Σάββατο, 21 Δεκεμβρίου 2013

Ή ΘΑ «ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ», 

Ή… «ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ» 

  
Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης






Φαίνεται πως τα πράγματα έχουν ξεπεράσει πλέον και το τελευταίο ανεκτό όριο. Άραγε αυτό το έχουν συνειδητοποιήσει οι «μαριονέτες» της τρόικας που θέλουν να αυτοονομάζονται κυβέρνηση και υπουργικό συμβούλιο ; Οι νέοι νομοί δίνουν την χαριστική βολή στον ελληνικό λαό και τον στέλνουν ή στα σίδερα των φυλακών, οι οποίες αδυνατούν πλέον να εξυπηρετήσουν την… τόσο αυξημένη ζήτηση, ή στο εκτελεστικό απόσπασμα για μια… «καλύτερη» ζωή. Η κατάσταση έχει ξεφύγει από κάθε λογικό δεδομένο και οι εξελίξεις που προδιαγράφονται για την ήδη «κονταροχτυπημένη» ελληνική κοινωνία, μοιάζουν με την καρμανιόλα του μελλοθανάτου που στέκετε έτοιμος να του πάρουν το κεφάλι. Η λογική στην Ελλάδα της δεύτερης δεκαετίας του εικοστού πρώτου αιώνα έχει πεθάνει και μαζί της πέθανε κάθε έννοια ομαλότητας, κάθε έννοια νομιμότητας, κάθε έννοια συνταγματικότητας. 


Πως ένας λαός καταρρακωμένος μπορεί να επιβιώσει από αυτούς που θέλουν να τον εξαφανίσουν από προσώπου γης ; Ο αγώνας είναι πλέον αγώνας ζωής ή θανάτου. Που είναι αυτοί που ακόμα νοιάζονται για τον ελληνικό λαό και τι κάνουν ; Αξιωματικοί, Δικαστές, Ιεράρχες, Ακαδημαϊκοί, Διανοούμενοι, Καλλιτέχνες, Κατέχοντες στρατηγικά πόστα, τι κάνουν όταν βλέπουν να ρίχνεται η χώρα στον Καιάδα από μια κυβέρνηση ανδρείκελο; Γιατί δεν ξεσηκώνεται κάνεις από αυτούς που μπορούν ακόμα να μιλήσουν αντί να περιμένουν άφωνοι θεατές, να οδηγηθούμε σε μια καινούργια Βαστίλη ; Αλλοίμονο μας αν φτάσουμε στο σημείο να χυθεί αίμα, (ήδη η αρχή έγινε με όλα τις ολέθριες συνέπειες). Γιατί δεν ξεσηκώνονται οι δικαστές αυτής της χώρας όταν παραβιάζεται με τέτοιο σκανδαλώδη και εγκληματικό τρόπο το ελληνικό σύνταγμα, αυτό το σύνταγμα που είναι ο θεμελιώδης λίθος ύπαρξης της χωράς, ο θεμελιώδης λίθος της ίδιας μας της ύπαρξης σαν λαός και σαν έθνος ; Την ίδια ώρα που άνεργοι μεροκαματιαρήδες και ελεύθεροι επαγγελματίες σέρνονται στα δικαστήρια και στην φυλακή για χρέη λίγων χιλιάδων ευρώ σε κάποια ληστρική εφορία, για καθυστέρηση πληρωμής του ληστρικού ΦΠΑ ,την ίδια ώρα αυτοί που κατάκλεψαν το κράτος και το έφεραν σε αυτή την κατάσταση κυκλοφορούν ελεύθεροι και ωραίοι και το πιο χειρότερο, θρασύδειλοι εμφανίζονται από τις οθόνες τους οι «σωτήρες» του έθνους. Αυτή είναι η δικαιοσύνη τους ; Αυτού που ορκίστηκαν να υπηρετούν την πατρίδα γιατί δεν ξεσηκώνονται όταν αυτή η πατρίδα «αλυσοδένεται» και ο λαός της αργοπεθαίνει από μια εγκληματική κυβέρνηση ; Τι άλλο να περιμένουμε; Να δούμε τους πολίτες να πηδούν από τα παράθυρα των σπιτιών τους, ή να καίνε τα ίδια τα σπίτια τους πριν τους τα κατάσχει η ελληνική, (ποια ελληνική;;;) εφορία ; 

Αποτειχισι: Δευτερη αποστομωτικη απαντησι στο συκοφαντικο και χυδαιο κειμενο Κερμενιωτη τινος Σιγονταροοικουμενιστου και εχθρου του Αντιαιρετικου Αγωνος των Αποτειχισμενων Αντιοικουμενιστων Πανθρησκειαστων.

Βασίλειον διάδημα εστέφθη 

 

...ση κορυφή...















του Θεολογου κ. Νικολαου ΠΑΝΤΑΖΗ


Ονοματοκρύπτα, κατήγορε και συκοφάντη του Γέροντα π. Ευθυμίου, Βασίλειε Κερμενιώτη



Κατ' αρχήν συγχαρητήρια που εμφανίζεσαι με Ονοματεπώνυμο, αυτό σε τιμά. 
Το να καταφέρεσαι όμως με εμπάθεια και ειρωνικά στο πανέντιμο πρόσωπο του π. Ευθυμίου και των κάποτε συνεργατών σου και συναγωνιστών σου, αυτό δεν σε τιμά.



Θα μου πεις: "Και ποιός είσαι συ;"

Όταν κατηγορείς τον πολύ αγαπητό Γέροντά μου, όταν κατηγορείς τον Αγώνα μας και τα αγαπητά μου αδέλφια, θίγεις και μένα και αναγκάζομαι εσωτερικά, από αγάπη και με αλήθεια Χριστού να ανταποκριθώ παρορμητικά, έστω και από μακρυά στις "αντιοικουμενιστικές" σου σαπουνόφουσκες και φλυαρίες.



Τους Ορθοδόξους δεν τους χωρίζουν αποστάσεις και δεν θα'πρεπε να μας χωρίζουν Οικουμενιστικές Δαιμονικές καταστάσεις. Το άσπρο, άσπρο και το μαύρο, μαυρο. Ή είναι ή δεν είναι Παναίρεση ο Οικουμενισμός. Ή υπάρχει ή δεν υπάρχει συγκεκριμένη γραμμή και στάση από τους Αγίους Πατέρες ως προς τη δική μας στάση και κοινωνία μαζί τους. Μέση διπλωματική οδός δεν υπάρχει. Οι θεωρητικές καταδίκες και τα ταυτόχρονα, παράλογα Συλλείτουργα και η Μνημόνευση των ονομάτων τους δεν υπάρχει. Συγκοινωνία με την αίρεση δεν υπάρχει και ούτε επιτρέπεται να υπάρξει, τα δε λοιπά εκ του πονηρού.



Δεν έχω τίποτε προσωπικό μαζί σου. Δεν γνωριζόμαστε (δόξα τω Θεώ για αυτό) δεν έχω να ωφεληθώ τίποτε από μοχθηρούς και κακόβουλους "αγωνιστές". Αντί να στρέψεις τον αγώνα σου στην Παναίρεση του Οικουμενισμού, στρέφεις τα παράλογα πυρά σου στον Γέροντα π. Ευθύμιο, στις Ιστοσελίδες Πατερική Παράδοση και Αποτείχιση και στους λιαν αγαπητούς εν Χριστώ αδελφούς μου. Δεν βλέπω που σε αδίκησαν προσωπικά και δεν βλέπω ούτε και δικαιολογώ το λόγο να καταφέρεσαι προσωπικά εναντίον τους, τέτοιες Άγιες Ημέρες που είναι, αντί να ασχολείσαι με την πνευματική ζωή και τον δι' ημάς Ενσαρκούμενον Λόγο του Θεού. Τα εν οίκω μη εν δήμω.


ΣΗΜΕΡΑ θα λειτουργηση ο π. Ευθυμιος στη ΛΑΡΙΣΑ.


ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 

απο τον Γεροντα 

π. Ευθυμιο Τρικαμηνα




 ΣΗΜΕΡΑ Σαββατο 21 Δεκεμβριου 2013 ο ιερομοναχος Γεροντας πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας θα τελεση την Θεια Λειτουργια στον ιερο ναο Αγιου Γερασιμου του Ιορδανιτου της Λαρισας.

Ορθοδοξία ή θάνατος:

 

Ορθοδοξία ή θάνατος:  

Συναξάριον των Αγίων Μαρτύρων της 7ης Δεκεμβρίου

 
 
Βρισκόμαστε στα 474 μ. Χ. στην βόρεια Αφρική την οποία έχουν καταλάβει οι Βάνδαλοι, οι οποίοι έχουν κάνει πρωτεύουσά τους την Καρχηδόνα. Αρχηγός του είναι ο Ονώριχος (ή Χουνέρικ), γιος του γνωστού Γιζέριχου [1]. Ο Ονώριχος, όπως και όλοι οι Βάνδαλοι, έχει ασπαστεί τον Αρειανισμό. Πείθεται δε από τους αρειανούς επισκόπους Κύριλλο και Βιλινάρδη (ή Βυλιμάνδη), να κηρύξει διωγμό κατά των ορθοδόξων.
 
 
Ο διωγμός αυτός ήταν τόσο μεγάλος και φοβερός, ώστε υπερέβη και τους περίφημους εκείνους του Διοκλητιανού.
 
 
Οἱ ἐν τῷ ναῷ ὑμνοῦντες τὸν Θεὸν ορθόδοξοι πυρὶ τελειοῦνται
Στίχοι
Ὄντως ναὸς πέφηνεν τοῦ ναοῦ μέσον,
Καυθὲν τὸ πλῆθος τοῦτο δι ὀρθὸν σέβας.
 
 
 
Αφού διώξαν όλους τους ορθοδόξους ιερείς από τους ναούς, τους οποίους εσύλησαν, όταν έμαθαν πως οι ορθόδοξοι πλέον συναθροίζονται σε έναν μοναδικό ναό, τον περικύκλωσαν και αφού πρόσθεσαν περιμετρικώς ξύλα και άλλη ξηρά και εύφλεκτη ύλη, τους έκαψαν όλους ζωντανούς.
 
Οἱ Ἅγιοι τριακόσιοι Μάρτυρες, οἱ ἐν Ἀφρικῇ, ξίφει τελειοῦνται.
Στίχοι
Δόξης ὑπὲρ σῆς, ὦ Τριάς, τετμημένην,
Διπλοτριπλῆν δέχου με ἑξηκοντάδα.
 
 

Μή δώσεις τὴν καρδιά σου σὲ γέροντα που –σε θέματα Πίστεως– βάζει τη διάκριση και την υπακοή πάνω από το Ευαγγέλιο και τους Αγίους.


ΓΕΡΟΝΤΙΣΜΟΣ: 

ΦΤΑΙΝΕ ΜΟΝΟ ΟΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ;

 
 
Γ Ε Ρ Ο Ν Τ Ι Σ Μ Ο Σ
ΦΤΑΙΝΕ ΜΟΝΟ ΟΙ "ΓΕΡΟΝΤΕΣ";
Ζούμε όντως στον χρυσό αιώνα του μοναχισμού;

«Έλεγαν για τον αββά Χομαί ότι, όταν πέθαινε, είπε στα πνευματικά του παιδιά (δηλ. μοναχούς): «Να μην κατοικήσετε μαζί με αιρετικούς ούτε να έχετε γνωριμίες με άρχοντες ούτε τα χέρια σας να είναι απλωμένα για να μαζεύουν, αλλά μάλλον να είναι απλωμένα για να δίνουν.» (Αββάς Χομαί, σελ. 354)
«Είπε ο αββάς Ζήνων, ο μαθητής του μακαρίου Σιλουανού: «Να μην κατοικήσεις σε τόπο ονομαστό ούτε να καθίσεις μαζί με άνθρωπο που έχει μεγάλο όνομα ούτε να βάλεις ποτέ θεμέλιο για να κτίσεις για τον εαυτό σου κελλί.» (Αββάς Ζήνων, διήγηση υπ’ αριθμ. 1, σελ. 107)

«Κάποιος αδελφός ρώτησε τον αββά Ποιμένα: «Ζημιώνω την ψυχή μου κοντά στον αββά μου· να καθίσω και άλλο κοντά του;» Ο γέροντας γνώριζε ότι βλάπτεται και απορούσε με αυτόν που τον ρωτούσε αν πρέπει να καθίσει και άλλο. Ωστόσο τού είπε: «Αν θέλεις κάθισε». Έφυγε λοιπόν και κάθισε. Στη συνέχεια ήρθε πάλι και του είπε: «Ζημιώνω την ψυχή μου», και ο γέροντας δεν του είπε: «Να φύγεις». Ήρθε και τρίτη φορά λέγοντας: «Πραγματικά, δεν κάθομαι άλλο», και ο αββάς Ποιμήν τού απάντησε: «Αυτή τη φορά είθε να σωθείς· πήγαινε και μην καθίσεις πλέον». Έλεγε λοιπόν ο γέροντας: «Άνθρωπος που βλέπει τη ζημία της ψυχής του χρειάζεται να ρωτά; Για τους κρυφούς λογισμούς ρωτά κανείς, και έργο των γερόντων είναι να δώσουν την ορθή απάντηση· για φανερή αμαρτία όμως δεν χρειάζεται να ρωτά κανείς, αλλά αμέσως να την κόβει.»» (Αββάς Ποιμήν, διήγηση υπ’ αριθμ. 189, σελ. 283-284)
(Σήμερα κάποιοι διδάσκουν ότι κάποιος πρέπει να κάνει υπακοή στον γέροντα ασχέτως του είδους της καθοδήγησης που εκείνος του δίνει και ότι όποιος έχει γέροντα δεν χρειάζεται να φοβάται τον Θεό ή να απασχολείται με τις εντολές Του.)
«Επίσης είπε: «Μη δώσεις την προσοχή σου σ’ εκείνον, για τον οποίο η καρδιά σου δεν νιώθει σιγουριά.» (Αββάς Ποιμήν, διήγηση υπ’ αριθμ. 80, σελ. 261)
«Είπε ακόμη: «Να μην εμπιστευτείς τη συνείδησή σου σ’ εκείνον, για τον οποίο η καρδιά σου δεν νιώθει σιγουριά.» (Αββάς Ποιμήν, διήγηση υπ’ αριθμ. 200, σελ. 285)
 
(Σήμερα κάποιοι διδάσκουν ότι αν κάποιος νιώθει αβεβαιότητα για έναν γέροντα που είναι γκουρού, το κάνει ο διάβολος και ως εκ τούτου αυτός πρέπει να αγνοήσει ό,τι βλέπει και αισθάνεται και καταλαβαίνει σχετικά με το ποιον του γέροντα με αποτέλεσμα να οδηγηθεί, στην καλύτερη των περιπτώσεων, στην παράνοια).

Πηγή: "Τρελογιάννης"

Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2013

Αποτειχισι: ΟΛΟΙ οι Αγιοι Πατερες ΟΜΟΦΩΝΟΥΝ εναντι των Σατανικων Αιρεσεων και των Αιρετικων.

Αποφυγή των διαιρέσεων και των 

ψευδοποιμένων που τις προκαλούν




Ἀπὸ τὴ διδασκαλία τοῦ Ἁγίου Ἰγνατίου
ἅγιος Ἰγνάτιος, ὁ ὁποῖος γιὰ τὴν ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ ἔγινε τροφὴ τῶν λεόντων, διδάσκει νὰ ἀποφεύγουμε τὶς μεταξύ μας διαιρέσεις καὶ τὶς κακοδοξίες τῶν αἱρετικῶν, ἀπὸ τοὺς ὁποίους προέρχεται πνευματικὸς μολυσμὸς ποὺ ἐπεκτάθηκε σὲ ὅλο τὸν κόσμο.
 
 
Ὁμιλεῖ ἀσφαλῶς γιὰ τὶς περιπτώσεις ἐκεῖνες ποὺ οἱ πιστοί, ἀντὶ νὰ ἀνατρέχουμε στοὺς Πατέρες καὶ νὰ ἀκολουθοῦμε τὴν Εὐαγγελικὴ ὁδὸ ποὺ ἐκεῖνοι μᾶς ὑποδεικνύουν, ἐμεῖς τοὺς παρερμηνεύουμε καὶ ἀκολουθοῦμε τὴν δική μας γνώμη, ἀρνούμαστε δὲ νὰ ἐξετάσουμε ὅποιον μᾶς παρουσιάζει διὰ μέσου τῶν πατερικῶν κειμένων, διαφορετικὴ γνώμη ἀπὸ τὴ δική μας, ὑποτιμώντας τὸν ἐν Χριστῷ ἀδελφός μας, ὡς μὴ ὑπακούοντα στὴν αὐθαίρετη γνώμη μας. Ἔτσι ὅμως δὲν ὁμονοοῦμε ἐν Χριστῷ καὶ προκαλοῦμε διαιρέσεις στὸ Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας.
 
 
«Ὡς τέκνα οὖν φωτὸς ἀληθείας φεύγετε τὸν μερισμὸν τῆς ἑνότητος καὶ τὰς κακοδιδασκαλίας τῶν αἱρεσιωτῶν, ἐξ ὧν μολυσμὸς ἐξῆλθεν εἰς πᾶσαν τὴν γῆν».
 
 
Στὴ συνέχεια μᾶς ὑποδεικνύει ὅτι πρέπει νὰ ὑπακούουμε καὶ νὰ ἀκολουθοῦμε τὸν καλὸ ποιμένα, τὸν Ὀρθόδοξο, αὐτὸν δηλαδή, ποὺ διδάσκει καὶ πράττει κατὰ τὸ Εὐαγγέλιον τοῦ Χριστοῦ. Διότι ὑπάρχουν καὶ οἱ κακοὶ ποιμένες, ποὺ ντυμένοι μὲ προβάτου προβιὰ καὶ ξεστρατίζουν τοὺς πιστοὺς ἀπὸ τὸν δρόμο ποὺ ὁδηγεῖ στὸν Θεό.
 
 
 «Ὅπου δὲ ὁ ποιμήν ἐστιν, ἐκεῖ ὡς πρόβατα ἀκολουθεῖτε· πολλοὶ γὰρ λύκοι κωδίοις ἠμφιεσμένοι ἡδονῇ κακῇ αἰχμαλωτίζουσι τοὺς θεοδρόμους· ἀλλ' ἐν τῇ ἑνότητι ὑμῶν οὐχ ἕξουσι τόπον. Ἀπέχεσθε οὖν τῶν κακῶν βοτανῶν, ἅστινας Ἰησοῦς Χριστὸς οὐ γεωργεῖ, ἀλλ' ὁ ἀνθρωποκτόνος θήρ, διὰ τὸ μὴ εἶναι αὐτοὺς φυτείαν πατρός, ἀλλὰ σπέρμα τοῦ πονηροῦ».

«Σπουδάσατε τὴν ὁμοφωνίαν διασῴζεσθαι»

ΚΑΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ

(ΠΑΠΙΚΟΥΣ καὶ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ)
«Σπουδάσατε τὴν ὁμοφωνίαν διασῴζεσθαι»
 
 
 
ταν ἀκόμα ὁ Ἀρειανισμὸς ἦταν ζωντανός, παρὰ τὴν καταδίκη του ἀπὸ τὴν Α΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο, ἀφοῦ μὲ τὴν βοήθεια καὶ τῶν αἱρετικῶν αὐτοκρατόρων κάποιες Ἐπισκοπὲς –μὲ Ὀρθόδοξο πλήρωμα– τὶς κατεῖχαν Ἀρειανοί, καὶ ἔτσι ὑπῆρχε μεγάλη σύγχυση καὶ ἀκαταστασία εἰς τὰ τῆς Πίστεως, ἡ Σύνοδος τῆς Σαρδικῆς ἀποστέλει ἐπιστολὴ πρὸς τοὺς ἀπόντες Ἐπισκόπους καὶ τοὺς λέγει:
 
 
 
Οἱ αἱρετικοὶ ἀξίζουν ἀναθέματος, ὄχι γιατὶ παρέβησαν κάποιο Κανόνα, ἀλλὰ γιατὶ καπηλεύτηκαν καὶ νόθευσαν τὸν λόγον τῆς ἀληθείας. Ἰσχύει, λοιπόν, γι’ αὐτοὺς  ὁ λόγος τοῦ ἀποστόλου Παύλου «εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ' ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω», ἡ ἐφαρμογὴ τοῦ ὁποίου δὲν χρειάζεται τὸ στήριγμα οὐδενὸς Κανόνος. Ὁ ἀναθεματισμὸς δηλαδή, δὲν προέρχεται ἀπὸ κάποια δική μας συνοδικὴ ἀπόφαση, ἀλλὰ ἀποτελεῖ ἐφαρμογὴ τῶν λόγων τοῦ Ἀποστόλου.
 
 
 
Ὡς ἐκ τούτου, οἱ ἀποφάσεις τῶν ἐν  Συνόδῳ  Ἁγίων Πατέρων καὶ οἱ Ἱ. Κανόνες δὲν κάνουν τίποτε ἄλλο παρὰ ἐφαρμόζουν καὶ ἑρμηνεύουν τὸ Εὐαγγέλιο. Εἶναι δηλαδὴ ἀπὸ τὸν λόγο τοῦ Ἀποστόλου ἀναθεματισμένος καθένας ποὺ παραχαράσσει τὸν λόγον τῆς ἀληθείας. Ἀσφαλῶς διὰ τὴν ἐκκλησιαστικὴ τάξη, εἶναι ἀπαραίτητες καὶ οἱ ἀποφάσεις τῶν Συνόδων.
 
 
 
Καὶ παραγγέλει ἡ Σύνοδος: οὐδεμία κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικούς. Μακριὰ ἀπὸ αὐτούς. Οὔτε νὰ γράφετε σὲ αὐτούς, οὔτε νὰ παραλαμβάνετε τὰ γράμματά τους!
 
 
 
Καὶ ἐσεῖς (συνεχίζει πρὸς τοὺς ἀπόντες τῆς Συνόδου Ἐπισκόπους-συλλειτουργούς), φροντίστε νὰ ἐφαρμόσετε τὶς ἀποφάσεις τῆς Συνόδου ἐναντίον τῶν αἱρετικῶν καὶ νὰ μὴ κοινωνεῖτε μὲ αὐτούς, γιατὶ μόνο ἔτσι διασώζεται ἡ ἐν Χριστῷ ὁμοφωνία, ἡ ὁποία δυστυχῶς ἀπουσιάζει στὴν σύγχρονη τοπικὴ, ἀλλὰ καὶ πανορθόδοξη Σύνοδο Ἐπισκόπων!
 

«Ἡ ἁγία σύνοδος ἡ κατὰ θεοῦ χάριν ἐν Σαρδικῇ συναχθεῖσα τοῖς ἁπανταχοῦ ἐπισκόποις... ἐν κυρίῳ χαίρειν. 
 
 
 
Ἔστωσαν τοίνυν ὑμῖν ἀνάθεμα διὰ τὸ «κεκαπηλευκέναι τὸν λόγον» τῆς ἀληθείας· ἀποστολικὸν ἔστι παράγγελμα· «εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ' ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω». τούτοις μηδένα κοινωνεῖν παραγγείλατε· «οὐδεμία γὰρ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος». τούτους πάντας μακρὰν ποιεῖτε· «οὐδεμία γὰρ συμφωνία Χριστῷ πρὸς Βελίαρ». καὶ φυλάξασθε, ἀγαπητοί, μήτε γράφειν πρὸς αὐτοὺς μήτε γράμματα παρ' αὐτῶν δέχεσθαι. σπουδάσατε δὲ μᾶλλον καὶ ὑμεῖς, ἀδελφοὶ καὶ συλλειτουργοί, «ὡς τῷ πνεύματι παρόντες» τῇ συνόδῳ ἡμῶν συνεπιψηφίσασθαι δι' ὑπογραφῆς ὑμετέρας ὑπὲρ τοῦ παρὰ πάντων τῶν πανταχοῦ συλλειτουργῶν τὴν ὁμοφωνίαν διασῴζεσθαι».
(Στὸ ἔργο τοῦ Μ. Ἀθανασίου, Apologia contra Arianos sive Apologia secunda, TLG, Chapter 50, section 2, line 266).



(*) Σαρδική Σύνοδος. Σημαντική εκκλησιαστική σύνοδος, η οποία είχε τον χαρακτήρα οικουμενικής και συγκλήθηκε το 343 μ.Χ. στην πόλη Σαρδική (σημερινή Σόφια) από τους αυτοκράτορες του Δυτικού και του Ανατολικού Ρωμαϊκού κράτους, Κώνστα Α’ και Κωνστάντιο, αντιστοίχως, για να επιχειρηθεί συμβιβασμός ανάμεσα στους ορθόδοξους χριστιανούς και στην αίρεση των αρειανών (προς τους οποίους ήταν ευμενώς διακείμενος ο Κωνστάντιος).
 
 

Aκουστε την ομιλια. Δεν θα χασετε.

ΤΩΝ ΠΡΟΠΑΤΟΡΩΝ 

Ομιλια του ιστολογου της Αποτειχισης προ εικοσαετιας γενομενη. 






Μνημη Αγιου, Μιμησις Αγιου.



         
O AΓΙΟΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ Ο ΘΕΟΦΟΡΟΣ


Μια ιδιαζουσα περιπτωσι





 Βίος



Ο Ιγνάτιος Αντιοχείας, γνωστός και ως Ιγνάτιος ο Θεοφόρος (50-107) είναι ο δεύτερος Επίσκοπος Αντιοχείας, διάδοχος του Ευόδιου. Γεννήθηκε στη Συρία. Κατά τον Συμεώνα τον μεταφραστή ονομάσθηκε έτσι, διότι αυτός ήταν πιθανώς το παιδί, το οποίον έστησεν εν μέσω των μαθητών του ο Ιησούς. Στο θρόνο της Αντιόχειας ανέβηκε μεταξύ 68 – 70 μ.Χ. Ποίμανε σαν αποστολικός διδάσκαλος και στάθηκε φρουρός των ψυχών του ποιμνίου του. Σύμφωνα με τις πηγές, διετέλεσε, μαζί με το φίλο του Πολύκαρπο Σμύρνης, μαθητής του αποστόλου και ευαγγελιστή Ιωάννου. Το περιβάλλον που γεννήθηκε και μορφώθηκε, ήταν Ελληνικό, όπως μαρτυρεί το αναπτυγμένο γλωσσικό αισθητήριο των επιστολών του. 




Όταν ὁ Τραϊανός διέταξε διωγμό κατά των Χριστιανών (98-107), θαρραλέα ο Ιγνάτιος, ενώ ὁ βασιλιάς περνούσε από την Αντιόχεια, παρουσιάστηκε μπροστά του και υπεράσπισε τα δίκαια της Εκκλησίας και τὴν αλήθεια της χριστιανικής πίστης. Τότε ὁ Τραϊανός, διέταξε την σύλληψη του Ιγνατίου και την μεταφορά του στην Ρώμη. Οι χριστιανοί της Ρώμης σκόπευαν να τον απαλλάξουν από το μαρτύριο, αλλά ο Ιγνάτιος, με φλογερή δίψα προς το μαρτύριο, έγραψε σ’ αυτούς να αφήσουν να γίνει το θέλημα του Θεού.

Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2013

Στη Λαρισα θα λειτουργηση ο π. Ευθυμιος

ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 

απο τον π. Ευθυμιο Τρικαμηνα




Μεθαυριο Σαββατο 21 Δεκεμβριου 2013 ο ιερομοναχος πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας θα τελεση την Θεια Λειτουργια στον ιερο ναο Αγιου Γερασιμου του Ιορδανιτου της Λαρισας.

Αλαλα τα χειλη των ασεβων υβριστων και συκοφαντων των ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ.


Παραμένω στην Αληθινή, 

Διαχρονική Εκκλησία του Χριστού.






Παρακαλώ τους αγαπητούς αδελφούς Ιστολόγους να μην δημοσιεύουν κανένα ανώνυμο σχόλιο στα δικά μου μόνο Κείμενα.  
Ας γνωρίζουν οι δειλοί ανώνυμοι πως είναι νομικό δικαίωμα του Αρθρογράφου.
Εάν έχουν την αλήθεια Χριστού οι διάφοροι διαδυκτιακοί κουκουλοφόροι, ας κάνουν διάλογο συνεπή, υπεύθυνο, έντιμο, ανυπόκριτο, χωρίς καν ψευδώνυμα, δίχως μασκαραλίκια.
 

Ανώνυμε του 10:50 τι κρίμα, κι' είσαι και βαπτισμένος/μένη και σκιάζεις τον Άγιο του οποίου το όνομα φέρεις, (πόσο μάλλον του Χριστού) παραδίδεσαι στο σκοταδισμό του Ονοματοκρυπτισμού, απαρνούμενος την ιεροτελεστία της Ονοματοδοσίας σου.
Είναι κατάντια ν' αναγκαζόμαστε ν' αναφερόμαστε στους 11 και 12 τρεις 15 κι' έντεκα, αντί σε έντιμα πρόσωπα.
Πριν λοιπόν επιχειρήσεις να μου επικολλήσεις τόσο άδικα κι' ανήθικα τη λάσπη και τη ρετσινιά ότι "αρνήθηκα την εκκλησία" θα πρέπει να προσδιορίσουμε ποιά ακριβώς εκκλησία.
 


Ο Πατριάρχης σου έχει πλήρως αποκοπεί και οριστικά διαμελιστεί από την Διαχρονική Εκκλησία του Χριστού. 
Έχει θεμελιώσει δική του. 
Επί τω θεμελίω του Οικουμενισμού.
 


Ο Πατριάρχης σου δεν παραδέχεται την ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ που δογμάτισαν οι 318 Θεοφόροι Πατέρες της Α' Οικουμ. Συνόδου, αλλά διακηρύττει κάποια άλλη, νεωτεριστική, πολλαπλή, διηρημένη "εκκλησία" σε πολλές ενωμένες αδελφές, βαπτισματικές "εκκλησίες."
 


Ο Πατριάρχης σου ακυρώνει το Σύμβολο της Πίστεως, προσβάλει τους Αγίους Θεοφόρους Πατέρες και καταπατεί τους Ιερούς Κανόνες. 



Εισήγαγε τον Πάπα στον Πάνσεπτο Πατριαρχικό Ναό και συλλειτούργησε μαζί του εν πλήρη καταστολή, επιτελώντας γυμνή τη κεφαλή επίσημη Μνημόνευση του ονόματός του, αποδεχόμενος έτσι και συνταυτιζόμενος με όλες τις αιρέσεις και πλάνες του Πάπα και δη το "Πρωτείον".
 

Εφ' όσον συγχωνεύεται και αφομοιώνεται μες στις πολλές μοιχαλίδες, ετερόδοξες και αιρετικές ομάδες, εφ' όσον χάνεται στο χαώδες Διαθρησκειακό, το πανσπερμιακό, το πανβλάσφημο και πανβέβηλο πλήθος, δεν συνιστά την Εκκλησία του Χριστού.
 


Δεν αποτελεί το Οντολογικό Σώμα Χριστού, δεν συναποτελεί τα μέλη εκ μέρους και δεν συγκροτεί πλέον το Θεσμό της Ορθοδόξου Εκκλησίας, δεν είναι πλέον η ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ αλλ' η Νέα, Παναιρετική, Οικουμενιστική Βαρθολομαική "εκκλησία".
 


Εάν λοιπόν εννοείς αυτή την Οικουμενιστική, Νεοεποχίτικη Ψευδοεκκλησία, ΝΑΙ την έχω προς το παρόν απαρνηθεί, κατ' εντολήν Κυρίου Παντοκράτορος, μέχρις ότου συγκροτηθεί Σύνοδος που να καταδικάσει την Παναίρεση του Οικουμενισμού καθώς και τους ενόχους φορείς της.
Μέχρι τότε, μείνε 'κει που είσαι και κλαύσε εσύ πικρώς για το Σχίσμα, το κατάντημα και την κατάπτωση του Πατριάρχου σου.
 

Κλαύσε συ πικρώς την μεγάλη προδοσία όσων τον  μνημονεύουν και όσων κοινωνούν μαζί του στην Παπική Παρασυναγωγή του.
 


Κλαύσε συ πικρώς που δειλιάζεις να ομολογήσεις την Αληθινή μας Πίστη και τη θυσιάζεις στο δαιμονικό βωμό των συμφερόντων, των φιλοφρονήσεων, των φοβιών, των συνεπειών και των επάρατων συνειδησιακών συμβιβασμών.
 


Κλαύσε συ πικρώς που δέχεσαι τη νοθεία της πλάνης και αποδέχεσαι το μολυσμό της αιρέσεως. 


Ο Αλέκτωρ φωνεί για τους Προδότες της Πίστεως. 
Για τους καταφρονητές των Κανόνων. 
Για τους περιφρονητές των Πατέρων. 
Για τους μετακινητές των Ορίων και Δογματικών Συνόρων που έθεσαν οι Πατέρες.
 


Εγώ θα κλαύσω πικρώς μόνο για τις αμαρτίες μου, τα πάθη μου και τα λάθη μου. 
Αλλά έχω τη συνείδησή μου καθαρή ότι τήρησα την Πίστη ανόθευτη και συνεχίζω να την τηρώ αδιάφθορη. 
Δεν την ξεπουλώ στον Οικουμενισμό, δεν προσκυνώ τον Πάπα. 
Παραμένω στην Αληθινή, Διαχρονική Εκκλησία του Χριστού. 
Παραμένω πιστά στο Σώμα του Χριστού, έστω κι' αν είναι δύο ή τρεις οι συνηγμένοι-Αποτειχισμένοι εις το Αυτού Όνομα.


Νικόλαος Πανταζής, θεολόγος
Αυστραλία

H oιησι των Σιγονταροοικουμενιστων ειναι ιδια σε ολους.

Ανάρτηση Κερμενιώτη

 

H Aποτειχισι δεν ηθελε να συμμετασχει στην αχαρι διαμαχη των εμπαθων αυτων επιθεσεων. Ομως ο κ. Κερμενιωτης εδω και πολυ καιρο...ξυνει τα νυχια του! 

Ενω ο ιδιος δεν πιστευει πλεον στον Αντιοικουμενιστικο Αγωνα, αλλα τον θεωρει ως ....κακο συναπαντημα, πρωτα πρωτα γι αυτον τον ιδιο,


για τους Αγωνιζομενους αγωνιστες, αλλα και για την Εκκλησια την ιδια. Μαλιστα ζητησε συγνωμη και απο καποιον ιδιαιτερα ανεπαρκη  μητροπολιτη για τους αγωνες που ο ιδιος διεξηγαγε στο παρελθον. Κριμα.

Και υποστηριζει μετα παθους κραυγαλεου τους αηθεις και οιηματιες Σιγονταροοικουμενιστες, που πολλους απο αυτους τους γνωριζουμε καλα, και γι αυτο πιστευουμε οτι δεν προκειται, κατα τον προφητικον λογον του Αγωνιστου και Ομολογητου και Οσιακου τελους εχοντος Καθηγητου κ. Ιωαννη Κορναρακη, ουδεποτε να γινουν, ως επιτασσουν οι Αγιοι Πατερες,  σφοδροι Αντιοικουμενιστες, αλλα θα μεινουν ακαπνοι και αναποτελεσματικοι ...χαρτοπολεμιστες. Το Σιγονταροοικουμενιστικο ιστολογιο Ακτινες που ειναι ενα απλο ειδησεογραφικο ιστολογιο και ειναι ακινδυνο για τους Οικουμενιστες, τελειως αντιδεοντολογικα δημοσιοποιησε μια εμπαθεστατη, ανακριβεστατη, κακοηθεστατη και ψευδεστατη επιστολη του κ. Κερμενιωτη. Καταφερεται δε εναντιον συγκεκριμμενων προσωπων, αγενεστατα δε εναντιον του ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ και Αγωνιστου Γεροντα π. Ευθυμιου Τρικαμηνα, αλλα και εναντιον της Κανονικης Αποτειχισεως, την οποια βεβαια ουτε θελουν οι ιδιοι και ουτε μπορουν να ακολουθησουν, για διαφορους λογους εφαμαρτης σκοπιμοτητας. Ειναι αναμφισβητητο το γεγονος οτι την ευλογημενη Αποτειχισι δεν την ακολουθουν οι ....παπιες αλλα μονον οι αετοι. Δεν σκοπευω να συνεχισω με τον κ. Κερμενιωτη. Ουτε και να δημοσιευσω κειμενα του ιδιου. Κατ' εξαιρεσι δημοσιευσα ενα σχολιο του. Ομως θα παρη τις αναλογες απαντησεις του. Να περιμενει στο ακουστικο του.







Εντυπωσιάστηκα με την οίηση και το ύφος της ανάρτησηςτου κ.Κερμενιώτη!! 


Μόνο δυο επισημάνσεις:
 
Ε όχι και ο Πειραιώς αληθινός διάδοχος του Αυγουστίνου!!! 
Διάβασε την "ελεύθερη πληροφόρηση" τεύχη171,180, του Αττικής Νικοδήμου και ίσως αλλάξεις γνώμη. 
Ενα μόνο σου επισημαίνω ότι ήταν ο μόνος από τους δεσποτάδες, που διαβεβαιώνοντας στην αρχιερωσύνη του κατέθεσε υπέρ του Παντελεήμονα Μπεζενίτη ότι είναι ακατηγόρητος και άσπιλος!!! 



Γιά τις φιλίες με τον Μεσσηνίας και Σύρου μάλλον κάνει προσπάθειες να τους φέρει στον ..."αντιοικουμενιστικό δρόμο"!!!

Ασκληπιάδης

Αποτειχισι: Ο πιστος λαος διαχρονικα αναγνωρισε την Αγια Συνοδο του Μεγαλου Φωτιου ως 8η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ. Και αυτο διακηρυττεται παντου και παντοτε και υπο παντων, πλην των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ. Εαν τυπικα δεν την επικυρωσουν οι αρχιερεις που ερωτοτροπουν με τις Φρικαλεες Αιρεσεις της εποχης μας, αυτο για την συνειδησι της Εκκλησιας, ειναι τελειως ΑΔΙΑΦΟΡΟ.






Π Ο Ι Μ Α Ν Τ Ο Ρ Ι Κ Η   Ε Γ Κ Υ Κ Λ Ι Ο Σ
ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΦΑΛΗΡΟΥ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ  κ΄  ΑΓ. ΙΩΑΝΝΟΥ ΡΕΝΤΗ
Σ Ε Ρ Α Φ Ε Ι Μ
ΕΠΙ ΤΗ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ ΤΟΥ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ 383 ΘΕΟΦΟΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΑΝΤΩΝ ΤΗΝ Η΄ (8η) ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ
ΤΗι  Β΄  ΚΥΡΙΑΚΗι ΤΟΥ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ



Ἀγαπητοί Πατέρες καί ἀδελφοί,

Μέ τήν ἄκτιστη Χάρι τοῦ ἐν Τριάδι δοξαζομένου Θεοῦ καί τίς πρεσβεῖες τοῦ ἐν ἁγίοις πατρός ἡμῶν Φωτίου Ἀρχιεπισκόπου Κων/λεως τοῦ Μεγάλου καί Ἰσαποστόλου, ἑορτάζουμε σήμερα, Α΄ Κυριακή μετά τήν μνήμη τοῦ ἁγίου Φωτίου, γιά πρώτη φορά στήν καθ’ἡμᾶς Ἱερά Μητρόπολη τήν ἑορτή τῶν ἁγίων 383 θεοφόρων Πατέρων, πού συνεκρότησαν τήν Η΄ (8η) Ἁγία καί Οἰκουμενική Σύνοδο στήν Κωνσταντινούπολη τά ἔτη 879-880 μ.Χ., ἡ ὁποία ἑορτή καθιερώνεται νά ἑορτάζεται ἐτησίως ἐν τῆ καθ’ἡμᾶς Ἱερᾶ Μητροπόλει μέ τήν ἐμπνευσμένη Ἱ. Ἀκολουθία τοῦ ἐν οὐρανοῖς αὐλιζομένου μακαριστοῦ Ἀποστόλου Παπαχρήστου, Ὑμνογράφου καί ὑπερόχου διακόνου τοῦ Ὀρθοδόξου Βυζαντινοῦ μέλους καί τοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ Τυπικοῦ, οὗ ἡ μνήμη εἴη αἰωνία.



Ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι δέν σταματᾶμε τήν ἀρίθμηση τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων στήν Ζ΄ (7η) Ἁγία καί Οἰκουμενική Σύνοδο τοῦ ἔτους 787 μ.Χ. κατά τῶν αἱρετικῶν καί χριστιανοκατηγόρων εἰκονομάχων, ἀλλά ἀριθμοῦμε ὡς Ἁγίες καί Οἰκουμενικές Συνόδους καί ἄλλες δύο Συνόδους : α) τήν ἐπί Μ. Φωτίου Σύνοδο τοῦ 879-880 μ.Χ., ἡ ὁποία εἶναι ἡ Η΄ (8η) Ἁγία καί Οἰκουμενική Σύνοδος καί β) τήν ἐπί ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ, ἀρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης, Σύνοδο τοῦ ἔτους 1351 μ.Χ., ἡ ὁποία εἶναι ἡ Θ΄ (9η) Ἁγία καί Οἰκουμενική Σύνοδος.   




Ἡ ἐν τῆ ἁγία Σοφία Η΄ (8η) Ἁγία καί Οἰκουμενική Σύνοδος συνεκλήθη στήν Κωνσταντινούπολη κατά τά ἔτη 879-880 μ.Χ. ἐπί βασιλείας τοῦ αὐτοκράτορα Βασιλείου τοῦ Μακεδόνος. Συμμετεῖχαν 383 ἅγιοι καί θεοφόροι Πατέρες ἀπό Ἀνατολή καί Δύση, πού ἐκπροσωποῦσαν τά πέντε Πρεσβυγενή Ὀρθόδοξα Πατριαρχεῖα, μεταξύ τῶν ὁποίων ἦταν ὁ Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως  Μέγας Φώτιος, ὁ ὁποῖος ἦταν ὁ πρόεδρος τῆς Συνόδου, ὁ ἐκπρόσωπος τοῦ ὀρθοδόξου τότε πάπα Ρώμης Ἰωάννου Η΄, Πέτρος ὁ πρεσβύτερος, μαζί μέ τόν Παῦλο καί τόν Εὐγένιο, ὁ ἐκπρόσωπος τοῦ πατριάρχου Ἱεροσολύμων Θεοδοσίου, Ἠλίας ὁ πρεσβύτερος, ὁ ἐκπρόσωπος τοῦ πατριάρχου Ἀλεξανδρείας Μιχαήλ, Κοσμᾶς ὁ πρεσβύτερος, καί ὁ ἐκπρόσωπος τοῦ Πατριάρχου Ἀντιοχείας Θεοδοσίου, Βασίλειος Ἐπίσκοπος Μαρτυρουπόλεως.



Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου 2013

Αποτειχισι: Νεα απαντησι στον ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ Σωτηρικο ρασοφορο Ιωηλ Κωστανταρο, ιεροκηρυκα του 0% ποιμνιου.

 

"Εκ των λόγων σου κρινώ σε,

 

 

πονηρέ δούλε..." (Λουκα΄19, 22).







του Αποτειχισθέντος Θεολόγου, 

Νικολάου Πανταζή απο την Αυστραλία




π. Ιωήλ,



Μην περιμένεις να σε προσφωνήσω με τίτλους, δεν είμαι αυλοκόλακας και ούτε κολλώ σε βαρύγδουπες, εύηχες εκφράσεις. Ο σεβασμός δεν είναι μόνο στις λειτουργικές προσφωνήσεις ούτε στους "ευρωπαϊκούς πληθυντικούς ευγενείας". Ένα "π". μικρό ειν' αρκετό να μας κρατήσει και τους δυό στον ασφαλή της ταπεινώσεως χώρο.



Σέβομαι την ιερωσύνη σου. Θα πρέπει και συ να σεβαστείς τη δική μου. Ποιά είναι αυτή; Από τον ανώτατο βαθμό του Πατριάρχου, μέχρι και του άκρως κατωτάτου βαθμού, μα ουδόλως περιφρονητέου, της Χειροθεσίας του Αναγνώστου, η οποία αποτελεί και τον πρώτο βαθμό της ιερωσύνης, μπροστά στο Μόνο Δεσπότη Χριστό είμαστε όλοι ίσοι.



Στην Ορθοδοξία, ακόμη και ένας "καντηλαναύτης, ένας καθαριστής που αγαπά την ευπρέπεια του Οίκου του Θεού, δύναται ορθώς να αρθρώσει λόγον ομολογιακόν υπέρ της Αληθείας του Χριστού όταν αυτή βλασφημείται. Ο δε Ιωάννης ο Χρυσοστόμος τονίζει πως αυτή η ευπρέπεια δεν είναι μόνο η των δαπέδων καθαρκτική αλλ' η ευπρέπεια της Πίστεως και της Ορθής Λατρείας η συνεκτική, οια πρέπει τοις Αγίοις".



Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, ενώ σπουδάζει και σπαράζει για την ευπρέπεια του περιβαλλοντολογικού οίκου, καταπατεί και δολιοφθορεί τον Οικουμενικό Οίκο της Ορθοδοξίας, εισαγάγων στον Πατριαρχικό Οίκο του Οικοδεσπότου Χριστού τον Παναιρετικό, δολιοφθορέα και Αντίχριστο Πάπα ως κανονικό Επίσκοπο της Εκκλησίας, ποιών επίκληση και Αίτηση εν πλήρη καταστολή, δηλώνοντας πλήρη υποταγή, υποτασσόμενος έτσι στο "Πρωτείο" του Πάπα, σχίζοντας τον Άραφο Χτώνα του Χριστού και προκαλώντας απροκάλυπτη φθορά στο Ναό του Θεού. 
Όμως, μη πλανάσθε, "ει τις τον Ναόν του Θεού φθείρει, φθερεί τούτον ο Θεός!" (1 Κορ. 3, 17). Και πάλιν ο Χρυσόστομος τον χρυσούν κανόνα επεξηγεί: "Ου μόνον περί τον του σώματος ναού τούτο λέγει, αλλά και περί της φρικώδους φθοράς του Σώματος του Χριστού, περί του φθείροντος την Πίστιν αποφθέγγεται."



π. Ιωήλ,



Δεν θα επεισέλθω στους παντελώς υπόπτους λόγους που σε ώθησαν να θολώσεις τα νερά, να φθείρεις και εσύ τον Απόστολο της ΙΑ' Κυριακής του Λουκά, διαστρέφοντας τον Ανόθευτο Λόγο του Θεού ώστε να αρπάξεις της ευκαιρίας για αήθη επίθεση στους αδελφούς σου που δίδουν τη Καλή Μαρτυρία και Ομολογία Πίστεως εναντίον της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού.



Δεν γνωρίζω ποιούς ακριβώς είχες κατά νου, εφ' όσον χαρακτηριστικά αποφεύγεις, κατά το διπλωματικό σύνηθες του καλπάζοντος επί των ημερών μας Ονοματοκρυπτισμού, να αναφερθείς σε συγκεκριμένα πρόσωπα ή ομάδες. Και μιας και οι αναγνώστες και ακροατές σου (τακτικοί και ενδημούντες) δεν διαθέτουμε το διορατικό χάρισμα, δεν είναι δίκαιο και έντιμο να μας αφήνεις στο έλεος του να αναρωτιόμαστε τυρρανικά, "για ποιόν άραγε χτυπά η καμπάνα..." 
Μίλα, πάτερ μου, ελεύθερα και συγκεκριμένα, όχι με υπονοούμενα, παιγνιομαντείες και λόγια μασημένα. Μου θυμίζεις το Φαρισαϊκό, υποτιμητικό και υποκριτικό παιχνίδι που έπαιζαν εις βάρος του Χριστού οι σταυρωτές Του, με ραπίσματα και κολαφίσματα, λέγοντας κατοπινά με χαώδη "χαχανιτά": "μάντεψε ποιός σε χτύπησε..."


ΟΥΔΕΝ ΔΕΔΟΙΚΑ ΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ. ΟΥΔΕΝ. (ιερος Χρυσοστομος).

ΔΕΣΠΟΤΟΚΡΑΤΙΑΣ 

                                   ΑΠΟΡΡΙΨΗ






του Αποτειχισθεντος Θεολογου κ. Νικολαου ΠΑΝΤΑΖΗ




 
Είναι απολύτως σεβαστή η απάρνησή σου να κάνεις πόλεμο, μα μη περιμένεις το Θεό "πολεμούντα υπέρ σου" διότι Αυτός θεωρεί καλοπροαίρετους όχι όσους επαινούν οι ίδιοι τον εαυτό τους, αλλά όσους μάχονται και πολεμούν υπέρ της Αληθείας Αυτού "ινα τω στρατολογήσαντι Θεώ αρέσουν" και ουχί επισκόποις.


Κι' ενώ διατείνεσαι πως δεν "επιθυμείς να κάνεις πόλεμο" εμπλέκεσαι στη πολεμική των αναρχικών και παρουσιάζεσαι κουκουλοφόρος της ανωνυμίας να μας ρίξεις μολότωφ λάσπης ότι λασπολογούμε επισκόπους με το να μην παραδεχόμαστε τις ψευτοκαθαιρέσεις τους.



Μάθε λοιπόν, δειλέ ανώνυμε, και μη εμπλέκεσαι ανεπαίσθητα στη θεοποίηση των λυκοποιμένων επισκόπων, πως οι πιστοί επί Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΑΝ τις απανωτές ψευτοκαθαιρέσεις που του επέβαλαν οι διαβολοπρόβλητοι επισκόποι, τους οποίους "φοβήθηκε όσο τίποτε άλλο στη ζωή του", στους οποίους θέλεις να αρέσεις εσύ, για τους οποίους μας ειρωνεύεσαι εσύ, ρωτώντας μας εάν "προκύπτει ψυχική ωφέλεια"...



Βεβαίως προκύπτει, αδελφέ ή αδελφή, η μοναχέ ή μοναχή (και δε θα πέσω θύμα στο αισχρό σου παιχνίδι του παραλόγου μαντέματος, "μάντεψε ποιος είμαι") βεβαίως προκύπτει ωφέλεια να μην βρεθούμε στη λίμνη τη καιομένη μαζί με τους συκοφάντες και Αγιομάχους Πατροδιώκτας.



Το εάν "είναι θεάρεστο αυτό" το απαντά ο Χρυσόστομος ο οποίος επευλόγησε και υπερευλόγησε τους απορρίπτοντας τις ψευτοκαθαιρέσεις του, με την ίδια αγιασμένη και επευλογούσα χείρα που διαφυλάσσεται σήμερα.



Το εάν "είναι θεάρεστο αυτό" το εγκρίνει και επαυξάνει ο Ίδιος ο Χριστός ο οποίος πολεμεί (ας μη σου αρέσει αυτή η λέξη) πολεμεί σφόδρα την αίρεση και μισεί, πρόσεξε ΜΙΣΕΙ τα έργα τους, 'α καμείς μισούμε και πολεμούμε!



Έχουμε όντως Αγιογραφική, Αγιοπατερική, "λεπτή και ευαίσθητη συνείδηση", όπως μας ειρωνεύεσαι ανώνυμε της κακιάς κουκούλας, ενώ πολεμούμε επώνυμα την αίρεση, "ενώ οι Επίσκοποι που αποφασίζουν έχουν πλατειά γνώση των περιστατικών, την οποία εμείς δεν έχουμε," έχουν τόσο φαρδειά και πλατειά σαν τη βαβέλεια πλατεία της Ρώμης, τόσο φαρδειά γνώση που μέσα στην κανονολογική τους αγνωσία καθαιρούν και αφορίζουν ΑΝΑΠΟΛΟΓΗΤΟΥΣ!



Αυτό ακριβώς και άλλα πολλά αποκαλύπτουν και αποδεικνύουν περίτρανα πως πράγματι "έχουν συνείδηση σκληρή και αναίσθητη!" 
Κι' έρχεσαι συ ο αναίσθητος, μες στις ευαισθησίες σου ένα πράγμα, να μας συμβουλεύεις, ώ συμβουλάτορα του συμβιβασμού και εύστοχε αντιλήπτορα του εφυσηχασμού, να αναθεωρήσουμε τον αγώνα μας τον οποίο ανένδοτοι άχρι θανάτου προς δόξαν Θεού διατελούμε, και μας λες "να σκεφτούμε μήπως κάνουμε λάθος"... ενώ λανθάνεις αλόγιστα στο δίκαιο και την Αληθινή Πίστη.



Τώρα τί σοι "καλά Χριστούγεννα" εύχεσαι "και σε μας" τους απορρίπτοντες και απορριπτέους, αυτό κι' αν αμφισβητήσιμο τυγχάνει. 
Εμείς, έσο σίγουρος, θα έχουμε όχι μόνο "καλά" μα ευλογημένα, επιβεβαιωμένα και ειρηνικά (έστω και εν καιρώ πολέμου) προτιμούντες τον πόλεμο που μας ενώνει με τον πολεμούντα και πολεμούμενο Θεό παρά την Οικουμενιστική "ειρήνη" που μας χωρίζει από Αυτόν.


Νικόλαος Πανταζής, 

Αποτειχισθείς Θεολόγος, Αυστραλία