Σάββατο 5 Μαρτίου 2011




Νέος ΝΑΟΣ

του Αγ. Ιουστίνου

στο Βελιγράδι



Πολλοί ορθόδοξοι πιστοί από την Επισκοπή Ράσκας και Πριζρένης στην εξορία, αγόρασαν έναν ισόγειο χώρο στην περιοχή του Βελιγραδίου γιά να τον κάνουν ναό.
Θα είναι ένας ναός αφιερωμένος στον Αγιο Ιουστίνο.

Το παρεκκλήσι βρίσκεται στο Βελιγράδι στήν Njegoseva. 73/1, Δήμου, ισόγειο, αριστερά (στην αγορά Kalenic), και η λατρεία σε αυτό θα εκτελείται κάθε Κυριακή και αργίες (αγρυπνίες και Θεία Λειτουργία).

Θα ανήκει στην Επισκοπή Ράσκας και Πριζρένης και θα μνημονεύονται μόνον οι όπου γής Ορθόδοξοι επίσκοποι και όχι η σάρα και η μάρα των Οικουμενιστών και των Λατινοφρόνων.
Τον νέο ναό θα εξυπηρετούν οι Ιερομόναχοι: Ναούμ, Ειρηναίος, Μάξιμος, και ο μοναχός Χρυσόστομος.
Ο Ιερομόναχος Μάξιμος, ο οποίος είναι μέλος της Αδελφότητας Sopocani στην εξορία, όλοι οι άλλοι ιερομόναχοι είναι μέλη της Αδελφότητας crnorečkog στην εξορία.

Η πρώτη Θεία Λειτουργία στον ναό του Αγίου Ιουστίνου, Θεού θέλοντος, θα αρχίσει από τον ερχόμενο μήνα Μάρτιο.

Εκτός από τις αγρυπνίες και τις θείες λειτουργίες επί σταθερής βάσεως θα καθορισθούν οι μέρες και οι ώρες γιά την εξομολόγηση των πιστών.
Γεμίσαμε από Γραικύλους

και Ιούδες

της Πίστεως

και της Πατρίδος



Από το αντίβαρο
ΛΥΣΣΟΜΑΝΟΥΝ

ΚΑΙ ΠΑΛΙ

ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ

...ΚΟΝΤΟΡΕΒΥΘΟΥΛΗ

ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΑΙ

ΑΡΧΟΝΤΟΓΙΓΑΝΤΑ




Εδώ και ΕΝΑΜΙΣΥ χρόνο ψάχνουν και όλο ψάχνουν και μόνο που δεν ...στραβώθηκαν να ψάχνουν και δεν βρίσκουν τίποτα εναντίον του αγίου μητροπολίτου ΑΡΤΕΜΙΟΥ.
Δείτε και θαυμάστε, την λυσσολαίμαργη βουλιμία τους....ακόμα και μπροστά στο φακό.








ΨΑΧΝΟΥΝ και όλο ΨΑΧΝΟΥΝ


ΟΙ ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ

του ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥ

ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ



Σύγκληση του Διοικητικού Συμβουλίου του Σερβικού Σχισματικού πατριαρχείου στο Κόσοβο πραγματοποιήθηκε στις 3 Μαρτίου 2011 αμέσως μετά την επιστροφή από την Αμερική του ....ΑχυρένιουΕιρηναίου.

Στη συνεδρίαση συμμετείχαν : ο ...Αχυρένιος Ειρηναίος, υπό την ιδιότητά του ως Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου, ο Αμφιλιόκβιος Ράντοβιτς, ο Φραγκολατίνος αλήθωρος Μπούλοβιτς, ο σαχλός Γιέφτιτς, οι ...Διάτρητοι Βράντζε Παχώμιος και Sumadija Ιωάννης, ο Μοιχεπιβάτης Θεοδόσιος, υπό την ιδιότητά του ως Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, ο μοναχός, Δρ David (Πέροβιτς), επίκουρος καθηγητής στην Ορθόδοξη Θεολογική Σχολή του Βελιγραδίου.


Στο Συμβούλιο πήραν ενεργό μέρος, και οι κ.κ. Αλέξανδρος Γιοβάνοβιτς και Ντράγκαν Πόποβιτς, κάτοικοι του Κοσσυφοπεδίου, οι οποίοι εξακολουθούν να ζουν εκεί.


Όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, με επικεφαλής, τον ...Αχυρένιο, συμφώνησαν ότι χρειάζεται στενότερη συνεργασία μεταξύ του κράτους και της Εκκλησίας, διότι το ζήτημα έχει ιδιαίτερη ιστορική σημασία και αφορά το σήμερα και τις επόμενες γενιές .


Εκτός όμως από τα τρέχοντα θέματα που κάνουν την καθημερινή ζωή δύσκολη για το Κοσσυφοπέδιο- Μετόχια, συζητήθηκε και το θέμα του Κανονικού Μητροπολίτου Ράσκας και Πριζρένης ΑΡΤΕΜΙΟΥ.


Όπως ανακοινώθηκε χαρακτηρίζουν τον επίσκοπο Αρτέμιο «πρώην Μητροπολίτη Αρτέμιο, και τώρα μοναχό» που «συνεχίζει τη δράση του και ψευδώς αποκαλείται Επίσκοπος Ράσκας και Πριζρένης, διαδίδοντας ψέματα και αβάσιμες κατηγορίες για όλους όσοι διαφωνούν» και «φέρνει ένα πνεύμα αναταραχής, παράλογης συμπεριφοράς, ψευδούς ζήλου για την πίστη και διάσπασης της οικουμενικότητας» με «θεωρίες συνωμοσίας» και με το πρόσχημα της καταπολέμησης του «Οικουμενισμού», της «παγκοσμιοποίησης» και των άλλων «ισμών".


Και η ανακοίνωση του Διοικητικού Συμβουλίου των ΛΥΣΣΟΜΑΝΙΑΚΩΝ συνεχίζει :
«Δεδομένου ότι ο μοναχός Αρτέμιος σε καμία περίπτωση δεν σέβεται την απόφαση της Αυτού Αγιότητας του Σέρβου Πατριάρχη και της Ιεράς Συνόδου των Επισκόπων, θα πρέπει να ληφθούν από την εκκλησία τα κατάλληλα κανονικά μέτρα".

ΤΡΕΜΕ ΟΛΥΜΠΕ.
Τρέμετε βουνά και λόγγοι.

Τρέμετε την ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΑ των φθονερών και βρωμερών και λυσσαλέων και πειναλέων τυχοδιωκτών.

Οι ΡΥΠΑΡΟΙ, ΡΥΠΑΡΕΥΘΗΤΩΣΑΝ ΕΤΙ.
ΕΞΩ από την Εκκλησία του Χριστού τα ...ΒΡΩΜΟΣΚΥΛΑ (πέρα από την ιερωσύνη τους).

Από τις ΑΚΤΙΝΕΣ, με βελτίωσι από την ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ.


CYNAΞH OPΘOΔOΞΩN KΛHPΙKΩN KΑΙ ΜONAXΩN


ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣ TON ΑΔΙΚΩΣ

ΔΙΩKOMENON ΕΠΙΣΚΟΠΟΝ APTEMION


Η άτυπη Σύναξη Κληρικών και Μοναχών στην τελευταία της συνέλευση (17-2-2011) αποφάσισε ομόφωνα να συντάξει κείμενο συμπαραστάσεως προς τον διωκόμενο νέο ομολογητή της Ορθοδόξου Πίστεως επίσκοπο Ράσκας και Πριζρένης και εθνάρχη του Κοσσυφο­πεδίου κ. Αρτέμιο.


Εκτιμούμε εν πρώτοις ότι οι επίμονοι αγώνες του διά κηρυγμάτων, συγγραμμάτων και υπομνημάτων για την αποχώρηση της Σερβικής Εκκλησίας από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών και την διακοπή των θεολογικών διαλόγων, ιδιαίτερα μετά των Παπικών, οι οποίοι, συν τοις άλλοις, αιματοκύλισαν πολλάκις την Σερβία, πάλαι τε και επ' εσχάτων, αποτελούν την βασική αιτία της εναντίον του ακάμπτου και σθεναρού επισκόπου πολεμικής των αιρετικών και των αιρετιζόντων «Ορθοδόξων» συνεπισκόπων του. Η εκ μέρους του μάλιστα υπογραφή και διάδοση της καταλυτικής και πολύ καρποφόρου «Ομολογίας Πίστε­ως κατά του Οικουμενισμού», την οποία συνέταξε και εκυκλοφόρησε το 2009 η Σύναξή μας, με τις υπογραφές πλειάδος προκρίτων επισκόπων, ηγουμένων, πρεσβυτέρων, μοναχών και λαϊκών της ανά την Οικουμένην Καθολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας, εκορύφωσε την επί έτη καλλιεργούμενη εναντίον του εχθρότητα, η οποία τελικώς εκδηλώθηκε όχι μόνο με την καθαίρεση εκ του επισκοπικού του θρόνου αλλά και την εξορία του εκ της επαρχίας, της οποίας θεόθεν ωρίσθη, και εξακολουθεί να είναι, ο κανονικός ποιμήν.


Όπως απέδειξε περίτρανα ο επίσης ομολογητής και πανταχόθεν βαλλόμενος υπό των δυνάμεων του σκότους, διά την ελεγκτικήν γλώσσαν και γραφίδα σεβασμιώτατος μητροπο­λίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ, μη δειλιάσας φιλαδέλφως να επικρίνει την αφιλάδελφη στάση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Σερβίας, οι εναντίον του επισκόπου Αρτεμίου απο­φάσεις «παρεβίασαν καταφώρως πάσαν εννοιαν Κανονικού Δικαίου και Κανονικής δικονο­μικής ευταξίας· πάσχουν κανονικώς με άμεσον αποτέλεσμα να αποβαίνουν άκυροι, ανεπέρειστοι και ανυπόστατοι και να τιτρώσκουν ανεπανορθώτως και βαναύσως την Κανονικήν αξιοπιστίαν των ειρημένων Διοικητικών και Δικαστικών οργάνων της αγιωτάτης Αγιοσαββαϊτικής Εκκλησίας της Σερβίας».


Λυπούμεθα, διότι του σατανοκινήτου αυτού και εξοντωτικού πολέμου εναντίον του σε­μνού και ορθώς πολιτευομένου, και κατά την πίστιν και κατά τον βίον, αληθούς εκκλη­σιαστικού ηγέτου και ποιμένος, επισκόπου Αρτεμίου, ηγούνται τρεις επίσκοποι, κατά πνεύμα αδελφοί του, εκπεσόντες της Ορθοδόξου γραμμής του κοινού των τεσσάρων Διδα­σκάλου και Πατρός, του εν Αγίοις Πατρός ημών και Οικουμενικού Διδασκάλου Ιουστίνου (Πόποβιτς), συμπροσευχόμενοι, συσκεπτόμενοι και συσχηματιζόμενοι μετά των παναιρετικών Παπικών και Προτεσταντών, επί βαθυτάτη λύπη και σκανδαλισμώ των εκτιμώντων πάλαι αυτούς ανά την Οικουμένην Ορθοδόξων πιστών.


Δεν διαφεύγει την προσοχήν μας ότι υπάρχει και δεύτερος επίσης ισχυρός λόγος του εναντίον του επισκόπου Αρτεμίου και των συνεργατών του διωγμού. Ύψωσαν το μικρόν ανθρωπίνως ανάστημά των εναντίον των γιγάντων της Οικουμένης πανισχύρων ηγετών της Νέας Εποχής, οι οποίοι εσχεδίασαν και πραγματοποιούν την Ισλαμοποίηση του Κοσσυ­φοπεδίου, πολιτιστικής και πνευματικής κοιτίδος της Ορθοδόξου Σερβίας, του οποίου πνευματικός πατήρ και εθνάρχης είναι ο διωκόμενος και συκοφαντούμενος από τους νέους καίσαρες επίσκοπος Αρτέμιος. Πώς να ανεχθεί την βεβήλωση των ιερών και οσίων, την εγκατάλειψη εις χείρας βαρβάρων του αγιοβαδίστου και αιματοποτίστου Κοσσυφοπεδίου, την πυρπόληση μονών και τους στεναγμούς του ποιμνίου του; Πώς μπορεί να εύχεται και να ψάλλει, το «ύψωσον κέρας Χριστιανών Ορθοδόξων» και το «Σώσον Κύριε τον λαόν σου και ευλόγησον την κληρονομίαν σου, νίκας τοις βασιλεύσει κατά βαρβάρων δωρούμενος και το σον φυλάττων διά του Σταυρού σου πολίτευμα», όταν υποτάσσεται στους ισχυρούς και παραδίδει και προδίδει τα ιερά και τα όσια, όταν αφήνει το ποίμνιό του απροστάτευτο στις διαθέσεις των λύκων; Τώρα το παγκοσμιοποιημένο άθεο πολίτευμα των ανά τον κόσμον βαρβάρων και εχθρών του Σταυρού έχει βάλει ως στόχο το πολίτευμα των Ορθοδόξων Χριστιανών, τους ορθοδόξους λαούς, αρχίζοντας από τους σκληροτράχηλους Ορθοδόξους Σέρβους, των οποίων το ολοκαύτωμα από τους «Καθολικούς» Ουστάσι του «Αγίου» Καρδι­ναλίου Στέπινατς δεν παραπέμφθηκε ποτέ σε διεθνές δικαστήριο ούτε αναγνωρίσθηκε από τους μεροληπτικούς προβολείς και κριτάς των άλλων ολοκαυτωμάτων. Μόνον αν κάμψουν όσους ακόμη ανθίστανται και στέκονται όρθιοι και σιγήσουν την φωνή τους, τότε μόνον θα ησυχάσουν, γιατί γνωρίζουν, όπως έλεγε ο Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος, στα ίχνη του οποίου πορεύεται ο επίσκοπος Αρτέμιος, ότι αρκεί ένας και μόνο άνδρας, πυρπολημένος από θείο ζήλο, να ξεσηκώσει και να διορθώσει ολόκληρο το πλήθος.


Η άσκηση βίας και διωγμών εναντίον της Αληθείας ιστορικά αποδείχθηκε αναποτελε­σματική διά τους διώκτας και συμφέρουσα για την διωκομένη Αλήθεια και τους υποστηρικτάς της. Οι ανηλεείς και απάνθρωποι διωγμοί της Οικουμενικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατο­ρίας κατά τους τρεις πρώτους αιώνας έθρεψαν τον Χριστιανισμό, ο οποίος τελικώς έγινε η επίσημη και κυρίαρχη πίστη της μεταμοφωθείσης σε χριστιανική πολιτεία παγκόσμιας Ρω­μαϊκής Αυτοκρατορίας. Και όταν ο ηττηθείς Εωσφόρος επεχείρησε με τις αιρέσεις που κα­τά καιρούς ενέπνεε και καθοδηγούσε, Αρειανισμό, Νεστοριανισμό, Μονοφυσιτισμό, Εικονομαχία, Παπισμό, να πλήξει την Εκκλησία και να καταστρέψει την επιτευχθείσα ενότητα του κόσμου, χρησιμοποιώντας βία και διωγμούς, με όργανα αιρετικούς αυτοκράτορες και επισκόπους, όπως ακριβώς πράττει και σήμερα με την παναίρεση του Οικουμενισμού και τους ηγέτας της Νέας Εποχής, πολιτικούς και εκκλησιαστικούς, βρέθηκαν τότε θαρραλέοι επίσκοποι, στύλοι της Εκκλησίας, και πολλοί άλλοι ομολογηταί και μάρτυρες εκ των ιερέων, των μοναχών και των λαϊκών, που έδειξαν πως ο μόνος ισχυρός και δυνατός είναι ο παντοκρά­τωρ Κύριος, ο Οποίος τους ενίσχυσε να αντέξουν τους διωγμούς και τα μαρτύρια και να καταπατήσουν την επηρμένην οφρύν των ισχυρών της γης, όπως πράττουν τώρα στη Σερβία ο επίσκοπος Αρτέμιος και στην Ελλάδα ο μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, και αλλαχού πολλοί άλλοι. Ό Μέγας Αθανάσιος ευρεθείς στο στόχαστρο των υποστηρικτών του Αρείου και υποστάς μακροχρόνιους διωγμούς και εξορίες από τον αυτοκράτορα Κωνστάντιο και την πλειοψηφία των τότε επισκόπων γράφει ότι ο Διάβολος, «επεί μηδέν αληθείας έχει, εν πελέκει και λαξευτηρίω επιβαίνων κατεάσσει τας θύρας των δεχομένων αυτόν». Αντίθετα ο Χριστός, ο πράος και ειρηνικός, ζητεί από τους ανθρώπους να Τον ακολουθήσουν ελεύθερα-«ει τις θέλει οπίσω μου ελθείν». Κρούει ειρηνικά την θύρα, και εισέρχεται μόνον εις όσους την ανοίξουν, αναχωρεί δε, όταν δεν τον θέλουν, διότι γνωρίζει ότι «ου ξίφεσιν ή βέλεσιν ουδέ διά στρατιωτών η αλήθεια καταγγέλλεται, αλλά πειθοί και συμβουλία». Κάνουν λάθος όσοι πιστεύουν ότι, όπως μπορούν να μεταστρέψουν κάποιους ανθρώπους, μπορούν να με­ταστρέψουν και την αλήθεια. Οι Σαδδουκαίοι και οι Ηρωδιανοί κατάφεραν να πάρουν με το μέρος τους και τους Φαρισαίους εναντίον του Χριστού, δεν μπόρεσαν όμως να σκεπάσουν και να νικήσουν την Αλήθεια (Ιστορία Αρειανών προς Μοναχούς 32-33, PG 25, 729-732).


Οι ανά τον κόσμο σχεδιασταί της επιβολής της Νέας Τάξεως πραγμάτων με συμμάχους τον Παπισμό, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών και εκ των Ορθοδόξων τους Οικουμενιστάς, πατριάρχας, αρχιεπισκόπους και επισκόπους, κατάφεραν να πάρουν με το μέρος τους εναντίον του Αρτεμίου την Σύνοδο των Αρχιερέων της Σερβικής Εκκλησίας, ιδιαίτερα τους τρεις παρά τω Αγίω Ιουστίνω πνευματικούς αδελφούς του, και να κινήσουν βία, συκο­φαντίες, διωγμούς και εξορίες εναντίον του, δεν θα καταφέρουν όμως να πλήξουν και να αλλάξουν την Αλήθεια· «ου γαρ ξίφεσιν ή βέλεσιν, ουδέ διά στρατιωτών, η αλήθεια καταγ­γέλλεται, αλλά πειθοί και συμβουλία».


Εμείς ευχαριστούμε τον εν Τριάδι Θεόν, τον ενεργούντα και εις τας ημέρας μας ένδοξα και θαυμάσια, όπως είναι η ανάδειξη ομολογητών και Αγίων, του Γέροντος Ιουστίνου Πόποβιτς και του πιστού μαθητού και ακολούθου του επισκόπου Αρτεμίου. Συμμεριζό­μαστε απολύτως τους αγώνες και τις αγωνίες του· ως μέλη του αυτού Σώματος του Χρι­στού, της Εκκλησίας, συμπάσχουμε στις θλίψεις και στις δοκιμασίες του (Α’ Κορ. 12, 26). Προσευχόμαστε ο Κύριος να τον τηρήσει ακλινή και αμετακίνητο ως στύλο της Ορθοδόξου Πίστεως. Και παρακαλούμε εν αγάπη πολλή την πάλαι θαυμαστή Εκκλησία της Σερβίας, να αποδεσμευθεί από την αγκάλη των ισχυρών, που διώκουν και σταυρώνουν στο πρόσω­πο του Αρτεμίου την Αγίαν Εκκλησίαν του Χριστού, «ην περιεποιήσατο τω ιδίω αίματι» (Πράξ. 20, 28). Να επαναψηλαφήσουν κανονικώ τω τρόπω τα πράγματα και μαζί με την επαναφορά του μόνου κανονικού επισκόπου Αρτεμίου στην επαρχία του να επαναφέρουν την ειρήνη και την ενότητα, που τώρα έχουν φυγαδευθή. Μετά από ένα έτος σταυρικής πο­ρείας και εν όψει του Πάσχα «συγχωρήσωμεν πάντα τη Αναστάσει». Ας μας δώσουν την χαρά να συμπανηγυρίσουμε και να συλλειτουργήσουμε με τον επίσκοπο Αρτέμιο και άλλους επισκόπους της Σερβικής Εκκλησίας στο ηρωικό και αγιοβάδιστο Κοσσυφοπέδιο ψάλλοντες το «Χριστός Ανέστη».


Παρακαλούμε δε και τους ανά την Οικουμένη Ορθοδόξους επισκόπους και ηγουμένους, προς τους οποίους με επιστολή απευθύνθηκε ο επίσκοπος Αρτέμιος, να μην αδιαφορήσουν, να εγκύψουν φιλαδέλφως εις τα καταγγελόμενα και να συμπαρασταθούν εις τον αδίκως διωκόμενο και σταυρούμενο κανονικό επίσκοπο Ράσκας, Πριζρένης, Κοσσυφοπεδίου και Μετοχίων κ. Αρτέμιο.


Για την Σύναξη Κληρικών και Μοναχών

Αρχιμ. Γρηγόριος
Καθηγούμενος Ι. M. Αγίας Τριάδος
Άνω Γατζέας Βόλου

Γέρων Ιερομόναχος Ευστράτιος
Ι. M. Μεγίστης Λαύρας
Αγίου Όρους

Πρωτοπρ. Γεώργιος Μεταλληνός
Ομότιμος Καθηγητής Θεολογικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης
Ομότιμος Καθηγητής Θεολογικής Σχολής Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Π.Σ.Ε.:


ΕΣΜΟΣ


ΔΑΙΜΟΝΙΚΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ



Διά τό μεῖζον θέμα πού ἔχει δημιουργηθῆ μέ τό ἀντορθόδοξο καί κακόδοξο ἐκκλησιολογικό κείμενο τῆς 9ης Γενικῆς Συνελεύσεως τοῦ λεγομένου «Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησίων» (Π.Σ.Ε.) στό Πόρτο Ἀλέγκρε τῆς Βραζιλίας «Called to be one Church» («Κλειθεῖσες νά εἶναι ἡ μία ἐκκλησία») πού ἐξεδόθη στίς 23/2/2006 ἐπιθυμῶ νά καταθέσω τά κάτωθι:


1. Τό προκλητικῶς ἀντορθόδοξο καί κακόδοξο αὐτό κείμενο οὐδέποτε κατετέθη ἁρμοδίως, ὡς ὄφειλε, ἐνώπιον τῶν διοικητικῶν ὀργάνων τῆς Ἁγιωτάτης ἡμῶν Ἐκκλησίας Δ.Ι.Σ. καί Ι.Σ.Ι. καί οὐδέποτε συνεζητήθη ὑπ’ Αὐτῶν καί οὐδέποτε ἐγένετο ὑπ’ Αὐτῶν δεκτόν. Ἡ ἁρμοδία Συνοδική Ἐπιτροπή Διορθοδόξων καί Διαχριστιανικῶν Σχέσεων «μυστηριωδῶς» οὐδεμία γνῶσιν τοῦ κειμένου ἔχει παρ’ ὅτι ἀπό τό 2006 ἔχει ἀναρτηθῆ στόν διαδικτυακό τόπο τοῦ Π.Σ.Ε. (http://www. oikoumene.org/resources/documents/wcc-commissions/faith-and-order-commission/i-unity-the-church-and-its-mission/called-to-be-the-one-church-the-porto-alegre-ecclesiology-text.html)


2. Οἱ ἐκκλησιολογικές θέσεις πού ἐκφράζονται δι’ αὐτοῦ τοῦ ἀπαραδέκτου καί αἱρετικοῦ κειμένου ἀπομειώνουν πλήρως τήν αὐτοσυνειδησία τῆς Ἁγιωτάτης ἡμῶν Ἐκκλησίας καί ἀποτελοῦν τόν θούριο τοῦ δαιμονιώδους συγκρητισμοῦ τοῦ Π.Σ.Ε.


3. Οἱ ἐκπρόσωποι τῆς Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος κατά τήν προειρημένην συνέλευσιν οὐδέποτε ἁρμοδίως καί ἐπισήμως ἐνημέρωσαν τά διοικητικά ὄργανα Αὐτῆς διά τό ἐπαίσχυντο αὐτό κείμενο τῆς 9ης Γενικῆς Συνελεύσεως τοῦ ΠΣΕ.


4. Κατά ταῦτα οὐδεμίαν ἰσχύν κέκτηται τό ἀνωτέρω καί οὐδόλως δεσμεύει τήν Ἁγιωτάτη ἡμῶν Ἐκκλησία. Ἀντιθέτως εἶναι κείμενο ἀπαράδεκτο καί προκλητικό πού ἐπαναλαμβάνομε προσβάλλει εὐθέως τήν ἡμετέρα αὐτοσυνειδησία ἀποδίδον ἔλλειμα καθολικότητος εἰς τήν Ἀδιαίρετον Ὁρθόδοξον Καθολικήν τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίαν.


5. Παρίσταται ἑπομένως ἀδήριτος ἡ ἀνάγκη τῆς ἀμέσου ἀποχωρήσεως ἀπό τόν ἑσμό αὐτόν τῶν αἱρέσεων καί τοῦ διαμονιώδους συγκρητισμοῦ τοῦ ΠΣΕ διότι οὐδεμία Ὀρθόδοξος μαρτυρία κατατίθεται καί γίνεται δεκτή ὡς ἀποδεικνύεται ἐκ τοῦ ἀνωτέρω κειμένου.


Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Να συλληφθή

πάραυτα

ο Σκοπιανός



Γιατί δεν συλλαμβάνεται;
Ποιοί τον προστατεύουν;
Πώς είναι δυνατόν αυτός ο Σκοπιανός ο ΒΡΑΝΙΣΚΟΒΣΚΙ να είναι υπεράνω του νόμου;
Υπάρχει ένταλμα σύλληψης της ΙΝΤΕΡΠΟΛ ή δεν υπάρχει;
Γιατί δεν συλλαμβάνεται στην Σερβία αυτό το οργανέτο της ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΙΚΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ της Σερβίας;
Πώς κυκλοφορεί και αλωνίζει ελεύθερος στη Θεσσαλονίκη και σε όλη τη Μακεδονία;
Πως τον επιτρέπουν να λειτουργεί στις μητροπόλεις της Μακεδονίας τον ΒΡΑΝΙΣΚΟΒΣΚΙ που καυχιέται ότι είναι ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ και έχει ΕΔΡΑ του την Θεσσαλονίκη;
Δεν ντρέπονται οι Σωτηρικοί να τον εγκωμιάζουν τον Ψευτομακεδόνα με τις ατέλειωτες ....Αχρειότητές του;
Και εδώ κακοδοξούν οι Σωτηρικοί;
Δεν ντρέπεται ο "Ορθόδοξος τύπος" να τον πλέκει διθυράμβους τον ΣΛΑΒΟΣΚΟΠΙΑΝΟ Ψευτομακεδόνα τον ΒΡΑΝΙΣΚΟΒΣΚΙ;
Ντροπή τους.

Στίς πιό κάτω φωτογραφίες συμπροσεύχεται ο ΒΡΑΝΙΣΚΟΒΣΚΙ σε πρόσφατη λειτουργία στη Βιέννη των Αιρετικών Φραγκολατίνων μαζί με τον ...Αχυρένιο του.
Οι Σωτηρικοί και ο αναίσθητος ψευτοθεολόγος της... Κυπροτζαμάϊκας δεν θίγονται;
Αν έχουν "ορθόδοξο φρόνημα", γιατί δεν μας το δείχνουν αυτό το "ορθόδοξο φρόνημα τους";

Εμείς θα βρούμε την άκρη.
Γιατί είμαστε αποφασισμένοι να στείλουμε τον Σκοπιανό Οικουμενιστή και Λατινόφρονα Βρανισκόβσκι ή στο Βελιγράδι να κάνει παρέα την ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΑ του, μαζί με την οποία σαν αδίστακτος κακούργος ΣΦΑΓΙΑΣΕ αδίκαστο και αναπολόγητο τον Αγιο μητροπολίτη Ράσκας και Πριζρένης ΑΡΤΕΜΙΟ, ή στην φιλτάτη πατρίδα του τα Σκόπια, στους γυφτοσκοπιανούς Σλάβους "απογόνους του Μεγάλου Αλεξάνδρου" .

ΕΞΩ Ο ΣΚΟΠΙΑΝΟΣ από την ΕΛΛΗΝΙΚΗ Μακεδονία μας.


Είναι βέβαιο ότι με εσάς τους δύο ....νεήλυδες αφανείς μεγαλοαγωνιστάς της Ορθοδοξίας, η Ορθοδοξία θα κερδήση νίκας περιφανείς!!!
Ιδού ο έσχατος εξευτελισμός του Εσβευσμένου Φαναρίου.
Ω Τλήμων Ορθοδοξία!!!!



ΠΡΟΗΧΘΗ σε επίσκοπο


ΓΙΑΤΙ ΦΙΛΗΣΕ

ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΠΑΠΑ



O Aρχιαιρεσιάρχης της Ανατολής τον προήγαγε σε μητροπολίτη Προύσης, γιατί το νεοκοπέλι προσκύνησε και πήρε την ...ΑΛΟΓΙΑ του Πάπα, του Αρχιαιρεσιάρχου της Δύσεως.

Δήτε τον στην παρακάτω φωτογραφία.
Θυμηθήτε και τι απολογήθηκε ο ίδιος όταν τον ρώτησε, ηγούμενος μονής της Μακεδονίας:
--Γέροντα, ο Πάπας μας χρηματοδοτεί συνέχεια με πολλά χρήματα και πως ήταν δυνατόν να μήν το έκανα;

Μπράβο σας, Νεοβησσαρίωνες και Νεοϊσίδωροι, κοπελίδρια του πάπα.

Ιούδα, φιλήματι τον Υιόν του ανθρώπου παραδίδως;(Λουκ.22,48).
Ιούδαι, ανά τους αιώνες, έως πότε θα παραδίδετε και θα προδίδετε την Πανακήρατη Ορθοδοξία μας, στους Αιρετικούς της Δύσεως και της Ανατολής;
Εμείς, ο πιστός λαός του Θεού, δεν θα σας επιτρέψουμε να την εισαγάγετε στην υπό κατασκευήν ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΑΣ.
ΕΚΕΙΝΟΣ, γιά την οποία έχυσε το Πανάγιο Αίμα Του, θα σας συντρίψη ως ....σκεύη κεραμέως.




Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Είναι δυνατόν εμείς οι Ορθόδοξοι να δεχόμαστε αυτές τις προδοτικές πράξεις αδιαμαρτύρητα;
Γίναμε ένα με την Παμπάλαια Εγκληματική Αίρεσι των Φραγκολατίνων και δεν το πήραμε χαμπάρι;
Οι Μάρτυρες και οι Πατέρες της Ορθοδοξίας θλίβονται και θρηνούν γιά την Μεγάλη Πτώσι των σημερινών "επισκόπων" που μαγαρίζουν την Ιεράν Ολκάδα και μας καλούν σε λήψι μέτρων κατά των κοινωνούντων και επικοινωνούντων με τους Αιρετικούς.
Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ της Σερβίας πρωτοστατεί στις προδοσίες.
Ξαναείδατε να γίνεται αρτοκλασία με Καρδινάλιο;
Και το αντιμετωπίζετε με απάθεια;
Και πιστεύετε ότι είστε Ορθόδοξοι;

"Εξέλθετε εκ μέσου αυτών και αφορίσθητε, λέγει Κύριος, και ακαθάρτου μη άπτεσθε".





















ΟΙ ΑΧΡΕΙΟΙ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ


ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΠΡΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΙ


ΤΗΣ ΔΑΙΜΟΝΙΚΗΣ


ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥΣ


του Μητροπολίτου Πειραιώς κ. Σεραφείμ


Ἡ Ρωμαιοκαθολική παρασυναγωγή στήν ἀτέρμονη προσπάθεια παραπληροφόρησης καί ἀρνήσεως τῶν συνεπειῶν τῆς ἐγκληματικῆς της ἀποκοπῆς ἐκ τοῦ σώματος τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας ἀπωλέσασα τήν θεία χάρη, τήν ὁποία μάλιστα καθυβρίζει ὡς κτιστή, ἐξέδωκε διά τοῦ Ποντιφικοῦ Συμβουλίου γιά τήν δικαιοσύνη καί τήν εἰρήνη «Σύνοψη τῆς κοινωνικῆς διδασκαλίας τῆς Ἐκκλησίας» τήν ὁποίαν καί ἐπαρουσίασαν μεταφρασμένη στήν Ἑλλάδα ὁ Καρδινάλιος Renato Rafaele Martino καί ὁ πολιτικός ἐπιστήμων κ. Γεώργιος Διέλας, μέλος σχετικῆς ἐπιτροπῆς τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ῥωμαιοκαθολικῆς παρασυναγωγῆς στήν Ἑλλάδα.


Ὁ Ρ/Καθολικός «Ἐπίσκοπος» Σύρου κ. Φραγκῖσκος Παπαμανώλης ἔθεσε ὑπό τήν αἰγίδα του τήν ἑλληνική ἔκδοση τῆς ἀνωτέρω «Σύνοψης ... ». Κατά τήν διάρκεια τῆς παρουσιάσεως ἐτονίσθη ὑπό τῶν Ρ/Καθολικῶν ὅτι ἡ κοινωνική διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας εἰσάγει μία νέα ἐπαναστατική διάσταση πού ἀφορᾶ στήν δυνατότητα προσωπικῆς παρέμβασης τοῦ Χριστιανοῦ στά δημόσια πράγματα.


Ταυτόχρονα ἡ Ρ/Καθολική παρασυναγωγή στήν Ἑλλάδα στήν Θεσσαλονίκη καί στήν Κέρκυρα ὁργάνωσε συμπροσευχές «γιά τήν ἑνότητα τῶν Ἐκκλησιῶν» στίς ὁποῖες συμμετεῖχαν καί οἰκουμενιστές «Ὀρθόδοξοι» Κληρικοί πατραλοῖες τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν πίστεως καί καταπατηταί τῶν Θείων καί Ἱερῶν Κανόνων, ἤτοι τοῦ Παναγίου καί Τελεταρχικοῦ καί Παναχράντου καί Ζωοποιοῦ Πνεύματος.


Οἱ ὅλες αὐτές κινήσεις συνδέονται ἀρρήκτως καί μέ τό πανθρησκειακό ὄργιο καί τούς διαθρησκειακούς διαλόγους, τούς ὁποίους ἀδοκίμως καί ἐγκληματικῶς μετέχουν καί ἐκπρόσωποι τῶν Ὀρθοδόξων Αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν.


Ἐπί τῶν ἀνωτέρω θλιβερῶν γεγονότων πρός ἐνημέρωσιν τοῦ ἡμετέρου φιλοχρίστου καί θεοφιλοῦς ποιμνίου παρατηροῦμε τά κάτωθι:


1. Ἀποτελεῖ βάναυση προσβολή τῆς νοημοσύνης μας, εἰδικώτερα στήν σημερινή ἐποχή τῶν πολλῶν ἀποκαλύψεων ἡ ἀνάληψις ἀπό τό ἀποκοπέν καί ξηρανθέν κλίμα ἐκ τῆς Ἀδιαιρέτου Ἐκκλησίας μας, τήν Ρ/Καθολική παρασυναγωγή τῶν αἱρέσεων καί τῶν θεολογικῶν καί ἱστορικῶν ἐκτροπῶν, πού παραμένει δϊιστορικῶς καί ἀμεταπτώτως ἀμεταμέλητος «ἁγιοποιούσα» στυγνούς δολοφόνους ὡς ὁ A. Stepinac καί ἀμνηστεύουσα αἰσχρούς καί εἰδεχθεῖς καί ψυχοπαθολογικούς σαρκολάτρες παιδοφίλους Κληρικούς της τούς ὁποίους ἡ ἰδία δημιουργεῖ μέ τήν βάναυση καταπάτηση καί καθίβρυση τοῦ Παναγίου καί Ζωαρχικοῦ Πνεύματος, πού διά τῆς Ἁγίας Στ’ Οἰκουμενικῆς Συνόδου τῆς συνελθούσης ἐν Κωνσταντινουπόλει τό ἔτος 680 διά τοῦ ιγ΄ ἱεροῦ Αὐτῆς Κανόνος ἀπηγόρευσε τήν γενική ἀγαμία τοῦ Κλήρου ὡς ἀντικειμένη στήν ἀποστολική ἐντολή καί παράδοση (Ματθ. 19:10) καί μετά τίς χιλιάδες ἀνά τήν Οἰκουμένη ἀτυχῶν θυμάτων τῆς ἀτιμωρήτου παιδεραστίας τῶν Ρ/Καθολικῶν «κοινωνικῶν ἐργατῶν», εἰς τά ὁποῖα ὑπέβαλε καί ὑποβάλλει διαρκῶς ἀπολογίαν καί καταβάλλει ἀμυθήτους ἀποζημιώσεις, ἐπαναλαμβάνω ὅτι ἀποτελεῖ βάναυση προσβολή τῆς νοημοσύνης μας, ἡ φαιδρεπίφαιδρος πρόσκλησις συνεργασίας γιά τά κοινωνικά θέματα πού ἀπευθύνει τό ἀμετανόητο Βατικανό γιά νά ἐνορχιστρώσει μία νέα ἀπόπειρα ἐπιβολῆς του μετά τό ἀναπόφευκτο ναυάγιο τοῦ διεξαγομένου θεολογικοῦ διαλόγου κατά τήν διαδικασία τοῦ ὁποίου ἀνοήτως προβάλλεται ὑπό τῶν Ρ/Καθολικῶν τό ἀνύπαρκτο ἀνεπέρειστο καί ἕωλο «Πέτρειο δόγμα», ὡς δῆθεν ἀκλόνητος βάσις τῆς Ρ/Καθολικῆς αὐτοσυνειδησίας.


2. Ὅσον ἀφορᾶ στάς καθ’ οἱονδήποτε τρόπο συμπροσευχάς μετά τῶν ἀποκοπέντων αἱρετικῶν ἐκ τοῦ Σώματος τῆς μιᾶς Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καταλυτική ἀπάντηση δίδει τό Πανάγιο Πνεῦμα πού ἐπέμφθη ὑπό τοῦ Δομήτορος τῆς Ἐκκλησίας Κυρίου, ἵνα ὁδηγήσῃ Αὐτήν εἰς πᾶσαν τήν ἀλήθειαν (Ἰω. 16:13) διά τῶν ὑπ’ Αὐτοῦ τεθεσπεισθέντων Θείων καί Ἱερῶν Κονόνων ὡς πανηγυρικῶς καί μεγαλοφυῶς κατέδειξε ὁ Αἰδεσιμ. Πρωτοπρ. π. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος, Κληρικός τῆς Ἱ. Μητρ. Πατρῶν, ἀπαντῶν εἰς τήν κανονικῶς ἀβάσιμον καί ἀνεπέρειστον μελέτην τοῦ ἐλλογ. Καθηγητοῦ κ. Βλ. Φειδᾶ δημοσιεθεῖσα εἰς τό Περιοδικό ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ (τ. 699/30.4.09, σ.σ. 11-33).


Κατά τάς συμπροσευχάς μετά τῶν ἀμεταμελήτων κακοδόξων ἀπομειοῦται πανηγυρικῶς καί δημοσίᾳ ἡ ὀρθόδοξος αὐτοσυνειδησία, ἰσχυροποιοῦνται οἱ ἐκκλησιολογικές ἐκπτώσεις καί κακοδοξίες τῶν αἱρεσιαρχῶν περί δῆθεν «ἀοράτου Ἐκκλησίας», περί «δύο Πνευμόνων καί ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν» ὡς καί ἡ Βαπτισματική θεωρία καί προσφέρεται ἐν ταὐτῷ ἐγκληματικό ἄλλοθι εἰς τούς ὑβριστάς τοῦ Παναγίου Πνεύματος νά ἐμμένουν στήν ἀφόρητη κακία τους καί νά ἀποβαίνουν ἀθύρματα καί ἐπιχάρματα τοῦ δολίου δράκοντος.


3. Ἀφάνταστος προδοσία καί ἔγκλημα καθοσιώσεως εἰς βάρος τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν πίστεως τυγχάνουν οἱ λεγόμενοι διαθρησκειακοί διάλογοι πού ἀλλοιώνουν τό ὀρθόδοξο φρόνημα τοῦ πιστοῦ λαοῦ διότι ὁ λαός ὅταν παρατηρεῖ ὀρθοδόξους Προκαθημένους νά πρωτοστατοῦν ἤ νά ὀργανώνουν διαθρησκειακές συναντήσεις μέ ὁποιοδήποτε ἀντικείμενο προσαρμόζει καί τήν ἰδική του συμπεριφορά.


Αὐτό εἶναι καί τό ἐπιδιωκόμενο ἀπό τίς θρησκεῖες τῶν δαιμόνων νά ἀποδυναμώσουν τίς ἀντιστάσεις τῶν λαῶν γιά νά ἁλώσουν ὅσους μποροῦν περισσότερους στά δόγματα τῆς παραθρησκείας καί τοῦ συγκρητισμοῦ κατά τόν μακαριστό Πρωτοπρ. Ἀντώνιο Ἀλεβιζόπουλο.


Οἱ ἐκπρόσωποι τῶν δαιμονικῶν θρησκειῶν χρησιμοποιοῦν διπλή γλῶσσα, μία ἐσωτερική καί μία ἐξωτερική καί ἀναζητοῦν τόν διάλογο γιά νά ἐξαπατήσουν ἐπιδιώκοντας τούς δικούς τους σκοπούς.


Εἶναι ἀφέλεια νά πρεσβεύει κανείς, ἐφ’ ὅσον οἱ δαιμονικές θρησκεῖες κηρύσσουν ὅτι ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός, ὁ Σωτήρας τοῦ κόσμου, δέν εἶναι γι’ αὐτές ἀνεπανάληπτο πρόσωπο, ἀλλά «ἐπίπεδο» στήν ἐξελικτική πορεία τοῦ ἀνθρώπου ἤ «χρηστική» κατάσταση ἤ «ἐσωτερικός διδάσκαλος» ἤ «μύστης» ὅτι μπορεῖ νά δώσει μαρτυρία τῆς αληθοῦς πίστεως σέ αὐτούς διότι ἡ μόνη ἀπάντηση τῆς Ἐκκλησίας, ὡς γνησίας πνευματικῆς κιβωτοῦ, εἶναι ἡ «λόγῳ καί ἔργῳ» διακήρυξη τῆς μακραίωνης καί ἀδιασάλευτης πραγματικότητος τῆς ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ τῷ αἰωνίῳ Θεῷ καί Σωτήρι τοῦ κόσμου.


Ὁ συναγελασμός καί ἡ συνάφεια μέ τούς χυδαίους ὑβριστάς τοῦ Τρισαγίου Θεοῦ καί τοῦ ἐνσαρκωθέντος Λόγου Του καί εἰδικώτερα τῶν ταλμουδιστῶν Ραβίνων τοῦ σατανισμοῦ καί τῆς καμπάλα μέ λόγους:

«εἴμαστε ἑνωμένοι μέ τόν Ραβίνο Snaier καί συνεχίζουμε νά συνεργαζόμαστε μέ τό Ἵδρυμα “Ἔκκληση στή συνείδηση” γιά νά ἐνθαρρύνουμε τήν ἀνεκτικότητα ἀνάμεσα στίς Θρησκεῖες, ἄς πιαστοῦμε ἀπό τά χέρια ὄχι μόνο γιά νά προσευχηθοῦμε ἀλλά καί σέ ἔνδειξη ἀλληλεγγύης» ἀποτελοῦν ἀνασταύρωση τοῦ ὑπέρ ἡμῶν θυσιασθέντος Υἱοῦ τοῦ Θεοῦ καί μάλιστα ἐκ τῶν φερομένων ὡς ἰδικῶν Του.


Τό πανθρησκειακό ὄργιο συνεχίζεται ἀπτόητο διά τήν ἐπιβολή τῆς πανθρησκείας τοῦ σατανισμοῦ ἑωσφορισμοῦ «ΜΡΑ» ὑπό τοῦ Σιωνιστικοῦ τέρατος.


Ἀντισταθεῖτε εἰς ὅλα τά ἀνωτέρω, μείνετε ἀκλόνητοι στήν πίστη τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας, τῶν μαρτύρων καί τῶν ἡρώων ἀκούοντας ἐναύλως τῆς μακαρίας φωνῆς τοῦ Κυρίου μας «ὁ ἀδικῶν ἀδικησάτω ἔτι καί ὁ ῥυπαρός ῥυπαρευθήτω ἔτι καί ὁ δίκαιος διακιοσύνην ποιησάτω ἔτι, καί ὁ ἅγιος ἁγιασθήτω ἔτι.


Ἰδού ἔρχομαι ταχύ καί ὁ μισθός μου μετ’ἐμοῦ, ἀποδοῦναι ἑκάστῳ ὡς τό ἔργον ἔσται αὐτοῦ» (Ἀποκ. 22:11-12) καί ἔχοντες ὑπ’ ὄψιν τήν πατερικήν ἀρχήν ὅτι: «ἡ ἀλήθεια καί εἷς» ἀποτελοῦν τήν πλειοψηφία.

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Ο Αμ - φιλιόκβιος

χειροθετήθηκε

ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟΣ


από τον

Αιρεσιάρχη πάπα.



Οταν ο μέγας Αιρεσιάρχης Πάπας κρίνη ότι κάποιος "αλλόδοξος" επίσκοπος είναι στα μέτρα του, δηλαδή υποστηρίζει την αίρεσι του Παπισμού και είναι ενδοτικός στην ένωσί της με την Ορθοδοξία, είναι δηλαδή ένθερμος Φιλοπαπικός και Λατινόφρονας, τότε ο ίδιος ο πάπας αποφασίζει να τον χρίση Καρδινάλιο, αλλά μυστικά και τον δίνη το μεγάλο δακτυλίδη σε απομίμησι αυτού που φοράει ο ίδιος, σαν ....κομψευόμενη δεσποινίδα!!!

Ενα τέτοιο δακτυλίδι αραβώνος με τον Φραγκολατισμό, εδωσε και στον εγκληματία πολέμου, κατά τους Αμερικάνους, Αμφιλιόκβιο Ράντοβιτς, τον αρχικεχαγιά και αρχιτσέλιγγα της ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΑΣ του Βελιγραδίου.


Αντε, γρήγορα και εις ανώτερα, Πανάθλιοι Πανθρησκειαστές.

Ετοιμασθήτε και γιά την Ασσίζη σας, όπου θάστε μαζεμένοι εκεί όλοι οι μαγαρισμένοι, γιά να ορίσετε και την ημερομηνία που θα εγκαινιάσετε τον ναό της ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ σας.

Προχωρείστε βέβηλοι.

Επιτέλους, αρχίζετε να μην τηρείτε ούτε τα προσχήματα.
Πετάξτε τα τσεμπέρια σας, για να αποκαλυφθή το Σατανικό σας πρόσωπο εν όλη του τη αναισχύντω μεγαλοπρεπεία.
ΕΞΩ ΟΙ ΒΕΒΗΛΟΙ.

Δείτε στις φωτογραφίες την... ευφορία του Αμφιλιόκβιου, γιά την "μεγάλη τιμή" που του έκανε ο εικονιζόμενος τρισαναθεματισμένος με τα κέρατά του -την τιάρα του!!! - ήθελα να πώ.




Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011










ΠΑΥΣΑΤΕ


ΤΗΝ ΣΑΠΡΟΠΟΙΗΣΙ


ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ


ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ


Ὁ Ὑπουργός Δικαιοσύνης κ. Χάρης Καστανίδης ἔχει ἀναρτήσει στό Διαδύκτιο πρός δημόσια διαβούλευση σχέδιο Νόμου «Γιά τήν καταπολέμηση ὁρισμένων μορφῶν καί ἐκδηλώσεων ρατσισμοῦ καί ξενοφοβίας μέσῳ τοῦ Ποινικοῦ Δικαίου» στό ἄρθρο 3 τοῦ ὁποίου ἐπεκτείνει τήν προστασία τοῦ Νόμου καί σέ ὁμάδες ἤ πρόσωπα πού δέν προσδιορίζονται μόνο μέ βάση τήν φυλή, τό χρῶμα, τή θρησκεία, τήν ἐθνική ἤ ἐθνοτική καταγωγή τους ἀλλά καί τόν γενετήσιο σεξουαλικό τους προσανατολισμό.


Τίθεται λοιπόν τό μέγιστο ἐρώτημα ὑπάρχουν πολλῶν εἰδῶν γενετήσιοι σεξουαλικοί προσανατολισμοί ὥστε μία συγκροτημένη πολιτεία νά παρίσταται ἀνάγκη θεσμικά νά προστατεύσει αὐτούς τούς ποικίλους γενετήσιους σεξουαλικούς προσανατολισμούς;


Σέ ἕναν ἄνθρωπο ὑπάρχουν πολλοί ἐγκέφαλοι, πολλοί στόμαχοι, πολλοί καρδιακοί μῦες;


Ἡ γενετήσια λειτουργία στό ἀνθρώπινο εἶδος δέν εἶναι προσδιορισμένη σαφέστατα ἀπό τήν ὀντολογία τοῦ ἀνθρωπίνου εἴδους καί δέν ἐκδιπλώνεται συγκεκριμένα στό ἄρρεν καί τό θῆλυ;


Ὑπάρχει κατά τήν γνώμη τῶν συντακτῶν τοῦ νομοσχεδίου καί ἕτερο φῦλο στό ἀνθρώπινο γένος;


Ὅπως καλῶς γνωρίζομε ἀπό τήν ἐπιστήμη τῆς ἐγκληματολογίας ἐν σχέσει πρός τό γενετήσιο ἔνστικτο ὑφίστανται δυστυχῶς στήν πεσμένη ἀνθρώπινη φύση ἐκτρωματικές ψυχοσωματικές ἐκπτώσεις, ὅπως ἡ παιδοφιλία, ἡ ὁμοφυλοφιλία, ἡ νεκρολαγνεία καί ἄλλες ἀποκρουστικές ἐκδηλώσεις ἰδιαζόντως εἰδεχθεῖς, πού εὐτελίζουν τό ἀνθρώπινο πρόσωπο καί χωματοποιοῦν τήν ἀθάνατον ψυχήν του.


Εἶναι ἑπομένως λογικό, δίκαιο, ἠθικό νά περιβάλλεται μέ πολιτειακό κῦρος ὑπό τό πρόσχημα τῆς καταπολεμήσεως ἐκδηλώσεων ρατσισμοῦ καί ξενοφοβίας μιά τέτοιου εἴδους ἐκτροπή τῆς ἀνθρώπινης προσωπικότητος, ἐπειδή τό διατάσσουν οἱ γνωστοί διεθνεῖς κύκλοι πού ἐπιχειροῦν τήν σαπροποίηση καί ἀποδόμηση τῆς ἀνθρώπινης κοινωνίας, εὐτελίζοντας τό τιμιώτατο ἀνθρώπινο πρόσωπο, πού μόνο στήν ἐκδίπλωση τῆς ὑγιοῦς σεξουαλικότητός του μπορεῖ νά ἀνεύρει τήν πληρότητα, τήν ἐλευθερία του καί τήν ἀξιοπρέπειά του, στούς ὁποίους διεθνεῖς κύκλους κλίνει εὐλαβικά τό γόνυ, ὅπως ἀποδεικνύεται, ἡ σημερινή Κυβέρνηση;


Ὥστε λοιπόν ὑπάρχει καί ἄλλος σεξουαλικός προσανατολισμός στό ἀνθρώπινο γένος πού πρέπει νά τόν περιβάλει μέ νομικό κῦρος ἡ Κυβέρνηση τοῦ ΠΑΣΟΚ καί διερωτώμεθα ἔχει τέτοια ἐξουσιοδότηση ἀπό τό ἐκλογικό σῶμα;


Ἔχει ἐξουσιοδότηση νά καταλύει τόν αἰώνιο καί ἄφθιτο Νόμο τοῦ Δημιουργοῦ τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου καί νά πριμοδοτῆ τήν παραφθορά τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας;


Γνωρίζει τί ἡ ἀληθής ἰατρική πρεσβεύει διά τήν παράχρηση τῶν σωματικῶν σεξουαλικῶν ὀργάνων καί τοῦ θεοσδότου ἀνθρωπίνου ὀργανισμοῦ;


Ἀγνοεῖ τίς ἄπειρες ψυχοσωματικές ἀσθένειες πού ἐλλοχεύουν πίσω ἀπό μιά τέτοια παράχρηση τοῦ ἀνθρωπίνου σώματος καί δίδει μήνυμα στήν νέα γενιά ὅτι ὑπάρχει καί πριμοδοτεῖται ἀπό τήν ὀργανωμένη κοινωνία ἡ παραφθορά τῆς ἀνθρώπινης προσωπικότητος καί ἡ ἐπίπλαστη μεταβολή της σέ ἄθυρμα τῶν διαμονικῆς συλλήψεως αἰσχρουργιῶν;


Ντρέπομαι ὡς Ὀρθόδοξος Ἐπίσκοπος καί ὡς Ἕλλην πολίτης πού ἀναπνέω τόν ἴδιο ἀέρα καί πατῶ στά ἴδια χώματα μέ τόν κ. Καστανίδη.


Καί ἐπειδή ἐκ τῶν ἔργων του ἀποδεικνύεται ὅτι δέν πιστεύει στήν κρίση τοῦ αἰωνίου Θεοῦ δημοσίᾳ τοῦ λέγω ὅτι θά θυμηθεῖ «σύντομα» τόν ταπεινό μου λόγο ὅταν ἀναποδράστως, ἔκων ἄκων, ὅπως κάθε ἄνθρωπος, θά βρεθεῖ ἐνωπιόν Του ἀλλά θά εἶναι πολύ ἀργά γι’ αὐτόν.

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

AΠANTHΣΙ


ΣΤΟΥΣ ΣΧΙΣΤΕΣ


ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΚΗΣ


ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ


Ο συνετός, άτρομος και δυναμικός μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ απάντησε στον αρχιμαφιόζο της ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ συνόδου του Βελιγραδίου Αμφιλόχιο Ράντοβιτς, που είχε το θράσος σε συνέντευξι τύπου, να δικαιολογήση τα αδικαιολόγητα και τις πρωτοφανείς οργανωμένες ληστοσυμμορίτικες ασχήμιες τους . Ο κ. Αμφιλόχιος, που στην Σερβία τον αποκαλούν "Αμφιλιόκβιο "λόγω του Φιλοφραγκολατινισμού του, ως γνωστόν, το 1992κ στο Κόσσοβο και σε εγκαίνια ορθοδόξου ιερού ναού επικαλέσθηκε τον ....ΑΛΛΑΧ!!!!

Απάντησι

στον .....ΑΜΦΙΛΙΟΚΒΙΟ!!!

Ἐν Πειραιεῖ τῇ 1 Μαρτίου 2011


Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν


1. Πρόσφατες δηλώσεις καί καταχωρήσεις εἰς τό Διαδίκτυο διά τῶν ὁποίων προσδιορίζεται καί χαρακτηρίζεται κανονικῶς ὡς ἐκκλησιαστικόν ἀδίκημα εἰσπηδήσεως εἰς τήν Ἁγιωτάτην Ἀδελφήν Ἁγιοσαββαϊτικήν Ἐκκλησίαν τῆς Σερβίας ἡ ἀπαντητική μου ἐπιστολή πρός τόν Πανιερώτατον Ἐπίσκοπον Ράσκας, Πριζρένης Κοσσυφοπεδίου καί Μετοχίων κ.κ. Ἀρτέμιον εἰς ἀποσταλέντα ὑπ’ Αὐτοῦ ἔγγραφα ἀναφερόμενα εἰς τήν κανονικήν Του ἐμπλοκήν καί τήν κατάγνωσιν εἰς Αὐτόν καί ἐπιβολήν τῶν κανονικῶν ποινῶν τῆς ἐκπτώσεως καί τῆς καθαιρέσεως, ἀποκαλύπτει πασιδήλως ὅτι οἱ ἰσχυριζόμενοι τά ἀνωτέρω ἀγνοοῦν βασικάς ἐννοίας τοῦ Κανονικοῦ Δικαίου τῆς Ἀδιαιρέτου τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας διότι κατά τούς Θείους καί Ἱερούς Κανόνας ΛΕ΄ τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων, Β΄τῆς Β΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ΙΓ΄ καί ΚΒ΄ τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου τό κανονικόν ἔγκλημα τῆς εἰσπηδήσεως προϋποθέτει σωματικήν παρουσίαν εἰς ἑτέραν Κανονικήν δικαιοδοσίαν καί ἐνέργεια ἱερατικῶν πράξεων (τελετουργικῶν, διοικητικῶν καί διδακτικῶν). Ἑπομένως ἡ διά τῆς ἐγγράφου ἀπαντήσεως ἔκφρασις γνώμης ἐντός τοῦ ἁγιωτάτου συνοδικοῦ συστήματος τῆς Μιᾶς, Ἁγίας Ὀρθοδόξου Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας τῆς Ἀδιαιρέτου καί καταδικασάσης τόν «ἐθνοφυλετισμό», ὑπό οἱουδήποτε μέλους τοῦ Σώματος Αὐτῆς πολύ περισσότερον ὑπό Ἐπισκόπου Αὐτῆς, τυγχάνει κανονικῶς δόκιμος καί ἐπιτρεπτή ἐνέργεια καί μάλιστα παραδεδομένη ὑπό τῶν Ἁγίων Πατέρων διά πολλῶν παραδειγμάτων τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἱστορίας. Εἰσπήδησις εἰς τά interna τῆς Ἁγιοσαββαϊτικῆς Ἐκκλησίας τῆς Σερβίας θά ἐγένετο ἐάν εἰσερχόμην εἰς τό κανονικόν Αὐτῆς ἔδαφος καί προσεπάθουν νά ἱεροπρακτήσω καί νά κηρύξω καί νά τελέσω ἐκκλησιαστικές διοικητικές πράξεις δίχα συγκαταθέσεως, συναινέσεως καί κανονικῆς ἀδείας τῆς αὐτόθι ἐκκλησιαστικῆς Ἀρχῆς.


Ὡσαύτως ἡ ἔκφρασις ἀπορίας καί πόνου διά τά οἰκουμενιστικά «ἀνοίγματα» τῆς ἕως ἐχθές μαχομένης ὀρθοδόξως καί ἁγιοπατερικῶς Ἁγιοσαββαϊτικῆς Ἐκκλησίας τῆς Σερβίας καί συγκεκριμένως ἡ ἀμνήστευσις τῶν ἀμεταμελήτων παπιστῶν διά τά κατά τοῦ Σερβικοῦ Γένους δεινά ἐγκλήματα γενοκτονίας 800.000 Σέρβων νεομαρτύρων πρότριτα «ἁγιοποιησάντων» τόν πνευματικόν καί ἠθικόν αὐτουργόν τῶν εἰδεχθῶν ἐγκλημάτων Ῥωμαιοκαθολικόν «Ἀρχιεπίσκοπον» Ζάγκρεμπ Ἀλουΐσιον Στέπινατς καί οἱ συμπροσευχές μετά τῶν ἐκπροσώπων τῆς Παπικῆς παναιρέσεως, ὡς ἡ πρότριτα τήν 27/1/2011 εἰς τό παρεκκλήσιον τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς Βελιγραδίου ὑπό τῶν πνευματικῶν ἐκγόνων τοῦ ὁσίου καί θεοφόρου Πατρός ἡμῶν Ἰουστίνου (Πόποβιτς), διά τῶν θεοειδῶν συγγραφῶν τοῦ ὁποίου ἐπλήγησαν θανασίμως οἱ τετραπάχυντοι δαίμονες τοῦ συγκρητιστικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, Παπισμοῦ καί ἀντιχρίστου Διαφωτισμοῦ δέν ἀποτελεῖ ἀσφαλῶς εἰσπήδηση ἀλλά δεδικαιολογημένη ἔκφραση ἀδελφικῆς διαμαρτυρίας διά τήν ἀλλοτρίωση καί ἔκπτωση ἐκ τῆς ἁγιοπατερικῆς καί ἁγιοπνευματικῆς ὀρθοδόξου πορείας.


2. Οἱ ἀδαεῖς ἐπικριταί μου, βαδίζοντες «ἰδιωνύμου» ἐμπνεύσεως ὁδόν καί ὄχι τήν ὑπό τῶν θείων καί ἱερῶν κανόνων προβλεπομένην ἐκκλησιαστικήν καί κανονικήν ὁδόν, παρεῖδον τήν οὐσίαν τῆς ἀπαντητικῆς μου ἐπιστολῆς, διότι δέν συνέφερε, καθώς καί τό κανονικό καί νομικό ὑπόβαθρο τῆς κατατεθείσης κριτικῆς μου σκέψεως ἐρειδόμενο εἰς τούς θείους καί ἱερούς κανόνας πού σαφῶς καί ρητῶς ἀναφέρονται ὡς καί τήν καταλυτικήν διά τήν ὅλην αὐτήν ἀλγεινήν ὑπόθεσιν Ἀπόφασιν 1410/2010 τοῦ Στ’ Ποινικοῦ Τμήματος τοῦ Ἀνωτάτου Ἀναιρετικοῦ Δικαστηρίου τῆς Ἑλληνικῆς Δημοκρατίας (Ἀρείου Πάγου), τῆς ἀδεσμεύτου καί ἀδεκάστου Ἑλληνικῆς Δικαιοσύνης πού κονιορτοποίησε τά φληναφήματα τους καί κατέδειξε ὡς προσχηματική καί ψευδεπίγραφο τήν κατά τοῦ Πανοσιολ. Ἀρχιμανδρίτου κ. Συμεών Βιλόφσκυ, Πρωτοσυγκέλλου τῆς Ἱ. Ἐπισκοπῆς Ράσκας (καί κατ’ ἐπέκτασιν κατά τοῦ Πανιερωτάτου Ἐπισκόπου Ράσκας κ. Ἀρτεμίου), ποινικήν δίωξιν διά δῆθεν ὑπεξαίρεσιν καί νόσφισιν ἐκκλησιαστικῶν περιουσιακῶν στοιχείων καί ἐπιπροσθέτως τήν πρόσφατον ἀποφυλάκισιν ὑπό τῶν Σερβικῶν Ἀρχῶν ἐλλείψει στοιχείων τοῦ φερομένου ὡς συνεργοῦ τῶν ἀνωτέρω ἐργολάβου κατασκευῶν κ. Predrag Suboticki.


Εἰς τό σημεῖον αὐτό καί πρός καταισχύνην τῶν ἐπικριτῶν μου ἐπικαλοῦμαι τήν εὐπειθεστάτην ἐνέργειάν μου πρός τήν Ἁγιοσαββαΐτικήν Ἐκκλησίαν τῆς Σερβίας νά ἀποδεχθῶ τήν ἀναπόδεικτον προφορικήν δήλωσιν Αὐτῆς, διά τοῦ Πανιερωτάτου Ἐπισκόπου Μπάτσκας κ. Εἰρηναίου (Μπούλοβιτς) περί τῆς ἀκυρότητος τοῦ ἀποστελέντος μοι ὑπό τοῦ κυριάρχου αὐτοῦ Ἐπισκόπου Κανονικοῦ Ἀπολυτηρίου Γράμματος τοῦ Πανοσιολ. Ἀρχιμ. κ. Συμεών Βιλόφσκι καί νά ἀποστείλω πρός τόν Μακαριώτατον Πατριάρχην κ. Εἰρηναῖον καί τήν περί Αὐτόν Ἱ. Σύνοδον τόν Ἀτομικόν αὐτοῦ Φάκελλον.


3. Παρά τίς βαρύγδουπες ἀθεολόγητες καί ἀνεπέρειστες νομοκανονικῶς δηλώσεις τῶν ἀνωτέρω ἐπικριτῶν μου τά ἀδυσώπητα κανονικά ἐρωτήματα διά τάς κανονικῶς ἐκνόμους ἐνεργείας τῆς Ἁγιοσαββαΐτικῆς Ἐκκλησίας τῆς Σερβίας παραμένουν ἀναπάντητα καί εἰδικώτερον.


Βάσει


α. ποίων κανονικῶν διαδικασιῶν,


β. ποίων κανονικῶν κατηγορητηρίων,


γ. ποίας προσάψεως παραγματικῶν περιστατικῶν,


δ. ποίων κανονικῶν ἀνακρίσεων,


ε. ποίας διερευνήσεως κατηγορητηρίων,


ς. ποίων κανονικῶν δικῶν


ζ. ποίων ἀπολογιῶν καί


η. ποίων ἐνδίκων μέσων ἐξεδόθησαν :


i. Ἡ ἀπό 11/2/2010 Ἀπόφασις τῆς Σερβικῆς ΔΙΣ περί τῆς προσωρινῆς ἀπομακρύνσεως τοῦ Ἐπισκόπου Ἀρτεμίου ἐκ τῆς Θεοσώστου δικαιοδοσίας Αὐτοῦ,


ii. Ἡ ἀπό 2/5/2010 Ἀπόφασις τῆς Σερβικῆς Ἱεραρχίας περί ἐπιβολῆς πρός τόν Ἐπίσκοπον Ἀρτέμιον τῆς ποινῆς τῆς ἐκπτώσεως ἐκ τῆς Κανονικῆς δικαιοδοσίας Αὐτοῦ,


iii. Ἡ ἀπό 18/9/2010 Ἀπόφασις τῆς Σερβικῆς ΔΙΣ περί ἐπιβολῆς πρός τόν Ἐπίσκοπον Ἀρτέμιον τῆς ποινῆς τῆς ἀορίστου ἀργίας ἀπό πάσης ἱεροπραξίας, καί


vi. Ἡ ἀπό 18/11/2010 Ἀπόφασις τῆς Σερβικῆς Ἱεραρχίας περί ἐπιβολῆς πρός τόν Ἐπίσκοπον Ἀρτέμιον τῆς ποινῆς τῆς καθαιρέσεως ἐκ τοῦ ὑψηλοῦ τῆς Ἀρχιερωσύνης ὑπουργήματος.


Καί τέλος μία ταπεινή ἐπισήμανσις, ἀληθής φιλελληνισμός εἶναι ἡ μετ ἐπιμελείας καί ἀφοσιώσεως τήρησις τῶν θείων καί ἱερῶν κανόνων εἰς τήν θέσπισιν τῶν ὁποίων πρωτοστάτησαν οἰκουμενικοί Ἕλληνες Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας


Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ


+ ὁΠειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου