Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2011

Ο Πάπας ενισχύει την Ουνία στη Ρουμανία


Πόλη του Βατικανού, 21 Νοεμβρίου 2011. Ο Πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ΄ , έδωσε τη συγκατάθεσή του για την εκλογή του Claudiu-Lucian από τη σύνοδο των Ουνιτών Ρουμανίας. Ο νέος Ουνίτης επίσκοπος, Claudiu-Lucian Pop γεννήθηκε στην πόλη Piscolt, της Ρουμανίας, το 1972 και χειροτονήθηκε το 1995. Πριν πάει στη Ρώμη εργάστηκε για την Ουνιτική αποστολή της Ρουμανίας στο Παρίσι. Cel mai tânăr episcop al Bisericii Catolice este un român



Ο Πάπας και οι Παπικοί δεν συμμορφώνονται με τίποτα.
Μας δουλεύουν αγρίως.
Το ΜΕΓΙΣΤΟ πρόβλημα της Ουνίας σιγά σιγα το έθαψαν.
Και ιδού η απόδειξι το παραπάνω δημοσίευμα.
Και "οι δικοί μας"
το έθαψαν.
Ο Ζηζιούλας σαν πρωτομάστορας σε όλες τις ατιμίες το εθαψε πρώτος, αφού αυτός καθωρίσθηκε από τον Αρχιαιρεσιάρχη νάναι ο εντεταλμένος των ατέρμονων και αναποτελεσματικών συζητήσεων.
Τσιμουδιά γιά το θέμα της ΟΥΝΙΑΣ.
Κατά τα άλλα, οι Πανάθλιοι, ψευδώμενοι λέγουν ότι πάνε να εφαρμόσουν τον λόγο του Κυρίου "ινα ώσιν έν".
Μάλλον ίνα γίνουν όμοιοι και απαράλλακτοι με αυτούς και τα χούγια τους.
Δηλαδή τους κιναιδισμούς και τις παιδεραστίες τους.
Δεν μας παρατάνε οι άχρηστοι και υποκριτές......

ηθική ηλιθιότητα....


Πάμπολλοι είναι αυτοί, που χαρακτηρίζουν το σημερινό κοινωνικο-πολιτικό καθεστώς, ως φασιστική χούντα. Η οποία λειτουργεί ως εντολοδόχος του ναζιστικού καθεστώτος του 4ου γερμανικού Ράιχ.

Αλλά υπάρχουν κάποιοι, που αυτήν την πολύφωνη και πολύβουη πραγματικότητα, δεν μπορούν, μέσα στη δική τους ανίατη κώφωση και τύφλωση, να τη δουν και να την πιστέψουν.

Με αποτέλεσμα, παρά τα πολύμορφα βασανιστήρια, που υποφέρουν, ένα μέρος του εκλογικού κοπαδιού να επιμένουν να βελάζουν και να σέρνονται ξωπίσω απ’ τα καλοθρεμμένα μπουλντόγκ της εκάστοτε δολοφονικής εξουσίας.

Και έχουν από πάνω και το θράσος να μας λένε:

Δεν μπορούμε να μιλάμε για χούντα και φασισμό, αφού η σημερινή πολιτική πραγματικότητα προήλθε ύστερα από εκλογική διαδικασία.

Και δεν μπορούν να καταλάβουν αυτοί και οι πάτρωνές τους ότι μπορούν να λεηλατούν την τσέπη μας και τη ζωή μας, αλλά δεν μπορούν να λεηλατούν τη σκέψη μας και τη συνείδησή μας. Γιατί…

Μπορεί η σημερινή πολιτική κατάσταση να προέκυψε ύστερα από εκλογική διαδικασία, αλλά, στην πραγματικότητα, προέκυψε ύστερα από πολλαπλή εξαπάτηση του λαού.

Οπότε, στην προκειμένη περίπτωση, έχουμε να κάνουμε με χούντα απατεώνων. Οι οποίοι τα τανκς, που χρησιμοποίησε η χούντα του’67, για να καταλύσουν την ελευθερία του λαού, τα αντικατέστησαν με την πολύμορφη απάτη.

Και, για να γίνει καλύτερα αντιληπτή, όχι απλώς η ομοιότητα, αλλά και η υπέρβαση της τότε χούντας, απ’ το σημερινό καθεστώς, ας κάνουμε κάποιες συγκρίσεις:

Η χούντα έστειλε κάποιους στην εξορία. Ενώ το σημερινό καθεστώς στέλνει πάμπολλους νέους μας στην εξορία της ξενιτιάς.

Η Χούντα επιστράτευσε για τους αντιφρονούντες βασανιστήρια, ενώ το σημερινό καθεστώς επιβάλλει στη συντριπτική πλειονότητα του λαού βασανιστήρια, όχι μόνο οικονομικά, αλλά και ηθικά.

Αποτέλεσμα των οποίων είναι οι αθρόες αυτοκτονίες. Που στην πραγματικότητα είναι δολοφονίες. Πέρα απ’ το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι η εταιρεία αυτή των εφιαλτών δολοφονεί συνολικά την Ελλάδα και συλλήβδην τους Έλληνες.

Είναι, λοιπόν, προφανές ότι για όλους τους παραπάνω λόγους και πολλούς άλλους, πως το σημερινό καθεστώς μετέβαλε τη δημοκρατία σε δημιοκρατία (=κράτος δημίων).
Με το ρεσιτάλ ληστρικών μέτρων, που πήραν σε βάρος του λαού. Προκειμένου να πληρώσουν στους τοκογλύφους εκείνα, που αυτοί και το συνάφι τους κατάκλεψαν.

Αλλά εκεί, που υπερέβαλε κάθε έννοια κακοήθειας το σημερινό καθεστώς είναι ο τρόπος είσπραξης του χαρατσιού, που επέβαλε για την ακίνητη περιουσία. Αφού το συνδύασε με τη διακοπή της παροχής του, τόσο απαραίτητου για την επιβίωση του λαού, ηλεκτρικού ρεύματος!

Και θα θέλαμε στο σημείο αυτό να διατυπώσουμε μια πολύ σεμνή, για την περίπτωσή τους, παρατήρηση:

Αξιότιμοι κύριοι, μιλάτε συχνά και κόπτεσθε για ηθική και δικαιοσύνη και ευνομία. Την ίδια στιγμή, που αποδεικνύετε έμπρακτα και κατά συρροήν πως όχι μόνο δικαιοσύνη και φιλότιμο και συνείδηση δεν διαθέτετε, αλλά ούτε τουλάχιστο κάποια ίχνη ντροπής!

Αφού συλλαμβάνεστε για πολλοστή φορά να κατατρύχεστε, όχι απλά από αναισθησία, αλλά απ’ το χειρότερο απ’ όλα τα νοσήματα, που είναι η ηθική ηλιθιότητα.

Κάποιοι, ωστόσο, δήμαρχοι, διαθέτουν όπως φαίνεται και συνείδηση και φιλότιμο. Γι’ αυτό και πήραν το μέρος του δήμου (= του λαού) και στάθηκαν απέναντι στο κράτος των δημίων.

Και απευθυνόμαστε στους υπόλοιπους αξιότιμους δημάρχους οι οποίοι τραμπαλίζονται ανάμεσα στη δικαιοσύνη και την ηθική ηλιθιότητα των πολιτικών πατρώνων τους και τους λέμε:

Το θέμα, στην προκειμένη περίπτωση, δεν είναι το ποιοι και με ποια κριτήρια θ’ απαλλαγούν απ’ το ηλεκτροκίνητο χαράτσι.

Αλλά το ότι το οποιοδήποτε χαράτσι δεν μπορεί να συνδυάζεται-για κανέναν πολίτη- με την διακοπή της παροχής του νερού ή του ηλεκτρικού ρεύματος. Που είναι κοινωνικά αγαθά αναπαλλοτρίωτα για τον οποιονδήποτε .

Πάνω σ’ αυτό το θέμα θα πρέπει να πάρετε ξεκάθαρη θέση: Και ν’ αποδείξετε έμπρακτα, αν είστε με το κράτος του δήμου(=του λαού) ή με το κράτος των δημίων και την ηθική ηλιθιότητά τους.

Για να γνωρίζουν και οι δημότες ποια θέση θα πάρουν στις επόμενες εκλογές:

Ώστε να μην ξαναψηφίσουν δήμιους και ηλίθιους!…

παπα-Ηλίας

[15072007166.jpg]

ΚΡΙΣΙΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ;



Του Αρχιμ. Τιμόθεου Παπασταύρου, ιεροκ. Ι.Μ. Πατρών

Ὅλοι τοῦτο τὸν καιρό, μιλοῦν ἤ μᾶλλον παραμιλοῦν γιὰ τὴν οἰκονομική κρίση. Εἶναι δέ, τέτοιος ὁ τρόπος πού ἀναφέρονται σ΄ αὐτή, πού νομίζει κανείς, ὅτι γι' αὐτή, εὐθύνονται κάποιοι συγκεκριμένοι ἄρχοντες ποὺ σέ συνεργασία μέ ξένες καί ἀντίχριστες δυνάμεις μᾶς τήν ἐπέβαλαν.

Ἀς μοῦ ἐπιτραπεῖ λοιπόν νά κάνω κάποιες ἐπισημάνσεις ἐπί τοῦ θέματος αὐτοῦ.

1. Δέν θά μέ ἐξέπληται τό γεγονός ἄν αὐτοί ποῦ μιλοῦσαν ἦσαν ἄνθρωποι κοσμικοί πού κοιτοῦν τά πράγματα ἀπό καθαρά κοσμική ἄποψη. Ὅμως δυστυχῶς αὐτές οἱ ἀπόψεις ἀκούγονται καί ἀπό χριστιανούς πού θρησκεύουν συνειδητά, μή ἐξαιρουμένων ἀκόμη καί κληρικῶν καί δή ἀνωτάτων.

2. Δέν ἀκούστηκε τό παραμικρό καὶ ἀπό κανένα γιά τά αἴτια τῆς κρίσης πού σίγουρα δέν εἶναι ΜΟΝΟ ἡ διασπάθιση τοῦ δημοσίου χρήματος, ἀλλά κυρίως καί πρωτίστως ἡ πνευματική κρίση. Ἀπό αὐτή ἀκριβῶς τήν πνευματική κρίση, προῆλθαν ὅλα ἐκεῖνα τά ἄθλια ἀποτελέσματα πού σήμερα μαστίζουν τόν τόπο μας.

3. Τό πρόβλημα ἆραγε εἶναι ἡ μείωση μισθῶν καί συντάξεων καί ἡ προαναφερθεῖσα διασπάθισις τοῦ δημοσίου "κορβανᾶ";

Ἀγαπητοί μου φίλοι, μᾶλλον δέν θέλουμε νά βάλουμε τόν "δάκτυλο ἐπί τόν τῦπον τῶν ἤλων". Φυσικά καί συμπαθοῦμε ὅλους ἐκείνους οἱ ὁποῖοι ὑποφέρουν ἀπό τήν οἰκονομική δυσχέρεια καί πολύ περισσότερο τούς ἤρωες πολυτέκνους πού ὑπό τίς δυσχερέστατες σημερινές συνθῆκες, στόν τομέα τῆς τεκνογονίας "φυλάσσουν θερμοπῦλες". Ὅμως "ἕτερον ἐκάτερον"! Καί θέτω ἀμέσως κάποια ἐρωτήματα πού ὅμως κρύβουν καί τήν ἀπάντησή τους.

α. Ποιοί ἆραγε ἔφεραν μέ τίς ψήφους τους αὐτούς τούς ἄρχοντες τούς ὁποίους σήμερα ὑβρίζουν;

β. Πότε ἀνάμεσα σέ μᾶς τούς λεγόμενους χριστιανούς κυριάρχησαν πνευματικά καί ἠθικά κριτήρια ὡς πρός τήν ἐπιλογή τῶν ἀρχόντων μας;

γ. Πότε μᾶς ἀποσχόλησαν σοβαρά νομοθετήματα καί νόμοι, ὅπως τό αὐτόματο διαζύγιο, ἤ ἡ ἀποποινικοποίηση τῆς μοιχείας, ἤ οἱ ἐλεύθερες ἐκτρώσεις, ἤ ἡ ὁμοφυλοφιλία, ἤ ἡ ἀποθρησκευτικοποίηση τοῦ σχολείου, ἤ ἡ ψεύτικη ἱστορία πού διδάσκονται τά παιδιά μας στά σχολεῖα καί τόσα ἄλλα ἄθλια νομοαμβλώματα πού ξεθεμέλιωσαν αὐτόν τόν τόπο;

δ. Ὅταν τό μόνο πού μᾶς ἐνδιέφερε καί ἴσως ἀκόμα μονοπολεῖ τό ἐνδιαφέρον μας, ἦταν καί εἶναι τό πόσα θά πληρωνόμαστε καί τί ὑλικό θά ἀποκτήσουμε καί ξεχάσαμε ἀκόμη καί τίς οὐσιωδέστερες πνευματικές παρακαταθῆκες πού μᾶς ἄφησαν οἱ ἅγιοι πρόγονοί μας, περιμέναμε ἴσως καλύτερες ἐξελίξεις καί ἀποτελέσματα;

ε. Ποῦ εἶναι ἐκεῖνα τά ἰδανικά πού εἶχαν οἱ ἀγράμματοι γονεῖς καί παπποῦδες μας καί πού μέσα ἀπό τήν ἀνέχειά τους μᾶς δίδαξαν;

στ. Ἀλήθεια ἐμεῖς τί ἔχουμε διδάξει στά παιδιά μας;

Μετά ἀπό τά ἐλάχιστα πού προανέφερα μήπως τελικά ἡ οἰκονομική κρίση πού τόσο πολύ ἀκούγεται τόν τελευταῖο καιρό εἶναι ἀποτέλεσμα τῆς ἠθικῆς καί πνευματικῆς κρίσεως πού χρόνια τώρα μαστίζει τό ἅγιο τοῦτο τόπο;

Μήπως μέ τήν οἰκονομική δυσχέρεια πού μᾶς ἐπισκέφτηκε ὁ Κύριος μᾶς καλεῖ νά τόν πλησιάσουμε καί νά τόν ἐμπιστευθοῦμε;

Μήπως ἐν τέλει ἡ κρίση αὐτή εἶναι εὐλογία Θεοῦ;

arpati.blogspot.com

ΣΧΟΛΙΟ ΑΜΕΘΥΣΤΟΥ : Καί η δίοίκηση τής εκκλησίας τί κάνει τόσα χρόνια; Εκτός από τό ''σάς πάω'' τού Χριστόδουλου τί άλλο είδαμε τόσα χρόνια;
Ποιός ιερέας κατηχεί τούς γονείς; Τούς γονείς μαζί μέ τά παιδιά τους, όπως θάπρεπε;
Κατηχούν μέ τραγουδάκια μόνο, τά παιδάκια γιά νά εξασφαλίσουν τή μελλοντική εξουσία πάνω τους.
Αγαπητέ αρχιμ. επαναλαμβάνετε αυτό πού κάνουν όλοι οι παπάδες στό κήρυγμα, κατηγορείτε τούς πιστούς.
Όταν ο Ζηζιούλας έκραξε μπροστά στά μούτρα σας, στήν ενθρόνιση τού επισκόπου σας, πώς δέν μπορούμε νά προσευχηθούμε άμεσα στόν Κύριο, παρά μόνον μέσω τού επισκόπου, εσείς πού είσαστε;
Αμέθυστος

ΣΧΟΛΙΟ Αποτείχισης:

Μπράβο σου Αμέθυστε.
Επικροτώ και επαυξάνω.
Πού να τολμήση ο παπούλης να ελέγξη τους δεσποτάδες - και τον δεσπότη του που μόλις προχθές εγκωμίασε τις προσπάθειες των ανδρείκελων που μας ήπιαν το αίμα - και που έχουν μόνιμα πανηγύρια στη ζωή τους και γυρνούν από φιέστα σε φιέστα, ευφραινόμενοι καθ' ημέραν λαμπρώς;
Σ' αυτούς ξέρουν να κάνουν μόνον τεμενάδες και δεν ντρέπονται.

Τι συμβαίνει

με τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Θεόφιλο;


Ο Άρχηγος της Ισραηλινής Αστυνομίας Ιωανάν
Ντανίνο, διέταξε έρευνα για το αν η αναγνώριση
Θεόφιλου Ιεροσολύμων είναι προιόν δωροδοκίας


Ο Αρχηγός της Ισραηλινής Αστυνομίας μετά απο εντολή του Ανώτατου Δικαστηρίου του Ισραήλ προχώρησε σε έναρξη επείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης για το αν η αναγνώριση του Θεόφιλου Γ' αποτελεί προιόν απάτης και δωροδοκίας.


Με εκτενές δημοσίευμα η ισραηλινή εφημερίδα Haaretz τόσο στην εβραική όσο και στην αγγλική της έκδοση "δείχνει" τον
πρώην Υπουργού Συνταξιοδοτικών Υποθέσεων, του Ράφι Είταν ως τον παραλήπτη 13 εκατομμύριων δολλαρίων προκειμένου να βοηθήσει τον Θεόφιλο να αναγνωριστεί. Διαβάστε το δημοσίευμα της Haaretz μεταφρασμένο στα ελληνικά:
23.11.2011 (Haaretz) - Διαβάστε το άρθρο της Haaretz >

Ο Γενικός Διοικητής της αστυνομίας πρόσφατα ζήτησε να γίνει έρευνα σε αξίωση ότι ο Ελληνορθόδοξος Πατριάρχης Θεόφιλος ο Γ‘,
υποτίθεται, αγόρασε την αναγνώριση του τίτλου του με την βοήθεια του πρώην Υπουργού Συνταξιοδοτικών Υποθέσεων, του Ράφι Είταν.
Ο Γενικός Διοικητής της αστυνομίας, ο Ιωανάν Ντανίνο, ζήτησε να ερευνήσει τις υποψίες ο επικεφαλής αστυνομικών ερευνών και διεύθυνσης πληροφοριών, ο υποστράτηγος Ιώραμ Σεγκίλοβιτς. Η αίτηση να ξεκινήσει ποινική έρευνα προήλθε από τον απομακρυσμένο Ελληνορθόδοξο Πατριάρχη, Ειρηναίο τον Α’, σε έγγραφο που υπέβαλε την προηγούμενη εβδομάδα στο Ανώτατο Δικαστήριο. Μια παρόμοια αίτηση μεταβιβάσθηκε στον Εισαγγελέα του Κράτους, τον Μόσε Λαντόρ.


Η αίτηση μπορεί να έχει ανάμειξη με τα προοδεύοντα ζητήματα γύρω από την παράταση των εκμισθώσεων σε εκτάσεις που κατέχονται από το Πατριαρχείο στις γειτονιές των Ιεροσολύμων, την Ρεχάβια και την Ταλμπίε, μεταξύ των οποίων είναι η ιδιοκτησία πάνω στην οποία βρίσκονται το Κνέσσετ και η Κατοικία του Προέδρου.


Σε έγγραφο που υπεβλήθη στην πορεία της ακρόασης στο Ανώτατο Δικαστήριο, ο Ειρηναίος δήλωσε ότι ο Θεόφιλος αναγνωρίσθηκε από το κράτος με «συναλλαγή δωροδοκίας» αφού είχε υποσχεθεί να πληρώσει $13 εκατομμύρια πατριαρχικών κεφαλαίων με αντάλλαγμα την επίσημη αναγνώριση.


Ο Ειρηναίος αξιώνει ότι η υποτιθεμένη συναλλαγή πραγματοποιήθηκε με την βοήθεια του Έϊταν, που τότε ήταν επικεφαλής ειδικής επιτροπής υπουργών που συνίστησε στην κυβέρνηση να αναγνωρίσει τον Θεόφιλο, και ότι ο Έϊταν δεν ανέφερε την υποτιθεμένη «συναλλαγή δωροδοκίας» στους άλλους υπουργούς.


Κατά τον Ειρηναίο, χωρίς την υποτιθεμένη υπόσχεση πληρωμής, η κυβέρνηση δεν θα είχε αναγνωρίσει τον Θεόφιλο.


Ο Έϊταν αρνείται ότι επέλεξε τον Θεόφιλο βάσει μεταβίβασης χρημάτων. «Τα πράγματα εκτελέσθηκαν βάσει της ουσίας των», είπε.

Τον Ιούλιο, η Χάαρετζ αποκάλυψε τα γεγονότα στα παρασκήνια γύρω από τον διορισμό του Θεοφίλου, ένα διορισμό που είχε αναβάλει δυόμιση χρόνια η ισραηλινή κυβέρνηση.

Έγγραφα υποδεικνύουν ότι ο Έϊταν, υποτίθεται, ενήργησε με διαταγή ενός παλαιού φίλου, του βαρόνου των ακινήτων Σάμιουελ Χάϊεκ, ο οποίος είναι γνωστός έμπιστος των δεξιών ισραηλινών πολιτικών, για να προωθήσει μια συμφωνία μεταξύ μιας θυγατρικής εταιρείας του Εβραϊκού Εθνικού Ταμείου και του Πατριαρχείου να παρατείνουν την εκμίσθωση εκτάσεων, προ της έγκρισης της ισραηλινής κυβέρνησης του διορισμού του Θεοφίλου.


Η συμφωνία μεταξύ του ΕΕΤ και του Πατριαρχείου ήταν να ανακαλέσει μια αγωγή που το Πατριαρχείο είχε ασκήσει κατά της θυγατρικής εταιρείας του ΕΕΤ περί των εκμισθώσεων. Μετ’ εκπλήξεως, η συμφωνία δήλωνε ότι το Πατριαρχείο έπρεπε να πληρώσει $13 εκατομμύρια στο ΕΕΤ.


Αργότερα αναφάνηκε ότι την ημέρα που ενέκρινε τον διορισμό του Θεοφίλου η κυβέρνηση, ο Έϊταν έστειλε φάξ στον Χάϊεκ στο Λονδίνο, δηλώνοντας ότι είχε μιλήσει με τον μέλλοντα Πατριάρχη και είχε λάβει υπόσχεση ότι οι εκμισθώσεις θα παρατείνονταν.


Ο Θεόφιλος αναγνωρίσθηκε από τό κράτος, και μετά από λίγους μήνες αρνήθηκε σφοδρά ότι υπήρχε συμφωνία μεταξύ των συμβαλλομένων κατά την οποία έπρεπε να πληρώσει $13 εκατομμύρια.


Ο δικηγόρος του Ειρηναίου, ο Ντάνιελ Ρόμπινς, είπε στο δικαστήριο κατά μια ακρόαση δια αξιώσεις μεταξύ του Θεοφίλου και του Ειρηναίου ότι ο Θεόφιλος διορίσθηκε μετά από «συναλλαγή δωροδοκίας», αλλά μετά από τον διορισμό δεν πλήρωσε τα χρήματα.


Ο Ειρηναίος είπε στο δικαστήριο ότι ο Θεόφιλος και το ΕΕΤ είχαν κλείσει συναλλαγή «πίσω από την πλάτη» του κράτους, που είχε παρακρατήσει την αναγνώριση του Θεοφίλου, με την οποία ο Θεόφιλος θα αναγνωριζόταν από την κυβέρνηση, και το Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο θα πλήρωνε $13 εκατομμύρια στο ΕΕΤ. Ο Ειρηναίος αξιώνει, ότι ο Έϊταν ήξερε ή είχε συμπλοκή στον σχηματισμό της συναλλαγής.

«Δεν υπήρχε άλλος λόγος καθόλου να έχει δεσμευθεί ο Θεόφιλος να πληρώσει η εκκλησία αυτά τα χρήματα στο ΕΕΤ παρά την αναγνώριση του τίτλου του,» ο Ειρηναίος είπε στο Δικαστήριο.

Ο Έϊταν αποκρίθηκε ότι ο ίδιος δεν ήταν ενήμερος των λεπτομερειών της συναλλαγής. «Το ακούω για πρώτη φορά,» είπε. «Μπορώ να πω αναμφίβολα ότι οι λόγοι της επιλογής μεταξύ του κατηγόρου και του κατηγορουμένου ήταν απολύτως επαγγελματικοί, διπλωματικοί και πρακτικοί εκ μέρους του Κράτους του Ισραήλ. Εγώ δεν ήμουν μόνος κριτής.»


Όταν ερωτήθηκε γιατί δεν ενημέρωσε τους άλλους υπουργούς της επιτροπής για την συμβαίνουσα καθ’ οδόν συναλλαγή μεταξύ του Θεοφίλου και του ΕΕΤ, ο Εϊτάν αποκρίθηκε, «Η συναλλαγή δεν είχε σχέση με τους λόγους (επιλογής), Θεέ και Κύριε.»


Το ΕΕΤ αποκρίθηκε, «Αυτό είναι ένα παλαιό και περίπλοκο ζήτημα που προχρονολογεί την τρέχουσα διοίκηση του ΕΕΤ και βρίσκεται ενώπιον των δικαστηρίων για χρόνια.»

Οι επανειλημμένες ερωτήσεις της Χάαρετζ στον δικηγόρο του Θεοφίλου δεν έλαβαν καμμία απάντηση.
HAARETZ
ΙΔΟΥ Ο ...ΕΤΑΙΡΟΣ(;;;)

ΠΟΥ ΕΤΙΜΗΘΗ....





Tό χαριέστατο ίνδαλμα του Αιρεσιάρχου του Φαναρίου και των όπου γής Λατινοφρόνων και Οικουμενιστών, ο Ιωάννης ο Ζηζιουλέας, ή άλλως ΖΖΖΖΖΖΖΖ...

Ο ΖΖΖΖΖΖ...εχρημάτισε φίλος ένθερμος και ομόφρονας του Βαβανάτσου και ως λαϊκός, τον επισκέπτονταν, τακτικότατα στο σπίτι του στην Κηφισιά και συζητούσαν και περιέγραφαν ο καθένας τις ....επιτυχίες του!!!, τις ...κατακτήσεις του!!!, τα κατορθώματά του !!! και τις λαχτάρες του!!!

Ανθρωπος του ιστολογίου μας ημέραν τινά έγινε αυτόπτης μάρτυς των περιγραφομένων όλως συμπτωματικά με την αποστολή του εκεί, από τον μακαριστό Χαλκέντερο μητροπολίτη Ελευθερουπόλεως ΑΜΒΡΟΣΙΟ, πρός επίδοσιν φακέλλου πρός τον Ιάκωβο.

Εκεί στην βεράντα συνομιλούσε εντονα και σε γλώσσα καλιαρντίστικη - κατά την αυτόβουλη ενημέρωσι του Ιακώβου - καθηγητής της Δογματικής, μετά τινος Αθηναίου ιατρού.

Από ε
κεί βέβαια, ο απεσταλμένος του μητροπολίτου Αμβροσίου, έφυγε εσπευσμένα της κατοικίας Ιακώβου...ως ο Ιωσήφ ο Πάγκαλος, διότι εκινδύνευσε η ....ακεραιότητά του!!!

Και ο άνθρωπος του ιστολογίου μας τούτο ενόρκως καταθέτει και μαρτυρεί και έχει σώας τας φρένας.

Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου 2011



Για να ξαναγυρίσουμε πίσω

σε μια «ειρηνική δημοκρατία»,

δεν υπάρχει ΔΡΟΜΟΣ.




Τίποτα δεν είναι πιο επικίνδυνο, ιδιαίτερα στις σημερινές συνθήκες της φασιστικής επέλασης του καταρρέοντος πλανητικού ιμπεριαλισμού, όσο το να ζαχαρώνουμε το δηλητήριο των αυταπατών: Να μιλάμε αφηρημένα για «δημοκρατία» και το σπουδαιότερο, να ερμηνεύουμε όλη αυτή την πρωτοφανή βαρβαρότητα που ζούμε με τη φρενοβλάβεια των τοκογλύφων και των ανδρεικέλων πολιτικών τους…
Οι ψυχαναλυτικές ερμηνείες και τα προσωπικά αναθέματα τοποθετούν τα πράγματα με το κεφάλι προς τα κάτω, επικεντρώνουν τις συμφορές και τον εφιάλτη που ζει η ανθρωπότητα, σήμερα, στις ιδιοτροπίες και στην «εγκληματική σχιζοφρένια» των προσώπων-εκτελεστών: Στους «τοκογλύφους αληταράδες», στους «δόλιους» ή «βλάκες», στους «δολοφόνους» Μέρκελ, Μπαρόζο, Γιούνκερ, Σόιμπλε και στα «τιποτένια» ελληνικά τους ανδρείκελα…
Επικαλύπτουν δηλαδή τη ΛΟΓΙΚΗ και τη ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ της φρενοβλαβούς καπιταλιστικής βαρβαρότητας, τα ΑΙΤΙΑ του εφιάλτη και εστιάζουν στα συμπτώματα του εφιάλτη και της ιμπεριαλιστικής κτηνωδίας και «σχιζοφρένειας»…

Μόνο άνθρωποι δίχως εγκέφαλο ή οι καθεστωτικά εξαρτημένοι και «απολογητές» της μισής αλήθειας (οι ταχυδακτυλουργοί της παραπλάνησης και της απάτης), μπορούν να λένε ή να πιστεύουν ότι αυτά που ζει σήμερα η ανθρωπότητα, και η χώρα μας πιο ΟΡΑΤΑ και μοχθηρά, είναι αποτελέσματα τυχαία, από εφήμερες αιτίες ή προέρχονται από τον «κακό» χαρακτήρα, τη «βλακεία», τη «δολιότητα» και τα «εγκληματικά ένστικτα» των Ευρω-δικτατόρων και των ιπποκόμων τους στην Ελλάδα…

Τα πολιτικά φαινόμενα, ιδιαίτερα τέτοιας γενικευμένης και απαστράπτουσας φρενοβλάβειας», έχουν ΠΑΝΤΑ βαθιές κοινωνικές ΑΙΤΙΕΣ.

Το ίδιο και το ψεύδος, τα πηκτά κύματα του ψεύδους που, σαν καταρρακτώδης νεροποντή, και καθημερινά, μας κατακλύζουν από παντού: ΟΛΑ έχουν βαθιές κοινωνικές ΑΙΤΙΕΣ, δεν οφείλονται, δηλαδή, στις τυχαίες ατέλειες της ανθρώπινης ύπαρξης, στο γεγονός ότι ξαφνικά γεμίσαμε από πρόσωπα-σκύβαλα ψευτιάς…

Η παρακμή των κομμάτων και η μετατροπή τους σε ανδρείκελα της Μέρκελ και των Ευρω-κακούργων και αυτά όλα δεν είναι έργο των ατελειών του ατόμου: ΕΧΟΥΝ βαθιές κοινωνικές ΑΙΤΙΕΣ…

Και η σημερινή κατάργηση των αστικών κοινοβουλευτικών απομειναριών είναι ΑΝΑΠΟΤΡΕΠΤΗ, όχι γιατί είναι «κακοί» και «μικροί» οι πολιτικοί, ΑΛΛΑ διότι το σύστημα που γέννησε αυτή τη «Δημοκρατία» και αυτά τα κόμματα, βρίσκεται στα έσχατα όρια της αποσύνθεσής του και της παρακμής του: Σε μια βαθιά και αδιέξοδη κρίση κατάρρευσης, κρίση που δεν επιτρέπει καμιά πολυτέλεια «δημοκρατική», κρίση που επιβάλλει την κατάργηση κάθε «δημοκρατικού» ντεκόρ και την ΑΝΟΙΚΤΗ δικτατορία του κεφαλαίου, το ΦΑΣΙΣΜΟ της Πλανητικής Νέας Τάξης…

Είναι, συνεπώς, η αποσύνθεση και η κατάρρευση του διεθνούς καπιταλισμού που μέσα στους επιθανάτιους σπασμούς της κρίσης και της κατάρρευσής του, βγάζει στην επιφάνεια όλα τα ανεξάντλητα αποθέματα του σκοταδισμού και της αγριότητάς του: Ξερνά όλη τη βαρβαρότητα που δεν μπορεί πλέον να χωνέψει…

Και ως γνωστό, ΦΑΣΙΣΜΟΣ είναι η καπιταλιστική βαρβαρότητα που δεν «χωνεύεται» από το σύστημα..

Αυτή τη φρίκη, τη νεοταξική καπιταλιστική φρίκη του νέου ΦΑΣΙΣΜΟΥ, ζούμε σήμερα.

Να, γιατί δεν πρέπει να ζούμε με αυταπάτες και το χειρότερο να τρέφουμε και να καλλιεργούμε «δημοκρατικές» αυταπάτες…

Για να ξαναγυρίσουμε πίσω σε μια «ειρηνική δημοκρατία», δεν υπάρχει ΔΡΟΜΟΣ. Η Εξέλιξη οδηγεί αναπόφευκτα, σε μια ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ των λαών με το νέο φασισμό: Το φασισμό της Νέας Τάξης…

Προς αυτήν την κατεύθυνση πρέπει να ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΜΕ, και να ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ και ΟΧΙ να βαυκαλιζόμαστε με θανάσιμες αυταπάτες. Ότι θα αλλάξουν τα πράγματα με την αλλαγή φρουράς στα «κακά» και «δόλια» πρόσωπα…

Τα πράγματα αλλάζουν ή καλυτερεύουν για τις κοινωνίες και τους λαούς, ΜΟΝΟ με τους αγώνες στο ΔΡΟΜΟ, με την ανάπτυξη και οργάνωση αυτών των αγώνων: ΜΟΝΟ όταν οι λαοί πάρουν τις τύχες στα χέρια τους, ΚΟΝΤΡΑ και ΕΝΑΝΤΙΑ στους χειραγωγούς τους και στους πολιτικούς τους πληρεξούσιους…

Απο το ΡΕΣΑΛΤΟ
Nigel Farage στο KONTRA: Έχετε ένα πρωθυπουργό πρωτομάστορα της ευρωπαϊκής αποτυχίας...(βίντεο)




Ο Nigel Farage έδωσε χθες συνέντευξη στο ΚΟΝΤΡΑ και στον Τέρενς Κουίκ.
Πραγματικός καταπέλτης...

Μίλησε για όλους και για όλα..

Για την Γερμανία, το "4ο Ράϊχ" και την ελληνική κρίση.

Αναφέρθηκε στην έλλειψη ηγετών και στην ελπίδα του ότι ο ελληνικός λαός θα συνεχίσει τον αγώνα..

Είπε με έμφαση : οι άνθρωποι σε μια ελεύθερη χώρα αξίζει να έχουν δημοκρατία...

Η Ελλάδα χρειάζεται καλούς, δυνατούς και γενναίους πολιτικούς που ο κόσμος θα μπορεί να βασισθεί .

Ιδιαίτερα καυστικός ήταν για τον κ. Παπαδήμο για τον οποίο είπε:

"Έχετε ένα πρωθυπουργό πρωτομάστορα της ευρωπαϊκής αποτυχίας..... πως λοιπόν αυτός θα βελτιώσει την κατάσταση ;;"

Απο τον Αμεθυστο





NAI,

O
ΘEOΣ EXEI AIMA!


τοῦ Ομολογητού Θεολόγου Νικολάου Σωτηροπούλου



Απὸ ἄρθρο μας μὲ τὸν τίτλο «Τὸ αἷμα τοῦ Θεοῦ» ἐπὶ τῇ βάσει τοῦ Πράξ. κ´ 28 ὁ ὁμότιμος καθηγητὴς τοῦ Πανεπιστημίου ᾿Αθηνῶν κ. Παναγιώτης Μπούμης ἔλαβε ἀφορμὴ καὶ δημοσίευσε ἄρθρο του στὸν «Ο.Τ.» τῆς 11ης Νοεμβρίου μὲ τὸν αὐτὸ τίτλο, ἀλλὰ μὲ ἐρωτηματικό· «ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ»; Τὸ ἐρωτηματικὸ ἔθεσε ὁ κ. καθηγητής, διότι θεωρεῖ «παρακεκινδυνευμένο» νὰ λέμε, ὅτι ὁ Θεὸς ἔχει αἷμα, καὶ «μᾶλλον ἀδύνατον» νὰ ἐννοῆται στὸ Πράξ. κ´ 28 τέτοιο πρᾶγμα.

Τὸ ἐν λόγῳ χωρίο κατὰ τὴν ἔκδοσι τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου ἔχει ὡς ἑξῆς· «Προσέχετε οὖν ἑαυτοῖς καὶ παντὶ τῷ ποιμνίῳ ἐν ᾧ ὑμᾶς τὸ Πνεῦμα τὸ ῞Αγιον ἔθετο ἐπισκόπους ποιμαίνειν τὴν ᾿Εκκλησίαν τοῦ Κυρίου καὶ Θεοῦ, ἣν περιεποιήσατο διὰ τοῦ ἰδίου αἵματος». Στὸ χωρίο τοῦτο κατὰ τὸ κείμενο τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, τὸ ὁποῖο ὡς ἐκκλησιαστικὸ θεωροῦμε αὐθεντικό, σαφῶς φαίνεται, ὅτι ὁ Κύριος καὶ Θεός, ὁ ὁποῖος ἀπέκτησε τὴν ᾿Εκκλησία μὲ τὸ ἴδιο του τὸ αἷμα, εἶνε ὁ Χριστός. Τὸ χωρίο δηλαδὴ εἶνε τρανὴ ἀπόδειξι τῆς θεότητος τοῦ Χριστοῦ.


᾿Αλλ᾿ ὁ κ. Μπούμης, ἐπειδὴ φαίνεται παράδοξο, ὅτι ὁ Κύριος καὶ Θεὸς ἔχει αἷμα, δὲν δέχεται τὸ χωρίο ὅπως ἔχει στὸ κείμενο τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου. Καὶ ἔπειτα ἀπὸ περιπετειώδη, θὰ λέγαμε, περιπλάνησι σὲ πλῆθος ἄλλες μορφὲς τοῦ χωρίου, ποὺ προῆλθαν ἀπὸ τὴ δυσκολία νὰ δεχθῇ κανείς ὅτι ὁ Κύριος καὶ Θεὸς ἔχει αἷμα, κατέληξε στὴν ἑξῆς μορφὴ τοῦ χωρίου κατὰ τὸ δεύτερο ἥμισύ του· «…ποιμαίνειν τὴν ᾿Εκκλησίαν τοῦ Θεοῦ, ἣν περιεποιήσατο διὰ τοῦ αἵματος τοῦ ἰδίου». ᾿Αντὶ δηλαδὴ τῆς φράσεως «τοῦ Κυρίου καὶ Θεοῦ» υἱοθέτησε τὴ γραφὴ ἁπλῶς «τοῦ Θεοῦ». Καὶ ἀντὶ τῆς φράσεως «διὰ τοῦ ἰδίου αἵματος» υἱοθέτησε τὴ γραφὴ «διὰ τοῦ αἵματος τοῦ ἰδίου». Καὶ διὰ μὲν τῆς γενικῆς «τοῦ Θεοῦ» ἐννοεῖ τὸν Πατέρα, ὄχι τὸ Χριστό, διὰ δὲ τῆς φράσεως «διὰ τοῦ αἵματος τοῦ ἰδίου» ἐννοεῖ «μὲ τὸ αἷμα τοῦ δικοῦ του, τοῦ Υἱοῦ του ὡς ἀνθρώπου». Συνεπῶς κατὰ τὸν κ. καθηγητὴ τὸ δεύτερο ἥμισυ τοῦ Πράξ.κ´ 28 σημαίνει· «…νὰ ποιμαίνετε τὴν ᾿Εκκλησία τοῦ Θεοῦ Πατρός, τὴν ὁποία ἀπέκτησε μὲ τὸ αἷμα τοῦ δικοῦ του, τοῦ Υἱοῦ του ὡς ἀνθρώπου». ᾿Αλλὰ μὲ αὐτὴ τὴν ἑρμηνεία δὲν προκύπτει ἀπὸ τὸ χωρίο ἡ θεότης τοῦ Χριστοῦ, καὶ ἔτσι χάνεται ἕνα ἰσχυρότατο ἐπιχείρημα ὑπὲρ αὐτῆς τῆς ὑψίστης ἀληθείας.

Διαφωνοῦμε πρὸς τὴν ἑρμηνεία τοῦ ἀγαπητοῦ κ. Μπούμη. ῾Ο λόγος «τὸ αἷμα τοῦ Θεοῦ» εἶνε παράδοξος, ἀλλ᾿ ἀνταποκρίνεται πρὸς τὴν ἀλήθεια, ὅπως καὶ ἄλλοι πολλοὶ παράδοξοι λόγοι τῆς Γραφῆς. ᾿Αναφέρουμε μερικούς.

Κατὰ τὸ Ψαλμ. μδ´ 7-8 (με´ 6-7) ὁ Θεὸς ἔχει Θεό, ὁ ὁποῖος τὸν ἔχρισε! Αἴνιγμα τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης, τὸ ὁποῖο λύεται στὴν Καινὴ Διαθήκη. ῾Ο Θεός, ὁ ὁποῖος ἐχρίσθη, εἶνε ὁ Υἱός-Χριστός (῾Εβρ. α´ 8-9). Θεὸς ὁ Χριστός, ἀλλὰ καὶ ἄνθρωπος. Καὶ ὡς ἄνθρωπος ἔχει Θεό, ὁ ὁποῖος τὸν ἔχρισε.

Κατὰ τὸ Λουκ. α´ 16-17 ἕνας ἄνθρωπος, ὁ υἱὸς τοῦ Ζαχαρία ὁ ᾿Ιωάννης, προπορεύεται Κυρίου τοῦ Θεοῦ (τοῦ Γιαχβὲ ᾿Ελοχείμ)! Πῶς ἐξηγεῖται ἄνθρωπος νὰ προπορεύεται τοῦ Κυρίου καὶ Θεοῦ; ᾿Εξηγεῖται, διότι ὁ Κύριος καὶ Θεὸς ἔγινε ἄνθρωπος. Καὶ ὁ ᾿Ιωάννης προπορεύτηκε τοῦ Κυρίου καὶ Θεοῦ ὡς ἀνθρώπου.

Κατὰ τὸ ᾿Ιωάν. α´ 15 ὁ Χριστὸς εἶνε καὶ μεταγενέστερος καὶ προγενέστερος τοῦ ᾿Ιωάννου! Προγενέστερος ὡς Θεὸς καὶ μεταγενέστερος ὡς ἄνθρωπος.

Κατὰ τὸ Α´ Κορ. β´ 8 οἱ ἄρχοντες τοῦ κόσμου τούτου ἐσταύρωσαν τὸν Κύριον τῆς δόξης, τὸν ἔνδοξο Γιαχβέ! ᾿Εσταύρωσαν τὸν Κύριον, τὸν Γιαχβέ, ὡς ἄνθρωπο.

Στὸ Ζαχ. ιβ´ 10 ὁμιλεῖ ὁ Γιαχβέ. Καὶ κατὰ τὸ ῾Εβραϊκὸ κείμενο, πρὸς τὸ ὁποῖο συμφωνεῖ τὸ ᾿Ιωάν. ιθ´ 37, ὁ Γιαχβὲ λέγει ὅτι τὸν ἐξεκέντησαν, τὸν λόγχισαν! Οἱ ἄνθρωποι λόγχισαν τὸν Γιαχβέ, τὸν Χριστό, ὡς ἄνθρωπο. Καὶ ἀπὸ τὴν λογχισθεῖσα πλευρὰ ἔρρευσεν αἷμα καὶ ὕδωρ (᾿Ιωάν. ιθ´ 34). Καὶ ἀπὸ τοῦτο φαίνεται ὅτι δὲν εἶνε σφάλμα νὰ λέμε, ὅτι ὁ Γιαχβὲ ἔχει αἷμα.

῎Εχει αἷμα ὡς ἄνθρωπος-Χριστός. Κατὰ τὸ Α´ Τιμ. γ´ 16 ὁ Θεὸς φανερώθηκε μὲ σάρκα. Καὶ συνεπῶς δὲν εἶνε σφάλμα καὶ ἂν ποῦμε «ἡ σάρκα τοῦ Θεοῦ». Στὴν ᾿Ακολουθία τῆς Θείας Μεταλήψεως περιέχεται· «Θεοῦ τὸ σῶμα, καὶ θεοῖμε, καὶ τρέφει».


Συμπέρασμα· Στὸ Πράξ. κ´ 28 κατὰ τὸ κείμενο τῆς ᾿Εκκλησίας, ἡ ὁποία εἶνε «στῦλος καὶ ἑδραίωμα τῆς ἀληθείας» (Α´ Τιμ. γ´ 15), ὀρθῶς λέγεται, ὅτι ὁ Κύριος καὶ Θεὸς ἀπέκτησε τὴν ᾿Εκκλησία μὲ τὸ ἴδιο του τὸ αἷμα. Τὸ αἷμα τοῦ Χριστοῦ ἔχει ἄπειρη καθαρτικὴ καὶ σωτηριώδη δύναμι καὶ ἀξία, ἀκριβῶς ἐπειδὴ εἶνε τὸ αἷμα τοῦ ἐνανθρωπήσαντος Κυρίου καὶ Θεοῦ.


Ορθόδοξος Τύπος, 25/11/2011

Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2011

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ

ΤΗ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΗ

ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ

ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ



Η μείωση των γεννήσεων του ελληνικού λαού είναι μεθοδευμένη και συνιστά το μεγαλύτερο έγκλημα στη πρόσφατη ιστορία της χώρας

Τη δημογραφική συρρίκνωση του ελληνικού λαού την οργάνωσε
το πολύ μεγάλο συγκεντροποιημένο κεφάλαιο και οι κυβερνήσεις του.

Γιατί πολύ απλά, δεν τους κάνουμε σαν λαός


Σύμφωνα με τα πρώτα αποτελέσματα της πρόσφατης απογραφής πληθυσμού, είμαστε σχεδόν κατά 200.000 λιγότεροι απ' ότι στην προηγούμενη απογραφή του 2001. Οι γεννήσεις στην Ελλάδα είναι μόνο 100.000 το χρόνο, όταν ακόμα και στις γειτονικές χώρες Αλβανία και Βουλγαρία είναι 2,5 φορές περισσότερες! Αν λάβουμε υπόψη μας την εκρηκτική γεννητικότητα των αλλοδαπών σε σχέση με την υπογεννητικότητα των Ελλήνων, καταλαβαίνουμε ότι ακόμα και από αυτές τις 100.000 γεννήσεις, ένα πολύ μεγάλο ποσοστό ανήκει στους αλλοδαπούς.

Τα στοιχεία αυτά, απλά επιβεβαιώνουν την τραγική κατάσταση του ελληνικού λαού. Εδώ δεν μιλάμε για υπογεννητικότητα, αλλά για μια μορφή γενοκτονίας! Χωρίς εμφανή άσκηση βίας, χωρίς λεηλασίες και αρπαγές, αλλά πολύ ύπουλα και αθόρυβα. Στερώντας το βασικό δικαίωμα του κάθε ανθρώπου, το δικαίωμα στη δουλειά. Πώς θα κάνει οικογένεια ο νέος εργαζόμενος, όταν ο ένας στους δύο είναι άνεργος; Όταν, ακόμα κι αν δουλεύει, ζει συνεχώς με το φόβο και την ανασφάλεια; Όταν το κόστος ζωής έχει εκτιναχτεί στα ύψη, όταν η ανατροφή του παιδιού βαρύνει αποκλειστικά την οικογένεια, μιας και η παιδεία, η υγεία, η κοινωνική πρόνοια είναι υπό διάλυση; Πού θα αφήσει το παιδί της η εργαζόμενη Ελληνίδα, όταν οι περισσότερες θέσεις στους κρατικούς παιδικούς σταθμούς καταλαμβάνονται από παιδιά αλλοδαπών, ενώ ήδη οι σταθμοί είναι υπό διάλυση; Πού θα βρει χρόνο το νέο ζευγάρι να αφιερώσει στα παιδιά του, όταν δεν υπάρχει οχτάωρο και τα εξοντωτικά ωράρια είναι πλέον καθεστώς;

Η πρωτοφανής επίθεση που δεχόμαστε δεν αφορά μόνο τα εργασιακά και κοινωνικά μας δικαιώματα. Ο κύριος στόχος της είναι η ελληνική εργατική τάξη να μην ανανεωθεί. Γιατί είναι ο κύριος αντίπαλος αυτής της διεφθαρμένης και παρασιτικής τάξης που με ένα θίασο δουλικών υπαλλήλων της θέλουν να κυβερνούν τις ζωές μας. Ξέρουν καλά ότι ένας κουρασμένος και γερασμένος αντίπαλος δεν θα δώσει μεγάλες μάχες. Γι' αυτό και κάνουν ότι μπορούν για να εμποδίσουν τις γεννήσεις των παιδιών των Ελλήνων εργατών. Γιατί ξέρουν ότι οι παραδόσεις και η στάση ζωής περνά στις επόμενες γενιές μέσα από την οικογένεια. Και εκεί χτυπάνε! Αντίθετα, ευνοούν με κάθε τρόπο την εισαγωγή μεταναστών από χώρες που κυριαρχεί ο θρησκευτικός σκοταδισμός, η κοινωνική καθυστέρηση και η οικονομική εξαθλίωση. Επιδιώκουν με κάθε τρόπο την αλλοίωση του πληθυσμού και την αντικατάσταση της ελληνικής εργατικής τάξης από φτηνούς και υποταγμένους αλλοδαπούς. Για να το πετύχουν αυτό, εκτός από την ανεξέλεγκτη εισαγωγή τους, ένας άλλος τρόπος είναι και η μείωση των γεννήσεων Ελλήνων.

Διαλύουν την ελληνική οικογένεια με την αυξανόμενη φτώχεια, τα εξοντωτικά ωράρια κτλ., ενώ έχουν ψηφίσει νόμο (από την περίοδο Σημίτη) για τη συνένωση των οικογενειών (των αλλοδαπών, φυσικά), με δικαίωμα να κληθεί εδώ όλη η υπόλοιπη οικογένεια του.
Η εργατική τάξη της χώρας μας δίνει αυτό τον καιρό μια μεγάλη μάχη. Μια μάχη που θα κριθεί όχι μόνο στην υπεράσπιση των εργασιακών και κοινωνικών δικαιωμάτων μας, αλλά και στο πόσο θα υπερασπιστούμε το αναφαίρετο, φυσικό δικαίωμα της συνέχισης της ζωής. Για να δημιουργήσουμε και να διαπαιδαγωγήσουμε τις επόμενες γενιές, που θα δώσουν τους δικούς τους αγώνες. Μέχρι να φτιαχτεί ένας κόσμος που το δικαίωμα της γέννησης ενός παιδιού δεν θα υπακούει σε πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα, αλλά στις φυσικές και ψυχικές ανάγκες του κάθε ανθρώπου!

ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ..

Απο το ΡΕΣΑΛΤΟ
Ιδού ποιός ήταν ο Παύλος της Σερβίας.

Ενας Μέγας Λατινόφρονας.

Αγιος Λατινόφρονας και Οικουμενιστής, και αυτός.


Γεμίσαμε με τέτοιους παρδαλούς αγίους.


Καλα αυτός ο σημερινός ...πολυμαγειρευμένος

ο...Αχυρένιος, είναι τρισχειρότερος.


Αυτός με την εικόνα του Αγίου Ιουστίνου του

ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΟΥ στα βρωμόχερά του

διακηρύττει ότι είναι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ο αναίσχυντος.























































Εχουμε και άλλες φωτογραφίες του Λατινόφρονα

Σέρβου πατριάρχου Παύλου του ...απλού!!!


Να τις βάλουμε;

ΥΜΝΗΤΗΣ ή ΕΛΕΓΚΤΗΣ


ΤΩN ΚΑΤΟΧΙΚΩΝ;


Μας κατέκριναν κάποιοι επισκέπτες μας επειδή βάλαμε την φωτογραφία του μητροπολίτη Πατρών στην προηγούμενη καταχώρισή μας του ΡΕΣΑΛΤΟ όπου ενώ κατακρίνονται ονομαστικά άλλοι αρχιερείς, ο μητροπολίτης Πατρών απλά φιγουράρει γελαδερά στην παρατιθέμενη φωτογραφία του.
Πως είναι δυνατόν να είναι και αυτός υμνητής της Ευρω-χούντας των κατοχικών και των ανδρεικέλων που ξεπούλησαν τα πάντα και μας θερίζουν καθημερινά μέχρι και το μεγαλύτερο περιεχόμενο της τσέπης μας και έφθασαν στο σημείο να μας στερούν ακόμα και τον επιούσιο άρτον μας;
Εμείς σήμερα δεν θα ανιχνεύσουμε την ιστορία του μητροπολίτη Πατρών για να αντιδράσουμε στον αυτοχαρακτηρισμό του ως "επίσκοπος της Εκκλησίας του Χριστού".
Ο τρόπος που προωθούνται και προάγονται οι σημερινοί αρχιερείς και λαμβάνουν τα ανώτατα αξιώματα, σηκώνει πολύ συζήτησι και αποκαλύπτει πολύ βάθος πραγμάτων και προσώπων.
Εμείς εδώ καταχωρούμε χωρίς άλλα σχόλια, την τελευταία επιστολή του προς τον ΟΓΚΩΔΕΣΤΕΡΟ, από πάσης απόψεως, μαζί με τον έτερο βαρέων βαρών, αντιπρόεδρο, που ΕΦΑΓΑΝ πολλά και πολλοί μαζί, κατά την παροιμιώδη έκφρασί τους.
Λέει η επιστολή του απευθυνόμενη προς τον κ. Βενιζέλο:


Πρ
ς τόν ξοχώτατον κ. Εαγγελον Βενιζέλον
ντιπρόεδρον τς λληνικς Κυβερνήσεως καί πουργόν Οκονομικν

ξοχώτατε,

Ζντες μέσα στό βαρύ κλμα τν δυσκόλων μερν καί καταστάσεων τίς ποες βιώνει τόπος μας, λλά καί γνωρίζοντες τόν γνα τόν ποον καταβάλλετε καί σες προσωπικά καί Κυβέρνηση γιά νά ξέλθ χώρα μας πό τήν δύσκολη θέση, κφράζομε κατά πρτον τήν εχή νά εοδωθον ο προσπάθειες ατές, στε νά χωμε τά ναμενόμενα ποτελέσματα.

Κατά δεύτερον, ς πίσκοπος τς κκλησίας το Χριστο, Σς μεταφέρω τήν βαθειά νησυχία καί τόν βαθύτατο προβληματισμό εδικά τν σθενεστέρων μάδων το πληθυσμο, ξ’ ατίας το εδικο τέλους κινήτων, τό ποο πρέπει νά καταβληθ

λοι μας ντιλαμβανόμεθα τήν προσπάθεια που καταβάλετε για νά σωθ χώρα μας καί καλς γνωρίζετε τι λοι νεργομε πρός ατήν τήν κατεύθυνση….

Παρακαλ θερμς, νά παρέμβετε μέ τήν γνωσμένη εαισθησία Σας, στε νά ρθ τό χθος ατό πό τούς μους τν δυνάτων δελφν μας......

Εμαι βέβαιος, τι θά πράξετε τά δέοντα καί θά ξετάσετε μέ δικαιότερα κριτήρια τό ς ερηται θέμα....

Μέ τήν κ βάθους ψυχς εχή, νά Σς νισχύ Θεός στό ντως δύσκολο ργο Σας καί τήν προσευχή νά βοηθήσ τήν πατρίδα μας νά ξέλθ πό τήν κρίση πού ντιμετωπίζει.


Σς σπάζομαι μετά τς ν Κυρί γάπης καί τιμς.

Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος
------------------------------------------------

Πως βλέπετε όλο αυτό το ακατάσχετο εγκώμιο του μητροπολίτη Πατρών πρός τον κατοχικό αντιπρόεδρο;
Είναι ευχαριστημένος ο μητροπολίτης "που καταβάλλει και αυτός προσωπικά αλλά και η θεοπρόβλητος κυβέρνησι" αγώνα και προσπάθεια, να σωθή η χώρα μας και να εξέλθη η χώρα μας από τη δύσκολη κατάστασι που περιήλθε.

Είναι, λοιπόν, ή δεν είναι ο μητροπολίτης Πατρών εγκωμιαστής των ανδρεικέλων κατοχικών και των προσκυνημένων;

Ο λαός κάνει αντίστασι μέχρι αίματος και αυτοί συμμαχούν με το σάπιο κατεστημένο, για διαφόρους πλιατσικολογικούς λόγους του ο καθένας.

Ας μην διαμαρτύρονται κάποιοι ότι με όσα γράφουμε αδικούνται οι αρχιερείς.

Είναι όλοι τους σχεδόν εκτεθειμένοι και σύμμαχοι και συνεργάτες των διεφθαρμένων πολιτικών και πολλοί μάλιστα τους εξυμνούν μέσα στους ναούς και τους πλέκουν εγκώμια και διθυράμβους, όπως πράττει και ο διαβόητος Βαρθολομαίος.

Ο Κύπριος Άγιος Φιλούμενος

που κατακρεούργησαν

οι σιωνιστές Εβραίοι το 1979

Ο άγιος ιερομάρτυρας του 20ού αιώνος Φιλούμενος ο Κύπριος καταγόταν από το χωριό Ορούντα της επαρχίας Μόρφου.
Από μικρός μαζί με τον αδελφό του Ελπίδιο μαθήτευε κοντά στη γιαγιά του Λωξάντρα τα ιερά γράμματα του Χριστού.
Ήτοι βίους αγίων και ύμνους της Εκκλησίας. Ο άγιος κάποια στιγμή μαζί με τον αδελφό του πηγαίνουν στη Ιερά Μονή Σταυροβουνίου και εκεί μένουν πέντε χρόνια.
Ακολούθως πηγαίνουν στα Ιεροσόλυμα.
Ο άγιος Φιλούμενος έμεινε στα Ιεροσόλυμα 46 χρόνια.
Ο άγιος βρήκε μαρτυρικό θάνατο από φανατικούς σιωνιστές Εβραίους οι οποίοι τον κατακρεούργησαν την ώρα του εσπερινού στο Φρέαρ του Ιακώβ στο οποίο διέμενε, πιστός φύλακας αγίων τόπων και τρόπων αιωνίων.

Η Εκκλησία της Κύπρου και ιδιαιτέρως η Ιερά Μητρόπολις Μόρφου σήμερα εορτάζει τη μνήμη του αγίου ιερομάρτυρος Φιλουμένου του νέου, του Κυπρίου.
Ο νεομάρτυς αυτός γεννήθηκε το 1913 και ήταν παιδί του Γεωργίου και της Μαγδαληνής Χασάπη ή Ουρουντιώτη, καθώς και ο δίδυμος αδελφός του αρχιμανδρίτη Ελπιδίου.
Οι γονείς του αν και κατάγονταν από το χωριό Ορούντα της μητροπολιτικής περιφέρειας Μόρφου, έμεναν στην ενορία του Αγίου Σάββα στη Λευκωσία, αφού ο πατέρας του αγίου είχε δικό του πανδοχείο και φούρνο.
Μαζί με τον αδελφό του Ελπίδιο έδειχναν ιδιαίτερο ζήλο για προσευχή και διάβαζαν Βίους Αγίων, από όπου ιδιαιτέρως τους συγκίνησε ο βίος του Οσίου Ιωάννου του Καλυβίτη, που κατά κάποιον τρόπο επέδρασε πάνω τους, ώστε να θέλουν να ακολουθήσουν τον μοναχικό βίο.
Επίσης, εκτός από τη μητέρα τους, ιδιαίτερη επίδραση στο να αποκτήσουν εκκλησιαστική και ορθόδοξη συνείδηση είχε πάνω τους και η γιαγιά τους Λωξάντρα.
ηλικία 14 ετών τα δύο αδέλφια πηγαίνουν στην Ιερά Μονή Σταυροβουνίου και μετά στα Ιεροσόλυμα, όπου φοιτούν στο εκεί Γυμνάσιο.
Αποφοιτώντας από το Γυμνάσιο το 1939 ο μεν Ελπίδιος υπηρέτησε ως πρεσβύτερος σε διάφορους τόπους και εκοιμήθη στις 29 Νοεμβρίου 1983.
Ο δε Φιλούμενος παρέμεινε στα Ιεροσόλυμα και το 1979 διορίστηκε υπεύθυνος στο Φρέαρ του Ιακώβ. Όπου, εκεί το Νοέμβριο του 1979 την ώρα που ο άγιος τελούσε τον Εσπερινό, τον δολοφόνησαν με τσεκούρι φανατικοί Εβραίοι.

Μια εβδομάδα πριν, μια ομάδα φανατικών σιωνιστών πήγε στο μοναστήρι του Φρέαρ του Ιακώβ, ισχυριζόμενοι ότι ήταν Εβραϊκός ιερός τόπος και απαιτώντας όπως όλοι οι Σταυροί και οι εικόνες να απομακρυνθούν.
Βέβαια, ο άγιος επεσήμανε ότι το πάτωμα στο οποίο ήταν τώρα είχε κατασκευαστεί από τον αυτοκράτορα Κωνσταντίνο πριν από το 331 μ.Χ. και ότι χρησιμοποιήθηκε ως Ορθόδοξος Χριστιανικός ιερός τόπος για δεκαέξι αιώνες πριν το ισραηλινό κράτος έχει δημιουργηθεί, και ότι ήταν στα χέρια των Σαμαρειτών οκτώ αιώνες πριν από αυτό, (το υπόλοιπο του αρχικού ναού είχε καταστραφεί κατά την εισβολή του Σάχη Χοσράν Παρνίς στον έβδομο αιώνα, κατά την οποία οι Εβραίοι είχαν σφαγιάσει όλους τους Χριστιανούς της Ιερουσαλήμ.)
Η ομάδα έφυγε με απειλές, ύβρεις και αισχρότητες του είδους που οι ντόπιο χριστιανοί υποφέρουν τακτικά.

Μετά από λίγες μέρες, στις 29 Νοεμβρίου, κατά τη διάρκεια μιας χειμαρρώδης νεροποντής, μια ομάδα σιωνιστών γύρισε στο μοναστήρι.
Ο άγιος είχε ήδη βάλει το πετραχήλι του για τον Εσπερινό.
Η αποσπασματική κοπή των τριών δακτύλων με το οποίο έκανε το σημείο του Σταυρού του έδειξε ότι είχε βασανιστεί σε μια προσπάθεια να τον κάνουν να αρνηθεί την Ορθόδοξη Χριστιανική Πίστη.
Το πρόσωπο του είχε χαραχθεί άγρια στη μορφή του Σταυρού.
Η εκκλησία και ιερά σκεύη είχαν όλα καταστραφεί από την διάπραξη της ιεροσυλίας.

Το σκήνωμα του αγίου παραδόθηκε στους ορθοδόξους μετά από 6 μέρες, αλλά διατηρούσε την ευκαμψία του και ετάφη στο κοιμητήριο της Αγίας Σιών.
Μετά από τέσσερα χρόνια στην ανακομιδή των ιερών του λειψάνων, το σώμα βρέθηκε άφθαρτο και ευωδίαζε.
Τότε, έκλεισαν τον τάφο και τον ξανάνοιξαν τα Χριστούγεννα του 1984, οπότε το ιερό σκήνος διατηρούσε μερική αφθαρσία και το τοποθέτησαν σε υάλινη λειψανοθήκη στο βόρειο τμήμα του ιερού βήματος στο ναό της Αγίας Σιών.

O ιερομάρτυς Φιλούμενος συγκαταλέκθηκε μεταξύ των αγίων της Εκκλησίας των Ιεροσολύμων στις 30 Αυγούστου του 2008, οπότε και το άφθορο άγιο σκήνωμα του μεταφέρθηκε στο προσκύνημα του φρέατος του Ιακώβ όπου και μαρτύρησε για την αγάπη του Χριστού.
Η μνήμη του τιμάται την 29η Νοεμβρίου, εξαιρέτως δε στην κοινότητα της Ορούντας με παννύχιο αγρυπνία.


Vanquisher of daemons,

Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2011



















Πέφτουν και οι μάσκες


του δεσποτικού


«πατριωτισμού»



Oι γραφειοκράτες, δεσποτάδες διαχειριστές της Ορθόδοξης Εκκλησίας βρίσκονται σε τέτοιο νευρικό παροξυσμό που δεν κρατούν πλέον ούτε τα προσχήματα: Τάσσονται ανοικτά υπέρ της ευρω-χούντας και των πολιτικών τους ανδρεικέλων…

Το εκκλησιαστικό κατεστημένο ήταν πάντα πλήρως ταυτισμένο με το καπιταλιστικό κράτος και με το πολιτικό κατεστημένο του κεφαλαίου, ήταν ο πνευματικός ροπαλοφόρος τους, κόντρα και ΕΝΑΝΤΙΑ προς το σώμα της Ορθόδοξης Ελληνικής Εκκλησίας το οποίο ήταν στενά συνδεδεμένο με τις αγωνίες και τους πόνους του ελληνικού λαού και «ποτισμένο» με τον ιδρώτα του και τους ηρωικούς αγώνες του…

Γι’ αυτό και η γραφειοκρατική, εκκλησιαστική ιεραρχία ήταν συνδεδεμένη
με τις πλέον αντιδραστικές πολιτικές δυνάμεις του ελληνικού κατεστημένου…


Ο οδοστρωτήρας της Νέας Τάξης που έθεσε άμεσα στο στόχαστρο την άλωση της Ορθοδοξίας, συνακόλουθα απείλησε και κάποια προνόμια του γραφειοκρατικού, εκκλησιαστικού δεσποτισμού, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις στο αγωνιστικό σώμα της Ορθοδοξίας, αντιδράσεις που «παρέσυραν» και πολλούς δεσποτάδες, είτε αυθεντικά αγωνιστικά, είτε, κατά κανόνα, καιροσκοπικά:

Ρητορική πατριδοκαπηλίας και κερδοσκοπική εμπορία και εκμετάλλευση των εθνικών και αγωνιστικών αντιστάσεων του ελληνικού λαού και του Ορθόδοξου κλήρου…

Σήμερα, όμως είναι τέτοιος ο τυφώνας του νεοταξικού φασισμού που δεν αφήνει περιθώρια στους κάλπικους παράδες για «πατριωτικές» κορώνες και ερμαφρόδιτες «πολιτικές»:

Οι αγύρτες της δεσποτικής, γραφειοκρατικής «καμαρίλας» ξεσκεπάζονται βοερά, όπως τα αντίστοιχα πολιτικά ανδρείκελα…


Ιδιαίτερα «γκρεμίζονται» με πάταγο οι έμποροι του «πατριωτισμού», οι ποικίλοι απατεώνες με τις γυαλιστερές «εθνικές» πανοπλίες και «υπέρ-αγωνιστικές» φορεσιές:

Από τα ακροδεξιά βυθοκορήματα (τύπου ΛΑ.Ο.Σ και CIA) μέχρι την αντιδραστική σκουριά του εκκλησιαστικού δεσποτισμού…

Κάθε κατεργάρης πλέον στον πάγκο του. Δεν υπάρχουν περιθώρια «ηρωικών» καμωμάτων: Τα μεγάλα αφεντικά δεν τους αφήνουν κανένα περιθώριο…

Από τα πιο αντιπροσωπευτικά και αποκρουστικά δείγματα αυτών των «ηρώων» της εκκλησιαστικής «πατριωτικής» τοκογλυφίας και του δεσποτικού αμοραλισμού είναι ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, Άνθιμος.

Με τον άθλιο αμοραλισμό του και την «πατριωτική» δημοκοπία του, καθώς και με τα «διαπλεκόμενα» εξουσιαστικά του παιχνίδια, έχουμε ασχοληθεί πολλές φορές…

Έφτασε, όμως, η ώρα, που η «μάσκα» του θρυμματίστηκε, μιλώντας αυτός ο «υπέρ-πατριώτης, ΑΝΟΙΚΤΑ και ανενδοίαστα ΥΠΕΡ των ευρω-συμμοριτών αποικιοκρατών και των πολιτικών τους ανδρεικέλων:

ΥΠΕΡ της νεοταξικής δικτατορίας που έχει μετατρέψει τη χώρα σε ΑΠΟΙΚΙΑ των τραπεζιτών και δολοφονεί, με κτηνωδία ασυνήθιστη, τον ελληνικό λαό…


Θαυμάστε το τι έγραψε, ο «υπέρ-πατριώτης», Άνθιμος στην «Καθημερινή», της περασμένης Κυριακής:

«Εναντι κάθε θυσίας, που πρέπει να αντιμετωπισθεί από όλους μας με υπομονή και αλληλεγγύη, είναι απόλυτος ανάγκη, πολιτική ηγεσία και λαός, να κρατήσωμε την Ελλάδα σε μόνιμη θέση στην Ευρωπαϊκή Ενωση, με τους λαούς της οποίας έχομε κοινούς πνευματικούς, ιστορικούς και πολιτιστικούς σκοπούς, αλλά και νόμιμα κοινά συμφέροντα. Σε αντίθετη περίπτωση η Ελλάδα θα βγη από την έξοδο του κινδύνου και θα περιφέρεται στην ερημιά και την στέρηση όπως ο "άσωτος υιός" του Ευαγγελίου, όταν εσκόρπισε και κατέφαγε την πατρική του περιουσία "ζων ασώτως". Μια τέτοια ταπείνωση και συμφορά, μια τέτοια απομόνωση και φτώχεια, ένας τέτοιος πολύμορφος αποκλεισμός, θα είναι καταλυτική δοκιμασία για το λαό μας (...)
Ο Θεός να μας φυλάξει από αυτή τη δοκιμασία και να μας αξιώση να μένωμε μόνιμοι και σταθεροί "εν οις εμάθομεν και επιστώθημεν" ως Ελληνες Χριστιανοί και Ευρωπαίοι πολίτες. Η θέση της Ελλάδος είναι μόνιμη και αμετακίνητη στην οικογένεια των ευρωπαϊκών κρατών, όπου πρέπει να συνεργασθούμε με τιμιότητα, μεθοδικότητα και συνέπεια, ώστε να διατηρήσωμε την κρατική και εθνολογική μας υπόσταση, και δεν θα γίνωμε "χρυσοπράσινο φύλλο ριγμένο στο πέλαγος" των τρικυμιών και των ναυαγίων».


Τα σχόλια περιττεύουν: Ο Άνθιμος ξεπέρασε και το πολιτικό του ισοδύναμο: Τον Καρατζαφέρη…

Μπήκαν, στο χορό των κυνικών ανδρεικέλων της Νέας Τάξης και οι «πατριώτες» δεσποτάδες!!!

Το γλυκό έδεσε!!!

α) Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος δραστηριοποιείται εντόνως και ασυστόλως για να τσακίσει τις αγωνιστικές αντιστάσεις στο εσωτερικό της Ορθοδοξίας: Αντιστάσεις εναντίον της αποδόμησής της και της υποταγής της στους κοσμικούς άρχοντες της Νέας Τάξης.

Ο Βαρθολομαίος, οι Οικουμενιστές και ο παπικός βοναπαρτισμός συστρατεύονται, ως πνευματικά ισοδύναμα, στο πλευρό των πολιτικών ανδρεικέλων της Νέας Τάξης…

β). Το ίδιο και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: Ευλογεί, με υπερβάλλοντα ζήλο, τους εκτελεστές των «συμβολαίων θανάτου» της ελληνικής κοινωνίας και του λαού της…



γ). Τώρα κινητοποιούνται και οι έμποροι του «πατριωτισμού», οι δήθεν πολέμιοι της Νέας Τάξης, όπως ο Άνθιμος!!!!

Σήμερα που έχει εξαπολυθεί η τελευταία έφοδος των αφεντικών τής διεθνούς βαρβαρότητας και των πολύχρωμων μπράβων τους για την ολοκληρωτική άλωση και διάλυση της χώρας μας και του λαού της όλες οι δυνάμεις της Νέας Τάξης σε συνδυασμό και ενορχηστρωμένα ορμούν για να κατασπαράξουν τα πάντα…

«Συναίνεση» για τη «σωτηρία» μας, δηλαδή για τη σωτηρία των ληστών και δημίων μας!!!

ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑ.Ο.Σ και δεσποτάδες στο ίδιο στρατόπεδο. Η «τάξη» και οι μαύρες «ιερές συμμαχίες» αποκαταστάθηκαν…

Αλλά και οι μάσκες έπεσαν…

Από το ΡΕΣΑΛΤΟ



Άφετε τα παιδία...

Για να σωθεί η Ελλάδα στους καιρούς τους ύστατους θέλει ένα Καιάδα
Γκρεμοτσακίστε τους! Ν.Γκάτσος


Έτσι για μας τους Έλληνες.

Περάσανε από την πλάτη μας

Άγριες ανεμοζάλες κάθε λογής

Αγριάνθρωποι σκληροί, φονιάδες

Με σπαθιά με κοντάρια

Και με άρματα κάθε λογής

Πέρσες, Αλαμάνοι, Φράγκοι, Αραπάδες

Τούρκοι κι άλλοι.

Μας σφάζανε

Μας κομματιάζανε


Μας κρεμάζανε


Μας σουβλίζανε


Μα δεν πεθάναμε,

γιατί μας ατσάλωνε ο αγώνας,

δίναμε φωτιά στη φωτιά.


Φώτης Κόντογλου. "Μυστικά Άνθη"