Σάββατο, 5 Απριλίου 2014

Ορθόδοξη Ανταπόκριση στο "Εμπάργκο" του π. Νικολάου Μανώλη!





Τα παρακάτω γράφονται με ΑΓΑΠΗ εν ΑΛΗΘΕΙΑ, δίχως προσωπική εμπάθεια εν καρδία. Κριτής μου ο Καρδιογνώστης Θεός. Ο φίλτατος και αγαπητός π. Νικόλαος επισήμως κηρύττει "εμπάργκο" στο παρακάτω "βιντεοκλίπ":

 
 Ο όρος "εμπάργκο" είναι αποκλειστικά εμπορικός. Κανόνας καθαρά οικονομικός, συμφεροντολογικός. Το εμπάργκο (με ρίζα το εμπ-όριο) ανήκει στον εμπορικό χώρο και αποτελεί πιεστικό μέτρο για οικονομικό αποκλεισμό μιας χώρας, για λόγους εθνικού συμφέροντος ή ακόμη και εθνικής ασφαλείας.



Στον χώρο όμως της Εκκλησίας, στην περίπτωση καταπατήσεως Δογμάτων και δημοσίας κηρύξεως αιρέσεων, το "εμπάργκο" συνιστά άκυρο, ανυπόστατο και αναποτελεσματικό μέτρο φτηνού εντυπωσιασμού.



Μα "γιατί το τραγούδι των Ιεραρχών μας να είναι τόσο λυπητερό" και το "άσμα των ασμάτων τους" να είναι ο Χαρτοπόλεμος, η θεωρητική και μεγαλοπρεπής με "τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα" φαινομενική, επιφανειακή "καταδίκη" του Οικουμενισμού διά της Αντιπατερικής και πλάνας Οδού της συμπορεύσεως, συμβιώσεως και κοινωνίας με την αίρεση;  



Είναι απορίας άξιο γιατί, μα γιατί οι αγαπητοί μας ιερείς τόσο εύκολα, επιπόλαια και "φανφαρικά" επικαλούνται Κανόνες διεθνούς αποκλεισμού και δεν επικαλούνται, δεν εφαρμόζουν Κανόνες της Εκκλησίας μας, Κανόνες Θεοπνεύστους, αποκεκαλυμμένους από το Θεό και παραδομένους σε μας από τους Θεοφόρους Αγίους Πατέρες ως μόνο ορθό και αποτελεσματικό μέτρο αποκλεισμού, απομακρύνσεως και περιθωριοποιήσεως των αιρετικών Ιεραρχών;



Απαντώ λοιπόν σε αυτή την εύλογη και οδυνηρή απορία.



Είναι ακριβώς το αποτελέσμα του μολυσμού του Οικουμενισμού!

Όταν οι Άγιοι Πατέρες προειδοποιούν "ότι μολυσμόν έχουσι τα μυστήρια" των Λατινοφρόνων, αυτό ακριβώς εννοούν, όχι μόνο το άκυρον και ανυπόστατον της τελεσιουργίας και ενεργείας τους (υπάρχει όμως και διάκριση διότι σε εξαιρετικές περιπτώσεις ισχύουν) αλλά εννούν:



  • την άμβλυνση της Αγιοπατερικής Συνειδήσεως
  • την περιθωριοποίηση του εκκλησιολογικού φρονήματος
  • τη συρρίκνωση της αγωνιστικής διαθέσεως
  • και κυριότερο και χειρότερο όλων:
  • την διαφθορά και παραφθορά της ορθής μας σχέσεως
  • και σωστής αντιμετωπίσεως των αιρετικών ηγετών.



Έχουμε αιρέσεις, όχι διότι δεν προσέχουμε (κατά το "προσέχουμε για να έχουμε") αλλά διότι ΔΕΝ ΑΠΕΧΟΥΜΕ. Δεν απομακρυνόμαστε. Δεν ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΑΣΤΕ. Δεν αρνούμαστε να ανήκουμε στο Διαβολικό ΠΣΕ. Δεν κόβουμε τη Μνημόνευση του Πάπα και δεν διακόβουμε (σα διακόπτη ηλεκτρισμού, ΤΟΣΟ εύκολο, αλλά και ΤΟΣΟ δύσκολο και επώδυνο!) τη Μνημόνευση των αιρετικών Ιεραρχών μας.



Αυτή, αγαπητοί,  είναι ρίζα και αιτία του κακού, Η ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΣΤΑΣΕΩΣ εναντίον των αιρέσεων. Η ΜΗ ΧΡΗΣΗ και ΜΗ ΘΕΩΡΗΣΗ των Αγίων Πατέρων ως ΒΑΣΗ και ΜΕΤΡΟ μας, αλλά η υποκειμενική γνώμη Οσίων Γερόντων (όχι όμως και Αλαθήτων) και "αδεσμεύτων"Αρχιμανδριτών.


Ξεσηκωθειτε Ελληνες και Ελληνιδες.




ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ, 

φωναζει ο Χαλκεντερος 

ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ,

 απο το ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ





ΟΙ ΝΑΖΗΔΕΣ που κατελαβαν και διακατεχουν τα ποστα της εξουσιας στην πατριδα μας, που δυστυχησαν τους Ελληνες και την Ελλαδα, που μιλουν οι παναθλιοι για δημοκρατια της μασας τους και μονον, πρεπει να φυγουν το ταχυτερο.
Οι Ελληνες πρεπει να ξεσηκωθουν και να τους ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΝ.
ΑΝΑΤΡΟΠΗ και μονον ΑΝΑΤΡΟΠΗ χρειαζεται.
Ειναι ολοι τους σαπιοι και διεφθαρμενοι.
Ειναι ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ, ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ.
ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ.

Δεν πρεπει κανενας Ελληνας να τους ψηφισει.
Μαυριστε, οσους βλεπετε στις ξεπουλημενες τηλεορασεις.
Μην τους χαρισετε.
Αυτοι ολοι ΜΟΥΡΣΕΦΤΗΚΑΝ, σαν τους σκυλους τις κοτες, και θα συνεχισουν να ΚΑΚΟΥΡΓΟΥΝ εις βαρος των Ελληνων.
Αν τους ψηφισετε θα αυτοκαταδικασετε τους εαυτους σας και τα παιδια σας. 
Μαυρο, μαυρο στους πουλημενους και προσκυνημενους.

Ακουστε και την φωνη του ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ απο το ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ.

Συνταρασσει η φωνη του.

 

Να έχετε υπ’ όψιν, ότι θα κάνομε κάτι άλλο. Είστε εδώ περίπου 100-130 άνδρες και γυναίκες θα διοργανώνουμε ομάδα κρούσεως, θα πάμε σε αυτοάμυνα – εκεί οδηγούμεθα. 

 

Καλή είναι η δημοκρατία, αλλά κατήντησε σκιά. Και σήμερα κυριαρχούν οι απατεώνες και ο λωποδύτες. 

Σε τέτοιες εποχές ζούμε. 

Και εσείς θα αναγκαστείτε αργότερα να πάτε σε αυτοάμυνα, να υπερασπίσετε την τιμή και την υπόληψη της οικογενείας σας. 

Καταλάβατε;

Και αυτό μας το επιβάλλει και το σύνταγμα.

Είμεθα εντός του συντάγματος. 

Τι λέει το σύνταγμα; 

Το τελευταίο άρθρο του λέει το εξής: 

Όταν κινδυνεύει η πατρίς, όταν κινδυνεύει η θρησκεία, όταν κινδυνεύουν τα ιδανικά και αδρανούν οι εντεταλμένοι και υπάρχει αναρχία, τότε φύλακας του συντάγματος, φύλακας της ελευθερίας, φύλακας της θρησκείας είναι ο λαός. 

Εμείς λοιπόν θα αγωνιστούμε, αν θέλουμε να ζήσει η πατρίς μας και αν δεν θέλουμε να γίνει αμπέλι ξέφραγο και να χορεύουν όλοι οι πίθηκοι, όλων των χρωμάτων και καταστάσεων.

Δεν το κάνω αυτό για το άτομο μου. 

Δεν δούλεψα ποτέ για το άτομο μου. 

Είμαι αμαρτωλός και ανάξιος δούλος του Κυρίου και δεν είμαι άξιος να φιλήσω τα πόδια σας αλλά ως προς την πίστιν, πεθαίνω για την πίστη. 

Μακάρι ο Θεός να με αξιώσει ενός τέλους μαρτυρικού. 

Και γράμματα παίρνω επάνω από τη Φλώρινα, ότι θα με σκοτώσουν. 

Αλλά τολμάνε; 

Πρέπει να έχουν λένε, πολλές δυνάμεις, γιατί οι Χριστιανοί είναι αγωνιστικοί.

Λοιπόν, μπροστά σε συνθήκες και σε τέτοιες ημέρες που ζούμε, χωρίς ν’ ανακατευόμεθα με τα κόμματα, θα κινούμεθα σε ένα υπερκομματικό μήκος πάνω από τα κόμματα. 

Ας έχουν διαφορές οι άνθρωποι άλλος το άλφα, άλλος το βήτα, άλλος το γάμα φρόνημα κ.λ.π.. 

Και δύο φύλλα ενός δένδρου να πάρεις και να τα εξετάσεις δεν θα τα βρεις κατά πάντα όμοια έχουν διαφορές. 

Όπως λοιπόν τα φύλλα ενός δέντρου διαφέρουν και οι άνθρωποι. 

Αλλά σε ένα σημείο να είμεθα σύμφωνοι, πέρα από τα κόμματα, πέρα τις ιδεολογίες, πέρα από όλα, θα είμεθα Έλληνες και προ παντός Χριστιανοί. 

Αυτά τα δύο ιδανικά να τα κρατήσουμε καλά.

Aπο το βιβλίοτο βιβλίο του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου «ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ», εκδοση Β΄, 2008, σελ. 114-115

Απο του νυν, μακαριουσι με, 

πασαι αι γενεαι.
 
H ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ 

ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΑ ΛΑΜΠΗΔΟΝΩΝ 

ΗΛΙΑΚΩΝ




Παρασκευή, 4 Απριλίου 2014

Αποτειχισι: Οι ....τουριστες του Πουσαν!!! Ολοι τους καλα περνουν, φλυαρουν, συζητουν ατελειωτα, καλαμπουριζουν, πανε για ψωνια και ολοι τους ξεκαρδιζονται στα γελια πολυ γελαδερα ...και μετα επιστρεφουν για να συνεχισουν τον ...τουρισμο τους, στις μητροπολεις τους ή στα μοναστηρια τους....Ασχημα περνουν;

Αποτειχισι: Αναπαυμενοι ... και χωρις προβληματα, καθοτι γεροντοπαλληκαρα  ....χασκουν ...χασκουν...στο ...στερεωμα...

 

Διαθρησκειακά "Στριπτιζάδικά" 

 

της Βαβυλώνας του Π.Σ.Ε.



του Αποτειχισθεντος Θεολογου κ. Νικολαου Πανταζη







"Μη βρίζετε τους υβριστές του Θεού. Μη βρίζετε τους υβριστές της Πίστεως, τους Οικουμενιστές Επισκόπους."

- Όχι, θα καθίσουμε να τους χαϊδεύουμε τα ώτα, να εισπνέουμε τα βλάσφημα και μολυσματικά τους χνώτα, να τους κολακεύουμε και να τους επαινούμε, να τους συγχαίρουμε και να τους ωραιοποιούμε...


Η συμπόρευση η σιωπηλή, συνιστά απόλυτη ενοχή, κάλυψη, εκτροφή και διατροφή του εστεμμένου θηρίου του Οικουμενισμού. Η συμπόρευση αποτελεί έμμεση κολακεία και εφάμαρτη αποδοχή.


Έτι δε και προωθεί το κακό, επιβραβεύει τη βλασφημία, και το χειρότερο όλων δικαιώνει και εμψυχώνει τους Οικουμενιστές να προκόβουν επί το χοιρότερον ως χοίροι χαριεντιζόμενοι στο βέβηλο βούρκο του Παγκοσμίου Συμβουλίου Διαβολοθρησκειών των Δαιμονίων των Εθνών.

Άλλη μια μορφή μολυσμού της συνειδήσεως εκ του Οικουμενισμού είναι η άμβλυνση της δικαίας κρίσεως, η σχιζοφρενική διαστροφή της αποκαλύψεως της παναιρέσεως και των φορέων αυτής, ως δήθεν "ιεροκατηγορία!" Εκεί καταντήσαμε.

Για να τελειώνει όμως εδώ το ρυπαρό παραμύθι, "ο ρυπαρός ρυπαρευθήτω έτι!"

Ύβρις είναι να κατονομάζεις κάποιον για κάτι που δεν είναι. Κατά το λεξικό: «Κάτι που θίγει την τιμή και την αξιοπρέπεια κάποιου.»


ΠΟΙΑ τιμή όμως έχουν οι ΑΤΙΜΟΙ; Ποιά τιμή πρέπει σε αυτούς που ατιμάζουν την Πίστη και αναίσχυντα ποδοπατούν την Αλήθεια του Χριστού;

Ποια ακριβώς αξιο-πρέπεια πρέπει στους αναξίους της κλήσεώς τους που απαξιούν την Ορθόδοξη Αρχιερωσύνη και ενώνονται με την παγανιστική σατανοσύνη; 


Οι ανάξιοι δεν είναι ανάξιοι επειδή τους αποκαλεί ο υποφαινόμενος έτσι. Ανάξιος είμαι και ο ίδιος και δεν είναι ύβρις να με αποκαλείτε έτσι. Βρίσιμο είναι να με πει κανείς άξιο και να το βροντοφωνάζει μάλιστα παταγωδώς, τριαδολογικώς, εν Οίκω Θεού ενώπιον Αγγέλων και Αγίων του Θεού και μετά να το ψάλλει εκκοφαντικά σε Ήχο Βαρύ κι' ασήκωτο μ' ένα μακρόσυρτο "αξι-οοοοος" στο τέλος.


Σκοπό δεν έχουνε να θίξουμε κανέναν. Θίγουμε τα κακώς κείμενα. Τα λόγια και τις πράξεις. Εάν τώρα θίγονται και οι διαπράττοντες αυτά, "ας πρόσεχαν" να μην τα έπρατταν. Το "Πρόσχωμεν" αυτό σημαίνει. Ας πρόσεχαν καλά. Το "Στώμεν Καλώς" αυτό σημαίνει, ας έστεκαν καλά, όχι να τρικλίζουν, να τραυλίζουν, ν' αγκαλιάζουν τύφλα στο μεθύσι τις κολώνες και να παίρνουν σβάρνα την άσφαλτο με απανωτά "χιξ" κι' έπειτα να διαμαρτύρονται κάποιοι που τους λένε μεθυσμένους.


Τον μεθυσμένο να τον πεις νηφάλιο είναι ύβρις διότι καλύπτεις το αμάρτημα και προωθείς το κακό εις "μίμησιν πράξεως σπουδαίας και τελείας".


Τον μεθυσμένο από το κολάσιμο κρασί του Οικουμενισμού να τον πεις Ευαγγελιστή και κήρυκα της Αληθείας είναι όντως ύβρις διότι βρίζεις μαζί του την αγία αποστολή του. Εις οδόν εθνών μη απέλθητε.

Τον άσωτο, ο Χριστός τον είπε άσωτο. Δεν τον έβρισε. Μα αφού ήταν. Τί να του πει; Να του βάλει μετάνοια και να τον προσκυνήσει "άγιε γέροντα την ευχή σου"; Τον άσωτο να τον θεωρείς "Παναγιώτατο" και να τον αποκαλείς "Τρίτο και Δέκατο της Οικουμένης", κεκαθαρμένο, θεωμένο, δεν είναι διαστρέβλωση και αμαρτία;



Οι Οικουμενιστές που διατείνονται περιχαρώς, "μεσ' τη χάρι έναν πράμα" οι "κεχαριτωμένοι" ότι "συμμετέχουμε, λέει ο Πατριάρχης, ίνα ευηγγελίσουμε τους μακράν" (μακρυά την έχει την ουρά...) μου θυμίζουν μια δική μου πρωτινή παράβαση, "αμαρτία μου παλιά", - την εξομολογήθηκα και την εξομολογούμαι εν εκκλησία παρρησία, "εξομολογείσθε αλλήλοις" προς καταρτισμόν:



Ειδατε; Μεσα  στις δαφνες για τον "θεοπροβλητο" και καποια απεσταλμενα ....σκυλακια ηρθαν στην ενθρονισι και τον υποδεχθηκαν. Γιναμε θεατρο και ανθρωποις και των ....σκυλων, δηλαδη....

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΥΠΟ;
ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΝΘΡΟΝΙΣΙ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΣΤΗΝ ΠΑΛΗΟΣΤΑΝΗ και μετα ΤΕΤΑΡΤΗ στην στανη των προβατων;



Ακατανοητα πραγματα. 
Τρέλλες δεσποτικες. 
Και δευτερη ενθρονισι στο Αιγινιο και τριτη στην Παληοστανη και τεταρτη στην στανη των προβατων...
Τι θα γινη τελος  παντων δεν χορταινουν τιμες και δοξες και φιεστες και πανηγυρια και δωρα και εγκολπια;
Και γιατι τα μαζευουν;
Για την κασα τους; 
Και αυτη θα ερθη...
Να, ειναι ετοιμοι, καμμια δεκαρια μαθαινουμε...
Ολοι τους στα νοσοκομεια και στις κλινικες.
Καποιοι ευχονται να ηταν εκει και οι 80.
Τι μας χρειαζονται;
Τι τους χρειαζεται η Εκκλησια του Χριστου;

Αυτοι δυστυχως δεν καταλαβαινουν τιποτα.
Ζουν στον κοσμο τους ...οι ανυπαρκτοι.
Ρε Χρυσοστομου, εισαι τοσο φτωχος και τοσο κακεκτυπος, που ουτε το 1% θα κρατησης εσυ στον νομο Πιεριας.
Ρε Χρυσοστομου, δεν σταματας τα παραμυθια σου;

Και συ ρε Αιμιλιε, ποσα περιμενεις να παρης ακομα;
Δεν χορτασες;
Αλλα εσυ τη δουλεια σου κανεις.
Τσανακι τους εισαι.
Με το αζημιωτο βεβαια.
Σε περιμενουν και σενα πολλα βραβεια στην Ανω Ιερουσαλημ.
Αλλα ξερεις...οχι απο τον Παντοκρατορα Κυριο, αλλα απο καποιον αλλο....


Ιδου και του λογου μας το αληθες....

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και μεγαλοπρέπεια πραγματοποιήθηκε πριν από λίγο η δεύτερη ενθρόνιση του Σεβ. Μητροπολίτη Κίτρους κ. Γεωργίου στο Αιγίνιο.
Στην κεντρική πλατεία του Αιγινίου ο Μητροπολίτης Κίτρους κ. Γεώργιος έτυχε θερμής υποδοχής από τον Δήμαρχο Πύδνας - Κολινδρού κ. Ευάγγελο Πολύζο, των Τοπικών Αρχών, του Ιερού Κλήρου και του λαού.
Ο Δήμαρχος καλωσόρισε τον κ. Γεώργιο με εγκάρδιους λόγους, ενω του προσέφερε σε ένδειξη σεβασμού ένα πετραχήλι και ένα ωμοφόριο.
Από την πλευρά του ο Μητροπολίτης Κίτρους ευχαρίστησε τον κ. Πολύζο και τους Δημότες για την λαμπρή υποδοχή, ενώ τους υποσχέθηκε ότι θα είναι δίπλα τους σε όλες τις χαρές και τις λύπες τους.
Επίσης στην δεύτερη ενθρόνιση παρέστησαν οι Μητροπολίτες Λαρίσης κ. Ιγνάτιος, Βεροίας κ. Παντελεήμων και Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμος.
Στη συνέχεια στον Ιερό Ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου Αιγινίου, τελέστηκε η τελετή ενθρονίσεως και στη συνέχεια η υποβολή συγχαρητηρίων από τις Αρχές και του λαού.
Ο προϊστάμενος του Ιερού Ναού π. Ηλίας Γκοτζίδης καλωσόρισε με θερμούς λόγους τον Σεβ. Μητροπολίτη Κίτρους κ. Γεώργιο.
Με την σειρά του ο κ. Γεώργιος ευχαρίστησε τους Αγίους Αρχιερείς, τον κλήρο, τους άρχοντες και τον ευσεβή λαό για την πάνδημη υποδοχή που του επεφύλαξαν.
Σύμφωνα με πληροφορίες της Romfea.gr o Σεβασμιώτατος στην ομιλία του ανακοίνωσε την ίδρυση Αρχιερατικών Περιφερειών και όρισε Αρχιερατικό Επίτροπο της Περιφέρειας Αιγινίου τον π. Ηλία Γκοτζίδη.
Εκ μέρους του Οικουμενικού Πατριαρχείου τον Μητροπολίτη Κίτρους προσεφώνησε ο Μητροπολίτης Βεροίας κ. Παντελεήμων, ο οποίος ευχήθηκε στον κ. Γεώργιο αγλαόκαρπο διακονία.
Κατόπιν τον λόγο έλαβε ο μέχρι πρότινος Τοποτηρητής Μητροπολίτης Λαρίσης κ. Ιγνάτιος, λέγοντας χαρακτηριστικά: "ΣήμεραΣήμερα σας ενθρονίζουμε στον θρόνο της Παναγίας στον Ναό που είναι αφιερωμένος στην Μητέρα του ανθρωπίνου γένους."



Δημοσιευουνμε και ενα σχολιο του Ασκληπιαδη:

«Βάρτα να τα ξαναρμέξουμε»

Σε προηγούμενο σημείωμά μου κάποιος αδελφός σχολίασε πως πρέπει να περιμένουμε να δούμε τα έργα του νέου δεσπότη της Κατερίνης και μετά να τον κρίνουμε. 
Σήμερα ανοίγοντας  «έπεσα»πάνω στα νέα έργα του!!!
«Με λαμπρότητα και η δεύτερη ενθρόνιση»!!! και μαζεύτηκε και κόσμος επίσημοι που δεν αισχυνθήκαν για την φιέστα!!!
Μου θυμίζει τα γενέθλια του μικρού που ξανανάβουν τα κεριά της τούρτας και ξανατραγουδούν το «να ζήσεις Γιωργάκη και …» και σβήνονται τα κεράκια και πάλι εν μέσω χειροκροτημάτων ή
Την ξιπασμένη νύφη που μέρες μετά τον γάμο ξαναφορά το νυφικό για να ξανααιστανθεί την λαμπρότητα της γαμήλιας τελετής!!!

Διείδαμε τον ναρκισσισμό του νέου δεσπότη ,εκείνο όμως που με προβληματίζει  είναι ότι  συμμετείχαν στην φαρσοκωμωδία και επίσημοι!!! Ο αρχιεπίσκοπος και δεσποτάδες και άλλοι…

Εν μέσω Μεγάλη Τεσσαρακοστής αυτοί βρίσκονται ακόμα στις Αποκριές!!!
Ασκληπιάδης


 ου Αιμίλιου Πολυγένη
Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και μεγαλοπρέπεια πραγματοποιήθηκε πριν από λίγο η δεύτερη ενθρόνιση του Σεβ. Μητροπολίτη Κίτρους κ. Γεωργίου

ε μεγάλη λαμπρότητα η δεύτερη ενθρόνιση του νέου Μητροπολίτου Κίτρους κ. Γεωργίου

Πέμπτη 03-04-2014 19:35

Πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι στην ηλιόλουστη Κατερίνη η δεύτερη τελετή ενθρονίσεως του νέου Μητροπολιτου Κίτρους και Κατερίνης κ. Γεωργίου με την παρουσία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου,
(Αγιορείτικο βήμα)

Μεγαλη θλιψι κατεχει τους Αγιορειτες. Και τωρα τι θα καμουν χωρις τον "εκλεκτο" φιλο τους;



ΕΧΑΣΑΝ ΟΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΙ 

ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ 

ΤΟΝ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ 

ΦΙΛΟ ΤΟΥΣ.

ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΟΜΩΣ 

ΤΟΝ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟ 

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ,

ΤΟΝ ΑΡΧΙΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ 

ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ. 



Και τωρα τι θα καμουν οι Αγιορειτες, που εχασαν ενα απο τους πιο αισχρους και διεφθαρμενους πολιτικους φιλους τους;
Και με τον Διαβολο συμμαχουν αυτοι αρκει να μην συναντουν εμποδια στην επιλυσι των χρηματοδοτικων και των αλλων συμφεντολογικων αιτηματων τους.
Και με τον Μπαλτακο ολα λυνονταν αμεσα.
Κατεβαιναν στην Αθηνα και πηγαιναν κατ' ευθειαν στο γραφειο του Προσκυνημενου Πρωθυπουργου.
Ολα τα ζητηματα τους, ιδιαιτερα οσα αφορουν τα φορολογικα και τα χρηματοδοτικα τους, λυνονταν πολυ ευκολα και ταχυτατα.
Οι διεφθαρμενοι πολιτικοι ετρεχαν παντου μαζι τους και τηλεφωνουσαν οπου επρεπε για να μην βρουν καμμια πορτα κλειστη.
Και τωρα που ο "κολητος τους" ο αισχρολογος και χυδαιολογος Μπαλτακος, αναχωρησε για .... ιδιωτευσι, τι θα καμουν οι Αγιορειττες αββαδες;
Ποιον θα εχουν προστατη και βοηθο τους;
Τι θα κανουμε χωρις βαρβαρους; 
Τι θα καμουν χωρις τους διεφθαρμενους πολιτικους φιλους τους;
Μεχρι χθες ολοι οι δρομοι για τους Οικουμενιστες Αγιορειτες καλογηρους ηταν ανοιχτοι. 
Ολα ηταν ευκολοβαδιστα και ολα ηταν ευκολοδιαβατα. 
Οταν εχεις διεφθαρμενους κυβερνητικους φιλους και μαλιστα ανθρωπους κολητους του Κατοχικου Πρωθυπουργου, εξ αιτιας του οποιου στεναζει εδω και χρονια ο ελληνικος λαος, και ολη η Χωρα και ιδιαιτερα ολοι οι νεοι της Πατριδας, περνας παντου ολα τα εμποδια.
Γι αυτο και ...σχιστηκαν και τους εκαμαν προσφατα, με την πολιτικη και ψηφοθηρικη επισκεψι τους στο Αγιον Οριος, υποδοχες ..αρχηγου κρατους και τους απεδωσαν ολες τις τιμες και ολες τις διευκολυνσεις για την ανετη παραμονη τους στα μοναστηρια τους.
Αλλα και ιδιαιτερα ολες τις διευκολυνσεις και ψευτοευλαβεις αποδημησεις τους, στα Αγια και Ιερα χωματα για την ΑΓΡΑ ΨΗΦΩΝ αφελων και ευκολοπιστων πολιτων αυτης της ταλαιπωρημενης και τα λοισθια πνεουσα χωρας.
Ακομα και ΦΗΜΕΣ τους κατασκευασαν και ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑ τους εψαλαν.
Κολοτουμπες και εδαφιαιες μπροστα τους, σαν δουλακια και σαν χανουμακια της Τουρκοκρατιας.
Εσχατος καλογηρικος εξευτελισμος και εσχατη δουλικη ταπεινωσι.
Και ας υποφερει συμπας ο Ελληνικος λαος και ας διερχονται καταστασι πτωχειας και λιμοκτονιας οι μισοι Ελληνες.
Αυτοι τους πανηγυρισμους τους και τις εξευτελιστικες εκδουλευσεις τους στους διεφθαρμενους Κατοχικους και Ξενοκινητους πολιτικους.
Τους κατακριναμε τοτε και μαλιστα ειμασταν απο τους λιγους που το τολμησαμε, γιατι τα αλλα ιστολογια των ευλαβων βλαμμενων, δεν τολμουν να ελεγξουν τους ρασοφορους για να μην χασουν τις μαγαριστικες σχεσεις τους και τις ...ευλογο-αλογιες τους.
Για να δουμε τι θα καμουν τωρα, χωρις τους ΟΜΟΙΟΥΣ ΤΟΥΣ, πολιτικους φιλους τους;

Τους απεμεινε ομως ο ετερος διεφθαρμενος πατρωνας τους, ο αυθεντης και δεσποτης τους, ο Αιρετικος πατριαρχης και επισκοπος τους, τον οποιο προστατευουν ολες οι Διεθνεις δυναμεις και ολα τα Σκοτεινα Κεντρα της Υδρογειου.
Επομενως θα βρουν και αλλους τετοιους και χειροτερους και ετσι δεν θα ζοριστουν ποτε στην ανετη και ευκολοδιαβατη ζωη τους.
Ουαι υμιν, Αγιορειτες υποκριτες....



Πέμπτη, 3 Απριλίου 2014

Καταγγελία, ἀλλὰ καί ...συμπόρευση!


νέος «θεός» πού …ντικαθιστ
 
τόν ζωντανό Τριαδικ Θεό



Παρουσιάζοντας τὸ παρακάτω ἀποκαλυπτικὸ κείμενο, μένουμε ἄλλη μιὰ φορὰ κατάπληκτοι ἀπὸ τὴν σύγχυση, τὴν τὴν ἀλλοίωση τῶν κριτηρίων ποὺ ἔχει ἐπέλθει σὲ σεβάσμιους ἀνθρώπους ποὺ ἀντιλαμβάνονται τὸν κίνδυνο τῆς αἱρέσεως, τὰ προδρομικὰ σημεῖα τῆς ἐλεύσεως τοῦ ψευδοπροφήτου καὶ τοῦ Ἀντιχρίστου, ἀλλὰ δὲν ἀντιλαμβάνονται τὴν ἐκ τῆς Γραφῆς καὶ τῆς Ἱερᾶς Παραδόσεως διδασκαλίας περὶ τῆς «στάσεως» τῶν πιστῶν ἀπέναντι σ’ αὐτοὺς ἀκριβῶς ποὺ λειαίνουν, προετοιμάζουν τὸ δρόμο καὶ συμμαχοῦν μὲ τὸν Ἀντίχριστο!


Μᾶς πληροφοροῦν, δηλαδή, γιὰ τὸ «νέο “θεό”» τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τῆς Πανθρησκείας· κατανοοῦν (καὶ τὸ κηρύττουν) ὅτι τὸ «λεγόμενο Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶν Ἐκκλησιῶν» δὲν εἶναι παρὰ «τὸ παγκοσμίο Συμβουλίο Ἐθελοθρησκειῶν»· ἐφιστοῦν τὴν προσοχή μας ὅτι στὸ Π.Σ.Ε. «μοναδικός θεός, ὁ ὁποῖος θά διεκδικήση ἐκεῖ φόρον λατρείας, θά εἶναι ὁ ἐκπεσών Ἑωσφόρος, ὁ ὁποῖος διά τοῦ ἀπεσταλμένου του μεταξύ τῶν ἀνθρώπων τοῦ Ἀντιχρίστου, θά ἐπιχειρήση νά ὑποκαταστήση τήν πίστι καί τή λατρεία στόν ἀληθινό Θεό»· μᾶς «ἀποδεικνύουν ὅτι «γιά τόν Οἰκουμενισμό δέν ὑπάρχει προσωπικός Θεός, γιατί τελείως ἀπαράδεκτο εἶναι γιά τούς συνεπεῖς οἰκουμενιστάς τό δόγμα τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ…», καὶ τέλος, ἀντὶ νὰ ἀπομακρυνθοῦν ἀπὸ αὐτοὺς τοὺς Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους ποὺ παρουσιάζουν μὲ ἀπολυτότητα ὡς διεκπεραιωτὲς τοῦ ἔργου τοῦ Ἑωσφόρου καὶ τοῦ Ἀντιχρίστου, τοὺς σέβονται, τοὺς τιμοῦν καὶ ἐπικοινωνοῦν μαζί τους!
Πατερικὴ Παράδοση

Πηγή: π. «ΧΡΙΣΤ. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ», ρ. φ. 60, ούλ.- Σεπτ. 2013


νέος «θεός» πού …ντικαθιστ
 
 τόν ζωντανό Τριαδικ Θεό
(π. Πλακίδας Deseille) « συντριπτική πλειοψηφία τν σημερινν νθρώπων βρίσκονται πρόθυμοι προσκυνητές κάτω πό τήν δαιμονική πιρροή πού σκε διάβολος».

γράφει ΑΛΥΠΗΤΟΣ


π. Παλος στήν πρός Θεσσαλονικες πιστολή του (Β´ 3,7) εναι προφητικός καί ποκαλυπτικός, χωρίς νά φήνει περιθώρια στίς νά τούς αἰῶνες γενιές τν χριστιανν νά μφιβάλλουν γιά τό τί πρόκειται νά συμβε ες τούς σχάτους καιρούς, ταν δηλαδή θά λθει τό πλήρωμα το χρόνου, γιά νά γκαθιδρυθε πρός καιρόν ντίχριστος, ποστασία, στόν Κόσμο(!) Γράφει:


«Λάβετε τά μέτρα σας νά μή σς ξαπατήσει κανείς κατά κανένα τρόπο· διότι Δευτέρα Παρουσία το Κυρίου δέν θά λθη, άν προηγουμένως δέν λθη ποσκίρτησις πολλν πό τήν πίστιν, συνέπεια τς σκληρύνσεώς των ξ ατίας τν μαρτιν των καί δέν φανερωθ νθρωπος, κατ’ ξοχήν μαρτωλός καί ποκινητής πρός κάθε μαρτίαν, υός τς πωλείας… Διότι τώρα δράσις καί τό ργον τς νομίας νεργεται καί πεκτείνεται κατά τρόπον μυστικόν, στε νά μή εναι ξ λοκλήρου φανερόν…».


στόσο, πό τήν ποχή πού ατά γραφε π. Παλος στούς Θεσσαλονικες, μεσολαβον δύο χιλιάδες χρόνια καί πέκτασις το μυστηρίου τς νομίας δέν «νεργεται τώρα πλέον κατά τρόπον μυστικόν» λλά προκάλυπτα, ναίσχυντα καί φανερά. Μιά ματιά στόν κόσμο πού ζομε δέν μς φήνει περιθώρια νά διαπιστώσουμε λλο τί κτός πό ατό πού προλέγει λόγος το ποστόλου: Τό «μυστήριον τς νομίας» καί σταδιακή ντικατάστασις το Θεο πό τήν ποστασία τς μαρτίας, δηγον στήν λευση το «υο τς πωλείας».


θναπόστολος ερομάρτυς γιος Κοσμς Ατωλός μς φιστ τήν προσοχή: «…Πρωτύτερα πό τήν Β´ Παρουσία χει νά γεννηθ ντίχριστος καί νά κάμη τόσα κακά ες τόν κόσμον, καί νά χη νά νομάση τόν αυτόν του υόν Θεο καί θέλει σταθ βασιλεύς νά ρίση τόν κόσμον λον καί νά κάνη θαύματα, κατά φαντασίαν, διά νά πλαν τούς νθρώπους…».


Καί Θεοφύλακτος Βουλγαρίας συμπληρώνει: «…Στήν ποχή τν σχάτων ξ ατίας τς αξησης τς νομίας πό τήν πλάνη το ντιχρίστου, ο νθρωποι θά γίνουν μοιοι μέ τά θηρία, καί δέν θά διατηρον χνος γάπης οτε κόμη γιά τούς στενούς τους συγγενες…».
*  *  *


Μία προσκυνηματική πίσκεψη φιλικς συντροφις στά δύο μοναστήρια, μετόχια τς Σίμωνος Πέτρας το γίου ρους, νδρώα . Μονή γίου ντω­νίου νότια τς Grenoble τς Γαλλίας καί γυναικεο τς γίας Σκέπης κοντά στήν πόλη Avignon, πού δρυσε μέ τήν ελογία το καθηγουμένου τς . Μονς Σίμωνος Πέτρας γέροντος Αμιλιανο Σιμωνοπετρίτη, πολιός γέρων π. Πλακίδας Deseille, φησε κατάπληκτους τούς λληνες προσκυνητές (φίλους τν Μοναστηριν) πό σα τούς ποκάλυψε γιά τούς πονηρούς σχεδιασμούς πού συμβαίνουν δη στίς μέρες μας καί πλς πιβεβαιώνουν ,τι τό Πνεμα το Θεο προανήγγειλε μέ τά γραπτά τν ποστόλων, τς ποκαλύψεως το Εαγγελιστο καί τν γίων τς κκλησίας μας.


Μεταξύ τν λλων πατερικν παραινέσεων στούς λληνες πισκέπτες του, σοφός γέρων καθηγούμενος π. Πλακίδας, επε καί τά ξς σπουδαα καί νδιαφέροντα, πού ν καί ντικατοπτρίζουν τά συμβαίνοντα στή Γαλλία, τά δια δυστυχς σχύουν στή Δύση καί γενικότερα στόν Κόσμο(!!)


Μέ φορμή τίς πρόσφατες γιγαντιαες κινητοποιήσεις κυρίως καθολικν νέων ζευγαριν στό Παρίσι καί σέ λλες πόλεις τς Γαλλίας γιά νά διαδηλώσουν τήν ντίθεσή τους στήν νομιμοποίηση το γάμου τν μοφυλοφίλων Σοδομιστν (βλέπε «Χ.Β.» φ. 58, σελ. 9) π. Πλακίδας, εδε μέν μιά νθαρρυντική φύπνιση τν καθολικν χριστιανν. Πλήν μως δέν παρέλειψε νά σημειώσει μέ ντονο τόν προβληματισμό του τι, τό διο νθαρρυντική δέν εναι καί στάση πολλν καθολικν πισκόπων, ο ποοι συσχηματίζονται μέ τήν πολιτική ξουσία καί δέν κρατον σθεναρή γωνιστική στάση πέναντί της. (Μήπως τά ατά δέν συμβαίνουν καί στήν ρθόδοξη λλάδα;).


συντριπτική πλειοψηφία τν σημερινν νθρώπων βρίσκονται πρόθυμοι προσκυνητές κάτω πό τήν δαιμονική πιρροή πού σκε διάβολος. ποος, ς μήν πορομε, παρουσιάζεται συμπαθητικός, εγενικός, λκυστικός, προνοητικός, εχάριστος, τοιμος νά σέ συμπαρασύρει σέ λα τά μονοπάτια  τς εκολης καί τρυφηλς ζως! Σέ ντίθεση μέ ατό πού συμβαίνει στή ζωή το πιστο, πού δέν πρέπει νά ξεχν «σ’ λη τήν πίγεια ζωή του τι κανένας καί ποτέ δέν νέβηκε στόν Ορανό μέ τήν νεσή του»!!, πως τόνισε σοφός Γέρων.


κενο μως πού ντυπωσίασε τούς συνομιλητές του ταν ποστροφή του γιά τά κέντρα ξουσίας τν νά τήν γ σιωνιστικν στον, ο ποες… προωθον ναν νέο Θεό (σημ. «Χ.Β.» τό διο δέν καναν καί ο βραοι στήν ρημο, νυψώνοντας τό «χρυσό μοσχάρι» γιά «θεό τους»;) πού δέν θά εναι Τριαδικός Θεός τν χριστιανν λλά θεός τν δέκα ντολν στό πλαίσιο τς θεοποιήσεως τν «δικαιωμάτων το νθρώπου», πως τά διαμορφώνει Νέα ποχή (το ντιχρίστου).


Σ’ ατόν τόν (δαιμονικό) σχεδιασμό, πρέπει νά συμπληρωθε καί νέα «προοδευτική» ποψη-πρόγραμμα το πουργείου Παιδείας τς Γαλλίας, πού θά φαρμοσθε στήν κπαιδευτική μεταρρύθμιση τς χώρας καί θά πηρεάσει τήν κπαίδευση τν Ερωπαϊκν χωρν: «Ο νέοι πρέπει νά ζήσουν τήν στορία πό τό 1789 (Γαλλική πανάσταση) ως σήμερα. Ο δεκαοκτώ αἰῶνες Χριστιανισμο πρίν, πρέπει νά παλειφθον» (γιατί σφαλς εναι… σκοταδισμός)(!!)


ντυπωσιακή πίσης εναι διαπίστωση τι σέ διαφορετικές ποχές κατά τό παρελθόν, πολλοί πνευματέμφοροι Γέροντες συμπίπτουν στούς προφητευμένους λόγους τους γιά τήν λευση το «υο τς πωλείας» το νέου «θεο», πως τόν περιέγραψε καί στούς πισκέπτες του Γέροντας π. Πλακίδας, τόν περασμένο μήνα στό Μοναστήρι του στή Γαλλία. Τό 1974 λ.χ. ες τόν νθρονιστήριο λόγο του Γέροντας φραίμ Φιλοθεΐτης, μεταξύ λλων σημείωνε:
«…τό λεγόμενο Παγκόσμιο Συμβούλιο τν κκλησιν. Στήν πραγματικότητα πρόκειται περί παγκοσμίου Συμβουλίου θελοθρησκειν. Σ’ ατό μοναδικός θεός, ποος θά διεκδικήση κε φόρον λατρείας, θά εναι κπεσών ωσφόρος, ποος διά το πεσταλμένου του μεταξύ τν νθρώπων το ντιχρίστου, θά πιχειρήση νά ποκαταστήση τήν πίστι καί τή λατρεία στόν ληθινό Θεό. Γιά τόν Οκουμενισμό δέν πάρχει προσωπικός Θεός, γιατί τελείως παράδεκτο εναι γιά τούς συνεπες οκουμενιστάς τό δόγμα το Τριαδικο Θεο…».


«υός τς πωλείας», φίλοι ναγνστες, λθε, εναι δ, δίπλα μας κυρίαρχος (!!) καί ποιος ντέξει…».