Σάββατο, 10 Μαρτίου 2012

Μήπως σε χαλάμε την διάθεσι

...καρναβαλολαέ της Ελλάδος;

--------------------------------------------------

ΦΡΙΧΤΕΣ ΣΦΑΓΕΣ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ ΜΕ ΤΗ ΧΟΡΗΓΙΑ ΠΟΥΤΙΝ - ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ

Συρία Πούτιν Ασσαντ , Syria Poutin AssadΤΗΝ ίδια ώρα που ο ελληνικός λαός πλημμυρίζει το διαδίκτυο με ύμνους στον Πούτιν, αυτός σκοτωνει έναν ολόκληρο λαό μόνο και μόνο επειδή ξεσηκώθηκε για να ξηλώσει τον πράκτορα και φίλο του Assad. Βίντεο και ομολογίες που δεν βλέπουν το φως της δημοσιότητας.

Η κυβέρνηση της Συρίας αποτελέιται σχεδόν μόνο απο άθεους και εβραίους με μπροστάρη τον Assad ο οποίος
, αν και κατα τα λεγόμενα του, πως είναι αλλαουiτης (μουσουλμανική αίρεση) είναι αποδεδειγμένα εβραϊκής καταγωγής με πολύ στενές σχέσης όπως και ο πατέρας του με τις μυστικές υπηρεσίες της Ρωσσίας.

Ρωσσία Αμερική Κίνα και Ισραήλ παίζουν τα παιχνίδια τους στα Μ.Μ.Ε. δείχνοντας προς τα έξω πως δήθεν είναι στα μαχαίρια.
Ίσως να ακούγεται παράξενο, αλλά αυτό ακριβώς τους συμφέρει να δείχνουν με σκοπό να διατηρείται ένας ατέλειωτος πόλεμος στη μέση Ανατολή.


putin: syrian blood on your hands


Είναι αυτοί, που βρίσκονται πάντα πίσω από εγκλήματα λαών , πότε ο ένας πότε ο άλλος.


Βλέποντας λοιπόν οι Σύριοι πολίτες τις επαναστάσεις στις διπλανές τους χώρες (Λιβυη -Αίγυπτο) και όντας πολλά χρόνια στη σκλαβια του Ρωσσοεβραίου Δικτάτορα Assad ξεσηκώθηκαν - επαναστάτησαν για να τον ξηλώσουν από τη θέση του.


Δεν υπολόγισαν όμως πως ο δικτάτορας τους είναι υπό τον έλεγχο του Πούτιν, ο οποίος έχει χρόνια στον πάγκο χωρίς να έχει κάνει φανερό πόλεμο και τώρα έχει χρηματοδοτήσει ολόκληρο τον στρατό που διαθέτει η Συριά.
Όλα τα όπλα - τανκς - ελικόπτερα είναι από "δωρεές" Ρώσσων ώστε να διατηρούν μια απο τις μεγαλύτερες βάσεις τους στη Συρία.
Η Ρωσσία , ακόμα και τώρα, συνεχίζει να χορηγεί όπλα στη κυβέρνηση Assad υπό την εντολή, να μην γίνονται μεγάλων εκτάσεων βομβαρδισμοί. Η διαταγή είναι να περικυκλώνουν πόλεις ολόκληρες και κατόπιν να μπαίνουν σε αυτές και να σκοτώνουν τους ανθρώπους που ζουν σε αυτές.

Έναν προς έναν.
Τι είναι χειρότερο τελικά;
Να βομβαρδίζεται μια ολόκληρη πόλη ή να σκοτώνονται οι άνθρωποι της βασανιστικά και ένας προς ένας
;

Όλα τα παραπάνω και τα παρακάτω που θα δείτε γίνονται με τις ευλογίες της Κίνας και με το Ισραήλ να μιλάει για πόλεμο κατά της τρομοκρατίας...
Η δε Αμερική και η Ευρώπη ρίχνουν που και που κανα πρωτοσέλιδο στους νεκρούς της Συρίας χωρίς όμως να τολμούν να πουν πως το όλο σκηνικό είναι χρηματοδοτούμενο από τους ΔΗΘΕΝ εχθρούς-αντίπαλους τους Ρώσσους.


Οι άνθρωποι στην Ευρώπη πιστεύουν πως η επανάσταση γίνεται από αντάρτες-προβοκάτορες αμερικανών με σκοπό να διαλύσουν την ΑΓΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Assad.
Οι αμερικάνοι απο τη πλευρά τους δεν το παραδέχονται βέβαια αλλά και ούτε το διαψεύδουν.
Τους συμφέρει άλλοστε να επικρατεί πόλεμος στη μέση ανατολή. Εξάλλου και οι ίδιοι τους πολεμούν.


Η αλήθεια είναι, πως η Συρία αναμένεται να γίνει το κέντρο του τρίτου παγκόσμιου πολέμου όπως όλα δείχνουν.
Η επανάσταση προέρχεται από την οργή και το μίσος των πολιτών προς τον πράκτορα-Δικτατορά της που τόσα χρόνια τους κατακλέβει και τους σκοτώνει.
Τώρα τι λέγεται , τι ακούγεται και τι πιστέυει ο καθένας, είναι άλλο θέμα.
Η αλήθεια είναι αυτή, σκληρή και πονάει. κυβέρνηση Ρωσσίας - Αμερικής - Ισραήλ - Κίνας παίζουν τα παιχνίδια τους μέχρι να βρούν την κατάλληλη στιγμή να ξεκινήσουν τον Τρίτο και ίσως τον τελευταίο Παγκόσμιο πόλεμο.


Δείτε στα παρακάτω βίντεο τι κάνουν οι μισθ0φοροι στρατιώτες της Συρίας υπό την χορηγία της Ρωσσίας.
Για περισσότερα βίντεο που είναι χιλιάδες, ανατρέξτε στο youtube.


ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΣΚΗΝΕΣ ΓΙΑ ΑΝΗΛΊΚΟΥΣ


Θερμή παράκληση να μην δείτε τα video αν δεν αντέχεται την αλήθεια και το στομάχι σας είναι ευαίσθητο


Σφαγές στον δρόμο ... οι δυνάμεις του μισθωτού στρατού περικυκλώνουν τις πόλεις και κατόπιν μπαίνουν σε αυτές να σκοτώσουν όσους βρίσκονται στο δρόμο..

Οι πολίτες απλά μαζευουν τα πτώματα...





Ἀθεΐα ἡ σιωπή γιὰ τὴν πίστη


Εἶναι γεγονός ὅτι ὁ
σύγχρονος ἄνθρωπος δέν πολυενδιαφέρεται γιά τά πνευματικά καί μάλιστα γιά τά δογματικά θέματα, πού ἀποτελοῦν τό θεμέλιο καί τήν πηγή τῆς πνευματικῆς ζωῆς καί τῆς σωτηρίας. Ἡ σημερινή κουλτούρα καί γενικότερα ἡ περιρρέουσα ἀτμόσφαιρα ὄχι μόνο εὐνοεῖ μιά τέτοια νοοτροπία ἀλλά καί ἐξωθεῖ σ᾿ αὐτήν. Ἄλλωστε τό στίγμα τοῦ «φονταμενταλισμοῦ» καί ἡ μομφή τῆς μισαλλοδοξίας συνοδεύουν ἀνεξέλεγκτα κάθε προσπάθεια γιά τήν διατήρηση τῶν παραδεδομένων ἀξιῶν πού ἀποτελοῦν τά θεμέλια τοῦ πολιτισμοῦ καί τῆς πνευματικῆς μας οἰκοδομῆς.



Κάτω ἀπό ὅλες αὐτές τίς ἔμμεσες πιέσεις ὁ σημερινός ὀρθόδοξος χριστιανός ἀβασάνιστα ἀποδέχεται τά δελεαστικά κηρύγματα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, αὐτοῦ τοῦ ὁδοστρωτήρα καί ἰσοπεδωτῆ τῶν δογμάτων, καί περνᾶ στά «ψιλά γράμματα» τίς δογματικές διαφορές. Ὡστόσο, εἶναι λάθος καί παράπτωμα πνευματικό νά ἀδιαφοροῦμε γιά τά δόγματα• νά τά θεωροῦμε σχολαστική ἐνασχόληση τῶν θεολόγων, ἀνούσιο καί ἐνοχλητικό πονοκέφαλο γιά μᾶς τούς «ἁπλούς χριστιανούς».


Τήν θεμελιακή σημασία τοῦ δόγματος καί τήν στενή σχέση του μέ τήν καθημερινή μας ζωή ἐκφράζει ἡ Ἐκκλησία μας ποικιλοτρόπως, ἀκόμη καί μέ τήν διάταξη τῶν πέντε πρώτων Κυριακῶν τῆς Μ. Τεσσαρακοστῆς, στήν ὁποία ἤδη εἰσερχόμαστε τόν μήνα αὐτό. Οἱ δύο πρῶτες Κυριακές, τῆς Ὀρθοδοξίας καί τοῦ ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ, διατρανώνουν τό ὀρθόδοξο δόγμα καί τήν κυριαρχία του ἀπό τά χρόνια τῆς εἰκονομαχίας μέχρι τόν καιρό τῶν παπικῶν αὐθαιρεσιῶν. Ἡ τέταρτη Κυριακή καί ἡ πέμπτη, ὅπου προβάλλονται ἀντίστοιχα οἱ μορφές τοῦ ἁγίου Ἰωάννου τῆς Κλίμακος, «δοτοῦ τῷ Κυρίῳ ἐκ κοιλίας μητρός», καί τῆς ὁσίας Μαρίας τῆς Αἰγυπτίας, ἐξαγνισμένης μέ τήν συγκλονιστική της μετάνοια καί μέ τό αἷμα τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, παρουσιάζουν τήν ἐν Χριστῷ ζωή. Κι ἀνάμεσα στίς δύο δυάδες, ἡ Κυριακή τῆς Σταυροπροσκυνήσεως, δείχνει πῶς ὁ σταυρός, σύμβολο καί χαρακτηριστικό γνώρισμα τῆς Ὀρθοδοξίας, συμπλέκει καί ἑνώνει τό δόγμα μέ τήν ζωή, τήν ἀγάπη μέ τήν ἀλήθεια. Τό κατακόρυφο δοκάρι του ἑνώνει τόν οὐρανό μέ τήν γῆ ἀποκαλύπτοντας τήν μοναδική ἀλήθεια, τήν πίστη πού ἑνώνει τόν ἄνθρωπο μέ τόν Θεό• τό ὁριζόντιο συνάζει ὅλα τά μήκη καί πλάτη τῆς γῆς ἐφαρμόζοντας τήν ἐν Χριστῷ ἀγάπη. Ἄν εἶναι ἀδύνατο νά σταθεῖ ὁ σταυρός χωρίς τό κατακόρυφο δοκάρι του, εἶναι ἐξίσου ἀκατόρθωτο νά ὑπάρξει στόν κόσμο ἀγάπη πραγματική χωρίς πίστη ἀληθινή.


Παράγγελμα καί ἀπαίτηση τῆς ἀγάπης τοῦ Χριστοῦ εἶναι ἡ διαφύλαξη τῆς ὀρθοδόξου πίστεως ἀπό κάθε παραχάραξη καί μάλιστα ἀπό τήν παπική κακοδοξία, τήν τόσο ἔντονη στίς μέρες μας. Αὐτό ἐπισημαίνουν πατέρες καί διδάσκαλοι τῆς Ἐκκλησίας, μέσα στούς ἕνδεκα αἰῶνες πού μεσολάβησαν ἀπό τήν ἀπόσχιση τῶν παπικῶν μέχρι σήμερα. Χωρίς ἐμπάθεια καί κακία ἀλλά μέ σεμνότητα καί παρρησία καταδικάζουν τήν παπική αἵρεση. Ἔχω γράψει γι᾿ αὐτό παλαιότερα. Ἐδῶ θά σταθῶ μόνο στό ὄνομα τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ, ἀρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης.


Μέ σθένος ὁ Παλαμᾶς ξεσκέπασε τόν φιλοπαπικό θεολόγο Βαρλαάμ τόν Καλαβρό, ἕνα εἶδος οὐνίτη ἐκείνης τῆς ἐποχῆς. Φαινόταν δεινός θεολόγος ὁ Βαρλαάμ. Εἶχε θαμπώσει καί εἶχε καταστήσει θαυμαστές του διακεκριμένους θεολόγους τῆς Ἀνατολῆς. Κατόρθωσε μάλιστα νά ἀναλάβει αὐτός τή διαχείριση τῶν συζητήσεων μέ τήν παπική Δύση κι ἐνῶ προωθοῦσε τά παπικά συμφέροντα, εἶχε κερδίσει τήν συμπάθεια ἀκόμη καί τοῦ αὐτοκράτορα καί αὐτοῦ τοῦ Πατριάρχη. Δέν ἦταν λίγοι οὔτε ἄσημοι ἐκεῖνοι πού ἐπηρεασμένοι ἀπό τόν Βαρλαάμ στράφηκαν ἐναντίον τοῦ ἁγίου Γρηγορίου. Ἀσυμβίβαστος καί ἀκαταγώνιστος ἐκεῖνος, καταδικάζει ἔντονα τήν «ἔκφυλον προσθήκην» τῆς ἐκπορεύσεως τοῦ ἁγίου Πνεύματος καί ἐκ τοῦ Υἱοῦ. Ἀποδοκιμάζει τίς παπικές κακοδοξίες καί καλεῖ ὅλους τούς πιστούς νά ἐπαγρυπνοῦν στά θέματα τῆς πίστεως. Δέν δικαιολογεῖται ἀδιαφορία ἤ σιωπή ὅταν «πίστις τό κινδυνευόμενον». Ἡ σιγή, λέγει, σέ θέματα πίστεως εἶναι τρίτο εἶδος ἀθεΐας μετά ἀπό τήν ἄρνηση τοῦ Θεοῦ καί τήν ἀπόρριψη τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ.

Ποιά ἀπήχηση εἶχε στήν ζωή καί παράδοση τῆς Ἐκκλησίας ὁ ἀγώνας τοῦ ἁγίου Γρηγορίου φαίνεται ἀπό τό γεγονός ὅτι, ὅπως ἤδη ἀνέφερα, ἡ Ἐκκλησία θέσπισε νά τιμᾶται ἡ μνήμη του ὄχι μόνο κατά τήν ἡμέρα τῆς κοιμήσεώς του, 14 Νοεμβρίου, ἀλλά καί κατά τήν δεύτερη Κυριακή τῆς Μ. Τεσσαρακοστῆς. Κι ἐνῶ τήν Κυριακή τῆς Ὀρθοδοξίας, μέ τήν ἀναστήλωση τῶν ἁγίων εἰκόνων ἡ Ἐκκλησία πανηγυρίζει τήν νίκη της ἐναντίον τῶν αἱρέσεων τῶν ὀκτώ πρώτων αἰώνων, τήν Κυριακή τοῦ ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ γιορτάζει τήν κατατρόπωση τῆς αἱρέσεως τοῦ παπισμοῦ, πού πάσχισε νά στηλώσει τήν εἰκόνα τοῦ πάπα-πλανητάρχη. Εἶναι ἀξιοσημείωτο ὅτι τήν μεγάλη αὐτή ἡμέρα δέν τιμᾶ ἡ Ἐκκλησία κάποιον ἀπό τούς ἀρχαίους μεγάλους πατέρες καί θεολόγους της, ὅπως Μ. Ἀθανάσιο, Μ. Βασίλειο, Γρηγόριο Θεολόγο κ.ἄ., διότι στήν δική τους ἐποχή δέν εἶχε ἀποσκιρτήσει ἀκόμη ἡ Δύση, ἀνῆκε στήν μία Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ. Ἀργότερα οἱ παπικοί προσπαθώντας νά στηρίξουν τό θεμελιῶδες καί κυρίαρχο δόγμα τους περί πρωτείου τοῦ πάπα, πού πρόβαλε σάν ἀθεμελίωτος ἑτοιμόρροπος μιναρές, προσκόλλησαν σ᾿ αὐτό σάν ἀντερείσματα ἕναν ὁλόκληρο «ἀστερισμό» αἱρετικῶν δογμάτων. Ἔτσι ἀποστασιοποιήθηκαν καί ἀποκόπηκαν ἀπό τήν Ὀρθοδοξία.


Τιμᾶται, λοιπόν, ὁ Γρηγόριος Παλαμᾶς ὡς ἐκφραστής καί ἐνσαρκωτής τῆς Ὀρθοδοξίας, διότι κατατρόπωσε τόν παπισμό, πού ἐκείνη τήν ἐποχή εἶχε ἤδη διαμορφώσει τίς αἱρετικές του πλάνες. Μποροῦμε νά ποῦμε ὅτι ἔμμεσα ὁ Παλαμᾶς καταδίκασε καί κατατρόπωσε καί τίς πολυάριθμες• παραφυάδες τοῦ προτεσταντισμοῦ, ὁ ὁποῖος ὡς ἀντίδραση πρός τόν παπισμό ἀναφάνηκε στό προσκήνιο τῆς ἱστορίας. Ἄν θέλουμε, λοιπόν, σήμερα νά ἀναγνωρίζουμε στόν ἅγιο Γρηγόριο Παλαμᾶ καί γενικά στούς πατέρες τῆς Ἐκκλησίας τήν θέση πού τούς ἀνήκει, ὀφείλουμε νά κρατοῦμε καί νά διακηρύττουμε τήν δική τους πίστη. Μόνο ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία κρατᾶ ἀκέραια καί ἀνόθευτη τήν διδασκαλία καί τόν τρόπο τῆς σωτηρίας. Τά ἄλλα χριστιανικά συστήματα καί οἱ ἄλλες λεγόμενες χριστιανικές ὁμολογίες ὅσο ποσοστό ἀλήθειας καί ἄν διατηροῦν, ἐφόσον δέν συνδέονται ὀργανικά μέ τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, εἶναι πλάνες. Ἀδικοῦμε τήν Ὀρθοδοξία καί προσβάλλουμε τήν ἀλήθεια ὅταν ἀνομάζουμε «ἀδελφές Ἐκκλησίες» τίς ποικιλώνυμες χριστιανικές ὁμολογίες. Ἀλλά καί τούς ἴδιους τούς αἱρετικούς βλάπτουμε καί ἀδικοῦμε ὅταν τούς δημιουργοῦμε τήν ἐντύπωση ὅτι βρίσκονται στήν ἀλήθεια, ἐνῶ εἶναι ἐκτός Ὀρθοδοξίας.


Ἐπίκαιρο καί διαχρονικό τό μήνυμα τοῦ ἁγίου Γρηγορίου ἠχεῖ ὡς ἐγερτήριο σάλπισμα ἐπισημαίνοντας τά τρία εἴδη ἀθεΐας πού μᾶς ἀπειλοῦν καί σήμερα:


Εἶναι ἀθεΐα νά ἀρνεῖσαι τόν Θεό. Ἀθεΐα νά μήν πιστεύεις ὀρθόδοξα τόν Ἰησοῦ Χριστό, νά εἶσαι αἱρετικός. Ἀθεΐα νά εἶσαι ὀρθόδοξος καί νά μήν ἀγωνίζεσαι γιά τά ὀρθόδοξα δόγματα.


Iδού οι ...εκλεκτοί

του Ιερώνυμου Λιάπη!!!!

------------------------------------------

Οι ευθύνες του μητροπολίτη για τον κατηγορούμενο για παιδεραστία αρχιμανδρίτη -

«Νίπτει τας χείρας του» ο μητροπολίτης Ιλίου για τη δραστηριότητα του κατηγορούμενου αρχιμανδρίτη



Σοκάρει η αποκάλυψη μετά από καταγγελίες ότι αρχιμανδρίτης της Ι.Μ.Ιλίου προέβηκε σε σεξουαλική παρενόχληση ανήλικων αγοριών.

Η υπόθεση είναι στα χέρια των ανακριτών και της δικαιοσύνης και πιθανώς ο άνθρωπος αυτός, στον οποίο μάλιστα η Εκκλησία εμπιστεύτηκε την κατήχηση παιδιών, να έχει κακοποιήσει σεξουαλικά ανήλικα αγόρια.

Δείτε το ρεπορτάζ από το ierovima.gr:

Οι ευθύνες του μητροπολίτη

για τον κατηγορούμενο

για παιδεραστία αρχιμανδρίτη


Αποκλειστικές πληροφορίες από το ierovima.gr-
Σοκάρει η είδηση που σίγουρα είναι η εξαίρεση στον κανόνα.

Τρία παιδιά από 10 έως 14 ετών (το ένα με διανοητικά προβλήματα) που πήγαιναν στο Κατηχητικό αποκάλυψαν στους γονείς τους ότι έπεσαν θύματα σεξουαλικής παρενόχλησης από τον αρχιμανδρίτη, π. Θ.Ρ. (κατά κόσμο Νικόλαο Ρ.).
Και το χειρότερο...Τα παιδιά που έχουν πέσει θύματά του ίσως να είναι περισσότερα...
Οι γονείς τους αμέσως κατήγγειλαν τα πάντα στην αστυνομία και ο αρχιμανδρίτης (σε μητρόπολη της Αττικής) συνελήφθη χθες το βράδυ. Σύμφωνα με την αστυνομία σε έρευνα που έγινε στο σπίτι του βρέθηκε σε ηλεκτρονικό υπολογιστή υλικό παιδικής πορνογραφίας καθώς και ομοφυλοφιλικό.
Επίσης κατηγορείται ότι υπεξαίρεσε από το φιλόπτωχο ταμείο το ποσό των 6.500 ευρώ.

Ο αρχιμανδρίτης, που μένει στο Περιστέρι, οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα, όπου αρνήθηκε όλες τις κατηγορίες.


Η πορεία του 42χρονου κληρικού σοκάρει. Ξεκίνησε από την Καλαμάτα, όπου έγινε διάκονος από τον επίσκοπο Τράλλεων, εκδιώχθηκε από την Καλαμάτα, και βρέθηκε σε νησί του Ιονίου ως ηγούμενος, αλλά μετά από καταγγελίες για παράξενη συμπεριφορά, βρήκε στέγη ως εφημέριος στις Κυκλάδες (δύο φορές) και πέρασε και από το Καρπενήσι , όπου και από εκεί τον έδιωξαν γιατί υπήρχαν καταγγελίες ότι «κάτι δεν πάει καλά με τον αρχιμανδρίτη».

Έξυπνος, με χάρισμα στην επικοινωνία κατάφερνε και κέρδιζε την εμπιστοσύνη ακόμη και των προϊσταμένων του.

Τον περασμένο χρόνο , σύμφωνα με πληροφορίες του «ierovima» ήρθε σε γνώση του μητροπολίτη της περιοχής όπου διακονούσε ο αρχιμανδρίτης, καταγγελία σύμφωνα με την οποία ο αρχιμανδρίτης επιδεικνύει ανήθικη συμπεριφορά και θα πρέπει να απομακρυνθεί από τη μητρόπολη. Ο μητροπολίτης το μόνο που έκανε ήταν να αλλάξει ενορία στον κατηγορούμενο και ζήτησε να μη δοθεί συνέχεια στις καταγγελίες…

Ο δεσπότης τώρα υποστηρίζει ότι είχε προειδοποιήσει τον αρχιμανδρίτη ότι αν δεχθεί και άλλη καταγγελία θα τον καθαιρέσει. Δηλαδή αντί να τον παραπέμψει στη Δικαιοσύνη αφού τον ξυρίσει δεδομένου ότι οι καταγγελίες ήταν πολλές, του τράβηξε το αυτί!
Το «ierovima» δημοσιεύει φωτογραφία του αρχιμανδρίτη .



Ο ΚΛΗΡΙΚΑΛΙΣΜΟΣ


ΚΑΙ Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΖΗΣ


του Λεόντιου Διονυσίου



Διαβάζουμε στον "ρθόδοξο Τύπο" (9/3/2012) «ΝΤΩΣ “μέρα χαρμόσυνος καί εφροσύνης νάπλεως” ταν Κυριακή τς ρθοδοξίας, πως γιορτάσθηκε στόν μητροπολιτικό . ναό τς γίας Τριάδος στό κέντρο τς πόλεως το Πειραις, προεξάρχοντος το μολογητο μητροπολίτου Πειραις κ. Σεραφείμ καί συλλειτουργούντων τν φημερίων καί διακόνων το . Ναο, ς καί τν τιμς νεκεν προσκληθέντων πρωτοπρεσβυτέρων καί μοτίμων καθηγητν π. Γεωργίου Μεταλληνο καί το γράφοντος».


1. πορία κα λλων, λλ κα δική μου: μητροπ. Πειραις, κτς π τος δύο πρωτοπρεσβυτέρους, βράβευσε κα τν πιστρέψαντα π τος Παπικος στν ρθόδοξον κκλησία μ «μέγιστο θαμα», πως διος πεκάλυψε, κ. Λαυρέντιο Ντετζιόρτζιο.


Γιατί π. Θεόδωρος «ξέχασε» ν τν ναφέρει;


Τόσο πολύ κληρικαλισμός χει εσχωρήσει στήν ρθόδοξον κκλησία, στε κα ο λεγόμενοι ντι-οικουμενισταί, ν ποτιμον κα ν θέτουν ες δευτέραν μοραν τούς λαϊκούς;


Κα μή χρησιμοποιήσει ς λλοθι, τι ναφέρεται μόνο ες τος συλλειτουργήσαντας ερωμένους.


2. Τά στολόγια «κτίνες» κα «Θρησκευτικά», μετ τν φράσιν «μοτίμων καθηγητν π. Γεωργίου Μεταλληνο καί το γράφοντος» θεσαν τελείας ς ποσιωποιητικά.


Γιατί;


Ο τελεες δν πρχαν στ κείμενο το «ρθόδοξου Τύπου».


Θέλησαν ν καλύψουν τν π. Θεόδωρο, ν τν κθέσουν;


πλά, νόητα ρωτήματα, θ πετε.

Κι μως, χουν μεγάλη σημασία.

Αποτειχισι:

Και Μύρων και Χρυσόστομος.
Δις-ΔΥΣΩΔΗΣ ο άθλιος Φαναριώτης!!!Αλήθεια, τι ημίν και αυτοίς; ΟΥΔΕΝ.

-------------------------------------

ποκαλε «ρρωστημένα μυαλά» σους «ξεσκεπάζουν» τούς πατρομάχους τς . Μητροπόλεως Δημητριάδος


ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΝ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΙΝ

ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ


Ταραγμένον ἀπό τήν μεγάλην ἀπήχησιν τῆς ἡμερίδος τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πειραιῶς διά τήν μεταπατερικήν θεολογίαν καταφεύγει ες παραδέκτους χαρακτηρισμούς μφανίζον σους περασπίζονται τήν Πίστιν καί τούς γίους Πατέρας ς ζηλωτάς, παλαιοημερολογίτας, περμάχους τς Πίστεως, οἱ ὁποοι πειλον τήν νότητα τς ρθοδοξίας, ν μφανίζεται ς συκοφαντούμενον καί δικούμενον.


Τήν ἐπίθεσιν ἐναντίον τῶν ὑπερασπιστῶν τῆς Πίστεως καί τῶν Ἁγίων Πατέρων ἐξαπέλυσεν ἀπό Ἄμβωνος τήν Κυριακήν τῆς Ὀρθοδοξίας ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Μύρων κ. Χρυσόστομος, ὁ ὁποῖος διεκήρυξεν ὅτι εἶναι καί ὑπέρ τῶν Ἁγίων Πατέρων, ἀλλά καί ὑπέρ τῶν μεταπατερικῶν θεολόγων, οἱ ὁποῖοι διδάσκουν αἵρεσιν εἰς τούς κόλπους τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Ἐπειδή ὡμίλησε διά «ἀρρωστημένα μυαλά», πού δῆθεν ὑπερασπίζονται τήν Πίστιν, ἀλλά εἰς τήν πραγματικότητα ἀπειλοῦν τήν ἑνότητα τῆς Ὀρθοδοξίας, τόν ἐρωτῶμεν: Εἶναι «ἀρρωστημένα μυαλά» οἱ Σεβ. Μητροπολῖται καί οἱ Καθηγηταί Πανεπιστημίου Πρωτοπρεσβύτεροι π. Γ. Μεταλληνός καί π. Θ. Ζήσης, ἀλλά καί ὁ λαϊκός Δημ. Τσελεγγίδης (καί ἄλλοι), οἱ ὁποῖοι τεκμηριώνουν τήν αἵρεσιν τῆς μεταπατερικότητος ὅτι ἔχει προτεσταντικάς ρίζας καί ὑπηρετεῖ τόν Οἰκουμενισμόν;


Ἀποσπάσματα τῆς ὁμιλίας τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Μύρων κ. Χρυσοστόμου καί τί ὑπεστήριξαν εἰς τήν ἡμερίδα διά τήν αἵρεσιν τῆς μεταπατερικότητος τά «ἀρρωστημένα μυαλά», ὡς εἶναι ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Ναυπάκτου, οἱ Πρωτοπρεσβύτεροι π. Γ. Μεταλληνός καί π. Θεόδ. Ζήσης, ὁ Καθηγητής τῆς δογματικῆς κ. Δημ. Τσελεγγίδης κ.λπ.


Ταραχήν κατέλαβε τό Οκουμενικόν Πατριαρχεον πό τήν πιτυχίαν τς μερίδος, τήν ποίαν ργάνωσε τήν 15ην Φεβρουαρίου ἡ Ἱερά Μητρόπολις Πειραις μέ ντικείμενον νά καταδειχθ αρεσις τς μεταπατερικς θεολογίας, τήν ποίαν πρεσβεύει καδημία Θεολογικν Σπουδν τς ερς Μητροπόλεως Δημητριάδος. Τό μέγα πάθος πέρ τς πίστεως καί πέρ τν Πατέρων τς κκλησίας πό τν δύο χιλιάδων καί πλέον πιστν, ο ποοι συμμετεχον ες τήν μερίδα καί τά τεκμηριωμένα στοιχεα, τά ποα κατέθετον οἱ ὁμιληταί τρόμαξαν κυριολεκτικς τό Φανάρι, τό ποον ντί νά κατασιγάση τάς νησυχίας, σπευσε νά ξαπολύση τήν Κυριακήν τς ρθοδοξίας πίθεσιν ναντίον σων περασπίζονται τούς Πατέρας τς κκλησίας καί τήν ρθόδοξον Πίστιν. νέθεσεν ες τόν Σεβ. Μητροπολίτην Μύρων Χρυσόστομον νά καθυβρίση πό τόν μβωνα το Πατριαρχικο Ναοτο γίου Γεωργίου, σους ναντιώνονται ες τήν μεταπατερικήν θεολογίαν καί τήν καταγγέλλουν ς κυοφορουμένην αρεσιν ες τήν ρθόδοξον κκλησίαν, τι εναι «ρρωστημένα μυαλά», τά ποα πειλον τήν νότητα τς ρθοδοξίας. νότης πειλεται κατά τόν Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην πό «συμπεριφορές ζηλωτν, παλαιοημερολογιτν, “περμάχων τς ρθοδοξίας”, Πανεπιστημιακν Καθηγητν καί οτινων λλων», ο ποοι φροντίζουν διά τό “ξέσπασμα” ες τόν ρίζοντα κρίσεως ες τήν σύγχρονον ρθοδοξίαν.


ραγε ο Σεβ. Μητροπολται Ναυπάκτου, Γλυφάδας, Πειραις, ο Καθηγούμενοι ερν Μονν, πρεσβύτεροι καί μότιμοι Καθηγηταί Πανεπιστημίου σεβαστοί πατέρες Γ. Μεταλληνός καί Θεόδωρος Ζήσης, ο λαϊκοί Καθηγηταί τοΠανεπιστημίου Θεσσαλονίκης πό τόν κ. Τσελεγγίδην, ο Προηγούμενοι ερν Μονν, ο χιλιάδες πιστολαο, ο ποοι συμμετεχον ες τήν μερίδα, ο θεολόγοι Μέσης κπαιδεύσεως, λλά καί ο Σεβασμιώτατοι Μητροπολται, ο ποοι χουν καταφερθ ναντίον τν μεταπατερικν θεολόγων κατά τό παρελθόν, εναι «ρρωστημένα μυαλά» κατά τόν Σεβασμιώτατον, ζηλωταί, πέρμαχοι τς ρθοδοξίας, πού πειλον μέ διάσπασιν τήν νότητα τς ρθοδοξίας;


Δέν το μως τά μόνα τοπήματα το Σεβ. Μητροπολίτου Μύρων, ποος ταυτίζεται ξ νόματος τοΦαναρίου μέ τούς Μεταπατερικούς. σπευσε νά δώση ξηγήσεις διά λογαριασμόν των διακηρύσσων τι εμεθα καί μέ τούς Πατέρας τς κκλησίας, λλά κάι μέ τούς μεταπατερικούς, διότι ατό παιτε σύγχρονος κοινωνία. Κατέδειξεν τι ο μεταπατερικοί τς ερς Μητροπόλεως Δημητριάδος χουν ες τάς κινήσεις καί ες τάς νεργείας των τήν ελογίαν το Οκουμενικο Πατριαρχείου, τό ποον διαρκς σκανδαλίζει τόν πιστόν λαόν καί διασπ τήν νότητα τς λληνοφώνου ρθοδοξίας λλοτε συμπροσευχόμενον μέ τόν Πάπα ες τό Φανάρι, λλοτε ποδεχόμενον τόν Πάπα ς κανονικόν μέλος τς κκλησίας μας, λλοτε ξισνον τήν Παπικήν, γγλικανικήν καί Προτεσταντικήν «κκλησίαν» μέ τήν ρθόδοξον, λλοτε συμπροσευχόμενον μέ Μουσουλμάνους, ουδαίους καί εδωλολάτρας καί λλοτε διατυπνον δημοσίως θέσεις τς Νέας ποχς, α ποαι ταυτίζονται μέ τάς θέσεις τς Μασωνίας.


λλά Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης ες τήν προσπάθειάν του νά περασπισθ τούς μεταπατερικούς θεολόγους πετέθη ες σους περασπίζονται τήν Πίστιν καί ποκαλύπτουν τήν αρετικήν μάσκαν τν Πατρομάχων λέγων τι οτοι χουν καταστήσει τήν λληνόφωνον ρθοδοξίαν «σκορποχώρι». Δέν νοχλεται πό τόν αρετίζοντα ρόλον το Οκουμενικο Πατριαρχείου, τό ποον κλονίζει τήν πίστιν τν ρθοδόξων μέ τάς νεργείας καί τάς ποφάσεις του, λλά κατηγορε σους ζητον νά παραμείνη πίστις ναλλοίωτος καί τό φρόνημα ρθοδοξότατον. πτσις μως τοΣεβ. Μητροπολίτου φθασεν ες τό ποκορύφωμά της, ταν επεν πό μβωνος (καί μετεδόθη πό τς ΕΤ3) τι: «Δέν πιτρέπεται, καίτοι χει καταντήσει μόδα, νά λέγχει καί νά πιτιμ οοσδήποτε θεσμούς, πργμα τό ποον καί ατό σως θά πετρέπετο μόνο σέ νεπίληπτους κατά τόν βίον νθρώπους, χοντας λικίαν κατάλληλον, κρος σεβαστς προσωπικότητας κ.λπ… λλωστε προσωπικός λόγος φανερώνει τό ποιόν το νθρώπου. λλά τί νά κάμουμε φο Θεός πιτρέπει νά συκοφαντονται καί νά δικονται καί ο δίκαιοι;».


ραγε λοι ατοί ο κλεκτοί τς ρθοδόξου κκλησίας καί τς ρθοδόξου θεολογίας, ο ποοι μίλησαν καί συμμετεχον ες τήν μερίδα τς . Μητροπόλεως Πειραις, λλά καί σοι πικρίνουν τό Φανάριον τόσον διά τήν φιλοπαπικήν καί φιλο-οικουμενιστικήν του πορείαν σον καί διά τήν προδοσίαν τς Πίστεως κατά τούς θεολογικούς Διαλόγους μέ τήν διακήρυξιν τς «μολογίας Πίστεως», τήν ποίαν πέγραψαν χιλιάδες πιστοί μέ κρος καί ξέχουσαν παγγελματικήν διότητα εναι κατάλληλοι, διά νά κρίνουν θεσμούς κκλησιαστικούς τήν ποστασίαν κ τν ερν Κανόνων τοΦαναρίου καί πολλν ρχιερέων;


Εναι συκοφάνται καί δικοι, ταν «ξεγείρονται» διά τήν καταφρόνησιν τν ποστολικν ερν Κανόνων καί διά τήν καταπάτησιν τοΣυντάγματος τς κκλησίας τοι το ερο Πηδαλίου; Καί μέ ποον δικαίωμα ρχιερες καί μάλιστα τοΟκουμενικο Πατριαρχείου χετε τήν δυνατότητα νά παραθεωρτε τά δόγματα, νά περιθωριοποιτε τούς Πατέρας τς κκλησίας, νά μφισβηττε τούς Κανόνας τν Οκουμενικν Συνόδων ες τούς θεολογικούς Διαλόγους, νά συμπροσεύχεσθε μετά τεροδόξων καί λλοθρήσκων καί νά μς λέτε τι λοι μες, ο ποοι ντιδρμεν ες τήν λλαγήν πορείας τς ρθοδοξίας εμεθα ζηλωταί, πέρμαχοι τς ρθοδοξίας κ.λπ; άν τό Φανάριον πιθυμε τήν λλαγήν τς ρθοδοξίας, τήν σοπέδωσίν της καί τήν ξίσωσίν της μέ τόν Παπισμόν καί τόν Προτεσταντισμόν φείλει νά συγκαλέση Οκουμενικήν Σύνοδον. ως τότε φείλει νά σέβεται τήν Πίστιν καί τό ρθόδοξον φρόνημα το πιστο λαο καί το ντίμου Κλήρου.


ρρωστημένον μυαλόν Σεβ. Ναυπάκτου;


Σεβ. Μητροπολίτης Μύρων κ. Χρυσόστομος μίλησε διά «ρρωστημένα μυαλά», τά ποα πειλον τήν νότητα τς ρθοδοξίας μέ τάς ντιδράσεις των διά τήν μεταπατερικήν θεολογίαν διά λλα ζητήματα. ραγε λογιώτατος καί σκητικός Σεβ. Μητροπολίτης Ναυπάκτου καί γίου Βλασίου κ. ερόθεος, ποος διά λοκλήρου μελέτης προειδοποίησεν τι α θέσεις τν πατρομάχων τς ερς Μητροπόλεως Δημητριάδος συνιστον αρεσιν, ποία κυοφορεται ες τούς κόλπους τς κκλησίας, εναι ρρωστημένον μυαλόν; Σεβ. Μητροπολίτης, ποος περασπίζεται τό Φανάρι, μίλησε καί ες τήν μερίδα τς ερς Μητροπόλεως Πειραις ναπτύσσων τό θέμα: « μεταπατερική θεολογία πό κκλησιαστικς προοπτικς».


Σεβ. Ναυπάκτου κ. ερόθεος μίλησε διά τήν μεταπατερικήν σκέψιν καί τήν μεταπατερικήν θεολογίαν, ἡ ὁποία «εναι ξένη πρός τήν θεολογία τς κκλησίας μας» καί «ναιρε τίς Γραφές». μίλησε διά τούς «λεγομένους μεταπατερικούς θεολόγους», ο ποοι εναι πολλοί καί διαφέρουν μεταξύ των ς πρός τάς τάσεις, ν «σεβον ες βάρος τς λατρείας καί τς προσευχς». Διεπίστωσεν, πίσης, ες τήν μιλίαν του, ες τήν μερίδα τς 15ης Φεβρουαρίου τι: «εσάγεται νας μετανεωτερικός στοχασμός καί στήν πραγματικότητα κπροτεσταντίζεται λη ρθόδοξη Παράδοση τν Προφητν, ποστόλων καί Πατέρων».


ρρωστημένον μυαλόν καθηγητής κ. Τσελεγγίδης;


Σεβ. Μητροπολίτης Μύρων κ. Χρυσόστομος μίλησε διά ρρωστημένα μυαλά, τά ποα πειλον τήν νότητα τς λληνοφώνου ρθοδοξίας. ραγε ες ατούς περιλαμβάνει καί τόν Καθηγητήν τς δογματικς ες τήν Θεολογικήν Σχολήν το Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ποος πό τήν πρώτην στιγμήν νέδειξεν τι μεταπατερικότητα τς καδημίας Θεολογικν Σπουδν τς . Μητροπόλεως Δημητριάδος εναι σοδύναμος μέ αρεσιν; Καθηγητής μίλησε καί ες τήν μερίδα καί λόκληρον τήν μιλίαν του θά τήν παραθέσωμεν ες τό προσεχές φύλλον το«Ο.Τ.», διότι εναι πολύ σημαντική, φο ποδεικνύει τι μεταπατερική θεολογία εναι αρεσις χουσα τάς βάσεις της ες τόν Προτεσταντισμόν. Πολύ περιληπτικς, τό «ρρωστημένο» ατό «μυαλό», Καθηγητής κ. Τσελεγγίδης επε τά ξς διά τούς μεταπατερικούς θεολόγους:


«Προκαλε βαθύτατη θλίψη παχυλή γνοια καί π’ ατς ρειδομένη παρση τν “μετα-πατερικν” θεολόγων, ο ποοι πιχειρον, λως μαθς, νά ποκαταστήσουν τήν νοχλητική μλλον γι’ ατούς γιοπατερική θεολογία τς ρθόδοξης κκλησίας μέ τήν πικαιροποιημένη πιστημονική-καδημαϊκή θεολογία τους. Μέ τήν στάση τους ατή φανερώνουν σαφς τι δέν γνωρίζουν στήν πραγματικότητα, πώς ο Πατέρες εναι νεργς θεοφόροι καί γιοι τς κκλησίας. γνοον μως κυρίως τι γιότητα τν γίων καί γιότητα τοῦ ἴδιου το Θεο εναι μία καί ατή, κατά τόν γιο Γρηγόριο Νύσσης. Δηλαδή γιότητα τν γίων χει ντολογικό χαρακτήρα καί εναι κτιστηδιότητα το Θεο, στήν ποία μετέχοντας πιστός μεσα καί προσωπικά, καί πό σαφες κκλησιαστικές προϋποθέσεις, καθίσταται «ν πάσ ασθήσει» κοινωνός τς γιότητας το διου τοΘεο. Εναι λοιπόν ενόητο, τι χαρακτήρας τς γιότητας τν γίων Πατέρων εναι κτιστος.


Ο Μεγάλοι Πατέρες θεολογον μέ βάση τή θεωτική τους μπειρία.


Ο μεγάλοι Πατέρες τς κκλησίας ξέφρασαν πλανς τήν ποστολική Παράδοση στήν ποχή τους, φο μως προηγουμένως τήν βίωσαν συχαστικς-σκητικς καί κατεξοχήν μυστηριακς. γιος Γρηγόριος Θεολόγος, Μ. Βασίλειος, γιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής, γιος Συμεών Νέος Θεολόγος καί γιος Γρηγόριος Παλαμς, γιά νά μείνουμε νδεικτικά μόνον σ’ ατούς, πικαιροποίησαν τήν ποστολική καί Πατερική Παράδοση, κφράζοντας σέ λόγια θεολογική γλώσσα ατό κριβς πού βίωναν κτίστως καί “ν πάσασθήσει” καί ο λλοι γιοι Πατέρες, λλά καί ο λιγογράμματοι χαρισματοχοι, πως καί ο πλοί θεοφόροι πιστοί στήν ποχή τους».


ρρωστημένον μυαλόν καί π. Θεόδωρος Ζήσης;


Ες τά «ρρωστημένα μυαλά» Σεβ. Μητροπολίτης Μύρων κ. Χρυσόστομος πρέπει νά περιλαμβάνη καί τόν πέρμαχον τς ρθοδόξου Πίστεως, Καθηγητήν καί Πρωτοπρεσβύτερον π. Θεόδωρον Ζήσην, ὁ ὁποος, μαζί μέ τόν λλον ρασοφόρον Καθηγητήν Πρωτοπρεσβύτερον π. Γεώργιον Μεταλληνόν, πεκάλυψαν τήν μάσκαν τν Μεταπατερικν θεολόγων. δη τήν μιλίαν το πατρός Γ. Μεταλληνο (ρρωστημένον μυαλόν καί ατός) τήν δημοσιεύσαμεν ες δύο συνεχείας ( δευτέρα σήμερον). Παρουσιάζομεν καί τά βασικά σημεα τς μιλίας το Πρωτοπρεσβυτέρου, μοτίμου Καθηγητο π. Θεοδώρου Ζήση ες τήν μερίδα τς . Μητροπόλεως Πειραις. π. Θεόδωρος Ζήσης επε μεταξύ λλων:


« κκλησία κατ τ διαχρονική της συνείδηση, π τν ποστολικὴ ἐποχ μέχρι σήμερα, σέβεται κατιμ τος γίους Πατέρες κα διδασκάλους, χι γι τν νθρώπινη σοφία τους, ποία ς κτιστ παλιώνει κα φθείρεται κα γερν, λλγι τν φωτισμό τους π τ γιο Πνεμα, ο νέργειες το ποίου καστν διδασκαλία τους κα στν ζωή τους δν παλιώνουν οτε γερνον, στε ν χρειάζονται πέρβαση καξεπέρασμα, κατ τν καινοφαν διδασκαλία τν Μεταπατερικν Θεολόγων, παλαιν κα συγχρόνων.


Ες τό Πιστεύω νά προστεθ καί “ες Πατερικήν κκλησίαν”.


κκλησία δν εναι μόνον ποστολική, λλ κα Πατερική. ν πιτρεπόταν ν γίνει κάποια προσθήκη στ Σύμβολο τς Πίστεως, στὸ ἐκκλησιολογικ ρθρο “Ες Μίαν, γίαν, Καθολικν κα ποστολικν κκλησίαν”, θ μπορούσαμε κάλλιστα ν προσθέσουμε “κα Πατερικήν”: “Ες Μίαν, γίαν, Καθολικν, ποστολικν κα Πατερικν κκλησίαν”. Δν χρειάζονται πέρβαση κα ξεπέρασμα ο Πατέρες, πως δν περβαίνεται οτε τ κήρυγμα τν ποστόλων, διότι, πως λέγει α΄ κανν τς Ζ΄ Οκουμενικς Συνόδου, “ξ νς γρ παντες κα τοατο Πνεύματος αγασθέντες ρισαν τ συμφέροντα”. Τν ποστόλων τ κήρυγμα κα τν Πατέρων τ δόγματα φαίνουν π κοινο τν χιτνα τς ληθείας, καττ ραο κοντάκιο τς ορτς τν γίων Πατέρων. Κατ δ τ Συνοδικν τς ρθοδοξίας πο παναλαμβάνει τν ρο τς Ζ΄ Οκουμενικς Συνόδου: “Ατη πίστις τν ποστόλων, ατη πίστις τν Πατέρων, ατη πίστις τν ρθοδόξων, ατη πίστις τν Οκουμένην στήριξεν”.


Λυπούμεθα, διότι Παπισμός, Προτεσταντισμς κα Διαφωτισμός, πο μείωσαν πρτοι τος γίους Πατέρες, πέκτησαν καλος μαθητς κα παδος κα κ τν ρθοδόξων, κυρίως μεταξ τν ποστηρικτν τς παναιρέσεως τοΟκουμενισμο, στος ποίους νήκει κα προκαλέσασα τν συζήτησιν “καδημία Θεολογικν Σπουδν το Βόλου”, μ τ πατρομαχικό της συνέδριο γι τν “μεταπατερικ” κα “συναφειακ” Θεολογία. Γιατί ραγε παραμερίζουν καὶ ὑπερβαίνουν τος Πατέρες ο σύγχρονοι Πατρομάχοι; Γι τν διο λόγο πο ντέδρασε κα παπικς θεολόγος ωάννης τς Ραγκούσης λίγο πρν π τν Σύνοδο τς Φερράρας-Φλωρεντίας, ταν ο ρθόδοξοι Πατριάρχες δέσμευαν δι πισήμων γραμμάτων τος κπροσώπους των, ν κολουθήσουν σα ο Πατέρες στς οκουμενικς συνόδους κα στ συγγράμματά τους ριζαν.


ν εχε τηρηθ ατό, δν θ φθάναμε στν τελικ προδοσία κα ποστασία τς πίστεως. πειδ λοιπν κα τώρα μ τν Οκουμενισμ σχεδιάζεται παρόμοια κα χειρότερη ποστασία, θεωρον τι μέγα μπόδιο στ σχέδιά τους εναι ο Πατέρες τς κκλησίας κα θέλουν ν τος περβον. ποτελε πάντως κα ατ περιφαν νίκη τν γίων Πατέρων, διότι ποδεικνύει τι ο“μεταπατερικο “ θεολόγοι δν μπορον ν διαλεχθον κα ν ντιμετωπίσουν τν διδασκαλία τους καὶ ἀλλάζουν δρόμο ξεπερνώντας τους.


Μασωνικς μπνεύσεως ντιπατερική στάσις των.


ντιπατερικ πάντως στάση το μασωνικς μπνεύσεως Οκουμενισμο κα Συγκρητισμο, εναι σαφς πόδειξητο ντιχρίστου χαρακτρος των, φ’ σον κατ τὸ ἱερ κείμενο τς ποκαλύψεως, ὁ ἴδιος ντίχριστος θ βλασφημήσει τος γίους: “Κα νοιξε τ στόμα ατο ες βλασφημίαν πρς τν Θεόν, βλασφημσαι τ νομα ατο κα τν σκηνν ατο, τος ν τ οραν σκηνοντας”. Ο τς κκλησίας θ ξακολουθήσουμε ν κολουθομε τος γίους Πατέρες, “πόμενοι τος θείοις Πατράσι”, κα ν μ μετακινομε ἢ ὑπερβαίνουμε τ ρια κενα τὰ ὁποα κενοι θεσαν “μ μεταίρειν ρια αώνια, θεντο ο Πατέρες μν”. Πρς λους δ τος μεταπατερικος κα ντιπατερικος τοσυγχρόνου Οκουμενισμο κα πανθρησκειακο Συγκρητισμο, ποὺ ἐκτς τν λλων διακατέχονται π γωισμ κα φιλοσοφικ παρση παναλαμβάνουμε τ το γίου Γρηγορίου Νύσσης: “Παυσώμεθα το θέλειν εναι τν διδασκάλων διδάσκαλοι. Μισήσωμεν τ λογομαχεν π καταστροφ τν κουόντων. Πιστεύσωμεν ς ο Πατέρες μν παραδεδώκασιν. Οκ σμν τν Πατέρων σοφώτεροι· οκ σμν τν διδασκάλων κριβέστεροι”».

........................................................................................................................

Πηγή: Ὀρθόδοξος Τύπος, 9 Μαρτίου 2012, φ. ൧൯൧൮


απο την paterikiparadosoblogspotcomκ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου