Σάββατο, 26 Μαρτίου 2011

ΟΙ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΑΙ

- ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΙ

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΟΡΓΙΑ


Γερμανία – Οικουμενιστική αρτοκλασία (Φωτογραφία από την «Εβδομάδα Προσευχής για τη Χριστιανική Ενότητα»)

Με τους εκπροσώπους των διαφόρων “εκκλησιών” του «Συνδέσμου των Χριστιανικών Εκκλησιών (ACK), πολλές εκατοντάδες Χριστιανοί γιόρτασαν στον καθεδρικό ναό του Speyer κεντρική εκκλησία την " Εβδομάδα προσευχής για τη χριστιανική ενότητα". Στην Οικουμενιστική αρτοκλασία παραβρέθηκαν Ορθόδοξοι, Παπικοί και Προτεστάντες.

από τις ΑΚΤΙΝΕΣ

Ε Ο Ρ Τ Ι Ο Ν Μ Η Ν Υ Μ Α

ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ

ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΡΕΝΤΗ

κκ Σ Ε Ρ Α Φ Ε Ι Μ

ΕΠΙ ΤΗι ΕΟΡΤΗι ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ & ΤΗι ΙΕΡΑι ΕΠΕΤΕΙΩι ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑΣ 1821

****


Πρς τν ερ Κλρο κα τος εσεβες Χριστιιανος τς καθ’ μς Θεοσώστου Μητροπόλεως.


γαπητο δελφο κα τέκνα ν Κυρί.


Μς ξιώνει χάρις το Θεο ν ορτσωμεν κα φέτος τν μεγάλην διπλν ορτήν μας: Τν Εαγγελισμν τς περαγίας Θεοτόκου κα τν ρρηκτα συνδεδεμένην μ ατν πέτειον τς θνικς μας παλιγγενεσίας. Δύο χιλιάδες νδεκα χρόνια συμπληρώνονται π τν πρτον κα κατν νενήκοντα χρόνια π τν πολυμνητον πανάστασιν το 1821, ποία μς δήγησεν ες λεύθερον θνικν βίον μετ π σειρν αώνων νυποφόρου δουλείας π τ πέλμα τν υἱῶν τς γαρ.


Δι τς λευθέρας πακος τς περαγίας Θεοτόκου ες τν δι το ρχαγγέλου Γαβριλ κλσιν το Θεο εσλθεν Πρωτότοκος ες τν Οκουμένην, δηλαδ σαρκώθη Μονογενς Υἱὸς κα Λόγος το Θεο, λευθερωτς τν ψυχν μν. Δι τς π τν σκέπην τς λευθερωτρίας Θεοτόκου Μεγάλης λληνικς παναστάσεως το 1821, πετινάχθη, μερικς στω, βαρς ζυγς τς δουλείας κα ξυγόνον λευθέρου βίου εσλθεν ες τ στήθη τν Πανελλήνων.


Δόξα τ Θε κα δι τς δύο ελογίας Του! Κα τν πρώτην, τν μεγίστην, τν πανανθρωπίνην, κα δι τν δευτέραν, τν δικήν μας, τν φορσαν ες τ εσεβς μν θνος!


λλ’ ν π γενες λοκλήρους ο Πανέλληνες μετ πάσης ελαβείας τίμων τ γεγονς κα τ ερ πρόσωπα τς Μεγάλης λληνικς παναστάσεως, τελευταίως –τυχαίως ραγε;- κούγονται βραχνα φωνα μφισβητήσεως κα «πομυθεύσεως» τς αματοβρέκτου λληνικς μν στορίας. Εναι γνωστν τι π παλαι στορικοί τινες μ τ παραμορφωτικ μματογυάλια το διαλεκτικο λισμο θέλησαν ν παρουσιάσουν τν θνεγερσίαν το 1821 ς «ταξικν πανάστασιν», πόρροιαν τς Γαλλικς παναστάσεως, κα γειραν βλάσφημον φωνν ναντίον το ερομάρτυρος γίου Γρηγορίου το Ε΄ κα λλων σεπτν μορφν, λλ τ παιδαριώδη φληναφήματά τους κατέπεσαν νωρίτατα π τ πλετον φς τς μερολήπτου στορικς ρεύνης, μελέτης κα ναλύσεως.


Κα ν σύσσωμον τ θνος στρεφε τ βλέμμα τς ψυχς ες τς ρωϊκς μορφς τν πρωταγωνιστν τς θνεγερσίας κα ες τ περάνθρωπα νδραγαθήματα, τ ποα μ πίστιν ες τν Θεν κατώρθωσαν, κα λάμβανε δύναμιν κα φς δι ν συνεχίσ τος κατ’ποχν γνας του, «μεθυσμένο μ τ’ θάνατο κρασ το 21» κατ τν προτροπν το μεγάλου Κωστ Παλαμ, νέσκηψε τος τελευταίους μήνας νευλαβς ζλος ρισμένων ψίμων ναθεωρητν τς στορίας κα τς ταυτότητος το λληνισμο, ποος δι μέσου ντέχνως κατασκευασμένων τηλεοπτικν ντοκυμαντρ πεχείρησε ν «διαφωτίσ» κα ν «φρονηματίσ» τν λαόν μας κατ τρόπον νεο-εποχικν ξυπηρετοντα τ σκοτειν σχέδια τς Παγκοσμιοποιήσεως.


Τ Κρυφ Σχολει διατος εναι μύθος! Κα λησμονον τι ο διοι ποστηρίζουν τι τ σύστημα διοικήσεως τς παισίας θωμανικς Ατοκρατορίας δν το νιαον, λλ’ ο κατ τόπους πασδες ρύθμιζον τ πράγματα κατ τ δοκον, μ ποτέλεσμα λλο μν ν εναι δυνατ λειτουργία σχολείων, λλο μως ν εναι πολύτως δύνατη.


λλ τ γεγονς τι ες τν σύγχρονον δθεν δημοκρατικν Τουρκίαν Θεολογικ Σχολ τς Χάλκης παραμένει π τεσσαράκοντα τη κλειστή, τς λειτουργίας της παγορευομένης μ πεσμα, ν παραλλήλως τ λληνικ σχολεα τς μβρου κα τς Τενέδου, κατ παράβασιν τς Συνθήκης τς Λωζάνης, κλείσθησαν βιαίως κα τ σχολεα τς Ρωμέϊκης μειονότητος χουν σχοιν θανάτου ες τν λαιμόν των, δν ποτελε κανν πόδειξιν δι τ χειρότερα πο συνέβαιναν ες βάρος τς παιδείας τν «ραγιάδων» κατ τν σκοτεινν θωμανικν περίοδον, τότε πο κριβς χρειάσθη κα λειτούργησε τ «Κρυφ Σχολει» μερίμν τς κκλησίας;


Μς λέγουν κόμη ο ψιμοι εκονοκλάσται τι ρχικς εχαμε καλς συνθήκας διαβιώσεως π τος κατακτητάς, μ ποτέλεσμα ν χωμεν «οκονομικν νθησιν κα εημερίαν»!!!


πομένως, μλλον λάθος κάμαμε παναστατήσαντες, φο θ μπορούσαμε ν χωμε «ζων χαρισάμενη» π τν Σουλτνον! Μ τ 21 δν το πρώτη πανάστασις. Εχομεν λλας δέκα νεπιτυχες νωρίτερα, πως κα λλας ργότερα ες τν Κρήτην.


Ἐὰν εχαμε εημερίαν κα νεσιν τότε διατί γιναν ο προηγούμενες παναστάσεις;


Μς λέγουν τι κάμαμε κρότητας κα δίκους σφαγάς ες βάρος τν Τούρκων, λησμονοντες τος ποταμος τν αμάτων το θνους π τς ρας πο ο Σελτζοκοι Τορκοι κατ’ ρχς κα ο θωμανο κατόπιν ρχισαν ν κατακτον βμα-βμα τν Βυζαντινν Ατοκρατορίαν, λησμονοντες τος βιαίους ξισλαμισμούς, τ φοβερν «Παιδομάζωμα», τς συνεχες προκλήσεις, τς καταληστεύσεις μ τν «κεφαλικν φόρον» (χαράτσι), τς τιμώσεις κα τς πωλήσεις ες τ σκλαβοπάζαρα γυναικν, νέων κα παιδιν, τς σφαγς τν ερωμένων κα τν Νεομαρτύρων, τ λοκαυτώματα, τς διοποιήσεις τν σεβασμάτων τς Πίστεώς μας, τν ψυχικν τέλος πάντων πόνον, τν θυμν κα τν γανάκτησιν πο π τόσους αἰῶνας σωρεύοντο ες τ δυστυχ στήθη τν δούλων πατέρων μας!


Μς παρουσιάζουν ερ πρόσωπα σεβασμίων πρωταγωνιστν το γνος ς χοντα κατονόμαστα πάθη, προβάλλοντες ες κενα δικάς των φαντασιώσεις (εχόμεθα χι κα προσωπικά των πάθη). Κα λα ατ μετ π να συστηματικν καταιγισμν τουρκικν τηλεοπτικν «σήριαλς» π λλα κανάλια, δι τν ποίων καλλιεργήθη σχάτως να κλμα τουρκολαγνείας ες τ φελέστερα λαϊκ στρώματα.


Εναι τυχαα λα ατά; μες διακρίνομε λοκάθαρα μίαν συστηματικν διδασκαλίαν θνικο μινιμαλισμο κα προσπάθειαν πατριωτικο ποχρωματισμο το λαο μας, ποία θ χ ς ποτέλεσμα ν εμεθα εάλωτοι ες κάθε πειλν ξίωσιν τν ξ νατολν, κακ τ μοίρ, γειτόνων μας.

δελφο κα τέκνα ν Κυρί!


πανάστασις το ’21 δν το ταξική. το πανεθνική! Μικροί, μεγάλοι, πλούσιοι, πτωχοί, σοφοί, γράμματοι, κλρος κα λαός, Πατριάρχαι, ερες, μοναχοί, ο πάντες ξηγέρθησαν ς μία ψυχή.


Δν γινε δι τ λικ γαθ μόνον κα τς στερήσεις το λαο. γινε κυρίως κα πρωτίστως δι τ πνευματικ κα αώνια. «Γι τν πίστη το Χριστο κα γι τν ψυχ το νθρώπου καθισμένη στ γόνατα τς περμάχου Στρατηγο, πο εχε στ μάτια ψηφιδωτ τν καημ τς Ρωμηοσύνης», πως ραα πεσήμανε Σεφέρης.


Ο γωνισταί, παρ τς συγγνωστς νθρωπίνας δυναμίας κα τ λάθη των, πρξαν ρωες τιτανομάχοι, ο ποοι βάστασαν παξίως ες τος μους τους τ βάρος χιλιάδων τν στορίας κα μ τν δρτα τους, τ αμα τους, τν θυσία τους, τν παράμιλλον ρωϊσμό τους, δημιούργησαν ατ τ λεύθερον λληνικν κράτος, βασιζόμενοι πρωτίστως ες τν βοήθειαν το Θεο κα τν σκέπην τς Θεοτόκου.


να κράτος, τ ποο νειρεύθηκαν χριστιανικό, ξιοπρεπές, ντιμον, σεβαστν ες πάντας. Χρέος δικόν μας σήμερον εναι ν ξιοποιήσωμεν τς θυσίας των κα ν μν προδώσωμεν τς λπίδας κα τ νειρά των.


λλς δν θ σωθ οτε μ τν λήθην διαστροφν τς στορίας της, οτε μ τν λυκοφιλίαν τν Τούρκων, οτε μ τς λεημοσύνας τν ερωπαίων ταίρων της, οτε μ τν νδοτισμν ες τς προκλήσεις τς παγκοσμιοποιήσεως. Θ σωθ μόνον μ τν Χριστιανικν πίστιν τν τέκνων της, μ τ δούλωτον φρόνημα, τν θνικν ξιοπρέπειαν κα τς φιλοτίμους προσπαθείας το λαο, κα μ τν μμονν ες τς γίας ποθήκας τν πανσεβάστων ρώων τς θνεγερσίας κα Παλιγγενεσίας.


Προσκυνοντες σήμερον τ μέγα θαμα το Εαγγελισμο τς Θεοτόκου κα τς Σαρκώσεως το Μονογενος Υο κα Λόγου το Θεο, ποκλινόμεθα ταυτοχρόνως πρ τν σεβασμίων λευθερωτν τς Πατρίδος κα προσευχόμεθα δι’ να καλλίτερον αριον τς λλάδος.


ν Πειραιε, τ 25 Μαρτίου 2011.

Χρνια Πολλ κα ελογημνα!


Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΑΣ

+ Πειραις ΣΕΡΑΦΕΙΜ