Σάββατο, 31 Αυγούστου 2013

Και παλι με τους θρασυδειλους ανωνυμους

Ιεροκατηγορία 

                         και κατάκριση.


του Θεολογου Νικολαου Πανταζη







Ανώνυμε της 27 Αυγούστου 2013 - 10:06 π.μ. Ανώνυμε κατήγορε, ανώνυμε δειλέ. Προφανώς δεν γνωρίζεις καθόλου τι θα πει ιεροκατηγορία. Δεν έχεις ιδέα τι σημαίνει κατάκριση. Παρ' όλα αυτά μας κάνεις το θεολόγο και τον μέγα ερμηνευτή των Γραφών, υπερήφανε ηθικολόγε! Χώνεσαι απρόσκλητος εκεί που δεν σε επιθυμούν και αυτοαναγορεύεσαι "γέροντας" που θα μας συμβουλέψεις με έπαρση περισσή "να μην κρίνουμε διότι και μεις έχουμε αμαρτίες". Είσαι πολύ λάθος και έχεις μαύρα μεσάνυχτα περί Ορθής Πίστεως.




Η ιεροκατηγορία αναφέρεται μόνο σε ηθικά παραπτώματα. Δεν θα ασχολούμαστε με αμαρτίες και πάθη ιερέων και αρχιερέων. Αρκετές φορές με πλησίασαν για υποτιθέμενα ηθικά σκάνδαλα του Αυστραλίας (ή οποιουδήποτε άλλου αρχιερέως) και αποτόμως «τους έκοψα το βήχα!» Δεν πέφτω τόσο χαμηλά. Ὀπως έλεγε συχνά και πάρα πολύ σοφά, ο σοφώτατος Άγιος Γέρων Φλωρίνης Αυγουστίνος, «τα όσα αμαρτήματα αφορούν τη μέση και κάτω, ΔΕΝ με απασχολούν! Δεν με ενδιαφέρουν!» Θα σιωπούμε μόνο για ηθική πονηριά. Όταν όμως είναι πονηρός στην πίστη, βέβηλος, βλάσφημος, καταφρονητής των θείων νόμων, καταπατητής των ιερών Κανόνων και προδότης της Αγίας μας Ορθοδοξίας, τότε ΔΕΝ πρέπει να σιωπούμε διότι γινόμαστε συνένοχοι και συνυπεύθυνοι και θα κατακριθούμε μαζί τους! Δεν θα κάνουμε υπακοή σε πονηρούς, προδότες ηγέτες.




Το λέγει ξεκάθαρα ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «Πῶς οὖν ὁ Παῦλός φησι, πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν καὶ ὑπείκετε; Ἀνωτέρω εἰπών, Ὧν ἀναθεωροῦντες τὴν ἔκβασιν τῆς ἀναστροφῆς μιμεῖσθε τὴν πίστιν, τότε εἶπε, ‘πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν’, καὶ ὑπείκετε. Τί οὖν, φησίν, ὅταν πονηρὸς ᾖ, καὶ μὴ πειθώμεθα; Πονηρός, πῶς λέγεις; Εἰ μὲν πίστεως ἕνεκεν, φεῦγε αὐτὸν (αποτείχιση!) καὶ παραίτησαι, μὴ μόνον ἐὰν ἄνθρωπος ᾖ, ἀλλὰ κἂν ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ κατιών, εἰ δὲ βίου ἕνεκεν, μὴ περιεργάζου [...] Πίστεως δὲ ἕνεκεν, οὔτε δῆλόν ἐστιν ἅπασιν, ὅ τε πονηρὸς οὐ παραιτήσεται διδάσκειν, ἐπεὶ καὶ τό, Μὴ κρίνετε ἵνα μὴ κριθῆτε, περὶ βίου ἐστίν, οὐ περὶ πίστεως». Και η μετάφραση: «Πῶς λοιπὸν ὁ Παῦλος λέει να υπακούμε και να πειθαρχούμε στους ηγέτες μας;  Διότι, ἀφοῦ  πιὸ  πάνω  εἶπε  “τῶν  ὁποίων  βλέποντες  τὴν ἔκβαση τῆς ζωῆς,  μιμεῖσθε τὴν πίστη τους”, τότε εἶπε “Πειθαρχεῖτε στοὺς ἡγουμένους σας καὶ ὑπακούετε”. Τί γίνεται λοιπόν, λέγει, ὅταν εἶναι πονηρὸς καὶ δὲν πειθαρχοῦμε;  Πονηρός, πῶς τὸ ἐννοεῖς; Ἂν ἐξ αἰτίας τῆς πίστεως, ἀπόφευγέ τον καὶ παράτησέ τον (κόψε κάθε σχέση, κάθε κοινωνία), ὄχι μόνον ἂν εἶναι ἄνθρωπος, (ή Επίσκοπος, ή Πατριάρχης) ἀλλὰ κι ἂν εἶναι  ἄγγελος ποὺ κατέρχεται ἐξ οὐρανοῦ... Ἀλλά ὅταν εἶναι στὴν πίστη πονηρός οὔτε εἶναι φανερὸ σὲ ὅλους, κι ὁ πονηρὸς (Οικουμενιστής) δὲν θὰ σταματήσει νὰ διδάσκει (την βλασφημία του, το ψεύδος του, την πλάνη της παναιρέσεως του Οικουμενισμού) Διότι καὶ τὸ “Μὴ κρίνετε,  ἵνα μὴ κριθῆτε” εἶναι  γιὰ τὸν βίο καὶ ὄχι γιὰ τὴν πίστη!» (Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, Ὁμιλία εἰς τήν πρός Ἑβραίους 34, 1, PG 63, 231.232).

Αποτειχισι: ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ, οι Μεθυσμενοι ή οι Αμεθυστοι, που ουτε ενοχλεισθε, ουτε διαμαρτυρεσθε, μαλιστα κατηγορειτε οσους πραττουν τα ορθα και πρεποντα, και κοινωνατε στα ΜΟΛΥΣΜΕΝΑ "αγια ποτηρια" οπου μνημονευεται ο Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος, αισθανεσθε ορθοδοξοι; Οχι δεν ειστε Ορθοδοξοι, αφου ταυτιζεσθε με την Πιστι του Αρχιαιρεσιαρχου και το ομολογειτε δια της μνημονευσεως του. ΟΝΤΩΣ, EIΣΤΕ ΤΡΑΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΕΙΣ ΑΦΟΥ ΑΡΕΣΚΕΣΘΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΤΕ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΦΥΡΟΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΓΑΡΙΣΜΕΝΟ ΣΩΜΑ ΑΡΝΟΥΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΞΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΦΡΙΚΤΗ ΑΙΡΕΣΙ ΤΟΥ ΤΕΡΑΤΩΔΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, οπως εκαμαν οι ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ τους οποιους γραφετε στα κατυμματα των υποδηματων σας.

=============================

ΟΙ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ; 

Δύο Πατριάρχες Κωνσταντινουπόλεως, 

Ο ένας, παράδειγμα ολόθερμης Πίστεως 

και ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ. 

Ο άλλος, παράδειγμα απιστίας και ΑΡΝΗΣΗΣ.

ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟΙ  ΣΥΝΕΙΡΜΟΙ
 



       Στὴ συνέχεια δημοσιεύουμε ἕνα τμῆμα ἀπὸ τὸν βίο τοῦ Ἁγίου Ἀλεξάνδρου.

       Εἶναι τὸ τμῆμα ἐκεῖνο, στὸ ὁποῖο φαίνεται μὲ δραματικὸ τρόπο ἡ ἄρνηση τοῦ Ἁγίου νὰ συναντήσει τὸν -γιὰ μόλις λίγα χρόνια- αἱρετικὸ Ἄρειο, καὶ μάλιστα ἕνα Ἄρειο ποὺ διαβεβαίωνε (παίζοντας μὲ τὶς λέξεις) ὅτι ἔχει μετανοήσει.

     


Ὁ Βαρθολομαῖος σήμερα συναντᾶ, καὶ συνομιλεῖ, καὶ δέχεται στὸ Φανάρι καὶ στὴν Θ. Λειτουργία τὸν ἐπὶ χίλια ἔτη ἀμετανόητο αἱρεσιάρχη Πάπα, ὁ ὁποῖος ὄχι μόνο (ἔστω γιὰ τὰ μάτια) δὲν δείχνει σημεῖα μετανοίας, ἀλλὰ ἐπιμένει πεισματικὰ στὶς αἱρέσεις του καὶ προσθέτει καὶ ἄλλες.

 



       Καὶ ἐπαναλαμβάνουμε ἄλλη μιὰ φορά, οἱ ποιμένες τῆς Ἐκκλησίας, πνευματικοὶ καὶ Ἐπίσκοποι, ἐπικοινωνοῦν μὲ τὸν ἡγέτη τῆς σύγχρονης παναίρεσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τίποτα δὲν φαίνεται νὰ τοὺς ξυπνᾶ.

 



      Καὶ  οἱ πιστοὶ ἐγκρίνουν αὐτὴν τὴν ἀντι-Πατερικὴ "γραμμὴ" καὶ καταπάτηση τῆς διδασκαλίας τῶν Πατέρων καὶ τοῦ Ευαγγελίου, ὡς "διάκριση"!

Ὅμως, ἐφ' ὅσον οἱ Ποιμένες δὲν ἀκολουθοῦν καὶ δὲν μιμοῦνται τοὺς Ἁγίους, οἱ πιστοὶ πρέπει νὰ ἀπομακρυνθοῦν ἀπ' αὐτούς. 
Νὰ ἀπαιτήσουν δὲ δυναμικὰ ἀπὸ τοὺς ἄβουλους 
καὶ σιωπῶντες Ἐπισκόπους νὰ ἐφαρμόσουν τὸν Εὐαγγελικὸ νόμο καὶ νὰ ἐκδιώξουν τοὺς ψευδοποιμένες.

 



        Ἀλήθεια, γιατί ἐγκαταλείψαμε τὴν Ἐκκλησία στὰ χέρια ψευδοποιμένων ἢ ἀνάξιων ποιμένων νὰ ἀγωνιστοῦν καὶ νὰ ὁμολογήσουν τὴν Πίστη στὴν Ὀρθοδοξία; 
Οὔτε δική τους εἶναι ἡ Ἐκκλησία, οὔτε δική μας. 
Ἀμφότεροι θὰ δώσουμε λόγο στὸν Θεὸ, τὸν εἰπόντα:




"Πᾶς οὖν ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς·  ὅστις δ' ἂν ἀρνήσηταί με, ἀρνήσομαι αὐτὸν κἀγώ" (Ματθ. ι΄ 32-33).

Παρασκευή, 30 Αυγούστου 2013

Ευτυχως που ειστε ....ΨΕΥΤΗΣ

ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ


Yστερογραφο Αποτειχισης.



Θα τα βρεις και απο τους Χυσαυγητες, αυτο ειναι σιγουρο...





Ο μιτροφορος κ. Παυλος Ιωαννου, τυφλος απο τα βρογχουντα παθη του, γραφει αναληθειες και οχι μονο για τα προσωπα. 
Τον πληροφορησαν οτι η Αδελφοτητα " ο Σταυρος" καταργηθηκε....μαλλον συνομιλωντας με τον ...Εξαποδιτη, του ειπε οτι την καταργησε, οπως γραφει. 
Τον πληροφορουμε, λοιπον, τον δεσποτη της ταλαιπωρης Σιατιστας, οτι η Αδελφοτητα "ο Σταυρος" ζει και βασιλευει, λειτουργει κανονικα σαν αδελφοτητα, τα κτιρια της λειτουργουν ολα, το βιβλιοπωλειο της, το τυπογραφειο της, οπου εκδιδονται απο το αφιερωμενο ιεραποστολικο προσωπικο τα βιβλια του κ. Σωτηροπουλου και αλλων Θεολογων, το περιοδικο "Σταυρος", η Αδελφοτητα στο κεντρο της Αθηνας, η αιθουσα της που γινονται σταθερα και καθε Κυριακη οι θεολογικες της ομιλιες, το μοναστικο της κτιριο στην Καντζα επισης.
Ποιος θελησε να εξευτελιση τον κ. Παυλο και τον εδωσε αυτην την ψευτικη πληροφορια;
Βεβαιοτατα υπηρξαν καποια προβληματα με καποια μελη της, τα οποια αποχωρησαν, αλλα αυτο και μονο το γεγονος δεν λεει απολυτως τιποτα. 
Ετσι, λοιπον, και εδω "ανθρακες ο ...θησαυρος σου" εμπαθεστατο οργανο του Οικουμενισμου και μιμητα του Αρχιαιρεσιαρχου ειδωλου σου, κ. Παυλε Ιωαννου.
Το εργο της Αδελφοτητος "Σταυρος" ειναι εργο του Θεου και ουδεποτε θα διαλυθη και μεχρι της Δευτερας Παρουσιας.
Εσεις ομως οι ανομοι και οι παρανομοι και οι εμπαθεις και οι κακοι και οι κακοηθεις δεσποταδες που ακολουθατε τον Πανθρησκειαστη Βαρθολομαιο ειναι βεβαιο οτι θα διαλυθητε και θα συντριβητε και θα κονιορτοποιηθητε και θα εξαφανισθητε μαζι με τα παθη σας και τον Βυθιο Πατρωνα σας.

Το κοπελι του Αρχιαιρεσιαρχου ΜΑΙΝΟΜΕΝΟ.



 ΟΙ ΚΑΚΟΗΘΕΙΕΣ και οι ΚΑΚΟΤΗΤΕΣ, 

του μητρ. κ. ΠΑΥΛΟΥ ...περιφερομενες. 




Ο πολιος Αγωνιστης και Ομολογητης Θεολογος, το καυχημα των σημερινων Θεολογων και το ινδαλμα των σημερινων Χριστιανων.




Εδω, με το απεχθες και αποτροπαιο ...ειδωλο του,   τον Αρχιαιρεσιαρχη και Αρχιτρομοκρατη 
του πλανητη.



Ο κυριος Παυλος Ιωαννου, μητροπολιτης Σισανιου και Σιατιστης, «θεοπροβλητος» ελεω του Χριστοδουλειου σιναφιου, βγηκε και παλι στα ….μπαλκονια για να εμφανιση τις νεες ασχημιες και τις νεες φρικαλεοτητες του, που αυτος τις θεωρει ….ομορφιες και ωραιοτητες του!!!
Ο καθενας δινει ότι εχει, όπως λεει και ο ιδιος.
 
Και τα βαζει με το ελεγκτικο κειμενο του Καλαβρυτων αλλα και με τον παλαιμαχο Αγωνιστη και Ομολογητη Θεολογο Νικολαο Σωτηροπουλο οχι για να ασχοληθη με το αρθρο του, αλλα με τον κουρελοαφορισμο του και την ενδοξη και ιεραποστολικοτατη αδελφοτητα του «Σταυρου». 
Πιστευει και νομιζει ότι ο ψευτοαφορισμος του φαυλου Βαρθολομαιου στοιχισε στον Ομολογητη και νομιζει οτι τον χτυπαει εκει που τον ποναει. 
Δεν γνωριζει ο «Αγιος» οτι Εκκλησια δεν ειναι πεντε-δεκα εξουσιαστες καριεριστες Επισκοποι που αυθαιρετουν στο ονομα του Κυριου;







Οσον αφορα τα αναφερομενα στον μητροπολιτη Καλαβρυτων, καπου εχει δικιο, καπου εχει αδικο, αλλα τους αφηνουμε να αλληλοφαγωθουν, και να δειξουν το αγιο-πατερικο(!) ηθος των σημερινων Επισκοπων.
Εξ αλλου ο Καλαβρύτων θα τον …πελεκιση καταλληλα, με την ….πελεκιμενη και …τσουχτερη γραφιδα του.



Όμως για τον Θεολογο Νικολαο Σωτηροπουλο, γραφει, ο «ελλογιμωτατος» αυτος κατωελλαδιτης ρασοφορος ανηρ τα εξης:


«Φαίνεται ὅτι ὁ κ. Σωτηροπουλος τακτοποίησε ὅλα τά τοῦ οἴκου του, τήν ἐκκρεμότητά του ἀπέναντι στήν Ἐκκλησία, ἡ ὁποία τόν ἔχει ἀφορίσει, τό κατάντημα τῆς ὀργανώσεως στήν ὁποία ἀνῆκε, ὅπου πλέον οἱ πρώην «ἐν Χριστῷ ἀδελφοί» λύνουν τίς διαφορές τους στά δικαστήρια καί ὄχι διά τοῦ Εὐαγγελίου. Δέν κατάλαβε, καίτοι Θεολόγος, ὅτι ὅλα αὐτά τά καμώματα εἶναι ἔργα χειρῶν ἀνθρώπων καί γι’αὐτό διελύθησαν καί βρῆκε στάδιο δόξης λαμπρόν νά κατατροπώσει τόν ἐχθρό τῆς Ἐκκλησίας καί τῆς Πατρίδος, ὄχι βέβαια τόν παγανισμό τῆς Χ.Α., αὐτόν τόν ὑπερασπίζεται μέ πάθος καί πολλή ὑποκρισία, ἀλλά τόν Μητροπολίτη Σιατίστης. Τί νά κάνουμε, ὁ καθένας δίνει ὅ,τι ἔχει».





Ταυτα εφη ο ….«ποιμαινων» απο τις λιγες δεκαδες χιλιαδες του λαου της Σιατιστας και των περιχωρων αυτης, ΜΟΝΟ το 2%. 
Αντι να απαντηση με εκκλησιαστικο-πατρικο λογο στο αρθρο του πολιου, καρπερου, εγκρατους, ξεχωριστου περιφημου Θεολογου Νικολαου Σωτηροπουλου, αναφερεται μονο στον εωλο και ανυπαρκτο κουρελοαφορισμο, που του επεβαλε χωρις να τον καλεσει και να τον δικασει(!) η προκατασκευασμενη Συμμορια του φαυλεπιφαυλου Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου, που της εδωσε τον τιτλο «μειζων και υπερτελης συνοδος» και που αποτελουνταν από ΟΚΤΩ ανθρωπους, τους αστειοτερους και εμπαθεστερους της εποχης μας, όπως τον ιδιο τον αρχιαιρεσιαρχη και αρχιτρομοκρατη του πλανητη Βαρθολομαιο, τον αστοιχειωτο και αθυροστομο Σεραφειμ Τικα, τον κωμικο Αλεξανδρειας Παρθενιο, τον μοιχεπιβατη Αγαθαγγελο Ταμπουρατζακη, τον καταποντισμενο στα καταβαθα του Αθωνος Ακρας Πετρο, τον βετερανο Οικουμενιστη θανοντα και ταφεντα Ελβετιας Δαμασκηνο και ετερον τινα που ακομα ζει και ειχε το θαρρος και να μειοψηφησει ….για λογους στοιχειωδους αξιοπρεπειας.

Αυτά δεν τα πληροφορηθηκε ο υπεροπτης ρασοφορος της Σιατιστας και μιλαει για αφορισμο; 
Ποια Εκκλησια, τον αφορισε; 
Αποτελουν Εκκλησια, οι παρανομες συμμαχιες και συμμοριες των αρχιεπισκοπων και των πατριαρχων; 
Ξεχασε τις ΛΗΣΤΡΙΚΕΣ συνοδους της ιστοριας; 
Και αυτή η …συνοδος των φθονερων και εμπαθεστατων οργανωμενων ρασοφορων, πισω από τους οποιους εκρυπτετο ο Αιρετικος μητροπολιτης Αυστραλιας, τον οποιον ηλεγξε σφοδρα ο Θεολογος Νικολαος Σωτηροπουλος για κηρυττομενες από αυτόν φρικτες αιρεσεις, δεν ειχε τα χαρακτηριστικα της Ληστρικης συνοδου;





Κυριε Παυλε Ιωαννου, Αγιο Ιωαννη Χρυσοστομο δεν διαβασες ποτε;

Αγιο Νικοδημο Αγιορειτη δεν ανοιξες ποτε να διαβασης, για να δης τι λεει για τον αδικο αφορισμο; 
Τι λενε αυτοι οι δυο, αλλα και αλλοι αγιοι Πατερες, για τους αυθαιρετους αφορισμους; 
Δεν τα γνωριζεις; 
Και πως ειναι δυνατον να μην τα γνωριζεις αυτα, εσυ ενας επισκοπος; 
Ιερους Κανονες δεν διαβαζεις για να δης τι γραφουν για τον αναπολογητο και αδικο αφορισμο; 
Ή τα διαβασες και τα «ξεχασες»; 
Καμωνεσαι πως δεν γνωριζεις, λοιπον,  ότι ο αδικος αφορισμος επιστρεφει σε αυτους που τον επεβαλαν; 
Ότι δηλαδη αυτοι που τον επεβαλαν ειναι πλεον ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΙ; 
Δεν σκεφτεσαι οτι αποδεχομενος την αδικια, γινεσαι και συ συνενοχος της αδικιας;




Με τι ασχολεισαι, αληθεια; 
Ποια ειναι, η αποστολη σου; 
Με την «χρυση Αυγη», που σας υποσκελισε σε πολλα εσας τους σημερινους αρχιερεις (αν και στους κολπους της υπαρχουν ακομα και δωδεκαθεϊστες);



Ο λαος, που αποτελει την συνειδησι της Εκκλησιας, ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ, αυτην την Συμμοριτικη συνοδο την ανακηρυξε εξ υπαρχης ως ΛΗΣΤΡΙΚΗ. 
Δεν τα εμαθες, δεν τα πληροφορηθηκες, δεν τα παρακολουθησες; 
Αφου μπαινεις στα sites δεν διαβασες τιποτα, αφου ολη αυτήν την οργανωμενη φαρσοκωμωδια των φαυλων Βαρθολομαιου – Στυλιανου, οι χριστιανοι την αποδοκιμασαν και την διαπομπευσαν;




Κριμα, κυριε Παυλε Ιωαννου, αποδεικνυεις ότι εισαι λιγος. 
Λιγος στην περιγραφη των πραγματικων γεγονοτων, λιγος και στα αισθηματα σου. 
Κριμα, που ενώ μετα από πολλους κοπους και μοχθους, καταφερες να μπης στα ενδοτερα της Εκκλησιας για να διοικησεις, εσυ εμφανιζεσαι αδυναμος και διατρυτος, αχριστος και αχρηστος. 
Κριμα, γιατι ο λαος δεν ελπιζει τιποτα από σας, μα τιποτα. 
Αποδειξι ΤΡΑΝΟΤΑΤΗ, ότι σας ακολουθει ένα 2% των χριστιανων. 
Και αυτό το 2% είναι κοσμικοχριστιανοι. 
Ειστε δηλαδη εξ αντικειμενου ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ, πληρως ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ.

Δεν το καταλαβαινετε, αγιε πατερ; 
Τοσο δυσκολο είναι να το καταλαβετε; 
Και αυτό το 2% είναι οι ασχετοι που συγκεντρωνετε για να ρενουν με ανθη τον προδοτη αρχιαιρεσιαρχη Πανθρησκειαστη Βαρθολομαιο που φερατε στην Σιατιστα για να ευ-αλογηση τους χριστιανους. 
Δεν ξερατε ότι η «ευλογια» ενός Αιρετικου, είναι ΚΑΤΑΡΑ και ΑΛΟΓΙΑ; 
Ετσι λενε οι Ιεροι Κανονες.

"Οτι ου δει Αιρετικων ευλογιας λαμβανει, αιτινες εισιν αλογια μαλλον ή ευλογια" (Κανων ΛΒ΄της εν Λαοδικεια Συνοδου). 




Ποια είναι, λοιπον, η επιτυχια σας για την οποια καυχασθε; 
Ποσους χριστιανους φερατε στην Εκκλησια; 
Υπαρχουν χριστιανοι; 
΄Η καταντησατε την Εκκλησια …ερημον και αβατον τοπον; 
Επαναλαμβανω, το 2% εχετε, κ. Παυλε Ιωαννου, και αυτό δεν το εχετε. 
Αυριο θα σας εγκαταλειψει και αυτό το 2% γιατι δεν σας ακολουθει, διατηρει μαζι σας ….απλες κοινωνικες σχεσεις. 
Δεν γνωριζετε ότι δεν συγκινειτε πλεον κανενα με τα αλαλα και τα μπαλαλα του ξηρου λογου σας; 
Δεν καταλαβαινετε οτι αν κοψει το κρατος την μισθοδοσια σας, και χρειασθει να σας πληρωνει ο λαος, το παπαδαριο θα σας χαιρετησει κι εσεις θα μεινετε με την «μπαστουνα» στο χερι; 
Δεν αισθανεσθε ότι καταντησατε την Εκκλησια ακαλλιεργητο χωραφι γεματο από τσουκνιδες και αγκαθια; 
Δεν συναισθανεσθε ότι η ζωη σας είναι μια παραφωνια με το αγιο Ευαγγελιο που ζηταει και πιστι και τα εργα που είναι οι καρποι της πιστεως;




Ομιλειτε πολύ ευκολα για καταντημα της αδελφοτητας "ο Σταυρος" και δεν κοιτατε ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ της Εκκλησιας της Ελλαδος, που εφθασε στον εσχατο εξευτελισμο. 
Μια αδελφοτητα, είναι μια αδελφοτητα καποιων λιγων ανθρωπων, μαλιστα η εν λογω αδελφοτητα, αφησε και καποια εποχη, ωφελησε πολύ κοσμο, μετεστρεψε πολλους απιστους σε πιστους και ο Θεος θα της αποδωσει τον στεφανον που της ανηκει. 
Εσεις όμως με την παροιμιωδη απραξια σας, ποιον στεφανον θα λαβετε; 
Εσεις ενω καταλαβατε τα ποστα της Εκκλησιας του Χριστου, την καταντησατε σημερα χλευη και εμπαιγμο και ονειδισμο των ανθρωπων.

Μονο για τις φιεστες και για τα πανηγυρια ειστε, κυριε Παυλε Ιωαννου. 
Για τιποτα άλλο. 




Ειστε ανυπαρκτοι και οφειλετε να υποβαλλετε ολοι σας τις παραιτησεις σας. 
Αλλα πού συναισθησι, της πραγματικοτητας. 
Εσεις ζειτε στον κοσμο της φαντασιας σας αν και σας κυκλωνουν ελαχιστοι χριστιανοι και αυτό θα επρεπε να σας προσγιωσει. 
Όμως εσεις, ντυμενοι σαν βυζαντινοι αυτοκρατορες, νομιζετε ότι και με αυτην την φανταχτερη σας αθλιοτητα δειχνετε την παρουσια σας. 
Αν συγκρινουμε δε το εργο πολλων από σας, με το εργο το πολυτιμο και πολυμοχθο και ευλογημενο του Ομολογητου Θεολογου Νικολαου Σωτηροπουλου, τον οποιο σεις ενας θεολογικος ΝΑΝΟΣ υποτιματε και εξυβριζετε και προσπαθειτε να ευτελισετε, είναι ασυγκριτο. 
Εκεινος ζηλωτης και αγωνιστης Θεολογος, που ολοκληρη την ζωη του ζουσε και ζει ΓΙΑ την Εκκλησια, εν αντιθεσει με εσας που τρωτε και ζητε πλουσιοπαροχα ΑΠΟ την Εκκλησια και το εργο σας είναι λυμφατικο, σχεδον ανυπαρκτο.

Αποδεδειγμενα και μυριολεκτα, ο Αγωνιστης Θεολογος Νικολαος Σωτηροπουλος, προσεφερε εργο πνευματικο τεραστιων διαστασεων μεσα στην Εκκλησια, με τελικη αμοιβη του εναν παρανομο και γελοιο και χυδαιο …αφορισμο από τους αρχιερεις της αισχυνης των ημερων μας Βαρθολομαιον, Παρθενιον, Σεραφειμ, κλπ αχρειους ρασοφορους.




Ενώ εσεις, ω, τι ωραια που το λετε:   
«Τό ὅτι σήμερα εἶμαι Ἐπίσκοπος τῆς Ἐκκλησίας εἶναι μιά πραγματικότητα πού μέ κάνει νά νιώθω ἀπόλυτη πληρότητα».


Οντως εχετε πληροτητα, πλουτου και δοξης, εχετε πλουσια αγαθα, ως εκεινος ο αφρων και πεφυσιωμενος πλουσιος, ευφραινομενοι καθημεραν λαμπρως και ΕΝΔΟΞΩΣ.

Ενδωσατε στους δυο μεγαλους πειρασμους του Διαβολου, τον Πλουτο και την Δοξα.

Το βλεπουμε και το αντικρυζουμε ολοι μας αυτό και μαλιστα επιβεβαιωνοντας το εσεις οι ιδιοι με τις συνεχεις φιεστες και τα πανηγυρια, οπου ολοι μαζι δειχνετε ότι ζητε στον κοσμο σας και κολυμπατε στα χρυσαφια σας, εσεις τα σημερινα κακεκτυπα του Αοικου, Ανυποδητου και Παμπτωχου Ιησου του Ναζωραιου και του λιμοκτονουντος και αυτοκτονουντος Ελληνικου λαου.

Να, για τι σας κατηγορει απο τα βαθη των αιωνων ο χρυσορημων Χρυσοστομος:



«Ἀλλὰ πολὺ τὸ διάφορον ὁρῶ τῶν τότε ποιμένων παρὰ τῶν νῦν. 
Ἐκεῖνοι πολεμισταὶ, οὗτοι φυγάδες· 
ἐκεῖνοι βιβλίων καλλωπισταὶ καὶ δογμάτων, οὗτοι ἱματίων. 
Οὗτοι ὡς μισθωτοὶ ἀφιεῖσι τὰ πρόβατα, καὶ φεύγουσιν· 
ἐκεῖνοι τὴν ψυχὴν αὐτῶν ἔθηκαν ὑπὲρ τῶν προβάτων, μιμησάμενοι τὸν ποιμένα τὸν καλόν... 
Εἶτα ἐάν τις ἀθέων αἱρετικῶν παραφρονῇ λαλῶν διεστραμμένα, ὁ ἀντιλέγων οὐδεὶς, ὁ πολεμῶν οὐδαμοῦ· 
πάντες πτωχοὶ τότε γίνονται, πάντες σιωπητικοὶ, πάντες φυγάδες. 
Ὢ τῆς κακῆς ῥίζης πάντων τῶν κακῶν τῆς φιλαργυρίας!

...Τρυφῶντες, μεθύοντες, καὶ μετεωριζόμενοι βούλεσθε νικᾷν τὰς αἱρέσεις; 
Ἀλλ' οὐαὶ ὑμῖν, οἱ τρυφῶντες καὶ μετεωριζόμενοι, ἐν χρυσῷ καὶ ἱματίοις ποικίλοις καλλωπιζόμενοι· 
πῶς ἄλλοις δείξετε τὴν καλὴν πτωχείαν τοῦ Χριστοῦ, τοῦ δι' ἡμᾶς πτωχεύσαντος, τοῦ ἐντειλαμένου τοῖς μαθηταῖς αὐτοῦ μὴ ἔχειν χαλκὸν ἐν ταῖς ζώναις. 
Ὄντως πλανᾶσθε, μὴ νοοῦντες τὰς Γραφάς...
Ὁ πλοῦτος ὑμῶν ἐπληθύνθη, καὶ ὁ λόγος ὑμῶν ἐξέλειπε· 
τὰ ἱμάτια ὑμῶν σητόβρωτα γεγόνασι· 
περὶ ὧν λόγον δώσετε τῷ ἀρχιποιμένι Χριστῷ...».




Ελπιζουμε να μην ενδωσετε και στον τριτο πειρασμο και τοιουτοτροπως να ολοκληρωθη η αυτοαλωσι σας. 
Ο Θεος να σας ελεηση, …αγιε!!!

Πέμπτη, 29 Αυγούστου 2013

Αμβροσιος απαντα Παυλον


 To ...πελεκημα του Καλαβρυτων,

κατα των κακοηθειων, του υμνητου 

του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου,

Σιατιστης Παυλου Ιωαννου.



 
«Διακόπτουμε την ένεκα του θέρους σιωπή μας για να απαντήσουμε στις Δηλώσεις του αγαπητού εν Χριστώ Αδελφού μας Σεβ. κ. Παύλου, Δηλώσεις, οι οποίες Τον εκθέτουν κατά τρόπο τραγικό και ανεπανόρθωτο στο Πλήρωμα της Εκκλησίας. Θα σημειώσουμε εδώ μερικά τραγικά λάθη και ατοπήματα γλώσσης, διά των οποίων φανερώνεται η αφιλάδελφος κατάσταση της ψυχής του.

1. Η υπεροχή της χριστιανικής συμπεριφοράς καταδεικνύεται και συγχρόνως αποδεικνύεται, από το γεγονός, ότι οσάκις διαφωνούμε σε κάτι ή με κάποιον, απαντάμε μεν αλλά ΔΕΝ ΤΟΝ ΥΒΡΙΖΟΥΜΕ! Δυστυχώς ο Σεβ. Μητροπολίτης Σισανίου κ. Παύλος περιεπλάκη στα δίχτυα του πάθους και κατέστη υβριστής μας! Δεν σεβάσθηκε ούτε τα πρεσβεία της χειροτονίας μας, ούτε την ηλικία μας, ούτε και την ταπεινήν εν τη Εκκλησία προσφοράν μας! Από την μακροσκελέστατη απάντησή του σταχυολογούμε δικές του λέξεις παραπικρασμού εναντίον μας, οι οποίες τον εκθέτουν:

Σχόλιο επί του Ημερολογιακού





Σχόλιο π το διαλόγου μ φορμ τ τελευταο
ρθρο  περ  το  μερολογιακο  ζητήματος
το π. Εθυμίου Τρικαμην.

 
 
 
 
 
 
 
Τοῦ κ. Λαυρέντιου Νετζιόρτζιο, συγγραφέως καὶ Προέδρου τῆς «Φιλορθοδόξου Ἑνώσεως “Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος”»


Προϋπόθεση τῆς «κοινωνίας τοῦ Ἁγίου Πνεύματος», δηλαδὴ τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, εἶναι ἡ «ἑνότητα τῆς Πίστεως»∙ ἡ δὲ «ἑνότητα τῆς Πίστεως» ὑπάρχει ὅταν τηρεῖται τὸ ἱερὸ 
Εὐαγγέλιο καὶ ἡ ἱερὰ Παράδοσις ὅπως ἑρμήνευσαν καὶ ἐδίδαξαν καὶ ἐνομοθέτησαν καὶ μᾶς παρέδωσαν οἱ ἅγιοι καὶ θεοφόροι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας Του. Οὐδαμοῦ τῆς ἁγιοΠατερικῆς Διδασκαλίας διδάσκεται κάποια ἄλλη προϋπόθεση τῆς «κοινωνίας τοῦ Ἁγίου Πνεύματος» καὶ οὐδαμοῦ τῆς ἑκκλησιαστικῆς ἱστορίας μαρτυρεῖται κάτι διαφορετικό. Αἵρεση εἶναι ἀκριβῶς ἡ ἀντὶ-ἁγιοΠατερικὴ διατάραξη καὶ διάσπαση τῆς «ἑνότητος τῆς Πίστεως» ὡς προϋποθέσεως τῆς «κοινωνίας τοῦ Ἁγίου Πνεύματος».

 

Θρεφε φιδι το χειμωνα να σε φαει τον Απριλη


anthimoslathro  article


Κόντρα έχει ξεσπάσει ανάμεσα στον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο και τη Χρυσή Αυγή, μετά την προτροπή του πρώτου προς το κόμμα του Ν.Μιχαλολιάκου να μιμηθεί την Εκκλησία στα συσσίτιά της και να μην κάνει διακρίσεις στους ανθρώπους που βοηθάει.


Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Χρυσή Αυγή, απαντάει στον Μητροπολίτη, με μια παροιμία. 
Αναλυτικά η απάντηση:



«Πολύ καλά κάνει η Εκκλησία και εφαρμόζει τους νόμους του Θεού. 
Μήπως, όμως, θα πρέπει να υπάρξει και μια προσαρμογή στην σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα; 
Διότι, ο Ιησούς γύρισε και το άλλο μάγουλο, αλλά κάποια στιγμή δε δίστασε να πάρει και το φραγγέλιο.
Μήπως, λοιπόν, η Εκκλησία ταΐζοντας και ποτίζοντας τους μουσουλμάνους λαθρομετανάστες επιβεβαιώνει τη σοφή λαϊκή παροιμία "θρέφε φίδι το χειμώνα να σε φάει τον Απρίλη";
Και βέβαια, όταν έρθει η ώρα που θα καταντήσουμε μειοψηφία στον τόπο μας, ο μουσουλμανικός όφις δεν θα καταπιεί μόνον την Ελλάδα μας, αλλά και την Ορθοδοξία μας».

Τετάρτη, 28 Αυγούστου 2013

Oι δεσποταδες δεν ταπεινωνοντια ΠΟΤΕ.

"ΤΟ ΦΡΙΚΤΟ ΨΕΜΑ 

ΤΟΥ ΠΡΟΙΚΟΝΝΗΣΟΥ ΙΩΣΗΦ"

Παρακολουθήσαμε αὐτὲς τὶς μέρες στὰ ἱστολόγια τὰ γενόμενα εἰς τὸ Μνημόσυνο γιὰ τὰ τρία χρόνια ἀπὸ τῆς ἐκδημίας τοῦ μακαριστοῦ Ἐπισκόπου Αὐγουστίνου Καντιώτη.
Μᾶς ἐξέπληξε τὸ ψέμα ποὺ ἐκφώνησε ὁ τρόφιμος τῆς Ἱ. Μ. Πειραιῶς, ὁ μητροπολίτης Ἰωσήφ, ὁ ὁποῖος ἂν καὶ ἄνευ νύμφης  καὶ ποιμνίου, ἔχει ὡς προίκα τὴν μητρόπολη Προικο-ννήσου.
Περιμέναμε ἀπὸ τὸν Προικοννήσου, ὅταν ἀποδοκιμάστηκε ἕνα τέτοιο ψέμα, ποὺ λέχθηκε στὸ Μνημόσυνο τοῦ ἀγωνιστῆ Αὐγουστίνου Καντιώτη καὶ ἀμαυρώνει τὴν μνήμη του, περιμέναμε πὼς ἀκαριαία θὰ τὸ διέψευδει ἢ τουλάχιστον θὰ ζητοῦσε συγγνώμη. Τίποτα, ὅμως ἀπ’ αὐτά. Καμιά εὐαισθησία ἀπὸ τὸν κ. Ἰωσήφ.
Καὶ σήμερα ποὺ εἴδαμε νὰ ἐπαναφέρει τὸ θέμα ἄλλο ἕνα ἱστολόγιο («Τρελλογιάννης») θεωρήσαμε ὅτι πρέπει νὰ δημοσιεύσουμε τὴν εἴδηση-ρεπορτὰζ καὶ στὸ δικό μας ἱστολόγιο, ἐπι πλέον δὲ
α) νὰ προσθέσουμε ἕνα ντουκουμέντο: μιὰ ἐπιστολὴ τοῦ πρώην Παραμυθίας Παύλου πρὸς τὸν Πατριάρχη Δημήτριο, τὸν ὁποῖο ἀπειλοῦσε ὅτι ἂν συνεχίσει τὴν οἰκουμενιστικὴ τακτικὴ τοῦ Ἀθηναγόρα, θὰ προβεῖ στὴν Διακοπὴ καὶ τοῦ δικοῦ του Μνημοσύνου. (Εἶναι γνωστὸ ὅτι ὁ Παραμυθίας Παῦλος μαζί μὲ τὸν Καντιώτη καὶ τὸν Ἐλευθερουπόλεως εἶχαν διακόψη τὸ μνημόσυνο τοῦ Πατριάρχη Ἀθηναγόρα).

Επιτελους.... καποιο φως αντιφεγγιζει;

Μητροπολιτης Ιερεμιας:


Μια ελπιδα των Ορθοδοξων, 

κατα του αφριζοντος 

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ  

ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΜΟΥ; 




O μητροπολιτης Γορτυνος κ. Ιερεμιας, αφού εκθείασε το πρόσωπο του τιμωμένου μακαριστού Ιεράρχη, γύρισε προς τον Μητροπολίτη Εδέσσης και του λέει. «…Είπε ο Θεός στον προφήτη• να ανεβάσεις τον άνθρωπο ψηλά και όχι να κατεβάσεις την πίστη χαμηλά, γιατί αν κατεβάσεις την πίστη χαμηλά, -άγιε εκπρόσωπε του οικουμενικού θρόνου-, και την κάνεις οικουμενιστική, άμα κηρύξουμε οικουμενισμό και παπισμό, άγιε εκπρόσωπε του οικουμενικού θρόνου, τότε, πάει, χάσαμε την πίστη».

 Όπως ήταν φυσικό όλοι έμειναν άφωνοι. Κάποιοι βέβαια έσπευσαν να χειροκροτήσουν τον Μητροπολίτη Γόρτυνος που κάλεσε τον Μητροπολίτη Εδέσσης «να τα πει του Πατριάρχη».

«Να πάτε να τα πείτε εσείς του Πατριάρχη» του απάντησε ο Μητροπολίτης, ονομα και πραμμα, Φραγκακος, (ειναι ο γνωστος ΣΦΑΓΙΑΣΤΗΣ του ιερομοναχου πατρος Ευθυμιου Τρικαμηνα), ο οποίος δεν πίστευε πως μια απλή εκπροσώπηση τον έφερε σε αυτή τη θέση.

Αντίστοιχο επεισόδιο συνέβη κι όταν έλαβε τον λόγο ο Μητροπολίτης Προικοννήσου κ. Ιωσήφ ο οποίος έκανε αναφορά σε μια αίτηση συγνώμης του μακαριστού Καντιώτη προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη Δημήτριο για το θέμα του μνημοσύνου του Πατριάρχη Αθηναγόρα.

Τότε ένας από τους κληρικούς που ήταν στο ακροατήριο σηκώθηκε και είπε στον Μητροπολίτη:
«Όσοι είστε από τη Φλώρινα να ξέρετε ότι ο π. Αυγουστίνος δεν ζήτησε ποτέ συγνώμη για τον Αθηναγόρα. Αυτό είναι ψέμα. Εμείς κοντά του μεγαλώσαμε και τον ξέρουμε. Αυτά τα ψέματα να τα πει σε άλλους που δεν ξέρουν τον Γέροντα».

  Ο Μητροπολίτης Γόρτυνος αποχώρησε από την Φλώρινα και δεν συμμετείχε στο Συλλείτουργο που τελέσθηκε την επομένη στην μνήμη του μακαριστού Αυγουστίνου. Τον τηλεφωνησαν και του ειπαν οτι τον κρατησαν δωματιο στο ξενοδοχειο και τους απαντησε δωστε το σε αλλον. Φευγοντας σταματησε σε καποιο χωριο για να κοινωνηση. Ο παπας του χωριου τον ρωτησε ποιος ειναι και απαντησε ενας καλογηρος, οταν τον ρωτησε και το ονομα του, του ειπε τον λενε Ιερεμια. Και αφου κοινωνησε και δεν καταλαβε τιποτα ο απλοϊκος παπας, αναχωρησε για την Γορτυνια.




Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ

ΠΑΤΗΡ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΩΣ ΜΙΜΗΤΗΣ
ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΩΝ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ

 


Κατά πρῶτον ἐκφράζω τήν εὐχαριστία μου στόν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Φλωρίνης, Πρεσπῶν καί Ἑορδαίας κ. ΘΕΟΚΛΗΤΟ, διότι, μεταξύ τῶν ἄλλων τετιμημένων Ἱεραρχῶν, ἐκάλεσε καί τήν ταπεινοτητά μου νά ὁμιλήσω στό πνευματικό αὐτό συμπόσιο, ἀφιερωμένο στόν κοινό ἡμῶν πνευματικό πατέρα καί διδάσκαλο, μακαριστό Μητροπολίτη Φλωρίνης πατέρα Αὐγουστῖνο. Λυπᾶμαι ὅμως γιατί τό θέμα τό ὁποῖο μοῦ ἀνετέθη νά ἀναπτύξω εἶναι βαθύ καί εὐρύ, ὁ δέ χρόνος ἑκάστου ὁμιλητοῦ εἶναι περιορισμένος καί δέν θά μπορέσω λοιπόν νά ἀναπτύξω ἐπαρκῶς τό θέμα, ὅπως θά ἤθελα.




1. Τό θέμα τῆς ὁμιλίας μου εἶναι: «Ὁ πατήρ Αὐγουστῖνος ὡς μιμητής τῶν προφητῶν τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης». Εἰσέρχομαι κατ᾽ εὐθεῖαν στό θέμα λόγω στενότητος τοῦ χρόνου. Ἡ ἐμφάνιση τῶν προφητῶν στήν Παλαιά Διαθήκη εἶναι πολύ παλαιά. Κατά τόν 11ο αἰ. π.Χ. (ἐποχή τοῦ Σαμουήλ) ἔχουμε χωρίο κατά τό ὁποῖο βλέπουμε τούς προφῆτες νά εἶναι ὁμαδικά συγκεντρωμένοι. Ἀλλά ἐάν κατά τήν ἐποχή αὐτή οἱ προφῆτες εἶναι ὁμαδικά συγκεντρωμένοι, θά πρέπει τήν ἐμφάνιση μεμονωμένων προφητῶν νά τήν ἀποδώσουμε πολύ παλαιότερα, ὥστε νά ὑπάρξει χρόνος, κατά τόν ὁποῖο οἱ μεμονωμένοι προφῆτες συγκεντρώθηκαν καί συγκρότησαν ὁμάδες. Γι᾽ αὐτό καί εἶπα ὅτι ἡ ἐμφάνιση τῶν προφητῶν εἶναι πολύ παλαιά. Εἶναι σημαντικό γιά τό θέμα μας νά γνωρίσουμε τήν αἰτία ἐμφανίσεως τῶν προφητῶν. Τήν ἀναφέρω μέ λίγα λόγια: Ἡ καθαρή θρησκεία τοῦ Γιαχβέ, ὅπως τήν παρέλαβε ὁ Μωυσῆς στό ὄρος Σινᾶ, ὅταν οἱ Ἰσραηλῖτες εἰσῆλθαν στήν γῆ Χαναάν, κατέπεσε, διότι αὐτοί τήν ἀνέμειξαν μέ χαναανιτικά στοιχεῖα καί λάτρευαν τόν Γιαχβέ κατά τόν τρόπο λατρείας τῶν χαναανιτικῶν θεῶν. Ἔτσι ἔχουμε μία, λεγομένη ἀπό τούς ἑρμηνευτές, «λαϊκή θρησκεία», πού περιεῖχε στοιχεῖα καί ἀπό τήν μωσαϊκή θρησκεία καί ἀπό τό χαναανιτικό πάνθεο. Τό σοβαρό αὐτό γεγονός προκάλεσε τήν ἀντίδραση τῶν ζηλωτῶν  Ἰσραηλιτῶν, οἱ ὁποῖοι ἤθελαν τήν μωσαϊκή θρησκεία ἁγνή καί καθαρή, ἀνέπαφη ἀπό ξένα στοιχεῖα. Αὐτοί εἶναι οἱ προφῆτες. Ἐδῶ ἔχουμε τήν ἐμφάνιση τῶν προφητῶν. Οἱ προφῆτες λοιπόν, κατά τήν προέλευσή τους, εἶναι οἱ ἀντιδρῶντες κατά τῆς ἀλλοιώσεως τῆς καθαρῆς θρησκείας, τῆς θρησκείας τῶν πατέρων καί τῆς ἐπαναφορᾶς της στήν ὑψηλή της κορυφή, ἔτσι ἀκριβῶς ὅπως τήν παρέδωσε ὁ Θεός στό Σινᾶ. Αὐτός εἶναι ὅλος ὁ πατήρ Αὐγουστῖνος, τοῦ ὁποίου τήν μνήμη ἤρθαμε ἀπόψε ἐδῶ στήν ἕδρα δράσεώς του νά τιμήσουμε. Ὁ ἐπίσκοπος πατήρ Αὐγουστῖνος εἶχε ἐκ τῶν πατέρων αὐτοῦ τήν ψυχή του ζυμωμένη μέ τό πνεῦμα τῆς καθαρῆς θρησκείας, ὅπως αὐτή τήν δίδει ἡ Ἁγία Γραφή καί τήν βίωσαν καί δίδαξαν οἱ ἅγιοι Πατέρες· καί ὡς γνήσιος λοιπόν προφήτης ἐπαναστατοῦσε, διεμαρτύρετο καί φώναζε, ὅταν ἔβλεπε ἀλλοίωση τοῦ πνεύματος τῆς θρησκείας τῶν πατέρων, ὄχι μόνον κατά τήν οὐσία της ἀλλοίωση, ἀλλά καί κατά τήν ἐξωτερική ἐκδήλωση, γιά τά κοντομάνικα τῶν γυναικῶν, ἐπί παραδείγματι, τούς θερινούς μῆνες στούς τόπους τῆς λατρείας τοῦ Θεοῦ.


Τρίτη, 27 Αυγούστου 2013

Υπαρχει η εκκλησιαστικη ενοτητα;

Μυστηριακή 

 

ή ημερολογιακή ενότητα;




ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ  ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ
ΣΕ  ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ
ΤΩΝ  ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ
 

Τοῦ ἱερομονάχου π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ




    ξ’ αἰτίας πολλῶν ἐνστάσεων οἱ ὁποῖες διετυπώθησαν σέ δημοσιευθέν προσφάτως κείμενό μου, σχετικά μέ τό ἄν τό Ἰουλιανό Ἡμερολόγιο θεσπίσθηκε στην Α’ Οἰκουμενική Σύνοδο, ἄν αὐτό τό Ἡμερολόγιο ἀκολουθοῦσαν μετά τήν Α’ Οἰκουμενική οἱ τοπικές Ἐκκλησίες καί τό πῶς θά ἠδύνατο νά ὑπάρξῃ μία ἐκκλησιαστική προσέγγισις μεταξύ τῶν Ἀντιοικουμενιστῶν καί τῶν Παλαιοημερολογιτῶν, ἔρχομαι νά δευτερολογήσω καί νά καταθέσω κάποιες σκέψεις μέ τήν εὐχή ὅπως συντείνουν στήν ὀρθή τοποθέτησι ὅλων μας. Βεβαίως ἡ καλοπροαίρετη κριτική εἶναι ἐπιθυμητή καί ἀναγκαία διά νά ἀξιολογηθῆ τό κατά πόσον ἀνταποκρίνεται εἰς τήν ἀλήθεια ἡ κάθε ἄποψις, πλήν ὅμως, ἡ ἐκ τῶν προτέρων τυφλή ἀποδοχή περί τῆς ὀρθότητος τῶν θέσεων καί ἀπόψεών μας, οὐδόλως συντείνει εἰς τήν ἀνίχνευσι τῆς ἀληθείας, πολύ περισσότερο δέ ὅταν αὐτή στηρίζεται σέ φανταστικά ἐπιχειρήματα ἤ σέ λάθη τῶν ἄλλων.


            Συνοψίζοντας τά ἐπιχειρήματα πού προετέθησαν ἀπό ἀνωνύμους καί ἐπωνύμους ἀκολουθώντας το Π. Ἡμερολόγιο ἔχω νά παρατηρήσω τά ἑξῆς:

   1. Γίνεται ἕνα τραγικό λάθος ἀπό τούς Παλαιοημερολογίτες τό ὁποῖο κατά τήν γνώμη μου εἶναι πλάνη καί αἵρεσις. Αὐτό εἶναι τό ἑξῆς.

Ἔχουν θέσει ὡς κριτήριο ἑνότητος τό Ἡμερολόγιο καί ἔτσι προτείνουν ἕνα καινοφανές καί πρωτάκουστο εἰς τά ἐκκλησιαστικά δεδομένα θεολογικό μοντέλο, τό ὁποῖο ὑπερτονίζει τήν ἡμερολογιακή ἑνότητα εἰς βάρος τῆς ἐκκλησιαστικῆς. Αὐτό προφανῶς τό κάνουν ἐπειδή δέν ἔχουν μεταξύ των ἐκκλησιαστική ἑνότητα, ἀλλά μόνο ἡμερολογιακή. Οἱ πατέρες ὅμως ἐδίδαξαν ὅτι ἡ ἐκκλησιαστική ἑνότης, ἡ ὁποία ὀνομάζεται καί ἐκκλησιαστική κοινωνία, μᾶς ἑνώνει καί, ὑπαρχούσης τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως, μᾶς συνδέει ὡς σῶμα Χριστοῦ μέ τήν κεφαλή, ἡ ὁποία εἶναι ὁ Χριστός.

Οἱ Παλαιοημερολογίτες ἐν προκειμένῳ διδάσκουν ὅτι οἱ μέν ἀκολουθοῦντες τό Π. Ἡμερολόγιο, ἀλλά ἔχοντες ἐκκλησιαστική κοινωνία μέ τούς Νεοημερολογίτες Οἰκουμενιστές (π.χ. Ἁγιορεῖτες καί τοπικές Ἐκκλησίες Ρωσίας, Σερβίας κλπ.) εἶναι ἐκτός Ἐκκλησίας, λόγῳ ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας μέ τούς αἱρετικούς, οἱ δέ ἀκολουθοῦντες τό Π. Ἡμερολόγιο (καί ἀνήκοντες σέ κάποια παράταξι ἐκτός τῆς ἰδικῆς των) εἶναι καί αὐτοί πάλι ἐκτός Ἐκκλησίας, ἐπειδή δέν ἔχουν ἐκκλησιαστική κοινωνία μέ τήν παράταξι εἰς τήν ὁποία ἀνήκουν καί ἄρα δέν εἶναι ἐνσωματωμένοι στό σῶμα τοῦ Χριστοῦ.

Ἐκ τῶν πραγμάτων λοιπόν τό θεολογικό μοντέλο ἑνότητος πού προτείνουν, τό ὑποστηρίζουν μόνον ὅταν συζητοῦν μέ Οἰκουμενιστές καί ἀντιοικουμενιστές τοῦ Ν. Ἡμερολογίου, ἐνῶ μεταξύ των δέν τό δέχονται, ἀλλά προβάλλουν ὡς πρότυπο τήν ἐκκλησιαστική ἑνότητα. Ἡ ἐκκλησιαστική δέ ἑνότητα τῶν Παλαιοημερολογιτῶν  τότε λέγει (ὅπως ἰσχυρίζονται) ὅτι ἡ κάθε παράταξι εἶναι ἡ μόνη συνέχεια καί ταύτησι μέ τήν διαχρονική Ἐκκλησία τοῦ Συμβόλου τῆς πίστεως καί ὅλοι οἱ ἄλλοι εἶναι ἐκτός Ἐκκλησίας.

Αὐτές τίς θεωρίες τῶν ποιμένων τοῦ Π. Ἡμερολογίου τίς δέχεται ἠθελημένα ἤ ἀθέλητα καί ὁ λαός, λόγῳ τῆς ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας μέ τούς ποιμένες των, ἡ ὁποία ἐκκλησιαστική κοινωνία σημαίνει καί ταύτησι μέ τήν πίστι τῶν ποιμένων. Ὅπως δηλαδή οἱ ἀντιοικουμενιστές Νεοημερολογίτες ταυτίζονται κατά τήν πίστι μέ τούς Οἰκουμενιστές, λόγῳ ἀναγνωρίσεώς των καί ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας μέ αὐτούς, ἔτσι καί οἱ Παλαιοημερολογίτες ταυτίζονται μέ τήν πίστι τῶν ποιμένων των, λόγῳ τῆς ἰδίας ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας καί ἀναγνωρίσεως. Ἄρα λοιπόν τό ἐπιχείρημά των, ὅτι ὁ λαός στό Π. Ἡμερολόγιο εἶναι ἑνωμένος, εἶναι ψευδές, διότι ὁ λαός εἶναι ἑνωμένος ἐκκλησιαστικά καθένας μέ τήν παραταξί του, ἡ δέ ἡμερολογιακή ἑνότης οὐδόλως συντείνει εἰς τήν ἐκκλησιαστική. Οἱ Πατέρες δέ ὡς σημεῖο ἑνότητος ἐθέσπισαν τήν Ὀρθόδοξο πίστι θεωρητικά καί τήν ἐκκλησιαστική ἑνότητα καί κοινωνία πρακτικά. Αὐτό φυσικά δέν ὑπάρχει στούς Παλαιοημερολογίτες.