Σάββατο, 28 Δεκεμβρίου 2013

ΙΔΟΥ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ. ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ; ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΑΡΧΙΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ


==================

Ορθοδοξοι Χριστιανουληδες, 

ναχετε τις ευλογιες τους......

Στην ιδια Οικουμενιστικη εκκλησια 

ανηκετε....

Σε λιγο θα συλειτουργειτε μαζι 

τους...

Και λιγο αργοτερα και με τους 

Βουδιστας....

=================

Διαθρησκειακή παρουσία στην ενθρόνιση του νέου Μητροπολίτη Βελγίου Αθηναγόρα.

Ο εν λογω ακαπνος και αστοιχειωτος κυριος, που τον βλεπαμε παντοτε σαν ορθια μαρμαρινη κολονα, που δεν εκαμνε ουτε για καντηλαναφτης καποιου ναου, αφου φιλησε το μεμιασμενο χερι του Αιρεσιαρχου Πάπα, προηχθηκε απο τον Αιρεσιαρχη Βαρθολομαιο, σε μητροπολιτη Βελγίου.

Αυτη ηταν η αμοιβη, για την δουλικη υποταγη του, στον .....Αρχιτρομοκρατη Σουλεϊμαν τον Μεγαλοκαρχαρια του Βοσπορου. 

Ο Αρχιοικουμενιστης Πατριάρχης Βαρθολομαίος εκπροσωπήθηκε στην οικουμενι(στι)κή ενθρόνιση του νέου Μητροπολίτη Βελγίου Αθηναγόρα Πέκσταντ από τον Μητροπολίτη Γερμανίας Αυγουστίνο. 
Παρόντες ήταν ο Καρδινάλιος Godfried Danneels, ο Αποστολικός Νούντσιος στο Βέλγιο, ο Ρωμαιοκαθολικός Επίσκοπος  Αμβέρσας  Johan Bonny, Μονοφυσίτες, Προτεστάντες και Βουδιστές κ.α.


To χρυσουν στομα για την Γεννησι του Θεανθρωπου


ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ


 
ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΕΝΝΑΤΑΙ



Μυστήριο παράξενο και παράδοξο αντικρύζω. Βοσκών φωνές φτάνουν στ' αυτιά μου. Δεν παίζουν σήμερα με τις φλογέρες τους κάποιον τυχαίο σκοπό. Τα χείλη τους ψάλλουν ύμνο ουράνιο.
Οι άγγελοι υμνολογούν, οι αρχάγγελοι ανυμνούν, ψάλλουν τα Χερουβείμ και δοξολογούν τα Σεραφείμ. Πανηγυρίζουν όλοι, βλέποντας το Θεό στη γη και τον άνθρωπο στους ουρανούς.
Σήμερα η Βηθλεέμ μιμήθηκε τον ουρανό: Αντί γι' αστέρια, δέχτηκε τους αγγέλους· αντί για ήλιο, δέχτηκε τον Ήλιο της δικαιοσύνης. Και μη ζητάς να μάθεις το πώς. Γιατί όπου θέλει ο Θεός, ανατρέπονται οι φυσικοί νόμοι.
Εκείνος λοιπόν το θέλησε. Και το έκανε. Κατέβηκε στη γη κι έσωσε τον άνθρωπο. Όλα συνεργάστηκαν μαζί Του γι' αυτόν το σκοπό.
Σήμερα γεννιέται Αυτός που υπάρχει αιώνια, και γίνεται αυτό που ποτέ δεν υπήρξε. Είναι Θεός και γίνεται άνθρωπος! Γίνεται άνθρωπος και πάλι Θεός μένει!
Όταν γεννήθηκε, οι Ιουδαίοι δεν δέχονταν την παράδοξη γέννησή Του: Από τη μια οι Φαρισαίοι παρερμήνευαν τα ιερά βιβλία· κι από την άλλη οι γραμματείς δίδασκαν αλλά αντί άλλων. O Ηρώδης πάλι, ζητούσε να βρει το νεογέννητο Βρέφος όχι για να το τιμήσει, μα για να το θανατώσει.
Ε λοιπόν, όλοι αυτοί σήμερα τρίβουν τα μάτια τους, βλέποντας το Βασιλιά τ' ουρανού να βρίσκεται στη γη μ' ανθρώπινη σάρκα, γεννημένος από παρθενική μήτρα.
Και ήρθαν οι βασιλιάδες να προσκυνήσουν τον επουράνιο Βασιλιά της δόξας.
Ήρθαν οι στρατιώτες να υπηρετήσουν τον Αρχιστράτηγο των ουράνιων Δυνάμεων.
Ήρθαν οι γυναίκες να προσκυνήσουν Εκείνον που μετέβαλε τις λύπες της γυναίκας σε χαρά.
Ήρθαν οι παρθένες να προσκυνήσουν Εκείνον που δημιούργησε τους μαστούς και το γάλα, και τώρα θηλάζει από Μητέρα Παρθένο.
Ήρθαν τα νήπια να προσκυνήσουν Εκείνον που έγινε νήπιο, για να συνθέσει δοξολογικό ύμνο «απ’ τα στόματα των νηπίων» (Ψαλμ. 8:3).
Ήρθαν τα παιδιά να προσκυνήσουν Εκείνον που η μανία του Ηρώδη τα ανέδειξε σε πρωτομάρτυρες.
Ήρθαν οι ποιμένες να προσκυνήσουν τον καλό Ποιμένα, που θυσίασε τη ζωή Του για χάρη των προβάτων.
Ήρθαν οι ιερείς να προσκυνήσουν Εκείνον που έγινε αρχιερέας όπως ο Μελχισεδέκ (Εβρ. 5:10).
Ήρθαν οι δούλοι να προσκυνήσουν Εκείνον που πήρε μορφή δούλου, για να μετατρέψει τη δουλεία μας σ' ελευθερία.
Ήρθαν οι ψαράδες να προσκυνήσουν Εκείνον που τους μετέβαλε σε «ψαράδες ανθρώπων» (Ματθ. 4:19)
Ήρθαν οι τελώνες να προσκυνήσουν Εκείνον που από τους τελώνες ανέδειξε ευαγγελιστή.
Ήρθαν οι πόρνες να προσκυνήσουν Εκείνον που παρέδωσε τα πόδια του στα δάκρυα μιας πόρνης.
Κοντολογίς, ήρθαν όλοι οι αμαρτωλοί να δουν τον Αμνό του Θεού, που σηκώνει στους ώμους Του την αμαρτία του κόσμου:
Οι μάγοι για να Τον προσκυνήσουν·
οι ποιμένες για να Τον δοξολογήσουν·
οι τελώνες για να Τον κηρύξουν·
οι πόρνες για να Του προσφέρουν μύρα·
η Σαμαρείτισσα για να ξεδιψάσει·
η Χαναναία για να ευεργετηθεί.

ZEI KΑΙ ΘΑΝΩΝ ΖΕΙ

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 
 
ΚΑΙ ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ (στ)
 
Καταδίκη σέ ἀτίμωση καί ἀνέχεια


 




  Ἀξίζει τόν κόπο, παρενθετικά, νά ποῦμε δυό λόγια καί γιά μιά κίνηση ἀπρέπειας πρός 10 ἐκ τῶν 12 ἐκθρονισθέντων μητροπολιτῶν ἐκ μέρους πρωτοστατῶν τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἀνωμαλίας. 



Μιά ἑβδομάδα μετά τή συνεδρία τῆς Συνόδου πού ἐκθρόνισε τούς 9 τελευταίους ἐκ τῶν 12, στίς 18-7-1974, ἡ κουτσουρεμένη Σύνοδος πῆρε ἀπόφαση τούς μέν Διδυμοτείχου Κωνσταντίνο καί Κιλκισίου Χαρίτωνα νά τούς ὀνομάσει πρώην, τούς δέ ὑπόλοιπους 10 νά τούς ὀνομάσει «τιτουλάριους μητροπολίτες πάλαι ποτέ διαλαμψασῶν ἐπισκοπῶν». 


Εἶναι γνωστοί οἱ μητροπολίτες πού ἀνέτρεξαν στούς καταλόγους παλαιῶν ἐπισκοπῶν γιά νά ἀνεύρουν τίτλους περιπαικτικούς, δεικτικούς, ἤ περιγραφικούς μιᾶς κακῆς εἰκόνας πού εἶχαν γιά καθένα ἀπό τούς 10 αὐτούς μητροπολίτες. Ἀπό τότε οἱ τίτλοι αὐτοί ἀποκλήθηκαν «παρατσούκλια», πού σκοπό εἶχαν τήν περαιτέρω ταπείνωση καί ἀτίμωση τῶν ἐκθρονισθέντων.
 


Η ΠΑΛΑΙΑ ΠΟΛΙ 

                           ΤΗΣ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ



Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου 2013

Σιγά, αλλά σταθερά συντελείται η Οικουμενιστικοποίηση της Ορθόδοξης Εκκλησίας !





Πηγή: "Amen"

Κυριακή 15.12.13:  Όρθρος και Πανηγυρική Θεία Λειτουργία ετελέσθη εις το Παρεκκλήσιο «Παναγία η Επισκέπτρια» εις το Μονακό, Χοροστατούντος της Α.Θ.Π. του Οικουμενικού Πατριάρχου.
 Παρευρέθησαν: Ο Εξοχ. Πρωθυπουργός του Μονακό, ο Υπουργός των Εσωτερικών, ο  Καθολικός Αρχιεπίσκοπος του Πριγκιπάτου Bernard BARSI, ...αρκετοί Άρχοντες του Οικουμενικού Πατριαρχείου και του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, ο Πρόεδρος και τα Μέλη του Δ. Σ. της Ορθόδοξης Ελληνικής Κοινότητας Νίκαιας Κ. Ακτής-Μονακό,  οι Εκπρόσωποι όλων των άλλων Χριστιανικών Δογμάτων του Πριγκιπάτου και πλήθος Ορθοδόξων πιστών όλων των δικαιοδοσιών του Πριγκιπάτου και πλήθος πιστών προσήλθαν, παρακολούθησαν την Θ. Λειτουργία και μετέλαβαν της θ. Κοινωνίας. 
OI KAΡΔΙΝΑΛΙΟΙ 
ΕΓΙΝΑΝ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΤΟΥ ΠΑΤΡ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ 
ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΟΝΤΕΣ



Στην αντιφώνησή του ο Ιερατικώς Προϊστάμενος, πρωτοπρεσβύτερος Μιχαήλ ΣΕΛΙΝΙΩΤΑΚΗΣ (ὁ ὁποῖος ἐτιμήθη ἀπὸ τὸν Πατριάρχη) ἀνταπέδωσε, καὶ μεταξύ άλλων είπε:
 
Παναγιώτατε,
Πέραν και πάνω από λαούς, κράτη και εποχές, πέραν από ανθρώπινες αδυναμίες και σύνορα, πέραν από νεκρούς κι άκαμπτους  τύπους και κανόνες, ο χριστιανισμός μόνον ενωμένος κι οικουμενικός μπορεί να διαπεράσει τον κόσμο με το μήνυμα της αγάπης. Μόνον ενωμένος μπορεί ν’ ανοίξει διάπλατα τις ανθρώπινες ψυχές και να συμβάλει αποφασιστικά σ’ έναν καλύτερο κόσμο. Κι αυτή την ενότητα, Παναγιώτατε, την συμβολίζετε Εσείς!




Παραμονὴ τῶν Χριστουγέννων, ἀπὸ τους συνεργατες του κ. Σωτηρόπουλου ἐδόθη πρὸς δημοσίευση ἕνα ἄρθρο μὲ τίτλο «ΘANAΣIMO ΛAΘOΣ OPΘOΔOΞΩN EΞ AITIAΣ TΩN OIKOYMENIΣTΩN». 


Τὸ κείμενο μᾶς ἐστάλη. 


Ἐπειδὴ ὅμως ἐφαίνετο ὅτι ἐστρέφετο ἐναντίον μας, ἀποφασίσαμε νὰ ἀπαντήσουμε μετὰ τὶς γιορτές, ἀναρτώντας τότε καὶ τὸ κείμενο τοῦ κ. Σωτηρόπουλου.




Ὅμως ἡ δημοσίευση τοῦ ἄρθρου σὲ τέσσερα τουλάχιστον θρησκευτικὰ ἱστολόγια καὶ ἡ γνωστοποίησή του σὲ πολλοὺς πιστούς, μαζὶ μὲ τὰ χαιρέκακα σχόλια κάποιων ὅτι ὁ κ. Σωτηρόπουλος γνωμάτευσε κατὰ τῆς Αποτειχίσεως, μᾶς ὁδήγησε νὰ δημοσιεύσουμε τὶς θέσεις ποὺ παλαιότερα εἶχε ὁ κ. Σωτηρόπουλος γιὰ τὴν ἀποτείχιση, ἀλλὰ καὶ ἕνα ἄρθρο θεολόγου ἐξ Αὐστραλίας, ὁ ὁποῖος ἐθίγετο ἄμεσα ἀπὸ τὸ ἐν λόγῳ ἄρθρο.




Ὁ κ. Σωτηρόπουλος ἔμαθε γιὰ ὅλα αὐτὰ καὶ σὲ τηλεφωνικὴ ἐπικοινωνία ποὺ εἴχαμε μαζί του, μᾶς εἶπε ὅτι τὸ κείμενό του, ἀφοροῦσε λαϊκοὺς σὲ ἄλλες χῶρες, ποὺ ἀποτειχίζονται μόνοι τους, χωρὶς τὴν παρουσία κληρικοῦ, ὅπως –κατὰ τὴν γνώμη του– ὁ ΙΕ΄ Κανόνας λέγει, καὶ ὡς ἐκ τούτου δὲν μετέχουν τῶν Μυστηρίων, ἰδιαιτέρως δὲ τῆς Θ. Κοινωνίας.




Σ’ ἕνα πρωϊνὸ σχόλιο που μας εστειλε, μάλιστα, ο κ. Ἀντωνιος Μάρκου, ὁ ὁποῖος εἶναι στενότατος συνεργάτης τοῦ κ. Σωτηρόπουλου διαβάζουμε: 
«Δὲν ξέρω γιατί οἱ ἀποτειχισμένοι θορυβήθηκαν. Ἀπ΄ ὅ,τι ξέρω αὐτοὶ καὶ ἐκκλησιάζονται καὶ κοινωνοῦν ἀπὸ τὸν π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ» (27 Δεκεμβρίου 2013 - 1:33 π.μ.).




Μετὰ ἀπὸ αὐτά, καὶ τὴν προτροπη τοῦ κ. Μάρκου μὲ ἄλλο του σχόλιο νὰ ἀναρτήσουμε τὸ ἄρθρο τοῦ κ. Σωτηρόπουλου, τὸ ἀναρτοῦμε, ἐμμένοντας στὴν ἀπόφασή μας νὰ ἀπαντήσουμε μετὰ τὶς γιορτές, παρουσιάζοντας τὶς θέσεις τῶν Ἁγίων Πατέρων σχετικὰ μὲ τὶς θέσεις τοῦ κ. Σωτηρόπουλου.




ΘANAΣIMO ΛAΘOΣ OPΘOΔOΞΩN


EΞ AITIAΣ TΩN OIKOYMENIΣTΩN




Ο μητροπολιτης Γαλλιας φιλαει περιπαθως τα χερια του πάπα. Αλλα αυτος, μονο τα χερια του παπα να φιλουσε αβασταχτως, περιπαθως και ασυγκρατητως, θαταν το ολιγωτερο κακο, απο τα υπαρχοντα στον κοσμο κακα...των κακων....Που εισαι Ρωμανιδη για να τα πης....και για να τα διαλαλησης....απο ποιους κινδυνευει η Ορθοδοξια σημερα.

OOἰκουμενιστές, παναιρετικοί, ἀντιπατερικοὶ καὶ πανθρησκειακοί, εἶνε οἱ χειρότεροι αἱρετικοὶ ὅλων τῶν αἰώνων, ἔστω καὶ ἂν εἶνε Ἐπίσκοποι, Ἀρχιεπίσκοποι καὶ Πατριάρχες, καὶ παρουσιάζωνται ὡς ἀντιπρόσωποι τοῦ Xριστοῦ, τοῦ ἐνανθρωπήσαντος Θεοῦ, καὶ ἐκπρόσωποι τῆς Ἐκκλησίας του, καὶ λειτουργοῦν καὶ τελοῦν λαμπρότατες Ἀκολουθίες, καὶ λέγουν καὶ τονίζουν καὶ ὑπερτονίζουν, ὅτι εἶνε εἰς τύπον καὶ εἰς τόπον Xριστοῦ. Στὴν πραγματικότητα εἶνε οἱ πρωτοστάτες τῆς προφητευμένης μεγάλης ἀποστασίας τῶν ἐσχάτων χαλεπῶν καιρῶν μας. Kαὶ μὲ τὰ φρονήματά τους καὶ τὶς ἐνέργειές τους, παραλλήλως βαίνοντες πρὸς τοὺς Nεοεποχῖτες καὶ Nεοταξῖτες, προετοιμάζουν τὸ ἔδαφος γιὰ τὸν Ἀντίχριστο. Kαὶ ἂς μὴ φανῇ ἀπαράδεκτος ὁ λόγος, τὸν ὁποῖο θὰ χρησιμοποιήσωμε γιὰ Oἰκουμενιστὲς ἐκκλησιαστικοὺς ἡγέτες. Δὲν εἶνε ἰδικός μας λόγος, ἀλλὰ τοῦ Ἀποστόλου Ἰωάννου.



Γράφει θεοπνεύστως ὁ Ἀπόστολος: «Kαθὼς ἠκούσατε ὅτι ὁ Ἀντίχριστος ἔρχεται, καὶ νῦν ἀντίχριστοι πολλοὶ γεγόνασι» (A΄ Ἰωάν. β΄ 18). Mὲ τὸν φοβερώτατο χαρακτηρισμὸ «ἀντίχριστοι» ὁ Ἀπόστολος χαρακτηρίζει τοὺς αἱρετικοὺς τῆς ἐποχῆς του. Tότε «ἀντίχριστοι πολλοί», τώρα, τὸν καιρὸ τῆς μεγάλης ἀποστασίας, «ἀντίχριστοι πάμπολλοι». Ἐπικινδυνότεροι δὲ ἀντίχριστοι καὶ πρόδρομοι τοῦ μεγάλου Ἀντιχρίστου οἱ Oἰκουμενιστές.




Mερικοὶ λαϊκοὶ Ὀρθόδοξοι ζωηροὶ καὶ ἀγωνιστικοὶ τύποι, ἐπειδὴ δὲν ὑποφέρουν τοὺς Oἰκουμενιστὲς ἐκκλησιαστικοὺς ἡγέτες καὶ τοὺς ἀνεχομένους αὐτοὺς κληρικούς, σ' ἔνδειξι διαμαρτυρίας ἔπαυσαν νὰ ἐκκλησιάζωνται καὶ νὰ κοινωνοῦν. Ἀλλὰ τοῦτο εἶνε λάθος, θανάσιμο λάθος. OOἰκουμενιστὲς κληρικοὶ ἔπρεπε βεβαίως νὰ εἶχαν καθαιρεθῆ. Ἀλλ' ἀφοῦ δὲν ἔχουν καθαιρεθῆ, ἡ χάρις ἐνεργεῖ δι' αὐτῶν καὶ τελοῦν τὰ μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας. Kαὶ οἱ πιστοὶ δύνανται νὰ μετέχουν σ' αὐτά, καὶ μάλιστα στὸ ὑπερφυέστατο μυστήριο τῆς Θείας Kοινωνίας. Ὁ Xριστὸς εἶπε: «Ἐὰν μὴ φάγητε τὴν σάρκα τοῦ Yἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου καὶ πίητε αὐτοῦ τὸ αἷμα, οὐκ ἔχετε ζωὴν ἐν ἑαυτοῖς. Ὁ τρώγων μου τὴν σάρκα καὶ πίνων μου τὸ αἷμα ἔχει ζωὴν αἰώνιον» (Ἰωάν. στ΄ 53-54). Kάθε κληρικὸς ὀρθοδόξως χειροτονημένος καὶ μὴ καθῃρημένος τελεῖ τὰ μυστήρια, ὅσον ἀνάξιος καὶ ἂν εἶνε. Kαὶ ὁ μὲν ἀνάξιος κληρικός, ἐὰν δὲν μετανοήσῃ, κολάζεται, ὁ δὲ πιστὸς μετέχων τῆς Θείας Kοινωνίας, ποὺ τέλεσε ὁ ἀνάξιος κληρικός, σώζεται. Aὐτὸ διδάσκει ἡ Ἐκκλησία καὶ ἡ ἱστορία της διὰ μέσου ὅλων τῶν χριστιανικῶν αἰώνων. Aὐτὸ στηρίζεται καὶ στὴ Γραφή. Ὁ Ἀρχιερεὺς Kαϊάφας ἀντίχριστος ἦταν. Ἀπέρριψε, καταδίκασε καὶ σταύρωσε τὸ Xριστό. Kαὶ ὅμως, ἐπειδὴ ἦταν Ἀρχιερεύς, φωτίσθηκε ἀπὸ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα καὶ εἶπε προφητεία (Ἰωάν. ια΄ 49-51).




Oἱ Ὀρθόδοξοι λαϊκοί, οἱ ὁποῖοι δὲν δύνανται νὰ ὑποφέρουν τοὺς Oἰκουμενιστὲς ἐκκλησιαστικοὺς ἡγέτες καὶ τοὺς ἀνεχομένους αὐτοὺς κληρικούς, ὀφείλουν νὰ διαμαρτύρωνται μὲ ὅλη τὴ δύναμί τους γιὰ τὸ τεράστιο κακὸ ὡς πρὸς τὴν Πίστι, καὶ νὰ κρατοῦν ἀπόστασι ἀπὸ τοὺς Oἰκουμενιστές, ὄχι ὅμως ἀπόστασι καὶ ἀπὸ τὸ ναὸ καὶ τὰ μυστήρια. Γιὰ νὰ μὴ κολασθοῦν καὶ αὐτοὶ ὅπως οἱ ἀμετανόητοι Oἰκουμενιστές, ἀλλὰ νὰ σωθοῦν, πρέπει νὰ ἐκκλησιάζωνται καὶ νὰ μετέχουν τῶν μυστηρίων, ἔστω καὶ ἂν αὐτὰ τελοῦνται ἀπὸ Oἰκουμενιστὲς καὶ ἄλλους ἀναξίους κληρικούς, ἀφοῦ αὐτοί, ἐπαναλαμβάνουμε, ἔχουν χειροτονηθῆ ὀρθοδόξως καὶ δὲν ἔχουν καθαιρεθῆ.

ΑΠΟΛΟΓΙΑ, για την ΑΠΟΥΣΙΑ κατά την ΥΠΟΔΟΧΗ του ΑΡΧΙΑΙΡΕΣΙΑΡΧΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ

Ο ηγουμενος π. Αγαθων, που δικαιουται μονο τα εξηκοντα, αφου ...διηνοισε μονο την μιση διαδρομη του ...γεροντα του!!!! και οχι την διαδρομη των ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ, τι απολογηθησεται τω Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιω; 

 

Διδεται μια ακομα ευκαιρια στον Γεροντα Αγαθωνα να μιμηθη τους Αγιους Πατερες και να δωση ΠΑΤΕΡΙΚΗ απαντησι στον θρασυτατο Αρχιαιρεσιαρχη της εποχης μας και ετσι, α) να ξεπλυνη την ντροπη ολοκληρου του Προδοτικου Αθω και β) να κερδιση οχι μονον τα εξηκοντα, αλλα και τα ΕΚΑΤΟ.

ΙΔΩΜΕΝ....

alt











=============================================================
 Ο Γερων Αγαθων ειδε οραμα: «Ενώ στεκόταν μπροστά στην Αγία Τράπεζα του εμφανίσθηκε ο Χριστὸς με ξεσχισμένα ροῦχα. Απορώντας για το απρεπες της ενδυμασίας ρώτησε: "Κύριε, ποιός σου εσχισε τα ρούχα;" ο Κύριος του απήντησε: "Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ"!».
 =========================

Σε δύσκολη θέση έχει περιέλθει η Μονή Κωσταμονίτου του Αγίου Ορους που σήμερα καλείται να αιτιολογήσει την απουσία της στην υποδοχή του Οικουμενικού Πατριαρχή κ. Βαρθολομαίου, αλλά και στις υπόλοιπες εκδηλώσεις  που έγιναν για την ενσωμάτωση του Αγίου Ορους στο ελληνικό κράτος.



Τον περασμένο Οκτώβριο κατά την επίσκεψη του προκαθημένου της Ορθοδοξίας στο Αγιο Ορος η Μονή Κωνσταμονίτου ως γνωστόν δεν έστειλε εκπρόσωπο της.


Σήμερα, στην Αγιορείτικη Μονή ασκούνται πιέσεις από διαφόρους κύκλους προκειμένου να δώσει εξηγήσεις για αυτή την  αναιτιολόγητη απουσία της, σύμφωνα με πληροφορίες του "Αγιορείτικου Βήματος". 


Στην  αυριανή σύναξη της Ιεράς κοινότητας θα διαφανεί τι πρόκεται να ακολουθήσει...


Πάντως τέτοιες Αγιες μέρες δεν θα έπρεπε να ασχολούμαστε με απολογίες Αγιορειτών  πατέρων αλλά με την αγάπη και την πνευματική καθοδήγηση των πιστών.




       ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ

                          ΟΡΑΜΑ

                              Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ
          ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟΜΑΡΤΥΡΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΔΙΑΚΟΝΟ ΣΤΕΦΑΝΟ



          ΓΕΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ

            Αναφέρουν Οι Πράξεις των Αποστόλων (7. 55-56): «Υπάρχων δε πλήρης Πνεύματος Αγίου, ατενίσας εις τον ουρανόν είδε δόξαν Θεού και Ιησούν εστώτα εκ δεξιών του Θεού, και είπεν. ιδού θεωρώ τους ουρανούς ανεωγμένους και τον Υιόν του ανθρώπου εκ δεξιών εστώτα του Θεού». Το κείμενο αυτό σε μετάφραση έχει ως εξής: «Αυτός όμως γεμάτος από το Άγιο Πνεύμα, ατένισε στον ουρανό και είδε τη δόξα του Θεού και τον Ιησού να στέκεται στα δεξιά του Θεού και είπε. Βλέπω τον ουρανό ανοικτό και τον Υιό του Ανθρώπου να στέκεται στα δεξιά του Θεού».
 
            Ποιο είναι λοιπόν το όραμα του Στέφανου, όπως μας το παραδίδει ο Λουκάς; Ο Στέφανος γεμάτος από το Άγιο Πνεύμα, είδε τη δόξα του Θεού, την Θεότητα, δηλ. την Αγία Τριάδα (πιθανότατα ως νεφέλη, χωρίς βέβαια να μπορεί να ιδεί τη φύση των τριών προσώπων της Αγ. Τριάδας, δηλ. του Πατέρα, του Υιού και του Αγ. Πνεύματος) και είδε τον Ιησού Χριστό να στέκεται στα δεξιά της Θεότητας και είπε. Βλέπω τον ουρανό ανοικτό και τον Υιό του Ανθρώπου (δηλ. την ανθρώπινη φύση του Χριστού και όχι τη θεία) να στέκεται στα δεξιά της Θεότητας.

Πέμπτη, 26 Δεκεμβρίου 2013

Aποτειχισι: Καταλαβετε το ολοι σας, εσεις οι Οικουμενιστες και οι Σιγονταροοικουμενιστες, οι Αποτειχισμενοι δεν κοιταζουν προσωπα, αλλα μονο την ΑΛΗΘΕΙΑ. "Γνωσεσθε την Αληθεια και η Αληθεια ελευθερωσει υμας", ειπεν ο Κυριος της Εκκλησιας του Χριστου στην οποια ανηκουν και την οποια υπηρετουν οι ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ.




τοῦ Θεολόγου Νικ. Πανταζῆ
 




Σ' ευχαριστώ αληθώς, κ. Νικόλαε Σωτηρόπουλε, που στέλνεις επί τη Εορτή των Χριστουγέννων, εμένα, τη σύζυγό μου και τα τρία αγγελούδια μας στην κόλαση! Όπως προστάζει η αγαπώσα καρδία σου. Να είσαι καλά.

Αν και αισθάνομαι μεγάλη χαρά, αγαλλίαση βαθειά και μυστική Αγιοπνευματική συγκίνηση για το μισθό της αδικίας που λαμβάνουμε, δεν αισθάνομαι καθόλου χαρά που προέρχεται ειδικώς από σένα, τέτοιες χρονιάρες μέρες... 

   
Δεν ανταποδίδω τις ευχές και κατάρες για "λάθη θανάσιμα και κολάσιμα" αλλά παρακαλώ το Θεό "αυτός ο ίδιος ανάθεμα είναι, υπέρ του αδικο-αφορισμένου μου διδασκάλου! Μακάρι Χριστέ μου! Αυτό θα ήταν το ύστατο "ευχαριστώ" μου!

Από σένα σαγηνεύθηκα για την Ανωτάτη Σπουδή της Ποιμαντικής Επιστήμης της Θεολογίας. Από τότε που επέστρεψα στην Αυστραλία το 2000, διώκομαι ως "Καντιωτικός" και φέρω χαρμοσύνως, μυστικώς τα στίγματα και τη ρετσινιά της απορρίψεως για την αγάπη τη δική σου και την υπεράσπιση του τιμίου ονόματός σου.




Απαγορεύτηκα από το Θείο Κήρυγμα επειδή ήλεγξα, όπως εσύ, εν παρρησία, όπως μου δίδαξες πάλι εσύ, τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο και τον Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας Στυλιανό διά τις βλασφημίες και αιρέσεις τους.

Και όταν είδα τον Αυστραλίας Στυλιανό να επαινεί, να επευφημεί, -ποίοις ευφημιών στέμμασι στεφανώσωμεν τον Πρόδρομον του Αντιχρίστου-, να λιβανίζει και να δοξάζει τον παραιτηθέντα Αιρεσιάρχη Πάπα με ειδικό ολοσέλιδο-δισέλιδο αφιέρωμα στον Τύπο, ο οποίος Πάπας τώρα κατηγορείται με Δίκες απανωτές για μακροχρόνια κάλυψη κιναιδισμού και παιδεραστίας, αγανάκτησα τόσο πολύ και αισθάνθηκα ανυπόφορα τέτοια αποστροφή και υπερβολική αηδία στη ψυχή μου, που αποφάσισα εν Θεώ, συν Θεώ και προς δόξαν Θεού μόνο, να κάμω Αποτείχιση.




Κυριακή της Ορθοδοξίας 2013 κοινοποίησα την ενέργειά μου στον εκπρόσωπο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής, αλλά και τοπικό εξομολόγο μου και οικουμενιστή π. Ηλία Κεντρωτή, ο οποίος συχνά-πυκνά μου έκανε ειρωνική διαβολολογική, πανηγυρική αναφορά στο υποτιθέμενο  "υποστατόν" του αφορισμού σου.

Και όταν σε τηλέφωνα να σου κοινοποιήσω την αποκλειστικώς δική μου απόφαση για Αποτείχιση, δεν μου έθεσες θέμα "θανασίμου, κολασίμου λάθους", ούτε με απέτρεψες για αυτό, αλλά μου επιβεβαίωσες
ότι "υπάρχει και η Ορθή Αποτείχιση από Οικουμενιστάς Επισκόπους, όχι από ολόκληρη την Εκκλησία".

Σου είχα εκθέσει όμως ταπεινά τη διαφωνία μου και προέβαλα το λογικό και σοβαρό επιχείρημα πως όταν η ίδια η Πατριαρχική κεφαλή κηρύττει "γυμνή τη κεφαλή" Αίρεση, τότε έχουμε σοβαρότατο πρόβλημα...

O "κ", με άκυρη και ουδεμία κυριότητα Βαρθολομαίος, έθεσε οριστικώς τον αυθάδη εαυτό του παντελώς εκτός της Διαχρονικής και Αποστολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας, όταν στις 29/11/2006 εισήγαγε τον Πάπα εντός του Πατριαρχικού Ναού τελώντας Επίσημη Μνημόνευση εν πλήρη Αρχιερατική Καταστολή, η οποία κατά τους Αγίους Πατέρας συνεπάγεται επίσημη διακήρυξη Ενότητος και πλήρης Πίστεως υποταγή!




Απέφυγες, δυστυχώς, να απαντήσεις και με προειδοποίησες μόνο για "τον στυγνό δικτάτορα Στυλιανό, μη κάνει κανένα κακό σε μένα και τα παιδιά μου." Αν και πραγματικά απόρησα για την απρόσμενη τάση φοβίας και υποχώρηση ενός ατρομήτου Λέοντος, πυρ πνέοντος, όπως εσύ, το προσπέρασα.

Δόξα τω Θεώ, δεν φοβήθηκα τον Στυλιανό. Αλλά δυστυχώς το κακό αυτό τώρα επέρχεται... από σένα. Ομολογώ δεν το περίμενα αυτό. Μένω έκπληκτος και επωδύνως απορώ, τι να ΄ναι άραγε αυτό που να σε ώθησε σε αυτή την λίαν άδικη και ανατριχιαστικά φοβερή σου δήλωση εναντίον των  Αποτειχισθέντων (τονίζω τα παρακάτω) αγαπητών εν Χριστώ φίλων, αδελφών και μαθητών σου.

Και λυπούμαι πάρα πολύ και απογοητεύομαι εν ακροτάτη θλιψη που δεν αναφέρεσαι έτσι και εσύ με τη σειρά σου σε εμάς, αλλά με το άκρως υποτιμητικό, παρόμοιο χαρακτηριστικό σου "κάτι νοσηροί τύποι" που συνήθως με οργή και απέχθεια αρκετή αναπέμπεις, τώρα με μικρή παραλλαγή: "κάτι ζωηροί και αγωνιστικοί τύποι".




Δεν μας τιμά αυτό. Μα δεν τιμά εσένα πρωτίστως τον παναδίκως αποδίδοντα και αισχρώς υβρίζοντα ημάς ως "ζωηρούς τύπους". Μου θυμίζει τα μικρά, ζωηρά, ατίθασα κι' ανυπότακτα παιδάκια, που δεν ακούν αλλ' επαναστατούν. Ούτε αγωνιστικοί τύποι είμαστε, όπως το υπονοείς εσύ, με έννοια φανατική, τυφλή, ζηλωτική, και ούτε καν "κάτι τύποι" είμαστε, όπως καλούνται οι αναρχικοί, οι άπιστοι και άθεοι πολιτικοί.




Τί να πω. Ντροπή. Εκτροπή. Προδοσία του Αγώνα. Αχάριστη καταδίκη των παγκοσμίων συμπαραστατών σου. Σε φιλοξενήσαμε στις οικίες μας. Μας παραπέμπεις στη κόλαση. Σε ακολουθήσαμε πιστά στους τεραστίους αντιαιρετικούς σου αγώνες. Μας παραδίδεις ανωδύνως και αβασανίστως στην απέραντη αγκάλη του κατηραμένου Πάπα, τον οποίον προσκυνεί ο Πατριάρχης. Μας δίδασκες απομάκρυνση και αποταγή των σαταναθρώπων και, τώρα, διδάσκεις υποταγή και προσφυγή στα μολυσμένα μυστήρια των Λατινοφρόνων.

Δάσκαλε που δίδασκες και νόμων Πατρώων μακαριστών ού κρατείς! 
Ακυρώνεις τη διαχρονική διδασκαλία των Πατέρων.



Κάποτε ενώ σπάραζες κυριολεκτικά, στον λίαν συγκινητικό αποχαιρετιστήριό σου θρήνο και κυριολεκτικό κλάμα ιερό, στην τελευταία σου ομιλία εγώ στη Μελβούρνη πριν επιστρέψουμε μαζί στην Αθήνα, βροντοφώναζες:



"Αυτοί γαρ οίδατε αδελφοί την είσοδον ημών την προς υμάς οτι ου κενή γέγονεν... αλλά προπαθόντες και υβρισθέντες καθώς οίδατε εν Αυστραλία επαρρησιασάμεθα εν τω Θεώ ημών λαλήσαι προς υμάς το Ευαγγέλιον του Θεού εν πολλώ αγώνι..., ούτως ομειρόμενοι υμών ευδοκούμεν μεταδούναι υμίν ου μόνον το ευαγγέλιον του Θεού αλλά και τας εαυτών ψυχάς, διότι αγαπητοί ημίν γεγένησθε!".

 

Τώρα πλέον σου γίναμε μισητοί και κολάσιμοι με λάθη θανάσιμα, διότι μισούμε τα έργα των συγχρόνων Νικολαϊτών. Διότι πιστά και έμπρακτα εφαρμόζουμε το "Δι' ευχών!" Τώρα... Τι έπαθες διδάσκαλέ μου;

Είχα πάντοτε την οικογενειακή σου εικόνα, του όντως πράου, τρυφερού, διακριτικού και ευαισθήτου, κάτι που λίγοι έζησαν κοντά σου. Τώρα, πέφτει ο ουρανός και με πλακώνει. Κυριολεκτικά η ψυχή μου ματώνει και προσπαθώ να το ξεπεράσω δικαιολογώντας τη τρέλα σου με αγάπη.

Μα, πάνω από την αγάπη είναι η αλήθεια. Και επειδή λέχτηκε δημοσίως ο έμμεσος και διπλωματικός αναθεματισμός σου για μας, θα μιλήσω και εγώ χωρίς εμπάθεια, αλλά σκληρά και ωμά με την γλώσσα της αλήθειας.


Τετάρτη, 25 Δεκεμβρίου 2013

Oφειλομενη Απαντησι

  ===============

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 

ΤΟΥ κ. Νικ. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ 

στον κ. Νικ. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ





κ. Νικόλαος Σωτηρόπουλος μᾶς «τίμησε» Χριστουγεννιάτικα μὲ τὸ ἄρθρο του «ΘANAΣIMO ΛAΘOΣ OPΘOΔOΞΩN EΞ AITIAΣ TΩN OIKOYMENIΣTΩN» σὲ διάφορα ἱστολόγια, καταφερόμενος σὲ ὅσους ἀπομακρύνθηκαν ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές (ἀποτειχίστηκαν).




Θὰ τοῦ ἀπαντήσουμε ἐν καιρῷ, διότι (παρὰ τὸν σεβασμὸ ποὺ ἔχουμε καὶ δείξαμε πρὸς τὸ πρόσωπό του) τὸ θέμα δὲν εἶναι προσωπικό, ἀλλὰ πρωτίστως θέμα Πίστεως. 


Ἐδῶ νὰ σημειώσουμε, ὅτι δὲν εἴμαστε μόνοι μας οἱ λαϊκοί, ἔχουμε πνευματικό πατέρα. 



Δὲν ἀρνούμαστε τὴ Θ. Κοινωνία, ἀλλὰ  τὴ δεχόμαστε μόνο ἀπὸ ἀποτειχισμένους ἱερεῖς. 
Ἡ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τὸν Οἰκουμενισμό (χειρότερο ἀπὸ τὸν Ἀρειανισμὸ τὸν θεωρεῖ ὁ κ. Σωτηρόπουλος) κατανοεῖται ἀπὸ τοὺς Πατέρες ὡς μὴ συμμετοχὴ στὰ Μυστήρια τῶν αἱρετικῶν.




Δημοσιεύουμε, λοιπόν, παλαιότερα κείμενα τοῦ κ. Σωτηρόπουλου, διὰ τῶν ὁποίων ὁ ἴδιος ἀπαντᾶ στὸν ἑαυτό του
Πρόκειται γιὰ μιὰ παλιότερη ἀνάρτησή μας, μὲ τὴν ὁποία καταγγείλαμε τὸν ἄδικο καὶ φασιστικὸ ἀφορισμό του ἀπὸ τὸν Πατριάρχη. 
Τὸ ἕνα δημοσιεύτηκε στὸν «Ὀρθόδοξο Τύπο», φ. 1680, 2007 μὲ τίτλο "Σαθρὰ ἐπιχειρήματα".

 Α΄ 

ΤΟ ΚΑΚΟ μὲ τοὺς οἰκουμενιστὲς ἐκκλησιαστικοὺς ἡγέτες παράγινε. Καὶ ἀπὸ τὶς διαμαρτυρίες τῶν εὐσεβῶν δὲν ἱδρώνουν τὰ αὐτιά τους. Ὅλο τὸν ἱδρῶτα τους ἔχυσαν κατὰ τὸν ἀγῶνα καὶ τὴν ἀγωνία τους ν΄ ἀναρριχηθοῦν στοὺς ὑψηλοὺς ἐκκλησιαστικοὺς θρόνους. Καὶ γιὰ ἄλλη περίπτωση δὲν ἄφησαν οὔτε μιὰ σταγόνα ἱδρῶτος. Γι’ αὐτὸ οἱ εὐσεβεῖς ζητοῦν νὰ γίνη κατὰ τῶν οἰκουμενιστῶν ἐκκλησιαστικῶν ἡγετῶν κάτι ἰσχυρότερο ἀπὸ τὶς διαμαρτυρίες. Κα σχυρότερο π τς διαμαρτυρίες ενε τ ν παύσουν κληρικο τ μνημόσυνο προϊσταμένων, ἰδίως δὲ τοῦ ἀρχιοικουμενιστοῦ Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου. πασι το μνημοσύνου θ στοιχίση στος νόχους. Καὶ ἴσως σκεφθοῦν τὶς εὐθῦνες καὶ τὴν ἐνοχή τους, καὶ ἀλλάξουν μυαλὸ καὶ τακτική.



Ἀλλ' ἐκτὸς τῆς Ἱ. Μονῆς Ἐσφιγμένου τοῦ Ἁγίου Ὄρους, το π. Εθυμίου Τρικαμην καὶ ἑνὸς ἢ δύο ἀκόμη κληρικῶν, θ ερεθον λλοι ρωες κληρικοί, γι ν παύσουν κα ατο τ μνημόσυνο ἐνόχων στὸ ὕψιστο ζήτημα τῆς Πίστεως; Ἡ παῦσι τοῦ μνημοσύνου δὲν στοιχίζει μόνο στοὺς ἐνόχους· στοιχίζει καὶ σ’ αὐτοὺς ποὺ παύουν τὸ μνημόσυνο, στοιχίζει πηνες διωγμούς.

Γι’ αὐτὸ καὶ κληρικοί, ο ποοι προηγουμένως ταν πρ τς παύσεως το μνημοσύνου, τώρα, κατόπιν, πως φαίνεται, καταθλιπτικν πιέσεων, κα πολογισμο συνεπειν, κόστους δηλαδ σ’ ατούς, λέγουν, τι δν πρέπει ν παυθ τ μνημόσυνο το Πατριάρχου κα λλων. Καὶ γιὰ νὰ δικαιολογήσουν τὴν παλινῳδία τους φέρουν δύο ἐπιχειρήματα.



Δὲν πρέπει, λέγουν, νὰ γίνη παῦσι τοῦ μνημοσύνου χάριν τῆς ἑνότητος τῆς ἐκκλησίας, καὶ γιὰ νὰ μὴ καθαιρεθοῦν οἱ παύοντες τὸ μνημόσυνο καὶ βρεθοῦν ἐκτὸς Ἐκκλησίας.



Σαθρ τ πιχειρήματα κα ντίθετα πρς τος Ι. Κανόνες, τν ΛΑ΄ ποστολικ κα τν ΙΕ' τς Πρωτοδευτέρας Συνόδου, ἐπὶ τῇ βάσει τῶν ὁποίων δύναται κληρικὸς νὰ παύση τὸ μνημόσυνο προϊσταμένου γιὰ θέμα πίστεως καὶ δικαιοσύνης.



Κατὰ τὸν ΙΕ' Κανόνα τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου οἱ παύοντες τὸ μνημόσυνο δὲν προσβάλλουν τὴν Ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλ' ἐνεργοῦν ὑπὲρ τῆς ἑνότητας· δὲν δημιουργοῦν σχίσμα, ἀλλ' ἐνεργοῦν κατὰ τοῦ σχίσματος. Ἐπὶ λεξει ὁ Κανὼν λέγει: «Οκ πισκόπων, λλ ψευδεπισκόπων κα ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, κα ο σχίσματι τν νωση τς κκλησίας κατέτεμαν, λλ σχισμάτων κα μερισμν τν κκλησίαν σπούδασαν ρύσασθαι».



Ἐπίσης ὁ Κανὼν γι' αὐτοὺς τοὺς κληρικοὺς λέγει, ὅτι, ὄχι μόνο δὲν ὑπόκεινται σὲ ἐπιτίμιο, ἄλλα καὶ εἶνε ἄξιοι τιμῆς. Καὶ συνεπῶς, ἂν ἀδίκως καθαιρεθοῦν, δὲν εἶνε ἐκτὸς Ἐκκλησίας, ἀλλ' ἀξιώτερα μέλη τῆς Ἐκκλησίας. Καθαιρέθηκαν ἀδίκως καὶ μεγάλοι Πατέρες καὶ εἶνε οἱ ἀκαθαίρετοι πύργοι τῆς ἐκκλησίας



ς παυθ λοιτν τ μνημόσυνο τν προδοτν τς Πίστεως, μήπως μετανοήσουν κα σωθον. Αὐτὸ ἐπιβάλλει ἡ ἀγάπη πρὸς τὴν Ὀρθοδοξία, ἀλλὰ καὶ πρὸς αὐτούς.