Σάββατο, 30 Νοεμβρίου 2013

Η αγυρτια των λειψανων στο ζενιθ.



Κατάχρηση ή απάτη;



του Αρχιμ. Δανιήλ Γ. Αεράκη, ιεροκήρυκος




 Αυθεντικο λειψανο του αγιου Μεγαλομαρτυρος Ιωαννου του Χρυσοστομου - η καρα του - με τον χονδρο του αυτιου του να διατηρειται επι 1700 χρονια. Πρωτοφανες και μοναδικο φαινομενο στην ιστορια της Εκκλησιας. Βρισκεται στην μονη Βατοπεδιου. 



Το ένα το θέλουμε ως υποκατάστατο. Το άλλο το επιδιώκουμε ως αυθεντική αναζήτηση. Το ένα είναι η διαρκής ενασχόληση πολλών λειτουργών (επισκόπων και πρεσβυτέρων) με μεταφορά λειψάνων και εικόνων. Μερικοί το κάνουν σχεδόν επί καθημερινής βάσης. Κάποιος π.χ: μητροπολίτης της Βορείου Ελλάδος φιγουράρει μέρα παρά μέρα σε ηλεκτρονική ιστοσελίδα, υποδεχόμενος ή μεταφέρων λείψανα ή εικόνες.





Για κάθε μετακίνηση καλούνται τοπικές αρχές, δίνουν υποχρεωτικά το «παρών» εν παρατάξει όλοι οι κληρικοί, επιστρατεύονται τα σχολιάρικα παιδιά και οι πρόσκοποι. Οπωσδήποτε δε και πάνω από πέντε δεσποτάδες λαμπρύνουν με την παρουσία τους το όλο «σόου», με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε έξοδα.



Που παμε, αληθεια; Ποιοι μας διοικουν; Νεογραικυλοι;



===================
 
Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ, 

Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης




Την ίδια περίοδο που στην Ελλάδα οι κ. Άδωνης και Σια κατεδαφίζουν  εκ θεμέλιων το Εθνικό Σύστημα Υγείας, κλείνουν νοσοκομεία και η υγεία γίνεται είδος πολυτελείας για τους προνομιούχους, οι Τούρκοι προωθούν και προβάλλουν με όλα τα μέσα τον  «Ιατρικό Τουρισμό» και καλούν τους ξένους που έχουν κάποιο πρόβλημα υγείας να έρθουν στην χώρα τους για να βρουν την.. υγειά τους.


Οικουμενιστικό προσκύνημα, INTERCOMMUNIO και ο Μητροπολίτης Πειραιώς

====================================================

Οκουμενιστικό προσκύνημα
ἢ περί Βασούλας Ρύντεν

Το κείμενο δημοσιεύουμε από τ στολόγιο "ΑΚΤΙΝΕΣ"
σχόλιο πο κολουθε εναι σχόλιο νώνυμου ποὺ μᾶς ἐστάλη, μιᾶς καὶ
δν τὸ δημοσίευσαν ο "ΑΚΤΙΝΕΣ", πως εχαν κάθε δικαίωμα νὰ κάνουν)
Φωτογραφίες από παλαιότερη επίσκεψη της Βασούλας στο Πατριαρχείο Αλεξανδρείας

(Σ.σ. "Πατερ. Παράδοσης": Ὁ Πατριάρχης  Θεόδωρος ἀσπάζεται
«ἐν φιλήματι ἁγίῳ» τὴν αἱρετικὴ Βασούλα!!!).
 

ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΑΤΕ, ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ, ΣΕΒ/ΤΕ κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ

ΟΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ INTERCOMMUNIO
ΘΑ ΔΙΑΚΟΨΕΤΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ.
ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΕΣΕΙΣ Ο ΙΔΙΟΣ, ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ (INTERCOMMUNIO).
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΡΩΤΑΜΕ:
ΘΑ ΤΗΡΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΣΑΣ;

 
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ



Ἐν Πειραιεῖ τῇ 25ῃ Νοεμβρίου 2013
 
 


      Τό περιοδικό τῶν ἐν Ἑλλάδι Ἰησουιτῶν «Ἀνοιχτοί Ὁρίζοντες» (τεῦχος 1083, Αὔγουστος – Οκτωβριος 2013) δημοσίευσε ἄρθρο τοῦ παπικοῦ κληρικοῦ καί διευθυντή τοῦ ἐν λόγω περιοδικοῦ κ. Θεοδώρου Κοντίδη μέ θέμα: «Ἕνα ἰδιαίτερο προσκύνημα στούς Ἁγίους Τόπους». Διαβάζοντας μέ προσοχή τό ἄρθρο διαπιστώσαμε πράγματι, ὅτι τό «προσκύνημα» αὐτό ἦταν ὄντως «ἰδιαίτερο», διότι διοργανώτρια ἦταν ἡ γνωστή κ. Βασούλα Ρύντεν, ἡ ὁποία, ὅπως ἀναφέρει στό ἄρθρο του ὁ κ. Κοντίδης «εἶναι γνωστή ὡς ὀρθόδοξη πιστή, Ἑλληνίδα τῆς διασπορᾶς ἀπό τήν Ἡλιούπολη τοῦ Καΐρου, ἡ ὁποία σέ προσωπικά ὁράματα ἔχει συνομιλίες μέ τό Θεό Πατέρα, τό Χριστό, ἀλλά καί μέ ἁγίους καί μέ τήν Παναγία. Τά ὁράματα αὐτά ἔχουν δημοσιευτεῖ σέ πολλές γλῶσσες, μεταξύ των ὁποίων καί στά ἑλληνικά καί εἶναι διαθέσιμα καί στό διαδίκτυο» (σέλ.23) καί πώς εἶναι «χαρισματική φυσιογνωμία!» (σέλ. 25).
 
 

Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2013

Ο π. Θεοδωρος Ζησης, λακον ωρυξεν και ανεσκαψεν αυτον και εμπεσειται εις βοθρον ον ειργασατο.

=================


ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΙ 


ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΚΡΥΠΤΙΣΜΟΥ 


ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ 


Ο πατηρ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ





Ο π. Θεοδωρος Ζησης ψαλλει εγκωμια, στην μισοβεζικη και συμβιβασμενη εφημεριδα Ορθοδοξος τυπος, - ΡΥΠΟΣ χαρακτηρισθηκε επιτυχεστατα απο τον π. Θεοκλητο Διονυσιατη - την εφημεριδα που καταντησε σημερα Σιγονταροοικουμενιστικη, επεκτεινοντας δε τον λογο του αναφερει πραξεις καποιων μητροπολιτων.
Δεν αναφερει ομως τα ονοματα τους.
Ποιοι ειναι αυτοι οι μειοδοτες και οι προδοτες μητροπολιτες και τους κρυπτει ο ονοματοκρυπτιστης πατηρ Θεοδωρος Ζησης;
Ο ιδιος δεν κατεκρινε αυτην την τακτικη και μαλιστα την χαρακτηρισε ως Αιρεσι;
Στην ιδια Αιρεσι εμπιπτει, σε αυτην που ο ιδιος την βαπτισε και την κατεκρινε;
Πως ειναι δυνατον να προκαλει εμπιστοσυνη στους πιστους, οταν ομιλει με υπονοουμενα και ονοματοκρυπτικα;
Ποιον φοβαται, ποιους σκεπτεται και υπολογιζει;
Γιατι φοβαστε π. Ζηση, να αναφερετε τα ονοματα αυτων των μητροπολιτων;
Για να μην σας καταγγειλουν, ή για να μην σας καθαιρεσουν;
Τοσοι αγιοι διωχθηκαν, καθαιρεθηκαν, μαστιγωθηκαν και εξοριστηκαν.
Δεν μπορειτε καποιοι απο σας τους ....γενναιους λογαδες και πολυλογαδες, να τους μιμηθειτε; 
Στις παναθλιες μερες της διεστραμμενης γενεας μας, μονο ο π. Ευθυμιος Τρικαμηνας σηκωσε το βαρος ΟΛΗΣ της Ορθοδοξιας και πηρε το θαρρος να το πραξη;
Και τολμησαν και τον "καθαιρεσαν" οι Οικουμενιστες Πανθρησκειαστες δεσποταδες σας, που τους ηλεγξε κατα μετωπον και μεσα στο "δικαστηριο-κρεματοριο" και τους χαρακτηρισε απροκαλυπτα και Πατερικα ως προδοτες, με συνεπεια την καρατομησι του.
Τι θελαμε απο αυτους τους αχρειους, αχρηστους και αχριστους ρασοφορους του 2% του Ελληνικου λαου, να τον τιμησουν και να τον στεφανωσουν, οπως προβλεπει ο Ιερος Κανονας; 
Ομως, γνωριζετε πολυ καλα, οτι οι ....ποινες της κακοτητας, της εμπαθειας και της αδικιας, ειναι ΑΚΥΡΕΣ εξ υπαρχης και επιστρεφουν στα κεφαλια των αδικουντων.
Μπορειτε να μην τις υπολογιζετε και να τις γραψετε στα καττυματα των υποδηματων σας.
Λοιπον, ταπεινοτατε π. Θεοδωρε, ετσι θα διεξαχθη ο αγωνας της Ορθοδοξιας, με υπονοουμενα και με φοβικα συνδρομα;
Ονοματα δεν εχουν αυτοι οι μητροπολιτες για να τους μαθη και ο λαος και να τους αποφευγει ως απο οφεως, οπως λενε οι ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ, τους οποιους βαλατε ολοι σας σε ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ και προτιματε τους συγχρονους Γερονταδες;
Αυτος ο φοβος σας και αυτη η δειλια σας, μου φαινεται και συγχωρειστε με, οτι ειναι ομοια με εκεινην που αναφερει η Ιερα Αποκαλυψι στο 21,8.
π. Θεοδωρε Ζηση, δεν φοβαστε μην γινετε ολοι σας ΣΤΗΛΗ ΑΛΟΣ, με τις απρεπεις τακτικες και τις υποχωρητικοτητες σας στον αγωνα της Ευσεβειας, που μας καλει ολους μας ο Αγιος Μαρκος ο Ευγενικος να συμμετεχουμε, και που τον αναφερετε συχνα αλλα δεν τον μιμεισθε, ουτε και τον ακουετε;
Τα παρακατω για σας τα εγραψε ο Αγιος, τους Χαρτοπολεμιστες. 

"Oυκ έστιν γαρ ο λόγος εν λόγοις ο αγών, αλλ’ εν πράγμασιν.
Ουδέ ρητών και αποδείξεων ο καιρός, αλλά δεί τους αγαπώντας τον Θεόν έργοις αυτοίς γενναίως παρατετάχθαι και πάντα κίνδυνον ετοίμους είναι παθείν υπέρ της ευσεβείας και του μη τη κοινωνία χρανθήναι των ασεβών".

Τελος για να μην νομιζετε οτι σημερα τολμω και σας αδικω και ολα αυτα που γραφω ειναι οψιμες εξακριβωσεις μου, σας αφιερωνω ενα παλαιοτερο κειμενο (του 2006;) που απεστειλα αμεσως μετα την πρωτη συναξι στο μοναστηρι του Μελισσοχωριου, στην οποια ημουνα παρον και ειχα απωλεσει, αλλα μου το υπενθυμισε ο παραληπτης του, το οποιο μαλιστα χαρακτηρισε "προφητικο".
Και οντως, υπηρξε προφητικο και μεσα μου παντοτε ειχα για την ελλογιμοτητα σας τις ιδιες  αποψεις, τις οποιες μαλιστα επιβεβαιωσαν και παλαιοτερες προ εικοσαετιας επιθεσεις μου εναντιον σας, που εμφανιζονται μεσα απο τα βιντεο που αναρτω στο ιστολογιο ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ και ηταν η εποχη που υπηρξατε θιασωτης του σαπιου και βρωμικου Σεραφειμικου κατεστημενου που διελυσε την Εκκλησια και την καταδικασε να μην μπορει να ανορθωθη απο τα ερειπια της για μια ολοκληρη 100ετια, και ταυτοχρονα υπεραμυνοσασταν, γραπτα μαλιστα, την ...ακραιφνη ορθοδοξια!!! του Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιου.


Γραφετε λοιπον, τα παρακατω απιθανα ....ονοματοκρυπτιστικα!!!

Μητροπολίτης τῆς Μακεδονίας, ἐπιπλήττοντας κληρικὸ τῆς Μητροπόλεώς του γιὰ τὴν ἀντιοικουμενιστική του στάση, τοῦ εἶπε περίπου ὅτι ἄδικα γίνεται ὅλος αὐτὸς ὁ ἀντιοικουμενιστικὸς ἀγώνας, διότι ἡ ἕνωση θὰ γίνει ὁπωσδήποτε, καὶ ἡ κάθε χριστιανικὴ «ἐκκλησία» θὰ κρατήσει τὰ δικά της, υἱοθετώντας ἀπολύτως τὸ μοντέλο τῆς κακῆς ἑνώσεως. Θὰ τὸν παρακαλούσαμε μόνο αὐτὰ νὰ τὰ γράψει καὶ νὰ τὰ εἰπεῖ δημοσίως, γιὰ νὰ τεθοῦν ὑπ᾽ ὄψιν καὶ τοῦ ποιμνίου του καὶ τοῦ εὐρυτέρου ἐκκλησιαστικοῦ πληρώματος. 


Ἄλλος Μητροπολίτης, γνωστὸς γιὰ τὶς καινοτομίες του, ἔλαβε μέρος σὲ ἐκδήλωση, ποὺ ὀργάνωσαν οἱ Παπικοὶ στὴν Ἀθήνα, τὸ Σάββατο, 9 Νοεμβρίου,καὶ στὴν εἰσή γησή του, ὅπως πληροφορηθήκαμε, ἐπήνεσε ἐνθουσιαστικὰ τὴν Β´ Βατικάνειο Σύνοδο, γιὰ τὴν ὁποία γινόταν ἡ ἐκδήλωση μὲ ἀφορμὴ τὴ συμπλήρωση πενήντα ἐτῶν ἀπὸ τὴν σύγκλησή της (1963- 2013). Ἔχουμε πλέον οὐσιαστικὰ ταυτισθῆ μὲ τοὺς Παπικοὺς καὶ χαιρόμαστε καὶ ἐνθουσιαζόμαστε γιὰ τὰ κατὰ τὴ δική τους κρίση ἐπιτεύγματα, τὰ ὁποῖα ὅμως οἱ ὀρθοδόξως κρίνοντες τὰ θεωροῦν ἀνύπαρκτα· οὔτε τὸ πρωτεῖο καὶ τὸ ἀλάθητο τοῦ πάπα ἀποδοκίμασε ἡ σύνοδος, μᾶλλον τὸ ἐνίσχυσε καὶ τὸ ἑδραίωσε, οὔτε τὸ μοντέλο τῆς Οὐνίας ἀπέρριψε, καὶ περιμένει τὸ Βατικανὸ νὰ ἑνωθοῦμε μαζί του ὡς Οὐνίτες. Τὸ χειρότερο εἶναι ὅτι ἐρωτηθεὶς ἀπὸ παπικό, ἂν συμμερίζεται τὴ γνώμη πολλῶν Ὀρθοδόξων περὶ τοῦ ὅτι ὁ Παπισμὸς εἶναι αἵρεση, ὅπως τοῦ Μητροπολίτου Πειραιῶς καὶ ἄλλων ἢ θεωρεῖ τὸν Παπισμὸ ὡς Ἐκκλησία, ἀπήντησε, ἂν οἱ πληροφορίες μας εἶναι σωστές, ὅτι ὁ Παπισμὸς δὲν εἶναι αἵρεση, ἀλλὰ κανονικὴ ἐκκλησία, καὶ οἱ ἰσχυριζόμενοι τὸ ἀντίθετο ἔχουν ψυχολογικά προβλήματα. Φαίνεται ὅτι αὐτὸς εἶναι ὁ λόγος, γιὰ τὸν ὁποῖο βγάζει ἀπὸ τὴ μέση τοὺς Ἁγίους Πατέρες μὲ τὴν Μεταπατερικὴ Θεολογία, γιατὶ τοὺς θεωρεῖ ψυχικὰ ἀσθενεῖς, συμφωνώντας μὲ ἄλλους, ποὺ τοὺς θεωροῦν ὡς «ὄργανα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως», ποὺ ὑπόκεινται στὴν κρίση τοῦ Θεοῦ, γιατὶ προκάλεσαν τὸ σχίσμα. Αὐτὸ εἶναι σαφῶς βλασφημία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, τοῦ ἐνεργοῦντος, ἐν τοῖς Ἁγίοις, ἁμαρτία, ποὺ εἶναι ἀσυγχώρητη, κατὰ τὸν ἀψευδῆ λόγο τοῦ Κυρίου ὅτι «πᾶσα ἁμαρτία καὶ βλασφημία ἀφεθήσεται  τοῖς  ἀνθρώποις,  δὲ τοῦ Πνεύματος βλασφημία οὐκ ἀφεθήσεται τοῖς ἀνθρώποις»3. Εἶναι λοιπὸν ψυχικὰ ἄρρωστοι ὁ Μέγας Φώτιος, ὁ Ἅγιος Γρηγόριος Παλαμᾶς, ὁ Ἅγιος Μᾶρκος Εὐγενικός, ὁ Γεννάδιος Σχολάριος, ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, οἱ Ἅγιοι Κολλυβάδες καὶ τόσοι ἄλλοι, ποὺ θεωροῦν τὸν Παπισμό αἵρεση;

O Aρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος προσπαθει να ριξη .....σταχτη στα ματια μας!!!!

Και η Διακήρυξή σας "Παναγιώτατε" ότι έχουμε τον ΙΔΙΟ "Θεό" με το Ισλάμ, δεν παραπέμπει στην Μασονική ιδεολογία περί ενός Θεού όλων των Θρησκειών; Αλλά και στα Πανθρησκειακά ανοίγματα της Β΄ Βατικανής Συνόδου;


Διαβάσαμε στο ιστολ. "Κατάνυξις"
 
Μετά το "δεν είμαι Οικουμενιστής"
τώρα το "δεν είμαι μασόνος"
από τον Οικουμενικό Πατριάρχη

 

Μετά το πατριαρχικό μήνυμα από το Φανάρι προς όλους τους Ορθοδόξους, πως δεν προδίδουμε την Ορθοδοξία, δεν είμαστε Οικουμενιστές", έρχεται ένα νέο μήνυμα, πολύ σημαντικό και χαρμόσυνο: "ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος, δεν έχει οιανδήποτε σχέσιν με την Μασονίαν".
 


      Ως Ιστολόγιο Κατάνυξις, ελπίζουμε και ποθούμε, ο Παναγιώτατος Οικουμενικός Πατριάρχης, να αποδείξει και στην πράξη, τόσο ότι δεν συμμετέχει σε οικουμενιστικά δρώμενα όσο και σε μασονικά.
    Πολύ χρήσιμο θα ήταν, κατά την ταπεινή μας άποψη, να θέσει ο Πατριάρχης, το πλαίσιο μέσα στο οποίο κάποιος θα λέγεται Οικουμενιστής και Μασόνος.
     Π.χ. Οι συμπροσευχές με τον Πάπα μέσα σε Ναό Ορθόδοξο ή Παπικό, αποτελούν οικουμενιστική πράξη;
       Και αναλόγως, είναι μασονική συμπεριφορά όταν υπό τις ευλογίες ορθοδόξου μητροπολίτου ή πατριάρχου, λειτουργεί το Τάγμα των Ναϊτών;
      Ενα πλαίσιο και μία ξεκάθαρη οριοθέτηση από την πλευρά του Οικουμενικού Πατριαρχείου, θα ήταν πολύ χρήσιμα για κάθε Ορθόδοξο.  


Ὁ κ. Βαρθολομαῖος προσφέρων "Άγιο Κοράνιο"!!!






Ιδού η Πατριαρχική ανακοίνωση (28-11-20130) από τη σελίδα του Πατριαρχείου 

Ἐξ ἀφορμῆς σχετικῶν δημοσιευμάτων, τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον διά τοῦ παρόντος διαψεύδει κατηγορηματικῶς ὅτι ἡ Α.Θ.Παναγιότης, ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαῖος, ἔχει οἱανδήποτε σχέσιν μέ τήν Μασονίαν. 

Ἐν τοῖς Πατριαρχείοις, 


τῇ 28ῃ Νοεμβρίου 2013 


Ἐκ τῆς Ἀρχιγραμματείας τῆς Ἁγίας καί Ἱερᾶς Συνόδου

 

  Σχόλιο (στο ίδιο ιστολόγιο):

Αυτά φαίνεται ότι του τα λένε για να τα πει. \

Είναι ξένες συμβουλές. 

Μου θυμίζουν κάτι δηλώσεις των πρωθυπουργών μας. 

Εδώ όμως δεν χωράνε Image Makers. 

Αν ήταν πραγματικά "δικά του" κι αν ήθελε να αλλάξει, θα έλεγε κατ'ευθείαν "δεν έχει ο πάπας ιερωσύνη".  

Μέχρι αυτό το "δεν", παραμένουμε στις θέσεις μας.

Οι Ναζηδες που μας κυβερνουν καταστρεφουν τα παντα.


ΑΘΛΙΟΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΙ 

ΣΕ ΧΩΡΑ ΑΓΙΩΝ

 
 
 
 
 Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
 
 
Φαίνεται πως το πρώτο μηνυμα μόλις σηκωθούν το πρωί από τα «μαλακά» τους κρεβάτια όλοι όσοι σήμερα κυβερνούν αυτόν τον τόπο είναι να βρουν, συχνά με άγχος και αγωνία, τι άλλο θα πρέπει να καταστρέψουν σε αυτή την χώρα που την απομυζούν με όλα τα μέσα προς χάριν των ξένων αφεντικών τους.
 
 
 
Οικονομία, υγεία, εθνική άμυνα, παιδεία, οι βασικοί πυλώνες λειτουργίας ενός έθνους έπρεπε να διαλυθούν και να καταστραφούν. Αλλά δεν έφταναν όλα αυτά. Δεν έφτανε η απελπισία που έσπειραν. Έπρεπε να χτυπήσουν πιο βαθιά. Να χτυπήσουν το βαθύ ριζωμένο θρησκευτικό αίσθημα και όλες εκείνες τις «αναχρονιστικές» αντιλήψεις για την φύση της οικογένειας, το μοναδικό ακόμα στήριγμα που στέκεται ορθό και ακόμα διασώζει όπως όπως την ελληνική κοινωνία.
 
 
 
 
Αυτό πως θα μπορούσε να γίνει με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο ; Κυκλοφόρησαν το παραμύθι της σύγκλησης με τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Ετσί, ενώ υποτίθεται ότι έλυσαν, (κατέστρεψαν), όλα τα αλλά, τώρα εκείνο που θα έπρεπε να επιβληθεί, (και αν δεν γίνει τώρα θα γίνει σίγουρα αργότερα αν δεν εξαφανιστούν όλοι αυτοί οι «σωτήρες» μας ), είναι η νομιμοποίηση της παρά φύσης έξης και όλων των διεστραμμένων ενστίκτων. Έτσι μας έφεραν το ζήτημα της νομιμοποίησης των ομοφυλόφιλων γιατί λέει μας επέβαλε πρόστιμα η Ευρωπαϊκή Ένωση. Και ξέρετε ποιο ήταν αυτό το πρόστιμο ; Πέντε χιλιαρικάκια ευρώ. Αλήθεια σίγουρα ο αξιότιμος κ Στουρνάρας θα λιποθύμησε μόλις το πληροφορήθηκε και όλοι οι «ημέτεροι» έσπευσαν αμέσως να επανορθώσουν. Εκείνοι όμως που πραγματικά ξεσηκώθηκαν σε αυτόν τον «υπέρ πάντων» αγώνα νομιμοποίησης της ψυχασθένειας, είναι οι «ηρωικοί» σύντροφοι του τίποτα, που ονομάζετε.. Αριστερά. Πρώτοι στον αγώνα για την διάλυση κάθε εθνικής υπόστασης. Πρώτοι στον αγώνα για την απόχριστιανοποίηση της ελληνικής κοινωνίας. Πρώτοι στον αγώνα για την καταρράκωση όλων των χριστιανικών συμβόλων. Πρώτοι στον αγώνα για την διαγραφή όλης της ελληνικής ιστορίας και για την πυρπόληση, (όχι της Σμύρνης ), της ελληνικής ταυτότητας. Μεγάλοι «αγωνιστές» για να γίνουν οι κάτοικοι αυτής της χώρας ένα ανεμομάζωμα μιας «τιουρλού», (κατά το τουρκιστί), σαλάτας, με όλα τα ξενόφερτα μπαχαρικά που θα κάψουν τον «λάρυγγα» της εθνικής μας συνείδησης. Αλήθεια που θα έβρισκε η Νέα Τάξη καλύτερους υπηρέτες ;

Ο ιστολογος της Αποτειχισης ευμοιρει να εχει ως ευλογια μερος του δακτυλου του Αγιου Φιλουμενου.



O Κύπριος νεομάρτυρας 


 


Φιλούμενος Αγιοταφίτης (†1979)







H AΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΙ ΤΟΥ


Η των Ιεροσολύμων Αγία του Χριστού Εκκλησία, τεθεμελιωμένη επί του θεορρύτου αίματος του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, του κενωθέντος επί του Φρικτού Γολγοθά υπέρ αφέσεως των αμαρτιών και σωτηρίας του ανθρωπίνου γένους, εκαρποφόρησεν εις τους κόλπους αυτής μάρτυρας, οι οποίοι το αίμα αυτών εξέχεαν ως προσφοράν και αντίδοσιν ευγνωμοσύνης και αγάπης τω εκουσίως υπέρ αυτών Σταυρωθέντι και εκ νεκρών Αναστάντι.



Πρώτος των μαρτύρων τούτων τυγχάνει ο πρωτομάρτυς και αρχιδιάκονος Στέφανος, όστις, κατά μίμησιν του Σωτήρος αυτού, ετελειώθη, προσευχόμενος υπέρ των λιθοβολούντων αυτόν (Πραξ. 7, 60).



Τούτον ηκολούθησεν ο άγιος Ιάκωβος, υιός Ζεβεδαίου και αδελφός του Ευαγγελιστού Ιωάννου, τον οποίον «Ηρώδης ο βασιλεύς ανείλε μαχαίρη». (Πραξ. 12, 1-2).



Μετ' αυτόν ο άγιος Ιάκωβος ο Αδελφόθεος, πρώτος ιεράρχης της Εκκλησίας Ιεροσολύμων, εκρημνίσθη υπό των αρνουμένων τον Κύριον από του πτερυγίου του ναού του Σολομώντος και ετελειώθη, προσευχόμενος υπέρ των διωκτών αυτού.



Επί τα ίχνη τούτου επορεύθη ο συγγενής αυτού και διάδοχος εις τον Θρόνον, Συμεών επίσκοπος Ιεροσολύμων, ο επί Τραϊανού εις Πέλλαν της Υπεριορδανίας καταβασανισθείς και σταυρωθείς εις ηλικίαν των εκατόν και είκοσιν ετών.



Η αποστολική περίοδος της Εκκλησίας Ιεροσολύμων σεμνύνεται δια τους τέσσαρας τούτους λαμπρούς νοερούς αδάμαντας αυτής, ουχ ήττον όμως και η μεταποστολική τοιαύτη επί του απηνούς διωγμού του Διοκλητιανού σεμνύνεται δια τον Ιεροσολυμίτην αποκεφαλισθέντα μάρτυρα Προκόπιον, τους εν Γάζη μαρτυρήσαντας Τιμόθεον, Αγάπιον και Θέκλαν, τον ιδρυτήν της εν Καισαρεία Βιβλιοθήκης αποκεφαλισθέντα μάρτυρα Πάμφιλον, τους εν Ασκάλωνι αποκεφαλισθέντας Πρόμον και Ηλίαν, τον εν Ιαμνεία Παύλον και άλλους αληθώς και θαυμαστώς πολλούς, ανηλεώς βασανισθέντας και μαρτυρικώς τελειωθέντας εις πάσας σχεδόν τας πόλεις της Αγίας Γης, περί «ων επιλείψει ημάς ο χρόνος διηγουμένους». ( Εβρ. 11, 33).




Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου 2013

πατηρ Χριστοφορος Μουταφης: Μετα απο 10 χρονια αγωνων επιτελους ηρθε η ΠΡΩΤΗ δικαιωσι. Θα ακολουθησουν και αλλες.

==================

Έστι δίκης οφθαλμός......

Πανηγυρική δικαίωση για τον παπα-Χριστόφορο απ’ το Εφετείο, που, σε κείμενο 60 σελίδων πλέκει το εγκώμιο στον ιερέα και καταρρακώνει τους συκοφάντες του, οι οποίοι καλούνται τώρα να καταβάλουν 50.000 ευρώ ως αποζημίωση!





             
        Ο εκλεκτος κοσμοαγαπητος αγωνιστης ιερευς π. Χριστόφορος Μουτάφης, που παρα την ηλικια του και τις απηνεις διωξεις του απο τον "Σωτηρικο" μητροπολιτη Ακαρνανιας Κοσμα, και τον κακοτατο ΝΤΑΓΙΑΝ, μεγαλωνει τα δυο εγγονια του, που εμειναν ορφανα απο μητερα και πατερα, που σκοτωθηκαν σε αυτοκινητιστικο ατυχημα.




Σχεδόν δέκα χρόνια μετά, δέκα χρόνια υπομονής και βασάνων για τον παπα-Χριστόφορο, η σκευωρία κατέρρευσε πλήρως. 
Η Δικαιοσύνη απεφάνθη σε Εφετειακό βαθμό. 
Και η απόφαση είναι καταπέλτης για όσους θέλησαν να αδικήσουν τον ιερέα της Αγίας Βαρβάρας Αγρινίου, είναι η απόλυτη ηθική δικαίωση για τον παπα-Χριστόφορο.
Οι ενορίτες, βέβαια, οι άνθρωποι που έζησαν τον αγώνα που έκανε δεκαετίες ο παπάς για να ανεγερθεί ο Ι. Ναός και που έβλεπαν τον καθημερινό του αγώνα στο πλευρό των πιστών (και φτωχών) πολιτών της περιοχής, δεν αμφέβαλαν ποτέ. 
Ούτε και τώρα αμφιβάλουν, που κάποιες δυνάμεις προσπαθούν να στήσουν απ’ την αρχή την ίδια υπόθεση, αυτή για την οποία εξεδόθη μόλις προ ημερών η υπ.αριθμ. 6055/13 απόφαση του Εφετείου, που, σύμφωνα με πληροφορίες του agrinioreport.com, αποκαθιστά πλήρως την τιμη και την υπόληψη του ιερέως.



Ο Ι. Ναός Αγίας Βαρβάρας

To κομψοτεχνημα του Ι. Ναου της Αγίας Βαρβάρας που με χιλιους κοπους ανηγειρε ο π. Χριστοφορος Μουταφης.




Η ιστορία ξεκινά το 2002, όταν, σύμφωνα με τον πληρεξούσιο δικηγόρο του πατρός Χριστοφόρου, κ. Τσώκο, «πέντε συκοφάντες σε αγαστή συνεργασία με τους γνωστούς-αγνώστους που ακόμη και σήμερα επιμένουν στο να εξοντώσουν ηθικά τον π. Χριστοφόρο, που κι αυτοί σύντομα θα είναι υπόδικοι, εξύφαναν το πρώτο σενάριο συκοφάντησης, με στόχο την ατίμωση, την καθαίρεση και την απομάκρυνση, εν τέλει, του ιερέα από το Ναό».




Μετά από πολλές αναβολές και αναστολές, καθώς έπρεπε πρώτα να αποφανθεί το Συνοδικό Δικαστήριο το οποίο και επέστρεψε το φάκελο χαρακτηρίζοντας άκυρη τη διαδικασία (!), το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών εξέδωσε την 404/11 απόφαση, που δικαίωνε μεν τον παπα-Χριστόφορο, αλλά, σύμφωνα πάντα με τα όσα δηλώνει στο agrinioreport.com o κ. Τσώκος, είχε ορισμένα λάθη. 
Έτσι, ο ιερέας προσέφυγε στο Εφετείο. 
Και η απόφαση, όπως προαναφέραμε, είναι καταπέλτης για τους «συκοφάντες», που πρέπει τώρα να καταβάλουν ως αποζημίωση για ηθική βλάβη, μαζί με τους τόκους και τα δικαστικά έξοδα, ποσό που φτάνει τις 50.000 ευρώ!





Ο κ. Τσώκος, που επί 12 χρόνια δίνει αμισθί στο πλευρό του παπα-Χριστόφορου τον ιερό αγώνα, για την αλήθεια και την αξιοπρέπεια, δηλώνει ότι «και στο νέο σενάριο συκοφάντησης του ιερέα, κακέκτυπο του προηγουμένου, οι πρωταγωνιστές θα κληθούν να λογοδοτήσουν».
Δείτε εδώ το σχετικό ρεπορτάζ, με το από άμβωνος ξέσπασμα του ιερέα.

Aποτειχισι: Οι Σιγονταροοικουμενιστες συνεχιζουν να συμπεριφερονται ...οικουμενιστικα, δηλαδη Αντορθοδοξα. Δεν τολμουν να απαντησουν στον ιερομοναχο π. Ευθυμιο Τρικαμηνα που αποστομωσε ακομα και τους ...καθηγητας Πανεπιστημιου!!!!

======================

 

Απομάκρυνση από τους αδιαλείπτως ασχημονούντας Οικουμενιστές ή συμβίωση με αυτούς; 

Η Ι. Μητρόπολη Πειραιώς διετύπωσε αντιπατερικές θέσεις και αδιαφορεί για την διόρθωσή τους!




Εἶναι γνωστὸς ὁ διάλογος ποὺ ἄνοιξε πέρυσι ἡ Μητρόπολη Πειραιῶς γιὰ τὸ καίριο θέμα ποὺ ἔχει σχέση μὲ τὴν Πίστη καὶ τὴ σωτηρία μας: τῆς ἀπομακρύνσεώς μας ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές
Συγκεκριμένα ὁ π. Παῦλος Δημητρακόπουλος (μὲ τὴ συνδρομὴν τοῦ π. Ἀγγέλου) ἔκαναν κριτική σὲ βιβλίο τοῦ π. Εὐθυμίου*.
 Ὅμως, αὐτὸς ὁ διάλογος ποὺ ἄνοιξε –μὲ τὶς εὐλογίες τοῦ Μητροπολίτη Πειραιῶς– εἶχε ὡς καρπὸ ἕνα κακόδοξο κείμενο τοῦ π. Παύλου, ποὺ ἐκδόθηκε ἀπὸ τὴν ἴδια Μητρόπολη ὡς φυλλάδιο, μὲ τὸ ὁποῖο διαστρεβλώθηκε ἡ πάγια ἁγιοπατερικὴ διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας γιὰ τὴ στάση τῶν πιστῶν πρὸς τοὺς Πατριάρχες καὶ Ἐπισκόπους ποὺ αἱρετίζουν καὶ ὡς ἐκ τούτου τέμνει «νὲα» ἀντιπατερικὴ ὁδὸ γιὰ τὴν ἀντιμέτωπιση τῶν αἱρετικῶν!
Στὸ φυλλάδιο αὐτὸ ἀπάντησε ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς καὶ ἀπέδειξε μὲ πληθώρα πατερικῶν κειμένων τὶς αὐθαίρετες θέσεις τῆς Μητροπόλεως Πειραιῶς, ἡ ὁποία μὴ δυναμένη νὰ ἀντικρούσει τὸ γεγονὸς ὅτι διαστρέβλωσε ἁγιοπατερικὲς θέσεις, ἀλλὰ καὶ μὴ θέλουσα νὰ ζητήσει συγγνώμη γι’ αὐτὸ τὸ ὀλίσθημα, ἀρνήθηκε νὰ συνεχίσει τὸ διάλογο ποὺ αὐτὴ ἄνοιξε, ἀρνήθηκε νὰ ἀπαντήσει στὴ δευτερολογία τοῦ π. Εὐθυμίου, ἀρνήθηκε νὰ ἀπαντήσει καὶ στὶς 3 ἐρωτήσεις ποὺ ἐν συνεχείᾳ τοὺς ἔθεσε!
Γιὰ νὰ βγεῖ ἀπὸ τὴν δυσκολία ἡ Ἱ. Μητρόπολις καὶ νὰ καλύψει τὴν ἀδυναμία της νὰ συνεχίσει τὸν διάλογο ποὺ ἐπιπόλαια ἄνοιξε, προφασίστηκε ὅτι τὸ θέμα θὰ συζητηθεῖ δημόσια σὲ Ἡμερίδα περὶ Ἀποτειχίσεως ποὺ θὰ διοργανώσει, ὥστε ἐκεῖ νὰ ἀκουστοῦν ὅλες οἱ ἀπόψεις καὶ νὰ ἐξαχθοῦν συμπεράσματα! 
Μέχρι τώρα  (ἂν καὶ πέρασαν ἀρκετοὶ μῆνες) δὲν προσδιορίσθηκε ἡ ἡμερομηνία τῆς Ἡμερίδας, παρότι σὲ Σύναξη κληρικῶν ἀνακοινώθηκαν καὶ ὀνόματα ὁμιλητῶν. 
Ἐξ αὐτῶν, ὅπως μάθαμε οἱ π. Γεώργιος Μεταλληνὸς καὶ π. Θεόδωρος Ζήσης ἀρνήθηκαν νὰ κάνουν εἰσήγηση στὴν Ἡμερίδα, τὴν δὲ πρόσκληση πρὸς τὸν π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ, γιὰ νὰ κάνει εἰσήγηση, οἱ διοργανωτὲς τὴν ἀνακάλεσαν, γιατὶ δὲν τοὺς ἄρεσαν οἱ προτάσεις ποὺ ...ἔκανε!
Γράψαμε αὐτὰ τὰ εἰσαγωγικά, προκειμένου νὰ ἐνημερωθεῖ ὁ ἀναγνώστης γιὰ τὶς συνθῆκες κάτω ἀπὸ τὶς ὁποῖες ἐγράφη καὶ τὰ πλαίσια μέσα στὰ ὁποῖα κινεῖται ἡ μελέτη-ἀπάντηση αὐτὴ τοῦ π. Εὐθυμίου, ὅπως ἐπίσης καὶ ἡ ἐμμονὴ τῶν τῆς Μητροπόλεως νὰ συνεχίσουν τὴν κακόδοξη τακτική τους.
Παραθέτουμε ἕνα τμῆμα τοῦ βιβλίου: «Ἡ ἀποτείχισις σέ ἐπίπεδο Τοπικῶν Ἐκκλησιῶν» καὶ «Ἐπὶ Πατριάρχου Βέκκου», μιᾶς καὶ ἀπὸ κάποιους ἀνακινήθηκε τὸ θέμα τῆς ἀποτειχίσεως καὶ διετυπώθηκαν ἀνακρίβειες γι’ αὐτό, λόγῳ ἀγνοίας τῶν Πατερικῶν κειμένων.
Ἡ ἀποτείχισις σέ ἐπίπεδο Τοπικῶν Ἐκκλησιῶν**


Θά ἀναφερθῶ ἐν συνεχείᾳ στό κεφάλαιο τῆς κριτικῆς σας μελέτης «Ἡ ἀποτείχισις σέ ἐπίπεδο Τοπικῶν Ἐκκλησιῶν».



Στό κεφάλαιο αὐτό δείχνετε, πατέρες (τῆς Ἱ. Μ. Πειραιῶς), ὄχι  μόνο μία ἄγνοια βασικῶν θεμάτων, ἀλλά καί μία σύγχυσι σέ σημεῖο πού νά παρεξηγῆτε καί νά παρερμηνεύετε, αὐτά τά ὁποῖα κρίνετε. Γράφετε συγκεκριμένα τά ἑξῆς:



«Εναι μεγάλο λάθος ατό πού ναφέρει (ὁ π. Εὐθύμιος), τι “σάκις μιά Τοπική κκλησία πεδέχετο δημοσίως καί συνοδικς μιά αρεση, ο λλες Τοπικές κκλησίες
 πεσχίζοντο πό ατή πρό συνοδικς κρίσεως” (σελ. 150). Οδέποτε μία Τοπική κκλησία πεσχίσθη πό λλη, λόγω αρέσεως, χωρίς Συνοδική κρίση καί πόφαση. Εδικά γιά τήν περίπτωση τς Τοπικς κκλησίας τς Ρώμης, Συνοδική καταδίκη της, λόγτς αρετικς διδασκαλίας το Filioque, προϋπρχε δη πό τόν 9ο αἰῶνα στή Σύνοδο το 879».




Ἐδῶ κάνετε σύγχυσι μεταξύ τῆς καταδίκης τῆς αἱρέσεως καί τῆς καταδίκης τῶν φορέων της, οἱ ὁποῖοι μάλιστα ἔζησαν μετά ἑκατόν πενῆντα (150) χρόνια. Ὅταν λοιπόν ὑπάρχει καταδίκη τῆς αἱρέσεως, ἀλλά οἱ φορεῖς της εἶναι ἄκριτοι πρέπει κανονικά νά συνέλθη Σύνοδος ἁρμοδία (πχ. ἄν πρόκειται γιά κάποιον Ἐπίσκοπο ἡ τοπική Σύνοδος τῆς ἐπαρχίας, ἄν πρόκειται γιά Πατριάρχη ἤ ὁλόκληρη τοπική Ἐκκλησία, Πανορθόδοξος ἤ Οἰκουμενική) καί νά καταδικάση καί τήν αἵρεσι ἐκ νέου καί τούς φορεῖς της.

Αυτον τον Νεοσουλτατο Αρχιτρομοκρατη του πλανητη, προσκυνατε παναθλιοι Ορθοδοξοι. Ακουστε τι ζηταει και τι απαιτει: Εαν ιεραρχης τις εχει παντα τα λοιπα ταλαντα, παντα τα λοιπα προσοντα, πασας τας λοιπας αρετας, αφοσιωσιν δε τυφλην και πιστοτητα απεριοριστον και ευγνωμοσυνην δια βιου μη εχη, ουδεν εστιν, ουδεν ωφελειται, αλλα γεγονε χαλκος ηχων ή κυμβαλον αλαλαζον.

Νέος Μητροπολίτης Βελγίου - ελεω του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου - ο Σινώπης Αθηναγόρας

 

Τον βλεπαμε παντου. 

Σε καθε Οικουμενιστικη, σε καθε Παπικη επισκεψι, τελετη ή συνεδριο.

Παντου και παντοτε. 

Σαν ...πιστο και υπακουο ...σκυλακι της διαβοητης αυλης του Αρχιαιρεσιαρχου.

O Aγιος Μαρκος ο Ευγενικος - το θυμα του αρχεκακου οφεως, κατα τον ασεβεστατο Αρχιαιρεσιαρχη σας Βαρθολομαιο - κατι τετοιους θα τους χαρακτηριζε ως ....κοπελια!!!του Παπα ....της ...Ανατολης!!!

Ολοι, οι πιστοι σε αυτον και στις απαιτησεις του υποτακτικοι " με αφοσιωσιν τυφλην, πιστοτητα απεριοριστον και ευγνωμοσυνην δια βιου", αργα ή γρηγορα αμειβονται και ικανοποιουνται πλουσιοπαροχα. 

Ξερει ο Αρχιαιρεσιαρχης τι κανει. 

Τοποθετει στους θρονους τους οικουμενιστικοτερους υποτακτικους του για να μην εχει κανενα απολυτως προβλημα προ της υλοποιησης των σκοτεινων και ανομων σχεδιων του.

Μαλλον μας φαινεται, οτι εκεινο εκει το λεγομενο Φαναρι του ενος ανδρος, ενεργει και συμπεριφερεται σαν μια μεγαλη ...συμμορια ρασοφορων που χωρις να λογοδοτει σε κανενα και με τα ευρω, των οπου γης ευσεβων ανθρωπων, τις κρατικες αφθονες επιχορηγησεις του Ελληνικου λαου, και τις πολλες χρηματοδοτησεις και αλλες πλουσιες πηγες πορισμου, ζουν ως μαχαραγιαδες και απολαμβανουν ολες τις απολαυσεις αυτης της ζωης και της φιλαργυριας και της φιλοδοξιας και της φιληδονιας τους. 

Ευλογητος ο Θεος, οτι ...πεπλουτηκαμεν!

Λεγεται και διαδιδεται ευρυτατα οτι και μονο ο Αρχιαιρεσιαρχης εχει σε ξενες τραπεζες και σε απορρητους λογαριασμους πολλα πολλα εκατομμυρια ευρω για να ζηση οχι μονο μια αλλα και πολλες αλλες ....μετα θανατον ζωες!!!

Πλουσιοι σε χρηματα, πλουσιοι σε δοξα, πλουσιοι σε ολα τα "καλα" αυτης της ζωης και ολοι εμεις οι υπολοιποι ...παριες και ...πληβειοι της Εκκλησιας του Χριστου;;;, τα θεωμεθα ολα απαθεστατοι, τους ραινουμε και με ανθη και ειμαστε μαλιστα και ...πολυ ευχαριστημενοι και ευγνωμονες που μας "αγιοποιουν" και τους διαφορους αγιους και ....γερονταδες μας.

Ακομα και αυτες τις πραξεις τις ....αναθεσαμε σε αυτους τους ...αχρειους ρασοφορους.  

Ειμαστε αξιοι της ...μοιρας μας!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου