Σάββατο, 12 Οκτωβρίου 2013

ΤΟΤΕ ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΣΥΝΥΠΑΡΞΙ ΣΑΣ;

Οικουμενισμός πιο επικίνδυνη αίρεση από τον Χιλιασμό



ΠΡΟΣ ΤΟΝ π. ΘΕΟΔΩΡΟ ΖΗΣΗ
ΕΥΛΟΓΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ
 
 
Παρακολουθούμε συχνά τις ομιλίες και τα άρθρα του π. Θεοδώρου Ζήση. Κάθε φορά, όμως, που ακούμε μια ομιλία του, που αναφέρεται στον Οικουμενισμό και τους Οικουμενιστές Επισκόπους, μας γεννιέται πάντα το ίδιο ερώτημα:
 
 
 
 
Αφού είναι αίρεση ο Οικουμενισμός, αιρετικός ο Πατριάρχης και οι περί αυτόν Επίσκοποι, γιατί δεν εφαρμόζει αυτό, που ο ίδιος επί δέκα χρόνια συνιστούσε: την απομάκρυνση από τους αιρετικούς, την διακοπή κοινωνίας και μνημονεύσεως του ονόματος των αιρετικών; Δικής του εμπνεύσεως θεωρία περί αποτειχίσεως δίδασκε τότε, κι όχι την διδασκαλία της Εκκλησίας; Πότε έκανε λάθος; Τότε ή τώρα; Δεν ήταν –η διδασκαλία του αυτή– σύννομη και σύμφωνη με τη διδασκαλία της Αγίας Γραφής και των Αγίων Πατέρων; Ποια θεολογική εξήγηση υπάρχει; Εξ  άλλου, είχε υποσχεθεί πριν δύο χρόνια -σε κάποια συνάντηση στο Βόλο- ότι θα δώσει θεολογική εξήγηση σύντομα· τότε ήταν εμπερίστατος και δεν μπορούσε. Γιατί δεν έδωσε την οφειλομένη εξήγηση;

 
 
 
Αυτές οι απορίες και τα ερωτήματα οξύνθηκαν χθες, καθώς διαβάσαμε στο ιστολόγιο «Κατάνυξις» ένα άρθρο του π. Θεοδώρου Ζήση με τίτλο:
«Οι "Μάρτυρες του Ιεχωβά" και ο Οικουμενισμός,
Ποια αίρεση από τις δύο είναι πιο επικίνδυνη;».
Σ’ αυτό ο π. Θεόδωρος, συμπεραίνει, ότι πιο επικίνδυνη αίρεση είναι ο Οικουμενισμός, ακόμα και από αυτή την αίρεση των «Μαρτύρων του Ιεχωβά».
 
 
 
 
Ασφαλώς και συμφωνούμε μαζί του, και καταλαβαίνουμε ότι, και το άρθρο αυτό, κινείται προς την κατεύθυνση της κατάδειξης της επικινδυνότητας της παναιρέσεως του Οικουμενισμού και προέρχεται από ποιμαντική φροντίδα του π. Θεόδωρου. Όμως και σε αυτό το άρθρο υφέρπει το ίδιο ερώτημα.
 
 
 
Τότε, προς τί, η συνύπαρξη με τους επικινδυνότερους αιρετικούς;
Ασφαλώς ο π. Θεόδωρος, ο π. Γεώργιος, ο π. Σαράντης Σαράντος και άλλοι πνευματικοὶ Πατέρες, δεν θα συμμετείχαν σε προσευχητικὲς (ή «λατρευτικές») ἐκδηλώσεις των “Μαρτύρων του Ιεχωβά”. Αυτό θα ήταν αδιανόητο.
 
 
 

Tι δουλεια εχουν με την Θεολογια, αυτοι οι ...ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΕΣ;

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΑΙ 

 

ΥΠΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ 

 

"ΘΕΟΛΟΓΩΝ" ΤΟΥ Α.Π.Θ.!!!






Ο κ.Χ.ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ και η κ.Μ.ΧΑΤΖΗΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
ο βλάσφημος θεοσοφιστής και τέκτων Ν. Καζαντζάκης













Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΑΙ ΥΠΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΡΙΑΣ κ.ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΤΗΣ κ.ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΤΑΜΟΥΛΗ!!!



                                     


Η χρεωκοπημενη Θεολογια των ημερων μας



Α Ι Σ Χ Ο Σ   --  Α Ι Σ Χ Ο Σ

 

Οι παριστανοντες, τον γκριζο αρχιλυκο του Καζαντζακη, τον γκριζο αρχισκυλο του Καζαντζακη και την γκριζα αρχιγατα του Καζαντζακη, κ.α. γκριζους...., τιμουν, επαινουν και στεφανωνουν τον Αντιχριστο και Ανθελληνα ΠΙΘΗΚΑΝΘΡΩΠΟ Καζαντζακη.

 



     Η παριστανουσα την γκριζα γατα του Καζαντζακη "Θεολογος", δεν ειδε ποτε ποια ειναι η εντολη του Θεου;

Δευτ. 22,5         Οὐκ ἔσται σκεύη ἀνδρὸς ἐπὶ γυναικί, οὐδὲ μὴ ἐνδύσηται ἀνὴρ στολὴν γυναικείαν, ὅτι βδέλυγμα (αποκρουστικος και αηδιαστικος) Κυρίῳ τῷ Θεῷ σού ἐστι πᾶς ποιῶν ταῦτα.



 Ο Πιθηκανθρωπος στην ...παιδικη του ηλικια!!!


 

Η εξελιξι του Πιθηκανθρωπου, στην ωριμη του ηλικια .....





         Η γεροντικη ηλικια του Πιθηκανθρωπου....


"Ο ανθρωπος ειναι κι αυτος, ενας χαλκας απ' την απεραντη αλυσιδα τα ζωα, εγγονος δισεγγονος του ΠΙΘΗΚΟΥ. 
Κι' αν ξυσης λιγο το πετσι μας, θα βρης απο κατω την γιαγια μας τη μαϊμου".  


Η ειδησεογραφια λεει:

 Πνευματικότητα και Θρησκευτικότητα στον Νίκο Καζαντζάκη



Η Διεθνής Εταιρεία Φίλων Νίκου Καζαντζάκη (Δ.Ε.Φ.Ν.Κ.) συμπληρώνει φέτος 25 χρόνια αφοσίωσης στον Νίκο Καζαντζάκη και το έργο του (1988-2013). Με αφορμή την επέτειο αυτή συνδιοργανώνει με την Θεολογική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στρογγυλή τράπεζα με θέμα: «Πνευματικότητα και Θρησκευτικότητα στον Νίκο Καζαντζάκη», το Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013 στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, στις 19.o0. Προεδρία: Γιούλη Ιεραπετριτάκη, Ιστορικός – Αρχαιολόγος, Υπεύθυνη της Τοπικής Επιτροπής Θεσσαλονίκης – Χαλκιδικής της Δ.Ε.Φ.Ν
Συμμετέχουν:

Ανδρέας Νανάκης, Μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου, Καστελλίου και Βιάννου, Καθηγητής Τμήματος Θεολογίας Α.Π.Θ. και Πρόεδρος της Διοικούσης Επιτροπής της Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Κρήτης «Η Εκκλησία και ο Νίκος Καζαντζάκης: Ο μύθος του αφορισμού και της ταφής του».

Χρυσόστομος Σταμούλης, Καθηγητής και Πρόεδρος του Τμήματος Θεολογίας Α.Π.Θ. «Salvatores Dei. Νίκος Καζαντζάκης και Ορθόδοξη παράδοση».

Παναγιώτης Υφαντής, Επίκουρος Καθηγητής Τμήματος Θεολογίας Α.Π.Θ. «Ο Φτωχούλης του Καζαντζάκη».

Αγάθη Μαρκάτη, Μrs Παιδαγωγικών και Διδάκτωρ Φιλοσοφίας «Νίκος Καζαντζάκης: προσεγγίσεις του θείου. Από τον Bergson στην εξελικτική θεολογία».

Μαρία Χατζηαποστόλου, Θεολόγος, Mrs Θεολογίας και υποψήφια Διδάκτωρ Θεολογίας Α.Π.Θ. «Το πρόσωπο του Χριστού στον Νίκο Καζαντζάκη».

Ευαγγελία Δαμουλή-Φίλια, Διδάκτωρ Ιονίου Πανεπιστημίου και συγγραφέας «Η Αθωνική εμπειρία του Νίκου Καζαντζάκη».

ΕΙ ΤΙΣ ΟΥ ΦΙΛΕΙ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ, ΗΤΩ ΑΝΑΘΕΜΑ.



O ΓΚΡΙΖΟΣ ΑΡΧΙΛΥΚΟΣ ΤΟΥ ΠΙΘΗΚΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΑΝΑΚΟΣ,  ΥΒΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΔΡΩΝΤΕΣ κατα του σαρκαστου και μυκτηριστου, ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΚΑΙ  ΤΟΥΣ ΔΙΔΕΙ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΝ "ΓΚΡΙΖΟΙ ΛΥΚΟΙ". 

ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ - και δικαια του ταιριαζει - ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΝ. 





Ο ΕΙΚΟΝΙΖΟΜΕΝΟΣ..νανος,νανακις, νανουλης,

ΛΑΤΡΗΣ ΤΟΥ ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΘΗΚΑΝΘΡΩΠΟΥ,

ΥΒΡΙΖΕΙ και ΧΥΔΑΙΟΛΟΓΕΙ,

και κατα του ΓΙΓΑΝΤΙΟΥ ΙΕΡΑΡΧΗ

Νεοχρυσοστομου ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ.

Τι δουλεια εχει αυτος ο ρασοφορος στην 

Εκκλησια του Χριστου, που επιτρεπει 

να  βλασφημει και να σαρκαζει 

ο πιθηκανθρωπος του,

οσο κανενας αλλος ανθρωπος ή πιθηκος, 

επι της γης;

Θα τον ταϊζει ο Εσταυρωμενος και υβριζομενος;




Γραφει ο ανεκδιηγητος και θρασυτατος νανος ή νανακης: 


Ο Κρήτης Ευγένιος ήτο φυσικό να προεξάρχει της εξοδίου ακολουθίας του Νίκου Καζαντζάκη. Ο ίδιος ως χαρακτήρας ήτο μετριοπαθής και συναινετικός, οι δε σχέσεις του με τον επικεφαλής των εκκλησιαστικών σωματείων Αρχιμανδρίτη Νικόλαο Ξένο, τον μετέπειτα Μητροπολίτη Ενόπλων Δυνάμεων επί δικτατορίας, δεν ήταν οι καλύτερες. Υπάρχει μάλιστα και εκκλησιαστικό επιτίμιο από τον Ευγένιο προς τον τότε αρχιμανδρίτη Νικόλαο καταχωρημένο στον κώδικα της Επαρχιακής Συνόδου της Εκκλησίας Κρήτης.




Ο μακαριστός Ευγένιος έπραξε το αυτονόητο. Κήδευσε τη μεγαλύτερη προσωπικότητα ή ένα από τα μεγαλύτερα αναστήματα που στη διαχρονική της πορεία έχει αναδείξει η πόλη του Ηρακλείου και η Κρήτη, παρόλο που δεν έλειψαν οι αντιδράσεις. 


Γύρω από τον αγιο Μηνά έκαιγαν εφημερίδες και φωνασκούσαν φανατικοί και ακραίοι θρησκευόμενοι και κατά την ώρα της κηδείας. 



Η δε «Σπίθα» του τότε  Αρχιμανδρίτη και μετέπειτα Μητροπολίτη Φλωρίνης Αυγουστίνου έγραψε μεταξύ άλλων: 



«Και όμως, τον υβριστήν, τον μυκτηριστήν, τον βλάσφημον τούτον η Ελλάς εκήδευσεν εν πομπή και παρατάξει». 
«Κατά την κηδείαν παρέστησαν ο Υπουργός των Θρησκευμάτων και Παιδείας, ένας εκ των αρχηγών της αντιπολιτεύσεως, συναρχηγός μεγάλου και ιστορικού κόμματος της Πατρίδος, βουλευταί, πρόεδροι και δήμαρχοι, δημοσιογράφοι, καλλιτέχναι, καθηγηταί, ο Πρύτανις του εν Θεσ/κη Παν/μίου κ. Κακριδής, σπουδασταί της Παιδαγωγικής Ακαδημίας, οι οποίοι εκράτουν εις τας χείρας των αντί Ευαγγελίων τα βιβλία του Κ., το δε θλιβερώτερον εξ όλων εις την κηδείαν παρέστη και ο Σεβασμ. Μητροπολίτης Κρήτης κ. Ευγένιος. 

Ούτος αν και προειδοποιήθη  εξ Αθηνών περί της αλγεινής εντυπώσεως, την οποίαν θα εδημιούργει  παρά τω ευσεβεί λαώ η δια εκκλησιαστικής ακολουθίας κήδευσις του δεινού υβριστού της αμωμήτου ημών πίστεως, δεν ηθέλησε δυστυχώς να μιμηθή το παράδειγμα του Μ. Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Θεοκλήτου, όστις ηρνήθη να τεθή εντός ναού της πρωτευούσης, έστω και ολίγας ώρας, ο νεκρός του Κ., αλλ' υπεχώρησεν ίσως εις πίεσιν κοσμικών παραγόντων και παρέστη. 

Να ψάλλη ευχάς επικηδείους εις ποίον; 
Εις ένα Αντίχριστον. 
Εύγε άγιε Κρήτης! 

Εξ αφορμής της παρουσίας του Σεβ. Μητροπολίτου  Κρήτης εις την κηδείαν του αντιχρίστου, ηκούσαμεν πιστόν της Εκκλησίας τέκνον να λέγη: Πόσον επεθύμουν να ήμην Μητροπολίτης Κρήτης μίαν και μόνον ημέραν, την ημέραν της κηδείας του Κ. δια να κλείσω όλους τους ναούς της πόλεως, δια ν' απαγορεύσω εις όλους τους ιερείς να παρακολουθήσουν την κηδείαν, δια να είπω προς τους επιμένοντας: πηγαίνετέ τον, κύριοί μου, εις τζαμί, εις Χάβραν, εις στοάν Μασονικήν, πηγαίνετέ τον όπου θέλετε, αλλ' εις ναόν Ορθόδοξον δεν θα επιτρέψω.», 

«Δια την συμμετοχήν σας αυτήν και μόνον, κ. Πρύτανι, εις κηδείαν ενός τοιούτου ασεβούς, του οποίου τα συγγράμματα κατεδίκασεν η Εκκλησία ημών, ο Π. Μητροπολίτης Θεσ/κης κ. Παντελεήμων διαμαρτυρόμενος δεν πρέπει να πατήση εις το Πανεπιστήμιον, σού πρυτανεύοντος, ούτε να επιτρέψει την είσοδόν σου εις ναόν Ορθόδοξον κατά την εορτήν των Τριών Ιεραρχών, οι οποίοι εάν έζων σήμερον θα αφώριζον και θα εξέβαλλον των Ιερών Ναών  όλους τους συνευδοκούντας και επαινούντας τα συγγράμματα ενός απίστου και βλασφήμου συγγραφέως».
 

Βέβαια ΓΚΡΙΖΟΙ ΛΥΚΟΙ, φανατικοί και διχαστικοί, υπάρχουν παντού και πάντοτε. 
  
Το ζητούμενο είναι πόσο το συλλογικό σώμα της κοινωνίας βοηθάει και ενισχύει τέτοιες συμπεριφορές, πεποιθήσεις και εκφράσεις ή σέβεται, επιτρέπει και διασφαλίζει την ελεύθερη έκφραση των συνειδήσεων, των πολιτισμών, των θρησκειών και των συμβόλων τους μέσα πλέον στην κοινωνία των πολιτών.

Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2013

Τα μαυρα κορακια των Θεολογικων σχολων εφορμουν κατα της Πιστεως των Ορθοδοξων


Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΣΤΕΦΑΝΩΝΕΤΑΙ 
 

«Ει τις ου φιλεί τον Κύριον Ιησούν Χριστόν, ήτω ανάθεμα. μαράν αθά» (Α ' Κο 16,22)


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Βέβαια ΓΚΡΙΖΟΙ ΛΥΚΟΙ, φανατικοί και διχαστικοί, υπάρχουν παντού και πάντοτε. Το ζητούμενο είναι πόσο το συλλογικό σώμα της κοινωνίας βοηθάει και ενισχύει τέτοιες συμπεριφορές, πεποιθήσεις και εκφράσεις ή σέβεται, επιτρέπει και διασφαλίζει την ελεύθερη έκφραση των συνειδήσεων, των πολιτισμών, των θρησκειών και των συμβόλων τους μέσα πλέον στην κοινωνία των πολιτών. 


Ανδρέας Νανάκης, Μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου, Καστελλίου και Βιάνου Κρήτης, Καθηγητής Τμήματος Θεολογίας Α.Π.Θ., Πρόεδρος της Διοικούσης Επιτροπής της Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Κρήτης 

ή αλλως πως ΓΚΡΙΖΟΣ ΛΥΚΟΣ ΤΟΥ ΠΙΘΗΚΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Ο Πιθηκανθρωπος Καζαντζακης σε παιδικη ηλικια!!!

Κι' αν ξυσης λιγο το πετσι μας, θα βρης απο κατω την γιαγια μας τη μαϊμου. 
 





 (ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΚ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ
Ο καπετάν Μιχάλης» & «Ο τελευταίος πειρασμός»)


 ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ Ν. ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ



«Ο Εβραίος μου λέγει πως ο Χριστός μου είνε μπάσταρδος και η Παναγία μου πόρνη, το άγιον Ευαγγέλιον λέγει πως το έγραψεν ο διάβολος. Τώρα έχω μάτια να βλέπω τον Εβραίον;  Ένας άνθρωπος να με υβρίση, να φονεύση τον πατέρα μου, την μητέρα μου, τον αδελφόν και ύστερα το μάτι να μου βγάλη, έχω χρέος ωσάν χριστιανός να τον συγχωρήσω. Το δε να υβρίζη τον Χριστόν μου και την Παναγίαν μου, δεν θέλω να τον βλέπω»
(Κοσμάς ο Αιτωλός • Δ' Διδαχή του ιερομάρτυρος)







 Ο νέος Ιούδας στεφανώνεται

  

  Εις την Αποκάλυψιν του ευαγγελιστού Ιωάννου υπάρχει προφη­τεία, κατά την οποίαν το εν τω κόσμω ηθικόν κα­κόν, η πλάνη και η αμαρτία, η υπό μορφήν πολυκεφάλου τέρατος εμφανιζόμενη, θα εξαπλώση τους πλοκάμους λίαν επικινδύνως, θα λάβη διαστάσεις τοιαύτας, ώστε θα έλθη εποχή, κατά την οποίαν το κακόν όχι μόνον θα λέγεται και θα πράττεται αναισχυντίας, αλλά και το χείριστον εξ όλων, ο λέγων την χυδαιοτέραν ύβριν και ο πράττων το φρικιαστικώτερον έγκλημα θα επαινήται, θα χειροκροτήται και θα στεφανώνεται δημοσία. Έκαστη κεφαλή του τέρατος θα φέρη διάδημα χρυσούν. Η κακία, δηλαδή, εστεμμένη, ο διάβολος θριαμβεύων (Ιδέ Απ 12,3).




Αδελφοί και πατέρες! Η εποχή αυτή έφθασε. Πλείστα γεγονότα των τελευταίων δεκαετηρίδων του παρόντος αιώνος του απατεώνος μαρτυρούν τούτο. Συχνά παριστάμεθα ακροαταί και θεαταί ανθρώπων, οι οποίοι σπεύδουν να συγχαρούν, να χειροκροτήσουν και να βραβεύσουν άθλια έργα άπιστων, που υποσκάπτουν το ηθικόν και θρησκευτικόν οικοδόμημα. Το σκότος καλείται φως και το φως σκότος. Ιδού και κεφαλή τις ασεβείας, έχουσα εν ασφαλεία την φωλεάν της εις την κυανήν ακτήν της Γαλλίας, εξακοντίζει εκείθεν τον φαρμακερόν σίελον και δηλητηριάζει ψυχάς και άφρονες υιοί και θυγατέρες της Ελλάδος αντί να λαμβάνουν μέτρα προφυλάξεως, επιθέτουν επί της κεφαλής αυτής στεφάνους. Και η κεφαλή υψώνεται περισσότερον και μεγαλαυχεί.



Αλλά τις η στεφανουμένη αύτη κεφαλή; Είνε ο εκ Κρήτης λογοτέχνης Ν. Καζαντζάκης. Αυτός ως άλλος Ιούδας προδίδει την Ορθόδοξον πίστιν. Την προδίδει και την καθυβρίζει δια των ασεβών δημοσιευμάτων του.

ΓΡΑΩΔΕΙΣ ΜΥΘΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΑΘΕΟΛΟΓΗΤΟΥ (;)

TA MAΥΡΑ ΚΟΡΑΚΙΑ 

ΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ 

ΕΦΟΡΜΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ 

ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ



«Κανένας ποτέ δέν πίστεψε ἀπό βιβλία καί διδαχές, ἀλλά ἀπό βιώματα καί προσωπικές ἐμπειρίες»  

(Μάριος Μπέγζος, Κοσμήτωρ Θεολογικῆς Σχολῆς Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν, ἐφημ. «Ὀρθόδοξος Τύπος» 20.9.13)




Ο Παλαιμαχος Πολυτεκνος πατηρ Ευσταθιος Κολλας Ατρομητος Αγωνιστης της ΠΙΣΤΕΩΣ.




Τοῦ πρεσβυτέρου Εὐσταθίου Κολλᾶ, Θεολόγου-Ἐκκλησιαστικοῦ Συνηγόρου






Ατούς καί πολλούς λλους «γραώδεις μύθους» (Α´ Τιμ. 4, 7), μᾶς εἶπε, ὁ ὡς ἄνω Θεολόγος Πανεπιστημιακός Καθηγητής, σχετικά μέ τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν, ἀγνοώντας ἆραγε (;) τίς ρητές και κατηγορηματικές ἐντολές τοῦ Θεανθρώπου Σωτήρα μας Ἰησοῦ Χριστοῦ πρός τούς Μαθητές Του, και ἐκεῖθεν τῶν διαδόχων τους; «Πορευθέντες μαθητεύσατε… διδάσκοντες ατος τηρεν πάντα σα νετειλάμην μν… καί πιστεύσας καί βαπτισθείς σωθήσεται δέ πιστήσας κατακριθήσεται, κα δο γ μεθ᾿ μν εμι…» (Ματθ. 28, 16-20, Μάρκ. 16,16).





[Δέν εναι δυνατόν! Δν μπορε! Εναι πίστευτον! Δέν πάρχει ποσς δικαιολογητικόν! Μήπως χει κάτι λλο στ μυαλό του, κ. Καθηγητής, κα πρς τ κε σημαδεύει μέ τ διφορούμενα λεγόμενά του (;)].





στόσο, περιούσιος λας τοΘεο, τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης, οἱ Ἰουδαῖοι, τὸ ΙΣΡΑΗΛ, ἀπὸ τὰ βιβλία καὶ τὶς διδαχὲς τῶν Προφητῶν καὶ τοῦ Ἱερατείου ἐδιδάσκετο γιὰ τὸν ἐρχομὸ τοῦ ΜΕΣΣΙΑ! Καὶ σήμερα οἱ Χριστιανοί, ατς Νέος πλέον ΙΣΡΑΗΛ, «μέχρι τς συντέλειας το αἰῶνος», θὰ στηρίζει τὴν πίστη του στὶς Γραφές. Στὰ βιβλία τῆς Παλαιᾶς καὶ Καινῆς Διαθήκης, πού εἶναι «γεγραμμένα πηλίκοις μν γράμμασιν!» (Γαλ. 6,11).





Ὁ Θεάνθρωπος Κύριός μας, παρέπεμψε στὶς Γραφὲς τὸν Ἰωάννη τὸν Πρόδρομο, ὅταν ἐκεῖνος ἔστειλε δύο μαθητές του νὰ τὸν ρωτήσουν, ἂν αὐτὸς εἶναι ὁ ἐρχόμενος, ΜΕΣΣΙΑΣ, « τερον προσδοκμεν;». Τὴν ἀπάντησή Του ὁ Ἰησοῦς Χριστὸς τὴν στήριξε στὶς Γραφές. Τὸν παρέπεμψε στὸν προφήτη Ἠσαΐα, «πορευθέντες παγγείλατε ᾿Ιωάνν κούετε κα βλέπετε· τυφλο ναβλέπουσι κα χωλο περιπατοσι, λεπρο καθαρίζονται κα κωφο κούουσι, νεκρο γείρονται κα πτωχο εαγγελίζονται» (Ματθ. 11,1-5 -Ἠσ. 35,1-10).


Αποτειχισι: Πως θα εορτασουν; Ποιον Θεο ευαρεστουν;

------------------------------------

Η Κ.Δ. για την στάση μας 

 

απέναντι στους αιρετικούς







Προσφορὰ εἰλικρινοῦς ἀγάπης (ποικιλοτρόπως λοιδορουμένης)

στοὺς ἀμετανόητους Οἰκουμενιστές

καὶ τοὺς συμπορευόμενους Ἐπισκόπους καὶ ποιμένες!



Παραθέτουμε ἀποσπάσματα ἀπὸ εἰδικὴ μελέτη, διὰ τῆς ὁποίας παρουσιάζεται μέρος τῆς διδασκαλίας τῆς Καινῆς Διαθήκης καὶ τοῦ ἀποστόλου Παύλου, ὡς πρὸς τὸ θέμα τῆς ἀνάγκης τῆς ἀπομάκρυνσης τῶν πιστῶν, ὅταν κηρύττεται αἵρεση, μάλιστα αἵρεση, ὄχι κεκρυμμένη καὶ ἀδιευκρίνιστη, ἀλλὰ ἀποδεδειγμένη ἀπὸ πολλοὺς συγχρόνους ποιμένες καὶ θεολόγους, ἰδιαίτερα μάλιστα ἀπὸ Ἅγιο, τὸν ἅγιο Ἰουστῖνο Πόποβιτς. 




Πέρα ἀπὸ τὰ ἁγιογραφικὰ κείμενα, ἀξίζει νὰ δεῖ κανεὶς τὴν ἑρμηνεία στὸν ἀπ. Παῦλο, τοῦ ἁγ. Ἰωάννη τοῦ Χρυσοστόμου, διὰ τῆς ὁποίας δίδεται ἁγιογραφικὴ καὶ ἁγιοπατερικὴ ἀπάντηση στὸ θέμα, ἂν πρὶν κάποια Σύνοδος καταδικάσει τὴν αἵρεση, πρέπει νὰ ἀπομακρυνόμαστε ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς.





Ἀξιοσημείωτο εἶναι τὸ γεγονός, πώς, παρόλο ποὺ ἔχουν καταγγελθεῖ οἱ κακοδοξίες τῶν ἡγετῶν τῆς αἱρέσεως (Πατριαρχῶν, Ἐπισκόπων καὶ ἀκαδημαϊκῶν μετα-πατερικῶν θεολόγων, καὶ συνεχίζουν νὰ ἀναλύονται καὶ νὰ καταδεικνύονται συνεχῶς καὶ ἄλλες κρυφὲς πτυχές τῆς αἱρέσεως), εἶναι τόσο πολὺ ταυτισμένοι μὲ τὴν αἵρεση οἱ Οἰκουμενιστές, καὶ τόσο σίγουροι ὅτι οἱ ἀντιδράσεις τῶν πιστῶν εἶναι μηδαμινὲς καὶ ἀδύναμες γιὰ νὰ τοὺς ἐμποδίσουν στὴν πραγματοποίηση τοῦ τελικοῦ τους σκοποῦ (τὴν ἕνωση τῶν ἐκκλησιῶν καὶ τῶν θρησκειῶν, ποὺ ἀργὰ ἢ γρήγορα θὰ ἐπιτύχουν), ὥστε δὲν αἰσθάνονται κὰν τὴν ἀνάγκη νὰ ἀντικρούσουν τὶς κατηγορίες ἐπὶ αἱρέσει μὲ θεολογικὰ ἐπιχειρήματα.





Ἐπαναλαμβάνουμε καὶ πάλι τὴν τεράστια εὐθύνη τῶν Ἐπισκόπων -λαλίστατων γιὰ ἄλλα ἀσήμαντα πράγματα, οἱ ὁποῖοι ἐπιδεικνύουν ἐγκληματικὴ ποιμαντικὴ ἀνευθυνότητα ἀπέναντι στὴν Παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, καὶ φέρονται ὡσὰν νὰ μὴν ὑπάρχει ἡ συγκεκριμένη αἵρεση, ὡσὰν νὰ μὴ διάβασαν ποτέ, γιὰ τοὺς ἀγῶνες τῶν Πατέρων ἐναντίον τῶν αἱρετικῶν, ἀπὸ τὴν πρώτη στιγμὴ ποὺ ἐμφανιζόταν μιὰ αἵρεση. 




Ἀγῶνες ποὺ ἔφταναν μέχρι καὶ τὴν θυσία καὶ αὐτῆς τῆς ζωῆς τους, ὅπως φαίνεται καθαρὰ στὴν περίοδο τῆς Εἰκονομαχίας, κατὰ τὴν ὁποία ἀγωνίστηκαν καὶ θανατώθηκαν, πρὶν ἀποφασίσει Οἰκουμενικὴ Σύνοδος (ἡ ἑβδόμη) ὅτι ἡ Εἰκονομαχία εἶναι αἵρεση! 



Καὶ ἀπορεῖ κανεὶς καὶ διερωτᾶται: πῶς ὅλοι αὐτοὶ οἱ Πατριάρχες, οἱ Ἐπίσκοποι καὶ οἱ λοιποὶ ποιμένες ποὺ τοὺς ἀνέχονται, θὰ ἑορτάσουν τὴν ἐρχομένη Κυριακὴ 13 Ὀκτωβρίου τοὺς Πατέρες τῆς Ζ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου;

Π.Σ.

Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2013

Τα οργανα του Αρχιαιρεσιαρχου συνεχιζουν να ΑΣΧΗΜΟΝΟΥΝ

IEΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ

ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ

Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2013


 
Ανακοίνωση της αυθεντικής Ιεράς Μονής Εσφιγμένου περί του νέου "ηγουμένου" των ψευδοεσφιγμενιτών.

 
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ  
                                    
          
 

Το ...στρουμπουλο και ξερακιανο ανθρωπακι, που ελεω του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου, διοριστηκε ψευτοηγουμενος σε τεσσερις κελλιωτες των Καρυων της μονης Εσφιγμενου.
Εχουμε ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΙ των παντων!!!



Μοναχός ανελεύθερος και ανίκανος να εφαρμόσει την ευαγγελική αλήθεια είναι ενώπιον του Θεού ανύπαρκτος και ανυπόστατος. 
Έναν ακόμη τέτοιας κοπής ηγούμενο, τον Ιερομόναχο Βαρθολομαίο Γαζέτα, τυφλό όργανο του ομωνύμου του πατριάρχου κ.Βαρθολομαίου εξέλεξαν τα υπολείμματα της αδελφότητος του κοιμηθέντος π. Χρυσοστόμου Κατσουλιέρη για μία θέση που κανείς σοβαρός αγιορείτης Ιερομόναχος δεν θα δεχόταν.

 




Δυστυχώς η παραβίασης των αγιορείτικων θεσμών συνεχίζεται κατάφωρα αρκεί μόνον να γεμίσει το άγιον όρος με πρόσωπα που θα κάνουν την εγκληματική υπακοή να συμπορεύονται στην Οικουμενική Κίνηση με τον κ. Βαρθολομαίο, την τελευταία και μεγαλυτέρα αίρεση στην ιστορία της Εκκλησίας.

 



Πώς εκλέγεται ένας ηγούμενος, λοιπόν, της Μονής μας που δεν πάτησε ποτέ το πόδι του μέσα σ αυτήν; 




Ο Καταστατικός Χάρτης Αγίου Όρους (ΚΧΑΟ) απαιτεί ο υποψήφιος να διατηρεί τουλάχιστον δέκα χρόνια φυσικής παρουσίας εντός της Μονής. 
Ένας ηγούμενος αγιορείτικης Μονής εκλέγεται από την αδελφότητα. 




Η αδελφότητα μας όχι μόνον δεν τον εξέλεξε,  αλλά και αναγνωρίζει τον συγκεκριμένο Ιερομόναχο σαν έναν από τους σφοδρούς διώκτες της που μάλιστα επανειλημμένως εκτύπησαν το αντιπροσωπείο μας στας Καρυάς με σκοπό την κατάληψη του. 



Και τί σημαίνει ηγούμενος κοινοβίου χωρίς να έχει αδελφότητα; 
Οι εναπομείναντες μοναχοί της συνοδείας των, όντες μόνον πέντε, δεν μπορούν ούτε την γεροντική σύναξη να απαρτίσουν. 
Οι υπόλοιποι περίπου 12 νέοι που εγράφησαν χωρίς να συμβιώνουν μαζί των για να φανεί δήθεν ωσάν αδελφότης κοινοβίου, δεν έχουν δικαίωμα ψήφου, διότι απαιτούνται 6 χρόνια παρουσίας στην Μονή. 
Ποιά αδελφότης, λοιπόν, τον εξέλεξε; 
Όλα έκνομα, όλα ανυπόστατα και ενώπιον Θεού και στην συνείδηση του λαού.

 



Είμεθα σίγουροι ότι η Ιστορία θα καταδικάσει αυτόν τον παναγιορείτικο εκτραχηλισμό,  ακόμη κι αν προς το παρόν οι διώκτες μας καταφέρουν σιγά σιγά να μεταμφιέσουν την αντίρρηση του φρονήματός μας σε ποινικό έγκλημα, κι ημάς αυτούς, από αντιρρησίας συνειδήσεως σε τρομοκράτες. 




Εμείς λοιπόν οι "τρομοκράτες", απειλούμεθα με στέρηση των φυσικών μας καταλυμάτων,
είμεθα υπό συνεχές καθεστώς απελάσεως, αδυνατούμε να εισέλθουμε νομίμως στο Άγιον Όρος, προμηθευόμεθα τροφάς, φάρμακα και αναλώσιμα κρυφίως, είμεθα για χρόνια άποροι από χρηματικά εισοδήματα, αδυνατούμε να κάνουμε χρήση των οχημάτων, να αλιεύσουμε, να καλέσουμε στην μονή μας αδελφούς μας, να προσλάβουμε εργαζομένους, και άλλα πολλά. 

Πάντες και από παντού κινδυνεύομε και υποβλεπόμεθα. 
Εκτός από τα εισοδήματα, την κινητή και ακίνητη περιουσία της Μονής μας, τα τηλέφωνα, τις ταχυδρομικές θυρίδες που ήδη μας άρπαξαν, ο νέος ηγούμενος φανταζόμαστε ότι θα συνεχίσει την λεηλασία από την άπορο εκατονταμελή αδελφότητά μας και όλων όσων υπολοίπων ανήκουν στον λογότυπο "Ιερά Μονή Εσφιγμένου".  




Του δηλώνουμε όμως κι εμείς: Αυτό που δεν θα μπορέσει να μας πάρει είναι το πιστεύω μας και την ελευθερία μας να παλεύουμε γι αυτό!

 


Καλούμε, λοιπόν, τον τραγικό αυτόν νέο να εγκολπωθεί πνεύμα μετανοίας κι όχι αυτάρκειας, πνεύμα ομολογίας κι όχι ανθρωπαρεσκείας, πνεύμα ανδρείας κι όχι δειλίας, και να επανέλθει στον χώρο της σοβαρότητας και της κατά Θεόν δικαιοσύνης.

Μετ' ευχών κι ευλογιών

Ο ΚΑΘΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ

ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΜΕΘΟΔΙΟΣ 


ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝ ΕΜΟΙ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΟΙ.


Η ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ

Μπροστα μας εχουμε 

μονον μικρανθρωπους 

και φτηνανθρωπους.

Τετοιους Γιγαντες νοσταλγουμε.

Σαν τον Νεοχρυσοστομο 

ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ.






Ποῦ βρῆκε φλόγ᾽ ἀνύπνωτη καὶ τόσο ἅγιο πάθος;  


Στὰ τρίσβαθα ποίου οὐρανοῦ καὶ τῆς ψυχῆς ποῖο βάθος;



Ποῖα γλῶσσα ν᾽ ἀναμετρηθει, ποῖα γλαφυρή γραφίδα;


Μ᾽ ὅσα ἐκεῖνος πάλεψε γιὰ πίστη καὶ πατρίδα;



Πρόδρομος καὶ Χρυσόστομος καὶ πύρινος Ἡλίας .


Ἀπὸ λήθαργο θανάσιμης μᾶς ξύπνησε ὑπνηλίας.



Καὶ σὰν τήν ἀλογόμυγα τοῦ δηκτικοῦ Σωκράτη .


Σπιρούνιζε τῆς Ἐκκλησιάς τὸ ράθυμο τὸ ἄτι.



Μπορεῖ ἡ σπείρα τῶν νωθρῶν, τῶν δόλιων κι ἀφρόνων. 



Τρέλα τὸν οἴστρο νὰ τὸν λέει τῶν ἅγιων καὶ σωφρόνων.



Ὅμως ὁ χρόνος κι ὁ Θεός, ποὺ δίκαια δικάζουν. 



Τ᾽ ἀντίδωρα στοὺς κάλπικους κι ἀληθινούς μοιράζουν…
            


π. ᾽Ηλίας Ὑφαντής

TO ΑΛΛΟΘΙ ΤΩΝ ΔΟΛΟΦOΝΩΝ

 


ΠΕΙΡΑΤΑΙ-ιστ copy 




Χαμός και χαλασμός! Μέγα θέμα πολιτικό, νομικό, κοινωνικό, ηθικό: Εξαιτίας της πρωτοφανούς σπουδής, με την οποία έγιναν οι συλλήψεις σε βάρος βουλευτών και μελών της Χρυσής Αυγής. Προκειμένου να αποδειχθεί, αν το κόμμα τους είναι εγκληματική οργάνωση. Γεγονός για το οποίο θα αποφανθεί αρμοδίως η λεγόμενη, Δικαιοσύνη.  Αν βέβαια είναι ζωντανή και ανεξάρτητη και όχι εξαρτημένη και αποθαμένη.




Επιτρέψτε όμως σε μας-το φτωχό προλεταριάτο-που δεν γνωρίζουμε τα άρθρα και τους νόμους, αλλά διαθέτουμε το στοιχειώδες κοινό περί δικαίου αίσθημα, να αναρωτηθούμε και να ρωτήσουμε: Τα μνημονιακά κόμματα και οι κυβερνήσεις τους, δεν συνιστούν εγκληματικές οργανώσεις και μάλιστα του χειρίστου είδους;




Ή μήπως, ΕΔΩ και ΤΩΡΑ δεν δολοφονούν την πατρίδα μας; Και δεν υπονομεύουν τη θρησκεία μας! Και δεν πλαστογραφούν  την ιστορία μας! Και δεν εξευτελίζουν-κατ’ εικόνα και ομοίωσή τους-την παιδεία μας;  Και δεν δολοφονούν μυριοτρόπως τα παιδιά μας! Και παράλληλα την οικογενειακή και οικονομική και ηθική μας υπόσταση. Κάνοντας θεσμικό και νομικό καθεστώς το έγκλημα και την κακουργία. Και κηρύσσοντας απηνή διωγμό ενάντια σε κάθε έννοιας δικαιοσύνης και δικαιωμάτων του λαού!


Διά τούς λέγοντας μή είναι αίρεσιν. -Συμπροσευχές καί Διάλογοι αντίθετοι με την Εντολήν του ίδιου του Χριστού!





 
 
 
 
 
«Μετ δ τατα νδειξεν Κριος κα τρους βδομκοντα, κα πστειλεν ατος ν δο πρ προσπου ατο ες πσαν πλιν κα τπον (καὶ) ἔλεγεν ον πρς ατος· πγετε· δο ποστλλω μς ς ρνας ν μσ λκων. ες ν δ' ν οκαν εσρχησθε, πρτον λγετε· ερνη τ οκ τοτ. κα ες ν ν πλιν εσρχησθε κα δχωνται μς, σθετε τ παρατιθμενα μν, κα θεραπεετε τος ν ατ σθενες, κα λγετε ατος· γγικεν φ' μς βασιλεα το Θεο. ες ν δ' ν πλιν εσρχησθε κα μ δχωνται μς,   ξελθντες  ες τς πλατεας ατς επατε· κα τν κονιορτν τν κολληθντα μν π τς πλεως μν ες τος πδας μν πομασσμεθα μν· λγω δ μν τι Σοδμοις ν τ μρ κεν νεκττερον σται τ πλει κεν.   κοων μν μο κοει, κα θετν μς μ θετε· δ μ θετν θετε τν ποστελαντ με (Λουκ. 10, 1-12, ἀποσπ.).
 
 
 
«Ὁ λαμβάνων, ἐάν τινα πέμψω, ἐμὲ λαμβάνει· ὁ δὲ ἐμὲ λαμβάνων λαμβάνει τὸν ἀποστείλαντά με» (Ἰωάνν. 13, 20) .
 
 
 
«Τοιγαροῦν ὁ ἀθετῶν, οὐκ ἄνθρωπον ἀθετεῖ, ἀλλὰ τὸν Θεὸν, τὸν καὶ δόντα τὸ Πνεῦμα αὐτοῦ τὸ ἅγιον εἰς ἡμᾶς. Ὅτι δεῖ τὴν διδασκαλίαν τῶν ἐντολῶν τοῦ Κυρίου οὕτως δέχεσθαι, ὡς ζωῆς αἰωνίου καὶ βασιλείας οὐρανῶν περιποιητικήν· καὶ προθύμως ἐνεργεῖν αὐτὴν, κἂν ἐπίπονος εἶναι δοκῇ» (Μ. Βασιλείου, Ἠθικά, ὅρος οβ΄, κεφ. δ΄).


 
 
 Εἶναι σαφὴς ἡ Ἐντολὴ τοῦ Κυρίου: Ὅποιος δὲν δέχεται τὸ Εὐαγγέλιό μου, τὴ διδασκαλία μου, ποὺ ἐσεῖς οἱ μαθητές μου κηρύττεται, τότε αὐτὸς δὲν δέχεται καὶ Ἐμένα καί, βέβαια, δὲν δέχεται καὶ τὸν Πατέρα Μου καὶ τὸ Ἅγιον Πνεῦμα. Δηλαδὴ ἀρνεῖται ὅλη τὴν Ἁγία Τριάδα. Γι’ αὐτό, ἐντέλλεται πρὸς τοὺς μαθητές Του, θὰ κηρύττετε τὸ Εὐαγγέλιο μόνο σ’ αὐτοὺς ποὺ θὰ τὸ δέχονται, θὰ ἀπομακρύνεσθε δὲ παρευθὺς ἀπὸ ἐκείνους ποὺ δὲν τὸ δέχονται, τινάζοντας μάλιστα καὶ τὴν σκόνη ἀπὸ τὰ ὑποδήματά σας. Καὶ λέγει ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος:


«Τί δὲ βούλεται τὸ Ἐκτινάξατε τὸν κονιορτὸν τῶν ποδῶν ὑμῶν; Ἢ ὥστε δεῖξαι ὅτι οὐδὲν ἔλαβον παρ' αὐτῶν, ἢ ὥστε εἰς μαρτύριον αὐτοῖς γενέσθαι τῆς μακρᾶς ὁδοιπορίας, ἣν ἐστείλαντο δι' αὐτούς» (Ὑπόμνημα εἰς τὸν ἅγιον Ματθαῖον).
 
 
 
 
 
 
Αὐτὴ τὴν Ἐντολὴ τοῦ Χριστοῦ δὲν θέλουν νὰ τὴν ἐφαρμόσουν οἱ Οἰκουμενιστές. Ὄχι μόνον ἀρνοῦνται νὰ ἀπομακρυνθοῦν ἀπὸ τοὺς παμπάλαιους καὶ ἐπιμένοντας στὴν αἵρεση Παπικούς, Προτεστάντες, Μονοφυσίτες κ.λπ., ὄχι μόνο δὲν τινάσσουν τὴν «σκόνη», σὰν ἔνδειξη ὅτι καμιὰ σχέση δὲν ἔχουν μαζί τους(*), ἀλλὰ καὶ ἔχουν γίνει φίλοι.
 
 
 
 
Ἐπικοινωνοῦν μὲ αἱρετικοὺς ἐπὶ δεκαετίες, συμπροσεύχονται μαζί τους, διαλέγονται (καθ’ ὃν χρόνον αὐτοὶ αὐξάνουν τὶς κακοδοξίες τους), συντρώγουν, ἀνταλλάσσουν δῶρα, συνεδριάζουν καὶ ἀποδέχονται ὅτι καὶ οἱ αἱρετικοί εἶναι διδάσκαλοι τοῦ Εὐαγγελίου τοῦ Κυρίου!

 
 
Προσβάλλουν δὲ τὸν Θεὸ διπλά: καὶ ἀρνούμενοι νὰ ἐφαρμόσουν τὴν Ἐντολήν Του καὶ προβάλλοντας ὡς δικαιολογία τῶν συμπροσευχῶν καὶ τῶν Διαλόγων μὲ τοὺς αἱρετικοὺς τὴν Ἀγάπη, καταγγέλλοντας ἐμμέσως τὸν Θεό γιὰ ἔλλειψη Ἀγάπης!

 
 
 
Καὶ οἱ Ἐπίσκοποι καὶ ποιμένες —αὐτὸ εἶναι τὸ ἁμάρτημά τους καὶ θὰ συνεχίσουμε νὰ τοὺς τὸ ὑπενθυμίζουμε— ἀντὶ νὰ ἀπομακρυνθοῦν ἀπὸ αὐτούς, ἐφευρίσκουν χίλιες δυὸ δικαιολογίες: ὁμιλοῦν περὶ ὑπακοῆς στοὺς Ἐπισκόπους, περὶ διακρίσεως, περὶ ἀναμονῆς συγκλήσεως καὶ ἀποφάσεως Συνόδου ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές(!) (ὡσὰν νὰ πρόκειται οἱ Οἰκουμενιστὲς νὰ καταδικάσουν τὸν ἑαυτό τους)· ὁμιλοῦν περὶ δυνητικῆς τάχα ἀποτειχίσεως, προσπαθώντας ταχυδακτυλουργικὰ νὰ ἀλλοιώσουν τὴν ἔννοιαν ἑνὸς Κανόνος, ὡσὰν νὰ μὴν εἶναι ὁ Ἱ. Κανόνας ἡ συνισταμένη τῆς ἐκκλησιαστικῆς πρακτικῆς, ὡσὰν νὰ μὴν ὑπάρχει ἡ σύμφωνη γνώμη τῶν Πατέρων καὶ τὸ παράδειγμά τους, ὅταν ἐπρόκειτο περὶ διδασκαλίας ἀντίθετης μὲ τὴν Εὐαγγελικὴ διδασκαλία.
 
 
 
Ὑπάρχουν καὶ κάποιοι ἄλλοι, ποὺ ἐπιμένουν ὅτι πρέπει νὰ πολεμήσουν τὴν αἵρεση μένοντας στὴν Ἐκκλησία, καὶ «ἀπὸ μέσα» νὰ προσπαθήσουν νὰ ἀναιρέσουν τὶς αἱρετικὲς κακοδοξίες. Ὡσάν, ὅσοι ἐφαρμόζουν τὴν ἐκκλη-σιαστικὴ Παράδοση ἀπομακρυνόμενοι ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς νὰ εἶναι ἐκτὸς Ἐκκλησίας, ἢ ὡσὰν  -ἐπίσης-  νὰ εἶναι ἐκτὸς Ἐκκλησίας καὶ ὅσοι δὲν ἔχουν τὴν δυνατότητα καὶ τὸ χάρισμα νὰ ἀναιρέσουν τὴν αἵρεση θεολογικά, καὶ κάνουν τὸ κατὰ δύναμιν, διακόπτουν τὴν ἐπικοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικοὺς Ἐπισκόπους!
 
 
 
Καὶ εἶναι κρῖμα, πὼς θεοσεβεῖς Ἐπίσκοποι, τὰ καταλαβαίνουν ὅλα, περιγράφουν τὴν αἵρεση κατὰ πάντα, ἀλλὰ δὲν καταλαβαίνουν πὼς οἱ ἴδιοι ἀθετοῦν αὐτὰ ποὺ γράφουν, ἐπικοινωνώντας μὲ τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. 
Γράφει ὁ Καρπασίας Χριστοφόρος:
 
 
Χειροφίλημα τοῦ αἱρεσιάρχη Πάπα, ἀπὸ τὸν "εἰς τύπον καὶ τόπον Χριστοῦ" Μητρ. Περγάμου Ἰωάννην Ζηζιούλα.
 
 
 
«Θὰ  τολμοῦσα νὰ πῶ ὅτι αἱρετικὸς εἶναι καὶ ἕνας ὀρθόδοξος, ποὺ διὰ  τῆς διδασκαλίας του καὶ ζωῆς του δὲν ὁδηγεῖ ἢ δὲν ἀποσκοπεῖ σὲ  αὐτὴ τὴν ἐμπειρία» καὶ παραθέτει ἕνα χαρακτηριστικὸ ἀπόσπασμα τοῦ ἁγίου Συμεών:
 
 
 
 «Ἀλλὰ περὶ ἐκείνων λέγω καὶ ἐκείνους ὀνομάζω αἱρετικούς, τοὺς  λέγοντας μὴ εἶναί τινα ἐν τοῖς καθ’ ἡμᾶς χρόνοις καὶ ἐν μέσῳ ἡμῶν  τὸν δυνάμενον φυλάξαι τὰς εὐαγγελικὰς ἐντολὰς καὶ κατὰ τοὺς ἁγίους γενέσθαι πατέρας· πρῶτον μὲν πάντων, πιστὸν καὶ  πρακτικὸν – διὰ γὰρ τῶν ἔργων ἡ πίστις δείκνυται, ὡς διὰ τοῦ  ἐσόπτρου ἤ τοῦ προσώπου ἐμφέρεια-, ἔπειτα θεωρητικώτατόν τε  ὁμοῦ καὶ θεόπτην, ἐν τῷ φωτισθῆναι δηλαδὴ καὶ λαβεῖν Πνεῦμα  Ἅγιον καὶ δι’ αὐτοῦ τὸν Υἱὸν σὺν τῷ Πατρί κατιδεῖν. Οἱ τοῖνυν τοῦτο  ἀδύνατον εἶναι λέγοντες, οὐ μερικὴν τινὰ αἵρεσιν κέκτηνται, ἀλλὰ  πάσας, εἰ οἷόν τε εἰπεῖν, ὡς ταύτης πάσας ἐκείνας τῇ ἀσεβείᾳ καὶ τῇ  τῆς βλασφημίας ὑπερβολῆ ὑπεραιρούσης καὶ καλυπτούσης. Ὁ  τοῦτο λέγων ἀνατρέπει πάσας τὰς θείας Γραφάς» (Συμεὼν νέος Θεολόγος, τόμος Α΄, Κατηχήσεις καὶ Εὐχαριστία,  Λόγος ΚΘ΄, 377), σὲ πρόσφατη ὁμιλία τοῦ Ἐπισκόπου Καρπασίας Χριστοφόρου, “Γιατί πρέπει νὰ ἀντιμετωπίζουμε ποιμαντικὰ τὶς αἱρέσεις–λατρεῖες”).
 Σημάτης Παναγιώτης
________________________
 
 
 
(*) Ἂς διαβάσουν οἱ ἐνδιαφερόμενοι, ποιά ἦταν ἡ πνευματικότητα τῶν Ἁγίων διδασκάλων καὶ Πατέρων, καὶ ποιά προσοχὴ ἔδιδαν, ὄχι μόνο στὴ σχέση τους μὲ τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ καὶ σὲ πολλὲς ἄλλες περιπτώσεις σχέσεων μὲ ἄλλους ἀνθρώπους:
 
 
 
   Κυρίλλου Ἀλεξανδρείας: καὶ "μὴ μεταβαίνετε ἐξ οἰκίας "εἰς οἰκίαν," ὅπερ ρεμβασμὸν δηλοῖ, καὶ μισθὸν αἰτούντων καὶ διαβολῆς ἐστι τεκμήριον. Προεγράφετο εἰς τὸ κατὰ Ματθαῖον. Ἔτι δὲ καὶ τὰ τούτων ἀκόλουθα ἕως ὧδε· "ὁ δὲ ἐμὲ ἀθετῶν ἀθετεῖ τὸν "ἀποστείλαντά με." 
 
 
          Τίτου Βοστρῶν. «Προλέγει δὲ αὐτοῖς καὶ τὸν διωγμόν, ἵνα ἐνέγκωσι τῇ πείρᾳ τὰς συνθήκας, μὴ βαστάζετε βαλάντιον, μὴ βαρεῖτε ἀργυρίῳ τὸν ὦμον· ἀρκεῖ γὰρ ὑμῖν βεβαρῆσθαι τῇ φροντίδι τοῦ λόγου τὴν διάνοιαν· μὴ ἐν τῷ βαλαντίῳ τὴν ἐλπίδα τοῦ ἄρτου ἔχετε, ἀλλ' ἐν τῷ πέμψαντι τίθεσθε τὴν φροντίδα· μηδένα κατὰ τὴν ὁδὸν ἀσπάσησθε, μὴ τοῦτο ἐμπόδιον τοῦ κηρύγματος γένηται ὁμιλίας ἐν μέσῳ παραπιπτούσης καὶ βραδυτῆτος προφάσει, μηδεμία τις διαβολικὴ κακουργία ὑμᾶς ἀποσπάσῃ· οὐ γὰρ κατ' ἀποκλήρωσιν δώσετε τὴν προσηγορίαν, ἀλλ' ὑμεῖς μὲν τὸν λόγον δώσετε, ὅπου δὲ ᾖ ἄξιον ἐπαναπαύσεται τὸ πρᾶγμα. Εἰ δὲ μή, ἐφ' ὑμᾶς ἀνακάμψει· οὐ γὰρ ἁπλῶς ῥίπτεται, ἀλλὰ κρίσει τῇ ἐμῇ βάλλεται».