Σάββατο, 11 Δεκεμβρίου 2010


Πάλιν και πολλάκις

«έτοιμοι…αεί προς απολογίαν παντί τω αιτούντι».


Απαντήσεις στην επιστολή

του αρχ. Θεοφίλου Λεμοντζή.


του αρχιμ. Παύλου Δημητρακόπουλου


Πανοσιολογιώτατε π. Θεόφιλε, ευλογείτε, η Χάρις του Θεού να είναι μαζί σου.


Ανέγνωσα την επιστολή σου, μέσω διαδικτύου, με την οποίαν επιζητείς να αποκαταστήσεις δήθεν την αλήθεια στο σχόλιό μου, όπου αναφέρομαι στο πρόσωπό σου σε προηγούμενο άρθρο μου.


Παράλληλα παραθέτεις μία προσωπική σου κατάθεση σχετικά με τον Μητροπολίτη Βεροίας, και με βάση τα παραπάνω, βγάζεις αμέσως το συμπέρασμα, πολύ πρόχειρα βέβαια και επιπόλαια, όπως θα φανεί στη συνέχεια, ότι ο Δεσπότης σου «δέχεται άδικη επίθεση».


Κατ’ αρχήν, αγαπητέ αδελφέ, νομίζω, ότι δεν αποδίδεις επακριβώς την αλήθεια ως προς το περιεχόμενο της τηλεφωνικής επικοινωνίας μας. Βέβαια δεν υπάρχει τρόπος να αποδείξω αντικειμενικά, τι ακριβώς ελέχθη κατ’ αυτήν, αφού ούτε εγώ ούτε εσύ είχαμε την δυνατότητα να την ηχογραφήσουμε, ούτε άλλα πρόσωπα ήταν δυνατόν να την ακούσουν.


Εκείνο όμως, το οποίο έμεινε ανεξίτηλα χαραγμένο στη μνήμη μου και μπορώ να βεβαιώσω με πάσαν ειλικρίνεια ενώπιον του Θεού, είναι ένα επαινετικό σχόλιό σου, το οποίο βέβαια ουδέποτε επίστευσα, ότι αρμόζει στο πρόσωπό μου, το αναφέρω όμως για την αποκατάσταση της αλήθειας και μόνον:


Αφού εξέφρασα την χαρά μου, διότι με αξίωσε ο Θεός να διωχθώ για την αλήθεια της πίστεως, απήντησες: «Τι να κάνουμε αδελφέ μου, εμείς δεν μπορούμε να σε φθάσουμε». Με τον έπαινο αυτό αναγνωρίζεις, ότι όσα είπα στην ιερατική Σύναξη του Μαΐου 2010, ήταν μία πράξη ομολογίας πίστεως και καταγγελίας της αιρέσεως, που είχε σαν συνέπεια έναν άδικο διωγμό, ότι η πράξη αυτή είναι μεν επιθυμητή και από σένα, αλλά υπερβαίνει τα πνευματικά σου μέτρα, αφού όπως είπες, δεν μπορείς να με φθάσεις.


Πως τώρα αγαπητέ αδελφέ, ο έπαινος αυτός συμβιβάζεται με τα αποδοκιμαστικά σχόλια, τα οποία αναφέρεις στην επιστολή σου και με τα οποία προσπαθείς ουσιαστικά να δικαιώσεις τον Δεσπότη σου;


Πως είναι δυνατόν από τη μία πλευρά να με ελέγχεις, «ότι δεν έπρεπε να φθάσω σε οριακές καταστάσεις» και από την άλλη να με επαινείς με την παρά πάνω φράση σου;


Με το τηλεφώνημά σου ή εδικαίωσες εμένα, ή τον Δεσπότη σου. Δεν μπορούν να γίνουν και τα δύο. Αυτό λέγει η κοινή λογική. Εκτός και αν υποκρινόσουν ή με ειρωνευόσουν, οπότε αμάρτησες βαρύτερα, πράγμα που δεν θέλω να το πιστεύσω.



Έρχομαι στην κατάθεσή σου για τον Μητροπολίτη Βεροίας. Δεν γνωρίζω το περιστατικό με τον αρχιεπίσκοπο Θυατείρων κ. Αθηναγόρα. Εάν αυτό αληθεύει, τότε ο Δεσπότης σου είναι αξιέπαινος.


Ωστόσο, αγαπητέ αδελφέ, δεν έχει σημασία το τι έλεγε, ή τι έπραττε πριν 35 χρόνια ως απλός ιερέας, αλλά το τι λέγει και τι πράττει σήμερα ως επίσκοπος. Και τούτο, διότι ίδιον της ανθρωπίνης φύσεως είναι το τρεπτόν και μεταβαλλόμενον. Το ότι δηλαδή ο άνθρωπος πολλές φορές παρα-σύρεται και συμβιβάζεται με ένοχους συμβιβασμούς, πιεζόμενος από συνθήκες και περιστάσεις, από πρόσωπα και γεγονότα.


Όταν μάλιστα συμβαίνει να είναι και επίσκοπος, με ποίμνιο πολλών χιλιάδων ψυχών, το πράγμα παίρνει άλλες διαστά-σεις, πολύ μεγαλύτερες. Στην περίπτωση αυτή σχοινοβατεί κυριολεκτικά πάνω σε τεντωμένο σχοινί, διότι γίνεται περίβλεπτος από όλους και ο κίνδυνος του σκανδαλισμού ψυχών είναι μέγας. Όταν πάλι συμβαίνει να κατηγορείται για θέματα πίστεως, για θέματα αιρέσεων, τότε το πράγμα παίρνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις.


Στην περίπτωση αυτή δεν έχει δικαίωμα να χαράσσει δικές του γραμμές, αλλά είναι υποχρεωμένος να βαδίσει πάνω στις εντολέ ς του ευαγγελίου, στα χνάρια των αγίων Πατέρων και στους ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας. Έχει χρέος να υπερασπιστεί την ακεραιότητα της Ορθοδόξου πίστεως ως υπέρτατο καθήκον. Να επισημάνει και να καταπολεμήσει την αίρεση και όχι να την σκεπάζει, ή, ακό-μη χειρότερα, να απαγορεύει κάθε προσπάθεια αντιαιρετικού αγώνος, έστω και αν χρειαστεί να θυσιάσει τον αρχιερατικό του θρόνο, ή και την ίδια του την ζωή.


Λέγεις, ότι ο Δεσπότης σου έκαμε υπακοή στον πνευματικό του και στον πρώην Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Παντελεήμονα. Σύμφωνοι.


Πού είναι λοιπόν τώρα η υπακοή του στους ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας, που απαγορεύουν τις συ-μπροσευχές με αιρετικούς; Γιατί κατεπάτησε τους εν λόγω ιερούς Κανόνες στο συλλείτουργο της 30ης Νοεμβρίου 2009 στο Φανάρι, προκαλώντας έτσι τεράστιο σκάνδαλο;



Πού είναι η υπακοή του στις φρικτές υποσχέσεις, που έδωσε κατά την ώρα της χειροτονίας του, ότι θα φυλάξει την Ορθόδοξη πίστη ως κόρην οφθαλμού; Αυτά και ως προς την κατάθεσή σου.



Όσο για το «σίριαλ επιστολών», που αναφέρεις, έχω να πω τα εξής: Δεν καταξιώνεσαι στη συνείδηση του πιστού λαού του Θεού, ούτε πρόκειται να πείσεις κανέναν, απορρίπτοντας αυτές μ’ έναν απαξιωτικό χαρακτηρισμό.


Εάν όσα γράφω σ’ αυτές είναι λάθος, απόδειξέ το, αφού μάλιστα είσαι ο καθ’ ύλην αρμόδιος, ο ειδήμων, επί θεμάτων αιρέσεων. Εάν όμως είναι ορθά, γιατί τις απορρίπτεις;


Κατανοώ την δύσκολη θέση, στην οποία βρίσκεσαι. Εάν δικαιώσεις εμένα, μοιραία θα βρεθείς αντιμέτωπος με τον Δεσπότη σου. Οπότε διακινδυνεύεις όχι μόνον την εκκλησιαστική σου σταδιοδρομία, αλλά και το ενδεχόμενο να βρεθείς ξαφνικά με το απολυτήριο στο χέρι.


Σε ασπάζομαι μετά της εν Χριστώ αγάπης.


Αρχ. Παύλος.

Γυναίκα

πηγαίνει στο άγ. Όρος

όποτε θέλει!...


Κι όμως, υπάρχει αυτή η γυναίκα.
Πηγαίνει στο Άγιο Όρος όποτε θέλει.
Όλοι οι μοναχοί την ξέρουν, τη σέβονται και την εκτιμούν.
Ακριβέστερα, την αγαπούν!
Όλες οι πόρτες των μοναστηριών είναι ανοιχτές γι' αυτήν, μέρα νύχτα.

Πολλές φορές την έχουν δει στο δάσος ή στις σκήτες, σε καλύβες ή ασκητήρια.
Μα τι μυστήριο πρόσωπο είναι αυτό;
Θά 'λεγες πως οι μοναχοί είναι ερωτευμένοι μαζί της!

Για να πούμε ένα μεγάλο μυστικό, ολόκληρο το Άγιο Όρος της ανήκει - και αυτός είναι κι ο λόγος που άλλη γυναίκα δεν πατάει στα δάση και τις πλαγιές του!
Πώς τη λένε;

Της έχουν δώσει πολλά ονόματα.
Το αληθινό της όνομα είναι Μαρία.
Το πιο κοινό γυναικείο όνομα στην Ελλάδα - εξ αιτίας της είναι τόσο κοινό.
Μα οι άνθρωποι συνήθως δεν τη φωνάζουν μ' αυτό.
Τη λένε με ένα άλλο, γνωστότερο:
Παναγία.



ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

της ΠΕνΕΠ

Κάλεσμα για συμμετοχή στη συγκέντρωση και πορεία στις 15/12, ώρα 11πμ. στο Ζάππειο.


Καλούνται όλοι οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί (διορισμένοι και αδιόριστοι) μαζί με τα παιδιά τους, να συμμετάσχουν στη μεγάλη κινητοποίηση των εργαζομένων που θα πραγματοποιηθεί την 15η Δεκεμβρίου στην Αθήνα ( η προσυγκέντρωση των πολύτεκνων οικογενειών θα γίνει στις 11π.μ. στο Ζάππειο μαζί με την ΑΣΠΕ, για να επακολουθήσει πορεία διαμαρτυρίας μέχρι το Σύνταγμα και το Υπουργείο Οικονομικών). Επικεφαλής της πορείας θα είναι Μητέρες με παιδικά καροτσάκια.

Σκοπός της πορείας αυτής είναι να εκφρασθεί η αντίθεση των πολυτέκνων για την ασκούμενη αντιπολυτεκνική πολιτική και να καταγγελθεί ο εμπαιγμός της σημερινής Κυβέρνησης, που αθέτησε τις υποσχέσεις της.

Και βέβαια δεν υπήρξαν μόνο: τα φορολογικά μέτρα και η αύξηση του ΦΠΑ των προϊόντων που πλήττουν κυρίως τις πολύτεκνες οικογένειες, τα τέλη ακίνητης περιουσίας, η κατάργηση του 13ου και 14ου μισθού, οι περικοπές των επιδομάτων, τα πρόστιμα για τους ημιυπαίθριους, τα τέλη για την κυκλοφορία των πολυτεκνικών αυτοκινήτων, κ.ά, που έπληξαν την πολύτεκνη οικογένεια αλλά υπήρξαν και καταργήσεις ή φαλκιδεύσεις θεσμικών μέτρων, όπως έγινε με το ασφαλιστικό - συνταξιοδοτικό, την κατάργηση των προσλήψεων των πολύτεκνων εκπαιδευτικών - μέτρο που αποδεδειγμένα συνέβαλε στην αύξηση των γεννήσεων, τις μετεγγραφές των φοιτητών με τις πρόσφατες μάλιστα δηλώσεις του αρμόδιου υφυπουργού περί καθορισμού ποσοτικών περιορισμών κ.λ.π.

Οι περικοπές των επιδομάτων αφορούν τους πάντες και τους κάτω των 40.000€, αφού κάποιος που έπαιρνε:

1. Το πολυτεκνικό και του 3ου παιδιού θα παίρνει πλέον μόνο το πολυτεκνικό!

2. Σταματά (παγώνει) την προβλεπόμενη τιμαριθμοποίηση των επιδομάτων!

3. Καταργεί τις έως τώρα παροχές στους πολύτεκνους (Προσλήψεις, Μετεγγραφές κλπ) για τους έχοντες εισόδημα πάνω από 40.000€!!!

Όλα αυτά τα επεφύλαξε η Κυβέρνηση για το 2010 που έχει ορισθεί από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο ως έτος, κατά της παιδικής φτώχειας, ωσάν να στοχεύει στη δραστική αύξηση του αριθμού των παιδιών που θα βιώνουν εφεξής σε συνθήκες πλήρους ένδειας. Επομένως μοιάζει σαν να επιθυμεί η Κυβέρνηση με τις επινοήσεις της αυτές να τιμωρήσει παραδειγματικά τους πολύτεκνους επειδή επέλεξαν συνειδητά να προσφέρουν στο Έθνος μας πολλά παιδιά. Η Κυβέρνηση αιφνιδιάζοντας μας και χωρίς να προηγηθεί καμία διαβούλευση ή συζήτηση με τους αρμόδιους κοινωνικούς φορείς, απλώς ανακοίνωσε παραμονές των Χριστουγέννων αυτά τα μέτρα των περικοπών θυμίζοντας μας τη σφαγή των νηπίων..!

Για τους λόγους αυτούς καλούμε την Κυβέρνηση να μην αποτολμήσει να προχωρήσει στη λήψη του αντισυνταγματικού και αντιδημογραφικού αυτού μέτρου, όχι μόνο γιατί τα δημόσια οικονομικά οφέλη θα είναι πενιχρά, αλλά κυρίως γιατί θα αποτελέσουν πλήγμα για τα νέα ζευγάρια που επιθυμούν να δημιουργήσουν οικογένειες σ’ ένα σταθερό και αξιόπιστο περιβάλλον, και να μην αιφνιδιάζονται από μία Πολιτεία που παλινωδεί και ανακαλεί με ελαφρότητα προηγούμενες αποφάσεις της.

Οι κυβερνώντες μας ας το καταλάβουν, ότι το υπ` αριθμό ένα Εθνικό μας θέμα και πάνω από αυτό της Οικονομίας, είναι το Δημογραφικό. Ο Πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου Τζ. Μπούζεκ, πρόσφατα μας το τόνισε: « ότι η επίλυση του δημογραφικού, ίσως είναι η βέλτιστη λύση στη οικονομική κρίση που περνάτε…» , αλλά δυστυχώς φαίνεται, ότι εδώ οι πολιτικοί μας… πάσχουν από το σύνδρομο της βαρηκοΐας!

Έτσι εμείς βροντοφωνάζουμε:

· Όχι στην ισοπέδωση των πολυτέκνων.

· Όχι στο ξεθεμελίωμα της οικογένειας.

· Όχι σ’ αυτούς που δολοφονούν τα παιδιά μας αλλά μέτρα για να ξαναγεμίσουν με Ελληνόπουλα οι άδειες σχολικές αίθουσες.

· Να μην παραβιάζει ασύστολα τις Συνταγματικές επιταγές και να σέβεται τους νόμους που ψηφίζει η Κυβέρνηση καθώς και να μην ασεβεί στις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας, προκαλώντας βάναυσα τη Δικαιοσύνη.

· Να μην αγνοούνται συστηματικά τα ομόφωνα συμπεράσματα της διακομματικής επιτροπής της Βουλής για το δημογραφικό.

· Να αποκατασταθεί η αγοραστική αξία των πολυτεκνικών επιδομάτων και να γίνει σταδιακή αύξηση των οικογενειακών επιδομάτων έτσι ώστε σύντομα να συγκλίνουν προς τον Ευρωπαϊκό μέσο όρο.

. Να επανέλθουν σε ισχύ, η πρόνοια του ν. 3255/2004 για το διορισμό των πολύτεκνων εκπαιδευτικών καθώς και οι διατάξεις προστασίας των Π.Δ. 50/96 και 100/97 που καταργήθηκαν.

· Όχι στην Κρατική τρομοκράτηση των νέων οικογενειών και στη μετανάστευση – ξεριζωμό της νεολαίας μας.

Από την ΠΕνΕΠ

Ιδρύθηκε

η Ανεξάρτητη Δημοκρατία

της Δυτικής Θράκης!


















* Η Google χαρακτηρίζει τη Θράκη ως "Ανεξάρτητη Δημοκρατία της Δυτικής Θράκης"!!!
Όνειρο ή εφιάλτης, ό,τι από τα δύο και αν συμβαίνει, είναι πραγματικότητα.


Επί 2,5 χρόνια καταγγέλλουμε τις προσπάθειες της Άγκυρας να θέσει θέμα ανεξάρτητης Θράκης, αλλά δυστυχώς σε ώτα μη ακουόντων. οι καταγγελίες έμειναν στον «αέρα».
Μέσω της γνωστής εφαρμογής της Google Earth ανακαλύψαμε πως η Θράκη δεν είναι πλέον ακριβώς Ελληνική, αλλά έχει μεταβληθεί (τουλάχιστον στους χάρτες της αμερικανικής εταιρείας) σε Ανεξάρτητη Δημοκρατία.! Απίστευτο και όμως γεγονός, αφού η αδράνεια των Ελληνικών κυβερνήσεων θα πρέπει επιτέλους να βραβευτεί από τους ινστρούχτορες της προπαγάνδας στην Άγκυρα.

Στην εικόνα που σας παραθέτουμε (τα πνευματικά δικαιώματα της οποίας έχει η Google και μάλιστα με απειλή ποινής. σε περίπτωση αναδημοσίευσης οποιουδήποτε χάρτη της) γίνεται περισσότερο από σαφές πως η Θράκη είναι πλέον ανεξάρτητη Δημοκρατία! Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε εάν θα έχουμε εμείς ποινικές συνέπειες από την αναπαραγωγή αυτού του ψευδώνυμου χάρτη που τολμά να δημοσιεύει η Google, αλλά σκεπτόμαστε πως ίσως ήρθε η ώρα κάποιοι από την Δικαιοσύνη να αναλάβουν τον ρόλο που τους αρμόζει και να μηνύσουν τα αρμόδια Ελληνικά υπουργεία Εσωτερικών και Εξωτερικών, για πλημμελή εργασία και έκθεση σε εθνικό κίνδυνο μίας ολόκληρης γεωγραφικής περιοχής της χώρας.

Η Google Earth δημιουργεί σήμερα μείζον εθνικό ζήτημα για την Ελλάδα, εκτός και εάν η Άγκυρα ή τα τσιράκια της στην Θράκη προσκόμισαν ικανά αποδεικτικά στοιχεία -διακρατικές συμφωνίες μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας- που αποδεικνύουν τη νομιμότητα του συγκεκριμένου χάρτη.


Ανύπαρκτη η Θράκη και για άλλη μεγάλη αμερικανική εταιρεία

Προσπαθώντας να εγκαταστήσω το δοκιμαστικό λογισμικό δημιουργίας γραφιστικών αρχείων της Corel (Corel Draw), διαπίστωσα με μεγάλη μου έκπληξη πως στην διαδικασία του Register και όταν έπρεπε να «καταθέσω» τα στοιχεία μου, δεν υπήρχε στην Ελλάδα η Θράκη. Η Ελλάδα, σύμφωνα με την Corel σταματάει στην. Ανατολική Μακεδονία.

Αφέλεια, λάθος ή συντονισμένη ενέργεια από τις γνωστότατες στον χώρο της πληροφορικής και στο διαδίκτυο αμερικανικές εταιρείες Corel και Google; Μήπως κάποιος από την τραγική κυβέρνηση των Αθ ηνών θα πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να πάρει θέση και να ζητήσει την άμεση αποκατάσταση της αλήθειας και την επαναφορά της Θράκης στην Ελλάδα ή. θα πρέπει να ζητηθεί πρώτα η άδεια του κυρίου Στρος Καν;

Πώς πρέπει να αντιδράσουμε;

Ζώντας στην Θράκη και αντιλαμβανόμενος πως η εγκληματική ανεπάρκεια των Ελληνικών κυβερνήσεων καθιστά τον Ελληνισμό της Θράκης αιχμάλωτο του οιουδήποτε, έχω αρχίσει πολύ σοβαρά να σκέφτομαι εάν θα πρέπει να καταβάλω οποιαδήποτε εισφορά στα ταμεία του Ελληνικού κράτους.

Η κοινή λογική προτάσσει, πως ίσως θα έπρεπε όλοι όσοι κατοικούμε στην Θράκη να σκεφτούμε πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να μην καταβάλουμε δεκάρα τσακιστή στο κράτος των Αθηνών έως ότου οι συγκεκριμένες αμερικανικών συμφερόντων εταιρείες επιδιορθώσουν το «λάθος» τους.

Άλλωστε, γιατί να συνεισφέρουμε σε ένα κράτος που μας έχει εγκαταλείψει στις διαθέσεις της Άγκυρας και μας αφήνει να χαρακτηριζόμαστε ως πολίτες κάποιου άλλου κράτους (και μάλιστα ανεξάρτητου);

ΠΑΡΗΛΘΕΝ Η ΑΠΑΤΗΛΗ ΣΚΙΑ

ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΜΩΣΑΪΚΟΥ ΝΟΜΟΥ

ΤΗΣ ΛΥΤΡΩΤΙΚΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΕΛΘΟΥΣΗΣ



Αρχίζουμε κηρυγματικά τον θεολογικό προβληματισμό μας και στη συνέχεια, όπως θα δούμε θα περάσουμε σε αγιογραφική και ιστορική ανάλυση (περιοχές που με γοητεύουν ιδιαίτερα).


Όταν ήμουν φοιτητής ήμουν αυτήκοος μιας υπέροχης φράσης του μακαριστού τότε ιεροκήρυκα Αυγουστίνου Καντιώτη. «Εάν κάποια σκοτεινή δύναμη είχε καταστρέψει όλες τις σελίδες και των 4 ευαγγελίων και είχε μείνει μονάχα ακεραία η παραβολή του ασώτου υιού, αυτή κα μόνο η παραβολή έφτανε να αναπληρώσει ολόκληρη την ευαγγελική διδασκαλία»…


Για να δούμε ισχύει η ίδια υπόθεση για τα κείμενα της Π. Διαθήκης; Απαντούμε ανεπιφύλακτα ναι, και ποια είναι η ταυτότητα αυτών των κειμένων του παλαιού νόμου; Είναι: α/ οι μεσσιανικές προφητείες, β/ οι εσχατολογικές προβλέψεις και προρρήσεις.


Με δυο λόγια εξηγούμαστε για να μην παρεξηγούμαστε, στις τρεις και πλέον δεκαετίες της θεολογικής μου διδασκαλίας, δεν δίδαξα το βίο και την πολιτεία αιμομικτικής δράσεως του αγίου, χωρίς φωτοστέφανο, Λωτ, λέει, του δικαίου, που έκανε παιδιά με τις κόρες του. Θα με πήγαιναν μέσα για ανήθικη διδασκαλία.


Όλως αντίθετα, στην Κ. Διαθήκη, ο απ. Παύλος κινεί ουρανό και γη, για να ανακαλύψει και καταδικάσει και τελικά να εκδιώξει από το αθώο ποίμνιο, τον αιμομίκτη γονέα.


Τελικά, όχι χωρίς βαθύτατο σκανδαλισμό, ερωτώ, πως δένει στην αποκαλούμενη από Προτεστάντες ερμηνευτές Ιουδαιοχριστιανική παράδοση, με τα αγνά χριστιανικά ήθη; Θα μου απαντήσουν πυρφόροι ζηλωτές και μη;



Δρ. Γ. Μουστάκης

Θεολόγος-Κοινωνιολόγος

Παρασκευή, 10 Δεκεμβρίου 2010





KΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ οι


ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ


ΓΙΕΦΤΙΤΣ


και ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ


ΡΑΝΤΟΒΙΤΣ



O Μητροπολιτης Ρασκας και Πριζρενης ΑΡΤΕΜΙΟΣ κατεθεσε μηνυτηρια αναφορα στα ποινικα δικαστηρια της Σερβιας εναντιον των επισκοπων Αθανασιου Γιεφτιτς και Αμφιλοχιου Ραντοβιτς για συκοφαντικη δυσφημησι μεσω των ΜΜΕ και των εφημεριδων «Blic» και «Hello».


Ο μητροπολιτης Αρτεμιος κατηγορει τους δυο επισκοπους ότι διεδωσαν με τα κειμενα τους ψευδεις ισχυρισμους με σκοπο την δυσφημησι και την εξυβρισι του και οχι μονο στην Σερβια αλλα και σε άλλες ορθοδοξες χωρες.


Αμφοτεροι κατηγορουνται ότι ενηργησαν με δολο και με μοναδικο σκοπο την δυσφημηση του εν γνωσει της αναληθειας τους.

Ολα τα στοιχεια τους αποτελουν ακατασχετα ψευδη εναντιον της ηθικης υποστασης του επισκοπου Αρτεμιου.


Περισσότερες πληροφοριες αργοτερα.


ΠηγηForum.ihtusorgο



ΔΕΛΤΙΟ


ΤΥΠΟΥ




Σήμερα Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010, είχε ορισθεί η δίκη, με κατηγορούμενο τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιο.

Οι πράξεις για τις οποίες κατηγορείται αφορούν τα αδικήματα

«α) της ψευδούς καταμήνυσης,

β) της συκοφαντικής δυσφήμησης,

γ) της εξύβρισης

και δ) της απειλής, οι οποίες προβλέπονται και τιμωρούνται από τις διατάξεις των άρθρων 1, 12, 14 παρ.1, 16, 18, 26 παρ. Ια, 27 παρ.1, 94 παρ. 1, 229 παρ. 1, 363-362, 361, 333 ΠΚ» (Βούλευμα υπ’ αριθ. 12/2010, 26 Μαρτίου).


Κάποια από τα αδικήματα παραγράφηκαν, διότι ως μηνυτής απέφευγα να καταθέσω την μήνυση, οπότε, όταν κατατέθηκε, είχε περάσει το τρίμηνο.


Η μήνυση τελικά υποβλήθηκε, γιατί ο κ. Αμβρόσιος, όχι μόνον μου επέβαλε ένα παράλογο, παράτυπο και παράνομο αφορισμό, (επειδή αντιτάχθηκα σε ενέργειές του για λόγους Πίστεως), αλλά και γιατί, στην συνέχεια, δεν ικανοποιήθηκε η «πατρική» του αγάπη από την εξοντωτική-πνευματική ποινή του αφορισμού, αλλά προχώρησε και σε καταγγελία στο Υπουργείο Παιδείας, (κατά το Βούλευμα): «με σκοπό να προκαλέσει την καταδίωξή» μου και στον εργασιακό μου χώρο.


Η καταγγελία συνοδεύτηκε από συκοφαντίες και ακολούθησαν απειλές, αφού με δημοσίευμα στον τύπο ο Μητροπολίτης δήλωσε εκφοβιστικά, ότι τα «χειρότερα έπονται για το Σημάτη».


Δυστυχώς η Ιερά Σύνοδος, αρχικά αδιαφόρησε και στην συνέχεια δεν θέλησε να αποδώσει δικαιοσύνη, αντίθετα «κάλυψε» συναδελφικά τον κ. Αμβρόσιο, όπως έκανε πρόσφατα και με άλλο Μητροπολίτη.


Έτσι, υποβλήθηκε η μήνυση, μήπως και φρενάρει την «διωκτική μανία» (όπως χαρακτήρισε τις ενέργειές του ο Τύπος) του κ. Αμβρόσιου.


Το Βούλευμα δια του οποίου παραπέμπεται ο Μητροπολίτης να δικασθεί διαλαμβάνει και τα εξής:


«Παραπέμπει τον κατηγορούμενο (Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Λενή Αμβρόσιο) να δικαστεί ως υπαίτιος του ότι στο Αίγιο, ενεργώντας με πρόθεση, με περισσότερες από μια πράξεις, διέπραξε περισσότερα εγκλήματα και συγκεκριμένα: καταμήνυσε άλλον ψευδώς ενώπιον της αρχής ότι τέλεσε πειθαρχικές παραβάσεις, με σκοπό να προκαλέσει την καταδίωξή του γι' αυτές και ειδικότερα, συνέταξε και απηύθυνε προς την τότε Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων το με αριθ. πρωτ. 269/5-5-2006 έγγραφο, στο οποίο διατύπωσε γραπτώς ψευδείς ισχυρισμούς και αιτιάσεις για το πρόσωπο του εγκαλούντος, ενώ τελούσε εν γνώσει της αναλήθειάς τους, …που μπορούσαν να βλάψουν την τιμή και την υπόληψή του».


Ο κ. Αμβρόσιος, αν και γνώριζε από τον Αύγουστο την ημερομηνία εκδικάσεως της υποθέσεως, δεν θέλησε να προσέλθει στο δικαστήριο, δηλώνοντας δια του δικηγόρου του ότι απουσιάζει στην Φιλιππούπολη της Βουλγαρίας, συμμετέχων σε κάποιο συνέδριο που γίνεται εκεί. Με αυτή την δικαιολογία ζήτησε αναβολή.


Και πάντα θα υπάρχει κάποιο συνέδριο για τις εξέχουσες προσωπικότητες της κοινωνίας μας, που κατά τύχη θα συμπίπτει με την ημερομηνία εκδικάσεως υποθέσεών τους από την δικαιοσύνη! Κι ως τότε, αυτοί, με την ανοχή μας, θα εκφράζουν το δεσποτικό τους ήθος προς τους υπηκόους τους.


Σημάτης Παναγιώτης

Επίσκοπος Αρτέμιος:

«Είμαι απλώς

ένας υπηρέτης του Χριστού»



Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης έδωσε σήμερα 9/12/2010 ο επίσκοπος Ράσκας και Πριζρένης Αρτέμιος στο ΝΙΝ. Μεταφέρουμε στο ιστολόγιο μας αποσπάσματα της συνέντευξης αυτής
:



Η απόφασή σας είναι να ακολουθήσετε τη βαθιά ρήξη με τη Σύνοδο και τη διαφωνία με τις αποφάσεις της;

Οχι.
Δεν πρόκειται για ρήξη.
Είναι η παραμονή σε εκείνο που ήμουν για 50 χρόνια.
Δεν διαχωρίζομαι από κανέναν.
Απλά, η άποψή μου είναι ότι δεν θα συμμορφωθώ με τις αντικανονικές αποφάσεις της Συνόδου.

Δεν είχατε την υποχρέωση να υπακούσετε ως επίσκοπος στον Πατριάρχη και τη Σύνοδο;

Ο σεβασμός της υποχρέωσης υπάρχει εφόσον δεν καταπατώνται οι Κανόνες και τα ζητήματα της Πίστης.
Σύμφωνα με τους όρκους μου ομολογώ ότι παραμένω σε ένωση με τους αγίους Αποστόλους, τους Αγίους Πατέρες, τις Συνόδους, τον Άγιο Σάββα.
Και δεν έχω χωριστεί από αυτούς....

Σε ερώτημα γιατί θεωρεί αντικανονική την ποινή που του επεβλήθη ο επίσκοπος απαντά:

Απλά, οι αποφάσεις (της Συνόδου) δεν ελήφθησαν με τον προβλεπόμενο από τους Κανόνες τρόπο.
Κανείς δεν μπορεί να καταδικαστεί και να τιμωρηθεί χωρίς τακτική διαδικασία, χωρίς ακροαματική διαδικασία, χωρίς απόδειξη.

Ποιες είναι οι προθέσεις σας για το μέλλον;

Είμαι αυτό που είμαι και θα παραμείνω αυτό που είμαι και δεν έχω καμία άλλη πρόθεση.
Μια ιστορία ότι ίδρυσα δήθεν εκκλησία, που κυκλοφόρησε πριν τη Σύνοδο, είναι ανοησία των μέσων ενημέρωσης κατά την επιθυμία κάποιου που ήθελε να προπαγανδίσει.
Γνωρίζω ότι η Εκκλησία ιδρύθηκε από τον Ιησού Χριστό, και ότι είμαι μόνο ένας υπηρέτης του Χριστού.
Είμαι Επίσκοπος της Ράσκας και Πριζρένης.

Στο ερώτημα για τους λόγους της δίωξής του ο επίσκοπος αναφέρει:

Ξέρετε, υπάρχουν λόγοι που εμφανίζονται δημόσια από τη Σύνοδο και υπάρχουν και άλλοι λόγοι που βρίσκονται πίσω από όλα αυτά.
Η εικαζόμενη απάτη στην επισκοπή δεν έχει αποδειχθεί.
Ο π. Συμεών (Βιλοφσκι) οδηγήθηκε σε δίκη ενώπιον του ανωτάτου δικαστηρίου στην Ελλάδα, του Αρείου Πάγου και το συμπέρασμα ήταν ότι δεν υπάρχουν λόγοι για την έκδοσή του.
Ουσιαστικά, ο λόγος ήταν η θέση μου για το Κόσοβο και Μετόχια, σύμφωνα με ανακοινώσεις αξιωματικού της KFOR, η οποία τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, είπε ότι θα γινόταν κάποια αλλαγή στη Μητρόπολη.
Πώς θα μπορούσε να το γνωρίζει τότε;
Συνεπώς, στις προσπάθειες της Αμερικής, της ΕΕ και των αρχών του Βελιγραδίου να εργαστούν για την ανεξαρτησία του Κοσσυφοπεδίου, η παρουσία μου υπήρχε ενός είδους εμπόδιο και φραγμός.
Έπρεπε να αφαιρεθώ και να αντικατασταθώ από τον άνθρωπο με τον οποίο, όπως λένε, μπορούν να συζητήσουν.
Με άλλα λόγια, με τον άνθρωπο που θα πραγματοποιήσει τις επιθυμίες και εντολές τους.
Αυτή είναι η πρώτη πολιτική δίωξη, η δική μου και του πατρός Συμεών.
Και η άλλη πλευρά είναι η στάση μας απέναντι στις διάφορες καινοτομίες που εισάγονται στη Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία, ιδίως όσον αφορά τον οικουμενισμό, την επίσκεψη του Πάπα στη Νις το 2013 και τη συμμετοχή της Εκκλησίας μας στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών.

Με πληροφορίες από http://www.eparhija-prizren.org/
Την μετάφρασι την λάβαμε απο τα THRISKEFTIKA
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

ΤΑ ..."ΒΡΩΜΟΣΚΥΛΑ"...


Kαταλάβατε τώρα γιατί οι εμφανιζόμενοι ΣΕΡΒΟΙ ΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ "καθήρεσαν" τον Μητροπολίτη Ράσκας ΑΡΤΕΜΙΟ;
Γιά να ....οργιάζουν μέσα στην Εκκλησία αναίσχυντα και αδιάντροπα.
Ιδού τα ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΑ κατασκευασματα.... που αυτοαποκαλούνται "πατριαρχείο" Σερβίας.
Καταπατούν δημοσια, γυμνη τη κεφαλη και ασύστολα τους Ιερούς Κανόνες.
Και μάλιστα με μάγκικο και ...νταηλίδικο τρόπο.
Σαν να μας λένε: Ετσι λεν οι ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ, που μας ξεχωρίζουν από τους αιρετικους και τους αλλόδοξους; Εμείς, φανερά θα τους καταπατουμε και θα τους ....κοπριζουμε. Σε πείσμα των συντηρητικών χριστιανων και σε πεισμα και του ....Θεού τους.

Και εχουν την αναιδεια να τα αναρτούν ολα και στην επίσημη ιστοσελίδα τους.

Τέτοιο ειναι το απύθμενο θράσος τους. ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΟΥΣ.
Εξω από την Εκκλησια "οι κύνες και οι φαρμακοί και οι πορνοι και οι φονείς και οι ειδωλολατραι και πάς ο φιλών και ποιών το ψεύδος.(Αποκ. κβ΄15).
Εξω από την Εκκλησία του Χριστού οι ασχημονούντες ασελγείς ρασοφοροι, οι μίγοντες κορώνην και περιστεράν, οι βεβηλοι, οι προδότες, οι δυσσεβείς, οι χριστομάχοι και χριστυβριδες, οι σπιλάδες, οι κεκρυμμένοι λύκοι. .
Σήμερα και αυριο, και οπου τους συναντήσετε αποδοκιμάστε τους..... αρπάχτε τους και πετάξτε τους στη θάλασσα.
Το ταχύτερο ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ από αυτό το συνονθύλευμα του ΣΑΤΑΝΑ.








Χθές το βράδυ (στις 8-12-2010, ημέρα Τετάρτη) ο "πατριάρχης" Ειρηναίος επισκέφτηκε την εβραϊκή συναγωγή Sukat salom στο Βελιγράδι με αφορμή της εβραϊκης εορτής Hanuka - πρόκειται για εβραϊκη εορτή ελευθερίας και φωτός (http://www.spc.rs/sr/proslava_u_hanuke_u_jevrejskoj_opstini_beograd).

Κατά την τελετή ο Ειρηναίος έλαβε ενεργό μέρος ανάβοντας τελετουργικά μια από τα οχτώ κεριά (βλέπε τον "πατριάρχη" στη φωτο μαζί με τον αρχιραββίνο της Σερβίας Isak Asiel).

Τα κεριά άναψαν επίσης και οι εξής συμετάσχοντες στην εβραϊκή τελετή: ο "επίσκοπος" Μπάτσκας Ειρηναίος Μπούλοβιτς (βλέπε τον μπάτσκας στο φωτο μαζί με τον αρχιραββίνο της Σερβίας Isak Asiel), ο Πρόεδρος της Σερβίας Boris Tadic (φώτο), ο Μουφτής της Σερβίας Χατζή Μωαμέθ Εφέντης Jusufspahic,ο Αποστολικός Νούντσιος Orlando Antonini, ο Υπουργός Θρησκευμάτων της Σερβίας (στην Κυβέρνηση του Boris Tadic) Bogoljub Sijakovic (καθηγητής στη Θεολογική Σχολή Βελιγραδίου),ο Πρόεδρος της εβραϊκής νεολαίας της Σερβίας Daniel Bogunovic και ο τιμητικός Πρόεδρος της εβραϊκής κοινότητας Σερβίας Aca Singer.

Το video από της τελετής βρίσκεται εδώ http://www.mondo.rs/motion/play.php?vid=5084 (πρέπει να κάνετε copy στο browser σας για να ανοίξει το video, και όχι να κάνετε ένα απλό clik στο link - τότε δεν ανοίγει).

Σημειωτέον ότι στην τελετουργική αφή των κεριών κατά την ιουδαϊκή εορτή της Hanukas έλαβαν μέρος - 4ορθόδοξοι" (ο "πατριάρχης" Ειρηναίος, ο "επίσκοπος" Ειρηναίος Μπούλοβιτς, ο Πρόεδρος Τάντιτς και ο υπουργός Θρησκευμάτων και καθηγητής Θεολογικής Σχολής Βελιγραδίου Bogoljub Sijakovic), 2 Εβραίοι, 1 Μουσουλμάνος Μουφτής και 1 Παπικός Καρδινάλιος.

+ + +

Παραθέτουμε εδώ και μερικούς σχετικούς Κανόνες:

Κανών ΟΑ' των Αγίων Αποστόλων

Εἴ τις χριστιανὸς ἔλαιον ἀπενέγκοι εἰς ἱερὸν ἐθνῶν ἢ εἰς συναγωγὴν Ἰουδαίων ἐν ταῖς ἑορταῖς αὐτῶν, ἢ λύχνους ἅπτοι, ἀφοριζέσθω.

Κανών ΞΕ' των Αγίων Αποστόλων

Εἴ τις κληρικος, ἢ λαϊκός, εἰσέλθῃ εἰς συναγωγὴν Ἰουδαίων ἢ αἱρετικῶν προσεύξασθαι, καθαιρείσθω καὶ ἀφοριζέσθω.

Ο άγιος Νικόδημος στη ερμηνεία λέει μεταξύ άλλων (Πηδάλιον):

"... ο παρών Κανών διορίζεται, ότι, όποιος Κληρικός ή Λαϊκός ήθελεν έμβη μέσα εις την συναγωγήν των Ιουδαίων, και αιρετικών χάριν προσευχής, ο μεν Κληρικός, ως μεγάλα αμαρτήσας, άς καθαίρηται εν ταυτώ, και άς αφορίζηται, ο δε λαϊκός, άς αφορίζηται μόνον".

Κανών Ο' των Αγίων Αποστόλων

Εἴ τις ἐπίσκοπος, ἢ πρεσβύτερος, ἢ διάκονος, ἢ ὅλως τοῦ καταλόγου τῶν κληρικῶν νηστεύοι μετὰ Ἰουδαίων, ἢ ἐορτάζοι μετ' αὐτῶν, ἢ δέχοιτο παρ' αὐτῶν τὰ τῆς ἑορτῆς ξένια, οἷον ἄζυμα ἢ τι τοιοῦτον, καθαιρείσθω· εἰ δὲ λαϊκὸς εἴη, ἀφοριζέσθω.

+ + +
Ακούστε και το φαιδρό

και κωμικό της υποθέσεως.


Την προηγούμενη ημέρα στις 7-12-2010 στο Πατριαρχικό μέγαρο Βελιγραδίου το "Συνοδικό Δικαστήριο" υπό την προεδρία του επισκόπου Μπάτσκας Ειρηναίου Μπούλοβιτς, και με τη συμμετοχή των μελών - επισκόπου Δαλματίας Φωτίου (πνευματικό τέκνον του Μπούλοβιτς) και νυν Ερτζεγοβίνης Γρηγορίου (πνευματικό τέκνον του Αθ. Γιέφτιτς) και άλλων τινών ιερέων, ομόφωνα απεφάσισαν για " καθαίρεσι και αποσχηματισμό "17 κληρικών της Ιεράς Μητροπόλεως Ράσκας-Πριζρένης, με πρόσθετο επιτίμιο απαγόρευσι της θείας κοινωνίας επ' αορίστω.
Πρόκειται για 14 ιερομονάχους (εκ των οποίων 6 είναι Ηγούμενοι) και 3 ιεροδιακόνους, οι οποίοι ακολουθούν τον Σεβασμιώτατο Ράσκας-Πριζρένης Αρτέμιο.


"Παρόλο που οι Ιεροί Κανόνες δια τα πραχθέντα κανονικά παραπτώματα διατάσσουν συγχρόνως και τον αφορισμό", αναφέρει το σχετικό ανακοινωθέν του "Συνοδικού Δικαστηρίου" το οποίο υπέγραψε ο Ειρηναίος Μπούλοβιτς, "το Συνοδικό Δικαστήριο ωστόσο, με την άκρα συγκατάβασι και φιλανθρωπία, άφησε στους αναφερομένους την δυνατότητα να ζούνε χριστιανικώς στην Εκκλησία, και με την τήρηση της εκκλησιαστικής τάξης και μετάνοια να κληρονομήσουν σωτηρία".

ΕΞΩ ΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΦΙΛΟΥΝΤΕΣ

ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΙΟΥΝΤΕΣ ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ.

ΕΞΩ ΟΙ ΣΠΙΛΑΔΕΣ

ΚΑΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΥΒΡΙΔΕΣ.


ΕΞΩ ΟΙ ΚΥΝΕΣ

ΚΑΙ ΟΙ ΚΕΚΡΥΜΜΕΝΟΙ ΛΥΚΟΙ.

ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΦΑΡΑ ΤΟΥΣ.


Τελειώνει ο ΕΒΡΑΙΟ-"επίσκοπος" Μπάτσκας το σχετικό ανακοινωθέν με την αναφορά ότι όλες οι ιερουργίες των εν λόγω κληρικών στερούνται της "θείας χάριτος"!!!

ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ !!!

ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ "ΧΑΡΙ"

ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΑΣ

ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ.

Πέμπτη, 9 Δεκεμβρίου 2010

Γιατί

δεν βγαίνουμε

να φωνάξουμε;















Μας τα παίρνουν όλα σιγά σιγά : μισθούς, εργασιακά δικαιώματα, όλα, και
αρκετοί απορούν γιατί δεν έχουμε ακόμη βγει στους δρόμους, γιατί δεν
επαναστατούμε....

Η απάντηση είναι μια : έτσι μας έχουν μεγαλώσει, έτσι μας
μάθανε!

Από την οικογένεια ακόμη, από τα πρώτα μας βήματα, πάντα επαινούμε το
υπάκουο παιδί, το μετρημένο, αυτό που σέβεται τους γονείς και τους
μεγαλύτερους γιατί έχουν πάντα δίκιο. Από το σχολείο επίσης, που μόνο
όσοι διαβάζουν και είναι φρόνιμοι, προκόβουν στην ζωή. Το σχολείο δεν
έχει θέση για ατίθασα παιδιά. Όλοι μαντεύαμε τότε τι άσχημο μέλλον θα
είχαν στην ζωή τους, όσοι πρωτοστατούσαν στις καταλήψεις και στις
φασαρίες.

Μεγαλώνοντας έτσι, πώς να απαιτήσεις έστω και τα βασικά; Σε καθημερινά
παραδείγματα με πρώτο την δουλειά; Πόσοι από δω μέσα, μέχρι πρότινος δεν
ξέρουν τι πάει να πει ρεπό, πληρωμένες υπερωρίες, ολόκληρη άδεια και
κανονικός μισθός; Όταν δεν μπορείς να υψώσεις φωνή στο αφεντικό γιατί
σου στερεί εργασιακά δικαιώματα, πώς να βγεις στους δρόμους; Όταν ακόμη
και από το σπίτι, σου λένε, να τα υπομένεις γιατί οι καιροί είναι
δύσκολοι; Όταν όλοι γύρω σου το υπομένουν πώς να αντιδράσεις εσύ; Και αν
φωνάξεις και σε διώξουν, αμέτρητοι περιμένουν απέξω,!
να δουλέψουν και με λιγότερα και πιο υπάκουοι.

Δείτε τους εαυτούς σας και αναλογιστείτε πως αντιμετωπίζετε τις
καθημερινές αδικίες στην ζωή σας, και σε πόσες περιπτώσεις σκύψατε το
κεφάλι τις περισσότερες φορές από ένστικτο από συνήθεια γιατί έτσι
μάθατε.

Επιπλέον : μας έχουν χωρίσει σε κατηγόριες εργαζομένων και κάθε φορά
στοχεύουν σε μια συγκεκριμένη, και εμείς οι υπόλοιποι που δεν ανήκουμε
σ’αυτή, χαιρόμαστε που είμαστε απέξω. Το : διαίρει και βασίλευε, δεν
επινοήθηκε χθες..

Έτσι άλλοι είναι οι δάσκαλοι, οι στρατιωτικοί, των συγκοινωνιών, οι
δημόσιοι υπάλληλοι, οι ιδιωτικοί υπάλληλοι των γραφείων, οι εργάτες της
οικοδομής, οι έμποροι κτλ κτλ

Όταν κόβουν μισθούς από τους υπαλλήλους του δημοσίου, οι ιδιωτικοί
χαίρονται. Και έτσι γίνεται για κάθε κατηγόρια εργαζομένων, λησμονώντας
ότι γρήγορα θα έρθει και η σειρά μας και τότε θα χαίρονται οι πρώτοι που
την πάθαμε και εμείς. Έχουμε καταντήσει να ζηλεύουμε ο ένας τον άλλον
που έχει καλύτερη δουλειά και όταν δεν καταφέρνουμε να την αποκτήσουμε
και εμείς, θέλουμε να την χάσει ο άλλος, να έρθει στην δική μας θέση.
Ακόμη καλύτερα να πέσει πιο κάτω από μας, από εκδίκηση γιατί κάποτε ήταν
καλύτερα. Αν παρόλα αυτά υπάρχει κατηγόρια εργαζόμενων που ελάχιστα θα τους θίξουν, εκείνοι θα σωπάσουν βλέποντας από
μακριά, τους φίλους, τον διπλανό, να πεινάει. Όμως όταν πεινάει ο
διπλανός, αργά η γρήγορα θα σε κλέψει η θα σε σκοτώσει. Κανείς δεν το
σκέφτεται αυτό. Ο καθένας για την πάρτι του, ο καθένας πως θα τα βγάλει
μόνος του πέρα. Δεν περισσεύει χρόνος και χρήμα να κοιτάξεις τις ανάγκες
του διπλανού σου.

Έτσι μας τα παίρνουν όλα. Ένα ένα την φορά, και με υπόσχεση πως δεν θα
πάμε προς το χειρότερο. Και εμείς το δεχόμαστε για να μην υπάρξει
χειρότερο και προσευχόμαστε να σταματήσει εκεί. Αλλά όλοι ξέρουμε πως θα
έρθουν και τα χειρότερα και απορούμε πόσο πιο κάτω θα πάμε. Επιμένουμε
όμως στωικά, γιατί ελπίζουμε πως αν δείξουμε καλό πρόσωπο θα μας
λυπηθούν, θα αναγνωρίσουν τις θυσίες μας. Ξεχνάμε όμως και πάλι, ότι
ποτέ και τίποτα δεν κατακτήθηκε με σκυμμένο το κεφάλι.


Πάλι καλά που μας διδάσκουν ακόμη, την επανάσταση των Ελλήνων ενάντια
στους Τούρκους, στους Γερμανούς, την πρωτοφανή αντίσταση στους Πέρσες
και την εργατική Πρωτομαγιά. Αλλά αυτά είναι ιστορία, ένα μακρινό
παρελθόν, ίσα ίσα να κάνει λιγάκι περήφανους. Η ανατροφή μας, από την
μέρα που μεγαλώνουμε έχει σαν βάση την υπομονή και την υπακοή.


Πάλι καλά που προς το παρόν έχουν αφήσει ελεύθερο το ιντερνετ, για να
λέμε την άποψη μας όσοι διαφωνούμε. Αν και εδώ, όταν γράφεις μια
ανάρτηση νιώθεις σαν να επαναστατείς στο κατεστημένο, ότι κάτι έκανες,
ενώ στην ουσία δεν έκανες τίποτα, εκτός από το να ανταλλάξεις απόψεις.
Γράφουμε για παράπονα στην δουλειά, από τον χώρο της δουλείας και κρυφά
από το αφεντικό η αργά την νύχτα σπίτι μας. Δεν τολμάμε ούτε το όνομα
μας να βάλουμε από φόβο μήπως μας ανακαλύψουν. Παρόλα αυτά η οργή που
νιώθουμε, ικανοποιείται σε σημαντικό βαθμό, και την επόμεν!
η μέρα, πάμε με λιγότερο βάρος στην δουλειά.


Κάτι είναι και αυτό. Τουλάχιστον βλέπουμε πως δεν είμαστε μόνοι. Και
ίσως κάποια μέρα μαζευτούμε πολλοί. Αν κάποια στιγμή, σημαντικό μέρος
του πληθυσμού βγει στους δρόμους να φωνάξει, ίσως βγούμε και εμείς
ξοπίσω τους. Κρυμμένοι και φοβισμένοι στην αρχή, πιο θαρραλέοι μετά. Ένα
κλικ στο μυαλό χρειάζεται μόνο. Ο καθένας από μόνος του όμως δεν θα το
κάνει ποτέ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ







ΤΙ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΑ


ΣΚΑΝΔΑΛΑ


ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑΣ


ΠΑΠΙΚΟΙ


"ΚΛΗΡΙΚΟΙ"


Το τι έγραψαν και τι είπαν οι Έλληνες δημοσιογράφοι από τις στήλες των εφημερίδων, από τα ιστολόγια και από τις οθόνες ούτε λίγα είναι ούτε τα αγνοούμε. Φυσικά εμείς δεν στηριζόμαστε στα παπαγαλάκια που σήμερα εκθειάζουν τον παπισμό και αύριο τον θάβουν, ανάλογα με το νεύμα που θα λάβουν, ούτε σχηματίζουμε γνώμη για τον παπισμό από τα λεγόμενά τους. Γιατί τα παπαγαλάκια κάνουν επάγγελμα και με τα παπαγαλίσματα βγάζουν το μηνιάτικό τους. Τα όσα λένε σήμερα για τον παπισμό, θα μπορούσαν να τα λένε για την τάξη τους, μια και η διαφθορά του είδους αυτού δεν έχει αφήσει ανέπαφο το δημοσιογραφικό χώρο.


Εμείς τον παπισμό τον γνωρίζουμε καλά σαν δέντρο άκαρπο που κάνει καρπούς σαπρούς, σαν αίρεση και παναίρεση, που ευθύνεται για τη παραπλάνηση χιλιάδων και εκατομμυρίων ανθρώπων. Γνωρίζουμε το βρόμικο σύστημά τους από την δισχιλιετή ιστορία της Εκκλησίας, της οποίας έσχιζαν τον άρραφο χιτώνα και τον έκαναν κομμάτια. Απλώς τα παπαγαλάκια επιβεβαιώνουν με τις νεώτερες ειδήσεις τον ηθικό και σεξουαλικό βούρκο του άγαμου παπικού «κλήρου».


Έχει ενδιαφέρον να δούμε τί λένε οι ίδιοι οι παπικοί κληρικοί, αρχίζοντας από τον πάπα τους. Σε μια επιστολή του ο πάπας των παπικών προς τους πιστούς της Ιρλανδίας, που, ως γνωστόν, σημειώθηκαν πολλά και μεγάλα κρούσματα παιδεραστίας εκ μέρους κληρικών, και αυτού του αδερφού του, εις βάρος παιδιών που διέμεναν στα παπικά οικοτροφεία, ο πάπας φαίνεται να συμπάσχει με τα θύματα, αλλά στην ουσία τα κοροϊδεύει. Κατ’ αρχήν στην επιστολή του προτείνει «μια πορεία εξυγίανσης, ανανέωσης και επανόρθωσης», δηλαδή προτείνει αέρα κοπανιστό, και στη συνέχεια ρίχνει το βάρος της ευθύνης στους Ιρλανδούς, λέγοντας «Κατά τα τελευταία χρόνια σημειώθηκαν πολλές προκλήσεις στην πίστη των Ιρλανδών με τις ραγδαίες κοινωνικές αλλαγές και τη χαλάρωση της αφοσίωσής τους στις παραδοσιακές πρακτικές ευλάβειας στα ιερά μυστήρια της Εκκλησίας». Σα να τους λέει «Εσείς φταίτε για τα σκάνδαλα, με τη θρησκευτική χαλάρωσή σας ,κι όχι οι κληρικοί μου».


Στη συνέχεια απευθυνόμενος στους Ιρλανδούς επισκόπους, στα ποίμνια των οποίων σημειώθηκαν οι ασέλγειες, εκδαπανάται σε μια εύκολη και φτηνή πρεπολογία, συνιστώντας ότι πρέπει «να βρεθεί η αλήθεια αυτών που συνέβησαν στο παρελθόν (εννοεί των σκανδάλων), να παρθούν όλα τα κατάλληλα μέτρα, για να αποφευχθεί η επανάληψή τους στο μέλλον». Προς τους «ήρωες» των ασελγών πράξεων ο πάπας υπενθυμίζει πως «οφείλουν να λογοδοτήσουν ενώπιον του Θεού και ενώπιον των κατάλληλα συσταθέντων δικαστηρίων για τις αμαρτωλές και εγκληματικές πράξεις που έχουν διαπράξει… και τους παροτρύνει να μην αποθαρρύνονται, αλλά αντίθετα να ανανεώσουν την αφοσίωσή τους στην ιδιαίτερη αποστολή τους εργαζόμενοι αρμονικά με τους προϊσταμένους τους». Δηλαδή πάλι εργαζόμενοι. Ούτε καν λόγος για καθαίρεση και αποβολή από το σώμα των κληρικών. Μια στο καρφί και μια στο πέταλο!


Τέλος «ζητάει από όλους να προβούν σε πράξεις μετανοίας την ημέρα της Παρασκευής επί ένα έτος (δηλαδή, αν καταλαβαίνω σωστά, τους συνιστά νηστεία την Παρασκευή για ένα χρόνο) προς επανόρθωση των αμαρτιών κατάχρησης που διαπράχτηκαν». Σπουδαίος κανόνας! Κανόνας που αφήνει πάντως να εννοήσουμε ότι υπό ομαλές συνθήκες νηστεία την Παρασκευή δεν υπάρχει. Μόνο ως κανόνας εμφανίζεται εδώ η νηστεία της Παρασκευής και όχι ως εκκλησιαστικός θεσμός τους. Και ποιος ξέρει, βέβαια, τί νηστεία τους ορίζει. Αξίζει να προσέξει κανείς το διαχωρισμό που κάνει ο πάπας ανάμεσα σε «αμαρτίες κατάχρησης» και «αμαρτίες χρήσης»!


Αυτά λέει ο πάπας των παπικών για τα σκάνδαλα των «κληρικών» του και αυτά είναι τα «σπουδαία» μέτρα του πάπα για την καταστολή της αποτροπιαστικής παιδεραστίας! Δηλαδή τίποτε. Αν δεν μιλούσε, θα ήταν ίσως καλύτερα. Διότι τώρα εννοείται σιωπηρώς επευλογία της παιδεραστίας!


Ακόμη πιο χαλαρές είναι οι θέσεις που παίρνει ο διευθυντής του γραφείου τύπου της «αγίας» έδρας Φρειδερίκου Λομπάρντι. Λόγια λόγια λόγια. Ουσία μηδέν. Από μια ολόκληρη έντυπη σελίδα δεν μπορείς να διακρίνεις μια συγκεκριμένη θέση. Ο κύριος αυτός αποδίδει τα σεξουαλικά σκάνδαλα των κληρικών τους «στη θερμή περίοδο της σεξουαλικής επανάστασης του παρελθόντος». Δεν βλέπει το σκάνδαλο σαν έσχατη πτώση των κληρικών τους, αλλά προσπαθεί να τα ελαχιστοποιήσει αναφέροντας στατιστικές από την ευρύτερη αμερικανική κοινωνία, όπου το φαινόμενο είναι πολύ συχνότερο. Άρα, αφήνει να βγει το συμπέρασμα, ότι σε τόσο μικρό βαθμό δεν πειράζει που συναντάται στις τάξεις του κλήρου. Κρίνει δηλαδή τον κλήρο και το λαό με τα ίδια μέτρα.


Ας δούμε τώρα και τον πονηρό τρόπο ελαχιστοποίησης των σκανδάλων από άλλον μεγάλο του παπισμό, τον σεβασμιότατο Μπούρκ. Ο εν λόγω «κληρικός», «αξιωματούχος σε ένα από τα τρία δικαστήρια της αγίας έδρας, είπε· “Τα τελευταία χρόνια η Εκκλησία (εννοεί το παπικό συνάθροισμα), ιδίως της Αμερικής (αφήνει της Ιρλανδίας γιατί βρομάει), υπέφερε τρομερά από την αποκάλυψη του προβλήματος της παιδοφιλίας” (και ενώ περιμένει να ακούσει κανείς την τρομερότητα του προβλήματος, αυτός μιλάει για έναν κληρικό!). Αντικειμενικά, η θέση ενός ιερέως που έκανε κατάχρηση επί ενός ανηλίκου (ένας επί ενός!) είναι πολύ σοβαρή». Μαεστρία σμικρύνσεως του σκανδάλου!


Ιδιαίτερα όμως ενοχλημένος φαίνεται ένας ουνίτης Έλληνας κληρικός για τα όσα ακούστηκαν από τα μέσα πληροφόρησης για τα σκάνδαλα. Ο ουνίτης αυτός στην επιμονή των καναλιών να αναφέρονται, ακόμη και τις παραμονές του Πάσχα, στα βαριά σεξουαλικά σκάνδαλα των παπικών «κληρικών», με την επωδό «… έγιναν κάτω από τη σκιά των σκανδάλων», διαπιστώνει ότι «υπάρχει γραμμή αντικαθολική, κτυπώντας τον ίδιο τον πνευματικό ηγέτη της (εννοεί τον πάπα τους) και το κύρος της καθολικής εκκλησίας (εννοεί τον παπισμό)». Και αφού εξηγεί ότι «η παιδοφιλία είναι μια παθολογική διαστροφή που μπορεί να αγγίξει τον κάθε άνθρωπο, και επομένως και τον ιερωμένο», (νεράκι στο κρασάκι), διαμαρτύρεται που «η κορυφή της καθολικής εκκλησίας, ο ίδιος ο ποντίφικας χτυπιέται με απαράδεκτο τρόπο», με πληροφορίες «ανακριβείς άδικες και κακόβουλες». Ο ίδιος λέει ότι από δικαστικές έρευνες της εκκλησίας (αν θέλουμε τις πιστεύουμε) (εννοεί των παπικών «κληρικών»), που έγιναν, «προέκυψε πως μόνο το 20% των κατηγορηθέντων ήταν ένοχοι».


Με λίγες λέξεις δεν παραδέχονται το σκάνδαλο, έστω κι αν εμφανίζονται να το παραδέχονται. Δεν μετανοούν. Δεν τιμωρούν με αποφασιστικά κανονικά μέτρα . Ουσιαστικά ενθαρρύνουν το κακό. Τί άλλο θα περίμενε κανείς από ανθρώπους που ανήκουν σε ένα σύστημα, που μόνο όταν προσέξει κανείς πολύ, μπορεί να διακρίνει την ένοχη ανοχή του στα αποτρόπαια σεξουαλικά σκάνδαλα;

Απο το περιοδικο "ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ" μηνός Δεκεμβριου

ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ

ΓΟΝΕΩΝ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

‘’ Ο Ι Α Γ Ι Ο Ι Π Α Ν Τ Ε Σ ‘’

Κουντουριώτου 21- 2ος όροφος τ.κ. 54625

Θεσσαλονίκη Τηλ.2310552-140 φαξ 552-821




ΨΗΦΙΣΜΑ

ΝΕΑ ΕΠΙΔΡΟΜΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ



Η Κυβέρνηση αιφνιδιάζοντας για μια ακόμη φορά, εξήγγειλε νέα επιδρομή κατά των πολυτέκνων, προαναγγέλλοντας τη θέσπιση εκ νέου εισοδηματικών κριτηρίων για τη χορήγηση του επιδόματος και της σύνταξης στην πολύτεκνη μητέρα και προφανώς και του επιδόματος τους τρίτου παιδιού.


Η θέσπιση του επιδόματος του τρίτου τέκνου και του επιδόματος και σύνταξης της πολύτεκνης μητέρας έγινε στα πλαίσια της ασκήσεως δημογραφικής πολιτικής, για να ενθαρρυνθούν οι Έλληνες στην απόκτηση περισσοτέρων παιδιών. Η πατρίδα μας έχει καταντήσει να είναι η τρίτη πλέον γηρασμένη χώρα του κόσμου και έχει μεταβληθεί σ΄ ένα απέραντο γηροκομείο, αφού στην απογραφή του 1961 ο αριθμός των παιδιών ηλικίας μέχρι 14 ετών ανήρχετο σε 2.243.962 δηλ. το 27% του πληθυσμού (που ήταν 8.768.372) και των ηλικιωμένων άνω των 65 ετών σε 686.654 δηλ. στο 8% του πληθυσμού, το δε 2007 ο αριθμός των παιδιών ηλικίας μέχρι 14 ετών μειώθηκε σε 1.598.684, δηλ. στο 14% περίπου του πληθυσμού (που είναι 11.192.849) και των ηλικιωμένων άνω των 65 ετών ανήλθε σε 2.082.217 δηλ. στο 19% περίπου του πληθυσμού, πράγμα που σημαίνει ότι τα παιδιά ηλικίας μέχρι 14 ετών στα 50 αυτά περίπου χρόνια μειώθηκαν κατά 645.278 και οι ηλικιωμένοι οι άνω των 65 ετών αυξήθηκαν κατά 1.395.563!! Αυτή είναι η θλιβερή κατάσταση και δεν διαφαίνεται ελπίδα ανατροπής.


Η θέσπιση αυτών των επιδομάτων δεν έγινε για λόγους κοινωνικής πολιτικής, προκειμένου να ενισχυθούν αυτοί που ζουν κάτω από τα όρια της φτώχειας, αλλά για να γεννηθούν παιδιά και αυτά τα θέλουμε απ΄ όλους και όχι μόνον από αυτούς που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα.


Η ίδια η Κυβέρνηση στην αναθεώρηση του Συντάγματος το 2001 όχι μόνον διατήρησε τη διάταξη του άρθρου 21 παρ. 2, πού προβλέπει ότι: «πολύτεκνες οικογένειες... έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το Κράτος», αλλά προχώρησε ακόμη περισσότερο και θέσπισε με την παρ. 5 του ίδιου άρθρου ότι: « Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή δημογραφικής πολιτικής, καθώς και η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων αποτελεί υποχρέωση του Κράτους».


Το μέτρο των εισοδηματικών κριτηρίων για τη χορήγηση του επιδόματος τρίτου παιδιού, του επιδόματος και της σύνταξης της πολύτεκνης μητέρας, θεσπίσθηκε το 1997 και απέτυχε, αφού ουδεμία εξοικονόμηση δαπάνης υπήρξε, όπως αποδεικνύεται από τα ποσά που χορηγήθηκαν από το έτος 1995 και μετά και όχι μόνον αυτό, αλλά το Συμβούλιο της Επικρατείας με την 1095 / 2001 απόφασή του και πλήθος άλλων που επακολούθησαν μέχρι και σήμερα και της Ολομελείας του Σ.τ.Ε., θεώρησε αντισυνταγματική την παραπάνω θέσπιση εισοδηματικών κριτηρίων για τη χορήγηση του επιδόματος και της σύνταξης στην πολύτεκνη μητέρα, ενώ το ίδιο αποφάνθηκαν και όλα τα Διοικητικά Πρωτοδικεία και Εφετεία της χώρας.


Η επάνοδος σ΄ ένα μέτρο, που έχει χαρακτηρισθεί αντισυνταγματικό, είναι αδιανόητη και απαράδεκτη. Εκτός, εάν η Κυβέρνηση στα πλαίσια της ανεξαρτησίας της Δικαιοσύνης νομίζει ότι έχει εξασφαλίσει εκ προοιμίου απόφαση ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας θ΄ αλλάξει τη νομολογία του. Εάν συμβαίνει κάτι τέτοιο τότε οφείλει να μας το γνωστοποιήσει ώστε να μην ταλαιπωρούνται εκ νέου και οι πολύτεκνοι με προσφυγές στο ΣτΕ. Θεωρούμε, όμως, ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να συμβαίνει και συνεπώς η Κυβέρνηση έχει χρέος να εγκαταλείψει τα αποτυχημένα πειράματα.


Προκαλεί δε απορία και κατάπληξη το γεγονός ότι η Κυβέρνηση αρνείται να εκδώσει μία απλή Υπουργική απόφαση της Υπουργού Παιδείας, όπως προβλέπεται από το ν. 1566/1985 (άρθρο 2 παρ. 7) που το ίδιο το ΠΑΣΟΚ ψήφισε, με την οποία να υποχρεώνει τους μαθητές να επιστρέφουν στο τέλος της σχολικής χρονιάς τα σχολικά βιβλία, που τους διανέμονται δωρεάν, ώστε να χρησιμοποιηθούν από τους μαθητές της επόμενης σχολικής χρονιάς (αλλιώς να τα πληρώνουν), όπως γίνεται στη Γερμανία για έξι (6) συνεχή χρόνια και με αυτόν τον τρόπο να εξοικονομήσει αμέσως 30.000.000 ευρώ κάθε χρόνο. Ακόμη να πράξει το ίδιο και για τα συγγράμματα, που διανέμονται δωρεάν στους φοιτητές. Προφανώς δε θέλει να θίξει αυτούς που λυμαίνονται αυτούς τους χώρους με τις μίζες και τις προμήθειες, ούτε και θεσπίζει κριτήρια εισοδήματος εκεί για τη διανομή αυτών των βιβλίων.


Καλούμε την Κυβέρνηση να εγκαταλείψει τα σχέδια όλων εκείνων που θέλγονται από την ησυχία των νεκροταφείων και ενοχλούνται από τις φωνές των παιδιών. Δεν έχει κανένα λόγο να βιάζεται η Κυβέρνηση να εγκαταλείψει πριν την ώρα της την εξουσία, δεν θα της προσφέρει τίποτε μία ακόμη επιδρομή κατά των πολυτέκνων.

Κεντρικός Σύλλογος Πολυτέκνων

Γονέων Νομού Θεσσαλονίκης

‘’ ΟΙ Άγιοι Πάντες ‘’