Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

ΠΗΡΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ,

ΓΙΑ TO ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ 


TΡΟΜΕΡΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ;







Λες να φτάσει ως εκεί;




Διαβάζω πως εκλάπη το δεξί χέρι του Αγ.Πολυκάρπου από την Αμπελακιώτισσα.


Επειδή η περιοχή αλλά και ο χρόνος που έγινε η «κλοπή» είναι ύποπτος και επειδή ο εωσφόρος ενδημεί στην περιοχή και βάζει διεστραμμένα σχέδια σε …βλάχικα μυαλά, φοβούμαι πως είναι μια στημένη προβοκάτσια..





Ο δαίμονας θάθελε να ενοχοποιηθούν οι «ατίθασοι» μοναχοί της Μεταμόρφωσης, να μπούν για έρευνα  πολυπληθής αστυνομική δύναμη και με την ευκαιρία να τους πετάξουν και έξω από το μοναστήρι!!!! 


Ο οξαποδώ και ο εμπαθής μιτροφόρος θάτριβαν τα χέρια τους αν η λειψανοθήκη «βρισκόταν»  αφημένη σε κάποια γωνιά κάπου στο μοναστήρι ή αν αυτό είναι δύσκολο, κάπου κοντά στο μοναστήρι…


Εύχομαι να μην επαληθευτώ, να μην έχει τόση επίδραση ο δαίμονας !!! 
αλλά…



Ασκληπιάδης

θεία κοινωνία….


  θεία κοινωνία...

 
Θυμάμαι-μικρό παιδί-κάποιες γυναικούλες, που κουβαλούσαν αλάτι (ζαλίγκα) από το Αιτωλικό, για να το πάνε στ’ Άγραφα.
 
Σήμερα βέβαια οι συνθήκες της ζωής μας έχουν αλλάξει. Κι όχι μόνο βάρη δεν κουβαλάμε, αλλά, σε μεγάλο βαθμό, ξεχάσαμε κιόλας να περπατάμε. Κι όμως…
Παρόλα αυτά κάποιοι επιμένουν να κουβαλούν άλλου είδους βάρη. Και μάλιστα δυσβάστακτα: 

Και πρώτα-πρώτα σωματικά βάρη. 

Απ’ τα οποία, ενώ θα μπορούσαμε να απαλλαγούμε, δεν φροντίζουμε να τα ξεφορτωθούμε.
Κι έτσι συσσωρεύουμε λίπη στο σώμα μας. Που το κάνουν βαρύ, δυσκίνητο και αντιαισθητικό. Αλλά και ευεπίφορο σε αρρώστιες, ακόμη και στο θάνατο. Για να επαληθεύεται έτσι το σλόγκαν, που λέει ότι «το πάχος μικραίνει τη ζωή».


Αν όμως το πάχος μικραίνει τη ζωή, η νηστεία τη μακραίνει. 

Απόδειξη; Οι ασκητές. Που ακολουθούν τη συνταγή της νηστείας. Με αποτέλεσμα να ζούνε πολλά χρόνια. Και μάλιστα να διατηρούν σώες, όχι μόνο τις σωματικές, αλλά και πνευματικές τους δυνάμεις. 

Αλλά, πέρα απ’ τα σωματικά βάρη, είναι και τα ψυχικά.

Που, κάποτε, το καμίνι των τύψεων τα κάνει βαρύτερα, ακόμη, κι από την άμμο της θάλασσας. Κι απ’ το άλλο μέρος είναι το βάρος για τις αδικίες, που οι άλλοι έκαμαν σε βάρος μας.

Ε, λοιπόν, για όλα αυτά τα ψυχικά βάρη ο Χριστός μας δίνει μια χρυσή συνταγή:

Ξεφορτωθείτε, μας λέει, απ’ αυτά που οι άλλοι έκαμαν σε βάρος σας, κι ο ουράνιος πατέρας θα σας απαλλάξει απ’ όσα εσείς κάματε σε βάρος των άλλων. Αν όμως εσείς δεν ξεχνάτε τις αδικίες των άλλων, ούτε κι ο ουράνιος πατέρας, θα ξεχάσει τις δικές σας αδικίες …

Με τη νηστεία, λοιπόν, και τη συγνώμη ανεβαίνουμε στο Θαβώρ της Μεταμορφώσεως. 

Εκεί, όπου συντελείται το μυστήριο της θείας ευχαριστίας και της θείας κοινωνίας. 

Και υποσχόμαστε στο Χριστό ν’ ακολουθήσουμε τα ίχνη του.

Γιατί η θεία κοινωνία δεν είναι το τέρμα στην πνευματική μας προσπάθεια. Αλλά υπόσχεση και αφετηρία ν’ αγωνιστούμε προκειμένου να μεταμορφώσουμε τη ζωή μας. Κι όχι μόνο στο προσωπικό, αλλά και το κοινωνικό επίπεδο.

Όπως έπραξε ο ίδιος και οι απόστολοί του:

Προκειμένου να κηρύξουν «πτωχοίς επίσκεψιν, αιχμαλώτοις άφεσιν, τυφλοίς ανάβλεψιν, αποστείλαι τεθραυσμένους εν αφέσει». Που σημαίνει ν’ αντιμετωπίσουν τη φτώχεια, την αρρώστια, τη σκλαβιά και την πολυδαίδαλη αμαρτία και αθλιότητα, στο σύνολό της. Έτσι ώστε να μεταμορφώσουν την κόλαση, στην οποία ζούμε, σε κοινωνία ανθρώπων.

Αλλά οι υπέρμαχοι της κόλασης έχουν τις αντιρρήσεις τους.

Θέλουν μέσα στην ακόρεστη απληστία τους «να θησαυρίζουν θησαυρούς επί της γης»: Σάμπως να έχουν χιλιάδες στομάχια να ταΐσουν και σώματα να ντύσουν. Ή σάμπως να πρόκειται να ζήσουν αιώνια.
Καταδικάζοντας, έτσι, εκατομμύρια ανθρώπων στη δυστυχία και τη λιμοκτονία.

Και ούτε πολύ ούτε λίγο μας λένε:

Το Ευαγγέλιο είναι για τους ουρανούς και τον άλλο κόσμο. Μεγάλη χάρη σας κάνουμε, που σας αφήνουμε να κάνετε τα μνημόσυνά σας και να ψάλλετε τα τρισάγια. Είχαν μεγάλο δίκιο οι Νέρωνες και οι Διοκλητιανοί, που σας έκαιγαν ζωντανούς και σας σταύρωναν. Ή σας πρόσφεραν τροφή στα λιοντάρια. Γιατί μόνο γι’ αυτό αξίζετε…

Πρέπει να το χωνέψετε καλά ότι πάντοτε τα εγκόσμια προβλήματα είναι στη δικαιοδοσία των λήσταρχων και των κανιβάλων.

Ξαπλώστε, λοιπόν, στους καναπέδες και τις πολυθρόνες σας. Και αφεθείτε στη νάρκη και το λήθαργό των ΜΜΕ (=εξαπατήσεως). 

Συμβιβαστείτε με τον αργό θάνατο της εξαθλίωσης και της πείνας, που επιλέξαμε για σας.
Γιατί βέβαια, οφείλετε να ομολογήσετε, ότι ο θάνατός, που επιλέξαμε, είναι περισσότερο «φιλάνθρωπος», έστω κι αν, στην πραγματικότητα, είναι περισσότερο σαδιστικός.

Στην επιλογή σας αυτή θα σας «βοηθήσουν» τα γενώσιμα φάρμακα και εμβόλια(=δηλητήρια), τα μεταλλαγμένα τρόφιμα, οι ναρκωτικοί αεροψεκασμοί, η αποβλακωτική και πολτοποιημένη παιδεία, τα τουρκολάγνα σήριαλ, κλπ, κλπ…

Και τόσα άλλα δηλητηριώδη και υπνωτικά άνθη, που διαθέτει ο κανιβαλικός μας μπαχτσές…

Αγνοείστε το «Πάτερ ημών», που σας καλεί να προσευχηθείτε, προκειμένου να έλθει η βασιλεία του Θεού «ως εν ουρανώ και επί της γης». 

Αγνοείστε το Χριστό, που σας λέει ότι για να λύσετε όλα τα προβλήματά σας πρέπει να ακολουθήσετε το δρόμο της δικαιοσύνης. Και ν’ αγωνιστείτε για μια θεία κοινωνία!…

Ακούστε τι σας λένε ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος και ο Κουβέλης!

Μήπως δεν σας εξαπάτησαν και δεν σας καταλήστεψαν αναρίθμητες, μέχρι τώρα, φορές; Έχετε, λοιπόν, κανένα λόγο να πιστεύετε ότι δεν θα κάνουν το ίδιο και στο μέλλον; Και ότι δεν θα ολοκληρώσουν το σχέδιο των αφεντικών τους, για την ολοσχερή εξόντωσή σας. Και την εξαφάνιση της Ελλάδας απ’ το προσκήνιο της ιστορίας!

Γονατίστε, λοιπόν, μπροστά τους και φωνάξτε τους, όπως οι μονομάχοι της ρωμαϊκής αρένες:

Άφεριμ αφέντες μας! Εμείς οι μελλοθάνατοι αποκηρύσσουμε τη θεία κοινωνία. 

Και θα στηρίζουμε, μέχρι την τελευταία μας πνοή, τη δική σας και των πατρώνων σας, διαβολική κοινωνία…

παπα-Ηλίας

http://papailiasyfantis.wordpress.com
e-mail: Yfantis.ilias@gmail.com
ΖΟΥΜΕ ΜΕΣΑ


ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ




 
 

  
     ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ,

 


          ΣΕ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ  


 


           ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ


 



      ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ 


 

  ΣΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ


της Ι. ΜΗΤΡ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ 


   
ΑΠΟ ΤΟΝ


ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟ 


   
π. ΕΥΘΥΜΙΟ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ







   
=====================
 

Αποτειχισι: 


Ωστε παππουληδες, χαρακτηριζετε τον ΑΚΑΘΑΙΡΕΤΟ ιερομοναχο Ευθυμιο Τρικαμηνα, "οσιολογιωτατο μοναχο" και δεν ντρεπεστε;


Ετσι βλεπετε τους "αφορισμους και τις καθαιρεσεις" των ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ;


Ως κανονικες;


Και που το στηριζετε αυτο;


Σε ποιον Ιερο Κανονα, ω σοφολογιωτατοι;


Στους κανονες του Αννα και του Καϊαφα, στους ...κανονες του Κυκλωπα, ή στους Αρχιερεις της Αισχυνης των ημερων μας, που οι πολλοι, ουτε πιστευουν, ουτε σεβονται τιποτα;


Λιγη ντροπη, παππουληδες, δεν βλαπτει.

Δυστυχως, ταυτιζεσθε με τους ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ.

Και οχι μονον, αλλα και τους υπερασπιζεσθε.


Πιστευουμε, οτι αν συνεχισετε με το ιδιο αντορθοδοξο στυλ και ηθος, θα μεινετε στην ιστορια ως ...παππουληδες και τιποτα περισσοτερο.

 Με τις θεσεις σας αυτες, που προσπαθειτε να παρουσιασετε ως ορθοδοξες, ενω ειναι κακοδοξες, δυστυχως εχετε εκθεσει και τον μητροπολιτη σας.

Ελπιζω οτι εκεινος, οσον ταχιον, θα διαχωριση την θεσι του απο αυτες, αφου ειναι και αντιγραφικες και αντιπατερικες.


Και αυτο αποδεικνυεται απο την Απαντησι του Ικανοτατου και Εγκυροτατου Ομολογητου Θεολογου κ. Παν. Σηματη, αλλα και απο την Απαντησι Καταπελτη του Ακαθαιρετου ιερομοναχου ασκητου και ερημιτου των Τεμπων.


Θελουμε να ελπιζουμε, οτι δεν θα παρασυρετε τον Αγωνιστη μητροπολιτη κ. Σεραφειμ, ο οποιος ειναι πλασμενος για να γινη ΑΕΤΟΣ και οχι ....κοτα, οπως καταντησαν και οι περισσοτεροι ρασοφοροι.


=====================


 

Z΄Μέρος

 Ἐν συνεχείᾳ θά ἀναφερθῶ εἰς τό ἑπόμενο κεφάλαιο τῆς κριτικῆς μελέτης σας, τό ὁποῖο ἐπιγράφεται «Ἀπόπειρα συγκρίσεως τοῦ 15ου Κανόνος τῆς ΑΒ Συνόδου μέ ἄλλους Κανόνες».




Ἐδῶ, προκειμένου πατέρες νά ἀποδείξετε ὅτι κανένας Kανόνας δέν συνηγορεῖ ὑπέρ τῆς ἀποτειχίσεως, μεταχειρίζεσθε πάλι, πλήν τοῦ ὀρθολογισμοῦ, καί τίς δύο μεθόδους πού ἤδη ἐχρησιμοποιήσατε καί προηγουμένως. Δηλαδή, τό νά καταβιβάσετε τά θέματα τῆς πίστεως καί αἱρέσεως εἰς τό ἐπίπεδο ὅλων τῶν ἄλλων παραπτωμάτων τοῦ Ἐπισκόπου, γιά τά ὁποῖα ἀναμένομε τήν ἀπόφασι τῆς Συνόδου, καί τό νά ἀπαλλάξετε τό κάθε πιστό καί ὀρθόδοξο μέλος τῆς Ἐκκλησίας, κληρικό ἤ λαϊκό, ἀπό τήν εὐθύνη γιά τήν καταστολή τῆς αἱρέσεως καί κυρίως τήν συμμετοχή εἰς αὐτήν, διά τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἐπικοινωνίας μέ τόν αἱρετικό Ἐπίσκοπο.




Ἐδῶ κατ’ οὐσίαν πατέρες, καταρρίπτετε ἄνευ μάχης τό τελευταῖο καί κυριώτατο φρούριο τῆς Ἐκκλησίας, δηλαδή τόν λαό τοῦ Θεοῦ. Δι’ αὐτόν τόν λαό τοῦ Θεοῦ ἔχει ὀρθότατα λεχθῆ ὅτι κρίνει, ὄχι ἁπλῶς ἕναν Ἐπίσκοπο, ἀλλά ἀκόμη καί τίς ἀποφάσεις Οἰκουμενικῆς Συνόδου.




Σᾶς ὑπενθυμίζω δύο πράγματα, διά νά πεισθῆτε περί τῆς ἀληθείας τοῦ λόγου.




Τό ἕνα εἶναι ἡ ἀντιμετώπισις ἀπὸ τὸν λαό, τῶν Ἐπισκόπων πού ὑπέγραψαν στήν Σύνοδο τῆς Φλωρεντίας–Φερράρας, ὅταν αὐτοί ἐπέστρεψαν εἰς τήν Κων/πολι. Ἦταν τόσο σκληρή καί ἀποφασιστική ἡ ἐναντίον τους στάσι του, ὥστε ἀναγκάσθηκαν αὐτοί νά ὁμολογήσουν μετάνοια ἐνώπιον τοῦ λαοῦ, προκειμένου νά γλυτώσουν τήν ζωή των καί φυσικά τόν θρόνο των. Αὐτή ἡ στάσις τοῦ λαοῦ ἦταν ἐκείνη, ἡ ὁποία συνήργησε τά μέγιστα εἰς τήν ἀνατροπή τῶν ἀποφάσεων τῆς Συνόδου αὐτῆς, πέραν βεβαίως τῆς στάσεως τοῦ ἁγ. Μάρκου τοῦ Εὐγενικοῦ. Ὁ ἅγ. Μᾶρκος, μάλιστα, σέ πολλές ἐπιστολές του μνημονεύει τήν ἄτεγκτη καί ὁμολογιακή αὐτή στάσι τοῦ λαοῦ, ὁ ὁποῖος δέν ἐδέχετο καμμία ἐκκλησιαστική ἐπικοινωνία μέ τούς ὑπογράψαντας Ἐπισκόπους.



Ο νέος Πάπας του 4ου Ράιχ 

και οι ευχές των Ορθοδόξων



 
 
 
Ο «ρθόδοξοι» γέτες το Οκουμενισμο, παρ τν σκανδαλισμ κα τς ντονες διαμαρτυρίες τν πιστν —κα φο λοι ο λλοι πίσκοποι διαφορον γι τν κεραιότητα τς Πίστεως— συνεχίζουν πτόητοι, λοφάνερα πλέον, ν ργάζονται γι τν δραίωση τς Παναιρέσεως το Οκουμενισμο.
Μ τν εκαιρία τς κλογς το νέου Πάπα Φραγκίσκου, στειλαν περιχαρες συγχαρητήριες πιστολές.
 
 
ρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσόστομος ποκαλε τν αρεσιάρχη Πάπα Φραγκίσκο «γαπητ δελφό», στν ποο στέλνει «σπασμν γιον ν Χριστ ησο» κα τονίζει τι προσβλέπει στν περαιτέρω προώθηση κα σύσφιξη τν σχέσεων «μεταξ τν δύο δελφν μν παλαιφάτων κκλησιν Ρώμης κα Κύπρου».
 
 
ρχιεπίσκοπος ερώνυμος τν συγχαίρει «π τ ναρρήσει μν ες τν ποστολικν θρόνον τς Ρώμης».
 
 
Πατριάρχης τς Σερβικς κκλησίας ναφέρει: «Πνευματικ χαρ γεμίσαμε στ κουσμα τς κλογς σας ς νέου πισκόπου Ρώμης».
 
 
Κα Πατριάρχης Βαρθολομαος  πέστειλεν «θερμν συγχαρητήριον Μήνυμα εχηθες πως θητεία του π το παπικο θρόνου συμβάλη ες τν ερήνην ...κα ες τν προαγωγν το διαλόγου πρ τς νώσεως τν δύο κκλησιν».
 
 
Ἔτσι ὁ Πάπας καὶ ἡ αἱρετικὴ Ρώμη, ἀποκαλοῦνται: «γαπητὸς δελφὸς τοῦ ποστολικοῦ θρόνου τς Ρώμης»,  «Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία καὶ παλαίφατος κκλησία τῆς Ρώμης», «ἀδελφὴ Ἐκκλησία» κ.λπ.
 
 
Δὲν κατάλαβαν ἀκόμη οἱ Προκαθήμενοι, ὅτι ἀνήκουν καὶ ποιμαίνουν Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες, τῶν ὁποίων ὁ πιστὸς λαὸς ἔχει τὸν Πάπα ὡς αἱρετικό;
 
 
Ἀφελὴς ἡ ἐρώτηση, γιατὶ ἀφελὴς εἶναι ὁ λαός, ὁ ὁποῖος ἀνέχεται αἱρετίζοντες Ἐπισκόπους.
 
 
Ὅμως, οἱ Ἐπίσκοποι κυρίως, ὄχι ὅμως λιγότερο καὶ ὁ λαός, θὰ δώσουν λόγο στὸν Θεόν, διότι τώρα πλέον, δὲν μποροῦν νὰ ἐπικαλεσθοῦν τὴν δικαιολογία, ὅτι αὐτὲς οἱ εὐχὲς ἀποτελοῦν τυπικότητες καὶ ἐκδηλώσεις ἁβροφροσύνης. Τοῦτο θὰ ἐσυγχωρεῖτο, ἂν τὸ ἐπικαλοῦντο πρὶν ἀπὸ δεκαετίες, τότε ποὺ ὁ δόλιος Οἰκουμενισμὸς μὲ τὶς ἀγαπολογίες του, ἐξαπατοῦσε τοὺς καλοπροαίρετους. Ἐνῶ τώρα, ὅλα εἶναι ὁλοκάθαρα. Ἡ «Ἕνωση» τῶν Ἐκκλησιῶν ἔχει δρομολογηθεῖ, ἀποτελεῖ πραγματικότητα στὰ ἀνώτερα κλιμάκια καὶ προωθεῖται διὰ τοῦ λαϊκοῦ οἰκουμενισμοῦ καὶ στὸν λαό. «Ἑνότης ἐν τῇ διαφορετικότητι» (unity in diversity) καὶ ὄχι ἑνότητα Πίστεως, ὄχι ἐπιστροφὴ τῶν αἱρετικῶν στὴν «Μία» Ἐκκλησία. Ἡ «ἕνωση» θὰ γίνει χωρὶς μετάνοια ἐκ μέρους τῶν αἱρετικῶν Παπικῶν, χωρὶς τὴν ἀπόρριψη τῶν αἱρέσεων.
 
 
Αὐτὰ ἀνεχόμαστε νὰ γίνουν ἀγαπητοὶ ἀδελφοί. Αὐτὰ σεβαστοὶ Ποιμένες.
 
 
Κατὰ τὰ ἄλλα, παρ’ ὅλο τὸν σκανδαλισμό ποὺ μᾶς προκαλεῖτε, ἔχετε τὴν συνείδησή σας ἥσυχη. Θὰ ἐξαπολύσετε δὲ καὶ Ἐγκυκλίους γιὰ πνευματικὴ Μ. Τεσσαρακοστή, ὡσὰν ἀπὸ μόνες τους οἱ προσευχὲς καὶ οἱ νηστεῖες, μὲ μαγικὸ τρόπο, χωρὶς ἀγῶνα κατὰ τῆς αἱρέσεως καὶ ἀπομόνωση τῶν αἱρετικῶν, θὰ διώξει τοὺς μασκαρεμένους ὡς ὀρθόδοξους ποιμένες, Οἰκουμενιστές!

Λεόντιος Διονυσίου


Ο νέος Πάπας του 4ου Ράιχ


Ο νέος Πάπας, παρέα με τον αιμοσταγή δικτάτορα της Αργεντινής Βιντέλα...

Το Βατικανό είναι το «πνευματικό» κράτος της Νέας Τάξης.
Επισημαίναμε σε παλιότερο άρθρο μας, «Ορθοδοξία και Βατικανό»:


 
«Σήμερα στη φάση της παγκοσμιοποίησης και του πλανητικού ολοκληρωτισμού οι «εθνικές» και «τοπικές» εξουσίες (πολιτικές ή πνευματικές) δεν έχουν καμία ισχύ, αποτελούν «βάρος», «βλαβερή πολυτέλεια» για τη Νέα Τάξη. Το πολιτικό ισοδύναμο του υπερεθνικού, αυτοκρατορικού ιμπεριαλισμού είναι το πλανητικό κράτος και το πνευματικό ισοδύναμο το πλανητικό θρησκευτικό («Εκκλησιαστικό») κράτος. Το κράτος του Βατικανού εκπληρώνει αυτές τις νεοταξικές προδιαγραφές.
Ο Παπισμός δεν είναι Εκκλησία, είναι θεσμοθετημένο εκκοσμικευμένο κράτος!!!».


Ολόκληρο το κείμενο, καθώς και του π. Γεωργίου Μεταλληνού, για τον παπισμό, βρίσκονται ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=3287&highlight=%C2%E1%F4%E9%EA%E1%ED%FC

Η εκλογή του νέου Πάπα, Bergoglio, δεν αποτυπώνει απλώς το πνευματικό κράτος της Νέας Τάξης, αλλά και την πλέον μακάβρια φασιστική μορφή του: Τη μακάβρια μορφή του Βατικανού του 4ου Ράιχ…


Ο νέος Πάπας υπηρέτησε πιστά το φασιστικό καθεστώς του αιμοσταγούς Βιντέλα: Το καθεστώς της αμερικάνικης κακουργίας…

Μετά τον παραιτηθέντα Πάπα, το τέκνο του χιτλερικού φασισμού (3ο Ράιχ), ο οποίος και αυτός έγινε πιστός εκφραστής του νεοταξικού φασισμού, έχουμε μια πιο καθαρή αποτύπωση του σύγχρονου αυτοκρατορικού φασισμού: Τον Αργεντινό Πάπα Φραγκίσκο Α'.

Ο Ιησουίτης αυτός Πάπας σφραγίζει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο το σύγχρονο φασιστικό χαρακτήρα του Βατικανού. Το αιμοσταγές ρύγχος αυτού του «θρησκευτικού» κράτους.

Είναι νωπά ακόμα τα δάκρυα και οι θρήνοι του λαού της Αργεντινής από τα θηριώδη εγκλήματα του Βιντέλα που ο νέος Πάπας ευλογούσε.

Ενδεικτικά μόνο αναφέρουμε το κίνημα των μανάδων της Αργεντινής που δολοφονήθηκαν τα παιδιά τους από το αιμοσταγές καθεστώς του Βιντέλα με τις ευλογίες του Ιησουίτη Χόρχε Μάριο Μπεργκόλιο…

Διαβάστε ΕΔΩ:
http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.gr/2013/03/de-plaza-de-mayo-bergoglio-2007.html#more

Ακόμα και βρέφη δολοφόνησαν τα κτήνη του Βιντέλα και ευλόγησε αυτό το αποτρόπαιο έγκλημα ο νέος Πάπας…

Αυτή τη σύγχρονη νεοταξική βαρβαρότητα και κτηνωδία αποτυπώνει ο εκλεκτός του κράτους του Βατικανού, ο νέος Πάπας…


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=7347
Τὸ προσωπικὸ «τεφτέρι» τοῦ Πορθητῆ, ἀνοίγει ξανὰ τὴν συζήτησι, γιὰ τὴν ταυτότητά του.


Νίκος Χειλαδάκης, 

Δημοσιογράφος-Τουρκολόγος 





 Ἕνα προσωπικὸ σημειωματάριο τοῦ Μωάμεθ τοῦ Πορθητῆ, ποὺ βρίσκονταν ἐπὶ χρόνια στὰ ἀρχεῖα τῶν σουλτανικῶν ἀνακτόρων τοῦ Τοπκαπί, ἀνάβει «φωτιὲς» γιὰ τὸ περιεχόμενό του ποὺ δείχνει γιὰ ἄλλη μία φορὰ τὴν προτίμησή του στὰ χριστιανικὰ πρότυπα καθὼς καὶ στὴν ἑλληνικὴ γλώσσα, τήν ὁποία μελετοῦσε ἐπὶ πολλὰ χρόνια καὶ τοῦ ἄρεσε νὰ τὴν διαβάζει καὶ ἑπομένως νὰ τὴν ὁμιλεῖ. 
Ὅπως ἀποκαλύπτει τὸ τουρκικὸ περιοδικό, Aktuel, ἕνα προσωπικὸ σημειωματάριο τοῦ Μωάμεθ τοῦ Πορθητῆ ἀπὸ τὴν παιδική του ἡλικία, ἀποκαλύπτει μερικὲς ἄγνωστες καὶ μυστικὲς μέχρι σήμερα πτυχὲς τοῦ πρώτου σουλτάνου ποὺ τοῦ ἄρεσε νὰ τὸν χαρακτηρίζουν σὰν ἡγεμόνα τῆς νέας Ρώμης καὶ σὰν ἄξιο διάδοχό του μεγάλου Ἀλεξάνδρου καὶ τῶν βυζαντινῶν αὐτοκρατόρων. 
Τὸ σημειωματάριο αὐτὸ ποὺ ἀποτελεῖται ἀπὸ 180 μικρὲς σελίδες, εἶχε γίνει ἐπὶ πολλὰ χρόνια ἀντικείμενο ἔντονων συζητήσεων καὶ διαμάχης μεταξὺ τῶν Τούρκων μελετητῶν ἂν πράγματι ἀνῆκε στὸν Πορθητὴ τῆς Κωνσταντινούπολης, στὸν Fetih, ὅπως τὸν ὀνομάζουν οἱ Τοῦρκοι ποὺ τὸν ἔχουν ἀναγάγει σὲ μεγάλο σύμβολο τῆς σύγχρονης Τουρκίας. 
Τελικὰ ἕνα εἰδικὸς καθηγητής, ὁ Suhey Unver, κατάφερε νὰ ἀποδείξει μετὰ ἀπὸ κοπιαστικὲς μελέτες ὅτι αὐτὸ εἶναι πράγματι τὸ.... προσωπικὸ σημειωματάριο τοῦ Μωάμεθ τοῦ Πορθητῆ. 



Ἀλλὰ τὸ ἐντυπωσιακὸ δὲν ἦταν ὅτι ἀνακαλύφθηκε καὶ πιστοποιήθηκε τὸ προσωπικὸ αὐτὸ «τεφτέρι» τοῦ Πορθητῆ, ἀλλὰ τὸ περιεχόμενό του, ποὺ ἀποκαλύπτει γιὰ ἄλλη μία φορὰ τὴν προτίμησή του πρὸς τὰ ἑλληνικὰ καὶ χριστιανικὰ σύμβολα καὶ πρότυπα. 
Ὅπως ἀποκαλύπτει καὶ τὸ περιοδικὸ Aktuel, ἀνάμεσα στὶς σημειώσεις τοῦ Μωάμεθ διακρίνονταν ἡ προτίμησή του πρὸς τὸ ἑλληνικὸ ἀλφάβητο, ἄλλη μία ἀπόδειξη πὼς τοῦ ἄρεσε νὰ γράφει καὶ νὰ διαβάζει στὰ ἑλληνικά, τὴν μητρικὴ γλώσσα τῆς μητέρας του, ἀλλὰ καὶ τὸ πιὸ ἐντυπωσιακό, ἀναπαρίστανται χριστιανικὰ πορτραίτα, ἄλλη μία ἔνδειξη τῆς προτίμησης ποὺ εἶχε ὁ Μωάμεθ πρὸς τῆς ἑλληνικὴ ὀρθοδοξία, ἕνα θέμα ποὺ συχνὰ προκαλεῖ ἔντονες συζητήσεις ἀκόμα καὶ σήμερα στὴν Τουρκία. 



 Ἡ ἀποκάλυψη αὐτὴ τοῦ τουρκικοῦ περιοδικοῦ, ἔρχεται «καπάκι» σὲ ἕνα ἐπίσης σχετικὸ δημοσίευμα τῆς ἰσλαμικῆς τουρκικῆς ἐφημερίδας, Takvim, στὶς 15 Φεβρουαρίου μὲ τὸν ἐντυπωσιακὸ τίτλο, «Fatih Hιrιstiyan mιydi!», δηλαδὴ «Ὁ Φετὶχ ἦταν χριστιανός!» 
Τὸ δημοσίευα αὐτὸ ἀνοίγει ἕνα καινούργιο κύκλο συζητήσεων γιὰ τὴν πραγματικὴ ταυτότητα τοῦ Μωάμεθ τοῦ Πορθητῆ καὶ ἂν πράγματι ὁ πρῶτος Ὀθωμανὸς σουλτάνος ποὺ κατέλαβε τὴν βασιλίδα τῶν πόλεων ἦταν κρυπτοχριστιανός, ἢ κατὰ τὸ τέλος τῆς ζωῆς τοῦ τελικὰ ἀσπάστηκε τὴν Ὀρθοδοξία ποὺ ἦταν καὶ ἡ θρησκεία τῆς μητέρας τοῦ τὴν ὁποία ἀγαποῦσε ὑπερβολικὰ καὶ ἀπὸ τὴν ὁποία εἶχε μάθει νὰ ἀπαγγέλλει τὸ «Πάτερ ὑμῶν».

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Πανθρησκειαστης 

και ο νεος Αρχιαιρεσιαρχης 

των Φραγκολατινων. 



Αποτειχισι: 
O KAΡΝΑΒΑΛΟΛΑΟΣ  
ή ΑΛΛΟΙΩΣ ....
ΤΟ ΧΡΙΣΤΕΠΩΝΥΜΟ ΠΛΗΡΩΜΑ, 
ΤΗΣ "ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ" των  ΜΑΤ, των ΡΟΠΑΛΩΝ και των ΚΑΝΙΒΑΛΙΚΩΝ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΩΝ, 
ευτελιζει, γελοιοποιει και σαρκαζει,
τον Κυριο ημων Ιησου Χριστο.

Aυτος ειναι ο λαος σας
κυριε Ιερωνυμε Λιαπη,
και λοιποι αρχιερεις.
"Χριστιανοι" Αχριστιανοι,
μεχρι και Αντιχριστοι.
Ετσι καταντησε αυτος ο λαος
αφου εσεις τον εγκαταλειψατε και ασχολεισθε με αλλοτρια πραγματα.
Ουαι Υμιν,  
γραμματεις και φαρισαιοι, 
Υποκριται.



Πρός τόν
Σεβασμιώτατον
Μητροπολίτην Κεφαλληνίας
Κύριον κ. ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ
Εἰς ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΝ


 
Σεβασμιώτατε καί πολυτίμητε Δέσποτα,


karnabali-kefalonia1 

Πάνυ εὐλαβῶς προάγομαι ὅπως ἐκφράσω Ὑμῖν ἀπείρους συγχαρητηρίους προσρήσεις διά τήν εὐπρεπεστάτην, εὔψυχον καί ἐξαίρετον Ὑμετέραν διαμαρτυρίαν διά τήν αἰσχίστην συμπερίληψιν εἰς τάς «καρναβαλικάς» ἐκδηλώσεις ἐν Ληξουρίῳ τῆς Ὑμετέρας Θεοσώστου Ἱ. Μητροπόλεως, ἅρματος εἰκονίζοντος τόν ἐνσαρκωθέντα Υἱόν καί Λόγον τοῦ Θεοῦ καί Κύριον τῆς Ἐκκλησίας. 

Ὁ ἀσεβέστατος καί κακοηθεστάτος αὐτός εὐτελισμός τοῦ Παναγίου καί Παναχράντου προσώπου τοῦ αἰωνίου Θεοῦ πού ἠθικῶς καί νομικῶς κολάζεται ὡς κακόβουλος βλασφημία τῶν Θείων, ἐπιχειρούμενος εἰς μίαν νῆσον τήν ὁποίαν ἐξαγίασαν καί ἐξαγιάζουν οἱ νοεφανεῖς ἀστέρες τῆς Τρισηλίου Θεότητος ὅσιοι καί θεοφόροι Γεράσιμος ὁ νέος ἀσκητής μέ τό ἀδιαλώβητον, ἀδιάφθορον καί εὐωδιάζον χαριτόβρυτον σκήνωμά του καί Παναγῆς Μπασιᾶς ὁ ἡγιασμένος Ἱερεύς ἀποδεικνύει ἐναργῶς τήν τρομακτικήν ἔκπτωσι καί ἀπομείωσι τῆς συνειδήσεως τῶν ἀνθρώπων.
 

Ἐν ταὐτῷ, προκλητικός ὑπῆρξε καί ἀπαράδεκτος ὁ σχολιασμός τῆς ἑβδομαδιαίας ἐφημερίδος «Τό ποντίκι» τῆς 14/3/2013, πού ἐπαίρεται διά τήν «προοδευτικότητά» της καί διά τήν «κριτικήν γενναιότητά» της ὅταν ἀναφέρεται εἰς τήν ἡμετέραν ἁγιωτάτην Ἐκκλησίαν, ἀλλά διερωτώμαι τί θά ἔπραττε ἐάν ἀντί τοῦ ἀσεβεστάτου ὁμοιώματος τοῦ Παναγίου Θεοῦ εὐτελίζετο τό ὁμοίωμα τοῦ ψευδοπροφήτου Μωάμεθ; Θά εἶχε τότε τήν ἰδίαν «κριτική γενναιότητα» διά νά γράφη ἀσεβῶς «Ἔ ρέ Λασκαρᾶτος πού τοῦ χρειάζεται»; Πολύ ἀμφιβάλλω!
 

Ταπεινῶς καί αὖθις συγχαίρων Ὑμᾶς καί εὐχόμενος ὅπως ὁ Δομήτωρ τῆς Ἐκκλησίας Κύριος ἐπιδαψιλεύη Ὑμῖν εὐδαίμονα ἔτη πλήρη χαρίτων καί εὐλογιῶν καί εὔδρομον τό στάδιον τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Τεσσαρακοστῆς διατελῶ,


Ἐλάχιστος ἐν Χριστῷ ἀδελφός    
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

  
 
     ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ,

 

                 ΣΕ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ  

 

                  ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ

 






   
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ 
 
 
ΣΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ



της Ι. ΜΗΤΡ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ 

 
ΑΠΟ ΤΟΝ



ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟ 

 
π. ΕΥΘΥΜΙΟ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ
   =====================
 
Αποτειχισι: 

Ωστε παππουληδες, χαρακτηριζετε τον ΑΚΑΘΑΙΡΕΤΟ ιερομοναχο Ευθυμιο Τρικαμηνα, "οσιολογιωτατο μοναχο" και δεν ντρεπεστε;

Ετσι βλεπετε τους "αφορισμους και τις καθαιρεσεις" των ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ;

Ως κανονικες;

Και που το στηριζετε αυτο;

Σε ποιον Ιερο Κανονα, ω σοφολογιωτατοι;

Στους κανονες του Αννα και του Καϊαφα, στους Αρχιερεις της Αισχυνης, ή στους κανονες του Κυκλωπα;

Λιγη ντροπη, παππουληδες, δεν βλαπτει.

Και αν συνεχισετε με το ιδιο αντορθοδοξο στυλ και ηθος, θα μεινετε στην ιστορια ως ...παππουληδες και τιποτα περισσοτερο.

=====================

 
ΣΤ΄Μέρος
 
 

Θά ἀναφερθῶ ἐν συνεχείᾳ εἰς τό κεφάλαιο τῆς σελ. 15 (τοῦ βιβλίου σας), «Ὁ προαιρετικός χαρακτήρας τοῦ Κανόνος».
 
 
 
Καί στό κεφάλαιο αὐτό, ὅπως βεβαίως καί στήν ὑπόλοιπη κριτική μελέτη, ἀπουσιάζει παντελῶς ὁ ἁγιογραφικός καί πατερικός λόγος, πρός στήριξι τῆς δυνητικῆς ἑρμηνείας τοῦ Κανόνος. Ἐπί πλέον δέ θεωρεῖται ὡς δεδομένη ἡ ἑρμηνεία τοῦ δευτέρου μέρους τοῦ Κανόνος, κατά τό πρότυπο τοῦ πρώτου μέρους του καί τῶν δύο προηγουμένων.
 
 
 
Γράφετε συγκεκριμένα στήν ἀρχή τοῦ ἐν λόγῳ κεφαλαίου τά ἑξῆς: «Ἐπειδὴ ὁ Κανόνας αὐτός, ὅπως ἐλέχθη προηγουμένως, βρίσκεται σέ στενὴ νοηματική συνάφεια μέ τούς δύο προηγουμένους (13ο, 14ο καὶ πρῶτο μέρος τοῦ 15ου), θεωρεῖται ἀναγκαία ἡ συνοδική κρίση καί καταδίκη τοῦ συγκεκριμένου αἱρετικοῦ ἐπισκοποῦ, πού μέχρι πρότινος ἦταν “πρόεδρος”, κανονικός ἐπίσκοπος, καί στή συνέχεια ἔπεσε στήν αἵρεση. Ἐπειδή δέ ἀκριβῶς ὁ Κανόνας ἀπαιτεῖ τήν ὀνομαστική συνοδική καταδίκη τοῦ αἱρετικοῦ, δέν εἶναι δυνατόν ἡ ἀποτείχιση ἀπό αὐτόν νά ἔχει ὑποχρεωτικό χαρακτῆρα. Ἄν ὁ Κανόνας ὑποχρέωνε τούς πιστούς νά ἀποτειχιστοῦν ἀπό αὐτόν, θὰ ἦταν περιττή ἡ συνοδική κρίσις καί ἀποκοπή του ἀπό τό Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, ἀφοῦ τήν κρίση καί τήν ἀποκοπή θά τήν εἶχε κάνει ἤδη ὁ λαός, ἀποτειχιζόμενος ἀπό αὐτόν».
 
 
 
Ἀπορῶ εἰλικρινά πατέρες ποῦ εὑρήκατε τήν «στενή νοηματική συνάφεια» τοῦ δευτέρου μέρους τοῦ ἐν λόγῳ Κανόνος μέ τό πρῶτο μέρος του, καί τούς δύο προηγουμένους, τήν στιγμή πού οὔτε στήν ἁγ. Γραφή, οὔτε στούς ἱερούς Κανόνες, οὔτε φυσικά στήν διδασκαλία τῶν Ἁγίων, τά θέματα τῆς πίστεως καί τῆς αἱρέσεως ἀντιμετωπίζονται ὅπως τά ἄλλα θέματα τῶν προσωπικῶν ἁμαρτιῶν, δηλαδή ἑκάστου. Ἄν ὁ Κανόνας αὐτός τά ἀντιμετώπιζε κατά τόν ἴδιο τρόπο, ἀσφαλῶς θά ἐρχόταν σέ ἀντίθεσι μέ τήν ἁγ. Γραφή καί τήν διδασκαλία τῶν Ἁγίων. Ἐπειδή ὅμως τό δεύτερο μέρος τοῦ Κανόνος αὐτοῦ δέν ἔχει καμμία νοηματική συνάφεια μέ τούς δύο προηγουμένους καί τό πρῶτο μέρος του, προφανῶς ἔρχεται σέ ἀντίθεσι μέ τήν ἁγ. Γραφή καί τήν διδασκαλία τῶν Ἁγίων ἡ ἑρμηνεία τήν ὁποία ἐσεῖς δίδετε. Δι’ αὐτό ἄλλωστε δέν εὑρήκατε οὔτε ἕνα ἁγιογραφικό χωρίο, οὔτε μία ἔστω πρότασι ἀπό τήν διδασκαλία τῶν Ἁγίων διά νά τήν προσκομίσετε πρός ὑποστήριξι τῆς δυνητικῆς ἑρμηνείας τοῦ Κανόνος. Καί ἐφ’ ὅσον δέν εὑρήκατε ἁγιογραφικά καί πατερικά ἐρείσματα, καταφύγατε στόν ὀρθολογισμό καί στήν διά συλλογισμῶν ἀναίρεσι τῶν ὅσων γράφονται στό βιβλίο τό ὁποῖο κρίνετε.
 
 
 
Ἡ μέθοδος ὅμως αὐτή, τήν ὁποία χρησιμοποιεῖτε ἀπό τήν ἀρχή μέχρι τό τέλος τῆς κριτικῆς μελέτης σας, εἶναι ἡ ἴδια καί ἀπαράλλακτος μέ τήν συλλογιστική μέθοδο τῶν Οἰκουμενιστῶν καί ἀκόμη καί αὐτῶν τῶν Παπικῶν. Διότι καί οἱ ἡγέτες καί πρωτεργάτες τοῦ Οἰκουμενισμοῦ μέ συλλογισμούς μόνο καί ἄκρατο ὀρθολογισμό προσπαθοῦν νά στηρίξουν π.χ. τούς λεγομένους θεολογικούς διαλόγους, τίς συμπροσευχές, τήν βαπτισματική θεολογία, τήν διεύρυνσι τῶν ὁρίων τῆς Ἐκκλησίας κλπ.
 
 

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου