Σάββατο, 17 Μαΐου 2014


Προδομενε ΛΑΕ...ΘΑΨΤΟΥΣ, ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ ΤΟΥΣ, ΑΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟΥΣ....KANE TOYΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ....



«ΠΟΥΛΟΥΝ» ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ 

ΓΙΑ ΝΑ «ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ» ΨΗΦΟΥΣ


 Ο Νεοναζι που εθαψε την Πατριδα μας και τον λαο της,

να παη στον Αγυριστο.



       Oι Προσκυνημενοι με τους προσκυνημενους


Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης



Μόνο αηδία προκαλεί η συνεχιζόμενη προσπάθεια εκμετάλλευσης του θρησκευτικού φρονήματος από τον ηγέτη των κυβερνώντων για να κερδίσει χριστιανικούς ψήφους. Εκμεταλλευόμενος την δεδηλωμένη αθεΐα της αντιπολίτευσης, δεν χάνει ευκαιρία να δίνει καλοστημένες παραστάσεις με θρησκευτικό «περιεχόμενο» για να παρασύρει αφελείς και καλοπροαίρετους Έλληνες ορθόδοξους να ψηφήσουν αυτούς που δεν δίστασαν να οδηγήσουν την χώρα στην μεγαλύτερη καταστροφή της μεταπολεμικής της ιστορίας και να εξοντώσουν το ορθόδοξο χριστιανικό φρόνημα με αλλεπάλληλα αντιχριστιανικά νομοσχέδια.



Μετά από εκείνη την αλγεινή παράσταση του Αγίου Όρους, όπου  ο πρωθυπουργός έδωσε τα «ρέστα» του με την συμπαραστάτη κάποιων υποτιθέμενων αγίων πάτερων, μπροστά στις κάμερες για να δείξει πως είναι ο θεοσεβής ηγέτης της χώρας, τώρα είχαμε την καινούργια παράσταση με την επίσκεψη, Παρασκευή βράδυ, του πρωθυπουργού στην Μονή Πετράκη στο Καθολικό της οποίας προσκύνησε τα ιερά λείψανα που υπάρχουν εκεί, ιδιαίτερα αυτά της Αγίας Παρασκευής η οποία είναι προστάτιδα των ματιών. Στην συνέχεια κατευθύνθηκε στο συνοδικό μέγαρο όπου σύσσωμη η Διαρκής Ιερά Σύνοδος και ο Αρχιεπίσκοπος τον υποδέχθηκαν μετά… «βαΐων και κλάδων».



Ιδού μόνο μερικά από τα επιτεύγματα του «θεοσεβή» πολιτικού που κάνει τα πάντα για την άγρα ορθόδοξων ψήφων στις προσεχείς εκλογές. Ψήφιση νομοσχεδίου στο ευρωκοινοβούλιο για την ανάδειξη της ομοφυλοφιλίας, νομοί διάλυσης της οικογένειας και του γάμου,  κατάργηση Κυριακής αργίας, ίδρυση τμήματος ισλαμικών σπουδών, μετατροπή των θρησκευτικών σε θρησκειολογία, κατάργηση θρησκευτικών αργιών στη δημόσια εκπαίδευση, ευτελισμός των μυστηρίων της βαπτίσεως και του γάμου.



Το 1994 ένας αείμνηστος φίλος αγωνιστής που πολέμησε στον εμφύλιο της Γιουγκοσλαβίας υπέρ τον ομόδοξων μας Σέρβων, είχε βγάλει ένα βιβλίο με τον τίτλο «Λέσχη Μπίλντεμπεργκ -Αυτοί που κυβερνούν τον κόσμο». Γράφει στο βιβλίο του ο Τάσος Δαρβέρης τα εξής πολύ ενδιαφέροντα: «Στις 27.09.1994, σε επικοινωνία μου με τον κ. Περικλή Κατσιούλα (σ.σ. στο περιοδικό Flash, τεύχος Ιούλιος 1992 και υπό τον τίτλο "Μυστικό Χρίσμα" είχε γράψει πως ο Αντώνης Σαμαράς ήταν ο μοναδικός Έλληνας πολιτικός που πήρε μέρος στη συνάντηση της Λέσχης στο Εβιάν της Γαλλίας) με διαβεβαίωσε πως ο ίδιος ο κ. Σαμαράς του είχε πει προσωπικά, πριν από τη δημοσίευση του άρθρου, ότι είχε λάβει μέρος τουλάχιστον σε μία ακόμα συνέλευση της Λέσχης Μπίλντεμπεργκ. Πάντα κατά τις διαβεβαιώσεις του κ. Κατσιούλα, ο κ. Σαμαράς του είχε πει ότι για εκείνη την – κατά τα άλλα – άγνωστη συμμετοχή του στις εργασίες της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ είχε μεσολαβήσει ο φίλος του, γιος του μακαρίτη εφοπλιστή και πρώην ιδιοκτήτη της Τράπεζας Κρήτης Στ. Καρρά». Θυμάστε ότι η τράπεζα Κρήτης ήταν η πέτρα του μεγάλου σκανδάλου Κοσκωτά.  Αλλά για τον στενό φίλο του κ Σαμαρά που τον μύησε στην Λέσχη Μπίλντεμπεργκ, στο ίδιο βιβλιο διαβαζουμε πως ήταν επί 18 χρόνια μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής των Συναντήσεων Μπίλντερμπεργκ.  Τον διαδέχτηκε ο Ελληνοκύπριος Γιώργος Δαυΐδ της Κόκα-Κόλα, που έχει διατελέσει στο παρελθόν μέλος του Δ.Σ. του Κέντρου για τη Δημοκρατία και τη Συμφιλίωση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Ο κ. Καρράς το 2008 συνελήφθη για παράβαση του νόμου «περί προστασίας Αρχαιοτήτων» από κλιμάκιο αστυνομικών της Δίωξης Αρχαιοκαπηλίας. Σε έρευνα που έγινε σπίτι του εντοπίστηκαν μαρμάρινα αντικείμενα, αρχαία νομίσματα και θρησκευτικά κειμήλια τα οποία δεν είχαν δηλωθεί στις αρμόδιες Υπηρεσίες. Παρ’ όλα αυτά διετέλεσε «μέγας άρχων» του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως (!!!!), ενώ  είναι ιδρυτής και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας για την Προστασία του Περιβάλλοντος και της Πολιτιστικής Κληρονομιάς.



Σήμερα βρισκόμαστε σε μια μεγάλη και κρίσιμη καμπή για την ιστορία μας και για την ύπαρξη μας. Βρισκόμαστε ανάμεσα σε ένα αδίστακτο, άθεο πολιτικό, με ύποπτο υπερατλαντικό παρασκήνιο και σε ένα θεομπαίχτη υποκριτή που είναι όργανο ξένων αντεθνικών και αντιχριστιανικών συμφερόντων. Δυστυχώς σε αυτή την πιο κρίσιμη περίοδο αντί οι πραγματικοί ποιμένες να καθοδηγούν το ποίμνιο να αντισταθεί σε όλη αυτή την ανθελληνική αντί-ορθόδοξη λαίλαπα, έχουμε φαρισαίους και δοσίλογους της πίστεως μας που συνεργάζονται με τον κατακτητή και την μασονική προδοτική εξουσία.



Ο αγώνας όμως δεν σταμάτησε γιατί… « Ήρθε ο καιρός να πολεμήση το καλό με το κακό, γιατί την παρανομία την έχουν κάνει νόμο και την αμαρτία μόδα. Όταν όμως δήτε συμφορές στην Ελλάδα, το κράτος να βγάζη παλαβούς νόμους και να υπάρχη γενική αστάθεια, μη φοβηθήτε θα βοηθήση ο Θεός», από τον Άγιο πατήρ Παΐσιο τον αγιορείτη.



ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ

Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

Καὶ προπαγάνδα ὑπὲρ τῶν συμπροσευχῶν κάνει τώρα ο κ. Βαρθολομαίος!


Kάθε μέρα, τώρα, προοδευτικὰ καὶ μεθοδικά, ἀδιάφορος γιὰ τὸν σκανδαλισμὸ τῶν πιστῶν, ὁ Πατριάρχης σπέρνει καὶ ἐμπεδώνει τὸν ἑωσφορικὸ ἰὸ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, μὲ λόγους, πράξεις, εἰκόνες. Συνεχίζει νὰ ξεγελᾶ τοὺς πιστούς, ὅτι οἱ ἐνέργειές του πηγάζουν ἀπὸ ...ἀγάπη γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία καὶ προσφορὰ τῆς Ὀρθοδοξίας στοὺς ἑτερόδοξους!

Ἀπειλὲς γιὰ τοὺς Ὀρθόδοξους ποὺ ἀντιδροῦν, μές στὴν τρελή χαρὰ μὲ τοὺς αἱρετικούς!


*   Εἶναι ὅμως φανερό, ἀπὸ τοὺς λόγους του,  (ποὺ μὲ αὐτὸ τὸ κείμενο σχολιάζουμε καὶ πρέπει νὰ τὸ ὑπενθυμίζουμε στοὺς ἀφελεῖς Ποιμένες ποὺ ἀποδέχονται τοὺς Διαλόγους ὡς ἔργον Θεοῦ καὶ ἐπιστροφῆς τῶν αἱρετικῶν), ὅτι τέτοια πρόθεση δὲν διακρίνεται οὔτε διὰ τοῦ μικροσκοπίου στοὺς λόγους τοῦ Πατριάρχη καὶ τοὺς περὶ αὐτόν. Πουθενὰ δὲν ὁμιλεῖ γιὰ μετάνοια, ἀποβολὴ τῶν αἱρέσεων καὶ ἐπιστροφὴ τῶν αἱρετικῶν, ἀλλὰ γιὰ «ειρηνικήν συνύπαρξιν των χριστιανών εντός των συγχρόνων πολυπολιτισμικών και πολυθρησκευτικών κοινωνιών της Γερμανίας», περὶ «ανοχής και καταλλαγής» καὶ «την προώθησιν έτι περαιτέρω των αδελφικών σχέσεων»!
*   Ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος, δὲν συμπροσεύχεται ἁπλῶς ὁ ἴδιος μὲ τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ τώρα πλέον προχωρεῖ  καὶ  σὲ  προπαγάνδα ὑπὲρ τῶν συμπροσευχῶν, παρακινώντας τοὺς πιστοὺς νὰ συμπροσεύχονται μαζί του «"εν ενί στόματι και μια καρδία" η δέησις ημών επισπάσηται το έλεος, την χάριν και την ευδοκίαν του Θεού επί τον κόσμον άπαντα».
Ἡ πρακτικὴ ἐξέλιξη τῆς αἱρέσεως!
*   Πολιτογραφήθηκε πλέον ὁ Πάπας ὡς ὁ ἁγιότατος Ἐπίσκοπος τῆς πρεσβυτέρας Ρώμης (ἄρα γιὰ τὸν σημειολογικὸ λόγο τοῦ Πατριάρχη, τῆς Ὀρθόδοξης Ρώμης), ὡς ὁ «Πρῶτος» τῆς Μίας Ἐκκλησίας, μὲ “οὐρά” του τὸν «Πρῶτο» τῆς Ὀρθοδοξίας: «ημείς οι λειτουργοί της Εκκλησίας, και ιδιαιτέρως η Αυτού Αγιότης ο Πάπας της Πρεσβυτέρας Ρώμης Φραγκίσκος και η ημετέρα Μετριότης»! Θαυμάστε τον! Ταπεινότατος ἀπέναντι στὸν Πάπα, κέρβερος γιὰ τα δικαιώματά του ἀπέναντι στοὺς Ὀρθόδοξους Πατριάρχες τῆς Ἀνατολῆς!
*   Καὶ συνεχίζει ὁ πατριάρχης: «Θα συναντηθώμεν (μετὰ τοῦ Πάπα) κατά τας αμέσως προσεχείς ημέρας εις τα Ιεροσόλυμα, εν τω φωτί, τη χαρά και τη ειρήνη της Αναστάσεως του Κυρίου»! Νά, λοιπόν, ἡ ἀντιστροφὴ τῶν πάντων, ποὺ ἀφήνει ἀδιάφορους τοὺς Ποιμένες: παρουσιάζεται ἀπὸ τὸν ἀρχι-αιρεσιάρχη τὸ σκότος ὡς φῶς, ἡ λύπη τῶν πιστῶν γιὰ τὴν συνάντηση ὡς χαρά, ἡ δυσφορία καὶ ἡ ἀγανάκτηση ὡς εἰρήνη!
*   Τέλος, ο Πατριάρχης τῶν Οἰκουμενιστῶν Βαρθολομαῖος, ἀναγνωρίζει ὡς Ἅγιο τὸν Πάπα Ἰωάννη ΧΧΙΙΙ, ὅπως ἀκριβῶς καὶ ὁ Ἀθηναγόρας, «προσδίδοντας σ’ αυτόν ευαγγελικές φράσεις  που τον παρομοιάζουν  με τον Ιωάννη τον Βαπτιστή τον Πρόδρομο,  τον πρόδρομο του Κυρίου μας» καὶ «δικαιολογεί πλήρως την τιμή της αγιοποίησης»!

Τα λεχθέντα ἀπὸ τὸν ΠΑΠΑ (τῆς Ἀνατολῆς)
κ. Βαρθολομαῖο Ἀρχοντώνη!

post_9405.html

Παρασκευή, 16 Μαΐου 2014

Τεράστια η Ευθύνη μας!



 
τοῦ Θεολογου κ. Σημάτη Παναγιώτη
 
 
Κράτησαν τὸν ἐπίζηλο τίτλο, μὰ ἀποτελμάτωσαν τὸν ἀγώνα! Μὲ συμμάχους τους τὰ περισσότερα ἐκκλησιαστικὰ ἱστολόγια!

 
Ὅλοι οἱ συνειδητοὶ πιστοί –καὶ περισσότερο αὐτοί– βλέπουν τὴν κατάληξη τῆς ἄνισης μάχης, ἀλλὰ συνεχίζουν τὴν ἀντιπατερικὴ τακτική τους: νὰ καταγγέλλουν τὸν Οἰκουμενισμό, ἀλλὰ νὰ ἐπικοινωνοῦν μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές!!!

Οἱ χιλιάδες πιστοὶ ποὺ ξεκίνησαν τὸν ἀγώνα ἐναντίον τῆς ἐλεύσεως τοῦ Πάπα στὴν Ἀθήνα, οἱ χιλιάδες πιστοὶ ποὺ ὑπέγραψαν τὴν «Ὁμολογία Πίστεως κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ»,  οἱ ἑκατοντάδες κληρικοὶ καὶ μοναχοὶ ποὺ συμμετεῖχαν στὶς Συνάξεις, ἀπομακρύνθηκαν ἀπογοητευμένοι ἀπὸ τὴν «μετα-πατερικὴ» τακτικὴ τῶν αὐτόκλητων καὶ αὐτόβουλων ἡγετῶν.

Πρώτη φορὰ στὴν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας ἡ αἵρεση κάνει τόση καὶ τέτοια θραύση στὶς συνειδήσεις τῶν πιστῶν καὶ οἱ Ποιμένες λουφάζουν, ἐπιτρέπουν στὴν αἵρεση νὰ ἐπεκτείνεται ἀνεξέλεγκτα, νὰ ναρκώνει μὲ τὸν θανατηφόρο ἰό της τὶς ψυχὲς τῶν πιστῶν, ποὺ ἔπαυσαν νὰ ἀντιδροῦν. Σὰν τὸ «βατραχάκι»! (Ἐδῶ).

Δὲν θὰ ἐπαναλάβουμε τὰ τελευταῖα παρόμοια γεγονότα. Καὶ εἶναι πολλά.

Συνεχίστε Πατέρες νὰ ἀσεβεῖτε στὴν Ἱερή μας Παράδοση. Συνεχίστε νὰ παραμένετε σὲ κοινωνία μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές "ἄχρι καιρού", "ἄχρι κοινοῦ ποτηρίου" κατὰ τὸν μητρ. Πειραιῶς Σεραφείμ. Ἡ εὐθύνη σας γιὰ τὸν ἐγκλωβισμὸ τῶν πιστῶν στὴν ἀφομοιωτικὴ τακτικὴ τῆς Παναιρέσεως εἶναι μεγάλη. Καὶ ἡ εὐθύνη ὅσων σᾶς ἀκολουθοῦν. Καὶ ἡ δική μας.

Δεῖτε στὸ Βίντεο (καὶ τὸ κείμενο ἀπὸ τὸ ἱστολόγιο "Ἀκτίνες") τὶς τιμὲς ποὺ ἀπολαμβάνει ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, μὲ τοὺς ὁποίους ἔχει ἐξομοιωθεῖ. Καὶ ἂν μπορεῖτε, φανταστεῖτε ποιός Ἅγιος τῆς Ἐκκλησίας μας θὰ δεχόταν ἀπὸ αἱρετικοὺς τέτοιες τιμές ἢ ποιός Ἅγιος μᾶς ἔδωσε ἕνα τέτοιο παράδειγμα;


Φραγκφούρτη 12/05/2014
Ανακοίνωση του Οικουμενικού Πατριαρχείου αναφέρει: Ο Οἰκουμενικός Πατριάρχης μετέβη εἰς τόν ἐπ’ ὀνόματι τοῦ Ἁγίου Ἀποστόλου Βαρθολομαίου τιμώμενον Καθολικόν Καθεδρικόν Ναόν, ὑπαντηθείς τιμητικῶς ἐν τῇ εἰσόδῳ αὐτοῦ καί προσφωνηθείς ὑπό τοῦ Θεοφ. Ἐπισκόπου Δρος Thomas Löhr, τοῦ Ἀρχιερατικοῦ Ἐπιτρόπου Φραγκφούρτης Αἰδεσιμ. κ. Johannes zu Eltz καί τοῦ Δημάρχου τῆς πόλεως κ. Peter Feldmann. 
Πατριάρχης προσεκύνησε μετ’ ἐκδήλου συγκινήσεως καί εὐλαβείας τό ἐν τῷ Ναῷ ἀποτεθησαυρισμένον ἀπό τοῦ ἔτους 1239 τμῆμα τῆς τιμίας κάρας τοῦ Ἁγίου Ἀποστόλου Βαρθολομαίου, προστάτου Αὐτοῦ καί τῆς πόλεως τῆς Φραγκφούρτης, τῶν παρισταμένων Ὀρθοδόξων κληρικῶν ψαλόντων τό «Χριστός Ἀνέστη» καί τό Ἀπολυτίκιον τοῦ Ἁγίου, καί ἐξεναγήθη ἐντός τοῦ ἐπιβλητικοῦ εἰς μέγεθος Ναοῦ, τό ἱερόν βῆμα τοῦ ὁποίου κοσμεῖται διά τοιχογραφιῶν ἐξιστορουσῶν τόν βίον καί τό μαρτύριον τοῦ Ἀποστόλου. Πρός τιμήν τοῦ Πατριάρχου καί τῆς Συνοδείας Αὐτοῦ παρετέθη δεξίωσις ἐν τῇ παραπλεύρῳ Αἰθούσῃ, εἰς τήν ὁποίαν παρεκάθησε καί ἡ Εὐγεν. κα Εὐθαλία Κακιοπούλου, Γενική Πρόξενος τῆς Ἑλλάδος ἐν Φραγκφούρτῃ.
Δεῖτε στὶς "Ἀκτίνες"  τὶς προσφωνήσεις καὶ τὴν ὁμιλία τοῦ Πατριάρχη.
 http://aktines.blogspot.gr/2014/05/nikolaus-schneider.html#more

Πατριάρχης Βαρθολομαίος: «Σεβασμιώτατε Ἐπίσκοπε κύριε Nikolaus Schneider, Πρόεδρε τοῦ Συμβουλίου τῆς ἐν Γερμανίᾳ Εὐαγγελικῆς Ἐκκλησίας»
ΟΜΙΛΙΑ
ΤΗΣ Α.Θ.ΠΑΝΑΓΙΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ κ.κ.ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ
ΕΙΣ ΤΟΝ ΕΝ ΒΕΡΟΛΙΝΩι ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟΝ
ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΝ ΝΑΟΝ (BERLINER DOM)
(14 Μαΐου 2014)
Ἀειφορία, Βιωσιμότης καί Ὕμνος τοῦ Δημιουργοῦ
Ἔκκλησις διά μίαν οἰκολογικήν ἠθικήν ἐξ ὀρθοδόξου ἀπόψεως
Σεβασμιώτατε Ἐπίσκοπε κύριε Nikolaus Schneider, Πρόεδρε τοῦ Συμβουλίου τῆς ἐν Γερμανίᾳ Εὐαγγελικῆς Ἐκκλησίας,
Sehr geehrte Frau Präses Dr. Schwaetzer,

Ἱερώτατε ἀδελφέ Μητροπολῖτα Γερμανίας καί Ποιμενάρχα τῆς Θεοσώστου ταύτης Ἐπαρχίας κύριε Αὐγουστῖνε,
Ἱερώτατοι καί Θεοφιλέστατοι ἀδελφοί ἐν Χριστῷ,
Ἀδελφαί καί ἀδελφοί ἐν Χριστῷ,
Ἡ  Ὀρθόδοξος ἡμῶν Ἐκκλησία ἀντιμετωπίζει ἀγαπητικῶς................................................

ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΙΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΠΡΟΣ ΣΤΗΡΙΞΙΝ ΤΟΥ «ΠΡΩΤΕΙΟΥ»


τοῦ π. Ἄγγελου Ἀγγελακόπουλου
 
Ὁ εἴρων καθηγητὴς Θεολογίας καὶ τιτουλάριος (ἄνευ ποιμνίου) Ἐπίσκοπος Ἀβύδου Κύριλλος Κατερέλος, δεκανίκι κι αὐτὸς τῶν Οἰκουμενιστῶν

Οἱ μεταπατερικο τιτουλάριοι Ἐπίσκοποι, ἄνευ ποιμνίου (καὶ ἐκ τούτου ἀντικανονικοὶ ὡς μὴ ποιμένες) ποὺ ἔχει μαζέψει στὸ Φανάρι ὁ ἀρχηγός τους Βαρθολομαῖος, ἀκολουθοῦντες τὸν πρῶτο διδάξαντα Ζηζιούλα,  ἐργάζονται πυρετωδῶς γιὰ τὴν προώθηση τῶν Οἰκουμενιστικῶν σχεδίων, ποὺ ἐμμέσως διοχετεύονται ἀπὸ τὸ Βατικανό· «πυρετωδῶς», γιατὶ κατὰ τὶς ἐκμυστηρεύσεις κορυφαίων στελεχῶν, ἡ ἐπιθυμητὴ στοὺς Παπικοὺς «Ἕνωση τῶν Ἐκκλησιῶν» ἀπέτυχε πολλάκις, ἔχουν δὲ ὑπερβαθεῖ καὶ τὰ τελευταῖα ὅρια ποὺ προέβλεπε τὸ χρονοδιάγραμμα γιὰ τὴν «Ἕνωση»!
Αὐτὲς τὶς ἡμέρες ἕνας ἀκόμα τιτουλάριος ἀπέδειξε τὰ Οἰκουμενιστικὰ μεταπατερικά του φρονήματα, ἀνταποδίδοντας εὐγνωμόνως τὶς ὑπηρεσίες του πρὸς τὸν Πατριάρχη ποὺ τὸν ἀνέδειξε Ἐπίσκοπο· ὁ Ἀβύδου Κύριλλος Κατερέλος.
Μὲ ἄρθρο ποὺ πρόσφατα ἔγραψε, προσπάθησε –ἐπιστραστεύοντας τὴν μεταπατερικὴ αἵρεση– νὰ στηρίξει ἀναισχύντως «Πρωτεῖα», ὅπως ἀναισχύντως –ὡς ἀρχιμανδρίτης στὴ Γερμανία– ἔφτυσε τὸν γνωστὸ θεολόγο κ. Νικόλαο Σωτηρόπουλο, ἀσφαλῶς «ἵνα τῷ Πατριάρχῃ Βαρθολομαίῳ ἀρέσῃ» ποὺ ἀντικανονικῶς ἀφόρισε τὸν κ. Σωτηρόπουλο! (Τὸ περιστατικὸ τοῦ σιχαμεροῦ ἐμπτυσμοῦ συνέβη, ὅταν ὁ Ἄβύδου ἦταν, ὡς Ἀρχιμανδρίτης, «Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος Βάδης Βυρτεμβέργης, στη Στουτγάρδη της Γερμανίας», μέσα στὴν αἴθουσα στὴν ὁποία ἐπρόκειτο νὰ ὁμιλήσει ὡς καλεσμένος ὁ κ. Σωτηρόπουλος).
Τὶς ἄστοχες θέσεις τοῦ Ἀβύδου κ. Κυρίλλου καταδεικνύει στὸ παρακάτω ἄρθρο ὁ π. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος.
Πηγή: "Κατάνυξις"
 
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΟΦΙΛΕΣΤΑΤΟΥ
ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΒΥΔΟΥ κ. ΚΥΡΙΛΛΟΥ
εφημ. Ι. Ν. Αγίας Παρασκευής
 Ν. Καλλιπόλεως Πειραιώς

Εν Πειραιεί 14-5-2014


Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΑΣ ΑΝΟΙΓΕΙ «ΠΟΛΕΜΟ» ΚΑΙ  ΓΙΑ ΤΟΝ SOUTH STREAM

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης





Άλλο ένα «χαστούκι» φαίνεται πως αναμένεται να δεχτούμε στο μεγάλο ζήτημα των ενεργειακών αγωγών καθώς δεν υπάρχει καμία εθνική πολιτική στο τεράστιο αυτό ζήτημα. Σύμφωνα λοιπόν με ένα άκρως αναλυτικό δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας, Zaman, η Τουρκία θα διεκδικήσει μέσω διαπραγματεύσεων με τους Ρώσους, ο περίφημος ενεργειακός αγωγός, South stream, που θα συνδέει μέσω της Μαύρης Θάλασσας την Ρωσία με την Βουλγαρία σε πρώτη φάση, να μην περάσει στη συνεχεία από ελληνικό έδαφος, αλλά από την ανατολική Θράκη προς το Αιγαίο.

Ο αγωγός αυτός, South stream, ( «Güney Akım Boru Hattı» στα τουρκικά),  που συμφώνα με την τουρκική εφημερίδα θα έχει σε πρώτη φάση μήκος 1225 χιλιόμετρα και θα είναι δυνατότητας 63 δισεκατομμύρια κυβικών μέτρων, θα αναβαθμίσει σε μεγάλο βαθμό την Τουρκία στην περίπτωση που οι Τούρκοι κερδίσουν το παιχνίδι και τελικά ο αγωγός περάσει από την ανατολική Θράκη.  Η πλήρης ελληνική απουσία  και η μειοδοτική αδράνεια στο ζήτημα αυτό είναι το λιγότερο εγκληματική. Η ελληνική στάση δυστυχώς υπαγορεύεται από την ευρωπαϊκή κατοχή καθώς οι Ευρωπαίοι και οι Γερμανοί πολεμούν τον αγωγό αυτό για να εκδικηθούν την Ρωσία μετά την ένωση της Κριμαίας με την Ρωσική Ομοσπονδία.




ΨΗΦΕΙΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ, οπου και αν τους βρειτε, 
ΨΗΦΙΣΤΕ "ΚΟΙΝΩΝΙΑ" και ΟΧΙ αυτους που διελυσαν την Πατριδα ΟΧΙ αυτους που προδωσαν τα ιερα και τα οσια μας. 
Αυτους μαυριστε τους, θαψτε τους, εξαφανιστε τους. 
Μην τους χαρισετε γιατι αν τους δωσετε και παλι την εξουσια, δεν θα αφησουν ουτε τα ιχνη της διελευσης σας απο την γη. 





Ασφαλως και επικροτουμε και υπερθεματιζουμε οι χριστιανοι να ψηφισουν "ΚΟΙΝΩΝΙΑ" που την απαρτιζουν χριστιανοι, αλλα και εκει μονο τους σοβαρους, καταρτισμενους, εμπειρους, ωριμους, συγκροτημενους χριστιανους πολιτευτες.
Και τετοιοι υπαρχουν στην "ΚΟΙΝΩΝΙΑ".
Υπαρχουν ομως και φαιδροι και αστειοι και ανωριμοι και προσβολη του χριστιανου, σαν τον Δημητρη Σωτηροπουλο που εχει το γελοιο ιστολογιο ΕΛΛΑΣ - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.
Που γλυφει, κολακευει και εγκωμιαζει τους δεσποταδες της Προσκυνημενης Κυβερνησης των ΝΕΟΝΑΖΙ που ηπιαν το αιμα του λαου και ταπεινωσαν εξευτελιστικα τους Ελληνες και την Ελλαδα.
Που μουρσευτηκε οτι οτι οι ευρωβουλευτες παιρνουν πολλες δεκαδες χιλιαδες ευρω τον μηνα και ...απειλει(;;;) οτι θα τα διαθεση ολα για ...φιλανθρωπια!!!
Και τι θα παη να πη στην ευρωβουλη ο ..λιγος Σωτηροπουλος; 
Τις ανοησιες του;
Ειδε οτι γεμισε η βουλη και η ευρωβουλη απο φαιδρα και ανικανα στοιχεια και σκεφτηκε αφου εκεινοι τα καταφεραν να βγουν, θα τα καταφερω και εγω, γιατι οχι;
Και τολμησε τα ατολμητα και αν δειτε τα βιντεο που αναρτα θα ...γελατε μηνες...

Πέμπτη, 15 Μαΐου 2014

Ποιον εκπροσωπουν αυτοι οι κυριοι; 

Πως αισθανονται αυτοι οι ενδεδυμενοι ως....αυτοκρατορες του παρελθοντος, εν μεσω πενθουντος, αυτοκτονουντος, πενομενου,λιμοκτονουντος, καταπικραμενου, αγανακτισμενου λαου; 

Ποια η σχεσι τους με τον ανυποδητο και ουκ εχοντα που την κεφαλην κλιναι Ιησουν; 

Εχουν καποια σχεσι με αυτον, τι λετε; 

Μηπως συμπασχουν με τον ταλαιπωρο προδομενο απο ολους λαο;

΄Η τον απαξιωσαν αυτον τον λαο, αφου δεν τους ακολουθαει ουτε το 1% και εκεινος τους απαξιωσε για παντα;

Πως τολμουν και ομιλουν για ποιμνιο και για ποιμενες;

Ποιο ποιμνιο και ποιοι ποιμενες;

Σημερινη φωτογραφια απο την πολυπαθη Λαρισα οπου επιβληθηκε το καθεστως του Αννα και του Καϊαφα....με τα ΜΑΤ, και με τα ροπαλα!!!!Ποιος ενθουσιαζεται με το εικονιζομενο αξιοθρηνητο φαινομενο; Ο Ιησους Χριστος υπαρχει εν μεσω αυτων ή απουσιαζει;;;
       EΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ







Ηρθε η ωρα σας, ηρθε η ωρα του λαου.
Ηρθε η ωρα να εκδικηθειτε τους βρυκολακες που σας ηπιαν το αιμα.
Που καταπατησαν τα οσια και τα ιερα του Γενους των Ελληνων.
Που διελυσαν τα ονειρα των παιδιων σας.
Που ποδοπατησαν τις ελευθεριες σας.
Δεν τους βλεπετε πως ακουγονται να λυσσομανουν ζητωντας την ψηφο σας;
Σαν λυσσασμενα σκυλια.
Ηρθε η ωρα να τους εκδικηθειτε.
Ναι, να τους εκδικηθειτε.
Ειναι η μονη εκδικησι που επιτρεπεται και επιβαλλεται απο το Ευαγγελιο.
Τσακιστε τους, εξαφανιστε τους, στειλτε τους στον Αγυριστο.
Το θελει και το απαιτει ο Θεος και η Πατριδα μας.
Μην τους χαρισετε ξανα.
Αν το κανετε θα ειστε αξιοι της μοιρας σας.

Ψηφιστε μικρα κομματα, που δεν τα αφηνουν αυτοι οι ισλαμοφασιστοκεφαλαιοκρατες να προβληθουν και ΠΟΤΕ τους Προσκυνημενους βρυκολακες Νεοναζι που σας ηπιαν το αιμα, που σκοτωσαν την ψυχη σας.
Νεοναζι,  αυτοι οι καταστροφεις σου, χαρακτηριζουν την Χρυση Αυγη, αλλα ΝΕΟΝΑΖΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ.
Ειχαμε μεχρι τωρα 300 πουλημενα και προσκυνημενα ΣΑΜΑΡΙΑ, με γεματες τις τσεπες με προδοτικα ευρω, για να κατακρεουργουν καθημερινα και ανελεητα με νομοθεσιες τον λαο της Ελλαδος.
Αυτοι μουρσεφτηκαν, οπως οι σκυλοι τις κοτες, και δεν προκειται να σταματησουν ποτε και μεχρις οτου εξαφανισουν και την τελευταια ρανιδα του αιματος σας και του αιματος των παιδιων σας, του μελλοντος της Ελλαδας.
Εξαφανισε τους ολους αυτους τους ωρυομενους στα καναλια καθημερινα και ωραιοποιουντες ασταματητα τα ψεμματα τους και τις λαμογιες τους.
ΞΥΠΝΑ ΕΛΛΗΝΑ.
ΞΥΠΝΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ.
ΞΥΠΝΑ ΛΑΕ.
Εξαφανισε τους,ειναι στο χερι σου.

Τετάρτη, 14 Μαΐου 2014

Μετα-Πατερικοί Οικουμενιστές και Μετα-Πατερικοί ...Αντι-Οικουμενιστές




Τὰ αἴσχη τῶν Οἰκουμενιστικῶν συμπροσευχῶν, συναντήσεων, διαλόγων, ἐκδηλώσεων καὶ δηλώσεων συνεχίζονται ἀδιάκοπα. Μπροστὰ σ’ αὐτὸ τὸν ξέφρενο ρυθμὸ (λίγες μάλιστα μέρες πρὶν τὸ δυσοίωνο γεγονὸς τῆς συναντήσεως Πάπα-Πατριάρχη) οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς Πατέρες, ἀλλὰ καὶ τὰ χριστιανικὰ ἱστολόγια ὑπηρετοῦν τὸν ἄχαρο ρόλο τῆς ἁπλῆς πληροφόρησης τοῦ λαοῦ γιὰ τὰ Οἰκουμενιστικὰ Δρώμενα, οὐσιαστικὰ ἐμπεδώνοντας καὶ ἐξοικειώνοντας μὲ τὰ γεγονότα αὐτὰ τὸ λαό, ἀντὶ νὰ ξεκινήσουν ἀγῶνα ἐναντίον τῆς παναιρέσεως, νὰ ἀναλάβουν σταυροφορία πρὸς ἀπομάκρυνση καὶ Διακοπὴ Κοινωνίας μὲ τοὺς ὀλίγιστους Οἰκουμενιστὲς ἡγέτες ποὺ δροῦν ἀνενόχλητοι, λόγω ἀκριβῶς αὐτῆς τῆς ἀνοχῆς τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν, τῆς σιωπηρῆς συγκαταθέσεως τῶν Ποιμένων, ἀλλὰ καὶ τῆς ὀλιγωρίας ὅλων μας.
Μὲ ἀφορμὴ ἕνα ἄρθρο-σχόλιο τοῦ π. Ἀθανασίου Μηνᾶ, γιὰ τὸ Συνέδριο ποὺ διοργάνωσε ἡ Θεολογικὴ Ἀκαδημία Βόλου μὲ θέμα «Κανόνες τῆς Ἐκκλησίας καὶ σύγχρονες προκλήσεις» (ποὺ στὴ συνέχεια δημοσιεύουμε) ἐκφράζουμε τὶς θέσεις μας γιὰ τὴν ἀντιπατερικὴ στάση τῶν ἀντι-Οἰκομενιστῶν πρὸς προβληματισμὸ ὅλων. Καὶ ἐξηγούμαστε:
Ὅλα ὅσα γράφει ὁ π. Ἀθανάσιος, στοχεύουν τοὺς «βαρεῖς λύκους» “ὀρθόδοξους” Οἰκουμενιστὲς καὶ μεταπατερικοὺς Ἐπισκόπους. Τὸ ἐρώτημα εἶναι:
Μήπως, ὅμως, τὴν ἴδια νοοτροπία δὲν δείχνουν καὶ οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστές, ὅταν ἀσεβοῦν, ἀκριβῶς ὅπως οἱ μεταπατερικοὶ Οἰκουμενιστές, κατὰ τῆς Παραδόσεως τῆς Ἐκκλησίας γιὰ τὴ στάση μας ἀπέναντι στοὺς αἱρετικούς;
Δὲν ἀποτελεῖ, δηλαδή, διαχρονικὴ διδασκαλία τῆς Ἁγίας Γραφῆς, τῆς Ἐκκλησίας τό: «ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος ἔσται»; Δὲν εἶναι διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας «αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ πρώτην καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ»; 
Θὰ ἐξοβελίσουμε ἀπὸ τὰ συγγράμματα τῶν Ἁγίων Πατέρων τὰ «περὶ μολυσμοῦ» ἀπὸ τὴν ἐπικοινωνίαν μας μὲ τοὺς αἱρετικούς, ἢ θὰ τὰ ἑρμηνεύσουμε «μετα-πατερικά», ἐπειδὴ κάποιοι ἀντι-Οἰκουμενιστὲς Πατέρες ἔριξαν ἕνα μετα-πατερικὸ σύνθημα, δικιά τους ἀποφάσεως καὶ λογικῆς, ὅτι δηλ. μποροῦμε νὰ καταγγέλλουμε τὴν αἵρεση, ἀλλὰ νὰ κοινωνοῦμε μὲ τοὺς αἱρετικούς;
 Γιὰ ποιούς ἔγραφε τὰ παραπάνω ὁ ἀπόστολος Παῦλος στὴν ἐποχή του; Γιὰ κάποιους τῶν ὁποίων ἡ αἵρεση εἶχε καταδειχθεῖ ἀπὸ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο; Ἢ μήπως γιὰ κάποιους ποὺ εἶχαν καταδικασθεῖ ἀπὸ Σύνοδο; Δὲν εἶχε γίνει ἕως τότε. Ἐγράφησαν γιὰ ἐκείνους ποὺ ὀφθαλμοφανῶς αἱρέτιζαν. Τὰ εἶπε γιὰ ἐκείνους ποὺ ἡ Ἐκκλησία διὰ τῶν Ἁγίων της χαρακτήριζε αἱρετικούς. Γιὰ ἐκείνους πού –παρὰ τὸ ὅτι τοὺς ἐπισήμαιναν ὅτι αἱρετίζουν– ἐπέμεναν στὴν αἵρεση, ὅπως ἀκριβῶς κάνουν σήμερα οἱ ὑπηρετοῦντες τὴν Παναίρεση (κατὰ τὸν Ἅγιο Ἰουστῖνο Πόποβιτς) τοῦ Οἰκουμενισμοῦ;
Ἂς μᾶς ἀπαντήσει ὁ π. Ἀθανάσιος, οἱ Πατέρες τῆς ὁμάδος στὴν ὁποία ἀνήκει καὶ τὰ ἱστολόγια ποὺ τὴν ἀναπαράγουν (καὶ ποὺ «δημοκρατικότατα»(!) ἔχουν ἀπαγορεύσει τὴν δημοσίευση ὄχι μόνο ἄρθρων, ἀλλὰ ἀκόμα καὶ τῆς λέξεως «ἀποτείχιση» καὶ «Διακοπὴ Μνημοσύνου», τὶς ὁποῖες λέξεις, ἔντρομοι ἀποφεύγουν, «ὅπως ὁ διάβολος τὸ λιβάνι»!).
Παραθέτουμε τὶς συγκεκριμένες φράσεις τοῦ π. Ἀθανασίου, ποὺ αὐτὸς μὲν τὶς ἔγραψε γιὰ τοὺς Οἰκουμενιστές, ἀλλὰ ταιριάζουν ἀπόλυτα καὶ καταδικάζουν τὶς δική του θέση καὶ συμπεριφορά, ὅπως φυσικὰ καὶ τῆς ὁμάδος στὴν ὁποία ἀνήκει. Θἐση ποὺ μπορεῖ νὰ ἐκφραστεῖ συνοπτικὰ ὡς ἑξῆς:
Ἐμεῖς, (οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστές) παρόλο ποὺ χαρακτηρίζουμε «λύκους βαρεῖς» καὶ παναιρετικοὺς τοὺς Οἰκουμενιστές, ὅμως ἀποδεχόμαστε τὴν ἐπι-κοινωνίας μὲ αὐτοὺς τοὺς αἱρετικούς, μέχρι νὰ τοὺς καταδικάσει Σύνοδος, ἑρμηνεύοντας τὴν διαχρονικὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας μὲ βάση τὴ δική μας λογικὴ καὶ προσαρμόζοντές την στὶς σύγχρονες ἀνάγκες! Αὐτὴ ὅμως ἡ λογικὴ διαφέρει ἀπὸ τὴ διδασκαλία τῶν Ἁγίων. Διότι περίπου τὴν ἴδια λογικὴ χρησιμοποιοῦν καὶ οἱ Μετα-Πατερικοὶ Οἰκουμενιστές! Τί ἄλλο, δηλαδή,  λένε καὶ πόσο διαφέρει αὐτὴ ἡ θέση τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν, ἀπὸ ἐκεῖνα ποὺ διδάσκουν οἱ μετα-Πατερικοὶ καὶ συναφειακοὶ θεολόγοι! 


Τὰ συγκεκριμένα σημεῖα ἀπὸ τὸ σχόλιο τοῦ π. Ἀθανασίου Μηνᾶ:
Ὅταν οἱ «αρετικο ς λύκοι βαρες μ νδυμα προβάτου προσπαθοσαν ν κατασπαράξουν τ ποίμνιο», οἱ Πατέρες –μᾶς λέγει ὁ π. Ἀθανάσιος– «συγκροτοῦσαν Συνόδους καὶ Ἱ. Κανόνες» πρὸς ἀντιμετώπιση τῶν αἱρετικῶν. «Παντο κα πάντοτε τ μέλη τς κκλησίας, κληρικοί, μοναχο κα λαϊκοί, προχωροσαν μ γνώμονα τν ρθόδοξον Παράδοσιν, δηλαδ τος κανόνες κα τ δόγματα τς κκλησίας, τ ποα βίωναν κα διαφύλαττον ς κόρην φθαλμο. ταν δ νεφύοντο καινούριες νάγκες κα καινούριες αρέσεις, ο νεώτεροι ς πόμενοι τος γίοις Πατράσιν φρόντιζαν τ θεσπίσματά τους ν συμφωνον μ τος πρ ατν γίους Πατέρας...
ρνηση περιφρόνηση τς ν γί Πνεύματι διαχρονικότητας τν ερν κανόνων εχον σν συνέπεια τς ριδες... κόμη κα κκλησιαστικ οκονομία, ταν Καθολικ ρθόδοξος κκλησία συλλογικ κρινε ς παραίτητη κα δι’ λίγον χρησιμοποιετο, ποτ δν καταργοσε τος κανόνας...».
Καὶ συνεχίζει: «Δυστυχς, στος σημερινος σχάτους καιρούς... νέα διατάγματα κα ντάλματα νθρώπων γίνεται προσπάθεια βιαίως ν μς πιβληθον, σ μία πως τν θέλουν κκοσμικευμένη κκλησία...
πομένει, λοιπόν, σ λους μς τος ρθοδόξους Χριστιανος ...τηροντες παρασάλλευτα τος γίους κα ερος κανόνας τς κκλησίας μας, ν γυρίσουμε τν πλάτη σ λα ατ τ νεωτεριστικ κσυγχρονιστικ μορφώματα ...διαφυλάσσοντες τος γίους κανόνες τς γίας ρθοδόξου κκλησίας μας, σεβόμενοι κα δεχόμενοι τ διαχρονικότητά τους κα τν ν γί Πνεύματι θεραπεία τν ψυχν κα τν σωμάτων, πο πορρέει π τν κατ’ κρίβειαν τήρησή τους...
Στμεν καλς, δελφοί! Ο πνευματικο νόμοι λειτουργον κα εναι μείλικτοι».
Τὸ ἄρθρο τοῦ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΗΝΑ
Πηγή: «Θρησκευτικά»:
Σχόλιο γι τ Συνέδριο πο συνλθε στ Βόλο
π τν καδημία Θεολογικν Σπουδν 
8-11 Μαΐου μ θέμα:
«Κανόνες τς κκλησίας κα σύγχρονες προκλήσεις»
  Κύριός μας ησος Χριστός, κατ τν Θείαν Του νάληψιν ες τ ρος τν λαιν, παρέσχε ες τ διηνεκς τν ελογίαν πρς τος μαθητς κα δι’ ατν διαχρονικ ες τ μέλη τς κκλησίας κα φο τος διαβεβαίωσε: «...δο γ μεθ' μν εμι πσας τς μρας ως τς συντελεας το αἰῶνος» (Ματθ., κη΄ 20), νελήφθη κα κάθισε στ δεξι το Θεο, πιστοποιώντας μ τν ελογία τι Ατς εναι ν, ν κα ρχόμενος[1], ρχ κα τ Τέλος, τ Α κα τ Ω[2], Πανταχο Παρν, Παντοκράτωρ. Τν προσληφθεσαν νθρωπίνην φύσιν ναλαβών, ναληφθείς,  τ Θε κα Πατρ προσήγαγε. Κα μετ’ ο πολλς μέρας πεμψε τν Παράκλητον ς εχε ποσχεθε στος μαθητς Του, τ Πανάγιον Πνεμα, πο παραμένει σαε ες τν κκλησίαν δηγν ατν ες πσαν τν λήθειαν.
Παράκλητος κατ τν γίαν Πεντηκοστν καθαγίασε τ Δένδρο τς Ζως, τν ρθόδοξον κκλησίαν, πο διαχρονικ ντς Ατς τρέφονται πνευματικ ο ρθόδοξοι πιστο ως τς Δευτέρας λεύσεως το Μεσσίου. Ατν τν μπελνά Του Κύριος τν περιέφραξε μ ληνν κα δν τν φησε σύδοτον. «γώ εμι μπελος, μες τ κλήματα κα Πατήρ μου Γεωργός στι. Πν κλήμα μ φέρον καρπν κκόπτεται κα ες πρ βάλλεται». Τοτ’ στιν Κύριος προειδοποίησε τι μέσα στν μπελνά Του θ ερίσκοντο κα κλήματα ξηρ κα καρπα. πως, πίσης, σ λλη περίπτωση ες τν γρν ς καλς σπορέας σπειρε γαθν σπόρον, λλ τ νύκτα ρχέκακος σπειρε κα ατς ζιζάνια, τ ποα συναυξήθησαν μ τν καλ σπόρο τ νοχ το Κυρίου χρι καιρο.
χοντες κατ νον ο γιοι πόστολοι κα ο μετ’ ατν γιοι Πατέρες τν λόγον ατν το Κυρίου, γι ν προφυλάξουν τν μπελνα, ταν αρετικο ς λύκοι βαρες μ νδυμα προβάτου προσπαθοσαν ν κατασπαράξουν τ ποίμνιο, συγκροτοσαν  Οκουμενικς κα Τοπικς Συνόδους, θεσπίζοντας ν γί Πνεύματι διαταγς κα κανόνες. λλ κα μεμονωμένα, γιοι Πατέρες συνέταξαν κανόνες τος ποίους πικύρωσαν α Οκουμενικα Σύνοδοι. πόδειξις τι τ ργο ατ κα προσπάθεια ατ καθοδηγοντο π τν Παράκλητο εναι συμφωνία τν Πατέρων  διαχρονικά (Consensus Patrum). τσι, μ τν κτιστον Χάριν κκλησία ντιμετώπιζε τς πλανεμένες διδασκαλίες κα παιτήσεις τν αρετικν καθς κα λες τς ραδιουργίες το σαταν κα τν ργάνων του.
Παντο κα πάντοτε τ μέλη τς κκλησίας, κληρικοί, μοναχο κα λαϊκοί, προχωροσαν μ γνώμονα τν ρθόδοξον Παράδοσιν, δηλαδ τος κανόνες κα τ δόγματα τς κκλησίας, τ ποα βίωναν κα διαφύλαττον ς κόρην φθαλμο. ταν δ νεφύοντο καινούριες νάγκες κα καινούριες αρέσεις, ο νεώτεροι ς πόμενοι τος γίοις Πατράσιν φρόντιζαν τ θεσπίσματά τους ν συμφωνον μ τος πρ ατν γίους Πατέρας. Τοιουτοτρόπως, μ πηδάλιον τ ταπεινν φρόνημα κα τ φωτισμ το Παρακλήτου προχωροσαν π γενι σ γενι κρατοντες ατν τν ρθόδοξον Παράδοσιν, πο σ τελικ νάλυση εναι γκαλι το Χριστο, τ σμα το Χριστο, κκλησία.
ρνηση περιφρόνηση τς ν γί Πνεύματι διαχρονικότητας τν ερν κανόνων εχον σν συνέπεια τς ριδες, τν διχόνοια, τ σχίσμα, τν αρεση, τν ποπομπ τν ταραξιν π τ σμα το Χριστο, τν αώνια κόλαση. κόμη κα κκλησιαστικ οκονομία, ταν Καθολικ ρθόδοξος κκλησία συλλογικ κρινε ς παραίτητη κα δι’ λίγον χρησιμοποιετο, ποτ δν καταργοσε τος κανόνας, διότι κκλησιαστικ οκονομία ποσκοποσε στ διο σωτήριο ποτέλεσμα πο κα ο κανόνες συνιστοσαν κα εχον θεσπιστε.
Δυστυχς, στος σημερινος σχάτους καιρούς, τινς νεωτεριστς κληρικοί, μοναχο κα λαϊκοί, συστήνουν μερίδες κα συνέρχονται σ διάφορα τοπικ συνέδρια μ σκοπ κα στόχο τν κατάργηση τν ερν κανόνων ς δθεν ναχρονιστικν, πεπερασμένων κα μ ναγκαίων γι τ σημεριν Νέαν ποχήν. Δηλαδ  τν κανόνων ατν πο ο διοι ποτ δ σεβάστηκαν κα δν τήρησαν κα γωνίζονται τώρα ν μς πον τι ο ν γί Πνεύματι θεσπισθέντες π τν γίων Πατέρων γιοι κανόνες δν χουν διαχρονικν σχύν -ατ εναι τ πιστεύω τους!- κα χρήζουν ντικατάστασης. Νέα διατάγματα κα ντάλματα νθρώπων γίνεται προσπάθεια βιαίως ν μς πιβληθον, σ μία πως τν θέλουν κκοσμικευμένη κκλησία, ποία ντὶ ν νακαινίζει τν νθρωπο κα τν κτίση, ν καταστε δια «κόσμος» μ λόγο χλιαρ κα μετικ πο ν δικαιολογε τ πάθη το μεταπτωτικο νθρώπου κα κάθε λλου εδους σχημοσύνη κα τιμία.
Θ λέγαμε, λοιπόν, τι ο σημερινο Νεοπατερικο Νεοεποχίτες δν πέχουν μακρν τς νοοτροπίας τν Γραμματέων κα Φαρισαων κατ τν ποχ το Κυρίου ησο Χριστο. Κα κενοι, ο Φαρισαοι κα ο Γραμματες, διέπραξαν τ διο τόπημα, πως πιζητον ν κάνουν κα ο σημερινο πόγονοί των. Τοτ’ στιν, ρνούμενοι ν συνεχίσουν τν πρ ατν Παράδοση τν Πατριαρχν, Προφητν κα λλων σωφρόνων γίων τς Παλαις Διαθήκης μ κρατον γωϊσμν κα τφον γι τ δική τους προβολ κα δόξα τν ποίαν πιζητοσαν, φο εχαν ρνηθε τν δόξαν το Θεο, μ διάφορες σοφιστεες θέσπιζαν νόητα διατάγματα κα ντάλματα νθρώπων -πο ο διοι ποτ δν τηροσαν- φορτώνοντας δυσβάσταχτα φορτία στος νθρώπους κα σκοτισμένοι ες τν νον κα τν καρδίαν, ποκριτές, πονηρο κα δόλιοι, κατάφεραν ν συμβε τ κατόρθωτον. Δηλαδή, ν λθει νάμεσά τους Υἱὸς το Θεο, Μεσσίας, κα παρ’ λα τ φοβερ σημεα πο ποίησε νώπιόν τους λλ κα τ Θεϊκή Του Διδασκαλία πο  πεδείκνυον τν Θείαν Του καταγωγν κα λευσιν, ατοί ο τρισάθλιοι χι μόνον δν Τν γνώρισαν κα δν Τν προσκύνησαν λλ τουνντίον Τν ρνήθηκαν νώπιον το Πιλάτου, Τν πρόδωσαν κα Τν σταύρωσαν. Ζήτησαν, μάλιστα, τ αμα το θώου Σωτρος ησο ν πέσει πάνω τους κα π τ τέκνα ατν, περ κα γένετο.
λλ κα τν πόστολο Πέτρο ποος, μετ τν Σταύρωση, τν νάσταση, τν νάληψη κα τν γία Πεντηκοστή, στ πρτο του κήρυγμα ταν τος παρήγγειλε κα παρεκάλεσε ν μετανοήσουν κα ν πιστέψουν ες τν Χριστν γι ν ξαναέλθει ελογία σ’ ατος κα τ τέκνα ατν, κενοι, τν πόστολον Πέτρον κα τος λλους γίους ποστόλους, τος κατεδίωκαν π τόπον ες τόπον, φυλακίζοντάς τους κα πιζητοντες τ θάνατό τους. Τ τραγικ ποτέλεσμα, τοι καταστροφ τς ερουσαλμ κα το τόπου τς λατρείας των, δν ργησε ν λθει κα μάλιστα μ πολ δυνηρ τρόπο.
πομένει, λοιπόν, σ λους μς τος ρθοδόξους Χριστιανος φ’ σον μ φόβον Θεο παραμένουμε στν γία ρθόδοξη Παράδοσή μας, τηροντες παρασάλλευτα τος γίους κα ερος κανόνας τς κκλησίας μας, ν γυρίσουμε τν πλάτη σ λα ατ τ νεωτεριστικ κσυγχρονιστικ μορφώματα πο μς προβάλλονται ς δθεν ναγκαα γι τ ζωή μας κα μ δάκρυα ς προσευχηθομε στ Θε ν μ μς γγίξουν παντελς κα ταχέως ν καταλύσει κάθε τέτοια προσπάθεια. πίσης, μ μετάνοια, πακο κα ταπείνωση στ θέλημα το Σωτρος Χριστο, ς συνεχίσουμε τ δρόμο πο περπάτησαν κα  χάραξαν ο γιοι πόστολοι κα ο γιοι Πατέρες μας ως τν σήμερον κα ες τ διηνεκές, τηροντες κα διαφυλάσσοντες τος γίους κανόνες τς γίας ρθοδόξου κκλησίας μας, σεβόμενοι κα δεχόμενοι τ διαχρονικότητά τους κα τν ν γί Πνεύματι θεραπεία τν ψυχν κα τν σωμάτων, πο πορρέει π τν κατ’ κρίβειαν τήρησή τους.
ν, μ τ βοήθεια το Θεο, λοι μας τηρούσαμε κα γαπούσαμε τ διατάγματα κα τος κανόνες τν πρ μν γίων Πατέρων μας (μακάρι κα ο Σύνεδροι πο συνλθον προσφάτως στ Βόλο), θ γνωρίζαμε μπειρικ τν γιοπνευματική τους δύναμη κα τν πλοτο τς κτίστου Χάριτος κα Σοφίας πο περικλείονται στ Χριστομίμητα λόγιά τους. Θ λέγαμε, λοιπόν, μ ναν τελευταο λόγο, τι κάθε προσπάθεια λλαγς μφισβήτησης τν γίων κα ερν κανόνων προέρχεται σίγουρα π τ κκοσμικευμένο φρόνημα τς Νέας ποχς κα εναι σχάτη πλάνη το πονηρο πο δηγε στν αώνια πώλεια.
Στμεν καλς, δελφοί! Ο πνευματικο νόμοι λειτουργον κα εναι μείλικτοι. ς προστατεύσουμε τος αυτούς μας κα τος δελφούς μας φεύγοντας μακρυ π κάθε νεωτεριστικ κίνημα κα συνέδριο, νθυμούμενοι τ γιογραφικόν: «φοβερν τ μπεσεν ες χερας Θεο ζντος» (βρ, ι΄ 31). Μετάνοια χρειαζόμαστε, Πατέρες μου κα δελφοί μου, δάκρυα κα πομονή, ως του ρθουν σν Θε καιρο πνευματικς ναψύξεως. κοσμικ γνσις φυσιο. δο κα πόδειξις: «... γνσις φυσιο».  Εδες τν κολοφνα τς κακίας, τ διαίτατον το διαβόλου κρμα, τν τφον κ τς γνώσεως τικτόμενον...» (πέρ τν ερς συχαζόντων, 1, 1. Ε.Π.Ε. 2, 66. Ε.Χ. 1,371).


[1] (ποκ., α΄, 4)
[2] (ποκ., α΄, 8)
http://thriskeftika.blogspot.gr/2014/05/blog-post_772.html

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου