Σάββατο, 20 Απριλίου 2013

         Προσοχη    -    Προσοχη
         
         Προσοχη    -   Προσοχη



Εξαπατουν τον Ελληνικο λαο, 
οι ομιλουντες παραπλανητικα, 
περι πτωματικου δοτη.


ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΨΕΥΔΟΝΤΑΙ, 
επισημα, δημοσια
ωμα και απροκαλυπτα.


Φοβερες καταγγελιες, στην ημεριδα της μητροπολεως Πειραιως, εναντιον των θιασωτων των εγκληματικων μεταμοσχευσεων και της κυβερνησης των ανδρεικελων που μας κυβερνουν και θελουν να εξανδραποδισουν ολοκληρο τον Ελληνικο λαο.



Τολμουν οι θιασωτες των μεταμοσχευσεων, εναν ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΑΛΟΓΟ, με τους εχοντες αντιθετες αποψεις;


Στα κοπροκαναλα τους;


Δεν τολμουν οι ανανδροι.


Δεν τολμουν, γιατι δεν αντεχουν οι εγκληματικες πραξεις τους.


Και θα πρεπει να περασουν απο το Κακουργοδικειο.


ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.


Και μαλιστα ο παρανοϊκος Λοβερδος.  





Μπητε αυτην τη στιγμη Σαββατο απογευμα, στον τηλεοπτικο σταθμο της μητροπολεως Πειραιως, για να παρακολουθησετε την ημεριδα για τις Κανιβαλικες Μεταμοσχευσεις.



Γι αυτες, που οι χασαπηδες γιατροι της πατριδος μας και η επισημη Πολιτεια των προσκυνημενων και δοσιλογων πολιτικων που κατελαβαν πραξικοπηματικα την εξουσια και κατακρεουργουν την πατριδα μας, ετοιμαζονται να μας κατασφαξουν αθελα μας, εμας και τα παιδια μας.


Μην χασετε την ημεριδα, 
για να μαθετε ολοκληρη την αληθεια για την ωραιοποιησι των μεταμοσχευσεων
απο τους επικινδυνους προπαγανδιστες 
των σαβουροκαναλιων 
και τους δημοσιοκαφρους.

Θα τον βρητε στην διευθυνσι


http://www.pewebtv.com

Εικαζόμενος Θάνατος, 

εικαζομένη αγάπη, 

συναίνεση, δημοκρατία,

Δαφνη Βαρβιτσιώτη








  
 
 
Τὴν 12.10.1999, ἡ Διαρκὴς Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἀποδέκτης –καὶ αὐτή, ὅπως ἡ λοιπὴ ἑλληνικὴ κοινωνία– μιᾶς πολύχρονης ἐκστρατείας ἀκατάσχετης ἀγαπολογίας, μέσῳ τῶν Μ.Μ.Ε., ὑπὲρ τῆς δωρεᾶς ὀργάνων σώματος, καὶ ἑνὸς καταιγισμοῦ διαπρύσιων ἐπιστημονικῶν διαβεβαιώσεων περὶ τῆς ἐγκυρότητας τοῦ «ἐγκεφαλικοῦ θανάτου», ἀπεφάνθη, ὅτι:
«… δωρε ργάνων το σώματός μας γι μεταμόσχευση εναι θεάρεστη πράξη γάπης κα θυσίας (…) Δι κα συνέστησε στος πιστούς Της ν γίνουν δωρητς ετε ν ζω (φ’ σον πρόκειται γι διπλ ργανα, πο φαίρεση νς δν ζημιώνει τν γεία το δότη), ετε μετ θάνατον, διαπιστωμένον μ τς τελευταες γγυήσεις τς πιστήμης».
 
 
 
Βοντες ν τ ρήμῳ: Τὸ ζήτημα εἶναι ὅτι, ἤδη ἀπὸ τὸ 1968, ὁπότε ἐπινοήθηκε ὁ «ἐγκεφαλικὸς θάνατος», πάμπολλοι ἔγκυροι ἐπιστήμονες εἶχαν ἐκφράσει σοβαρὲς ἀντιρρήσεις γιὰ τὴν ἐγκυρότητά του, τὶς ὁποῖες τεκμηρίωναν μὲ ἀδιάσειστα ἐπιστημονικὰ δεδομένα. Οἱ ἀποκαλύψεις τους αὐτὲς συνήγειραν πληθώρα συνειδήσεων ἀνὰ τὸν κόσμο. Ἰδιαίτερα ἐξεγέρθησαν οἱ ὀρθόδοξες συνειδήσεις πού, ἐξετάζοντας τὰ στοιχεῖα καὶ ἀναλύοντάς τα βάσει τῆς ὀρθόδοξης-πατερικῆς θεολογίας, κατήγγειλαν τὸν «ἐγκεφαλικὸ θάνατο» ὡς πρόσχημα γιὰ τὴν θανάτωση τοῦ δότη, μὲ σκοπὸ τὴν “συγκομιδὴ” τῶν ζωτικῶν ὀργάνων του(2).
 
 
 
Πάντα, ὅμως, ὑπερίσχυαν αὐτῶν οἱ ἀναφερόμενοι σὲ «πτωματικοὺς δότες» ἀγαπολογοῦντες ἐραστὲς τοῦ «ἐ.θ.», στοὺς ὁποίους τὰ Μ.Μ.Ε. –συνεπικουρούμενα ἀπὸ τὴν βιομηχανία τοῦ κινηματογράφου– προσέφεραν κάθε δυνατὴ εὐκαιρία μονομεροῦς ἐπηρεασμοῦ τῆς κοινῆς γνώμης.
 
 
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟ ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗ ΣΩΤΗΡΙΚΟ ΝΙΚΟΛΑΟ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΨΕΜΜΑΤΑ, ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΨΕΥΤΟΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΚΑΖΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΙ;


ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ,

Η ΣΥΝΟΔΟΣ;


ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ....ΑΠΟΣΥΡΕΙ,

Η ΣΥΝΟΔΟΣ;


ΤΙ KAKOΔΟΞΗ ΚΑΙ ΑΝΙΕΡΗ 

ΣΥΝΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;


ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΠΛΑΝΑΤΑΙ Η ΕΝΤΥΠΩΣΙ, ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, ΕΥΛΟΓΕΙ ΤΟΝ ΕΚΕΦΑΛΙΚΟ ΨΕΥΤΟΘΑΝΑΤΟ;





Η ΕΠΙΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ, ΛΟΓΟΙ, ΑΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ


Εισήγησις του κ. Κωνσταντίνου Γ. Καρακατσάνη,

Καθηγητού Πυρηνικής Ιατρικής Α.Π.Θ.,

στην ημερίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Γλυφάδας, την 11-3-2012



Η πρώτη μεταμόσχευση καρδίας πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του έτους 1967, στην Νοτιο-Αφρικανική Ένωση, υπό του Christian Barnard. Το γεγονός αυτό απετέλεσε πιθανώς αφορμή για τον καθορισμό ενός νέου κριτηρίου θανάτου, το οποίο εβασίζετο όχι στην μη αναστρέψιμη απώλεια της αναπνευστικής και καρδιακής λειτουργίας, αλλά στη θεωρούμενη απώλεια όλων των λειτουργιών ολοκλήρου του εγκεφάλου. 


Παρασκευή, 19 Απριλίου 2013


Ο ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΣ  

ἀπὸ τοὺς ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ

τῆς ΣΕΡΒΙΑΣ 

ΣΕΒ. ΑΡΤΕΜΙΟΣ ΣΤΟ ΒΟΛΟ








Ὁ διωκόμενος γιὰ τὴν πίστη Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ράσκας καὶ Πριζρένης Ἀρτέμιος εὑρίσκεται γιὰ προσωπικοὺς λόγους στὴν Ἑλλάδα. 


Μὲ τὴν εὐκαιρία αὐτὴ θὰ μεταβεῖ τὴν Ε΄ Κυριακὴ τῶν Νηστειῶν στοὺς Σταγιᾶτες Βόλου, συνοδευόμενος ἀπὸ τὸν Ἡγούμενο μιᾶς ἐκ τῶν κατακομβῶν καὶ ἄλλους ἱερωμένους τῆς ἐν ἐξορίᾳ εὑρισκομένης Ἱ. Μ. Ράσκας. 


Ἐκεῖ στὸ παλαιὸ μοναστηράκι τοῦ Εὐαγγελισμοῦ τῆς Θεοτόκου, ὡς γνωστὸν τελοῦνται ὅλο αὐτὸ τὸ διάστημα οἱ Ἀκολουθίες τῆς Μ. Τεσσαρακοστῆς, ἀλλὰ καὶ ἡ κατὰ Κυριακὴν Θ. Λειτουργία ἀπὸ τὸν OMOΛΟΓΗΤΗ Ἱερομόναχο π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ.




 

Αἰσθανόμαστε μεγάλη τὴν τιμὴ καὶ τὴν εὐλογία ποὺ αὐτὴν τὴν Κυριακὴ θὰ εἶναι ἀνάμεσά μας ὁ Σεβασμιωτατος Ἀρτέμιος, ὁ ὁποῖος μὲ τὴν παρουσία του ἀνταποδίδει τὴν κατὰ Μάρτιον 2013 ἐπίσκεψη τοῦ π. Εὐθύμιου Τρικαμηνᾶ στὴν Σερβία, ὅπου ὡς γνωστὸν συλλειτούργησε μὲ τὸν Σεβασμιώτατο Ἀρτέμιο.

 


Θεοῦ θέλοντος, θὰ εἴμαστε παρόντες στὶς Ταγιᾶτες καὶ θὰ σᾶς ἐνημερώσουμε γιὰ τὸ γεγονός.
EΡΧΕΤΑΙ Η ΑΚΟΥΣΙΑ ΣΦΑΓΗ ΜΑΣ,


ΚΑΙ Η ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.


ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ,


ΑΝΤΙΔΡΑΣTE

ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΤΕ, 

ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΤΕ.



Πέμπτη, 18 Απριλίου 2013

Επιτέλους, 

ας τοποθετηθούν απέναντι 

στους αιρετικούς Οικουμενιστές.

 




  του Θεολογου κ. Παν. ΣΗΜΑΤΗ
 
 
ταν πρόκειται γιὰ θέματα Πίστεως, κ. Ἄνδραλη, ποὺ μάλιστα θίγονται ἐν καιρῷ αἱρέσεως, ἔχουμε ὑποχρέωση καὶ νὰ δημοσιεύσουμε τὸ ἄρθρο σας (ὅπως κάναμε), καὶ νὰ ἀπαντήσουμε σ’ αὐτό, ἔχοντας ὡς ὁδηγούς μας τοὺς Ἁγίους Πατέρες καὶ τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση. Ἔχουμε, βέβαια, συνείδηση ὅτι ἡ χρήση κειμένων τῶν Πατέρων, δὲν καθιστᾶ τὴν ἀπάντηση –ἐκείνων ποὺ τὰ χρησιμοποιεῖ– Ὀρθόδοξη, ἀφοῦ μπορεῖ νὰ ἐπιλέξει ἀπὸ τὰ κείμενά τους ὅ,τι εὐοδώνει τὶς θέσεις του, καὶ ἔτσι νὰ τοὺς παρερμηνεύσει καὶ νὰ κακοποιήσει τὴ διδασκαλία τους. Ἡ προσπάθειά μας, ὅμως, εἶναι νὰ παραθέσουμε ὄχι μόνο τὸ γράμμα, ἀλλὰ καὶ τὸ πνεῦμα τῶν Πατέρων.
 
 
 
Νὰ ἀρχίσω ἀπὸ τὰ μικρὰ καὶ ἀνώδυνα:  
Ἀρνεῖσθε ὅτι ἔχετε ἐπαγγελματικὲς σχέσεις μὲ τὸν μητροπολίτη Πειραιῶς. Ἀπορῶ γιὰ τὴ φράση σας αὐτή. Κανεὶς δὲν σᾶς κατηγόρησε γιὰ κάτι τέτοιο. Ἡ φράση μου, «ὁ μητροπολίτης (Πειραιῶς), τὶς ἀπόψεις τοῦ ὁποίου ὑποστηρίζετε...», δὲν ὑπονοεῖ ὅτι ἔχετε μὲ τὸν κ. Σεραφείμ, ἐπαγγελματικὲς σχέσεις καὶ συμφέροντα, ἀλλὰ μιλᾶ γιὰ τὴν ἀποδοχὴ καὶ ὑποστήριξη τῶν θέσεων τοῦ Πειραιῶς (τὸν ὁποῖον καὶ ἐπαινέσατε γι’ αὐτές), ὅπως  ἐπίσης καὶ τὴν ὑποστήριξη τῶν θέσεων τοῦ Ἀντιαιρετικοῦ Γραφείου τῆς Ἱ. Μ. Πειραιῶς. Ἐξ  ἄλλου ἡ ἔμπλοκή σας στὸν διάλογο αὐτό, ἀπ’ ἐκεῖ ξεκίνησε.

 
 
 
1. Στὸ ἄρθρο σας ἀποφύγατε νὰ πάρετε θέση στὰ κρίσιμα θέματα ποὺ σᾶς ἔθεσα, ὅπως:
 
 
 
α) Ἀφοῦ χαρακτηρίζουν οἱ Ἐπίσκοποι (καὶ ὁ Πειραιῶς) ὄχι ἁπλῶς αἵρεση, ἀλλὰ καὶ παναίρεση τὸν Οἰκουμενισμό, γιατί ἀρνοῦνται πεισμόνως νὰ κατονομάσουν τοὺς ἀρχηγοὺς τῆς αἱρέσεως; Μήπως, γιατὶ ἀπὸ τὴν στιγμὴ ποὺ θὰ κατονομάσουν ὡς αἱρετικὸ τὸν πατριάρχη Βαρθολομαῖο, τότε, ἡ ἀμέσως ἑπόμενη κίνησή τους, εἶναι νὰ μὴν ἔχουν ἐπικοινωνία μὲ ἕνα αἱρετικὸ καὶ δὲν θὰ μποροῦν εἰς τὸ ἑξῆς νὰ παρίστανται στὴν μετὰ βαΐων καὶ κλάδων ὑποδοχή του –κατὰ τὶς ἐδῶ ἐπισκέψεις του– καὶ τότε, οἱ ὅποιες φιλοδοξίες τους καταστρέφονται καί, ἀσφαλῶς, κινδυνεύει ὁ θρόνος τους;
 
 
 
β) Συμφωνεῖτε ἢ ὄχι μὲ τοὺς Ἁγίους Πατέρες, ὅτι κάθε αἵρεση μᾶς ἀποκόπτει ἀπὸ τὸν Θεό, κατὰ συνέπεια καὶ ἡ ἐκκλησιαστικὴ ἐπικοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικούς;  Συμφωνεῖτε μὲ τὴν θέση τῶν Ἁγίων Πατέρων ὅτι τὰ μυστήρια τῶν αἱρετικῶν οὐδεμία χάρη μεταδίδουν, ἀντίθετα μεταδίδουν σκοτασμὸ καὶ κόλαση; (Ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης).
 
 
 
γ) Σᾶς ρώτησα: Ὑπάρχουν δυνητικὲς θεῖες Ἐντολές; Εἶναι ἄραγε δυνητικὸς ὁ περὶ «δεδιωγμένων ἕνεκα δικαιοσύνης καὶ ἀφορισμένων» μακαρισμός; Ἢ τὸ «ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθαι»; Εἶναι δυνητικὸ τὸ «αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ»· εἶναι δυνητικὸ τὸ «χαίρειν τοῖς αἱρετικοῖς μὴ λέγηται»;
 
 

Ψηλαφούμε την ιστορία 

και την κατάπτωση των Επισκόπων



 
του Θεολογου κ. Παναγ. ΣΗΜΑΤΗ
 
 
 
 
 
Στὴν ἀνταπάντησή του, ὁ κ. Ἄνδραλης, σὲ πρόσφατο κείμενο, χαρακτηρίζει τὸν π. Θεόδωρο Ζήση «θεολογικὸ γίγαντα τῶν ἡμερῶν μας». Ἔτσι μοῦ δίνετε ἡ εὐκαιρία, ἐπειδὴ ὁ δικός μου λόγος δὲν τὸν ἔπεισε, νὰ χρησιμοποιήσω ἕνα ἐκτεταμένο ἀπόσπασμα ἀπὸ μιὰ θαυμάσια καὶ ἱστορικὴ ὁμιλία τοῦ π. Θεοδώρου, ἡ ὁποία ἔγινε στὸ Βόλο, ἀπομαγνητοφωνήθηκε πρόσφατα, τὴν ἔχουμε στὰ χέρια μας καὶ θὰ ἀναρτηθεῖ συντόμως στὸ ἱστολόγιο «Πατερικὴ Παράδοση».

 
 
Ἰσχυρίστηκε, ὁ κ. Ἄνδραλης, ὅτι «ὁ π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, τελικὰ δὲν ἀποτειχίσθηκε σὲ μιὰ περίοδο ποὺ φάνταζε πιὸ ἐπικίνδυνη ἀπὸ ὅτι ἡ σημερινὴ στὰ ζητήματα τοῦ οἰκουμενισμοῦ, καθὼς ὁ Ἀθηναγόρας εἶχε ξεφύγει ἐντελῶς».

 
 
Ἀπάντησα ὅτι «ἡ περίοδος τοῦ Ἀθηναγόρα οὔτε φάνταζε, οὔτε ἦταν πιὸ ἐπικίνδυνη ἀπὸ τὴν σημερινή. Γιατί, παρότι ἦσαν τολμηρὰ τὰ βήματα τοῦ Ἀθηναγόρα, ὑπῆρχε τότε ἀντίδραση, ποὺ φρέναρε τὴν ἐπέκταση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, γιατὶ ὁ Οἰκουμενισμὸς δὲν εἶχε διαβρώσει ἀκόμα τὰ ὀρθόδοξα αἰσθητήρια, ὅπως σήμερα. 
Ἐπειδή, ὅμως ἡ ἀντίδραση ἔμεινε στὸ προαιρετικό–δυνητικὸ» τῆς ἀπομακρύνσεώς μας ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, (νῶ ἀντίθετα  οἱ Ἅγιοι ἀπομακρύνοντο ἄμεσα ἢ συντομότατα ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς) «ἡ παναίρεση προχώρησε με γεωμετρική πρόοδο». Καὶ ἀνέφερα κάποια παραδείγματα.

 
 
Καὶ πάλι δὲν πείστηκε καὶ ἀνταπάντησε: «Γνωρίζετε καλύτερα ἀπὸ ἐμένα ὅτι στὴν Ἀθηναγόρειο ἐποχὴ δὲν ἦταν τόσο ρόδινα τὰ πράγματα. Οὔτε ἦταν μόνο ὁ Ἀθηναγόρας οἰκουμενιστής, ἀλλὰ κάμποσοι Πατριαρχικοί, ὅπως ὁ Μελίτων, ὁ Ἰάκωβος κλπ. ...Καὶ ἐπειδὴ ἀναφέρατε καὶ τὸν “ὀνοματοκρυπτισμὸ” ποὺ ἐπικαλεῖται ὁ θεολογικὸς γίγαντας τῶν ἡμερῶν μας π. Θεόδωρος Ζήσης...».

 
Αποτειχισι:   AΠΑΝΤΗΣΙ  
της ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 
ΣΤΟΝ ΔΟΥΛΟΦΡΟΝΑ του 
ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ 
παπα ΤΣΕΤΣΗ των Βρυξελων.


 Ειναι ορθοδοξος παπας ο εικονιζομενος παπαΤσετσης;Και γιατι αρασωτος - αρα ασωτος; Η φωτογραφια ειναι απο την Μογγολοτουρκια ή απο αλλη χωρα που δεν τους εμποδιζει κανενας να ρασοφορει;



Θεολογικὸ σχόλιο στὸ ἄρθρο τοῦ Μεγ. Πρωτοπρ. τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου κ. Γεωργίου Τσέτση μὲ τίτλο «Ἡ ἄγνωστη στὴν Ἑλλάδα πλευρὰ τῆς Οἰκουμενικῆς κίνησης».


Μὲ μεγάλη ἔκπληξη εἴδαμε δημοσιευμένη στὸ διαδίκτυο ἄρθρο τοῦ Μεγ. Πρωτοπρ. π. Γεωργίου Τσέτση, στὸ ὁποῖο σχολιάζει, στὴν οὐσία λογοκρίνει, τὴν ἐγκύκλιο τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιῶς κ. Σεραφεὶμ ἐπὶ τῇ εὐκαιρία τῆς Κυριακῆς της Ὀρθοδοξίας. Ἐπειδὴ τὸ ἄρθρο τοῦ ὡς ἄνω κληρικοῦ ἀδικεῖ τὴν ἀλήθεια τῶν πραγμάτων ὡς πρὸς τὸ περιεχόμενο τῆς ἐγκυκλίου τοῦ Σεβασμιωτάτου, θεωρήσαμε ἀναγκαῖο, νὰ προχωρήσουμε στὸν σχολιασμό, ποὺ ἐπακολουθεῖ, ὄχι γιατί ἐλπίζουμε νὰ πείσουμε τὸν συγγραφέα σὲ κάποιες ἀλήθειες, ἀλλὰ κυρίως γιὰ νὰ διαφωτίσουμε τοὺς ἀναγνῶστες ἐκείνους, ποὺ ἔτυχε νὰ διαβάσουν τὸ ἄρθρο του καὶ προβληματίστηκαν πάνω στοὺς ἰσχυρισμούς του.

Tην Αγιορειτικη Διοικησι, 

απασχολουν,

μονο τα επουσιωδη...


Την Περιβολαρισσα Παναγια, 

MONO, οι υβριστες 

του Υιου Της...









Δεν τους ενδιαφερουν, τα μειζονα ζητηματα του Νομου. 
Δεν τους απασχολουν, τα εχομενα σωτηριας θεματα.
Δεν τους ελεγχει, η επιμολυνσι και ο μαγαρισμος τους.
Δεν τους ενοχλει παραμικρως, οτι μνημονευουν καθημερινα και επι 24ωρου βασεως, εναν πατριαρχη Αρχιαιρεσιαρχη. 
Δεν τους ενδιαφερει, το οτι συλλειτουργουν και συμπροσευχονται, με εναν Αιρετικο αρχιεπισκοπο. 
Καρφι δεν τους καιγεται. 



Τοτε γιατι υπαρχουν, αληθεια;
Γιατι ισχυριζονται οτι ειναι μεσα στην Εκκλησια;
Οτι ειναι μελη της Εκκλησιας; 
Γιατι εμφανιζονται, ως φως ημων των κοσμικων;
Πως ειναι δυνατον, εμεις οι κοσμικοι, να εχουμε πιο ευαισθητα τα αισθητηρια μας;
Πως ειναι δυνατον εμεις οι λαϊκοι, να αντιδρουμε ΕΝΣΤΙΚΤΩΔΩΣ στην Αιρεσι και στους Αιρετικους, οπως ακριβως συνεβαινε σε ολες τις εποχες απο τους χριστιανους, αλλα και απο τους Μεγαλους Πατερες της Εκκλησιας και αυτα τα ευαισθητα αισθητηρια να μην τα εχουν οι Αγιορειτες, αλλα να εχουν αυτοαφαιρεθει απο αυτους;
Πως ειναι δυνατον αυτοι οι ανθρωποι, να σκληρυνθηκαν και να μπετονοποιηθηκαν και να καταντησαν ξενο σωμα απο το Σωμα της Εκκλησιας;
Μηπως, λοιπον, αποφασισε η Παναγια μας, να εγκαταλειψη οριστικα το Αγιον Ορος και να το αφηση να καταποντισθη στα βαθεα υδατα του Αιγαιου Πελαγους;
 


 
Αυτες τις μερες ακουστηκε, οτι κουνιεται σταυροειδως και επιμονα, η κανδηλα στην Αγια Αννα.
Γραφτηκε, οτι καποιοι μοναχοι ανησυχησαν.
Ψιθυριστηκε, οτι σε καποιους προκληθηκε τρομος.
Γιατι αραγε κουνιεται θαυματουργικα η κανδηλα;
Διδονται διαφορες ερμηνειες.
Οτι ερχονται πολλα δεινα στο Εθνος.
Εμεις, δινουμε μια δικη μας ερμηνεια του υπερφυσικου γεγονοτος.
Εμεις, πιστευουμε οτι η υπομονη της Κυριας Θεοτοκου εξαντληθηκε.
Οι υβρεις κατα του Υιου Της, εν λογοις και εν εργοις, του επισημα μνημονευομενου Αχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου, του και αρχιεπισκοπου τους, εχουν επαυξηθη υπερβαλλοντως και εχουν υπερβει τα νεφη του ουρανου και εχουν υπερακοντιση τους Ηλιους, τα μεγαλα Αστρα και τους Γαλαξιες και εχουν καταφθασει μεχρι τον θρονον του Θεου.
Αλλα οι ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ, ουτε ευαισθητοποιουνται, ουτε χαμπαριαζουν, ουτε συγκινουνται.
Και αδιαφορουν προκλητικα για την γαυριωσα Αιρεσι και τις διακηρυττομενες απεχθεις Αιρεσεις και τους υψουντας θρασειαν την κεφαλην Αιρετικους, που αποτελουν τα βδελυγματα της ερημωσεως εν τοπω αγιω.



Ας ελπισουμε οτι οι Αγιορειται, εστω και την δωδεκατην, θα συνελθουν και θα σκεφθουν, οτι η απαθεια και η πωρωσι τους, προερχονται απο τον μολυσμο και το μαγαρισμα τους,  απο την μνημονευσι του Αρχιαιρεσιαρχου αρχιεπισκοπου τους και οτι θα αποφασισουν παραυτα και αποφασιστικα, να παυσουν την μνημονευσι του.


Ας ευχηθουμε, οτι εστω και αυτην την στιγμη, την Εσχατη των εσχατων καιρων και ημερων, να ανανηψουν καποιοι, εστω και καποιοι απο τους Αγιορειτες και να υψωσουν χειρας οσιας και να αποτρεψουν τα χειροτερα απο τον θυμο και την οργη της Κεχαριτωμενης Περιβολισσας του Αγιωνυμου Ορους.



Ισως και εδω ο Υβριζομενος Θεος, να προσμετρηση τον αριθμο των ελαχιστων εναρετων Αγιορειτων, ως ποτε εν Σοδομοις και ως ποτε εν τη Πολει Κωνσταντινου, για να περισωθει ο διαφαινομενος φρικωδης ΣΥΝΤΡΙΜΜΟΣ και ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΜΟΣ. 
   
 ======================

Διαβαζουμε στις ειδησεις:
Με τον Γενικό Γραμματέα της κυβέρνησης κ. Παναγιώτης Μπαλτάκο, συναντήθηκε πριν από λίγο Αντιπροσωπεία Μοναχών και Ηγουμένων του Αγίου Όρους.

Να αναφερθεί ότι στη συνάντηση παρέστη και ο Πολιτικός Διοικητής του Αγίου Όρους κ. Αρίστος Κασμίρογλου.

Η Αγιορειτική Αντιπροσωπεία ενημέρωσε τον κ. Μπαλτάκο για θέματα που αφορούν τα Μοναστήρια, ενώ δεν παρέλειψαν να αναφερθούν στο φλέγον ζήτημα των ημερών για τους κατοίκους της Ιερισσού.

Ερωτηθείς ο Εκπρόσωπος της Ιεράς Μονής Μεγίστης Λαύρας π. Νικόδημος για το θέμα της Ιερισσού, μεταξύ άλλων τόνισε: "Το Άγιον Όρος επιθυμεί την ειρήνη και την ευημερία των κατοίκων."

Ενώ σημείωσε ότι στις Ιερές Μονές του Αγίου Όρους, εργάζονται 9.000 άνθρωποι από τις γύρω περιοχές.

Αυτή την ώρα είναι σε εξέλιξη η συνάντηση των Αγιορειτών με τον Πρωθυπουργό κ. Αντώνη Σαμαρά στο Μέγαρο Μαξίμου.

Σύμφωνα με πληροφορίες το θέμα της φορολόγησης των Μονών, βρίσκεται στο επίκεντρο της συνάντησης.

Aιμιλιος Πολυγενης

Ο Αρχιμανδρίτης Στάχυς Καψής, 

είναι Μέγας Έπαρχος περιφερειακής 

στοάς Ναϊτών O.S.M.T.H. 

 

Πηγή: ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ

PATRICK REA -Π ΤΣΟΛΑΚΙΑΝ -ΝΑΪΤΗΣ- ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ και αρχιμ ΚΑΨΗΣ
 
ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΚΑΙ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ!!! 
ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΙΑΨΕΥΣΗ, ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ 
 
ΕΔΩ http://www.knightstemplar.org/
Με αφορμή την ανάρτηση του «ΔΙΑΦΟΡΟΥ»  
 
 
«Η ΜΑΣΟΝΙΑ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. 
ΖΗΤΗΣΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟ»   
όπου και πρωτοείδα τον Ιερώνυμο σε χαμογελαστή φωτογραφία με τον Μέγα Προκαθήμενο της στοάς Ναϊτών Ελλάδας (Μ.Ε.Ε.), έκανα μικρή έρευνα στην ιστοσελίδα των μασόνων (που επίσημα ισχυρίζονται ότι… δεν είναι τέκτονες).
Εκεί εύκολα «ανακάλυψα» ανάλογες φωτογραφίες και του Βαρθολομαίου με τον Μέγα Μάγιστρο της Διεθνούς υπερστοάς O.S.M.T.H. Patrick Rea και με τον Μέγα Προκαθήμενο της Μ.Ε.Ε. Παύλο Τσολακιάν. 
Η φωτογραφία όμως και η λεζάντα που με συγκλόνισε, είναι μία,στην οποία συμπεριλαμβάνεται και Αρχιμανδρίτης, τον οποίο ο ιστοσελίδα της στοάς των Ναϊτών Μ.Ε.Ε. αποκαλεί Μέγα Έπαρχο περιφερειακής στοάς, την οποία όμως δεν αποκαλύπτει. 
Μας λέει όμως το ονοματεπώνυμο του μασόνου Αρχιμανδρίτη: 
Πρόκειται για τον Στάχυ Καψή!!!!
 
PATRICK REA -ΠΑΥΛΟΣ ΤΣΟΛΑΚΙΑΝ -ΝΑΪΤΗΣ- ΚΑΙ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ     
 
Δεν μπαίνω στον χαμένο από χέρι κόπο να απευθύνω ερώτημα προς τον άθλιο αρχιερέα. Θρησκεία του έχει κάνει το ψεύδος και τη πολιτική απάτη. Θρησκεία του έχει γίνει το χρυσίον!!!…. Στην Ελληνική τους εκδοχή Οι Ναϊτες Ιππότες λένε ότι δεν είναι τέκτονες…. 
 Λένε ποτέ αλήθεια??? 
 Έχω γράψει πολλές φορές στο παρελθόν με στοιχεία, ότι είναι μασόνοι. 
Δεν πιστεύετε τον Μπαρμπανίκο??? 
ΤΟΤΕ ενημερωθείτε στις σελίδες:
 
 
ΠΑΥΛΟΣ ΤΣΟΛΑΚΙΑΝ -ΝΑΪΤΗΣ- ΚΑΙ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ 1   
 
 
el.wikipedia.org/wiki/:  Οι Ναΐτες Ιππότες συναντώνται σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους που ονομάζουν «Διοικητήρια». 
Μέλος των Ναϊτών μπορεί να γίνει κάθε Διδάσκαλος Ελευθεροτέκτονας Χριστιανικής Πίστεως (σε κάποιες επικράτιες μέλη μπορούν να γίνουν και Διδάσκαλοι Ελευθεροτέκτονες που δεν είναι Χριστιανοί, αρκεί να ορκιστούν οτι θα υπερασπιστούν τη Χριστιανική Πίστη), αφού έχει ήδη τιμηθεί με τον βαθμό της «Βασιλικής Αψίδας». 
Σε κάποιες επικράτιες απαιτήται ο Διδάσκαλος Ελευθεροτέκτονας να συμμετέχει σε κάποιο «Κρυπτικό Τεκτονικό Συμβούλιο», ενώ σε άλλες είναι προαιρετικό
 
  el.wikipedia.org/wiki/ και περισσότερο δώστε βάση ΕΔΩ http://www.knightstemplar.org/  
 
 
Να ξέρετε (γιατί αυτοί ξέρουν): όταν καθυστερώ, ψάχνω, διαβάζω, επιβεβαιώνω, αποθηκεύω ντοκουμέντα, και φυσικά ενημερώνω.  Τώρα, καμαρώστε τους ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ.  Καμαρώστε τους ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ, για να κατανοήσετε τη συστράτευσή τους με διεθνή πολιτικά αποβράσματα.
 

Τετάρτη, 17 Απριλίου 2013

ΕΦΟΔΟΣ ΤΟΥ ΣΔΟΕ 

 

ΣΕ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ

ΕΦΟΔΟΣ ΤΟΥ ΣΔΟΕ ΣΕ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ


Μοναχός της περιοχής Καλαμπακας φέρεται να έχει περί τις 500.000 € καταθέσεις στο όνομά του.


Σύμφωνα με πληροφορίες το ΣΔΟΕ επιλήφθηκε της υπόθεσης έπειτα από καταγγελίες που υπήρξαν. 


Τα ποσά, σύμφωνα τις ίδιες πηγές, δικαιολογούνται από εμβάσματα και δωρεές πιστών, τόσο του εσωτερικού, όσο και κυρίως ισχυρών Ελλήνων της ομογένειας του εξωτερικού. 


Ωστόσο το ζήτημα που φαίνεται να προκύπτει έχει να κάνει με το γεγονός ότι τα χρήματα αυτά δεν ήταν περασμένα στο όνομα της Μονής, αλλά προσωπικά του Μοναχού. 


Η έρευνα βρίσκεται πάντως σε εξέλιξη.
Ο  Χ  Ι  .

Στην ενθρονισι του Παπα, 

δεν ηταν παρουσα,

η Ορθοδοξη Εκκλησια.

Ο  Χ  Ι  .



 

τον Ναυπακτου κ. Ιεροθεο

 

http://syletpatr.blogspot.gr/2013/04/blog-post_16.html



ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ 
ΟΜΟΓΕΝΟΥΣ ΝΑΥΠΑΚΤΙΟΥ


ΠΡΟΣ:  τον Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην 
 Ναυπάκτου κ. Ιερόθεο Βλάχο
Σεβασμιώτατε κε Ιερόθεε,

Διαβάζοντας τα κατορθώματά σου, γύρω από την Ιεράν Μονήν Μεταμορφώσεως του Σωτήρoς Χριστού, αναρωτιέμαι: Ποιος ή ποιοι σου έβαλαν στο νού σου την καταστροφή του Μοναστηριού;

Γιατί δεσπότη έφτασες σ’ αυτό το σημείο της καταστροφής των (συν)αδελφών σου; 
Καλόγερος δεν είσαι και σύ; 
Τα γραφόμενα σου σε διάφορα βιβλία και φυλλάδες, δείχνουν ΑΓΑΠΗ ή τον ΕΓΩΪΣΜΟ σου;


Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου