Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Περί αιρετικών και μετα-πατερικών 

θεολόγων, από τον αoίδημο 

καθηγητή Στυλιανὸ Παπαδόπουλο







Ὁ ἀοίδιμος καθηγητὴς Πατρολογίας Στυλιανὸς Παπαδόπουλος, σὲ μιὰ ἀπὸ τὶς τελευταῖες του συνεντεύξεις (Ἰανουάριος 2011), συζητᾶ μὲ τὸν ἐπίσκοπο Καρπασίας Χριστοφόρο γιὰ τὴ σημασία τῶν Ἁγίων Πατέρων στὴ ζωή μας. Ἀποσπάσματα αὐτῆς τῆς συνέντευξης ἀπομαγνητοφωνήσαμε καὶ παρουσιάζουμε.



Ὁ Παπαδόπουλος κοιμήθηκε στὶς 15 Ιανουαρίου 2012 καὶ ἐτάφη στὴν Ἱ. Μ. Δοχειαρείου τοῦ Ἁγίου Ὄρους, στὴν ὁποία (πρὸς τὸ τέλος τῆς ζωῆς του) εἶχε καρεῖ μοναχὸς μὲ τὸ ὄνομα Γεράσιμος.



Ἀπὸ τὴ συνέντευξη ἐπισημαίνουμε δύο σημεῖα:




α) Ὅτι οἱ αἱρετικοὶ ὅλων τῶν ἐποχῶν, κατέληξαν νὰ γίνουν αἱρετικοί, γιατὶ δὲν ἀποδέχτηκαν-ἐγκολπώθηκαν ὅλη τὴ ζωὴ τῆς Ἐκκλησίας. Ἀπὸ τὸν Ἀρειανισμό, ἕως τὸν Οἰκουμενισμό, καὶ ἀπὸ τὸν Ἄρειο καὶ τὸν Νεστόριο, ἕως τὸν πατριάρχη Βαρθολομαῖο, τὸν Περγάμου Ἰωάννη Ζηζιούλα, τὸν Καλαβρύτων Ἀμβρόσιο, τὸν Δημητριάδος Ἰγνάτιο, τὸν Μεσσηνίας Χρυσόστομο.



β) Θεωρεῖ ὅτι εἶναι ἀστεῖο νὰ μιλᾶμε γιὰ μετα-πατερικὴ θεολογία.





Καὶ μὲ τὰ λόγια τοῦ Παπαδόπουλου:





Θὰ μοῦ πεῖτε ὁ Θεόδωρος Μοψουεστίας δὲν εἶχε πνευματικὴ ζωή; 
Βέβαια εἶχε κάποια προβλήματα, ἀλλὰ κάτι ἄλλο σπουδαῖο τοῦ ἔλειπε, ποὺ ἔλειπε σὲ ὅλους τοὺς κακόδοξους, μὲ μαθηματικὴ ἀκρίβεια. 
Τί; 
Δὲν ἐγκολπώθηκε, δὲν ἀποδέχθηκε ὅλη τὴν ζωὴ τῆς Ἐκκλησίας, τὴ διδασκαλία της, τὸ φρόνημά της. 
Κάτι σημαντικὸ ἀπὸ ἐκεῖνο ποὺ πίστευε τότε ἡ Ἐκκλησία τὸ ἄφησε στὴν ἄκρη. 
Καὶ ἔτσι δὲν ἔγινε δοχεῖο τῆς Χάριτος. 
Τὸ ἴδιο κι ὁ Ἄρειος. 
Τὸ ἴδιο ὁ Νεστόριος. 
Τὸ ἴδιο μεταγενέστεροι.

Εἶναι ἀστεῖο (νὰ μιλᾶμε) γιὰ μετα-πατερικὴ περίοδο καὶ θεολογία, νὰ ποῦμε ὅτι χρειαζόμαστε μετα-πατερική θεολογία.  
Κι ἐκεῖνοι ἀκόμα ποὺ χρησιμοποιοῦν αὐτὸ τὸν ὅρο, στὴν πραγματικότητα δὲν τὸ πραγματοποίησαν. Εἶναι ἀφελέστατο, εἶναι μία φωτοβολίδα ἐντυπωσιακή, ἡ ὁποία ἀκούστηκε, ἀκούγεται, ἀλλὰ δὲν μπορεῖ νὰ γίνει μετα-πατερική, γιατὶ ἡ διδασκαλία, ἡ ζωὴ καὶ ἡ πίστη τῶν Πατέρων εἶναι τώρα ἐδῶ.

Ἀλλὰ θέλουμε τέτοια δοχεῖα τοῦ Πνεύματος γιὰ νὰ ἀπαντήσουμε, ὄχι μὲ ἁπλὰ φληναφήματα καὶ μὲ σχήματα τοῦ κόσμου τούτου καὶ στοχασμούς.





 Το ...αγκαθωτο ζουμπουλι

 

της .....Βιλας των Οργιων...



ο ...θολολογος νεωτεριστης και Καβαφιος οραματιστης Ζουμπουλακης, τακτικος θαμωνας της Βιλας των Οργιων.


Η ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΤΗΡΙΧΤΗΚΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ. 

ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΞΟΡΙΣΤΕΙ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ. 
ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ, ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΙΑ ΧΑΡΙΣ. 
ΠΟΥ ΝΑ ΤΗ ΒΡΟΥΝ; 

Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΔΕΝ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΠΟΤΕ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΟΥΤΕ ΛΟΓΙΚΗ. 
ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.

ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΑΦΙ ΤΟΥ.

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗ, ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ; 
Η Ο ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΑΞΕΩΣ;;;

ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΤΙ ΘΑ ΜΕΤΑΔΟΣΕΤΕ; 
ΤΟΝ ΛΟΡΕΝΤΖΑΤΟ;
 Ή ΤΟΝ ΑΓΟΥΡΙΔΗ; 

ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΚΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ. 
ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ ΕΙΣΤΕ ΠΑΛΙ ΟΛΙΓΙΣΤΟΙ. 

 ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ, ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗ, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ. 
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ. 
ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΟΣΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΜΙΜΗΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΕΦΑΓΑΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ. 

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΜΑΘΗΤΕΥΣΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΕΘΝΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΦΟΔΙΑΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΕΦΟΔΙΑ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗ.

ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΜΙΜΗΘΕΙΣ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΠΑΥΛΟ. 
ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕΣΑΙ;

Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΑΣ Ο ΑΓΟΥΡΙΔΗΣ ΤΑ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΟ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΜΟΥΝ. 
ΉΞΕΡΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΥΜΒΑΛΟ ΑΛΑΛΛΑΖΟΝ.
 ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ  ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣΤΕΣ. 

ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΤΕΙ ΣΤΑ ΞΥΛΙΝΑ ΤΕΙΧΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΕΝΟΙ  ΤΟ ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΑΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΛΕΨΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΒΑΡΒΑΡΟΙ, ΚΑΘΟΔΗΓΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΠΡΟΔΟΤΕΣ, ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΟΥ.

ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΘΟΥΝ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΔΕΧΤΗΚΕΣ ΕΣΥ, ΠΑΡΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ, ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΑΥΤΗ, ΕΣΥ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΖΕΙΣ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΣ. 

ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΘΕΟ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΩΛΟ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΩΛΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ. 



Αμέθυστος

 

 ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ: "Η Ορθοδοξία δεν έχει σήμερα ιεραποστολή επειδή αναλώθηκε στους κάθε λογής εθνικούς αγώνες"


Ο διάλογος περί της ..."ανήμπορης" Ορθοδοξίας μεταξύ του Μ. Πρωτοπρεσβυτέρου π. Γεωργίου Τσέτση και του Μητροπολίτου Ζιμπάμπουε Σεραφείμ, μου θύμισε το σπουδαίο κείμενο του Σταύρου Ζουμπουλάκη "Η γεωγραφική ανακατανομή του χριστιανισμού και οι Ορθόδοξες Εκκλησίεςή Ορθοδοξία και ιεραποστολή".


Εκεί ο Στ. Ζουμπουλάκης λέει πικρές αλήθειες που μέσα στο παραλήρημα των ζητω-ορθοδόξων δεν έχουν ...τύχη........................
ΤΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ;
ΤΑ ...ΑΧΥΡΑ;;;

Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Η Ιερά Κοινότης του Αγίου Όρους 

 

να ζητήσει την ΚΑΤΑΔΙΚΗ 

 

του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ

 




Γιατί ο Σεβασμιώτατος Πειραιώς 

ξέχασε να θέσει το θέμα 

του Οικουμενισμού στην Ι. Σύνοδο;







Με Ανακοινωθέν της 5/6/2013 ο μητροπ. Πειραιώς Σεραφείμ, ζητά από τους συνοδικούς Ιεράρχες να τεθούν προς συζήτηση στην επικείμενη Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας θέματα (που και παλαιότερα είχε θέσει), όπως «το όριο ηλικίας των αρχιερέων, ο τρόπος ψηφοφορίας και εκλογής των αρχιερέων, το "πόθεν έσχες" των αρχιερέων και άλλα σημαντικά ζητήματα που, όπως αναφέρει, ευελπιστεί να μην εκληφθούν από το χριστεπώνυμο πλήρωμα ως "πυροτέχνημα" αλλά θέματα προς προβληματισμό και ουσιαστική συζήτηση» (Romfea).





Εκείνο όμως το θέμα, που, αν ενθυμούμαι καλώς, εχαρακτηρίσθη ως «πυροτέχνημα», ο Σεβασμιώτατος δεν το υπέβαλε προς συζήτηση ανάμεσα στα άλλα θέματα. 
Κι αυτό είναι το θέμα του Οικουμενισμού.





Διαβάσαμε σε σχόλιο ιστολογίου: «Ο μητροπ. Πειραιώς την 8.5.2013 με αριθμ. Πρωτ. 525 ζήτησε από μητροπολίτες και αρχιεπίσκοπο σύγκληση συνόδου για την καταδίκη του οικουμενισμού. 
Γιατί δεν επαναφέρει και αυτό το θέμα;».





Πώς λοιπόν να πείσετε, Σεβασμιώτατε, πως πολλά από όσα γράφετε, δεν γράφονται προς εντυπωσιασμό και δεν αποτελούν πυροτεχνήματα;




Λεόντιος Διονυσίου



Λάβαμε καὶ δημοσιεύουμε τὸ παραπάνω σχόλιο τοῦ Λεόντιου Διονυσίου γιὰ τὸν Πειραιῶς. Μὲ τὴν παρατήρηση ὅτι οἱ προτάσεις τοῦ Πειραιῶς πρὸς τὴν Ἱ. Σύνοδο, ποὺ σχολιάζει ὁ Διονυσίου, περιέχονται σὲ προγενέστερο ἔγγραφο τοῦ Μητροπολίτη, ποὺ εἶχε ἀποσταλεῖ στὴν Σύνοδο τὴν 18η Ἀπριλίου. Ἐνῶ ἡ αἴτησή του γιὰ Σύγκληση Ἱεραρχίας γιὰ τὴν ΚΑΤΑΔΙΚΗ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, δημοσιεύθηκε τὴν 8η Μαΐου.
Βέβαια ἡ οὐσία δὲν ἀλλάζει, τὸ "γιατί" τοῦ Λεόντιου Διονυσίου παραμένει, διότι στὴν εἰσαγωγὴ τῆς δημοσίευσης (5 Ἰουνίου) θὰ ἔπρεπε ἡ Ἱ. Μητρόπολις Πειραιῶς νὰ ὑπενθυμίζει, ὅτι οὔτε οἱ προτάσεις της (19/4/2013) γιὰ τὰ ἐν λόγῳ θέματα ἐλήφθησαν ὑπ’ ὄψιν ἀπὸ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο καὶ τὴν Δ. Ἱ. Σύνοδο, οὔτε ἡ μεταγενέστερη πρότασή του (8/5/2013) γιὰ τὴν καταδίκη τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.

Πέμπτη, 6 Ιουνίου 2013

Η επίσημη Εκκλησία ανέχεται τις αιρέσεις Ζηζιούλα, ενώ, ακόμα και φιλο-οικουμενιστές θεολόγοι τον καταγγέλουν



ΟΙ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ  ΕΠΕΛΑΥΝΟΥΝ
 ΑΣΧΗΜΟΝΟΥΝΤΕΣ
ΟΙ  «ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ»
 –ΠΟΙΜΕΝΕΣ  ΚΑΙ  Ο  ΛΑΟΣ– 
 
ΟΠΙΣΘΟΧΩΡΟΥΝ  ΕΥΤΑΚΤΟΥΝΤΕΣ
Περὶ «ΑΝΑΛΟΓΙΑΣ», «ΔΙΑΒΑΘΜΗΣΕΩΣ»
καὶ «ΑΡΙΘΜΗΣΕΩΣ» στὴν Ἁγία Τριάδα
 
 
Οἐπίσκοποι, οἱ ποιμένες καὶ πολλοὶ πιστοὶ γνωρίζουν πλέον καλῶς τὴν πρόοδο σὲ αἱρετικὲς διατυπώσεις καὶ δράσεις τοῦ μητροπολίτη Περγάμου κ. Ἰωάννη Ζηζιούλα, ἀλλὰ καὶ τὶς ἐπιτυχίες ποὺ ἔχει ἡ αἱρετίζουσα ὁμάδα τοῦ Φαναρίου καὶ τῆς Ἀκαδημίας «Θεολογικῶν» Σπουδῶν Βόλου, ὡς πρὸς τὴν ἐμπέδωση σὲ ὅλους τοὺς τομεῖς, τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
 
 
 
Καὶ παρὰ ταῦτα μένουν παγερὰ ἀδιάφοροι. Διότι γνωρίζουν ὅτι ἡ ἀνάμειξή τους γιὰ τὴν προστασία τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως καὶ ἡ καταγγελία τῶν ἐπιφανῶν οἰκουμενιστῶν, ὄχι μόνο δὲν πρόκειται νὰ προσθέσει κάτι στὶς κούφιες τιμὲς καὶ τὶς κολακεῖες τῆς δεσποτικῆς μεγαλωσύνης τους, ἀντίθετα φοβοῦνται πὼς θὰ βρεθοῦν στὴν δυσμένεια τοῦ «Πάπα τῆς Ἀνατολῆς» καὶ θἄχουν «τρεχάματα» καὶ διάφορα μπλεξίματα.
 
 
 
[Ὅπως ἐκεῖνα τοῦ Μητροπολίτη Γόρτυνος, ὁ ὁποῖος ὑπέγραψε τὴν «Ὁμολογία Πίστεως», ἀλλ’ ἐπειδὴ αὐτὸ δυσαρέστησε τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο καὶ ὡς ἐκ τούτου δὲν ...ἐπισκέφτηκε ὁ αἱρεσιάρχης τὴν Μητρόπολή του, αὐτός, ἀντὶ νὰ χαρεῖ ποὺ ἀπέφυγε τὴν ἐπικοινωνία μὲ τὸν ἡγέτη τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, στενοχωρήθηκε ἡ ψυχή του «μέχρι θανάτου». Ἔτσι ἀπεφάσισε, γιὰ νὰ τὸν ἐξευμενίσει, νὰ ἀποσύρει τὴν ὑπογραφή του ἀπὸ τὴν «Ὁμολογία...»! Καὶ ἀφοῦ σιγούρεψε τὴ θέση του, κατόπιν ἐπιδόθηκε σὲ ἕνα ἀνέξοδο καὶ ἀτελέσφορο χαρτοπόλεμο κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Τὰ ἴδια πράττουν οἱ ἁγιορεῖτες, οἱ Ἀδελφότητες κ.λπ.].

 
 
 
Ἐμεῖς, ὅμως, παρὰ τὴν μικρές μας δυνατότητες, θὰ συνεχίσουμε νὰ ἐπαναφέρουμε στὸ προσκήνιο τὶς αἱρετικὲς θέσεις καὶ διδασκαλίες τοῦ μητροπολίτη Περγάμου Ἰωάννη Ζηζιούλα, ἀφοῦ ὁ ἴδιος ἀρνεῖται νὰ τὶς ἀναιρέσει καὶ οἱ μεγαλύτεροι ἀπὸ μᾶς σὲ ἀξιώματα καὶ σὲ γνώσεις, ἐνῶ θὰ μποροῦσαν νὰ ἀντιμετωπίσουν μὲ ἄνεση –καὶ πολὺ καλύτερα– τὶς συγκεκριμένες κακοδοξίες του,  κωφεύουν.
 
 
 
Ἐδῶ νὰ σημειώσουμε μόνο ὅτι, ἀκόμα καὶ καθηγητὲς ποὺ διάκεινται εὐμενῶς στοὺς Οἰκουμενιστικοὺς Διαλόγους, ἐπισημαίνουν στὶς μελέτες του τὶς αἱρετίζουσες θέσεις τοῦ Ζηζιούλα (ὅπως ὁ κ. Χρυσ. Σταμούλης).
 
 
 
Γράφει ὁ Σταμούλης: «Τούτη ἡ θεολογία» προκάλεσε ...μιὰ δυναμικὴ κριτικὴ ἀντίθεση ἀπέναντί της,  ποὺ σχετίζεται μὲ τὶς τραγικὲς ἐπιπτώσεις τῶν συμπερασμάτων της, ἀλλὰ καὶ τῶν προεκτάσεών τους, τόσο σὲ ἐπίπεδο Τριαδολογίας, ὅσο καὶ σὲ ἐπίπεδο Ἐκκλησιολογίας, Χριστολογίας καὶ Ἀνθρωπολογίας. Τουτέστιν γιὰ τὶς ἐπιπτώσεις της στὴ ζωὴ τῶν μελῶν τοῦ σώματος τῆς πορευομένης ἐκκλησιαστικῆς κοινότητας...
 
 
 
Ἐν τούτοις τὰ προβλήματα ποὺ συσσώρευσαν οἱ αὐθαίρετες ἑρμηνεῖες..., χρήζουν ἄμεσης ἀποκατάστασης. ”Ὁ Ζηζιούλας μπορεῖ πράγματι νὰ δημιουργεῖ ὑποψίες πὼς ἀποδίδει πολὺ μικρὸ ρόλο στὸν Υἱὸ καὶ στὸ Πνεῦμα γιὰ τὴ δομικὴ συγκρότηση τῆς Θεότητας... ὑποψίες γιὰ ἕνα ὑπέρμετρο “μονοθεϊσμὸ τοῦ Πατρός”». «Ἄμεσο ἀποτέλεσμα ὅλων τῶν παραπάνω ἡ ἰδεολογικοποίηση τῆς πίστης καὶ ἡ ἀφαίρεση τοῦ πραγματικοῦ νοήματος τῆς ζωῆς.
 
 
 
»(...) Μία τέτοια θέση ποὺ ἀγνοεῖ ὅτι ἡ προσφορὰ εἶναι προσφορὰ ὁλάκερου τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ σώματος καὶ ὄχι μόνο τῶν προεστώτων,  ...ἀποτελεῖ πράξη ἀποδόμησης τῆς Ἐκκλησίας, πράξη διαίρεσης τοῦ κοινοῦ σώματος...»! (Ἐκτενέστερα ἀποσπάσματα στὸ τέλος).

                                
TA EΙΔΕΧΘΕΣΤΕΡΑ 

ΚΑΙ ΑΠΕΧΘΕΣΤΕΡΑ

ΠΑΘΗ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ, 

ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ 

ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΞΕΥΤΕΛΙΣΜΕΝΟΥΣ 

ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, 

ΩΣ .... ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ!!!




του μητροπολιτου Πειραιως κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ





Ἡ κυρία Ἐλέν Μαντρού, σοσιαλίστρια δήμαρχος τοῦ Μονπελιέ τῆς Γαλλίας στίς 29/5/2013 κατά τήν τελετή πολιτικοῦ «γάμου» δύο ὁμοφυλοφίλων γάλλων διεκήρυξε: «... ἡ δική σας ἱστορία συναντιέται σήμερα μέ τήν ἱστορία τῆς χώρας μας... ζοῦμε μιά ἱστορική στιγμή -ἱστορική γιά τή χώρα καί τήν δημοκρατία μας- ...». Ὁ πρόσφατα ψηφισμένος νόμος ἀπό τό σοσιαλιστικό κόμμα τοῦ προέδρου Ὀλάντ γιά τήν κατοχύρωση τοῦ «γάμου» μεταξύ ἀτόμων τοῦ ἰδίου φύλου καί τήν παροχή δυνατότητος υἱοθεσίας στή Γαλλική Ἐθνοσυνέλευση πού κατά τίς δημοσκοπήσεις ἐπικροτεῖται ἀπό τό 53% τῶν Γάλλων πολιτῶν, παρουσιάζεται «ὡς ἔκφραση ἀποδοχῆς τῆς διαφορετικότητος, ὡς κατάκτηση τῆς δημοκρατίας καί ὡς σεβασμός τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων καί ἀσφαλῶς ὡς πρόοδος τῆς συγχρόνου κοινωνίας» πού ἔχει ὡς πρόταγμα «τήν αὐτοδιάθεση καί τόν αὐτοπροσδιορισμό σέ ὅλες τίς ἐκφάνσεις τοῦ βίου». Ἐνδεικτικό αὐτῆς τῆς ἀντιλήψεως εἶναι καί τά προτεινόμενα νομοσχέδια τῶν ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ καί τοῦ ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ πού ἀποπειρῶνται νά θεσμοθετήσουν καί νά ἀποδεχθοῦν νομικά ἕτερο «σεξουαλικό προσανατολισμό» στό ἀνθρώπινο πρόσωπο ἐκτός τοῦ κατά φύσι συγκεκριμένου καί ὀντολογικά προσδιοριζομένου. Γιά λόγους ὅμως δικαιοσύνης ὀφείλουμε νά καταθέσουμε ὅτι ἡ πρόταση τοῦ  ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ δέν ποινικοποιεῖ τήν γνώμη, τήν ἄποψη ἤ τήν πεποίθηση καί ἐκφεύγει τῆς ὑποτέλειας στό διεθνές Ἐβραϊκό λόμπυ.



O ΥΠΟΣΤΑΣ ΤΑ ΠΑΝΔΕΙΝΑ, 

ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΘΟΝΕΡΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ,


THΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ, ΠΑΡΟΜΟΙΟΥΣ 

ΤΩΝ ΠΛΕΙΣΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ,

ΑΓΙΟΣ ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ 









Η Πίστη υβρίζεται από τους Οικουμενιστές, οι Ποιμένες "ἀγρόν ηγόρασαν" κι εμείς τον ποτίζουμε!


Είναι δαιμονικό να παραμένεις πράος

όταν ακούς να βρίζουν τα άγια 

(Γέροντας Παΐσιος) 

 



   
Πώς αντιδράμε όταν ακούμε ανθρώπους να βρίζουν τα θεία; 

Είναι δύσκολη και λεπτή κατάσταση. 
      
Μένουμε αμέτοχοι;
      
 Αν ναι, πώς θα βρούμε κάποτε το θάρρος να υπερασπιστούμε την οικογένειά μας, το δίκαιο, έναν άνθρωπο που κατηγορείται και βρίζεται άδικα;
         
Ας δούμε τι λέει ο Γέροντας Παΐσιος γι’ αυτό.
 

- Γέροντα, όταν μιλούν κατά της Εκκλησίας η κατά του Μοναχισμού κ.λπ., τι πρέπει να κάνη κανείς;
- Κατ’ αρχάς, αν κάποιος μιλάει άσχημα λ.χ. για σένα ως άτομο, δεν πειράζει. Να σκεφθείς: «Τον Χριστό, που ήταν Χριστός, Τον έβριζαν, και δεν μιλούσε· εμένα που είμαι αμαρτωλός τι μου αξίζει;». 
Αν έρχονταν να βρίσουν εμένα ως άτομο, δεν θα με πείραζε καθόλου. 
Άλλα, όταν με βρίζουν ως μοναχό, βρίζουν και όλο τον θεσμό του Μοναχισμού, γιατί ως μοναχός δεν είμαι ανεξάρτητος, και πρέπει να μιλήσω. 
Σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει κανείς να τους αφήσει λίγο να ξεσπάσουν και ύστερα να τους πει δύο κουβέντες.



Πόσο είχαν απογοητευθεί οι Φαρασιώτες, τότε με την Ανταλλαγή, όταν έρχονταν με το καράβι στην Ελλάδα! Δυο ναύτες μάλωναν και έβριζαν τον Χριστό και την Παναγία. Τους φάνηκε πολύ βαρύ!
Σού λέει: «Έλληνες, Χριστιανοί, να βρίζουν τον Χριστό και την Παναγία!». Τους άρπαξαν και τους πέταξαν στην θάλασσα. Ευτυχώς ήξεραν κολύμπι και γλύτωσαν. Ακόμη και όταν βρίζουν κάποιον άνθρωπο, πρέπει να τον υπερασπίσουμε, πόσο μάλλον τον Χριστό!

 
Ήρθε ένα παιδί στο Καλύβι που κούτσαινε, άλλα λαμποκοπούσε το προσωπάκι του. 
Λέω: «Κάτι γίνεται εδώ, για να λάμπει έτσι η θεία Χάρις!». 
Τον ρώτησα «τι κάνεις κ.λπ.» και μου είπε τι συνέβη.
Κάποιος, ένα θηρίο μέχρι εκεί πάνω, έβριζε τον Χριστό και την Παναγία και το παιδί όρμησε επάνω του, για να σταματήσει. 
Εκείνος το έβαλε κάτω, το τσαλαπάτησε, του σακάτεψε τα πόδια, και μετά το καημένο κούτσαινε. 
Ομολογητής! 
Τι τράβηξαν οι Ομολογητές, οι Μάρτυρες!

ΣΧΟΛΙΟ:
Σήμερα τά Άγια υβρίζονται επίσημα από τό σύνολο σχεδόν τής ιεραρχίας, χωρίς θυμό μέ νηφαλιότητα καί απάθεια, βουδιστικά, κάτι πού θεωρείται από τούς χριστιανούς απόδειξη ορθοδοξίας. 
ΜΕ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ. 
ΚΑΊ ΌΧΙ ΜΌΝΟ ΜΈ ΤΆ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ. 

Αμέθυστος

Τετάρτη, 5 Ιουνίου 2013

Δημητριάδος Ιγνάτιος: «Ο ρατσισμός η μεγαλύτερη κατάντια για τους Ορθοδόξους και τους Έλληνες»;;;;;;;;;;;





Η μεγαλύτερη κατάντια κύριε Ιγνάτιε είναι να παραδίδεται η Ελλάδα στην παρακμή και εσείς οι ηγέτες της Εκκλησίας να παραμένετε σιωπηλοί. 



Η μεγάλη κατάντια είναι να γίνονται gay παρελάσεις στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη και η κεφαλή της Εκκλησίας να μην βγάζει ούτε μια ανακοίνωση. 



Γιατί δεν λέτε τι λένε οι Πατέρες της Εκκλησίας για την ομοφυλοφυλία και την πορνεία κύριε Ιγνάτιε; 



Γιατί δεν μιλάτε για το πόσο καταδικάζει η Εκκλησία μας όλα αυτά τα αμαρτήματα και καλεί τους ανθρώπους να μετανοήσουν αλλιώς τους περιμένει η αιώνια απώλεια. 



Η πίστη και η Παράδοση μας δεν είναι να δεχόμαστε τα πάντα αδιαμαρτύρητα, να γινόμαστε ένα με τις αντιλήψεις του κόσμου για να είμαστε αρεστοί, γιατί δεν ομολογείτε την πίστη της Εκκλησίας μας, οτι αυτό που λέτε "διαφορετικό" ο Ισλαμισμός είναι μια Αίρεση που αρνείται τον Σωτήρα μας Χριστό, που αρνείται την Αγία Τριάδα, που μας θεωρεί τους χριστιανούς άπιστους και όργανα του διαβόλου. 



Οι Μάρτυρες και οι Άγιοι πέθαναν για την πίστη τους και αγιάσαν με την πίστη τους, την πίστη που αρνούνται όλοι αυτοί οι διαφορετικοί. 



Ζείτε σε έναν άλλο κόσμο ΄χετε γίνει όμοιοι με τους πολιτικούς εκτός πραγματικότητας, έξω από τα πραγματικά προβλήματα του λαού, και νομίζετε ότι το να μοιράζετε "μερίδες φαγητού" εκπληρώνετε την διακονία σας, μετράτε τον χριστιανισμό σας με το πόσες μερίδες φαγητό μοιράσατε. 



Η αποστολή σας είναι να μαρτυρείτε την Αλήθεια, όχι να την κρύβετε για να είστε αρεστοί στους κυβερνώντες.



Εσείς έχετε καταντήσει σε μια σύναξη που το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι τα αξιώματα και να μην φορολογηθεί η εκκλησιαστική περιουσία, γι αυτά αμέσως εκδίδετε ανακοινώσεις.



Σταθείτε κοντά στους δοκιμαζόμενους Έλληνες, όχι με μερίδες φαγητού αλλά με τον Λόγο της Αλήθειας και αφήστε τις ανοησίες περί σεβασμού της διαφορετικότητας, δεν χρειάζεται να μας διδάξετε να σεβομαστε τον ξένο, υπάρχει μέσα μας, αλλά θέλουμε πάνω απ' όλα να υπάρχει ζωντανή η Πίστη μας  οι Παραδόσεις μας  και να τις ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΠΡΩΤΑ.
 
Ορθόδοξος Δρόμος.

 

Έτσι ομιλούν οι ηγέτες .

 

Aποτειχισι: Και οχι σαν τα δικα μας τα ....κνωθαλα....

 

Ισλαμοφοβία 

και λαθρομετανάστευση στη Ρωσία

putin
Απόσπασμα ομιλίας του Ρώσου Προέδρου Βλαντήμιρ Πούτιν στο ρωσικό Κοινοβούλιο
 
«Στη Ρωσία ζουν Ρώσοι. 
Οποιαδήποτε μειονότητα από οπουδήποτε, αν θέλει να ζει στην Ρωσία,  και να τρώει φαγητό  στην Ρωσία, θα πρέπει να μιλάει ρωσικά και να σέβεται τους ρωσικούς νόμους.
Αν επιθυμούν το νόμο της Σαρίας, τους συμβουλεύουμε να πάνε σε εκείνα τα μέρη που είναι νόμος του κράτους τους.
Δεν θα τους χορηγήσουμε ειδικά προνόμια και δεν θα προσπαθήσουμε να αλλάξουμε τους νόμους μας έτσι ώστε να ταιριάζουν στις επιθυμίες τους, ανεξάρτητα πόσο δυνατά θα φωνάζουν περί διακρίσεων.
Εμείς μαθαίνουμε καλύτερα από τις αυτοκτονίες στην Αμερική, την Αγγλία, την Ολλανδία και τη Γαλλία, αν πρόκειται να επιζήσουμε ως ένα έθνος.
Τα Ρωσικά έθιμα και οι παραδόσεις δεν είναι συμβατά με την έλλειψη της κουλτούρας ή του πρωτόγονου τρόπου ζωής των εισαγώμενων μειονοτήτων.
Όταν η Δούμα  νομοθετεί , θα πρέπει να έχει υπόψη της το εθνικό συμφέρον πρώτα, σημειώνοντας ότι οι μειονότητες δεν είναι Ρώσοι».
Aποτειχισι: Μαζευονται και οι 80 ...μια φορα το χρονο, για να ...ακουστουν οτι ....απλα υπαρχουν, οι ....ανυπαρκτοι!!!
 
 
 
 
Ο Πειραιως Σεραφειμ, 
 
 
για τα θεματα  της Συνεδριασης, 
 
 
της ....ανυπαρκτης Ιεραρχιας.
 
 
 
 
 
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Ἀριθμ. Πρωτ. 455                                                
 
᾿Εν Πειραιεῖ τῇ 18ῃ Ἀπριλίου 2013
 
 
Πρός τήν
Α. Μακαριότητα
τόν Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν
καί πάσης Ἑλλάδος
Κύριον κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΝ
καί τήν Ἱ. Σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος
Ἰασίου 1
115 21 ΑΘΗΝΑΙ
 
 
 
 
 
 
 
 
Πάνυ εὐλαβῶς καί εὐσεβάστως εἰς ἀπάντησιν τῆς ὑπ’ ἀριθμ. 2939 Ὑμετέρας Σεπτῆς Ἐγκυκλίου ἐχούσης ἀριθμ. Πρωτ. 1426/671/2.4.13 καί μετά πολλῆς εἰλικρινοῦς ταπεινώσεως, προάγομαι ὅπως ὑποβάλω εἰς τήν Ὑμετέραν Θεοτίμητον καί ἐγνωσμένην ἔμφρονα ποιμαντικήν σύνεσιν, διάκρισιν καί ἀγωνίαν προτάσεις διοικητικῆς καί πνευματικῆς ἀνασυγκροτήσεως τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ Ὀργανισμοῦ τῆς Ἁγιωτάτης ἡμῶν Ἐκκλησίας ἐρειδομένας ἐπί τῆς ἐφαρμογῆς τῶν ὑπό τῶν Θείων καί Ἱερῶν Κανόνων προβλεπομένων ἀλλά καί προκυπτούσας ἐκ τῆς ἀδηρίτου ἐνδοκοσμικῆς πραγματικότητος, ἵνα ἀποτελέσουν θέματα τῆς προσεχοῦς τακτικῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος.
 
 
 
 
Ἔχων ὡς ἐφαλτήριον τάς πολυειδῶς ἐκπεφρασθεῖσας τόσον ὑπό τῆς Ὑμετέρας πανσέπτου Μακαριότητος, ὅσον καί ὑπό πλειάδος Ἱεραρχῶν καί πρωτιστευόντων εὐσεβῶν διακόνων καί μελῶν τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν Ἐκκλησίας, σχετικάς γνώμας καί κατά καιρούς θέσεις διά τήν ἀναζωπύρωσιν τοῦ χαρίσματος ἀλλά καί τήν προστασίαν τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ σώματος, ἐκ τῆς τραγικῆς ἐκκοσμικεύσεως καί τοῦ ἐπικινδύνου συσχηματισμοῦ μετά τοῦ φθίνοντος πνευματικῶς κόσμου, καταθέτω τάς ἀκολούθους πρακτικάς προτάσεις εἰσηγούμενος εὐλαβῶς ὅπως συζητηθῶσιν ἐν τῇ τακτικῇ Συνελεύσει τῆς Σεπτῆς Ἱεραρχίας:
 
 
 
 
1. Εἰδικώτερον θεωρῶ ὡς ἐξόχως κρίσιμον τό γεγονός τῆς ἐπί μακρόν χρόνον ἐκ λόγων ὑγείας ἤ ἀδυναμίας ἕνεκεν προβεβυκυΐας ἡλικίας κατάλειψιν ἀποιμάντου ἐκκλησιαστικῆς Ἐπαρχίας διότι ἡ ἔλλειψις τῆς δυναμικῆς παρουσίας τοῦ οἰκείου Ποιμενάρχου καί τῆς ἀπολύτου προσωπικῆς κοινωνίας αὐτοῦ μετά τοῦ διαποιμαινομένου λαοῦ, ὁδηγεῖ ἀναποδράστως εἰς καταρράκωσιν τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ λειτουργικοῦ τρόπου ζωῆς καί ἐπιτρέπει τήν ἀνάπτυξιν παθογενειῶν ἐκ τοῦ τυχόν ἀναπτυχθέντος περιβάλλοντος. Ἐν τῇ περιπτώσει βεβαίως ταύτῃ ὁ Καταστατικός Χάρτης τῆς Ἁγιωτάτης ἡμῶν Ἐκκλησίας (Ν.590/1977) καί τό Κανονικόν δίκαιον Αὐτῆς, ἐμπεριέχουν νομικάς καί κανονικάς προβλέψεις.