Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2013

ΤΙ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ !!! Aντι να του τα ψαλλουν του ΑΡΧΙΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ Βαρθολομαιου, τους ταψαλε εκεινος...ΑΕΙΠΟΤΕ, ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ....

 

-----------------------------------

  Θα ξυπνήσουν 

 

οι Αγιορείτες Πατέρες;




ΝΕΑ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ; 
 

15 







Ανταπόκριση Άγιο Όρος - Γιώργος Θεοχάρης

 

Αίσθηση προκαλεί η απουσία της εκπροσώπησης της Ιεράς Μονής  Κωνσταμονίτου στην επίσκεψη του προκαθήμενου της Ορθοδοξίας στο Άγιο Όρος. 

 


Η μη παρουσία του ηγουμένου και του αντιπροσώπου της εν λόγω Μονής τόσο στην υποδοχή του Πατριάρχη όσο και στις λοιπές εκδηλώσεις για την επέτειο των 100 χρόνων από την ενσωμάτωση του Αγίου Όρους στο ελληνικό κράτος που χοροστάτησε ο Οικουμενικός Πατριάρχης , προκαλεί ερωτηματικά και ήδη πυροδοτεί συζητήσεις στους εκκλησιαστικούς κύκλους, σύμφωνα με πληροφορίες του "Αγιορείτικου Βήματος".

 




Ευχόμαστε να ξυπνήσει το Άγιον Όρος και ο ορθόδοξος αγώνας της Αποτειχίσεως από τους νεωτεριστές πατριάρχες, που ξεκίνησε το 1924 και κορυφώθηκε το 1971, με την πλειοψηφία των Μονών να έχουν διακόψει το μνημόσυνο του Αθηναγόρα, να συνεχιστεί, και οι υπόλοιπες Μονές - η Εσφιγμένου συνέχισε μόνη της τον δρόμο της εμπράκτου ομολογίας - οι οποίες κατέβασαν τις σημαίες της Ορθοδοξίας, να τις ανυψώσουν ξανά.





Δεν γίνεται άλλη αναμονή. 
Δεν υπάρχει άλλο "άχρι καιρού". 
Και δεν υπάρχει καλύτερος μπροστάρης να δώσει το έναυσμα για αυτήν την στροφή μετανοίας και ορθοπραξίας, από τον σεβαστό παρά πάντων ηγούμενο της Κωνσταμονίτου (η οποία για όσους δεν το γνωρίζουν είναι η μοναδική Μονή, εκτός της Εσφιγμένου, που δεν δέχεται χρήματα από τους Δαναούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης) Γέροντα Αγάθωνα.






Μακάρι να αντιδράσουν και οι άλλοι ορθόδοξοι ηγούμενοι και να μιμηθούν το παράδειγμα των αδελφών τους της Εσφιγμένου και όχι των οσφεοκαμπτών κοσμικοφρόνων ρασοφόρων, για τους οποίους ο Άγιος Κοσμάς Φλαμιάτος έγραφε διακόσια χρόνια πριν πως θα δράσουν με σκοπό να "μορφώσωσι κατά το πνεύμα της πλάνης πολλούς νέους ρασοφόρους υποκριτάς, και μετά ταύτα, εξ αυτής της ζύμης, ψηφισθώσιν ηγούμενοι εις όλα τα Μοναστήρια του αγίου Όρους, και ούτως ανεπαισθήτως, άνευ τινός υποψίας, παύση και καταργηθή όλη η τάξις του αγίου Όρους

(Επιστολή προς Αγιορείτες Πατέρες).

 

ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟΣ



Η επιλογή της Ιεράς Μονής Κωνσταμονίτου, του Αγίου Όρους, να μην αποστείλει εκπρόσωπο στην υποδοχή του αρχιοικουμενιστή πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, προφανώς σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την ολέθρια πολιτική του Φαναρίου στον τομέα των διαχριστιανικών και διαθρησκειακών σχέσεων, αποτελεί αναντιλέκτως ένα, κατ αρχήν, παρήγορο γεγονός, που πληροί ικανοποιήσεως, γιατί όχι και ελπίδος, το ορθοφρονούν ποίμνιο. 


Θα ανέμενε κανείς, και έτερες μονές, να μιμηθούν, εν προκειμένω, τη ρηθείσα μονή. 
Αν και κάτι τέτοιο δε συνέβη, δε γνωρίζουμε βεβαίως τους λόγους που δε συνέβη, εν τούτοις, κατ αυτάς, υφίσταται μία φημολογία, επί τη βάσει της οποίας, και κάποια άλλα μοναστήρια προβληματίζονται εντόνως, εξ αιτίας των πατριαρχικών ολισθημάτων και σκέπτονται να προβούν, με αφορμή κάποια περαιτέρω κραυγαλέα πατριαρχική διολίσθηση, στη διακοπή του πατριαρχικού μνημοσύνου. 

Ανεξαρτήτως, πάντως, του εάν η εν λόγω φημολογία διαθέτει ερείσματα στην περιοχή της πραγματικότητας, προσωπικά έχω την εντύπωση πως διαθέτει, θα πρέπει να χαιρετήσουμε, ως κατ αρχήν ελπιδοφόρο γεγονός, την επιλογή της Ιεράς Μονής Κωνσταμονίτου και του σεβαστού καθηγουμένου της Αγάθωνος και να ευχηθούμε και άλλες αγιορείτικες μονές να αντιδράσουν ουσιαστικά, και όχι απλώς φραστικά και ανώδυνα, στον πατριαρχικό οικουμενιστικό κατήφορο.


Λ.Ν.

ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗ ΑΜΕΣΑ Ο ....ΚΡΙΤΗΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ....που καταντησε την Ορθοδοξια στην Αφρικη ΡΕΖΙΛΙΚΙ ΤΩΝ ΣΚΥΛΩΝ...



 -------------------------------------------------------------------------------------------

"Έντονο διάβημα Αρχιεπισκόπου",

 

 Όνειρο θερινής νυκτός.

 








«ΕΝΤΟΝΟ ΔΙΑΒΗΜΑ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ
ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ


Εἶπε ὁ Ἀρχιεπίσκοπος: “Δεν είναι δυνατόν να κατηγορούμε τους Ρωμαιοκαθολικούς για ηθικές εκτροπές, και σε Ορθόδοξο Πατριαρχείο να συμβαίνουν παρόμοιες ανηθικότητες”!


 Ο Κριτης της Οικουμενης και 13ος των Αποστολων, προωθει στους θρονους ...αδελφες;
Τι τον συνδεει με αυτες;


Ἤδη 37 Μητροπολῖτες ἔδωσαν συγχαρητήρια στὸν Ἀρχιεπίσκοπο, γιατὶ ἐπιτέλους τόλμησε νὰ ἐλέγξει τὸν Πατριάρχη Ἀλεξανδρείας Θεόδωρο, ὄχι βέβαια γιὰ τὸν Οἰκουμενισμό του, ἀλλ’ ἔστω γιὰ ἠθικά παραπτώματα καὶ ἄδικες ἀποφάσεις.




Συγκεκριμένα. Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ζητᾶ νὰ ἀπαντήσει ὁ Πατριάρχης ἂν εἶναι ἀληθινὲς οἱ πληροφορίες ποὺ ἐνυπόγραφα ἀπεστάλησαν ἀπὸ τὸ Κονγκό-Μπραζαβίλ, σύμφωνα μὲ τὶς ὁποῖες, διώκεται ἀπὸ Ἐπίσκοπο τοῦ Πατριαρχείου Ἀλεξανδρείας Ἕλληνας κληρικός, ὁ π. Θεολόγος Χρυσανθακόπουλος, διώκονται προσέτι πιστοὶ τῆς τοπικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Κονγκό, μάλιστα δύο  ἀπὸ αὐτοὺς ἀφορίσθηκαν.


 Τι συνδεει την γαλανοματα ...Μαμα με  τις ...αδελφες ψυχες;



Τὸ δὲ φοβερὸ εἶναι, πὼς γιὰ τὸν διώκοντα Ἐπίσκοπο κ. Παντελεήμονα Ἀράθυμο, ὑπάρχουν σοβαρὲς κατηγορίες. Σύμφωνα μὲ ἐνυπόγραφες καταγγελίες ἀπὸ τὸ Κονγκό, “η τοπική αστυνομία μας ενημέρωσε για τη νυχτερινή ζωή του επισκόπου μας και αυτό είναι σκάνδαλο μεγάλο για την Εκκλησία μας. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι η αστυνομία του Pointe Noire συνέλαβε τον Επίσκοπο Brazzaville κ. Παντελεήμονα μέσα σε αυτοκίνητο με έναν Κονγκολέζο. Η σύλληψη βεβαίως δεν συνέβη γιατί ήταν απλά στο αυτοκίνητο αλλά σύμφωνα με την αστυνομία ήταν ζευγάρι και κάτι άλλο συνέβαινε”».


 Τι ειναι εκεινο που συνδεει τις  ...αδελφες ψυχες;



Καλά πληροφορημένες πηγές ὁμιλοῦν γιὰ ἔκφραση δυσαρέσκειας ἀπὸ νησιώτη Μητροπολίτη, ὁ ὁποῖος θεωρεῖ τὴν κίνηση αὐτὴ ὡς ἐπέμβαση σὲ ἄλλη Ἐκκλησία, ἀλλὰ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ἦταν κατηγορηματικός: "Δὲν ἐπεμβαίνουμε σὲ διοικητικά θέματα, ἀλλὰ σὲ θέματα ποὺ ἅπτονται τῆς Εὐαγγελικῆς διδασκαλίας"»!  





Αὐτ θ πρεπε ν εναι ντίδραση τνρχιεπισκόπων κα πισκόπων πο νδιαφέρονται γι τν φαρμογή (τουλάχιστον πὸ τοὺς ερωμένους) τν Εαγγελικν ντολν. Ν θορυβηθον, ν ξεγερθον, νὰ πενθήσουν (Α΄ Κορινθ. 5, 2) μὲ να πένθος πο θ τος δηγήσει στν ποβολὴ ἑνς δημόσια σκανδαλίσαντος ἀπ τν ερ κλρο.


Εχουν κοινα μυστικα οι ...αδελφες ψυχες;



λλὰ μιὰ τέτοια ντίδραση το ρχιεπισκόπου δν συνέβη ποτέ. Κα ποτ δν δόθηκαν τέτοια συγχαρητήρια ἀπ συνεπισκόπους του. Μι τέτοια ντίδραση,ποτελε  «νειρο θερινς νυκτός»! Διότι, ἀσφαλς, πς θ ταν δυνατν ν πέμβει ναςρχιεπίσκοπος σ λλη κκλησία,ταν στν «δική του» συμβαίνουν πολ χειρότερα, διαπιστωμένα π τν προηγούμενο Ἀρχιεπίσκοπο, κα λες ατς τς θλιότητες τς νέχονται λοι, μηδενὸς ξαιρουμένου, ο ρχιερες τς κκλησίας;




Δημοσιεύσαμε ηδη καποια απο τὰ ποσταλέντα πρς τ στολόγιό μας e-mail π τος νέους τς κκλησίας το Κονγκό, γι τν πληροφόρηση τν νδιαφερομένων και δημοσιευουμε και τα υπολοιπα. σοι χουν κόμα φων κα διάθεση, ς τ φωνάξουν κι ς διαμαρτυρηθοῦν κε πο πρέπει.



 Μολις εγινε δεσποτης Κογκο ...ωρμηξε στους Κογκολεζους;;;

Οι νέοι και οι πιστοί του Κονγκό απέστειλαν επιστολή προς όλους τους Μητροπολίτες και τους Επισκόπους της Αφρικής καθώς και προς εκκλησιαστικά μέσα ενημέρωσης και κοινοποίησαν τις επιστολές που
Το Επισκοπείο στο Pointe Noire
είχαν αποστείλει προς τον Επίσκοπο του Κονγκό κ. Παντελεήμονα και προς τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας κ. Θεόδωρο Β'.

Το μήνυμά τους είναι μια κραυγή αγωνίας για την άσχημη κατάσταση που επικρατεί στο Κονγκό και με τα μηνύματά τους αυτά προσπαθούν να ευαισθητοποιήσουν τους πιστούς στην Ελλάδα, μήπως και δοθεί μια λύση στην τραγική κατάσταση που έχει δημιουργήσει στην Εκκλησία του Κονγκό ο Επίσκοπος αυτός, περί του οποίου μαθαίνει κανείς πολλά από τις επιστολές αυτές.


 Σεβασμιότατοι Μητροπολίτες και Θεοφιλέστατοι Επίσκοποι της Εκκλησίας της Αλεξανδρείας,
εμείς οι νέοι και οι πιστοί του Κονγκό-Μπραζαβίλ σας παρακαλούμε να μας βοηθήσετε στη λύση ενός πολύ μεγάλου προβλήματος της Εκκλησίας μας. Το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας μας έστειλε πριν λίγους μήνες έναν επίσκοπο, τον οποίο εσείς ψηφίσατε παμψηφεί, που από την ώρα που ήρθε στο Κονγκό μόνο κακό κάνει στην Εκκλησία μας. Ύστερα από τον άδικο διωγμό του πνευματικού μας πατέρα και ιδρυτή της Εκκλησίας του Κονγκό του π. Θεολόγου Χρυσανθακόπουλου απέλυσε 4 νέους από τις δουλειές τους ενώ αφόρισε δυο νέους και παρά τις διαμαρτυρίες μας, παρά την επιστολή που στείλαμε στον Πατριάρχη Αλεξανδρείας κ. Θεόδωρο Β η κατάσταση παραμένει η ίδια. Εκτός από τα παραπάνω όμως, όπως θα διαβάσετε στις επιστολές μας, η τοπική αστυνομία μας ενημέρωσε για τη νυχτερινή ζωή του επισκόπου μας και αυτό είναι σκάνδαλο μεγάλο για την Εκκλησία μας. Οι πιστοί είναι αναστατωμένοι. Μαζέψαμε υπογραφές για να φύγει αυτός ο άνθρωπος γιατί μόνο κακό κάνει με τη συμπεριφορά του, ενώ του στείλαμε και μια επιστολή στον ίδιο, που τον ειδοποιήσαμε ότι αν δεν φύγει, όπως θέλουν οι πιστοί και οι νέοι του Κονγκό θα αναγκαστούμε να δημοσιεύσουμε τα κατορθώματά του στα μέσα ενημέρωσης του Κονγκό και της Ελλάδος.  Επιστολή  στείλαμε και στον Πατριάρχη, όπου τον ενημερώσαμε για όλα αυτά τα θέματα, αλλά καμιά λύση δεν δόθηκε. Μας θεωρούν υπανάπτυκτους και έχουν ξεκινήσει ένα αγώνα εκφοβισμού των πιστών με τη βοήθεια δυο ιερέων, που τους έδωσε αξιώματα ο επίσκοπος για να τους έχει στο χέρι του. Οι πιστοί είναι τρομοκρατημένοι μετά τους αφορισμούς των δύο νέων και φοβούνται αυτές τις πνευματικές τιμωρίες. Ξέρουμε ότι θα μας αφορίσει κι εμάς, όπως έκανε με τους δυο νέους στο Dolisie και με τους τρεις νέους  που έλαβαν απλά μέρος σε συγκέντρωση νεολαίας και τιμωρήθηκαν γι’ αυτό με τρίμηνο αποκλεισμό από τη Θεία Κοινωνία (Ακοινωνησία).
Παρακαλούμε να μας βοηθήσετε να απαλλαγεί η εκκλησία μας από τον άνθρωπο αυτό που σκανδαλίζει τους πιστούς και μόνο κακό μας κάνει.
Οι επιστολές αυτές έχουν σταλεί ήδη σε πολλά μέσα ενημέρωσης εκκλησιαστικά στην Ελλάδα και θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας μέχρι το τέλος για την κάθαρση της Εκκλησίας μας.
Οι αντιπρόσωποι των νέων και των πιστών του Κονγκό Μπραζαβίλ
Christ Le Beau MAHONIO, Αντιπρόεδρος της νεολαίας – ενορία Αγίου Δημητρίου
Prudent KITSOUKOU, Σπουδαστής της Θεολογίας στο Πανεπιστήμιο της Κινσάσα Άγιος Αθανάσιος
Christ OKOULIS, Πρώην γραμματέας της Επισκοπής
Dimitrios MBOKO, Γραμματέας της νεολαίας της ενορίας της Αναστάσεως
Romanos Dane MILANDOU
Nicolas POATY, Πρόεδρος της νεολαίας – ενορία της Αναστάσεως
Nicolas Cédric Tchissambou

Ezéchiel NGALIKOUBA, Πρώην νεωκόρος και αναγνώστης– Ενορία Αγ. Δημητρίου



Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2013

Αποτειχισι: Οι διεφθαρμενες και πωρωμενες θεσεις του Αντιαιρετικου της μητροπ. Πειραιως. ΚΑΛΟΥΜΕ τον μητροπολιτη ΣΕΡΑΦΕΙΜ να εκδιωξη εκ του αντιαιρετικου γραφειου του τους παρανοϊκους διακατοχους του.

---------------------------------

 

Σχολιασμος στα Περί αναδίπλωσης της Ι. Μ. Πειραιώς ως προς την Ημερίδα περί Αποτειχίσεως, του κ. Νικ. Πανταζή

 


Λάβαμε καὶ δημοσιεύουμε τ παρακάτω ἀξιόλογο σχόλιο το θεολόγου κ. Νικολάου Πανταζ, τ ποο ναφέρεται στν χθεσιν νάρτησή μας

"Ταπεινωτική αναδίπλωση της Ι. Μ. Πειραιώς για την Ημερίδα περί Αποτειχίσεως!"



 
 
Σχετικώς με την άγουρη και άγονη επιστολή της Μητροπόλεως Πειραιώς για ακύρωση της προσκλήσεως του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά στην περιβόητη Ημερίδα, έχω να αναπτύξω τα εξής:
 
 
Είναι τόσο "νυχτωμένοι" οι Ιερείς του Αντιαιρετικού Γραφείου Πειραιώς που είναι ν' απορεί κανείς, εάν έτσι συμπεριφέρονται οι υιοί το Φωτός κι' είναι τόσο αμαυρωμένο το φως μέσα τους, το δε σκότος πόσον;
 
 
 
 
Δικαιοσύνην μάθετε οι ενοικούντες επί της δεσποτοκρατικής γης. 
Εάν είχαν ίχνος εν Χριστώ δικαιοσύνης μέσα τους, θα σεβόταν απολύτως τους δίκαιους και λογικούς όρους τους οποίους σαφώς και σοφώς έθεσε ο π. Ευθύμιος και δεν θα τον επέπληττον για αυτό.
Το περίμενα όμως αυτό το αποκαρδιωτικό αποτέλεσμα...
 
 
 
 
Πρώτον, η αδικαιολόγητη καθυστέρησή των Ιερέων του Αντιαιρετικού Γραφείου να απαντήσουν. Oι δικαιοκρατικές και διακριτικές προτάσεις του Γέροντα σκορπίσαν πανικό. 
Και επειδή οι ίδιοι δεν έχουν την απαιτούμενη ταπείνωση να αποδεχτούν τις ουσιαστικές και ευχαρίστως αποδεκτέες -επί ίσοις όροις- προτάσεις του π. Ευθυμίου, από ψυχολογικό κόμπλεξ διακατεχόμενοι, του αποδίδουν τις δικές τους ελλείψεις, τα δικά τους υστερήματα και πάθη. 
Για να φανούν αυτοί δικαιωμένοι. 
Φαρισαϊσμός σκέτος.
 
 
 
 
Ελέγχονται τόσο βασανιστικά που δεν μπορούν να ακολουθήσουν τον π. Ευθύμιο εις μίμησιν Αγιοπατερικής πράξεως σπουδαίας και τελείας. Τρελαίνονται από την τυραννία των τύψεων που διαστρέφουν τους ίδιους τους Πατέρες προκειμένου να φανούν αυτοί πιό "πατερικοί", οι δειλοί και μοχθηροί.
 
 
Και επέρχεται επί τέλους η απαξιωτική τους απάντηση με μία επιστολή-"πιστολέρο" που σκοποβολεί μόνο τον εμπαθή εαυτό τους ενώ παράλληλα εκθέτει και καταντροπιάζει ανεπανόρθωτα τη Μητρόπολη.
 
 
 
 
Ξεκινούν με ξέχωρη ειρωνεία και απρεπή χλευασμό, κάνοντας μία αγενή υπενθύμιση, τονίζοντας το άτονο και άχαρο πως με το να προσκαλέσουν τον π. Εύθυμιο, ουσιαστικώς "του κάνουν τη χάρη" και πως ο ίδιος τους οφείλει χάριτας. 
Διατείνονται εν θρηνώδη τραγωδία πως η πρόσκλησή τους αυτή αποτελεί "επικίνδυνη υπέρβαση" των ορίων τους.
Επικολλούν και πυρσοκροτούν ένα ερώτημα-σόφισμα για μονοπώλιο της αποκλειστικής αντιμετωπίσεώς τους:
 
 
 
Υπάρχει, σου λέει, άλλη Μητρόπολη που να σε τίμησε μέχρι τα άστρα τ΄ ουρανού με τέτοια υψίστη πρόσκληση, με ιδιαίτερο στόμφο στη διαψαλμική φράση: "και μάλιστα σε επίσημη Ημερίδα" (σπουδαίο πράγμα...) και ευθύς μετά να σε γκρεμίσει και να σε τσακίσει στα τάρταρα του Άδου;
 
 
 
 
Δεύτερον, επιδεικνύουν μεγάλη ανοχή και φιλανθρωπία καμπόση. 
Εφαρμόζουν οικονομία άλλη τόση και "κάνουν τα στραβά μάτια, μη τυχόν τους πάρει χαμπάρι ο Πατριάρχης και τους τιμωρήσει που διατηρούν κοινωνία με έναν καθηρημένο...  "Συγκαταβαίνων ο Σεραφείμ" από το άφατον ύψος της αυτού "Μεγαλειότητος", παραβλέπει την "εγκυροτάτη" καθαίρεση, "πράγμα που δυσχεραίνει την μεθ΄ υμών κοινωνία!"
 
 
 
 
Παριστάνουν δηλαδή τον Ιησού και Σωτήρα που τολμά να συνδιαλέγεται με τον κακό Σαμαρείτη, αν και δεν θα έπρεπε καθόλου να συνομιλούν διότι "δεν ταιριάζουν τα χνώτα τους!" 
Πρώτη φορά βλέπω επίσημη διαφθορά και πώρωση του ιερατείου ως προς εφαρμογή της εκκλησιαστικής δικαιοσύνης.
 
 

Η γαλανοματα MEΓΑΛΟΚΟΡΗ τι κανει;΄Η θα παρουν και αυτην με τις πετρες;

ΦΟΒΕΡΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ 

ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ νυχτοβιου

Δεσποτη Μπραζαβιλ 

τω ονοματι Αραθυμος εκ Συρου







Αδελφοί μας στην Ελλάδα,



εμείς οι νέοι και οι πιστοί του Κονγκό-Μπραζαβίλ σας παρακαλούμε να μας βοηθήσετε μέσα από την ιστοσελίδα σας στη λύση ενός πολύ μεγάλου προβλήματος της Εκκλησίας μας.  
Το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας μας έστειλε πριν λίγους μήνες έναν επίσκοπο, που από την ώρα που ήρθε στο Κονγκό μόνο κακό κάνει στην Εκκλησία μας. Ύστερα από τον άδικο διωγμό του πνευματικού μας πατέρα και ιδρυτή της Εκκλησίας του Κονγκό του π. Θεολόγου Χρυσανθακόπουλου απέλυσε 4 νέους από τις δουλειές τους ενώ αφόρισε δυο νέους και παρά τις διαμαρτυρίες μας, παρά την επιστολή που στείλαμε στον Πατριάρχη Αλεξανδρείας κ. Θεόδωρο Β η κατάσταση παραμένει η ίδια. 



Εκτός από τα παραπάνω όμως, όπως θα διαβάσετε στις επιστολές μας, η τοπική αστυνομία μας ενημέρωσε για τη νυχτερινή ζωή του επισκόπου μας και αυτό είναι σκάνδαλο μεγάλο για την Εκκλησία μας. 



Οι πιστοί είναι αναστατωμένοι. 




Μαζέψαμε υπογραφές για να φύγει αυτός ο άνθρωπος γιατί μόνο κακό κάνει με τη συμπεριφορά του αλλά ενώ στείλαμε μια επιστολή στον ίδιο, που τον ειδοποιήσαμε ότι αν δεν φύγει, όπως θέλουν οι πιστοί και οι νέοι του Κονγκό θα αναγκαστούμε να δημοσιεύσουμε τα κατορθώματά του στα μέσα ενημέρωσης του Κονγκό και της Ελλάδος.  




Επιστολή  στείλαμε και στον Πατριάρχη, όπου τον ενημερώσαμε για όλα αυτά τα θέματα, αλλά καμιά λύση δεν δόθηκε. 
Μας θεωρούν υπανάπτυκτους και έχουν ξεκινήσει ένα αγώνα εκφοβισμού των πιστών με τη βοήθεια δυο ιερέων, που τους έδωσε αξιώματα ο επίσκοπος για να τους έχει στο χέρι του.
Οι πιστοί είναι τρομοκρατημένοι μετά τους αφορισμούς των δύο νέων και φοβούνται αυτές τις πνευματικές τιμωρίες.
 

Παρακαλούμε να δημοσιεύσετε τις επιστολές μας αυτές και να μας βοηθήσετε να απαλλαγεί η εκκλησία μας από τον άνθρωπο αυτό που σκανδαλίζει τους πιστούς και μόνο κακό μας κάνει.
Οι πιστοί και οι νέοι του Κονγκό Μπραζαβίλ

Οι αντιπρόσωποι των νέων και των πιστών του Κονγκό Μπραζαβίλ
 Christ Le Beau MAHONIO, Αντιπρόεδρος της νεολαίας – ενορία Αγίου Δημητρίου
Prudent KITSOUKOU, Σπουδαστής της Θεολογίας στο Πανεπιστήμιο της Κινσάσα Άγιος Αθανάσιος
Christ OKOULIS, Πρώην γραμματέας της Επισκοπής
Dimitrios MBOKO, Γραμματέας της νεολαίας της ενορίας της Αναστάσεως
Romanos Dane MILANDOU

Nicolas POATY, Πρόεδρος της νεολαίας – ενορία της Αναστάσεως
Nicolas Cédric Tchissambou
Ezéchiel NGALIKOUBA, Πρώην νεωκόρος και αναγνώστης– Ενορία Αγ. Δημητρίου



Ενσωματωμένη εικόνα 1
Tι ρολο παιζει η εικονιζομενη ...αδελφη ψυχη;
Τι κανει τις νυχτες στο Μπραζαβιλ, 
οπως καταγγελουν οι πιστοι Αφρικανοι;
Μας πηραν μυρωδια και οι Αφρικανοι, 
Αραθυμε;



Pointe Noire, 28 Αυγούστου 2013

Προς τον Μακαριότατο Πάπα και Πατριάρχη Αλεξανδρείας
κ. κ. Θεόδωρο Β΄

Μακαριότατε, ευλογείτε,
η Ορθόδοξη Νεολαία του Pointe Noire Κονγκό Brazzaville  έχοντας συμπαραστάτες και τους πιστούς σας απευθύνει αυτή την επιστολή για να σας γνωστοποιήσει ότι:
1.     Από την πρώτη στιγμή που ο νέος μας Επίσκοπος ήρθε στη χώρα μας, ενώ τον υποδεχθήκαμε με πολλή αγάπη και ελπίζαμε ότι θα συνεχιζόταν το έργο της ιεραποστολής που ο πνευματικός μας πατέρας π. Θεολόγος είχε ξεκινήσει πριν από εννέα  χρόνια, ξεκίνησε έναν πόλεμο εναντίον του π. Θεολόγου, με συκοφαντίες καθημερινά εναντίον του, με ψέματα, που ξέραμε ότι δεν είχαν καμιά βάση. Επίσης η όλη ζωή του ήταν αντίθετη προς αυτό που ξέραμε ως ορθόδοξη συμπεριφορά. Κάπνισμα, ποτά, παρέες με ανθρώπους που για μας εδώ ανήκουν στον υπόκοσμο, κανένα ενδιαφέρον πραγματικό για τις ανάγκες της ιεραποστολής. Μαζί με τον Έλληνα φίλο του άρχισε να διδάσκει σε νέους της επισκοπής λεξιλόγιο, που, από ό,τι πληροφορηθήκαμε από φίλο μας Κονγκολέζο που σπουδάζει στην Ελλάδα, ανήκει στο χώρο του υπόκοσμου και όχι στο χώρο της Εκκλησίας, όπως «μαλάκα», «αρχίδι», «πούστη» και άλλα, που όπως καταλαβαίνετε για μας είναι ανήκουστα και δεν ανήκουν στο εκκλησιαστικό λεξιλόγιο. Επιπλέον το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν να παρουσιάσει το έργο του π. Θεολόγου με τρόπο υποτιμητικό, μιλώντας για τη διαχείριση των χρημάτων, σαν να έκλεβε ο π. Θεολόγος τα χρήματα της ιεραποστολής.
2.     Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι η αστυνομία του Pointe Noire συνέλαβε τον Επίσκοπο Brazzaville κ. Παντελεήμονα μέσα σε αυτοκίνητο με έναν Κονγκολέζο. Η σύλληψη βεβαίως δεν συνέβη γιατί ήταν απλά στο αυτοκίνητο αλλά σύμφωνα με την αστυνομία ήταν ζευγάρι και κάτι άλλο συνέβαινε. Η αστυνομία μας ενημέρωσε για το περιστατικό αυτό και ήδη όλα τα κανάλια της τηλεόρασης έχουν πάρει από την αστυνομία αυτή την είδηση και κάποιοι δημοσιογράφοι μας έχουν ενημερώσει. Γι’ αυτό απευθυνόμαστε στη Μακαριότητά σας και σας ζητάμε να τον αποσύρετε από το Κονγκό, γιατί για μας αυτή η συμπεριφορά είναι ανεπίτρεπτη για Επίσκοπο.
3.     Επειδή αποδείχθηκε ότι αυτός ο Επίσκοπος δεν ήταν άξιος να είναι πρώτος Επίσκοπος του Κονγκό και ήταν αυτός που δεν ήθελε να συνεργασθεί με τον πνευματικό μας πατέρα και ιδρυτή της Εκκλησίας του Κονγκό π. Θεολόγο, ζητάμε από την Μακαριότητά σας να αναιρέσετε την επιστολή που στείλατε για τον π. Θεολόγο να επιστρέψει στο Άγιον Όρος.
4.     Η  νεολαία και ο λαός του Κονγκό ήθελαν να εκλεγεί αυτός Επίσκοπός μας, γιατί η ζωή του όλη και το έργο του μας έδειξε ότι είναι ο πιο άξιος για να γίνει επίσκοπός μας. Γνωρίζουμε ότι ο π. Θεολόγος δεν επιθυμεί να γίνει επίσκοπος, όμως γνωρίζουμε επίσης ότι αν το ζητήσει η Μακαριότητά σας και είναι απαίτηση του λαού του Θεού είναι υποχρεωμένος να δεχθεί.
5.     Περιμένουμε την ανταπόκρισή σας στο αίτημα του λαού του Κονγκό. Η οργή μας είναι τεράστια για όσα έκανε ο κ. Παντελεήμων και για τη στάση του απέναντι στον πνευματικό μας πατέρα όλο αυτό το διάστημα.
6.     Ελπίζουμε ότι η Μακαριότητά σας θα ακούσει τη φωνή μας, γιατί μάθαμε από εσάς τον ίδιο ότι Εκκλησία είμαστε ο κλήρος και ο λαός σε μια ενότητα, που κεφαλή της είναι ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός. Σε κάθε περίπτωση θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας με όπλα την αλήθεια και την αγάπη του Ιησού Χριστού.

Ζητώντας την  ευλογία σας
Η Ορθόδοξη Νεολαία της Εκκλησίας του Κονγκό  και οι πιστοί του Pointe Noire

Η ΜΠΟΧΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, ΤΩΝ ΞΕΥΤΙΛΙΣΜΕΝΩΝ ΠΑΡΤΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΑΠΙΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΨΕΥΤΟΗΓΕΤΩΝ THΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ .....ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ

-----------------------------

EΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ, 
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ, 
ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΝΙΒΑΛΛΟΥΣ 
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΥΣ, 
ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΑΥΤΗ Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ;


Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2013

Αποτειχισι: Δυστυχως οι Σιγονταροοικουμενιστες ειναι ολόϊδιοι με τους Οικουμενιστες.

  -----------------------------------

Ταπεινωτική αναδίπλωση της μητροπολεως Πειραιώς για την Ημερίδα περί Αποτειχίσεως!





Λίγα λόγια γιὰ τὴν ἱστορία: Ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς δημοσίευσε μιὰ μελέτη, διὰ τῆς ὁποίας παρουσίαζε τὴν διδασκαλία τῶν Πατέρων γιὰ τὴν στάση τῶν πιστῶν ἀπέναντι στὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Πρὶν ἕνα χρόνο, τὸ Νοέμβριο τοῦ 2012, τὸ Ἀντιαιρετικὸ Γραφεῖο τῆς Ἱ. Μ. Πειραιῶς, ἐξέδωσε μιὰ καρικατούρα κριτικῆς τοῦ βιβλίου τοῦ π. Εὐθύμιου, γεμᾶτο ἀντιφάσεις καὶ ἀντιπατερικὸ πνεῦμα.
 
 
 Τὸ περιεχόμενο δὲ τοῦ βιβλίου αὐτοῦ τῆς Ἱ. Μητρ. Πειραιῶς, διαμοιράστηκε ἀνὰ τὴν ἐπικράτεια καὶ προβλήθηκε διὰ τῶν θρησκευτικῶν ἱστολογίων. Ἐπρόκειτο περὶ μιᾶς ἀήθους καὶ συκοφαντικῆς ἐπιθέσεως, ὄχι μόνο κατὰ τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ ποὺ τὴν ἐξέφραζε, ἀλλὰ ἐναντίον μας, πρωτίστως δὲ καὶ κυρίως κατὰ τῆς Ὀρθοδόξου Παραδόσεως ὡς πρὸς τὴν Πατερικὴ στάση ἐναντίον τῶν αἱρέσεων.
 
 
 
 
Ὁ π. Εὐθύμιος ἀπάντησε, μὲ ἄλλη πολυσέλιδη μελέτη, κονιορτοποιώντας κυριολεκτικὰ τὶς ὄζουσες προτεσταντικοῦ ὀρθολογισμοῦ ἀντιπατερικὲς θέσεις ποὺ «φιλοτέχνησε» ὁ ὑπεύθυνος τοῦ Γραφείου π. Παῦλος Δημητρακόπουλος καὶ προσυπέγραψε ὁ κ. Σεραφείμ.
 
 
 
Παράλληλα ὁ π. Εὐθύμιος, βλέποντας ὅτι γραμμὴ τοῦ βιβλίου ἦταν μὲ γενικολογίες, ἱστορικὲς ἀνακρίβειες καὶ ὑπεκφυγές ὁ ἀποπροσανατολισμὸς τῶν πιστῶν καὶ ἡ ἄρνηση τῶν συγγραφέων νὰ ἔρθουν σὲ φανερὴ ρήξη μὲ τὶς αἱρετίζουσες θέσεις τοῦ Πατριάρχη, μένοντας σὲ λεκτικὲς μόνο ἀναφορές κατ’ αὐτοῦ, ἔθεσε τρία συγκεκριμένα ἐρωτήματα στὴν Μητρόπολη Πειραιῶς, ὥστε νὰ τὴν ἀναγκάσει ἐπιτέλους νὰ ἀπαντήσει καὶ νὰ πάρει θέση ὑπεύθυνα γιὰ τὸ θέμα, χωρὶς ὑπεκφυγὲς καὶ ἀοριστολογίες.
 
 
 
Μετὰ ἀπὸ αὐτὴν τὴν συντριπτικὴ ἀπάντηση τοῦ π. Εὐθυμίου καὶ τὰ ἐρωτήματα ποὺ ἔθεσε, ἡ Μητρόπολις Πειραιῶς ἀδυνατοῦσα νὰ ἀρθρώσει θεολογικὸ λόγο, ἀρνήθηκε νὰ ἀνταπαντήσει στὶς ἐρωτήσεις του καί, ἐπίσης, ἀρνήθηκε τὴν συνέχιση τοῦ Διαλόγου. Ἀφοῦ ἐπὶ ἀρκετὸ χρονικὸ διάστημα συσκέφθηκαν οἱ ἐπιτελεῖς της, πῶς νὰ ξεφύγουν ἀπὸ τὴν δυσμενῆ θέση ποὺ βρέθηκαν, μηχανεύτηκαν καὶ ἐφεῦραν (ὡς ὁδὸ διαφυγῆς) τὴν διεξαγωγὴ μιᾶς Ἡμερίδος περὶ ...Ἀποτειχίσεως(!) στὴν ὁποία κάλεσαν ὡς ὁμιλητὴ καὶ τὸν π. Εὐθύμιο, μὲ ἐπιστολή τους τῆς 4/9/2013.
 
 
 
Θεώρησαν φαίνεται αὐτάρεσκα, εὐφυῆ καὶ ἐμπνευσμένη τὴν κίνησή τους αὐτή, ὡς μία κίνηση «μάτ», σκεπτόμενοι πώς:
α) ἂν ὁ π. Εὐθύμιος ἀρνιόταν τὴν πρόσκληση, θὰ τὸν κατηγοροῦσαν ὅτι αὐτὸς ἀρνεῖται τὸν διάλογο, γιατὶ δὲν ἔχει ἐπιχειρήματα.
β) ἂν ὁ π. Εὐθύμιος συμμετεῖχε, ἡ εἰκοσοσάλεπτη εἰσήγησή του θὰ χανόταν μέσα στὶς 4-5 ὧρες τῆς Ἡμερίδας, καὶ 5-6 ἄλλες εἰσηγήσεις μεγάλων πανεπιστημιακῶν ὀνομάτων, χωρὶς νὰ ἔχει τὴν δυνατότητα –ὅπως θὰ τὴν εἶχε στὸν διὰ τοῦ Τύπου (καὶ ἠλεκτρονικοῦ) Διάλογο– νὰ ἀνταπαντήσει, νὰ σχολιάσει, νὰ ἐπανέλθει, νὰ ἐξηγήσει, νὰ κατοχυρώσει μὲ τὴν βοήθεια Πατερικῶν βοηθημάτων τὶς θέσεις του!
Ὅμως, ὁ π. Εὐθύμιος, ὄχι μόνο δὲν ἀρνήθηκε τὴν πρόσκληση γιὰ συζήτηση, ἀλλὰ μὲ ἐπιστολὴ τῆς 16/9/2013, δήλωσε παρών, καὶ ζήτησε μάλιστα εὐθαρσῶς, τὴν συμμετοχὴ στὴν Ἡμερίδα ἴσου ἀριθμοῦ Εἰσηγητῶν, τρεῖς (3) ἀπὸ τὴν πλευρὰ τῶν συμφωνούντων μὲ τὶς θέσεις τοῦ Πειραιῶς καὶ τρεῖς (3) ἀπὸ τὴν πλευρὰ τῶν συμφωνούντων μὲ τὶς πατερικὲς θέσεις ποὺ παρέθετε ὁ π. Εὐθύμιος. 
Ἐπὶ πλέον πρότεινε ὡς πρῶτο ὁμιλητὴ τὸν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ράσκας καὶ Πριζρένης Ἀρτέμιο, τὸν μόνο ἀποτειχισμένο Ἐπίσκοπο, ὁ ὁποῖος ἔχει διακόψει τὸ μνημόσυνο τῶν Οἰκουμενιστῶν τῆς Σερβικῆς Ἐκκλησίας καὶ στὴν περιπέτεια τοῦ ὁποίου συμπαραστάθηκε ὁ Πειραιῶς.
 
 
 
Μιὰ τέτοια σύνθεση καὶ ὀργάνωση τῆς Ἡμερίδος, μὲ παρόντα μάλιστα τὸν Σεβασμιώτατο Ἀρτέμιο, εἶναι φανερὸ ὅτι τίναζε στὸν ἀέρα τοὺς σχεδιασμοὺς τοῦ Μητροπολίτη Πειραιῶς καὶ τοῦ π. Παύλου, ὁ ὁποῖος σὲ ἄλλη εὐκαιρία δήλωσε τὰ ἑξῆς ἐκπληκτικά: ὅτι ὁ κύριος σκοπὸς τῆς Ἡμερίδος αὐτῆς περὶ Ἀποτειχίσεως ἦταν ἄλλος·  ἤθελε δι’ αὐτῆς ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς (δήλωσε ἐκεῖ ὁ π. Παῦλος μὲ ...νόημα) νὰ στείλει ἕνα μήνυμα πρὸς τὸν Πατριάρχη, ὅτι «δὲν χτυπᾶμε μόνο τὸν Πάπα, ἀλλὰ χτυπᾶμε καὶ τοὺς ἀποτειχισμένους “ζηλωτές”, ὅπως ὁ Τρικαμηνᾶς, ὁ Ντετζιόρτζιο κ.λπ. Αὐτὴ ἡ Ἡμερίδα, δηλαδή, θὰ λειτουργοῦσε καὶ ὡς ἕνα ἀντίβαρο πρὸς τὸν Πατριάρχη»!
 
 
 
Ἀλλὰ συνέβη καὶ μιὰ ἄλλη «ἀτυχία» στὸν μητροπολίτη Πειραιῶς. Οἱ δύο ὑπ’ αὐτοῦ προτεινόμενοι Εἰσηγητές, ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης καὶ ὁ π. Γεώργιος Μεταλληνός, ἀρνήθηκαν τὴν συμμετοχή τους στὴν Ἡμερίδα. Ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης, μάλιστα, ἀποκάλυψε καὶ τοὺς λόγους γιὰ τοὺς ὁποίους δὲν θὰ συμμετάσχει, ἕνας ἀπὸ τοὺς ὁποίου εἶναι ὁ ἑξῆς:
 
 
Ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς καὶ ἐμεῖς, (εἶπε) σαράντα κληρικοί-γέροντες, ποὺ ἐκπροσωποῦμε τὴν Παράδοση, τὴν Ἐκκλησία, θὰ εἴμαστε ἀπὸ τὴν μιὰ μεριά,  καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη μεριὰ θὰ εἶναι αὐτοί. Αὐτὸ μᾶς ὑποτιμᾶ. Γιατὶ βάζει ἀπὸ τὴ μιὰ μεριὰ ἐμᾶς, καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη μεριά, ἴσα κι ἴσα, τὴν ὁμάδα τοῦ Τρικαμηνᾶ. Με τὴν παρουσία μας θὰ τοὺς προσδώσουμε κύρος, διότι τοὺς κάνουμε ἐπισήμους συνομιλητές μας, διότι ἐξισωνόμαστε μὲ μιὰ μικρὴ ὁμάδα προσώπων, ποὺ δὲν ἔχουν τὴν ταπείνωση νὰ ἀκολουθήσουν μιὰ εὐρύτερη ὁμάδα. Σήκωσαν μπαϊράκι. Ἐγώ δὲν θὰ συμμετάσχω. Αὐτὴν τὴν κίνηση τοῦ Πειραιῶς τὴν θεωρῶ ἐσφαλμένη.
 
 
 
[Δὲν θὰ κρίνουμε ἐδῶ τὴν τοποθέτηση τοῦ π. Θεοδώρου, ὁ ὁποῖος ἀρνεῖται τὸν διάλογο, ἀποφαινόμενος ὅτι ἡ δική του θέση εἶναι σωστή, ὅτι αὐτὸς μόνο ἐκφράζει τὴν Ἐκκλησία, ὅτι ἡ ἀλήθεια εἶναι θέμα ὑπακοῆς στὴν πλειοψηφία, χωρὶς αὐτὴ ἡ πλειοψηφία νὰ ἐνδιαφέρεται νὰ ἀποδείξει τὴν ἀλήθεια της, ἀρκούμενη στὴν διανομὴ πρὸς τὰ μέλη της τῆς ἀθεολόγητης κριτικῆς τοῦ βιβλίου τοῦ π. Παύλου].
 

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου