Σάββατο, 2 Αυγούστου 2014

Περί μολυσμού των μυστηριων

Ολα τα πατριαρχεια και ολες οι Εκκλησιες αποδεχθηκαν, κοινωνουν, συγκοινωνουν, συμπλεουν, υποδεχονται, ραινουν με ανθη, εναν τρομερο Αρχιαιρεσιαρχη, τον χειροτερο πατριαρχη της Ιστοριας.

Φαινομενο πρωτοφανες, τρομακτικο, εσχατολογικο.

Πως δικαιολογειτε εσεις οι Ορθοδοξοι στον εαυτο σας, αυτον τον απεριγραπτον ΜΟΛΥΣΜΟΝ του Αιρεσιαρχου; 

Και πιστευετε οτι ειστε μεσα στην Εκκλησια του Χριστου με εναν αρχιεπισκοπο Αιρετικο;




























Αποτειχισι: Η Αποτειχισι ηταν η πρωτη που τα εγραψε και παλι περι των επιλεκτικων προαγωγων ανικανων βουτυρομπεμπεδων του Εσβεσμενου Φαναριου. Και πανηγυρισε ο μητροπολιτης Πατρων και ολη η διεφθαρμενη εκκλησιαστικα νομενκλατουρα της Πατρας, αλλα και καποια γελοια ιστολογια και ακομα πανηγυριζουν απο την επιλογη ενος ακομα κλικαδορου ρσοφορου παρακοιμωμενου αυλικου του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου. Τι προσεφερε μεχρι σημερα ο σφουγκοκολιαριος αυτος και ...προηχθη; Τιποτα, απολυτως τιποτα, μονο υποτακτικες εκδουλευσεις στον Αβδουλ Χαμιτ του Βοσπορου. Αντι για να θρηνουν γιατι το κακο και οι κακοι επαυξανουν και αποτελουν ΣΥΜΦΟΡΑ πραγματικη για την Εκκλησια, αυτοι ...τας χειρας κροτουν!!!Αισχος, τιποτα αλλο...Καταπτωσις, καταπτωσις, καταπτωσις....

  =========================

Ποιός θα μας πεί: Τί πρέπει να κάνουν οι πιστοί, γιά να μή προωθούνται τοιούτοι Επίσκοποι;


Τι πρέπει να κάνεις ως αρχιδιάκονος
για να προωθηθείς σε μητροπολίτη
του πατριαρχικού θρόνου!!!


[Σχόλιο των διαχειριστών Ιστολογίου: 
  
Αναδημοσιεύουμε το συγκλονιστικό άρθρο του αγωνιστή ιεροκήρυκος κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου, επισημαίνοντας πως το τίμημα της ανόδου σε Αρχιερατικό θώκο του Οικουμενικού μας Πατριαρχείου, είναι τελικά υψηλότατον. 
Η πορεία τελικά του νύν Θεοφιλεστάτου Μητροπολίτου Σηλυβρίας κ. Μαξίμου, αποτελεί τον θλιβερό οδηγό προς μαθητευόμενους επίδοξους Μητροπολίτες. 
Είναι όμως η γλώσσα του κ. Σωτηρόπουλου, η γλώσσα της αληθείας που βάζει τα πράγματα στη θέση τους. 
 Μπορείτε να δείτε σχετικά με την χειροτονία του νέου μητροπολίτου Σηλυβρίας εδώ]




Ερωτώμεν τον Μέγαν Αρχιδιάκονον

του Οικουμενικού Πατριαρχείου

 
Τοῦ Ομολογητου Θεολογου Νικολάου Σωτηροπούλου


 
Τὴν Κυριακὴν πρὸ τῶν Χριστουγέννων ὁ Μέγας ᾿Αρχιδιάκονος τοῦ Οἰκουμενικοῦ ἢ μᾶλλον Οἰκουμενιστικοῦ Πατριαρχείου κ. Μάξιμος ὡμίλησε παρουσίᾳ τοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου πρὸς τὸν λαὸν μὲ θέμα «Περὶ πλουτισμοῦ Θεολογίας· καὶ περὶ καυχωμένων ἢ συμπλεγματικῶν;». Τὴν ὁμιλίαν του ὁ Μέγας ᾿Αρχιδιάκονος ἤρχισε μὲ τὴν φράσιν ὕμνου τῶν Χριστουγέννων, «Διό Σοι προσφέρομεν καὶ ἡμεῖς ὑπὲρ τὴν χρηματικὴν φορολογίαν ᾿Ορθοδόξου πλουτισμὸν Θεολογίας».῾Υπεστήριξε δὲ ἐξ ὅλης τῆς ψυχῆς του καὶ ἐξ ὅλης τῆς διανοίας του τοὺς οἰκουμενιστικοὺς διαλόγους, οἱ ὁποῖοι, κατ᾿ αὐτόν, πλουτίζουν τὴν ᾿Ορθόδοξον Θεολογίαν, ἐνῷ χωρὶς αὐτοὺς τοὺς διαλόγους ἡ ᾿Ορθόδοξος Θεολογία καθίσταται «γυμνὴ καὶ πτωχή».


Γυμνὸς καὶ πτωχὸς θεολογικῶς εἶσθε σεῖς, Μεγάλε ᾿Αρχιδιάκονε, διότι στερεῖσθε σοβαρῶν ἐπιχειρημάτων ὑπὲρ τῶν οἰκουμενιστικῶν θέσεών σας. ῾Η ᾿Ορθοδοξία δὲν εἶνε ἐλλειμματικὴ ᾿Εκκλησία, ὅπως εἶπεν ὁ σημερινὸς Πάπας, ὁ τόσον προσφιλὴς εἰς τοὺς οἰκουμενιστάς, ἀλλ᾿ εἶνε «ἡ Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ ᾿Εκκλησία», ὅπως ὁμολογοῦμεν εἰς τὸ Σύμβολον τῆς Πίστεως.


Τί σημαίνει αὐτὴ ἡ ὁμολογία; Δὲν σημαίνει πληρότητα; Δὲν σημαίνει ὁλόκληρον τὴν ἀναγκαίαν διὰ τὴν σωτηρίαν μας ἀλήθειαν; Δὲν σημαίνει θεολογικὸν πλοῦτον; Κατὰ τὴν ἑορτὴν τῆς περιτομῆς τοῦ Χριστοῦ διὰ τοῦ ἀποστολικοῦ ἀναγνώσματος ὁ μέγας Παῦλος ἐκήρυξε καὶ διεκήρυξε· «Βλέπετε μή τις μς σται συλαγωγν δι τς φιλοσοφίας κα κενς πάτης, κατ τν παράδοσιν τν νθρώπων, κατ τ στοιχεα το κόσμου κα ο κατ Χριστόν· τι ν ατ κατοικε πν τ πλήρωμα τς θεότητος σωματικς, κα στέ ν ατ πεπληρωμένοι» (Κολ. β´ 8–10).


Μεταφράζουμε· «Προσέχετε μήπως σᾶς ἐξαπατήσῃ καὶ σᾶς παρασύρῃ κανεὶς μὲ τὴ φιλοσοφία καὶ καθαρὴ ἀπάτη, σύμφωνα μὲ τὴν παράδοσι τῶν ἀνθρώπων, σύμφωνα μὲ τὰ πτωχὰ στοιχεῖα τοῦ πλανωμένου κόσμου καὶ ὄχι σύμφωνα μὲ τὸ Χριστό. Διότι μέσα σ᾿ αὐτὸν κατοικεῖ ὅλος ὁ πλοῦτος τῆς θεότητος οὐσιωδῶς, καὶ ἔτσι δι᾿ αὐτοῦ εἶσθε πάμπλουτοι».


Συμφώνως πρὸς τὸν θεόπνευστον τοῦτον λόγον ἡ φιλοσοφία εἶνε «σκέτη» ἀπάτη, καὶ τὰ στοιχεῖα τοῦ κόσμου εἶνε πτωχά. Καὶ πῶς λοιπὸν ἰσχυρίζονται οἱ οἰκουμενισταί, ὅτι ὁ διάλογος μὲ τὰς διαφόρους φιλοσοφίας καὶ τοὺς διαφόρους πολιτισμοὺς τοῦ κόσμου εἶνε δημιουργικὸς καὶ πλουτίζει τὴν ᾿Ορθόδοξον Θεολογίαν; ῾Ο Χριστιανισμὸς εἰς τὴν γνησίαν καὶ αὐθεντικὴν μορφήν του οὐσιαστικῶς δὲν ὑστερεῖ εἰς τίποτε, ὥστε νὰ ἔχῃ ἀνάγκην συμπληρώσεως. ῾Ο Χριστιανισμὸς εἶνε ὁ ἀληθὴς καὶ τέλειος πολιτισμός.


Ἀπὸ τὸν ῾Ελληνισμὸν ὁ Χριστιανισμὸς δὲν ἔλαβε τίποτε τὸ οὐσιαστικόν, ἔλαβε μόνον τὴν γλῶσσαν. Ἡ σχέσις Χριστιανισμοῦ καὶ ῾Ελληνισμοῦ δὲν εἶνε ἰδεολογική, ἀλλ᾿ εἰδολογικὴ λόγῳ τῆς ἑλληνικῆς γλωσσικῆς ἐπενδύσεως τῶν οὐρανίων ἀληθειῶν. Συμφώνως πρὸς τὸ παρατεθὲν ἀποστολικὸν χωρίον ἐντὸς τοῦ Χριστοῦ «κατοικε πν τ πλήρωμα τς θεότητος σωματικς». Τὸ «πλήρωμα» ἐδῶ σημαίνει «πλοῦτος». ᾿Εντὸς τοῦ Χριστοῦ κατοικεῖ ὅλος ὁ πλοῦτος τῆς θεότητος οὐσιωδῶς. Καὶ διὰ τοῦτο, ὅσοι πιστεύουν εἰς τὸν Χριστὸν ὀρθῶς, ᾿Ορθοδόξως, εἶνε «πεπληρωμένοι», δηλαδὴ «πεπλουτισμένοι, πάμπλουτοι».


Οἱ Πατέρες τῆς ᾿Εκκλησίας ἡρμήνευσαν καὶ ἀνέπτυξαν ὀρθῶς, ᾿Ορθοδόξως, τὰς ἀληθείας τῆς Πίστεως, καὶ διὰ τοῦτο εἰς τὸν ὕμνον τῶν Χριστουγέννων γίνεται ἀναφορὰ εἰς τὸν πλουτισμὸν τῆς Ὀρθοδόξου Θεολογίας.


Ἐρωτῶμεν τώρα τὸν Μέγαν Ἀρχιδιάκονον τοῦ Οἰκουμενιστικοῦ Πατριαρχείου· ἀπὸ τοὺς διαλόγους μὲ τοὺς ἑτεροδόξους, οἱ ὁποῖοι εἰς τὰς ἡμέρας μας ἔγιναν ἐπὶ δεκαετίας, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὰς προσεγγίσεις εἰς τὰς ἄλλας Θρησκείας, τὰς ὁποίας ὁ κ. Βαρθολομαῖος ἐχαρακτήρισε «σεβαστὰς» καὶ «σεβασμίας», ποῖον ὄφελος προέκυψε διὰ τὴν ᾿Ορθόδοξον Θεολογίαν; Προσετέθη τίποτε εἰς τὸν πλοῦτον της;


Νὰ μὴ ὁμιλῇ γενικῶς καὶ ἀορίστως ὁ Μέγας Ἀρχιδιάκονος, ἀλλὰ νὰ ἀναφέρῃ συγκεκριμένα στοιχεῖα ἀπὸ τοὺς ἑτεροδόξους καὶ τοὺς ἀλλοθρήσκους, μὲ τὰ ὁποῖα ἐπλουτίσθη ἡ ᾿Ορθόδοξος Θεολογία. Ἀναμένομεν. ῍Η μᾶλλον δὲν ἀναμένομεν. Διότι τοιαῦτα στοιχεῖα δὲν ὑπάρχουν. ῾Ο Μέγας Ἀρχιδιάκονος ὡμίλησεν ὅπως ὡμίλησε, διὰ νὰ εὐπροσωπήσῃ καὶ νὰ εὐαρεστήσῃ εἰς τὸν ἀρχιοικουμενιστὴν αὐθέντην καὶ δεσπότην του.


Δι᾿ ἡμᾶς τοὺς παραδοσιακοὺς καὶ συντηρητικοὺς καὶ ἀντιοικουμενιστὰς ἔθεσε τὸ ἐρώτημα ὁ Ἀρχιδιάκονος· «Διατί προσκολλώμεθα εἰς τὸ παρελθόν;». Καὶ εἰς τὸ ἐρώτημα ἀπήντησε· «Μία κατὰ γράμμα προσκόλλησις “ἀποκτείνει” τὸ πνεῦμα καὶ τὴν οὐσίαν τῆς ᾿Ορθοδόξου πίστεως».


Λανθάνετε, κ. Μάξιμε. Ἀδικεῖτε τοὺς συνειδητοὺς Ὀρθοδόξους. Οἱ συνειδητοὶ ᾿Ορθόδοξοι καὶ εἰς τὸ γράμμα προσκολλῶνται καὶ εἰς τὸ πνεῦμα προσκολλῶνται, ἀναλόγως τῶν περιπτώσεων. Τὸ «ἀποκτείνει», τὸ ὁποῖον εἴπατε, δὲν ἰσχύει διὰ τοὺς συνειδητοὺς ᾿Ορθοδόξους, ἀλλὰ διὰ σᾶς ἐν τῇ ἐννοίᾳ, ὅτι ἡ μὴ προσκόλλησίς σας εἰς τὰς νεωτεριστικὰς ἀντιλήψεις τοῦ Πατριάρχου «ἀποκτείνει» τὴν ἐλπίδα σας νὰ ἐπισκοποποιηθῆτε, νὰ γίνετε καὶ σεῖς αὐθέντης καὶ δεσπότης.


῾Ο Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος τοὺς ἀντιοικουμενιστὰς ᾿Ορθοδόξους ἔχει ἀποκαλέσει «ἀκραίους» καὶ «φονταμενταλιστάς». Καὶ ὁ Ἀρχιδιάκονός του ἀπεκάλεσε «καθυστερημένους» καὶ «συμπλεγματικούς», κομπλεξικούς. Καὶ μὲ ἄλλους ὁμοίους χαρακτηρισμοὺς στολίζονται οἱ πιστοὶ ἀπὸ τοὺς οἰκουμενιστάς, ὅπως «φανατικοί» καὶ «ταλιμπάν». Οἱ ἄνθρωποι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τῆς Νέας Εποχῆς ἐγέμισαν τὰ στήθη τῶν πιστῶν μὲ πλῆθος παράσημα.


Καὶ διὰ νὰ ἐπανέλθωμεν εἰς τὸν Ἀρχιδιάκονον, ἐνῷ αὐτὸς τοὺς ἀντιοικουμενιστὰς ᾿Ορθοδόξους ὑβρίζει, διὰ τὸν Πατριάρχην του, καίτοι προέβη εἰς πολλὰς ἀντορθοδόξους δηλώσεις καὶ ἐνεργείας καὶ προσέφερεν ὡς δῶρον «τὸ ἅγιον Κοράνιον», δὲν εὑρίσκει οὔτε μίαν ἐλεγκτικὴν λέξιν, ἀλλ᾿ ἐκφράζεται λίαν ἐπαινετικῶς. Λέγει εἰς αὐτόν· «Τὸ Οἰκουμενικὸν Πατριαρχεῖον ὑπὸ τὴν ἐμπνευσμένην ἡγεσίαν τῆς Υμετέρας Θειοτάτης Παναγιότητος…».


Λίαν ἐπαινετικῶς ἐκφράζεται ὁ Ἀρχιδιάκονος —ἢ μᾶλλον τὸ Πατριαρχεῖον διὰ τοῦ Ἀρχιδιακόνου— καὶ διὰ τὸ πανάθλιον καὶ κατάπτυστον Συνέδριον, τὸ ὁποῖον ἔγινεν εἰς τὸν Βόλον τῇ πρωτοβουλίᾳ τοῦ Μητροπολίτου Δημητριάδος ᾿Ιγνατίου, ἐπιδόξου Ἀρχιεπισκόπου καὶ πιστοῦ ἀντιγράφου τοῦ κ. Βαρθολομαίου, εἰς τὸ πλαίσιον τῆς περιβοήτου Ἀκαδημίας του Θεολογικῶν Σπουδῶν μὲ θέμα «Νεοπατερικὴ Σύνθεση ἢ Μεταπατερικὴ Θεολογία». Τὸ φερέφωνον τοῦ Πατριαρχείου ἐθεώρησεν εὐτύχημα αὐτὸ τὸ Συνέδριον, τὸ ὁποῖον ἐκήρυξεν ἀπηρχαιωμένην, ἀνεπίκαιρον, ἐξωφλημένην τὴν Θεολογίαν τῶν Πατέρων. Οἱ Βασίλειοι, οἱ Γρηγόριοι, ὁ Χρυσόστομοι, οἱ Φώτιοι, οἱ Γρηγόριοι Παλαμᾶδες, οἱ Κοσμᾶδες οἱ Αἰτωλοὶ καὶ ὅλοι οἱ Πατέρες καὶ διδάσκαλοι τοῦ παρελθόντος δὲν ἔχουν θέσιν εἰς τὴν νέαν ἐποχήν, «πᾶνε περίπατο»!


Νέοι Πατέρες ἔχουν σημασίαν, οἱ οἰκουμενισταί! Λίαν ἐπαινετικῶς ὁ Ἀρχιδιάκονος ἐξεφράσθη καὶ διὰ τὸν Νικολαΐτην αἱρετικὸν Χρῆστον Γιανναρᾶν, ἐκλεκτὸν τοῦ Πατριάρχου. Εἶπε περὶ αὐτοῦ· «῾Ο διακρινόμενος ἐπὶ προφητικῇ ἐγρηγόρσει Ἐλλογιμότατος καθηγητὴς κ. Χρῆστος Γιανναρᾶς»! ῾Ως σύγχρονον μεγάλην θεολογικὴν μορφὴν τὸ φερέφωνον τοῦ Πατριαρχείου παρουσιάζει καὶ τὸν Μητροπολίτην Περγάμου ᾿Ιωάννην Ζηζιούλαν.


Κύριοι οἰκουμενισταί! ῾Η Πίστις, ἡ ᾿Ορθοδοξία, πολλάκις ἐπολεμήθη, ἢ μᾶλλον συνεχῶς πολεμεῖται, ἐξωτερικῶς καὶ ἐσωτερικῶς τῆς᾿Εκκλησίας, ἐμφανῶς καὶ ἀφανῶς, ὁρατῶς καὶ ἀοράτως. Καὶ πάντοτε εὑρέθησαν προδόται τῆς Πίστεως, τῆς ᾿Ορθοδοξίας. ᾿Αλλ᾿ οἱ πολέμιοι καὶ οἱ προδόται δὲν κατώρθωσαν νὰ διαλύσουν καὶ ν᾿ ἀφανίσουν τὴν᾿Αλήθειαν. ᾿Αφοῦ ἡ ᾿Εκκλησία κατὰ τὴν θέλησιν καὶ τὸν λόγον τοῦ Δομήτορός της εἶνε ἀκατάλυτη (Ματθ. ιστ´ 18), καὶ ἡ ᾿Αλήθειά της εἶνε αἰωνία. Καὶ συνεπῶς ὅλοι οἱ Βαρθολομαῖοι, ὅλοι οἱ ᾿Ιγνάτιοι μὲ τὴν μεταπατερικὴν Θεολογίαν των, ὅλοι οἱ ᾿Αρχιδιάκονοι Μάξιμοι, ὅλοι οἱ Γιανναρᾶδες, ὅλοι οἱ Ζηζιούληδες καὶ ὅλοι οἱ Βεελζεβούληδες δὲν θὰ κατισχύσουν. 

Θὰ κατισχύσῃ τὸ μικρὸν ποίμνιον, ὁ πιστὸς καὶ καταφρονούμενος λαός, διότι αὐτὸς εἶνε ὁ φύλαξ τῆς ᾿Ορθοδοξίας, αὐτὸς εἶνε τὸ κριτήριον τῆς ἀληθείας, αὐτὸς κρίνει καὶ ἐγκρίνει ἢ ἀπορρίπτει τὰς Συνόδους τῶν Επισκόπων. 

Καὶ ἤδη ὁ πιστὸς λαὸς ἀπορρίπτει τὸν Οἰκουμενισμὸν καὶ τοὺς οἰκουμενιστάς, καὶ εὔχεται δι᾿ αὐτοὺς εἰς τὸν Θεὸν νὰ μετανοήσουν, καί, ἂν δὲν μετανοοῦν, νὰ τοὺς ἀπομακρύνῃ ἀπὸ τὸν Οἶκον του ὡς δύσοσμα καὶ δηλητηριώδη ἀπορρίμματα.
Ορθόδοξος Τύπος, 21/1/2011

Τον ειδατε; Εκει και αυτος. Η ...ψυχουλα!!! Στην "χειροτονια" του ...αυλοκολακα του Αρχιαιρεσιαρχη. Οπου το πτωμα εκει και οι αετοι, λεει το Γραφικον.

Παρασκευή, 1 Αυγούστου 2014

Ξυπνειστε, ξυπνειστε, ξυπνειστε Ελληνες υπναραδες. ΑΥΡΙΟ δεν θα υπαρχετε. ΑΥΡΙΟ η Ελλαδα θα ανηκει σε αλλους και οχι στα παιδια σου. Ξυπνα σημερα, αυριο θαναι αργα.

=============================================

ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ της Γαλλικής Τηλεόρασης –  

Το ΙΣΛΑΜ εισβάλει στην Ευρώπη (Βίντεο)

france-sharia-4-france

ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ!!!

10 Λεπτά σοκ για το ΙΣΛΑΜ

 




Χριστιανοι Ορθοδοξοι. ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ. Μην κοινωνατε απο τα ΜΟΛΥΣΜΕΝΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ Οικουμενιστων επισκοπων και κατωτερων κληρικων που μνημονευουν και κοινωνουν ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ (οπως τα συγκοινωνουντα δοχεια) με τους Οικουμενιστες πατριαρχες (π.χ. Αρχιαιρεσιαρχην Βαρθολομαιον και αλλους) αλλα και επισκοπους. ΜΟΛΥΝΕΣΘΕ ανεπανορθωτα και ΣΚΟΤΙΖΕΣΘΕ.



O Aρχιμανδριτης π. Ευθυμιος 
Τρικαμηνας στις 23 Αυγουστου στα ενιαμερα της Παναγιας 
κοντα μας στον Αγιο Μαρκο τον Ευγενικο 
προαστια Θεσσαλονικης.
  
 Το Αγιο Ποτηριο που πιθανολογειται οτι το κρατησε ο Κυριος μας Ιησους Χριστος στον Μυστικο Δειπνο του Υπερωου της Ιερουσαλημ.


Την Θεια λειτουργια θα τελεση ο αρχιμανδριτης πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας στις 23 Αυγουστου στα ενιαμερα της Παναγιας στον ιερο ναο του Αγιου ΜΑΡΚΟΥ του Ευγενικου στην Σουρωτη Θεσσαλονικης. 

Οσοι πιστοι και ευσεβεις ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ. 


Ο ταπεινος καλογηρος ιερομοναχος πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας, που βαδιζοντας την Ορθοδοξη Πατερικη γραμμη, προκαλει τους δουλωθεντας στην Αιρεσι και συμπλεομενους με τους Αιρετικους Οικουμενιστες πατριαρχες, μητροπολιτες, επισκοπους και αρχιεπισκοπους, αλλα και ενημερωνει φιλανθρωπως τον αδαη και ανερματιστο ΛΑΟ, οτι το κοινο μυστηριο της θειας Ευχαριστιας ειναι το ιερωτερο Μυστηριο της Αγιας μας Εκκλησιας και γι αυτο απαιτειται να προσεχουμε ποιος μας το μεταδιδει.


Εκεινος ο αρχιερευς ή ο ιερευς που μας μεταδιδει τα Αχραντα Μυστηρια δεν πρεπει να εχη καμμια κοινωνια και επικοινωνια με τους πασης μορφης Αιρετικους πατριαρχες, επισκοπους και αρχιεπισκοπους, αλλα και κατωτερους κληρικους.

Οποιος εχει τετοια κοινωνια, ειναι και ο ιδιος ΜΟΛΥΣΜΕΝΟΣ και ΜΟΛΥΝΕΙ και ολους τους κοινωνουντας και δεν μεταδιδει θεια κοινωνια αλλα ΣΚΟΤΙΣΜΟΝ.

Αυτο δεν ειναι αποφανσι δικη μας αλλα ΟΜΟΦΩΝΗ αποφανσι των Αγιων Πατερων της Ορθοδοξιας, αλλα και του Αγιου γεροντος πατρος Παϊσιου, αφου και εκεινος μας παραπεμπει μονιμως και επιτακτικως ΣΕ ΟΛΑ να ρωτουμε τους Αγιους Πατερες και οχι τους κακοδοξους πνευματικους και γερονταδες, που στο συνολο τους σχεδον ζουν και ενεργουν με διαφορες σκοπιμοτητες και δεν λενε ολοκληρη την Αληθεια, δυστυχως.


Λεει συγκεκριμμενα: Τις διάφορες θεωρίες των θεολόγων να τις περνάτε από το ΠΑΤΕΡΙΚΟ κόσκινο.
Πρέπει να τις κοσκινίζετε με βάση τους ΠΑΤΕΡΕΣ και ό,τι είναι σκουπίδια ή πίτουρα να τα πετάτε. 
Να ψάχνετε με βάση τους ΠΑΤΕΡΕΣ.

(Πρεσβ. Διονυσίου Τάτση, Ο Γέροντας Παΐσιος Βιογραφικά στοιχεία - Διδαχές – Επιστολές – Περιστατικά – Κείμενα, σελ. 146-147).


Και ετσι το κακο καθισταται ΜΕΙΖΟΝ και γι αυτο και δεν καταννοουν οι χριστιανοι ουτε τα απλα πραγματα λογω του σκοτισμου τους απο την ΜΟΛΥΣΜΕΝΗ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.


Δεν κομιζουμε γλαυκας στην Οικουμενιστικη Ελλαδα, αφου ΟΛΟΙ γνωριζουν τι ειναι Οικουμενισμος Πανθρησκειασμος και ποιοι ειναι οι φορεις και οι μεταδοτες αυτης της Εσχατολογικης Φρικαλεας Αιρεσεως.

Αξιζει οσο τιποτε αλλο, αδελφε μου και αδελφη μου, να το δεις και να σε απασχοληση το μεγιστο αυτο ζητημα της σωτηριας σου και να μεταλαμβανεις μονο απο κληρικο που απομακρυνθηκε απο την Αιρεσι και τους Αιρετικους διοτι μολυνουν τα ΠΑΝΤΑ ακομα και με τη μνημονευσι τους, ακομα και τους τοπους απο οπου διερχονται.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ. Ο π. Ευθύμιος δεν κοινωνεί όσους κοινωνούν εκεί που μνημονεύονται οι αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι.
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ
ΕΝΑΣ ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ 
ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΔΟΣΗ
 
 
YΠΟ ΤΟΥ  ΝΙΚ. ΒΟΪΝΕΣΚΟΥ

 
 
     Στις 26 Νοεμβρίου 1983 αξίωσε ο Θεός εμέ και τη μητέρα μου να συναντήσουμε στη Νέα Σμύρνη έναν άγιο αρχιερέα, τον μακαριστό πλέον κανονικό μητροπολίτη Λαρίσης πατέρα Θεολόγο Πασχαλίδη. Μας φέρθηκε με τόση αγάπη και ταπείνωση, ώστε νομίζαμε πως δεν μιλούσαμε με έναν δεσπότη, αλλά με τον πατέρα μας και ακόμη καλύτερα. Έτσι πέρασαν κοντά του δύο, δυόμιση ώρες χωρίς να το καταλάβουμε.
 
 
    
Κατά τη διάρκεια αυτής της ευλογημένης συναντήσεως, είπε πολλές φορές από την καρδιά του «δόξα τω  Θεώ» παρότι είχε πρόβλημα σοβαρό με την καρδιά του και αρκετές άλλες αρρώστιες. Για τον άδικο διωγμό του είπε με απόλυτη ειρήνη: «Με μας τους δώδεκα επισκόπους συνέβη το εξής. Σαν να μπήκαν σε ένα σπίτι και άρπαξαν τον πατέρα χωρίς λόγο».
 
 
     Έμπειρος ο ίδιος στις θλίψεις και δοκιμασίες της ζωής, μας ενίσχυσε με πολλά εποικοδομητικά και παρηγορητικά λόγια. «Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, είπε, όταν ήταν στην εξορία, διεκήρυξε ότι ο πόνος είναι η ανώτατη ακαδημία από την οποία απεφοίτησαν τα ευγενέστερα πνεύματα της ανθρωπότητος και στην οποία ακαδημία πρέπει να φοιτήσει πάς άνθρωπος. Ο αββάς Δωρόθεος έλεγε: «Θεέ μου σ’ αγαπώ, όχι από φόβο, ούτε γιατί μου έχεις ετοιμάσει τον παράδεισο. Σ’ αγαπώ, γιατί σταυρώθηκες για μένα. Κάποτε, είχε γεμίσει το σώμα του από πληγές κι ο αββάς Δωρόθεος γεμάτος εμπιστοσύνη στην αγάπη του Θεού, έλεγε: «Θεέ μου, είμαι έτοιμος να δεχτώ από το χέρι σου ό,τι θέλεις, ό,τι θέλεις, Θεέ μου, ας γίνη. Θέλεις να γίνω λωβός; Θέλεις να γίνω λεπρός; Θέλεις να γίνω σκωληκόβρωτος; Ότι θέλεις, Θεέ μου, θα το δεχτώ. Μόνο ένα σε παρακαλώ μη μου στερήσεις, μη μου κλείσεις την πόρτα του παραδείσου».
 
 
     Ο μακαριστός Μητροπολίτης Τρίκκης, Διονύσιος, ήταν πνευματικός μου πατέρας. Τον τελευταίο μήνα της ζωής του κοινωνούσε καθημερινά. Μερικές φορές πήγα εγώ να τον κοινωνήσω. Κάποια μέρα που πήγα, είδα το δωμάτιο γεμάτο λουλούδια. Τότε, ρώτησα την αδελφή του να μου πή τι είχε συμβεί. Κι εκείνη μου είπε: «Το πρωί, ενώ ήμουν έξω από το δωμάτιο ο δεσπότης φώναξε δυνατά: «Αριάδνη!» Μπήκα μέσα ανήσυχη και τον ρώτησα τι θέλει. Κι εκείνος μου είπε: «Τρέξε, Αριάδνη, τρέξε να φέρεις λουλούδια. Έρχεται ο Κύριος!» Κι εγώ υπάκουσα, έφερα λουλούδια και τα σκόρπισα στο δωμάτιο». Σημειωτέον ότι και στο νοσοκομείο που ήταν ο πατήρ Διονύσιος συνέγραφε βιβλία.
 
 
     Όταν ζούσε ο μακαριστός π. Ευσέβιος Ματθόπουλος έπεσε κάποτε σε μελαγχολία. Οι αδελφοί της αδελφότητος «ΖΩΗΣ» παραξενεύτηκαν και διερωτώντο από ποιά αιτία ήταν τόσο στεναχωρημένος ο π. Ευσέβιος. Κάποια μέρα ένας αδελφός βρήκε το θάρρος και ρώτησε τον π. Ευσέβιο: «Τι συνέβη, πάτερ, και είστε τόσο στεναχωρημένος;». «Ώστε δεν καταλάβατε τίποτε, αδελφοί;», είπε ο π. Ευσέβιος. «Όχι», απάντησαν εκείνοι. Τότε ο π. Ευσέβιος   είπε τονισμένα: «Είναι ένας χρόνος που δεν αρρώστησε κανένας και αυτό είναι εγκατάλειψη Θεού».
 
 
     Την Ζ. Καραϊσκάκη γνώριζα από κοπέλα. Ήταν η προσωποποίηση της αγνότητας. Σπούδασε, έγινε δασκάλα και παντρεύτηκε. Ο Θεός της χάρισε τρία παιδάκια. Σε νεαρά ηλικία αρρώστησε από καρκίνο. Πήγα να την επισκεφτώ στο νοσοκομείο. Στο δρόμο σκεπτόμουν σε ποια κατάσταση ψυχολογική θα την έβρισκα. Ήταν ευδιάθετη και ειρηνική. Κουβεντιάσαμε αρκετή ώρα. Παρατήρησα ότι δίπλα της είχε κάτι χαρτιά. Την ρώτησα τι είναι κι εκείνη μου απάντησε ότι είναι τα τετράδια των μαθητών της, τα οποία φρόντιζε να διορθώσει, για να μην αφήσει εκκρεμότητες. Σήκωσε αγόγγυστα και δοξολογικά τον σταυρό της, δίνοντας κουράγιο η ίδια στους  συγγενείς της και εκοιμήθη ειρηνικά σε ηλικία 32 ετών.
 
 
     Τα δύσκολα προβλήματα τα βάζουν στους καλούς μαθητές, είπε χαριτωμένα κάποια στιγμή ο π. Θεολόγος, εννοώντας τις θλίψεις. Μερικοί άνθρωποι καυχώνται ότι, ενώ ζουν στην αμαρτία, δεν παθαίνουν τίποτε στην υγεία τους. Όμως, το αύριο κανείς δεν το ξέρει».
 
 
     Είναι πολύ ωφέλιμο, είπε ο π. Θεολόγος να διατηρούμε διαρκώς την μνήμη του Θεού και του θανάτου, να αγωνιζόμαστε τον καλό αγώνα και να είμαστε πάντοτε έτοιμοι, όταν μας καλέσει ο Θεός με το θάνατο. Όπως ο απόστολος Παύλος που ηγωνίζετο και έλεγε: «επιθυμώ αναλύσαι και σύν Χριστώ είναι».
 
 
     Κάποια στιγμή τον ερώτησα: «Γιατί πολλοί άνθρωποι δεν εξομολογούνται;». Κι εκείνος απάντησε: «Οι κυριότεροι λόγοι για τους οποίους πολλοί άνθρωποι δεν εξομολογούνται, είναι η άγνοια, ο εγωισμός και η αμαρτωλή ζωή. Άλλες αιτίες είναι η ιεροκατηγορία και το αντιεκκλησιαστικό πνεύμα της εποχής μας».
 
 
     Υπάρχει η τάση, παρατήρησε, μερικοί άνθρωποι να θέτουν στην άκρη την αγία Γραφή και να μελετούν τους Πατέρες της Εκκλησίας. Αυτό όμως δεν είναι σωστό. Πρέπει να μελετούμε και την Αγία Γραφή και τους αγίους Πατέρες. Ένα υπέροχο βιβλίο, το καλύτερο στο είδος του, είναι «Το μυστήριο του θανάτου». του κ Ν. Βασιλειάδου.
 
 
     Στην ερώτηση πώς να αντιμετωπίζουμε τους λογισμούς της υπερηφάνειας, έδωσε την παρακάτω σοφώτατη απάντηση: «Εμείς οι άνθρωποι κάνουμε το λάθος και συγκρίνουμε τους εαυτούς μας με τους άλλους ανθρώπους, ενώ θα έπρεπε να συγκρίνουμε τον εαυτό μας με τους αγίους, οπότε θα βλέπαμε πόσο μηδαμινοί και αμαρτωλοί είμαστε. Έπειτα ο απόστολος Παύλος λέει: «Τι έχεις ο ούκ έλαβες; Ει δε και έλαβες,  τι καυχάσαι ως μη λαβών;». Αλλά έστω ότι φτάσαμε στο πέντε της αρετής. Ντροπή σου, πρέπει να λέμε στον εαυτό μας, διότι μπορούσαμε να είμαστε στο δεκαπέντε ή και στο πενηνταπέντε ακόμη.
 

Παγκόσμια κατακραυγή: Το Ισραήλ είναι "κράτος" Τρομοκράτης Εγκληματίας κατά της Ανθρωπότητας


ΑΠΛΑ ΣΥ-ΓΚΛΟ-ΝΙ-ΣΤΙ-ΚΟ… Γράμμα σε έναν ισραηλινό στρατιώτη.

Α
 
 
AΠΟΔΟΣΗ-ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: HELLASFORCE

Τρεις εβδομάδες τώρα στη στρατιωτική επίθεσή σας στο πιο πυκνοκατοικημένο κομμάτι της γης σε όλο τον κόσμο, πώς νιώθεις; Πώς αισθάνεσαι να παρακολουθείς τους πυραύλους και τις βόμβες σας- από αέρος, από τη γη και τη θάλασσα – να ρίχουν τη Λωρίδα της Γάζας στα ερείπια;

Πεινασμένοι, πολιορκημένοι, αλλά αλύγιστοι, τα 1.8 εκατομμύρια άτομα που έχουν φυλακιστεί εκεί δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, εκτός από το να αντέξουν καθώς οι βόμβες σας και οι πύραυλοι πέφτουν σαν βροχή, με στόχο νοσοκομεία, σχολεία, δημόσια κτίρια, σπίτια, αστυνομικά τμήματα, ακόμη και συγκροτήματα του ΟΗΕ, όπου οι άνθρωποι είχαν αναζητήσει καταφύγιο. Εξακολουθούν να πιστεύουν, παρά τις δεκαετίες απογοήτευσης και προδοσίας, στην ιερότητα και την προστασία του διεθνούς δικαίου.
 
 

Πέμπτη, 31 Ιουλίου 2014

Αποτειχισι: Πατερα Νικολαε Μανωλη εγκαταλειψτε τον ΚΑΚΟΔΟΞΟ γεροντα Αγαθωνα απο πνευματικο σας.. Αυτη ειναι η εντολη των Αγιων του Θεου. Θα συνεχισετε να επικοινωνειτε με τους Αγιους του Θεου ή με τον ΚΑΚΟΔΟΞΟ Γεροντα Αγαθωνα; Γεμισε το Αγιον Ορος με σκοτισμενους κακοδοξους επειδη κοινωνουν και συμπλεουν με τον επισκοπο τους Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο και ΜΟΛΥΝΟΝΤΑΙ απο τον συγχρωτισμο μαζι του.

  =================

Η διαμαρτυρία των Αγιορειτών προς υπουργό Παιδείας και ο γ. Αγάθων! (Από τον "Ορθ. Τύπο)




Μὲ τὸν τίτλο «Ἀποκαλυπτικὴ συζήτησις Ἁγιορειτῶν Πατέρων μὲ τὸν ὑπουργὸν Παιδείας κ. Λοβέρδον» δημοσίευσε ὁ «Ὀρθόδοξος Τύπος» Ἐπιστολὴ μοναχῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους (25 Ἰουλίου, φ. 2032, σελ. 1 καὶ 7).




Σύμφωνα μὲ τὴν ἐπιστολή, ὁ Ἡγούμενος τῆς Ἱ. Μονῆς Φιλοθέου Νικόδημος, εἶχε γίνει ἀποδέκτης τῆς ἀνησυχίας καὶ τῆς δυσαρέσκειας πολλῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων γιὰ τὸ γεγονὸς ὅτι  ἡ Κυβέρνηση προσπαθεῖ (διὰ τῆς ἐπισκέψεως αὐτῆς τοῦ Ὑπουργοῦ Παιδείας καὶ τῶν ἑκατέρωθεν φιλοφρονήσεων) νὰ καλύψει τὴν προδοτικὴ γιὰ τὸ Ἔθνος καὶ τὴν Ἐκκλησία πολιτική. Ἀνέλαβε λοιπὸν ὁ Ἡγούμενος Νικόδημος νὰ ἐκφράσει τὶς ἀνησυχίες τῶν Ἁγιορειτῶν γιὰ τὴν πολιτικὴ τῆς Κυβερνήσεως στὸν Ὑπουργό.



Τότε, ἐπενέβη ὁ Ἡγούμενος τῆς Ἱ. Μ. Κωνσταμονίτου Ἀγάθων «γιὰ νὰ σταματήσει αὐτὴν τὴν κόντρα, ποὺ χαλοῦσε τὴν ὡραία ἀτμόσφαιρα τῆς πανήγυρης!» καὶ ἀσφαλῶς νὰ ...βγάλει τὸν Ὑπουργὸ ἀπὸ τὴν δύσκολη θέση!




Ὁ Γέροντας Ἀγάθων, ὅπως εἴδαμε ἄλλες δυὸ φορές, ἔδρασε πυροσβεστικά, ὁμολογώντας μὲν ὅτι ἡ ἀντίθεος δράση τῶν Οἰκουμενιστῶν πρέπει νὰ ἀντιμετωπισθεῖ μὲ τὴν Διακοπὴ Μνημοσύνου τῶν ἡγετῶν του Πατριαρχῶν καὶ Ἐπισκόπων, ἀποτρέποντας ὅμως μὲ τὰ λόγια καὶ τὸ παράδειγμά του αὐτὴν τὴν ἀναγκαία ἐνέργεια, ἐπειδὴ οἱ συνάδελφοί του Ἡγούμενοι (ὅπως διέγνωσε καὶ τοῦ εἶπε ὁ γέροντας Ἐφραίμ), «τὰ τρία τὰ ἄλλα τὰ ἀδέλφια σου δὲν μποροῦν νὰ σὲ ἀκολουθήσουν. Δὲν ἔχουν αὐτὸ τὸ σθένος, δὲν ἔχουν αὐτὴν τὴν ἱκανότητα, δὲν ἔχουν αὐτὰ τὰ προσόντα»!(*)




Τώρα, ποὺ κάποιο ἀπὸ τὰ ἀδέλφια του βρῆκε τὸ σθένος νὰ ἀντιδράσει (ἔστω πρὸς Ὑπουργό, ἄνθρωπο τῆς ἴδιας Νεοταξικῆς νοοτροπίας σὲ πολιτικὸ ὅμως ἐπίπεδο), ὁ γ. Ἀγάθων ἀποτρέπει αὐτὴν τὴν ἀντίδραση, τὴν διαμαρτυρία πρὸς τὸν Ὑπουργὸ Λοβέρδο (ὁ ὁποῖος ὡς γνωστὸν ὑποστήριξε τοὺς σαϊεντολόγους ἐναντίον τῆς Ἐκκλησίας). Καὶ τὸν ἀποτρέπει «γιὰ νὰ μὴ χαλάσει τὴν ὡραία ἀτμόσφαιρα!».


Πράγματι περίεργος ὁ ρόλος του!



Παραθέτουμε σὲ φωτοαντίγραφο ἀπὸ τὸν «Ὀρθόδοξο Τύπο» τὴν ἐπιστολὴ τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων.
(*) Τὰ σχετικὰ δημοσιεύματα γιὰ τὸν γ. Ἀγάθωνα, ἐδῶ:
http://paterikiparadosi.blogspot.gr/2014/07/blog-post_7781.html

Απάντηση Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης Άνθιμου σε Ανδρέα Λοβέρδο, τέσσερις Μητροπολίτες Θράκης και Θεολογική Σχολή για την ίδρυση Τμήματος Ισλαμικών Σπουδών

«Ἤκουσα ἀπὸ τὸν Τηλεοπτικὸ Σταθμὸ ΣΚΑΪ τὴν συζήτηση γιὰ τὴν προσπάθεια ποὺ γίνεται νὰ ἱδρυθῇ στὴ Θεσσαλονίκη ‘Κατεύθυνση Ἰσλαμικῶν Σπουδῶν’ μέσα στὴν Ὀρθόδοξη Θεολογικὴ Σχολὴ τοῦ ΑΠΘ.


Τὴν προσπάθεια αὐτὴ ἐνέκρινε κατὰ πλειονοψηφία τὸ Τμῆμα Θεολογίας καὶ ἀπέῤῥιψε κατὰ πλειονοψηφία τὸ Τμῆμα Ποιμαντικῆς καὶ Κοινωνικῆς Θεολογίας.


Ἡ προσπάθεια αὐτὴ εἶναι κατὰ τὴν ἄποψή μου καὶ τὴν αἴσθηση τοῦ λαοῦ τῆς Θεσσαλονίκης ἐγκληματική.


Ἐνῷ τὸ πρόβλημα τῆς Θράκης μας εἶναι τόσο σοβαρό, οἱ δικοί μας θέλουν νὰ ἐπεκτείνουν τὴν παρουσία τῶν Ἰσλαμιστῶν στὴ Θεσσαλονίκη!



Πέραν αὐτοῦ, τίθεται τὸ ἐρώτημα:


Εἶναι δυνατὸν ποτὲ νὰ συνυπάρξῃ τὸ Ἰσλὰμ μὲ τὴν ὀρθόδοξη Χριστιανικὴ Θεολογία;


Ἐὰν τελικὰ αὐτὸ συμβῇ, μέσα σὲ δυὸ χρόνια οἱ Τοῦρκοι θὰ ὑπερηφανεύωνται ὅτι ἐπεκτείνονται ἀπὸ τὸν Ἕβρο μέχρι τὴν Θεσσαλονίκη!


Οἱ Τοῦρκοι ἐμπαίζουν σαράντα χρόνια τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο μας γιὰ τὴν ἐπαναλειτουργία τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τῆς Χάλκης, καὶ ἐμεῖς τοὺς λέμε περάστε στὴ Θεσσαλονίκη. Εἶναι ἔγκλημα αὐτὸ ποὺ ἐπιχειρεῖται.


Ὁ ὑπουργὸς Παιδείας καὶ Θρησκευμάτων κ. Ἀνδρέας Λοβέρδος, τὸν ὁποῖο γνωρίζω καὶ ἐκτιμῶ, γιὰ νὰ δικαιολογήσῃ τὴν θετικὴ ἄποψή του ἐπὶ τοῦ θέματος, ἐχρησιμοποίησε ὡς ἐπιχείρημα, ὅτι οἱ τέσσαρες Μητροπολῖτες τῆς Θράκης, οἱ ὁποῖοι μοῦ εἶναι πολὺ ἀγαπητοί, συμφωνοῦν στὴ λειτουργία Κατευθύνσεως Ἰσλαμικῶν Σπουδῶν στὴν Ὀρθόδοξη Θεολογικὴ Σχολὴ τοῦ ΑΠΘ !


Κύριε Ὑπουργέ, συγγνώμη, ἀλλὰ θέσατε, παρακαλῶ, τὸ ἐρώτημα στὸν Γενικὸ Γραμματέα Θρησκευμάτων, λόγῳ ἁρμοδιότητος, τὸ ἑξῆς ἐρώτημα:


Τέσσαρες ἢ καὶ περισσότεροι Μητροπολῖτες ἐπαρχιοῦχοι, ἔχουν τὸ δικαίωμα νὰ ἀποφασίσουν ἐνυπογράφως, ἐπὶ ἑνὸς οἱουδήποτε ζητήματος, τὸ ὁποῖον ἀφορᾷ σὲ μία ἄλλη Μητρόπολη;


Δηλαδὴ οἱ τέσσαρες Μητροπολῖτες τῆς Θράκης θὰ ἀποφασίσουν γιὰ τὴν λύση ἑνὸς σοβαροτάτου προβλήματος, τὸ ὁποῖον ἀφορᾷ στὴν Ἀποστολικὴ καὶ ἱστορικὴ Μητρόπολη τῆς Θεσσαλονίκης; Κύριε ἐλέησον.


Ὅσον γιὰ τὰ ἄλλα ποὺ ἐλέχθησαν στὴν ἐκπομπὴ τοῦ ΣΚΑΪ ἐκ μέρους τοῦ Δημάρχου κ. Μπουτάρη καὶ τῶν ἐκφωνητῶν-δημοσιογράφων βρίθουν ἐσφαλμένων ἐκτιμήσεων καὶ διατυπώσεων.


Εἶναι χρέος ὅλων μας νὰ ἀξιολογήσωμε τὴν προσπάθεια τῆς Τουρκίας νὰ ἐπεκταθῇ καὶ πάλι στὴ Βαλκανικὴ μὲ πονηροὺς τρόπους καὶ νὰ προσέξωμε τὶς φρικαλεότητες στὸ Ἱρὰκ καὶ στὴ Συρία γιὰ θρησκευτικοὺς λόγους.


Ἡ Ἑλλάδα μας εἶναι ὀρθόδοξη χριστιανικὴ χώρα καὶ μέλος τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως. Δὲν δεχόμεθα ἰσλαμοτουρκικὲς παρουσίες στὴν πατρίδα μας.
+ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ


ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΘΙΜΟΣ

Οι "Μεταπατερικές εκβλαστήσεις" επιβεβαιώνονται!



«Λίγα λόγια για την ανάρτηση του κ. Σημάτη "Μεταπατερικές εκβλαστήσεις".
Το πρόβλημα που έχει η συλλογιστική σας είναι ότι θεωρείτε ότι οι παλαιοί Πατέρες ήσαν Αγιοι (και πράγματι είναι), και επομένως οι γνώμες τους ισχύουν εσαεί, και για κάθε περίσταση, ενώ οι σημερινοί Επίσκοποι είναι ελεεινοί και τρισάθλιοι, ανίκανοι, αιρετικοί, ανόητοι να κατανοήσουν τα θέματα, φοβιτσιάρηδες, θεσιθήρες, αρχομανείς, κλπ.
Ομως, οι σημερινοί Επίσκοποι δεν προσεύχονται? Δεν λειτουργούν? Δεν παρθενεύουν? Δεν έλαβαν την Χάριν του Αγίου Πνεύματος κατά την χειροτονία τους? Δεν κάνουν όλα τα έργα που οφείλουν στην Μητρόπολη τους?
Για ποιό λόγο λοιπόν να τους θεωρήσουμε όπως ανέφερα προηγουμένως? Επειδή δεν αποτειχίζονται και δεν συμφωνούν με αυτή την τακτική?
Το Αγιον Πνεύμα που εφώτιζε τους παλαιούς Πατέρες, μπορεί να φωτίζη και τους σημερινούς να μήν αποτειχιστούν, πιθανόν διότι σήμερα είναι διαφορετικές οι συνθήκες. Εχουμε εμείς την διορατική ικανότητα να το διαψεύσουμε? Υποχρεούται το Αγιον Πνεύμα να συμφωνή με την αποτείχιση?
Ο Παράκλητος ευρίσκεται συνεχώς μέσα στην Εκκλησία. Οπως εφώτιζε τον Μέγα Βασίλειο τότε, έτσι φωτίζει και σήμερα τον τάδε Επίσκοπο, τον τάδε ασκητή, τον τάδε μοναχό.
Να μην έχετε αμφιβολία γι αυτό».
 
 
Μοῦ ἀποδίδετε θέσεις ποὺ δὲν διετύπωσα.
Ἀσφαλῶς καὶ δὲν ἦσαν Ἅγιοι ὅλοι οἱ παλαιοὶ Ἐπίσκοποι. Ἀνάμεσά τους ὑπῆρχαν καὶ ἀδιάφοροι, καὶ ἀνάξιοι, καὶ φοβιτσιάρηδες, καὶ ἔκφυλοι, καὶ αἱρετικοί. Ὅσων ὅμως φανέρωσε ὁ Θεὸς τὴν ἁγιότητα, εἶναι ἀναμφισβήτητα Ἅγιοι καὶ ἄξιοι μιμήσεως. Ἐκτὸς αὐτοῦ, ὅμως, ὅταν ἀναφερόμαστε στοὺς Ἁγίους, ἰδιαίτερα γιὰ θέματα Πίστεως, ἐπιλέγουμε τὴν διδασκαλία τους ἐκείνη, ποὺ ἐκφράζει τὶς διαχρονικὲς θέσεις τῆς Ἐκκλησίας, ποὺ συμφωνεῖ μὲ τὶς θέσεις τῶν ἄλλων Ἁγίων, δηλαδὴ μιλᾶμε (πιστεύω θὰ ἔχετε ἀκουστὰ τὸν ὅρο) γιὰ τὴ συμφωνία τῶν Ἁγίων Πατέρων (consensus patrum), ἀφοῦ καὶ οἱ Ἅγιοι εἶναι δυνατὸν κάπου νὰ σφάλλουν.
Πόσο μᾶλλον οἱ σύγχρονοι Ἐπίσκοποι για]τοὺς ὁποίους ἐν τούτοις,
 
 
α) Δὲν ἰσχυρίστηκα (ὅπως γράφετε) ὅτι ὅλοι «είναι ελεεινοί και τρισάθλιοι, ανίκανοι, αιρετικοί, ανόητοι να κατανοήσουν τα θέματα, φοβιτσιάρηδες, θεσιθήρες, αρχομανείς, κλπ.»! Οὔτε μίλησα γιὰ τὴν ἠθική τους ὑπόσταση. Μιλώντας γι’ αὐτοὺς ἀναφέρομαι κατ’ ἐξοχὴν στὴν ἀντιμετώπιση τῶν θεμάτων τῆς Πίστεως.
 
 
β) Ἐκεῖνο, ἐπίσης, ποὺ εἶναι ἐξόφλαλμο καὶ πρέπει ἐπιτέλους νὰ γίνει κατανοητό, εἶναι ὅτι οἱ σύγχρονοι Ἐπίσκοποι δὲν μιμοῦνται τοὺς Ἁγίους Πατέρες στὴν ἀντιμετώπιση τῆς Παναιρέσεως τοῦ καιροῦ μας, τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀλλὰ τέμνουν νέα ὁδό, καινοτομοῦν. Αὐτὴ ἡ διαπίστωση φτάνει, ὄχι μόνο γιὰ νὰ ἀποφεύγουμε τὸ παράδειγμά τους, ἀλλὰ ἐπιπλέον καὶ γιὰ νὰ τοὺς καταγγέλλουμε γιὰ τὴν διαστροφὴ τῆς Πατερικῆς Παραδόσεως.
 
 
Ἀσφαλῶς ἀνάμεσα στοὺς Ἐπισκόπους ὅλων τῶν ἐποχῶν, θὰ ὑπάρχουν καὶ ἀδιάφοροι, καὶ ἀνάξιοι, καὶ ἔκφυλοι, καὶ αἱρετικοί. Μέχρι τώρα, ὅμως, κανένα ἀπὸ αὐτοὺς ἡ Ἐκκλησία δὲν ἀνακήρυξε Ἅγιο. Ὁπότε, ποιά λογικὴ ἔχει ἡ θέση σας, ὅτι πρέπει νὰ τοὺς θεωροῦμε, ὡσὰν νὰ πράττουν φωτιζόμενοι ἀπὸ τὸ Ἅγιον Πνεῦμα, αὐτοὶ ποὺ δὲν ἀκολουθοῦν ὅ,τι τὸ Ἅγιον Πνεῦμα φώτισε νὰ κάνουν οἱ παλαιότεροι Ἅγιοι Πατέρες;
 
 
Καὶ Μήπως τὸ Ἅγιον Πνεῦμα τοὺς «φωτίζει» νὰ συμπροσεύχονται μὲ αἱρετικούς; Μήπως τὸ Ἅγιον Πνεῦμα τοὺς «φώτισε» νὰ γίνουν καὶ νὰ παραμένουν μέλη τοῦ Π.Σ.Ε.; Μήπως τὸ Ἅγιον Πνεῦμα τοὺς «φώτισε» νὰ ἄρουν τὰ ἀναθέματα τῶν Παπικῶν, καὶ παρὰ τὴν κατακραυγὴ νὰ διατηροῦν αὐτὴν τὴν ἄρση δεκαετίες; Μήπως τὸ Ἅγιον Πνεῦμα τοὺς «φώτισε» νὰ προχωρήσουν στὴν Συμφωνία τοῦ Μπάλαμαντ; Μήπως τὸ Ἅγιον Πνεῦμα τοὺς «φωτίζει» νὰ διατηροῦν ὅλες αὐτὲς τὶς ἀντι-ἁγιοπνευματικὲς ἐνέργειες ὡς ”κεκτημένα” ποὺ δὲν πρέπει νὰ τὰ χάσουν;
 
 
Ρωτᾶτε: «Ομως, οι σημερινοί Επίσκοποι δεν προσεύχονται? Δεν λειτουργούν? Δεν παρθενεύουν? Δεν έλαβαν την Χάριν του Αγίου Πνεύματος κατά την χειροτονία τους? Δεν κάνουν όλα τα έργα που οφείλουν στην Μητρόπολη τους?».
 
 
Ἀσφαλῶς, μὲ αὐτὰ ποὺ γράφετε, δείχνετε ὅτι, οὔτε τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση γνωρίζετε, οὔτε τὴν πραγματικότητα τοῦ ἐπισκοπικοῦ ἀδελφάτου! Δὲν ζεῖτε στὴν Ἑλλάδα; Δὲν ἀκούσατε γιὰ σκάνδαλα ἐπισκοπικά; Καὶ δὲν μιλάω κυρίως γι’ αὐτὰ ποὺ γράφουν οἱ δημοσιογράφοι, ἀλλὰ γι’ αὐτὰ ποὺ ὁ ἕνας Ἐπίσκοπος κατηγορεῖ τὸν ἄλλον. (Σύντομα θὰ σᾶς θυμήσουμε κάποια). Μπορεῖτε ἐσεῖς νὰ μᾶς διαβεβαιώσετε ὅτι ὅλα τὰ παραπάνω χριστιανικὰ καθήκοντα τὰ ἐπιτελοῦν οἱ Ἐπίσκοποι; Ἀλλὰ κι ἂν τὰ ἐπιτελοῦν, δὲν ἔχετε ἀκούσει τὸν λόγο τοῦ Κυρίου: «Κύριε Κύριε, οὐ τῷ σῷ ὀνόματι προεφητεύσαμεν, καὶ τῷ σῷ ὀνόματι δαιμόνια ἐξεβάλομεν, καὶ τῷ σῷ ὀνόματι δυνάμεις πολλὰς ἐποιήσαμεν; καὶ τότε ὁμολογήσω αὐτοῖς ὅτι οὐδέποτε ἔγνων ὑμᾶς» (Ματθ. ζ΄ 22). Ἢ τὸν λόγο τοῦ ἁγίου Ἰγνατίου: «πᾶς ὁ λέγων παρὰ τὰ διατεταγμένα, κἂν ἀξιόπιστος ᾖ, κἂν νηστεύῃ, κἂν παρθενεύῃ, κἂν σημεῖα ποιῆ, κἂν προφητεύῃ, λύκος σοι φαινέσθω, ἐν προβάτου δορᾷ, προβάτων φθορὰν κατεργαζόμενος»;  (Ἁγ. Ἰγνατίου Θεοφόρου πρός Ἥρωνα, ΒΕΠΕΣ 2,330).
 
 
Ἀλλὰ καὶ σὲ ἄλλο σημεῖο πάλι ὁ ἀπόστολος Παῦλος μᾶς συμβουλεύει νὰ ἀκολουθοῦμε τοὺς Πατέρες κάθε ἐποχῆς, ἀφοῦ πρῶτα διαπιστώσουμε ὅτι ὑγιαίνουν ὡς πρὸς τὴν πίστη καὶ δὲν ἀκολουθοῦν “διδαχαῖς πικοίλαις καὶ ξέναις”, ὡς εἶναι οἱ διδαχὲς τοῦ Βατικανοῦ καὶ τοῦ Π.Σ.Ε. περὶ ἀνοχῆς, διαφορετικότητος καὶ τῆς ποικιλίας χαρισμάτων ποὺ τάχα τὸ Ἅγιον Πνεῦμα χαρίζει στοὺς αἱρετικούς: «Μνημονεύετε τῶν ἡγουμένων ὑμῶν, οἵτινες ἐλάλησαν ὑμῖν τὸν λόγον τοῦ Θεοῦ, ὧν ἀναθεωροῦντες τὴν ἔκβασιν τῆς ἀναστροφῆς μιμεῖσθε τὴν πίστιν. ᾿Ιησοῦς Χριστὸς χθὲς καὶ σήμερον ὁ αὐτὸς καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας. διδαχαῖς ποικίλαις καὶ ξέναις μὴ παραφέρεσθε» (Ἑβρ. ιγ΄ 7, 9).
 
 
Καὶ γιὰ νὰ τελειώνουμε. Γράφετε: «Το Αγιον Πνεύμα που εφώτιζε τους παλαιούς Πατέρες, μπορεί να φωτίζη και τους σημερινούς να μήν αποτειχιστούν, πιθανόν διότι σήμερα είναι διαφορετικές οι συνθήκες. Εχουμε εμείς την διορατική ικανότητα να το διαψεύσουμε? Υποχρεούται το Αγιον Πνεύμα να συμφωνή με την αποτείχιση?»!
 
 
Ἐμεῖς, Ἀνώνυμε, δὲν ἔχουμε αὐτὴ τὴν διορατικότητα, οὔτε ἀσχολούμαστε μὲ πιθανότητες! Ἀκολουθοῦμε τὴν Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας· ὅ,τι τὸ Ἅγιον Πνεῦμα διὰ τῶν Προφητῶν καὶ Ἁγίων μᾶς ἐδίδαξε. Τὴν ἄμεση ἀπομάκρυνση ἀπὸ τὴν αἵρεση. Ὁποιαδήποτε αἵρεση. Καὶ τὸ Ἅγιον Πνεῦμα, ὁ Θεὸς δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ διαψεύσει τὸν ἑαυτό Του. Ἂν δὲ κάποιος, ὅπως ἐσύ, μᾶς διδάσκεις διαφορετικὰ ἀπὸ τὴν Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας, δὲν θὰ σὲ ἀκούσουμε, ἀλλὰ θὰ σὲ παραπέμψουμε στὸν ἀπόστολο Παῦλο:
 
«Ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω»! (Γαλ. 1, 8)
Σημάτης Παναγιώτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου