Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Ο Μητροπολίτης Ράσκας και Πριζρένης

και Πατριάρχης της Εκκλησίας

της Σερβίας ΑΡΤΕΜΙΟΣ


επαυξάνει τα στελέχη

της Εκκλησίας των Κατακομβών






Η ΠΤΩΣΗ ΙΕΡΑΡΧΩΝ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΘΙΚΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ

Νεος-Μητρ.-Θ.-ιστ.

Διαβάσαμε σε Σέρβικη ιστοσελίδα για τον βίο και την πολιτεία του πατριάρχη της Σερβίας Ειρηναίου και φρίξαμε.

Όποιος ξέρει Σέρβικα μπορεί να τα διαβάσει στην ιστοσελίδα

και αν δεν ξέρει Σέρβικα μπορεί να το μετάφραση με το Coogle.

Βρώμα και δυσωδία εκπέμπει η ζωή του. Νόθα παιδιά, οικονομικά σκάνδαλα!!! Δεν μπορούμε ούτε να το πιστέψουμε!

Έτσι όμως εξηγούνται όλα. Έτσι εξηγούνται οι δηλητηριώδεις καρποί ενός έτους της πατριαρχίας του. Ετσι εξηγείται ο διωγμός που προκάλεσε, στον αγιότερο μητροπολίτη της Σέρβικης Εκκλησίας Αρτέμιο, λίγες μόνο μέρες μετά την ενθρόνισή του στον πατριαρχικό θρόνο της Σερβίας.

Οι βρώμικοι και οι φθονεροί ρασοφόροι δεν θέλουν να βλέπουν καθαρούς και αγνούς ιεράρχες, γιατί τους ελέγχει η ζωή τους.

Και ερωτούμε· Πώς αυτός ο γέρος, με μια τέτοια ακάθαρτη ζωή, αντί για καθαίρεση και φυλακή κατέλαβε πατριαρχικό θρόνο; Μήπως είναι σημείο των εσχάτων καιρών; Μήπως οι ιεράρχαι της Σερβίας που τον ψήφισαν, ενώ ήξερα ν την ζωή του, είναι και αυτοί τέτοιοι; Δεν θέλουμε ούτε αυτό να το πιστέψουμε. Ασφαλώς, υπάρχουν και αγνοί ιεράρχες στην Σερβία. Είναι αυτοί που δεν έδωσαν την ψήφο τους για να διωχθεί ο αγωνιστής επίσκοπος του Κοσσυφοπεδίου Αρτέμιος. Όμως φτάνει να σταματήσουν μέχρι εκεί; Τι φοβούνται και δεν μιλούν; Την εξορία του επισκόπου Αρτεμίου; Την καθαίρεση; Αλλά όπως λέει σε κήρυγμά του ο επίσκοπος Φλωρίνης π. Αυγουστίνος: «είναι τίτλος τιμής να καθαιρεθείς από τέτοιους διεφθαρμένους επισκόπους».

Αν δεν ξυπνήσουν οι καλοί ιεράρχαι και ο ορθόδοξος Σέρβικος λαός θα δούν την ιεραρχία τους να σέρνεται σαν δούλη πίσω από το άρμα του Πάπα και να κάνει το τελευταίο άλματα στο χάος της παγκοσμιοποίησης. Θα δουν τους Σέρβους ιεράρχας, να στεφανώνουν ακόμα και τον Αντίχριστο στο Βελιγράδι.

Η Ορθοδοξία όμως δεν θα εκλείψει στην Σερβία· θα την κρατήσει το μικρό ποίμνιο του επισκόπου Αρτεμίου. Θα αξιώσει ο Θεός τον επίσκοπο Αρτέμιο να γίνει ένας δεύτερος Μέγας Αθανάσιος στην Σερβία και θα κρατήσει στους ώμους του την Ορθοδοξία.

ΚΑΡΠΟΦΟΡΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΔΕΝΔΡΟ

_________

___________

  • Βλέπουμε τους πλούσιους πνευματικούς του καρπούς του επισκόπου Αρτεμίου. 100 μοναχοί και μοναχές τον ακολούθησαν στην εξορία. Και είναι έτοιμοι να υποστούν κάθε θυσία για τον Χριστό.
  • Νέοι μοναχοί συντάσσονται στο πλευρό του εξορίστου Μητροπολίτου Ρασκάς και Πριζρένης Αρτεμίου.
  • Έκανε κουρά 4 μοναχών στις 26-1-2011.

ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ;

Πολλοί διεφθαρμένοι ακόμα και ανώμαλοι προσπαθούν να φορέσουν το τιμημένο ράσο του ορθοδόξου κληρικού. Oι ορθόδοξοι χριστιανοί που τους ξέρουν δεν ενημερώνουν τον καλό μητροπολίτη και δεν χρησιμοποιούν το όπλο που τους δίνει η Ορθόδοξη Εκκλησία για να φωνάξουν ανάξιος· έτσι μπαίνει πολύ σαβούρα στην Εκκλησία. Ποιός φταίει γι’ αυτό; Εμείς οι λεγόμενοι ορθόδοξοι χριστιανοί που αδιαφορούμε.

Υπάρχουν και καλοί, που ξεκινούν με κάποιον ζήλο, αλλά στην πορεία μπερδεύονται, τους σκλαβώνουν τα πάθη τους και γίνονται αγνώριστοι. Πρέπει όμως να γνωρίζουμε ότι ο σατανάς πολεμάει περισσότερο τους κληρικούς, γιατί αν αυτοί πέσουν, συμπαρασύρουν στην πτώση τους και τους χριστιανούς.

ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ;

  • Γιατί επιτρέπει τους κακούς να εμφανίζονται ως εκπρόσωποί του;
  • Για την αδιαφορία των ορθοδόξων χριστιανών και για την αδράνεια και την δειλία των ηθικών επισκόπων.

Ο πιστός ορθόδοξος λαός που είναι φύλακας της Ορθοδόξου πίστεως πρέπει να αγωνίζεται για την κάθαρση της Εκκλησίας και αν ο Θεός δει τον αγώνα των πιστών θα επέμβει.

  • Έχουμε πρόσφατο παράδειγμα τον Αττικής Παντελεήμονα. Τον είδαμε από τον δεσποτικό θρόνο και από τις πρώτες έδρες των οικουμενιστών, παρ’ όλο που είχε την υποστήριξη του πατριάρχη Βαρθολομαίου, να καθαιρείται, να φοράει χειροπέδες, και να καταλαμβάνει ένα κελί στον Κορυδαλλό. (Βέβαια και οι άγιοι μπήκαν στις φυλακές και βασανίστηκαν, αλλά όχι για καταχρήσεις, αλλά από αγάπη στο Χριστό).
  • Οι μοναχές που κατήγγειλαν τον δεσπότη τους για καταχρήσεις έκαναν θεάρεστο έργο. Αν έλεγαν· είναι δεσπότης και δεν πρέπει να μιλήσουμε, ο Παντελεήμων θα αλώνιζε ακόμη στην Αθήνα. Θα διεκδικούσε και αρχιεπισκοπικο θρόνο, γιατί όχι και πατριαρχικό σαν τον Ειρηναίο της Σερβίας. Οι σκοτεινές δυνάμεις θα έριχναν άφθονο χρήμα για να εξαγοράσουν αρχιερατικές συνειδήσεις.
  • Η σαβούρα πρέπει να φύγει από την Εκκλησία και αυτό θα το κάνουν οι καλοί ιεράρχες μας σε συνεργασία με τους πιστούς χριστιανούς, πριν είναι αργά.

Οι κακοί και διεφθαρμένοι επίσκοποι επειδή δεν έχουν ηθικά όρια αναρριχώνται με κάθε τρόπο στα μεγάλα αξιώματα για να αλώσουν την Ορθόδοξη Εκκλησία από μέσα.

ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Ο ΘΕΟΣ;

Για τις αμαρτίες μας. Τέτοιοι που είμαστε, δεν μας χρειάζονται καλύτεροι επίσκοποι.

Για να παντρεύουν ανθρώπους και να κηδεύουν αυτοί κάνουν.

Αν ζητήσουμε το έλεος του Θεού και γίνουμε καλύτεροι χριστιανοί, θα στείλει ο Θεός αγίους επισκόπους. Γιατί όπως ελεγε ο Γέροντας επίσκοπος Φλωρίνης π. Αυγουστίνος· «Ούκ εκλείψουσι τη Ορθοδόξω Εκκλησία στρατιώται.

Από Αυγουστινος Καντιωτης

Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011


«ΚΑΘΕΥΔΕΤΕ

ΤΟ ΛΟΙΠΟΝ

ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΥΕΣΘΕ»!


του Πρωτοπρεσβυτέρου Βασίλειου Βολουδάκη


Οπως δείχνουν τα πράγματα, φαίνεται πια καθαρά πως δεν είναι δυνατόν να υπάρξουν λόγια και επιχειρήματα λογικά ή θεολογικά που θα σταθούν ικανά να πείσουν τους δεισιδαίμονες και περιδεείς θρησκευομένους για το μάταιο έργο του Διαβόλου και του αθλιοτέρου ανθρώπου της ανθρωπό­τητος που θα τον ενσαρκώση και θα τον εμφανί­ση στον κόσμο, δηλαδή του Αντιχρίστου.


Και δεν θα επαρκέση ο όποιος λόγος, γιατί ο φόβος των ανθρώπων αυξάνεται συνεχώς με γεωμετρική πρόοδο, αφού «η αγάπη των πολλών εψύγη», οι καρδιές πέτρωσαν και έγιναν σφιχτές σαν την χούφτα του πιο φιλάργυρου ανθρώπου, γεμάτες από φοβίες, τρόμο και ανασφάλεια.


Άν κοιτάξουμε γύρω μας και θελήσουμε να μάθουμε για το πόσοι άνθρωποι και για ποιά πνευματικά θέματα ενδιαφέρονται, θα διαπιστώσουμε, χωρίς να κουρασθούμε πολύ, ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που προβληματίζονται και συζητούν μεταφυσικά ή θρησκευτικά θέματα είναι αυτή που ασχολείται και “βασανίζεται” με το θέμα του Αντιχρίστου, με το σφράγισμα και την κυριαρχία του.


Όμως, το πρόβλημα δεν είναι μόνο αυτό. Κυριώτερο πρόβλημα είναι πως αυτή την ενασχόληση των ανθρώπων με τον Αντίχριστο και τη φοβία, με όλα της τα ολέθρια επακόλουθα, θεωρούν πολλοί και, μάλιστα, κληρικοί, ως υγιά αντί­δραση και ένδειξη πνευματικής αντιστάσεως! Την θεωρούν πνευ­ματική συσπείρωση και εκκλησιαστική επαγρύπνηση, φρού­ρηση και προστασία των ανθρώπων από την Παγκόσμια Κυβέρνηση που, τάχα, πρόκειται να κυριαρχήση και να επιβληθή σε όλες τις κα­τά τόπους κυβερνήσεις ώστε να ετοιμασθή ο δρόμος για την έλευση και την βασιλεία του Αντι­χρίστου!


Έτσι κοιμίζονται οι άνθρωποι να μη βλέπουν ότι εδώ και αρκετές δεκαετίες έχουν πάψει να κυβερνούν οι κατά τόπους κυ­βερ­νήσεις και, συνεπώς, «το μυστήριον της ανομίας ενεργείται εν ημίν ήδη», ημών κοιμωμένων και δραστηριοποιουμένων απο­κλειστικά και μόνον σε ό,τι δεν ενοχλεί τον Αντίχριστο και τα πολυποίκιλα όργανά του!


Ξεσηκώνονται τα πλήθη για να ματαιώσουν την δημιουργία Παγκόσμιας Κυβερνήσεως σαν να είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι με τις “ελληνικές κυβερνήσεις” που κυβέρνησαν και κυβερνούν μέχρι σήμερα και το μόνο που μας φοβίζει είναι η “τρομερή” Παγκόσμια Κυβέρνηση(!), αυτός ο “σκοτεινός” και ... “αντιχριστιανικός” “μπαμπούλας”, για τον οποίο μας έμαθαν να πιστεύουμε ότι θα είναι πιο επιζήμιος από τις κυβερνήσεις που δοκιμάσαμε μέχρι σήμερα στην Πατρίδα μας! Δεν καταλαβαίνουμε ότι το ξένο το πολεμάς σαν εχθρό, ενώ το υποτιθέμενο δικό σου το υπερασπίζεσαι και το ψηφίζεις με πάθος, χωρίς να λογαριάζης τη ζημιά που σου έχει κάνει, χωρίς να εξετάζης όχι μόνο σε βάθος αλλ’ ούτε καν στην επιφάνεια!


Κάνουμε σαν να μη βλέπουμε τον Αντίχριστο να κυβερνά. Σαν να μην έχη σημασία το ποιός και πως κυβερνά, ποιά είναι η ιστορία και προϊστορία του, το πως και το τι νομοθετεί, αλλά μας “ζώνουν τα φίδια” μόνο όταν εκδίδη Κάρ­τες, Ταυτότητες και πιστοποιητικά που δημιουργούν την υποψία πως αναφέρονται στο όνομα του Αντιχρίστου! Εδώ που τα λέμε, με τα “αστεία” κριτήρια που διαθέτουμε, αν αποφασίση ο Αντίχριστος να αλλάξη όνομα, ούτε που θα τον “πάρουμε είδηση”!


Μου έρχεται αυθόρμητα στο νου η γνωστή παροιμία του Πηγαδιού και του Γαϊδάρου: Κάποτε έπεσε ένας γάϊδαρος στο πηγάδι. Έτρεξαν οι χωριανοί να τον βγάλουν έξω και τον ακούμπησαν προσωρινά πάνω στο πεζούλι του πηγαδιού, η ουρά του όμως έμεινε στο στόμιο του πηγαδιού. Τότε πετάχτηκε επάνω πανικόβλητος ένας συγχωριανός τους, βέβαιος ότι με την παρέμβασή του θα ...προλάβαινε(!) τη μόλυνση του πηγαδιού και τους είπε ουρλιάζοντας : «Σύρετέ τονε, μωρέ, το γάϊδαρο να μη στάξη η ουρά του στο πηγάδι»!

* * *


Το θέμα μας, όμως, δεν είναι για γέλια αλλά για κλάματα και, μάλιστα, γοερά.


Είναι, αλήθεια, δυνατόν, εμείς οι χριστιανοί, που πρέπει να είμαστε περισσότερο νοήμονες από τους ανθρώπους του κόσμου, να μην ενδιαφερόμαστε να διαλύσουμε το εργοστάσιο που παράγει επικίνδυνα και βλαβερά προϊόντα, αλλά να θεωρούμε απόλυτα σημαντικό και ρεαλιστικό το να αφή­νουμε το εργοστάσιο να λειτουργή και να εργαζόμαστε με όλες μας τις δυνάμεις για να μη σταματήση ποτέ η λειτουργία του, και, παράλληλα, να σπεύδουμε αλαφιασμένοι να ματαιώνουμε(!) την παραγωγή των ολεθρίων προϊόντων του, χωρίς να μας “κόβη το μυαλό” ότι το εργοστάσιο που συντηρούμε υπάρχει μόνο και μόνο για την παραγωγή αυτών των προϊόντων και για τίποτε άλλο;


Είναι αυτό συκοφαντία για το εργοστάσιο που λέγεται «Ελληνι­κές Κυβερνήσεις»; Aς το εξετάσουμε.


Εδώ και 40 χρόνια το εργοστάσιο που συζητούμε (δηλαδή οι λεγόμενες κατ’ ευφημισμόν “Ελληνικές” κυβερνήσεις) παρή­γαγε τα εξής προϊ­όντα, αν τα παραθέσουμε χρονολογικά:


* Αποποινικοποίηση της μοιχείας.


* αυτόματο διαζύγιο.


* υποβι­βασμό της Πίστεως και των Παραδόσεων του Γένους μας στο Σύν­ταγμα της Πατρίδος μας.


* ενταφιασμό της αρχαίας και της καθαράς Ελληνικής γλώσσας, που είναι φορέας ζωής και προϋ­πό­θεση βαθειάς καλλιέργειας του ανθρώπου.


* θέσπιση πολιτικού γάμου και για ορθοδόξους χριστιανούς και αναγκαστική επιβολή δύο επιθέτων στους συζύγους, χωρίζοντας τη γυναίκα από την υπόλοιπη οικογένεια.


* κατάργηση του Σταυρού από τη σημαία.


* απάλειψη του θρησκεύματος από τις ταυτότητες.


* κατάργηση της προσευχής και της επάρσεως της Σημαίας στα σχολεία.


* θεσ­μο­θέτηση μιας αναρχικής μορφής “ασύλου” στα εκπαιδευτήρια, όπου οι ειρηνικοί σπουδαστές δεν προστατεύ­ονται ούτε από τους εκπαιδευτικούς τους, ούτε από την Πολιτεία στο να επιτελέσουν απρόσκοπτα τη μαθητική ή την φοιτητική απο­στολή τους αλλά μένουν εντελώς απροστά­τευτοι, υποχρεού­μενοι να υποτάσσονται –εκόντες άκοντες– στις θελήσεις και στη φασιστική συμπεριφορά ολιγαρίθμων αλλά δυναμικών μειο­ψη­φιών, με αποτέλεσμα, αυτού του είδους το άσυλο να ματαιώνη ουσιαστικά το έργο της εκπαιδεύσεως.


* ανοχή αλλά και διευκόλυνση της παραλύσεως της δημόσιας ζωής με απεργίες και πορείες που κρατούν ομήρους όχι τους κυβερνώντες αλλά την πλειοψηφία του ταλαίπωρου λαού μας.


* επινόηση εγκληματικού νόμου για την εκλογή των Πρυτανικών Αρχών από τους φοιτητές, δίνοντας έτσι την “χαριστική βολή” στο ήδη σάπιο εκπαιδευτικό σύστημα.


* κατάργηση της ορκωμοσίας των βουλευτών και των δημοτικών αρχόντων.


* απαγόρευση της εξομολογήσεως στα σχολεία.


* κατάργηση του ομολογιακού χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών.


* θέσπιση –εκ πλαγίου– πολιτικού γάμου ομοφυλοφίλων και καθη­μερινή “πλύση εγκεφάλου” από τα Μ.Μ.Ε. για το ότι είναι απόλυ­τα φυσιολογική η ομοφυλοφιλία και ρατσισμός οποιαδήποτε στηλίτευσή της, ακόμη και με το Ευαγγέλιο.


* φορολόγηση της κοι­νω­φελούς εκκλησιαστικής περιουσίας, σαν να είναι προσωπική περιουσία των κληρικών.


* θέσπιση πολιτικής κηδείας και καύσεως σωμάτων βαπτισμένων χριστιανών.


* κατάργηση της σχολικής ποδιάς, που με­τέτρεψε τα σχολεία σε χάος εξαγριωμένων ενστίκτων και τις νέες κοπέλες σε θύτες–θύματα, όργανα προκλήσεως και εξυπηρετήσεως αυτών των ενστίκτων.


* ατιμωρησία της ελεύθερης διακίνησης ναρκωτικών στα σχολεία και στους δρόμους.


* ατέλειωτη αύξηση φόρων και τιμών πρώτης και δευ­­τέρας ανάγκης.


* ανύπαρκτη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και ανάγκη υπέρογκων χρηματικών ποσών για στοιχειώδη εξα­σφάλιση της υγείας.


* ασταμάτητη μείωση μισθών και εισοδημάτων, ώστε να αναγκάζονται οι άνθρωποι να πωλήσουν ακόμη και τα οικογε­νειακά τους κειμήλια για να επιβιώσουν.


* διαπλεκόμενη δικαιοσύνη, με τέτοιων διαστάσεων δια-πλοκή, ώστε να συμπεριλαμβάνονται σ’ αυτήν και κατά τόπους εκκλησιαστικές διοικήσεις!


* ατιμωρησία και μη εφαρμογή νόμων, με αποτέλεσμα την αύξηση της τρομοκρατίας και κάθε λογής παραβατικής πράξεως.


* ασύδοτη εισρροή λαθρομεταναστών με αποτέλεσμα την αλλοίωση του πληθυσμού και του ήθους του λαού της Πατρίδος μας.


* απροκάλυπτη μειοδοσία στα εθνικά και τα κυριαρχικά δικαιώματα του τόπου μας για να διευκολύνονται οι επιχειρή­σεις βουλευτικών εταιρειών στα Σκόπια.


* παντελής παραμέληση της υπαίθρου και των συνορι­ακών πόλεών μας.


* απόλυτη κυριαρχία και προβολή της χρυσοπληρωμένης τηλεοπτικής αλητείας.


* προώθηση στα ύπατα αξιώματα αναξίων και περιθωριακών προσώπων.


* διάλυση της Εκκλησιαστικής και της Δημοσίας Εκπαιδεύσεως.


* καθαίρεση των εικόνων και των εκκλησιαστικών συμβό­λων από τα δημόσια κτίρια.


* αλλοίωση και παραχάραξη της Ιστορίας του Γένους μας αλλά και της Παγκόσμιας Ιστορίας.


* σύνταξη νόμου για μείωση χειροτονιών κληρικών, ώστε να μη μπορούν να κα­λυφθούν στοιχειωδώς τα επαρχιακά και ακριτικά εφημεριακά κενά.


* σπουδή για ανέγερση Τζαμιών και Κέντρου Ισλαμικών Σπουδών στην Πατρίδα μας με χρήματα των Ελλήνων Ορθο­δόξων Χριστιανών, σαν να έχη ποτέ χρηματοδοτηθή από κάποιο Κράτος, Μουσουλμανικό ή μη, η ανέγερση Ορθοδόξου Ναού στην ημεδαπή ή στην αλλοδαπή. Να υπενθυμίσουμε ότι το Ελ­λη­νικό Κράτος δεν χρηματοδοτεί εδώ και 15 χρόνια(!) την επι­σκευή των ζημιών του Μητροπολιτικού Ναού των Αθηνών, με αποτέλεσμα να παραμένη κλειστός και αλειτούργητος!


* καλπάζουσα καταδίωξη του Χριστού ώστε να απελαθή οριστικά και όσο το δυνατόν ταχύτερα από την Πατρίδα μας!


Μετά από αυτή την περιληπτική παράθεση, κάποιων –όχι όλων– από τα «έργα και ημέρες» της λειτουργίας του επικίνδυ­νου εργοστασίου «Ελληνικές Κυβερνήσεις», έχω την περιέργεια να μάθω τι είναι αυτό που κρατάει ακόμα κλειστά τα μάτια των ανθρώπων ώστε να βλέπουν φόβο εκεί όπου «ούκ έστι φόβος» και να μη φοβούνται εκεί που ενεργείται το μυστήριο της ανομίας σε όλη τη φρικιαστική του “μεγαλοπρέπεια”!


Αλήθεια, ποιός έχει ακόμα το “κουράγιο” να πιστεύη ότι έ­χει μείνει τίποτα όρθιο στη Χώρα μας ώστε να κινδυνεύη να γκρεμισθή από την “περιβόητη” Παγκόσμια Κυβέρνηση; Έχει απομείνει πια τίποτα από τον θεοΰφαντο χιτώνα της Μαρτυρικής μας Ελλάδος που να μην το έχουν ξεφτίσει οι δικές μας ασύνετοι ψήφοι, με τις οποίες ανεβάζουμε στην εξουσία τους εχθρούς του Χριστού, για να μας καταντήσουν πνευματικά και υλικά «γυμνότερους υπέρου»;


Καταφέραμε να κάνουμε τον Αντίχριστο να γελάη και να χαίρεται, γιατί, αλλού αυτός βρίσκεται και εμείς τον καταδιώ­κουμε εκεί που δεν υπάρχει και εκεί που δεν του “καίγεται καρφί” αν τον πολεμάμε. Μάλιστα, ωφελείται κι’ όλας απ’ αυτή την άσκοπη για μας καταδίωξή του, γιατί κατορθώνει να κάνη αισθητή την παρουσία του στους ανθρώπους και να βρίσκη τη χαρά, αυτός ο κατ’ εξοχήν χαιρέκακος και μισάνθρωπος, ότι τους τρομοκρατεί και τους ελέγχει με τον τρόμο τους!


Ο Αντίχριστος δεν κρύβεται στις Κάρτες, ούτε στα κομπιούτερς. Κρύβεται στις ψυχές αυτών που έχουν και διαχει­ρίζονται την πολυποίκιλη εξουσία –εκκλησιαστική και πολιτική– όταν αυτοί είναι ενσυνείδητα χωρισμένοι από τον Χριστό και την Εκκλησία Του! Αυτοί είναι τα μεγάλα του “ατού”, τα ακατα­μάχητα όπλα του! Με αυτούς γκρεμίζει ψυχές και χτίζει τον θρόνο του!


Ο Διάβολος δεν έχει ανάγκη τα μικροτσίπς και τα ηλεκτρονικά συστήματα για να μας κάνη “πιόνια” του. Αυτό, το να μας παραπλανά και να μας κάνη “διαβολοπαίδια” του, το έχει καταφέρει από πολύ παλιά, από τότε που είμαστε ακόμη στον Παράδεισο! Δεν περιμένει να μάθη απολύτως τίποτα με τα τεχνητά μας μέσα, όσο κι αν εξελιχθούν. Τα γνωρίζει όλα όσα έχουν γίνει και, σαν πολύπειρος ψυχολόγος, μας έχει όλους “ψυχολο­γήσει”. Τα δαιμόνια δεν έχουν ανάγκη τα υλικά μέσα για να αυξήσουν τις γνώσεις τους. Πως, άλλωστε, αφού ούτε οι υπηρέτες τους, τα μέντιουμ, οι αστρολόγοι και οι χαρτορίχτρες δεν τα χρειάζονται, απλώς τα έχουν μπροστά τους για “τα μάτια του κόσμου”, αλλά “αποφαίνονται” με τις πληροφορίες που παίρνουν αποκλειστικά από τα δαιμόνια.


Aς καταλάβουμε, επί τέλους, έστω και αργά, πως αν ο Αντίχριστος περίμενε την Κάρτα του Πολίτη για να διαφεντέψη τον κόσμο, θα κοιμόταν μακάρια, όπως ακριβώς κοιμόμαστε εμείς!


Εμείς κοιμόμαστε και ο Χριστός προσεύχεται για μας, για την Πατρίδα μας και «ο ιδρώς Αυτού ωσεί θρόμβοι αίματος κα­ταβαίνοντες επί την γην»!


Έρχεται, και επανέρχεται, φανερά ο Χριστός, καθ’ όλη την επίγεια Ιστορία του Έθνους μας. Έρχεται και πάλι στις μέρες μας και μας βρίσκει βαρειά κοιμωμένους.


Η απάντησή Του στον ύπνο μας είναι συγκλονιστική: «Καθεύδετε το λοιπόν και αναπαύεσθε! Ιδού ήγγικεν ο παρα­διδούς με»!



«Ενοριακή Ευλογία» Φεβρουαρίου 2001κΤεύχος 104


ΠΛΑΝΩΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ


«Ουδέν έρπει ψεύδος ες γήρας χρόνου»

(Σοφοκλής)



ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ



Η ιστορία είναι παλιά, έκλεισε τα 25 χρόνια. Από το 1986 και συγκεκριμένα από τότε που δημοσιεύθηκε ο νόμος 1599/11.6.1986 «περί των νέων ταυτοτήτων» με τον περίφημο ΕΚΑΜ (Ενιαίο Κωδικό Αριθμό Μητρώου).


Και ενώ μέχρι τότε ζούσαμε στον Παράδεισο και δεν το είχαμε πάρει είδηση, ξαφνικά συνειδητοποιήσαμε, ότι είχαμε κάνει λάθος εκτίμηση και βρισκόμαστε κάπου αλλού, στην Κόλαση! Συγκεντρώσεις γίνονται, πύρινοι λόγοι εκφωνούνται, εμπρηστικά συνθήματα εκτοξεύονται (π.χ. «Κόλαση, ώρα μηδέν») και πολλά άλλα γεγονότα συμβαίνουν, που αναστατώνουν και αγχώνουν τον πιστό λαό, που διερωτάται: μα πράγματι τι συμβαίνει; έφτασε το τέλος του κόσμου; πρέπει να πάρουμε τα βουνά; θα σφραγισθούμε εάν φάμε τρόφιμα που στο περιτύλιγμά τους φέρουν τον γραμμωτό κωδικό (bar-code); θα πάμε στην κόλαση, αν παραλάβουμε τις νέες ταυτότητες και κάρτες; τι είναι οι μαύρες λωρίδες, οι άσπρες λωρίδες, τα lasers, τα μικροτσίπς, το σφράγισμα στο χέρι και στο μέτωπο, οι διάφορες ακτίνες, οι δορυφόροι, τα κομπιούτερς, η πληροφορική, η αριθμολογία, το χξs΄, ο 666 και πολλές άλλες έννοιες, εν πολλοίς δύσκολες και δυσνόητες, που πέφτουν σαν βροχή στα κεφάλια των πιστών και τους ζαλίζουν.


Διάφοροι αρχίζουν τις εξηγήσεις, τις παραβολές, τις συγκρίσεις, τις αναλύσεις, τους δογματισμούς.

Πράγματι, αν δεν είναι η ώρα μηδέν, είναι όμως στο παρά πέντε, διότι τα σημάδια αυτό δείχνουν, όπως ακριβώς το λένε οι Γραφές, ο Δανιήλ, ο Ιωάννης, οι Πατέρες. Ο Αντίχριστος φθάνει ή έχει φθάσει, γεννιέται ή γεννήθηκε, διδάσκει ήδη, παρουσιάζεται από την τηλεόραση και τα ΜΜΕ και έχει εξαπολύσει το σύμβολό του (;) -το 666- που με αυτό άρχισε το σφράγισμα στο δεξί χέρι και το μέτωπο, όπως το λέει η προφητεία και επομένως, ό,τι τρώμε είναι μολυσμένο με τον Αντίχριστο, ό,τι συναλλαγές κάνουμε, τις κάνουμε με την βοήθεια του υιού της απωλείας και επομένως συνειδητά ή ασυνείδητα γινόμαστε υποχείριό του και δεν μας σώζει τίποτε, ούτε προσευχές, ούτε σταυροί, ούτε Άγιοι, αλλά μόνον η αποφυγή του οτιδήποτε έχει φανερώς ή αφανώς τον καταραμένο αριθμό ή τη διαβολική ταινία ή τη λωρίδα ή το μικροτσίπ ή οτιδήποτε άλλο σατανικό εφεύρημα μας παρουσιάζει η νέα τεχνολογία, για να μας παραπλανήσει και να μας οδηγήσει σαν ώριμο φρούτο στο στόμα του λύκου, που καραδοκεί και τρίβει την κοιλιά του, για την επιτυχία του αυτή. Το σύνθημα λοιπόν, που κυριαρχεί είναι ή με τον Αντίχριστο σκλάβοι και καταδικασμένοι στην αιώνια κόλαση ή στα βουνά ελεύθεροι και περήφανοι, που δεν πέφτουμε στα δίκτυα του, έστω και αν πεθάνουμε από ασιτία, πάντως θα έχουμε εξασφαλίσει τη σωτηρία και δεν υποκύψαμε στο θηρίο, δεν το προσκυνήσαμε, δεν σφραγισθήκαμε.


Εμείς όμως πως μπλεχτήκαμε σ’ αυτή την υπόθεση; Μας βρήκαν κάποιοι μεσάζοντες της Νέας Εποχής, που έψαχνα για επιστήμονες, που θα μπορούσαν να περάσουν τη γραμμή τους; Όπως μας δόθηκε η ευκαιρία και σε άλλες παρουσιάσεις που κάναμε, βρεθήκαμε στο δρόμο αυτό από μια απλή συγκυρία:


Η εταιρία, στην οποίαν εργαζόμαστε αποφάσισε να εφαρμόσει μηχανογράφηση στις αποθήκες της και να χρησιμοποιήσει τον γραμμωτό κωδικό (barcode) στα προϊόντα της. Προς τούτο μας εκπαίδευσε σε 4 ιδιωτικές σχολές στην Ελλάδα και μας μετεκπαίδευσε στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Αρίθμησης Προϊόντων (ΕΑΝ, European Article Numbering) στις Βρυξέλλες, καθώς και στον εκπρόσωπό του στην Ελλάδα, το Ελληνικό Κέντρο Σήμανσης Προϊόντων (ΕΛΚΕΣΗΠ) στην Κηφισιά. Οπλισμένοι με τα εφόδια και τις γνώσεις αυτές πάνω στον γραμμωτό κώδικα, εφαρμόσαμε επακριβώς τις προδιαγραφές των γραμμωτών κωδικών σε προϊόντα, αλλά και στις ταυτότητες προσωπικού, για τα επόμενα 10 χρόνια. Ως εκ των πραγμάτων λοιπόν είμαστε στην υπεύθυνη θέση να μιλάμε για την κατασκευή και λειτουργία των γραμμωτών κωδικών και αυτό κάναμε, μετά από το σάλο που δημιουργήθηκε από την καθιέρωση των νέων ταυτοτήτων.


Όλος αυτός ο «ξεσηκωμός», κίνησε την περιέργειά μας και διερωτηθήκαμε αν όντως έτσι έχουν τα πράγματα και έτσι άρχισε η έρευνά μας, για την ανεύρεση στοιχείων, την συλλογή πληροφοριών, την αξιοποίηση του άφθονου υλικού, που πράγματι υπάρχει, αλλά και την ειδική εκμάθυνση των διαφόρων συστημάτων γραμμωτών κωδικών (bar-codes), με την ειδική εκπαίδευση και παρακολούθηση σεμιναρίων και με εξονυχιστική μελέτη της σχετικής με το θέμα επιστημονικής βιβλιογραφίας, μιας και το αντικείμενο αυτό είναι άκρως εξειδικευμένο και είναι ελάχιστοι εκείνοι, που το γνωρίζουν και ασχολούνται με αυτό.


Αλλά δεν αρκούσε μόνο αυτό το υλικό, έπρεπε να ζητηθεί και η γνώμη όλων, όσων είχαν ασχοληθεί με τον έναν ή τον άλλον τρόπο με το αντικείμενο αυτό. Γι’ αυτό το λόγο, στάλθηκαν επιστολές στους προκαθημένους των Εκκλησιών νέου και παλαιού ημερολογίου, στην Ι. Κοινότητα του Αγίου Όρους, σε διάφορα μοναστήρια, σε Μητροπολίτες της Ελλαδικής Εκκλησίας μέλη της Δ. Ι. Συνόδου, σε θρησκευτικές οργανώσεις, σε συγγραφείς βιβλίων περί Αντιχρίστου, εσχάτων ημερών και σφραγίσματος ή άρθρων σε περιοδικά, σε θρησκευτικά περιοδικά, σε Θεολόγους Καθηγητές των Πανεπιστημίων και σε άλλα άτομα, που εμφανίζονται κατά κανόνα σαν θρησκευόμενα, μερικά από τα οποία ξιφουλκούσαν από τις εφημερίδες και την τηλεόραση και με πύρινους λόγους παρότρυναν τον λαό σε ανταρσία ενάντια στα «εβραιομασονικά σχέδια» της καθυπόταξης του ευσεβούς ορθόδοξου λαού σε σφραγίσματα και χαράγματα.


Στις επιστολές αυτές εκτίθεντο, οι όποιες παρατηρήσεις και τα όποια στοιχεία υπήρχαν διαθέσιμα, ανελύετο το σύστημα ΕΑΝ-13 και οι προδιαγραφές σχηματισμού του γραμμωτού κωδικού και ζητούντο πληροφορίες, για περαιτέρω εμβάθυνση στη μελέτη του θέματος αυτού, ώστε μετά από πλήρη και εξονυχιστική μελέτη να ευρεθεί η αλήθεια και να ανασκευαστούν όλες οι ερμηνείες και παρερμηνείες, οι οποίες φαίνονταν ότι ενυπήρχαν στις διάφορες επεξηγήσεις, που κυκλοφορούσαν από ανεύθυνα, αλλά και υπεύθυνα άτομα και οργανώσεις. Παρ’ όλον, ότι διεπιστώνετο, ότι κάτι σάπιο υπήρχε «εις το βασίλειον της Δανιμαρκίας», εμφώλευε όμως ο φόβος, ότι ένας νέος κολυμβητής δεν θα μπορούσε να τα βγάλει πέρα με έμπειρους και φτασμένους αθλητές στην θάλασσα που περιλάμβανε: Αποκάλυψη του Ιωάννη, Αντίχριστο, bar-code, 666, σφραγίσματα, χαράγματα, ταυτότητες και όλα όσα συνδέονται με τον γραμμωτό κωδικό και το επίμαχο σημείο της προφητείας. Αν και το εγχείρημα φαινότανε δύσκολο, από την άλλη μεριά υπήρχαν πελώρια ερωτηματικά, τα οποία έπρεπε να απαντηθούν και στα οποία δεν θα μπορούσε κανείς να μείνει με σταυρωμένα τα χέρια και να βλέπει τον σπαραγμό του πιστού λαού του Θεού.


Στην προσπάθεια αυτή, λίγοι βοήθησαν και -για να είναι κανείς αντικειμενικός- ελάχιστοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα για μια σοβαρή αντιμετώπιση του προβλήματος και εδώ είναι η πικρία που δοκιμάζει κανείς και διερωτάται, γιατί; Μήπως ήμαστε αιρετικοί, μασόνοι, τρελοί, πράκτορας της ΕΟΚ ή πρόδρομοι του Αντιχρίστου, χαρακτηρισμοί που κατά καιρούς μας επισυνάφθηκαν προφορικά ή γραπτά σε επιστολές και φυλλάδια ή ακόμη και από την τηλεόραση, από διάφορα θρησκόληπτα άτομα, επειδή ήρθαμε να ταράξουμε τα λιμνάζοντα νερά της μακαριότητας και της σιγουριάς πίσω από αφορισμούς και παραδοχές, που παραμένουν αμετακίνητες, όσο και εάν είναι οφθαλμοφανείς οι πλάνες και οι κακοδοξίες, εδώ είναι δε που ισχύει χαρακτηριστικά το ρητό: «ου με πείσεις καν με πείσεις»;


Ορισμένες εκδηλώσεις θρησκευόμενων απλοϊκών ατόμων είναι χαρακτηριστικές, που ενώ κατανοούν τα σφάλματα στις παραδοχές αυτές, όμως απαντούν χαρακτηριστικά: «εμένα έτσι μου είπε ο πνευματικός μου».


Και εδώ ανακύπτει η μεγάλη ευθύνη των πνευματικών, αλλά και όσων υπεραμύνονται κάποιων σχετικών θέσεων: έχουν μελετήσει το αντικείμενο, για το οποίον εκδίδουν αφορισμό ή παπαγαλίζει ο ένας από τον άλλον, χωρίς να κατανοούν τα λεγόμενα ή τα γραφόμενά τους και έτσι παίρνουν κυριολεκτικά «στο λαιμό τους» αδαείς κατά κανόνα και ανημέρωτους ανθρώπους, που όντας φλογεροί αγωνιστές, αρπάζουν τα λάβαρα και βγαίνουν στους δρόμους;


Άρχισε τότε λοιπόν η εμβάθυνση στο τόσο πολυσυζητημένο αυτό θέμα, οπότε η μία πληροφορία έφερε την άλλη και συμπληρώθηκε το puzzle, για να καταδειχθεί τελικά, ότι όλος ο θόρυβος είναι ξενόφερτος και μάλιστα εξ ΗΠΑ -την χώρα των χιλιάδων παραδοξολογιών και αιρέσεων- από κάποιες φουνταμενταλιστικές - προτεσταντικές - πεντηκοστιανές - χιλιαστικές ομάδες, οι οποίες έχοντας σαν σύμμαχο την Αποκάλυψη του Ιωάννη και ειδικά το επίμαχο χωρίο περί σφραγίσματος, κινδυνολογούν και ομιλούν περί των εσχάτων ημερών και της ανάγκης για εγρήγορση, έχουν δε παρασύρει σ’ αυτό τους το σκεπτικό και ορισμένους Έλληνες κληρικούς και λαϊκούς, οι οποίοι χωρίς να εξετάσουν το θέμα από Ορθόδοξη σκοπιά, το αποδέχονται και χρησιμοποιώντας θρησκευόμενους «ειδικούς», προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα και έτσι καταλήγουν σε λανθασμένα συμπεράσματα, που οδηγούν πολλές φορές σε κωμικοτραγικές καταστάσεις.


Πάντως πολλοί από αυτούς, καίτοι ειδοποιήθηκαν γραπτώς, για την ανάγκη περαιτέρω εμβάθυνσης στο θέμα, γιατί κάτι δεν πάει καλά, ουδόλως ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και μας έγραψαν -όπως κοινώς λέγεται- «στα παλαιά τους τα παπούτσια». Τουλάχιστον, θα έπρεπε να υπήρχε η στοιχειώδης ευγένεια μιας κάποιας απάντησης στο κάλεσμα, αλλά ίσως δικαιολογηθεί κανείς, ότι η ευγένεια δεν είναι υποχρεωτική από τους κανόνες της Εκκλησίας.


Έκτοτε προσπαθήσαμε να ενημερώσουμε τον πιστό λαό από τα ΜΜΕ (ραδιόφωνα και τηλεοράσεις), με διαλέξεις και αρθρογραφία και να αντικρούσουμε τις δυο μελέτες που παρουσιάσθηκαν:


1/ Γρηγοριανή


και 2/ Ηλεκτρονική, οι οποίες κατατέθηκαν και στη Σύνοδο της Εκκλησίας. Από τη δική μας πλευρά συγγράψαμε τελικά μια μελέτη, το 1999, με τίτλο: «Γραμμωτός κωδικός και Αριθμός του Αντιχρίστου», στις οποίες ανασκευάζαμε τις μελέτες αυτές, ως παραπλανητικές και αυθαίρετες και όπου καταγράφαμε και τα εξής: «Ας ηρεμήσουμε όμως και ας δούμε νηφάλια το πρόβλημα, που ανέκυψε και είναι απότοκο της πορείας του ανθρώπου προς την πρόοδο και την εξέλιξη. Ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά και ας προσπαθήσουμε να βρούμε που είναι η αλήθεια, τι πράγματι μας διδάσκουν οι Πατέρες της Εκκλησίας μας, αλλά και ποία είναι η επίσημη θέση της επιστήμης εκείνης, που δημιούργησε όλη αυτή την σύγχρονη τεχνολογία προς όφελος του ανθρώπου και τι επιτέλους είναι αυτοί οι γραμμωτοί κωδικοί, τι εξυπηρετούν και εάν πράγματι περιέχουν τον αριθμό του ονόματος του Αντιχρίστου ή όχι».


Έκτοτε κύλησε πολύ νερό, πάνω στο θέμα αυτό, που για μια περίοδο ησύχασε, αλλά επανήλθε πάλι δριμύτερο, από τη στιγμή που αναγγέλθηκε η πρόθεση για την αντικατάσταση των ταυτοτήτων με την κάρτα του πολίτη. Έτσι, ξεσηκώθηκε πάλι κλήρος (Μητροπολίτες, Αρχιμανδρίτες, ιερείς, μοναχοί), αλλά και οργανώσεις (Σωτήρας) και μεμονωμένοι λαϊκοί, που απευθύνθηκαν στη Σύνοδο και καλούσαν το λαό πάλι σε ξεσηκωμό.


Προ αυτής της ομαδικής υστερίας αποφασίσαμε να ενημερώσουμε τον πιστό λαό με άρθρα μας (22 συνολικά), τα οποία είχε την ευγενή καλοσύνη να δημοσιεύσει ο ιστοχώρος «Αποτείχιση» του γνωστού δημοσιογράφου και θεολόγου κ. Τσολογιάννη, που από πολλών ετών αγωνίζεται να πείσει και αυτός, με τις πολλές ενημερωτικές εκπομπές, ότι υπάρχει μια στρεβλή άποψη πάνω στο θέμα αυτό. Έτσι, με τη συνεργασία του ανωτέρω στάλθηκε ένα ερωτηματολόγιο στην διάδοχο εταιρία του ΕΛΚΕΣΗΠ, κατασκευής και λειτουργίας των γραμμωτών κωδικών «Παγκόσμια Τυποποίηση» Ελλάς (GS1 HELLAS, Global Standard), ώστε να απαντήσει υπεύθυνα αν τελικά υπάρχει ο 666 ή μεμονωμένα εξάρια στον γραμμωτό κωδικό.


Η Εταιρία GS1 Ελλάς, μετά από προσεκτική μελέτη και επεξεργασία των ερωτημάτων, απέστειλε υπεύθυνη απάντηση σε κάθε ένα από τα ερωτήματα αυτά και αποδεικνύει τεκμηριωμένα, ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ 666 ή ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ ΕΞΑΡΙΑ ΣTΟ BARCODE.


Επειδή οι απαντήσεις είναι περισσότερο τεχνικές και πιθανώς να δυσκολέψουν τους αδαείς περί τα ηλεκτρονικά, φροντίσαμε να τις απλουστεύσουμε, ώστε να γίνουν πιο κατανοητές:


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ GS1 ΕΛΛΑΣ Α.Ε.


1, 2, 3/ Ο κωδικός (b-c) ΕΑΝ-13 δεν μπορεί να τεθεί: α/ στις μαγνητικές ταινίες των πιστωτικών καρτών, β/ στα πλινθία (chips) των ραδιοσυχνοτήτων (RFID) και γ/ στις έξυπνες κάρτες (smart chips) και τούτο διότι στα μέσα αυτά χρειάζεται να φαίνεται η απεικόνιση του bar-code, πράγμα αδύνατον στα μέσα αυτά μετάδοσης πληροφοριών.


4/ Στις ταυτότητες μπορεί να τυπωθεί οποιοσδήποτε τύπος bar-code, μόνο που ο τύπος ΕΑΝ-13 είναι ο χειρότερος για την περίπτωση αυτή, λόγω του πολύ μικρού όγκου πληροφοριών.


5/ Είναι λογική η απορία για ένα γνώστη των bar-code, γιατί είναι αδύνατη η λειτουργία αυτών με το δεκαδικό σύστημα.


6/ Στον ΕΑΝ-13 χρησιμοποιούνται σύμβολα που κωδικοποιούν αριθμούς και σύμβολα που δεν κωδικοποιούν αριθμούς (ειδικά σύμβολα, patterns αρχής, μέσης και τέλους).


7, 8/ Τα guard bars αρχής μέσης και τέλους δεν εκφράζουν αριθμό. Αυτά της αρχής και του τέλους χρησιμεύουν για έναρξη ή λήξη της ανάγνωσης. Αυτό της μέσης για τον προσδιορισμό της φοράς της ανάγνωσης. Δεν είναι απαραίτητο να προεξέχουν, αλλά αυτό γίνεται για τη διευκόλυνση του ανθρώπου, ώστε να ξεχωρίζει τον κωδικό της εταιρίας από τον κωδικό του είδους.


9/ Είναι απαραίτητο οι ακραίοι χαρακτήρες να είναι όμοιοι μεταξύ τους, για τη διευκόλυνση της σάρωσης και αποκωδικοποίησης.


10, 11, 12/ Οι αριθμητικοί χαρακτήρες συμβολίζονται με 7 ψηφία, αυτοί της αρχής και τέλους με 3 ψηφία και αυτός της μέσης με 5 ψηφία. Οι συμβολικές απεικονίσεις του 6 στο δυαδικό σύστημα: 0101111, 0000101, 1010000 είναι αντίστοιχα στο δεκαδικό σύστημα οι: 47, 6, 111.


13/ Το σύστημα b-c δεν μπορεί να εργαστεί αν απαλειφθεί ο μεσαίος β. χαρακτήρας.


14/ Το σύστημα b-c δεν μπορεί να εργαστεί αν στους ακραίους β. χαρακτήρες προστεθούν και άλλοι αριθμοί 0 ή 1, καθότι ο σαρωτής δεν θα το αναγνωρίζει.


15/ Είναι απαραίτητο να υπάρχει αριστερά και δεξιά του όλου κωδικού «ήσυχη ζώνη» από 11 ψηφία 0 αριστερά και 7 ψηφία 0 δεξιά.


16, 17/ Δεν επιτρέπεται η χρησιμοποίηση του ψηφίου 0 των «ήσυχων ζωνών» σαν προσθήκη στους χαρακτήρες αρχής-τέλους, γιατί ούτε οι ζώνες αυτές, ούτε και οι χαρακτήρες αρχής-τέλους είναι χαρακτήρες αριθμών.


18/ Δεν μπορεί να γίνει καμία μετακίνηση ψηφίων από τους χαρακτήρες αρχής-μέσης-τέλους.


19/ Για την αποκωδικοποίηση, γενικώς χρησιμοποιούνται και οι δύο τρόποι: with distance και delta distance.


20/ Για την αποκωδικοποίηση χρησιμοποιούνται και οι τρεις παράμετροι: Τ1, Τ2 και C.


21/ Για την αποκωδικοποίηση των ψηφίων 1, 7 και 2, 8 (καθώς και άλλων αριθμητικών ψηφίων) χρησιμοποιείται και η μέθοδος with distance.


22/ Για την αποκωδικοποίηση των ψηφίων των αριθμών, γενικώς δεν απαιτείται (εκτός περιπτώσεων) η μέθοδος with distance, ενώ για την αποκωδικοποίηση των χαρακτήρων αρχής-μέσης-τέλους χρειάζεται.


23/ Κατά την αποκωδικοποίηση, ο σαρωτής δεν διαβάζει πρώτα τους βοηθητικούς χαρακτήρες και μετά τους αριθμητικούς χαρακτήρες, αλλά διαβάζει πρώτα τον β. χαρακτήρα αρχής ή τέλους και μετά τους αριστερά ή δεξιά αριθμητικούς χαρακτήρες, μετά τον β. χαρακτήρα μέσης κ.ο.κ.


24/ Δεν αληθεύει, ότι στον 8-μπιτο μικροεπεξεργαστή MC6800, ο αριθμός 6 και οι β. χαρακτήρες αποθηκεύονται με την αυτή μορφή αποθήκευσης. Αυτό αποτελεί απόλυτη αυθαιρεσία, γιατί πουθενά δεν χρησιμοποιούνται τα patterns των χαρακτήρων των αριθμών, αλλά οι μετρήσεις συνολικού μήκους του χαρακτήρα (C), τα πάχη των γραμμών και οι αποστάσεις Τ1 και Τ2.


25/ Οι β. χαρακτήρες αρχής-μέσης-τέλους δεν είναι ίδιοι με τον χαρακτήρα του αριθμού 6. Το εάν (σε πολλές περιπτώσεις) ομοιάζουν στο ανθρώπινο μάτι, αυτό δεν σημαίνει, ότι είναι οι ίδιοι με τον αριθμό 6.


26/ Φανεροί αριθμοί υπάρχουν, όταν κάποιος τους γράψει. Αν π.χ. κάποιος γράψει τον 666 ή τον 6, 6, 6, τότε οι αριθμοί αυτοί θα υπάρχουν, εφ’ όσον τους γράψει. Αν δεν τους γράψει, τότε δεν υπάρχουν, ούτε υπονοούνται, ούτε υπάρχουν στα κρυφά.


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ:


1/ Ο κωδικός ΕΑΝ-13 πρέπει να είναι ορατός, γι’ αυτό δεν χρησιμοποιείται σε chips ή μαύρες ταινίες.


2/ Ο κωδικός ΕΑΝ-13 δεν εργάζεται με το δεκαδικό σύστημα, αλλά με το δυαδικό.


3/ Οι β. χαρακτήρες αρχής-μέσης-τέλους δεν είναι αριθμοί και είναι απαραίτητο να υπάρχουν όλοι.


4/ Δεν μπορούν να γίνουν προσθαφαιρέσεις ή μετακινήσεις ψηφίων στους β. χαρακτήρες.


5/ Η «ήσυχη ζώνη» είναι απαραίτητη.


6/ Για την αποκωδικοποίηση χρησιμοποιούνται οι παράμετροι Τ1, Τ2 και C.


7/ Στην αποκωδικοποίηση διαβάζεται ο b-c, όπως παρουσιάζεται.


8/ Στον μικρο-επεξεργαστή δεν αποθηκεύονται ο 6 και οι β. χαρακτήρες με την αυτή μορφή.


9/ Οι β. χαρακτήρες αρχής-μέσης-τέλους δεν αποτελούν τον αριθμό 6.


10/ Δεν υπάρχει στο b-c φανερά ή κρυφά ο 666 ή 3 εξάρια.


11/ Η Ηλεκτρονική μελέτη καταρρίπτεται στα σημεία απαντήσεων: 6, 7, 8, 9, 14, 15, 16, 17, 18, 23.


12/ Η Γρηγοριανή μελέτη καταρρίπτεται στα σημεία απαντήσεων: 6, 7, 8, 9, 13, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26.


ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ


1/ Ο κωδικός barcode δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε chips.


2/ Ο κωδικός barcode δεν εργάζεται με το δεκαδικό σύστημα.


3/ Είναι αδιανόητη η προσθαφαίρεση ψηφίων στους χαρακτήρες.


4/ Στην αποκωδικοποίηση χρησιμοποιούνται και οι τρεις παράγοντες Τ1, Τ2, C.


5/ Οι β. χαρακτήρες αρχής-μέσης-τέλους δεν είναι εξάρια.


6/ Δεν υπάρχει στο barcode φανερά ή κρυφά ο 666 ή σκόρπια 3 εξάρια.


7/ Απορρίπτονται πλήρως οι πολυδιαφημισμένες μελέτες:


α/ Ηλεκτρονική (Σαχινιάν) και


β/ Γρηγοριανή (Πρόδρομου), ως αυθαίρετες και απαράδεκτες.


Σημειώνεται, ότι η GS1 ΕΛΛΑΣ (GLOBAL STANDARD) είναι η διάδοχος εταιρία του ΕΛΚΕΣΗΠ και αντιπροσωπεύει στην ΕΛΛΑΔΑ το Ευρωπαϊκό κέντρο κατασκευής και λειτουργίας του κωδικού ΕΑΝ-13. Οι απαντήσεις της εταιρίας φέρουν την υπογραφή του υπευθύνου για τα συστήματα αυτά, Νικέλλη Ευστράτιου, Διευθυντή Μηχανογράφησης της GS1 ΕΛΛΑΣ Α.Ε.


Η GS1 ΕΛΛΑΣ λοιπόν είναι ο κατασκευαστής των κωδικών barcode ΕΑΝ-13 και είναι η πιο έγκυρη πηγή πληροφόρησης πάνω στην κατασκευή και λειτουργία των κωδικών αυτών και με τις απαντήσεις στα ερωτήματά μας, απορρίπτει ως αυθαίρετες και απαράδεκτες τις ανωτέρω μελέτες που έχουν καταταλαιπωρήσει την ελληνική κοινωνία επί δεκαετίες τώρα. Επομένως, όποιος έχει ενστάσεις πάνω στις απαντήσεις του ανωτέρω έγκυρου και επίσημου κατασκευαστή, καλόν είναι να απευθυνθεί προς αυτόν, για να λύσει τις απορίες του και να μην παρουσιάζει ψευδή στοιχεία ενώπιον του ελληνικού λαού και τον παραπλανά. Κατά τεκμήριον λοιπόν, ο κατασκευαστής αυτός είναι ο αρμοδιότερος να ομιλεί για την κατασκευή και λειτουργία των κωδικών αυτών, από τον οιονδήποτε άλλον μη κατασκευαστή.


ΠΡΟΤΑΣΗ


Με τις ανωτέρω απαντήσεις και επεξηγήσεις προκύπτει ένα τεράστιο θέμα με όλους εκείνους, που κατά καιρούς, αλλά και πολύ πρόσφατα ξεσήκωναν τους πιστούς σε διαδηλώσεις και διαμαρτυρίες πάνω σε θέματα, που είτε τα αγνοούσαν ή είχαν στρεβλή πληροφόρηση και συνειδητά ή ασυνείδητα τους σκανδάλιζαν, τους φόβιζαν και τους ξεσήκωναν εναντίον ενός αόρατου εχθρού και ως εκ τούτου φέρουν τεράστια την ευθύνη για το σάλο και το σκανδαλισμό, που προκάλεσαν σ’ αυτούς.


Με τις ανακοινώσεις αυτές του κατασκευαστή τα πράγματα τίθενται στη σωστή τους βάση. Και μη διανοηθεί κανείς να δικαιολογηθεί, ότι γνωρίζει καλύτερα από τον ίδιο τον κατασκευαστή τα περί της λειτουργίας ενός μηχανισμού, γιατί αυτομάτως θα γελοιοποιηθεί.


Εάν λοιπόν έχει ενστάσεις και απορίες, το πρώτο που έχει να κάνει και θα έπρεπε να το είχε κάνει πριν προβεί σε επιστολές διαμαρτυρίας και άλλες ενέργειες, θα ήτανε να προσφύγει στον κατασκευαστή, για να ενημερωθεί και κατόπιν να προβεί στις όποιες ενέργειες.


Αν πάλι, εκ των υστέρων, διαφωνεί με τις διευκρινήσεις του κατασκευαστή θα πρέπει τεκμηριωμένα να διατυπώσει τις αντιρρήσεις του. Αν πάλι δεν το κάνει, αυτό σημαίνει, είτε ότι δεν έχει επιχειρήματα, είτε ότι γνωρίζει αυτός καλύτερα από τον κατασκευαστή τα της κατασκευής και λειτουργίας των κωδικών!


Ως εκ τούτου, καλούμε όσους κατά καιρούς διατύπωσαν διάφορες αντι-επιστημονικές θεωρίες περί της κατασκευής και λειτουργίας των γραμμωτών κωδικών να επιλέξουν:


α/ Να θεωρήσουν, ως ορθές τις διευκρινήσεις του κατασκευαστή, να κατανοήσουν το σφάλμα τους και δημόσια να ζητήσουν συγγνώμη, μετανοούντες έμπρακτα και να παραδεχτούν, ότι πλανήθηκαν από ανεύθυνους junkscientists (σκουπιδοεπιστήμονες) και με τη σειρά τους πλάνησαν τον πιστό λαό του Θεού, σύμφωνα και με το αγιογραφικό: «Διό αποθέμενοι το ψεύδος λαλείτε αλήθειαν έκαστος μετά του πλησίον αυτού» (Εφ. 4. 25). Γνωρίζουμε, ότι το μεγαλείο σ’ ένα πιστό και περισσότερο σ’ ένα ποιμένα (Μητροπολίτη ή Αρχιμανδρίτη ή πνευματικό ή καθοδηγητή ή διδάσκαλο) είναι η παραδοχή του σφάλματός του και η ταπείνωσή του και το να εξαιτήσει το έλεος του Θεού, για το κακό που προξένησε, σύμφωνα με τον 1ο μακαρισμό: «Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι». Δύσκολο βέβαια, αλλά όχι ακατόρθωτο.


β/ Αν όμως επιμένουν στη συλλογιστική τους και εμφορούνται από ειλικρινείς προθέσεις, τότε να απευθυνθούν στον ίδιο τον κατασκευαστή και να πληροφορηθούν τις όποιες επί πλέον λεπτομέρειες και να καταθέσουν εκεί και τις όποιες ενστάσεις τους. Αν δεν το κάνουν, θα σημαίνει, ότι έχουν τυφλωθεί από άκρατο εγωισμό ή πιθανόν να προσπορίζονται και οφέλη από την αντίδρασή τους αυτή, που πιθανόν να μεταφράζεται σε κενοδοξία, φιλοχρηματία ή αρχομανία (γλυκό το οπαδιλίκι). Ας γνωρίζουν όμως τι τους αναμένει: «έξω οι κύνες και οι φαρμακοί και οι πόρνοι και οι φονείς και οι ειδωλολάτραι και πας ο φιλών και ποιών ψεύδος» (Απκ. 22. 15).


Τελικά φαίνεται το πόσο επίκαιρη και διαχρονική αποδεικνύεται η ρήση του Σοφοκλή, ότι «το ψεύδος δεν μπορεί να κρατήσει πολύ».


Ι. ΚΑΡΔΑΣΗΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου