Σάββατο, 28 Σεπτεμβρίου 2013

Η Αναισχυντια των Καταραμενων Εβραιων

ΡΑΒΒΙΝΟΣ ΟΜΟΛΟΓΕΙ:

 

 "ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΣΑΜΕ 

ΤΟΝ ΚΟΣΜΑ ΤΟΝ ΑΙΤΩΛΟ

και δεν μετανοιωνουμε 

για τον Αντισημιτη αυτον"

 

 


  Τό Video μὲ τὴν ὁμολογία τοῦ Ραββίνου


Οι Εβραίοι της Ηπείρου συκοφάντησαν τον Κοσμά τον Αιτωλό (1714 - 1779) ως φιλοπόλεμο και τον κατηγόρησαν στην Τουρκική διοίκηση ως οργανωτή επαναστάσεως. 
Προσκλήθηκε τότε στο Βεράτιο της Αλβανίας για να απολογηθεί και καταγοήτευσε τόσο τον διοικητή ώστε αντί να καταδικαστεί του δόθηκε μικρός θρόνος όπου και ανέβηκε κηρύττοντας τον Λόγο του Θεού. 
Τότε οι Εβραίοι επινόησαν άλλο μέσο για να καταδικαστεί. 
Προσέλαβαν μουσουλμάνο εισπράκτορα ο οποίος ανέφερε στον διοικητή ότι λιγόστευαν οι φόροι διότι ο κόσμος παρακολουθεί την διδασκαλία του Αιτωλού αντί να ασχολείται με την γεωργία. 
Ο διοικητής διέταξε να τον σταματήσουν αλλά ο εισπράκτορας παρερμήνευσε την διαταγή και ενέργησε κρυφά ώστε να θανατωθεί. 
 Οι Τούρκοι τον συνέλαβαν και με το πρόσχημα ότι θα τον οδηγήσουν στον Κούρτ Πασά, πλάι στην όχθη ενός ποταμού κοντά στο Κολικόντασι του φανέρωσαν ότι είχαν διαταγή να τον σκοτώσουν. 
Ο Άγιος με χαρά δέχθηκε την απόφαση και γονατιστός προσευχήθηκε στο Θεό ευχαριστώντας Τον γιατί θα αξιωνόταν να θυσιάσει για Εκείνον τη ζωή του. 
Οι Τούρκοι κρέμασαν σε ένα δέντρο τον Ιερομάρτυρα και Ισαποστόλο Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό στις 24 Αυγούστου 1779, στα εξήντα πέντε του χρόνια! 
Κατόπιν, έδεσαν στο τίμιο λείψανό του μια βαριά πέτρα και το έριξαν στο ποτάμι για να μη βρεθεί ποτέ. 




– Πηγή Πρόκειται για τον φανατικό σιωνιστή ραβίνο Μορντεχάϊ Φριζή, πρώην ραββίνο της Θεσσαλονίκης και εγγονό του συνταγματάρχη Μαρδοχαίου Φριζή, που σκοτώθηκε πολεμώντας ηρωικά στον ελληνοϊταλικό πόλεμο. 

Τα στοιχεια ληφθηκαν, απο την Πατερικη Παραδοσι και απο τον Τρελλογιαννη


Σάββατο Β΄ εβδομάδος Λουκά, Λκ 5,17-26


Σκεφθήκαμε την προαίρεσή μας;


του αρχιμ. Αθανασιου Σιαμακη



Ο Κύριος κάνει τρία εκπληκτικά σημεία μπροστά στα μάτια των εχθρών του. Συγχώρηση αμαρτιών, διείσδυση στη σκέψη των φαρισαίων, και θεραπεία παραλύτου. Προφανώς οι φαρισαίοι ήρθαν αυτοπροσώπως να τον κατασκοπεύσουν και να διαπιστώσουν αν, όσα είχαν ακούσει από τρίτους για τη δύναμη και την εξουσία του, είναι αληθινά.
Για το λόγο της παρουσίας τους και τον όχι καλοπροαίρετο σκοπό τους καταλαβαίνει όχι μόνο ο καρδιογνώστης Χριστός, που δεν του διαφεύγει τίποτε, αλλά και οι απλοί άνθρωποι του λαού. Και αυτομάτως προκαλείται στη συγκέντρωση μια ατμόσφαιρα εκρηκτική.  Αλλ’ ο Κύριος προλαβαίνει και τη μεταβάλλει σε ατμόσφαιρα θαυμασμού.



Συγκεκριμένως εξιστορείται στο ανάγνωσμα ότι μια μέρα, χωρίς να προσδιορίζεται ποια, πάντως στην αρχή της δημοσίας του δράσεως, ο Ιησούς δίδασκε στα πλήθη. Και ήρθαν και κάθισαν μπροστά σε καθίσματα, που τους προσφέρθηκαν, φαρισαίοι και νομοδιδάσκαλοι. Είχαν καταφθάσει από διάφορα χωριά της Γαλιλαίας και της Ιουδαίας και από την Ιερουσαλήμ (17). Αλλ’ , όπως είπαμε, η παρουσία τους δεν φαινόταν τυχαία.



Ο Κύριος όμως, παρά τη στημένη παγίδα, διατηρούσε τη νηφαλιότητά του. Αυτό φαίνεται και από το ότι, όπως σημειώνει ο ευαγγελιστής, μέσα στον Ιησού υπήρχε ετοιμοκίνητη ιαματική δύναμη για θεραπεία όλων των ασθενών, που πήγαν να θεραπευθούν.
Την ώρα εκείνη λοιπόν κάποιοι άντρες που κουβαλούσαν στα χέρια τους μαζί με το κρεββάτι του έναν με παράλυση, επιχειρούσαν να τον βάλουν μέσα στο σπίτι και να τον αφήσουν μπροστά στο Χριστό (18).

Aπαντησι στον αγραμματο ...Μαρακι

Μαράκι, 
 
αυτό δεν θα το πιστέψεις 
 
ούτε εσύ !!!!!!
 
 
Το θέμα της ημέρας
Μαράκι, στην Ιαπωνία έκαναν ένα μνημείο για τα θύματα της ατομικής βόμβας της Χιροσίμα, το οποίο επισκέπτονται εκατομμύρια άνθρωποι από όλον το κόσμο, ενώ ...
κάθε χρόνο στην επέτειο πήγαινε εκεί ο Ιάπωνας αυτοκράτορας και όλη η κυβέρνηση.
Στη μέση του μνημείου υπάρχει η περίφημη "Καμπάνα της Ειρήνης".
Η οποία έχει μια φράση, σε τρείς (3) γλώσσες.
Η μία είναι τα σανσκριτικά,
η δεύτερη τα Ιαπωνικά και
η τρίτη ....μάντεψε!
Δες τους κιτρινιάρηδες τι πήγαν και έκαναν:
Πήγαν και έγραψαν στην καμπάνα "ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ" !!!! Οι αλητήριοι!
Ακόμη και στη μακρινή Ιαπωνία, ένα πολύ σημαντικό μνημείο, με ένα κορυφαίο για την ανθρωπότητα μήνυμα, έχει επιγραφή στα αρχαία ελληνικά!
 
 
 
 
 
δες και την ιστορία, γιατί στην ιστορία είσαι σκράπας:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hiroshima_Peace_Memorial_Park
Την καμπάνα τη δώρισε η ελληνική πρεσβεία και οι Γιαπωνέζοι με περηφάνεια την τοποθέτησαν.
The Peace Bell stands near the memorial to the A-Bomb Children and consists of a large Japanese bell hanging inside a small open-sided structure. Visitors are encouraged to ring the bell for world peace and the loud and melodious tolling of this bell rings out regularly throughout the Peace Park.
The inscriptions on the bell are in Greek, Japanese, and Sanskrit. It is translated as "Know yourself"...


Συνταγματικό τόξο 

ή Ουράνιο τόξο;



Αρχιμ. Δανιήλ Γ. Αεράκη, ιεροκήρυκος
         



 Ποιοι βρίσκονται μέσα στο λεγόμενο Συνταγματικό τόξο; Ποια, δηλαδή, κόμματα σέβονται το Σύνταγμα της χώρας; Το ερώτημα ορθώθηκε ύστερα από την δολοφονία 34χρονου στο Κερατσίνι.
          Σε ακραία μουσική κουλτούρα ανήκε το θύμα. Σε ακραία πολιτική οργάνωση ανήκει ο δράστης. Φυσικά δεν βάζουμε στην ίδια ζυγαριά την ακραία μουσική με την ακραία άγρια πολιτική. Απλώς και ο δικός μας λόγος σύρεται σε όσα λέγονται τον τελευταίο καιρό περί των δύο άκρων.
   


       Υπάρχουν τα δύο άκρα; Μόνοι οι οπαδοί τους αυτοπροσδιορίζονται, οι μεν της άκρας Αριστεράς, οι δε της άκρας Δεξιάς. Και όσοι αυτοτοποθετούνται στο «μεσαίο χώρο», και αυτοί «φτάνουν στα άκρα», όταν εκτοξεύουν χυδαίους χαρακτηρισμούς κατά των αντιπάλων τους! Όσο για το λεγόμενο Συνταγματικό τόξο, ευθαρσώς  ρωτάμε, έστω και αν θεωρηθούμε «των άκρων»:
   



       Το Σύνταγμά μας κατοχυρώνει τα δικαιώματα του παιδιού; Ασφαλώς ναι. Τότε πώς μπορεί να είναι στο Συνταγματικό τόξο κόμματα, που ψήφισαν τη δολοφονική βία κατά των παιδιών; Και η βία αυτή λέγεται έκτρωση.
-        Κάτω τα μαχαίρια!
-        Όχι και μαχαίρι στην καρδιά!
Δικαιολογημένη η οργή για το μαχαίρωμα στο Κερατσίνι. Φωνάζουμε και μεις, αλλά για όλα τα μαχαιρώματα, και ιδίως για όσα σφάζουν αθώα βρέφη:
-        Όχι άλλο παιδικό αίμα! Βάλτε τα μαχαίρια, σεις οι γυναικολόγοι γιατροί, στη θήκη τους!




Πώς μπορούν να είναι στο Συνταγματικό τόξο κόμματα, που ανέχονται το μαζικό σφαγιασμό βρεφών, που δεν διαμαρτύρονται για τη γενοκτονία των Ελλήνων, που καθημερινά συντελείται; Υποκριτές! Για το φόνο ενός αδικοσκοτωμένου χαλάτε τον κόσμο. Για το μαζικό όμως φονικό με θύματα αθώα βρέφη γελάτε! Και παριστάνετε τους δημοκράτες και τους αντιρατσιστές!



Ρωτάμε επίσης: Βρίσκονται στο Συνταγματικό τόξο όσοι πολιτικοί εκφράζουν μένος κατά του Χριστιανισμού και διαστρέφουν την ιστορία του έθνους; Αν το Σύνταγμα μιλάει (και μιλάει) για ελληνορθόδοξο Παιδεία, πώς βρίσκονται στο Συνταγματικό τόξο:
§      Κόμματα δεδηλωμένα άθεα;
§      Κόμματα, που οι αρχηγοί τους εμπαίζουν τα μυστήρια της Εκκλησίας, όπως ο γάμος και η βάπτιση;
§  


    Κόμματα, που στελέχη τους πολεμούν την Ορθόδοξο κατήχηση στο Σχολείο και διαστρεβλώνουν την ιστορία μας;
Δεν θέλουμε εμφυλίους! Ο Χριστός παίρνει τους ανθρώπους που πολεμώνται εμφύλια και τους κάνει να αγαπώνται εμφίλια.
Για μας, ένα άκρο υπάρχει: Ο Ιησούς Χριστός, που με το άφθαστο μεγαλείο Του είναι «τν φετν κρότης».




Ας δούμε τα χέρια του Χριστού στο Σταυρωμένο Του τόξο, και ας δώσουμε τα χέρια όλοι. Μαζί Του συνυπάρχουμε ως αδελφοί. Μαζί Του τοξεύουμε για τον Ουρανό. Ανήκουμε στο Ουράνιο τόξο, στο δικό Του, δηλαδή, Κράτος της ακατάλυτης βασιλείας Του.
 

Αποτειχισι: Οι ...κραυγες των ιδιορυθμων

------------------------------------------------------------------------------------

Ο χρυσόστομος Σμύρνης 

 

και ο Κ. Νούσης

 

 





Βέβαια, θὰ μοῦ πεῖς, ἀφοῦ βρίσκεις τὰ κείμενα τοῦ Κωστάκη Νούση «ἀνούσια», γιατί τὰ διαβάζεις;

 Ἔλα, ντέ; Κάθε φορὰ λέω, σὲ τέτοιον ἐξευτελισμὸ δὲν θὰ ὑποβάλλω τὸν ἑαυτό μου, γι’ αὐτὸ καὶ δὲν ἀπαντῶ. Θεωρῶ χάσιμο χρόνου τὴν ἐνασχόληση μὲ τέτοια φτιασιδωμένα κείμενα καὶ ρετουσαρισμένα ἔτσι, ὥστε νὰ ἀπηχοῦν κάτι ἀπὸ τὸ γιανναρικὸ ὕφος, γιὰ νὰ κρύψουν τὸ νούσιο παραλογισμό. Μὲ τὴ διαφορά, ὅτι ὁ λόγος τοῦ Γιανναρᾶ, ἔχει ἕνα ὑπόβαθρο, μιὰ ὑπαρξιακὴ ἀναζήτηση, ἄσχετα ἂν αὐτὴ καταποντίζεται στὶς ἀνήλιαγες χαράδρες τοῦ ὑπαρξιακοῦ χάους, ἀφοῦ ποτὲ δὲν βαπτίστηκε ταπεινὰ στὴν Εὐαγγελικὴ καὶ ἡσυχαστικὴ ὀρθόδοξη Παράδοση.





Κάνω τὴ χάρη τοῦ Κωστάκη, λοιπόν, νὰ ἀσχοληθῶ μαζί του, γιὰ νὰ ἀποδείξω μὲ σιγουριά, σιγουριὰ ποὺ ἐλάχιστες φορές ἔχω, ἀκριβῶς αὐτὸν τὸν Νούσιο παραλογισμό.




Παραθέτει ὁ Κωστάκης, στὸ στέκι τοῦ ἰδιόρυθμου φίλου του, στὸ ὁποῖο κατόπιν πολλῆς προσευχῆς καὶ φωτισμένη διάκριση ἐπέλεξε (ἀφοῦ δὲν ὑπάρχει ὑψηλότερης ἠθικο-Οἰκουμενιστικῆς ὑφῆς θεολογικὸ ἱστολόγιο), τὸ παρακάτω ἀπόσπασμα ἀπὸ κείμενο τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης:




«διότι ἐν ταῖς Ὑμετέραις Ἐκκλησίαις τοῦ Νέου Κόσμου καί ἰδίως ταῖς Ἐπισκοπιαναῖς καί Ἀγγλικανικαῖς ἡμεῖς ἐμβλέπομεν ἄν ὄχι τόν τύπον τῆς ἰδεώδους Ἐκκλησίας τῶν πρώτων ἀποστολικῶν χρόνων, ἀλλά πάντως τόν τύπον ἁγνῆς, ἁπλῆς, ἀπερίττου ἀρχεγόνου Χριστιανικῆς Ἐκκλησίας ἐν τῇ ὁποίᾳ ἡ Χριστιανική πίστις καί ἀλήθεια ὀρθοτομεῖται εἰς βαθμόν σχεδόν εἰπεῖν τέλειον καί τοιοῦτον, ὁποῖος τάς Ἐπισκοπιανάς Ἐκκλησίας ἐξ ὅλων τῶν προτεσταντικῶν Ἐκκλησιῶν πλησιάζει τελείως πρός τάς ἡμετέρας Ἀποστολικάς Ἐκκλησίας, ὧν αἱ διδασκαλίαι καί αἱ παραδόσεις παρ' ὅλην τήν χωρίζουσαν τάς Ὑμετέρας Ἐκκλησίας ἀπέραντον ἀπόστασιν, τόπον καί χρόνον συμπίπτουσι καί συνταυτίζονται».

 



Εἶναι φανερὴ ἡ Οἰκουμενιστικὴ νοτροπία ποὺ διατρέχει τὸ κείμενο αὐτό· ὁ Κωστάκης ὅμως εἶναι τόσο «ἀθῶος», ποὺ δὲν τὸ πῆρε μυρουδιά, οὔτε ποὺ τοῦ πέρασε ἀπὸ τὸ μυαλό. Εἶναι φανερὸ ὅτι στὸ κείμενο αὐτὸ ὁ Χρυσόστομος Σμύρνης ἀναφερόμενος στὴν Ἐπισκοπιανὴ καὶ Ἀγγλικανικὴ «ἐκκλησία», παραβλέπει ἐσκεμμένα ὅτι πρόκειται γιὰ δυὸ ἀμετανόητες αἱρετικὲς παρασυναγωγές! Δὲν «βλέπει» δηλαδή καμία αἵρεση σ’ αὐτές, (ὅπως ἀκριβῶς οἱ σύγχρονοι Οἰκουμενιστὲς ἱερωμένοι, Βαρθολομαῖος, Ζηζιούλας κ.λπ.). Ἀντίθετα βλέπει «τόν τύπον ἁγνῆς, ἁπλῆς, ἀπερίττου ἀρχεγόνου Χριστιανικῆς Ἐκκλησίας ἐν τῇ ὁποίᾳ ἡ Χριστιανική πίστις καί λήθεια ρθοτομεται εἰς βαθμόν σχεδόν εἰπεῖν τέλειον καί τοιοῦτον, ὁποῖος τάς Ἐπισκοπιανάς Ἐκκλησίας ἐξ ὅλων τῶν προτεσταντικῶν Ἐκκλησιῶν πλησιάζει τελείως πρός τάς ἡμετέρας Ἀποστολικάς Ἐκκλησίας, ὧν αἱ διδασκαλίαι καί αἱ παραδόσεις ...συμπίπτουσι καί συνταυτίζονται»!!!





Καὶ ἀφοῦ δὲν βλέπει, τὸν ὕμνο ποὺ κάνει ὁ Χρυσόστομος στὶς δυὸ αὐτὲς αἱρετικὲς παρασυναγωγές, τί βλέπει ὁ καλός μας Κωστάκης στὸ κείμενο αὐτό; Παρακολουθεῖστε τὰ ἴδια τὰ λόγια τοῦ μεγάλου θεολόγου μας:




«Ο γράφων πάντως, θεολογικοφιλολογικώς κρίνων το προκείμενο, βλέπει μια γλυκιά έμμεση κλήση προς τους Προτεστάντες να ενωθούν “τελείως” με την Ορθόδοξη Εκκλησία. Άλλωστε, το ρήμα “πλησιάζει” και αυτό το “σχεδόν εἰπεῖν” λένε ήδη από μόνα τους πάρα πολλά».





Συμπαθέστατε κ. Νούση.

Ἂν οἱ Ἅγιοι Πατέρες ἔκριναν «θεολογικοφιλολογικῶς» τὰ κείμενα τῶν αἱρετικῶν, σήμερα δὲν θὰ ὑπῆρχε Ὀρθοδοξία.




Ἂν καλοῦσαν τοὺς αἱρετικοὺς μὲ μιὰ τέτοια «γλυκιά έμμεση κλήση», χωρὶς νὰ τοὺς ἐπισημαίνουν τὰ λάθη τους καὶ νὰ τοὺς καλοῦν σὲ μετάνοια, κι ἂν εἶχαν ἀντίθετα  τὴν «ἔμπνευση» νὰ  «κολακεύουν» τοὺς αἱρετικούς, γιὰ νὰ τοὺς κερδίσουν τάχα, ἰσχυριζόμενοι ὅτι ἡ ὀρθόδοξη Πίστη ταυτίζεται μὲ τὶς αἱρετικὲς κακοδοξίες, τότε δὲν θὰ ἦσαν Ἅγιοι!





Οἱ Ἅγιοι, λοιπόν, ἀπὸ τὸν πρωτομάρτυρα Στέφανο ἕως τὸν ἅγιο Ἰουστῖνο Πόποβιτς, φαίνεται πώς, γιὰ τὰ ἐκλεπτυσμένα γοῦστα σας καὶ τοὺς γλυκεῖς τρόπους σας, εἶναι ἄγριοι καὶ βάρβαροι, ἀφοῦ ἀποκαλοῦσαν τοὺς ἀμετανόητους (γιὰ κάτι λίγα χρόνια) αἱρετικοὺς «λύκους βαρεῖς», «λοιμούς», κακόδοξους κ.λπ.! Φαντάζεσαι κ. Νούση μας, τὶ θὰ ἔλεγαν οἱ Ἅγιοι στὴν περίπτωση τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης, ποὺ ἀπευθυνόταν σὲ αἱρετικοὺς παμπάλαιους;




Θὰ ἔπρεπε νὰ τοὺς ἀποκηρύξετε αὐτοὺς τοὺς Ἁγίους, ποὺ ἀκόμα ἀκολουθοῦν τὶς Ἐντολὲς τοὺ Χριστοῦ καὶ τῶν Ἀποστόλων, καὶ νὰ ἐφεύρετε Ἁγίους, ποὺ φέρονται πρὸς τοὺς αἱρετικοὺς μὲ τὴν «γλυκύτητα» τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης!

«Προσκλαίων»

Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου 2013

Πρωτοφανης θρασυτητα πολιτικων και δημοσιογραφων



Ω THΣ YΠOKPIΣIAΣ 


ΣYΓXPONΩN EΛΛHNΩN!




του Ομολογητου και Αγωνιστου Θεολογου 


κ. Νικολαου ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ







   Mέγας θόρυβος, ἰδίως ἀπὸ τὰ μέσα τῆς δημοσιότητος, γίνεται ἐπὶ πολλὲς ἡμέρες γιὰ τὸ φόνο μὲ μαχαῖρι ἑνὸς Ἕλληνα ἀπὸ ἄλλον Ἕλληνα. 
Στυγερὸ ἔγκλημα, ποὺ προκάλεσε ἀποτροπιασμὸ καὶ λύπη σὲ κάθε εὐαίσθητη ψυχή. 
Mόνον ἀναίσθητοι δὲν λυποῦνται, ὅταν διαπράττωνται ἐγκλήματα. 
Mόνον ἀπάνθρωποι δὲν συγκινοῦνται, ὅταν σκοτώνωνται συνάνθρωποι. 
Ὡς χριστιανοὶ εὐχόμεθα ν' ἀναπαύσῃ ὁ Θεὸς τὴν ψυχὴ τοῦ φονευθέντος συμπολίτου μας, νὰ παρηγορήσῃ τοὺς οἰκείους του καὶ νὰ δώσῃ εἰλικρινῆ μετάνοια στὸν φονιᾶ.





    Mέγας θόρυβος γιὰ ἕνα φόνο. 
Ἀλλ' ὅσοι ἔχουν εὐαισθησία καὶ αἴσθημα δικαιοσύνης ἐρωτοῦν: 
Γιὰ τὸ φόνο ἀπὸ ἐγκληματικὰ στοιχεῖα τεσσάρων ἀνθρώπων στὴν Tράπεζα Mαρφὶν στὴν ὁδὸ Σταδίου στὴν Ἀθήνα γιατί δὲν ἔγινε τόσος καὶ μεγαλύτερος θόρυβος; 
Γιὰ τὸ πλῆθος φόνων, ποὺ γίνονται στὸν τόπο μας τὰ τελευταῖα ἔτη ἀπὸ λῃστές, ἰδίως ἀλλοδαπούς, γιατί δὲν γίνεται ἀνάλογος θόρυβος; 
Γιὰ τὶς χιλιάδες αὐτοκτονίες λόγῳ οἰκονομικῆς κρίσεως, τὴν ὁποία δημιούργησαν ἄλλου εἴδους λῃστὲς καὶ ἐγκληματίες, πολιτικοί, γιατί δὲν γίνεται μεγάλη ἀναστάτωσι πνευμάτων, καὶ μάλιστα τοῦ δημοσιογραφικοῦ κόσμου;





    Ἰδιαιτέρως πρέπει νὰ μνημονεύσωμε φονικὸ ἔγκλημα ἀπίστευτης ἐκτάσεως. 
Mὲ νόμο, τὸν ὁποῖο ψήφισαν καὶ συντηροῦν πάνω ἀπὸ εἴκοσι ἔτη ἀνάξιοι πολιτικοί, ἀνθέλληνες καὶ ἀντίχριστοι, τὸ νόμο περὶ ἐκτρώσεων, κάθε ἔτος στὴν ταλαίπωρη Ἑλλάδα σφάζονται καὶ κατακρεουργοῦνται μέσα στὶς κοιλιὲς τῶν γυναικῶν μὲ ἐπιστημονικὰ μαχαίρια ἑκατοντάδες χιλιάδες ἀθῷα παιδιά. Ἂν αὐτὰ τὰ Ἑλληνόπουλα δὲν φονεύονταν, ἡ Ἑλλάδα σήμερα θὰ εἶχεν Ἑλληνικὸ πληθυσμὸ διπλάσιο, ἐνῷ τώρα ἔχει τεράστιο δημογραφικὸ πρόβλημα. 
Kαὶ ἔπειτα ἀπὸ μερικὲς δεκαετίες οἱ ἀλλοδαποὶ στὴν Ἑλλάδα, οἱ ὁποῖοι αὐξάνονται καὶ πληθύνονται, θὰ κατακυριεύσουν γῆς Ἑλλάδος καὶ θὰ κυβερνήσουν τὴν Ἑλλάδα, ἴσως δὲ καὶ θὰ ἀλλάξουν τὸ ὄνομα Ἑλλάς… 
Ἐρωτοῦμε ἐντονώτατα: Γιὰ τόσο ἐκτεταμένο φονικὸ ἔγκλημα, ἔγκλημα ἐθνοκτόνο, γιατί δὲν γίνεται μέγας καὶ συνεχὴς καὶ ἀκατάπαυστος θόρυβος; 
Γιατί σιωπᾷ ὁ δημοσιογραφικὸς κόσμος; 
Γιατί δὲν ὑψώνονται φωνὲς μέχρι τὰ ἄστρα; 
Γιατί δὲν γίνονται συλλαλητήρια καὶ δὲν σείεται ἡ γῆ τῆς αἱματοβαμμένης Ἑλλάδος;

     



Oὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταὶ τῆς Ἑλλάδος, ἰδίως πολιτικοὶ καὶ δημοσιογράφοι, οἱ ὁποῖοι κόπτεσθε διὰ φόνον ἕνα, καὶ δὲν συγκινεῖσθε διὰ φόνους ἑκατομμύρια! 
Mαρὰν ἀθᾶ. 
Ὁ Kύριος ἔρχεται καὶ θὰ ποιήσῃ τὴν κρίσιν του.

Ετσι εγγιζουν τα 100 στην επιγεια ζωη τους....

ΖΩΗ ΚΑΙ ΚΟΤΑ διερχεται,

ο αρχιπενης ρασοφορος 

.....των του Χριστου ΠΕΝΗΤΩΝ!!!






Και Παλιν και Πολλακις μας ερχεται, για να μην τον ξεχναμε. 


Μετα την 15νθημερη πλουσιοπαροχη και πανευφροσυνη εκδρομη του στην Εσθονια και στην Ουκρανια, ερχεται η σειρα της Σερβιας, για να αλληλομολυνθη απο τους ηδη μολυσμενους Οικουμενιστας της γνωστης Σερβικης ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΑΣ, και εν συνεχεια θα διελθη μητροπολεις της Μακεδονιας, αλλα θα παει και στο Αγιον Ορος για να αφηση τους νεους ...μαγαρισμους του.


Οι Αγιορειτες, αντι να τον ελεγξουν για τις Αιρεσεις του και τις ατελειωτες μειοδοσιες του στην Πιστι του Χριστου, ...συγκινηθηκαν απο τις προχθεσινες λεκτικες υποκρισιες του - για τις οποιες γελουσε ολοκληρη η Ελλαδα - και τον ξανακαλουν να ξαναμαγαρισθουν απο τον Αρχιαιρεσιαρχη "επισκοπο" και πατερα τους.


Συνιστουμε στους χριστιανους, μακρυα απο το Αγιον Ορος, παψτε να το επισκεπτεσθε διοτι ο μολυσμος του Αρχιαιρεσιαρχου, οταν επαναλαμβανεται, γινεται πλεον ανεξαληπτος και αθεραπευτος. 



Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος μέσα στον Οκτώβριο θα επισκεφθεί την Σερβία, το Άγιον Όρος και τη Θεσσαλονίκη. 
Συγκεκριμένα, από 5-9 Οκτωβρίου 2013 ο Πατριάρχης θα επισκεφθεί την Σερβία και θα προεξάρχει στους εορτασμούς για την επέτειο των 1.700 χρόνων από το Διάταγμα των Μεδιολάνων, οι οποίοι θα πραγματοποιηθούν στις 6 Οκτωβρίου στην πόλη Νις.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Αύγουστο αντιπροσωπεία του Οικουμενικού Πατριαρχείου (ο Γαλλίας Εμμανουήλ και ο Αρχιγραμματεύς Βαρθολομαίος) επισκέφθηκε τον Πατριάρχη Σερβίας Ειρηναίο και συζήτησε τον τρόπο συμμετοχής του Οικουμενικού Πατριαρχείου στους εορτασμούς αυτούς που έχουν διορθόδοξο και διαχριστιανικό χαρακτήρα. 
Την Κυριακή 6 Οκτωβρίου στον Ιερό Ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στη Νίς, θα τελεσθεί συλλείτουργο των Προκαθημένων των Ορθοδόξων Εκκλησιών, προεξάρχοντος του Οικουμενικού Πατριάρχου Βαρθολομαίου, με τον οποίο θα συλλειτουργήσουν ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Θεόφιλος, ο Πατριάρχης Μόσχας και πασών των Ρωσιών Κύριλλος, ο Πατριάρχης Σερβίας Ειρηναίος, ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσόστομος και ο Μητροπολίτης Βαρσοβίας και πάσης Πολωνίας Σάββας. 

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος θα πραγματοποιήσει την έκτη προσκυνηματική του επίσκεψη – ως Πατριάρχης - στο Άγιον Όρος από 15 - 18 Οκτωβρίου. 
Η Ιερά Κοινότης του Αγίου Όρους προσκάλεσε τον Οικουμενικό Πατριάρχη τον περασμένο Φεβρουάριο να προστεί των λατρευτικών εκδηλώσεων για την ενσωμάτωση της Αθωνικής Πολιτείας στον Εθνικό κορμό που θα τελεστούν κατά την Αγιορείτικη Τάξη και παράδοση στις Καρυές και τον ιστορικό ναό του Πρωτάτου. 
Υπενθυμίζεται ότι φέτος συμπληρώνονται 100 χρόνια από την έκδοση του Ιερού Ψηφίσματος της Ιεράς Κοινότητας για την ενσωμάτωση της Αθωνικής μοναστικής πολιτείας στο ελληνικό κράτος.
Τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο κατά την επίσκεψη του αυτή στο Περιβόλι της Παναγίας θα συνοδεύουν ο Μητροπολίτης Ιταλίας και Μελίτης Γεννάδιος, ο Μητροπολίτης Τρανουπόλεως Γερμανός, ο Μητροπολίτης Μυριοφύτου και Περιστάσεως Ειρηναίος, ο Μέγας Αρχιδιάκονος Μάξιμος, ο Δευτερεύων των Πατριαρχικών Διακόνων Ανδρέας και ο Μέγας Ιεροκήρυξ Βησσαρίων.
Στη Θεσσαλονίκη 
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης αποδέχτηκε, επίσης, πρόσκληση της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης και έτσι φέτος θα προεξάρχει της πανηγύρεως του πολιούχου της πόλεως Αγίου Δημητρίου, στις 26 Οκτωβρίου, αλλα θα επισκεφθη και αλλες μητροπολεις της Μακεδονιας.

Οι αδελφες ψυχες ....συναντωνται

 

Δεν ξεχασε την ....αδελφη ψυχη, 

ο Αρχιαιρεσιαρχης


Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΕΛΕΣΕ ΤΡΙΣΑΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΥΣΣΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ



Ἡ Α.Θ.Παναγιότης, ὁ Πατριάρχης, ἐτέλεσε Τρισάγιον ὑπέρ ἀναπαύσεως τῆς ψυχῆς τοῦ αἰφνιδίως ἐκδημήσαντος εἰς Κύριον Ἐπισκόπου Νύσσης κυροῦ Ἐλευθερίου.

φωτογραφία Νικολάου Μαγγίνα

You might a

Πέμπτη, 26 Σεπτεμβρίου 2013

Η πολυετης και μεθοδευμενη εξοντωσι του παμπτωχου Αγωνιστου π. Χριστοφορου Μουταφη



       ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΥ ΥΠΟ ΔΕΚΑΔΩΝ ΕΝΟΡΙΤΩΝ ΤΗΣ ΕΝΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΑΘΗΝΩΝ κ. ΑΝΔΡΕΑ ΤΣΩΚΟΥ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ.
      


  
Αδελφοί Χριστιανοί, Πιστέ και ευαίσθητε, στο περί δικαίου αίσθημα, λαέ του Αγρινίου και ολόκληρης της Αιτ/νιας




       Με έμπονη αγωνία, θλίψη και απογοήτευση, διαβάζω στον τοπικό και Αθηναϊκό τύπο, έντυπο και ηλεκτρονικό, αλλά κι ακούω από τους τοπικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς, όταν βρίσκομαι στο Αγρίνιο, διάφορα σχόλια και τοποθετήσεις δημοσιογράφων κι έγκριτων πολιτών της πόλης του Αγρινίου κι όχι μόνο, αναφορικά με το θέμα της ενορίας της Αγίας Βαρβάρας και τις άδικες, βάναυσες, απάνθρωπες και αντιεκκλησιαστικές διώξεις ενός τίμιου, αγνού, ευσυνείδητου, υπεύθυνου και ευαίσθητου για τον ανθρώπινο πόνο και δυστυχία, ειδικά σε τούτες τις δύσκολες στιγμές που περνά ο τόπος μας και οι ενορίτες της πτωχής αυτής ενορίας της πόλης μας, κληρικού που ακούει στο όνομα π. Χριστοφόρος Μουτάφης. («κ. Τσώκο βοηθήσατε. Πονάει η ψυχή μου με τους ενορίτες μου» συνεχώς μου εκμυστηρεύεται. «Δεν προλαβαίνω να μοιράζω κεριά στους ενορίτες για να διαβάζουν τα παιδιά τους γιατί τους κόψανε το ρεύμα» και άλλα πολλά που η ταπεινότητα του, η διάκρισή του και η εφαρμογή του «μη γνώτω η αριστερά τι ποιεί η δεξιά», θυσιάζεται για τους ενορίτες του, ακόμη και σε βάρος της οικογένείας του, ήτοι των δύο παιδιών του που σπουδάζουν και των δυο ορφανών και από τους δύο γονείς, εγγονών του, προκειμένου να βοηθήσει τους πτωχούς και βασανισμένους της ενορίας). Ένα θέμα που ουσιαστικά, με όσα συμβαίνουν από το 2001 μέχρι σήμερα,  το γνωρίζω σε βάθος και σε πλάτος και από κάθε άποψη..........., εξ ιδίας αντιλήψεως, καθότι, παραπλανηθείς, από τον τότε αρχιμανδρίτη και νυν δεσπότη της περιοχής μας κκ. Κοσμά, με τις αναλήθειες, όπως αποδείχτηκε στη συνέχεια με αμετάκλητες ποινικές και αστικές αποφάσεις, με τις οποίες με μπόλιασε προκειμένου με δικές του παρακλήσεις και δεσμεύσεις να καλύψω νομικά και δικηγορικά τον γείτονά του δημοσιογράφο και εκδότη της εφημερίδας τότε «ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ» και μη ευρισκόμενο τώρα στη ζωή (Ο Κύριος να αναπαύει τη ψυχή του) Σωτήριο Μπαμπάνη και των συνεργατών του, ο οποίος, όπως όλοι γνωρίζουμε, είχε αναλάβει με τα πρωτόγνωρα και ασυνήθιστα για τον επαρχιακό τύπο και τη περιοχή μας δημοσιεύματά του, να πλήξει το κύρος και την προσωπικότητα, τόσο του μακαριστού και ευλογημένου Γέροντα Μητροπολίτη μας κυρού Θεοκλήτου, όσο και του άμεσου συνεργάτη του, λόγω της εμπιστοσύνης που του είχε και της πνευματικής υϊκής  σχέσης που υπήρχε μεταξύ τους, γραμματέα του κ. Θεόδωρου Βλαχόπουλου, κατά δήλωση του οποίου, όλες οι αστοχίες που του καταμαρτυρούν οι ιερείς, γινόντουσαν «γιατί παραπλανήθηκε από τις υποδείξεις και τις προτροπές του π. Χρήστου Παπαχρήστου αδελφού του νυν Μητροπολίτη ο οποίος (αδελφός) εκμεταλλευόμενος και τη κουμπαριά τους, όπως μου δήλωσε ο κ. Βλαχόπουλος με πολύ πίκρα και απογοήτευση για τον εμπαιγμό του, αλλά και την ηλικία και την αγνότητα και την έλλειψη πονηρίας και δόλου του μακαριστού κυρού Θεοκλήτου επιτύγχανε τους σκοπούς του», αναφορές και δυσφημιστικά δημοσιεύματα, για τα οποία καταδικάσθηκε ο εν λόγω δημοσιογράφος και από τα αστικά και από τα ποινικά δικαστήρια, όπως και ο παραπάνω αδελφός και ο υιός του και ανηψιός του Μητροπολίτη π. Βενέδικτος σε α΄ βαθμό, όπως και άλλοι ιερείς που είχαν υπογράψει το σε βάρος του π. Χριστοφόρου λίαν συκοφαντικό και φρικτό λιβελογράφημα. Ένα λιβελογράφημα που διαβάστηκε, αν είναι δυνατό από την ωραία πύλη και μετά τη θεία λειτουργία !!!!! και γι΄ αυτό μερικοί από τους παραπάνω καταδικασθέντες ιερείς, μετά από λίγα χρόνια αισθανόμενοι την ενοχή τους και το βάρος που είχαν στη ψυχή τους για την υπογραφή που έβαλαν στο παραπάνω λιβελογράφημα που τους παρουσίασε ο Αρχιερατικός, όπως ομολόγησαν, ζήτησαν συγγνώμη από τον π. Χριστοφόρο. Όχι όμως και η οικογένεια του Δεσπότη και μάλιστα ο αδελφός του και ο ανηψιός του ιερείς και οι δύο. 



 Ο μητροπ. Κοσμας, ο μεγαλος ενοχος της παρανομης και ανελεητης διωξης του π. Χριστοφορου Μουταφη.

Να σημειωθεί και για να πληροφορηθεί ο αγνός λαός της περιοχής μας ορισμένες αλήθειες που καίνε και αλλοιώνουν με τη φλόγα τους, τις μάσκες ορισμένων, που με το σχήμα και το χρώμα που παίρνουν κάθε φορά από τους φορείς τους, τους καθιστούν εύκολες λείες για παραπλάνηση και χρησιμοποίηση προς ίδιο όφελος και επωφελείς σκοπιμότητες τους για να πετύχουν το στόχο τους, επέλεξαν μαζί με το μακαριστό π. Αυγουστίνο, πνευματικό τέκνο του παραπάνω ιερομόναχου και νυν Μητροπολίτου, την Ιερά Μονή Μυρτιάς ως χώρο συνάντησής μας για να γίνει το μπόλιασμα το οποίο και πέτυχαν από τη πρώτη στιγμή, καθότι, μέσα από το παραπάνω μοναστήρι, με προέτρεψαν να  επικοινωνήσουμε και με τον έγκριτο δημοσιογράφο και εκδότη της εφημερίδας και περιοδικού στην Αθήνα και στενού συνεργάτη τότε του ιδιοκτήτη της Ιντεραμέρικαν κ. Κοντομηνά, φίλου του μακαριστού Αρχιεπισκόπου κυρού Χριστόδουλου, κ. Ευάγγελου Σπύρου, για την υλοποίηση των γνωστών επιθυμιών τους που μόνο το άγιο πνεύμα φροντίζει για τέτοιες επιθυμίες και οιαδήποτε άλλη μεθόδευση αποτελεί ασέβεια και βλασφημία. Έχω στα χέρια μου την επιστολή που είχε συντάξει ο τωρινός δεσπότης μας και είχε αποστείλει σε όλους τους Μητροπολίτες της Ελλαδικής εκκλησίας με την οποία παρακαλούσε και υπόσχονταν πίστη και αφοσίωση ζητώντας να τον ψηφίσουν......Και ερωτώ τον Άγιο Αιτ/νίας κκ. Κοσμά και σπουδάσαντα την ιερή επιστήμη της Θεολογίας, οι ενέργειες του αυτές με το Μπαμπάνη, με τα τηλεφωνήματα σε επώνυμους και σε πολιτικούς, με τη συλλογή υπογραφών την αποστολή τέτοιων επιστολών και με τέτοιο περιεχόμενο είναι εναρμονισμένες και σύμφωνες με τα λόγια του ευαγγελίου και των αγίων πατέρων;;;; Δείχνουν σεβασμό, επίκληση και αποδοχή του αγίου πνεύματος για την εκλογή ενός ιερωμένου στο ύπατο εκκλησιαστικό αξίωμα του επισκόπου;;; 

Μπροστα στο ΟΡΓΙΟ των Μονολογουντων Βρωμοκαναλιων

Ενω οι ....χριστιανουληδες δεν τολμουν, 
η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ ΤΟΛΜΑΕΙ...

EΠΙΤΕΛΟΥΣ, 
ΟΙ ΜΑΝΙΑΣΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ 
και oι ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΙ, 
ΑΦΗΣΑΝ ΤΗΝ "ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ" 
ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΗ.




Εγιναν 5.000 φονοι - αυτοκτονιες και δεν ακουστηκε ΚΙΧ απο τα βρωμοκαναλα και τα κατακαθια τους και τους πολιτικους που ειναι και οι ηθικοι αυτουργοι.

Εγινε ενας φονος και σηκωσαν τον πλανητη, οι προσκυνημενοι πολιτικοι και τα δημοσιοκαθαρματα των τηλεορασεων.

Δεν αντεχουμε να ακουμε μερα νυχτα τους βιαστες μας να ωρυονται σαν λυσσασμενοι αρκει να καρπωθουν αυτοι την αμνηστια των εγκληματων τους.

Κατεστρεψαν τα ονειρα των παιδιων μας.

Δολοφονησαν την ψυχη της πατριδας μας.

Δεν ειναι δυνατον να κλεινουμε αδιαμαρτυρητα τα στοματα μας.

Ο δολοφονος του παλληκαριου συνεληφθη και θα απολογηθη.


Εμεις ειμαστε χριστιανοι και δεν υποστηριζουμε κανενα κομμα.

Ελπιζουμε, να μην μας βγαλουν καποιοι και Χρυσαυτιτες.

Ομως δεν μας πειραξε η Χρυση Αυγη σε τιποτα.

Δεν μας φτωχυνε η Χρυση Αυγη.

Οι διεφθαρμενοι και οι δουλοπρεπεις ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ πολιτικοι μας φτωχυναν και μας κατακρεουργησαν και καθημερινα συνεχιζουν να μας λεηλατουν, χωρις να συγκινουνται απο τιποτα.


Και οι ξεπουλημενοι και οι ελεεινοι δημοσιοκαφροι των μεγαλων καναλιων που ωραιοποιουν και παρουσιαζουν εναν απελπισμενο λαο σαν ικανοποιημενο απο τα εξοντωτικα μετρα των πολιτικων. 

Η Χρυση Αυγη παντοτε μειοψηφουσε και διαμαρτυρονταν στα μετρα.



Προσεξτε, χριστιανοι, μην ψηφισετε κανεναν απο αυτους που βλεπετε στα καναλια.

Μαυριστε τους και στειλτε τους στον Εξαποδιτη για να τον κανουν παρεα εκει στον βρωμοχωρο του.

Οι δημιοι του Ελληνικου λαου πρεπει να πληρωσουν χωρις κανενα ελαφρυντικο και χωρις ελεος.

Και η ωρα αυτη πλησιαζει.

Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2013

Αναθεματισμος ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ



ANAΘEMATIΣMOΣ 


ΓIA ΔYO ΛOΓOYΣ




του ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ και Αγωνιστου Θεολογου 

Νικ. Σωτηροπουλου






    Φοβερὸ πρᾶγμα ὁ ἀναθεματισμός. Πόσο φοβερό; Φοβερώτερο ὅλων τῶν φοβερῶν πραγμάτων. Διότι τί σημαίνει «ἀναθεματισμός»; Σημαίνει «χωρισμὸς ἀπὸ τὸ Xριστό, τὸ Θεό». Ὁ δὲ χωρισμὸς ἀπὸ τὸ Xριστό, τὸ Θεό, εἶνε χωρισμὸς ἀπὸ τὴν αἰώνια χαρὰ καὶ εὐτυχία, καὶ παραπομπὴ στὴν αἰώνια θλῖψι καὶ δυστυχία. Παραμύθια τὰ λεγόμενα γιὰ αἰώνια εὐτυχία καὶ αἰώνια δυστυχία; Ὄχι βεβαίως, μυριάκις ὄχι! 




Ὅσοι ἐξετάζουν τὰ τεκμήρια τοῦ Xριστιανισμοῦ μὲ ταπεινοφροσύνη, καλὴ προαίρεσι καὶ εἰλικρινῆ διάθεσι, κατακυριεύονται ἀπὸ τὴν πίστι, ὅτι τὰ λόγια τοῦ ἱεροῦ κειμένου τοῦ Xριστιανισμοῦ, τῆς Ἁγίας Γραφῆς, εἶνε θεόπνευστα, ἀλήθειες ἐξ ἀποκαλύψεως.
    




 Ἂς τὸ καταλάβουν οἱ ἄπιστοι, ὅτι οἱ πιστοὶ πιστεύουν, διότι ὁ Xριστιανισμὸς ἔχει ὄντως σημεῖα, θαύματα, ὑπερβάσεις τῶν φυσικῶν νόμων. Ἡ ἐπιστήμη καὶ οἱ ὑπερδυνάμεις τῆς γῆς ἕνα θαυματάκι δὲν δύνανται νὰ κάνουν. Mὲ τὴν ὑπερφυσικὴ δύναμι τοῦ ὑπερβατικοῦ Ὄντος, ποὺ ὀνομάζεται Θεός, ἔγιναν καὶ γίνονται θαύματα, ἀναρίθμητα θαύματα. Mὲ τὴ δύναμι τοῦ Θεοῦ καὶ ἄνθρωποι θαυματουργοῦν ζῶντες, ἀλλὰ καὶ μετὰ θάνατον, ἀποδεικνύοντας ἔτσι, ὅτι ὑπάρχει αἰωνιότης καὶ ὁ θάνατος δὲν ἐκμηδενίζει τὸν ἄνθρωπο, ἀλλὰ τὸν παραπέμπει στὴν ἀπέραντη αἰωνιότητα. Ὁ ὑποφαινόμενος δὲν πιστεύω τυφλῶς, ἀλλὰ μετὰ λόγου. Ἐρεύνησα καὶ διαπίστωσα προσωπικῶς θαύματα. Γνώρισα ἐπίσης θαυματουργοὺς ἀνθρώπους, ἁγίους, χαρισματούχους τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.
    Oἱ ἄπιστοι ἂς ἀφήσουν τὴν ὑπερηφάνεια, ἡ ὁποία εἶνε ἄνοια, τὴν προκατάληψι, τὴν ἐπιπολαιότητα, τὴ φαυλότητα. Ἂς σοβαρευθοῦν. Ἂς ἐρευνήσουν τὰ τεκμήρια τοῦ Xριστιανισμοῦ. Kαὶ τότε θὰ πιστεύσουν καὶ αὐτοί. Πολλοὶ ἄπιστοι, οἱ ὁποῖοι ἐνέκυψαν στὰ ζητήματα τῆς Πίστεως μὲ ἀγαθὴ πρόθεσι, ἔγιναν πιστοὶ καὶ θαυμαστοί. Kαὶ ὅσο μεγαλύτερη ἦταν ἡ ἀπιστία τους καὶ ἡ ἀντίθεσί τους πρὸς τὴν Πίστι καὶ τοὺς πιστούς, τόσο θαυμαστότερη ἦταν καὶ ἡ μεταβολή τους.
   



 Ἐπειδὴ «ὁ Θεὸς ἀγάπη ἐστίν» (A΄ Ἰωάν. δ΄ 8 καὶ 16), ἐπειδὴ ἐπίσης ἡ ἀγάπη εἶνε ἡ κορυφαία τῶν ἀρετῶν τοῦ ἀνθρώπου ἢ μᾶλλον συνισταμένη τῶν ἀρετῶν καὶ «πλήρωμα νόμου» (Pωμ. ιγ΄ 10. Bλέπε καὶ 8 καὶ Γαλ. ε΄ 14), καὶ ἐπειδὴ πάλι στὶς δύο ἐντολὲς τῆς ἀγάπης πρὸς τὸ Θεὸ καὶ πρὸς τὸν πλησίον, τὸν συνάνθρωπο, «ὅλος ὁ νόμος καὶ οἱ προφῆται κρέμανται» (Mατθ. κβ΄ 40), γι' αὐτὸ τὸ ν' ἀναθεματίσῃ ἄνθρωπος συνάνθρωπο φαίνεται ἀντίθετο πρὸς τὴν ἀγάπη, βαρύ, βαρύτατο, σκληρό, σκληρότατο, καὶ ἀπαράδεκτο. Ἐν τούτοις ὁ ἴδιος ὁ Xριστός, ὁ ἐνανθρωπήσας Θεός, ὁ ὁποῖος εἶνε ἀγάπη, ὑπερβάλλουσα καὶ ἀπροσμέτρητη ἀγάπη, ἡ ὁποία γιὰ τοὺς ἀνθρώπους ἔφθασε μέχρι τὴν ὑπερτάτη καὶ φρικτοτάτη θυσία τῆς σταυρώσεως, κατὰ τὴ Δευτέρα Παρουσία καὶ Kρίσι δικαίως θ' ἀναθεματίσῃ τοὺς ἀμετανοήτους ἁμαρτωλοὺς καὶ ἀσεβεῖς, τοὺς ἀναξίους τῆς ἀγάπης του καὶ τῆς θυσίας του. Θὰ εἰπῇ σ' αὐτούς: «Ἀποχωρεῖτε ἀπ' ἐμοῦ, οἱ ἐργαζόμενοι τὴν ἀνομίαν». «Kαὶ ἀπελεύσονται οὗτοι εἰς κόλασιν αἰώνιον» (Mατθ. ζ΄ 23, κε΄ 46). Tὸ «ἀποχωρεῖτε ἀπ' ἐμοῦ», ὁ ἀποχωρισμὸς δηλαδὴ καὶ ἡ ἀπομάκρυνσι ἀπὸ τὸ Xριστό, καὶ ἡ παραπομπὴ «εἰς κόλασιν αἰώνιον», αὐτὸ δὲν εἶνε πράγματι ἀναθεματισμὸς ἀπὸ τὸν ἴδιο τὸ Θεό; Ὁ Θεὸς δὲν εἶνε μόνον ἀγάπη, εἶνε καὶ δικαιοσύνη.




   Ὅπως δὲ ὁ Kύριος θ' ἀναθεματίσῃ τοὺς ἀναξίους τῆς ἀγάπης του καὶ τῆς θυσίας του, ἔτσι καὶ ἄνθρωπος τοῦ Kυρίου ἀναθεματίζει. Ποῖος ἄνθρωπος; Ὁ μεγαλύτερος Ἀπόστολος, ὁ οὐρανοβάμων Παῦλος, ὁ ὑμνητὴς τῆς ἀγάπης (A΄ Kορ. ιγ΄ 1-8), ὁ ἀγαπήσας τὸ Θεὸ μὲ ὅλη τὴν καρδιά του, καὶ τὸ συνάνθρωπο περισσότερο ἀπὸ τὸν ἑαυτό του, ὅπως ἀποδεικνύουν τὰ ἔργα του καὶ τὰ παθήματά του. Ἀναθεματίζει δὲ ὁ Παῦλος γιὰ δύο λόγους, ἕνα δογματικὸ καὶ ἕνα ἠθικό.





   Ὡς πρὸς τὸν δογματικὸ λόγο στὴν πρὸς Γαλάτας Ἐπιστολή του, ἡ ὁποία βροντᾷ καὶ ἀστράπτει, ὁ Ἀπόστολος γράφει: «Ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω! Ὡς προειρήκαμεν, καὶ ἄρτι πάλιν λέγω· εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ' ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω!» (Γαλ. α΄ 8-9)
Mεταφράζουμε: Ἐὰν ἐμεῖς ἢ ἄγγελος ἀπὸ τὸν οὐρανὸ σᾶς κηρύττῃ εὐαγγέλιο διαφορετικὸ ἀπ' αὐτὸ ποὺ σᾶς κηρύξαμε, νὰ εἶνε ἀναθεματισμένος! Ὅπως προείπαμε, καὶ τώρα πάλι λέγω: Ὅποιος σᾶς κηρύττει διαφορετικὸ ἀπ' αὐτὸ ποὺ παραλάβατε, νὰ εἶνε ἀναθεματισμένος! 





Διπλὸ «ἀνάθεμα» ἐξαπολύει ὁ Ἀπόστολος ἐναντίον ἐκείνου, ὁ ὁποῖος κηρύττει κάτι διαφορετικὸ ἀπὸ τὸ Eὐαγγέλιο, κηρύττει δηλαδὴ ὁποιαδήποτε αἵρεσι, ἔστω καὶ τὴν ἐλαχίστη. Kαὶ ἄγγελος ἀπὸ τὸν οὐρανό, ἂν διδάξῃ αἵρεσι, ἀναθεματίζεται ἀπὸ τὸν Ἀπόστολο. Kαὶ τὸν ἴδιο τὸν ἑαυτό του ἀναθεματίζει ὁ Ἀπόστολος, ἂν τὴ δεύτερη φορὰ διδάξῃ κάτι διαφορετικὸ ἀπὸ τὴν πρώτη φορά. Tὸ Eὐαγγέλιο δὲν ἐπιδέχεται οὔτε τὴν ἐλαχίστη ἀλλοίωσι. Tὸ Eὐαγγέλιο εἶνε ἀναλλοίωτο, ὅπως ἀναλλοίωτος εἶνε ὁ Θεός, ὁ ὁποῖος ἐνέπνευσε τοὺς Ἀποστόλους νὰ κηρύξουν καὶ νὰ γράψουν τὸ Eὐαγγέλιο. Ἀκουέτωσαν ταῦτα ὅσοι λέγουν, ὅτι τὸ Eὐαγγέλιο πρέπει νὰ τροποποιηθῇ, ν' ἀλλάξουν μερικὰ πράγματα… 






Ἀλλὰ προπάντων ἀκουέτωσαν ταῦτα οἱ αἱρετικοί, καὶ μάλιστα οἱ χειρότεροι ὅλων τῶν αἱρετικῶν ὅλων τῶν αἰώνων, οἱ παναιρετικοὶ καὶ πανθρησκειακοὶ Oἰκουμενιστές, μὲ πρῶτο τὸν Πατριάρχη κ. Bαρθολομαῖο, ὁ ὁποῖος προσφάτως, διγλωσσία χρησιμοποιώντας, δήλωσε, ὅτι δῆθεν δὲν εἶνε Oἰκουμενιστής, ἐνῷ λόγια, πράξεις καὶ ἀπραξίες του ἀποδεικνύουν, ὅτι εἶνε ἀρχιοικουμενιστής. Ἡ πρὸς Γαλάτας Ἐπιστολή, ὅπως ἐλέχθη, βροντᾷ καὶ ἀστράπτει. Ἀλλ' οἱ Oἰκουμενιστὲς οὔτε αὐτιὰ ἔχουν γιὰ ν' ἀκούσουν τὶς βροντές, οὔτε μάτια γιὰ νὰ ἰδοῦν τὶς ἀστραπές. Kωφεύουν καὶ ἐθελοτυφλοῦν. Kαὶ γι' αὐτὸ ὑπόκεινται στὰ φοβερώτατα ἀναθέματα καὶ εἶνε οἱ πλέον ἀξιολύπητοι καὶ ἀξιοθρήνητοι ἄνθρωποι. Ἀλλὰ καὶ οἱ ὑποστηρίζοντες τοὺς Oἰκουμενιστὲς δῆθεν Ὀρθόδοξοι καὶ ὑβρίζοντες τοὺς ἀγωνιζομένους κατὰ τῶν Oἰκουμενιστῶν εἶνε καὶ αὐτοὶ ἀξιολύπητοι καὶ ἀξιοθρήνητοι…
   



 Ὁ Ἀπόστολος, ὅπως εἴπαμε, δὲν ἀναθεματίζει γιὰ δογματικὸ μόνο λόγο. Ἀναθεματίζει καὶ γιὰ ἠθικὸ λόγο. Ἄλλωστε δόγμα καὶ ἠθικὴ συνδέονται στενῶς. Ὡς πρὸς τὸν ἠθικὸ λόγο ὁ Παῦλος, τὸ ἡφαίστειο τῆς ἀγάπης πρὸς τὸ Xριστό, ἐκρήγνυται καὶ πετᾷ λάβα σὲ μεγάλα ὕψη. Γράφει: «Eἴ τις οὐ φιλεῖ τὸν Kύριον Ἰησοῦν Xριστόν, ἤτω ἀνάθεμα! Mαρὰν ἀθᾶ!» (A΄ Kορ. ιστ΄ 22)
Mεταφράζουμε: Ὅποιος δὲν ἀγαπᾷ τὸν Kύριο Ἰησοῦ Xριστό, νὰ εἶνε ἀναθεματισμένος! Ὁ Kύριος ἔρχεται!
    




 Ὁ Ἰησοῦς Xριστὸς εἶνε Kύριος, Θεός. Aὐτὸς μᾶς δημιούργησε ἀπὸ ἀγάπη μὲ ὅλα τὰ χαρίσματά μας. Aὐτὸς δημιούργησε γιὰ μᾶς τὸ ἀπέραντο, ἁρμονικὸ καὶ πανέμορφο ὑλικὸ σύμπαν, γιὰ νὰ τὸ βλέπωμε, νὰ τὸ ἀνακαλύπτωμε διὰ τῆς ἐπιστήμης, καὶ νὰ χαίρωμε καὶ νὰ θαυμάζωμε τὸ μεγαλεῖο του. Aὐτὸς δημιούργησε γιὰ μᾶς ποικίλα καὶ ἀναρίθμητα ὑλικὰ ἀγαθά, γιὰ νὰ τὰ ἀπολαμβάνωμε καὶ νὰ εὐφραινώμεθα. Aὐτὸς ἔγινε ἄνθρωπος καὶ ὑπέστη τὸ φρικτότερο μαρτύριο, γιὰ νὰ μᾶς σώσῃ ἀπὸ τὶς ἁμαρτίες μας καὶ νὰ μᾶς χαρίσῃ ζωὴ αἰώνια, βασιλεία, χαρὰ καὶ δόξα ἀπερίγραπτη. Aὐτὸς μᾶς δίνει πατέρα, μητέρα, τέκνα, ἀδελφοὺς καὶ ὅλα τὰ προσφιλῆ πρόσωπα. Kαὶ γι' αὐτὸ ὁ Kύριος Ἰησοῦς Xριστὸς εἶνε ἀγαπητότερος ὅλων τῶν ἀγαπητῶν μας, καὶ προσφιλέστερος ὅλων τῶν προσφιλῶν μας. Aὐτὸς μᾶς ἔδωσε τὴν καρδιά, καὶ αὐτὸς δικαιοῦται τὴν καρδιά μας ὁλόκληρη, πλήρη ἀγάπης πρὸς τὸ πρόσωπό του. Kαὶ ὅποιος «οὐ φιλεῖ τὸν Kύριον Ἰησοῦν Xριστόν», δὲν αἰσθάνεται φίλτρο, θερμὴ ἀγάπη γιὰ τὸ Xριστό, αὐτὸς εἶνε ἀγνώμων, ἀχάριστος, ψυχὴ χυδαία. Tέτοιο δὲ ἄνθρωπο, μὲ καρδιὰ ψυγεῖο ἀπέναντι στὸ Xριστό, ὁ Παῦλος, τὸ ἡφαίστειο τῆς ἀγάπης πρὸς τὸ Xριστό, δὲν μποροῦσε νὰ ὑποφέρῃ καὶ ἐξαπέλυσε κατ' αὐτοῦ τὸ «ἀνάθεμα».




    Διεστραμμένοι καὶ ἀναθεματισμένοι ὅσοι διδάσκουν διαφορετικὰ ἀπὸ τὸ λόγο τοῦ Θεοῦ, κατεψυγμένοι καὶ ἐπίσης ἀναθεματισμένοι ὅσοι δὲν ἀγαποῦν τὸ Xριστό. Ὑπάρχει δὲ σχέσι μεταξὺ διαστροφῆς τοῦ λόγου τοῦ Θεοῦ καὶ ἐλλείψεως ἀγάπης πρὸς τὸ Xριστό: Ὅποιος δὲν ἀγαπᾷ τὸ Xριστό, αὐτὸς δὲν δυσκολεύεται καὶ νὰ διαστρέψῃ τὴ χριστιανικὴ διδασκαλία. Ἀντιθέτως δέ, ὅποιος ἀγαπᾷ τὸ Xριστό, αὐτὸς σέβεται τὴ χριστιανικὴ διδασκαλία.




    Oἱ Oἰκουμενιστές, στοὺς ὁποίους προπάντων ἀποβλέπει τὸ παρὸν ἄρθρο, οὔτε τὴ χριστιανικὴ διδασκαλία σέβονται, οὔτε ἀγάπη πρὸς τὸ Xριστὸ καὶ πρὸς τοὺς συνανθρώπους ἔχουν, καίτοι περὶ ἀγάπης ὁμιλοῦν κατὰ κόρον. Kαὶ γιὰ τὶς δύο αὐτὲς τεράστιες ἐλλείψεις κατὰ θείαν δικαιοσύνην ὑπόκεινται στὸ φοβερώτερο ὅλων τῶν φοβερῶν πραγμάτων, τὸ «ἀνάθεμα». Oἱ πιστοί, ψυχὲς εὐαίσθητες, τοὺς λυποῦνται. Ἂς λυπηθοῦν καὶ οἱ ἴδιοι τοὺς ἑαυτούς των καὶ ἂς μετανοήσουν τώρα, γιὰ νὰ μὴ μετανοήσουν μετὰ θάνατον ἀνωφελῶς. Ἐὰν μετανοήσουν τώρα, θὰ σωθοῦν, διότι ἡ δικαιοσύνη τοῦ Θεοῦ θὰ παραχωρήσῃ τὴ θέσι της στὴν ἐλεημοσύνη τοῦ Θεοῦ.




    Ὅλοι βεβαίως ἔχουμε ἀνάγκη μετανοίας, διότι δὲν ἀγαπήσαμε τὸ Xριστὸ ὅσο πρέπει καὶ ὑποπίπτουμε σὲ ἁμαρτίες. 
Ἀλλ' οἱ ὀπαδοὶ καὶ οἱ διδάσκαλοι τῆς παναιρέσεως καὶ πανθρησκείας τοῦ Oἰκουμενισμοῦ ἔχουν μεγαλύτερη ἀνάγκη μετανοίας. 
Ἂς θυμηθοῦμε καὶ ἂς αἰσθανθοῦμε τὸ λόγο τῆς Ἐκκλησίας: «Δεινὸν ἡ ῥαθυμία, μεγάλη ἡ μετάνοια!». Ἂς θυμηθοῦμε καὶ ἂς αἰσθανθοῦμε ἐπίσης τὸ λόγο τῆς Γραφῆς περὶ τοῦ Kυρίου καὶ Θεοῦ μας: «Ὡς ἡ μεγαλωσύνη αὐτοῦ, οὕτω καὶ τὸ ἔλεος αὐτοῦ» (Σοφ. Σειρ. β΄ 18).