ κ.α.
      
 
 «Ποιὸς εἶσαι ἐσὺ λοιπὸν, καὶ μάλιστα κοτζὰμ Ἅγιος, καὶ νὰ μὴν σέβεσαι τοὺς νόμους τοῦ κράτους καὶ τὴν συλλογικὴ ἀνώμαλη συνείδηση; 
 
 
Τί εἶναι αὐτὲς οἱ κολάσιμες ποινικὰ συμπεριφορὲς;
Καὶ θέλεις νὰ ὀνομάζεσαι καὶ ἀπὸ πάνω  Ἅγιος;
 
Ἂν ὁ Ἡρώδης ἀρέσκεται (ἔχει βίτσιο) νὰ κάνει σεξουαλικὲς σχέσεις μὲ παντρεμένες, ἃς εἶναι καὶ συγγενεῖς του, ἐσὺ ποῦ βρίσκεις τὸ κακό; 
 
Ὁ καθένας εἶναι ἐλεύθερος νὰ....  κάνει ὅ,τι θέλει! 
Πὼς ἐπεμβαίνεις ἐσὺ  στὴν  διεστραμμένη σεξουαλικότητα τοῦ ἄλλου, καὶ μάλιστα ἑνὸς Βασιλέα; 
 
Καὶ πὼς διεγείρεις μίσος πρὸς αὐτοὺς ποὺ θέλουν νὰ προσδορίζουν τὴν ἐρωτική τους ζωὴ ὅπως ἀποφασίζουν, ἔστω καὶ ἂν ἀπὸ τὴν θέση τοὺς ἀποτελοῦν πρότυπα γιὰ τὸν βασιλευόμενο λαό;
      
 
 Μοῦ φαίνεται ἤθελες καὶ ΄φαγες τὸ κεφάλι σου! 
 
Λίγη διπλωματία καὶ σιωπὴ δὲν βλάπτει!» 
 
Καὶ ὁ  πολύπαθος Ἅγιος μας στρέφεται γιὰ ἄλλη μιὰ φορὰ στὸν Χριστὸ καὶ τοῦ λέει παραπονεμένος:
          
«Ὁρᾶς οἷα πάσχουσιν, ὦ Θεοῦ Λόγε, οἱ πταισμάτων ἔλεγχοι τῶν βδελυκτέων»;
       
 
Μὰ καὶ ο Κυριός μας, εἰς ἐπήκοον ὅλων μας,  προφητικά τοῦ ἁπαντᾶ:  
 
«Ἤδη δὲ καὶ ἡ ἀξίνη πρὸς τὴν ρίζαν τῶν δένδρων κεῖται» (Λουκ. γ΄, 9).
            
 
 ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ !
 

 
Πηγή: "Τρελογιάνης"

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου