Σάββατο, 26 Οκτωβρίου 2013

Τρεις εικονες Τρεις χιλιαδες λεξεις

 

IΔΟΥ, 

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΤ 

ΚΑΙ ΤΩΝ ΡΟΠΑΛΩΝ  

Τι σχεσι εχει αυτο το μορφωμα,

με τον Ιησου Χριστο τον Ναζωραιο;

Ασφαλως   Κ Α Μ Μ Ι Α ....

 

ΦΩΤΟ: "Prive" δοξολογία στον Αγ.Δημήτριο. Κάγκελα παντού!!!



Σιδερόφραχτος... όπως και πέρσι, έτσι και φέτος. Ο Ιερός Ναός του Αγίου Δημητρίου είναι περικυκλωμένος από κάγκελα τα οποία μπήκαν με σκοπό να περιορίσουν τον κόσμο που θα καταφτάσει για να ανάψει ένα κερί.
 

Σήμερα στην επίσημη δοξολογία στην οποία πέρα από την πολιτική και πολιτειακή ηγεσία παρευρίσκεται κι ο Πραξικοπηματιας Οικουμενικός Πατριάρχης τα μέτρα ασφαλείας είναι δρακόντεια.

 

kagela pantou ag.dimitrios1

Στην εκκλησία περνάει και μπαίνει ύστερα από εξονυχιστικό έλεγχο από τους άνδρες της ΕΛ.ΑΣ και της ασφάλειας μόνο όποιος έχει εξασφαλίσει πρόσκληση από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.



 

Τα μέτρα της αστυνομίας εκτείνονται τουλάχιστον σε μία ακτίνα 500 μέτρων περιφερειακά του ιερού ναού. 
Οι πιστοί είναι αναγκασμένοι να περνούν από "σιδερένια τείχη" για να φτάσουν στην εκκλησία και να υποβάλλονται σε αλλεπάλληλους ελέγχους. 
http://www.thesstoday.gr/

Γιορτή χωρίς Λαό, δεν είναι γιορτή.

  Όλο και περισσότερο πλησιάζουμε 

σε ημέρες Χούντας

 

 

του Νικου Χειλαδακη


Για άλλη μια φορά ζήσαμε το φαινόμενο η μεγάλη γιορτή του πολιούχου της Θεσσαλονίκης, του μεγαλομάρτυρα  αγίου Δημητρίου, να γίνεται με αυστηρά αστυνομικά μέτρα, με τον κόσμο να μην τολμά να πλησιάσει τον ιερό ναό και με τους επισήμους να καμαρώνουν την μοναξιά τους εκφωνώντας λόγους εκτός τόπου και χρόνου. Άραγε ο μεγάλος αυτός άγιος έτσι θα ήθελε να τιμάται η μνήμη του, με τρεις χιλιάδες αστυνομικούς να φυλάγουν τους επισήμους και τον κόσμο να συνωστίζεται μακριά από τον ναό μη μπορώντας ούτε ένα κερί να ανάψει στην μνήμη του αγίου του; Τα σιδερένια κάγκελα και τα ένστολα τείχη δεν ταιριάζουν στον άγιο Δημήτριο, δεν ταιριάζουν στην Θεσσαλονίκη, δεν ταιριάζουν σε τέτοιες γιορτές που σε τίποτα δεν θυμίζουν τις αυθόρμητες λαϊκές γιορτές άλλων εποχών, όταν σύσσωμος ο κόσμος μετείχε χωρίς αστυνομικούς αποκλεισμούς. 
 
 
 
Σήμερα μοναχά μια ψυχρή πρόσκληση ήταν στην γιορτή, μια αυστηρά επιλεγμένη και ελεγχόμενη πρόσκληση. Υπήρξαν προσκυνητές που είχαν έρθει από μακριά για να μετάσχουν της θειας λειτουργίας. Κρίμα. Η θεια λειτουργία στην επέτειο του αγίου Δημητρίου ήταν λειτουργία. prive. Η μεγάλη γιορτή του αγίου Δημητρίου, του πολιούχου της Θεσσαλονίκης μας, ήταν γιορτή prive. Όσο και αν δεν με αρέσει αυτός ο ξενικός όρος  τον χαρίζω στους επισήμους, αυστηρά επιλεγμένους που βρίσκονταν αποκλεισμένοι, μόνοι τους, μέσα στον ναό.
      
 
 
Φέτος όμως η γιορτή αυτή είχε ξεχωριστή σημασία γιατί παρευρέθηκε και ο Οικουμενικός Πατριάρχης Κωνσταντινούπολης. Τι κρίμα που ο Παναγιώτατος δεν κατάλαβε ότι ο λαός, δηλαδή το εκκλησίασμα, ήταν εκτός εκκλησίας, ήταν απών και μονά οι φανταχτερές στολές και τα φανταχτερά ράσα βρίσκονταν μέσα στον χώρο του ναού.
  
 
 
  Είχε προηγηθεί η επίσκεψη του Παναγιώτατου στο τουρκικό προξενείο και η απονομή των ευσήμων του στον Κεμάλ Ατατούρκ. Κάποιοι την κίνηση αυτή την θεώρησαν πολύ σωστή γιατί υποστήριξαν ότι ο Χριστός δίδασκε να αγαπάμε τους εχθρούς ημών. Μήπως παρερμηνεύουν την ευαγγελική ρήση, «αγάπα τον εχθρό σου»; Το «αγάπα τον εχθρό σου» δεν  σημαίνει, «αγάπα και αποδέξου τα έργα του εχθρού σου», αλλά «προσευχήσου να μετανοήσει και να συγχωρηθεί ο εχθρός σου». Μήπως επιδοκιμάζοντας την ευχή του Πατριάρχη προς τον σφαγέα του ελληνισμού της Μικράς Ασίας, έτσι οδηγήθηκαν σε εωσφορική πλάνη;
    
Τέτοια γιορτή του αγ. Δημητρίου δεν είχαμε ονειρευτεί, τέτοια Θεσσαλονίκη δεν την είχαμε ονειρευτεί, δεν την είχαμε καν φανταστεί. Η μεγάλη γιορτή  του πολιούχου της Θεσσαλονίκης χωρίς κόσμο παρά μόνο με τις φανφάρες, τα ακριβά κουστούμια και τα ΜΑΤ να φυλάγουν τους επισήμους, τον Πατριάρχη και τους δεσποτάδες.
   
 
 


  Αναρωτιέμαι αν αυτοί οι άνθρωποι που σαν επίσημοι κατέκλυσαν τον άγιο Δημήτριο, στις 26/10, είχαν κάποια επίγνωση του ρεζιλέματος που ήταν τόσο έντονος στις εορταστικές εκδηλώσεις αυτής της χιλιόβασανισμένης πόλης ; 
 
 
 
   Μεγαλώνοντας μέσα από πολλά Θεσαλονικιώτικα σοκάκια, (απόφοιτος του 53ου δημοτικού, περιοχή Κασσάνδρου, του 4ου και 2ου εξατάξιου γυμνασίου Θεσσαλονίκης)  και γνωρίζοντας χιλιάδες συμπολίτες μου, ειλικρινά θέλω να τους εκφράσω την μεγάλη μου ντροπή για όλο αυτό το ρεσιτάλ υποκρισίας. Η πόλη αυτή δεν γιόρτασε τον πολιούχο της, αλλά την υποκρισία όλων αυτών των επισήμων προσκεκλημένων.

Βδελυχθητι και μακρυνον Κυριε, το μιασμα απο του λαου Σου και της Αγιας Εκκλησιας Σου.


AΡΧΙΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ:


ΤΟ ΒΔΕΛΥΓΜΑ ΤΗΣ ΕΡΗΜΩΣΕΩΣ 

ΕΣΤΩΣ ΕΝ ΤΟΠΩ ΑΓΙΩ.....




Εξελθε εξ αυτης ο λαος μου, 
ινα μη συγκοινωνησητε ταις αμαρτιαις αυτης, 
και ινα εκ των πληγων αυτης μη λαβητε. 
οτι εκολληθησαν αυτης αι αμαρτιαι αχρι του Ουρανου, 
και εμνημονευσεν ο Θεος τα αδικηματα αυτης. 

(Αποκ.ιη΄4-5).

Βαρθολομαιος ο Παγκακιστος, μας το εκτιναξε καταμουτρα: Ο ΑΛΑΧ να αναπαυει εσαει, την ψυχη του Σφαγεα των Ελληνων ΜΙΣΕΛΛΗΝΑ ΚΕΜΑΛ ΑΤΤΑΤΟΥΡΚ.



Ο "ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΟΣ" 

 

ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΕΜΑΛ ΑΤΑΤΟΥΡΚ



Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης







«Εύχομαι ο Θεός να αναπαυει την ψυχή του Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ».

Παναγιώτατος Πατριάρχης Βαρθολομαίος, Οικουμενικός  Πατριαρχης Κωνσταντινουπόλεως.



Εύχομαι ο Θεός ν αναπαύει την ψυχή του πατέρα της εθνοκάθαρσης των χριστιανών της Μικράς Ασίας, του στυγνού δικτάτορα που κατέσφαξε εκατομύρια Ελλήνων, Αρμενίων, Ασσυρίων, Κούρδων και Τούρκων αντιφρονούντων.  
Του Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ, που σήμερα στην ίδια την Τουρκία αποκαλύπτεται ότι ήταν ένας διεστραμμένος αμφίβολου φύλου δικτάτορας και ένας αδίστακτος μέθυσος. 
Αλήθεια τι θα αισθανόσασταν αν μαθαίνατε ότι ο αρχιραβίνος εύχονταν ο Θεός να αναπαύει την ψυχή του Χίτλερ ;




H AΠANΘPΩΠIA ΠΛOYΣIΩN

KAI MAΛIΣTA ΠOΛITIKΩN


του Ομολογητου Θεολογου κ. Νικολ. Σωτηροπουλου

   

 Ὁ Θεὸς ὅλους τοὺς ἀνθρώπους δημιούργησε μὲ στομάχι καὶ μὲ ἀνάγκη τροφῆς. Tὸ στομάχι καὶ ἡ τροφὴ καταργοῦνται στὴν ἄλλη ζωή. «T βρώματα τῇ κοιλίᾳ καὶ κοιλία τοῖς βρώμασιν· δὲ Θεὸς καὶ ταύτην καὶ ταῦτα καταργήσει» (A΄ Kορ. στ΄ 13). Oἱ τροφὲς εἶνε γιὰ τὴν κοιλία, τὸ στομάχι, καὶ ἡ κοιλία, τὸ στομάχι, εἶνε γιὰ τὶς τροφές. Γι' αὐτὴ τὴ ζωὴ ὁ Θεός, ὁ ὁποῖος ἔπλασε τὸ στομάχι, ἔδωσε καὶ πλῆθος ἀγαθῶν, γέμισε τὴν ξηρὰ καὶ τὴ θάλασσα μὲ ἀγαθά, γιὰ νὰ γεμίζῃ καὶ τὸ στομάχι καὶ νὰ αἰσθάνεται ὁ ἄνθρωπος ἀπόλαυσι, χαρὰ καὶ ἀγαλλίασι. Ὁ Θεὸς εἶνε « παρέχων ἡμῖν πάντα πλουσίως εἰς ἀπόλαυσιν» (A΄ Tιμ. στ΄17). Kαὶ ὁ πιστός, ὁ ἄνθρωπος τοῦ Θεοῦ, εὐχαριστώντας τὸ Θεὸ μετὰ τὸ φαγητὸ λέγει: «Eὔφρανας ἡμᾶς ἐν τοῖς ποιήμασί σου, Kύριε, καὶ ἐν τοῖς ἔργοις τῶν χειρῶν σου ἠγαλλιασάμεθαἜδωκας εὐφροσύνην εἰς τὰς καρδίας ἡμῶν, ἀπὸ καρποῦ τῶν ἔργων σου ἐνεπλήσθημεν».




    Σήμερα ὑπάρχουν στὴ γῆ ἑπτὰ δισεκατομμύρια ἄνθρωποι. Ἄνθρωποι δὲ τῆς λεγομένης Nέας Ἐποχῆς καὶ Nέας Tάξεως, ἄνθρωποι τοῦ Διαβόλου, «τοῦ ἀνθρωποκτόνου ἀπ' ἀρχῆς» (Ἰωάν. η΄ 44), διαβολάνθρωποι, δηλώνουν, ὅτι μὲ διαφόρους τρόπους, κακουργηματικούς, φρικαλέους, θὰ μειώσουν τὴν ἀνθρωπότητα ἀπὸ ἑπτὰ δισεκατομμύρια σὲ μισὸ δισεκατομμύριο! Γιατί; Γιὰ νὰ ζῇ τὸ μισὸ δισεκατομμύριο ἀνθρώπων πλουσιοπαρόχως; Ἀλλ' ὁ Θεὸς ἔδωσε στὸν πλανήτη, ξηρὰ καὶ θάλασσα, τόσο πολλὰ ἀγαθά, ὥστε νὰ δύνανται νὰ ζήσουν μὲ ἄνεσι πολλαπλάσιοι τῶν σημερινῶν ἀνθρώπων, ἀρκεῖ νὰ ἀξιοποιοῦν τὶς πλουτοπαραγωγικὲς πηγές, καὶ νὰ γίνεται δικαία κατανομὴ τοῦ πλούτου μεταξὺ τῶν ἀνθρώπων. Ὡς πρὸς τὸ πρῶτον ὁ Δημιουργὸς εἶπε, «Kατακυριεύσατε αὐτῆς (τῆς γῆς)» (Γεν. α΄ 28), καὶ ὡς πρὸς τὸ δεύτερον εἶπε, «Δικαιοσύνην μάθετε, οἱ ἐνοικοῦντες ἐπὶ τῆς γῆς» (Ἡσ. κστ΄ 9). Ἀλλ' οὔτε πλήρης ἀξιοποίησι τῶν πλουτοπαραγωγικῶν πηγῶν γίνεται, οὔτε δικαιοσύνη ἐπικρατεῖ.


Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2013

Ο Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος μαγαρισε ολοκληρο τον νομο Θεσσαλονικης


bartholomaios-2 

Έφτασε πριν από λίγο στον ναό του Αγίου Δημητρίου ο Οικουμενικός Πατριάρχης, Βαρθολομαίος, κάτω από ιδιαίτερα αυστηρά μέτρα ασφαλείας.
Ο λόγος ήταν ότι είχε ανακοινωθεί από αντιοικουμενιστές συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά του Πατριάρχη Βαρθολομαίου.
Κάτι τέτοιο δεν έγινε και η άφιξη του Πατριάρχη έγινε χωρίς κάποιο απρόοπτο.
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης θα παραστεί στον καθιερωμένο πανηγυρικό εσπερινό στο ναό του Αγ. Δημητρίου και θα ακολουθήσει κήρυγμα-ομιλία προς τους δεκάδες πιστούς που προσήλθαν σήμερα στην εκκλησία.

Θεια Λειτουργια

              

                Θεια   Λειτουργια




Θεια Λειτουργια



Το Σάββατο το πρωί στις 2 Noεμβριου 2013 θα λειτουργήσει στο εκκλησάκι του Αγιου Μάρκου του Ευγενικού στη Σουρωτή Βασιλικων Θεσσαλονικης ο Ιερομόναχος π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς. 

Για οποιαδηποτε πληροφορια τηλεφωνειστε στο 6972-896024.

Καταπέλτης ὁ ἱερός Χρυσόστομος κατά των Ημερολατρών.

 

Μιά ακόμα αγιοπατερική απάντηση 

του π. Ευθυμίου TΡIKAMHNA. 

Θα ηχήσει εις "ώτα μη ακουόντων";

τοῦ Ἱερομονάχου Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ

 
ς γνωστόν καί προκειμένου νά διερευνήσωμε τήν ἀλήθεια εἰς τό θέμα τῆς ἀλλαγῆς τοῦ ἡμερολογίου εἴχαμε θέσει μία ἐρώτησι εἰς τούς ἀδελφούς τοῦ Π. Ἡμερολογίου. Ἐδόθη τελικά μία ἀπάντησι εἰς αὐτήν, ἡ ὁποία μοῦ ἀπεστάλη σέ φωτοαντίγραφο ἀπό τό προαναφερθέν ἱστολόγιο, τήν ὁποία στά βασικά της σημεῖα εἶμαι ὑποχρεωμένος νά σχολιάσω χάριν τῆς ἀληθείας, ὥστε νά διασαφηνισθοῦν κάποια θέματα καί νά ἐνημερωθοῦν οἱ μή γνωρίζοντες ἐπαρκῶς τήν ὑπόθεσι, διά νά δυνηθοῦν νά τοποθετηθοῦν ἐν γνώσει καί ὄχι νά τοποθετηθοῦν ἐπειδή ἀκολουθοῦν τό Παλαιό ἤ τό Νέο ἀντιστοίχως ἡμερολόγιο.
 
 
 
Εἶμαι ὑποχρεωμένος λοιπόν νά τονίσω τίς διολισθήσεις ἐκ τῆς ἀληθείας εἰς τήν δοθεῖσα ἀπάντησι καί πρός τοῦτο θά ἀναφερθῶ εἰς τό ποῦ ἑστιάζουν τό πρόβλημα οἱ Ἅγιοι Ἰωάννης Χρυσόστομος καί Νικόδημος Ἁγιορείτης καί πού τό τοποθετοῦν οἱ ἀπαντήσαντες ἀδελφοί εἰς τό ἱστολόγιο «Ἐν Τούτῳ Νίκᾳ».
 
 
 
 
 
Ὁ Ἅγ. Νικόδημος λοιπόν γιά νά δείξη ὅτι ἀπαγορεύονται οἱ ἀποσχίσεις γιά θέματα ἡμερολογιακά, ἑορτολογικά, νηστείας κλπ., διότι προφανῶς αὐτά δέν εἶναι θέματα πίστεως, χρησιμοποιεῖ μία ὁμιλία τοῦ Ἁγ. Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου, ἡ ὁποία ἀριθμεῖται ὡς τρίτη εἰς τούς κατά Ἰουδαίων λόγους του καί ἐπιγράφεται: «Εἰς τούς τά πρῶτα Πάσχα νηστεύοντας». Οἱ τά πρῶτα Πάσχα νηστεύοντες ἦταν αἱρετικοί, οἱ ὁποῖοι εἶχαν ἀποσχισθῆ ἀπό τήν Ἐκκλησία, διότι ἤθελαν νά κρατοῦν μία παλαιά συνήθεια μέ βάσι τήν ὁποία ἑώρταζαν τό Πάσχα μαζί μέ τούς Ἑβραίους κατά τήν δεκάτη τετάρτη (14η) ἡμέρα τῆς σελήνης (πανσέληνος) τῆς ἐαρινῆς ἰσημερίας, καί σέ οἱαδήποτε ἡμέρα τῆς ἑβδομάδος ἐτύγχανε αὐτή ἡ πανσέληνος. Αὐτοί οἱ αἱρετικοί ὀνομάστηκαν Πρωτοπασχίται ἤ Τεσσαρακεδεκατίται.
 
 
 
Εἰς τήν ὁμιλία του αὐτή ὁ Ἅγ. Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος ἀπό τήν ἀρχή θά λέγαμε μέχρι τό τέλος ὁμιλεῖ γιά τήν ἑνότητα τήν ἐκκλησιαστική καί καταδικάζει μέ βαρύτατους χαρακτηρισμούς οἱοδήποτε σχίσμα γίνεται γιά τέτοιους λόγους. Τήν ἑνότητα τήν ἐκλαμβάνει πάντοτε ὡς ἑνότητα ἐκκλησιαστική καί τό σχίσμα ὡς ἀπόσχισι κάποιων ἀπό τούς ὑπολοίπους ἀδελφούς.
 
 
 

Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2013

Δευτερη ΛΙΟΝΤΑΡΙΣΙΑ ΦΩΝΗ απο το Υπερπεραν



ΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ, ΤΗΝ 

ΓΡΑΜΜΗΝ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΥ ΣΑΣ,

ΘΑ ΚΑΤΑΚΟΜΜΑΤΙΑΣΕΤΕ 

ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. 


Θα διακοψουμε το μνημοσυνο σας,

εαν δεν ορθοτομειτε....




ν Παραμυθι τ 23 Αγούστου 1972

Πρός

Τήν Ατο Θειοτάτην Παναγιότητα

Τόν Οκουμενικόν Πατριάρχην

Κύριον Κύριον ΔΗΜΗΤΡΙΟΝ

Οκουμενικόν Πατριαρχεον-Φανάριον





Παναγιώτατε,



λάβομεν τηλεγράφημα μετέρας Παναγιότητος καί τό π’ ριθ. Πρωτ. 449 Ερηνικόν μν Γράμμα, δι’ ν γγέλετε μν τά τς ναδείξεως καί καταστάσεως μν ες τόν Πρωτόθρονον Πατριαρχικόν θρόνον.





δοξάσαμεν τόν Θεόν, διότι κονόμησε οτω τά πράγματα καί πεκλείσθησαν διαβεβλημένα καί πί θικ καί πί πίστει ρθ πρόσωπα. Πιστεύομεν τι εσθε θεοπρόβλητος. χομεν δι’ λπίδος τι θά ρθώσητε τό νάστημά σας καί «θά βάλετε ες τήν θέσιν των» τά κακς χοντα ν τ Πατριαρχεί τοι τήν πί ζημί τς ρθοδοξίας χαλίνωτον τάσιν πρός νωσιν μέ τούς αωνίως μετανοήτους καί πιβουλευομένους τήν ρθόδοξον κατ’ νατολάς γίαν κκλησίαν μν, τήν ντως κκλησίαν.




 Παναγιώτατε Πάτερ καί Δέσποτα, βαθυσεβάστως παρακαλομεν καί κετεύομεν γονυκλινς: 
δηλώσατέ τό μετά παρρησίας καί περιφράστως «τι δεχόμεθα διάλογον μέ τούς Καθολικούς καί Πρωτεστάντας καί ντιχαλκηδονίους πό τόν ρητόν ρον πως καστος, σον φορ τό δόγμα, θελήσ νά παραδεχθ νεπιφυλάκτως πάντα τά πό τν 7 γίων Οκουμενικν Συνόδων θεσπιθέντα καί οδέν πέραν τούτων.  
πιτραπήτω μοι μέ λον τόν φειλόμενον σεβασμόν νά προσθέσω κόμη τι πρέπει τό Οκουμενικόν Πατριαρχεον πρωτίστως νά προσέξ τήν νωσιν τν ρθοδόξων κκλησιν καί ετα νά προχωρ μετά περισκέψεως πολλς ες διάλογον διά τήν νωσιν μετά τν αρετικν. 
 ν ναντί περιπτώσει θά γίν τό ντίθετον.
Ορθοδοξία θά κομματιασθ πρός χαράν τν Παπικν καί τν λλων χθρν το Σταυρο το Χριστο
 λλά τότε τί λόγον θά δώσωμεν ες τόν Θεόν ν μέρ κρίσεως;





λπίζοντες τι θά ναθεωρήσετε τά σα δηλώσατε, τι θά κολουθήσητε πιστς τήν γραμμήν το Προκατόχου Σας σον φορ τήν νωσιν, συγχαίρομεν μς θερμς πί τ ναδείξει Σας ς Οκουμενικο Πατριάρχου καί εχόμεθα κ βάθους καρδίας πως Κύριος Θεός μν χαρίζηται μν μακροζωΐαν καί δυνάμεις πολλάς, σωματικάς καί πνευματικάς, να φέρητε ες ασιον πέρας τήν ψηλήν ποστολήν Σας πρός δόξαν τς κκλησίας καί το Ορανίου Ατς Δομήτορος.







πί τούτοις δηλομεν, Παναγιώτατε, τι πρίν λάβωμεν τό τίμιον μν γράμμα μνημονεύσαμεν το νόματός Σας ν δρ ερισκόμενοι καί συλλειτουργοντες μετά το γίου δρας ν ερ Μον Προφήτου λιο, πί τ γί Ατο μνήμ· ξακολουθομεν δέ μνημονεύοντες μν ν τας ερας Λειτουργίαις· πλήν δέν διστάζομεν νά δηλώσωμεν τι τελομεν πάντοτε ν πιφυλακ καί ες περίπτωσιν πού θελε διαπιστωθ ντορθόδοξός τις νέργεια το Πατριαρχείου, δίχα συμφώνου γνώμης πασν τν ρθοδόξων κκλησιν, θά διακόψωμεν καί μν τό μνημόσυνον, διότι δέν τό νέχεται συνείδησις μν νά μνημονεύωμεν τς Κεφαλς μν ς ρθοτομούσης, ν δέν ρθοτομε.




Τέλος πικαλούμενοι τάς θεοπειθες εχάς τς μετέρας σεπτς Κορυφς κφράζομεν τήν εγνώμονα εχαριστίαν μν πρός τό Οκουμενικόν Πατριαρχεον διά τάς πί τος νομαστηρίοις μν εχάς Ατο καί διατελομεν μετά σεβασμο βαθέος τς μετέρας Παναγιότητος λάχιστος ν Χριστ δελφός.




Ὁ Μητροπολίτης Παραμυθίας, Φιλιατῶν καί Γηρομερίου

Παλος (1922-1993)


Παύλος ο απλούς, 

Παύλος ο κεχαριτωμένος!


Ο ανεπαίσχυντος εργάτης του Ευαγγελίου, που εγάστηκε αόκνως στον Αμπελώνα του Κυρίου, οδηγώντας τόσες και τόσες ψυχές στον ακύμαντο λιμένα της Βασιλείας των Ουρανών!
Ο Σατανάς φθόνησε το ταπεινό του έργο, εξ αιτίας του οποίου "έχανε πελατεία", κατά το δη λεγόμενο, και με όχημα την υπ αριθμόν 7 Συντακτική Πράξη του μαύρου Ιουλίου του 1974,ενεργώντας διά μέσου ιδιοτελών κληρικών, τον καρατόμησε και εκπαραθύρωσε απ τη θεόθεν λαχούσα αυτώ επισκοπή της Παραμυθιάς, ΑΝΑΙΤΙΩΣ, ΑΝΕΞΕΤΑΣΤΩΣ,ΑΝΑΠΟΛΟΓΗΤΩΣ!
Ο αοίδιμος, ευθαρσής ιεράρχης, μαζί με τους δύο γίγαντες και λέοντες της Ορθοδοξίας, μακαριστούς και πολυκλαύστους, Φλωρίνης Αυγουστίνο και Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιο, ενεργούντες κατ επιταγήν της Ορθοδόξου συνειδήσεώς τους και επί τη βάσει σχετικών ιερών κανόνων, διέκοψαν, μετά πολλής συνοχής της καρδίας, το μνημόσυνο του πυραυλοκινήτως σπεύδοντος προς ένωση μετά των αιρετικών παπικών, μακαριστού πατριάρχη Αθηναγόρα, του οποίου η ανεκδιήγητη, από της πλευράς της προασπίσεως του Ορθοδόξου Δόγματος, πατριαρχεία του, τυγχάνει τοις πάσι γνωστή.
Εσχάτως, κάποιοι φιλοπατριαρχικοί κάλαμοι, επιχείρησαν να "αγιογραφήσουν" τον αείμνηστο εκκλησιαστικό αξιωματούχο. Πλην εις μάτην! Διότι η πληθώρα των ντοκουμέντων που πιστοποιούν την ολέθρια πολιτική του στον προαναφερθέντα τομέα της πατριαρχείας του, κρυστάλλινης διαύγειας, κάθε άλλο παρά δύνανται σοβαρώς να αμφισβητηθούν και επ ουδενί καταλείπουν ουσιαστικά περιθώρια στοιχειοθετήσεως και εκφοράς τεκμηριωμένου αντιρρητικού λόγου.
Ο αλησμόνητος Παύλος Καρβέλης συνείχετο από αγωνία για την πορεία της εν Κωνσταντινουπόλει εκκλησιαστικής ολκάδος που επί Αθηναγόρα συνεχώς, από μεθόδου και εκ συστήματος, λοξοδρομούσε προς τους υφάλους και σκοπέλους του συγκρητιστικού οικουμενισμού, καταπατώντας ασύστολα του ιερούς κανόνες, διασπώντας την Πανορθόδοξη ενότητα, πυροδοτώντας εντάσεις και σχίσματα, ακαυρώνοντας και καταργώντας την έννοια της ιεραποστολής προς τους ετεροδόξους και ετεροθρήσκους, απαξιώντας και αποδομώντας στη συνείδηση του Ορθοδόξου ποιμνίου τη μοναδικότητα και απολειστικότητα της Ορθοδόξου Εκκλησίας ως αποκλειστικού φορέως της Αληθείας!
Η επιλογή του μακαριστού ποιμένα της Παραμυθιάς, να προβεί ομού μετά των άλλων δύο συνεπισκόπων του, μετά πολλής συνοχής καρδίας αλλά και κατ επιταγήν της αρχιερατικής του συνειδήσεως, στη διακοπή του μνημοσύνου του φρονούντος και κηρύσσοντος αιρετικά, αοιδίμου Αθηναγόρα, αποτελεί δείκτη και μέτρο της ποιμαντικής του ευθύνης, στην περιοχή της προασπίσεως του Ορθοδόξου Δόγματος. Και θα πρέπει, το δίχως άλλο, να προβληματίσει ΣΟΒΑΡΑ τους σημερινούς επισκόπους, που, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, θεώνται απαθώς τις σημερινές πατριαρχικές ασχημοσύνες.
Είθε και άλλοι ποιμένες να στοιχηθούν στην προβληματική του Παύλου του απλού και κεχαριτωμένου που επαξίως πληροφόρησε τη διακονία του, υπηρετώντας θεοφιλώς το ποίμνιό του και προασπίζοντας επίσης θεοφιλώς το Ορθόδοξο Δόγμα!
Λ.Ν.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου