Σάββατο, 4 Ιανουαρίου 2014

Οι αδιαντροπες ντροπες του Καστοριας κ. Σεραφειμ



Εχεις το δικαιωμα να διαμαρτυρεσαι εσυ, κυριε Σεραφειμ;


Θαπρεπε πραγματι και να ντρεπεσαι και να λυπασαι, αλλα....







Αλλα για σας τους σημερινους αρχιερεις, θαπρεπε να ντρεπεσαι και να λυπασαι, που ονομα εχετε αλλα εργα Πατερικης πυγμης δεν εχετε και οχι για τους απιστους βολευτες της Κατοχικης και Προσκυνημενης σημερινης Κυβερνησης, που απο τοτε που με τα ΨΕΜΜΑΤΑ της ανεβηκε επανω στο σβερκο του λαου, τους κλαρουχους της, τους εχετε στα ωπα ωπα, ενω ειναι οι καταστροφεις της Πατριδας και οι βρυκολακες που πινουν το αιμα του λαου.

Γι αυτο, λοιπον, θαπρεπε να ντρεπεστε και να λυπαστε. Αυτο που συνεβη στην μητροπολι σας, ειναι αρχες των ωδινων.....Το τι χιονοστιβαδα ασεβων πραξεων θα ακολουθησει .....θα τριβετε τα ματια σας.


Σεβασμιωτατε, ολοι οσοι ασχολουμαστε και ερευνουμε την επικαιροτητα των καταθλιβερων εκκλησιαστικων μας πραγματων, πληροφορουμεθα οτι οι περισσοτεροι απο σας τους σημερινους αρχιερεις, φαγατε τα σιδερα κυριολεκτικα για να καταλαβετε τους επισκοπικους θρονους που θελουν και απαιτουν ανδρες δυνατους κι ισχυρους, ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ πραγματικα για να αντιμετωπιζουν το θρασος της ασεβειας και των ασεβων της αναιδειας και της θρασυτητας της σκολιας και διεστραμμενης γενεας μας, που υπερβαινει ολα τα ορια και ολα τα ....ορη και τα βουνα του πλανητη γη. 

Οι σημερινοι αρχιερεις απουσιαζουν απο μια τετοια μαχη και απο ενα τετοιο αγωνα, γι αυτο και οι περισσοτεροι απο σας δεν θαπρεπε να ειστε ουτε απλοι κανδηλαναπτες και οχι επισκοποι της Εκκλησιας.


Σεβασμιωτατε, ποιοι ησαν ολοι αυτοι που ενεπαιξαν τα ιερα και τα οσια της Πιστεως μας εν μεση μεσημβρια στας οδους και τριοδους της πολης που διαμενετε, της βυζαντινουπολης Καστοριας; 

Δεν ειναι οι προσκυνημενοι βολευτες που τους υποδεχεσθε παντοτε στις δημοσιες εκδηλωσεις, τιμητικα τους προσφωνειτε και τους επαινειτε και τους παρασημοφορειτε, και τους τοποθετειτε εις την πρωτην θεσι, και τους αγκαλιαζετε και τους εγκωμιαζετε, πολλακις δε δειχνετε και οτι τους ψηφιζετε;



Λεει ο λαος οτι ολα τα γουρουνια εχουν την ιδια μουρη. Ετσι λοιπον, εκει σε σας, επαληθευτηκε ο λαος, αφου δημοσια αποδειχθηκε και φανερωθηκε οτι και τα δυο κομματα συμπλεουν στους σαρκασμους των θειων και στις γελοιοποιησεις και στους περιπαιγμους των ιερων και των οσιων της Πιστεως μας. Οι βουλευτες και των δυο κομματων ηταν τοσο προκλητικοι και τοσο συναγωνιστικοι που δεν το πιστευαν τα ματια μας.


Βεβαια, Σεβασμιωτατε, και ο λαος αυτος που καγχαζε και γελουσε και φωναζε και ωρυετο σαν δαιμονισμενος, ο συνενοχος αυτος λαος, ποιος λαος ειναι; 

Δεν ειναι ο λαος της Καστοριας, τα τεκνα σας τα αγαπητα και περιποθητα;

Μα πως καταντησε ετσι αυτος ο λαος; Μα και ποτε εργασθηκατε απο αγριελαιον, να τον καμετε καλιελαιον;
Εξ αιτιας της αδιαφοριας, υμων των ποιμενων του, δεν κατηντησε ετσι αυτος ο λαος, ακομα και αυτοι οι βουλευτες που σημερα περιπαιζουν δημοσια τα θεια; Ποτε τους επισυνεβη ο Ευαγγελικος καταρτισμος, ο οποιος ειναι ανυπαρκτος;
Δεν ειναι ενας παρατημενος και ενας εγκαταλελειμενος λαος, απο την ημερα της βαπτισεως του απο σας τους κληρικους, που τον αφησατε ερμαιο τελειως στην τυχη του και ουδεποτε τον ευαγγελισατε και ουδεποτε τον εκχριστιανισατε, αφου ξεχασατε την κυρια αποστολη σας που ειναι το "Πορευθεντες ΜΑΘΗΤΕΥΣΑΤΕ παντα τα εθνη, βαπτιζοντες αυτους κλπ". Εδω εν προκειμενω ουτε να πορευθητε εις χωραν μακραν χρειασθηκε, ουτε αλλο τι κοπιωδες να πραξετε, αλλα μονο να τους ΜΑΘΗΤΕΥΣΕΤΕ, δηλαδη να τους κηρυξετε το αγιο Ευαγγελιο και μετα να τους βαπτισετε. Εσεις καμετε το δευτερο και ΟΥΔΕΠΟΤΕ το πρωτο, που ειναι και το κυριο μελημα σας και η κυρια αποστολη σας, αλλα - τι ΤΡΟΜΕΡΟ εσχατολογικο φαινομενο ειναι αυτο που παρατηρουμε - νυχθημερον, εσεις σχεδον ολοι οι Ελλαδιτες αρχιερεις, να περιφερεσθε στις φιεστες, και να γυρνατε στις εκδρομες και στα πανηγυρια, το δε αθλιο παπαδαριο, στα ΚΑΠΙ και στην παροιμιωδη τεμπελια του (πλην ελαχιστοτατων εξαιρεσεων) ; 

Και αυτην την κυρια αποστολη σας, σας την υπενθυμιζω, Σεβασμιωτατε, οχι απο τον Ευαγγελικον λογον, αλλα απο την επιταγη των Οικουμενικων Συνοδων:  


«τι δε τος τν κκλησιν ΠΡΟΕΣΤΩΤΑΣ,ν πάσ μν μέρ,ξαιρέτως δ ν τας Kυριακας, πάντα τν κλρον κα τν λαν κδιδάσκειν τος τς εσεβείας λόγους,κ τς Θείας Γραφς ναλεγομένους τ τς ληθείας νοήματά τεκα κρίματα, κα μη παρεκβαίνοντας τους ηδη τεθεντας ορους, ή την εκ των θεοφορων Πατερων παραδοσιν.Aλλα και ει γραφικος ανακινηθειη λογος, μη αλλως τουτον ερμηνευετωσαν, ή ως αν οι της εκκλησιας φωστηρες και Διδασκαλοι, δια των οικειων συγγραμματων παρεθεντο· και μαλλον εν τουτοις ευδοκιμειτωσαν, ή λογους οικειους συνταττοντες· ἵνα μή, έστιν ὅτε, πρὸς τοῦτο ἀπόρως ἔχοντες, ἀποπίπτοιεν τοῦ προσήκοντος. δι γρ τς τν προειρημένων Πατέρων διδασκαλίας, ο λαο ν γνώσει γινόμενοι τν τε σπουδαίων κα αρετν κα τν συμφόρων κα ποβλήτων, τν βίον μεταρρυθμίζουσι πρς τ βέλτιον, κα τ τς γνοίας οχ λίσκονται πάθει,λλ προσέχοντες τ διδασκαλί,αυτος πρς τ μ κακς παθεν παραθήγουσι, κα φόβ τν πηρτημένων τιμωριν τν σωτηρίαν αυτος ξεργάζονται».

(Κανόνας ΙΘ ΣΤ Οικουμενική Σύνοδος).

 Δεν ειναι αυτος ο λαος εκεινος τον οποιο εσεις αγγαρευσατε για να υποδεχθει τον Αρχιαιρεσιαρχη πατριαρχη Βαρθολομαιο μεσα απο την πολι της Καστοριας και τα περιχωρα;

Δεν ειναι αυτοι που τον ερραιναν με ανθη και τον συνοδευαν με νταουλια και βιολια;

Δεν ειναι αυτο το 2% που εκκλησιαζεται και αποκαλειτε "λαον του Θεου περιουσιον".

Αυτος ο λαος δεν ειναι ο Καρναβαλολαος της ιδιας της πολεως Καστοριας; 

Δεν ειναι αυτος  ο λαος ενωπιον του οποιου καματε εκεινη την πρωτοφανη εξωφρενικη εγκωμιαστικη ομιλια απευθυνομενη στον Βετερανο Οικουμενιστη Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο, που τον υψωσατε υπερανω και των αστρων, υπερανω και του εβδομου ουρανου και τον αγιοποιησατε κυριολεκτικα και προσπαθησατε να μας καμετε να πιστεψουμε οτι μετα απο αυτον δεν υπαρχει αλλος ανωτερος απο πασης αποψεως  ρασοφορος επι της γης;


Μεχρι και τον αξιοθρηνητο πρωτοσυγκελο σας επιστρατευσατε να μας κανη εκκλησι για να παραστουμε στην υποδοχη αυτου του ....ανεκδιηγητου κελεπουριου, που αποδεικνυεται ως ο Αρχιτρομοκρατης ολων των ρασοφορων της γης.


Λοιπον; και μετα απο το μαγαρισμα της πολεως Καστοριας απο τις δημοσιες αναισχυντες πραξεις των δυο βουλευτων, τι δεον γενεσθαι;

Τι θα πραξετε;




Σας ειδαμε σαν οδυρομενη μαυροφορα, να κατακρινετε αυτες τις πραξεις και να μην απειλειτε τους αναιδεις δραστες σε τιποτα. Και ετσι το μιασμα αυτο να μεινη ως εχει, ως μιασμα ολης της πολεως.

Ομως ο Θεος θα σας το συγχωρηση;


Σεις θελησατε και επιτυχατε να καταλαβετε τον θρονο της Καστοριας και να εμφανιζεσθε ως ο εκκλησιαστικος αρχοντας της. 

Αλλα οι αρχοντες, για να αποδεικνυονται οτι ειναι αρχοντες και διοικητες και κυβερνητες καλοι, δεν επαινουν και δεν εγκωμιαζουν μονο αλλα πρεπει και να τιμωρουν.

Γιατι δεν τολματε να θεσετε αυτους τους δυο πολιτικους σε καραντινα, που ξεζουμισαν τις τσεπες του λαου, που λαμβανουν περι τις 20000 ευρω τον μηνα για να προβαινουν σε δημοσιες ασχημιες και δημοσιες βρωμεροτητες και αγενειες και ασεβειες και να καθιστανται κακιστα παραδειγματα του φιλοθεαμονος λαου και ετσι να παραμενουν ατιμωρητοι και να αυξανουν το απλωμα του μολυσματος και του μαγαρισματος;

Γιατι δεν προβαινετε στην επιτρεπομενη και επιβαλλομενη πραξι του αφορισμου και του αποκλεισμου τους απο τους ναους της μητροπολεως σας, όπως σε παρόμοια περίπτωση απείλησε ότι θα κάνει ο Μητροπολίτης Πειραιώς;

Δεν εχετε κοτσια να το κανετε; 

Δεν εχετε πυγμη να την υψωσετε;

Τοτε γιατι δεν παραιτεισθε και να αποσυρθειτε εις το καβουκι σας για να περισωσετε την ...ακεραιοτητα σας;


Και μια ερώτηση, ακόμα. Ποια εκδήλωση είναι, λοιπόν, Σεβασμιώτατε, περισσότερο «καρναβαλιστική» και βλάσφημη; Αυτή ενός Αιρεσιάρχη, ή ενός ανίδεου και άσχετου περι την Πιστι Βουλευτή; Μιάς βουλευτίνας ή του παραμορφωμένου με ειδικές θεολογικές σπουδές και ειδικευμένου επι των Ιερών κανόνων Πατριάρχη; Που παρά τις σπουδές του καταπατεί ενσυνείδητα και ανήθικα τους Ιερούς Κανόνες; Που ντροπιάζει την νύμφη του Χριστού Εκκλησία, ταυτίζοντάς την με την παρασυναγωγή του Βατικανού και του Π.Σ.Ε.; Που εξισώνει το «ΕΝ ΒΑΠΤΙΣΜΑ» της Μίας Εκκλησίας, με τα ψευτοβαπτίσματα των αιρετικών, ή καλύτερα τα «μολύσματα».



Η Εκκλησια του Χριστου, Σεβασμιώτατε, θελει ειδικά σημερα σε καιρό της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού, Επισκόπους Λεοντες, πυρ πνεοντες, για την διαφυλαξι της Μανδρας της, και όχι οσφυοκάμπτες αιρεσιαρχών Πατριαρχών και βολεμένων υβριστών πολιτικών.

Αν εσεις, λοιπον, που εμφανιζεσθε ως ποιμενες της και ως φρυκτωροι της, αφηνετε τους διεφθαρμενους και αισχρους πολιτικους να επιβαλλονται και να κατακτουν ολα τα κοινωνικα στρωματα, τοτε καθιστασθε Αχριστοι και Αχρηστοι και Αχρειαστοι και Περιττοι και προς ...Αποσυρση.

Κανετε το απο μονος σας για να διατηρησετε και καποια αξιοπρεπεια, αλλα και καποια αγαθη αναμνησι για το προσωπο σας.



Δειτε τα δυο βολευτικα πανηλιθια υποκειμενα της Καστοριας που ασχημονησαν δημοσια και προκαλεσαν την ευαισθησια του πιστου λαου, αφου προσεβαλαν την Πιστι των Πατερων του.
  

Παραδείγματα απομάκρυνσεις από αιρετικούς και ψευδοποιμένες. Ομιλία Καντιώτη



Η  ΑΓΙΑ  ΑΝΥΠΑΚΟΗ  ΚΑΙ  Η  ΚΑΚΗ  ΥΠΑΚΟΗ
ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ

ΤΗΣ ΠΑΝΑΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ





«Πότε  ὑπακούουμε
στὸν ἐπίσκοπο


Ὁμιλία  Αὐγουστίνου  Καντιώτη


σοι ἔχουν δισταγμοὺς γιὰ τὴν στάση μας ἀπέναντι στοὺς ἀνυπάκουους πρὸς τὴν Ἁγία Γραφὴ καὶ Ἱ. Παράδοση Ἐπισκόπους, γιὰ τὴν διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας ὅτι πρέπει νὰ ἀπομακρυνόμαστε ἀπὸ αὐτούς, δηλ. νὰ ἀποτειχιζόμαστε, ἂς ἀκούσουν αὐτὴν τὴν ὁμιλία τοῦ μακαριστοῦ καὶ ἀσυμβίβαστου Ἐπισκόπου Αὐγουστίνου Καντιώτη.




Ὁ «Καντιώτης», πρὶν ἀπὸ δεκαετίες, χωρὶς κἂν νὰ ἀναφέρεται στὸν Οἰκουμενισμὸ εἰδικά, ἀλλὰ σὲ μικρότερες παρεκτροπὲς «οἰκουμενιστικῆς» ὑφῆς ποὺ ἀπὸ τότε εἶχαν ἤδη ἀρχίσει νὰ ἐμφανίζονται, προσέτρεχε στὰ ἴδια παραδείγματα τῶν Ἁγίων, ποὺ καὶ σήμερα ἐπικαλούμαστε γιὰ τὴν Παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ· γιὰ νὰ διδάξει μὲ τὰ παραδείγματα αὐτὰ τοὺς πιστοὺς ὅτι δὲν εἴμαστε ὑποχρεωμένοι νὰ κάνουμε ὑπακοὴ καὶ νὰ ἐπικοινωνοῦμε μὲ Ἐπισκόπους ποὺ ἀθετοῦν τὸν Νόμο τοῦ Θεοῦ καὶ τὸ Δόγμα τῆς Ἐκκλησίας.






Κάποιοι ἀδελφοί μας, ποὺ ἔχουν παρεξηγήσει τὴν Ἀποτείχιση καὶ ἐπιμένουν νὰ διακρίνουν διαφορὲς μεταξὺ Ἀποτειχίσεως καὶ ἀπομακρύνσεως ἀπὸ αἱρετίζοντες Ἐπισκόπους, θὰ θέλαμε νὰ σημειώσουμε τὰ ἑξῆς:


1. Τὸ θέμα συζητεῖται. Ὁ π. Εὐθύμιος ἔχει γράψει πολλὲς μελέτες περὶ αὐτοῦ τοῦ θέματος, παρουσιάζοντας τὶς θέσεις τῶν Ἁγίων. Ζητᾶμε, ἀλλὰ κανεὶς μέχρι τώρα δὲν ἔχει παρουσιάσει (πέρα ἀπὸ σχόλια καὶ προσωπικὲς θέσεις) κείμενα Ἁγίων ποὺ νὰ διαφέρουν, ἀπὸ ἐκεῖνα ποὺ ὁ π. Εὐθύμιος παρουσιάζει.
 

2. Ἐκεῖνοι ποὺ κάνουν αὐτὴν τὴν διάκριση, γιατί δὲν προχωροῦν οἱ ἴδιοι σὲ αὐτὴ τὴν ἀπομάκρυνση (καὶ ὄχι ἀποτείχιση), σύμφωνα μὲ τοὺς ἰσχυρισμούς τους; Γιατί μόνο κρίνουν τὰ περὶ ἀποτειχίσεως, ἀλλὰ παραμένουν σὲ κοινωνία μὲ Ἐπισκόπους ποὺ ἔχουν χαρακτηρισθεῖ Οἰκουμενιστές; Γιατί δὲν ἀναλαμβάνουν πρωτοβουλία (ἀφοῦ ἡ δική μας δὲν καρποφορεῖ), ὥστε νὰ ἀπαιτήσουν –αὐτοὶ ποὺ ἐπικοινωνοῦν μὲ τοὺς Μητροπολίτες– τὴν κατάδειξη τῶν Οἰκουμενιστῶν;





3. Ἰσχυρίζονται (ἄλλοι), ὅτι οἱ Πατέρες δὲν ἀποτειχίζονταν ἀμέσως, ἀλλὰ μετὰ ἀπὸ κάποιο χρονικὸ διάστημα. Σύμφωνα, λοιπόν, μὲ αὐτούς, αὐτὴ τὴν τακτικὴ τήρησε καὶ ὁ π. Αὐγουστῖνος, ἐπειδὴ δὲν ἦταν ξεκάθαρο στὴν ἐποχή του, ποιές κακόδοξες θέσεις καὶ σὲ ποιό βαθμὸ τὶς ὑποστήριζαν οἱ Οἰκουμενιστές· ἀλλὰ ἐπίσης, ἐπειδὴ οἱ τότε συνθῆκες τοῦ ἐπέβαλαν νὰ ἐφαρμόσει κάποιο εἶδος Οἰκονομίας καὶ διάκρισης (μὴ ξεχνᾶμε τὰ μεταξὺ τῶν Παλαιοημερολογιτῶν σχίσματα, ἀντιπαλότητες, ἀλληλοκατηγορίες ἐπὶ αἱρέσει κ.λπ.). Στὰ θετικὰ τοῦ π. Αὐγουστίνου πάντως ἦταν, πὼς ἔκανε μιὰ πρώτη ἀποτείχιση ἀπὸ τὸν Ἀθηναγόρα, ἀλλὰ καὶ στὴ συνέχεια ἔδειξε μὲν διαλλακτικότητα, ἀσκοῦσε ὅμως πίεση στὸν Δημήτριο καὶ στὸν Βαρθολομαῖο.



Ἔχουν τὴν ἐντύπωση, ὅλοι αὐτοί, ὅτι ἂν τότε –μὲ τὰ ὀλίγα ὀλισθήματα τῶν Οἰκουμενιστῶν– ὁ «Καντιώτης» ἐφέρετο αὐστηρά, σήμερα θὰ ἐχαρίζετο στὸν Μεσσηνίας, στὸν Σύρου, στὸν Δημητριάδος, καὶ περισσότερο στὸν πατρ. Βαρθολομαῖο, τὸν Ζηζιούλα καὶ τὰ λοιπά «ἀστέρια» τοῦ Οἰκουμενιστικοῦ στερεώματος;



Ἡ ὁμιλία





Στή Ρωµαϊκή ἐποχή, στήν ἔναρξη κάθε µῆνα, ὁ Ποντίφηκας καλοῦσε ἐπίσηµα ἀπό τό Καπιτώλιο τή νέα σελήνη νά ἔρθη, λέγοντας τή φράση: “Calo juno novelia”. Ἔτσι, οἱ ἀρχές  τῶν µηνῶν ὀνοµάστηκαν καλένδες. Σηµειωτέον ὅτι οἱ Ἕλληνες –πού δέν εἶχαν Ποντίφηκα νά καλεῖ τή νέα σελήνη– ἀντί γιά καλένδες εἶχαν νουµηνίες, δηλ. ἁπλᾶ νέο µῆνα. Ἀπό ἐκεῖ προέρχεται καί ἡ φράση πού λέµε µέχρι σήµερα: παρέπεµψε τό θέµα “εἰς τάς καλένδας”. Οἱ Ρωµαῖοι χρησιµοποιοῦσαν αὐτή τή φράση γιά χρέη, λέγοντας “εἰς τάς ἑλληνικάς καλένδας ἐξοφλεῖν” (“ad gracas calendas solvere”) ἐννοῶντας, δηλαδή, ποτέ, ἀφοῦ οἱ Ἕλληνες δέν εἶχαν καλένδες.



Μετά τήν ἵδρυση τῆς Νέας Ρώµης καί τήν ἐξέλιξη τῆς ἀνατολικῆς Ῥωµαϊκῆς αὐτοκρατορίας σέ χριστιανικό κράτος, Καλένδες, ὀνοµάστη­καν οἱ ἑορτές τῆς πρώτης Ἰανουαρίου οἱ ὁποῖες κράτησαν ὅλα τά “ἐθνικά” (εἰδωλολατρικά) στοιχεῖα τους. Ἑνώθηκαν µάλιστα µέ τά Βρουµάλια, τή γιορτή δηλαδή τῶν πιστῶν τοῦ Μίθρα, τοῦ θεοῦ–ἥλιου, τοῦ ὁποίου τά γενέθλια γιόρταζαν στίς 25 Δεκεµβρίου, δηλώνοντας ὅτι ὁ θεός–ἥλιος θά νικήση ἀκόµη καί τό βαθύ σκοτάδι τῆς µεγαλύτερης νύχτας τοῦ χρόνου καί θά ξαναφέρει στούς ἀνθρώπους τό φῶς.



Ἀκόµη καί ἡ χριστιανική κοινωνία τῆς ἀνατολικῆς Ῥωµαϊκῆς αὐτο­κρατορίας δέν µπόρεσε νά ἀπαλλαγεῖ ἀπό τά βαθειά ριζωµένα παγα­νι­­­στικά ἔθιµα, παρ’ ὅλο πού ἡ Ἐκκλησία, πολύ σοφά ἀντικατέ­στησε τά “γενέθλια” τοῦ ψεύτικου θεοῦ, µέ τή Γέννηση τοῦ ἀληθινοῦ Θεοῦ–Λό­γου. Ἔτσι, ἡ ΣΤ΄ Οἰκουµενική Σύνοδος, τό 622, ἀναγκάστηκε στόν 62ο Κανόνα της, νά καταδικάσει αὐτά τά ἔθιµα: «Τάς οὕτω κα­λου­µένας Καλάνδας καί τά λεγόµενα Βοτά καί τά καλούµενα Βρουµάλια καί τήν ἐν πρώτῃ Μαρτίου (τά Ῥωµαϊκά µατρονάλια) ἐπιτελουµένην πανήγυριν, καθάπαξ ἐκ τῆς τῶν πιστῶν πολιτείας περιαιρεθῆναι βουλόµεθα».



Γιατί, ἄραγε, τό ἔκανε αὐτό ἡ Ἐκκλησία; Γιατί δέν θέλει νά χαί­ρονται οἱ ἄνθρωποι; Δέν θέλει νά γιορτάζουν; Δέν θέλει νά ἀνταλλάσουν δῶρα καί ἐπισκέψεις –ἀπό τότε ὑπῆρχε αὐτή ἡ “καταναλωτική” συνήθεια, δέν εἶναι σύγχρονη ἀποκλειστικότητα– καί νά τραγουδοῦν καί νά χορεύουν καί νά ἀλληλοθαυµάζονται, νά ἀλληλογοητεύονται καί νά ἐρωτεύονται; Γιατί –ἐπιτέλους πιά!– ἡ Ἐκκλησία δέν ἀφήνει ἥσυχους τούς ἀνθρώπους νά διασκεδάσουν καί νά χαροῦν, ἀλλά πρέπει νά ἀνακατεύεται σ’ ὅλες τίς ἐκδηλώσεις τῆς ζωῆς τους, ἀκόµα καί τίς πιό ἰδιαίτερες καί τίς πιό ξεκούραστες;



Ἄν σέ ἄλλες ἐποχές ἡ ἀπάντηση σ’ αὐτούς τούς “λογισµούς” ἐναντίον τῆς Ἐκκλησίας ἦταν δύσκολο νά δοθεῖ, στή δική µας ἐποχή, ἡ δικαίωση τῶν προειδοποιήσεων καί τῶν ἀπαγορεύσεων τῆς Ἐκκλησίας εἶναι, νοµίζω, πανηγυρικά κραυγαλέα.


Παρασκευή, 3 Ιανουαρίου 2014

Αδιάφοροι Επίσκοποι, 

ενδίδουν στον εξουνιτισμό 

της Ορθοδοξίας!






Ὁ «Ὀρθόδοξος» Μητρ. Σύρου Δωρόθεος

στον Παπικό ναό για το νέο έτος 2014!!!

Ὑπάρχει Ἱεραρχία;

Ὑπάρχουν Ἐπίσκοποι;

Ὑπάρχουν πνευματικοί ποιμένες;



Γιὰ τὶς μεταξύ τους κόντρες, τὴ "ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ" καὶ τὸν "ΣΥΡΙΖΑ" ἔχουν τόσα νὰ ποῦν.

  Γιὰ τοὺς Οὐνίτες συν-Ἐπισκόπους τους σιωποῦν, διότι φοβοῦνται μὴ χάσουν τὸ θρόνο τους, ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστὲς ἡγέτες τοῦ Φαναρίου! 

Τὸ ἴδιο καὶ οἱ "διακριτικοὶ" πνευματικοί!




Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ι. Μητροπόλεως Σύρου  
«Στην Άνω Σύρο, μετέβη σήμερα ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β' στον Ιερό Ναό Παναγίας του Καρμήλου και ευχήθηκε εγκάρδια για το νέο έτος στον Σεβ. Επίσκοπο Ρκαθολικών κ. Φραγκίσκο, τον υπ' αυτόν Κλήρο και τους Ρκαθολικούς Χριστιανούς της Σύρου».


Ωστε ολοι τους ειναι ιδιοι οι Δεσποτοκρατες;



Aνηλεης πολεμος εξοντωσεως του 

ιερεως Χριστοφορου Μουταφη απο 

τον μητροπολιτη Ακαρνανιας Κοσμα.

 

Ο περιλαμπρος ναος της Αγιας Βαρβαρας Αγρινιου, προσωπικος κοπος και μοχθος του π. Χριστοφορου Μουταφη.

 

Εμφανιζονται στα ματια των ανθρωπων, ως διαφορετικοι απο τους αλλους, αλλα ειναι ιδιοι, ισως και χειροτεροι εκεινων. 

Μιλαμε για τους Σωτηρικους μητροπολιτες, ενας εκ των οποιων ειναι και ο Μεσολογγιου Κοσμας. 

Ανηλεη και εξοντωτικο πολεμο διεξαγει εναντιον ενος καλου και δυναμικου και αξιοθαυμαστου κληρικου τον οποιο γνωριζουμε απο τα φοιτητικα μας χρονια. 

Καταφερε τελειως μονος του να ανεγειρη εναν περιλαμπρο ναο εκει που υπηρχε ενας μικρος και ασημαντος ναϊσκος. 

Η παροιμιωδης τιμιοτητα του αποδειχθηκε περιτρανα με την ανεγερσι του μεσα σε σχετικα πολυ μικρο χρονικο διαστημα. 

Ομως ο Διαβολος με τους ανθρωπους του ξεσηκωσε εναντιον του μεγαλο πολεμο, αλλα ο πιστος και δυνατος π. Χριστοφορος καταφερε να τους ...διασκεδαση ολους επιτυχεστατα. 

Μεχρι και ολοκληρη ημιφαλαγγα ρασοφορων συναδελφων του, λογω φθονου, και αντιζηλιας καποιου ΝΤΑΓΙΑΝ, τον συκοφαντησε με συνεπεια να τιμωρηθη πρωτοδικως, ολοκληρη η παπαδικη κομπανια, σε πολυμηνη φυλακισι. 

Ο μητροπολιτης Ακαρνανιας Κοσμας, ενω ως ιεροκηρυξ επαινουσε τον αξιοθαυμαστο κληρικο, σημερα που ανελαβε την εξουσια του δεσποτη ως ....παρακινουμενος, μετετραπη σε εχθρο του και απηνη και ανηλεη διωκτη του. 

Συνεχως ανακαλυπτει ολο και νεες μορφες διωξεως, του εκλεκτου αυτου κληρικου της μητροπολεως του, που ενω θαπρεπε να τον εχη ως υποδειγμα φιλοτιμιας, τιμιοτητος και εργατικοτητας, τον διωκει με φανταστικες διωκτικες κατηγοριες. 

Κριμα, κριμα, και εμεις νομιζαμε οτι διαφερουν καποιοι επισκοποι απο την νοοτροπια, την λογικη και την ζωη των αλλων, αλλα δυστυχως ειναι χειροτεροι εκεινων. 

Ο π. Χριστοφορος Μουταφης δοκιμασθηκε στη ζωη του και με την απωλεια του γαμπρου και της κορης του σε αυτοκινητιστικο ατυχημα και την αναληψι της επιβιωσης και ανατροφης των εγγονων του, εν κοποις και μοχθοις, μη διδων " υπνον τοις βλεφαροις του και νυσταγμον τοις οφθαλμοις του ". 

Το μειον του π. Χριστοφορου ειναι μια ...μεγαλη του αδυναμια. Οτι δεν κυπτει την κεφαλην του και την σπονδυλικη του στηλη σε καθε ανομη και παρανομη επιθυμια του δεσποτη του, αλλα του ζητα τον λογον και οχι μονον ο ιδιος ο π. Χριστοφορος αλλα και το πολυπληθες ποιμνιο του το οποιο κυριολεκτικα τον λατρευει και τον συμπαρισταται. 

Και ζητει τον λογον απο τον κ. Κοσμα γιατι δεν αφηνει επιτελους ησυχο τον παπα τους, αλλα συνεχως προβαινει σε παρανομες πραξεις εναντιον του, αν και συνεχως τα δικαστηρια δικαιωνουν τον απροσκυνητο παππουλη. 

Προς επιβεβαιωσι των λεγομενων μας καταχωρουμε προσφατο δημοσιευμα των τοπικων μεσων ενημερωσεως. 

 

Ερωτήματα στο ΣτΕ για τη δίωξη 

του παπα-Χριστόφορου

Εκδικάστηκε στο Συμβούλιο της Επικρατείας η προσφυγή που ο ιερέας της Αγίας Βαρβάρας Αγρινίου π. Χριστόφορος Μουτάφης είχε καταθέσει κατά της απόφασης της Μητρόπολης Αιτωλίας και Ακαρνανίας, σχετικά με την απομάκρυνσή του απ” τη διοίκηση του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου.
Όπως και σε προηγούμενα ρεπορτάζ έχουμε επισημάνει στο agrinioreport.com,  ο παπα-Χριστόφορος αισθάνεται ότι διώκεται και η αντίδρασή του είναι, κατά τους ενορίτες που πάντα ήταν στο πλευρό του, η μόνη ενδεδειγμένη.
Η απόφαση του ανωτάτου ακυρωτικού δικαστηρίου της χώρας θα εκδοθεί σε δυο-τρεις μήνες. Σύμφωνα με τον δικηγόρο του ιερέως, κ. Τσώκο, το δικαστήριο στάθηκε ιδιαίτερα σε δυο σημεία: Στην ανάγκη τοποθέτησης τρίτου ιερέα στη συγκεκριμένη ενορία, όταν σε άλλες πολύ μεγαλύτερες υπάρχει ένας και στο γεγονός ότι σε διάστημα λίγων ημερών τοποθετήθηκαν δυο νέοι πρόεδροι στο Συμβούλιο της Αγίας Βαρβάρας, όταν επί 25 χρόνια παρέμενε ο ιερέας… που σήμερα πρέπει να εκδιωχθεί!
Θυμίζουμε ότι πρόσφατα εξεδόθη η υπ. αριθμ.  6055/13 απόφαση του Εφετείου, η οποία αποκαθιστά πλήρως την υπόληψη του ιερέα και επιδικάζει μάλιστα αποζημίωση 50.000 στους «συκοφάντες» του!
Δείτε εδώ και εδώ σχετικά ρεπορτάζ.
Η ιστορία αυτή, πάντως, σέρνεται χρόνια τώρα και μόνο προβλήματα δημιουργεί. 
Κακές εντυπώσεις για την Εκκλησία, σκανδαλισμό των πιστών και σχόλια που δεν ταιριάζουν σ΄αυτό που η ιεροσύνη εκπροσωπεί. 
Δεν ξέρουμε για ποιούς λόγους μαίνεται κοντά δεκαπέντε χρόνια τώρα αυτός ο πόλεμος κατά του συγκεκριμένου ιερέα, απ” τη στιγμή όμως που τίποτε μεμπτό δεν υπάρχει εναντίων του, απ΄τη στιγμή που πανηγυρικά έχει δικαιωθεί με αποφάσεις δικαστηρίων και απ΄τη στιγμή που όλα αυτά τα χρόνια με συνέπεια, ήθος και αξιοπρέπεια διακονεί την ενορία, θα πρέπει, εκτιμούμε, αυτός ο παραλογισμός να σταματήσει.
Αν πάλι υπάρχει κάτι που δεν ξέρουμε, ας μας το πουν…  
Οι ενορίτες, πάντως, ζητούν απ” τον ίδιο τον Μητροπολίτη να επιλέξει το χρόνο που θα επισκεφτεί τον Ι. Ν. και σε δημόσιο διάλογο να εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους υπάρχει όλη αυτή η αναστάτωση, που μέχρι και σε ανακρίσεις έχει οδηγήσει τον ιερέα. 
Αν από μια τέτοια διαδικασία προκύψει το παραμικρό, οι ενορίτες πρώτοι και εμείς στο agrinioreport.com θα ζητήσουμε την αποπομπή του ιερέα…

Καταντια Ελληνων

Μέσω Γιόγκα
 
ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΑΣ
 
ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ!
 
 
του πατρος Βασιλειου Βολουδακη
 
Μιά πρωτοφανής δράση λαμβάνει χώρα στήν Πρωτεύουσά μας τά δύο τελευταῖα χρόνια. Ἐξ αἰτίας τῆς ἀδιαφορίας μας, κάποιος, ὀνόματι Χρῆστος Ἀνανιάδης, διοργανώνει, ἀνεξέλεγκτα, μαθήματα  (δωρεάν;) γιόγκα στίς πιό ὡραῖες περιοχές τῆς Ἀθήνας, ἀρχῆς γενο­μένης ἀπό τόν Ἱερό Βράχο τῆς Ἀκροπόλεως
(iefimerida.gr, http://www.iefimerida.gr/node/127049 #ixzz2ii83V9Rf)
Γιόγκα στον Ιερό Βράχο της Πνύκας - Δωρεάν μαθήματα στις πιο όμορφες γωνιές της Αθήνας [εικόνες]
Ὁ ἴδιος θέλει νά πιστέψουμε ὅτι ἡ ἰδέα του «προέκυψε ὅταν εἶδε ἡλικιωμένους νά κάνουν τάι τσί σέ ἕνα πάρκο μέσα στήν παγωνιά».
Ἡ ἀλήθεια ὅμως εἶναι ὅτι πρόκειται γιά Ἰνδουϊστή, ὁ ὁποῖος κάνει προσηλυτισμό, παρασύρωντας Ὀρθόδοξο πληθυσμό στόν ἔμπρακτο Ἰνδουϊσμό χωρίς νά ἀποκαλύπτη στούς ἀνυποψίαστους τίς ἀληθινές προθέσεις του.
Ἔτσι δημιούργησε τήν yogastoalsosκαί μαζί μέ τήν ἸνδουΪστρια κ. Τίνα Ζυμαράκη καί ἄλλους μυημένους στόν Ἰνδουϊσμό, ὀργανώνουν ἀπό κοινοῦ ὁμαδικές δράσεις στήν πόλη μας.
Κάποια ἀπό τίς Κυριακές πού πέρασαν, ἡ ὁμάδα κατευθύνθηκε στόν Ἱερό Βράχο τῆς Πνύκας, 

Γιόγκα στον Ιερό Βράχο της Πνύκας - Δωρεάν μαθήματα στις πιο όμορφες γωνιές της Αθήνας [εικόνες]

Γιόγκα στον Ιερό Βράχο της Πνύκας - Δωρεάν μαθήματα στις πιο όμορφες γωνιές της Αθήνας [εικόνες]

ὅπου δεκάδες ἄνθρωποι ἔκαναν  γιόγκα μέ τό βλέμμα στραμμένο στόν Παρθενῶνα.

Γιόγκα στον Ιερό Βράχο της Πνύκας - Δωρεάν μαθήματα στις πιο όμορφες γωνιές της Αθήνας [εικόνες]

Θερμά “συγχαρητήρια”(!) σέ ὅλους μας, κληρικούς καί λαϊκούς, πού δέν “παίρνουμε εἴδηση” γιά τό τί γίνεται “κάτω ἀπό τήν μύτη μας” καί ἀφήνουμε ἀνεξέλεγκτους αἱρετικούς καί ἀλλοθρήσκους νά “ἁλωνίζουν”, χωρίς νά συναντοῦν καμμιά ἀντίσταση ἐκ μέρους μας!
 
 
π. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης

Πέμπτη, 2 Ιανουαρίου 2014

O OIKOYMEΝΙΣΜΟΣ, ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ, ΑΠΟΘΡΑΣΥΝΕΤΑΙ, ΕΚΦΟΒΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ!




ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ  ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ
Καθένας πο μιλ ἐναντίον το  Οκουμενισμο,
εναι χθρς το κκλησιαστικο κατεστημένου!

Ἀπὸ "Τρελογιάννη"

Κάλεσμα επαγρύπνησης στη Θεσ/νίκη

Σε απολογία Μονή του Αγ. Όρους


Εδώ και ένα περίπου χρόνο παρακολουθούμε -μέσω διαδικτύου- το έργο ενός αγωνιστή ιερέα, του πατρός Νικολάου, στον ιερό ναό του Προφήτη Ηλία Θεσσαλονίκης (μια πραγματική "όαση δροσιάς" σε μια εξαιρετικά υποβαθμισμένη περιοχή της πόλης).

Στο ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ, το ιστολόγιο που διατηρεί η ενορία, πέρα από την τρέχουσα ενοριακή δράση, προβάλλονται συχνά θέματα εθνικού προβληματισμού, καταγγέλλονται με παρρησία οι αυθαιρεσίες της πολιτικής εξουσίας (πχ κατάργηση της ημέρας της Κυριακής ως αργία)
και αποκαλύπτονται οι συνεχιζόμενες προκλήσεις των Οικουμενιστών (συμπροσευχές με κάθε είδους θρησκείες και αιρέσεις με το πρόσχημα της "αγάπης", κοινές δημόσιες εμφανίσεις Ορθοδόξων επισκόπων με ετεροδόξους και ένα σωρό άλλες σκοπιμότητες και αθλιότητες).

  Πριν 1 βδομάδα και μάλιστα την ημέρα των Χριστουγέννων (25/12/2013), το δημοσιογραφικό site ¨_ορθόδοξο (;)Αγιορίτικο Βήμα γράφει :


"Σε δύσκολη θέση έχει περιέλθει η Μονή Κωσταμονίτου του Αγίου Ορους που σήμερα καλείται να αιτιολογήσει την απουσία της στην υποδοχή του Οικουμενικού Πατριαρχή, κ.κ. Βαρθολομαίου ... 
Στην  αυριανή σύναξη της Ιεράς κοινότητας θα διαφανεί τι πρόκεται να ακολουθήσει..."


Μία εβδομάδα αργότερα διαβάζουμε στο Ιστολόγιο της ενορίας του Προφήτη Ηλία Θεσσαλονίκης (ενορία στην οποία  προσφάτως μίλησε ο ηγούμενος της Μονής Κωνσταμονίτου) ότι στην έκτακτη συνάντηση την Παρασκευή 3/1/2014 :

  Θα αναφερθούμε στα εξής θέματα:
α) στις νέες διοικητικές εξελίξεις της ενορίας μας,
β) στις νέες αρμοδιότητες των ιερέων του Ναού,
γ) στην καταλυτική παρέμβαση της Ι.Μ. Θεσσαλονίκης στο θέμα του πνευματικού κέντρου της ενορίας (περί απειλών κλεισίματος για τις Ομιλίες και εκδηλώσεις του π. Νικολάου Μανώλη),
δ) στη διευθέτηση του προβλήματος για την συνέχιση ή όχι, του Κηρυκτικού έργου του π. Νικολάου Μανώλη και
ε) ενημέρωση για το θέμα της αυθαίρετης και πρωτοφανούς  καταργήσεως των εφημεριών των ιερέων του Ναού μας.
  1. Σε "απολογία" λοιπόν η Μονή Κωνσταμονίτου του Αγίου Όρους 
  2. "Απειλές κλεισίματος" για τις Ομιλίες και τις εκδηλώσεις του πατρός Νικολάου, 
  3. θέμα "συνέχισης ή όχι του Κηρυκτικού έργου του"
  4. και "νέες αρμοδιότητες των ιερέων του Ναού"

Χωρίς να έχουμε την παραμικρή επιπλέον ενημέρωση, δηλώνουμε ότι
ΘΑ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ

  • στον Ηγούμενο της Ιεράς Μονής Κωνσταμονίτου, 
  • θα συμπορευθούμε μαζί με τον πατέρα Νικόλαο
  • και θα σταθούμε στο πλευρό κάθε άλλου αγωνιστή ιερωμένου αληθινού υπηρέτη του Ευαγγελίου, της Ορθόδοξης πίστης και της Ελληνικής μας ταυτότητας (ευτυχώς από τους πολλούς που υπάρχουν σε εκκλησίες, μητροπόλεις και μοναστήρια τόσο στην πόλη της Θεσσαλονίκης όσο και στην ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας μας).

Ενημερώνουμε τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο ότι σε περίπτωση που ο ίδιος βρίσκεται πίσω από όλα αυτά, ότι δεν θα επιτρέψουμε ΠΟΤΕ η Ορθόδοξη πίστη μας να γίνει προϊόν συνδιαλλαγής
του, με τους αιρετικούς με τους οποίους ανταλλάσσουν συλλείτουργα και επισκέψεις.

Για κακή του τύχη, εμείς δεν είμαστε ούτε ηγούμενοι, ούτε ιερείς για να μας καλεί σε απολογία, να μας απειλεί, να μας φιμώνει, και να μας αναθέτει "νέες αρμοδιότητες".
 Όσο υπάρχει το ελεύθερο διαδίκτυο ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ τις άθλιες μεθοδεύσεις τους.
Και φυσικά θα δώσουμε την μαρτυρία μας όχι μόνον μέσα από την ανωνυμία του διαδικτύου αλλά και ως πρόσωπα, όπου χρειαστεί, όπως έκαναν πάντα, αιώνες τώρα, οι Ορθόδοξοι πιστοί.

Είμαστε σε ετοιμότητα και εγρήγορση για κάθε πιθανή εξέλιξη.