Σάββατο, 17 Αυγούστου 2013

Κυκλοφορησε το Απαντητικο βιβλιο του π. Ευθυμιου και οι διαφωνουντες...αντιπαλλοι αποστομωθηκαν και ηττηθηκαν κατα κρατος.

  ΙΔΟΥ οι Αστερες πρωτου μεγεθους


            Δημοσιευτηκε τμηματικα αλλα   

             K υ κ λ ο φ ο ρ η σ ε 

           και ολοκληρη σε τευχος

          η AΠΑΝΤΗΣΙ του ιερομοναχου 

                  π. Ευθυμιου Τρικαμηνα 

     στην εκδοθεισα κριτικη μελετη 

της ιερας μητροπολεως Πειραιως

 


με τον τιτλο "15ος Κανων της Πρωτοδευτερας Συνοδου και ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙΣ". 


Η καταλυτικη απαντησι του χαρισματουχου Γεροντα π. Ευθυμιου ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ, στους ...θεριακληδες και .....ασφαιρους κληρικους του αντιαιρετικου γραφειου της μητροπολεως Πειραιως, τους κατεστησε  Α Φ Ω Ν Ο Υ Σ και τους μετετρεψε σε ΑΣΠΟΝΔΥΛΟΥΣ.

Φρονιμως φερομενοι, ποιουν την νησσαν, αφου δεν μπορουν να απαντησουν στον συγχρονο Πατερα της Εκκλησιας μας ασκητη και ερημιτη των βραχων του Κισσαβου. 



Επιτελους ... καιρος ηταν, να αισθανθουν την ηττα τους και να ....λακισουν .....αλλοθεν....



Καταλαβαν φαινεται, οτι οι Ιεροι Κανονες της Εκκλησιας, δειχνουν τον ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ της Αγιας και Ιερας ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ, ως την μονην οδον σωτηριας για ολους, για κληρικους και για λαϊκους.



Που αυτοι αλλα και οι ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ καθοδηγοι τους, δεν εχουν την τολμη να ακολουθησουν. 



Μεσα στην Εκκλησια, υπαρχουν οι ΑΕΤΟΙ και υπαρχουν και οι καλιακουδες.



Μερικοι προτιμουν να ζουν σαν καλιακουδες. 


Πολλοι οι κλητοι, ολιγοι οι εκλεκτοι. 

Το βιβλιο αναρτηθηκε δεξια και μπορειτε ΟΛΟΙ ΣΑΣ να το λαβετε δωρεαν και να το εκτυπωσετε. 

Eπιτελους μιλησε το Αγιον Ορος

Επιστολή Αγιορειτών Πατέρων 
προς τον Πρωθυπουργό, 
υπέρ της Ιστορικής 
Ιεράς Μονής Εσφιγμένου.


Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει, 16/29 - 7 - 2013
Ἐξοχώτατε κ. Πρωθυπουργέ,


Μὲ αἰσθήματα βαθυτάτης ὀδύνης βιώνουμε, τὶς τελευταῖες ὧρες, τὰ γεγονότα ποὺ διαδραματίζονται, στὴν πρωτεύουσα τῆς Ἀθωνικῆς Πολιτείας, ἀναφορικὰ μὲ τὴν προσπάθεια ἐκδιώξεως, ἀπὸ τὸν τόπον ἐγκαταβιώσεώς των, εἴκοσι περίπου μοναχῶν, τῆς ἱστορικῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἐσφιγμένου

καὶ συγκεκριμένα ἀπὸ τὸ Κονάκι της, στὶς Καρυές Ἁγίου Ὄρους.

Τὰ θλιβερά γεγονότα συνέβησαν χθές καὶ ἐξακολουθοῦν καὶ σήμερα νὰ συμβαίνουν, παραβιάζουν εὐθέως τὸ Σύνταγμα. Ἰδιαίτερα παραβιάζεται τὸ ἄρθρο 13 τοῦ Συντάγματος ἀπὸ τὸ ὁποῖον κατοχυρώνεται τὸ ἀπαραβίαστον τῆς ἐλευθερίας τῆς θρησκευτικῆς συνειδήσεως, ὅπως ἐπίσης καὶ ἡ ἀνεμπόδιστος τέλεσις τῆς λατρείας, ἡ ὁποία μάλιστα ἐπιβάλλεται νὰ γίνεται ὑπὸ τὴν προστασίαν τῶν νόμων.

Ἐπιπροσθέτως, τὸ ἄρθρον 9 τῆς Εὐρωπαϊκῆς συμβάσεως τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου κατοχυρώνει ἐπίσης δηλ. τὴν ἐλευθερία ἐκδηλώσεως ἀτομικὰ ἢ συλλογικὰ καὶ δημόσια ἢ ἰδιωτικὰ τοῦ θρησκεύματος ἢ τῶν πεποιθήσεων τῆς λατρείας, τῆς διδασκαλίας, τῆς ἐνασκήσεως καὶ τῆς παρακολουθήσεως θρησκευτικῶν καθηκόντων καὶ τελετουργιῶν.

Δὲν θὰ ὑπεισέλθουμε, κ. Πρωθυπουργέ, στὶς λεπτομέρειες καὶ στὰ αἴτια αὐτῆς τῆς διαμάχης. θὰ σᾶς ἐπισημάνουμε ὅμως, ὅτι οἱ ἐνέργειες αὐτές, παρ᾿ ὅλο τὸν φαινομενικὸ νομότυπο μανδύα μὲ τὸν ὁποῖο ἐμφανίζονται κατακερματίζουν βαθύτατα καὶ ἴσως τελεσίδικα, τὸ περὶ δικαίου αἴσθημα ὄχι μόνον ἡμῶν αὐτῶν, ἀλλὰ καὶ ὁλοκλήρου τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ, ὁ ὁποῖος στὸ πρόσωπο τῶν διωκομένων μοναχῶν βλέπει πλέον νὰ ἀντανακλᾷ ἡ βία καὶ ἡ ἀνάλγητος συμπεριφορὰ τῶν κρατούντων κατὰ τῶν ἀδυνάτων καὶ ἀσθενεστέρων.

Δι᾿ αὐτὸ κ. Πρωθυπουργέ, κρούομε τὸν κώδωνα τοῦ κινδύνου καὶ σᾶς παρακαλοῦμε, νὰ ἐπέμβητε προσωπικά διὰ νὰ σταματήσῃ ὁ κατήφορος τῆς βίας καὶ τῆς ἀδικίας.

Πρέπει νὰ γίνει ἀντιληπτόν, ὅτι αὐτὸ ποὺ καὶ ἐσεῖς ἴσως προσωπικά, ἀλλὰ προφανῶς καὶ οἱ συνεργάτες σας, θεωρεῖτε ὡς "ἐλάχιστον" καὶ "ἀμελητέον" καὶ ὅτι δὲν εἶναι τίποτε περισσότερον ἀπὸ τὴν ἐκτέλεσιν μιᾶς ἁπλῆς δικαστικῆς ἀποφάσεως, μήπως γίνῃ ἡ σταγόνα ποὺ θὰ ξεχειλίσῃ τὴ λήκυθο καὶ σὰν χείμαρος ὁρμητικὸς θὰ παρασύρῃ τὰ πάντα στὸ πέρασμά του.

Γνωρίζετε, πολύ καλά, ἀπὸ τὴν Ἱστορία, ὅτι ἀσήμαντα φαινομενικά γεγονότα ὑπῆρξαν τὸ ἔναυσμα διὰ τὴν ἁλυσιδωτὴ ἀντίδραση καταστάσεων ἀπροβλέπτων καὶ ἐν πολλοῖς ἀνεξελέγκτων.

Πιστεύουμε ὅτι πνεῦμα σωφροσύνης καὶ αὐτοσυγκρατήσεως θὰ πρυτανεύσῃ εἰς πάντα ἁρμόδιον πρόσωπον σχετιζόμενον μὲ τὴν ἐν λόγῳ ὑπόθεσιν καὶ ὅτι ἔστω καὶ τὴν ὑστάτην στιγμήν θὰ ἀποσοβηθοῦν καταστάσεις ποὺ τὸ πλέον πιθανόν εἶναι, νὰ ὁδηγήσουν σὲ τραγικὰ ἀδιέξοδα καὶ ἀπροσδιόριστες παραμέτρους. Διότι ὡς πολιτικός, γνωρίζετε πολύ καλύτερα, ποία κατάληξι ἔχουν πάντοτε τ᾿ ἀδιέξοδα, ἐνῷ ἀντίθετα (καὶ αὐτὴ φυσικὰ εἶναι ἡ συνεισφορὰ τῶν πολιτικῶν στὸ κοινωνικὸ γίγνεσθαι), πάντοτε ὁ διάλογος καὶ ἡ συνδιαλλαγὴ ὁδηγοῦν σὲ λύσεις, ἀρκεῖ νὰ διεξάγωνται ἀπὸ τοὺς κατάλληλους ἀνθρώπους καὶ μὲ καλὴ διάθεση.

Κύριε Πρωθυπουργέ,

Ἐμεῖς ὡς Ἁγιορεῖτες, ποὺ τάξαμε τὴ ζωήν μας στὴν Παναγία καὶ τὴν ὑπεράσπιση τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεώς μας, δὲν διανοούμεθα ὅτι θὰ ἐκδιωχθοῦν μὲ τέτοια βία καὶ ἀπάνθρωπες διαδικασίες ἀδελφοί μοναχοί, οἱ ὁποῖοι τὸ μόνο "ἔγκλημα" ποὺ οὐσιαστικά διέπραξαν εἶναι ἡ ἀπαράβατος πίστις τους στὴν Ὀρθοδοξίαν.

Κύριε Πρωθυπουργέ,

Ἡ ἀναγκαστική ἄμυνα στὴν ἐπερχόμενη βίᾳ, ἔχει ὡς ἀποτέλεσμα στὸ νὰ θρηνοῦμε ἀθῶα θύματα.

Εὐχόμεθα, ἡ Πανάχραντος Μητέρα τοῦ Κυρίου μας νὰ σᾶς φωτίσῃ νὰ ἀποτρέψετε ἔστω καὶ τὴν τελευταίαν στιγμὴν τ᾿ ἀποτελέσματα αὐτά.




Μετὰ πάσης τιμῆς
 
(Κελλίον Ἅγ. Γεώργιος Κερασιά)
Γέρων Νικόδημος Μοναχὸς
Χρυσὀστομος Ἱερομόναχος
Γρηγόριος Ἱερομόναχος
Πολύκαρπος Μοναχὸς
Ἀθανάσιος Μοναχὸς
Eὐθύμιος Μοναχὸς

(Σκήτη Ἁγίας Ἄννης, Κελλίον Μεταμορφώσεως τοῦ Σωτῆρος)
Γέρων Ἐλευθέριος Ἱερομόναχος
Ἐλευθέριος Μοναχὸς
Χαράλαμπος Μοναχὸς

(Σκήτη Ἁγίας Ἄννης, Κελλίον Ὑπαπαντῆςτοῦ Κυρίου)

Γέρων Ἰωακεὶμ Μοναχός
Μιχαήλ Μοναχός
Χριστοφόρος Μοναχός

(Βουλευτήρια Ἁγ. Ἄννης, Καλλίον Γεννήσεως τοῦ Χριστοῦ)

Γέρων Γεώργιος Μοναχός
Νήφων Ἱερομόναχος
Εὐθύμιος Μοναχὸς
Παχώμιος Μοναχός
Νικόλαος Μοναχός
Κυριάκος Δόκιμος
Γεώργιος Δόκιμος

(Βουλευτήρια Ἁγ. Ἄννης, Καλλίον Γεννήσεως τοῦ Χριστοῦ)
Γέρων Παΐσιος Μοναχός λιβανάς
Ἰωαννίκιος Μοναχός, Σκήτη Ἁγία Ἄννης

(Κατουνάκια, Κελλίον Ἄξιον Ἐστίν)
Γέρων Γαβριὴλ Ἱερομόναχος καὶ συνοδία

(Κατουνάκια, Κελλίον Γεννήσεως τοῦ Χριστοῦ)
Γέρων Βλάσιος Μοναχός Κατουνακιώτης
Ἀντώνιος Μοναχός
Δωρόθεος Μοναχός
Κλήμης Μοναχός

(Κατουνάκια, Γεννήσεως τῆς Θεοτόκου)

Γέρων Μερκούριος Μοναχός Κατουνακιώτης

(Σκήτη Ἁγ. Βασιλείου, Κελλίον Εἰσοδείων τῆς Θεοτόκου)
Γέρων Αὐγουστῖνος Μοναχὸς,
Ματθαῖος Μοναχὸς
Ἠλίας Μοναχὸς
Μωϋσῆς Μοναχὸς

(Σκήτη Ἁγ. Βασιλείου, Κελλίον Ἁγίου Σπυρίδωνος)
Γέρων Σπυρίδων Ἱερομόναχος καὶ συνοδία

(Σκήτη Ἁγ. Βασιλείου)
Θεόδουλος Μοναχὸς
Γέρων Γεράσιμος Μοναχός

(Κελλίον Ἁγ. Δημητρίου Σκήτης Φιλοθέου)

Γέρων Χρυσόστομος Μοναχὸς,
Δημήτριος Μοναχὸς

(Καρυαί)

Ἀθανάσιος Μοναχὸς
Ἰάκωβος Μοναχός (ἐκδότης περιοδικοῦ Ἅγιος Ἀγαθάγγελος Ἐσφιγμενίτης)
Ἀρσένιος Μοναχός
Βασίλειος Μοναχός, Κελλίον Ἅγιοι Πάντες Σκήτης Κουτλουμουσίου
Χρυσόστομος Μοναχός Μολυβδοεκκλησιά
Γοργόνιος Μοναχὸς
Χρύσανθος Ἱερομοναχος
Δωρόθεος Μοναχὸς, Καψάλα
Σίλβεστρος Μοναχὸς

(Προβάτα, Κελλίον Ἁγίου Γεωργίου)

Γαβριὴλ Ἱερομόναχος
Καλλίνικος Μοναχὸς
Ἰωάσαφ Μοναχὸς
Εὐθύμιος Μοναχὸς
Γεώργιος Μοναχὸς

(Σκήτη Ἰβήρων, Κελλίον Ἁγίου Ἀκακίου)

Ἀκάκιος Μοναχός
Ἰάκωβος Μοναχὸς

(Κελλίον Ἁγίας Τριάδος Σίμωνος Πέτρας)

Γέρων Γρηγόριος Ἱερομόναχος καὶ συνοδία

O Σαμου Ειρηναιος για το χρονοδιαγραμμα του Παναιρετικου Οικουμενισμου

Οι σύγχρονοι ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ 

μοιραίοι θεατές 

στην συνεχιζόμενη 

προδοσία της Πίστεως




Μιὰ ΠΤΥΧΗ ἀπὸ τὸ
                                          ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 

               το ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ

Πρὶν 60 χρόνια οἱ Ὀρθόδοξοι Ἱεράρχες, ἀντιλαμ-βανόμενοι ποῦ μᾶς ὁδηγοῦσαν οἱ Οἰκουμενιστές, μιλοῦσαν γιὰ προδοσία» τῆς Πίστεως,
Οἱ σημερινοὶ Ἐπίσκοποι, μετὰ 60 χρόνια, καὶ ἐνῶ ἔχει ἐπιβεβαιωθεῖ καὶ χαρακτηρισθεῖ ἀπὸ τὸν ἅγιο τῆς Ἐκκλησίας π. Ἰουστῖνο Πόποβιτς ὁ Οἰκουμενισμὸς ὡς ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ, συμβιώνουν καὶ «κοινωνοῦν» μὲ τοὺς προδότες τῆς Πίστεως!





Διὰ τῆς προσχωρήσεως στὸ Π.Σ.Ε. «προδίδουμε τὴν πίστιν μας, τ δόγματά μας, πο εναι διατυπωμένα ες τ Σύμβολον τς πίστεώς μας».


Ὁ Κων/πόλεως Βαρθολομαῖος,


Θεωρεῖ «ἀδελφὲς Ἐκκλησίες» τὸν Παπισμὸ καὶ τὸν Προτεσταντισμὸ καὶ ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος εἶναι μέλος τοῦ Π.Σ.Ε.
 Πηγή: http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2013/08/blog-post_12.html
Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΜΗΤΡΟΠ. ΣΑΜΟΥ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΤΟ ΠΣΕ


Κατ τν διάρκεια τς ΚΒας εραρχίας (Φεβρουάριος 1952), μ θέμα συζητήσεως "Περ συμμετοχς εραρχν ες τ]π Π.Σ.Ε." εἶπε:





«κε ες τ Συνέδρια τ ζήτημα φθάνει μέχρι το δογματικο πεδίου κα μέχρι τς πίστεως. 
Τ θέμα περ θιξεν γιος Κασανδρείας εναι τεραστίας σημασίας δι τν τιμν κα τ γόητρον τς μετέρας κκλησίας. 
Καλούμεθα ν συμμετάσχωμεν, αδελφοί, ες τ Συμβούλιον ατ τν κκλησιν, καθ' ν χρόνον ργανισμς ατς χει να καταστατικν μ βάσιν δογματικήν, ες τν ποίαν φείλουν ν συμφωνήσουν λα τ μέλη το Συμβουλίου κα ν δεχθον τ Καταστατικν δι ν ληφθ π' ψιν ψφος των, δι ν δικαιολογηθ συμμετοχή των ες τς πιτροπς πο σχηματίζονται πρς κτέλεσιν τν ποφάσεων τς Γενικς Συνελεύσεως το Συμβουλίου τν κκλησιν.  
λλ' κοιν δι' λα τ μέλη δογματικ βάσις, πίστις ες τν Χριστν ς Θεν κα Σωτρα χει σχηματισθ κατ' φαίρεσιν. 
 ποσπται Υἱὸς π τν Θεν Πατέρα κα π τν Θεν γιον Πνεμα κα κ τς γίας Τριάδος φαιρεται μόνον Υἱὸς, Χριστς κα Θες κα Σωτήρ, κα φείλομεν ν προσχωρήσωμεν ες ατν τν δογματικν φρσιν, κατ' φαίρεσιν π τς γίας Τριάδος σχηματισθεσαν. 
Τοτο δ γινε δι ν  δύναντο ν παρεδρεύσουν ες τ Συμβούλιον κα χριστιανοί ντιτριαδικο, ς εναι ο κουάκεροι, Μενωνται, χριστιανο το Στρατο τς Σωτηρίας κα λλοι. 
 λλ' ρος ατς τς προσχωρήσεώς μας δν δύναται ν γίν δεκτς, διότι προδίδει τν πίστην μας, τ δόγματά μας, πο εναι διατυπωμένα ες τ Σύμβολον τς πίστεώς μας κα ες τος δογματικος ρους τν Οκουμενικν Συνόδων».

OI ΣΦΑΓΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ

ΤΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΤΗΣ ΣΦΑΓΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΟΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΑ ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ.



http://olympiada.files.wordpress.com/2013/08/cf84cebf-cebacebfcf81ceafcf84cf83ceb9-jessica-boulous-cf84cebf-cf83cebacf8ccf84cf89cf83ceb1cebd-ceb5cebdcf8e-ceadceb2ceb3ceb1ceb9cebdceb5.jpg
Η μικρή Jessica Boulous το κοριτσι το σκότωσαν ενώ έβγαινε από το κατηχητικό

  

ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ, ΠΑΙΔΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝΤΑΙ, ΑΛΛΑ Η ΝΤΟΠΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΙΩΠΑ ΕΝΩ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑ ΤΗ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΘΗΡΙΩΔΙΑ!

 

Οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι υπήρξαν πιστοί σύμμαχοι του Χίτλερ, σχηματίζοντας την μεγαλύτερη δύναμη SS της ναζιστικής Γερμανίας, με απίστευτες σφαγές στο ενεργητικό τους.

 

 

ΑΙΓΥΠΤΟΣ : « Το μόνο μας έγκλημα είναι ότι είμαστε χριστιανοί »


Βρυξέλλες,Δ.Πορφύρης/Π.Σταφυλά

 

 

Η βίαια καταστολή των « Αδελφών Μουσουλμάνων » (που επιθυμούν την ισλαμοποίηση του δημόσιου βίου) από την παρούσα μεταβατική κυβέρνηση (που εκφράζει τους οπαδούς ενός κοσμικού κράτους) έχει ως αποτέλεσμα την μετακύλιση της βίας εις βάρος των χριστιανών. Ο αιγύπτιος αρχηγός της « Αλ Κάιντα » -μετά το θάνατο του Μπιν Λάντεν-, Ayman al Zawahiri, σε 15λεπτο ηχογραφημένο μήνυμά του στις αρχές του μήνα, είχε στοχοποιήσει τους κόπτες ως συνεργούς στη συνομωσία ανατροπής του Μόρσι (USA TODAY,15/08/13).

 

Παρασκευή, 16 Αυγούστου 2013

Η Πόλις εχει καταντήσει άλλη «Βαβυλών» η οποία εχει μεθύσει εκ του οίνου του θυμού της πορνείας του Οικουμενισμού και μ’ αυτό ποτίζει τα έθνη και τις Εκκλησιες, ο Αρχι-οικουμενιστής, Αρχιτρομοκράτης Βαρθολομαίος.

Η ΕΙΚΩΝ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ...





του Αποτειχισθεντος Αγωνιστου Θεολογου Νικολ. Πανταζη



«Και είδον άλλον άγγελον πετόμενον εν μεσουρανήματι, έχοντα ευαγγέλιον αιώνιον ευαγγελίσαι επί τους καθημένους επί της γης και επί παν έθνος και φυλήν και γλώσσαν και λαόν, λέγων εν φωνή μεγάλη, φοβήθητε τον Κύριον και δότε αυτω δόξαν, ότι ήλθεν η ωρα της κρίσεως αυτού, και προσκυνήσατε τω ποιήσαντι τον ουρανόν και την γην και την θάλασσαν και πηγάς υδάτων, και άλλος δεύτερος άγγελος ηκολούθησε λέγων, έπεσεν, έπεσε Βαβυλών η μεγάλη, ή εκ του οίνου του θυμού της πορνείας αυτής πεπότικε πάντα έθνη. Και άλλος άγγελος τρίτος ηκολούθησεν αυτοίς λέγων εν φωνή μεγάλη, ει τις προσκυνεί το θηρίον και την εικόνα αυτού, και λαμβάνει το χάραγμα επί του μετώπου αυτού ή επί την χείρα αυτού…” (Αποκάλ. 14’ 6-9).






Όταν η τέως αγία Κωνσταντινούπολις έπεσε, ο Όσιος Ιωσήφ Βρυένιος, αλλά και στους δικούς μας εσχάτους καιρούς ο Άγιος Γέρων Νεοχρυσόστομος Αυγουστίνος, αμφότεροι είναι οι μόνοι που ομολόγησαν τρανωτάτη τη φωνή, εν τρομερή ευσυνειδησία και πλήρη αυτογνωσία ότι η Πόλις έπεσε αποκλειστικώς διά την αμαρτίαν της βλασφημίας του Οικουμενισμού! 

Η Πόλις είχε καταντήσει άλλη «Βαβυλών» η οποία είχε μεθύσει εκ του οίνου του θυμού της πορνείας του Οικουμενισμού και μ’ αυτό πότισε τα έθνη και συνεχίζει να ποτίζει εξ’ αυτού σήμερα, ο Αρχι-οικουμενιστής, Αρχιτρομοκράτης Βαρθολομαίος.






Όταν το 1452 για πρώτη φορά έλαβε χώρα το βδέλυγμα της ερημώσεως και είχε πατήσει παπικό πόδι στο Ναό της του Θεού Σοφίας, ένα μόλις έτος μετά, είδαμε τα φρικτά και βλέπουμε ακόμη τα τραγικά αποτελέσματα και τα βαρύτατο μαρτύριο τραβά η Φίλη Ορθοδοξία μας, που αντί να πεθαίνουμε εμείς για αυτήν, πεθαίνει αυτή εξ’ αιτίας μας...






Ως επ’ εσχάτων των αισχροτάτων ημών ημερών, στις 29 Νοεμβρίου λοιπόν 2006, την οροσημειακή και γενοκτονιακή αποφράδα  ημέρα για την Ορθοδοξία, που δυστυχώς πέρασε σχεδόν απαρατήρητη, όταν ξαναπάτησε παπικό πόδι στο Πατριαρχικό Ναό και αποκαλέστηκε ομολογιακώς, μυστηριακώς και επισήμως εκ της Ωραίας Πύλης ο Αιρεσιάρχης «Παναγιώτατος», είδαμε έκτοτε τα πολλαπλά και απανωτά φρικτά αντίποινα και δεινά που διαπερνά η Πατρίδα μας και πόσα φρικιαστικότερα θα έρθουνε ακόμη, Θεέ μου, όλα εξ’ αιτίας των πουλημένων, προδοτών ρασοφόρων που μεθούν και οργιάζουν από τον πορνικό του Οικουμενισμού τον οίνο.






Τον έσχατο αυτόν αντίχριστο «αγιογράφησαν» εικόνα, συν τοις πονηροίς αγγέλοις αυτού πάσι, εποίησαν είδωλο, και όποιος δεν προσκυνεί το βοσπορίτικο θηρίο και την «χρυσή» του παρα-εικόνα, κανόνα του βάζουν και επιτίμιο, εμθύμιο και αυτό της καταπτώσεως της μεγάλης και φοβερής.





Για την κρίση στην Ελλάδα και για τις επόμενες σύγκορμα ανατριχιαστικές και ασύλληπτα καταστροφικές σφραγίδες που θα επακολουθήσουν, δε φταίνε οι G12 ούτε οι ιλουμινάτι μα ούτε και ο αντίχριστος Πάπας.






Φταίνε αυτοί που τον προσκυνούν, τον λιβανίζουν και τον αναγνωρίζουν ως Επίσκοπο Κανονικό, Παναγιώτατο Αδελφό και Συνδαιτημόνα Φαιδρό. Φταίτε ΣΕΙΣ οι Οικουμενιστές, της Ορθοδοξίας οι Προδότες.






Δε φταίνει οι Αποτειχισθέντες που ακολουθούν την Αγιοπατερική Οδό του Διαχωρισμού από τους Ψευδο-Λυκοποιμένες μα ούτε και οι κατά τα άλλα αγαπητοί αδελφοί και συμπολεμιστές Εσφιγμενίτες που ιερώτατο, ύψιστο και ύστατο αγώνα επιτελούν να κρατήσουν τις επάλξεις, που τας πύλας και θύρας εν σοφία προσέχουν. 



Φταίτε ΣΕΙΣ οι τύρανοι Δεσποτοκράτες, οι γλύφτες και προσωπολάτρες, οι χλιαροί και δειλοί Αντι-οικουμενιστές που φοβείσθε να επιτελέσετε ομαδικώς, Συνοδικώς Διακοπή Μνημονεύσεως με την απατηλή και ανυπόστατη επιφύλαξη της δήθεν αποφυγής σχίσματος.




Θα το βρωντοφωνάζω και από τον τάφο μου μέχρι και γενεές δεκατέσσερις: ΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΙ ΤΗΝ ΕΝΩΣΙΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΤΕΤΕΜΟΝ, ΑΛΛΑ ΣΧΙΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΣΜΩΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΕΣΠΟΥΔΑΣΑΝ ΡΥΣΑΣΘΑΙ!!!





Φταίτε σεις όλοι, οι ιερωμένοι, οι χλιαροί και βολεμένοι, που «δε μασάτε» για αντι-ρατσιστικούς νόμους και για κατάργηση αργίας της Κυριακής αλλά μασάτε τα λόγια σας, τρέμετε και προσκυνάτε την εικόνα τη χρυσή του θηρίου που θεριεύει, ζει και βασιλεύει στη βέβηλη Βαβυλώνα του Οικουμενισμού.  



Νικόλαος Πανταζής,

Αποτειχισθεις θεολόγος, Αυστραλία



Προς τον Άγιον Πρώτον,

την Ιεράν Επιστασίαν και

Ιεράν Κοινότητα του Αγίου Όρους,

Καρυαι Αγίου Όρους

14/08/2013(ν.ημ.)



ΚΟΙΝΟΠΟΙΉΣΙΣ προς:

Α. Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως κ.κ.Βαρθολομαίο

Β. Πολιτικόν διοικητήν Α.Ο. κ. Άριστον Κασμίρογλου






Σεβαστοί Πατέρες,

θεματοφύλακες του Αγιωνύμου Όρους Άθω,

Ευλογείτε,



            Ευπροσηγόρως προς την υμετέραν Αγιορείτικην διακονίαν και μετάνοιαν σας του Αγίου Όρους, ως λιμένα σωτήριας όλων,  έχομεν την τιμήν να επικοινωνούμε δια πρώτην φοράν μαζί σας, παρ’ ότι οι σχέσεις μας με το Άγιον Όρος έχουν ένα προσκυνηματικό παρελθόν και όχι μόνον από πολλών ετών με τις περισσότερες Ιερές Μονές και σκήτες.




            Είναι εύλογο να σας ενημερώσουμε ότι τόσον η θρησκευτική μας παιδεία, όσον και οικογενειακή μας, ανάγονται μετ’ ευλαβείας στα προσδοκώμενα της Ορθοδοξίας. Όλοι εμείς οι συνυπογράφοντες αποτελούμε ένα σύνολο πολλών πνευματικών σωματείων και συλλόγων, επισήμως αναγνωρισμένων από την Ελληνική πολιτεία, προερχόμενοι από όλα τα σημεία της Ελλάδος.

            Ο λόγος που αποφασίσαμε να σας απασχολήσουμε δια της παρούσης, είναι η μεγάλη και ιστορική αγωνία, την οποία αποκομίσαμε από πολλές χιλιάδες μέλη των κατωτέρω συλλόγων με ότι συμβαίνει τελευταία, σχετικώς με την Ιερά Μονή Εσφιγμένου, κάτι που σαφώς δεν μας αφήνει αμέτοχους.



Oι εστεφανωμενοι Σφαγιασμενοι Ιεραρχες μας παρακολουθουν και μας ευλογουν απο τον Ουρανο.

Ἀνταύγειες στό σκοτάδι τῆς ἐξορίας
Ἀποσπάσματα ἀπό τό ἡμερολόγιο τοῦ μητροπολίτου Ἀττικῆς καί Μεγαρίδος Νικοδήμου









25-06-1975. Σήμερα συμπληρώθηκε ἕνας χρόνος ἀπό τήν ἡμέρα τῆς ἐπιβολῆς τῆς καταδίκης ἀπό τή Σύνοδο τοῦ Σεραφείμ. Πέρασα ἕνα χρόνο μέ πολύ κόπο καί πόνο. Ἦταν ὅμως καί μιά πλούσια ἐμπειρία. Τά γεγονότα πού ἔζησα ἦταν μηνύματα ἀγάπης τοῦ Θεοῦ. Λυπᾶμαι πού δέν κατόρθωσα νά τά συλλάβω μέ μιά γνήσια πνευματική εὐαισθησία.
 



15-10-1975. Τίποτε τό ἴδιαίτερο σήμερα. Ἡ κόπωσι ἔχει γεμίσει τίς ψυχές μας. «Καθ᾿ ἡμέραν ἀποθνήσκομεν». Ἄς γίνη τό θέλημα τοῦ Κυρίου μας.
 



21-11-1975. Ἦταν εὐλογημένη ἡ χθεσινή ὁλονυκτία. Συμπροσευχηθήκαμε καί συλλειτουργήσαμε μέ τόν Λαρίσης. Ἡ μυστική Τράπεζα σπάει τόν ἀσφυκτικό κλοιό τῶν γεγονότων καί μᾶς δείχνει τό φῶς τῆς βασιλείας τοῦ Θεοῦ.
 



05-12-1975. Τό πρωΐ εἴχαμε τήν Θεία Λειτουργία. Ἦρθαν ἀπό τίς Μονές Μακρυνοῦ καί Κυνηγοῦ. Σταγόνες δροσιᾶς εἰς τήν ἔρημον. Εὐλογία ἀπό τόν Ἐσταυρωμένον Κύριόν μου.
 



25-12-1975. Ἕνα δῶρο τοῦ Κυρίου μου ἡ σημερινή ἡμέρα τῶν Χριστουγέννων. Ἐλειτούργησα τό πρωΐ. Ἀρκετοί φίλοι ἦρθαν νά συμπροσευχηθοῦν μαζῆ μου. Μιά οἰκογένεια πέρα ἀπό τίς συμβατικότητες. Κοινωνία λατρευτική. Μέσα σ᾿αὐτή τήν αὐθόρμητη παρουσία νιώθω τό μυστήριο τῆς Ἐκκλησίας.
 



31-12-1975. Τό τέλος τῆς χρονιᾶς. Ἦταν γεμάτη περιπέτεια καί πόνο. Ἄρχισε μέ τήν ἐκδημία τοῦ ἀδελφοῦ μας Νικολάου Χαλκίδος καί συνεχίστηκε μ᾿ ὅλες τίς γνωστές διακυμάνσεις. Μοιάζει σάν μιά ἄκαρπη χρονιά περιπλανήσεως μέσα στήν ἔρημο, ἕνα κομμάτι ἀπό τήν περιπλάνησι τοῦ Μωϋσέως. Ὅμως, αὐτή ἡ περιπλάνησι τοῦ Μωϋσέως καί τοῦ λαοῦ του δέν ἦταν ἄκαρπη. Ὡδήγησε στή γῆ τῆς Ἐπαγγελίας. Στή γῆ τῶν ὑποσχέσεων. Ἄς εἶναι ἡ χρονιά πού πέρασε ἕνα τέτοιο κομμάτι πορείας πρός τόν Κύριο καί πρός τήν γῆ τῆς ἐπαγγελίας, πρός τόν οὐρανό.
 



01-01-1976. Ἄρχισε ὁ χρόνος μέ τήν Θεία Λειτουργία πού ἔκανα στό παρεκκλήσιο τοῦ ἁγίου Σάββα. Πολλοί ἄνθρωποι ἦρθαν νά προσευχηθοῦν μαζῆ μου. Μέ συγκινεῖ ἡ παρουσία καί ἡ ἀγάπη τους. Εἶναι ἄγνωστη ἡ πορεία καί οἱ ἐξελίξεις τοῦ καινούργιου χρόνου. Παρακαλῶ τόν Κύριο νά μοῦ χαρίζει ὑπομονή. Ἡ κάθε μέρα πού περνάει μοῦ ἀποκαλύπτει περισσότερο τήν πλαστότητα τῆς γήινης ζωῆς μας, καί εἰδικά ὅπως τήν διαμορφώσαμε σήμερα.
 



11-02-1976. Γεύομαι τήν ὀδύνη τῆς σημερινῆς ζωῆς μου, καθώς ἡ προσωπική περιπέτεια καί ἡ περιπέτεια τῆς Ἐκκλησίας δέν βρίσκουν τέρμα. Ἡ ἀδημονία δέν εἶναι μιά στάση πνευματική. Ἴσως ὁ πόνος εἶναι ἡ γνησιώτερη μορφή ζωῆς καί ἡ γνησιώτερη διακονία τοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας.
 



18-04-1976 ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ. Ἡ Κυριακή τῶν Βαΐων. Ζωντανεύει μπροστά μου τό μυστήριο τῆς χειροτονίας μου, πού ἔγινε κατά τήν Κυριακή τῶν Βαΐων. Εἰσαγωγή στή Μεγάλη Ἑβδομάδα. Τό προανάκρουσμα τοῦ Γολγοθᾶ. Ὁ καλός Θεός μοῦ χάρισε αὐτή τήν εὐλογία, νά γίνη ἡ χειροτονία μου μιά τέτοια ἡμέρα, γιά νά ἔχω μπροστά μου διά βίου τό χρέος τοῦ σταυροῦ καί νά ζῶ τήν ἀρχιερωσύνη σάν μιά προσφορά στή βάσι τοῦ σταυροῦ τοῦ Κυρίου μου.
 



27-10-1976. Σήμερα ἐτελείωσα τό βιβλίον μου «Καταφιλήσω», πού περιέχει ὁμιλίες πού ἔκανα στίς Ἱερές Μονές. Μιά πρόσθετη στιγμή συγκινήσεως καί μιά ἀφορμή δοξολογίας τοῦ Κυρίου μου.
 



12-02-1977. Πικραμένη ἡ ψυχή μου. Ἕνας πατέρας πού δέν ἔχει τό δικαίωμα νά χειραγωγήση στό ἱερό θυσιαστήριο τά παιδιά του. Εἶναι κι’ αὐτό ἕνα κομμάτι τοῦ σταυροῦ.
 



22-09-1977. Ἐτέλειωσα τό μικρό βιβλίο: Γράμματα σ’ ἕνα νέο ἱερέα. Καί γι᾿αὐτό ἡ καρδιά μου εἶναι γεμάτη εὐγνωμοσύνη πρός τόν Κύριο.
 



23-09-1977. Ἔδωσα γιά ἐκτύπωσι σέ δεύτερη ἔκδοσι τό βιβλίο: ἡ Ἀγωνία ἑνός ἱερέως.
 



24-09-1977. Παρέλαβα τό βιβλίο “Αὐτοκτόνησε ἕνας αἰώνας”.
 



06-12-1977. Ἑλειτούργησε ὁ Δημητριάδος Ἠλίας. Ἦρθε καί ὁ Ἀλεξανδρουπόλεως καί συζητήσαμε λίγο. Σήμερα ἔδωσα τό νέο βιβλίο μου «Γράμματα σ᾿ἕνα νέο ἱερέα» πρός ἐκτύπωσιν.
 



07-11-1979. Μέ πρότασι τοῦ Σεραφείμ καί μέ 40 ψήφους ἐπανέφεραν τά παρατσούκλια. Τόν Κύριό μου τόν ἐκάλεσαν “Ναζαρηνό ”. Γιατί ἐγώ νά στενοχωροῦμαι γιά τήν διάθεσι ἐμπαιγμοῦ πού δείχνουν οἱ σύγχρονοι ἀρχιερεῖς ἔναντί μου καί ἔναντι τῶν συνεξορίστων μου ἀδελφῶν;

Τετάρτη, 14 Αυγούστου 2013

Μια συγκλονιστικη περιγραφη του Νεοχρυσοστομου ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ







 H ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ






του Αειμνηστου Πατρος και Ποιμενος της Εκκλησιας 

ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ του Νεοχρυσοστομου


Ἡ ὑπεραγία Θεοτόκος εἶνε ἐκείνη ποὺ ὑμνοῦν γενεαὶ γενεῶν. Εἶνε ἐκείνη ποὺ ἐγκωμίασε ὁ Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς, ἕνας ἀπὸ τοὺς μεγαλύτερους ὑμνητὰς τῆς ὑπεραγίας Θεοτόκου. Ἡ ὑπεραγία Θεοτόκος εἶνε ὁ χρυσὸς κρίκος τῆς κτίσεως τῆς ὁρατῆς μὲ τὴν ἀόρατον. Εἶνε ἡ γέφυρα ἡ ὁποία ἑνώνει τὴν γῆν μὲ τὰ οὐράνια. Εἶνε ὁ «ἡλιοστάλακτος θρόνος», εἶνε ἡ «καθαρωτέρα λαμπηδόνων ἡλιακῶν». Εἶνε ἐκείνη διὰ τῆς ὁποίας «ὁ Λόγος σὰρξ ἐγένετο καὶ ἐσκήνωσεν ἐν ἡμῖν» (Ἰωάν. 1,14). Μόνον ἀγγελικαὶ γλῶσσαι μποροῦν νὰ ὑμνήσουν τὸ μεγαλεῖον τῆς ὑπεραγίας Θεοτόκου. 



Ἡ Ἐκκλησία μας ἡ Ὀρθόδοξος διαφέρει ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, οἱ ὁποῖοι οὐδεμίαν ἀξίαν ἀποδίδουν εἰς τὴν ὑπεραγίαν Θεοτόκον, ἀλλὰ θεωροῦν αὐτὴν ὡς μίαν γυναῖκα ἐκ τῶν πολλῶν. Ἡ ἁγία, λέγω, ἡμῶν Ἐκκλησία μὲ ὕμνους, παρακλήσεις, μὲ ἑορτὰς τὰς ὁποίας ἐθέσπισε πρὸς τιμήν της, τὴν γεραίρει καὶ τὴν τιμᾷ. Πρὸς τιμὴν τῆς Θεοτόκου ἔχει θεσπίσει τὰς θεομητορικὰς ἑορτάς. Καὶ πρώτη ἑορτή, ἀρχὴ τῶν ἑορτῶν, εἶνε τὸ Γενέσιον (δηλαδὴ τὰ γενέθλια) τῆς Θεοτόκου, τὰ ὁποῖα ὡς γνωστὸν ἑορτάζομεν εἰς τὰς 8 Σεπτεμβρίου. Μετὰ τὰ γενέθλια ἔχομε μίαν ἄλλην ἑορτὴν εἰς τὰς 21 Νοεμβρίου, τὰ Εἰσόδια τῆς ὑπεραγίας Θεοτόκου. Καὶ μετὰ ἔρχεται μιὰ ἄλλη ἑορτή, ἡ ὁποία συγκινεῖ βαθύτατα τὸ πανελλήνιον, διότι εἶνε συνυφασμένη μὲ τὴν ἐθνικήν μας ἑορτήν· εἶνε ἡ 25η Μαρτίου, ὁ Εὐαγγελισμὸς τῆς Θεοτόκου. Καὶ μετὰ ἔρχεται τὸ τέλος. Διότι ὅλα ἔχουν τέλος ἐν τῷ κόσμῳ τούτῳ. Ἔρχεται τὸ τετέλεσται, ἔρχεται ἡ κοίμησις τῆς ὑπεραγίας Θεοτόκου. Πρὸς τιμὴν τῆς ὑπεραγίας Θεοτόκου τελεῖται καὶ ἀγρυπνία εἰς τὸν ἱερὸν ναὸν τοῦτον.

Η πάντοτε Γρηγορούσα….



 Image

Μετά τον Ευαγγελισμό η Παναγία επισκέπτεται τη συγγένισσά της την Ελισάβετ. Και η  Ελισάβετ της  κάνει διθυραμβική υποδοχή: «Ευλογημένη, της λέει, είσαι συ, περισσότερο από κάθε άλλη γυναίκα και ευλογημένο το παιδί, που θα φέρεις στον κόσμο. Κι, αλήθεια, πόσο μεγάλη τιμή για μένα να με επισκεφθεί η μητέρα του Μεσσία μας»!

Προκειται περι Κρητικης τρικυμιας φρενων....

Οι "αγιογραφίες" 

αιρετιζόντων Πατριαρχών 

 

καὶ ο αρχιμ. π. Δαμασκηνὸς 

Λιονάκης




Στὸ τέλος θὰ τοὺς ἁγιοποιήσουν 

λόγοις καὶ ἔργοις!

 

του Θεολογου 

 

κ. Παναγιωτη ΣΗΜΑΤΗ

 

 

ΒΥΖΑΝΤΙΝΕΣ «ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΕΣ» ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΩΝ,

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ!




Ἡ πρώτη ἐπίσημη «γιάφκα» τοῦ Οἰκουμενισμοῦ στὸν ἑλλαδικὸ χῶρο, ποὺ λειτούργησε ἐπὶ δεκαετίες, καλυμμένη πίσω ἀπὸ τὸ προσωνύμιο «Ὀρθόδοξη», εἶναι ἡ «Θεολογικὴ Ἀκαδημία Κρήτης»!








 Ἡ δεύτερη ἐπίσημη καὶ συντόμως ἀποκαλυφθεῖσα «γιάφκα» τοῦ Οἰκουμενισμοῦ στὸν ἑλλαδικὸ χῶρο, καλυμμένη κι αὐτὴ πίσω ἀπὸ τὸ προσωνύμιο «ὀρθόδοξη», εἶναι ἡ «Ἀκαδημία  Θεολογικῶν Σπουδῶν» Βόλου!





Ψηφιδωτό-ἁγιογραφία τοῦ Παύλου Σαρφάτη στὸν ἱ. Ναὸ Ευαγγελίστριας (Ν. Ἰωνία Βόλου) σὲ ἀνάμνηση τῆς ἐπισκέψεως (1990) τοῦ Πατριάρχη Δημητρίου. Ἀναπαριστᾶ τὸν πατρ. Δημήτριο τὸν τότε Δημητριάδος Χριστόδουλο, τὸν ἀρχιεπ. Σεραφείμ, τὸν νῦν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, τὸν π. Θωμᾶ Συνοδινό, τὸν πρ. Θεσσαλιώτιδος Θεόκλητο Κουμαριανό!




Οἱ ἄνθρωποι τοῦ περιβάλλοντος καὶ τῶν δύο "ὀρθόδοξων" Θεολογικῶν Ἀκαδημιῶν, προσπάθησαν νὰ «ἁγιογραφήσουν» ἀπὸ ἕνα Πατριάρχη. 
Καὶ τὸ πέτυχαν, ἀλλὰ μόνο στὸν ψυχρὸ τοῖχο, χωρὶς ἀντίκρυσμα στὴν οὐράνια πραγματικότητα! Διότι καὶ οἱ δύο Πατριάρχες (ὁ Δημήτριος καὶ περισσότερο ὁ Βαρθολομαῖος) προωθοῦν, ὄχι τὴν ἁγιότητα, τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη, ἀλλὰ τὴν δαιμονικότητα τῆς αἱρέσεως, τῆς ἐσχάτης μάλιστα παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.




Καὶ εἶναι τόσο μεγάλη ἡ ἐπιτυχία ἀποδοχῆς τῶν "ἁγιογραφηθέντων", ὥστε πλέον νὰ ὑποστηρίζουν (τοὺς ἀρχηγέτες τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ) "ὀρθόδοξοι" ἱερωμένοι φανερά, ὡς τὸ πιὸ φυσικὸ πρᾶγμα τοῦ κόσμου καὶ σύμφωνο μὲ τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση· 
οἱ δὲ ὑπόλοιποι Ἐπίσκοποι νὰ μὴ τολμοῦν νὰ ἀντιμετωπίσουν τὶς κακόδοξες θέσεις τους ἢ νὰ ἀπομακρυνθοῦν ἀπὸ αὐτούς, διακόπτοντες τὴν μετ’ αὐτῶν κοινωνία.




Πρόσφατο παράδειγμα:

Ἕνας ἄσχετος μὲ τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση ἱερωμένος (ὁ Πρωτοσυγκέλλος τῆς Ἱ. Μ. Κυδωνίας καὶ Ἀποκορώνου ἀρχιμ. Δαμασκηνὸς Λιονάκης) ἔχοντας ἀπόλυτα ἀφομοιώσει τὴν πατριαρχικὴ οἰκουμενιστικὴ κακοδοξία, καὶ ἀποδεικνύοντας ἔμπρακτα ὅτι ἡ Ἐκκλησία τῆς Κρήτης ἔχει οἰκουμενιστικοποιηθεῖ, ἔγραψε χθὲς ἕνα ἄρθρο, μὲ τὸ ὁποῖο ὑποστηρίζει ὠμά τὴν νέα μονὴ «μαϊμοῦ» «Ἐσφιγμένου» τῶν Κατσουλιέρηδων, ποὺ προσφέρθηκαν νὰ ὑλοποιήσουν ἐν τῷ Ἁγίῳ Ὄρει, τὶς σκοπιμότητες τοῦ ἡγέτη τοῦ παναιρετικοῦ Οἰκουμενισμοῦ κ. Βαρθολομαίου. 
Δὲν θὰ ἀσχοληθοῦμε μὲ τὸ σχολιασμὸ ὁλόκληρου τοῦ ἄρθρου, ποὺ μπορεῖτε νὰ διαβάσετε ἐδῶ, ἀλλὰ μόνο μὲ μιὰ παραγραφό του. 


Γράφει:


«Μέ παρρησία διακηρύσσουν οἱ ἔνοικοι τῆς Μονῆς Ἐσφιγμένου τήν διαφωνία τους μέ θέσεις καί πρωτοβουλίες τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου.  
Μεταξύ, μως, τς διαφωνίας καί το σχίσματος καί τς κοινωνησίας «χάσμα μέγα στήρικται»! 
Ἀπορῶ δέ πῶς ἄνθρωποι μέ στοιχειώδη γνώση τῶν ἐκκλησιαστικῶν πραγμάτων ἐκστομίζουν λόγους χονδροειδεῖς!».


Ὁ πανοσιολογιότατος ἀρχιμανδρίτης Δαμασκηνός, τὶς αἱρετικὲς διδασκαλίες καὶ Πρακτικές τοῦ Πατριάρχη καὶ τοῦ Φαναρίου, τὶς βαπτίζει «διαφωνίες»!!! 
Κακίζει δὲ τὸ σχίσμα, ἀλλὰ δὲν κακίζει καὶ τοὺς αἱρετίζοντες ποὺ τὸ προκάλεσαν. 
Κακίζει τὴν «ἀκοινωνησία», πρακτικὴ διαχρονικὴ τῶν Ἁγίων Πατέρων κατὰ τῶν αἱρετιζόντων, ἀλλὰ ἁγιογραφεῖ κι  αὐτὸς τὸν «Παναγιώτατο κ.κ. Βαρθολομαῖο, τὸν κανονικό Οἰκουμενικό Πατριάρχη», ὡσὰν ἡ αἵρεση, ὅταν διδάσκεται καὸ «προάγεται» ἀπὸ κανονικὸ Πατριάρχη, νὰ εἶναι κι αὐτὴ κανονική!




Μαζὶ μὲ τὸν Πατριάρχη, ὅμως, ἁγιογραφεῖ καὶ τὴν «ὑπό τοῦ π. Χρυσοστόμου Κατσουλιέρη Ἀδελφότητα τῆς Ἱ. Μ. Ἐσφιγμένου», ἡ ὁποία «ἀνέλαβε (τὴν διοίκησιν τῆς Ἱ. Μ. Ἐσφιγμένου) οὐκ "ἰδίῳ θελήματι"» (πρωτοβουλία), ἀλλὰ κάνοντας εὐλογημένη ὑπακοὴ στὸν ἡγέτη τοῦ Οἰκουμενισμοῦ κ. Βαρθολομαῖο!




Καὶ ὁ Ἐφιάλτης, πανοσιολογιότατε, καὶ ὁ Ἰούδας, καὶ οἱ συμμετασχόντες στὴν Σύνοδο Φερράρας ἐπιστρατεύθηκαν ἀπὸ ἄλλους, ὑπηρέτησαν σκοπιμότητες ἄλλων, ἂς ποῦμε τῶν Περσῶν καὶ τῶν Ἰουδαίων, τοῦ αὐτοκράτορα, ἀλλὰ γι’ αὐτὸ ὀνομάστηκαν «προδότες»! 


Ἔτσι κι οἱ Κατσουλιέρηδές σας, ὑπηρετοῦντες τὸ θέλημα τοῦ Βεζίρη τοῦ Βοσπόρου ποὺ ἀκούει στὸ ὄνομα Βαρθολομαῖος, «οὐκ ἰδίῳ θελήματι», συντελοῦν στὴν διάλυση τῆς Ἱ. Μ. Ἐσφιγμένου.

Τῆς Ἐσφιγμένου ποὺ ἀποτελεῖ τὸ τελευταῖο ἀνάχωμα μέσα στὸ Ἅγιο Ὄρος στὶς ἐπιθέσεις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ (ἡμι-«σχισματικὸ» ἴσως, ἂν καὶ προχθὲς διαβεβαίωσαν μὲ Ἀνακοίνωσή τους, ὅτι δὲν μνημονεύουν ἄλλον ἐπίσκοπο).

Τρίτη, 13 Αυγούστου 2013



Μέσα στον Παράδεισο ο Διάβολος,
μέσα στη ζωὴ οι δημοσιογράφοι!

 

ΨΕΜΑΤΑ  

ΜΕ “ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ” ΜΕΪΚ ΑΠ!
 



του Αιδεσιμολογιωτατου π. Βασιλειου Βολουδακη

 

    Θλίψη και μελαγχολία νοιώθει κάθε ανθρώπινη ψυχὴ που παλεύει ακόμη για να μη γίνει κρέας, όταν ακούει και διαβάζει τις προσπάθειες που κάνουν οι σύγχρονοι άνθρωποι για να πείσουν τον ανθρωπότητα πως ο Θεὸς είναι ένα ψέμα και άτι μόνο ὁ λόγος τους, ὁ τάχα επιστημονικός, είναι η αλήθεια!
Θλίψη και μελαγχολία νοιώθει κανεὶς γιε την κόλαση που έχουν μέσα τους αυτοὶ οι άνθρωποι ώστε να μην μπορούν να ζήσουν αν δεν βλασφημήσουν τον Θεό. Ὁ Θεὸς τους καίει, τους αποδεικνύει άτι υπάρχει και γι’ αυτὸ τον πολεμούν, γιατὶ είναι εντελώς παράλογο να πολεμάς, και μάλιστα με λύσσα, αυτὸ που δεν υπάρχει!
 



Ο πιστὸς άνθρωπος ξέρει πολύ καλὰ πως η απιστία του κόσμου δεν είναι γνώση, είναι απόγνωση, γι’ αυτὸ και είναι αδύνατον να καταργήσει την πίστη του Θεού, αφού η πίστη είναι σχέση και η πραγματική σχέση, που είναι η σχέση του Θεού με τον άνθρωπο, «ουδέποτε εκπίπτει». Αυτός είναι ο λόγος που ο πιστός άνθρωπος ποτὲ δεν ταράζεται, ποτὲ δεν αμφιταλαντεύεται, ποτὲ δεν κλονίζεται. Μόνο θλίβεται για το τόσο πυκνό σκοτάδι, που κάποιοι άνθρωποι το λένε φώς, και αντιδρά με παρρησία μπροστὰ στην τόση αχαριστία του γένους μας προς τον Πλάστη και Δημιουργό μας.
 


ΘΑ ΧΥΘΗ ΝΕΟ ΜΟΝΑΧΙΚΟ ΑΙΜΑ


H ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΦΟΡΑ 

ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ

ETOIMAZΕΙ ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΙ



Τι το ιδιαιτερο εχει ο Κουτσουλιερης και τον επελεξε ο Αρχιαιρεσιαρχης, η ΣΥΜΦΟΡΑ της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, για να καταλαβη βιαιως την ηγουμενια της Εσφιγμενου; Τι τους συνδεει; Οι προτιμησεις τους; Τι το κοινο εχουν; Ακουγονται πολλα. Παρα πολλα κοινα....




Προβοκάτσια για ακόμη μία φορά ετοιμάζουν οι Κατσουλιέρηδες (οι 5μελεις παρεισακτοι) εναντίον των μοναχών της Γνήσιας Ιεράς Μονής Εσφιγμένου(των 115 μοναχων).


Στόχος και πάλι το κονάκι στις Καρυές. 


Εχουν μαζέψει τους ίδιους "φουσκωτούς" και με την συνδρομή των εργατών του γνωστού κατασκευαστή αυτή τη φορά θα χτυπήσουν και πάλι τους μοναχούς στην πρωτεύουσα του Αγίου Όρους, τις Καρυές. 


Πάλι σε θέση άμυνας οι μοναχοί απέναντι σε επιθέσεις κατά ζωής των. 


Ποιός είναι αυτός ο πολύ Χριστιανός μοναχός που αντισταθμίζει τις ζωές τους με τα κονδύλια του ΕΣΠΑ;

Ποιός θα φταίει πάλι, αυτοί που δημιουργούν τα επεισόδια ή αυτοί που αμύνονται; 

Πάλι οι ζωές των μοναχών της Ιστορικής Ιεράς Μονής Εσφιγμένου παράπλευρες απώλειες από τους "μοναχούς του ευρώ"...

Παρακαλουμε να μας ενημερωνετε με εμειλ οσοι μπορειτε και οταν μπορειτε. 
Προσπαθησαμε το μεσημερι να επικοινωνησουμε με επιστατες της Ανιερης κοινοτητας και μας εκλεισαν ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΑ το τηλεφωνο. 
Αυτοι ειναι οι σημερινοι μολυσμενοι απο την Αιρεσι Αγιορειτες.

Yπαιτιος ολων των Εκκλησιαστικων αναστατωσεων ειναι ο Αρχιτρομοκρατης Βαρθολομαιος

Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ
 

Του Αποτειχισθέντος θεολόγου Νικολάου Πανταζή








Ειπώθηκε ότι πρέπει να στηρίξουμε τους αδικημένους και δεδιωγμένους αδελφούς μοναχούς Εσφιγμενίτες στον ύστατο Αντιοικουμενιστικό τους ανώνα.

Ειπώθηκε και πολύ σωστά ελέχθη, ότι σε περίπτωση ληστρικής επιδρομής αιρετικών σε Μονή προς βιαία κατάληψη, πρέπει να μείνουν οι μοναχοί ανυποχώρητοι και να μην παραδώσουν τους πύργους και τα οχυρά προς βεβήλωσιν.

Επιστρατεύτηκε η διαχρονική διδασκαλία του Οσίου Θεοδώρου του Στουδίτου την οποία παραπέμπω με μικρή αλλ' επίκαιρη παραλλαγή: "Ει εφιστώσιν ημίν Οικουμενισταί, θύραν αφ' εαυτών μη ανοίξητε". Το πλέον φοβερό είναι ότι η επιδρομή αυτή γίνεται με διαταγή του Οικουμενιστού Πατριάρχου και την κάλυψη μάλιστα της πολιτικής προστασίας. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι εκτός από τους «νονούς της νύχτας» υπάρχουν και οι «νονοί της εκκλησιαστικής νύχτας». Οι Οικουμενιστές «νταντάδες» και κλητηριακοί «νταήδες». Οι ανίεροι «νταβατζήδες» που προάγουν την Νύμφη Εκκλησία, την Αγνή και Παρθένα Ορθοδοξία στους Διαθρησκειακούς Οίκους Ανοχής όπου ανέχονται και συνουσιάζονται άπασαι αι αιρέσεις απωλείας εις την βέβηλον και βόρβορον κοίτην του Οικουμενισμού.

Επίσης ειπώθηκε ότι "πρέπει να αγωνισθούν να κρατήσουν το μοναστήρι τους, διότι είναι το σπίτι τους και δεν πρέπει να υποχωρήσουν και να το παραδώσουν επ’ουδενί."

Τέθηκε μάλιστα το παράδειγμα, υποθετικά πάντα, εάν ο Αυστραλίας Στυλιανός ερχόταν να με βγάλει από το σπίτι μου και τα μικρά παιδάκια μου και να μας πετάξει στο δρόμο στα καλά καθούμενα, εγώ δεν θα αντιδρούσα; Έτσι περίπου, είπαν, συμβαίνει και με τους Εσφιγμενίτες, πάνε να τους πετάξουν έξω από το σπίτι τους..."


Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου