Σάββατο, 9 Νοεμβρίου 2013

Προς αυτους που κατασκευασαν μια επιλεγμενη μορφη καποιας ...πιστεως που την ονομαζουν "ορθοδοξη"!!!

Η ΜΑΓΑΡΙΣΜΕΝΗ ΖΥΜΗ 

ΤΩΝ ΓΚΡΕΜΙΣΤΑΔΩΝ 

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΣΙΡΑΚΙΩΝ ΤΟΥΣ







Ρωταμε τους παρανοϊκους και ανοητους και μεθυσμενους "γνωστες" της ....Αληθειας, που πιστευουν οτι παιρνουν την Ζυμη του Κυριου και δεν παιρνουν ανακατεμενον ΜΟΛΥΣΜΟΝ και ΜΑΓΑΡΙΣΜΟΝ, με διαφορα παραμυθια που αραδιαζουν για να ανακηρυξουν καποιους γερονταδες τους, ως "νεοαγιους" της Οικουμενιστικης τους "εκκλησιας της Παναιρεσεως".

Αν ο Μεγας Αθανασιος εβγαινε και ελεγε οτι η Αρειανικη Αιρεσι, ειναι αδελφη Εκκλησια και εντεταγμενη στην Αδιαιρετη Εκκλησια του Χριστου, θα λεγατε, οτι ο Μεγας Αθανασιος δεν ειναι Αιρετικος, oπως δεχεσθε και ως μη Αιρετικο τον πατριαρχη σας, Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο, απο τα χερια του οποιου λαμβανετε καθε φορα μολυσμον και μαγαρισμον και ετσι καθιστασθε και εσεις μολυσμενοι και μαγαρισμενοι;

Απαντηστε, μπορειτε να απαντησετε;

Σιγα να μην απαντησετε.....

Iδου η δοξα της Εκκλησιας των Κατακομβων της Σερβιας. Μακρυα απο τους μολυσμενους ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ ρασοφορους του σερβικου "πατριαρχειου".

Εις πολλά έτη, Δέσποτα Αρτέμιε!

Απο τα ονομαστήρια 

του Μητροπολίτου

Ράσκας και Πριζρένης κ. Αρτεμίου

Πηγή: "Κατάνυξις"

Ἀκολουθοῦν πρόσφατες φωτογραφίες  (20/10/13 μὲ τὸ π. ημερ.)
τοῦ Σεβασμιώτατου μετὰ  ἱερομονάχων, κληρικῶν καὶ χιλιάδων λαϊκῶν ποὺ τὸν ἀκολουθοῦν πιστὰ σἐ  αὐτὴ τὴν "ἔξοδο" ἀπὸ τὴν Οἰκουμενιστοκρατούμενη Σύνοδο τῆς Σερβικῆς Τρόϊκας καὶ τὴν παύση τοῦ Μνημοσύνου τοῦ Πατριάρχη Εἰρηναίου, ποὺ δήλωσε μὲ καμάρι ὅτι εἶναι "Οἰκουμενιστής"(!)
Εὐχόμαστε υἱϊκά, ὁ Κύριος νὰ τοὺς ἐνισχύει ὥστε νὰ κρατήσουν τὴν Ἱερὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας γιὰ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς συμπορευόμενους μὲ τὸν Οἰκουμενισμό, ποὺ ὁ πνευματικὸς Πατέρας τοῦ Σεβασμιωτάτου Ἀρτεμίου, ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς, ἐνῶ ἡ αἵρεση ἦταν ἀκόμα στὰ πρῶτα στάδιά της, τὴν χαρακτήρισε Παναίρεση!




Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου 2013

Αποτειχισι: H στασι μας απεναντι στην Παναιρεσι του Οικουμενισμου θα καθορισει ή την σωτηρια μας εις ζωην αιωνιον ή την καταδικη μας εις κολασιν αιωνιον. Αυτα λενε οι ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.

Της αγαπολογίας το Παραμιλητό 

 

και του Οικουμενισμού το Τσουνάμι







του Θεολογου κ. Νικολ. Πανταζη 

απο την Αυστραλια




Αγαπητέ μου π. Ανδρέα (και κάθε Ορθόδοξε Ιερέα)



Δεν γνωριζόμαστε. Ακούω τις ομιλίες σου στο διαδύκτιο από την μακρυνή Αυστραλία και θαυμάζω το χάρισμα που σου ενέσπειρε ο Τριαδικός μας Θεός. Με τη ιερά τέχνη της φιλολογίας και την αγία επιστήμη της Ποιμαντικής και όχι Ακαδημαϊκής Θεολογίας, πλέκεις τα θεία νοήματα και κεντάς τα λόγια να αγγίζεις τις αιώνιες ψυχές που σ΄ ακούνε και όφελος να βρούνε. Αλλά, πατέρα μου Ανδρέα. Αλλά...



Κρίνεσαι. Εξετάζεσαι. Δεν σ΄ ακόυω να μιλάς εναντίον της φρικτής παναιρέσεως του Οικουμενιμού που μολύνει και δηλητηριάζει μύριες ανύποποτες ψυχές που σε ακολουθούν, που σε ακούν και εμπιστεύονται το αγαθό σου λόγο. Δεν σ' ακούω να πολεμάς την αίρεση, την πλάνη και την αποστασία, ιδίως μέσα στην Εκκλησία. Δεν σε βλέπω να επιτίθεσαι, να στηλιτεύεις την επάρατη εκκοσμίκευση. Πρόσεξε. Δεν σε κατηγορώ, δε σε καταδικάζω.  Μοιράζομαι μαζί σου την ανησυχία μου, την ταραχή μου, την απογοήτευσή μου.










Τόσα νειάτα σε ακούνε. Τόσες ψυχές σε εμπιστεύονται. Και μπερδεύονται και ζημιώνονται ανεπανόρθωτα από τους εδώ "ποιμένες" του εξωτερικού, που τόσο απροκάλυπτα διαφημίζουν τη διαβολική "ενότητα" με το ψέμα, την συνύπαρξη με το σκότος. Και σου λένε, "όλοι το ίδιο είμαστε, παιδιά του Ενός Θεού είμαστε. Μία εκκλησία είμαστε, μία πίστη με διαφορετική έκφραση, διαφορετική οπτική γωνία." Κατά τ' άλλα, σου λένε, "κάνουμε (τυφλή κι' αρρωστημένη) υπακοή στη προϊσταμένη μας αρχή. ΑΡΧΗ ΩΔΙΝΩΝ. Αρχή ηδονής που απορρέει από μετέωρα βήματα μαγικού αιφνιδιασμού πελαργών και δειλών πτηνών που δεν κάνουν ούτε για "πούπουλα".



Και αναγνωρίζουν τον Πάπα ως "κανονικό επίσκοπο της εκκλησίας μας, άνθρωπο της Αγίας Τριάδος, της προσευχής, της άκρας ταπεινώσεως και αφοσιώσεως στην πνευματική, φευ, ζωή". Λες, και χαθήκαν τα εξαίρετα Αγιοπνευματικά Παραδείγματα και Πρότυπα προς μίμηση, που έχει τόσο απλόχερα και υπεράφθονα η Αγία Ορθοδοξία μας να παρουσιάσει.



Οι ανομες και παρανομες πραξεις του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου τελειωμο δεν εχουν. Οι χριστωνυμοι ρασοφοροι και μη δεν τα βλεπουν, δεν τα ακουν; Και δεν αηδιαζουν;

--------------------------------------------------------------

Χορηγία 50.000ευρω 

από το Οικουμενικό Πατριαρχείο,

για το νέο γήπεδο της ΑΕΚ.


Ο Μισελληνας Καταληψιας του θρονου της Κωνσταντνουπολεως Βαρθολομαιος ....πεταει τα λεφτα του Ελληνικου λαου και των πιστων ελεημονων ανθρωπων, στα γηπεδα και στις ποδοσφαιρικες ομαδες. 
Ενω ο Ελληνικος λαος λιμοκτονει και σπευδει νηστικος στους καδους των απορριματων για να κορεση την πεινα του και πανω απο 5000 συνελληνες μας αυτοκτονησαν και καθημερινα αυξανει ο αριθμος τους - μολις χθες αυτοκτονησε στρατηγος απο την Κρητη - ο Μαχαραγιας του Βοσπορου που ζει σαν Σουλεϊμαν και σαν Αφρων Πλουσιος - κυριολεκτικα!!!- σκορπαει τα ιερα χρηματα στις ποδοσφαιρικες ομαδες με απεσταλμενο του τον διαβοητο ελεω Χριστοδουλου μητροπολιτη Δραμας Παυλο, τον θρασυτατο "δικαστη" και "καταδικαστη"  του ιερομοναχου π. Ευθυμιου Τρικαμηνα.
Ομοιος ομοιω.




Ο κυριος αυτος - που λεγεται οτι κραταει σε τραπεζες περι τα 70 εκατομμυρια ευρω για την ...μετα θανατον ζωη του!!!! - και σημερα ζει ....ζωη και κοτα, γυρνοφερνοντας τα πατριαρχεια και τις εκκλησιες σε πολυημερες εκδρομες και ταξιδια αναψυχης και πολυεξοδες φαραωνικες υποδοχες και φιλοξενιες, συνοδευομενος απο επιλεγμενη ολοκληρη κομπανια παρακοιμωμενων ρασοφορων, χρεωνοντας τα με χιλιαδες ευρω σε αυτην την δυσκολη περιοδο που διανυουμε, σκορπαει αφειδως τηδε κακεισε τα ιερα χρηματα οπως εκαμε αυτες τις μερες με την ποδοσφαιρικη ομαδα της ΑΕΚ που της εδωσε 50.000 ευρω.



Ποσες νηστικες οικογενειες θα μπορουσαν να χορτασουν με αυτα τα χρηματα;
Και πως διασκορπιζονται κατ' αυτον τον αφρονα και παρανοϊκον τροπον τα ιερα χρηματα της Εκκλησιας;
Γιατι ασφαλως και δεν ειναι χρηματα της τσεπης του, αλλα χρηματα των ταμειων της Εκκλησιας, ιερα χρηματα που διδει απο το υστερημα του ο πτωχος λαος.
Οταν γραφουμε εμεις και φωναζουμε συνεχως - και ειμαστε το μοναδικο ιστολογιο που δεν του χαριζει τιποτα, ενω τα αλλα τα χριστιανουλικα δεν γραφουν γιατι φοβουνται τις ασφαιρες καταρες και τις αλογιες του - οτι εκει επανω στο Φαναρι δεν ζει ο ....αρχιπενης των του Χριστου πενητων αλλα ο ΖΑΜΠΛΟΥΤΟΣ ΜΑΧΑΡΑΓΙΑΣ του ΒΟΣΠΟΡΟΥ. 





Ο εν λογω Παγκακιστος και Πανραδιουργος ρασοφορος του Φαναριου, διαχειριζομενος αποκλειστικα ο ιδιος ολα τα οικονομικα του πατριαρχειου, χωρις ουδεποτε να αποδιδει καποιον απολογισμο για να δη και ο λαος, πού κατανεμονται τα χρηματα του, αλλα και οι Ελληνικες κρατικες χρηματοδοτησεις, ειναι τελειως, μα τελειως ανεξελεγκτος.




Κατα τα αλλα για μερικους ηλιθιοχριστιανουληδες, ειναι .....ο αρχιπενης των του Χριστου πενητων και διερχεται ασχημα στο θερετρο των Θεραπιων της πανοραματικης επταλοφου Πολεως.
Αληθεια;
Υπαγετε οπισω μας ....Σαταναδες!!!!  
Δητε την εξωφρενικη ειδησι:

Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2013

Αποτειχισι: Mια απαντησι στην προκλησι των Σιγονταροοικουμενιστων

Απάντηση π. Ευθ. Τρικαμηνά στον π. Π. Δημητρακόπουλο για την Ημερίδα περί Αποτειχίσεως





Περιοχή Ἀμπελακίων, 28/10/2013

   Σεβαστέ καί ἀγαπητέ π. Παῦλε χαῖρε ἐν Κυρίῳ.

Σήμερα, πού ἀπεφάσισα τελικά νά σᾶς ἀπαντήσω στήν ἀπό 30/9/2013 πρός ἐμέ ἐπιστολή σας, εἶναι ἡ ἐθνική ἐπέτειος τῆς 28ης Ὀκτωβρίου. Ἐπιστρέφοντας λοιπόν τό πρωΐ ἀπό τήν ἀγρυπνία τῆς ἁγ. Σκέπης τῆς Παναγίας μας καί προκειμένου νά μήν νυστάξω ὁδηγώντας ἄκουγα τόν ραδιοφωνικό σταθμό τῆς Μητροπόλεως Πειραιῶς, ὁ ὁποῖος παρουσίαζε ἕνα ἀφιέρωμα στήν ἐποποιΐα τοῦ 1940.
Σκέφθηκα λοιπόν ὅτι ἄν οἱ σημερινοί Ἐπίσκοποι καί κληρικοί εἴχαμε τήν μισή ἀνδρεία καί αὐταπάρνησι καί διαθέταμε τόν μισό ἡρωϊσμό ἀπό αὐτόν πού ἐπέδειξαν οἱ ἀγωνιστές πατριῶτες τῆς ἐποχῆς ἐκείνης καί μάλιστα γιά τά θέματα τῆς πίστεως, ἀσφαλῶς θά εἶχε ἀποκατασταθῆ ἡ ὀρθόδοξος πίστις καί ἡ σημερινή ἐπίσημος Ἐκκλησία θά ἐβάδιζε τήν ὁδό τῶν μεγάλων ἁγίων Πατέρων καί οἰκουμενικῶν διδασκάλων, οἱ ὁποῖοι ἀσφαλῶς ἐπέδειξαν σέ ἀνάλογες περιπτώσεις αἱρέσεων αὐτό τό ὀρθόδοξο καί μαρτυρικό φρόνημα.
 
 
 
 
Ἀλλά τελικῶς ἀπό ὅ,τι φαίνεται, ὅλοι μας σήμερα (καί πρῶτοι οἱ Ἐπίσκοποι) δέν ἀνήκουμε στούς ἀετούς τῆς περιόδου ἐκείνης, οὔτε πολύ περισσότερο στούς Πατέρες, οἱ ὁποῖοι μᾶς διεφύλαξαν διαχρονικά τήν Ὀρθοδοξία, ἀλλά ἀνήκουμε στά κατοικίδια ἐκεῖνα πτηνά μέ τά ὁποῖα συνηθίζουν νά παρομοιάζουν συχνά τούς δειλούς καί βολεμένους.
Συγχωρέστε μου ἐκ τῶν προτέρων τήν αὐστηρότητα, ἀλλά εἰλικρινά, δέν μπορῶ νά κατανοήσω τόν λόγο γιά τόν ὁποῖο παρουσιάζουμε ὅλους αὐτούς τούς ἡρωϊκούς ἀγῶνες τῶν πατέρων μας, τήν στιγμή πού ἐμεῖς, γιά τά θέματα τῆς πίστεως καί τήν προδοσία τῆς Ὀρθοδοξίας, ζητοῦμε ὑπεκφυγές καί προσπαθοῦμε μέ κάθε τρόπο νά ἀλλοιώσωμε τό μαρτυρικό καί θυσιαστικό πνεῦμα τῆς Ὀρθοδοξίας, προκειμένου νά διατηρήσωμε τίς θέσεις καί τά ἀξιώματά μας καί νά συμβαδίσωμε μέ τό πνεῦμα τῆς Ν. Ἐποχῆς.
 
 
 
 
 
Εἰς τό σημεῖο αὐτό θέλω νά τονίσω μέ λύπη τήν παρακάτω διαπίστωσι. Ἄν διαθέταμε κάποια ἴχνη ἀνδρείας τῶν πατριωτῶν τῆς ἐποποιΐας τοῦ ’40, καί ἄν ὑποτεθῆ ὅτι ὁ κανόνας τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου ἦτο δυνητικός (ὅπως ἰσχυρίζεσθε), καί ἄν πάλι ὑποτεθῆ ὅτι καί ἡ ἁγ. Γραφή μᾶς προέτρεπε εἰς τόν ἐφησυχασμό καί τήν ἀναμονή μέχρις ἀποφάσεως τῆς Συνόδου, καί ἄν, ἐπί πλέον, καί οἱ Πατέρες μᾶς ἐδίδασκαν αὐτήν τήν τακτική ἐν καιρῷ αἱρέσεως καί τήν ὑπαγωγή μας στούς αἱρετικούς Ἐπισκόπους, πάλι θά ἔπρεπε, ὄχι μόνον νά ἀνησυχοῦμε δι’ αὐτήν τήν στάσι μας, ἡ ὁποία οὐδέν μαρτυρικόν στοιχεῖον περιέχει, ἀλλά καί νά ἀναζητοῦμε παραδείγματα καί εὐκαιρίες νά ἀποτινάξωμε τόν αἱρετικό ζυγό ἀπό πάνω μας, βλέποντας μάλιστα ὅτι ἡ μακροχρόνια αὐτήν παράτασι τῆς αἱρέσεως, ἀλλοιώνει τό φρόνημα καί τό ἰδικό μας καί τοῦ λαοῦ τοῦ Θεοῦ.
Τώρα ἀπεναντίας ἀναζητοῦμε ἑρμηνεῖες συγχρόνων πατέρων (ὄχι Ἁγίων), ἐφευρίσκουμε ὀρθολογιστικές μεθόδους τακτικῆς τοῦ ἀγῶνος καί προσπαθοῦμε νά στηριχθοῦμε σέ κάποια ἱστορικά γεγονότα, προκειμένου ὄχι μόνον νά ἀκολουθήσωμε τήν ὁδό τοῦ συμβιβασμοῦ καί τοῦ βολέματος, ἀλλά ἐπί πλέον νά ἔχωμε καί ἥσυχη τήν συνείδησί μας ὅτι ὀρθῶς καί μέ διάκρισι ἀντιμετωπίζομε σήμερα τήν αἵρεσι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
 

Aποτειχισι: ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ οι Σιγονταροοικουμενιστες ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ. Εμεις ουδεποτε εμπιστευθηκαμε αυτον τον ρασοφορο τυπο. Υπερβολικος, συνωμοσιολογος, πολυπροσωπος, πολυγλωσσος, γλυφτης των κρατουντων. Παντοτε. Τον γνωριζουμε καλα, ειναι γειτονας μας.

----------------------------------------------------------------------------------------------------









Μέ μεγάλη μας ἔκπληξη διαβάσαμε στόν τοπικό τύπο τῆς πόλης τοῦ Βόλου, τήν παρουσία τοῦ Μοναχοῦ (ἐντεταλμένου ἐπί τῶν αἱρέσεων τῆς Ι. Μητροπόλεως Κασσανδρείας) π. Ἀρσενίου Βλιαγκόφτη στήν ἀντιαιρετική  ἡμερίδα γιά νέες οἰκογένειες, πού διοργάνωσε ἡ Μητρόπολη Δημητριάδος, ὁ ὁποῖος ὡς εἰσηγητής ἀνέπτυξε τό θέμα:  «Κίνδυνοι γιά τούς νέους καί τίς οἰκογένειες ἀπό τίς σέκτες καί τρόποι ἀντιμετωπίσεως». Ἴσως κάποιος ἀναρωτηθεῖ, γιατί νά προκαλέσει ἔκπληξη ἡ παρουσία τοῦ ἐν λόγῳ Μοναχοῦ σέ μία ἀντιαιρετική ἡμερίδα, ἀφοῦ μάλιστα εἶναι καί ὁ πλέον ἁρμόδιος, ὡς ἐντεταλμένος ἐπί τῶν αἱρέσεων ἄλλης Μητροπόλεως, νά μιλήσει γιά τά θέματα αὐτά καί νά ἐνημερώσει τούς νέους καί τίς  οἰκογένειες γιά τόν κίνδυνο πού διατρέχουν.





Ὁ σεβαστός Μοναχός π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης, γιά ὅσους δέν γνωρίζουν, ἐδῶ καί ἀρκετά χρόνια (γιά πρώτη φορά τόν ἀκούσαμε  τό ἔτος 2000 στό Μοναχικό Συνέδριο στά Μετέωρα παρουσίᾳ τοῦ Ἀρχιεπισκόπου τότε Ἀθηνῶν κ. Χριστόδουλου καί μᾶς χαροποίησε ἰδιαίτερα μέ τίς θέσεις του), συμμετέχει σέ ὅλα σχεδόν τά ἀντιοικουμενιστικά συνέδρια, ἡμερίδες, συνάξεις, ὁμιλίες–ἐκδηλώσεις σέ διάφορες μητροπόλεις, εἴτε ὡς εἰσηγητής, εἴτε ὡς συντονιστής, εἴτε ὡς γραμματέας τῶν συντονιστικῶν ἐπιτροπῶν  τῶν συνεδρίων–ἡμερίδων αὐτῶν. Εἶναι λοιπόν δεδηλωμένος ἀντιοικουμενιστής, ἐργάζεται ἀδιαλείπτως ἐδῶ καί χρόνια γιά τήν ἐνημέρωση τῶν πιστῶν γιά τήν Παναίρεση τῆς ἐποχῆς μας, εἶναι δέ καί σύμβουλος ἐκδόσεως τοῦ Περιοδικοῦ «ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ», τό ὁποῖο καί αὐτό δημοσιεύει ἄρθρα ἀντιαιρετικά καί κυρίως ἀντιοικουμενιστικά.





Σέ πρόσφατη μάλιστα ἡμερίδα, πού διοργανώθηκε ἀπό τήν Ἱερά Μητρόπολη Πειραιῶς, μετεῖχε ὡς μέλος τῆς γραμματείας τῆς συντονιστικῆς ἐπιτροπῆς. Στήν συγκεκριμένη ἡμερίδα καταγγέλθηκε ἐπισήμως ἡ Ἀκαδημία τῶν Θεολογικῶν Σπουδῶν τῆς Μητροπόλεως Δημητριάδος ἄμεσα καί ἔμμεσα  φωτογραφήθηκε ὁ ἠθικός αὐτουργός–ἱδρυτής αὐτῆς ὁ Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ἰγνάτιος, ὁ ὁποῖος εἶναι ὀπαδός τῆς «μεταπατερικῆς θεολογίας», οἰκουμενιστής, νεωτεριστής, καινοτόμος, σύμφωνα  καί μέ τήν ἀποκαλυπτική εἰσήγηση τοῦ ἐρευνητοῦ κ. Ι. Μαρκᾶ στήν ἐν λόγῳ ἡμερίδα.





Ἐξάλλου ἡ  ἐφημερίδα «Ὀρθόδοξος Τύπος» εἶχε δημοσιεύσει σέ πληθώρα φύλλων της, ὁλόκληρα ἄρθρα καί μάλιστα πρωτοσέλιδα γιά τήν δράση τοῦ Μητροπολίτου Δημητριάδος καί τήν σχέση του μέ τήν αἵρεση της Μεταπατερικῆς Θεολογίας, τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί τῆς νεοφανοῦς Λειτουργικῆς Ἀναγέννησης (μεταγλώττισης τῶν κειμένων τῶν ἱερῶν Ἀκολουθιῶν, τῶν Εὐχῶν καί Μυστηρίων τῆς Θ. Λατρείας μας).





Συνεπῶς εἶναι πασίγνωστες οἱ θέσεις τοῦ συγκεκριμένου Μητροπολίτου, ἡ γραμμή πού ἀκολουθεῖ, καθώς καί ἡ συμπόρευσή του μέ τούς Οἰκουμενιστές τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, τοῦ Π.Σ.Ε. καί ἄλλων διεθνῶν Ὀργανισμῶν  (Πατριάρχη Βαρθολομαίου, Περγάμου Ἰωάννη Ζηζιούλα, τῶν θεολόγων Π. Βασιλειάδη καί Γ. Μαρτζέλου κἄ.).





Εἶναι γνωστή ἐπίσης ἡ συμμετοχή του καί προδοτική ἀποδοχή τῶν ὅσων ὑπεγράφησαν στήν Θ’ Συνέλευση τοῦ Π.Σ.Ε. στό Πόρτο Ἀλέγκρε ἐκ μέρους τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας, ἡ συμμετοχή του –τῇ παρουσίᾳ Καρδιναλίων καί ἀλλοθρήσκων– σέ Θ. Λειτουργία στόν Ἅγ. Ἀπολλινάριο τῆς Ραβέννας, κατὰ τὴν ὁποία μετέδωσαν τή Θ. Κοινωνία σέ αἱρετικούς, οἱ θέσεις του  γιά τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν, τή χειροτονία τῶν γυναικῶν, τό ἄβατον τοῦ ἁγ. Ὄρους, τόν θρησκευτικό τουρισμό  κλπ., κλπ.





Μέ λίγα λόγια ὁ συγκεκριμένος Μητροπολίτης εἶναι ὀπαδός τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τήν ὁποία κατεδίκασε ἀπό ἄμβωνος καί ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς κατά τήν ἀνάγνωση τῶν ἀναθεμάτων κατά τήν Κυριακή τῆς Ὀρθοδοξίας πρίν δύο χρόνια στόν Μητροπολιτικό ναό τοῦ Πειραιᾶ.




Καὶ ἐδῶ λοιπόν στοιχειοθετεῖται ἡ ἔκπληξη, ἡ ἔνσταση καί ἡ διαμαρτυρία μας γιά τόν π. Ἀρσένιο Βλιαγκόφτη, ἕνα γνωστότατο ἀντιοικουμενιστή, ὅπως ἐξάγεται ἀπό τό ὅλο του βιογραφικό σημείωμα, τό ὁποῖο γέμει ἀπό ἐνέργειες καί παρουσίες πού δηλώνουν σαφέστατα ὅτι ἀγωνίζεται γιά τήν ἀντιμετώπιση τῆς παναιρέσεως αὐτῆς, ἡ ὁποία κατατρώγει, γιά παραπάνω ἀπό ἕναν αἰῶνα, τό σῶμα τῆς Ἐκκλησίας.





Ἐφ’ ὅσον λοιπόν, εἶναι γνωστές οἱ ἐνέργειες καί θέσεις τοῦ οἰκείου μας Ἐπισκόπου, ὅπως ἐπίσης καί τό γεγονός ὅτι ὑπάρχουν πιστοί πού ἔχουν ἀποτειχισθεῖ ἀπό αὐτόν λόγῳ τῆς συμπορεύσεώς του μέ τήν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, πῶς στέκεται, πῶς δικαιολογεῖται ἡ παρουσία τοῦ π. Ἀρσενίου στήν ἐν λόγῳ ἡμερίδα; Δέν ἀποτελεῖ μέγα σκάνδαλο; Δέν δηλώνει ἡ ἐκεῖ παρουσία του, δίπλα στόν Οἰκουμενιστή Ἐπίσκοπο νά εἰσηγεῖται γιά τίς νεοφανεῖς αἱρέσεις πού πλήττουν τίς νέες οἰκογένειες, ἀλλά καί οἱ φιλοφρονήσεις πού ἀνταλλάχτηκαν, συμπόρευση μέ τήν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τήν ὁποία μόνο μέ τά λόγια καί στά χαρτιά καταπολεμεῖ ὁ Μοναχός Ἀρσένιος;





Μήπως μετενόησε ὁ Δημητριάδος, ἀποκήρυξε τίς αἱρετικές θέσεις καί πράξεις του, συνέγραψε κάποιο λίβελλο ἐναντίον τοῦ Παπισμοῦ ἤ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί δέν πήραμε εἴδηση; Πῶς εἶναι δυνατόν νά ἀξιολογεῖ ὁ π. Ἀρσένιος ὅτι διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο οἱ νέες οἰκογένειες ἀπό τίς διάφορες ὀλιγομελεῖς σέκτες, ἀπό τόν κίνδυνο πού διατρέχουν ἐξ  αἰτίας τῆς συμμετοχῆς τοῦ κ. Ἰγνατίου στή μεγάλη σέκτα τοῦ Π.Σ.Ε. ἤ τοῦ Εὐρωπαϊκοῦ Συμβουλίου Ἐκκλησιῶν, ἤ τῶν Λουθηρανῶν ἤ τῶν Ἀγγλικανῶν ἤ ὅποιων ἄλλων, μέ τούς ὁποίους συγχρωτίζεται τόσα χρόνια;





Πιστεύουμε ἀκράδαντα ὅτι εἶναι πολὺ μεγαλύτερος ὁ δεύτερος κίνδυνος πού διατρέχουν οἱ πιστοί, καί κυρίως οἱ νέοι. Καί ὁ κίνδυνος καθίσταται ἀκόμα πιό μεγάλος ἀπό τή σύγχυση πού δημιουργεῖται, κυρίως ἀπό τό γεγονός ὅτι ὁ π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης, εὑρισκόμενος ἐδῶ καί χρόνια δίπλα στά μεγάλα ὀνόματα τοῦ ἀντιοικουμενιστικοῦ ἀγῶνος (π. Θεοδ. Ζήση, π. Γεωργ. Μεταλληνοῦ, π. Ἀθαν. Ἀναστασίου, π. Γεωργ. Καψάνη κλπ.) ἐνῶ  ἔχει δηλώσει ἤδη τήν ταυτότητά του, τώρα εἰσηγεῖται –μαζί μέ τήν ἐλίτ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ– γιά αἱρέσεις ὑποδεέστερες, μικρῆς ἐμβέλειας καί ἐλάχιστα διακινούμενες στόν ἑλλαδικό χῶρο.





Θά περίμενε κανείς, ὅπως εἶναι εὔλογο ἀπό ὅσα παραθέσαμε, ὁ ἐντεταλμένος ἐπί τῶν αἱρέσεων, π. Ἀρσένιος, ὄχι μόνο νά ἀρνηθεῖ τήν πρόσκληση γιά νά παραστεῖ ὡς εἰσηγητής στήν ἐν λόγῳ ἡμερίδα, ἀλλά καί νά ἐλέγξει τόν συγκεκριμένο Μητροπολίτη δημοσίως, γιά τό ὅτι κηρύσσει γυμνῇ τῇ κεφαλῇ τήν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τήν ὁποία ὁ π. Ἀρσένιος καταγγέλει ἐδῶ καί χρόνια, καί ὄχι νά συνεργάζεται μαζί του γιά τήν  ἐνημέρωση γιά ὑποτιθέμενο κίνδυνο ἀπό ἄλλες αἱρέσεις καί σέκτες. Εἶναι προκλητικότατο νά δέχεται τήν πρόσκληση νά μιλήσει σέ ἕνα χῶρο πού ἔχει ὀνομασθεῖ ἀπό πολλούς ὡς ἐργαστήρι αἱρετικῶν θέσεων καί ἀπόψεων καί ἀπό ἕνα βῆμα στό ὁποῖο ἀνέβηκαν καί μίλησαν αἱρετικοί, ἑτερόδοξοι καί ἀλλόθρησκοι, ἀκόμη καί παστόρισσες ὁλόκληρης τῆς ὑφηλίου.





Μέσα ἀπὸ αὐτὴ τὴν προσέγγιση γίνεται πλέον κατάδηλο τό γιατί δέν μπορεῖ νά ἀντιμετωπισθεῖ πλέον ἡ γάγγραινα αὐτή τῆς αἱρέσεως τῆς ἐποχῆς μας, καθόσον οἱ ἀντι-οικουμενιστές συμφύρονται καί συγχρωτίζονται μέ τούς Οἰκουμενιστές· ἀλληλοαφορίζονται, ἀλλά συνεργάζονται στενά· ἀλληλοκατηγοροῦνται, ἀλλά στήν οὐσία συμπορεύονται καί, κατ’ αὐτόν τόν τρόπο, ἡ δευτέρα πλάνη εἶναι χειροτέρα τῆς πρώτης!





Ἀπό τήν δεδηλωμένη αἵρεση μπορεῖ κάποιος νά προφυλαχθεῖ, διότι εἶναι εὐδιάκριτη, ἀλλά ἀπό τή διγλωσσία, τήν φαρισαϊκή συμπεριφορά καί τήν ἀντορθόδοξη ἰησουΐτικη μέθοδο ἀντιμετώπισης τῆς αἱρέσεως, ὄχι μόνο δέν μπορεῖ νά ἀφυπνισθεῖ κάποιος, ἀλλά ἀπό τή σύγχυση πού δημιουργοῦν τέτοιου εἴδους συμπεριφορές, κοντεύει νά χάσει ἀκόμη καί τά λογικά του.






Εὑρισκόμαστε στήν πολύ δύσκολη θέση νά διαπιστώσουμε γιά μία ἀκόμη φορά  ὅτι, ὄχι μόνο δέν πολεμᾶται ἔτσι ὁ Οἰκουμενισμός, ὄχι μόνο δέν ἀναχαιτίζεται ἡ ὀρμή του, ἀλλά σιγοντάρεται, συνεπικουρεῖται, ἐξαπλώνεται καί ἑδραιώνεται ἔτι περισσότερο. Ὁ συμφυρμός αὐτοῦ τοῦ εἴδους μέ Οἰκουμενιστές πού φωτογραφίζονται στά ὡς ἄνω συνέδρια, ἀλλά δέν κατονομάζονται, ἡ ἀρνητική στάση τῶν ἀντιοικουμενιστῶν ἔναντι τῆς πατερικῆς γραμμῆς τῆς ἀπομακρύνσεως ἀπό τούς αἱρετικούς Ἐπισκόπους–Πατριάρχες, πού κηρύσσουν γυμνῇ τῇ κεφαλῇ τήν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀλλά καί ἡ ἀγαστή συνεργασία τους σέ θέματα μάλιστα ἀντιμετωπίσεως ἄλλων αἱρέσεων, δέν ὁδηγοῦν στήν καταπολέμηση τῆς παναιρέσεως αὐτῆς στό ἐλάχιστο.






Ἀκόμη καί ἡ ἐνημέρωση πού ὑποτίθεται ὅτι γίνεται (ἐξαιτίας τῆς συγχύσεως πού δημιουργεῖται)  δέν ἔχει κανένα νόημα, οὔτε φέρνει κάποιο ἀποτέλεσμα. Διότι δέν μποροῦμε, ἀπό τή μιά ν’ ἀμνηστεύουμε καί νά προσδίδουμε ἐκκλησιαστική νομιμοποίηση σέ ἐπισκόπους πού ἔχουν γκρεμίσει τά ὅρια μεταξύ ἀληθείας καί πλάνης, κι ἀπό τήν ἄλλη νά τούς ἐγκαλοῦμε γιά τά αἱρετικά τους φρονήματα. Εἶναι σά νά γνωρίζουμε ὅτι πάσχουμε ἀπό μία ἀσθένεια, ἤ ὅτι κινδυνεύουμε ἀπό μία ἐπιδημία, ἀλλά δέν ἔχουμε τά κατάλληλα φάρμακα γιά νά τίς ἀντιμετωπίσουμε, ἀφοῦ οἱ θεράποντες γιατροί, ἀντί νά μᾶς τά χορηγήσουν καί νά μᾶς θεραπεύσουν, μᾶς μολύνουν περισσότερο καθόσον, ἐρχόμενοι  σέ ἐπικοινωνία μέ τούς νοσοῦντες, μᾶς τίς μεταδίδουν.





Μετὰ τὴν παραπάνω ἀνάλυση, γίνεται ἀπόλυτα κατανοητὴ καὶ εὐεξήγητη ἡ συμπεριφορά τοῦ ἐν λόγῳ μοναχοῦ στήν προαναφερθεῖσα ἡμερίδα τοῦ Πειραιᾶ, τή σχετική μέ τήν Μεταπατερική Θεολογία. Κατ’ αὐτήν, μέλη τοῦ Συλλόγου μας, ὅπως καί μέλη τῆς Ἑνώσεως «Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος» ἐμοίραζαν στούς προσερχομένους ἔντυπο ἀντιοικουμενιστικό ὑλικό (τεύχη τοῦ περιοδικοῦ «Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος» καί τό βιβλίο τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ, τό σχετικό μέ τήν διακοπή τῆς μνημονεύσεως Ἐπισκόπου κηρύσσοντος ἐπ’ Ἐκκλησίας αἵρεσι). Στὴν ἐν λόγῳ ἡμερίδα ὁ π. Ἀρσένιος, εἶχε κυριολεκτικά ἀναστατώσει τούς πάντες, ἀπό τόν Πρωτοσύγκελλο τῆς Μητροπόλεως μέχρι τούς κατώτερους κληρικούς γιά τήν παρουσία μας ἐκεῖ καί γιά τό ὑλικό πού μοιράζαμε, πηγαινοερχόμενος καί ἐνημερώνοντας τόν καθένα γι’ αὐτό πού κάναμε. Τόν ἐνοχλοῦσε ἀφάνταστα ἡ παρουσία μας ἐκεῖ, ὥστε προσπαθοῦσε μέ κάθε τρόπο νά τήν ἀποτρέψει. Κάποια στιγμὴ μάλιστα, δέν δίστασε ἀπὸ μικροφώνου νὰ προειδοποιήσει ὅτι ἔξω ἀπὸ τὴν αἴθουσα μοιράζονται αἱρετικά φυλλάδια (αὐτὸ πράγματι συνέβαινε ἔξω ἀπὸ τὶς εἰσόδους τῆς αἴθουσας), χωρὶς καμιά διευκρίνηση, ὅτι ἐμεῖς δὲν ἀνήκουμε στοὺς αἱρετικούς, λές καί τά βιβλία περί ἀποτειχίσεως ἦταν αἱρετικά! Ἐκ τῶν ὑστέρων βέβαια καταλάβαμε πολύ καλά ποῦ ὀφειλόταν ἡ  συμπεριφορά του ἐκείνη, τήν ὁποία τότε ἀποσιωπήσαμε, ἀλλά τώρα κρίναμε ὅτι πρέπει νά γνωστοποιηθεῖ, γιά νά δοθεῖ στὸ ὅλο θέμα ἡ πραγματικὴ διάσταση.





Φαίνεται καθαρά πλέον ὅτι διατηρώντας τήν ἐπικοινωνία του μέ τούς Οἰκουμενιστές φέρεται ἐχθρικά πρός κάθε τι πού παραπέμπει στήν ἀποτείχιση καί ὅπως εἶναι φυσικό καί στά πρόσωπα πού τήν ἐνστερνίζονται καί τήν ἀκολουθοῦν.





Λυπούμαστε βαθύτατα γιατί ἐλπίζαμε ὅτι κάποια στιγμή θά μπορούσαμε νά συμπορευθοῦμε στόν ἀντιοικουμενιστικό ἀγῶνα, νά συνδράμουμε  ἔστω καί στό ἐλάχιστο δίπλα στά πρωτοκλασσάτα ὀνόματα τοῦ ἀντιοικουμενιστικοῦ χώρου, ἐμεῖς οἱ ἀσήμαντοι, ἀλλά μετά ἀπό αὐτές τίς συμπεριφορές, αὐτό φαίνεται νά φαντάζει σάν ὄνειρο θερινῆς νυκτός.






Βέβαια, δέν  εὐελπιστοῦμε ὅτι ὁ π. Ἀρσένιος θά  ἀσχοληθεῖ μαζί μας, ἀφοῦ καί παλαιότερα τοῦ γράψαμε γιά σχετικό θέμα ἀλλά δέν καταδέχθηκε νά μᾶς ἀπαντήσει. Πρίν λίγα χρόνια πάλι ἦλθε καί μίλησε γιά τή σχολή Γονέων σέ τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό τοῦ Βόλου, ἀλλά καί τότε, δέν δώσαμε συνέχεια γιά εὐνόητους λόγους.  Ὡς δόκτωρ Θεολογίας αὐτός, γνωρίζει πολύ καλύτερα τί πρέπει νά πράξει καί πῶς πρέπει νά συμπεριφέρεται, ὄχι μόνον ὡς θεολόγος ἀλλά καί ὡς ἁπλός μοναχός. Ἡ στάση του σκανδαλίζει καί ἴσως πρέπει νά λάβει τά μέτρα του. Πρέπει νά ἀποφασίσει σέ ποιό στρατόπεδο θέλει ν’ ἀνήκει καί μέ ποιούς νά συνεργάζεται, διαφορετικά κινδυνεύει νά χάσει τήν ἔξωθεν καλή μαρτυρία καί τόν τίτλο τοῦ ἀγωνιστοῦ τῆς Πίστεως ἐναντίον τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.  Ἐκτός ἄν ἐμεῖς δέν καταλάβαμε καί τοῦ προσδώσαμε τόν τίτλο αὐτό χωρίς ν’ ἀνταποκρίνεται στήν πραγματικότητα.





Εἰλικρινά ζητᾶμε συγνώμη γιά τήν παρέμβασή μας αὐτή, ἀλλά ἐδῶ πού φτάσαμε, δέν μποροῦμε πλέον νά παίζουμε μέ τά θέματα τῆς πίστεως, ἔστω κι ἄν μᾶς προσάπτουν διάφορες κατηγορίες· οὔτε μποροῦμε νά ἐπαμφοτερίζουμε σέ τέτοιους δύσκολους κι ἔσχατους καιρούς, οὔτε νά σκανδαλίζουμε ἔστω καί τόν πιό ἁπλοϊκό πιστό γιά τόν ὁποῖο θυσιάστηκε ὁ Χριστός πάνω στόν Σταυρό. 





ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ

 «ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ»

ΝΟΜΙΜΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΜΕΝΟΣ



 ΠΡΟΕΔΡΟΣ:  ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ

 ΓΡΑΜΜΑΤΕΥΣ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΞΑΝΘΑ -ΝΑΚΟΥ

Τετάρτη, 6 Νοεμβρίου 2013

Aποτειχισι: Ο ρυπαρος ρυπαρευθητω ετι...

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΙΕΡA ΜΟΝΗ                                                  

ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ                    
ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ                             06/11/13 (ν.ημ.)



Ανακοίνωση της αυθεντικής Ιεράς Μονής Εσφιγμένου περί της απορριπτικής δικαστικής αποφάσεως της αίτησης μας περί αναστολής των ασφαλιστικών μέτρων για το αντιπροσωπείο μας στις Καρυές.


Αποτειχισι: Τα ανηθικα και ρυπαρα φερεφωνα του Παγκακιστου Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου. ετοιμαζονται να ξαναεπιτεθουν.
Μαθημενος ο Αρχιαιρεσιαρχης απο Καταληψεις, αφου και ο ιδιος κατελαβε μεθοδευμενα και προμελετημενα τον πρωτο θρονο της Εκκλησιας και εξ' αιτιας του σημερα υποφερει, συμπασα η Ορθοδοξια.



Μετά λύπης μας ενημερωθήκαμε ότι η σχετική αίτηση μας απορρίφθηκε. Δεν γνωρίζουμε κάτω από πιο δικονομικό λογισμό, ούτε θα μπούμε στην διαδικασία να κρίνουμε το πολιτικό δικαστήριο. 
Απλά θέλουμε να θυμίσουμε ότι διωκόμαστε για πνευματικές διαφορές με το Φανάρι οι οποίες έχουν ποινικοποιηθεί με την συνδρομή της Ελληνικής δικαιοσύνης. 
Το κονάκι στις Καρυές ανήκει στη Ιστορική Ιερά Μονή Εσφιγμένου εξ ορισμού, όμως ισχυρές επιρροές διαμορφώνουν δικαστικές αποφάσεις για το ανάποδο.

Σε καμία περίπτωση δεν θα παραδώσουμε το κονάκι μας για να δικαιολογήσουν Ευρωπαϊκά κονδύλια πέντε ψευδοεσφιγμενίτες μοναχοί. 
Για μας τους 120 μοναχούς της Ιστορικής Ιεράς Μονής Εσφιγμένου είναι τόπος μετανοίας ενώ για αυτούς επένδυση. 





Αρχικά προσπάθησαν να το πάρουν με βαριές μετά με λοστούς και τελευταία με σκαπτικό μηχάνημα, τι θα ακολουθήσει; 
Σε καμία περίπτωση δεν έχουμε διάθεση για επεισόδια στην πρωτεύουσα του Αγίου Όρους και θέλουμε να διαχωρίσουμε την θέση μας από κάθε τέτοιο ντροπιαστικό γεγονός. 
Εξάλλου ποτέ επεισόδια δεν ξεκίνησαν από εμάς, εμείς ήμασταν πάντα σε θέση άμυνας. 
Άλλοι προσπαθώντας να αλλάξουν ισορροπίες με την βία δεν σέβονται την Ιερότητα του τόπου. 
Επίσης είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζει η κυβέρνηση ότι όταν δεν κάνει κάτι για να αποτρέψει ένα έγκλημα ή σιωπηλά το αποδέχεται, αυτό την καθιστά συνένοχη.





Ναι, για έγκλημα τους κατηγορούμε ενάντια στην πίστη, διότι με την προτροπή και την ανοχή τους η Κυβέρνηση και ο Οικουμενικός επιβάλλουν στις διωκτικές αρχές  το διωγμό μας, έχοντας ποινικοποιήσει τις όποιες πνευματικές μας διαφορές με το Φανάρι. Φιλότιμες διωκτικές αρχές εναντίον 120 μοναχών επειδή δεν συμφωνούν με τα Παπικά συλλείτουργα της πνευματικής ηγεσίας τους.

Ναι για εγκλήματα τους κατηγορούμε για όλες αυτές τις παραβιάσεις των βασικών ανθρώπινων δικαιωμάτων μας. Χωρίς τρόφιμα, φάρμακα και περιορισμό μετακινήσεων.






Αλλά κυρίως σας κατηγορούμε όλους, Οικουμενικό, πολιτεία και τους πέντε ψευδοεσφιγμενίτες για την προσπάθεια αφανισμού των 120 μοναχών της Γνήσιας Ιεράς Μονής Εσφιγμένου. 
Και αν ποτέ δεν σεβαστήκατε την μοναστική μας ηρεμία ή υπόσταση, τουλάχιστον σεβαστείτε την ανθρώπινη υπόσταση μας και την ζωή μας. 
Τα λέμε όλα αυτά διότι πολύ γρήγορα, πάλι θα προσπαθήσουν να μας βγάλουν από το κονάκι μας οι μισθοφόροι που θα προσλάβουν οι πέντε επαγγελματίες μοναχοί της ψευδοεσφιγμένου. 
Και αυτή την φορά η Ελληνική κυβέρνηση δια χειρός Ελληνικής δικαιοσύνης τους έχει δώσει και το νομικό έρεισμα. 
Οπότε αν την τελευταία φορά ήρθαν με σκαπτικό τώρα οι ζωές μας δεν ξέρουμε από τι θα κινδυνέψουν.





Εμείς θα είμαστε εκεί να σας περιμένουμε μέσα στο σπίτι μας και φυσικά θα προστατέψουμε τον οίκο μας μέχρι τέλους. Εσείς απλά αναλογιστείτε το τι κάνετε, που το κάνετε και γιατί το κάνετε. Και δεν μιλάμε μόνο για όσους θα συμμετέχουν στον αφανισμό μας ενεργά αλλά και σε αυτούς που επιβάλλουν και προκαλούν τα επεισόδια στο Άγιο Όρος, αγνοώντας την Ιερότητα του και αμαυρώνοντας την πνευματική του υπόσταση στο εξωτερικό, είτε αυτοί βρίσκονται στο Φανάρι είτε στο Μαξίμου. 


Γιατί πάλι εμείς θα είμαστε μόνο σε θέση άμυνας, για ότι επιβάλλεται να συμβεί στο Άγιο Όρος εναντίον μας η ευθύνη θα βαραίνει αποκλειστικά εσάς.



Ορθοδοξία ή Θάνατος





Γραφείο Τύπου Ιστορικής

Ιεράς Μονής Εσφιγμένου 

Αποτειχισι: Aυτο λεγεται προδοσια της Ορθοδοξου Πιστεως

  ------------------------------

Συνδιασκέπτονται για αιρέσεις ασἠμαντες, και αφἠνουν ἀνεξέλεγκτους τους Οικουμενιστές και τους μετα-πατερικούς Επισκόπους και θεολόγους!




  

Οἱ Πανορθόδοξες Συνδιασκέψεις γιὰ τὶς αἱρέσεις, ποὺ συνέρχονται ἐδῶ καὶ 25 χρόνια, ἐπεσήμαναν πάνω ἀπὸ 400 αἱρέσεις καὶ παραθρησκευτικὲς ὁμάδες, τὶς ὁποῖες καὶ περιέλαβαν σὲ Κατάλογο ποὺ ἐξέδωσαν. Οἱ περισσότερες ἀπὸ αὐτές, εἴτε δὲν δραστηριοποιοῦνται στὴν Ἑλλάδα, εἴτε ἀριθμοῦν μερικὲς δεκάδες ἢ ἑκατοντάδες ὀπαδούς. Ὅμως, ἀπὸ τὸν κατάλογο ἀπουσιάζουν σκανδαλωδῶς οἱ κυριότερες ἀπὸ τὶς αἱρέσεις, ὅπως ὁ Παπισμός, ὁ Ἀγγλικανισμὸς  καὶ   ὁ  Οἰκουμενισμός!!!





Γιατί, οἱ Πανορθόδοξες αὐτὲς συνδιασκέψεις δὲν συζήτησαν  ποτὲ γιὰ τὶς παραπάνω μεγάλες αἱρέσεις; Ποιοῦ ἢ ποιῶν Ἐντολὲς ἐφαρμόζουν; Ἀπὸ ποιὸν παίρνουν κατευθύνσεις;





Οἱ συμμετέχοντες ἀντι-Οἰκουμενιστὲς κληρικοί, δὲν «πῆραν χαμπάρι» γι’ αὐτὴν τὴν σκόπιμη ἀπουσία συζητήσεως τῶν μεγάλων αἱρέσεων; Ἂν ναί, γιατί δὲν διαμαρτύρονται ἢ γιατί δὲν παραιτοῦνται ἀπὸ μιὰ στημένη Συνδιάσκεψη, ποὺ προσφέρει ἄλλοθι γιὰ νὰ καλύψουν, πίσω ἀπὸ ἀντιαιρετικὲς Συνδιασκέψεις, τὴν ἅλωση τῆς Ἐκκλησίας ἀπὸ τὸν Οἰκουμενισμό καὶ τὸν Παπισμό; Ἰδιαίτερα ὁ π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης ποὺ συμμετέχει χρόνια σὲ αὐτὲς τὶς Συνδιασκέψεις (ἀλλὰ καὶ ἄλλοι κληρικοί) πῶς δικαιολογοῦν αὐτὸ τὸ γεγονός;





Στὴ συνέχεια παραθέτουμε τὸν τόπο καὶ τὰ θέματα, μὲ τὰ ὁποῖα ἀσχολήθηκαν οἱ περισσότερες Συνδιασκέψεις τὶς τελευταῖες δεκαετίες (ἐκτὸς ἀπὸ τὶς πρῶτες  ποὺ δὲν βρήκαμε στὸ διαδίκτυο). Θὰ διαπιστώσετε ὅτι ἀπουσιάζουν θέματα γιὰ τὸν Οἰκουμενισμό καὶ τὶς ἄλλες μεγάλες «ἀδελφὲς ἐκκλησίες», ὅπως ἀπουσιάζουν καὶ ἀπὸ τὸν κατάλογο τῶν αἱρέσεων!





* Τελειώνοντας νὰ σημειώσουμε ὅτι μᾶς θλίβει ἰδιαίτερα τὸ γεγονός, ὅτι ὁ Μητροπολίτης Δημητριάδος, στὴν Μητρόπολη τοῦ ὁποίου διεξάγεται ἡ τελευταία 25η Πανορθόξη Συνδιάσκεψη γιὰ τὶς αἱρέσεις, προλογίζοντας τοὺς Συνέδρους, εὔχεται «απόλυτη επιτυχία του στόχου της, που είναι η οικοδομή του Σώματος της Εκκλησίας»!





Μιλᾶ γιὰ τὸν «αγώνα οριοθέτησης της Ορθοδόξου πίστεως... από τον κίνδυνος από την δραστηριότητα των ποικιλώνυμων νεοφανών αιρέσεων και των διαφόρων κινημάτων της παραθρησκείας» καὶ δηλώνει ὅτι «στόχος μας παραμένει πάντοτε η εν Χριστώ ενότητα και αγάπη, ώστε, αφενός μεν να αντιμετωπίζεται επιτυχώς η εισβολή των «προβατοσχήμων λύκων» στη μάνδρα του Χριστού».





Ὁ «προβατόσχημος λύκος» τῆς μετα-πατερικῆς θεολογίας καὶ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ποὺ προσυπέγραψε στὸ ΠΟΡΤΟ ΑΛΕΓΚΡΕ τὴν αἵρεση τῆς βαπτισματικῆς θεολογίας καὶ δέχτηκε ὅτι οἱ προτεσταντικὲς ὁμάδες-ὁμολογίες «ἔχουν τὰ χαρίσματα τοῦ Ἁγίου Πνεύματος», ὁ κ. Ἰγνάτιος δηλαδή, ὁμιλεῖ ὑποκριτικότατα γιὰ  «εν Χριστώ ενότητα» καὶ γιὰ κάποιους ἄλλους «προβατοσχήμους λύκους», ἀσφαλῶς λιγότερο ἐπικίνδυνους ἀπὸ αὐτόν, ποὺ παριστάνει τὸν ὀρθόδοξο!




  Ὁ φαρισαϊσμός, ἄραγε, ποιόν ἐγγίζει περισσότερο; Τὸν συνειδητὰ "ὀρθοδοξο" Μητροπολίτη Δημητριάδος, ἢ τοὺς λοιποὺς ὀρθοδόξους ποὺ συμμετέχουν στὴν Συνδιάσκεψη;






Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΤΩΝ «ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΕΩΝ

ΔΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΑΣ»



Ε' Πανορθόδοξη Συνδιάσκεψη Εντεταλμένων Ορθοδόξων Εκκλησιών και Ιερών Μητροπόλεων για θέματα αιρέσεων και παραθρησκείας (1993) ενέταξε την Σαηεντόλοτζυ και την UMan Hellas στις ομάδες που είναι ασυμβίβαστες με την Ορθοδοξία

Ζ' Πανορθόδοξη Συνδιάσκεψη Εντεταλμένων Ορθοδόξων Εκκλησιών και Ιερών Μητροπόλεων για θέματα αιρέσεων και παραθρησκείας (Αλίαρτος 20-26.9.1995) ασχολήθηκε με τις ποικίλες πνευματικές και κοσμοθεωριακές ομάδες και τάσεις καθώς και με τις νεοφανείς αιρέσεις και παραθρησκευτικές ομάδες,... ο κίνδυνος τού Ισλάμ, ιδιαίτερα ιδέες τού μυστικισμού των Σούφι,... Βουδιστές και Ινδουιστές ποικίλων αποχρώσεων...

Θ΄ Συνδιάσκεψη Εντεταλμένων στο στο Ιερό Προσκύνημα του Οσίου Ιωάννου του Ρώσου στο Προκόπι Εύβοίας (8-13/10/97), ασχολήθηκε συστηματικά με την γενικότερη απειλή των αιρέσεων και της παραθρησκείας και ειδικότερα με την νεοφανή απειλή της νεο-ειδωλολατρείας, της θεωρίας του κάρμα και της μετενσαρκώσεως, τις σύγχρονες «Ανορθόδοξες Θεραπευτικές Μεθόδους» και την θεωρία της «Νέας Εποχής» περί θεωρήσεως του κόσμου.

Ι΄ Πανορθόδοξη Συνδιάσκεψη, στο Συνεδριακό Κέντρο της Ι. Μητροπόλεως Θηβών και Λεβαδείας στην Αλίαρτο από 16 έως 21-9-1998, ασχολήθηκε με το θέμα: «Η ανάγκη οριοθετήσεως της Ορθοδόξου Πίστεως έναντι της προκλήσεως της "Νέας Εποχής"».

ΙΑ' Συνδιάσκεψη Εντεταλμένων, στο Ιερό Προσκύνημα του Οσίου Ιωάννου του Ρώσου στο Προκόπι Εύβοίας, από 18-22.10.99 με θέμα: "Αιρέσεις, παραθρησκεία και νεοειδωλολατρία ως κοινωνικό πρόβλημα. Διαπιστώσεις και προοπτικαί δια μίαν ορθήν ποιμαντικήν αντιμετώπισιν".

ΙΒ΄  Πανορθόδοξη Συνδιάσκεψη στην Λάρισα, 30.10-3.11.2000 με θέμα «Ποιμαντική αντιμετώπισις των αιρέσεων».

ΙΓ΄ Πανορθόδοξη Συνδιάσκεψη, στο Ιερό Προσκύνημα του Οσίου Ιωάννου του Ρώσσου από 29/10 έως 2/11/2001, με γενικό θέμα «Έτοιμοι προς απολογίαν παντί τω αιτούντι ημάς λόγον περί της εν ημίν ελπίδος» ασχολήθηκε ιδιαίτερα με τα κινήματα των Πεντηκοστιανών και των Νεοειδωλολατρών.

ΙΔ΄ Πανορθόδοξη Συνδιάσκεψη στο Ιερό Νησί της Τήνου από 29/10-1/11/2002 με θέμα: «Ποιμαντικοί τρόποι αντιμετωπίσεως των νεοφανών αιρέσεων».

ΙΕ' Πανορθόδοξη Συνδιάσκεψη στο Συνεδριακό Κέντρο της Ιεράς Μητροπόλεως Θηβών και Λεβαδείας στην Αλίαρτο Βοιωτίας, από 21 23/10/2003, με θέμα "Εν τούτω γνώσονται πάντες ότι εμοί μαθηταί εστέ " (Ιωαν. ιγ' 35).

ΙΣΤ' Πανορθόδοξος συνδιάσκεψη στο Ιερό Προσκύνημα του Οσίου Ιωάννου του Ρώσου στο Προκόπι Ευβοίας, από 1 μέχρι 4.11.2004, με θέμα: «Η Αίρεση στη ζωή της Εκκλησίας».

ΙΖ΄  Πανορθόδοξος Συνδιάσκεψις, 1η-2η Νοεμβρίου μέ θέμα την Νέα Ἐποχή, «Οι "εμπειρίες" στις αιρέσεις και στην παραθρησκεία»

ΙΗ΄ Πανορθόδοξη Συνδιάσκεψη, στο Ιερό Προσκύνημα του Οσίου Ιωάννου του Ρώσου στο Προκόπι Ευβοίας, από 16.10, μέχρι 19.10.2006 με θέμα: «Οι "εμπειρίες" στις αιρέσεις και στην παραθρησκεία», περί Μορμόνων και ηγετών και μελών ομάδων του νεοπεντηκοστιανικού κινήματος,

ΙΘ' Πανορθόδοξη Συνδιάσκεψη, στο Ιερό Προσκύνημα του Οσίου Ιωάννου του Ρώσου στο Προκόπι Ευβοίας, από 29. 10, έως 1. 11. 2007, με θέμα: «Εσωτερισμός». «Αποκρυφισμός και Εσωτερισμός σύγχρονη μορφή επιδημίας σε παγκόσμιο επίπεδο»

Κ' Πανορθόδοξη Συνδιάσκεψη στο Προκόπι Ευβοίας, από 3 έως 6.11.2008, με θέμα "Προβλήματα γύρω από την δράση των αιρετικών (Ελευθερία και χρέος αυτοπεριφρουρήσεως)".

ΚΑ΄ Πανορθόδοξη Συνδιάσκεψη, 2 έως 4 Νοεμβρίου 2009, στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου Πειραιώς, με θέμα «Σύγχρονες αιρέσεις-προέλευση, εκδηλώσεις, κατανόησή τους». «Η προέλευση των Προτεσταντικών αιρέσεων» «Σύγχρονες μορφές ποιμαντικής αντιμετωπίσεως των νεοφανών αιρέσεων».

KB' Πανορθόδοξη Συνδιάσκεψη (Λάρισα, 1 έως 3-11-2010) με θέμα: «Μορφές και εκφράσεις του σύγχρονου Αποκρυφισμού».

ΚΔ΄ Πανορθόδοξος Συνδιάσκεψις Θεσσαλονίκη, 15-10-12 έως 17-10-2012. Θέματα: Εσχατολογικές πλάνες των Πεντηκοστιανών, Μορμόνων, Αντβεντιστών, μαρτύρων του Ιεχωβά.

ΚΕ΄ Πανορθόδοξος Συνδιάσκεψις Εντεταλμένων 4η Νοεμβρίου 2013 στο Συνεδριακό Κέντρο στα Μελισσιάτικα Βόλου, με θέμα: «Το πρόβλημα της ασθενείας, αιρετικές και αποκρυφιστικές προσεγγίσεις.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου