Σάββατο, 6 Νοεμβρίου 2010



MH ΣΑΣ ΞΕΓΕΛΑΣΟΥΝ

ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΕΤΕ ΠΙΚΡΑ


ΑΝ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΕΤΕ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ

ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΣΑΣ ΘΑΝΑΙ ΠΙΟ ΠΙΚΡΕΣ


ΜΗ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ


ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ

ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΝΕ ΣΤΟN AΓΥΡΙΣΤΟ





η ώρα του ΟΧΙ!...

Ήρθε η ώρα να κλείσουμε τ’ αυτιά μας στις σειρήνες των φαφλατάδων. Των άσωτων σωτήρων, που μας κυβερνούν με την απάτη και την αδικία.

Που λεηλατούν όχι μόνο το πορτοφόλι μας και την πατρίδα μας, αλλά και την ιστορία μας και τον πολιτισμό μας. Και την ίδια μας την ψυχή…

Που μας προσφέρουν τις πλαστικές χάντρες των απατηλών υποσχέσεων, για να μας υποκλέψουν τα πολύτιμα μαργαριτάρια και διαμάντια των ψήφων μας.

Προκειμένου να μας καταστήσουν μόνιμα υποχείρια των ληστρικών τους μηχανισμών.

Που μας εκβιάζουν και μας τρομοκρατούν, προκειμένου να μας εγκλωβίσουν σε ολοένα μεγαλύτερα βάραθρα απόγνωσης και τρόμου.

Ας μη γίνουμε άβουλα πιόνια στο κυνικό και ανελέητο παιχνίδι τους.

Ας ακούσουμε τη φωνή της συνείδησής μας. Και ας ακολουθήσουμε το μυστικό φως της καρδιάς μας. Για να φτάσουμε στην αλήθεια, που θα μας ελευθερώσει.

Η δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα. Η τοκογλυφία όμως έχει!!!

Και τα πιόνια της υψώνουν γύρω μας Ιμαλάια αδιάβατων αδιεξόδων.

Οι πρόγονοί μας, που θυσιάστηκαν και οι απόγονοί μας, που δεν έφταιξαν σε τίποτε μας εξορκίζουμε να μην τους προδώσουμε…

παπα-Ηλίας

http://papailiasyfantis.wordpress.com

ΔΕΙΤΕ ΤΟ.

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ.

ΤΟΥΡΚΟΙ

ΚΡΥΠΤΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ


από τον δημοσιογράφο Νικο Χειλαδάκη

tourkoi kriptoxristianoi from NewsKosmos.com on Vimeo.

Παρασκευή, 5 Νοεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ


ΣΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ


ΠΕΙΡΑΙΩΣ


κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ


Σεβασμιώτατε

Ευχαριστούμε θερμά, για την απάντησή σας σε ερωτήματά μας, σχετικά με δηλώσεις σας στη εφημερίδα «Ε.Ω.», ως προς την κάρτα του πολίτη, κάτι που δείχνει ευαισθησία, καλοπροαίρετη διάθεση και φιλάδελφο πνεύμα, το οποίον σπανίζει σήμερα και αναφερόμαστε σε παρόμοια περίπτωση διατύπωσης ερωτημάτων στον Σεβασμιώτατο Αιτωλοακαρνανίας, όπου ακολουθήσαμε το υποδεικνυόμενο από εσάς, της απευθείας επαφής, πλην όμως δεν εισπράξαμε απάντηση εδώ και ένα μήνα καίτοι η επιστολή μας εκείνη απεστάλη δυο φορές, προς τον αποδέκτη.


Ανεξάρτητα όμως αυτού, σημειώνουμε την υπόδειξή σας, ότι θα έπρεπε να σας ενημερώσουμε απ’ ευθείας, προτού υποβάλουμε τα ερωτήματά μας στο Διαδίκτυο. Εύλογη η απορία σας, πλην όμως θα διατυπώσουμε τις σκέψεις μας και θα δικαιολογήσουμε την ενέργειά μας αυτή, για την οποίαν μας εγκαλείτε, ότι δεν εφαρμόσαμε τον ευαγγελικό λόγο, που αφορά παρεκτραπέντας αδελφούς:


α/ Γίναμε κοινωνοί δηλώσεών σας στη «Ε.Ω.», όπου με πηχυαίους τίτλους και δίπλα στη φωτογραφία σας και το σήμα του 666 αναφέρονται: «ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ: ΟΣΟΙ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΤΣΙΠ - 666 ΜΕΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ», ακριβώς δε δίπλα σύνοψη των κυριότερων σημείων από το έγγραφό σας προς την ΔΙΣ. Κατανοείτε, ότι τέτοιος τίτλος με τόσο φοβικό σύνθημα προκαλεί τρόμο και έξαρση στον πιστό λαό του Θεού.


β/ Δεν θεωρήσαμε, ότι οι όποιες απόψεις αδελφών, που δεν αφορούν δόγματα ή κανόνες της Εκκλησίας μας, ότι εμπίπτουν στο γράμμα και το πνεύμα της σχετικής περικοπής του Ματθαίου (18. 17), το οποίον αφορά σε παρεκτροπές δόγματος ή κανόνος. Οι, έστω και μη αληθείς, δηλώσεις σας δεν εμπίπτουν σε δηλώσεις παρεκτραπέντος αδελφού, γι’ αυτό δεν ακολουθήσαμε τη σχετική ευαγγελική παρότρυνση. Εξ άλλου, παρεκτροπή από που;


Εάν όντως θεωρήσατε τα ερωτήματά μας επιθετικά και ρητορικά, επιτρέψατε μας να σας ζητήσουμε συγγνώμη, αλλά η πρόθεσή μας δεν ήτανε να θίξουμε, πλην όμως «εν αγάπη και αληθεία» να επισημάνουμε την τρομώδη απόφανσή σας, ότι παίρνοντας την κάρτα –και ασφαλώς, ακόμη περισσότερο υποδεικνύοντες την παραλαβή της κάρτας- θέτουμε αυτομάτως εαυτούς εκτός Εκκλησίας και περισσότερο στη δική μας προσωπική περίπτωση, όταν θεωρούμε ότι αφ’ ενός μεν ζούμε συνειδητά την μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας, τελούντες υπό πνευματική παρακολούθηση και αφ’ ετέρου ως έχοντες γνώση των αδύτων της κατασκευής και λειτουργίας των γραμμωτών κωδικών (bar codes) και των ολοκληρωμένων κυκλωμάτων (chips), ως εκπαιδευθέντες ειδικά στα ηλεκτρονικά αυτά συστήματα και ως εφαρμόσαντες τα συστήματα αυτά στην εργασία μας. Επομένως, ότι αναφέρεται από εμάς πάνω στα συστήματα αυτά είναι μετά πλήρους λόγου γνώσεως.


Εάν, όμως θελήσετε να αναταποκριθούμε στην πρόσκλησή σας και να εγκύψουμε στο έγγραφό σας προς την ΔΙΣ της Εκκλησίας της Ελλάδος, ευχαρίστως θα το κάνουμε σημειώνοντας τις όποιες παρατηρήσεις μας κατωτέρω:


1/ Παρατηρούμε, ότι και εσείς ενώ σχολιάζετε τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού περί της αντικατάστασης της αστυνομικής ταυτότητας από την κάρτα του πολίτη, όμως αποφύγατε να στείλετε σχετική επιστολή προς τον Πρωθυπουργό, ως υποτίθεται, πιθανώς παρεκτραπέντα αδελφόν, αλλά τα σχετικά με τις δηλώσεις του τα αποστείλατε στη ΔΙΣ.


2/ Αναφέρετε, ότι ασκείται ασφυκτική πίεση από την ΕΕ προς τη χώρα μας να εφαρμόσει τη διαδικασία μετατροπής της ταυτότητας σε κάρτα, κάτι που έχει προωθηθεί επαρκώς στα άλλα μέλη της Ένωσης. Αυτό δεν νομίζουμε, ότι είναι κάτι το τρομερό, μιας και είμαστε μέλη αυτής της Ένωσης και είμαστε υποχρεωμένοι, ως εκ των συνθηκών, που υπογράψαμε να πειθαρχήσουμε και η ολιγωρία μας ασφαλώς θα επιφέρει ασφυκτικές πιέσεις.


3/ Παρακάτω παρατίθενται φημολογίες, ότι η κάρτα του πολίτη θα είναι προπομπός της παγκόσμιας ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, η οποία θα αποβεί τελικώς τυραννική κυβέρνηση. Ερωτώμεν: Πόθεν τεκμαίρονται τα ανωτέρω και τι το κακό υπάρχει αναγκαστικά σε μια παγκόσμια ηλεκτρονική διακυβέρνηση (όχι κυβέρνηση), μιας και τώρα εφαρμόζεται μια παγκόσμια ηλεκτρονική διακυβέρνηση στις αγορές, όπου δεν υπάρχουν εμπόδια στην ελεύθερη διακίνηση κεφαλαίων. Επακολουθεί και έχει αρχίσει ήδη η ελεύθερη διακίνηση εργαζομένων. Τι θέλουμε λοιπόν να είναι ανεξέλεγκτη αυτή η διακίνηση εργαζομένων, χωρίς να γνωρίζουμε τα ατομικά στοιχεία ή τις τυχόν παράνομες πράξεις τους;


4/ Επίσης δηλώνετε, ότι φημολογείται, ότι η κάρτα θα φέρει τον δυσώνυμο αριθμό με σκοπό να ξεκινήσει η διαδικασία του χαράγματος μέσω της εμφύτευσης microchip στο σώμα του ανθρώπου:


α/ Από πού προέρχονται οι φήμες; Μήπως δεν πρέπει να το μάθουμε; Είναι κρυφό, είναι ανώνυμο, είναι περιρρέουσα αντίληψη; Πάντως θα θέλαμε πολύ να μάθουμε την πηγή των φημών.


β/ Η περίφημη κάρτα, απ’ ότι γνωρίζουμε, ως ειδήμονες, θα περιέχει b-c ή/και microchip. Πάντως, οτιδήποτε από αυτά τα δύο να περιλαμβάνει, είναι αδύνατον να περιλαμβάνει τον 666, καθότι είναι αδύνατον να περιλαμβάνει τον αριθμό 6, διότι λειτουργεί με δυο μόνον αριθμούς τον 0 και τον 1 (όπως ακριβώς οι διακόπτες της ΔΕΗ στον ηλεκτρολογικό πίνακα του σπιτιού, οι οποίοι λειτουργούν με τα 0 (κλειστό) και 1 (ανοικτό)). Αν παρ’ ελπίδα, κάποιος σιωνιστής, εβραιομασόνος, οικουμενιστής ή νεοεποχίτης θελήσει να εισάγει στα συστήματα αυτά τον αριθμό 6, τότε αυτά αυτομάτως παύουν να λειτουργούν.


γ/ Ομιλείτε για προετοιμασία διαδικασίας χαράγματος (ασφαλώς του 666). Μα ο Νικοπόλεως Μελέτιος, σε δική του πραγματεία, λέγει σαφώς, ότι δεν υπάρχει 666 πριν την παρουσία του Αντιχρίστου, καθότι ο αριθμός αυτός δίδεται, ούτως ώστε να διαπιστώσουν οι πιστοί την παρουσία του με εφαρμογή της Αριθμολογίας στο όνομά του. (Νικοπόλεως Μελέτιου: Το χάραγμα του Αντιχρίστου στην Ορθόδοξη Παράδοση).


δ/ Ομιλείτε για προετοιμασία εμφυτεύσεως, ασφαλώς του microchip (διότι το b-c αχρηστεύεται όταν εμφυτευθεί) στο ανθρώπινο σώμα, όπως γίνεται σήμερα με τα ζώα. Μα η εμφύτευση αυτή microchip ήδη επιτελείται στη χώρα μας πάνω από 20 χρόνια τώρα στον τομέα της ιατρικής (π.χ. στους βηματοδότες των ασθενών με κολπική μαρμαρυγή) και προετοιμάζεται ήδη για τοποθέτηση και στον αμφιβληστροειδή (μεγέθους 3Χ3 mm) του οφθαλμού τυφλών: Ασφαλώς και δεν θα το γνωρίζατε αυτό. Αλλά εν τοιαύτη περιπτώσει τι θα λέγατε στους ασθενείς αυτούς, να πετάξουν το τσιπ αυτό, γιατί περιέχει τον δυσώνυμο αριθμό; Και με την ευκαιρία θεωρείτε, ότι υπάρχουν δυσώνυμοι και ευώνυμοι αριθμοί; Είναι όντως πρωτόγνωρο, εμείς οι τεχνικοί επιστήμονες, να διαπιστώνουμε ότι εκτός των άλλων (άρτιοι, περιττοί, ακέραιοι, κλασματικοί, δεκαδικοί κ.λπ.) υπάρχουν αριθμοί που έχουν κακό ή καλό όνομα, μισητοί ή όχι, κάτι που ούτε στο κείμενο της προφητείας αναφέρεται, αλλά ούτε και σε πατερικό κείμενο.


ε/ Προφανώς θα έχετε ακούσει, ότι εμφύτευση τσιπ γίνεται τώρα στα ζώα και πιθανόν να έχετε συνειρμούς, ότι αυτή η εμφύτευση στα ζώα είναι προάγγελος εμφύτευσης και στον άνθρωπο. Επιτρέψατέ μας να σας πληροφορήσουμε, ότι τα τσιπ των ζώων δεν έχουν καμία σχέση με τα τσιπ των καρτών. Τα τσιπ των ζώων εργάζονται με ραδιοσυχνότητες, όπως τα ραδιόφωνα και οι τηλεοράσεις, δηλ. με ηλεκτρομαγνητικά κύματα, δεν χρειάζονται τα μηχανήματα των καρτών για να δώσουν τις πληροφορίες και περιέχουν πολύ μικρό όγκο πληροφοριών και είναι ακατάλληλα για τον άνθρωπο. Τα τσιπ των καρτών είναι ολοκληρωμένα κυκλώματα, όπως αυτά που υπάρχουν σε όλα τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά μηχανήματα (κάμερες, βίντεο, κομπιούτερ, βηματοδότες, κινητά τηλέφωνα κ.λπ.) και δεν είναι τίποτε άλλο από ένα λεπτό φύλλο πυριτίου, στο οποίον έχουν τυπωθεί νηματίδια αλουμινίου με μικροδιακόπτες (όπως της ΔΕΗ). Εκεί, ανάλογα με τη διέλευση μικρορευμάτων ανοιγοκλείνουν οι διακόπτες αυτοί και αφήνουν να διέλθουν κωδικοποιημένες (με το 0 και το 1 και ποτέ με το 6) χιλιάδες πληροφορίες, οι οποίες αποθηκεύονται και όταν το τσιπ αυτό συνδεθεί με το κατάλληλο μηχάνημα, οι πληροφορίες αποκωδικοποιούνται και μετατρέπονται σε αναγνώσιμη μορφή.


ς/ Ομιλείτε για χάραγμα στο ανθρώπινο σώμα και προφανώς θα σκέπετεσθε το χάραγμα των δούλων στο χέρι με πυρωμένο εργαλείο, που γινόταν κατά την εποχή του Χριστού και το συνδυάζετε ακριβώς με το σύγχρονο χάραγμα, που θα γίνεται –υποτίθεται- με την τοποθέτηση υποδορίως ενός τσιπ. Αν πραγματικά υπονοείτε μια τέτοια χειρουργική πράξη, τότε απλώς η εποχή μας ξαναγυρίζει πίσω στην εποχή του Χριστού και τότε θα υπήρξε μάταιη η α’ έλευση του Κυρίου μας, ο οποίος βέβαια θα πρέπει να ξανάρθει, αφού θα έχει διαδοθεί το Ευαγγέλιό του σ’ όλη τη γη. Αν λοιπόν συμβεί αυτό το τερατούργημα με την δια της βίας εγχείρηση εμφύτευσης τσιπ στο ανθρώπινο σώμα, τότε θα έχουμε μια έμπρακτη αποτυχία του κηρύγματος του Ευαγγελίου, ο μη γένοιτο!


5/ Υποβάλατε την έγγραφη επιστολή σας στην ΔΙΣ της Εκκλησίας της Ελλάδος και την καλείτε να επιληφθεί του θέματος με έκδοση εμπεριστατωμένης μελέτης, την οποίαν θα συντάξει επιτροπή από καθηγητές Πληροφορικής, Θεολογίας και Νομικής, ώστε να υπάρξει έγκυρη ενημέρωση επί του θέματος του πιστού λαού του Θεού. Θα θέλαμε επ’ αυτού να σας ενημερώσουμε:


α/ Καθηγητής Πληροφορικής δεν σημαίνει απαραίτητα και γνώστης της κατασκευής και λειτουργίας των γραμμωτών κωδικών, θέμα το οποίον είναι άκρως εξειδικευμένο, δεν διδάσκεται ως μάθημα στα Πανεπιστήμια και επομένως οι γνώσεις επ’ αυτού είναι γενικές και επιφανειακές.


β/ Η όποια απόφαση της ΔΙΣ, κατά πάντα σεβαστή, δεν θα πρέπει να έρχεται σε εκ διαμέτρου αντίθεση τόσον με παρόμοια απόφαση της ΔΙΣ, στην οποίαν αναφέρεται, ότι στο bar code δεν υπάρχει ο 666 (6240/21.12.99), καθώς και στην απόφαση της Ι. Συνόδου της Εκκλησίας της Κρήτης, η οποία δεν εισήλθε στην ουσία του θέματος και δηλώνει, ότι όλα τα σχετικά με το θέμα αυτό προέρχονται από ανεύθυνα πρόσωπα, ότι εμείς προσδοκώμεν Ιησούν Χριστόν και εφ’ όσον έχουμε αυτόν στην καρδιά μας δεν μας φοβίζει ο οιοσδήποτε Αντίχριστος. Καταλαβαίνετε λοιπόν τι έχει να συμβεί, εάν η ΔΙΣ εκδώσει απόφαση που να έρχεται σε αντίφαση με τα ανωτέρω παρατιθέμενα. Ο σκανδαλισμός του ποιμνίου θα είναι απόλυτος!


γ/ Καθηγητής Θεολογικής ασφαλώς θα πρέπει να εξηγήσει την περικοπή του σφραγίσματος και χαράγματος (Απκ. 13. 18) και τη σχέση του αριθμού του Αντιχρίστου (χξς΄) με το όνομά του, κάτι που ουδείς μεγάλος Πατέρας της Εκκλησίας τόλμησε να διατυπώσει, προφανώς εκ λόγων ταπεινοφροσύνης και δεδομένου, ότι η προφητεία δεν μπορεί να ερμηνευθεί πριν εκπληρωθεί (Λουγδούνου άγιος Ειρηναίος). Θα πρέπει δε να σας υπενθυμίσουμε τη θέση της Εκκλησίας, η οποία δια στόματος αγίου Μαξίμου Ομολογητή διατυπώνει: «Πάσα λέξις και φωνή μη τοις πατράσιν ειρημένη καινοτομία προδήλως καθέστηκε».


δ/ Καθηγητής Νομικής ασφαλώς τίθεται στην επιτροπή για την διερεύνηση της καταπάτησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, φακελωμάτων και προσβολής της προσωπικότητας. Ταπεινά φρονούμε, ότι στο προβαλλόμενο επιχείρημα της καταπάτησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, του φακελώματος και της προσβολής της προσωπικότητας, που ξεφεύγουν από τα τεχνολογικά θέματα και άπτονται νομικών διατάξεων, δεν μπορούμε να πάρουμε θέση ως απλοί πολίτες, αλλά μπορούμε να τονίσουμε, ως χριστιανοί πιστοί, ότι δεν υπάρχει αγιογραφική ή πατερική τεκμηρίωση, μάλιστα δε υπάρχει το αντίθετο. Ο χριστιανός πιστός, αν και ζει στον κόσμο, δεν έχει πατρίδα (την άνωθεν επιζητεί), δεν έχει δικαιώματα, παρά μόνον υποχρεώσεις και όταν προσβάλλεται το πρόσωπό του, το αντιμετωπίζει με υπομονή και καρτερία, με αγάπη και φιλικότητα, με προσευχή και καλή προαίρεση, όπως ο μεγάλος απόστολος μας διδάσκει (Κορ. Α΄ 4. 12-13)


Κατακλείετε την επιστολή σας με το ότι, προβήκατε σε τηλεφωνικές δηλώσεις προς την «Ε.Ω.» περί της κάρτας του πολίτη και αφήνετε να εννοηθεί, ότι τα αναγραφέντα δεν απηχούν και τα δηλωθέντα. Άραγε, προβήκατε μήπως σε διαμαρτυρία προς την εφημερίδα για τον τρόπο καταγραφής των δηλώσεών σας, οι οποίες προφανώς δεν σας εκφράζουν και ποια είναι αυτή σας η διαμαρτυρία;


Ασφαλώς ισχύουν για εμάς και τα ερωτήματα που διατυπώσαμε δημοσίως σχετικά με το δημοσιευθέν κείμενο της 1ης σελίδας της εφημερίδας και επιμένουμε περισσότερο σε ένα εξ αυτών. Άραγε θεωρούνται εκτός Εκκλησίας μόνον αυτοί που παραλαμβάνουν την κάρτα του πολίτη ή και αυτοί που δηλώνουν περί της ενώσεως των δύο Εκκλησιών (ΡΚαθολικής και Ορθοδόξου) και περί της Μιάς, Αγίας, Καθολικής, Αποστολικής και Διηρημένης Εκκλησίας;


Επιτρέψατέ μας να καταλήξουμε υπενθυμίζοντας το χρέος ημών των απλών (και απλοϊκών) πιστών να ελέγχουμε τους «ηγουμένους ημών» σύμφωνα με το αποστολικόν: «αλλά και εάν ημείς ή άγγελος εξ ουρανού ευαγγελίζηται υμίν παρ’ ο ευηγγελισάμεθα υμίν, ανάθεμα έστω» (Γαλ. 1. 8) και το πατερικόν: «Ερεύνα δε και αυτός τας θείας Γραφάς και μάλιστα τας των αγίων Πατέρων πρακτικάς συγγραφάς, ίνα ταύταις αντιπαρατιθείς τα παρά του διδασκάλου και προεστώτος σοι διδασκόμενα και πραττόμενα, ως εν κατόπτρω δύνασαι βλέπειν ταύτα και καταμανθάνειν και τα μεν συνάδοντα ταις Γραφαίς, εγκολπούσθαι κατέχειν τη διανοία. Τα δε νόθα και αλλότρια, διακρίνειν και αποπέμπεσθαι, ίνα μη πλανηθής. Πολλοί γαρ, ίσθι, πλάνοι και ψευδοδιδάσκαλοι, εν ταις ημέραις ταύταις γεγόνασιν» (Συμεών νέος Θεολόγος. PG 120. 617).


Με τον προσήκοντα σεβασμό

Ι. ΚΑΡΔΑΣΗΣ


Yποσημ. ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ:

Η ιστοσελιδα ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ, δεν συμφωνεί με όλες τις απόψεις του κ. Καρδάση. Και βέβαια στο τεχνικό ζήτημα του Μπαρκόουντ, ο κ. Καρδάσης είναι ο γνώστης και ειδήμων, αλλά στα άλλα ζητήματα έχει απλά τις προσωπικές του απόψεις.



















OI MAΡΚΑΡΙΣΜΕΝΟΙ

από τον ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ


αρνούνται να πάρουν

την Κάρτα του Πολίτη



Πανηγυρίζουν.
Και θριαμβολογούν.
Και αλληλοεπαινούνται και αλληλοχειροκροτούνται.
Ποιοι;

Ενας χαρακτηρισμένος καραμπινάτος μοιχεπιβάτης, όπως τους περιγράφουν και τους ζωγραφίζουν τους ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΕΣ οι ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ της Ορθοδοξίας, κάλεσε τον κλήρο «του» και αφού αναφέρθηκαν στην κάρτα του πολίτη απεφάσισαν να μην την πάρουν.
Μεγάλη υπόθεσι!
Μεγάλο το γεγονός!
Χειροκροτήστε τους!

Τι αξία όμως έχει η τιμή σου και η αξιοπρέπειά σου κύριε, όταν καταπατάς το δίκαιο του αδελφού σου, όταν ορμάς επάνω του σαν ύαινα και ανεβαίνεις στον θρόνο του, όταν συντρίβης κάθε έννοια ηθικής και κάθε έννοια δικαίου και εν συνεχεία εμφανίζεσαι υποκριτικά ορθοδοξότατος, φορτωμένος με τις αυτοκτατορικές σαββούρες, και δηλώνης ότι δεν θα πάρης την κάρτα του πολίτη;


Όταν ένας άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος σε εμφανίζει στην Εκκλησία, στα κηρύγματά του και στα γραπτά κατάλοιπά του σαν Προβατόσχημο ΛΥΚΟ και σαν ΑΡΠΑΓΑ του θρόνου, πώς εσύ τολμάς και εμφανίζεσαι σαν «άγγελος» εξ ουρανού και μάλιστα μέγας υπερασπιστής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων;

Ποιών ανθρωπίνων δικαιώματων;
Αυτών που εσύ χθές καταπάτησες και σήμερα συνεχίζεις να καταπαττείς;

Όταν δίπλα σου, λίγα χιλιόμετρα ακριβώς δίπλα σου, στο βουνό της Αυλώνας, διατηρείται εν ζωή ο θαλερός και ο δυναμικός, ο ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ Επίσκοπος ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ, της γεωγραφικής περιοχής που κατέκλεψες και σφετερίστηκες;

Με τι ήθος εμφανίζεσαι και ορθοδοξο-υποκρίνεσαι ότι ορθοδοξείς ενώ απλά ορθοδοξολογείς;
Με ποιό κύρος τολμάς και μιλάς;
Ποιο Ευαγγέλιο και ποιοι Ιεροί Κανόνες σου επιτρέπουν και πράττεις όσα πράττεις, εσυ που εφώρμησες ως λυσσαλέα τίγρις και κατασπάραξες τον αδελφό σου;


Με τι μούτρα εμφανίζεσαι και αποκαλείσαι μητροπολίτης της …τάδε κατακομματιασμένης μητροπόλεως, που και εσύ συνέβαλες και συνετέλεσες στο κατακομμάτιασμά της, αφού εσύ ο ίδιος παρέσυρες μαζί με άλλους πολλούς συνενόχους σου δεσποτάδες τους διεφθαρμένους πολιτικούς μας για να διαπράξουν αυτόν τον ΚΑΝΙΒΑΛΛΙΣΜΟ και αυτήν την βάρβαρη ΑΤΙΜΙΑ και να την «νομιμοποιήσουν»;

Και δεν κοκκινίζεις;
Και δεν αισχύνεσαι;
Και δεν έχεις λίγη χριστιανική αξιοπρέπεια;
Και δεν σου έμεινε λίγο ελληνικό φιλότιμο;

Βέβαια δεν είσαι ο μόνος.

Ούτε ο πρώτος.
Εχεις και προηγούμενα παρόμοια παραδείγματα που έσπευσες να μιμηθής.
Από τους πρώτους χριστιανικούς αιώνες.
Από την εποχή του Αθανασίου και του Βασιλείου και του Χρυσοστόμου.

Βέβαια υπάρχει ο ανέντιμος μπροστάρης που εμπαίζει τους πάντες και τα πάντα – εκτός από τους ασεβείς Κρατούντες - και ψευδολογεί υποκριτικά και ασύστολα.
Και μπροστά σε αυτό το ΑΙΣΧΙΣΤΟ φαινόμενο εκτός από το πανάθλιο παπαδαριό που εξ’ αιτίας του δεν προχωράει τίποτα μέσα στην Εκκλησία, που ξημεροβραδυάζει στα καπι-λιά των πλατειών των πόλεων και των χωριών, που χειροκρότησε την πρότασι, έσπευσαν να την χειροκροτήσουν και οι πεντηκοστιανοί και οι ψευτοκαλόγηροι και οι ψευτοθεολόγοι και οι ψευτοχριστιανούληδες, μέσα από τα ιστολόγιά τους.
Την χειροκρότησαν κατενθουσιασμένοι και έσπευσαν να διακηρύξουν τον ενθουσιασμό τους.
Είδατε την κακοδοξία τους διακηρυττομένη εν όλω της τω μεγαλείω;

Η καταπάτησι του Αγίου Ευαγγελίου και των Ιερών Κανόνων, της ηθικής και του δικαίου, της στοιχειώδους αξιοπρεπείας και του στοιχειώδους φιλοτίμου, δεν τους ενοχλεί και δεν τους χαμπαριάζει.

Όλα αυτά τα προσπερνούν αδιάφοροι και τα παραβλέπουν ασυγκίνητοι.
Και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι τάχα το υποτιθέμενο, φανταστικό, ανύπαρκτο 666 στην κάρτα του πολίτη.

Ολοι αυτοί, λοιπόν, οι ήδη ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΕΝΟΙ από τον Διάβολο και Τσεκαρισμένοι στα τεφτέρια του, δηλώνουν ότι δεν θα πάρουν την Κάρτα του πολίτη.

Και ο Διάβολος και το μελλοντικό όργανό του - όταν το επιτρέψει ο Θεός - ο Αντίχριστος θριαμβολογούν και τας χείρας κροττούν.


Ω δειλά, δειλότατα ανθρωπάκια.

Ω ψευτονταήδες.
Ω ψευτοαγωνιστές της δεκάρας.
Ω άνανδροι κρυπτοκουκουσκιάχτες.
Επιτέλους.
Θριαμβολογείστε.
Κερδίσατε τους …ολυμπιακούς αγώνες!!!
Κερδίσατε την …κατά μέτωπον επίθεσι με το Κακό και τους Κακούς.
Τους οποίους έχετε ΜΕΣΑ ΣΑΣ.
Και σας διακατέχουν απόλυτα.

Ωδινεν όρος και έτεκε ….μύν!!!

Πανηγυρείστε την Αθλιότητά σας, επαινέστε την Παναθλιότητά σας.
Ο Διάβολος ….χαμογελάει και ο Αντίχριστος …ξεκαρδίζεται….

Πέμπτη, 4 Νοεμβρίου 2010

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ

ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ



Πρός Τόν

Ἀξιότιμον Κύριον

Ἰωάννην Καρδάσην

Χημικόν






Εἰς ἀπάντησιν τῶν ἀπό 25 Ὀκτωβρίου τεθέντων ὑμετέρων ἐρωτημάτων εἰς τήν ἰστοσελίδα ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ τοῦ Ἐλλογιμωτάτου κ. Ὀδυσσέως Τσολογιάννη ἔχομεν νά παρατηρήσωμεν ὅτι ἄνευ γνώσεως τῆς ἡμετέρας θέσεως δημοσιοποιήσατε τά ἐπιθετικά καί ρητορικά ἐρωτήματά σας χωρίς νά ἀκολουθήσετε τήν ὑπό τοῦ Δομήτορος τῆς Ἁγιωτάτης ἡμῶν Ἐκκλησίας Κυρίου ὁρισθεῖσαν κανονικήν διαδικασίαν διά τόν ἔλεγχον τῶν παρεκτρεπομένων ἀδελφῶν (Ματθ. 18, 17). Ἡ ἡμετέρα θέσις ἐπί τοῦ ἀναφυομένου θέματος τῆς λεγομένης κάρτας τοῦ πολίτη ἐξεφράσθη σαφέστατα εἰς τό δημοσιοποιηθέν καί δημοσιευθέν τήν 15/10/2010 ἐν σελίδι 3 τῆς Ἐφημερίδος ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ πρός τήν Ἱ. Σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος κατωτέρω ἔγγραφόν μου:



ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΙΕΡΑΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

᾿Ακτή Θεμιστοκλέους 19185 39 ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ

Τηλ. 210 4514833

Fax210 4518476


᾿Αριθμ. Πρωτ. 1234 ᾿Εν Πειραιεῖ τῇ 21ῃ Σεπτεμβρίου 2010


Τῇ ῾Ιερᾷ Συνόδῳ

τῆς ᾿Εκκλησίας τῆς ῾Ελλάδος

᾿Ιωάννου Γενναδίου 14

Εἰς ᾿Αθήνας

""""""""""""""""


Ἐν τῇ προσφάτῳ ὁμιλίᾳ τοῦ Ἐξοχωτάτου κ. Πρωθυπουργοῦ εἰς τήν ἐν Θεσσαλονίκῃ Διεθνή Ἔκθεσιν προανηγγέλθη ἡ ἀντικατάστασις τῶν ἀστυνομικῶν ταυτοτήτων καί τῶν ἐν γένει ἐγγράφων ταυτοποιήσεως τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν, διά τῆς ἐξονομασθείσης «κάρτας τοῦ πολίτη», ἡ ὁποία προετοιμάζεται ἀπό τήν Γεν. Γραμματεία Δημοσίας Διοικήσεως καί Ἡλεκτρονικῆς Διακυβερνήσεως, διά νά ἰσχύσῃ ἐντός τοῦ 2011.


Ἐκ τοῦ συνημμένου ἐντύπου Τύπου ἐμφαίνεται ὅτι: «ὁ πολίτης θά ἔχει τήν δυνατότητα ἐπιλογῆς ἀμετρήτων ὑπηρεσιῶν χρησιμοποιώντας τό προσωπικό του ΡΙΝ μέ ἀπόλυτη προστασία». Ἐκτός ἀπό τήν φυσικήν ταυτοποίησιν τῶν προσώπων π.χ. ἀναγνώρισιν κατά τόν ἀστυνομικόν ἔλεγχον, ἐπιδιώκεται ἡ ἀπεριόριστος εἴσοδος εἰς τόν ψηφιακόν κόσμον, τόσον μέ τήν διαδικασίαν τῆς ψηφιακῆς αὐθεντικοποίησης τῶν κατόχων τους, ὅσον καί μέ τήν λεγομένην ψηφιακήν ὑπογραφήν. Διαφημίζεται καί διαδίδεται εὑρέως ὅτι ἡ συγκεκριμένη κάρτα θά ἀποτελῇ πέραν τῆς ψηφιακῆς αὐθεντικοποιήσεως τῶν πολιτῶν εἰς τάς δημοσίας ὑπηρεσίας καί ταξιδιωτικόν ἔγγραφον ἐντός τῆς ζώνης ΣΕΝΓΚΕΝ περιέχον ἀπαιτούμενα τεχνικά στοιχεῖα ὥστε νά λειτουργῇ ὡς ψηφιακόν διαβατήριον καί ἐπιπροσθέτως διά νά δύναται ὁ πολίτης νά ἀξιοποιήσῃ τάς ἡλεκτρονικάς ὑπηρεσίας τοῦ Δημοσίου καί τοῦ εὑρυτέρου Δημοσίου τομέως.


Ὡσαύτως ἡ εἰρημένη κάρτα θά χρησιμοποιεῖται εἰς θέματα κοινωνικῆς ἀσφαλίσεως, οἰκονομικῆς καί περιουσιακῆς καταστάσεως καί ἀγροτικῆς παραγωγῆς καί εἰς τό μέλλον θά ἐξυπηρετῇ μέσῳ τῶν ΑΤΜ τάς τραπεζιτικάς συναλλαγάς τῶν πολιτῶν. Ἰδίως ἐν τῇ περιπτώσει τῶν ὑγιειονομικῶν στοιχείων προβλέπεται, ὅτι μέ τήν προσθήκην μικροεπεξεργαστοῦ ἡ κάρτα θά χρησιμοποιεῖται διά νοσηλεία καί συνταγογραφίσεις καί θά συνδεθῇ καί μέ ἑτέρας δράσεις ἡλεκτρονικῆς διακυβερνήσεως ὅπως Δημοτολόγιον, ΑΜΚΑ καί Ὑπουργεῖον Οἰκονομικῶν. Καί ἐπειδή τά μητρῶα αὐτά δέν εἶναι συμβατά καί περιέχουν διασπάρτους πληροφορίας θά τροποποιηθοῦν καί ὁ πολίτης θά ἔχει εἰς τήν κατοχήν του ἕναν ἀριθμό εἰσόδου (ΡΙΝ) διά νά ἔχει πρόσβασιν εἰς ὅλα τά μητρῶα πού χρησιμοποιοῦνται εἰς τόν Δημόσιον τομέα.


Ἡ νέα κάρτα τοῦ πολίτου θά ἀποτελεῖται ἀπό πολυανθρακικό πλαστικό 1D-1 καί θά φέρει μικροεπεξεργαστήν ἐπαγωγῆς καί ἕναν μικροεπεξεργαστήν ἐπαφῆς πού θά ἰσχύουν διά 10 ἔτη μέ ἕνα ἤ δύο chip. Εἰς τήν ἐμπροσθίαν ὄψιν θά ἀναγράφωνται ὅλα τά στοιχεῖα τοῦ κατόχου, τό ὄνομα τοῦ κράτους, σύμβολο τοῦ iCAO διά τά ταξιδιωτικά ἔγγραφα, ἐπώνυμον μέ ἑλληνικούς καί λατινικούς χαρακτῆρες, ὄνομα, φῦλον, ἰθαγένεια μέ τόν κωδικόν τῆς χώρας, ἡμερομηνίαν γεννήσεως, ἡμερομηνίαν λήξεως, ὑπογραφή καί φωτογραφία τοῦ κατόχου. Εἰς τήν ὀπισθίαν ὄψιν θά ἀναγράφωνται τά προαιρετικά στοιχεῖα τοῦ κατόχου, τόπος γεννήσεως, ὁμάδα αἵματος, ἀριθμ. δημοτολογίου καί ὁ Δῆμος πολιτογραφήσεως, ΑΦΜ καί ΑΜΚΑ.


Σημειωτέον ὅτι δι’ ὅλην αὐτήν τήν διαδικασίαν ὑφίσταται ἀσφυκτική πίεσις ἐκ μέρους τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως, ἡ ὁποία ἤδη εἰς τάς λοιπάς χώρας τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως ἔχει ἐπαρκῶς προωθηθεῖ.


Ὅθεν ἔχει ἐπικρατήσῃ μία εὔλογος συζήτησις εἰς τούς ἐκκλησιαστικούς κύκλους καί διαδίδεται μετ’ ἐπιτάσεως ὅτι ἡ κάρτα τοῦ πολίτου θά ἀποβῇ ὁ προπομπός τῆς παγκοσμίου ἡλεκτρονικῆς διακυβερνήσεως ἡ ὁποία θά ἀποβῆ τελικῶς μία τυρρανική διακυβέρνησις. Φημολογεῖται ὅτι ἡ συγκεκριμένη κάρτα θά φέρῃ τόν δυσώνυμο ἀριθμόν τοῦ θηρίου τῆς ὁριακῆς Ἀποκαλύψεως τοῦ Εὐαγγελιστοῦ Ἰωάννου καί ὅτι ὁ στόχος αὐτῆς τῆς διαδικασίας θά εἶναι νά προετοιμασθῇ ὁ κόσμος διά τήν διαδικασίαν τοῦ χαράγματος μέσῳ τῆς ἐμφυτεύσεως microchip εἰς τό ἀνθρώπινον σῶμα.


Πάνυ εὐλαβῶς ὑποβάλλω τῇ Ἱερᾷ Συνόδῳ τήν πρότασιν τῆς ἐκ μέρους τῆς Ἐκκλησίας πλήρους, σαφοῦς καί ἐμπεριστατωμένης ἐπιστημονικῶς μελέτης τοῦ νέου αὐτοῦ θέματος, πού ἀπασχολεῖ ἐντόνως τούς ἐκκλησιοποιημένους καί θρησκεύοντας ἀδελφούς διά τήν ὑπεύθυνον καθοδήγησιν ὡς ἤδη ἐγένετο ἐπί παρεμφεροῦς θέματος καί διά τήν ἀποτροπήν ἀνεπιγνώστων ζηλωτισμῶν καί καταστροφολογικῶν προβλέψεων. Ἄλλωστε ἡ Ἁγία ἡμῶν Ἐκκλησία ὡς φιλόστοργος Μήτηρ πάντοτε ὑπῆρξε ὁ μέντωρ καί ποδηγέτης τοῦ λαοῦ τοῦ Θεοῦ καί ἀσφαλῶς εἰς τούς πληθωρικούς εἰς ἀποστασίαν συγχρόνους καιρούς χρεωστεῖ νά τό πράξῃ ἔτι ἐναργέστερον.


Πρός τοῦτο εὐλαβῶς προτείνομεν τήν συγκρότησιν ἐπιστημονικῆς ἐπιτροπῆς διά τήν μελέτην τοῦ ὅλου θέματος καί διά τήν ὑποβολήν τῇ Ἱερᾷ Συνόδῳ σχετικῆς γνωμοδοτήσεως ἐκ μέρους τῶν Ἐλλογιμωτάτων:


1. κ. Ἐμμανουήλ Γιαννακουδάκη, Καθηγητοῦ Πληροφορικῆς τοῦ ἐν Ἀθήναις Οἰκονομικοῦ Πανεπιστημίου, ἐπισκέπτου Καθηγητοῦ τοῦ ἐν Η.Π.Α. Πανεπιστημίου τοῦ Harvard,


2. Αἰδεσιμολ. κ. Γρηγορίου Σταμκοπούλου, ἐπικούρου Καθηγηγοῦ τῆς Ἀνωτάτης Ἐκκλ. Ἀκαδημίας Θεσσαλονίκης ἐξειδικευμένου εἰς τήν Ἰατρικήν τῆς Πληροφορικῆς,


3. κ. Βασιλείου Γιούλτση, Ὁμοτίμου Καθηγητοῦ τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης,


4. κ. Δημητρίου Τσελεγγίδη, Καθηγητοῦ Δογματικῆς τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης καί


5. κ. Γεωργίου Κασιμάτη, Ὁμ. Καθηγητοῦ Συνταγματικοῦ Δικαίου τῆς Νομικῆς Σχολῆς τοῦ Καποδιστριακοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν


Περαίνων εὐελπιστῶ ὅτι τά πορίσματα τῆς ἐν λόγῳ ἐπιτροπῆς θά συμβάλλουν ἱκανῶς εἰς τήν διασάφησιν τοῦ πολυσημάντου αὐτοῦ θέματος.

᾿Επί δέ τούτοις, βαθυσεβάστως διατελῶ, ἐλάχιστος ἐν Χριστῷ ἀδελφός,

+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ


Πέραν τοῦ ἀνωτέρω κειμένου οὐδέν ἕτερον μέ ἐκφράζει εἰ μή μόνον ὅτι θεωρῶ ὡς ἀδιαπραγμάτευτον διά κάθε ὀρθόδοξον Χριστιανόν γεγονός τό ἑπόμενον στάδιον τῆς κάρτας τοῦ πολίτη, πού ἤδη ἐφαρμόζεται εἰς τό ἐξωτερικόν, τήν ἐμφύτευσιν εἰς τό ἀνθρώπινον σῶμα.

Αὐτό ἐδήλωσα τηλεφωνικῶς εἰς τήν Ἐφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ τῆς Κυριακῆς (24/10/2010) πού ἐσχολιάσθη ὑπό τῆς Ἐφημερίδος μέ ἰδικήν της εὐθύνην. Ἑπομένως ἐάν πρό τῆς δημοσίας ὑποβολῆς τῶν ὑμετέρων «ἐρωτημάτων» εἴχατε ἐφαρμόσει τήν ὑπό τοῦ Σωτῆρος καί Λυτρωτοῦ Κυρίου κανονικήν διαδικασίαν θά εἴχατε ἀσφαλῶς ἀποφύγει τόν ἀνεπέρειστον σκανδαλισμόν.

Εὐχόμενος πᾶσαν παρά Θεοῦ εὐλογίαν διατελῶ,

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

ΑΠΑΝΤΗΣΙ ΣΤΟΥΣ


"ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΥΣ"


ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ


του μητροπολίτου Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ


Εἰς τήν ἔγκριτον καί ἀγωνιστικήν Ἐφημερίδα «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ» τῆς 18/9/2009 δημοσιεύθηκε ἐπιστολή τοῦ κ. Νικολάου Λάου, Προέδρου τῆς ἐν Λονδίνῳ ἑδρευούσης “Sosietas Masonica Illuminatorum” διά τῆς Δικηγόρου αὐτοῦ κ. Χριστίνας Φλώρου, εἰς τήν ὁποίαν ἐπιτίθεται εἰς ἡμέτερον ἀνακοινωθέν ἐνάγων τήν ταπεινότητά μου, ὅτι δῆθεν ἔχω ἐξαπολύσει συκοφαντικήν ἐγκύκλιον εἰς βάρος αὐτοῦ καί αἰτιᾶται τό ὑμέτερον μαχητικόν δημοσιογραφικόν ὄργανον διά τήν δημοσίευσιν τοῦ ἡμετέρου ἀνακοινωθέντος ἀφορῶντος εἰς τόν ἱδρυτήν τῆς Ἰλλουμινατικῆς κινήσεως.


Ὀφείλω μίαν ἀπάντησιν εἰς τόν ἀξιότιμον κ. Λάον, ὁ ὁποῖος ἐπιθυμεῖ νά παραδώσῃ καί μαθήματα Ὀρθοδόξου Θεολογίας καί ἔχει ἀναλάβῃ τήν ὑπεράσπισιν τοῦ ἱδρυτοῦ καί ἀρχηγοῦ τῆς ἑταιρείας τῶν Ἰλλουμινάτι ἤ Πεφωτισμένων, διατελέσαντος καθηγητοῦ τοῦ Κανονικοῦ Δικαίου στό Πανεπιστήμιο Ἰγκλστάντ Ἀδάμ Βάϊσχάουπ, ὡς ἐκ τοῦ κειμένου του προκύπτει.


Ἀσφαλῶς δέν δύναμαι ἀνθρωπίνως νά εἰσέλθω εἰς μηχανήν χρόνου καί νά εὑρεθῶ εἰς τό ἔτος 1876 ὅτε ἡ Βαυαρική Πολιτεία διέλυσε τήν ἱδρυθεῖσα τήν 1/5/1876 ἑταιρεία τῶν Πεφωτισμένων ἤ Ἰλλουμινάτι καί ἀπηγόρευσε τήν δρᾶσιν αὐτῆς δι΄΄α νά ἀμφισβητήσω ὡς θά ἐπεθύμει ὁ ἀναβιώνων σήμερον τήν μασονικήν ἑταιρείαν τῶν Ἰλλουμινάτι κ. Νικ. Λάος, τά κίνητρα καί τήν νομικήν ἐνέργειαν τῶν ὀργάνων τῆς Βαυαρικῆς Πολιτείας πού διέλυσαν τήν ἑταιρεία τῶν Ἰλλουμινάτι. Ἀντίκειται ὅμως εἰς τά πορίσματα τῆς λογικῆς, μία κρατική ὀντότης νά ἀντιμετώπιζει μέ ἀμφιβολίαν, ὑποψίαν καί τελικῶς κρατικήν καταστολήν μίαν φιλοσοφικήν ἤ φιλολογικήν ἕνωσιν ἤ κίνησιν ὡς ἐμφανίζει ὁ κ. Λάος τήν ἑταιρείαν τῶν
Πεφωτισμένων.


Ἀντιθέτως τά δημοσιοποιηθέντα καί κυκλοφορηθέντα στοιχεῖα τῆς ἑταιρείας τοῦ Ἀδάμ Βαϊτσχάουπ παρουσιάζουν ἀποκρυφιστικήν, σατανιστικήν ὀργάνωσιν στοχοποιοῦσαν τήν δρᾶσιν τῆς Ἐκκλησίας καί ἐπιδιώκουσα τήν βιαίαν ἀνατροπήν τῆς καθεστικυΐας τάξεως. Εἰδικώτερον εἰς ἔρευναν τήν ὁποίαν διενήργησε ἡ ἀστυνομία τοῦ τότε ὑφισταμένου κράτους τῆς Βαυαρίας εἰς τήν οἰκίαν τοῦ ἱδρυτοῦ καί ἀρχηγοῦ τῶν Ἰλλουμινάτι Ἀδάμ Βαϊτσχάουπ ἀνεῦρον μίαν μεγίστην στογγύλην αἴθουσαν μαύρου χρώματος εἰς τόν τοῖχον τῆς ὁποίας ὑπῆρχε ζωγραφισμένη μία τεραστία «χείρ τῆς δόξης» μέ τήν μαύρη δάδα καί μέ χρυσά γράμματα τά στοιχεῖα «G.E.A.A.L.H.H.H.A.D.M.M» πού ἀντιστοιχοῦσαν στίς λατινικές λέξεις «Gloir et Amour A Loucifer. Haine, Haine Haine Au Dieu. Madit, Maudit, Maudit» καί μεταφράζονται ὡς Δόξα καί Ἀγάπη στόν Ἑωσφόρο! Μῖσος, μῖσος, μῖσος εἰς τόν Θεόν. Κατάρα, Κατάρα, Κατάρα!».


Μεταξύ τῶν ἀντικειμένων καί ἐντύπων πού κατεσχέθησαν ἦτο καί τό πρόγραμμα τῆς ὀργανώσεως πού ἐπεδίωκε τά ἑξῆς: 1. Νά ἀνατρέψῃ ὅλους τούς τότε Βασιλεῖς καί νά ἐγκαταστήσῃ δικό της παγκόσμιο Βασιλέα πού θά ἐξελέγετο μεταξύ τῶν 300 ἀνωτάτων ἡγετῶν τῆς ὀργανώσεως. 2. Νά ἀνατρέψῃ ἐκ βάθρων ὅλες τίς Θρησκεῖες, νά δολοφονήσῃ τούς ἡγέτας των, νά ἐκτελέσῃ τούς Κληρικούς καί νά ἐγκαταστήσῃ μιάν νέαν παγκόσμιον θρησκεῖαν μέ Θεόν, τόν δυσώνυμον Ἑωσφόρον. Διά τήν ἐπιτυχία τοῦ σκοποῦ της εἶχεν συντάξει καί ἀνάλογον σχέδιον δράσεως. Προωθοῦσε εἰς τά Πανεπιστήμια Καθηγητάς μέλη της, καθώς καί στούς κόλπους τῆς Ἐκκλησίας, στό Δημόσιο, στό Στρατό, στήν ἐκπαίδευση μέ σκοπό κάτω ἀπό διάφορα προσωπεῖα νά προωθεῖται ἡ νέα θρησκεία τοῦ Ἑωσφόρου. Τό μυστικό σύμβολο τῶν Ἰλλουμινάτι ἦτο ἕνα χέρι πού κρατοῦσε δάδα μέ φλόγες.


Ἡ ἑταιρεία τοῦ Ἀδάμ Βαϊτσχάουπ κατόπιν τῶν ἀνωτέρω διελύθη καί κατεδιώχθη ὑπό τοῦ Βαυαρικοῦ Κράτους καί τῶν ἄλλων Εὐρωπαϊκῶν Κρατῶν, ἀλλά ὅπως ἀναφέρεται εἰς τήν Ἐγκυκλοπαίδεια «Ἐλευθέρας Τεκτονικῆς» ἐκδ. Στοᾶς ΟΜΗΡΟΣ σελ. 677 (Ἀθῆναι 1851) ἡ ἀποκρυφιστική ἀντίληψις τῶν Ἰλλουμινάτι τοῦ Ἀδάμ Βαϊτσχάουπ ἐνσωματώθηκε ἐντός τοῦ Ἐλευθεροτεκτονισμοῦ εἰς τόν ὁποῖον ἐκληρονόμησε ὁλόκληρον τήν ἐσωτερικήν της (σατανιστικήν) φιλοσοφίαν. Πολλοί τῶν βαθμῶν τοῦ Τεκτονισμοῦ ἰδίως τοῦ Σκωτικοῦ δόγματος στηρίζονται ἐπί τῆς ἀρχῆς τῶν Πεφωτισμένων. Ἄλλωστε τόν στόχο τῶν Ἰλλουμινάτι τοῦ Ἀδάμ Βαϊτσχάουπ ἀνέλαβεν σήμερον ὁ διεθνής Σιωνισμός πού προωθεῖ μέ τό σχέδιο MPA τήν ἐπιβολή τῆς παγκόσμιας θρησκείας τοῦ δυσωνύμου Ἑωσφόρου


Κατόπιν τῶν ἀνωτέρω παρέλκει ἡ περαιτέρω ἐνασχόλησις μέ μίαν μυστικήν ἑταιρείαν τήν ὁποίαν διέλυσε τό Βαυαρικόν Κράτος διά τούς ἀνωτέρω λόγους καί τήν ὁποίαν ἐπιθυμεῖ ὁ ἀξιότιμος κ. Λάος νά ἀνασυστήσῃ ἐν Ἑλλάδι.

στον αγύριστο...

Λένε για τους πολιτικούς
ότι «δεν έχουν μπέσα»…
Μ’ αν, σ’ όσα λεν, τ’ αντίθετα
Πιστεύεις, «θα ’σαι μέσα»!…

Δεν έλεγαν: «Στους Έλληνες
Ανήκει η Ελλάδα»!
Και τώρα, για πατρίδα μας,
Μας δείχνουν τον Καιάδα;

Το δίλημμα «σοσιαλισμός
(Θέταν), ή βαρβαρότητα»!
Και τώρα με φασιστική
ληστεύουν αγριότητα…

Των κλεφταράδων έλεγαν
Θα πλήρωνε το σόι…
Και τώρα πάλι γδέρνονται
Τα θύματα, οι αθώοι!

Όλοι «σεμνοί και ταπεινοί»
Δεν λένε ότι θα ’ναι;
Κι άρπαγες λύκοι γίνονται,
Όταν μας κυβερνάνε!….

Κι ύστερα απ’ την τόση τους
Βάναυση χυδαιότητα,
Για…ευνομία μας μιλούν
Και…δημοκρατικότητα!

Ποια σκέψη εφιαλτική
Κι άρρωστη φαντασία
Θα ’κρυβε τόση διαστροφή
Και τέτοια προδοσία!…

Χαιρόταν η Ελλάδα άλλοτε
Αθηναίους και Σπαρτιάτες…
Κι έφτασε να την κυβερνούν
Μαφιόζοι κι εφιάλτες….

Ως πότε αυτό το καθεστώς
Θ’ ανέχεστε το χείριστο;
Εδώ και τώρα διώξτε τους!
Στείλτε τους «στον αγύριστο»!…

Παπα-Ηλίας

http://papailiasyfantis.wordpress.com

Υ.Γ. Κυκλοφορήθηκε, προεκλογικό διαφημιστικό έντυπο (20Χ28), 85 σελίδων, για λογαριασμό του συνδυασμού «Σύγχρονο Αγρίνιο» του νυν Δημάρχου Αγρινίου.
Πόθεν και γιατί η δαπάνη για την πολυτελή αυτή έκδοση; Που κατά πάσα πιθανότητα θα μοιράστηκε σε, χιλιάδες αντίτυπα (στα σπίτια)-και όχι μόνο-του αχανούς πλέον Δήμου του Αγρινίου.
Όταν οι δημότες δεινοπαθούν να τα βγάλουν πέρα. Και χρυσοπληρώνουν ακόμη και το νεράκι του Θεού και του Αχελώου!…

παπα-Ηλίας


ΑΦΕΛΗ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ




ΘΕΜΑ ΑΚΥΡΟΤΗΤΟΣ


ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ


ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ


του Λεόντιου Διονυσίου


* Έγινε γνωστό ότι στην Επιτροπή της Κάρτας Πολίτη συμμετέχει ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος, ο οποίος διετύπωσε την αιρετική θέση ότι η Εκκλησία δεν είναι μία (όπως ως τώρα πιστεύαμε και ομολογούσαμε στο Σύμβολο της Πίστεως), αλλά αντίθετα, κατά την παράλογη και κακόδοξη θέση του Μεσσηνίας κ. Σαββάτου, η Εκκλησία είναι «Μία και διηρηρημένη»!


Όταν, λοιπόν, σε μια Επιτροπή συμμετέχει ένα επίσκοπος που διατυπώνει αιρετικές θέσεις, ποια εγκυρότητα έχει αυτή η επιτροπή και οι αποφάσεις της;


* Ανακοινώθηκε ότι η Ι. Σύνοδος, χωρίς ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας να μετανοήσει και να ζητήσει συγγνώμη για τις αιρετικές ασυναρτησίες του, τον δικαίωσε και τον ΒΡΑΒΕΥΣΕ, ορίζοντάς τον στην Επιτροπή για την Κάρτα του Πολίτη.


Όταν, λοιπόν, μια «Ιερά» Σύνοδος δικαιώνει τις αιρετικές θέσεις ενός αιρετίζοντος Μητροπολίτη και τον τοποθετεί στην Επιτροπή για την Κάρτα του Πολίτη, πόσο ορθόδοξες μπορεί να είναι οι αποφάσεις αυτής της Επιτροπής;


* Πώς είναι δυνατόν ο Καθηγητής Δογματικής που κατήγγειλε τον Μεσσηνίας για αίρεση και διετύπωσε την θέση, ότι αν επιμείνει ο Μεσσηνίας πρέπει να καθαιρεθεί, αυτός ο καθηγητής να συμμετέχει στην Επιτροπή αυτή;

Έβαλε κι αυτός νερό στο κρασί του;


O tempora, o mores!


ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ


ΣΥΝΕΙΔΗΣΙ;



Σε όσους έχουν οικονομικά προβλήματα, αδυναμία πληρωμής δανείων, είναι άνεργοι, είναι πολύτεκνοι, προτείνουμε να μην διαβάσουν την παρακάτω ανάρτηση για λόγους υγείας, σωματικής και ψυχικής!


Όσοι από σας αγοράζετε την "Καθημερινή" ίσως να είδατε το Κ (περιοδικό) της Kυριακής

26/9/10 και το πρωτοσέλιδο ΣΤΑ ΑΔΥΤΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ και να διαβάσατε το αφιέρωμα του

Νίκου Βαφειάδη

ας τα μάθετε και όσοι δεν έτυχε να πέσει στα χέρια σας !

Μέσα στις 3 βδομάδες που έζησε ο συνεργάτης της "Καθημερινής" μέσα στην βουλή κατέγραψε

την χλυδή αυτών και των υπαλλήλων τους εν μέσω κρίσης.

Αναφέρω συνοπτικά τι αποφάσισαν για τούς εαυτούς τους για όσους δεν γνωρίζετε το μέγεθος:


Παρόλες τις φαινομενικά αντικρουόμενες απόψεις μεταξύ τους θα δεί λέει κανείς στούς διαδρόμους πώς όλοι χαριεντίζονται μεταξύ τους.


Άλλωστε τα πολιτικά κόμματα δεν πλήττονται οικονομικά απο την κρίση, γιατί κυβερνητική

απόφαση αύξησε κατά 30% της ετήσιας κρατικής επιχορήγησής τους η οποία απο τα 37εκατ.ευρώ που είχε περιοριστεί θα φτάσει τελικά το 2010 στα 49 εκατ.ευρώ .

Συνολικά τα πολιτικά κόμματα χρωστούν 36 εκ.ευρώ στο ελλην.δημόσιο και 245 εκ.ευρώ στιςτράπεζες.


Πάμε τώρα στούς βουλευτές :


Το 2010 οι 300 θα μοιραστούν 42,5 εκατ.ευρώ.

Συνεπώς ο μέσος όρος των μηνιαίων αποδοχών τους ανέρχεται στα 10.000 ευρώ.


Το 50% της βουλευτικής αποζημίωσης φορολογείται αυτοτελώς και μόνο το υπόλοιπο 50% προστίθεται στα τυχόν άλλα εισοδήματα.


Περίπου 35 εκατ.ευρώ θα μοιραστούν μέσα στο 2010 οι συνταξιούχοι βουλευτές ή οι

σύζυγοι των θανόντων και οι άγαμες θυγατέρες θανόντων βουλευτών.

Άλλο ένα κονδύλι 4, εκατ.ευρώ προορίζεται για τις συντάξεις των πρώην πρωθυπουργών.


Ολοι γνωρίζουμε ότι για κατοχύρωση βουλευτικής σύνταξης απαιτούνται μόλις 4 χρόνια θητεία ενώ πρίν το 1993 συνταξιοδοτούνται από τα 55 χρόνια.

Ο σαρωτικός νόμος για το

ασφαλιστικό δεν άγγιξε στο ελάχιστο τούς επαγγελματίες της πολιτικής.

Οι συνταξιούχοι βουλευτές είναι οι μοναδικοί Έλληνες που έχουν την δυνατότητα να λαμβάνουν παράλληλα και δεύτερη σύνταξη απο το επάγγελμα που ασκούσαν εφόσον δεν εργάζονται στο δημόσιο ή και Τρίτη στην περίπτωση που ήταν συνδικαλιστές πρώην δήμαρχοι ή πρώην Νομάρχες (χορηγίες).

Θέλετε και άλλο ….πάμε…!!


Όσοι βουλευτές είναι άνω των 65 χρόνων λαμβάνουν ταυτόχρονα και βουλευτική αποζημίωση και βουλευτική σύνταξη.


Μέσα στην τριετία 2010-2012 υπολογίζεται απο το Γεν.Λογιστήριο του Κράτους ότι μπορεί να δοθούν στους συνταξ. βουλευτές άλλα περίπου 80 εκατ.ευρώ που διεκδικούν αναδρομικά λόγω των αναδρομικών αυξήσεων που πήραν πρόσφατα οι δικαστές (έχουν πάρει ήδη το 25% ενώ το άλλο 75% θα καταβληθεί το Μάιο του 2011) όταν η άλλη πληγή των Ελλήνων, οι δικαστές, αύξησαν τούς μισθούς τους κατά περίπου 80%.

Είναι πάγια μέθοδος των συνταξιούχων βουλευτών όταν οι ανώτεροι δικαστικοί διεκδικούν και δικαιώνονται να ακολουθούν και αυτοί τον ίδιο δρόμο και να τα παίρνουν.

Έχει και άλλο ...αν δεν κουραστήκατε…!!


Τα 300 καμάρια μας, δεν πληρώνουν ούτε το κινητό τους καθώς:

Δικαιούνται ένα κινητό τηλ. μέχρι 200 ευρώ μηνιαίως οκτώ σταθερές γραμμές τηλεφωνίας (μέχρι 12.000 ευρώ)

αυτοκίνητο (το μισθώνει η βουλή με λίζινγκ)

δωρεάν διαμονή σε κεντρικό ξενοδοχείο για τούς βουλευτές της επαρχίας (70 ευρώ ημερησίως) γραφείο εκτός βουλής

γραφική ύλη

ταχυδρομική ατέλεια,

ατελώς και στις μετακινήσεις με λεωφορεία, σιδηρόδρομο και ακτοπλοϊα καθώς και 52 αεροπορικά εισιτήρια μετ’ επιστροφής για τον νομό τους, εφόσον είναι 200χλμ απο την Αθήνα.


Έχουν την δυνατότητα λήψης άτοκων δανείων από την Βουλή και χαμηλότοκα από τις τράπεζες.

Και βέβαια κάθε βουλευτής έχει στην υπηρεσία του 4 δημοσίους υπαλλ. αποσπασμένους και μετακλητούς καθώς και έναν επιστημονικό συνεργάτη ο οποίος πληρώνεται από την βουλή δηλ. 300 βουλευτές +

300 συνεργάτες…..!!

Πλήρωνε κορόιδο Έλληνα τούς ειδήμονες που ...πτώχευσαν την χώρα…….

Οι υπάλληλοι της βουλής…… Δεν φτάνουν λέει οι καρέκλες……

Εκτός από τούς 1200 αποσπασμένους δημ.υπαλ. και τούς επιστημ.συνεργάτες υπάρχουν και άλλοι 1340 που έχουν προσληφθεί χωρίς διαγωνισμό (οι ημέτεροι δηλ.) στο μόνιμο προσωπικό της βουλής.

Θα στοιχίσουν το 2010 στο ελλην.δημόσιο 54 εκατ.ευρώ και ο νεοπροσλαμβανόμενος με υποχρεωτική εκπαίδευση (πχ καθαρίστριες) λαμβάνει 1.900 ευρώ καθαρά μηνιαίως,

Όλοι οι υπάλληλοι συνολικά το 2010 θα στοιχίσουν στο ελληνικό δημόσιο 106 εκατ.ευρώ.

Αποτελεί κοινό μυστικό πως δεν προσέρχονται όλοι οι υπάλληλοι στην εργασία τους διότι αν έρχονταν όλοι θα δημιουργείτο το αδιαχώρητο καθώς δεν έχουν καρέκλα να κάτσουν.

Είχα λέει ο δημοσιογράφος την ευκαιρία να δώ με τα μάτια μου ότι μόλις έβγαινε κάποιος για τσιγάρο αμέσως την θέση του στην οθόνη του κομπιούτερ ακινητοποιημένη στο ഫസിബൂക്καταλάμβανε κάποιος άλλος.


Οι δύο επιπλέον μισθοί τους δηλ ο 15ος και ο 16ος ενσωματώθηκαν τελευταία, με την μορφή επιδόματος στην βασική αποζημίωση και είναι χαρακτηριστικό ότι την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή εξαιρέθηκαν (αυτοί και όσοι προσληφθούν) από την υποχρεωτική υπαγωγή τους στον κλάδο κύριας ασφάλισης το χρεωκοπημένο δηλ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ αυτό που θα μπούμε όλοι μας.


Συνταξιοδοτούνται από 28,5 χρόνια ενώ εμείς στα 40 χρόνια, και λαμβάνουν από το ταμείο αρωγής της βουλής ΕΦΑΠΑΞ ίσο με δύο μηνιαίους μισθούς για κάθε έτος ασφάλισης (100.000 με 150.000) ευρώ ο καθένας.

Επίσης από την βουλή μισθοδοτούνται και 74 ειδικοί φρουροί (άγνωστο που υπηρετούν ) ενώ καταβάλλεται και ειδικό επίδομα σε όλους τούς αστυνομικούς που φρουρούν το κοινοβούλιο


Στούς 70 κοινοβουλευτικούς δημοσιογράφους έχει παραχωρηθεί προσωπικός χώρος στάθμευσης και τούς δίδεται καινούργιο laptop σε κάθε εκλογική αναμέτρηση.

Έχουν επίσης την δυνατότητα να στέλνουν τα παιδιά τους στον εξαιρετικό παιδικό σταθμό που λειτουργεί στο υπόγειο στην μεριά του κήπου και δημιουργείται και άλλος γιατί δεν φτάνει, σε κτίριο στην Πλάκα του υπ.πολιτισμού, και βέβαια γυμνάζονται όλοι μαζί υπάλληλοι συνεργάτες βουλευτές στο άρτια εξοπλισμένο ακόμα και με χαμάμ δωρεάν γυμναστήριο με τούς εννέα γυμναστές.


Ο νόμος προβλέπει ότι εάν απουσιάσει βουλευτής αδικαιολόγητα σε περισσότερες απο 5πέντε συνεδριάσεις τον μήνα θα παρακρατείται το 1/30 του μισθού του.

Στην πράξη όμως ενώ τα νομοσχέδια συζητούνται κα ψηφίζονται με άδεια έδρανα ούτε ένα ευρώ δεν έχει παρακρατηθεί.


Κανένας έλεγχος στο πόθεν έσχες και στούς τραπεζικούς λογαριασμούς των βουλευτών ενώ οι μετοχές έτσι και αλλιώς είναι ανώνυμες.

Και όπως όλοι ξέρετε τα αδικήματα τους παραγράφονται επικαλούμενοι την βουλευτική τους ασυλία και ο νέος δήθεν κανονισμός της βουλής αναφέρει ότι θα ερευνάται το αδίκημα μόνο όταν έχει σχέση με την πολιτική του δραστηριότητα.

Χαρακτηριστικό είναι ότι ένας πολίτης που μήνυσε βουλευτή για εκβιασμό τελικά μπήκε ο ίδιος φυλακή έπειτα από αντιμήνυση που του έκανε ο βουλευτής ο οποίος λόγω της ασυλίας, ουδέποτε δικάστηκε !!


Κάποιοι λένε σωστά να μην ψηφίζουμε τα μεγάλα κόμματα αλλά εύλογα ρωτώ μήπως σε όλα αυτά δεν είναι και οι βουλευτές των αριστερών κομμάτων που υπερασπίζονται τον φτωχό εργάτη μήπως του ΛΑΟΣ οι οικολόγοι πάνε πίσω;


Μήπως μας δουλεύουν κανονικά ;


Βγήκε έστω ένας μέσα στην οικονομική κρίση και ένα εκατομμύριο ανέργους να αρνηθεί τις υπέρογκες αυτές απολαβές και να τις καταγγείλει ;


Εχει κανείς από τούς 300 συνείδηση ;


Και κάτι για το μνημόνιο …όπως όλοι φαντάζομαι γνωρίζετε, ψηφίστηκε σαν νομοσχέδιο με απαίτηση 151 ψήφους και όχι σαν διεθνής σύμβαση όπως και είναι που θέλει 180 ψήφους αλλά και την επομένη της ψήφισης του ψηφίστηκε αντισυνταγματική τροπολογία -προσθήκη που έλεγε ότι οι συμβάσεις δανεισμού ισχύουν από τη στιγμή της υπογραφής τους χωρίς να χρειάζεται κύρωση από το Κοινοβούλιο ενώ το σύνταγμα προβλέπει πως καμία προσθήκη ή τροπολογία δεν εισάγεται για συζήτηση αν δεν σχετίζεται με το κύριο αντικείμενο του νομοσχεδίου που ψηφίζεται.

Τα συμπεράσματα... δικά σας….!!


Σε αντίθεση με τα παραπάνω…

Ιωάννης Καποδίστριας


«Εφόσον τα ιδιαίτερα εισοδήματά μου αρκούν διά να ζήσω, αρνούμαι να εγγίσω μέχρι και του οβολού τα δημόσια χρήματα, ενώ ευρισκόμεθα εις το μέσον ερειπίων και ανθρώπων βυθισμένων εις εσχάτην πενίαν».


Και ο Εμμανουήλ Ροΐδης, λόγιος, συγγραφέας και δημοσιογράφος είχε πει:


«Η Ελλάς εδαπάνησε άπαν το χρήμα του λαού, αντί έργων χρησίμων, εις συντήρησιν κοπαδίoυ κομματικών κηφήνων, χάριν του οποίου στέργει την πενίαν, την κακοπραγίαν, την ασημότητα και τους εμπαιγμούς του κόσμου όλου».


Θα τρίζουν τα κόκκαλα τους.


Ο Γιάννης Τασσιόπουλος στο «Μετρό Ελλάδα», μεταξύ των άλλων, έγραφε πρόσφατα για τα κόμματα:


«Αν τα πολιτικά κόμματα της χώρας λειτουργούσαν με το νομικό καθεστώς πουλειτουργούν σε όλον τον κόσμο οι επιχειρήσεις, οι τράπεζες θα τους είχαν κατασχέσει ό,τι είχαν και δεν είχαν στην κατοχή τους.


Άναυδη έμεινε η διεθνής Κοινή Γνώμη για τις ταραχές στη χώρα μας από τα επώδυνα μέτρα κατά του λαού και ιδιαίτερα κατά των συνταξιούχων και την εξαθλιωμένη οικονομική μας κατάσταση.


Η Ελλάδα γίνεται τελικά η χώρα με τους πάμφτωχους Έλληνες και τους πάμπλουτους πολιτικούς.


Σύμφωνα εξάλλου με γκάλοπ της Πρωτοποριακής διαδικτυακής έρευνας, F.S. (6-6-2010), «το 96% των Ελλήνων θεωρεί ότι οι βουλευτές μετά την εκλογή τους δεν τηρούν τις υποσχέσεις τους, ότι ενδιαφέρονται κυρίως για τα συμφέροντά τους».


Το υπόλοιπο 4% αποτελεί το σόι, εξ αίματος, εξ αγχιστείας και τα επιστήθια φιλαράκια.


newdimensioncosmos.wordpress.com

ellinikoistologio.blogspot.com

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου