Σάββατο, 7 Σεπτεμβρίου 2013

ο ΝΕΟΑΤΛΑΝΤΑΣ της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ Ομολογητης Θεολογος Νικολαος Σωτηροπουλος απο τη ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ



 Προσοχη Προσοχη


Μπητε αυτην την στιγμη στο 
HELLASFM.US 
(καθε Σαββατο ωρα 7,30)
μεσω του κομπιουτερ σας για να παρακολουθησετε τον ΠΡΥΤΑΝΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΘΕΟΛΟΓΩΝ, αξιοθαυμαστο αντιρρητικο μαχητη της Πιστεως του Χριστου, τον Νεοατλαντα της Ορθοδοξιας μας, που βασταζει στο σωμα του τα ΣΤΙΓΜΑΤΑ του Κυριου Ιησου, ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ και Αγωνιστη Θεολογο ΝΙΚΟΛΑΟ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ, που "αφορισθηκε", απο αρχιερεις της Αισχυνης πασιγνωστους γελοιους και φαιδρους Καταληψιες των πατριαρχικων θρονων, για το ονομα του Ιησου Χριστου του ΝΑΖΩΡΑΙΟΥ, επειδη ηλεγξε τον Αισχροκαζαντζακιο Αιρεσιαρχη της Αυστραλιας Στυλιανο Χαρκιανακη και συνεχιζει, απτοητος και αλωβητος και ευλογημενος απο τον Κυριο και Θεο και τους Αγιους Πατερες, να ελεγχει τους Οικουμενιστας και Πανθρησκειαστας ρασοφορους, που καταπλακωσαν και καταπλημμυρισαν την Αγια Ορθοδοξια μας και επιχειρουν να την διαλυσουν.

Εμφανισθηκαν και οι Βοθρο-Γκαιμπελς της ....Αερολογιας του Σατανικου Οικουμενισμου

Οικουμενισμός: 

 

η σύγχρονη μάστιγα.

 





Η όποια αναφορά γίνεται στον οικουμενισμό και στην παγκοσμιοποίηση, μας δημιουργεί άκρως αρνητική στάση και μάλιστα δικαιολογημένα αφού έχουμε γίνει αποδέκτες των ενεργειών και των αποτελεσμάτων τους. Θα ήθελα, να εστιάσω στο θέμα του οικουμενισμού και να παρουσιάσω κάποιες πτυχές του προβλήματος, για την πληρέστερη κατανόησή του.
 
Αίρεση: μία προσπάθεια διαστρέβλωσης των δεδομένων που η Εκκλησία έχει αντιμετωπίσει στο παρελθόν και έχει απαντήσει με την ανάλογη σοβαρότητα, κινητοποιώντας τους αμυντικούς μηχανισμούς της. Σήμερα, πρέπει να ενταχθεί σαν αίρεση και ο οικουμενισμός και μάλιστα υπό την μορφή της «παναιρέσεως», αφού στόχος είναι η ίδια η Εκκλησία και όχι κάποιο επί μέρους ζήτημα. Παρουσιάζεται κατά τα τέλη του 19ου αιώνα και προβάλλει την ανάγκη προσεγγίσεως των Εκκλησιών και του διαλόγου για την επανένωση.
 
Το παράδοξο είναι, ότι το Οικουμενικό Πατριαρχείο από την αρχή του ζητήματος τηρεί μία στάση, η οποία δεν συνάδει με τους Ιερούς Κανόνες, τους Πατέρες αλλά και την ίδια την Ορθόδοξη Πίστη, επιδιώκοντας τον διάλογο αυτό. Και για να εξηγηθεί το γεγονός, ο διάλογος δεν είναι άσχημο πράγμα, όμως οι βάσεις υπό τις οποίες θα διεξαχθεί, είναι άσχημες. Ας αναφερθεί χαρακτηριστικά, ότι εν προκειμένω και αφού η Ορθοδοξία κινείται στον δρόμο της αληθείας, δεν κάνεις διάλογο αλλά προσπάθεια νουθεσίας. Δεν κάνεις διάλογο, με κάποιον που σε διαβάλλει και κάνει προσπάθεια προσηλυτισμού εις βάρος σου. Δεν κάνεις διάλογο, αν δεν έχεις όρο την επιστροφή όλων στην Ορθοδοξία.
 
Η παγκοσμιοποίηση των πάντων εντάσσει στις τάξεις της και τον οικουμενισμό. Και εδώ επιδιώκεται η δημιουργία μίας νέας τάξης πραγμάτων υπό μία παγκόσμια διακυβέρνηση με την ενοποίηση σε πολιτικό, οικονομικό, πολιτιστικό και θρησκευτικό επίπεδο. Η συμμετοχή μας στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών και η έως σήμερα στάση που εκεί έχει τηρηθεί, έχει υποβαθμίσει την ορθή πίστη μας και έχει ταυτοχρόνως φέρει σε, τουλάχιστον, ισότιμη θέση τις αιρέσεις, μέσω των λοιπών Εκκλησιών.
Το πιο περίεργο όλων είναι η στάση που τηρεί, σε συνέχεια των προηγουμένων και ο νυν Πατριάρχης. Θυμόμαστε τον Νοέμβριο του 2006 την επίσκεψη του Πάπα στο Φανάρι, την υποδοχή του από τον Πατριάρχη, τον ασπασμό τους, την απαγγελία του «Πάτερ ημών» και την … ευλογία μας. Από ποιόν; Από τον αιρετικό! Ας θυμηθούμε και άλλη μία Πατριαρχική δήλωση, «η μετάνοια ημών δια το παρελθόν είναι απαραίτητος. Δεν πρέπει να σπαταλήσωμεν χρόνον εις αναζήτησιν ευθυνών. Οι κληροδοτήσαντες εις ημάς την διάσπασιν προπάτορες ημών υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεος … οφείλομεν ενώπιον Αυτού όπως επανορθώσωμεν τα σφάλματα εκείνων». Δηλαδή όλοι οι Άγιοι είναι θύματα και όργανα του διαβόλου! Και γιατί το Πατριαρχείο τους τιμά ως Αγίους; Γιατί τους εορτάζει; Γιατί πανηγυρίζει την μνήμη τους; Κατά τον Πατριάρχη, πρέπει να κάνουμε τρισάγια και να ζητούμε να συγχωρεθούν από τον Θεό για την ζωή και την πλάνη τους.
 
Το θέμα είναι πολύ μεγάλο και θα επανέλθω επ’ αυτού, με αναφορά στην στάση και της Αρχιεπισκοπής. Είναι όμως και πολύ σοβαρό, αφού άπτεται της πίστης μας και των παραδόσεών μας. Σίγουρα, η στάση του Πατριάρχη είναι άκρως περίεργη και ο δρόμος που μας οδηγεί, με ενέργειες που δεν ενημερωνόμαστε σωστά από τα ΜΜΕ, θα μας βρει σε πολλά απέναντι.

Όλα αυτά σε συνδυασμό και πάλι, με τις δηλώσεις Ρεπούση περί θρησκευτικών, δεν μπορεί παρά να προβληματίζουν περισσότερο, αφού ευλόγως διερωτάται κάποιος, αν οι ¨συμμετέχοντες¨ είναι τελικά συμπαίκτες και όχι αντίπαλοι!
 

Παρασκευή, 6 Σεπτεμβρίου 2013

Η πολυγλωσσια του Βαρθολομαιου

ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΙΡΕΣΕΩΝ 

 

ΑΠΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ




Η ΠΑΡΑΝΟΪΚΗ  ΛΟΓΙΚΗ  ΤΟΥ  ΦΑΝΑΡΙΟΥ
Ο ΕΘΝΟΦΥΛΕΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ
ΑΛΛΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΤΑ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΝ,
  Η  ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ!!!

oikoumenikos5 Σὲ πρόποση κατὰ τὴ διάρκεια γεύματος ποὺ παραχώρησε ὁ Δήμαρχος τοῦ Ταλλὶν Edgar Savisaar τῆς Ὀρθοδόξου Αὐτονόμου Ἐκκλησίας τῆς Ἐσθονίας, ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος εἶπε:



«Δὲν εἶναι ὀρθόδοξος ἐκεῖνος ποὺ προβάλλει
ἐθνοφυλετικὲς ἀπόψεις».


Ἂν δὲν εἶναι Ὀρθόδοξος, Παναγιώτατε, ἐκεῖνος ποὺ προβάλλει ἐθνοφυλετικὲς ἀπόψεις, πόσο Ὀρθόδοξος εἶσθε ἐσεῖς, ποὺ δέχεσθε ὅτι οἱ αἱρετικὲς ὁμολογίες τῆς Δύσεως ἀποτελοῦν Ἐκκλησία, καὶ μὲ αὐτὸ καταλύεται τὸ Σύμβολο τῆς Πίστεως ποὺ ὁμιλεῖ περὶ Μίας Ἐκκλησίας;

Πόσοι Ὀρθόδοξοι πιστοί έχουν καταλάβει ότι καταργείται η Εντολή περί Ιεραποστολής;

 
Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ
ΠΕΤΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΛΑΘΟ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ 

ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ

π. Ἰωάννης Ρωμανίδης:


Τὸ πρόβλημα θὰ εἶναι στὸ ἑξῆς πόσο ὀρθόδοξοι εἶναι

οἱ Ἐπίσκοποί μας, ποιό εὐαγγέλιο δηλαδὴ κηρύσσουν...

Ὁδηγοῦν τὸν κόσμο στὸν ἀληθινὸ Χριστό...

ἢ ἀντίθετα τὸν ὠθοῦν ὅλο καὶ βαθύτερα στὴν πλάνη;

(Εἰς π. Γ.  Μεταλληνοῦ, “Ἡ Ἐκκλησία μέσα στὸν κόσμο”).

 


Παραθέτει ὁ κ. Νάνης τὴν δήλωση τοῦ κ. Βαρθολομαίου καὶ στὴ συνέχεια σχολιάζει, ἀναφερόμενος καὶ στὴν παράνομο ἀφορισμὸ τοῦ κ. Σωτηρόπουλου, ποὺ παρὰ τὸ ὅτι ἔγινεν γνωστὲς οἱ σκοτεινὲς μεθοδεύσεις, ἡ ἐμπάθεια τῶν ἀρχιερέων ποὺ τὴν ἐπέβαλαν, δὲν αἴρουν τὴν ἐπὶ δεκαετίες συνεχιζόμενη ἀδικία στὸ πρόσωπό του:
 

« ρθόδοξος κκλησία δέν πιδιώκει νά πείση τούς λλους περί συγκεκριμένης τινος ντιλήψεως τς ληθείας τς ποκαλύψεως, οτε πιδιώκει νά τούς μεταστρέψει ες συγκεκριμένον τινά τρόπον σκέψεως».

Tάδε έφη, τα ευτράπελα άμα και προδοτικά, ο πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος. Λόγια βλάσφημα, που απαξιώνουν και ακυρώνουν την έννοια της ιεραποστολής προς τους αλλοδόξους.

Μετά γιατί συμμετέχει το πατριαρχείο Κων/πόλεως στους διαλόγους;

Για να λέμε απλώς ότι διαλεγόμαστε ή για να αμβλύνεται η ορθόδοξη αυτοσυνειδησία; Δηλαδή κάνουμε το διάλογο για το διάλογο; Αυτοσκοπός είναι ο διάλογος ή η υιοθέτηση και υλοποίησή του έχει μία και μοναδική σκοπιμότητα, την επιστροφή στη μάνδρα της Ορθοδοξίας, των πλανεμένων;

Ο Ν. Σωτηρόπουλος, όμως, διαλέγεται ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ, ΝΑ ΜΕΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, όπως οι μεγάλοι πατέρες της Εκκλησίας. Ναι κε Βαρθολομαίε! Οι αληθινά Ορθόδοξοι ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ και δε "διαλέγονται" για να συμποσιάζονται και συνευωχούνται ούτε "διαλέγονται" κατ’ απομίμηση διεθνών πολιτικών οργανισμών! Το υφ υμών λεχθέν, είναι κατά το κοινώς λεγόμενο, "καινούριο φρούτο" και δε διαθέτει κανένα ευαγγελικό και αγιοπατερικό έρεισμα! Είναι με άλλα λόγια "σάπιο φρούτο", σαν κι αυτά τα οποία σερβίρετε, από καιρού εις καιρόν, σεις και οι ομόφρονές σας!

Λ.Ν.



Καὶ ἕνα σχόλιο ἐπὶ τοῦ σχολίου:



«Μαλλον αυτη ειναι η Αποστολη της Ορθοδοξου εκκλησιας ανα τον κοσμον, να αναπτυξει σχεσεις φιλικες... το να αναγνωρισει ομως Μυστηρια ετεροδοξων με αυτες τις φιλικες σχεσεις, αυτο ειναι οχι μονον αιρεσις, ουτε παναιρεσις... αυτο γκρεμιζει ολο το Οικοδομημα της εκκλησιας μας και οχι μονον... γκρεμιζει και τους εκτος της εκκλησιας ετεροδοξους... δεν ειναι δηλαδη για εμας απλη καταπατησις των Ι. Κανονων, διοτι αυτα ολα ειναι ενα ντομινο... Οι αιρεσεις, δεν ειναι εκκλησιες και φυσικα δεν εχουν τα αγια Μυστηρια,ιδιαιτερα το Μυστηριο της Θειας Ευχαριστιας [το Μυστηριο των Μυστηριων]...».


Πηγή: Αποτείχιση

Iδου ο Ορθοδοξος παπας

Ο ιερέας των λεπρών-

 

Η πραγματική ιστορία

 
 
Έγινε  πολύς λόγος για το νησί της Σπιναλόγκα, με αφορμή το ομώνυμο βιβλίο με τίτλο «Το νησί», της Αγγλίδας Victoria Hislop, το οποίο γυρίστηκε με μεγάλη επιτυχία σαν σήριαλ στην ελληνική τηλεόραση.

Ένα από τα ιστορικά στοιχεία που πληροφορούμαστε είναι ότι οι χανσενικοί που κατοικούσαν στη Σπιναλόγκα ήταν οργισμένοι με τον Θεό, για το λόγο ότι η ασθένειά τους ήταν μια μεγάλη και αφόρητη δοκιμασία. Ένας Γεραπετρίτης παπάς τόλμησε να τους επισκεφθεί κάποτε και να λειτουργήσει στον Άγιο Παντελεήμονα, που υπήρχε και ρήμαζε στο νησί, συντροφιά με τους νέους του κατοίκους. Λένε πως στην πρώτη Λειτουργία δεν πάτησε ψυχή.
 

Θα παει για το φρενοκομειο η Ρεπουση

Γέροντας Άνθιμος Αγιορείτης: 

"Η κυρία Ρεπούση είναι 

γραικύλα και δυστυχισμένη" 

 




Του Γιώργου Θεοχάρη


Ηχηρή απάντηση  του Αγιορείτη γέροντα Άνθιμου στην κ. Ρεπούση για  τα  όσα είπε περί  προαιρετικής  διδασκαλίας  των θρησκευτικών στα ελληνικά σχολεία και να σταματήσει η ''ορθόδοξη κατήχηση'' των μαθητών!


Οι πρόσφατες δηλώσεις της βουλευτίνας της ΔΗΜ.ΑΡ. πυροδοτούν έντονες αντιδράσεις και εντός του Αγίου Όρους. Ο μοναχός Άνθιμος  από το Καλύβι  Εισόδων της Θεοτόκου  στη σκήτη  Αγ. Παντελεήμονος, εξέφρασε την δυσαρέσκεια του




΄΄ Η κ. Ρεπούση είναι  γραικύλα, δηλ . ελληνόφωνη  βάρβαρη. Δεν είναι Ελληνίδα. Είναι δυστυχισμένη . Η καρδία της έχει λυσσαλέα κακία. Διότι αν ήταν διαφορετική δεν θα έλεγε αυτά τα πράγματα και μάλιστα να επιμένει... Τι κακό της εποίησε ο Χριστός;

Η ρωμαλεα ιστορια της Ορθοδοξιας μας

Οἱ Ἅγιοι τοῦ μαρτυρίου 

καὶ οἱ ἐπαναπαυόμενοι Ἐπίσκοποι 

σὲ "μαλακὰ ἀνάκλιντρα 

καὶ χρυσοστόλιστους θρόνους"



«Οἱ Ἅγιοι Ἐπίσκοποι ἠγωνίζοντο σθεναρὰ καὶ μὲ τόλμη, ὅταν κατεπατεῖτο ἀπὸ τοὺς πολιτικοὺς ἄρχοντες ἡ δικαιοσύνη καὶ ἡ ἠθική (ἀλλὰ καὶ ἡ πίστις) δίνοντας ἀκόμα καὶ τὸ αἷμα τους.

Οἱ σύγχρονοι τους Ἐπίσκοποι;».



Τὰ παραδείγματα ψυχικοῦ ἡρωϊσμοῦ, ποὺ μπορεῖ κανεὶς νὰ βρῇ φυλλομετρώντας καὶ μελετώντας τὶς σελίδες τῆς Ἐκκλησιαστικῆς Ἱστορίας, ἰδίως τῶν πρώτων αἰώνων τοῦ Χριστιανισμοῦ, εἶνε, ἀγαπητοί μου, πολλά. Ἀπὸ τὸ πλῆθος τῶν σχετικῶν παραδειγμάτων θ᾿ ἀναφέρουμε ἕνα, τὸ ὁποῖο θὰ εἶνε ἄγνωστο στοὺς περισσότερους.
 
 
Τὸν τρίτο μ.Χ. αἰῶνα ἐπίσκοπος τῆς Ἀντιοχείας, τῆς μεγάλης ἐκείνης πόλεως τῆς Συρίας στὴν ὁποία οἱ ἀκόλουθοι τοῦ Ναζωραίου ὠνομάστηκαν γιὰ πρώτη φορὰ «Χριστιανοί» (Πράξ. 11,26), ἦταν ὁ Βαβύλας. Ἐπὶ τῶν ἡμερῶν του ὡς ἐπισκόπου συνέβη ἕνα ἔκτακτο γεγονός,τὸ ὁποῖο μνημονεύει ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος σὲ ἐγκωμιαστικὴ ὁμιλία του γιὰ τὸν ἱερομάρτυρα αὐτόν.
 

Πέμπτη, 5 Σεπτεμβρίου 2013

Η διαβρωσι του αγιου ορους προχωρησε...

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΛΟΓΗΡΟΙ 


ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ;;;ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

Το σημα κατατεθεν, της σημερινης ιερας....κοινοτητας του αγιου ορους!!!!



Η ....πρωτη φουρνια των Οικουμενστων καλογηρων εισηλθε στο Αγιον Ορος με τις ευλογιες του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου. 
Περιμαζεψε ο ιδιος απο τον κοσμο και βαφτισε ομαδα πεντε καλογηρων ως "νεα μονη εσφιγμενου" για να αντικαταστηση την παλαιμαχη αδελφοτητα της Ιερας Μονης Εσφιγμενου με τη βια εστω και με ...τανκς. Ολα τα επεισοδια και ολα τα τραγικα που συμβαινουν στο Αγιον Ορος προερχονται απο αυτην την ...χαλασμενη μαγια των πεντε καλογηρων.
Ο π. Γαβριηλ που εδωσε και συνεντευξι ειναι ενας απο αυτους. 
Τα λεει ωμα και σταρατα, καθαρα και Οικουμενιστικα, χωρις αιδω και χωρις τσιπα, οπως ακριβως επιθυμει ο πατρωνας και πατερουλης τους Βαρθολομαιος.
Ακουστε τον στον αποκαλυπτικο πραγματι διαλογο που φανερωνει τα νεα ...φρουτα που διαβρωνουν και σαπιζουν ολοκληρο το αγιορειτικο σωμα.
 
========================


Στο 13. 20 και μετά αναφέρει ο π. Γαβριήλ:



«Ο Οικουμενισμός έχει διάφορες, να το πω έτσι μορφές. Είτε με την καλή έννοια μπορεί να εννοηθεί αυτό που είπαμε, που αφορά την Οικουμενικότητα, είτε με την κακή έννοια αυτή που δίνουν οι ζηλωτές παλαιοημερολογίτες, ότι ενέχει την προδοσία της πίστεως και την υποχωρητικότητα»



Μάλιστα. Δηλαδή μας λέγει ο π. Γαβριήλ ότι ο ''καλός'' Οικουμενισμός αφορά την δήθεν Οικουμενικότητα, ενώ ο ''κακός'' αφορά την έννοια που δίνουν οι παλαιοημερολογίτες! Ποιά Οικουμενικότητα όμως δίνει ο Οικουμενισμός; Μήπως της Ορθοδοξίας; ή των  θρησκειών; Δηλαδή οι υπόλοιποι που δεν είναι παλαιοημερολογίτες και ομιλούν περί προδοσίας της πίστεως όπως ο π. Θεόδωρος Ζήσης, π. Γεώργιος Μεταλληνός, Πειραιώς Σεραφείμ κ.λπ. είναι παλαιοημερολογίτες;



«Αυτήν την στιγμή τουλάχιστον που μιλάμε, απ΄ ότι ξέρουμε και απ΄ ότι είναι γνωστό βεβαίως, πουθενά δεν έχει γίνει κάποια υποχώρηση της πίστεως. Σε κανένα σημείο δεν έχει υπογραφεί, εν τη πράξει ή εχει γίνει κάτι το οποίο να προδίδει την Ορθοδοξία».



Μάλιστα! Είναι έτσι όπως μας τα λέγει ο π. Γαβριήλ; Για να δούμε τι μας λέγει όχι παλαιοημερολογίτης αλλά ο Πειραιώς Σεραφείμ. Απευθυνόμενος πρός τον Πατριάρχη λέγει:


Γιατι αδιαφορουμε για τα αδελφια μας;

Η γενοκτονια των χριστιανών 

 

της Συρίας και η ελληνική στάση


 
 
του Νικ. Χειλαδακη συγγραφεα, Τουρκολογου













Πριν από τρία χρόνια και πριν από την έκρηξη του εισαγομένου από το εξωτερικό εμφυλίου στην Συρία, είχα συναντήσει μια ομάδα Σύριων ορθοδόξων προσκυνητών στο μοναστήρι της Σουρωτής. Μαζί τους βρίσκονταν και τρεις ψηλόκορμοι ρασοφόροι με μάτια αποφασιστικά που έδειχναν πως αυτό που έκαναν το πίστευαν ψυχή τε και σώματι. Συνομιλώντας μαζί τους, άκουσα λιγάκι έκπληκτος πως οι ίδιοι ονομάζουν τους εαυτούς τους, «Ρουμ Ορτοδόξ», δηλαδή Ρωμιοί Ορθόδοξοι και κατά δεύτερο λόγο αραβόφωνοι χριστιανοί ορθόδοξοι. Στη συζήτηση μας μου ανέφεραν ότι έχουν κάποιες δυσκολίες στην άσκηση των καθηκόντων τους αλλά αισθάνονται σιγουριά με το καθεστώς Άσαντ ακριβώς γιατί και αυτός ανήκει σε μια θρησκευτική μειονότητα που διάκειται φιλικά με τους χριστιανούς και για τον λόγο αυτό δεν δίνει έδαφος σε ανάπτυξη φονταμενταλιστικών ισλαμικών ομάδων που θα ήταν μεγάλη απειλή για το χριστιανικό ποίμνιο.

Αποτειχισι: Tι συμβαινει στην Αφρικη; Σαν πολλες οι ...γαλανοματες κορες;;;;



Διωγμός 


σπουδαίου ιεραποστόλου




Αποτειχισι: Τεκνα πνευματικα, ειναι οι παραπανω ......; Απλα ρωτουμε.


Αποτειχισι: Ο π. Θεολογος ενθρονιζει αυτον που σε λιγο θα τον διωξη. Θα μαθουμε τους λογους και θα τους δημοσιευσουμε. Καποια ...βρωμα κρυβεται; Θα δουμε.


               Αρχιμ. Δανιήλ Γ. Αεράκη, ιεροκήρυκος



Φανταστείτε τον απόστ. Παύλο να εκδιώκεται υπό τις εξής συνθήκες: Εκλέγεται από κάποια σύνοδο επίσκοπος σε τοπική Εκκλησία, που ίδρυσε ο μεγάλος Απόστολος.  
Η πρώτη ενέργεια του νεαρού επισκόπου: Στέλνει γράμμα στον Παύλο και του παραγγέλνει να αφήσει το έργο του Θεού και «να επιστρέψει στη Μονή της μετανοίας του»!

·       
 Δεν είναι φανταστικό το παράδειγμα. 
Μιμητής του αποστ. Παύλου ο αρχιμανδρίτης Θεολόγος Χρυσανθακόπουλος. 
Κατέβηκε από το Άγιον Όρος στην Αφρική και με τα χαρίσματα που του έχει δωρίσει ο Κύριος (είναι και αρχιτέκτων), σε λίγο χρόνο κυριολεκτικά «έστησε» εκ του μηδενός την ορθόδοξη τοπική Εκκλησία στο Μπαζαβίλ (του Κογκό).

·       «Το έργο του αναγνωρίζεται από όλους, ως προς την ποσότητα, ως προς την ποιότητα και ως προς το αθόρυβον και άοκνον του χαρακτήρος του. Η Εκκλησία του αγίου Μάρκου στέκεται απέναντί του, εσαεί ευγνωμονούσα για αυτό».

Αυτά λέχθηκαν σε επίσημη στιγμή από εκπρόσωπο του Πατριάρχη Αλεξανδρείας. 
Να σημειωθεί, ότι ο π. Θεολόγος ίδρυσε πολλές ενορίες, σχολείο με 350 παιδιά, ορφανοτροφείο με 37 ορφανά, κίνηση Νεότητας, ραδιοφωνικό σταθμό κ.ά.

·       Αντί όμως, του π. Θεολόγου, ωρίμου και σε ηλικία, εξελέγη επίσκοπος της νέας περιοχής Παντελεήμων τις Αράθυμος.

·       Και ο π. Θεολόγος; 
Έλαβε εντολή να εγκαταλείψει το έργο. «Παραγγέλλομεν ὑμν πως πανακάμψητε ς οἷον τάχιστα εἰς τήν Μονήν τῆς μετανοίας ὑμν».

·       Ας φύγει, λοιπόν, ο Παύλος, επειδή ενοχλείται νεαρός τις. 
Ως προς δε τη Μονή, μάλλον ο παραγγείλας και το όργανό του έχουν ανάγκη Μονή μετανοίας.

-        Παύλε απόστολε (εν προκειμένω, π. Θεολόγε), δεν σε διώχνει ο Νέρων…


Τετάρτη, 4 Σεπτεμβρίου 2013

:ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ;;;


 ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ, 

                 σας προκαλουμε...



ΟΛΟΙ οι Οικουμενιστες, ισχυριζονται οτι διαλεγονται με τους διαφορους Αιρετικους και τους Αλλοδοξους και πανε πολυ καλα στους διαλογους αυτους. 
Εμεις οι αλλοι, οι απ' εξω, ισχυριζομαστε οτι λενε παραμυθια και οτι ολα τα κανουν για να κανουν την ΝΤΟΛΤΣΕ ΒΙΤΑ τους και τιποτα περισσοτερο.
Τους αδικουμε;
Ας μας το αποδειξουν, με την παρακατω προκλησι μας, που φοβουμαστε οτι θα μεινη αναπαντηση. 
Αν οχι περιμενουμε.....
Προσεξτε ομως... 
Θα οργανωσουμε μαζι με αυτον που θα δεχθη εναν διαλογο με καποιον σημερινο ....Λυαιο, που προκαλει την Πιστι και τους Πιστους.
Θα ειναι υποχρεωμενος να δεχθη να διεξαγη τον διαλογο.
Θα περιμενουμε.



Μηπως μπορει, ο Παναγιωτης Ανδριοπουλος, που γραφει οσα υποτιμητικα γραφει για τον Ομολογητη Θεολογο Νικολαο Σωτηροπουλο, την δοξα και το καυχημα των σημερινων χριστιανων, να διαλεχθη με τον Κωνσταντινο Πλευρη;
Μηπως, ο φιλος του, ο Κωστας Νουσης; 
Θεολογοι δεν ειναι και οι δυο;
Βεβαια αυτοι λενε οτι δεν υπαρχει Αιρεσι του Οικουμενισμου, αλλα ειναι στη φαντασια μας.
Αν και οι γερονταδες που λατρευουν, ομολογουν οτι ΥΠΑΡΧΕΙ.
Ετσι δεν τους πιανουν τα σκαγια μας.
Τους πιανει ομως το ερωτημα μας.



Μηπως κανενας απο τους Οικουμενιστες ρασοφορους οπως ο Αυστραλιας Στυλιανος, ο Γαλλιας Εμμανουηλ, ο Ιωαννης Ζηζιουλας, ο, ο, ο, ή κανενα δεσποτακι απο την αυλη του κ. Βαρθολομαιου που καταφερε και εγινε δεσποτακι λογω της μεγαλης του αξιας(!!!), μπορει να διαλεχθη;


Μηπως ο ιδιος ο Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος, μπορει να διαλεχθη με τον Πλευρη ή με τους Ψευδομαρτυρες του Γιεχωβα;
Ποιος θα μας απαντηση;
Μπορει ο ιδιος να απαντηση;
Ο Ιησους Χριστος θα απαντουσε.



Μπορει να μας απαντηση καποιος Οικουμενιστης που χαιρεται τις δοξες και τα μεγαλεια του αξιωματος του και ζει και απολαμβανει ολα τα καλα αυτης της ζωης απο το Αγιο Ευαγγελιο και απο την Εκκλησια του Χριστου, εαν μπορει να αντιμετωπιση με ελευθερους διαλογους τους διαφωνουντες και τα επιχειρηματα τους;



΄Η ο ενας μετα τον αλλον θα ....λακισουν;



Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ και Αγωνιστης Θεολογος Νικολαος Σωτηροπουλος που "αφορισθηκε" απο αυτους, πως μπορει και διαλεγεται εν τω ονοματι του Ιησου του Ναζωραιου;
Και τους κατατροπωνει ολους, εν τω ονοματι του Θεου των Χριστιανων;
Ενας "αφορισμενος" εχει τοσον φωτισμο νοος, εχει τοση δυναμι λογου, που αντιμετωπιζει επιτυχεστατα ολους τους υβριστας της Πιστεως και της Αγιας Γραφης και δεν εχουν ολοι οι αλλοι Θεολογοι ...περιωπης, οπως οι ανωτερω αναφερομενοι;



Και εσεις οι αλλοι, ρασοφοροι και μη ρασοφοροι, ή θεολογοι, που ζητε και απολαμβανετε τα παντα απο την Αγια Εκκλησια του Χριστου, ειστε ικανοι να διαλεχθητε με τους προκλητικους απιστους ή αθεους της εποχης μας;


Και τοτε γιατι δεν τολματε να διαλεχθητε;


Τοτε γιατι υπαρχετε;


ΕΙΣΤΕ ΑΝΙΚΑΝΟΙ και ΑΦΩΤΙΣΤΟΙ; 


Τα ερωτηματα θα συνεχισθουν.
Και ολες οι απαντησεις ευπροσδεκτες.   


Η ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ 

Κωνσταντινος  Πλευρης - Νικολαος Σωτηροπουλος








Τα κοπελια του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου προς ΑΛΩΣΙ του Αγιου Ορους



ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ: O εικονιζομενος ρασοφορος, ονομαζεται πατηρ Γαβριηλ και εμφανιζεται στην λεγομενη Ιερα (Ο Θεος να την καμη) Κοινοτητα του Αγιου Ορους, υποκλεπτοντας την εκπροσωπησι της κανονικης Ιερας Μονης Εσφιγμενου ως αντιπροσωπος αυτης, ενω ειναι αντιπροσωπος των ΠΕΝΤΕ Κουτσουλιερηδων που ειναι οι εκλεκτοι του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου.



Για να δητε ποιους εστειλε ο Αρχιαιρεσιαρχης για να φτιαξουν την νεα "μονη Εσφιγμενου"ακουστε την συνεντευξι για να βγαλετε τα συμπερασματα σας. 
Βεβαια ειναι κακη η ακουστικη της, ομως καποιοι αδελφοι εκαμαν ακριβη απομαγνητοφωνησι. 



Για να δειτε τι ...μπουμπουκια εισηλασαν στο Αγιον Ορος και τι αντιπροσωπευουν μεσα εκει στην λεγομενη ιερα κοινοτητα.
Τον Αρχιαιρεσιαρχη πατρωνα τους και Αλλοτριοεπισκοπο τους Βαρθολομαιο τον Παγκακιστο και την ΟΥΝΙΑ ΤΟΥ ή την Αγια Ορθοδοξια μας;



Οντως το Αγιον Ορος ΕΑΛΩ απο τον Αρχιαιρεσιαρχη και τα ΚΟΠΕΛΙΑ ΤΟΥ.
Καλα θα κανουν οι ορθοδοξοι χριστιανοι να αποφευγουν να πηγαινουν εκει οπου πλεον δεν ακουγεται η φωνη της Ορθοδοξιας αλλα η φωνη των Αιρετικων και των Αιρεσεων.
Δοξα τω Θεω εδω στην Ελλαδα μας εχουμε παμπολλα ορθοδοξα μοναστηρια.
Ας πηγαινουν εκει μονον οι ...αλλοδαποι ή οι πεινασμενοι για να κορεσουν την πεινα τους απο τα ετοιμα φαγητα των Αγιορειτων που ακοπως τα βγαζουν αφου τα βρηκαν ολα ετοιμα απο τους προγονους τους.


To τερας του Οικουμενισμου βρυχαται

Ο Οικουμενισμός παραμόρφωση και υποκατάσταση του Θεανθρώπου




Μοναχοῦ Θεόκλητου Διονυσιάτη (Εἰς βιβλίο ἀρχιμ. Ἰουστίνου Πόποβιτς, «Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία καὶ ὁ Οἰκουμενισμός», σελ. 10-11).

Περι της Ευας ο λογος

ΚΑΙ ΟΜΩΣ! Η ΜΙΤΟΧΟΝΔΡΙΑΚΗ ΕΥΑ
 
ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΑ ΤΗΣ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ!
 
 
 
 του Μοριακου Βιολογου κ. Κωστα Βουγα
 
 
 
Τό κείμενο αὐτό γράφεται μέ ἀφορμή τό θόρυβο ποῦ δημιουργήθηκε γύρω ἀπό τό ἄρθρο μου, πού δημοσιεύθηκε στό προηγούμενο τεῦχος τοῦ περιοδικοῦ «Ἐνοριακή Εὐλογία» (Ἀρ. 130-131) μέ τίτλο «Ἡ Μιτοχονδριακή Εὔα εἶναι ἡ Εὔα τοῦ βιβλίου τῆς Γενέσεως».
 
 
 
Τό ἐν λόγῳ ἄρθρο ἀναδημοσιεύθηκε στό διαδίκτυο ἀπό μιά πληθώρα ἱστοτόπων καί ὅπως ἦταν ἀναμενόμενο συνάντησε δριμεῖα κριτική. Γράφτηκαν πολλά καί εὐτράπελα, ὅπως, γιά παράδειγμα ὅτι ἡ μελέτη τῆς Rebecca Cann, πάνω στήν ὁποία στηρί­χθηκε τό συγκεκριμένο ἄρθρο, εἶχε χρησιμοποιήσει μιτοχονδριακό DNA ἀπό ἀγελάδες καί ὄχι ἀπό ἀνθρώπους! Σέ  αὐτοῦ τοῦ εἴδους τά σχόλια δέν προτίθεμαι νά ἀπαντήσω.
 
 
Ὡστόσο ὑπέπεσαν στήν ἀντίληψή μου δύο ἄρθρα, τό πρῶτο μέ τίτλο «Ἀπάντηση στό κείμενο τοῦ Κώστα Βουγᾶ περί ταύτισης τῆς Βιβλικῆς καί τῆς Μιτοχονδριακῆς Εὔας» καί τό δεύτερο (λογική συνέχεια τοῦ πρώτου) μέ τίτλο «Τί εἶναι ἡ Μιτοχονδριακή Εὔα», τά ὁποῖα ἀναρτή­θηκαν στόν ὕποπτο ἱστότοπο «Ἐξελικτική Δημιουργία». Χα­ρα­κτηρίζω τόν ἱστότοπο ὕποπτο, γιατί, παρ’ ὅτι ἔψαξα, δέν κατάφερα νά ἐντοπίσω οὔτε τήν ταυτότητα τῶν ἰδιοκτητῶν τοῦ ἱστοτόπου, οὔτε τήν ταυτότητα τοῦ συγγραφέως (ἤ συγ­γρα­φέων) τόν ὁποῖο ἐφεξῆς θά ἀποκαλῶ Α πού σημαίνει Ἀνώνυμος μιᾶς καί ἐπιλέγει νά κρυφτεῖ στίς σκιές τῆς ἀνωνυμίας, σέ ἀντίθεση μέ ἐμένα πού ἐπώνυμα ἔγραψα τήν ἐπιστημονική ἄποψή μου. Τέλος αὐτό πού μου ἔκανε ἰδιαίτερη ἐντύπωση εἶναι ἡ μεγάλη ἔκταση αὐτῶν τῶν ἄρθρων καθώς καί ἡ ἐπιστημονικοφάνειά τους, ἡ ὁποία πολύ εὔκολα μπορεῖ νά παρασύρει καί νά πείσει τούς ἀναγνῶστες πού δέν ἔχουν βαθειά γνώση τοῦ ἀντικειμένου. Γί αὐτό ἄλλωστε ἀπαντῶ σέ Ἀνωνύμους, τούς ὁποίους ὑπό διαφορετικές συν­θῆκες θά ἀγνοοῦσα πλήρως.

Το βδελυγμα στα ματια του Θεου

Η Αλήθεια να λέγεται - 

 

Οι Γάμοι Ομοφυλοφίλων








του Αποτειχισθέντος Θεολόγου, Νικολάου Πανταζή



             
Πρωτίστως πρέπει να ξεκαθαριστεί κάτι. 
Οι πολιτικοί είναι οι πλείστοι άθεοι. 
Είναι ματαιοπονία να πιστεύουμε πως θα αλλάξουμε εμείς οι Ορθόδοξοι το μαεστρικά οργανωμένο σύστημα που επιβάλλεται "σταλινικά" από άλλες, ανώτερες, ξένες, παγκόσμιες, κυρίαρχες και σκοτεινές δυνάμεις.


            Οι πολιτικοί κάποτε κάνουν πως διαμαρτύρονται, "γαβγίζουν" που και που, έτσι για τα μάτια του ανυποψίαστου λαού  που τους ψηφίζει. Παρασκηνιακά όμως, είναι υποχρεωμένοι, δεσμευμένοι μάλιστα με όρκους "θανατικούς", να τηρήσουν επακριβώς κατά γράμμα, όλα όσα τους επιβάλλουν και τους πλασάρουν της παγκοσμιοποίησης οι διεθνοίς Εντολοδόχοι.


            Αυτοί που κατευθύνουν τα νήματα της κοινωνικής ζωής, τα ρεύματα του παροικιακίας, δεν υπηρετούν εμάς αλλά εξυπηρετούν τα παγκόσμια συμφέροντα της υπεράνω πάσης υποψίας και καμουφλαρισμένης Ιεράς Εξέτασης που λέγεται "Διεθνής Κοινότητα".


            Οι πολιτικοί, όταν κατέλαβαν τις θέσεις, δεν τις πήραν "με το αζημιωτο" αλλά υπέγραψαν μυστικό προσύμφωνο και ορκίστηκαν παρασκηνιακά πως θα εφαρμόσουν και θα ακολουθήσουν πιστά όλα όσα τους διαταχθούν.

Τρίτη, 3 Σεπτεμβρίου 2013

Το ΤΕΡΑΣ του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΒΡΥΧΑΤΑΙ

"Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ είναι ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΣ" (Αγ. Ιουστίνος Πόποβιτς) 

και η "εσχάτη αίρεση της ιστορίας" (π. Αθανάσιος Μυτιληναίος)

 




Ὁ Οἰκουμενισμὸς μέσα στὸν ὁποῖο πλέουμε (φροντίδι Πατριαρχῶν, Ἐπισκόπων καὶ τῶν ἄλλων ποιμένων), ἐκτὸς ἀπὸ τὶς αἱρέσεις ποὺ ἀποδέχεται καὶ διδάσκει, μᾶς ὁδηγεῖ σὲ κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικούς: «σὺν πᾶσι τοῖς αἱρετικοῖς καὶ τοῖς ἀλλοθρήσκοις», γεγονὸς ποὺ ἀντίκειται στὴν διδασκαλία τῆς Παλαιᾶς καὶ τῆς Καινῆς Διαθήκης.


Εἶναι γνωστόν, ὅτι ἅπασα ἡ Γραφὴ διδάσκει ὅτι ἡ ἐπικοινωνία αὐτὴ θέτει σὲ ἄμεσο κίνδυνο τὴν σωτηρία τῶν πιστῶν· ἅπαντες οἱ Πατέρες διδάσκουν ὅτι ἡ αἵρεση καὶ ἡ εἰδωλολατρεία μολύνει ἐκείνους ποὺ συναναστρέφονται καὶ ἀνέχονται τοὺς ἐκτὸς Ἐκκλησίας, ἀντὶ νὰ ἀνθίστανται σὲ κάθε ἕνα ποὺ ἀντιτίθεται καὶ ἐπιχειρεῖ νὰ νοθεύσει τὴν Εὐαγγελικὴ ἀλήθεια.


Καὶ ἡ ἀντίσταση αὐτὴ μπορεῖ νὰ γίνεται μὲ τὸν ἔλεγχο–ἀνατροπὴ τῆς αἱρέσεως (ἀπὸ ἐκείνους ποὺ εἶναι κατηρτισμένοι) καὶ μὲ τὴν ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς κηρύττοντας ἢ διευκολύνοντας τὴν ἐπικράτηση τῆς αἱρέσεως ἀπὸ ὅλους ἐμᾶς τοὺς ὑπόλοιπους.


Ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς ἤλεγξε τὸν Παπισμὸ καὶ τὸν Οἰκουμενισμό, ἐξήγησε ποῦ μᾶς ὁδηγοῦν καὶ ἐπεσήμανε ὅτι καταργοῦν τὸ πρόσωπο τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ.
Παραθέτουμε μερικὰ μικρὰ ἀποσπάσματα ἀπὸ βιβλίο του.
                                                            Π.Σ.