Σάββατο, 10 Αυγούστου 2013

Μια μοναδικη περιπτωσι βλακος με περικεφαλαια

ΙΔΟΥ ΤΙ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ 
Ο ....ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!!!



       Ο χωρις ...Λογια και ο χωρις ...λογο. Δοξαστε τον!!!

Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς σε αυτό το παραλήρημα;

- Την παραποιημένη φωτογραφία, που εκλαμβάνετε ως πραγματική; 

- Για την μολότοφ της Εσφιγμένου το θέμα έχει κλείσει οριστικά, μετά και την επίσημη αναφορά της Αστυνομίας. Η προπαγάνδα σας δεν πιάνει πλέον, ούτε στους αφελείς!

Σας εύχομαι περαστικά! Και προσέξτε, μην...πνιγείτε στη χολή σας...!Δημήτρης Σωτηρόπουλος

Υ.Γ. Δεν εκπροσωπώ ούτε την Ελλάδα ούτε την Ορθοδοξία, αλλά το ιστολόγιο ΕΛΛΑΣ - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ και μόνον αυτό. Περαστικά σας (ξανά)!



Εμεις νομιζαμε οτι εχουμε μπροστα μας καποιους λογικους και καποιους αξιοπρεπεις ανθρωπους.
Δυστυχως διαψευσθηκαμε. 
Δεν ειναι οι ανθρωποι αυτοι, ουτε σοβαροι, ουτε λογικοι, ουτε αξιοπρεπεις.
Δεν εχουν μεσα τους, ουτε το στοιχειωδες αισθημα της δικαιοσυνης.
Αυτοι δεν εχουν την ικανοτητα να ξεχωριζουν ουτε τα απλα πραγματα. 
Με μια μονοκονδυλια καταδικαζουν Αγωνιστας μοναχους, εστω και με ολα τα παραξενα και τις αστοχιες τους.
Το ρεζουμε ομως ειναι ενα. 
Οτι διεξαγουν ενα συνεχη, εναν πολυετη και ενα αδιαλλειπτο αγωνα, εναντιον ενος ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΟΥ πατριαρχου που αλωνιζει και αλωνει την Ορθοδοξια και ειναι επιτακτικη η αναγκη να γενικευθη η αποδοκιμασια του.





Καποιους σαν τον Σωτηροπουλο γελοιους τυπους εχει για οπαδους του ο Βαρθολομαιος και γι αυτο εκεινος χαιρεται που με τετοιους τυπους αχρωμους και αοσμους ορθοδοξιας, τα σχεδια του θα εκπληρωθουν συντομοτερα απο οτι το υπολογιζει ο ιδιος και οι Σκοτεινανθρωποι που κρυβονται πισω του.





Παραληρημα χαρακτηριζει ο βλαξ ο Σωτηροπουλος την αναλυσι του περιεχομενου της καταθεσης του παρανομου και υποδικου επιμελητου. 
Και ομως αυτος συνεχιζει να το χαρακτηριζει ως ....επισημη αναφορα της αστυνομιας.
Εμας δε, ως προπαγανδιστας και η προπαγανδα μας δεν πιανει πλεον ουτε στους αφελεις!
Μας ευχεται δε περαστικα και να προσεξουμε να μην πνιγουμε στη χολη μας.





Τι ωραια που τα γραφεις, ρε στρουμπουλε στο σωμα και στο μυαλο, Σωτηροπουλε. 
Αξιζεις για υπασπιστης του Τρομοκρατη πατριαρχου σου και ....χαφτας των Κουτσουλιερηδων.
Επαληθευθηκαμε πολυ καλα σε οσα υποπτευθηκαμε.
Οτι οντως αυτοι που υπεγραψαν κατω απο την Ενωτικη Κινησι σου, πρεπει ναναι ή αφελεις ή ομοιοι σου.






Θα θελαμε να ακουσουμε ομως την αποψι του κ. Ανδραλη, σε ολα αυτα, γιατι ειδαμε και την υπογραφη του κατω απο το κειμενο και δεν το πιστεψαμε.
Αυτον τον γελοιο τυπο εχετε για ....ευζωνο σας, κ. Ανδραλη;
Αυτος δεν κανει παρα μονο για να φυτευει ...κολοκυθια, γιατι και ο ιδιος ειναι ενα αδειο κολοκυθι.


Δεν χρειαζεται να πουμε τιποτα περισσοτερο αυτην την στιγμη, γιατι αναχωρουμε παλι για νεο μικρο ταξιδι.




Εμας μας ικανοποιει το γεγονος που ανακοινωνουμε, οτι απο το κατασκοτεινο διαβουλιο του Φαναριου της Κωνσταντινουπολεως, ειχαμε σημερα και μεχρι αυτης της στιγμης, 22 επισκεψεις απο το γραφειο του Αιρεσιαρχου Βαρθολομαιου.
Μας παρακολουθει επι 24ωρου βασεως. 
Κατι τον ανησυχει.
Και αυτο μας ικανοποιει και μας ενθαρρυνει να συνεχισουμε τον αγωνα της ΑΛΗΘΕΙΑΣ απτοητοι και αταλαντευτοι για την υποστηριξι του δικαιου των αδελφων μας, αλλα και ιδιαιτερα για την υπερασπισι της Πιστεως και της Πατρωας Ευσεβειας, που την καταπροδιδουν και την καταβρωμιζουν πολλοι Χοιροι αγριοι, που εισηλασαν μεσα στην Μανδρα της Εκκλησιας και πρεπει να εκδιωχθουν εξ αυτης το ταχυτερον δυνατον.



Σάββατο Ζ΄ εβδομάδος, Μθ 10,37-11,1

 Οδηγίες Χριστού



          του αρχιμανδριτου Αθανασιου Σιαμακη



Πολύ επαναστατικά πράγματα συνιστά εδώ ο Κύριος. Πράγματα αντίθετα και από τη φύση.
Ο γιος, λέει, που αγαπάει τον πατέρα του ή τη μητέρα του παραπάνω από μένα δεν μου είναι άξιος μαθητής. Και ο πατέρας που αγαπάει το γιο του ή την κόρη του παραπάνω από μένα δεν μου είναι άξιος  μαθητής (37).



Μήπως αυτό που ζητάει είναι υπερβολικό ή αφύσικο ή παράλογο ή ανατρεπτικό; Μήπως είναι αντίθετο σε σχέση με όσα  λέει αλλού η Γραφή για την τιμή προς τους γονείς εκ μέρους των παιδιών και την αγάπη των γονέων προς τα παιδιά;
Όχι· διότι αν ο πατέρας ή η μητέρα διεκδικούν την πρώτη αγάπη των παιδιών και αξιώνουν την πειθαρχία και υπακοή τους σε ό,τι τους λένε εκείνοι, αυτό δε που τους λένε δεν είναι σύμφωνο, ως συνήθως, με το θέλημα του Θεού, τότε κάνοντας ο γιος το θέλημα του πατέρα ή της μητέρας, αρνείται το θέλημα του Θεού. Αρνούμενος δε το θέλημα του Θεού, κρίνεται ανάξιος.


Απαντησι σε ΒΟΘΡΟ-ΥΒΡΕΟΛΟΓΟΥΣ

  1.  ΠΟΤΕ ΒΟΘΡΟ-ΫΒΡΕΟΛΟΓΕΙΣ;

    ΟΤΑΝ ΣΤΗΛΙΤΕΥΕΙΣ,

    ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΥ,

     ή ΟΤΑΝ ΨΕΥΔΕΣΑΙ, 

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ;


     ============================

    ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ:
    Αφήστε τις ύβρεις κύριοι και απαντήστε συγκεκριμένα: ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ;

    Ζητάτε αστυνομικές αποδείξεις για τη ρίψη μολότοφ από "μοναχούς". Ορίστε:

    http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2013/08/blog-post_3511.html

    Εμείς κάναμε μια συγκεκριμένη ερώτηση και παραθέσαμε συγκεκριμένες αποδείξεις. 
    Εσείς επιμένετε στο βοθρώδες υβρεολόγιο εναντίον μας.

     -------------------------------------------------


    Ειναι πραγματικη η φωτογραφια, που μας εστειλαν Σωτηροπουλε, ή φωτομονταζ, οπως η μολοτωφ των Εσφιγμενιτων;





    O στρουμπουλος Δημ. Σωτηροπουλος εκ της κακοφημης γεωγραφικης περιοχης Ηλειας καταγομενος, φιλοδοξησε να εκπροσωπηση την ΕΛΛΑΔΑ και την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ και ταυτισε το ιστολογιο του με αυτα τα πελωριων διαστασεων μεγεθη, ο φτωχος!!!
    Και τρεχει και δεν φθανει με το να βγαζει φωτογραφιες στις εκκλησιες και στα μοναστηρια της Πελοποννησου και του Αγιου Ορους και να τις εκτυπωνει σε βιβλια, που οπως φαινεται τα αγοραζουν πολλοι αφελεις και ετσι πλουτιζουν τους ....συγγραφο-φωτογραφεις. 
    Μαλιστα προλογιζουν τα βιβλια του και μητροπολιτες, που αφοβως και αθεοφοβως κοινωνουν και επικοινωνουν και υμνολογουν και μνημονευουν τον Αιρεσιαρχη Βαρθολομαιο, για τον οποιο τρεφει την ιδια με αυτους τιμη και εκτιμησι, αφου πουθενα δεν τον ειδαμε να δειχνει καποια ευαισθησια στα ζητηματα της Ορθοδοξιας και να κακιζει και να στηλιτευει τον νεο Βεκκο της Εκκλησιας Αρχιαιρεσιαρχη και Αρχιτρομοκρατη του Πλανητη Βαρθολομαιο.



    Ο Μεσσηνιας, διακηρυξε και ο πατρωνας του ο Βαρθολομαιος διακηρυττει, οτι η Εκκλησια ειναι διηρρημμενη, αλλα αυτο τον Σωτηροπουλο δεν τον ενοχλει καθολου και θετει μαλιστα και το ονομα και την υπογραφη του Μεσσηνιας μεσα στους προλογους των βιβλιων του. 



    Το ιδιο πραττει και με τον μεγαλοαββα Μωυση τον Αγιορειτη, ο οποιος κουβαλαει επανω του το σηκωτι, δηλαδη το φονικο οργανο καποιου αλλου, που αφου του το ξεριζωσαν οι χασαπηδες γιατροι και ετσι πεθανε ο ανθρωπος - διοτι μεχρι εκεινη την στιγμη ηταν ζωντανος αλλα ασθενης - του το ...μεταφυτευσαν στον μεγαλοαββα Μωυσεα τον προφητη, για να ζηση τον υπολοιπομενον επι της γης βιον του, με ...ποιοτητα ζωης, οπως λενε.
    Αυτο ομως το κακουργημα, τον Σωτηροπουλο δεν τον ενοχλει και δεν τον πειραζει, αρκει που καταφερε να παρη την υπογραφη του διασημου υποκριτου μεγαλοαββα Μωυσεως, για να προλογιση τα βιβλια του.
    Τιποτα απο αυτα δεν ευαισθητοποιησαν τον Ηλειο Σωτηροπουλο και ερχεται τωρα και υπογραφει σαν "Ορθοδοξη", παρακαλω, Ενωτικη Κινησι και παρουσιαζεται σαν ο προεδρος της.


    Μοιαζει με τον αλλο εκεινο, τον Πεντηκοστιανο του εγκολπιου που μας παριστανει τον σουπερ Ορθοδοξο αντιαιρετικο, ενω μεσα του εχει ενα μπουρδουκλωμενο μπασταρδεμα ορθοδοξιας και αναγκαζεται κατα διαστηματα, οσο και αν προσπαθει να καλυφθη με τα ορθοδοξολογηματα του, να αυτοαποκαλυπτεται αφου η ασχημια δεν μπορει παντοτε να κρυπτεται οπως και η λευκη κουρουνα προδιδεται καποτε απο την ....φωνη της. 



    Εξ ονυχος τον λεοντα, λενε οι ανα τους αιωνες φυσιογνωμιστες.
    Απο αλλου ξεκινησαμε για να φθασουμε εκει που θελουμε.
    Σωτηροπουλος λεγεται και αυτος και προσπαθει και αυτος να μας κηρυξει την Ορθοδοξια και την Ελλαδα....
    Πως, λοιπον, να περιμεναμε να δη τα απλα πραγματα με ματια γεματα απο τσιμπλες και να μας τα παρουσιασει;
    Θα μας μπορουσε ισως να μας εφερνε τις μαρτυριες των Κουτσουλιερηδων, της Ανιερης ιερας Κοινοτητας και του δικαστικου επιμελητου.
    Ομως αυτες και οι τρεις μαρτυριες ειναι λιμφατικες και αστηρικτες, αυθαιρετες και μεροληπτικες.
    Επομενως απορριπτεες, απο πασης αποψεως.



    Επιμενει ομως να μας λεει οτι μας εφερε, ατρανταχατα αποδεικτικα στοιχεια, οτι οι εγκλειστοι πατερες της μονης πεταξαν μολοτωφ.
    Και εμεις οι χοντροκεφαλοι της Αποτειχισεως, επιμενουμε να μην τα κατανοουμε και να μην τα καταλαβαινουμε.
    Και ποια ηταν αυτα;
    Μηπως καποιο αστυνομικο πορισμα; 
    Μηπως εστω, καποιες καταθεσεις αστυνομικων; 
    Μηπως παραπεμπτικο εγγραφο καποιου εισαγγελεα, οτι χρησιμοποιησαν οι εσφιγμενιτες τρομοκρατικα μεσα (μολοτωφ) και παραπεμπονται σε δικη ως τρομοκρατες, ή διαταχθηκε η εκκενωσι του κτιριου απο τους τρομοκρατες μοναχους, αφου ερριξαν μολοτωφ;
    Ο καθενας που πεταει μολοτωφ, θεωρειται οπωσδηποτε ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ.
    Ετσι δεν λεει η νομοθεσια;
    Τιποτα, μα τιποτα δεν υπαρχει απο ολα αυτα.
    Και τι αποδεικτικα στοιχεια μας εφερε ο αξιοθρηνητος ιστολογος της .....Ορθοδοξιας και της .....Ελλαδος;
    Ω τλημων Ορθοδοξια, ω τλημων Ελλαδα!!!



    Επιμενει να μας λεει και να μας τονιζει για τις  καταθεσεις, του δικαστικου επιμελητη.
    Και εμεις οφειλουμε να δωσουμε σε αυτο λιγο βαρυτητα.
    Ας το δουμε, λοιπον.



    Ο δικαστικος επιμελητης, ειχε το θρασος και την αναιδεια, να φερη μπουλτοζακι και να ωρμηση στην πορτα του ετοιμορροπου κτιριου, μαζι με τρεις μαρτυρες.
    Και τι λεει ο υποδικος επιμελητης που θα επρεπε και μονο γι αυτο να συλληφθη επ' αυτοφορω και να σταλη στο εδωλιο, ως κατηγορουμενος;
    Ο,τι εκεινος, και οι εκεινου, (μεταξυ των οποιων και ενας Αλβανος), κατεθεσαν ως ημερησια συμβαντα.
    Δηλαδη αυτο το κειμενο ειναι η εκθεσις των καταθεσεων του επιμελητου και των φιλων του.
    Και τιποτα μα τιποτα περισσοτερο.
    Δεν ειναι ενα κατηγορητηριο του αστυνομικου τμηματος, αλλα μια απλη βεβαιωσι των καταθεσεων των ανωτερω.
    Δηλαδη, επαναλαμβανουμε, οσα κατεθεσε ο παρανομος δικαστικος επιμελητης με την παρεα του.


    Και ιδου, καποια αναλυτικοτερα στοιχεια:
    Στις καταθεσεις τους δεν λενε τιποτα απολυτως για το μπουλτοζακι. 
    Γιατι αραγε; 
    Στο μπουλτοζακι δεν στηριχθηκαν ολοι για να γινη η δουλεια;
    Για να διαλυση την πορτα του κτιριου και να εισβαλουν μεσα οι ...νομιμοι εισβολεις;
    Γιατι, λοιπον, ουτε καν το αναφερει;
    Και εσυ Σωτηροπουλε, πανεξυπνε και τετραπερατε, γιατι αυτο δεν το εντοπιζεις;
    Γιατι δεν εκπληττεσαι, με την πονηρια τους;
    Δεν σε κανει καμμια απολυτως εντυπωσι;
    Τοση ειναι η τυφλα σου και η γκαβομαρα σου;
    Αναφερουν ακομα οι καταθετες, οτι κατα την προσπαθεια του δικαστικου επιμελητη να παραβιαση την πορτα (παλι δεν μας λεει πως, με τα χερια; με κατσαβιδια; με βαριοπουλες;), "του ενος εκ των δυο κτιριων με συνδρομη ανωτερω ΠΑΘΟΝΤΑ ενεργουντα ως μαρτυρα και ΠΑΘΟΝΤΩΝ ενεργουντων ως υπαλληλων προσληφθεντων υπο του πρωτου δεχθηκαν επιθεσι....με δυο αυτοσχεδιους εκρηκτικους μηχανισμους (βομβες μολοτωφ)".



    Ολοι οι ανωτερω συνενοχοι, ειναι οι ΠΑΘΟΝΤΕΣ, μας λενε.
    Παθοντες, απο τι;
    Τι επαθαν;
    Επεσαν επανω τους οι εκρηκτικες μολοτωφ;
    Δηλαδη τα στουπια με το πετρελαιο;
    Και πως δεν επαθαν εγκαυματα πρωτου βαθμου αφου ετσι γινεται παντοτε απο τις μολοτωφ;
    Αυτες οι μολοτωφ εκαναν εξαιρεσι και δεν ...επαθαν τιποτα οι ...παθοντες;
    Αληθεια σε ποιους μιλανε;
    Σε ανεγκεφαλους;
    Και γιατι την λεξι μολοτωφ την θετουν εντος εισαγωγικων;
    Ηταν μολοτωφ ή δεν ηταν μολοτωφ;
    Αν ηταν βομβες μολοτωφ γιατι δεν βγαζουν τις λεξεις εξω απο τα εισαγωγικα;
    Και τα βρεγμενα με πετρελαιο στουπια ειναι αυτοσχεδιοι εκρηκτικοι μηχανισμοι;
    Οι ....εκρηκτικοι μηχανισμοι δεν.... ΕΚΡΗΓΝΥΝΤΑΙ;
    Δεν θαπρεπε να εκρηγνυνται για να αποκαλουνται .....εκρηκτικοι μηχανισμοι;
    Και αυτος ο ...εκρηκτικος μηχανισμος γιατι ΑΜΕΣΩΣ εσβησε;
    Δεν επρεπε να εκραγη;
    Ρε, δικολαβοι, ρε απατεωνες, γιατι δεν λετε ολοκληρη την αληθεια;
    Γιατι μασατε τα ψεμματα σας για να μας πεισετε οτι πατε να βγαλετε την αληθεια;
    Και δεν ντρεπεστε, ρε λαμογια του κερατα;
    Εκρηκτικοι μηχανισμοι, λοιπον, τα στουπια;
    Ου να χαθητε, βρωμοψευτες.



    Και πιο κατω οι ....ΠΑΘΟΝΤΕΣ καταθετουν: 
    "Οι ΠΑΘΟΝΤΕΣ δεχθηκαν επιθεσι".
    Δεν δεχθηκαν επιθεσι οι εγκλειστοι πολιορκουμενοι μοναχοι, οπως το ειδε ολοκληρος ο πλανητης, που παρολιγο να γκρεμοτσακιστουν μαζι με το ετοιμορροπο κτιριο τους απο την ΜΠΟΥΛΤΟΖΑ του επιμελητη, αλλα ....ΔΕΧΘΗΚΑΝ ΕΠΙΘΕΣΙ οι παθοντες επιμελητες και ο Αλβανος!!!!
    Αληθεια, αυτοι ή πανε να μας τρελλανουν, ή ειναι βεβαιο οτι ζουν στην χωρα των τρελλων και ξεφωνουν τις τρελλες τους;
    Ομως, αυτος που εχει μυαλο και στα νυχια των ποδιων του, ο ιστολογος του ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Σωτηροπουλος, επιμενει οτι εχει ατρανταχτα αποδεικτικα στοιχεια, που εμεις δεν τα βλεπουμε.
    Ναι, ειναι αληθεια οτι αυτα εμεις δεν τα βλεπουμε, αλλα βλεπουμε ΔΥΣΤΥΧΩΣ και ΕΥΤΥΧΩΣ, μια οργανωμενη επιχειρησι ψευδους και ψευδολογων, ρασοφορων και μη.

    Ρε Σωτηροπουλε, αντε να κρυφτης κατω απο τα ρασα των δεσποταδων και των καλογηρων της ανομιας και της παρανομιας.
    Εμεις δεν προσκυναμε τον καθε ρασοφορο.
    Εμεις προσεχουμε, μεσα απο το φως της Γραφης και των Πατερων αλλα και του φωτος της ημερας και οχι του σκοτους, να λεμε την αληθεια και μονο την αληθεια και να την παρουσιαζουμε καθαρη, ισια και σταρατη, γιατι η ευθυνη μας ειναι μεγαλη και εναντι του Θεου και εναντι των ανθρωπων.



    Τωρα εσυ τι ρολο παιζεις και ποιοι κρυπτονται πισω σου, εσυ και ο Θεος το ξερει και Σωτηροπουλε, "Θεος ου μυκτηριζεται".




Παρασκευή, 9 Αυγούστου 2013

Οι Αποτειχισμενοι Εσφιγμενιτες Πατερες συνεχιζουν απτοητοι τον αγωνα κατα του Νεου Βεκκου της Ορθοδοξιας.

Φωνη Αγωνιστου Μοναχου μεσα  απο το πολιορκουμενο με μπουλτοζες και αφηνιασμενους καλογηρους ΚΟΝΑΚΙ των Καρυων, απο τους Αιρετικους Αγιορειτες Ψευτοπατερες της Ανιερης Κοινοτητας "τσανακογλυφτες" του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου και με την βοηθεια της Αντιχριστης Εξουσιας των Προσκυνημενων Πολιτικων Δολοφονων του Γενους των Ελληνων.


Και μια απαντησι σε καποιον δημοσιοκαφρο τω ονοματι 
Σταυρος Τζημας


Πως ισχυριζεσθε κυριε δημοσιοκαφρε, οτι οι μοναχοι της Εσφιγμενου κρατουσαν μολοτωφ;
Αυτο ειναι ενα μεγαλο ψεμμα.
Καμμια δημοσια αρχη δεν εβγαλε κανενα τετοιο πορισμα, αλλα τετοιο πορισμα εβγαλαν οι Ψευτοεσφιγμενιτες και το διεδωσαν και το παιρνουν οποιοι επιπολαιοι ψευδολογοι και το αναπαραγουν.


Το μπουλτοζακι κυριε που πηρε αυθαιρετα και ετσιθελικα ο επιμελητης και δεν τον συνελαβε η αστυνομια να τον παη αυτοφωρο, γι αυτο γιατι δεν μιλατε οτι ειναι ενα κακο προηγουμενο για το μελλον για μας και τα σπιτια μας;
Μπορει ο καθε επιμελητης να παιρνη ενα μπουλτοζακι και να εισβαλη;
Και γιατι γι αυτο δεν μιλατε;
Κυριε δημοσιοκαφρε να μην εισαι δημοσιοκαφρος αλλα δημοσιογραφος να γραφεις την αληθεια και μονο την αληθεια και αν δεν την γνωριζεις να σιωπας.

Πέμπτη, 8 Αυγούστου 2013

Ο Ομολογητης πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας συμπαρισταται στους Εσφιγμενιτες με Πατερικες μαρτυριες.

Μικρή συμβολή στον αγώνα των διωκομένων Εσφιγμενιτών Πατέρων, π. Ευθύμιου Τρικαμηνά




   ξ αἰτίας τῆς νέας προσπαθείας ἐκδιώξεως των Ἐσφιγμενιτῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων, θέλω νά καταθέσω ὡς ἐλάχιστο δεῖγμα συμπαραστάσεως καί συμβολῆς εἰς τόν ἀγῶνα των ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τήν διδασκαλία τοῦ ὁσίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, ἡ ὁποία νομίζω εἰς τήν παροῦσα φάσι τῆς αἱρέσεως εἶναι πολύ ἐπίκαιρος.
 
 
 
Ὑπάρχει ἡ ἀντίληψις ὅτι ὅταν μᾶς ἐκδιώκουν ἀπό ἕνα μέρος οἱ ἐχθροί τῆς πίστεως, πρέπει νά φεύγωμε καί νά πηγαίνωμε σέ ἄλλο. Ἐδῶ προσάγεται ὡς στήριγμα αὐτῆς τῆς θέσεως ἡ διδασκαλία τοῦ Εὐαγγελίου (Ματθ. 10,23) στήν ὁποία ὁ Κύριος διδάσκει τούς Ἀποστόλους, προκειμένου νά τούς ἀποστείλη νά κηρύξουν τά ἑξῆς: «ὅταν δέ διώκουσιν ὑμᾶς ἐν τῇ πόλει ταύτῃ φεύγετε εἰς τήν ἄλλην».
 
 
 
 
Αὐτό ὅμως προφανῶς ἰσχύει ὅταν ἐμεῖς πηγαίνουμε νά κηρύξωμε κάπου καί δέν μᾶς δέχονται. Δι’ αὐτό εἰς αὐτήν τήν περίπτωσι ὁ Κύριος ἐδίδαξε τούς Ἀποστόλους ὅτι: «καί ὅς ἄν μή δέξηται ὑμᾶς μηδέ ἀκούση τούς λόγους ὑμῶν, ἐξερχόμενοι ἔξω τῆς οἰκίας ἤ τῆς πόλεως ἐκείνης ἐκτινάξατε τόν κονιορτόν τῶν ποδῶν ὑμῶν» (Ματθ. 10,14).
 
 
 
 
Εἰς τήν περίπτωσι πάλι προσωπικῶν συμφερόντων ἤ διενέξεων μέ κάποιον πάλι ὁ Κύριος ἐδίδαξε νά ὑποχωροῦμε καί νά μήν διεκδικοῦμε τό δίκηο μας καί τά ὑπάρχοντά μας. Ἀναφέρει χαρακτηριστικά εἰς τήν ἐπί τοῦ ὄρους ὁμιλία τά ἑξῆς: «καί τῷ θέλοντί σοι κριθῆναι καί τόν χιτῶνα σου λαβεῖν, ἄφες αὐτῷ καί τό ἱμάτιον» (Ματθ. 5,40).
 
 
 
 
Αὐτά ὅλα δέν ἔχουν σχέσι μέ ἐκκλησιαστικές ὑποθέσεις καί μάλιστα μέ τά θέματα τῆς πίστεως. Εἰς αὐτήν τήν περίπτωσι πρέπει νά εἴμεθα ἀνυποχώρητοι, ὄχι μόνον εἰς τήν πίστι, ἀλλά καί εἰς τό νά κρατοῦμε τούς ναούς καί τά μυστήρια σάν πύργους καί ὀχυρά καί νά μήν τά παραδίδωμε στούς αἱρετικούς, οἱ ὁποῖοι θά τά βεβηλώσουν.
 
 
 
 
Αὐτήν ἀκριβῶς τήν διδασκαλία κάνει ἀπό τήν ἐξορία ὁ ὅσιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης εἰς τούς μοναχούς του. Ὑπάρχει μία θαυμάσια ἐπιστολή του ἡ ὁποία δυστυχῶς δέν ἔχει συμπεριληφθεῖ στήν Πατρολογία τοῦ Migne καί στήν ὁποία ὁ ὅσιος μεταξύ ἄλλων παραινεῖ τους μοναχούς νά μήν ὑποχωρήσουν εἰς τό ἐλάχιστο εἰς τόν ἀγῶνα ἐναντίον τῆς αἱρέσεως. Ἀναφέρεται εἰς αὐτούς πού ὑποχώρησαν καί ἐπρόδωσαν καί εἰς αὐτούς πού στέκονται ἀμετακίνητοι στόν ἀγῶνα, ἔστω καί ἄν ἐξ ἀρχῆς εἶχαν κάνει κάποιες ὑποχωρήσεις. Διδάσκει ὅτι τό ἔπαθλον εἶναι ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν καί οἱ θεαταί τῶν ἀγώνων των οἱ ἄγγελοι καί οἱ προηγησάμενοι Ἅγιοι καί Ὁμολογητές.
 
 
 
 
Εἰς τήν περίπτωσιν τῆς ἐπιδρομῆς τῶν αἱρετικῶν εἰς τήν μονήν πρός βιαίαν κατάληψιν ὁ ὅσιος διδάσκει ἀκριβῶς τά ἑξῆς: «Εἰ ἐφιστῶσιν ὑμῖν εἰκονομάχοι, θύραν ἀφ᾿ ἑαυτῶν μή ἀνοίξητε· ἄν δέ ληστρικῶς κατά τό σύνηθες αὐτοῖς ποιήσωσιν, ἀθῷοι ὑμεῖς. Μή ὑποχωρήσητε, ἀλλ᾿ ἔτι μένετε ἕως διωγμοῦ ἤ ἐπάρσεως· ὁ ἀφανισμός ἐπί κεφαλάς αὐτῶν. ὑμεῖς δέ τοῦ ναοῦ μή ἀποστῆτε καί ψάλλειν καί λειτουργεῖν· οὐκ οἶδα εἰ μή κοινώσωσι τόν ναόν διά τῆς οἰκείας μυσαρίας, ἤγουν λειτουργίας» (Φατ. 177, 299,40).
 
 
 
 
Εἰς τό θαυμάσιο αὐτό κείμενο, προκειμένου νά τό μεταφέρωμε εἰς τήν σημερινή ἐποχή τῆς αἱρέσεως πρέπει νά ἀλλάξωμε μία μόνη λέξι, ὥστε νά ἀντικαταστήσωμε τούς τότε εἰκονομάχους μέ τούς σημερινούς Οἰκουμενιστές, οἱ ὁποῖοι σημειωτέον εἶναι ὡς αἱρετικοί πολύ χειρότεροι ἀπό τούς τότε εἰκονομάχους. Οἱ τότε εἰκονομάχοι εἶχαν μία μόνο πλάνη καί αἵρεσι, ἐνῶ οἱ σημερινοί Οἰκουμενιστές ἔχουν πολλές ἤ καί ὅλες μέ τελικό τους, μάλιστα, σκοπό τήν ἑτοιμασία τῆς ὁδοῦ τοῦ Ἀντιχρίστου. Ἄν λοιπόν οἱ Ἐσφιγμενίτες Ἁγιορεῖτες Πατέρες ἀντικαταστήσουν αὐτή τήν λέξι στό κείμενο, ἔχουν ἀμέσως ἀνάγλυφη καί διαχρονική τήν διδασκαλία τοῦ ὁσίου γιά τό τί πρέπει νά πράξουν σέ ἀνάλογη ἐπιδρομή τῶν Οἰκουμενιστῶν εἰς τήν μονή των.
 
 
 
 
Εἰς τό κείμενο αὐτό φαίνεται καθαρά καί ἡ διαχρονική τακτική τῶν αἱρετικῶν, ἡ ὁποία εἶναι ἡ ληστρική ἐπιδρομή πού γίνεται ὡς ἐπί τό πλεῖστον μέ τήν βοήθεια τῆς πολιτικῆς ἐξουσίας.
 
 
 
Φαίνεται ἀκόμη ὅτι ἡ βεβήλωσις τοῦ ναοῦ γίνεται ὅταν λειτουργήσουν μέσα εἰς αὐτόν οἱ αἱρετικοί. Τήν λειτουργία των τήν ὀνομάζει ὁ ὅσιος «μυσαρία» δηλαδή ἀκαθαρσία – βδελυγμία. Εἰς τήν περίπτωσι αὐτή πού θά βεβηλωθῆ κατ’ αὐτόν τόν τρόπο ὁ ναός, ὁ ὅσιος διδάσκει ὅτι οἱ μοναχοί πρέπει νά φύγουν ἀπό αὐτόν, διότι ἔχει γίνει κοινός οἶκος.
 
 
 
 
Θά πρέπει, προκειμένου ν’ ἀποτυπώσωμε τήν ὅλη κατάστασι εἰς τό Ἅγ. Ὄρος μέ βάσι τήν διδασκαλία τοῦ ὁσίου, νά ἀναφέρωμε καί κάτι ἀκόμη. Ὁ ὅσιος, ἐνῶ ὅπως εἴδαμε διδάσκει νά μήν παραδίδωμε τά μοναστήρια καί τούς ναούς στούς αἱρετικούς, εἶναι δριμύτατος καί αὐστηρότατος συγχρόνως, σέ ὅσους ἡγουμένους καί μοναχούς τά κρατοῦν μέ συμβιβασμό εἰς τήν πίστι. Δηλαδή προκειμένου νά κρατήσουν τίς θέσεις των καί τίς μονές των κάνουν συμβιβασμό εἰς τήν πίστι διά τῆς ἀναγνωρίσεως τῶν αἱρετικῶν, τῆς μνημονεύσεώς των κλπ. Εἰς αὐτήν τήν περίπτωσι ὁ ὅσιος προτιμᾶ τόν διωγμό τῶν μοναχῶν καί ὄχι τήν κατοχή τοῦ μοναστηριοῦ μέ συμβιβασμό καί προδοσία εἰς τά τῆς πίστεως.
 
 
 
 
Εἶναι πολλές οἱ ἐπιστολές στίς ὁποῖες ὁ ὅσιος διδάσκει τούς μοναχούς αὐτή τήν ὀρθόδοξο ἀντιμετώπισι. Θά ἀναφέρωμε κάποια χαρακτηριστικά τμήματα. Κατ’ ἀρχάς ἐπαινεῖ τόν ἡγούμενο Ἀντώνιο τῆς μονῆς τοῦ Αὐλητοῦ, διότι ἕνεκα τῆς πίστεως ἐδιώχθη ἀπό τή μονή του: «Ἐνέγκωμεν δή οὖν, πάτερ τίμιε, τήν παρά τῶν ἐχθρῶν κάκωσιν, ἧς τό ἀνταπόδομα ζωή αἰώνιος καί ἡ μετά μαρτύρων ἀγαλλίασις. ἐπαινετός εἶ, ἄνθρωπε τοῦ θεοῦ, ὅτι ἐκ πάντων μικροῦ δεῖν τῶν ἐν ἄστει καί πρό τοῦ ἄστεως ἡγουμένων σύ μόνος ἐξῆλθες προκινδυνεύων τῆς εὐσεβείας, φῶς τῶν ἐν σκότει γινόμενος, ἔλεγχος τῶν ἀσεβούντων ὁμοταγῶν. Τί τό κέρδος μικραῖς ἡμέραις ἀντέχεσθαι μοναστηρίου, δόξης, εὐπαθείας τῆς προσκαίρου καί μετά αἱρετικῶν ἀπενεχθῆναι εἰς αἰσχύνην αἰωνίαν; ὅσον δέ ἀγαθόν καί μακάριον βραχύ τι κοπιάσαι καί πάντων ἀποστῆναι τῶν οἰκείων ἤ τάχα καί τό σῶμα προΐεσθαι καί εὑρεῖν θεόν εὐμενῆ καί τήν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν». (Φατ. 201,324,8).
 
 
 
 
Εἰς τόν ἡγούμενο Βασίλειο συμβουλεύει ἐπίσης νά ἀφήση τήν ἡγουμενία καί τό μοναστήρι καί νά συνταχθῆ δι’ αὐτοῦ τοῦ τρόπου μέ τούς δεδιωγμένους πατέρας στούς ὁποίους μέ τήν στάσι του εἰς τόν συμβιβασμό ἔγινε σκάνδαλο: «Βραχύ τι παρεμυθήθη τό περί ὑμᾶς τούς τιμιωτάτους λυπηρόν τῆς ψυχῆς ἡμῶν, εἴ γε ὡς γεγράφατε ἔχει καί ὑποχωρεῖτε τῆς ἡγουμενικῆς διακρατήσεως˙ οὐδεμία γάρ κοινωνία, ὦ φιλότης, δεδιωγμένοις καί ἀδιώκτοις (καί οὐ μόνον ἀδιώκτοις, ἀλλά καί ὑποτελοῦσι τοῖς διώκταις, καθηγεμονιώντων ὧνπερ ἐξουσιάζουσι μοναστηρίων), εἰ μή ἄρα τις κοινωνία ὡμολόγηται φωτί πρός σκότος. ἀλλ’ οὐκ ἐνδέχεται, ὡς ὁ ἱερός λόγος ἀπεφήνατο˙ τό γάρ ἕως τοῦ παρόντος ἐπιδοῦναι ἑαυτούς ἐν τοῖς ἁλοῦσι δι’ ὑποπτώσεως ἰατρικῆς κατά τόνδε τόν τρόπον γέγονε, τῷ λαβεῖν ἡμᾶς ἐγγύας μήτε λόγῳ μήτε ἔργῳ καθ’ οἱονδήποτε τρόπον ὑπαχθῆναι πάλιν τοῖς ἑτεροδόξοις˙ καί οἷον ἐν μεταιχμίῳ ἑστᾶσι κρατήσεως καί οὐ κρατήσεως τῶν μονῶν καί, τό ὅλον εἰπεῖν, ὡς νόμιμον γενέσθαι τήν ὁμολογίαν διά τῆς τῶν ἐναντίον ὑφελκύσεως καί τῶν ἐνισταμένων ἀντιπράξεως. ἐπάν δέ καιρός ἦκε τοῦ ζητουμένου, καί τό ὁμολογηθέν οὐκ ἐξηνύσθη ἐνώπιον θεοῦ καί ἀνθρώπων πρός ἀκριβεστέραν τῆς προτέρας ὑποπτώσεως ἐξίασιν. ἀλλά πάλιν ἀπαγωγή καί πάλιν ὑπόπτωσις ἔν τε λόγοις καί ἔργοις. ὡς αὐτά τά πράγματα μαρτυρεῖ κἄκ τῶν εἰδότων ἀκηκόαμεν, καί πάλιν καθηγεμόνες ἀπαρασάλευτοι διά τῆς ἄρτι ὑπό τοῦ κράτους ὑποδοχῆς καί ἀποστολῆς. ὁ λόγος δέ ἐπί πάντων τῶν οὕτως πεπραχότων καί γελοῖόν ἐστιν ἄρτι τό ἐπιτιμᾶν, μᾶλλον δέ φρενοβλάβεια τῶν ἐπιτιμώντων καί σκινδαλμός τῶν εὐσεβούντων, σύγχυσίς τε καί ἀβλεψία ἐπί τῇ Χριστοῦ ὁμολογίᾳ. δεῖν τοῦ ἀποστόλου ἀκοῦσαι, λέγοντος στέλλεσθαι ὑμᾶς ἀπό παντός ἀδελφοῦ, ἀτάκτως περιπατοῦντος καί μή κατά τήν παράδοσιν, ἥν παρέλαβον παρ’ ἡμῶν. μᾶλλον δέ αὐτοῦ τοῦ θεοῦ, διά τοῦ προφήτου βοῶντος˙ ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καί ἀφορίσθητε καί ἀκαθάρτου μή ἅπτεσθε˙ κἀγώ εἰσδέξομαι ὑμᾶς, τούς οὕτω διαστελλομένους δηλονότι καί μή συγχέοντας τήν Χριστοῦ ὁμολογίαν. Τί γάρ φήσουσιν, ὦ τιμιώτατε, ὅ τε τῶν Κωμῶν ἡγούμενος καί ὁ τοῦ Γουλαίου σύν τοῖς ὁμοίως ἄρτι διωχθεῖσιν ἐν τῇ ἐνστάσει, εἴπερ ὁρῶσιν ὑμᾶς, τούς προδοσίᾳ τῆς ἀληθείας κατέχοντας τά μοναστήρια, καί ἡμᾶς ὑμῖν συναπαγομένους; τί δέ οἱ ἐν τοῖς ὅρεσι τληπαθοῦντες κατά τό τοῦ διωγμοῦ στενοχωρητικόν; οὐ στενάξουσιν; οὐκ οἰμώξουσιν; οὐχ ἡγήσονται παιδιάν τήν ὁμολογίαν τοῦ Χριστοῦ; τί δέ οἱ ἡγουμενεύσαντες τῶν μοναστηρίων ἀπ’ ἀρχῆς καί διά Χριστόν δεδιωγμένοι σύν ἡμῖν; οὐ κατασφραγίσονται, ὡς παιγνιῶδές τι πασχόντων ἡμῶν; μή πλανᾶσθε, φησίν ὁ ἀπόστολος, θεός οὐ μυκτηρίζεται˙ ἡ ὁμολογία Χριστοῦ οὐ κεκοίνωται, κἄν τινες οἴωνται ἄλλως φρονεῖν καί λέγειν. Ὥστε, εἰ βούλει, ἀδελφέ ἠγαπημένε, μεθ’ ἡμῶν τῶν ταπεινῶν τετάχθαι, ὑποχώρησον τῆς κατοχῆς τοῦ μοναστηρίου, καθώς καί ὑπέσχου˙ τοῦτο γάρ καί παρακαλοῦμεν, εἰς τοῦτο καί προσευχόμεθα. ἵνα, ὡς τό ἐντός, οὕτως τό ἐκτός ὀρθόδοξος ὑπάρχῃς, τήν τιμίαν σου ψυχήν σῴζων, ἧς οὐδέν ἀντάξιον τῶν ὁρωμένων». (Φατ. 495,729,2).
 
 
 
Εἰς τήν ἐπιστολή αὐτή τοῦ ὁσίου φαίνεται καθαρά ὅτι ὁ ἡγούμενος αὐτός ἤθελε νά παραστήση, ἐπί παραδείγματι, τόν Ὀρθόδοξο καί ἀντιοικουμενιστή, σύμφωνα μέ τήν αἵρεσι τῶν ἡμερῶν μας, δηλαδή καί νά παραμείνη ὡς ἡγούμενος στό μοναστήρι καί νά εἶναι Ὀρθόδοξος.
 
 
 
 
Εἰς ἐπιστολή του ἐπίσης πρός μοναχούς, ὁ ὅσιος ἐλεεινολογεῖ μέ τόν πλέον παραστατικό τρόπο τήν στάσι πολλῶν ἡγουμένων τῆς ἐποχῆς του, οἱ ὁποῖοι κατά τό δή λεγόμενο τά βρῆκαν μέ τήν ἐξουσία καί συμβιβάστηκαν, προκειμένου νά κρατήσουν τά μοναστήρια καί τήν ἐξουσία: «Ἐν τῷ καιρῷ τούτῳ ἐν ᾧ ὁ Χριστός διώκεται διά τῆς εἰκόνος αὐτοῦ, οὐ μόνον εἰ βαθμῷ τις καί γνώσει προέχων ἐστίν, ὀφείλει διαγωνίζεσθαι, λαλῶν καί διδάσκων τόν τῆς ὀρθοδοξίας λόγον, ἀλλά γάρ καί εἰ μαθητοῦ τάξιν ἐπέχων εἴη, χρεωστεῖ παῤῥησιάζεσθαι τήν ἀλήθειαν, καί ἐλευθεροστομεῖν. Οὐκ ἐμός ὁ λόγος τοῦ ἁμαρτωλοῦ, ἀλλά τοῦ θείου Χρυστοστόμου, ἐπί καί ἄλλων πατέρων. Τό δέ τούς κυρίους τούς ἡγουμένους κρατηθέντας ὑπό τοῦ βασιλέως, μή τά προειρημένα πράξαι, καίπερ ὄντας καί ἐν βαθμῷ καί γνώσει παρά πάντας τούς καθηγουμένους τῆς γῆς ταύτης, τοὐναντίον δέ μᾶλλον σιωπῆσαι. Καί οὐ τοῦτο μόνον, καίπερ ὄν δεινόν, ἀλλά καί χειρόγραφον ποιῆσαι, μήτε εἰς ἀλλήλους συνέρχεσθαι, μήτε διδάσκειν, τοῦτό ἐστι προδοσία τῆς ἀληθείας, καί ἄρνησις τῆς προστασίας, καί κατάλυσις τῶν ὑποτακτικῶν, ἐπεί καί τῶν ὁμοταγῶν. Οἱ ἀπόστολοι παραγγελθέντες ὑπό τῶν Ἰουδαίων μή διδάσκειν ἐπί τῷ ὀνόματι τοῦ Χριστοῦ τάδε φησίν∙ ὑμεῖς κρίνατε, εἰ δίκαιόν ἐστιν ὑμῶν ἀκούειν ἤ τοῦ θεοῦ ἡμῶν, καί πάλιν, πειθαρχεῖν δεῖ θεῷ μᾶλλον ἤ ἀνθρώποις. Τοιαῦτα καί παρόμοια ἐχρῆν λαλῆσαι αὐτούς ἵνα ἐδοξάσθη ὁ θεός δι’ αὐτῶν, ἵνα ᾠκοδόμησαν τούς ὀρθοδόξους, ἵνα ἐστήριξαν τά μοναστήρια, ἵνα ἐνεδυνάμωσαν τούς πάσχοντας ἐν ἐξορίαις. Ἀλλά τί ὅτι προτιμώμεθα μᾶλλον Θεοῦ τά μοναστήρια, καί τῆς ὑπέρ τοῦ ἀγαθοῦ κακοπαθείας τήν ἐντεῦθεν εὐπάθειαν; ποῦ ἐστι τό, ἐλάλουν ἐναντίον βασιλέων, καί οὐκ ᾐσχυνόμην; ποῦ ἐστι τό, ἰδού τά χείλη μου οὐ μή κωλύσω· Κύριε, σύ ἔγνως; ποῦ ἐστι τό κλέος καί ἡ ἰσχύς τοῦ καθ' ἡμᾶς τάγματος; πῶς Σάβας καί Θεοδόσιος οἱ μακάριοι, τό τηνικαῦτα Ἀναστασίου τοῦ βασιλέως δυσσεβεῖν ἑλομένου, διέστησαν θερμῶς προμαχοῦντες τῆς πίστεως· τοῦτο μέν, μεθ' ὧν ἀνεθεμάτισαν τούς κακοδόξους ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ, τοῦτο δέ, ἐν οἷς ἐπέστειλαν τῷ βασιλεῖ, διαμαρτυρόμενοι θάνατον ἑλέσθαι, ἤ τι μετακινῆσαι τῶν καθεστώτων; Καί λέγουσιν, ὥς φασιν, οἱ κύριοι ἡγούμενοι∙, ἡμεῖς τίνες ἐσμέν; πρῶτον χριστιανοί, οἵ ὀφείλουσιν ἄρτι λαλεῖν πάντως, ἔπειτα μονάζοντες, οἱ μηδέ τό τυχόν ὑφαρπαζόμενοι ὡς ἄδετοι τῷ κόσμῳ καί ἀκράτητοι, ἔπειτα ἡγούμενοι, οἱ καί τά τῶν ἄλλων προσκόμματα ἐκβάλλοντες καί ἐν μηδενί προσκοπήν διδόναι χρεωστοῦντες, ἵνα μή, φησί, μωμηθῇ ἡ διακονία, οἵαν δέ προσκοπήν καί μώμησιν, μᾶλλον δέν συγκατάβασιν, διά τοῦ ἰδιοχείρου αὐτῶν δέδωκαν, τί χρή καί λέγειν; εἰ γάρ ἡ σιωπή μέρος συγκαταθέσεως, τό καί ἐγγράφως αὐτήν κυρῶσαι ἐπί τῆς ὅλης ἐκκλησίας πόσον τό χαλεπόν; »(Φατ. 149,265,2).
 
 
 
Τελικῶς, ἀναφέρει ὁ ὅσιος ὅτι προκειμένου οἱ ἡγούμενοι αὐτοί νά φανοῦν ὡς Ὀρθόδοξοι ἐμνημόνευον μυστικά τόν ἅγ. Νικηφόρο τόν Ὁμολογητή, ὁ ὁποῖος εἶχε ἐξορισθῆ. Αὐτό πάλι τό κατηγορεῖ ὁ ὅσιος διότι δέν ἀποδέχεται τήν μυστική ὁμολογία τῆς πίστεως, ἀλλά τήν φανερή καί μάλιστα αὐτή πού στοιχίζει: «Καί λέγετε ὅτι, κρυπτῶς ἱερουργῶν Νικηφόρον ἀναφέρει; τό λάθρα καί πάντες οἱ πατρίκιοι, ἵνα τούς ἄλλους ἐάσω, ὀρθοδοξοῦσιν. ἀλλά τί λέγει ὁ Χριστός; εἴ τις ὁμολογήσει ἐν ἐμοί ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγώ αὐτόν ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς. ὥσπερ καί τό ἐναντίον ἐπί τῆς ἀρνήσεως· κἄν μόνον τό μή συνέρχεσθαι εἰς ἀλλήλους ἐποίησαν τό χειρόγραφον, τό αὐτό ἐστίν. Πῶς γάρ φυλάξουσιν ὃ φησιν ὁ Χριστός, τόν ἐρχόμενον πρός με οὐ μή ἐκβάλλω ἔξω; ἔρχεταί τις διερωτῶν, ζητῶν μαθεῖν τήν ἀλήθειαν, εἴτε ἡγούμενος εἴτε τις ἄλλος· τί ἀποκριθήσεται ὁ ἡγούμενος; δῆλον ὅτι, παραγγελίαν ἔλαβον μή λαλεῖν. Εἴθε οὕτω μόνον· ἀλλά, μηδέ εἰσδέξασθαί σε εἰς τό μοναστήριον καί συναλισθῆναι. ὁ Χριστός λέγει, δέξαι καί δίδαξον· ἐάν γάρ ὑποστείλῃ, φησίν, οὐκ εὐδοκεῖ ἡ ψυχή μου ἐν αὐτῷ. ἐγγράφως οὖν ἐποίησαν ἵνα τῷ βασιλεῖ πειθαρχοῦσιν ἀπεναντίας τοῦ Χριστοῦ». Ἐδῶ φυσικά διδάσκει, πέραν τῶν ἄλλων, ὁ ὅσιος ὅτι καί ἡ σιωπή εἰς τά θέματα τῆς πίστεως εἶναι συμβιβασμός καί προδοσία.
 
 
 
Ὅλα αὐτά καί ἄλλα παρόμοια περιστατικά νομίζω ταιριάζουν ἀπόλυτα καί στήν ἰδική μας ἐποχή, κατά τήν ὁποία οἱ ἡγούμενοι καί μάλιστα τοῦ Ἁγ. Ὄρους κατέχουν τίς θέσεις των μέ συμβιβασμό τῆς πίστεως καί μάλιστα μνημονεύοντας καί ἀναγνωρίζοντας ἕναν αἱρετικό Πατριάρχη. Οἱ δέ Ἐσφιγμενίτες Πατέρες διώκονται σήμερα ὄχι μόνο ἀπό τούς αἱρετικούς, ἀλλά καί ἀπό αὐτούς πού συνευδοκοῦν καί ἀκολουθοῦν καί ἀναγνωρίζουν τούς αἱρετικούς, δηλαδή τούς Ἁγιορεῖτες μοναχούς καί ἡγουμένους. Αὐτά ὅλα εἶναι σημεῖα καταπτώσεως τοῦ μοναχισμοῦ καί σηματοδοτοῦν τά ἔσχατα χρόνια καί τήν ἑτοιμασία διά τόν ἐρχομό τοῦ Ἀντιχρίστου.

Περιοχή Ἀμπελακίων  7.8.2013
Ἱερομόναχος Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς




Πλανεμενοι οι Παϊσιος και Πορφυριος;

 

Να ανακαλέσουν τις ύβρεις 

 

οι της Ι. Μ. Εσφιγμένου. 

 

Επιστολή θεολόγου









Στηρίζουμε τος πατέρες τς . Μονς σφιγμένου, ο ποοι δικονται κατάφωρα κα διώκονται πηνς π τν αρετικ Οκουμενιστ Πατριάρχη Βαρθολομαο.

Δυστυχς, ν λα μαζ μοναστήρια το γίου ρους- ξεκίνησαν τν γνα τ δεκαετία το 1960 κα διέκοψαν τν Μνημόνευση το Πατριάρχη, τώρα πο τ πράγματα φθαλμοφανς κα οσιαστικς χειροτέρεψαν κα χειροτερεύουν μ γεωμετρικ πρόοδο, ο λλες . Μονς βγαλαν τν ορά τους πέξω (φο δέχτηκαν τ κατομμύρια ερωαργύρια π τν Ε.Ε.) κα μεινε μόνη στία ντίστασης στὸ Ἅγιον Ὄρος, . Μ. σφιγμένου.

Σ’ αὐτὴ τὴν περίοδο παρατηρήσαμε ὅτι ὑπέπεσαν σὲ λάθη, σὰν αὐτὸ ποὺ παρουσιάζει τὸ ἱστολόγιο «Τρελογιάννης», (ἢ ἡ πληροφορία ὅτι μνημονεύουν Αρχιεπίσκοπο κάποιας παρατάξεως τοῦ Παλαιοῦ Ἡμερολογίου), τὰ ὁποῖα πρέπει νὰ τὰ διορθώσουν. Ἐξ ἄλλου, ἀπευθύνονται καὶ ζητοῦν τὴν συμπαράσταση τοῦ ὀρθόδοξου ἑλληνικοῦ λαοῦ, ποὺ εὐλαβεῖται τοὺς γέροντες Παΐσιο καὶ Πορφύριο.
Θέλουμε νὰ πιστεύουμε, ὅτι ὁ ἡγούμενος Μεθόδιος γιὰ νὰ διατυπώσει τὶς ὑβριστικὲς αὐτὲς θέσεις, ἐπηρεάστηκε ἀπὸ τὸ περιοδικὸ "Κολλυβάδες" ποὺ πρῶτο (μᾶλλον) τὶς διατύπωσε. Ἔτσι κι ἀλλιῶς πρέπει νὰ ἀνακαλέσει καὶ νὰ παύσει ἡ ἱστορικὴ Ἱ. Μονὴ νὰ ἀποτελεῖ τὴν οὐρὰ μιᾶς παρατάξεως τῶν Παλαιοημερολογιτῶν.
Δημοσιεύουμε τὸ κείμενο ποὺ ἀνάρτησε ὁ "Τρελογιάννης" καὶ στὴ συνέχεια κείμενο ποὺ λάβαμε ἀπὸ τὸν θεολόγο κ. Πανταζῆ Νικόλαο. 


Σημ.: Σε σημερινὸ Δελτίου Τύπου τῆς Ἱ. Μ. Ἐσφιγμένου ποὺ πρὶν λίγο εἴδαμε,  διαψεύδουν τὴν πληροφορία ὅτι μνημονεύουν ἄλλον Ἐπίσκοπο. Γράφουν:

"Είπαν ότι μνημονεύουμε άλλους Επισκόπους. Το Άγιο όρος έχει έναν Επίσκοπο, τον Οικουμενικό Πατριάρχη. Κάνοντας χρήση όρων του Κ.Χ.Α.Ο. δεν μνημονεύουμε  τον Οικουμενικό διότι πράττει αίρεση (τον ίδιο όρο έχουν κάνει χρήση πολλές μονές του Α.Ο. έστω μία φορά τα τελευταία πενήντα χρόνια), αλλά δεν μνημονεύουμε άλλο Επίσκοπο".

 
  Πηγή: "Τρελογιάννης"
 (Ἀπό ὁμιλία τοῦ Ἡγουμενου τῆς Ἐσφιγμένου Μεθόδιου)

 «Πολλοί των ευλαβών νεοημερολογιτών μας λένε: "Μα δεν βλέπετε θαύματα πού κάνει ο τάδε πατήρ; Μα δεν βλέπετε τον πατέρα Παΐσιο, ο οποίος αγίασε; Μα δεν βλέπετε τον πατέρα Πορφύριο ο οποίος αγίασε;". Αν είναι έτσι οι άγιοι, προτιμούμε να μην είμαστε άγιοι.


Όταν ο πατήρ Παΐσιος, απ' εδώ που ξεκίνησε ζούσε με τα φίδια, οι παλαιότεροι πατέρες τον είχαν ως πλανεμένον. Όταν έγινε Πατριάρχης ο Βαρθολομαίος είπε: "Μας έδωσε ο Θεός τον καλύτερο Πατριάρχη". Είχε σκάψει και τον τάφο του στο καλύβι του, αλλά ευτυχώς ο Θεός δεν συμβαδίζει με τις βουλές τις δικές μας, ούτε με τις ματαιοδοξίες μας. Παραχώρησε ο Θεός και πέθανε στον κόσμο! Και είναι φοβερό το παράδειγμα πατέρες. Γιατί τόσα χρόνια που έχουμε στο Άγιον Όρος, μόνον δύο θυμάμαι να πέθαναν έξω. Ο πατήρ Νικάνωρ ο Χιλιανδαρινός, ο οποίος υπέγραψε εναντίον της Μονής μας και ο οποίος μετά την υπογραφή του εμάζεψαν τα δάκτυλά του έτσι ώστε δεν μπόρεσε να υπογράψει ξανά και δεύτερος ο πατήρ Παΐσιος, στους οποίους είπανε θέλετε να πάτε στον Άγιον Όρος να πεθάνετε; Και είπαν "ΟΧΙ".


Φανερή εγκατάλειψη της Κυρίας Θεοτόκου. Γιατί οι παλαιότεροι πατέρες έλεγαν: "Να μας αξιώσει ο θεός, να πεθάνουμε στο Άγιον Όρος"».
 
Περιοδικό ΒΟΑΝΕΡΓΕΣ 2005. τεύχος 19.
___________________________________


Αγιογραφική Προειδοποίηση




προς τους Φανατικούς 
Εσφιγμενίτες 

Νικόλαος Πανταζής, θεολόγος






Με επιστολή του στις 5/8/2013, ο Καθηγούμενος της Ι.Μ. Εσφιγμένου Μεθόδιος, απολογείται για τις πραγματικά παράνομες επιθέσεις. Είμαι εναντίον κάθε μορφής βίας και βανδαλισμού, είτε αυτό λέγεται μπουλντόζα είτε λέγεται στουπί!


Ακόμη και μικρή φλογίτσα από σπίρτο, με τη βοήθεια του αέρα μπορεί να προκαλέσει έκρηξη διά των καυσίμων της μπουλντόζας, έστω κι' αν διάθεση ήταν μόνον ο εκφοβισμός, με επεκτάσεις λίαν καταστρεπτικές για τη Μονή και προ πάντων για ζωές...


Όλοι όσοι κίνησαν την άνομη αυτή εκστρατεία, οι διάφοροι εντολοδόχοι κι οι τοπικές αρχές, αλλά και όσοι την υποκίνησαν ακόμη κι' ο Πατριάρχης, είναι όλοι παράνομοι και ένοχοι για ανεπίτρεπτες βιαιότητες και παράλογες αισχρότητες πράξεις σκανδαλισμού.

Αυτό βέβαια δεν μας απαλλάσσει για σχίσματα εν ονόματι του Εορτολογίου και της ενδεχομένης αλλαγής του, ούτε παραμένει άλλοθι να βλασφημούμε το Άγιον Πνεύμα που πάντα χορηγεί ΑΓΙΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ χαρισματούχους και θαυματουργούς και όλον συγκροτεί το θεσμό της Εκκλησίας στο Νέο Ημερολόγιο, που ηγείται ο Οικουμενιστής Πατριάρχης, θα έρθει σίγουρα κι' η σειρά του, "η αξίνη ετοίμη"...

Δεν είναι πάντως το πρόσωπο που "αγιοποιεί" αλλά που αναγνωρίζει επισήμως και λειτουργικώς κατατάσσει. Γι΄ αυτό στην Ορθοδοξία δεν πρέπει ποτέ να μιλούμε για "Αγιοποίηση" (Παπικός όρος) αλλά "Αγιοκατάταξη".
 
Ο καθηγούμενος Μεθόδιος να ΜΗΝ τολμά να μας μιλά για "επίθεση". Η ΑΙΣΧΡΗ, ΑΗΘΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΗ επίθεση που έκαναν και συνεχίζουν να κάνουν οι ταλαίπωροι φανατικοί Εσφιγμενίτες εναντίον των νεοφανών ΟΝΤΩΣ ΑΓΙΩΝ Χαρισματούχοων Γερόντων μας εν ονόματι του δικού τους ΑΝΙΕΡΟΥ Αντι-οικουμενιστικού αγώνος, είναι όχι μόνο ΑΥΤΟΚΑΤΑΚΡΙΤΗ για τους ίδιους, διότι σκάβουν το δικό τους λάκο, αλλά και ΦΡΙΚΤΩΣ ΚΟΛΑΣΙΜΗ!
 
Τολμούν και ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΝ το Αγιον Πνεύμα που ενεργεί τα χαρίσματα, διαιρεί τις δυνάμεις και παντελώς δεσπόζει επί της ζωής των Αγίων μας Γερόντων αλλά και επέκεινα της κοιμήσεώς τους, και ΑΥΤΗ είναι η ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΗ εις τον αιώνα αμαρτία που επιτελούν και έπειτα κάθονται και απορούν γιατί να υποφέρουν τόσο...
 
Εάν ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΕΣΟΥΝ και δεν δηλώσουν ΓΡΑΠΤΩΣ την μετάνοιά τους, θα υποφέρουν ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΚΑ και θα έχουν πολύ άσχημο θάνατο όπως ο Πιλάτος, ο Ιούδας, ο Ανανίας και η Σαπφείρα!!! «Μή πλανάσθε, ΘΕΟΣ ΟΥ ΜΥΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ! Ο γαρ εάν σπείρη άνθρωπος, ΤΟΥΤΟ και θερίσει!» (Γαλάτας 6, 7).
 
Εσφιγμενίτες πατέρες, δεν σας μισούμε προσωπικώς, αλλά μισούμε και απεχθανόμαστε τις πλανεμένες αντιλήψεις σας. Μη σπέρνετε δηλητήριο μίσους και πύρινο ποταμό-οχετό ειρωνειών και βλασφημιών ενάντια στους Νέους Αγίους της Εκκλησίας μας, θα θερίσετε την δικαία οργή του Θεού!
 
Εσείς πρώτοι τραβήξατε μάχαιρα κακίας, αντιζηλείας, μάχαιρα φθόνου και αδερφοκτονίας, μάχαιρα συκοφαντίας και βλασφημίας! Φτάσατε στα άκρα και πέσατε με τα μούτρα σε ακρότητες απωλείας. Σας προειδοποεί λοιπόν για τελευταία φορά Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ: «πάντες γαρ οι λαβόντες μάχαιραν εν μαχαίρα αποθανούνται!!!»  (ΜΤΘ. 26, 52)
 
Όλα καλά, άριστα και θεάρεστα, η διαφωνία σας, η διακοπή μνημονεύσεως του Πατριάρχη και η ευλογημένη Αποτείχισή σας! Αλλά παντελώς Θεομίσητη, επιλήψιμη και κολάσιμη  η  ΜΕΓΙΣΤΗ  ΠΛΑΝΗ  ΣΑΣ  να βρίζετε την Εκκλησία του Θεού ως φάμπρικα ψευτοαγίων, ως μάγους και τσαρλατάνους και αναθεματισμένους τρις για την κόλαση τον Αγιο Νεκτάριο, τους Αγίους Γέροντες Πορφύριο, Παϊσιο, Ιάκωβο, τον Αγιο Γεώργιο Καρσλίδη, την Αγία Σοφία της Κλεισούρας και κλείνω εδώ: ΣΚΛΗΡΟΝ ΣΟΙ ΠΡΟΣ ΚΈΝΤΡΑ ΛΑΚΤΙΖΕΙΝ διότι το χέρι του Θεού θα πέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΒΑΡΥ επάνω σας! (Πράξεις 26, 14).
 

1 σχόλιο:

Για να πούμε την αλήθεια τα πράγματα είναι απλά. Ποτέ κανένα σημείο αγιότητος δεν ελήφθη από τους Αγίους Πατέρες ως σημείο γνησιότητος της πίστης. Υπήρχαν και αιρετικοί που κάναν θαύματα. Κάποιος μονοφυσίτης ιερωμένος, αν θυμάμαι καλά, είχε αναστήσει νεκρό. Από την άλλη, κάθε επίθεση στους γέροντες Παΐσιο, Πορφύριο και τους υπολοίπους (οι οποίοι σημειωτέον ότι έχουν γίνει δυστυχώς και "προϊόντα" προς πώληση, κάτι το οποίον και οι ίδιοι δεν θα ήθελαν με τίποτε), είναι καταδικαστέα. Ποιο το νόημα μιας τέτοιας επίθεσης; Ο Θεός αγιάζει όποιον θέλει! Λογαριασμό θα μας δώσει; Βεβαίως απο τον κ. Πανταζή περιμένουμε να φερθεί υπέρ της δικαιοσύνης και όταν βρίζονται άγιες μορφές του παλαιού (π.χ. http://stwmenkalws.blogspot.gr/2012/09/blog-post_8.html ).
Για την ιστορία η αγιασμένη μορφή της Κλεισούρας Σοφία, έγινε μοναχή με το όνομα Μυρτιδιώτισσα.
Απάντηση