Σάββατο, 29 Μαρτίου 2014

Ενθρονισι για κλαμματα.

Ρωμαϊκός θρίαμβος, 
σε καιρούς παρακμής 
της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας.



40-50 χιλιαδες ειναι ο λαος της Κατερινης. Που ειναι αυτος ο λαος; Το 99% του πληθυσμου; Απουσιαζε προκλητικα απο την ενθρονισι του Χρυσοστομου. Ποσοι ηταν στην ενθρονισι; θελετε καμμια 500 κοσμικοι ανθρωποι. Που τον εραιναν με ανθη; Αυτοι και στην ελευσι του Αντιχριστου θα τον ραινουν με ανθη. Και λοιπον; Αυτοι ειναι ενας καρναβαλολαος. Και οι χριστιανοι που ειναι; Ειναι σχεδον ανυπαρκτοι.
Οπως και σε ολοκληρο τον Ελλαδικο χωρο. Τι κορδωνονται οι παναθλιοι δεσποταδες; Αυτη ειναι η εκκλησια των ΜΑΤ, των ΡΟΠΑΛΩΝ και των Κανιβαλλικων μεταμοσχευσεων.

Δημοσευουμε την πρωτη ανταποκρισι μας απο τα γενομενα στην Κατερινη.
Να γελασουμε ή να κλαψουμε;
Διαβαστε τι μας γραφει συνεργατης μας.


Μόνον εμετό μπορούν να προκαλέσουν όλες αυτές οι "αυθόρμητες" εκδηλώσεις λατρείας των αρχόντων και του κλήρου (δεν γράφω και του λαού) της Κατερίνης στον νέο ...δεσπότη τους.
Γιγαντοφωτογραφίες με τον δεσπότη να ευλογεί αρχιερατικά, πανω, λουλούδια. 

Σκέτο τσίρκουλο. 
Σαν ρωμαϊκός θρίαμβος σε καιρούς παρακμής της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας.
 


Τώρα θα μου πείτε δικαιολογημένα.
Οι άρχοντες υποδέχονται άλλο ένα γρανάζι του συστήματος. 

Άλλον ένα άρχοντα (και μάλιστα που μπορεί να καθοδηγήσει πολλά χαϊβάνια στο τι θα ψηφίσουν). 
Όσο πιο καλές σχέσεις εγκαθιδρύσουν με τον νέο άρχοντα, τόσο λιγότερο ενοχλητικός γι αυτούς θα είναι ο λόγος του. 
Θα συστήνει στο ποίμνιο "υπομονή και καρτερία, διότι οι δοκιμασίες μας καθαίρουν".
 



                   Τα αισχη της ενθρονισης


                Τα αισχη της ενθρονισης


Ενας απο ολους αυτους θα παη στον Παραδεισο; Ο π. Παϊσιος ειδε οραμα την Κολασι γεματη απο δεσποταδες.



Θλιβερα Φαναριωτικα γεροντια και καλοπερασακηδες Αφρικανοι που τους συντηρουν ο Παπας και οι Μασωνοι....

Ευτραφεστατος ο Χρυσοστομου. Ενας καλοζωϊσμενος και παχουλος ρασοφορος τι μπορει να προσφερη στην εκκλησια του ξυπολητου και μη εχοντος που την κεφαλην κλειναι Εσταυρωμενου; Απαντηστε εσεις.



 Ηρθαν ολοι οι αποτυχημενοι απο τα περατα του κοσμου να παρακολουθησουν την ενθρονισι του νεο - χρυσοστομου της Βεροιας!!!
Μηπως και εκει που ταχα ποιμαινουν, ποιμαινουν ποιμνιο; Τον εαυτο τους μονο ποιμαινουν. Ο λαος τους απαξιωσε, τους αηδιασε, ακομα δεν το καταλαβαν;


Οι κληρικοί της Κατερίνης που ετοίμασαν τα πανό και τις γιγαντοφωτογραφίες και τα κεντημενα με τον δικέφαλο μαξιλαράκια στον ναό, ώστε να καθίσουν αναπαυτικά τα ευαίσθητα επισκοπικά οπίσθια, προσδοκούν εύνοια και ανοχή (πιάστον φίλο για νάχεις το κεφάλι σου ήσυχο).
 


Ποιον λαο ευλογει ο Χρυσοστομου; Της διηρημενης εκκλησιας την οποια αποδεχεται;


Οι δεσποτάδες που μαζεύτηκαν στην "χαρά του αδελφού", κατά το "όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη" ούτως ή άλλως τσάμπα πήγαν, τσάμπα θα επιστρέψουν, τσάμπα θα (καλο)φάνε και τσάμπα θα (καλο)κοιμηθούν. 
Με τόσα τσάμπα, κι εγώ θα πήγαινα. 
Και που θέλετε να πάνε; 
Στο σπίτι κανενός δυστυχισμένου, ή αρρώστου, ή πενθούντος, ή ανέργου για να τον παρηγορήσουν; Σιγά! 
"Έχω στενάχωρη καρδιά, σεκλέτια δεν χωρούνε" που λέει και το παλαιό πλήν σοφό ασμάτιο.
Άλλωστε τωρα ο αδελφός είναι μια ψήφος. 

Και μία ψήφος, όλο και χρειάζεται.

 

Και ο λαός; 
Ο λαός του Θεού;
Και δεν μιλάω για αυτούς που πηγαίνουν συστηματικά στην εκκλησία. 

Που μπορεί να είναι αλλά και να μην είναι λαός του Θεού (αυτό ο ίδιος ο Θεός το ξέρει). 
Μιλάω για όλους τους βαφτισμένους και μυρωμένους Χριστιανούς της επαρχίας, που μένει παγερά αδιάφορος σε τέτοιες φιέστες. 
Μιλάω για τον λαό που διακρίνοντας τόση αναξιοπρέπεια, δουλικότητα, κολακεία, εγωπάθεια, ανοησία, μαλθακότητα, υστεροβουλία και χυδαιότητα σε τέτοιες φιέστες, έχει συνειδητά αποστασιοποιηθεί. 
Και μάλιστα όχι μόνο από τους παπάδες, αλλά και από την ίδια την εκκλησία, ταυτίζοντας τα πρόσωπα με εκείνο που εκπροσωπούν.

 



Αυτος ειναι ολος ο λαος της Κατερινης;Αλλα ειναι βεβαιο οτι οι δεσποταδες δεν χρειαζονται και περισσοτερο. Και με αυτο το 1% ή 1/2%, επιβιωνουν και τους φτανει.


Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι κλείετε τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων· ὑμεῖς γὰρ οὐκ εἰσέρχεσθε, οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν.



Οι δυο Ιγνατιοι. Ειχαν καιρο να ιδωθουν, την τελευταια φορα ιδωθηκαν στην Βεροια και ...προφητεψαν την εκλογη του Χρυσοστομου. Πως τοξεραν, αληθεια;


Και τα παρεπομενα;

  1. http://www.romfea.gr/epikairotita/23302-2014-03-29-10-36-04
     

    Πρόκειται για κατάντια. 
    Εκκλησιαστική, της τοπικής αυτοδιοίκησης, δημοσιογραφική.
     

    Πλειάδα δεσποτάδων άφησαν τα ποίμνιά τους για να τρέξουν στο ....πανηγύρι.
    Ο δήμος αψήφησε το οικονομικό κόστος και τα συνακόλουθα αρνητικά σχόλια και το σκανδαλισμό του κόσμου.
     

    Το δε γνωστό και μη εξαιρετέο και διακρινόμενο από χιλιόμετρα για άκρατο δεσποτογλειφτισμό blog θεώρησε τόσο σπουδαία είδηση την ενθρόνιση του καινούριου δεσπότη που μας φλόμωσε από χθες, κι ενώ ο λεγάμενος ήταν ακόμη στη Βέροια, με ανταποκρίσεις και φωτογραφίες που ούτε στην περίπτωση των πολιτικάντηδων δε συναντάμε.
     

    Ο ιός του οικουμενισμού έχει εισβάλλει για τα καλά στο εκκλησιαστικό σώμα, η εκκοσμίκευση έχει πια παγιωθεί, οι αιρέσεις κάνουν θραύση, το ποίμνιο είναι ακατήχητο, τα μυστήρια ευτελίζονται και οι πανηγυρτζήδες δεσποτάδες μας αλλοιθωρίζουν σε συλλείτουργα και ενθρονίσεις!

Λιγη ντροπη δεν βλαπτει....


Απαραδεκτος ο πλουτος και η χλιδη 

σε εποχη γενικης δυστυχιας.


Ε, οχι και «εις τύπον και εις τόπον  Χριστού»!!!


Ιδια εικονα, ιδια γευσι με τους αλλους. 
Σε τι διαφερει; Σε τιποτα. 
Μαλλον ισχυει, το νεωτεροι και χειροτεροι....  



Όπως γράφτηκε στον τοπικό τύπο η ενθρόνιση του νέου Μητροπολίτη μας θα γίνει στις 29 Μαρτίου. Για την τελετή της υποδοχής το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε κατά πλειοψηφία ως δαπάνη το ποσό των 20.000 ευρώ, μειοψηφήσαντος μόνον ενός συμβούλου. 
Το εν λόγω ποσό θα καλύψει μεταξύ των άλλων τα έξοδα φιλοξενίας 500 (!) ατόμων και της μίσθωσης 50 δωματίων σε ξενοδοχεία προς διανυκτέρευση επισήμων.



Σε μία εποχή βαθειάς οικονομικής κρίσης που μαστίζει τον τόπο μας και την στιγμή που πολλές οικογένειες της πόλης μας στερούνται του επιουσίου είναι προκλητική η απόφαση της έγκρισης της προαναφερόμενης δαπάνης, η οποία θα μπορούσε να αποφευχθεί.  
Κατά την χειροτονία του ο εκλεγείς Μητροπολίτης μας έδωσε δείγματα ταπεινού κληρικού, αποφασισμένου να ποιμάνει με αγάπη και δικαιοσύνη την επαρχία μας ως επίσκοπος και όχι ως δεσπότης. 


Ως εκ τούτου θα του ταίριαζε μία απλή και απέριττη τελετή υποδοχής από το ποίμνιό του, χωρίς ηχηρές τυμπανοκρουσίες και πολυδάπανες δεξιώσεις, που δεν συνάδουν με το πνεύμα των καιρών μας και της χριστιανικής διδασκαλίας, όπως ορθά επεσήμανε και ο μειοψηφήσας δημοτικός σύμβουλος. 


Και ακόμη  αν κάποιοι πιστοί προερχόμενοι από άλλες πόλεις επιθυμούν να παρευρεθούν και να τον τιμήσουν κατά την ενθρόνιση δε θα αποτραπούν από τα ατομικά τους έξοδα διατροφής ή διανυκτέρευσης.



Περαιτέρω είναι αδιανόητο σε μία καθαρά εκκλησιαστική εκδήλωση να διακρίνεται το χριστεπώνυμο πλήρωμα σε επίσημους και ανεπίσημους, δίνοντας πρωτοκαθεδρίες, ιδιαίτερες τιμές και περιποιήσεις σε άτομα που συνήθως εμφανίζονται μόνο σε τέτοιες προβεβλημένες εκδηλώσεις και μετά εξαφανίζονται. 


Το γνήσιο χριστιανικό φρόνημα δίδει ισοτιμία σε όλους τους πιστούς και επιβάλλει και στην παρούσα περίσταση να υποδεχθούμε όλοι, κλήρος, λαός κι άρχοντες, χωρίς διακρίσεις, ως μέλη του σώματος του Χριστού, με την δέουσα τιμή και το σεβασμό τον νέο προκαθήμενο της Εκκλησίας μας και να παρακολουθήσουμε με κατάνυξη, χωρίς χειροκροτήματα και ζητωκραυγές μέσα στον Καθεδρικό Ναό την τελετή της ενθρόνισής του. 


Στο τέλος θα αρκούσε ένα απλό κέρασμα στην έξοδο του Ναού για όλο το εκκλησίασμα.

Τα γεύματα που αποφασίστηκε να παρατεθούν, σε περίοδο μάλιστα Μ. Τεσσαρακοστής, καθώς και οι φανταχτερές και εξεζητημένες εκδηλώσεις που συνηθίζονται κατά τη υποδοχή πολιτικών αξιωματούχων, νομίζω πως απάδουν προς το επισκοπικό αξίωμα, αφού κατά τον Άγιο Ιγνάτιο τον Θεοφόρο, ο επίσκοπος  τοποθετείται στον ανώτατο βαθμό της ιεροσύνης «εις τύπον  και εις τόπον  Χριστού». Και ο Χριστός ήρθε στον κόσμο με αφάνεια και πτωχεία, έζησε με λιτότητα και άκρα ταπείνωση, καθόσον «ουκ ήλθε διακονηθείναι, αλλά διακονείσαι» (Μαρκ. 10,45).
 

Καταλήγοντας, πιστεύω ότι εάν το κονδύλιο των 20.000 ευρώ δίνονταν από το Δήμο προς ενίσχυση των ενοριακών συσσιτίων για άπορες οικογένειες θα αποτελούσε το καλύτερο δώρο για τον νέο Επίσκοπο μας και θα ικανοποιούσε τόσο τον ίδιο, όσο και τους δημότες από τα βαλάντια των οποίων προέρχεται η εγκριθείσα δαπάνη.

Παρασκευή, 28 Μαρτίου 2014

Ο διορισμενος μητροπολιτης που ...διορισθηκε, πριν διορισθη.



ΔΕΝ ΕΞΕΛΕΞΑΝ ΤΟΝ ΤΑΠΕΙΝΟ ΔΑΥΪΔ,

ΑΛΛΑ ΔΙΟΡΙΣΑΝ,

ΤΟΝ ΨΕΥΔΟΜΕΝΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΨΕΥΤΗ,

ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ.






Eμεις απευθυνθηκαμε στα Πανεπιστημια Αθηνων και Θεσσαλονικης και μας δηλωσαν ότι δεν γνωριζουν ως καθηγητη τους, καποιον με το ονομα αυτό.

Ρωτουμε, λοιπον, τον διορισθεντα από την συνοδο των δεσποταδων της εκκλησιας των ΜΑΤ, των ΡΟΠΑΛΩΝ και των Κανιβαλλικων Μεταμοσχευσεων, κ. Γεωργιο Χρυσοστομου: από ποτε εισαι Καθηγητης Πανεπιστημιου και υπογραφεις ως τοιουτος σε προσωπικο σου κειμενο;

«Πρωτοσυγκελος, Καθηγητης Πανεπιστημιου»;

Γιατι σφετεριζεσαι τιτλο, που δεν σου ανηκει;

Γιατι ψευδεσαι δημοσια;

Και τι να περιμενει κανενας από έναν ψευδομενο δημοσια κληρικο;

Κατά συνεπεια, μηπως και οι αλλοι τιτλοι που επικαλεισαι ότι εχεις, μηπως είναι ψευτικοι;

Τοσο πολύ αναγκη τον ειχες για να αυτοπροβληθης,ή για να προαχθης, ουτως ώστε να …θαμπωσης τους ανθρωπους, από τα αμφισβητουμενα….προτερηματα σου;






Διορισθηκες, ΝΑΙ διορισθηκες και δεν εκλεχθηκες, κυριε Γεωργιε Χρυσοστομου, γιατι ο διορισμος σου …μαγειρευονταν επι μηνες και καποιοι τρελαναν τους μητροπολιτες στα τηλεφωνα και στις επισκεψεις, χωρις να σκεπτονται το ολο …θεατρο που θα παιζονταν την ημερα που θα σε διοριζαν δεσποτη στην μητροπολι Κατερινης χωρις την παρουσια του Αγιου Πνευμετος, αφου δεν θα το ρωτουσαν καν για να συμμετεχει στην εκλογη σου.

Γνωριζουμε ολοι πολύ καλα ότι οποιος σημερα θελει να γινη δεσποτης, μπαινει σε ενεργεια ο γνωστος μηχανισμος.

Είναι γνωστοτατος αυτος ο μηχανισμος.

Αρχιζουν οι πρωτες παρεμβασεις και ενοχλησεις προς τους δεσποταδες.

Αρχιζουν τα τηλεφωνηματα.

Αρχιζουν οι επισκεψεις στους μητροπολιτες με δωρα ακριβα και πανακριβα. Αρχιζουν οι επισκεψεις στα πατριαρχεια και με δωρα στους αρχιερεις των πατριαρχειων για να ενοχλησουν τηλεφωνικα καποιον φιλο τους ή γνωστο τους αρχιερεα για να βοηθηση στον …διορισμο του εκλεκτου τους.

Μεχρι και τα Ιεροσολυμα επισκεπτονται καποιοι, όπως καποιος που εξελεγη τελευταια.

Πηγε ταχα εκδρομη στα Ιεροσολυμα με γκρουπ χριστιανων και πολλα δωρα σε αρχιερεις του πατριαρχειου και ταυτοχρονα οι παρακλησεις για να βοηθησουν.

Λεγεται μαλιστα ότι καποιοι πληρωνουν πολλα χρηματα δηλαδη εφαρμοζουν την τακτικη της Σιμωνιας εξαγοραζομενοι το αξιωμα τους, μεγαλο αμαρτημα που τιμωρειται με καθαιρεσι και στον χειροτονουντα και στον χειροτονουμενο.

Τωρα, ποιοι πληρωνουν, ποιους πληρωνουν, υπαρχουν και οι ενοχοι δοτες και οι ενοχοι δεκτες, του φοβερου αμαρτηματος της Σιμωνιας.

Εν προκειμενω για την μητροπολι Κατερινης εγραψαν διαφορα ιστολογια για τα από πολλους μηνες ανηθικα μαγειρεματα και τον λαβοντα το …χρισμα από τον πισω από όλα κρυπτομενο ….πρωτο!!!

Από μηνες ακουγαμε ότι το θεμα εκλεισε «επενεβη δηλαδη το Αγιο Πνευμα» πριν το επικαλεσθουν οι δεσποταδες και …διορισε από πριν τον καλο τους !!!

Καθαρη κοροϊδία και θεοεμπαιγμος και αθεοφοβια.

Τι μπορεις να μας πης για όλα αυτά, κ. Γεωργιε Χρυσοστομου;

Γνωριζεις ή δεν γνωριζεις κατι;

Μα είναι δυνατον να συνεβη κατι τετοιο;

Στον εκκλησιαστικο χωρο της υπαρχουσας φαυλοτητας όλα είναι δυνατα και όλα είναι επιτρεπτα!!!

Το ποσο μεγαλη μαχη δοθηκε για την μητροπολι Κατερινης δεν περιγραφεται. Μεχρι και οι ….Ιγνατιοι – παρακαλω - προσκληθηκαν και σε δημοσιες τελετες εδωσαν το χρισμα με λογιδρια και λογους προς τον …εκλεκτο υποψηφιο!!!

Κατά τα αλλα εγραψαν καποιοι ότι δεν είναι ο υποψηφιος σπουδαρχιδης.

Και τοτε τι θα πη σπουδαρχιδης; Το λεξικο λεει ότι o σπουδαρχιδης ή σπουδαρχιας είναι ο επιζητων αξιωματα και θεσεις, ο θεσιθηρας, ο σφοδρα επιδιωκων και θηρευων να καταλαβει καποια αρχη ή επισημη θεσι.

Εσυ κ. Γεωργιε Χρυσοστομου, επιδιωξες ή δεν επιδιωξες να καταλαβης την θεσι της Κατερινης;

Συμμετειχες, ειτε εσυ, ειτε οι ανθρωποι οι δικοι σου, στον αγωνα και την προσπαθεια να σου δωσουν την ψηφο τους, ή αγωνισθηκαν για να πιεσουν καποιους αλλους για να σου δωσουν την ψηφο τους;

Εμπρος, μιλα ειλικρινα και δημοσια, όπως δημοσια επικαλεισαι και διαφημιζεις σαν πλατανοφυλλα τα ….πτυχια σου.


Ένα αξιόλογο κείμενο του Μητρ. Πειραιώς για την Οικουμενιστική Μεγάλη Σύνοδο του 2016!

 
 
Εὐχαριστοῦμε, κατ’ ἀρχάς, τὸν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, διότι μᾶς ἀπάλλαξε ἀπὸ τὸν κόπο νὰ παρουσιάσουμε ἐμεῖς μὲ τὸν πτωχό μας λόγο, τὴν ἀποτυχία καὶ τὶς ἐπικίνδυνες παραμέτρους τῆς «Συνάξεως τῶν Προκαθημένων» ποὺ ἔγινε ὡς γνωστόν, στὸ Φανάρι τὴν 7-9 Μαρτίου 2014.
 
 
Πράγματι, ἡ παρουσίαση ἀπὸ τὸν Σεβασμιώτατο κ. Σεραφεὶμ τῶν πεπραγμένων τῆς «Συνάξεως τῶν Προκαθημένων» συνιστᾶ μιὰ ἄκρως αἰτιολογημένη ἔκθεση τῶν λόγων ἐκείνων, ποὺ ἐπιβάλλουν τὴν Διακοπὴ Μνημοσύνου ἀπὸ τέτοιους «ἀσυνεπεῖς» Προκαθημένους Ἀρχιερεῖς.
 
 
Κατοχυρώνει θαυμάσια ὁ κ. Σεραφεὶμ τὶς ἄκρως ἀντίθετες μὲ τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση καὶ Πίστη ἐνέργειές τους, καὶ μὲ ντοκουμέντα ὁμολογεῖ ὅτι ὅλες οἱ τοπικὲς Ἐκκλησίες (ἄρα καὶ αὐτὴ τῆς Ἑλλάδος στὴν ὁποία ἀνήκει) εἶναι αἰχμάλωτες τοῦ Οἰκουμενισμοῦ!!!
 
 
Γράφει: «Στήν ἀποτυχία τῆς Συνάξεως συνετέλεσε ἡ μακροχρόνια οἰκουμενιστική αἰχμαλωσία ὅλων σχεδόν τῶν τοπικῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν καί τῶν Ἱεραρχιῶν τους, οἱ ὁποῖες λατινοφρονοῦν καί οἰκουμενίζουν μέ φωτεινές ἐξαιρέσεις τά Σεπτά Πατριαρχεῖα τῆς Γεωργίας καί τῆς Βουλγαρίας».
 
 
Δυστυχῶς, ὅμως, οὐδεὶς λόγος ὑπάρχει μέσα στὸ κείμενο τοῦ Σεβασμιωτάτου, ὁ ὁποῖος νὰ παροτρύνει πρός, ἢ ἔστω νὰ ὑπαινίσσεται ὅτι ἡ Ἁγιοπατερικὴ ὁδὸς –ὅταν συντρέχουν ὅλοι αὐτοὶ οἱ λόγοι ποὺ ὀρθότατα ἐπικαλεῖται– εἶναι ἡ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τέτοιους Ποιμένες.
 
 
Καὶ διερωτᾶται κανείς: Δηλαδή, ἡ ὅλη του ἔκθεση τῶν λόγων ποὺ συγκεντρώνει κυρίως στὸ τμῆμα τοῦ κειμένου του «2. Ἡ ἀποτυχία τῆς Συνάξεως τῶν Προκαθημένων», γίνεται ἁπλῶς καὶ μόνο γιὰ τὸ «θεαθῆναι τοῖς ἀνθρώποις»;
 
 
Ἀκόμα καὶ ἡ συνέχεια, προδίδει τὴν ἀνακόλουθη στάση του. Ἀποδέχεται ὅτι ἀνήκουμε καὶ συμμετέχουμε (καὶ ὁ ἴδιος μετέχει) στὸ Π.Σ.Ε. τῶν αἱρέσεων, ἀλλὰ ἀρκεῖται σὲ εὐχολόγια! Γράφει: «Ὠφείλουμε νά τονίσουμε, ὅπως ἐπανειλλημένα ἔχουμε πράξει, (ὅτι) θά πρέπει, ἐπιτέλους, νά ἀποφασισθεῖ καί νά γίνει πράξη ἡ ἔξοδος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἀπό αὐτό τό ἀνοσιούργημα, τήν λεγομένη “οἰκουμενική κίνηση” ἤ μᾶλλον ψευδοοικουμενική κίνηση» τοῦ «“Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶν Ἐκκλησιῶν” ἤ μᾶλλον τῶν αἱρέσεων»!!!
 
 
Καὶ πῶς νὰ προχωρήσει περαιτέρω ὁ Σεβασμιώτατος, ἀφοῦ ἔχει ἀντιταχθεῖ πρόχειρα, ἀτεκμηρίωτα καὶ ἀντιπατερικὰ στὴν καταδίκη τῆς Διακοπῆς Μνημοσύνου καὶ στὴν Ἀποτείχιση, ποὺ ἀποτελοῦν τὴν καρδιὰ τῆς ἀντιδράσεως τῶν Ὀρθοδόξων σὲ καιρὸ αἱρέσεως;
 
 
Πῶς νὰ προχωρήσει περαιτέρω, ἀφοῦ στὴ «Σύναξη Προκαθημένων» συμμετεῖχαν οἱ Ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος, Δημητριάδος Ἰγνάτιος καὶ Μεσσηνίας Χρυσόστομος, μετὰ τῶν ὁποίων συλλειτουργεῖ;
 
 
Πῶς νὰ προχωρήσει περαιτέρω, ἀφοῦ, παρὰ τὸ ὅτι διαπιστώθηκε καὶ καταγγέλθηκε (ἀπὸ Ἡμερίδα ποὺ ὁ ἴδιος συγκάλεσε στὸν Πειραιᾶ) ὅτι ὁ Δημητριάδος συμμετέχει στὴν προώθηση τῆς αἱρετικῆς Μετα-πατερικῆς Θεολογίας, μετὰ κάποιους μῆνες ὁ κ. Σεραφεὶμ «ἀθώωσε» πανηγυρικὰ τὸν κ. Ἰγνάτιο ἀπὸ κάθε τέτοια κατηγορία -σὲ ἐπίσημη βράβευσή του- λέγων ὅτι «κατά την μακράν σειρά ετών, διαπίστωσα ότι ο Σεβ. Μητροπολίτης κ. Ιγνάτιος είναι ο εκλεκτός του Θεού»; (http://imd.gr/site/news/3/1091).
 
 
Μετὰ ἀπὸ αὐτὰ τὰ σχόλια, παραθέτουμε τὴν ἀξιόλογη κριτικὴ τοῦ Μητροπολίτου Πειραιῶς καὶ τὸν παρακαλοῦμε νὰ ἀναθεωρήσει (αὐτὸς καὶ ἡ ἡγεσία τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν) τὶς ἀστήρικτες θέσεις τους, γιὰ τὴ στάση μας ἐν καιρῷ ἔναντι τῶν αἱρετικῶν. Τὰ περιθώρια στενεύουν. Οἱ Οἰκουμενιστὲς ἐπελαύνουν ἀνεμπόδιστα. Ὁ χαρτοπόλεμος καὶ τὰ Ἀνακοινωθέντα δὲν προσφέρουν τίποτα στὴν ἀνάσχεση τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, καὶ ἐν πάσῃ περιπτώσει δὲν εἶναι ἡ ἀσφαλὴς Πατερικὴ ὁδός γιὰ τὴν ἀντιμετώπισή της.
"Πατερικὴ Παράδοση"

Μητροπ. Πειραιῶς Σεραφείμ

ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ καὶ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ

ἢ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ

ἡ ΣΥΓΚΛΗΘΗΣΟΜΕΝΗ

ΑΓΙΑ καὶ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ τοῦ 2016 ;

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Ἀκτὴ Θεμιστοκλέους 190, 185 39 ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ, Τηλ. +30 210 4514833 (19),
Fax +30 210 4518476 e-mail: impireos@hotmail.com
geniko.jpg
Αποτειχισι: Ας μας συγχωρηση ο Θεος γι αυτο που θα γραψουμε.
Οι Πατριαρχες και οι Αρχιεπισκοποι και οι Επισκοποι που συνηλθαν στην συνοδο του Φαναριου, ως ΓΚΟΕΜ σκυβουν την κεφαλην, κλεινουν ματια, αυτια και στομα, προ της προκλητικης και αναιδους προεδριας του Αρχιαιρεσιαρχου Κωνσταντινουπολεως Βαρθολομαιου.
 

Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2014

Όποιος διαστρέφει με την αίρεση τους λόγους του Κυρίου, θα νιώσει την ντροπή και φόβο στην Μέλλουσα Κρίση! Άγ. Νικόλαος Βελιμίροβιτς


Πηγή: "Κατάνυξις"
 Ὅποιος διαστρέφει μέ τήν αἵρεση τούς λόγους τοῦ Κυρίου,
θά νιώσει:
α) τήν ντροπή Του
β) καί φόβο
στήν Μέλλουσα Κρίση!
Ἅγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς

Λέγει ο Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς:
«Ος γαρ εάν επαισχυνθή με και τους εμούς λόγους εν τῃ γενεᾲ ταύτη τῃ μοιχαλίδι και αμαρτωλῲ, και ο υιός του ανθρώπου επαισχυνθήσεται αυτόν όταν έλθη εν τῃ δόξῃ του πατρός αυτού μετά των αγγέλων των αγίων» (Μάρκ. η' 38)
Γιατί είπε ο Χριστός εμέ και τους εμούς λόγους;
Όποιος ντρέπεται Εμένα, σημαίνει όποιος αμφιβάλλει για τη θεότητά Μου, για τη θεία Μου ενσάρκωση από την αγία Παρθένο, για τα σταυρικά Μου πάθη και την Ανάστασή Μου, για την πτωχεία Μου σ’ αυτόν τον κόσμο και για την αγάπη μου προς τους αμαρτωλούς.
http://egolpio.files.wordpress.com/2008/10/judgment_day_terror.jpg?w=529
Όποιος ντρέπεται για τους λόγους Μου, σημαίνει όποιος αμφιβάλλει για το ευαγγέλιο ή αρνιέται τη διδασκαλία Μου, όποιος διαστρέφει τους λόγους Μου και με την αίρεση προκαλεί σύγχυση ανάμεσα στους πιστούς, όποιος φέρεται αλαζονικά στην αποκάλυψη και τη διδασκαλία Μου και την αντικαθιστά με άλλες, δικές του διδαχές ή όποιος κρύβεται σκόπιμα και δεν ομολογεί τα λόγια Μου μπροστά στους ισχυρούς αυτού του κόσμου. Αυτός θα νιώσει και τη δική Μου ντροπή, και το δικό του φόβο. (Εννοεί φυσικά στην Μέλλουσα Κρίση, όπως προκύπτει από το άνωθι χωρίο της Αγίας Γραφής που ερμηνεύει ο Άγιος).
Πηγή: ἀπό  «Καιρός Μετανοίας» Ομιλίες Β’, Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς,
(Επιμέλεια – Μετάφραση – Κεντρική διάθεση: Πέτρος Μπότσης)

Κατηγορούν το «τσίρκο του οικουμενισμού», αλλά παραμένουν μέλη του!!!


«Ὅποιος ἔχει κοινωνία 

μὲ τοὺς Προτεστάντες
 
ἰσχύουν καὶ γι΄ αὐτὸν 

τὰ ἀναθέματα»!

                        (π. Θεόδωρος Ζήσης)

Το τσίρκο του οικουμενισμού (2014)

 Μόντε Κάρλο – 20 Ιανουαρίου 2014-  Όπως κάθε χρόνο στα πλαίσια της Εβδομάδας Προσευχής για την Ενότητα των Χριστιανών, πραγματοποιήθηκε στο Διεθνές Φεστιβάλ Τσίρκο του Μόντε Κάρλο, διαχριστιανική συμπροσευχή με τη συμμετοχή καλλιτεχνών, μουσικών και ζώων.
 

http://aktines.blogspot.gr/2014/03/2014_23.html




Τὸ ἱστολόγιο «Ἀκτίνες» ἐκφράζει τοὺς λεγόμενους «ἀντι-Οἰκουμενιστές».

Προχθὲς (ὁ θεολόγος ποὺ τὸ διευθύνει) ἀνάρτησε  ἕνα Βίντεο μὲ τίτλο «Το τσίρκο του οικουμενισμού (2014)»! 

Μὲ αὐτὸ κατηγορεῖ τοὺς «Ὀρθόδοξους» Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους, οἱ ὁποῖοι συμμετέχουν σὲ ἐκδηλώσεις αὐτοῦ τοῦ τσίρκου.


Καλῶς ἕως ἐδῶ. Κι ἐμεῖς καταδικάζουμε αὐτὸ τὸ τσίρκο καὶ γι’ αὐτὸ ἔχουμε ἀπομακρυνθεῖ ἀπ’ αὐτὸ διὰ τῆς Ἀποτειχίσεως. 
Αὐτοὶ ὅμως (ἀναρωτιέται κανείς) πῶς εἶναι δυνατὸν νὰ καταδικάζουν μὲν ὡς ἀντι-Οἰκουμενιστὲς αὐτὸ τὸ τσίρκο, ἀλλὰ ταυτόχρονα νὰ συμμετέχουν σ’ αὐτό;



Στὸ ἐρώτημα δὲν ἔχουν δώσει ἀκόμα ἀπάντηση. Καὶ δυστυχῶς διαπράττεται αὐτὴ ἡ ἀντινομία ἀπὸ ἀνθρώπους νοήμονες καὶ καλοδιάθετους, ποὺ ὅμως ἔχουν πέσει στὴν παγίδα –ποὺ ἐπὶ δεκαετίες μελετοῦσαν καὶ ἔστηναν οἱ Οἰκουμενιστές– καὶ τελικὰ κατάφεραν νὰ παγιδεύσουν στὶς ξόβεργές τους ἀξιόλογους ἀγωνιστὲς ἀδελφούς μας, οἱ ὁποῖοι θὰ μποροῦσαν νὰ συνεισφέρουν στὴν ὑπόθεση τῆς Ὀρθοδοξίας σ’ αὐτοὺς τοὺς ἔσχατους καιρούς.



Καὶ αὐτὲς οἱ ξόβεργες εἶναι οἱ ὀρθοδοξοφανεῖς ἀρετὲς τῆς Οἰκουμενιστικῆς ὑπακοῆς καὶ διακρίσεως! 


Ἀρετὲς ποὺ πόρρω ἀπέχουν ἀπὸ τὶς ὁμόηχες ἀρετές, ὅπως τὶς διδάσκει τὸ Εὐαγγέλιο καὶ οἱ Ἅγιοι Πατέρες.



Ἤδη ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης, τουλάχιστον θεωρητικά, ἔχει κάνει αὐτὸ τὸ ξεκαθάρισμα ἀνάμεσα στὶς δύο αὐτὲς ὑπακοὲς καὶ διακρίσεις: ἐκεῖνες τῶν Ἁγίων Πατέρων καὶ ἐκεῖνες ποὺ ἐπέβαλαν οἱ Οἰκουμενιστές. (Θὰ τὶς βρεῖτε στὸ βιβλίο του «Κακὴ Ὑπακοὴ καὶ Ἁγία Ἀνυπακοή»!).



Ἀλλὰ ὁ π. Θεόδωρος, ποὺ ἐμφανίζεται ὡς ὁ ἡγέτης τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν, εἶχε γράψει καὶ τὰ ἑξῆς τὸ 2009:


«Ἐπτυχαν δη ν μς τσουβαλισουν κα ν μς ντξουν στ παμπροτεσταντικ “Παγκσμιο Συμβολιο κκλησιν”, δηλαδ στ Παγκσμιο Συμβολιο Αρσεων κα Πλανν. Τ ασχνη κα τ ντροπ
 Η νμφη το Χριστο, τ σμα το Χριστο, Μα, Αγα, Καθολικ κα ᾿Αποστολικ ᾿Εκκλησα, ξισωμνη κα σοδναμη μ τς πμπολλες προτεσταντικς παραφυδες, κθε μα π τς ποες σχυρζεται τι εναι ληθς ᾿Εκκλησα».



Καὶ ἐπίσης τὸ 2014:


«Οἱ Προτεστάντες εἶναι Εἰκονομάχοι», ἀφοῦ «ἔχουν κατεβάσει τὶς Ἅγιες Εἰκόνες... εἶναι Εἰκονομάχοι»!  
Κι ὅμως, «ἐμεῖς εἴμαστε μαζὶ μὲ αὐτοὺς στὸ Π.Σ.Ε. Τοὺς ἀναγνωρίζουμε ὡς Ἐκκλησίες»! 
«Ὅποιος, ὅμως, ἔχει κοινωνία μὲ τοὺς Προτεστάντες, ἰσχύουν καὶ γι΄ αὐτὸν τὰ ἀναθέματα αὐτά»!




«Ἔχουν τὸ Θεό τους», λοιπόν, ὅλοι αὐτοὶ οἱ «ἀντι-Οἰκουμενιστές»; 
Καθηγητὴς Πανεπιστημίου ὁ ἕνας, 
ποιμένας καὶ ἐξομολόγος ὁ ἄλλος, 
θεολόγος σοβαρὸς ὁ τρίτος, 
συγγραφέας ὁ τέταρτος, 
ἀγωνιστὴς λαϊκὸς ὁ πέμπτος, 
ὅλοι αυτοί, 
συνειδητοποιοῦν τί γράφουν, 
τί λένε, 
τί πιστεύουν;



Ἐπαναλαμβάνουμε τὴ φράση τους:  

«Ὅποιος, ὅμως, ἔχει κοινωνία μὲ τοὺς Προτεστάντες, ἰσχύουν καὶ γι΄ αὐτὸν τὰ ἀναθέματα αὐτά»!


Ἐσεῖς, πατέρες καὶ οἱ ὑπόλοιποι ἀντι-Οἰκουμενιστές, δὲν φοβάστε τὰ ἀναθέματα ποὺ μᾶς διδάσκετε ὅτι ἰσχύουν γιὰ ὅσους «ἔχουν κοινωνία μὲ τοὺς Προτεστάντες»;  


Γιατὶ ἐπικοινωνεῖτε μὲ αὐτοὺς τοὺς Ἑλλαδικοὺς Ἐπισκόπους καὶ Ποιμένες, πρωτοκλασάτα στελέχη τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; 

 

Καὶ τὸ ἀκόμα χειρότερο. 
Ἐνῶ ὅλα αὐτὰ τὰ λέτε μέν, ἀλλὰ δὲν τὰ πραγματοποιεῖτε, τὰ λέτε μὲ στόμφο, τὰ δημοσιεύετε στὰ ἱστολόγια μὲ τὸ κρυφὸ καμάρι ὅτι κάνετε τὸ καθῆκον σας, τὰ ἐπιβεβαιώνετε, τὰ ἀναμεταδίδουν τὰ φιλικά σας ἱστολόγια. 


Δὲν περνᾶ ἀπὸ τὸ μυαλό σας ἡ ὑποψία ὅτι μπορεῖ νὰ ἰσχύουν καὶ γιὰ σᾶς, ἐφόσον στὴ συνέχεια ΠΑΡΑΜΕΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΣΙΡΚΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΕ;

Π.Σ.