Σάββατο, 23 Απριλίου 2011



ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

ΜΥΡΙΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ




Το αγιο φως βγηκε και παλι και μονο στην ΟΡΘΟΔΟΞΗ Εκκλησια.
Ποιος μπορει να μας δωση την μαρτυρια του;
Εμεις δεν πηγαμε για να το δουμε.
Οσοι πηγαν και το ειδαν να μας πουν.
Τι συμβαινει;
Τι ειναι οι λαμψεις αυτες;
Δεν καιει πραγματι καποια λεπτα της ωρας;
Ειναι ενα θαυμα;
Ιδιαιτερα θελω να μαθω τι ειναι αυτες οι λαμψεις;


Εἴ τις εὐσεβὴς καὶ φιλόθεος, ἀπολαυέτω τῆς καλῆς ταύτης πανηγύρεως·
εἴ τις δοῦλος εὐγνώμων, εἰσελθέτω χαίρων εἰς τὴν χαρὰν τοῦ Κυρίου αὐτοῦ·
εἴ τις ἔκαμε νηστεύων, ἀπολαβέτω νῦν τὸ δηνάριον·
εἴ τις ἀπὸ πρώτης ὥρας εἰργάσατο, δεχέσθω σήμερον τὸ δίκαιον ὄφλημα·
εἴ τις μετὰ τὴν τρίτην ἦλθεν, εὐχαριστῶν ἑορτάσῃ·
εἴ τις μετὰ τὴν ἕκτην ἔφθασε, μηδὲν ἀμφιβαλλέτω·
καὶ γὰρ οὐδὲν ζημιοῦται·
εἴ τις ὑστέρησεν εἰς τὴν ἐννάτην, προσελθέτω μηδὲν ἐνδοιάζων·
εἴ τις εἰς μόνην ἔφθασε τὴν ἑνδεκάτην, μὴ φοβηθῇ τὴν βραδυτῆτα.


Φιλότιμος γὰρ ὢν ὁ ∆εσπότης δέχεται τὸν ἔσχατον, καθάπερ καὶ τὸν πρῶτον· ἀναπαύει τὸν τῆς ἑνδεκάτης, ὡς τὸν ἐργασάμενον ἀπὸ τῆς πρώτης·
καὶ τὸν ὕστερον ἐλεεῖ, καὶ τὸν πρῶτον θεραπεύει·
κἀκείνῳ δίδωσι, καὶ τούτῳ χαρίζεται.
Καὶ τὴν πρᾶξιν τιμᾷ, καὶ τὴν πρόθεσιν ἐπαινεῖ.
Οὐκοῦν εἰσέλθητε πάντες εἰς τὴν χαρὰν τοῦ Κυρίου ἡμῶν.
καὶ πρῶτοι καὶ δεύτεροι τὸν μισθὸν ἀπολάβετε.
πλούσιοι καὶ πένητες μετὰ ἀλλήλων χορεύσατε.
ἐγκρατεῖς καὶ ῥᾴθυμοι τὴν ἡμέραν τιμήσατε.
νηστεύσαντες καὶ μὴ νηστεύσαντες εὐφράνθητε σήμερον.
Ἡ τράπεζα γέμει, τριφυσατε παντες.


Μηδεὶς θρηνείτω πενίαν·
ἐφάνη γὰρ ἡ κοινὴ βασιλεία·
μηδεὶς ὀδυρέσθω τὰ πταίσματα·
συγγνώμη γὰρ ἐκ τοῦ τάφου ἀνέτειλε·
μηδεὶς φοβείσθω τὸν θάνατον·
ἠλευθέρωσε γὰρ ἡμᾶς ὁ τοῦ Σωτῆρος θάνατος·
ἔσβεσεν αὐτὸν ὑπ' αὐτοῦ κατεχόμενος·
ἐκόλασε τὸν ᾅδην κατελθὼν εἰς τὸν ᾅδην·
ἐπίκρανεν αὐτὸν γευσάμενον τῆς σαρκὸς αὐτοῦ.


Καὶ τοῦτο προλαβὼν Ἡσαΐας ἐβόησεν·
Ὁ ᾅδης, φησὶν, ἐπικράνθη.
Συναντήσας σοι κάτω ἐπικράνθη·
καὶ γὰρ καθῃρέθη·
ἐπικράνθη καὶ γὰρ ἐνεπαίχθη.
Ἔλαβε σῶμα, καὶ Θεῷ περιέτυχεν·
ἔλαβε γῆν, καὶ συνήντησεν οὐρανῷ·
ἔλαβεν ὅπερ ἔβλεπε, καὶ πέπτωκεν ὅθεν οὐκ ἔβλεπε.
Ποῦ σου, θάνατε, τὸ κέντρον;
ποῦ σου, ᾅδη, τὸ νῖκος;

Ἀνέστη Χριστὸς, καὶ σὺ καταβέβλησαι·

ἀνέστη Χριστὸς, καὶ πεπτώκασι δαίμονες·
ἀνέστη Χριστὸς, καὶ χαίρουσιν ἄγγελοι·
ἀνέστη Χριστὸς, καὶ νεκρὸς οὐδεὶς ἐπὶ μνήματος.
Χριστὸς γὰρ ἐγερθεὶς ἐκ νεκρῶν, ἀπαρχὴ τῶν κεκοιμημένων ἐγένετο·
αὐτῷ ἡ δόξα καὶ τὸ κράτος εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων. Ἀμήν.



Τεσσερις νεοι μοναχοι

απο τον μητροπολιτη

Ρασκας και Πριζρενης ΑΡΤΕΜΙΟ



Οσο τον διωκουν οι εχθροι του τον αξιο μητροπολιτη τοσο και ο πιστος λαος της Σερβιας τον ακολουθει και τον αποδεχεται σαν γνησιο επισκοπο του Ιησου Χριστου.
Περισσοτεροι απο τετρακοσιοι (400κ) χριστιανοι ησαν παροντες την Κυριακη των Βαϊων στον ναο του Αγιου Ιουστινου μονο απο το Βελιγαδι και τα περιχωρα.
Εκει εγινε η χειροθεσια και αλλων τεσσαρων μοναχων απο τον αγιο επισκοπο.

Ειπαν οτι και ο π. Παϊσιος ειπε οτι ο Αρτεμιος ειναι ο ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ εκφραστης του αγιου Ιουστινου Ποποβιτς.
Και ποιος τυφλος δεν το βλεπει και δεν το ζει αυτο;
Ο πιστος λαος βρηκε στο προσωπο του διωκομενου μαχητου Επισκοπου, τον ακραιφνη και καθαρο δουλο του Θεου, που στελνει και διοχετευει τα αιτηματα του στον Θεο και γινονται αποδεκτα.

Τι και αν οι ασπονδοι και φανεροι και μανιασμενοι εχθροι του αφριζουν απο το μενος και απο την λυσσα της κακιας και της μοχθηριας τους;

Ποιον αυτοι εκφραζουν;
Εκφραζουν τον Διαβολο και ολα τα κοπελια και ολα τα οργανα του, αφου αυτον αποδεχονται και υπηρετουν με ολες τους τις δυναμεις.
O ΑΡΧΙΔΗΜΙΟΣ

του ΑΡΤΕΜΙΟΥ

Σατανασιος
ΠΑΝΕΤΟΙΜΟΣ

για να ...τον παρη το κεφάλι





Και σημερα η σκεψι μας και ο λογισμος μας, στον διωκομενο αγιο Επισκοπο του Αναστημενου Κυριου, τον μητροπολιτη Ρασκας και Πριζρενης ΑΡΤΕΜΙΟ τον απλου.

Ενω οι Ορθοδοξοι την Αναστασιν του Κυριου εορταζομεν, η ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΑ της Σερβιας ετοιμαζει τα συνεργα της δολοφονιας του αγιου Επισκοπου Ρασκας και Πριζρενης Αρτεμιου ( που τον βλεπουμε πιο πανω να στελνη στους Σερβους χριστιανους το Αναστασιμο διαγγελμα).
Δεν γνωριζουν ομως οι ραδιουργοι φθονεροι γνωστοι Σερβοι ψευτοθεολογοι της δεκαρας, οτι οταν ὁ ἐπιβάλλων τον αφορισμον ή τὸ ἀνάθεμα τὸ κάνει ἀπὸ κάποια σκοπιμότητα παράτυπα, ἢ εἶναι αἱρετικός, ἢ ἐμφορεῖται ἀπὸ ἀντορθόδοξα φρονήματα καὶ διδάσκει διαφορετικὰ ἀπὸ τὴν πατερικὴ θεολογία, τότε δικαιοῦται, μαλλον ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ὁ ὀρθόδοξος νὰ μὴ λογαριάσει την καθαιρεσι ή τὸν ἀφορισμό, ἀφοῦ αὐτὸς συγκρούεται μὲ τὴν πίστη, ὅ,τι κι ἂν αὐτὸ συνεπάγεται, ειναι αξιοι καταφρονήσεως, καὶ αὐτοὶ ἐπιστρέφουν στοὺς ἐπιβάλλοντας "ἀλλοτριοεπισκόπους".

Οταν ο ἅγ. Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος καθαιρεθηκε αλλα και ἀφορίστηκε, δὲν ἀπεδέχθη ὡς νόμιμη ουτε την καθαιρεσι, ουτε και τὸν ἀφορισμό, ἐπειδὴ τοῦ ἐπεβλήθησαν ἀπὸ Σύνοδο Ἐπισκόπων παρατύπως καὶ παρανόμως και με παροντες τους δεδηλωμενους εχθρους του.
Αποδειξι τρανοτατη ότι, οπως πρωτοι εμεις υστερα απο 1600χρονια αποκαλυψαμε, ευρισκομενος στην Κουκουσο βαπτισε αναριθμητους χριστιανους και χειροτονησε διακονους, πρεσβυτερους και επισκοπους για την διαποιμανσι τους.

Λέγει, λοιπον, ὁ αγιος Ιωαννης ο Χρυσόστομος (λόγος γ΄περὶ ἱερωσύνης) ὅτι ὅποιος «ἀδίκως ἀφορισθεῖ διὰ τὸ ὄνομα τοῦ Θεοῦ, ἤτοι, ἢ διὰ τὴν πίστιν, ἢ διὰ τὰς παραδόσεις τῆς Ἐκκλησίας, ἢ καὶ διὰ τὴν ἐντολὴν τοῦ Χριστοῦ, οὗτοι πρέπει νὰ χαίρουν, ἐπειδὴ καὶ εἶναι μακαρισμοῦ ἄξιοι, κατὰ τὸν λόγον τοῦ Κυρίου, ὅστις εἶπε· "Μακάριοί ἐστε, ὅταν μισήσωσιν ὑμᾶς οἱ ἄνθρωποι, καὶ ὅταν ἀφορίσωσιν ὑμᾶς, καὶ ὀνειδίσωσι καὶ ἐκβάλωσι τὸ ὄνομα ὑμῶν ὡς πονηρόν, ἕνεκα τοῦ Υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου"» (Πηδάλιον, σελ. 35).

Αλλα και ο αγιος Πατριάρχης Κωνσταντινουπολεως Γερμανος (1229 μ.Χ.) λεγει:
«Ὅσοι κληρικοὶ ἀποδέχονται τὴν Ἐκκλησίαν μας καὶ ἐπιθυμοῦν νὰ κρατήσουν τὴν πατροπαράδοτη πίστι, νὰ μὴ ὑποκύψουν στοὺς ἀρχιερεῖς τους ποὺ ὑποτάχθηκαν στοὺς Λατίνους.
Οὔτε νὰ ὑπακούσουν ἔστω καὶ γιὰ λίγο σ’ αὐτούς, ἐπειδὴ οἱ ἐπίσκοποι θὰ τοὺς ἀφορίσουν μὲ σκοπὸ νὰ τοὺς κάνουν νὰ πεισθοῦν στὴν λατινικὴ Ἐκκλησία.
Ἐπειδὴ ἕνας τέτοιος ἀφορισμὸς εἶναι ἄκυρος καὶ ἐπιστρέφει μᾶλλον σ’ αὐτοὺς ποὺ τὸν πράττουν.
Καὶ τοῦτο διότι ἔχουν γίνει πρόξενοι σκανδάλου στὸν λαὸ τοῦ Θεοῦ, ἀφοῦ κατεπάτησαν τὴν ἀκρίβεια τῶν ἱ. Κανόνων καὶ δέχτηκαν τούς… ἀλλοτριο-επισκόπους καὶ τοὺς ἔδωσαν τὰ χέρια, τὸ ὁποῖο εἶναι σημεῖο εὐπειθείας καὶ ὑποδουλώσεως(…).
Ἐσεῖς δὲ περιούσιε λαὲ τοῦ Χριστοῦ, στερεωθεῖτε στὴν πίστη, …μὴ προδίδετε κανένα ἀπὸ τὰ ὀρθὰ δόγματα τὰ ὁποῖα ἔχετε λάβει ἀπὸ παλαιά.
Νὰ θεωρῆτε χαρὰ καὶ κέρδος κάθε βιοτικὴ θλίψι καὶ κάθε ζημία, προκειμένου νὰ διαφυλαχθῇ μέσα σας ἀπαραβίαστος ὁ θησαυρὸς τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως».

Τελος ο δ΄ κανὼν τῆς Ζ΄ Οἰκουμ. Συνόδου, λέγει:
«Εἴ τις οὖν διά τινα ἰδίαν ἐμπάθειαν εὑρεθείη…ἀφορίζων τινὰ τῶν ὑπ’ αὐτὸν κληρικῶν… ἀναίσθητος ὄντως ἐστί, καὶ τῇ ταυτοπαθείᾳ ὑποκείσεται, καὶ ἐπιστρέψει ὁ πόνος αὐτοῦ ἐπὶ τὴν κεφαλὴν αὐτοῦ… Ὅποιος καθαιρεθῇ διὰ φθόνον ἢ ἄλλην ἄδικον αἰτίαν, αὐτὸς εἰς μὲν τὸν ἑαυτόν του προξενεῖ μισθόν, μεγαλύτερον ἀπὸ τὸν τῆς ἱερωσύνης, ὅθεν καὶ πρέπει νὰ χαίρῃ καὶ ὄχι νὰ λυπῆται, εἰς δὲ τοὺς ἀδίκως αὐτὸν καθήραντας προξενεῖ κόλασιν» (Πηδάλιον, ΚΗ΄ Κανὼν τῶν Ἁγ. Ἀποστόλων, σελ. 30).

ν Πειραιε τ 23 Ἀπριλίου 2011


Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν


Διερωτώμην ἐάν ἀπαιτεῖτο νά ἐκφράσω τήν διαμαρτυρίαν μου διά τά φληναφήματα τοῦ κανονικῶς ἀνυποστάτου αἱρεσιάρχου τοῦ Βατικανοῦ Βενεδίκτου 16ου διά τήν ὑπ’ αὐτοῦ ἀναμάσησιν εἰς τό κυκλοφορηθέν ἐσχάτως πονημάτιό του «Ὁ Ἱησοῦς ἀπό τήν Ναζαρέτ» τῶν φαιδροτήτων τῆς λεγομένης Β΄ Βατικάνειας Συνόδου (1965) τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς παρασυναγωγῆς διά τῶν πορισμάτων τῆς ὁποίας ἀπενοχοποιεῖτο τό Ἑβραϊκό ἔθνος διά τήν σταύρωση καί δολοφονία τοῦ ὑπό τῶν προφητῶν ἀναγγελθέντος ἀληθοῦς Μεσσίου καί ἐνσαρκωθέντος Υἱοῦ καί Λόγου τοῦ Θεοῦ, Θεανθρώπου Ἰησοῦ Χριστοῦ διότι τυγχάνει πασίδηλον καί παγκοσμίως ἐγνωσμένο καί διιστορικῶς καταγεγραμμένο τό ἄσβεστον μίσος καί ἡ ἀτελεύτητος ἐμπάθεια τῶν λεγομένων ραββίνων τοῦ ἑβραϊκοῦ ἔθνους κατά τοῦ ὑπό τῶν πατέρων των θανατωθέντος Υἱοῦ τοῦ Θεοῦ, οἱ ὁποίοι μετήλλαξαν τόν Θεϊσμόν τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης καί τῶν Προφητῶν εἰς Ἑωσφορισμόν καί Σατανολατρείαν προετοιμάζοντες τήν ἀνέγερσιν τοῦ λεγομένου γ΄ Ναοῦ τοῦ Σολωμόντος εἰς τήν θέση τοῦ ἀρχικοῦ Ναοῦ ὅπου σήμερον τό τέμενος τοῦ Ὀμάρ διά τήν ὑποδοχήν καί ἐνθρόνιση τοῦ ψευδοῦς Μεσσίου πού ἀναμένουν καί πού δέν εἶναι ἕτερος ἀπό τό ἐνεργούμενον τοῦ Σατανᾶ, τόν ἄνθρωπον τῆς ἀποστασίας, τόν καί Ἀντίχριστον ὀνομαζόμενον.


Ἡ δϊιστορική διαστροφή τῶν Ραββίνων καί τῶν ἡγετῶν τοῦ Ἑβραϊκοῦ ἔθνους ἀποδεικνύεται πανηγυρικῶς ἀπό τά γέμοντα φρίκη, μίσος καί ἐμπάθεια κατά τοῦ Υἱοῦ τοῦ Θεοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ παράγωγα τῆς Σατανιστικῆς τους ἐκτροπῆς, Ταλμούδ, Καμπάλα καί Ραββινική παραφιλολογία, ὡς καταγγέλουν καί οἱ ὁμοεθνεῖς των Ὀρθόδοξοι Ἑβραῖοι εἰς τάς ἱστοσελίδας αὐτῶν ἀνά τόν κόσμον (http://www.israelversusjudaism.org καί http://www.jewsnotzi onists.org/index. htm).


Ἐξηγοῦμε ὅτι ἡ χρῆσις τῆς Καμπάλα προϋποθέτει τήν φρικώδη τέλεση τῆς μαύρης μαγείας, τήν χρῆσι τῶν ἀποκρυφιστικῶν βιβλίων καί τίς ἐπικλήσεις δαιμόνων, πρακτική πού προπαγανδίζουν διά τῆς Ἑωσφορικῆς λατρείας ἐντός τῶν Μασονικῶν στοῶν ἀνά τήν οἰκουμένη, ἐγνωσμένου πλέον ὄντος ὅτι ὁ περιώνυμος Μ.Α.Τ.Σ. δέν εἶναι ἕτερος ἀπό τόν Διάβολο, πού προπαγανδίζεται μέν φαιδρότης ἡ ἀναφορά στό πρόσωπό του ἀλλά παραδόξως ἀποτελεῖ τό κέντρο τῆς λατρείας τοῦ Σιωνιστικοῦ τέρατος.


Ὁ καταιγισμός κατά τήν Ἁγία καί Μεγάλη Ἑβδομάδα ἀπό τά ὑποπροϊόντα τοῦ Ἀμερικανοσιωνιστικοῦ διεφθαρμένου «λόμπυ», πού μετά μανιώδους ὁρμῆς προέβαλλε καί προβάλλει ὁ τηλεοπτικός δίαυλος ΣΚΑΪ τοῦ κ. Ἀλαφούζου διά τῶν ὁποίων πλασσάρονται μέ ἐπίφαση δῆθεν ἐπιστημοσύνης, χυδαία, συκοφαντικά, ἐξυβριστικά, πλαστογραφημένα, ἀνιστόρητα, ψευδῆ καί κίβδηλα στοιχεῖα ὡς τό δῆθεν Εὐαγγέλιο τοῦ Ἀποστόλου Φιλίππου ἤ τῆς Ἁγ. Μαρίας τῆς Μαγδαλινῆς κατασκευασθέντα ἀπό τόν εἰρημένο ἑσμό τοῦ Σιωνιστικοῦ τέρατος μέ ἕναν καί μοναδικό στόχο νά πλήξουν, νά προσβάλλουν βαναύσως, νά ἀπομειώσουν καί νά ἐκμηδενίσουν τήν θεανδρικήν ὑπόστασιν τοῦ ὑπέρ τῆς τοῦ κόσμου ζωῆς Σταυρωθέντος καί Ἀναστάντος Υἱοῦ τοῦ Θεοῦ μέ ὑποχρεώνουν ἀπευθυνόμενος πρός τό χριστεπώνυμο πλήρωμα τῆς καθ’ ἡμᾶς Θεοσώστου Μητροπόλεως νά καταδείξω τήν ἀνωτέρω αἰσχρά συμπαιγνία εἰς βάρος τοῦ ζῶντος καί ἀληθινοῦ Θεοῦ καί νά παρακαλέσω νά ἐπιδείξουν πρός αὐτούς τούς διαχρονικῶς πολεμίους τῆς ἀληθείας τήν ἁρμόζουσα περιφρόνηση δεόμενοι ἐν ταῖς προσευχαῖς ὑπέρ τῆς μετανοίας των διότι τυγχάνουν ἐπιχάρματα τῶν δαιμόνων καί μέλλουν νά τούς ἀκολουθήσουν εἰς τήν τραγική των αἰωνίαν βάσανον καί τραγωδίαν.


Ἅπαντα τά θλιβερά ὑποπροϊόντα τοῦ Σιωνιστικοῦ τέρατος, πού προβάλλει μετά μανίας ὁ τηλεοπτικός δίαυλος ΣΚΑΪ, ἐρείδονται σέ χαλκευμένα ψευδῆ στοιχεῖα, σέ δῆθεν ἀνακοινώσεις Ἑβραίων «καθηγητῶν», σέ δῆθεν εὑρήματα τοῦ Μουσείου Ροκφέλερ τοῦ Ἰσρραήλ τῆς γνωστῆς οἰκογενείας... καί σέ δῆθεν εὑρήματα τῆς ἀρχαιολογικῆς σκαπάνης καθώς καί σέ ἀναμασήσεις φαντασιώσεων τῶν ἀνά τούς αἰώνας αἱρεσιαρχῶν ἤ ὀπαδῶν τῆς δυσωνύμου ἀθεΐας, ὡς π.χ. τοῦ Κέλσου καί ἄλλων τινῶν, ἅπαντα ἐπαναλαμβάνομεν συντρίβονται καί κονιορτοποιοῦνται ἐπάνω στό πασίδηλο, δϊιστορικό καί ἀναντίρρητο γεγονός ὅτι ἄν τά ψεύδη των ἦτο ἀλήθεια διά ποῖον λόγον οἱ Ἀπόστολοι καί οἱ Ὁμολογηταί τῆς εἰς Χριστόν πίστεως θά ἀνελάμβαναν μία ἐπικήν ἀνά τήν οἰκουμένην πορεία εὐαγγελισμοῦ διά νά διωχθοῦν, νά κρεμασθοῦν, νά καοῦν, νά σφαγιασθοῦν, νά ἁλεσθοῦν ἀπό τούς ὀδόντας τῶν θηρίων στίς Ρωμαϊκές ἀρένες καί ἐπί τρεῖς ὁλόκληρους αἰώνας 11.000.000 μάρτυρες μέ τό αἷμα τους καί τή ζωή τους νά διακηρύσσουν ὅτι «Ἀνέστη Χριστός θανάτῳ θάνατον πατήσας καί ὤφθει κἀμοί».


Φαίνεται ὅτι ὅλοι αὐτοί ἀγνοοῦσαν τήν «εἴδηση» πού μόνον οἱ Σιωνιστές-Σατανιστές γνωρίζουν καί τήν ὁποία μετά μανίας προβάλλει ὁ τηλεοπτικός ΣΚΑΪ. Βέβαια ἄν αὐτό τό εἶχε διαπράξει ὁ συγκεκριμένος τηλεπτικός σταθμός εἰς Μουσουλμανική χώρα εἰς βάρος τῆς θρησκευτικῆς των παραδοχῆς ὅλοι γνωρίζομε ὅτι θά ἦταν σήμερα ἀποκαΐδια, ἀλλά ἐδῶ ἔγκειται τό μεγαλεῖο τῆς εἰς Χριστόν πίστεως καί τῆς αἰώνιας ἀνατροπῆς τῶν ἐνδοκοσμικῶν πραγμάτων ἐμπαθείας, ἐκδικήσεως καί μίσους ἀπό τόν «πρᾶον καί ταπεινόν τῇ καρδίᾳ» αἰώνιο Θεό καί αἰώνιο ἄνθρωπο Ἰησοῦ Χριστό.

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ Πειραις ΣΕΡΑΦΕΙΜ




Ποιημα επισκεπτου μας:



Τόν λέοντα τοῦ Πειραιᾶ

θέλω νά ἐπαινέσω

ἀλλά φοβᾶμαι ὁ πτωχός

ὅτι δέν θά μπορέσω.



Κοιμήθηκ᾿ε ενας λέοντας

μά ξύπνησ᾿ ἕνας ἄλλος

κι᾿ εὐχόμεθα εἰς τόν Θεόν

νά γίνη πιό μεγάλος



Μή φοβηθῆς, ἀγαπητέ,

βατράχια πού κοάζουν

γιατί πηδοῦν εἰς τό νερό

λιοντάρια σἄν πλησιάζουν



Τράβα μπροστά μέ τόν Χριστόν

καί θά σκορπίσουν ὅλοι

ἀφ᾿ ἔχουν ἄνθρωπ᾿ ἀρχηγό

πού σέρνουν οἱ διαβόλοι.



Μπροστάρ ὅλοι σέ θέλουμε

στόν ἱερό ἀγῶνα

τοῦ πλάνου τοῦ ΜΑΣΩΝΙΣΜΟΥ

πού βασιλεύ᾿ ἀκόμα.



Καί κατά τοῦ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ

μέ τήν πεντάλφα σῆμα

πού μάζεψε στά χέρια του

τοῦ κόσμου ὅλου τό χρῆμα.



Μά καί στόν ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ

σέ θέλουμε Μπροστάρη

νά βάλης εἰς τόν πάγκο του

τόν κάθε κατεργάρη.



Μέ τήν βοήθεια τοῦ Χριστοῦ

προχωρ᾿ ἀκολουθοῦμε

κι᾿ εἴμαστε βέβαιοι γι᾿ αὐτό

πώς νικηταί θά βγοῦμε.



Μ. Κ 18-4-2011κ

Αποτειχισι:

Παρακαλουμε τον αγωνιστη μητροπολιτη Πειραιως κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ να μην αποδιδη στον Αιρεσιαρχη του Φαναριου λόγους επαινετικους διοτι δεν τους αξιζει αφου προσχωρησε στην Αιρεση του Οικουμενισμου και ειναι ο κυριος προωθητης της.


Bαρθολομαιος:


Ο νέος ΣΧΙΣΤΗΣ


της Εκκλησιας


του Χριστού



Eίμαστε όχι απλά δυσαρεστημένοι, αλλά κατασκανδαλισμένοι από τις Σλαβικές Ορθόδοξες Εκκλησίες, τους Ρώσους, τους Ρουμάνους, τους Τσέχους, ιδιαιτερα τους Σερβους, κ.λ.π. διότι όλοι τους οι αρχηγετες τους, εχουν καταντήσει θερμοί ή ένθερμοι Λατινόφρονες και Οικουμενιστές.


Όμως ο πρώτος διδάξας εν τη πραξει - αφου συλλειτουργησε δις με τον Αρχιαιρεσιαρχη της Δυσεως - τον Αιρετικότατο Φιλολατινισμό και τον Παναιρετικότατο Οικουμενισμό, είναι ο ....βιγλατορας του Φαναρίου που κορδώνεται ότι είναι ο Πάπας της Ανατολής, παρόμοιος με τον Αρχιαιρεσιάρχη πάπα της Δύσεως.


Ετσι, λοιπόν σήμερα, εμείς ο λαός του Θεού, ανησυχος και διαπορων, παρακολουθουμε το αηδιαστικο φαινόμενο ολοι αυτοί να συναγωνίζονται ποιος απο τον αλλο, θα εμφανισθή περισσότερο Οικουμενιστής και περισσότερο Λατινόφρονας.


Οντως αηδές το φαινόμενο και ανθρώποις και αγγελοις, αφού και οι πιστοι ανθρωποι αλλα και οι άγγελοι των Εκκλησιών αυτων, δυσαρεστημένοι σφόδρα σφόδρα από αυτά τα ασεβη, και αντικανονικα, και απαράδεκτα φαινόμενα των ποιμένων τους, που μετατρέπονται σε λύκους βαρείς μη φειδομένους του ποιμνίου, να παίρνουν τα μάτια τους και να αποστρέφουν το πρόσωπό τους και να….αναχωρούν εσπευσμενα και να τις εγκαταλείπουν.


Αυτοί που αναιδεστατα καταπατουν, σκαιοτατα περιφρονουν και προκλητικοτατα αρνουνται να εφαρμοσουν τους Ιερους Κανονες, αλλα τους παραβαινουν και τους παραβιαζουν και καποτε χυδαιοτατα τους εξυβριζουν, ζητουν, οταν και οπου τους συμφερει, την πιστη εφαρμογη των Ιερων Κανονων, ακομα και με την ηθελημενη διαστροφη τους.


Ετσι, λοιπόν, βλέπουμε συνεχώς τον δικτατορικα φερομενο και συμπεριφερομενο «πατριάρχη» Βαρθολομαίο, από την ημέρα που κατέλαβε πραξικοπηματικα τον θρόνο της Κωνσταντινουπόλεως, που δεν αριθμει παρά ελάχιστο ποίμνιο, να θέλη να επιβληθή στα εκατον ογδόντα εκατομμύρια(180.000.000) ορθοδόξων, επικαλούμενος τάχα τον 28ο Κανόνα της Δ΄ Οικουμενικής συνόδου.


Και αλήθεια, αυτός ο Κανόνας του δίνει αυτό το δικαιωμα;


Αξιον αποριας τυγχανει το φαινομενο, πως αυτός που δεν σέβεται τους Ιερούς Κανόνες και καταφέρεται εναντίον τους σαν μονιός άγριος, τώρα να επικαλείται τους Ιερούς Κανόνες και να ζητάει δικαιώματα.


Και από πού και ως πού βγαίνουν και εξαγωνται αυτά τα δικαιώματα;


Θέλει και επιθυμεί και «τρώει τα σίδερα» μέσα στην σημερινή χοάνη των πολυπληθών εθνών και πληθυσμων, να διεκδικεί δικαιωματα που δεν του παρεχονται απο τους Ιερους Κανονες.


Ναι, διεκδικεί αυτά που δεν του δίνουν το δικαιωμα οι Ιεροί Κανόνες, να διεκδικεί.


Τον ενοχλούν οι Ρώσσοι που ζητούν να έχουν τον πρώτο λόγο, ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣ, εφ’ εφόσον έχουν και το μεγαλύτερο και πολυπληθέστερο ποίμνιο.


Τον ενοχλούν οι ορθές και οι σωφρονες διεκδικήσεις άλλων πατριαρχειων, που ζητούν να έχουν κάποιο μετόχι μέσα σε άλλα πατριαρχεία και μεσα σε αλλες εκκλησίες και αυτοι αρνουνται να τους τα δωσουν.


Είπα ότι αυτός που δεν σέβεται τους Ιερούς Κανόνες και τους καταπατεί και τους καταστρατηγεί, δεν εχει ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ζητη την εφαρμογη καποιων Ιερων Κανονων.


Γράφει, ο ΙΔΙΟΣ ο Βαρθολομαίος, ασεβέστατα για τους Ιερούς Κανόνες :


«Δεν δύναται η Εκκλησία να έχη διατάξεις ( τους ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ) απαγορευούσας την εισοδον εις τους ναούς των ετεροδόξων και την μετ’ αυτών συμπροσευχήν». (Αρχοντωνη Βαρθολομαιου, Περι την κωδικοποιησι των Ι. Κανονων, κ.λ.π. σ.73κ,1970κ).


Ακούτε τον ανθρωπο, που εμφανιζεται ως πατριάρχης των Ορθοδοξων, να τολμάει να ζητα δικαιώματα, βασει των Ιερων Κανονων;


Αποφαινεται ως από καθεδρας, ότι αυτοι και αυτοι οι Ιεροι Κανονες που απαγορευουν τις συμπροσευχες, δεν ισχυουν ΣΗΜΕΡΑ.


Και γιατι κ. Βαρθολομαιε να μην ισχυουν τα ιδια που αποφαινεσαι και για τον 28ο ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ περιστασιακο Κανονα της Δ΄οικουμενικης συνοδου, που και αυτόν τον διαστρεφεις και τον διαστρεβλωνεις;


Και γιατι να ισχυουν ΣΗΜΕΡΑ, που υπάρχουν νεα δεδομενα και νεες ανακαταταξεις των εθνων και των λαων;


Και γιατι, λοιπον, να μην θεσουμε την ιδια λογικη και για τον 28ο Κανονα της Δ΄Οικουμενικης συνοδου, που κατά την προσωπικη σου αποψι, σου δινει ΣΗΜΕΡΑ δικαιωματα;


Γιατι να ισχυει εδώ η υποχρεωτικοτητα της πιστης εφαρμογης του, ενώ εσυ ο ίδιος δεν σεβεσαι την επιταγη και μαλιστα επί τη ποινή της καθαιρέσεως αλλων πολλών Ιερων Κανονων;


Γιατι χρησιμοποιεις δυο μετρα και δυο σταθμα;


Τι είναι, κατ’ εσε οι Ιεροί Κανόνες;


«Είναι Μυλος, που γυριζει»;


Νομιζεις οτι μπορεις να μετατρέπεις τους Ιερούς Κανόνες, όποτε θέλεις και οποτε …γουσταρεις, σε Κανόνια, για τους πραγματικους ή τους φανταστικους, αντιπαλους σου;


Τι μας λες Βαρθολομαιε, που μοιραζεις αφειδως, τηδε κακεισε, τα «ευλογημενα» σου Κορανια;


Μέχρι σημερα εγραφες και γραφεις συνεχεια τους Ιερους Κανονες στα παλαια σου τα υποδηματα και εσυ και ολη η ομοταξια και η συνομοταξια και η φαλαγγα των ανα τον κοσμον, επισκοπων σου.


Και τωρα ερχεσαι εσυ και ζητας και επικαλεισαι τους Ιερους Κανονες;


Με τι μουτρα και με ποιο δικαιωμα;


Το αγιο Ευαγγελιο την Μεγαλη εβδομαδα, απηυθυνε τα ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ, Γραμματεις και Αρχιερεις Φαρισαιοι ΥΠΟΚΡΙΤΑΙ!!!!

Σε ποιους, κυρίως, τα απηυθυνε, μπορεις να μας πεις;


Ενας μάλιστα επίσκοπος της δικαιοδοσίας σου, που ακομα τον εχεις ατιμωρητο, χαρακτηρισε στο παρελθον τους Ιερους Κανονες σαν, – Θου Κυριε φυλακην τω στοματι μου – …κολόχαρτο!!!!


Και γιατι να μην τον ονομασουμε;


Είναι ο βοηθος επίσκοπος του αρχιεπισκοπου Αυστραλίας Στυλιανου, ο Δερβης ΙΕΖΕΚΙΗΛ.


Εχει και ονομα μεγαλου προφητου, ο βλάσφημος αυτός, που κακιστα ειναι ορθοδοξος επισκοπος!!!!


Λοιπόν, και τι λεγει ο 28ος Κανόνας της Δ΄οικουμενικης συνοδου;


«Προσδιοριζει με σαφηνεια ότι η Κωνσταντινουπολι κατεστη δευτερη εδρα μετα την Ρωμη, διοτι ηταν η πόλι του αυτοκρατορα και της γερουσιας.


Μιλωντας δηλαδη με τη σημερινη γλωσσα διοτι ειχε πρωτευουσα με γεωπολιτικη θεσι.


Πραγματι ο κανονας λεει ακριβως τα εξης:


Καθως εις τον θρονον της πρεσβυτερας Ρωμης, δια το να ευρισκετο βασιλεια εις την πολιν εκεινην, με δικαιον τροπον εδωκαν οι Πατερες προνομια, το να λεγεται δηλαδη πρωτος τη ταξει, των λοιπών πατριαρχων, τοιουτοτρόπως με τον αυτόν και απαραλλακτον κινουμενοι σκοπον, εδωκαν ισα και απαραλλακτα προνομια τιμης και εις τον αγιωτατον θρονον της Νεας Ρωμης, της Κωνσταντινουπολεως δηλαδη κριναντες ευλογον, ότι η πολις αυτή, επειδη ετιμηθη με βασιλειαν και Συγκλητον, παρομοιως κ.λ.π.

(Ιερον Πηδαλιον, αγιος Νικόδημος ο Αγιορειτης σελ. 207).


Λοιπόν;


Μπορουν, λοιπον, να ισχύουν εκεινα ΣΗΜΕΡΑ;


΄Η ο Ιερος Κανονας είναι διοικητικος και εκφραζει την περιστατικοτητα;


Δεν πρεπει σημερα να ληφθουν άλλες Κανονικες αποφασεις, αφου σημερα τα καθεστωτα είναι διαφορετικης μορφης και διαφορετικης συνθεσεως;


Δεν πρεπει σημερα να ληφθουν υπ’ όψιν τα νεα δεδομενα των Εκκλησιων και των πατριαρχειων;


Δεν πρεπει να ληφθη υποψιν ο χριστιανικος πληθυσμος;


Εσεις οι ιδιοι μετρατε και απαριθμειτε τα εκατομυρια μπουλουκια των κοσμικων ανθρωπων, σαν ποιμνιο σας.


Και δεν επιμετρατε μονον τους εκκλησιαζομενους χριστιανους του 1κ%, τους φαινομενικα πιστους και ευλαβεις και ανελλιπως εκκλησιαζομενους και διδοντας παρουσια στην εκκλησιαστικη ενοριακη ζωη.


Όταν η εκκλησια της Κωνσταντινουπολεως εχει σημερα 2.000 κοσμικοχριστιανους και μονον, πως το πατριαρχειο Κωνσταντινουπολεως εχει το δικαιωμα να διεκδικει δικαιωματα;


Όταν η Ρωσσια και οι άλλες Σλαβικες χωρες, εχουν χριστιανικο πληθυσμο που εγγιζει τα 180.000.000κ, πως εσυ παραθεωρεις και παραβλεπεις αυτό το σημερινο πραγματικο φαινομενο;


Καλει ο Βαρθολομαιος, λοιπον, για τον Αυγουστο τους ονομαζομενους πατριαρχες της ανατολης που δεν εχουν παρα ασημαντο χριστιανικο πληθυσμο σε συσκεψι, αγνοωντας και περιφρονωντας προκλητικα τους αλλους πατριαρχες.


Επιλεγει ΜΟΝΟ τους τεσσερις αυτους, στο βιλαετι του, στο ....εσβευσμενο Φαναρι, για να αποφασισουν για τις βλεψεις και τις απαιτησεις των αλλων πατριαρχειων.


Ενώ ο ίδιος, αλλα και τα αλλα πατριαρχεια εχουν αποκτησει κατα καιρους πολλα μετοχια και ολοκληρα μοναστηριακα συγκροτηματα και εκκλησιες και ναους, αυτοι δεν αφηνουν στα αλλα πατριαρχεια, ουτε ένα ναο να κτισουν στα εδαφη τους.


Το πατριαρχειο της Κωνσταντινουπολεως, εχει σωρεια μοναστηριων και ναων και μετοχιων στον Ελλαδικο, στον Ρωσσικο και σε αλλους χωρους.


Το πατριαρχειο της Αλεξανδρειας, τα ιδια.


Το πατριαρχειο των Ιεροσολυμων, επισης.


Εχει τα ....θεατρα και τα ακινητα της μισης Αθηνας.


Και όμως αυτοι τα θελουν ΟΛΑ δικα τους.


Και τα εμα εμα και τα σα εμα.


Αθλια, παναθλια η καταστασι, οντως.

Τι δεον γενεσθαι;


Χρειαζεται και επιβαλλεται καποιο ....ΘΗΡΙΟ του ΒΟΡΡΑ, να ταπεινωση μεχρι του εδαφους, τον θρασυτατο επιδρομεα της Ανατολης.


Να του χαμηλωση την ...υπεροψια του και την ευφανταστη …αυτοκρατορικη αναιδεια του.


Είναι καιρος να χαμηλωση ακομα περισσοτερα το ….ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ.


Μεχρις εδώ.


Και τα ….κοαζοντα αναρθρως κυπριακα βατραχια και οι γλοιωδεις υπανθρωποι ή τα ανθρωπιδια που τον υποστηριζουν, καλα θαναι να εισελθουν και να περιορισθουν στα ποικιλλομορφα …λιμναζοντα υδατα τους, οπου καλως επιβιωνουν, αφου εκει υπαρχει και το καταλληλο κλιμα της προσαρμογης τους.



Απάτη διαστάσεων Τιτανικού, η ανακάλυψη «οικογενειακού τάφου» του Ιησού

Λάθη και σκοπιμότητες σχετικά με τον υποτιθέμενο "τάφο του Χριστού" που ισχυρίζεται ότι ανακάλυψε ο Κάμερον

Επιμέλεια/επιλογή αποσπασμάτων:

Θ. Φ. Δ., Ν. Μ., Κ. Ν., και Γ. Μ.

Σύμφωνα με τη συνήθεια των τελευταίων ετών, από κάθε λογής τυχοδιώκτες και ανεύθυνους δημοσιογράφους, και αυτές τις παραμονές του Αγίου Πάσχα, έχουμε μια νέα επίθεση κατά του Χριστού. Αυτή τη φορά, κατά του γεγονότος της Αναστάσεως!

"Τι ζητάτε τον Ζώντα μεταξύ των νεκρών;" (Λουκάς 24/κδ: 5). Είναι η ερώτηση που έκανε ο άγγελος προς τις γυναίκες που πήγαν στον τάφο του Χριστού ΜΕΤΑ από την ανάσταση! Κι όμως, 2000 χρόνια μετά, δεν θα μπορούσε να απευθυνθεί καταλληλότερη ερώτηση προς όλους αυτούς τους ανεύθυνους και άσχετους, που παπαγαλίζουν την ανοησία ότι δήθεν βρέθηκε ο τάφος του Χριστού, από τον τυχοδιώκτη σκηνοθέτη του Τιτανικού Τζέημς Κάμερον. Άραγε, δεν διάβασαν τη μαρτυρία της Αγίας Γραφής, γραμμένη από τους αυτόπτες μάρτυρες της ανάστασής Του; Και αγράμματοι αν ήταν ακόμα, δεν άκουσαν ποτέ το "Χριστός Ανέστη" που επί 2000 χρόνια τώρα, κηρύττουμε οι Χριστιανοί στις Εκκλησιές μας; Και μήπως δεν έμαθαν, ότι τόσους αιώνες, το Άγιο Φως δίνει και μαρτυρία Άνωθεν, για το θαυμαστό γεγονός της Αναστάσεως του Χριστού, ΣΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ Πανάγιο Τάφο, κάθε γιορτή της Ανάστασης του Κυρίου;

Φαίνεται ότι ο Κάμερον αποζητάει και νέα δημοσιότητα, καθώς το θέμα του Τιτανικού ξεχάστηκε και πέρασε η μόδα του. Φαίνεται ότι ζήλεψε τη δημοσιότητα του άλλου τυχοδιώκτη, του Νταν Μπράουν, που με το δικό του παραμύθι μάζεψε αμύθητη περιουσία! Γιατί είναι αποδεδειγμένο πλέον, ότι τα παραμύθια που βλασφημούν άγια πρόσωπα και διαστρέφουν κατάφορα την ιστορία, πουλάνε!

Δημοσιογραφική

ανευθυνότητα


Αν ήσασταν δημοσιογράφος, και σας έλεγαν ότι ανακαλύφθηκε ελέφαντας που πετάει, θα σπεύδατε να το δημοσιεύσετε ως "είδηση"; Δύσκολο! Πόση ανοησία θα έπρεπε να έχει ένας δημοσιογράφος, για να δημοσιεύει ως είδηση, μια τέτοια κουταμάρα; Η χαζομάρα του θα γινόταν προφανής απ' όλους!


Κι όμως! την (ψευτο-) είδηση ότι δήθεν ανακαλύφθηκε ο τάφος του Χριστού, έσπευσαν να την αναγγείλουν πλείστοι δημοσιογράφοι, ΟΧΙ ΩΣ ΑΝΕΚΔΟΤΟ που είναι πραγματικά, αλλά ως σοβαρό και συζητήσιμο γεγονός! Δείγμα της ασχετοσύνης και της ακαταλληλότητας αυτών που κρατούν τα ηνιά της ενημέρωσης των πολιτών, ή της κατευθυνόμενης σκοπιμότητας που εξυπηρετούν, κινούμενοι από αντιχριστιανικά κέντρα.


Δεν είναι ακριβώς νέα απάτη γιατί το θέμα έχει παίξει εδώ κι αρκετά χρόνια, όταν ανακαλύφθηκαν τάφοι στην Ιερουσαλήμ από την εποχή του Χριστού με επιγραφές "Ιησούς γιος του Ιωσήφ", Μαρία, Ιούδας κλπ. Η Ελευθεροτυπία πριν πολλά χρόνια το δημοσίευσε ΜΕΣΑ στην Μεγάλη Εβδομάδα με τα συνήθη αντιχριστιανικά σχόλια. Απλά το γεγονός θάφτηκε λόγω της προφανούς γελοιότητας, αν σκεφτούμε ότι τα ονόματα Ιησούς, Μαρία, Ιωσήφ, Ιούδας ήταν συνηθέστατα τότε στο Ισραήλ.

Τώρα ο (σκηνοθέτης του Τιτανικού) Κάμερον έχει κάνει ένα ντοκυμαντέρ που θα παρουσιάσει προσεχώς και δηλώνει σίγουρος ότι πρόκειται για τον.... άφο του Χριστού. Έχει δημοσιευτεί ήδη η είδηση σε πολλές εφημερίδες.


Η ταλαίπωρη Ελευθεροτυπία (με την φανατική αντιχριστιανική μανία που τη δέρνει), απλά ανακοινώνει (χωρίς να επισημαίνει το γελοίο του πράγματος) ότι ο Κάμερον θα βυθίσει το Χριστιανικό δόγμα (!!!) http://www.enet.gr/online/online_text/c=111,id=71231116 (Ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται!).


Η εφημερίδα Έθνος, κι αυτή δημοσιεύει την είδηση ότι "πετάει ο ελέφαντας", με ανεύθυνες ανακρίβειες. Το ακόλουθο μήνυμα διαμαρτυρίας συνεργάτη μας προς τη δημοσιογράφο, είναι ενδεικτικό:


"Αγαπητή κυρία Μίνα Αγγελίνη

Αναφέρομαι στο άρθρο σας με τίτλο: "Επιμένει για «τάφο του Ιησού»" (http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=5351&subid=2&pubid=93910 ) και επιτρέψτε μου να διαμαρτυρηθώ για δύο λόγους:

Πρώτον διαμαρτύρομαι για ανακρίβεια όταν γράφετε ότι τάχα: "Tέσσερις επιφανείς αρχαιολόγοι υποστηρίζουν, ύστεερα από χρόνια ερευνών, ότι στις οστεοθήκες από ασβεστόλιθο αναγράφονται οι φράσεις «Iησούς, γιος του Iωσήφ», Iούδας, γιος του Iησού (στα αραμαϊκά), «Mαρία», «Iωσήφ», Mατθαίος» (στα εβραϊκά) και Mαρία Mαγδαληνή (στα ελληνικά)." Η πραγματικότητα είναι ότι η επιγραφή γράφει Μαρία και όχι Μαρία Μαγδαληνή. Μαρία Μαγδαληνή φέρεται να είναι σύμφωνα με την θεωρία και φαντασία του Κάμερον.

Δεύτερον διαμαρτύρομαι για έλλειψη αντικειμενικότητας και σοβαρότητας όταν παραλείπετε να αναφέρετε ότι τα ονόματα Ιησούς, Ιωσήφ, Μαρία, Ιούδας ήταν συχνότατα στο Ισραήλ. Ο αρμόδιος αρχαιολόγος ανέφερε ότι έχει ανακαλύψει 71 τάφους με το όνομα Ιησούς. Γράφετε επίσης ότι: "Tην ίδια ώρα, στατιστική ανάλυση από το Πανεπιστήμιο του Tορόντο αποδεικνύει ότι η πιθανότητα να υπήρχε κάποια άσχετη οικογένεια που κατά τύχη είχε τα ονόματα της «οικογένειας» του Iησού είναι μόλις 1 στις 600." Όταν όμως έχουμε εκατοντάδες οικογένειες στα τότε Ιεροσόλυμα, η πιθανότητα 1 στα 600 δεν είναι "μόλις", είναι πολύ μεγάλη.


(Παρ' όλα αυτά) με ειλικρινή εκτίμηση,
Γ. Μ."


Τα Νέα είχαν και την χρήσιμη αντίρρηση του αρχαιολόγου:
Έχω συναντήσει το όνομα Ιησούς τουλάχιστον 71 φορές σε διάφορους τάφους. Κι άλλο τόσο κοινά είναι και τα υπόλοιπα ονόματα: Ιωσήφ, Μαρία... http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18774&m=N59&aa=1


Χαρακτηριστική περίπτωση δημοσιογραφικής ανοησίας, είναι η επίμονη παρότρυνση δημοσιογράφου στην τηλεόραση, που κάθε τόσο σε σχετική συζήτηση με καλεσμένους τους γνωστούς άσχετους, έλεγε προκειμένου να πιστοποιηθεί αν πρόκειται για τον Χριστό: "Να γίνει εξέταση DNA!"


Και το ερώτημα που έρχεται στο μυαλό κάθε λογικού ακροατή μιας τέτοιας παρότρυνσης, είναι: "Ωραία! Να γίνει! Αλλά με ποιο DNA θα το συγκρίνουμε για να διαπιστώσουμε αν ανήκει ή όχι στον Ιησού; Μήπως έχει κανείς κρυμμένο ένα πιστοποιημένο τμήμα από το DNΑ του Χριστού, ώστε να γίνει σύγκριση;"


Και στην ανόητη αυτή παρότρυνση, ΚΑΝΕΙΣ από τους παρόντες δεν βρέθηκε να το ρωτήσει αυτό, δείγμα για το πόσο άσχετοι και ακατάλληλοι είναι όλοι αυτοί που ασχολούνται με ζητήματα που δεν κατέχουν, και πόσο άσχετοι είναι επίσης οι καλεσμένοι τους στις σχετικές τηλεοπτικές εκπομπές καθημερινής δημοσιογραφικής τρέλας και παραπληροφόρησης.


Απάτη διαστάσεων Τιτανικού

Πηγή: http://www.lifesite.net/ldn/2007/feb/07022601.html

«Καιρός είναι, το κανάλι Discovery Channel να ανακαλύψει την... ηθική, και να πάψει τους εντυπωσιασμούς», λέει ο Ντόνοχιου.


ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ, 26 Φεβρουαρίου 2007 (LifeSiteNews.com) - Ο παραγωγός της ταινίας «Τιτανικός» Τζέϊμς Κάμερον και ο Καναδός τηλεοπτικός παραγωγός Σίμτσα Τζακομποβίτσι ισχυρίζονται πως έχουν αποδείξεις για κάποιον τάφο της Ιερουσαλήμ που υποτίθεται πως στεγάζει τα λείψανα του Ιησού και της οικογενείας του. Πάντως, οι κορυφαίοι αρχαιολόγοι στο Ισραήλ έχουν αποκρούσει σθεναρά τους ισχυρισμούς αυτούς, ως εντελώς αβάσιμους.


Ο Ισραηλινός αρχαιολόγος Αμώς Κλόνερ, που από το 1980 ήταν επικεφαλής της έρευνας για τον τάφο αυτό που έγινε θέμα των νέων ισχυρισμών Κάμερον-Τζακομποβίτσι, είπε: «Η δήλωση, πως βρέθηκε ο τόπος ταφής Του, στερείται οποιασδήποτε αποδείξεως, και είναι μόνο μια απόπειρα να πουλήσουν.» Προσθέτει ο Κλόνερ: «Αποκρούω κάθε ισχυρισμό, και κάθε προσπάθεια αναζωπύρωσης του ενδιαφέροντος στα ευρήματα. Με όλο τον σεβασμό, οι άνθρωποι αυτοί δεν είναι αρχαιολόγοι.» Ο Κλόνερ είπε πως ενώ «είναι θαυμάσιο σενάριο για τηλεοπτική ταινία», δεν υπάρχει «καμία πιθανότητα» ο Ιησούς και οι συγγενείς Του να είχαν οικογενειακό τάφο, και απέρριψε τις απόψεις τους ως «κάτι αδιανόητο» και «ανοησίες».


«Ούτε μια Πασχαλιά δεν περνάει, χωρίς κάποιος συγγραφέας ή κάποιο τηλεοπτικό πρόγραμμα να σπεύδει να προβάλει αμφιβολίες για την θεότητα του Ιησού ή/και την Ανάσταση», είπε ο πρόεδρος της Ρωμαιοκαθολικής Λίγκας, Μπιλ Ντόνοχιου, σχολιάζοντας τον θόρυβο που έχει προκληθεί. «Τον περασμένο Απρίλιο», πρόσθεσε ο Ντόνοχιου, «το πρόγραμμα “Dateline” του σταθμού NBC φιλοξένησε τις όλωσδιόλου ανυπόληπτες και καταγέλαστες δηλώσεις του Michael Baigent, ενώ προ διετίας, ο σταθμός ABC μας «κέρασε» ένα ειδικό πρόγραμμα, το οποίο αμφισβητούσε κάθε πλευρά της Ανάστασης.» Και κατέληξε: «Τώρα, έχουμε την «διατριβή» των Κάμερον-Τζακομποβίτσι


Ο αρχαιολόγος Joe Zias, ο οποίος έχει περάσει ένα τέταρτο του αιώνα στο Πανεπιστήμιο Ροκεφέλερ στην Ιερουσαλήμ, είπε: «ο Simcha δεν έχει καμία απολύτως αξιοπιστία».


Ο Ντόνοχιου επισημαίνει πως «η αξιοπιστία του Τζακομποβίτσι τινάζεται στον αέρα, όταν κανείς σκεφτεί πως ακόμα πιστεύει το παραμύθι του 2002 περί οστεοθήκης με την επιγραφή ‘ΙΑΚΩΒΟΣ ΥΙΟΣ ΙΩΣΗΦ ΑΔΕΛΦΟΣ ΙΗΣΟΥ’»


Στις 18 Ιουνίου 2003, η Αρχαιολογική Αρχή του Ισραήλ (ΙΑΑ) σε μια ομόφωνη απόφαση της 15μελούς επιτροπής της, καταδίκασε την «οστεοθήκη του Ιακώβου» ως μία σύγχρονη πλαστογραφία.


Ο Ντόνοχιου επιτέθηκε καταιγιστικά στο κανάλι Discovery Channel, και για την προβολή της απάτης της «οστεοθήκης του Ιακώβου», και της τωρινής απάτης. «Το κανάλι Discovery Channel είχε προβάλλει την απάτη του 2002, και τώρα επιστρέφει, με μια Τιτανική απάτη.»


«Καιρός είναι, το κανάλι Discovery Channel να ανακαλύψει την... ηθική, και να πάψει τους εντυπωσιασμούς», είπε ο Ντόνοχιου.


Άρθρο του Rich Deem για το θέμα

Τηλεταινία "Ο Χαμένος Τάφος του Ιησού": Βρέθηκαν τα Οστά του Ιησού στην Ιερουσαλήμ;
του Rich Deem

Πηγή: http://www.godandscience.org/apologetics/bones_of_jesus.html

«Απλώς επιδιώκουν να εισπράξουν από αυτό».

Ο Τζέϊμς Κάμερον, ο βραβευμένος με Όσκαρ παραγωγός της ταινίας «Τιτανικός», έχει ετοιμάσει μια ειδική τηλεοπτική παραγωγή που ισχυρίζεται πως αναιρεί την Ανάσταση του Ιησού Χριστού. Όμως, σύμφωνα με τον αρχαιολόγο Αμώς Κλόνερ, τον πρώτο αρχαιολόγο που εξέτασε τον τόπο ταφής, ο ισχυρισμός αυτός δεν στέκει από πλευράς αρχαιολογικών δεδομένων, και ο οποίος συμπληρώνει «Απλώς επιδιώκουν να εισπράξουν από αυτό». Rich Deem

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Ο Τζέϊμς Κάμερον ετοιμάζει τηλεταινία διάρκειας 90 λεπτών για λογαριασμό του καναλιού Discovery Channel, με τίτλο «Ο Χαμένος Τάφος του Ιησού», ισχυριζόμενος πως τα ίδια το οστά του Ιησού της Ναζαρέτ ήσαν θαμμένα μέσα σε τύμβο κοντά στην Ιερουσαλήμ. Ένα συντροφεύον βιβλίο, «Ο Τάφος Ιησού», γραμμένο από τους Simcha Jacobovici και Charles Pellegrino, επίσης διατίθεται. Επιπροσθέτως, κατά το έθιμο του απαξιωμένου Dan Brown, η ταινία ισχυρίζεται πως αυτά τα οστά του «Ιησού» ήσαν κάποτε νυμφευμένα με την Μαρία την Μαγδαληνή, με την οποία είχε αποκτήσει γιό, ονόματι Ιούδα.

Η ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ

Η χρονική στιγμή που επελέγη για την ταινία-αφιέρωμα του καναλιού Discovery Channel - αμέσως πριν από την Μεγάλη Εβδομάδα της Χριστιανοσύνης - δεν ήταν τυχαία. Πέρυσι ήταν το «Ευαγγέλιο του Ιούδα», στο αφιέρωμα της National Geographic, που προβλήθηκε στην Χριστιανική εορτή αιχμής - την Κυριακή των Βαϊων. Μπορούμε να είμαστε βέβαιοι πως το επόμενο μεγάλο «αφιέρωμα» θα προβληθεί την ίδια χρονική στιγμή του χρόνου, προκειμένου να αποπειραθούν πάλι να απαξιώσουν τον Ιδρυτή της Χριστιανοσύνης, σε μια στιγμή του έτους όταν το ενδιαφέρον του κοινού είναι στραμμένο προς τον Θάνατό Του και την Ανάστασή Του.

Η ΧΡΟΝΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΟΣΤΩΝ

Το Εβραϊκό έθιμο του πρώτου μ.Χ. αιώνα προέβλεπε την μεταφορά των οστών του αποθανόντος, από τα σπήλαια ταφής σε οστεοθήκες από ασβεστόλιθο, ένα χρόνο μετά τον θάνατό του. Η πρακτική αυτή εγκαταλείφθηκε, μετά την καταστροφή του Ναού το 70 μ.Χ.. Ο Frank Moore Cross, επίτιμος καθηγητής του Τμήματος Γλωσσών και Πολιτισμών της Εγγύς Ανατολής στο Πανεπιστήμιο Harvard, επισήμανε: «Οι επιγραφές είναι από την εποχή του Ηρώδη (περίπου 1 π.Χ. μέχρι 1 μ.Χ.). Η χρήση οστεοθηκών από ασβεστόλιθο, καθώς και οι ποικίλες μορφές γραφής, είναι χαρακτηριστικά της εποχής εκείνης.» Δεδομένου ότι ο Ιησούς δεν είχε θανατωθεί μέχρι το 30 μ.Χ., η χρονολόγηση γίνεται προβληματική για εκείνους που ισχυρίζονται πως αντιπροσωπεύουν τα οστά του Ιησού.

ΤΙ ΑΝΑΚΑΛΥΦΘΗΚΕ;

Ο τάφος με τα οστά είχε πρωτοανακαλυφθεί το 1980, από ένα κατασκευαστικό συνεργείο στην συνοικία Talpiyot της Ιερουσαλήμ. Σύμφωνα με τον Ιεροσολυμίτη Βιβλικό ειδικό, Zoe Zias, ο τάφος αυτός θα χωρούσε περισσότερες από 200 οστεοθήκες. Δέκα οστεοθήκες είχαν μεταφερθεί στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ροκεφέλερ κοντά στην Ιερουσαλήμ, απ’ όπου το ένα εξαφανίστηκε. Έξι από τις οστεοθήκες έφεραν επιγραφές με ονόματα που θα μεταφράζονταν ως «Ιεσουα» (Ιησούς), «Μαρα» (Μαρία), «Ματτθαίος», «Ιωσά» (Ιωσήφ), Μαριαμήνη (Μαρία Μαγδαληνή;) και «Ιούδας, υιός Ιεσούα».

ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ;

Ο Stephen Pfann, βιβλικός μελετητής στο Πανεπιστήμιο των Αγίων Τόπων στην Ιερουσαλήμ, δεν είναι βέβαιος κατά πόσο το όνομα «Ιησούς» στην οστεοθήκη είχε διαβαστεί σωστά, δεδομένου ότι η αρχαία Σημιτική γραφή είναι δύσκολη στην ανάγνωση. Αυτός πιστεύει πως είναι πιθανότερο το όνομα λέει «ΧΑΝΟΥΝ». Ο καθηγήτης του Πανεπιστημίου Bar-Ilan, Αμώς Κλόνερ, υπέδειξε πως επιγραφές με το όνομα «ΙΗΣΟΥΣ ΥΙΟΣ ΙΩΣΗΦ» είχαν βρεθεί σε αρκετές άλλες οστεοθήκες κατά την διάρκεια των ετών. Επιπρόσθετα, προσέθεσε ο Κλόνερ πως «...είναι απίθανο ο Ιησούς και οι συγγενείς Του να είχαν οικογενειακό τάφο. Ήσαν οικογένεια από την Γαλιλαία, χωρίς οικογενειακούς δεσμούς στην Ιερουσαλήμ. Ο τάφος της Talpiot ανήκε σε μεσοαστή οικογένεια του πρώτου Κοινού Αιώνα (μ.Χ.).»

ΕΛΕΓΧΟΙ DNA

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της ταινίας, είχαν γίνει απόπειρες ελέγχου DNA σε δύο μόνο δείγματα – εκείνα του «Ιησού» και εκείνα της Μαριάμνης. Το DNA ήταν τόσο αλλοιωμένο, που ήταν αδύνατος ο προσδιορισμός της συνοχής του πυρηνικού DNA (τα κύρια χρωμοσώματα). Το μόνο DNA που ήταν διαθέσιμο ήταν εκείνο του μιτοχονδρίου (mtDNA) για έλεγχο συνοχής. Δεδομένου ότι το mtDNA είναι πολύ πιό μικρό από το πυρηνικό DNA, το mtDNA του μέσου ανθρώπου διαφέρει από ενός άλλου κατά μόλις 8 βασικά ζεύγη. Σε στενά συνδεδεμένες κοινότητες, οι διαφορές θα ήταν πολυ μικρότερες. Η ιστοσελίδα της ταινίας δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με τους ελέγχους, πέραν του ισχυρισμού πως τα άτομα «δεν είχαν συγγένεια». Το Εργαστήριο Paleo-DNA του Πανεπιστημίου Lakehead (όπου έγιναν οι έλεγχοι DNA) οχλήθηκε για περισσότερες λεπτομέρεις. Δεδομένου ότι ο «Ιησούς» και η Μαριάμνη δεν συγγένευαν, οι παραγωγοί της ταινίας υπέθεσαν πως πρόκειται για συζυγικό ζευγάρι, το οποίο είχε ένα γιό, τον Ιούδα (από την οστεοθήκη «ΙΟΥΔΑΣ, ΥΙΟΣ ΙΕΣΟΥΑ». Η υπόθεση, πως η Μαριάμνη είναι στην πραγματικότητα η Μαρία η Μαγδαληνή, είναι αρκετά παρατραβηγμένη, καθ’ ότι το όνομα «Μαριάμνη» από τις «Πράξεις του Φιλίππου» δεν είναι το ίδιο με το όνομα «Μαριαμήνη». Επιπροσθέτως, οι «Πράξεις του Φιλίππου» είναι έργο μιας αιρετικής κοινότητας που ζούσε τον 4ο αιώνα, δηλαδή, τουλάχιστον διακόσια πενήντα χρόνια μετά από τα γεγονότα της Καινής Διαθήκης.

Για περισσότερες πληροφορίες: Οι Πράξεις του Φιλίππου, η Μαριάμνη και ο Τάφος του Ιησού.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Ο Ιεροσολυμίτης Βιβλικός ειδικός, Zoe Zias, αποκάλεσε το ντοκυμανταίρ «ανοησίες», λέγοντας πως αυτοί που εμπλέκονται στο έργο «...ουδεμία έχουν αξιοπιστία... Πρόκειται για μια παλιά ιστορία που έχει ανακυκλωθεί. Η ιστορία είδε το φως για πρώτη φορά το 1996, μέσω του BBC. Ξεθύμανε ο θόρυβος, μέσα σε λίγες μέρες.» Το γεγονός πως οι επιγραφές των οστεοθηκών χρονολογούνται στις αρχές του πρώτου αιώνα, και πως ο Ιησούς και οι άλλοι πέθαναν πολύ αργότερα, το καθιστά εντελώς απίθανο ο «ΙΕΣΟΥΑ» του «Τάφου του Ιησού» να είναι πράγματι ο Ιησούς Χριστός. Σύμφωνα με τον Stephen Pfann, «Πόσο πιθανό είναι; Σε μια κλίμακα 1 έως 10, και το 10 να είναι το εντελώς πιθανό, είναι πιθανόν στο 1, ίσως ένα και μισό.

Πιστεύουμε ότι τα ανωτέρω στοιχεία, είναι ενδεικτικά της γελοιότητας του Κάμερον, αλλά και όλων εκείνων των δημοσιογράφων και των εφημερίδων, που έσπευσαν να επαναλάβουν τις ανοησίες του ως σοβαρή είδηση.

Σκεφθείτε: Αν ο Ιησούς είχε πεθάνει και είχε ταφεί σε οικογενειακό τάφο, θα έγραφαν οι μαθητές του για το κλεμμένο σώμα από τον τάφο του Ιωσήφ, και μετά για το αναστημένο του σώμα και την ανάληψή Του; Αφού ο καθένας θα μπορούσε να τους διαψεύσει!

"Γιατί ζητάτε τον ζωντανό ανάμεσα στους νεκρούς; Δεν είναι εδώ, αλλά αναστήθηκε!" (Λουκάς 24/κδ: 5,6).

Παρασκευή, 22 Απριλίου 2011


Ατενίζοντας τον Ιησού


εν σιωπή



του Θεολογου κ. Παν. ΣΗΜΑΤΗ



Κάθε χρόνο, όταν φτάνει η Μεγάλη Εβδομάδα, ο πιστός προσκαλείται για μία επανατοποθέτηση της ζωής του μπρος στο μυστήριο του πάθους του Χριστού.


Ο Χριστός μας ατενίζει καθηλωμένος εκεί στα μεσούρανα, στο Σταυρό Του, προσκαλώντας μας και προκαλώντας ταυτόχρονα πιστούς και λιγότερο πιστούς. Και ποιος άραγε θα μπορούσε να διαβεβαιώσει ότι προσπέρασε το Σταυρό του Χριστού, το αιώνιο αυτό σκάνδαλο της λογικής ανθρώπων και αγγέλων, χωρίς κλυδωνισμούς αμφιβολιών, χωρίς κραδασμούς στο επίπεδο των αυτονόητων ενδοκοσμικών βεβαιοτήτων;


Φέτος, αντικρίζουμε —λίγο πριν την Ανάσταση— και πάλι το Χριστό, μέσα σε μια πρωτόγνωρη εσχατολογική σύγχυση των άλλοτε αυτονόητων, φαντάζει περισσότερο μόνος: δεμένος σαν κακούργος, περιτριγυρισμένος και λοιδορούμενος από τον όχλο και το αρχοντολόϊ της πολιτικής και εκκλησιαστικής εξουσίας του «καιρού εκείνου»· με τους μαθητές Του αποσυναρμολογημένους, διασκορπισμένους και ανήμπορους να του προσφέρουν κάτι περισσότερο από την άρνηση του Πέτρου.


Κι Αυτός σιωπηλός, να ατενίζει όλους, όπως τότε τον Πέτρο πριν λαλήσει ο πετεινός, και να αναμοχλεύει μέσα μας όλες τις αρνήσεις κι όλες τις προδοσίες στο πρόσωπό Του, όλα τα πάθη κι όλες τις πληγές.


Να μας κοιτά με μιαν απέραντα μεγαλόπρεπη Σιωπή -όση κι η αγάπη Του- που θεραπεύει την κούφια και υβριστική πολυλογία των «εκπροσώπων» Του, κάθε μεγαλόστομη και υπερφίαλη καπηλεία της Σιωπής και του Πάθους.


Μία αγιασμένη, πονεμένη Σιωπή για τους πόνους και τις αποτυχίες των ανθρώπων όλων των αιώνων, μυστική φωνή στα μύχια της ψυχής μας. Μία μεγαλειώδης, εύγλωττη, κατανυκτική Σιωπή Αγάπης.

* * *


«Ο δε Ιησούς εσιώπα». Στον πόνο και στον θρίαμβο. Και όταν έκανε τα θαύματα, και όταν δεχόταν τα ραπίσματα. Και όταν εισέρχεται θριαμβευτικά στα Ιεροσόλυμα «μετά βαΐων και κλάδων», και όταν ερωτάται από τον αρχιερέα Καϊάφα, τον Πιλάτο, τον βασιλιά Ηρώδη: «Ουδέν αποκρίνη; ουκ ακούεις πόσα σου καταμαρτυρούσιν; Ο δε Ιησούς εσιώπα».


Σιωπά όταν ο όχλος και οι στρατιώτες τον χλευάζουν, όταν τον προκαλούν λέγοντας: «Σώσον σεαυτόν ει Υιός ει του Θεού». Όταν καταφέρουν στο άγιο πρόσωπό Του ραπίσματα και με σαρκαστική ειρωνεία τον εξωθούν να «προφητεύσει» ποιος τον εράπισε. Ανταποδίδει στην παράλογη πρόκληση της ανθρώπινης κακότητας την πορφυρά Σιωπή των σταυρωμένων Του χεριών, τη ματωμένη καρδιά της Αγάπης.


Σιωπά ο Ιησούς μπροστά στην μισαλλοδοξία εχθρών, στην αλαζονεία και την υποκρισία των «φίλων», γιατί οι λέξεις δεν μπορούν να πουν τίποτα περισσότερο απ’ όσα πολυσήμαντα μαρτυρούν τα πάθη, ο Σταυρός και η Ανάστασή Του.


Η Σιωπή του Ιησού είναι διακριτική συνομιλία, ένας αέναος διάλογος αγάπης με τις ψυχές, όταν τα λόγια καθίστανται ανήμπορα να διασπάσουν τα τείχη του ορθολογισμού και της αμφιβολίας που έχουν ερμητικά σφραγίσει τα «ώτα» μας. Όταν τα πάθη έχουν αλλοιώσει την «λογική» ψυχή μας και την έχουν παραδώσει στο παράλογό της τυχαιότητας, το χαοτικό ενήδονο κυνήγι της οδύνης.


Συνομιλεί και τότε «εν τη σιωπή» ο Χριστός μαζί μας, γιατί ο άνθρωπος ποτέ δεν παύει να είναι Εικόνα του Θεού, ποτέ δεν χάνει την ικανότητα να διαισθάνεται, να ξέρει, να «καταλαβαίνει πολύ περισσότερα πράγματα απ’ όσα μπορεί να εκφράσει», απ’ αυτά που μπορεί να ακούσει. Ο Σιωπών Χριστός του Πάθους, μας έχει εξασφαλίσει το προνόμιο, ώστε «νυν και αεί» να μπορούμε να ψιθυρίζουμε το «μνήσθητί μου, Κύριε» του ληστού, ακόμα και πάνω στο σταυρό της πιο μεγάλης ντροπής, της πιο μεγάλης απελπισίας.


Ο Χριστός της Σιωπής, είναι ο Χριστός της αγάπης, ο Χριστός της αναμονής, δηλαδή ο Χριστός της ελευθερίας: κανένα δεν εξαναγκάζει, μα αγαπά, σιωπά και περιμένει την μετάνοιά μας. «Η σιωπή είναι ο εσχατολογικός τρόπος με τον οποίον μιλεί και πράττει ο Θεός... Όποιος αγαπά δεν φλυαρεί... μα υποφέρει και υπομένει».

* * *


Η Σιωπή του Λόγου! Τα λόγια είναι τα εργαλεία της χρονικότητας. Η κατανόηση της ουσίας των λόγων εισάγει στην αιωνιότητα του υπέρ-λογου, εκεί όπου τα λόγια είναι περιττά. Η «σιωπή είναι η γλώσσα της Βασιλείας του Θεού». «Η σιωπή μυστήριόν εστι του αιώνος του μέλλοντος· οι δε λόγοι όργανόν εστι τούτου του κόσμου» (Ισαάκ ο Σύρος).


Η Σιωπή του Λόγου λογοποιεί την παράλογη λογική του πεπτωκότος ανθρώπου. Σιωπηλά ανασκάπτει τις καρδιές, αποκόπτει τα καρκινώματα του άλογου εγωισμού, δένει τα τραύματα, ζωντανεύει την ερειπωμένη πίστη, ετοιμάζει την εξανάσταση.


Μέσα στην σιωπή συντελείται η θεανθρώπινη συνάντηση. «Ιδού, ο Νυμφίος έρχεται εν τω μέσω της νυκτός». Ο άνθρωπος εκεί, στη σιγή της ησυχίας, «των υπερφυών γεύεται αγαθών και υπερκοσμίων απολαύει καλών, και της του Θεού αγάπης καθίσταται χώρημα· και ούτω ερωτοληπτείται και χαίρει και ευθυμεί» (άγιος Κάλλιστος).


«Ο φίλος της σιωπής προσεγίζει τον Θεό και συνομιλώντας μυστικά μαζί Του, φωτίζεται απ’ Αυτόν» (άγιος Ιωάννης Κλίμακος).


Όσοι αυτή την ύστατη ώρα τη Μεγάλης Εβδομάδος, κατορθώσουμε—ατενίζοντες τον Ιησού— ν’ αφουγκραστούμε ταπεινά τη πολύφθογγη Σιωπή Του, αποφασίσουμε «εν μετανοία» να εναποθέσουμε στα χέρια Του την ζωή μας και μπούμε στη σιωπή του «όλβιου» τάφου, θα λάβουμε σαν δώρο την έξοδο από την πολυδαίδαλη σύγχυση, θα ζήσουμε άλλη μία φορά δια του θανάτου Του την «εκ νεκρών Ανάσταση».