Σάββατο, 24 Μαρτίου 2012



ΧΡΙΣΤΟΝ ή ΒΑΡΡΑΒΑΝ;



H εκδήλωση για την παρουσίαση του βιβλίου "Η

Πολιτική είναι Ποιμαντική" στην Θεσσαλονίκη


Tην προηγούμενη Κυριακή εγινε στη Θεσσαλονικη στο ξενοδοχείο ΗΛΕΚΤΡΑ ΠΑΛΛΑΣ η παρουσιασι του βιβλίου του π. Βασιλείου Βολουδάκη Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗ. «Η πνευματική μας ευθύνη για το κατάντημα της Πατρίδος μας».


Το πλήθος που συνερευσε απο την πολι της Θεσσαλονικης και απο τα περιχωρα ηταν πολυ μεγαλο, με συνεπεια να υπερπληρωθη η μεγαλη αίθουσα του κεντρικου ξενοδοχειου της Θεσσαλονικης που παραχωρηθηκε για την σπουδαια αυτη εκδηλωσι.


Ο λαος που εσπευσε για να παρακολουθηση τον σπουδαιο ανθρωπο και αγωνιστη της πρωτης γραμμης Θεολογο π. Βασιλειο Βολουδακη ακουγε σαν διψασμενο ελαφι τις λογικοτατες και Ευαγγελικοτατες θεσεις του.


Ο π. Βασιλειος Βολουδακης αποτελει ένα πραγματικο καυχημα και καμαρι για την Ορθοδοξη Θεολογια μας, με την μεγαλη και ευρεια θεολογικη του συγκροτησι και ιδιαιτερα με την Πατερικη μαχητικοτητα του στα θεολογικα ζητηματα αλλα και σε όλα τα αναφυομενα στην καθημερινοτητα των πιστων εκκλησιαστικα κοινωνικα προβληματα της πατριδος μας.


Το ζητημα της πολιτικης ειναι ενα ζητημα το οποιο εχει παραθεωρηθη απο τους πολλους κληρικους και ετσι ακριβως διαμορφωσαν και τον πιστο λαο.


Να αδιαφορει δηλαδη για τα πολιτικα πραγματα της πατριδος μας με συνεπεια οι αθεοι και οι απιστοι των θλιβερων ημερων μας, oι εχοντες και οι κατεχοντες τις θεσεις και τα αξιωματα με τις ανεπίτρεπτες ή και τις σκοπιμες παρεμβασεις τους, να κλονιζουν ακομα και αυτα τα θεμελια της Εκκλησιας και του Εθνους.


Και μπροστα σε ένα τετοιο τρομακτικο φαινομενο ο λαος μενει σιωπηλος και αδιαφορος θεωμενος απαθως τους διορισμενους και διατεταγμενους γκρεμισταδες και χαλασταδες των ιερων και των οσιων της Πιστεως και της Πατριδος.


Φερει μεγαλη ευθυνη αυτος ο λαος οταν αδιαφορει για τα πολιτικα πραγματα.


Σε αυτό το μεγαλο ζητημα ζωης και θανατου των ιερων και των οσιων μας προσπαθει ο ευλογημενος πατηρ Βασιλειος Βολουδακης να αφυπνιση τον κοιμωμενο και αδιαφορουντα λαο για να συναισθανθη την ευθυνη του απεναντι στα ιδια τα παιδια του, το αυριο τους που προμηνυεται αθλιο και ζοφερο.


Επιβαλλεται να ξυπνησουμε ολοι μας από τον ληθαργο στον οποιο μας εχουν επιφερει και μας εχουν επιβαλλει οι λεγομενοι …πνευματικοι πατερες και οι διδασκαλοι μας, με τα χαμομηλάκια και τα υπνωτικα που μας δινουν να πινουμε, με συνεπεια να αδιαφορουμε σε όλα σχεδον τα συμβαινοντα στην κοινωνια μας.


Και κατοπιν ερχομαστε εκ των υστερων, όταν πλεον φθανουν τα πραγματα στο απροχωρητο, να αρχιζουμε τις διαμαρτυριες μας χωρις να καταφερνουμε απολυτως τιποτα.


Ευχαριστουμε θερμοτατα τον π. Βασιλειο Βολουδακη για την επισκεψι του στην Θεσσαλονικη και την παρουσιασι του πρωτοτυπου και εξοχου αυτου βιβλιου του που ξυπναει, ενθαρρυνει και οπλιζει τον πιστο ανθρωπο με θαρρος και επανασταστικο φρονημα.


Και τον βοηθαει να συναισθανθη τις πελωριων διαστασεων ευθυνες του εναντι των παιδιων του, των αλλων συνανθρωπων του και του κοινωνικου συνολου.


Και να καταλαβη ότι είναι ζητημα ΕΥΘΥΝΗΣ υψιστου, αιωνιου θα λεγαμε, μεγεθους και καλειται αλλα και οφειλει υποχρεωτικα να συμμετασχη, γιατι θα αναγκασθη καποια μερα να λογοδοτηση ενωπιον του Θεου για τα πεπραγμενα του.


Εγερτηριο σαλπισμα ηλθε να σαλπιση ο πατηρ Βασιλειος Βολουδακης στη Θεσσαλονικη μας και θελουμε να ελπιζουμε ότι πολλοι πιστοι ανθρωποι θα ακολουθησουν τους συμμαχητας των Αθηνων, που ανελαβαν την ωραια πρωτοβουλια της αναχαιτισης της πνευματικης καταρρευσεως της Πατριδος μας.


Οι καιροι ου μενετοι.


Φθασαμε ηδη στα εσχατα ορια και απαιτουνται αμεσες λυσεις.


Η λυσι και οι λυσεις, βρισκονται στα χερια του λαου.


Θα ψηφιση και παλι ο λαος τον Βαρραβαν να απελευθερωθη;


΄Η τον Χριστον;


Μεχρι σημερα ολοι οι χριστιανοι της Πατριδος μας ψηφιζουν ΒΑΡΡΑΒΑΝ.


Γι αυτό και ο κατηφορος των παντων, δεν σταματαει.


Θα θελησουν σημερα, σε λιγες μερες, να ψηφισουν τους ανθρωπους που εχουν μεσα τους Χριστον και αντιπροσωπευουν τον ΧΡΙΣΤΟΝ;


Ιδου το πελωριων διαστασεων ερωτημα.


ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.


Ωρα ημας εξ υπνου εγερθηναι.


Χριστον ή Βαρραβαν;






ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ


ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ, ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΗ;


Ε, ΟΧΙ δα! ΜΗΠΩΣ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΕΙ


ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΑΝΑΡΙΩΤΕΣ.....


τους μισούς και μισούς;




Ὁσιολογιώτατε π. Μιχαήλ,


Στό κείμενο πού ἀναρτᾶται στόν ἱστόποπο σας http://epikirigmeni. blogspot.com ἀναφέρεσθε καί στήν ἐλαχιστότητά μου ἀπευθύνοντας δημόσια τήν κατηγορία ὅτι δῆθεν εἶμαι ὑποκριτής καί ἰδιοτελής καί ὅτι μέ γνωρίζετε ἐνῶ ἐγώ δέν σᾶς γνωρίζω καί μάλιστα προβαίνετε καί σέ ἐπικριτική ἀνάλυση τῶν ἐνεργειῶν μου, ἐν ὑποσημειώσει ἀναφέρων ὅτι σέ μελλοντικό βιβλίο σας θά ἀναφερθῆτε στό πρόσωπό μου σημειώνων ὅτι «τούς ὑποκριτές δέν τούς σιχαίνεται μόνο ὁ Χριστός, ἀλλά καί οἱ ἄνθρωποί Του».



Τήν δῆθεν ὑποκρισία μου τήν στηρίζετε στό γεγονός ὅτι δἐν ἀνέλαβα αὐτοκλήτως καθήκοντα γενικοῦ εἰσαγγελέως καί κριτοῦ τῆς οἰκουμένης ὅταν ὁ δυστυχής μοναχός Ἀλέξιος μοῦ ἀπέστειλε ταχυδρομικῶς, μέσα στήν πληθώρα τῶν ἐπιστολῶν πού λαμβάνω, τόν φάκελλο καταγγελίας κατά τοῦ πρ. γέροντός του καί ἡγουμένου τῆς Μονῆς Ξενοφῶντος Ἀρχιμ. Ἀλεξίου, τόν ὁποῖον καί ἀνέγνωσα μετά φρίκης καί ἄλγους καί ἐνδομύχως ἐξέφρασα πρός τόν Κύριο τῆς Ἐκκλησίας τόν μέγιστο παραπικρασμό μου, διότι ἤ ὁ ἡγούμενος ἦτο ἀθῶος καί ἐσυκοφαντεῖτο ὑπό τοῦ πνευματικοῦ του τέκνου πού ἀνέστησε ἤ ἦτο ἔνοχος καί ἐμίανε τόν ἱερόν Ἄθωνα μέ τό εἰδεχθές μίασμα τῆς θεηλάτου αἰσχρουργίας τῆς παρά φύσιν ἐξωανθρωπίνης καί δαιμονικῆς συμπεριφορᾶς.



Ὁσιολογιώτατε Γέροντα, ἀσφαλῶς γνωρίζετε τούς ἱερούς Κανόνας καί τήν κανονική ἁρμοδιότητα καί δικαιοδοσία ἑκάστου.


Μέ ποῖα λοιπόν ἁρμοδιότητα ἠδυνάμην νά ἀσχοληθῶ μέ τήν συγκεκριμένη Κανονική ὑπόθεσι;


Μήπως τυγχάνω ὁ Κανονικός Ἐπίσκοπος τοῦ Ἁγιωνύμου Ὄρους καί δέν τό ἔχω ἀντιληφθῆ εἰσέτι;


Μήπως οἱ αἰσχρουργίες πού ἀναφέρετε συνέβησαν ἐντός τοῦ Κανονικοῦ ἐδάφους τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πειραιῶς καί δέν ἐπελήφθην ἀμέσως;


Μήπως οἱ ἀνά τόν κόσμον αὐτοκέφαλες Ἐκκλησίες μοῦ ἔχουν ἀναθέσει καθήκοντα «πρωτεκδίκου» καί τό ἀγνοῶ;


Μήπως ὁ Παναγιώτατος Οἰκουμενικός Πατριάρχης μέ ὥρισε ἔξαρχο Αὐτοῦ στό Ἅγιον Ὄρος καί δέν ἀπεδέχθην τό λειτούργημα;


Ἑπομένως Ὁσιολογιώτατε, κατά ποίαν ἔννοιαν εὐθύνομαι καί μάλιστα χαρακτηρίζομαι καί ὡς ὑποκριτής γιά τήν ὑπόθεση πού περιγράφετε;


Ὁ μοναχός π. Ἀλέξιος, γιατί δέν ἐπέμενε στήν μόνη ἁρμοδία κανονικῶς Συνοδική Ἐπιτροπή γιά τό Ἅγιον Ὄρος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου γιά τήν διερεύνησι καί κάθαρσι τοῦ ἀποτρόπαιου καταγγελομένου ἐγκλήματος, προσκομίζων καί τάς ἀποδείξεις στοιχειοθετήσεως του, ὅπως ἰσχυρίζεται ὅτι ἔχει καί ἐν περιπτώσει ἀδιαφορίας γιατί δέν δημοσιοποίησε τίς ἀποδείξεις πού κατέχει, ὥστε νά ἀναγκάση τούς ὑπευθύνους ἑκόντας ἄκοντας, στήν ἀντιμετώπιση τοῦ ὡς εἴρηται τραγικοῦ θέματος;


Ἀκολούθως ἐπιχειρεῖτε νά θεμελιώσετε τήν δῆθεν ὑποκρισία καί ἰδιοτέλειά μου στό γεγονός ὅτι δέν καταγγέλω ἐπωνύμως πρόσωπα καί ὅτι ἐμφοροῦμαι ἀπό «ἀόριστο ἡρωϊσμό». Ἀναφέρετε δέ χαρακτηριστικῶς, ὅτι οἱ «ὁμοφυλόφιλοι ἐπίσκοποι εἶναι περίπου τό ἤμισυ» καί ὅτι «15 Ἐπίσκοποι μετέχουν στίς συνάξεις τῶν μασσόνων».


Διερωτῶμαι Σεβάσμιε ἀδελφέ, τίς μέ κατέστησε κριτή τῶν συνανθρώπων μου;


Ἀσφαλῶς ὡς Ἐπίσκοπος χρεωστῶ νά στηλιτεύω ἐφάμαρτες καταστάσεις καί μηχανήματα τοῦ βυθίου δράκοντος, ἀλλά ὄχι ἀσφαλῶς πρόσωπα διά τά ὁποῖα ὑπάρχει ἁπλῶς φημολογία χωρίς καμμία κανονική βαρύτητα καί ἀπόδειξη.


Ἐν πάσει περιπτώσει νά ἀποδεχθῶ τό κατηγορητήριό Σας ὅτι εἶμαι κίβδηλος καί ὑποκριτής καί νά παρακαλέσω Ἐσᾶς Ὁσιολογιώτατε, τόν φιλαλήθη καί ἀνυπόκριτο μοναχό, ὅστις ἐξῆλθε τοῦ κόσμου γιά νά θεωθῆ μετέχοντας τῶν Ἀκτίστων ἐνεργειῶν τοῦ Παναγίου Θεοῦ, νά ἀναφέρετε Ἐσεῖς, τό πλῆθος τῶν ὁμοφυλοφίλων Ἐπισκόπων καί τούς 15 ἑωσφοριστές Ἐπισκόπους μέλη Μασσονικῶν Στοῶν, πού δηλώνετε ὅτι ὑφίστανται.


Ἄν δέν τό κάνετε γιά νά ἀποδείξετε τήν δική μου ὑποκρισία καί ἰδιοτέλεια, Σᾶς ἐναγάγω, Ἀγαπητέ Ἀδελφέ, ἐνώπιον τοῦ Δικαίου Κριτοῦ ἐν τῇ ἡμέρᾳ τῆς Κρίσεως καί Ἐκεῖνος θά ἀποφασίσῃ γιά μᾶς.


Ἀγνοεῖτε Ὁσιολογιώτατε ὅτι μέσα στήν «ὑποκρισία» καί τήν «ἰδιοτέλεια» μου ἔχω προσφύγει στό ΣτΕ γιά τήν διάλυση τοῦ Τεκτονικοῦ Ἱδρύματος καί ἔχω καθυβρισθῆ ἀπό τούς μεγαλοσχήμους τῶν Μασονικῶν Στοῶν καί ἔχω προσφύγει στό ΣτΕ κατά τῆς ἀνεγέρσεως Μουσουλμανικοῦ Τεμένους στήν Ἀθήνα καί ἔχω ἀπειληθεῖ εὐθέως ἀπό Ἰσλαμικές Ὀργανώσεις καί ἔχω καταμηνυθεῖ ἀπό ὁμοφυλοφιλικά Σωματεία ἐνώπιον τῶν Ποινικῶν Ἀρχῶν καί ἔχω καθυβρισθῆ ἀπό τό διεθνές Σιωνιστικό καί Ἑβραϊκό λόμπυ μέ δηλώσεις ἐναντίον μου καί πολιτικῶν καί ἐκκλησιαστικῶν προσώπων.



Μετ’ εὐχῶν καί ἀδελφικῆς ἀγάπης

Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ



Πρός τούς

Ὑπευθύνους

τῆς Ἱστοσελίδος «ΑΓΩΝ»



Ἀγαπητοί ἀδελφοί,


Ἐν πρώτοις κοινοποιῶ ἀπάντησιν εἰς τήν ἀναδημοσίευσιν τῆς ἀνοικτῆς ἐπιστολῆς τοῦ ἐν Βόλῳ ἀγωνιστικοῦ Συλλόγου «Ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης» περί τῆς παρουσίας τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ.κ. Ἰγνατίου ἐν Πειραιεῖ, εὐελπιστῶν ὅτι διευκρινίζω τό θέμα.



Ἐν συνεχείᾳ ἀναφερόμενος εἰς τήν ὑμετέραν ἀνάρτησιν http:// agonasax.blogspot.com/2012/03/blog-post_18.html. γνωρίζω ὑμῖν ὅτι μόνον ἐν οἵα περιπτώσει διακριβωθεῖ intercomunio ἤ ἔμπρακτος νόθευσις τῆς ἅπαξ παραδοθείσης ἀληθείας καί τῆς ὑγιαινούσης διδασκαλίας, ὀφείλομεν νά τηρήσωμεν τά ὑπό τῶν Ἱερῶν Κανόνων προβλεπόμενα.



Ἀνασύραντες τήν ἤδη ἐγνωσμένη Ἐγκύκλιον 2913/8.4.2011 τῆς Ἱερᾶς Συνόδου διά τῆς ὁποίας ἁρμοδίως κοινοποιεῖται ἡ Ἀπόφασις τῆς ἀδε-λφῆς ὁμοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Σερβίας καί μεμφόμενοι τήν ὑπογραφήν μου ἐν αὐτῇ, ἀγνοεῖτε ἐνδεχομένως ὅτι ἐν τῷ συνοδικῷ συστήματι διακυβερνήσεως τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας «ἡ τῶν πλειόνων ψῆφος κρατεῖ» καί ἑπομένως παρά τήν ἔνστασιν μου, ἥτις ἔχει καταγραφεῖ δημοσίᾳ πλειστάκις διά τήν κακουργηματικήν καί προδήλως ἀντικανονικήν ἔκπτωσιν καί καθαίρεσιν τοῦ Σεβ. Ἐπισκόπου Ράτσκας καί Πριζρένης κ.κ Ἀρτεμίου, καταγραφεῖσαν καί ἐν τοῖς Πρακτικοῖς τῆς εἰρημένης Συνοδικῆς Περιόδου ἡ Ἱ. Σύνοδος ἀπεφάσισεν κατά πλειοψηφίαν τήν κοινοποίησιν τῆς ἐγγράφου ἀνακοινώσεως τῆς ἀδελφῆς ὁμοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Σερβίας περί τῆς γενομένης ἀντικανονικῆς καθαιρέσεως.



Ἐνταῦθα δέον ὅπως ὑπομνησθῇ ὑμῖν ὅτι ἡ ταυτότης τῶν ποινῶν ἐν τῇ Ὀρθοδόξῳ Καθολικῇ Ἐκκλησίᾳ συνιστᾶ οὐσιῶδες στοιχεῖον τῆς ἑνότητος καί κοινωνίας Αὐτῆς.


Κατά ταύτα ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος δέν ἐπέβαλεν οἱανδήτινα ποινήν εἰς τόν Σεβ. Ἐπίσκοπον κ.κ. Ἀρτέμιον ἀλλά καθηκόντως ἐκοινοποίησεν τήν Ἀπόφασιν τῆς ὁμοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Σερβίας.



Ἀγνοῦντες ἐνδεχομένως τά ἀνωτέρω, προβαίνετε εἰς ἀδίκους κρίσεις καί γίνεσθε ὑμεῖς αἴτιοι σκανδαλισμοῦ τοῦ λαοῦ τοῦ Θεοῦ.



Ἔχετε ὑπ’ ὄψιν περίπτωσιν καθ’ ἥν ὁ μειοψηφῶν ἐντός συλλογικοῦ ὁργάνου νά ἀρνεῖται τήν ὑπογραφήν του εἰς τήν ἀπόφασιν τῆς πλειονοψηφίας;


Αὐτό ἐπιτάσσουν οἱ Ἱεροί Κανόνες;


Δέν ἀρκεῖ τό ὅτι πάλιν καί πολλάκις κατά τό παρελθόν ἀλλά καί προσφάτως διά μίαν εἰσέτι φοράν ἐμνημόνευσα τοῦ ὀνόματος τοῦ μαθητοῦ τοῦ ὁσίου Ἰουστίνου Πόποβιτς, μαρτυρικοῦ Ἐπισκόπου Ἀρτεμίου τοῦ ἀδίκῳ ἀποφάσει καθαιρεθέντος καί καθ’ ἡμέραν μαρτυροῦντος;


Εὔχομαι πρός τόν Κύριον τῆς Ἐκκλησίας ὅπως φωτίσῃ τά μέλη τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας τῆς Σερβίας ἵνα ἀποκαταστήσωσιν τό δίκαιον καί τό ἀληθές.



Εὐχόμενος εὔδρομον τό ὑπόλοιπον τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Τεσσαρακο-στῆς διατελῶ μετ’ ἀγάπης,


Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ



"ΑΡΡΩΣΤΑ ΜΥΑΛΑ"



του Ομολογητού Θεολόγου κ. Νικολ. Σωτηροπούλου



Η ΙΕΡΑ Μητρόπολις Πειραιῶς ὠργάνωσεν, ὡς γνωστόν, τὴν ἡμερίδα τῆς 15ης Φεβρουαρίου μὲ κύριο θέμα τὴ λεγομένη Μεταπατερικὴ Θεολογία, τὴν ὁποία προβάλλει καὶ προωθεῖ ἡ λεγομένη Ἀκαδημία Θεολογικῶν Σπουδῶν, τὴν ὁποία ἵδρυσε στὸ Βόλο ὁ Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. ᾿Ιγνάτιος. Κατὰ τὴν ἡμερίδα ὡμίλησαν σπουδαῖοι ὁμιληταί, κληρικοὶ καὶ λαϊκοί, Καθηγηταὶ Πανεπιστημίου καὶ ἄλλοι. Δύο περίπου χιλιάδες κληρικοί, μοναχοὶ καὶ λαϊκοὶ παρακολούθησαν τὶς ὁμιλίες καὶ καταχειροκρότησαν πεπαρρησιασμένους ὁμιλητάς, οἱ ὁποῖοι ὀνομαστικῶς ἤλεγξαν μεγαλοσχήμους Οἰκουμενιστὰς γιὰ ἀντιπατερικὲς καὶ γενικώτερα ἀντορθόδοξες ἀντιλήψεις.


῾Η ἐπιτυχία τῆς ἡμερίδος ἦταν ἀρίστη. Καὶ χαροποίησε τοὺς πιστοὺς καὶ τάραξε τοὺς Οἰκουμενιστάς. Λίαν ηὔφρανε τοὺς ᾿Ορθοδόξους καὶ κατῄσχυνε τοὺς κακοδόξους. Καὶ ἄλλοι μὲν Οἰκουμενισταὶ προσπάθησαν νὰ δικαιολογηθοῦν «μασώντας» τὰ λόγια τους, ἄλλοι δέ, ἐπειδὴ στεροῦνται ἐπιχειρημάτων, ἀλλὰ δὲν στεροῦνται αὐθαδείας, ἐξετράπησαν σὲ ὕβρεις κατὰ τῶν ἀγωνιστῶν τῆς Πίστεως.


Στὸ Φανάρι τὴν Κυριακὴ τῆς ᾿Ορθοδοξίας ὁ Μητροπολίτης Μύρων κ.Χρυσόστομος ἐξεφώνησε λόγο, μὲ τὸν ὁποῖον ἔπρεπε νὰ ἐλέγξῃ τὸν ἀρχιοικουμενιστὴ καὶ ὑβριστὴ τῶν Πατέρων Πατριάρχη κ. Βαρθολομαῖο, ἀλλὰ δὲν τὸν ἤλεγξε. Τοὐναντίον ὁ λόγος του, ἕνας λόγος χωρὶς εἱρμό, ἀπέβλεπε στὴ δικαιολόγησι τῆς οἰκουμενιστικῆς καὶ ἀντιπατερικῆς γραμμῆς καὶ τακτικῆς τοῦ Πατριάρχη.
His masterʼ s voice! Καὶ ἐνῷ ἅγιος Μύρων δὲν ἤλεγξε τὸν Πατριάρχη, ἐξεστόμισε πολλὲς ὕβρεις κατὰ τῶν ᾿Ορθοδόξων ἀγωνιστῶν. Τοὺς χαρακτήρισε «ἀκραῖα στοιχεῖα», «ζηλωτὰς» μὲ τὴν ἔννοια τῶν φανατικῶν, «ὑπερμάχους τῆς ᾿Ορθοδοξίας» μὲ εἰρωνικὴ ἔννοια, «προκατειλημμένα ἄρρωστα μυαλά»!


῾Ως
πρὸς τὸν χαρακτηρισμὸ «ἀκραῖα στοιχεῖα» δύναται ἅγιος Μύρων ν᾿ ἀναφέρῃ μία ἀκρότητα τῶν ἀγωνιστῶν τῆς Πίστεως, μία ἀντίληψι, ὁποία ὑπερβαίνει τὰ διδασκόμενα καὶ ὁριζόμενα ἀπὸ τὸ Εὐαγγέλιο; ᾿Αναμένουμε συγκεκριμένη ἀπάντησι, ὄχι γενικολογίες καὶ ἀοριστολογίες.


῾Ως
πρὸς τὸν χαρακτηρισμὸ «ζηλωταὶ» μὲ τὴν ἔννοια τοῦ φανατισμοῦ ἐρωτοῦμε τὸν ἅγιο Μύρων· Ποῦ ἔδειξαν φανατισμὸ οἱ ἀγωνισταὶ τῆς Πίστε- ως; Χειροδίκησαν ἐναντίον κανενός; ῎Εδειραν κανένα; Σκότωσαν κανένα;


᾿Ενήργησαν
δυναμικὰ καὶ ἐξοντωτικά, ὅπως τὸ Πατριαρχεῖο κατὰ τῆς . Μονῆς ᾿Εσφιγμένου; ῾Απλῶς διαμαρτύρονται γιὰ ἀντορθόδοξες καὶ ἀπαράδεκτες ἀντιλήψεις, δηλώσεις, ἐνέργειες καὶ πράξεις. Εἶνε δὲ καὶ οἱ διαμαρτυρίες φανατισμός; Οἱ Γραφὲς διατάσσουν ν᾿ ἀγωνιζώμεθα ὑπὲρ τῆς Πίστεως. Καὶ ἂν καταργήσωμε τὸ ὅπλο τοῦ λόγου, ἂν παύσωμε νὰ διαμαρ- τυρώμεθα γιὰ προκλητικὲς συμπεριφορὲς καὶ ἀσέβειες, τότε σὲ τί θὰ ἔγκειται ἀγὼν ὑπὲρ τῆς Πίστεως; Οἱ ἀγωνισταὶ τῆς Πίστεως δὲν ἔχουν φανατισμό, ἔχουν ζῆλο «κατ᾿ ἐπίγνωσιν», διότι γνωρίζουν καὶ ἐκτιμοῦν καὶ ὑπερασπίζονται τὴν ἀλήθεια.


῾Ως
πρὸς τὸν εἰρωνικὸ χαρακτηρισμὸ «ὑπέρμαχοι τῆς ᾿Ορθοδοξίας» ἔχουμε νὰ εἰποῦμε, ὅτι οἱ σημερινοὶ ἀγωνισταὶ τῆς Πίστεως δὲν ὑψηλοφρονοῦν, ἀλλὰ ταπεινοφρονοῦν. Δὲν ἔχουν τὸ φρόνημα, ὅτι εἶνε ᾿Αθανάσιοι, Γρηγόριοι Θεολόγοι, Φώτιοι, Γρηγόριοι Παλαμᾶδες, Μᾶρκοι Εὐγενικοί, ἀλλὰ στὸ μέτρο τῶν ταπεινῶν δυνάμεών των προσπαθοῦν ν᾿ ἀκολουθοῦν ἐκείνους, τοὺς μεγάλους προμάχους καὶ ὑπερμάχους τῆς ᾿Ορθοδοξίας. Καὶ πάντως φρονοῦν ὅτι πιστὸς λαός, αὐτὸς εἶνε φύλαξ τῆς ᾿Ορθοδοξίας, αὐτὸςκρίνει καὶ ἐγκρίνει καὶ Οἰκουμενικὲς Συνόδους.


῾Ως
πρὸς τὸν χαρακτηρισμὸ «προκατειλημμένα ἄρρωστα μυαλά», βαρυτάτη ὕβρι εἰς βάρος τῶν ἀγωνιστῶν, ἔχουμε ν᾿ ἀπαντήσωμε, ὅτι ἀρρωστημένα μυαλά εἶνε οἱ Οἰκουμενισταί. Διότι αὐτοί, ὀπαδοὶ τῆς παναιρέσεως καὶ πανθρησκείας, δὲν ἔχουν «νοῦν Χριστοῦ» (Α´ Κορ. 2:16), ἀλλὰ κοσμικὸ νοῦ· λέγουν πράγματα ἀντίθετα πρὸς «τὴν ὑγιαίνουσαν διδασκαλίαν» (Α´Τιμ. 1:10, Β´ Τιμ. 4:3, Τίτ. 1:9, 2:10), «τοὺς ὑγιαίνοντας λόγους» (Α´ Τιμ. 6:3,Β´ Τιμ. 1:13, Τίτ. 1:13), «τὸν ὑγιῆ καὶ ἀκατάγνωστον λόγον» (Τίτ. 2:8).


Τὸ
«ἵνα ὑγιαίνωσι τῇ πίστει» (Τίτ. 1:13) δὲν πραγματοποιεῖται σ᾿ αὐτούς,δὲν εἶνε «ὑγιαίνοντες τῇ πίστει» (Τίτ. 2:2). ῾Ο Οἰκουμενιστὴς «νοσεῖ» ὡς πρὸς τὴν πίστι, εἶνε «διεφθαρμένος τὸν νοῦν», χαλασμένο μυαλό (Α´ Τιμ. 6: 3-5).


῎Εχει τὴ χειρότερη νόσο, τὸ πιὸ ἀρρωστημένο μυαλό. Κατὰ τὸν Μητροπολίτη Μύρων ἀρρωστημένα μυαλὰ ἔχουν οἱ ἀντιτιθέμενοι στὸν Οἰκουμενισμό. Ἀλλὰ κατὰ τὸν Ἀπόστολο Παῦλο τέτοια μυαλὰ ἔχουν οἱ Οἰκουμενισταί, ἀφοῦ δὲν ὑγιαίνουν στὴν πίστι. Νὰ θεωρήσωμε τὸν Μητροπολίτη Μύρων ἀνώτερο τοῦ Ἀποστόλου Παύλου, ὁ ὁποῖος ἀνῆλθε μέχρι τρίτου οὐρανοῦ καὶ εἰσῆλθε στὸν παράδεισο;


Ἅγιε Μύρων! Δὲν εἶνε ὕβρις, εἶνε ἀλήθεια, ὅτι ἀρρωστημένα μυαλὰ ἔχετε σεῖς οἱ Οἰκουμενισταί, διότι δὲν ὀρθοποδεῖτε πρὸς τὴν ἀλήθεια τοῦ Εὐαγγελίου, δὲν ὀρθοτομεῖτε τὸν λόγον τῆς ἀληθείας, ἀλλὰ συντάσσεσθε μὲ τὸν ἀρχιοικουμενιστὴ Πατριάρχη, ὁ ὁποῖος τόσα ἀντορθόδοξα δήλωσε καὶ ἔπραξε κατασκανδαλίζοντας τοὺς πιστούς.


Καὶ ἐπειδὴ ὁ λόγος γιὰ μυαλά, ἂς ἐπιτρέψῃ ἡ σεβασμιότης σας, ἅγιε Μύρων, νὰ παρατηρήσω ὡρισμένα μόνο γραμματικὰ λάθη σὲ μέρος μόνο τῆς ὁμιλίας σας δημοσιευμένο στὸν «᾿Ορθόδοξο Τύπο» τῆς 9ης Μαρτίου.


Διαβάζουμε, «τοὐτέστι» ἀντὶ «τουτέστι», «καὶ οἵτινων ἄλλων» ἀντὶ «καὶ εἴ τινων ἄλλων», «ὑφέρπουν τὴν ἁγίαν ἑνότητα», ἐνῷ τὸ «ὑφέρπω» εἶνε ἀμετάβατο, δὲν λαμβάνει ἀντικείμενο, «προκατηλειμμένα» ἀντὶ «προκατειλημμένα», «ὁ οἱοσδήτις» ἀντὶ «ὁ οἱοσδήποτε», «ἕνα ἑνὸς εἴδους ἀγάπης» ἀντὶ «ἕνα εἶδος ἀγάπης». ᾿Ερωτοῦμε: Εἶνε δυνατὸν ὅλα αὐτὰ τὰ λάθη νὰ ἀποδοθοῦν στὸν δαίμονα τοῦ τυπογραφείου;… ῞Οπως τὸ μυαλό σας, ἅγιε δέσποτα, κάνει γραμματικὰ λάθη, ἔτσι κάνει καὶ θεολογικά…


῞Οπως ὅλοι οἱ ἄλλοι Οἰκουμενισταὶ ἀγαπολογοῦν, ἔτσι καὶ ὁ Μητροπολίτης Μύρων ὁμιλεῖ περὶ ἀγάπης. ᾿Αλλὰ ξέρουμε τὴν ἀγάπη τῶν Οἰκουμενιστῶν, καὶ μάλιστα τῶν Φαναριωτῶν. ᾿Αγαποῦν τοὺς κακοδόξους καὶ μισοῦν τοὺς᾿Ορθοδόξους. ῾῾Ο γράφων γνώρισε καὶ προσωπικῶς τὰ αἰσθήματα τῶν Φαναριωτῶν… ῾Ο Θεὸς νὰ τοὺς ἐλεήσῃ!


Ορθόδοξος Τύπος,23/03/2012