Σάββατο, 16 Νοεμβρίου 2013

Απο ποτε οι ΨΕΥΤΟΕΣΦΙΓΜΕΝΙΤΕΣ αποτελουν θεσμο; Δεν παρακολουθει κανενας ποιοι ...παρδαλοι επισκοποι πηγαινουν και κανουν τρισαγιο;

Τι δουλεια εχει αυτος ο κυριος στο κελι των παρανομων Ψευτοεσφιγμενιτων;

 

Ειναι δικαστης αυτος;

 

΄Η οργανο της παρανομιας και του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου;

 

Δεν γνωριζει ο κ. Ριζος οτι αυτη η λεγομενη αδελφοτητα των Ψευτοεσφιγμενιτων ειναι ενα ξενο σωμα μεσα στο Αγιον Ορος και ενα φτιαχτο εξωφρενικο κατασκευασμα του Αρχιτρομοκρατη Βαρθολομαιου;

 

Τον εδωσε εκεινος καποιο τιτλο ή προσδοκα καποιον καινουργιο;

 

Εμεις ρωτουμε: Γιατι δεν εδειξε την ιδια ευαισθησια και στην εφαρμογη των 20 αποφασεων του Συμβουλιου της Επικρατειας και της Ολομελειας του Συμβουλιου της Επικρατειας, για τους μητροπολιτες Λαρισης Θεολογο, Θεσσαλιωτιδος Κωνσταντινο και για τον μητροπολιτη Αττικης και Μεγαριδος ΝΙΚΟΔΗΜΟ και εφυγαν οι αγιοι επισκοποι απο αυτην την ζωη, με το παραπονο της αδικιας;

 

Τους κατακρεουργησαν οι αρχιερεις της αισχυνης, τους ενεπαιξαν και οι δικαστες της πολιτειας;

 

Που ηταν τοτε ο κυριος αυτος;

 

Γιατι υστερα απο τεσσερα χρονια, εκρινε απαραδεκτη την αιτησι ακυρωσεως του Ιερομοναχου π. Ευθυμιου Τρικαμηνα;

 

Που ηταν οι ευαισθησιες του, τοτε;

 

Γιατι δεν επεμβαινει και στην καθημερινη καταπατησι του Συνταγματος απο την Κατοχικη και Προσκυνημενη κυβερνησι Σαμαρα-Βενιζελου;

 

Ποιος, θα μας απαντηση;

 

Μην αναρωτιεστε, λοιπον, γιατι ολα βρωμιζουν και καταβαραθρωνονται.

 

Ιδου η ειδησι που προκαλει εκπληξι και αποκαλυπτει παρασκηνια.

 

Ο καθενας μπορει να σκεφτη οτι θελει.

 

Ολα ειναι πιθανα.

--------------------------------------

Ο Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικράτειας στο Αντιπροσωπείο της Ι.Μ. Εσφιγμένου


rizosROMFEA.GR | Το Αντιπροσωπείο της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου στις Καρυές, επισκέφθηκε ο Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας κ. Σωτήριος Ρίζος, ο οποίος πραγματοποίησε επίσκεψη στο Άγιον Όρος.
Ο Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας έτυχε θερμής υποδοχής στο Αντιπροσωπείο, από τον Ηγούμενο Βαρθολομαίο και τα Μέλη της Αδελφότητας.
Να αναφερθεί ότι σκοπός της επισκέψεως του κ. Ρίζου στο Αντιπροσωπείο της Μονής Εσφιγμένου, ήταν για να ενημερωθεί για την πορεία του ζητήματος της καταληψεως και την μη εκτέλεση των αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας και των Ποινικών Δικαστηρίων.
Τέλος ο Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας υπέγραψε στο βιβλίο επισκεπτών της Μονής (βλ. φωτό).
rizos1

Τα εγκληματα συνεχιζονται με την εγκρισι της ΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ


Νεκροὶ μαθητὲς μαρτυροῦν γιά τοῦ Χριστοῦ τήν πίστη τήν Ἁγία, ἀπὸ ρουκέτα ἰσλαμιστῶν στὸ ἑλληνορθόδοξο σχολεῖο "Ἅγιος Ἰωάννης Δαμασκηνὸς" στὴν Συρία

Ἕνεκα τῆς κρίσης ἔχουμε χάσει καθέ ἰκμάδα ὥς Ρωμηοί. 
Ἄν δέν διαμαρτυρηθοῦμε ἐμεῖς γιά τά ἀδέλφια μας στήν Συρία, τότε ποιός θά τό κάνει; 
Δυστυχῶς ἔχουμε βολευτεῖ στόν ἑλλαδισμό μας μέ ὅ,τι αὐτό συνεπάγεται...




 






ΣΧΟΛΙΑ:


Τζαμὶ στὴν Ἀθήνα τζαμὶ καὶ ἡ 

 

Ἁγια-Σοφιὰ στὴν Κωνσταντινούπολη

 

 
 
Γράφει ὁ Νίκος Χειλαδάκης,
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
 
 
 
Ἐνῶ στὴν Ἀθήνα δόθηκε πλέον καὶ ἐπίσημα τὸ σῆμα νὰ ἀρχίσουν τὰ ἔργα γιὰ τὴν ἀνέγερση μουσουλμανικοῦ τεμένους, ἂν καὶ ἡ ἀλήθεια εἶναι ὅτι ἤδη ὑπάρχουν περὶ τὰ ἑξήντα τζαμιὰ σὲ διάφορες περιοχὲς τῆς πρωτεύουσας, στὴν Κωνσταντινούπολη δόθηκε σαφὲς μήνυμα ἀπὸ τὸν ἴδιο τὸν ἀντιπρόεδρο τῆς τουρκικῆς κυβέρνησης, ὅτι σύντομα ἡ ἁγία Σοφία Κωνσταντινούπολης τὸ μεγάλο αὐτὸ σύμβολο τοῦ χριστιανισμοῦ θὰ ἀκολουθήσει τὸν «δρόμο» τῆς ἁγίας Σοφίας Τραπεζούντας καὶ τῆς ἁγίας Σοφίας τῆς Νίκαιας ποὺ ἤδη λειτουργοῦν σὰν μουσουλμανικὰ τεμένη. 
 
 
 
 

Ο Bulent Arinc, ὁ ἀντιπρόεδρος τῆς τουρκικῆς κυβέρνησης ὁποῖος βρέθηκε στὴν Κωνσταντινούπολη γιὰ νὰ ἑορτάσει τὴν μουσουλμανικὴ ἑορτὴ τοῦ Muharrem, (μία «γεύση» τῆς ὁποίας πήραμε πρόσφατα στὸν Πειραιὰ ὅταν δεκάδες μουσουλμάνοι αὐτομαστιγώθηκαν μὲ ἕνα πραγματικὰ σοκαριστικὸ τρόπο τελείως ξένο πρὸς τὰ ἑλληνικὰ ἤθη), σὲ δηλώσεις ποὺ ἔκανε τοποθετήθηκε φανερὰ ὅτι πολὺ σύντομα ἡ ἁγία Σοφία Κωνσταντινούπολης, τὸ μεγάλο αὐτὸ ἀρχιτεκτονικὸ ἀριστούργημα καὶ σύμβολο τοῦ χριστιανισμοῦ καὶ τῆς ἑλληνορθόδοξης βυζαντινῆς αὐτοκρατορίας θὰ ξαναλειτουργήσει... ὅπως τόνισε σὰν μουσουλμανικὸ τέμενος ἱκανοποιώντας τὶς ἐπιθυμίες ἑκατοντάδων χιλιάδων Τούρκων μουσουλμάνων. Μάλιστα ὁ ἀντιπρόεδρος τῆς τουρκικῆς κυβέρνησης, (γνωστὸς γενίτσαρος), ὑπερηφανεύτηκε μὲ ἐνδεικτικὸ τρόπο γιὰ τὴν προκλητικὴ μετατροπὴ σὲ τζαμὶ τῆς ἁγίας Σοφίας τῆς Νίκαιας, μία ἱστορικὴ ἐκκλησία στὴν ὁποία ὅπως ἀναφέρετε πρέπει νὰ ἔγινε ἡ ἱστορικὴ πρώτη οἰκουμενικὴ σύνοδος τῆς Νίκαιας καὶ τὴν μετατροπὴ τῆς γνωστῆς ἁγίας Σοφίας Τραπεζούντας ἐπίσης σὲ τζαμί, ἕνα γεγονὸς ποὺ ξεσήκωσε ἀκόμα καὶ τὶς ἀντιδράσεις τῶν σημερινῶν κατοίκων τῆς περιοχῆς. Τώρα σύμφωνα μὲ τὰ λεγόμενα τοῦ Bulent Arinc, καὶ ἡ ἁγία Σοφία Κωνσταντινούπολης πρόκειται σύντομα νὰ λειτουργήσει ξανὰ σὰν «οἶκος προσευχῆς» γιὰ τοὺς μουσουλμάνους ὅπως ἦταν μέχρι τὸ 1934 ὅταν ὁ Μουσταφὰ Κεμὰλ σκεφτόμενος καθαρὰ συμφεροντολογικὰ τὴν ἔκανε μουσεῖο γιὰ νὰ γίνει ἔκτοτε τὸ μεγαλύτερο τουριστικὸ ἔσοδο τῆς Τουρκίας.

 

Αποτειχισι: Οι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ λυσσομανουν εναντιον των Αντιοικουμενιστων.



ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ
«ΜΕΓΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ»
Τορόντο, Καναδά

Οφειλομένη απάντηση σε λόγους
του Μητροπολίτου Τορόντο κ. Σωτηρίου


Το διαβοητο τσιρακι του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου, ο Καναδα Σωτηριος.




Την Κυριακή 29.9.2013 στο τηλεοπτικό πρόγραμμά του «Ορθόδοξη Φωνή» ο Μητροπολίτης Τορόντο κ. Σωτήριος εξαπέλυσε για μία ακόμη φορά άδικες και ψευδείς κατηγορίες εναντίον της Ιεραποστολικής Αδελφότητός μας (δίχως, όπως συνηθίζει, να την κατονομάσει) με σκοπό να την δυσφημήσει και να πλήξει το ψυχωφελές έργο, που με τη χάρη του Θεού επιτελεί εδώ και 22 χρόνια στη πόλη μας. Επειδή με τη νέα αυτή αρχιερατική επίθεση - πρόκληση δεν θίγεται μόνον η Αδελφότης μας, αλλά και η Ορθόδοξη Πίστη και Παράδοση, θεωρούμε ιερά υποχρέωσή μας να απαντήσουμε.

Είπε ο Σεβασμιώτατος επί λέξει τα εξής: «Την περασμένη εβδομάδα κάποια Αδελφότης είχε μία συγκέντρωση και κάλεσε εκεί και έναν ιερέα, ο οποίος δεν ήξερε για την Αδελφότητα αυτή. Και πήγε εκεί και άκουσε τον ομιλητή να καταφέρεται εναντίον του Οικουμενικού μας Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου. Γιατί; Διότι τον κατηγορούσε ότι είναι οικουμενιστής, ότι συμπροσεύχεται με τους αιρετικούς, ότι έχει απεμπολίσει την Ορθόδοξη Πίστη. Και ο ιερεύς τους είπε: “Ποιοι είστε εσείς, οι οποίοι κρίνετε τον Πατριάρχη; Έχετε την ευλογία και την άδεια του Μητροπολίτη; Και εκείνοι απήντησαν, ναι.” Φυσικά καταλαβαίνει ο καθένας ότι δεν μπορεί να έχουν την άδεια του Μητροπολίτη για να μιλούν εναντίον του Πατριάρχη. Έστειλα στις Αδελφότητες αυτές ένα κήρυγμα- ομιλία, την οποία έκανε ο Πατριάρχης με την ευκαιρία που ο Πατριάρχης της Βουλγαρίας επισκέφθηκε το Οικουμενικό μας Πατριαρχείο και αναφέρεται και σ’ αυτή την Οικουμενική κίνηση και στις συζητήσεις, τις οποίες κάνει η Εκκλησία μας με τους ετεροδόξους. Ελπίζω ότι οι σύλλογοι αυτοί θα καταλάβουν ότι δεν είναι τα πράγματα όπως τα λένε. Πρώτον, κανένας σύλλογος δεν έχει την ευλογία του Μητροπολίτη να λέει αυτά τα πράγματα. Δεύτερον, ένας από τους συλλόγους εζήτησε την άδειά μου για να ενσωματωθεί σαν σύλλογος στον Καναδά και με παρεπλάνησαν και τους έδωσα την άδεια. Σήμερα τους λέγω ότι δεν έχουν καμμία ευλογία εκ μέρους της ιεράς μας Μητρόπολης να ενεργούν με τον τρόπο αυτό. Έχουν σταματήσει στο ζήτημα της συμπροσευχής μερικοί άνθρωποι. Και τους έχω εξηγήσει πάρα πολλές φορές, ότι η συμπροσευχή επιτρέπεται. Οι ίδιοι αυτοί, οι οποίοι ομιλούν εναντίον της συμπροσευχής, συμπροσεύχονται με αιρετικούς πάντοτε. Παλαιότερα μου είχε γράψει ένας – δεν θέλω να αναφέρω το όνομά του, πολύ γνωστός -  και με κατηγορούσε για την συμπροσευχή. Και του απήντησα με ένα συστημένο γράμμα και του είπα ότι αυτός καθημερινά συμπροσεύχεται με τον γαμπρό του, ο οποίος δεν είναι Ορθόδοξος, αλλά είναι Καθολικός. Και έχω πει πολλές φορές, ότι εφόσον η Εκκλησία μας επιτρέπει τους μικτούς γάμους, τους γάμους των Ορθοδόξων με τους Ρωμαιοκαθολικούς, τους Προτεστάντες, τους Αγγλικανούς, τότε δέχεται και την συμπροσευχή και όχι μόνο. Διότι αυτός ο Καθολικός ή η Καθολική, ο Προτεστάντης ή η Προτεστάντισσα, η Αγγλικανή ή ο Αγγλικανός, που παντρεύονται μ’ έναν Ορθόδοξο ή μία Ορθόδοξη όχι απλώς συμπροσεύχονται, αλλά συμμετέχουν στο Μυστήριο του γάμου. Θέλουμε να τα καταλάβουμε αυτά ή δεν θέλουμε να τα καταλάβουμε; Μερικοί δεν θέλουν να τα καταλάβουν και κόλλησε η βελόνα τους εκεί. Λυπάμαι πάρα πολύ να τους πω ότι εάν συνεχίσουν έτσι θα χάσουν τις ψυχές τους. Σκανδαλίζουν τους ανθρώπους, θα χάσουν όμως και τις ψυχές τους. Βεβαίως η Ιερά μας Μητρόπολη δεν έχει να φοβηθεί τίποτε. Και να υπενθυμίσω σ’ αυτούς ότι παλαιότερα είχαν πολλούς, οι οποίοι τους ακολουθούσαν, τώρα ελάχιστοι τους ακολουθούν. Θα ενθυμούνται τις ασχημίες, τις οποίες έκαναν το 2000 στον Άγιο Γεώργιο του Τορόντο, όταν κάναμε την πορεία για τα 1000 χρόνια από την Γέννηση του Χριστού μας. Οι περισσότεροι έχουν έλθει και μου έχουν ζητήσει συγγνώμη και έρχονται και κοινωνούν πάντοτε. Ελπίζω όλοι τους να καταλάβουν ότι δεν μπορεί να συνεχίσει η Ορθοδοξία με μισαλλοδοξία και με μίσος. Η Εκκλησία είναι αγάπη. Ο Χριστός είναι αγάπη. Δεν παραδίδει την Πίστη του ούτε ο Πατριάρχης ούτε ο Μητροπολίτης που σας μιλά ούτε καμμία Εκκλησία Ορθόδοξη. Όμως μιλούμε με τους ετεροδόξους για να δούμε που μπορούμε να φθάσουμε, διότι η ενότης των Χριστιανών είναι εντολή του Χριστού. Ο Χριστός προσευχήθηκε και είπε “ίνα ώσιν έν”. Έπειτα φαντάζομαι μερικοί απ’ αυτούς βέβαια να έχουν ακούσει τις τελευταίες δηλώσεις,τις οποίες έκανε ο Πάπας, ο οποίος είπε πρέπει να έχομε αυτόν τον διάλογο, διότι έχομε πολλά να διδαχθούμε για το Συνοδικό σύστημα από την Ορθόδοξη Εκκλησία. Λυπάμαι που πήρα την ώρα μου σήμερα για να σας μιλήσω γι’ αυτό το θέμα, αλλά μου φαίνεται ότι είναι εντελώς απαραίτητο για ορισμένους ανθρώπους να καταλάβουν ότι η Ορθοδοξία δεν είναι μισαλλοδοξία, η Ορθοδοξία διαλέγεται με όλους, δεν φοβούμαστε, διότι έχουμε την αλήθεια, δεν παραδίδουμε την αλήθεια, αλλά ό,τι κάνουμε το κάνουμε ολόκληρη η Ορθοδοξία για να μπορέσουμε να δώσουμε το φως της Ορθοδοξίας στους άλλους και σιγά-σιγά ο Χριστιανισμός να ενωθεί, διότι χωρίς την ένωση του Χριστιανισμού, ο Χριστιανισμός δεν πηγαίνει καλά. Εύχομαι όλοι αυτοί να τα καταλάβουν και να σταματήσουν αυτές τις πράξεις, τις οποίες κάνουν, οι οποίες δεν τους τιμούν. Και αυτούς όλους βεβαίως τους συγχωρώ και προσεύχομαι γι’ αυτούς. Δεν πρόκειται να κρατήσω τίποτε εναντίον ουδενός, αλλα και δεν πρόκειται να υποστείλει τη σημαία της Ορθοδοξίας ο Πατριάρχης ούτε πρόκειται να σταματήσει το διάλογο αυτό με τις άλλες Εκκλησίες όχι μόνο ο Πατριάρχης, όλες οι Ορθόδοξες Εκκλησίες. Και θα συνεχίσουμε χωρίς να απεμπολούμε την Ορθοδοξία μας. Ελάτε, αγαπημένοι μου χριστιανοί, να προσευχηθούμε σήμερα και γι’ αυτούς τους πλανεμένους ανθρώπους όλοι μαζί. (Στο σημείο αυτό ο Μητροπολίτης, όπως συνηθίζει στο τέλος κάθε εκπομπής του, στράφηκε προς την εικόνα του Χριστού και υψώνοντας τα χέρια του σε στάση προσευχής, μιμούμενος τα θεατρινίστικα καμώματα των προτεσταντών τηλ-ευαγγελιστών, είπε τα εξής):  


«Εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος. Αμήν. Χριστέ μας, εσύ μας δίδαξες ότι η εκκλησία και σύ είσαι η πραγματική, η απόλυτη αγάπη. Σ’ ευχαριστούμε γι’ αυτό. Σε παρακαλούμε μέσα σ’ αυτή την αγάπη φρόντισε τους πλανεμένους αυτούς αδελφούς μας, οι οποίοι μένουν σ’ αυτό το σκοτάδι. Κάμε τους να καταλάβουν ότι ο διάλογος με τις άλλες Εκκλησίες είναι χρήσιμος, απαραίτητος, και πρέπει όλοι να προχωρήσουμε μπροστά και να προσευχόμαστε για την ένωση των Εκκλησιών, χωρίς βέβαια να απεμπολούμε την αλήθεια της Ορθοδοξίας. Σ’ ευχαριστούμε, Κύριε Ιησού Χριστέ, παρακαλούμε να συγχωρήσεις όλους αυτούς τους ανθρώπους και να τους φωτίσεις να δουν την πραγματική αλήθεια. Ευχαριστούμε, Κύριε Ιησού Χριστέ, Σωτήρα και Λυτρωτή του κόσμου».


Θα προσπαθήσουμε να αναιρέσουμε ένα προς ένα τα όσα αναληθή, ανακριβή και παραπλανητικά είπε ο κ. Σωτήριος σεβόμενοι το αρχιερατικό του αξίωμα, περισσότερο όμως σεβόμενοι την αλήθεια, την οποία βάναυσα παραποιεί.


Αποτειχισι: Τα Σιγονταροοικουμενιστικα ιστολογια Ακτινες και Θρησκευτικα ...παιζουν τα παιχνιδια των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ.

=============================

Οικουμενιστικός Μιθριδατισμός και Ακτίνες




Ἀργεντινή — Τανγκὸ σὲ Παπικὴ Λειτουργία ἀπὸ τὸν
τότε καρδινάλιο καὶ νῦν Πάπα Φραγκίσκο!!!
Πηγή: http://aktines.blogspot.gr/2013/11/blog-post_2245.html
 
 
Ἡ παρουσίαση τέτοιων Βίντεο, θὰ εἶχε ἀξία, ἂν ἐπρόκειτο νὰ προκαλέσουν τὴν ἀπομάκρυνση (ἀποτείχιση) τῶν πιστῶν ΟΧΙ βέβαια ἀπὸ τοὺς Παπικούς, ποὺ ἔτσι κι ἀλλιῶς οἱ πιστοί –ὡς συνεπῆ μέλη τῆς Ἐκκλησίας– δὲν ἐπικοινωνοῦν, ἀλλὰ ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστὲς φίλους τους. 
 
 
 
Ἐφ' ὅσον τοῦτο ἐσεῖς τὸ θεωρεῖτε σχίσμα καὶ ἔξοδο ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, καὶ τὸ καταδικάζετε, πρὸς τί ἡ παρουσίαση τέτοιων Βίντεο;
 
 
 
Δὲν καταλαβαίνετε ὅτι αὐτὸ εἶναι πνευματικὰ «ἐγκληματικό», ἀφοῦ μὲ τέτοιες παρουσιάσεις ἐσεῖς κατακλύζετε καὶ ἐθίζετε τὸν κόσμο μὲ τέτοιες ἀπαράδεκτες εἰκόνες, καὶ ἔτσι παίζετε τὸ παιχνίδι τῶν Οἰκουμενιστῶν; 
 
 
 
Σὲ λίγο κανεὶς δὲν θὰ ἐξανίσταται σὲ τέτοιες Βίντεο, ἀκόμα κι ἂν γίνονται ἀπὸ Οἰκουμενιστὲς καὶ Ὀρθόδοξους, ἀφοῦ θὰ ἀποτελοῦν κάτι συνηθισμένο. 
 
 
 
Συντελεῖτε, λοιπόν, κύριοι τῶν Ἀκτίνων, σὲ αὐτὸ ποὺ ἔχει ὀνομαστεῖ Οἰκουμενιστικὸς Μιθριδατισμός. 
 
 
 
Τὸ κατανοεῖτε;
Π.Σ.
(Τὸ μικρὸ αὐτὸ σχόλιο ἐστάλη στὶς "ΑΚΤΙΝΕΣ", ἀλλὰ ὅπως ταν ἀναμενόμενο, δὲν τὸ δημοσίευσαν).

Σχόλια στο άρθρο του κ. Τάτση Ιω. "Φαναριώτικες αποτυχίες".




Τὸ ἄρθρο τοῦ κ. ωάννη Τάτση, θεολόγου

Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2013

Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ του π. Ευθυμιου ενωπιον των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ.

H "δικη" μαϊμου του ιερομοναχου Ευθυμιου Τρικαμηνα. 
Δηλωνει γιατι παρεστη στη "δικη". 
Το αγριο σφυροκοπημα του, στους Οικουμενιστες "δικαστες" του. 
Η ομολογια τους, οτι εχουν αλλη Πιστι απο την Πιστι της Ορθοδοξου Εκκλησιας. 
Δειτε, ακουστε και θαυμαστε εικονα ψευδεπισκοπων και Οικουμενιστων που ειρωνευονται οταν τους ελεγχουν και τους κατηγορουν ως Προδοτες, ενω ειναι προδοτες.
Ειναι δυνατον να αθωωναν εναν κατωτερο τους κληρικο, που ενω "απολογειται", τους "τριβει αγρια τη μουρη";


Η καρδια της Ελλαδος χτυπαει στην Κυπρο

H KYΠΡΟΣ 

                      ΕΙΝΑΙ 

                                      ΕΛΛΗΝΙΚΗ

 

Η Ανόρθωση (ομάδα της κατεχόμενης από τους Τούρκους, Αμμόχωστου) υποδέχθηκε την Φενερμπαχτσέ για το Challenge cup του βόλεϊ και οι φίλοι της κυπριακής ομάδας προσέφεραν αξέχαστες στιγμές υπερηφάνειας σε όσους είναι Έλληνες. 
Ας κάνει τον κόπο να δει το... βίντεο ο προκλητικός Ερντογάν που βγαίνει και δηλώνει ότι δεν υπάρχει κράτος που να λέγεται Κύπρος. 
Η Κύπρος υπάρχει και είναι ελληνική. 
Και όσο και αν οι ενδοτικές πολιτικές δεκαετιών την έχουν ματώσει, ζει και αναπνέει για τη στιγμή της ελευθερίας της. 
Δείτε το συγκλονιστικό βίντεο που ακολουθεί. 
Στο κατάμεστο γήπεδο της Ανόρθωσης, οι φίλοι της κυπριακής ομάδας κρατώντας 1.000 ελληνικές σημαίες ψάλλουν με πάθος τον Ελληνικό Εθνικό Ύμνο. 
Η συγκίνηση χτυπάει κόκκινο όταν σηκώνουν το κορεό που απεικονίζει το κατεχόμενο Βαρώσι... 
ΔΕΙΤΕ ΤΟ. 
Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

Αποτειχισι: OΔΟΔΕΙΚΤΕΣ ΟΛΩΝ, κληρικων και λαϊκων, ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και οχι οι πνευματικοι, και οι γερονταδες.

===================

Ισχύει για τους συγχρονους Επισκόπους και πιστούς το "Τιμή αγίου, μίμηση αγίου";

 


 

 
 
Τιμὴ ἁγίου καὶ μάρτυρος, εἶναι ἡ μίμηση τῆς ζωῆς του καὶ τῆς διδασκαλίας του.
 
 
 
 
Κι ὅμως οἱ σύγχρονοι πιστοί, μὲ πρώτους τοὺς ἐπισκόπους, πανηγυρίζουν στοὺς Ναούς, καὶ λιβανίζουν τοὺς Ἁγίους, καὶ ξελαρυγγίζονται ψάλλοντας καὶ ὁμιλώντας γι’ αὐτούς, ἀλλὰ πράττουν τὰ ἀντίθετα στὴν ἀντιμετώπιση θεμάτων Πίστεως!
 
 
 
 
Ἐπειδὴ προέχει τὸ θέμα τῆς ἀντιμετωπίσεως τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, παραθέτουμε κάποια χαρακτηριστικὰ ἀποσπάσματα ἀπὸ σχετικὲς μελέτες, γιὰ νὰ γνωρίσουν τὴ καθοδηγητικὴ στάση τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ, ὅσοι ἀδελφοί μας ἀγωνιοῦν γιὰ τὴν τηρητέα στάση ἀπέναντι τῶν αἱρετικῶν (καὶ κυρίως τῶν διακινούντων τὸν Οἰκουμενισμὸ Πατριαρχῶν, Ἐπισκόπων καὶ ἀκαδημαϊκῶν θεολόγων), ἀλλὰ οἱ πνευματικοὶ καὶ οἱ Ἐπίσκοποι τοὺς παραπλανοῦν, διδάσκοντας μιὰ ἄλλη ποιμαντικὴ στάση, ποὺ δὲν διδάσκουν οἱ Ἅγιοι καὶ ἡ διαχρονικὴ Εὐαγγελικὴ διδασκαλία τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας.


 
 
 
 Εἶναι γνωστό ὅτι ὁ ἅγ. Γρηγόριος ὑπερμάχησε τῶν ὀρθοδόξων δογμάτων ἐναντίον τῶν Βαρλαάμ καί Ἀκινδύνου, οἱ ὁποῖοι προσεπάθησαν νά διαδώσουν στήν Ἀνατολή τίς δυτικές αἱρέσεις περί κτιστῶν ἐνεργειῶν τοῦ Θεοῦ. Εἶναι ἐκεῖνος ἐπίσης ὁ ὁποῖος ὑπερμάχησε τοῦ μοναχισμοῦ εἰς τό θέμα τῆς νοερᾶς προσευχῆς, τῆς συγκεντρώσεως τοῦ νοῦ καί τῆς ἀναγωγῆς διά μέσου τῆς καρδιᾶς πρός τόν Θεόν, τά ὁποῖα ὁ Βαρλαάμ προσεπάθησε νά διαστρέψη.
 
 
 
 
Οἱ ἀγῶνες τοῦ ἁγ. Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ δέν ἐστράφησαν μόνον ἐναντίον τοῦ Βαρλαάμ καί τοῦ Ἀκινδύνου, ἀλλά καί ἐναντίον τοῦ Πατριάρχου Ἰωάννου τοῦ ΙΔ΄ τοῦ ἐπιλεγομένου Καλέκα.  Ὁ Καλέκας, μετά τή Σύνοδο τοῦ 1341, ἡ ὁποία ἐδικαίωσε τίς θέσεις τοῦ ἁγ. Γρηγορίου καί κατεδίκασε τίς αἱρέσεις τοῦ Βαρλαάμ, ἐστράφη ἐναντίον τοῦ ἁγ. Γρηγορίου, τόν ὁποῖο κατώρθωσε μέ διάφορες μηχανορραφίες καί τήν πολιτική ὑποστήριξι νά κλείση στήν φυλακή.
 
 
 
Ὁ Καλέκας ἐξέδωσε ἐγκύκλιον ἐπιστολή μέ τήν ὁποία ἀναθεματίζει τόν ἅγ. Γρηγόριο καί τούς ὁμόφρονάς του. Αὐτή περιεῖχε, μεταξύ ἄλλων καί τά ἑξῆς:
«Τόν Παλαμᾶν καί τούς ὁμόφρονας αὐτοῦ, ...τολμήσαντας ἀκανονίστως καί ἀκρίτως ἀποκόψαι τό μνημόσυνόν μου, τῷ ἀπό τῆς ζωαρχικῆς καί ἁγίας Τριάδος δεσμῷ καθυποβάλλομεν, καί τῷ ἀναθέματι παραπέμπομεν. Ἡ ὑπογραφή Ἰωάννης ἐλέῳ Θεοῦ ἀρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως νέας Ρώμης καί οἰκουμενικός πατριάρχης» (P.G. 150, 863D).
 
 
 
Βλέπουμε λοιπόν ὅτι ὁ ἅγ. Γρηγόριος, λόγῳ τῶν αἱρετικῶν φρονημάτων τοῦ Πατριάρχου Ἰωάννου Καλέκα, διέκοψε τό μνημόσυνό του πρό συνοδικῆς κρίσεως. Αὐτό ἦτο μία ἀπό τίς αἰτίες πού ἐξεδόθη ἐναντίον του ὁ ἀναθεματισμός «...τολμήσαντας ἀκανονίστως καί ἀκρίτως ἀποκόψαι  τό μνημόσυνόν μου...».
 
 
 
 
Πρέπει νά σημειωθῆ ὅτι, τότε πού  ὁ ἅγιος Γρηγόριος διέκοψε τήν μνημόνευσι τοῦ Πατριάρχου, ὁ Καλέκας δέν εἶχε καταδικασθῆ ἀπό Σύνοδο, ὁ δέ Ἅγιος δέν εἶχε χειροτονηθῆ Ἐπίσκοπος, ἀλλά ἦτο ἁπλός ἱερομόναχος τοῦ ἁγ. Ὄρους. Φαίνεται πώς τήν ἀπόφασι αὐτή τοῦ ἀναθεματισμοῦ τοῦ ἁγίου τήν ὑπέγραψαν καί ἄλλοι Ἐπίσκοποι, μεταξύ τῶν ὁποίων καί ὁ Πατριάρχης Ἀντιοχείας Ἰγνάτιος, ὁ δέ ἅγιος δέν τήν ἐτήρησε, ἀλλά κατ’ ἰδίαν συνέχισε νά λειτουργῆ (P.G. 150, 880D).
 
 

Επιτελους, ΕΝΑΣ μιλησε. Οι αλλοι 79 ...ΧΟΝΤΡΟΠΕΤΣΟΙ, που ειναι, που βοσκουν, στα ....χλοερα τους λιβαδια;


 

Επιστολή Μητροπολίτου Κυθήρων Σεραφείμ, περί του ζητήματος της “εικαζoμένης συναινέσεως”













  Ἐν Κυθήροις τῇ 12ῃ Νοεμβρίου 2013



Πρός
Τήν Ἱεράν Σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος
Ἰωάννου Γενναδίου 14
115 21 Ἀθήνας




Μακαριώτατε ἅγιε Πρόεδρε,
Σεβασμιώτατοι ἅγιοι Συνοδικοί Σύνεδροι,


Εὐσεβάστως προάγομαι, μετά τήν λῆψιν τῆς ὑπ΄ἀριθ.4035/1778/26-9-2013 Σεπτῆς Ἐγκυκλίου τῆς Ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου«περί τοῦ ζητήματος τῆς «εἰκαζομένης συναινέσεως», συμφώνως τοῖς Ν.3984/2011 καί 4075/2012»  δι΄ἧς κοινοποιεῖται εἰς ἡμᾶς ἡ ἐν τῇ Συνεδρίᾳ τῆς 31ης τοῦ μηνός Αὐγούστου ἐ.ἔ. ληφθεῖσα σχετική Ἀπόφασις τῆς ἀπελθούσης Δ.Ι.Σ., νά θέσω ὑπό τήν ἔμφρονα κρίσιν Ὑμῶν τούς ἀκολούθους προβληματισμούς ἐπί τοῦ συνέχοντος τό ἡμέτερον Ποίμνιον καί ἐν γένει τό Ὀρθόδοξον Χριστεπώνυμον Πλήρωμα λίαν σοβαροῦ καί φλέγοντος θέματος τούτου.


 

1.Τήν ἐπίμαχον διάταξιν περί «εἰκαζομένης συναινέσεως» τοῦ Ν.3984/2011 περί τῶν μεταμοσχεύσεων καί τῆς δωρεᾶς ὀργάνων, ἀντικαταστήσαντος τόν παλαιότερον Ν.2737/1999, διώρθωσεν ὁ νομοθέτης διά τροπολογίας διά τοῦ Ν.4075/2012, εἰσαχθείσης τῆς ἐννοίας τῆς οἰκογενειακῆς συναινέσεως (ἄρθρ.55, παρ.4 ΦΕΚ 86, τεῦχ.Α΄, 11-4-2012) καί προστεθείσης εἰς τήν ἀρχικήν διατύπωσιν  τοῦ Ν.3984 (ἄρθρ.9, παρ.2) : «η αφαίρεση ενός ή περισσότερων οργάνων από ενήλικο θανόν πρόσωπο πραγματοποιείται εφόσον, όσο ζούσε δεν είχε εκφράσει την αντίθεση του» τῆς περιοριστικῆς προτάσεως: «και κατόπιν συναίνεσης της οικογένειάς του».




Κατά ταῦτα ἡ «εἰκαζομένη συναίνεσις» ἰσχύει, ἐν ᾗ περιπτώσει δέν ὑπάρχει οἰκογένεια ἤ οἰκογενειακόν περιβάλλον εἰς «τό θανόν ἐνήλικο πρόσωπο», τό ὁποῖον ἐν τῇ ζωῇ του δέν εἶχε ἐκφράσει τήν πρός τοῦτο ἀντίθεσίν του, ἤ δέν ἰσχύει, ἐάν διά τοῦτο  ὑπάρχῃ συναίνεσις τῆς οἰκογενείας του, χωρίς ὅμως σαφῶς νά δηλοῦται ἐν τῇ τροπολογίᾳ τό ἀπαραίτητον καί τό «ἧς οὐκ ἄνευ» τῆς οἰκογενειακῆς συναινέσεως. Οἱ δύο οὗτοι πολιτειακοί νόμοι προασπίζονται τῆς εἰκαζομένης συναινέσεως καί τῆς οἰκογενειακῆς συναινέσεως, ἀλλά παρακάμπτουν τήν προσωπικήν συναίνεσιν τοῦ ἀνθρώπου , τήν ὁποίαν ἀείποτε σέβεται, προϋποθέτει καί ὑποστηρίζει ὁ αἰώνιος καί ἀναλλοίωτος Θεῖος Νόμος τῆς θεοπαραδότου καί ἀμωμήτου ἡμῶν Ὀρθοδόξου Χριστιανικῆς Πίστεως. 





2.Ἀτυχῶς καί σκοπίμως ἡ κειμένη νομοθεσία ἐκλαμβάνει ὡς αὐτονόητον τήν προσωπικήν συναίνεσιν, μή ἐκφρασθείσης ἐν τῷ βίῳ τῆς διά τοῦτο ἀντιθέσεως. Ὅμως τοῦτο, Μακαριώτατε καί ἅγιοι Συνοδικοί Πατέρες, φαλκιδεύει τό θεῖον δῶρον καί δικαίωμα τοῦ αὐτεξουσίου καί τῆς ἐλευθέρας βουλήσεως τοῦ ἀνθρώπου, μεθ΄οὗ ἐπλάσθη ὑπό τοῦ Θείου Δημιουργοῦ. Ἔχει τό δικαίωμα ὁ ἄνθρωπος  ἐν ὅσῳ ζῆ, ποιῶν χρῆσιν τοῦ αὐτεξουσίου του, νά πραγματοποιήσῃ τήν δωρεάν ἑνός ἐκ τῶν διπλῶν ὀργάνων του (π.χ. πνευμόνων, νεφρῶν), ἐφ΄ὅσον δέν κινδυνεύει ἡ ζωή του, ἤ νά ὁρίσῃ αὐτοβούλως τήν ἔγκαιρον ἀφαίρεσιν ἑνός ἤ περισσοτέρων ὀργάνων του, ἐν ᾗ περιπτώσει συμβῇ δι΄ἀπροόπτου περιστατικοῦ ἀκαριαίως ὁ θάνατος, ὁ καρδιακός καί ὄχι ὁ καλούμενος «ἐγκεφαλικός» θάνατος, δηλαδή ἡ ὁριστική διακοπή τῆς ζωῆς, ἡ ὁποία συνεπάγεται κατά τήν ὀρθόδοξον χριστιανικήν ἀνθρωπολογικήν θεώρησιν τήν ἔξοδον τῆς ψυχῆς ἐκ τοῦ σώματος, καί θά ἔχῃ πολλήν παρά Κυρίου εὐλογίαν καί ἀμοιβήν, ἐάν τοῦτο ἐλευθέρως καί αὐτοπροαιρέτως πράξῃ ἤ προνοήσῃ περί αὐτοῦ, διότι θά καταδειχθῇ διά τοῦ τρόπου αὐτοῦ ἡ θεομίμητος καί ἔμπρακτος ἀγάπη αὐτοῦ πρός τόν πάσχοντα καί ἐμπερίστατον συνάνθρωπόν του. Θά ἀναδειχθῇ οὕτω πως ἄξιος μιμητής τοῦ «ὥσπερ πελεκάν  τετρωμένου τήν πλευράν Αὐτοῦ Λόγου καί ζωώσαντος τούς Αὐτοῦ θανέντας παῖδας, ἐπιστάξαντός τε τούς ζωτικούς Αὐτοῦ κρουνούς» Σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, ὑπό σωτηριολογικήν, βεβαίως, ἔννοιαν.

Παρά ταῦτα δέ, ἀπό τοῦ σημείου αὐτοῦ, τῆς ἐλευθέρας δηλονότι καί ἀβιάστου δόσεως ὀργάνων τοῦ σώματος, μέχρι τῆς αὐθαιρέτου, ἄνευ τῆς ἐκπεφρασμένης προσωπικῆς συναινέσεως ἀφαιρέσεως αὐτῶν, ὑφίσταται τεραστία καί χαώδης διαφορά ˙ τό ἕν τοῦ ἄλλου ἀπέχει «καθ΄ὅσον ἀπέχουσιν ἀνατολαί ἀπό δυσμῶν»[1]. Κατά τόν Θεῖον Ἀπόστολον Παῦλον «ἕκαστος  καθώς προαιρεῖται τῇ καρδίᾳ, μή ἐκ λύπης ἤ ἐξ ἀνάγκης˙ ἱλαρόν γάρ δότην ἀγαπᾷ ὁ Θεός».[2]


Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2013

ΓΚΕΜΙΑΣΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ

O δεσποτης της εκκλησιας των ΜΑΤ και των ΡΟΠΑΛΩΝ της Καστοριας πλαστογραφει την Ασκητρια Μοναχη Oσια Μυρτιδιωτισσα, σε λαϊκη Αγια Σοφια.
Μαζι του και ο Σιγονταροοικουμενιστης π. Γεωργιος Μεταλληνος

Kαταρρίπτονται 
ολα τα ψέμματα των ρασοφόρων
της Αστυνομοκρατούμενης 
και ΜΑΤοκρατούμενης
"Εκκλησίας" της Ελλάδος
==========================================================


« γία Σοφία » σία Μυρτιδιώτισσα;






Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ  

ΩΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ


ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ 
 
ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ 


ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ



Μία μεγάλη εθύνη το γιογράφου

Στν σύνδεσμο http://hsir.org/p/jjc χουν ναρτηθε, π τν πίσκοπο Γαρδικίου κ. Κλήμεντα, σημαντικς καταθέσεις γι να πολ σοβαρ κκλησιαστικ θέμα, τ ποο χει προκύψει κα ναπόφευκτα χει εκονολογικς προεκτάσεις, φ’ σον ρθόδοξη Εκονογραφία εναι ταγμένη στν πηρεσία τς κκλησίας, ποία εναι «στλος κα δραίωμα τς ληθείας», κατ τν Ἀπόστολο Παλο.

Διαβάζουμε λοιπν στν φειλομένη ατή, πως πιστεύουμε, κα ναγκαία κατάθεση, ποία τοποθετε τ πράγματα στν ρθή τους βάση κα τ ξς:

«Στ σχετικ λικ πο κυκλοφορε (κείμενα, εκόνες κλπ.), πάρχει πίμονος παρουσίασις τς γίας ς πλς λαϊκς, ς Σοφίας, χωρς ν ναγνωρίζεται ἡ Μοναχικ διότης τς σίας Γεροντίσσης κα χωρς καμμία πολύτως ναφορὰ στ Μοναχικ νομα Ατς, τ.. Μυρτιδιώτισσα...

γία Γερόντισσα εχε πλήρη συνείδησι κα συναίσθησι τς Μοναχικς ἰδιότητός της κα το Μοναχικο νόματός της, στε ν παιτήση ν δοθ ατὸ σ παιδ πο θ γενντο μετ τν πρς Κύριον κδημία της…».

* * *





πειδ τ θέμα ατ μς χει πασχολήσει στν εκονολογική του διάσταση, ἐδ κα μερικ χρόνια (π τότε πο γι πρώτη φορ εδαμε, μ δυσάρεστη, ὁμολογομε, κπληξη, σ κθεση Εκόνων τν «γία Σοφία»), ς μς πιτραπεῖ ν καταθέσουμε, γι πρώτη φορά, να σημεο εαρέσκειας τς σίας γι τν Ἱερ Εκόνα της ς σίας Μυρτιδιωτίσσης, χι σφαλς γι τν τεχνική της ρτιότητα, λλ διότι τν παρουσιάζει μ Μοναχικ νδυμασία κα μ τ Μοναχικό της νομα.





Μετ π ντολ πο δεχθήκαμε π τν Σεβασμιώτατο Πνευματικό μας Πατέρα, Μητροπολίτη Ώρωπού κα Φυλς κ. Κυπριανό, τ 2001 ξιωθήκαμε ν γιογραφήσουμε τν σία.

προβληματισμός μας ταν ντονος γι τ πς πρεπε ν παρουσιάζεται στν Εκόνα της, φ’ σον εναι γνωστ π τν Βίο της ὅτι δν φοροσε τ Μοναχικά της νδύματα, προτιμώντας ν συνεχίζει κα μετ τν Κουρά της τ θλημα τς ελογημένης δι Χριστν Σαλότητος.

περίσχυσε στόσο τ τι ο γιοι στς ερές τους Εκόνες δν πρέπει ν στορονται πως σαν («φωτογραφικά»), πργμα πο γίνεται κα δν εναι βεβαίως πορριπταο στν θρησκευτικ ζωγραφική, λλ πως θ εναι («ν τ αωνιότητι»), κφράζοντας τσι ναργς τν σχατολογικ χαρακτρα τς ρθόδοξης Εκονολογίας.

Γι τν λόγο ατ σία στολίστηκε μ διαιτέρως περιποιημένη Μοναχικ νδυμασία, πολαμβάνοντας τοιουτοτρόπως στν Εκόνα της κενο πο κουσίως, μ «πλήρη συνείδησι κα συναίσθησι» στερήθη, γι τν γάπη το Χριστο, στν πίγεια ζωή της.

* * *





Εκόνα γιογραφήθηκε σ Μετόχι τς Μονς μας κα ταν, μ τν Χάρη το Θεο, τελείωσε γιογράφηση μεταφέρθηκε στν Μον κα παραδόθηκε στν Σεβασμιώτατο.

Παρατηρήσαμε κάποιο νδοιασμ στν κφρασή του, ταν πρωτοαντίκρυσε κα σπάστηκε τν Εκόνα.

χοντας διος ζήσει π κοντ τν σία, διατηροσε στν μνήμη του τν σκητική, τημέλητη παρουσία της. Εκόνα δειχνε κάτι «λλο», συνήθιστο…Εγενικός κα διακριτικός, πως πάντοτε, Σεβασμιώτατος δν βιάστηκε ν μιλήσει, ν παρατηρήσει, ν λέγξει. πλς φησε ν διαφανε κάπως προβληματισμός του κα δωσε ντολ ν τοποθετηθε τ Εκόνισμα στν γία Τράπεζα το Καθολικο τς Μονς, γι 40 μέρες, σύμφωνα μ τν πάρχουσα εσεβ παράδοση.





Τν λλη μέρα, μετ τν θεία Λειτουργία, σήμανε τ καμπανάκι. Στν ἔκτακτη σύναξη τς δελφότητος Σεβασμιώτατος, μ φανερ τν νθουσιασμὸ κα τν συγκίνηση στ πρόσωπό του, νακοίνωσε τί το εχε συμβε κενο τὸ πρωϊνό.

ταν εσλθε στ ερ Βμα κα προσκύνησε τν γία Τράπεζα, πρε προσευχόμενος στ χέρια του τν Εκόνα τς σίας γι ν τν σπαστε.

δια μφιβολία κανε τν λογισμό του ν διστάζει κα ν πορε, πως μς επε, κα ν ντείνει τν προσευχή του γι τ θέμα ατό.

Τότε μία θαυμάσια οράνια εωδία ξλθε π τν Εκόνα κα τν περιέβαλε.

Σεβασμιώτατος προσεκτικς και ταπεινός, ς συνήθως, δν δέχθηκε, λλά κα δν πέρριψε τ σημεο, μόνο πόρησε γι τ συμβάν.

Παρακολούθησε τν θεία Λειτουργία προσευχόμενος, κοινώνησε τ χραντα Μυστήρια κα βγαίνοντας π τ ερό, πγε ν σπαστε πάλι τν σία Γερόντισσα.

δια εωδία, ατ τ φορ πι ντονη, τν λλοίωσε τν «καλήν αλλοίωσιν» κα τν πληροφόρησε, πως μς επε, γι τν εαρέσκεια τς γίας Γεροντίσσης γι τν Εκόνα της, διασκεδάζοντας λους τος λογισμος μφιβολίας πο εχε κα χαρίζοντάς του τν ασθηση τς παρουσίας κα τς προστασίας τς σίας…

* * *





Στν μπεριστατωμένη Εκονολογική Μελέτη το Καθηγητο Δημ. Ι. Τσελεγγίδη « χαρισματικ παρουσία το πρωτοτύπου στν Εκόνα του, κατ τν Εκονολογία τς κκλησίας», μεταξ λλων σημαντικν, ναφέρονται κα τ

ξς:

«... ρθόδοξη Εκονογραφία νταποκρινόμενη στ θεολογία τς κκλησίας πιχειρε μ τν τεχνοτροπία της ν ασθητοποιήσει τν παρουσία τς ἄκτιστης θείας Χάρης κα νέργειας στς Εκόνες τν θεωμένων μελν της. Μ τν τρόπο ατν ρθόδοξη Εκόνα νταποκρίνεται στν λήθεια τν προσώπων τς ῾῾καινς κτίσεως᾽᾽ πο εκονίζει, φο προσπαθε κα τν στορικότητα τν

εκονιζομένων προσώπων ν βεβαιώσει κα τν διάσπαστανωμένη μ ατὰ θεία Χάρη ν κφράσει…

...Μ τν εκονογράφηση τν γίων, κκλησία προβάλλει στος πιστούς της τν προσωπικ ταυτότητα τν δοξασμένων μελν της... »

* * *





π τ νωτέρω κα μ σκοπ ν ποτραπε σύγχυση πο πικρατε στ συγκεκριμένο θέμα, λόγ κα τς εκονολογικς παραπληροφόρησης, προέκυψε ἡ ἀναγκαιότητα τς ναφορς ατς.

πιλογ το πότιτλου: «Μία μεγάλη εθύνη το γιογράφου», προτιμήθηκε γι ν γίνει κατανοητ τ πόσο φείλει γιογράφος ν βασανίζει τν κάθε πιλογή του, φ’ σον κατ τν σοφ Σολομντα, «ξύθυμος πράσσει μετά βουλίας, ἀνήρ δ φρόνιμος πολλ ποφέρει» (Παροιμ. 14: 17).





ρωτηματικός τύπος : «γία Σοφία» σία Μυρτιδιώτισσα; πιλέχθηκε συνειδητά, στε ν γίνει μφανς χι τ λεγκτικό, λλά τ συναδελφικ πνεμα, μ τ ποο γράφησαν τ νωτέρω, πευθυνόμενα μ γάπη στος συναδέλφους Ἀγιογράφους, σύμφωνα μ τ «δίδου σοφ φορμήν, κα σοφώτερος σται· γνώριζε δικαί, κα προσθήσει το δέχεσθαι»…





Μον. γ. Γαβριήλ

πεύθυνος το γιογραφείου

τς ερς Μονς τν γίων Κυπριανο κα ουστίνης

Φυλς ττικς

Παρεκκλήσιον πρς τιμν τς σίας Μυρτιδιωτίσσης τς σκητρίας,

στν ερ μονη.

Ιδου και το σημερινο δημοσιευμα 

των Οικουμενιστων 

και των Σιγονταροοικουμενιστων.

 

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου