Σάββατο, 11 Σεπτεμβρίου 2010



α μ ε σ ε ς - ε ι δ ή σ ε ι ς
----------------------------

EΞΩ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ.

ΝΑ ΠΑΝΕ

ΣΤΑ ΣΑΤΑΝΙΚΑ

ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ


Κάτω η ξενόδουλη Δικτατορία που καταπάτησε το Σύνταγμα.
Κάτω οι κλέφτες που ξεζουμίζουν τον λαό και τον έφεραν στην έσχατη εξαθλίωσι.

"Φρούριο" η Θεσσαλονίκη.
Ολη η Πόλη στους δρόμους κατά της κατοχικής κυβέρνησης.
Γιά να μπή στην Πόλη, άλλαξε δρόμο ο εντολοδόχος των ξένων "πρωθυπουργός" του Δ.Ν.Τ.

Γέμισε η Βασιλίσσης Ολγας και η Εγνατία με παλαιά παπούτσια.
Σοβαρός ιατρός της Θεσσαλονίκης πέταξε παπούτσι επάνω στον Γιωργάκη.
Διαδηλωτές με καδρόνια κατά του οργανέτου προέδρου του ΕΒΕΑ κ. Μίχαλου.
Τα δύο τρίτα των αστυνομικών όλόκληρης της Ελλάδος ήλθαν στην Θεσσαλονίκη.
Ερήμωσαν και απέκλεισαν το ένα τρίτο της Θεσσαλονίκης από τις 2το μεσημέρι.
Ο λαός της Θεσσαλονίκης αρνείται υποταγή στην κατοχική, ξενόδουλη, υποτεταγμένη Δικτατορική Κυβέρνησι.
Κάτω η Δικτατορία που διοικεί την Χώρα μας.

========================

«Φόλα στο σκύλο της ΕΣΑ» έλεγε ενα αντιδικτατορικό σύστημα ενάντια στον δικτάτορα Ιωαννίδη.

Σήμερα όμως στην ΔΕΘ και παρά την παρουσία 4500 πραιτωριανών του ΔΝΤ ο Σταυρος Βιτάλης του Πανελληνιου Αγωνιστικού Μετωπου έκανε αυτό που έπρεπε να έχουμε κάνει όλοι μας: πέταξε στον Τσολάκογλου -ΓΑΠ τα πατουμενα του-πως έκανε ο Ιρακινός δημοσιογράφος στη διάρκεια μιας συνέντευξης του Μπους - φωνάζοντας στην πράξη «Σόλα στο σκύλο του ΔΝΤ» !

Ασφαλώς αμέσως τον μπουζούριασαν οι ταγματασφαλίτες και θα περνά δύσκολα τωρα , καθώς χάλασε το ίματζ του Τζέφφρυ, το οποίο είναι και το μόνο που τον απασχολεί!

Mπράβο παλλήκαρε Σταύρο Βιτάλη, σου σφίγγουμε το χέρι και σου ευχόμαστε καλό κουράγιο ! Είθε η πράξη σου να βρεί χιλιάδες μιμητές!

Από τον ΜΙΣΑ



































Ω ΑΠΙΣΤΟΙ, απαντήστε:


τα17τεράστια δένδρα

επάνω στο μικρό εκκλησάκι

διατηρούνται με ...αυθυποβολή;;;



Σήμερα 11Σεπτεμβρίου γιορτάζει η αγία Θεοδώρα Βάστας.

Η νεαρή Θεοδώρα ήταν το μεγαλύτερο κορίτσι μιας φτωχής και πολύ θρήσκας οικογένειας με πατέρα ηλικιωμένο και άρρωστο και ζούσε σε ένα χωριό της Πελοποννήσου, τη Βάστα, λίγο έξω από τη Μεγαλόπολη.

Το χρηματικό ποσό που απαιτείτο για την πληρωμή μισθοφόρου ήταν πολύ μεγάλο για τις δυνατότητες της οικογένειάς της και ο πατέρας της ανήμπορος να πάρει μέρος σε μάχη.

Έτσι η Θεοδώρα σε ηλικία 17 ετών αποφάσισε να υποδυθεί τον άντρα και να συμμετέχει η ίδια στο στρατό του χωριού της.

Μια νεαρή κοπέλα δεν μπόρεσε να αντισταθεί στη γοητεία του νεαρού στρατιώτη κι έτσι τον ερωτεύθηκε.

Η Θεοδώρα δεν ήθελε να προδώσει το μυστικό της γιατί αυτό θα εξέθετε όλη την οικογένειά της.

Η συνεχής άρνηση της Θεοδώρας οδήγησε τη νεαρή κοπέλα να δηλώσει ότι η Θεοδώρα ήταν εκείνος που την άφησε έγκυο και θα έπρεπε να την παντρευτεί.

Η άρνηση της Θεοδώρας, η οποία δεν ήθελε να αποκαλύψει το μυστικό της, στο συγκεκριμένο γάμο, δεν επέτρεπε παρά την καταδίκη της σε θάνατο λόγω ατίμωσης της νεαρής κοπέλας.
Έτσι κι έγινε.
Οδηγήθηκε έξω από το χωριό και εκτελέστηκε.

Καθώς ξεψυχούσε, είπε:

«Κάνε, Κύριε, τα χρόνια μου

να γίνουν δέντρα

και το αίμα μου νερό να τα ποτίζει».

Και ξαφνικά, ένα ρυάκι σχηματίστηκε με ορμητικό νερό…

Μερικούς αιώνες αργότερα, γύρω στον 12ο αιώνα, στο σημείο αυτό φτιάχτηκε ένα εκκλησάκι εις μνήμη της Αγίας Θεοδώρας όπου μεταφέρθηκαν και θάφτηκαν τα λείψανά της.

Με την ολοκλήρωση του ναϊδρίου αυτού, φύτρωσαν 17 δέντρα στη στέγη του όσα και τα χρόνια της Θεοδώρας όταν θανατώθηκε και έτσι ολοκληρώθηκε ο θρύλος της Αγίας Θεοδώρας.

Ο ναός της Αγίας Θεοδώρας αποτελεί μοναδικό φαινόμενο και είναι από τα πιο δημοφιλή και αξιόλογα αξιοθέατα της Αρκαδίας.

Η εκκλησία κτίστηκε μεταξύ του 1050-1100 προς τιμήν της οσιομάρτυρος Θεοδώρας. Βρίσκεται κοντά στο χωριό Βάστα της Μεγαλόπολης σε μια κατάφυτη ειδυλλιακή ρεματιά με πυκνό δάσος από θεόρατες βελανιδιές.

Η οδική πρόσβαση γίνεται από το Ίσαρι μετά από μια πανέμορφη κατηφορική διαδρομή.

Η μνήμη της Οσιοπαρθενομάρτυρος Θεοδώρας από αμνημονεύτων ετών και μέχρι του έτους 1952 εορταζόταν κάθε Λαμπροτρίτη για λόγους που δεν διέσωσε η παράδοση ως τοπική Αγία και πανηγύριζε ο φερώνυμος ιερός ναΐσκος της.

Έκτοτε καθιερώθηκε να εορτάζεται την ίδια μέρα, που η εκκλησία μας τιμά και την μνήμη της Οσίας Θεοδώρας της εξ Αλεξάνδρειας.

Θαυμαστό ναΐδριο τιτλοφορείται από το βιβλίο Ρεκόρ Γκίνες ο ναός της Αγίας Θεοδώρας στο χωριό Βάστα Μεγαλόπολης Αρκαδίας.

Πατριωτικό Μέτωπο

Ακαδημίας 88

Αθήνα

Τηλ. Συντονιστή ΠΑΜ:

6980292626

www.pamet.gr

pametopo@gmail.com


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Σε κάλεσμα του Πατριωτικού Μετώπου στους κατοίκους των πολυκατοικιών στις λεωφόρους Βασιλίσσης Όλγας και την Εγνατίας της Θεσσαλονίκης, να υποδεχθούν τον πρωθυπουργό του ΔΝΤ από τα μπαλκόνια τους, με τα «παλιά τους τα παπούτσια», κατά την διαδρομή του από το αεροδρόμιο στη ΔΕΘ προχώρησε με διανομή έντυπου υλικού το Πατριωτικό Μέτωπο.

Στο κάλεσμα του Κινήματος, αναφέρεται:

«Θεσσαλονικείς, κάτοικοι των πολυκατοικιών και από τις δύο πλευρές των λεωφόρων Βασιλίσσης Όλγας και Εγνατίας. Σε εσάς, λόγω των ιδιαίτερων «πλεονεκτημάτων των διαμερισμάτων σας», προκύπτει εκ των πραγμάτων, η «ιδιαίτερη τιμή» να υποδεχθείτε τον κ. Γ.Α. Παπανδρέου, κατά τη διαδρομή του από το αεροδρόμιο Μακεδονία προς τη ΔΕΘ, όπως του αξίζει: Με τα παλιά σας τα παπούτσια.

Του αξίζει αυτή η περιφρονητική υποδοχή, για τα ψέματα που μας είπε και συνεχίζει να λέει:

Για την οικονομία, τους μισθούς, τις συντάξεις, τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και φυσικά για τη Μακεδονία, της οποίας το όνομα από ότι δείχνουν όλες οι επιλογές του, αποφάσισε να χαρίσει στον Γκρουέφσκυ και στα διεθνή συμφέροντα που αυτός εξυπηρετεί.

Έρχεται στη ΔΕΘ το Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου, για να μας πει με το θρασύτατο και αλαζονικό του ύφος, πως «πρέπει να ματώσουμε και άλλο», για να ξεπληρωθούν οι διεθνείς τοκογλύφοι, στων οποίων τα χέρια παρέδωσε τη χώρα.

Έρχεται για να μας δώσει να καταλάβουμε πως η Ελλάδα που ξέρουμε τελείωσε και πως αυτός είναι αποφασισμένος να φτιάξει μια άλλη Ελλάδα, ενταγμένη στο σύστημα της παγκόσμιας διακυβέρνησης. Ένα θλιβερό προτεκτοράτο για να πετούν ελεύθερα από τον εναέριο του χώρο, τα πολεμικά αεροσκάφη όλων των διεθνών γκάνγκστερς, που σακάτεψαν τους λαούς της ευρύτερης γειτονιάς μας στη Μεσόγειο και στα Βαλκάνια.

Έρχεται αποκαλώντας μας «συντρόφους» του, να μας κουνήσει απειλητικά για μια ακόμη φορά το δάχτυλο, «πως αν δεν συμμορφωθούμε, μας περιμένουν πολλά δεινά».

Θα τον αφήσουμε να συνεχίσει ακάθεκτος το καταστροφικό του έργο;

Εμείς λέμε ΟΧΙ.

ΟΧΙ, ΟΧΙ, ΟΧΙ.

Σε εσάς λοιπόν, τους Θεσσαλονικείς κατοίκους των πολυκατοικιών ένθεν και ένθεν των λεωφόρων Βασιλίσσης Όλγας και Εγνατίας, εναπόκειται η υποδοχή του, όπως του αξίζει.

Ο αγώνας κατά των νεοταξιτών ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη. Δεν πρόκειται να κάνουμε πίσω".

(Υ.Γ. Αν δεν έχετε παλιά παπούτσια στη διάθεσή σας, παρακολουθείτε τις ανακοινώσεις του ΠΑΜ. Θα σας ενημερώσουμε όταν πρέπει, που θα τα βρείτε. Ακόμη, σας υπενθυμίζουμε πως το Πατριωτικό Μέτωπο δεν είναι κόμμα, δεν πρόκειται να ζητήσει την ψήφο σας. Είναι κίνημα στο οποίο συμμετέχουν Έλληνες Πατριώτες, όλων των ιδεολογικοπολιτικών αποχρώσεων).




ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΗ


ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ


ΕΚΤΡΟΠΗ


του μητροπολίτου Πειραιώς κ. Σεραφείμ


Μέ αἰσθήματα ὀδύνης καί βαθυτάτου παραπικρασμοῦ παρακολουθήσαμε ἀπό τήν τηλοψία τήν παραχώρηση ἀπό τήν Δημοτική Ἀρχή τῶν Ἀθηνῶν ἀνευθύνως τῆς πλατείας Κοτζιᾶ στό κέντρο τῆς Ἀθήνας σέ Μουσουλμανικῆς θρησκευτικῆς παραδοχῆς πρόσωπα, τά ὁποῖα ἐπετέλεσαν δημοσίᾳ, ἀντί σέ προσωρινά παραχωρημένο κλειστό χῶρο τά θρησκευτικά των καθήκοντα διά πρώτην φοράν μετά τήν Ἐθνεγερσία καί τήν ἀποτίναξη τῆς βάναυσης τουρκικῆς θηριωδίας. Ἐπιθυμοῦμε νά καταθέσωμε τίς ἀπόψεις μας γιά τό θέμα:


1. Εἶναι πρόδηλος ἡ σύγχυση πού ἐπιχειρεῖται νά ἐπικρατήσῃ μέ τήν ταύτιση τῆς συνταγματικά κατοχυρωμένης ἐννοίας τῆς ἀνεξιθρησκείας καί τῆς ἐλευθερίας θρησκευτικῆς συνειδήσεως μέ τήν ἔννοια τῆς ἐπικρατούσης θρησκείας. Ἡ παραχώρηση τοῦ κέντρου τῶν Ἀθηνῶν γιά τήν τέλεση θρησκευτικῶν τελετῶν μίας ἄλλης ἐκτός τῆς ἐπικρατούσης κατά τό Σύνταγμα θρησκείας ἀποτελεῖ ἀπαράδεκτον συμπεριφοράν πού πλήττει τήν ἐπικρατούσα εἰς τό Κράτος θρησκευτικήν πίστιν. Ἡ Ἑλληνική Πολιτεία βάσει τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματος δέν εἶναι οὐδετερόθρησκος Πολιτεία.


Ἐπιπροσθέτως οὐδείς ἔχει τό δικαίωμα ἐν ὀνόματι τοῦ δῆθεν ἐκσυγχρονισμοῦ καί τῆς δῆθεν πολυπολιτισμικότητος νά ποδοπατεῖ βαναύσως τήν ἱστορική μνήμη τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους, παραθεωρώντας τούς ποταμούς αἱμάτων τῶν ἀγρίως σφαγιασθέντων καί ἀναιρεθέντων Νεομαρτύρων ἀπό τούς ὀπαδούς τῆς συγκεκριμένης θρησκευτικῆς παραδοχῆς, ἀλλά καί τῶν ἡρώων τῆς Ἐθνικῆς μας παλλιγγενεσίας. Μόνον γαικύλοι καί προδόται τῆς πατρίδος διατάκται καί ὑπεργολάβοι τῆς νέας ἐποχῆς καί τοῦ ἀθλίου συγκρητισμοῦ μποροῦν νά ἀμνηστεύουν μέ αὐτόν τόν ἀπαράδεκτο τρόπο «τέσσερα μαῦρα ἀτέλειωτα ἑκατόχρονα σκλαβιᾶς», φρίκης, δολοφονιῶν, βιασμῶν καί εἰδεχθῶν ἐγκλημάτων πού εἶχαν ὡς ἐφαλτήριο καί τήν συγκεκριμένη θρησκευτική παραδοχή. Ἐνταῦθα βέβαια παραθεωρήθηκε πλήρως ἡ διεθνῶς κατωχυρωμένη ἔννοια τῆς ἀμοιβαιότητος διότι εἰς οὐδεμία μουσουλμανική χῶρα θά ἐπετρέπετο ποτέ μία παρόμοια θρησκευτική ἐνέργεια καί ἐπί πλέον ἐκθέτει διεθνῶς τήν χώρα μας διότι τήν ἐμφανίζει ὡς δῆθεν ἀρνουμένη τήν στέγασιν τῆς συγκεκριμένης θρησκευτικῆς κοινωνίας τήν στιγμήν κατά τήν ὁποίαν εἰς τήν Ἑλληνικήν Ἐπικράτειαν ὑφίστανται καί λειτουργοῦν ἀνέτως μουσουλμανικά τεμένη στήν Θράκη καί τήν Δωδεκάννησο, αἱ μουσουλμανικαί μουφτεῖαι τυγχάνουν ἀνεγνωρισμέναι ὡς ΝΠΔΔ καί μισθοδοτοῦνται ὑπό τοῦ Ἑλληνικοῦ Δημοσίου οἱ Θρησκευτικοί λειτουργοί τῆς Μουσουλμανικῆς Θρησκευτικῆς παραδοχῆς καί ἐπιβαρύνουν τόν Κρατικό Προϋπολογισμό τά Μουσουλμανικά Ἱεροδιδασκαλεῖα. Στό δέ λεκανοπέδιον ἀνεξελέγκτως λειτουργοῦν ἄτυπα μουσουλμανικά τεμένη.


2. Ἐπί τῆς συγκριτικῆς μελέτης τῶν δύο θρησκειῶν ἐπισημειοῦμεν ὅτι τό Εαγγέλιο το ησο Χριστο εναι μόνη καί πλήρης γιά τόν Θεόν, τόν κόσμον καί τόν νθρωπον λήθεια, ποία πεδείχθη καί σφραγίσθη χι μέ τό κήρυγμα τν ποστόλων καί μαθητν το Χριστο μόνον, λλά μέ τό αμα καί τό μαρτύριον τους, διότι τά ληθινά παιδιά το ληθινο Θεο οδέποτε πεβλήθησαν μέ τήν βία καί τήν μάχαιρα καί τόν θάνατο τν λλων λλά μέ τό θαμα καί τήν προσωπική τους θυσία. Τό ληθές κήρυγμα λοιπόν το Χριστο, το Μεσσίου βεβαιοται μέ τήν μαρτυρία καί τό μαρτύριο πί τρες λοκλήρους αἰῶνες τν ποστόλων, τν Πατέρων τς κκλησίας καί 11.000.000 περίπου σφαγιασθέντων κατακρεουργηθέντων καί καέντων μαρτύρων καί γίων Της καί πομένως γείρεται τό μείλικτο ρώτημα: Ποος λέγει τήν λήθειαν; ησος Χριστός, Θεάνθρωπος, πού γεννήθη στόν κόσμον ατόν περφυσικς, διά το Πνεύματος το Θεο καί χι κατά τήν φυσικήν δόν τν νθρώπων πως ποδέχεται καί διακηρύσσει πλήρως καί ἱδρυτής τοῦ Μουσουλμανισμοῦ στό Κοράνιόν του, καί το ποίου ησο Χριστο τό κήρυγμα ποτελε συμπλήρωσιν καί λοκλήρωσιν τς ες τούς Προφήτας τς Παλαις Διαθήκης γενομένης πό το Θεο ποκαλύψεως, δέ Λόγος Του καί ἡ Ἀνάστασίς Του μς δίδεται ψευδής διά τν μέ τόν θάνατο τους μαρτυρησάντων τήν λήθειαν λόγος καί ο πεποιθήσεις νός κοινο νθρώπου το ραβα μπόρου Μωάμεθ υο το μπνταλάχ καί τς μινα Μπίντ Οαχάμπ, πού ζησε ξακόσια χρόνια μετά τόν ησον Χριστόν καί πού γεννήθηκε πως λοι ο νθρωποι γεννιονται κατά φύσιν καί πού νατρέπουν πλήρως καί οσιαστικς λον τό περιεχόμενον τς ποκαλύψεως το Θεο διά τν προφητν καί το νσαρκωθέντος, σταυρωθέντος καί ναστάντος Υο Του, Κυρίου μν ησο Χριστο; ταν ληφθ πιπροσθέτως τι Μωάμεθ π’ οδενός προφητεύθη διότι σχυρισμός του στή σούρα το Κορανίου (Πολεμική παράταξη 61:6) « δέ ησούς Υός τς Μαριάμ επε πρός τόν λαόν ατο υοί σραήλ γώ εμί πόστολος το Θεο πεμφθείς πρός μς πως κυρώσω τήν πρό μο ποσταλεσαν Πεντάτευχον καί εαγγελίσωμαι μν τήν λευσιν τέρου ποστόλου μετ’ μέ ο τό νομα χμέτ» καθώς καί θέσις τν Μουσουλμάνων ρμηνευτν τι δθεν στό Εαγγελικό δάφιο ω. 16, 7 «άν μή πέλθω Παράκλητος οκ λεύσεται πρός μς, άν δέ πορευθ πέμψω ατόν πρός μς» πρχε ρχικά λέξις περικλυτός καί χι Παράκλητος ποία σημαίνει νδοξος καί εναι συνώνυμος τς κορανικς λέξεως χμέτ εναι ντελς νάξια ντικρούσεως διότι προσκρούουν στήν πί ξι αἰῶνες μέχρι τς μφανίσεως τς δθεν ποκαλύψεως το Κορανίου, χριστιανική πίστη, Οκουμενικές Συνόδους, θεολογία, συγγραφική δραστηριότητα, παγχριστιανική πεποίθηση καί πιστήμη καί μάλιστα στήν κοινή λογική διότι εναι ντελς διανόητο νά νέμενε Θεός ξι λοκλήρους αἰῶνες πό τήν περφυσική νσάρκωση, δράση καί παρουσία το Μεσσίου καί νάληψή του στούς ορανούς γιά νά ποστείλει τήν δθεν σφραγίδα πάντων τν προφητν δηλαδή τόν κοινόν νθρωπον Μωάμεθ. ντιθέτως ληθινός Παράκλητος, τό τρίτο πρόσωπο τς γίας Τριάδος, τό Πανάγιον Πνεμα πεφοίτησε πενήντα μέρες μετά τήν νάσταση το Χριστο καί δέκα μετά τήν νάληψη Του στούς μαθητάς καί ποστόλους Του δρύοντας τήν κκλησία Του πού εναι τό σμα Του μέ κενον κεφαλή, νδυναμώνοντας τούς κρυβομένους καί τρομοκρατημένους μαθητάς το Χριστο γιά νά κηρύξουν σέ λο τόν κόσμο τό Εαγγέλιο τς υοθεσίας το νθρώπου πό τό Θεό Πατέρα καί νά διαφορήσουν γιά τήν προσωπική τους τύχη καί γιά τά τρομακτικά βάσανα καί τελικά τόν μαρτυρικό καί πώδυνο θάνατο, πού θά «κέρδιζαν» πό λη ατή τήν πνευματική προσπάθεια. ταν ληφθ πίσης π’ ψιν τι Μωάμεθ κατά τά νωτέρω πέβαλε τήν θρησκεία του μέ τήν βία, τόν θάνατο καί τήν ξουσία καί τό κυριώτερον άν σαν ληθες ο δθεν ποκαλύψεις πού γένοντο σέ ατόν πό τόν φερομένον σάν ρχάγγελον Γαβριήλ, θά πρεπε Θεός νά εναι ντελς παράφρων, φ’ σον λλα κήρυσε καί πεκάλυπτε πί αἰῶνες στό νθρώπινον γένος καί ξακόσια χρόνια μετά τήν τελευταίαν του ποκάλυψιν «μετέβαλε γνώμην» καί λλαξε ιζηδόν τήν περί το αυτο του γνωστοποίηση. πειδή μως ατό εναι βλασφημία καί βρις κατά το ληθινο Θεο, ποος πως τό μεγαλειδες σύμπαν, «τό ργον τν χειρν Του» ποδεικνύει μέ τήν περμαθηματικήν κρίβειαν τν δισεκατομμυρίων γαλαξιακν σχηματισμν εναι πανσοφία, εναι πόλυτος λήθεια, εναι πόλυτος γάπη, λογικς εναι ντελς δύνατον νά χει συμβε καί κατά λογική κολουθία τό συμπέρασμα πού ξάγεται εχερς εναι, τι κοινός νθρωπος Μωάμεθ διεμόρφωσε ξακόσια χρόνια μετά τήν λοκλήρωση τς Θείας ποκαλύψεως ξ δίας πρωτοβουλίας, σκέψεως καί ντιλήψεως τό θρησκευτικό του σύστημα πού ποτελε συμπίλημα ρχαίων ραβικν θρησκευτικν δοξασιν ουδαϊκν καί χριστιανικν ντιλήψεων καί τό χρησιμοποίησε γιά νά συνενώσει τίς ραβικές φυλές τς ποχς του καί γιά νά δημιουργήσει τό θεοκρατικό, γεμονικό του καθεστώς, κατακτώντας τήν ξουσία καί δημιουργώντας κράτος.


Ὡς ἐκ τούτων ὁ Μουσουλμανισμός ἀποτελεῖ βαθυτάτη πλάνη καί ἡ θρησκευτική παραδοχή αὐτοῦ δέν ἀποτελεῖ ἀποκάλυψη τοῦ ζῶντος Θεοῦ ἀλλά ἀνθρωποπαθές κατασκεύασμα πού οὐδεμία σχέση ἔχει μέ τήν ἀλήθεια τοῦ ἀποκαλυφθέντος στήν Παλαιά Διαθήκη Δημιουργοῦ τοῦ σύμπαντος κόσμου Ἑνός καί μοναδικοῦ Τρισυποστάτου Θεοῦ, στούς γενάρχες τοῦ ἑβραϊκοῦ ἔθνους Ἀβραάμ, Ἰσαάκ, Ἰακώβ καί ἐξαιρέτως στόν Προφήτη Μωϋσῆ καί κατά τήν Καινή Διαθήκη ἐνσαρκωθέντος ἐν τῷ προσώπῳ τοῦ Λόγου Αὐτοῦ σέ ἐκπλήρωση τῶν ἀνά τούς αἰώνας προφητειῶν γιά τήν σωτηρία τοῦ κόσμου.

+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Παρασκευή, 10 Σεπτεμβρίου 2010

Ο πιό επικίνδυνος διαστρεβλωτής

της ορθοδόξου θεολογίας,

το φερεφωνάκι του Βαρθολομαίου,

ο ...σκερτσόζος ΖΖ - Ζηζιούλας!!!


ΖΗΖΙΟΥΛΑΣ:

Ο ΜΕΓΑΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ

Communion and otherness σελ.162

«Η Σύνοδος τής Κων/πόλεως τού 381μ.Χ. κάτω από την άμεση επιρροή τού Γρηγορίου Ναζιανζηνού, τόλμησε να αλλάξει το πιστεύω τής Νίκαιας στό σημείο στό οποίο γινόταν αναφορά στόν Υϊό σάν υπάρχοντα από τήν ουσία τού Πατρός (εκ τής ουσίας τού Πατρός) απλόποιώντας το σέ εκ τού Πατρός.
Αυτή η αλλαγή δέν μπορεί να είναι τυχαία.
Είναι μιά καθαρή έκφραση τού ενδιαφέροντος τών Καππαδοκών Πατέρων νά τονίσουν ότι είναι τό πρόσωπο τού Πατρός κι όχι η Θεία ουσία η πηγή και η αιτία τής Τριάδος».

Η θεολογική του ένδεια είναι απίστευτη.
Πώς θα μπορούσε διαφορετικά να είναι ο Υϊός ομοούσιος τού Πατρός;
Πώς θα μπορούσε να πεί ο Μ. Αθανάσιος εί δέ μή καρπογόνος εστίν αυτή η Θεία ουσία αλλ’ έρημος, ως φώς μή φωτίζον και πηγή ξηρά, πώς δημιουργικήν ενέργειαν έχειν;

Πρόσωπο χωρίς ουσία είναι μιά απλή ετερότης, ενώ πρόσωπο μέ ουσία είναι ατομικότης. Ποιό είναι το χειρότερο;
Τό πρόβλημα ή η λύση πού προτείνει ο Ζηζιούλας;
Η μόνη πραγματική ετερότης σήμερα είναι η επιστήμη και η τεχνολογία.
Οι οποίες δημιουργούν τίς μάζες.
Το μόνο αληθινό πρόβλημα τής Δύσεως.
Αντιθέτως από αυτά πού πιστεύουν οι νεο-ορθόδοξοι.
Από τον μαζάνθρωπο λυτρωνεται η ατομικότης.
Ο Ζηζιούλας μάλλον προσπαθώντας να θεραπεύση την ανθρωπότητα από την ατομικότητα, βρήκε την ρίζα της, την ετερότητα.

Ο Ματσούκας, μοναδικός ίσως μετά το πάθος τού Ρωμανίδη εναντίον τής θεολογίας τού Ζηζιούλα, στην Δογματική και Συμβολική θεολογία Β, στίς σελ. 96-൯൭ καταγγέλλει ήπια κάποιες μαύρες τρύπες στήν θεολογία τού διαδόχου τού Γρηγορίου τού Παλαμά. «Αναλυτικώτερα αυτό σημαίνει ότι ο Θεός, ώς Πατήρ και όχι ώς ουσία, με το να είναι διαρκώς επιβεβαιώνει την ελευθέραν θέλησή του να υπάρχει (εδώ ανήκει και το γνωστό ΥΠΑΡΧΩ) και την διαβεβαίωσιν αυτήν συνιστά ακριβώς η Τριαδική του ύπαρξις.
Ο Πατήρ απο αγάπη δηλαδή ελεύθερα, γεννά τον Υιόν και εκπορεύει το πνεύμα.
Άν υπάρχει θεός, υπάρχει διότι υπάρχει ο Πατήρ, δηλ. εκείνος ο οποίος απο αγάπη ελευθέρα γεννά τον Υιόν και εκπορεύει το Πνεύμα».
Αλλά συνεχίζει ο Ματσούκας, το κατα φύσιν δέν υπόκειται στην ελευθερία της θελήσεως παρά μονάχα το κατα βούλησιν.
Σε αυτή ακριβώς την κακοδοξία είχε περιπέσει ο Άρειος :
Ισχυριζόταν ότι ο Λόγος είναι προιόν της ελεύθερης βουλήσεως του Πατρός, πράγμα που ισχύει μόνο για την κτίση κατά τον Μ. Αθανάσιο.
Ο Ματσούκας καταλήγει πώς ο Ζηζιούλας δέν διακρίνει ανάμεσα σε οικονομική και αϊδια τριάδα, πράγμα που είναι εν μέρει σωστό λόγω της εξελίξεως της Δυτικής Θεολογίας σε ανθρωπολογία.

Και όμως σε αυτό το τόσο κεντρικό σημείο της θεολογίας του Ζηζιούλα ο Γρηγόριος Θεολόγος πρόφθασε ήδη να μας πεί στον Λόγο του 29,6 :

Βουληθείς φασι, γεγέννηκε τον Υιόν, ή μη βουληθείς;
Εί θέλων, θελήσεως υιός ο Υιός, πώς ούν εκ του Πατρός;
Και καινήν τινα μητέρα την θέλησιν αντι του Πατρός αναπλάττουσιν.


Γίνεται πλέον φανερό νομίζουμε πώς η θεολογία του Ζηζιούλα είναι μια χονδροειδής σύνθεση όλων των αιρέσεων της Ανατολικής Εκκλησίας η οποία σύνθεση σκοπό έχει να ενωθεί με όλες τις αιρέσεις της Δύσεως για να αποτελέσουν τη νέα Εκκλησία, το ένδυμα φωτός που θα ντύσει τα σκοτάδια όλων των θρησκειών της Γής.
Ποτέ ο Εωσφόρος δέν θα μπορούσε να ευχηθεί μεγαλύτερο θρίαμβο.


Και η Εκκλησία του Χριστού θα πάρει τη θέση της δίπλα στους μύθους της Πόλης η οποία πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι δικιά μας θάναι.


Αμέθυστος
OI AΞΙΑΣ

....ΤΡΙΩΝ ΟΒΟΛΩΝ


ΣΕΡΒΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ


Παντού και πάντοτε με τους φίλους του Φραγκολατίνους ο αλλήθωρος Λατινόφρονας και Οικουμενιστής Ειρηναίος Μπούλοβιτς.
Ο υπαίτιος και πρωταίτιος (μαζί και με τους άλλους δύο συνενόχους του Αθανάσιο Γιέφτιτς και Αμφιλόχιο Ράντοβιτς), της πρωτοφανούς αναστάτωσης της Σερβικής Εκκλησίας.
Ο φθονερός και κακότατος ΣΦΑΓΙΑΣΤΗΣ του αγίου και αθώου επισκόπου "φλάμπουρο" ΑΡΤΕΜΙΟΥ και του αθωότατου αγωνιστού αρχιμανδρίτου Συμεών Βιλόβσκι.
Και οι τρείς τους ...τόριξαν ή στο ποδόσφαιρο ή στον ....φιλολατινισμό!!!
Και αυτές τις μέρες από τους πρώτους που συμμετέχει - κυριολεκτικά ΚΟΙΜΩΜΕΝΟΣ!!!-στο Φραγκολατινικό συνέδριο του Μποσέ της Γαλλίας (επάνω φωτογραφία).
Αλλήθωρος ή ΚΟΙΜΩΜΕΝΟΣ στά εκκλησιαστικά, αλλά ....ΑΝΟΙΧΤΟΜΑΤΗΣ σε κάτι άλλα....(κάτω κάτω φωτογραφία).

Θαυμάστε (!!!), τους αθεόφοβους και αξιοθρήνητους ....αχυράνθρωπους !!!