Σάββατο, 21 Αυγούστου 2010

Βρέθηκε το φάρμακο του καρκίνου;



Ο Ιταλός ογκολόγος που νίκησε (;) τον καρκίνο με...

Είπε ο γέρων Πορφύριος:

«Το φάρμακο με το οποίο καταπολεμείται ο καρκίνος είναι πολύ εύκολο και ο γιατροί το "συναναστρέφονται" καθημερινά και το έχουν μπροστά στα μάτια τους, όπως με την Χάρη του Θεού κι εγώ το γνωρίζω.
Ο Θεός όμως δεν τους το αποκαλύπτει, γιατί τα τελευταία χρόνια εξ αιτίας αυτής της ασθένειας έχει γεμίσει ο παράδεισος».

Από τον ΜΙΣΑ

ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΜΑΣ

Επίτιμος διδάκτωρ του Πανεπιστημίου “Πάπας Ιωάννης Παύλος Β΄”

Ο Πατριάρχης Ιωάννης Χρυσόστομος

του Λεόντιου Διονυσίου


Η παρακάτω είδηση δημοσιεύτηκε στα ιστολόγια amen.gr και romfea.gr. Εμείς αλλάξαμε/αντικαταστήσαμε μόνο μια λέξη: αντί «Βαρθολομαίος» τοποθετήσαμε το όνομα ενός άλλου Πατριάρχου Κων/πόλεως, «Ιωάννης Χρυσόστομος». Θα μπορούσαμε να τοποθετήσουμε το όνομα ενός άλλου ορθόδοξου Πατριάρχη όπως του Πατριάρχη Φωτίου ή του Πατριάρχη Ταρασίου.

Ζητούμε συγγνώμη από τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο, αλλά για να δούμε: θα καταλάβουν κάποιοι τη διαφορά και τον βαθμό της προδοσίας;



Πύλη Εκκλησιαστικών Ειδήσεων amen.gr και romfea.gr

Παρασκευή, 20 Αύγουστος 2010 Επιμέλεια Αρχιμ Σεραφείμ Δημητρίου

«Ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Ιωάννης Χρυσόστομος σήμερα το πρωί, αμέσως μετά από μια σύντομη επίσκεψη στο Ορθόδοξο Καθεδρικό Ναό του Lublin και την υποδοχή που του επεφύλαξε ο επιχώριος επίσκοπος Αρχιεπίσκοπος Λουβλίνου και Χέλμ κ. Άβελ, μετέβη στο στρατόπεδο συγκέντρωσης Majdanku όπου κατέθεσε στεφάνι στην μνήμη των χιλιάδων και εκεί θυμάτων του Ναζισμού.

Αμέσως μετά ο Πατριάρχης κ. Ιωάννης Χρυσόστομος, συνοδευόμενος από τον Μητροπολίτη Βαρσοβίας και πάσης Πολωνίας κ. Σάββα, Ιεράρχες της Πολωνικής Εκκλησίας και τα μέλη της συνοδείας του έφτασε στην έδρα του Καθολικού Πανεπιστημίου του Lublin «Ιωάννης Παύλος ΙΙ» όπου και αναγορεύθηκε Επίτιμος Διδάκτωρ του.

Ανάμεσά στους παρισταμένους, στην τελετή εκτός του Μητροπολίτου κ. Σάββα παραβρέθηκαν ο Ρωμαιοκαθολικός Αρχιεπίσκοπος Gniezno και Πριμάτος της Πολωνίας κ. Jozef Kowalczyk, εκπρόσωποι της κυβέρνησης, της τοπικής αυτοδιοίκησης, του διπλωματικού σώματος και άλλων Χριστιανικών Δογμάτων.

Κατά την υποδοχή και μετά από ένα ύμνο, ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Fr. Stanislaw Wilk καλωσόρισε τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Ιωάννη Χρυσόστομο και τους λοιπούς προσκεκλημένους.

Μετά την ανάγνωση του ψηφίσματος της Γερουσίας του Πανεπιστημίου, ο εκ των καθηγητών του, Ρωμαιοκαθολικός Μητροπολίτης και Αρχιεπίσκοπος του Λουβλίνου κ. Jozef Zycinski μιλώντας στα αγγλικά, επισήμανε ότι η ζωή του Πατριάρχη κ.Ιωάννη Χρυσόστομου, από τα μικρά του χρόνια είναι συνυφασμένη με την δύσκολη ιστορία της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Κωνσταντινούπολη.

Στη συνέχεια, ο πρύτανης του Καθολικού Πανεπιστημίου, ανέγνωσε και παρέδωσε το Διδακτορικό Δίπλωμα στον Πατριάρχη κ. Ιωάννη Χρυσόστομο.

Αμέσως μετά μίλησε ο Μητροπολίτης Βαρσοβίας κ. Σάββας, ο οποίος ευχαρίστησε την Γερουσία για την επίδοση του Διδακτορικού στον πρώτο μεταξύ ίσων των Ορθοδόξων Επισκόπων της Οικουμένης κ. Ιωάννη Χρυσόστομο, και συνεχάρη τον Ρωμαιοκαθολικό Πολωνό Πρωθιεράρχη κ. Jozef Kowalczyk, για τη συμβολή του στην οικοδόμηση της ειρήνης σε ολόκληρο τον κόσμο.

Ο Πατριάρχης Ιωάννης Χρυσόστομος στην ομιλία του στα Αγγλικά, επεσήμανε το ρόλο του Οικουμενικού Πατριαρχείου για την οικοδόμηση της παγκόσμιας ειρήνης, της αρμονίας μεταξύ των Χριστιανών και των εκπροσώπων των διαφόρων θρησκειών. Αναφέρθηκε ακόμα στον Πάπα Ιωάννη Παύλο ΙΙ, και στην διοργάνωση από εκείνον, των προσευχών για την παγκόσμια ειρήνη στην Ασίζη το 1987.

Η τελετή έκλεισε με χορωδίες αρρένων που απέδωσαν ύμνους και τραγούδια, από διαφορετικές παραδόσεις των Ορθοδόξων Εκκλησιών.

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Ιωάννης Χρυσόστομος και η συνοδεία του, θα επιστρέψει το απόγευμα στην Κωνσταντινούπολη, όπου θα τον υποδεχθούν ο Πατριαρχικός Επίτροπος, Μητροπολίτης Μυριοφύτου και Περιστάσεως κ. Ειρηναίος και υπηρεσιακοί παράγοντες».

Τα αίσχη της Ασσίζης ενθυμείται και επαινεί ο αμετανόητος Ουνίτης Βαρθολομαίος




«Μαζεύονται και συνεδριάζουν και κάνουν συζητήσεις ατέλειωτες για πρά
γματα πού δεν χωράει συζήτηση, που ούτε οι Άγιοι Πατέρες συζήτησαν εδώ και τόσα χρόνια. Όλες αυτές οί ενέργειες είναι του πονηρού, για να ζαλίζουν και να σκανδαλίζουν τους πιστούς και να τους σπρώχνουν άλλους στην αίρεση και άλλους σε σχίσματα, και να κερδίζει έδαφος ο διάβολος. Πα, πα...βασανίζουν και μπερδεύουν τον κόσμο αυτοί οι άνθρωποι!...
Μερικοί από τους Ορθοδόξους πού έχουν ελαφρότητα και θέλουν να κάνουν προβολή, «Ιεραποστολή», συγκαλούν συνέδρια με ετεροδόξους, για να γίνεται ντόρος και νομίζουν ότι θα προβάλουν έτσι την Ορθοδοξία, με το να γίνουν δηλαδή ταραμοσαλάτα με τους κακοδόξους.
Οι ετερόδοξοι από την άλλη έρχονται στα συνέδρια, κάνουν τον δάσκαλο, παίρνουν ότι καλό υλικό πνευματικό βρίσκουν στους Ορθοδόξους, το περνάνε από το δικό τους εργαστήρι, βάζουν δικό τους χρώμα και φίρμα και το παρουσιάζουν σαν πρωτότυπο. Και ο παράξενος σημερινός κόσμος από κάτι τέτοια παράξενα συγκινείται, και καταστρέφεται μετά πνευματικά.
Ο Κύριος όμως, όταν θα πρέπει, θα παρουσίασει τους Μάρκους τους Ευγενικούς και τους Γρηγορίους Παλαμάδες, που θα συγκεντρώσουν όλα τα κατασκανδαλισμένα αδέλφια μας, για να ομολογήσουν την Ορθόδοξη πίστη και να στερεώσουν την Παράδοση, και να δώσουν χαρά μεγάλη στην Μητέρα μας Εκκλησία.
Εάν ζούσαμε πατερικά, θα είχαμε όλοι πνευματική υγεία, την οποία θα ζήλευαν και όλοι οι ετερόδοξοι, και θα άφηναν τις αρρωστημένες τους πλάνεςκαι θα σώζονταν δίχως κήρυγμα. Τώρα δεν συγκινούνται από την αγία μας πατερική παράδοση, γιατί θέλουν να δουν και την πατερική μας συνέχεια, την πραγματική μας συγγένεια με τους Αγίους μας. Αυτό που επιβάλλεται σε κάθε Ορθόδοξο είναι να βάζει την καλή ανησυχία και στους ετεροδόξους, να καταλάβουν δηλαδή ότι βρίσκονται σε πλάνη, για να μην αναπαύουν ψεύτικα τον λογισμό τους, και στερηθούν και σ' αυτήν τη ζωή τις πλούσιες ευλογίες της Ορθοδοξίας και στην άλλη ζωή τις περισσότερες και αιώνιες ευλογίες του Θεού».

π. Παϊσιος























Οι Φραγκολατίνοι

οργανώνουν συνεχώς

τιμές και δόξες

στον αμετανόητο

Ουνίτη

Βαρθολομαίου

O Πατριάρχης, χθές συνοδευόμενος από τον Μητροπολίτη Βαρσοβίας και πάσης Πολωνίας κ. Σάββα, Ιεράρχες της Πολωνικής Εκκλησίας και τα μέλη της συνοδείας του έφτασε στην έδρα του Καθολικού Πανεπιστημίου του Lublin «Ιωάννης Παύλος ΙΙ» όπου και αναγορεύθηκε Επίτιμος Διδάκτωρ του.

Ανάμεσά στους παρισταμένους, στην τελετή εκτός του Μητροπολίτου κ. Σάββα παραβρέθηκαν ο Ρωμαιοκαθολικός Αρχιεπίσκοπος Gniezno και Πριμάτος της Πολωνίας κ. Jozef Kowalczyk, εκπρόσωποι της κυβέρνησης, της τοπικής αυτοδιοίκησης, του διπλωματικού σώματος και άλλων Χριστιανικών Δογμάτων.

Κατά την υποδοχή και μετά από ένα ύμνο, ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Fr. Stanislaw Wilk καλωσόρισε τον Οικουμενικό Πατριάρχη και τους λοιπούς προσκεκλημένους.

Μετά την ανάγνωση του ψηφίσματος της Γερουσίας του Πανεπιστημίου, ο εκ των καθηγητών του, Ρωμαιοκαθολικός Μητροπολίτης και Αρχιεπίσκοπος του Λουβλίνου κ. Jozef Zycinski μιλώντας στα αγγλικά, επισήμανε ότι η ζωή του Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου από τα μικρά του χρόνια είναι συνυφασμένη με την δύσκολη ιστορία της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Κωνσταντινούπολη.

Στη συνέχεια, ο πρύτανης του Καθολικού Πανεπιστημίου, ανέγνωσε και παρέδωσε το Διδακτορικό Δίπλωμα στον Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο.

Αμέσως μετά μίλησε ο Μητροπολίτης Βαρσοβίας κ. Σάββας, ο οποίος ευχαρίστησε την Γερουσία για την επίδοση του Διδακτορικού στον πρώτο μεταξύ ίσων των Ορθοδόξων Επισκόπων της Οικουμένης, και συνεχάρη τον Ρωμαιοκαθολικό Πολωνό Πρωθιεράρχη κ. Jozef Kowalczyk, για τη συμβολή του στην οικοδόμηση της ειρήνης σε ολόκληρο τον κόσμο.

Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος στην ομιλία του στα Αγγλικά, επεσήμανε το ρόλο του Οικουμενικού Πατριαρχείου για την οικοδόμηση της παγκόσμιας ειρήνης, της αρμονίας μεταξύ των Χριστιανών και των εκπροσώπων των διαφόρων θρησκειών.

Αναφέρθηκε ακόμα στον Πάπα Ιωάννη Παύλο ΙΙ, και στην διοργάνωση από εκείνον, των προσευχών για την παγκόσμια ειρήνη στην Ασίζη το 1987.

Παρασκευή, 20 Αυγούστου 2010

Ωστε,

ο πρώην πεντηκοστιανός Ναυπλιώτης

και νυν αιρετικός Εγκόλπιοs

θερμός φίλος του μοιχεπιβάτου, κατά τους Πατέρες, Κύριλλου Μισιακούλη

εμφανίζεται και σε άλλους ορθοδόξους

αυστηρός ελεγκτής και τιμητής;

Αιρετικό Εγκόλπιο, έχεις ανάγκη ... σιωπής και δακρύων, όχι θράσους και αναιδείας.

Μέχρι πότε η Μονή Παντοκράτορος Μελισσοχωρίου Λαγκαδά θα προβάλη τον πρώην πεντηκοστιανό Ναυπλιώτη;
====================================


Aποκάλυψη:

όταν ο συκοφάντης Εγκόλπιος υπερασπιζόταν τη γερόντισσα Γαβριηλία !

egolpiogerontissa.JPG

eg.JPG

Το παραπάνω απόσπασμα είναι από το club του pathfinder με τον τίτλο Saints όπου στεγαζόταν για αρκετά χρόνια το ιστολόγιο «Αντιαιρετικό Εγκόλπιο» ,ο διαχειριστής του οποίου έχει βαλθεί εσχάτως να σπιλώσει τη μνήμη της ταπεινής και πτωχής δια Χριστόν γερόντισσας Γαβριηλίας , χρησιμοποιώντας ψεύδη, φαντασιώσεις και συκοφαντίες.

Όμως αγαπά ο Θεός τον κλεφτη μα αγαπά και τον νοικοκύρη.

Κι έτσι ένα πουλάκι μας ενημέρωσε πως επί 4 χρόνια υπήρχε στη διευθυνση http://clubs.pathfinder.gr/saints η παραπάνω εκθειαστική αναφορά στην γερόντισσα Γαβριηλία!

Δηλαδή επί 4 χρόνια, ο ιεροεξεταστής διαχειριστής του «Αντιαιρετικό Εγκόλπιο» υποστήριζε τα ακριβως αντιθετα από όσα λέγει σήμερα, και υπερασπιζόταν τη γερόντισσα έναντι της άδικης κριτικής του π.Βασιλείου Σπηλιόπουλου (η οποία υπάρχει στο διαδίκτυο από το 2003) !!!!

Από όσα γνωρίζουμε ούτε το περιεχόμενο του βιβλίου «Η ασκητική της Αγάπης» άλλαξε στη διάρκεια αυτών των χρόνων, ούτε η κριτική του π.Βασιλείου μεταβλήθηκε ώστε να αποτελέσει, ένα από αυτά τα στοιχεία, επαρκή λόγο της στροφής 180 μοιρών που έκανε ο συγκεκριμένος φίλος έναντι του προσώπου της γερόντισσας Γαβριηλίας.

Τι μεσολάβησε ώστε από υπερασπιστής της Γερόντισσας να μεταβληθεί σε συκοφάντη και αναπαραγωγό ψευδολογιών;

Είδε όραμα; είχε κάποια αποκάλυψη σαν αυτές που είχε όταν θήτευε στους πεντηκοστιανούς; ή μήπως..... (τα υπόλοιπα σε επόμενο επεισόδιο)

Από τον ΜΙΣΑ
Σεβαστοί πατέρες,

εγκαυχώμαστε,

καμαρώνουμε γιά σας.

Αποτελείτε υποδείγματα.

Τα Λόκ της Εκκλησίας του Κοσσόβου, εγκαταλείπουν το Κόσσοβο και αρνούνται να συνεργασθούν με τους σφαγιαστές του ΑΡΤΕΜΙΟΥ, τους φθονερούς Ζηζιουλικούς Γιέφτιτς, Μπούλοβιτς, Ράντοβιτς.
Ζητούν να επιστρέψη ΑΜΕΣΑ στο Κόσσοβο, ο επίσκοπος και πατέρας τους.


Aλλοι

νέοι πέντε

μοναχοί

και μοναχές

εγκατέλειψαν

την Επισκοπή

Raska και Prizren
PDF Εκτύπωση El. ταχυδρομείο

среда, 18 август 2010 12:04
Την Τετάρτη 18 Αυγούστου, 2010

У протеклих двадесетак дана рашко-призренску Епархију напустило је још пет монаха и монахиња из четири манастира и то:

Τις τελευταίες είκοσι ημέρες από την μητρόπολι Raska-Πρίζρεν έφυγαν άλλοι πέντε νέοι μοναχοί και μοναχές από τα μοναστήρια :

1. Јеромонах Никита Берић (манастир Дубоки Поток) Nikita Jeromonah Beric (μοναστήρι Deep Brook)

2. Монах Антоније Петровић (манастир Дубоки Поток Μοναχός Anthony Πέτροβιτς (Μονή Deep Brook)

3. Монах Козма Арсеновић (манастир Ђурђеви Ступови) μοναχός Κοσμάς Arsenović (μοναστήρι Đurđevi «κλιμάκια»)

4. Монахиња Филотеја Микулек (манастир Грачаница) Mikulek Φιλοθέου καλόγρια (Μοναστήρι Gracanica)

5. Монахиња Злата Жиковић (настојатељица манастира Улије) καλόγρια Gold Žiković

Са одласком поменутих монаха и монахиња укупан број монаха, монахиња, искушеника и искушеница који су напустили Епархију рашко-призренску износи 86 .

Με την αποχώρηση των εν λόγω μοναχών ο συνολικός αριθμός των μοναχών, μοναζουσών, αρχάριων και iskušenica που εγκατέλειψαν την Επισκοπή Raska και Prizren είναι 86

У наредним редовима доносимо тачан списак монаха и монахиња, искушеника и искушеница који су напустили Епархију рашко - призренску.

Στις ακόλουθες γραμμές κάνουμε μια ακριβή αναφορά των μοναχών και μοναζουσών και αρχάριων και iskušenica που έχουν αποχωρήσει από την Επισκοπή Raska - Πρίζρεν.

Манастир Црна Река Manastir Τσέρνα Reka

  1. протосинђел Николај Николић (настојатељ) Ο πατέρας Νικόλαος Νίκολιτς (Abbot)
  2. јеромонах Наум Мирковић Ναούμ μοναχός Mirkovic
  3. јеромонах Висарион Шуловић μοναχός Βησσαρίων Šulović
  4. јеромонах Иринеј Ристић Ειρηναίος μοναχός Ristic
  5. монах Антоније Маринковић Monk Anthony Marinkovic
  6. монах Антоније Давидовић Monk Anthony Νταβίντοβιτς
  7. монах Климент Недељковић μοναχός Clement Nedeljkovic
  8. монах Рафаило Пејчић Monk Rafailo Pejčić
  9. монах Кипријан Кељевић μοναχός Κυπριανός Keljević
  10. монах Паладије Матић (добио канонски отпуст, тренутно у ман. Шишатовац) Μοναχός Παλλάδιος Matic
  11. монах Ипатије Николић Monk Hypatius Νίκολιτς
  12. монах Јоасаф Лојић Monk Lojić Josaphat
  13. монах Харитон Влаић Monk Vlaicu Χαρίτων
  14. искушеник Јован Банков αρχάριος John Bankov
  15. искушеник Дејан Стојановић αρχάριος Ντέγιαν Stojanovic
  16. искушеник Дејан Матијашевић Dejan Matijašević αρχάριος
  17. искушеник Драган Младеновић αρχάριος Ντράγκαν Mladenovic
  18. искушеник Александар Стопа αρχάριος Αλέξανδρος
  19. искушеник Јован Ердељан αρχάριος John Erdeljan
  20. искушеник Александар Козулин αρχάριος Alexander Kozulin

Манастир Ђурђеви Ступови Μονή Đurđevi

  1. јерођакон Матеј Бигић (добио канонски отпуст, тренутно у ман. Шишатовац) Matthew Bigić Ιεροδιάκονος
  2. монах Козма Арсеновић μοναχός Κοσμάς Arsenović

Манастир Свети Архангели Ιερά Μονή Ταξιαρχών

  1. јеромонах Бенедикт Прерадовић (настојатељ) Preradovic Benedict μοναχός (Abbot)
  2. јеромонах Варсануфије Стошић (добио канонски отпуст, тренутно у ман. Шишатовац) μοναχός Varsanufije Stosic
  3. јеромонах Ксенофонт Томашевић μοναχός Ξενοφών Τομάσεβιτς
  4. јеромонах Јован Милојевић μοναχός Jovan Milojevic
  5. јерођакон Прохор Ацковић Ιεροδιάκονος Προχόρ Acković
  6. монах Мелхиседек Миљковић Monk Μελχισεδέκ Miljkovic
  7. монах Владимир Милић μοναχός Vladimir Μίλιτς
  8. искушеник Станко Ђорђевић αρχάριος Stanko Djordjevic

Манастир Бањска Μονή Spa

  1. архимандрит Симеон Виловски (настојатељ) Συμεών Vilovski Αρχιμανδρίτης (Abbot)
  2. јеромонах Агапит Бичанин μοναχός Agapit Bičanin
  3. јеромонах Пимен Дејановић μοναχός Pimen Dejanovic
  4. монах Леонтије Кантар μοναχός Λεόντιος Kantar

Манастир Сопоћани Sopoćani

  1. јеромонах Доситеј Вукосављевић μοναχός Dositej Vukosavljević
  2. јеромонах Григорије Делибашић μοναχός Γρηγόριος Delibasic
  3. јеромонах Максим Новаковић μοναχός Μάξιμος Νοβάκοβιτς
  4. јерођакон Дамјан Ковачевић (добио канонски отпуст, тренутно у ман. Шишатовац) Ιεροδιάκονος Damjan Κοβάτσεβιτς
  5. монах Пајсије Марковић Monk Pajsije Μάρκοβιτς
  6. монах Доментијен Павловић Monk Domentijen Pavlovic
  7. монах Елевтерије Јеремић Monk Elevterije Γέρεμιτς
  8. искушеник Дејан Макић Dejan Makić αρχάριους
  9. искушеник Оливер Ђурђев αρχάριος Oliver Đurđev

Манастир Дубоки Поток Μοναστήρι των Deep Brook

  1. јеромонах Никита Берић Νικήτα μοναχός Beric
  2. јерођакон Јаков Купрешак Ιεροδιάκονος James Kupresak
  3. монах Антоније Петровић Monk Anthony Petrovic
  4. монах Платон Бабић Monk Πλάτωνα Babic
  5. искушеник Миле Василић Mile Vasilić αρχάριος

Манастир Богородица Браинска Μοναστήρι της Παναγίας Brainska

  1. протосинђел Варнава Димитријевић (настојатељ) Ο πατέρας Βαρνάβας Dimitrijevic (Abbot)
  2. јерононах Јован Узелац jerononah Jovan Uzelac
  3. искушеник Славко Мирковић Slavko αρχάριος Mirkovic

Манастир Девине Воде Μονή Νερό Devine

  1. јеромонах Роман Папић (настојатељ) Papic Roman μοναχός (Abbot)
  2. јерођакон Павле Дрековић Ιεροδιάκονος Παύλος Dreković
  3. искушеник Бобан Весић Μπόμπαν Vesić αρχάριος
  4. искушеник Александар Мартиновић αρχάριος Aleksandar Martinovic

Манастир Сочаница Μονή Sočanica

  1. јеромонах Евтимије Милентијевић (настојатељ) Evtimije Milentijević μοναχός (Abbot)

Манастир Зочиште Μονή Zociste

  1. Протосинђел Серафим Стефановић (добио усмени благослов Митрополита Амфилохија) Ο πατέρας Σεραφείμ Στεφάνοβιτς (έλαβε προφορική ευλογία του Μητροπολίτη Αμφιλόχιου)

Манастир Плочник Μονή Pločnik

  1. јеромонах Дамаскин Вацић Δαμασκηνός μοναχός Vacić
  2. искушеник Марко Трајковић αρχάριος Marko Τράικοβιτς

Манастир Грачаница Gracanica Μονή

  1. монахиња Филотеја Микулек καλόγρια Mikulek Φιλοθέου
  2. монахиња καλόγρια Јустина Гајић Justin Gajic
  3. монахиња Пелагија Станић μοναχή Πελαγία Stanic
  4. монахиња Јована Јелић καλόγρια Jelic Jovana
  5. монахиња Јована Јеремић καλόγρια Γέρεμιτς Jovana
  6. монахињ а Варвара Станкић και καλόγρια Stankić Βαρβάρα
  7. монахиња Јерусалима Филиповић μοναχές της Ιερουσαλήμ Φιλίποβιτς
  8. искушеница Митра Андрејевић iskušenica Mitra Andrejević
  9. искушеница Ирена Симић iskušenica Irena Σίμιτς
  10. искушеница Биљана Чанади iskušenica Biljana Canadi
  11. искушеница Зорица Ивановић iskušenica Zorica Ιβάνοβιτς
  12. искушеница Радојка Јанковић iskušenica Radojka Γιάνκοβιτς
  13. искушеница Мирослава Савковић iskušenica Miroslav Savković

Манастир Кончул Μονή Koncul

  1. монахиња Сара Мосур (настојатељица) Sara Mosur καλόγρια (nastojateljica)
  2. монахиња Митродора Јовичић καλόγρια Mitrodora Jovicic
  3. монахиња Варвара Тишма μοναχή Βαρβάρα Tišma
  4. монахиња Исидора Рајковић Ισιδώρα καλόγρια Rajkovic
  5. монахиња Домна Здравковић καλόγρια Δόμνα Zdravkovic
  6. монахиња Марија Гегић καλόγρια Gegić Μαρία
  7. искушеница Маријана Ђурић iskušenica Marijana Djuric
  8. искушеница Мирјана Мартиновић iskušenica Mirjana Martinovic

Манастир Гориоч Μονή Gorioc

  1. монахиња Антуса Маринковић (настојатељица) καλόγρια Antusa Marinkovic (nastojateljica)
  2. монахиња Олимпијада Маринковић Marinkovic καλόγρια

Πέμπτη, 19 Αυγούστου 2010











ΤΟ ΣΑΡΩΜΑ


Ο λόγος για το σάρωμα που κάνει η τηλεόραση στους ανθρώπους κάθε ηλικίας μορφώσεως απασχολήσεως. Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην επηρεάζεται άμεσα ή έμμεσα από τη φιλοσοφία της, μια φιλοσοφία που στο σύνολό της είναι άθεη, ανθρωποκεντρική, φιλήδονη, κολακευτική των παθών.


Με το πρόσχημα της επιμορφώσεως ή μεταδόσεως των ειδήσεων, έχει αιχμαλωτίσει σχεδόν το σύνολο των ανθρώπων και περνάει τα μηνύματά της άκοπα στα μυαλά των ανθρώπων.


Έχει κερδίσει υποσυνείδητα την εμπιστοσύνη τους και τους οδηγεί όπου θέλει. Ακόμη και τα πιο παράξενα και αντιφατικά και καταστρεπτικά πράγματα γίνονται πιστευτά από τους θεατάς της και θεωρούνται ως δεδομένα και καθεστηκότα.


Η τηλεόραση αύξησε την απιστία στο Θεό.


Η τηλεόραση έχει αναδείξει άλλες θεότητες προσκυνητές και λατρευτές.


Η τηλεόραση χυδαιολογεί και μεταδίδει την ασέβεια και την υποτίμηση κατά του Θεού.


Η τηλεόραση μάχεται ευθέως ή πλαγίως κατά της εκκλησίας, του Λόγου, της σωτηρίας.


Η τηλεόραση αύξησε την απληστία στο χρήμα στις ηδονές στο κακό.


Η τηλεόραση διέλυσε την οικογένεια και πλήθυνε τα διαζύγια.


Η τηλεόραση μάρανε τα παιδιά πάνω στο άνθος τους και τα κατέστρεψε.


Η τηλεόραση έφθειρε την ευθύνη των γονέων προς τα παιδιά και το σεβασμό των παιδιών προς τους γονείς.


Η τηλεόραση καθιέρωσε ως φυσικό και νόμιμο πράγμα τη μοιχεία την πορνεία την ακολασία την παιδεραστία τον εκφυλισμό.


Η τηλεόραση συγκαλύπτει και ευνοεί τις εκτρώσεις τις δολοφονίες.


Η τηλεόραση υποκαίει τα μίση και τους πολέμους.


Η τηλεόραση ευθύνεται για την καταστροφή των κοινωνιών και της φύσεως.


Η τηλεόραση είναι ο ποταμός του ψεύδους της απάτης της διαφθοράς.


Το ξέρουν και το ομολογούν ακόμη και τα μικρά παιδιά.


Ίσως προβληθεί ο αντίλογος ότι και προ τηλεοράσεως υπήρχαν τα κακά αυτά. Βεβαίως υπήρχαν. Ποιος θα υποστηρίξει το αντίθετο; Η συμβολή όμως της τηλεοράσεως είναι στην ταχύτητα και στο εύρος που δίνει στο κακό.


Για μεν το εύρος πρέπει να λεχθεί ότι το κακό μεταδίδεται μέσω των κυμάτων της σ’ όλη την υφήλιο μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Και το τελευταίο χωριό ακούει και βλέπει ό,τι ακούει και βλέπει ο Αθηναίος ή ο Αμερικανός.


Όσο για την ταχύτητα και το ρυθμό της μεταδόσεως του κακού η τηλεόραση, και γενικά τα ηλεκτρονικά μέσα διακινήσεως, έχουν επιτύχει ασύλληπτους ρυθμούς. Το κακό στις προηγούμενες γενιές ταξίδευε με το γαϊδουράκι, και σήμερα κινείται με την ταχύτητα του φωτός. Έτσι η τηλεόραση σαρώνει κυριολεκτικώς την υφήλιο και την περιφέρειά της.


Κάποτε ο διάβολος εμφανίστηκε μπροστά στο Θεό και καυχήθηκε ότι τώρα μόλις έκανε μια βόλτα γύρω από τη γη, θέλοντας να προβάλει στο Θεό την ικανότητά του και το βαθμό επηρεασμού των ανθρώπων και να μειώσει αυτόχρημα το κύρος του Θεού.


Σήμερα τον θρασύτατο αυτόν ρόλο του διαβόλου τον παίζει η τηλεόραση, που έχει ταυτιστεί με το διάβολο και τον αιτιο κάθε κακού, και περιέρχεται τον κόσμο, όπως εκείνος, σε δευτερόλεπτα.


Καυχάται ότι έχει στο χέρι της όλη την ανθρωπότητα.


Οι δημοσιογράφοι γαυριούν ότι αν δεν μεταδώσουν αυτοί την είδηση, και το πιο σπάνιο ή φοβερό ή ανήκουστο άκουσμα ή θέαμα δεν είναι είδηση.


Ομολογούν δηλαδή την ευθύνη τους.


Και ενώ λοιπόν τα πράγματα έχουν έτσι, η ειρωνεία είναι ότι πολλοί δεν παραδέχονται ότι σύρονται ως έρμαια πίσω από το φθοροποιό άρμα της τηλεοράσεως. Είναι αυτοί που δηλώνουν ότι δεν επηρεάζονται από την τηλεόραση, αλλ’ απλώς βλέπουν, λένε, για την ενημέρωσή τους, και ότι η τηλεόραση κάνει κακό μόνο στα παιδιά και στους ανώριμους.


Η αντίληψη αυτή βέβαια δεν κάνει κάτι άλλο από το να προκαλεί τη θυμηδία, διότι, όπως είπαμε, όλοι ζουν μέσα στο ασφυκτικό πλάσμα που δημιουργεί η οθόνη. Ακόμη και αυτοί που αντιστέκονται και δεν έχουν τηλεόραση στο σπίτι τους, και αυτοί βλέπουν την επιρροή της τηλεοράσεως στους συνανθρώπους τους και εθίζονται από τις παραξενιές τους.


Λένε λοιπόν ότι δεν επηρεάζονται, και όμως δεν έχουν περάσει ούτε λίγες ώρες που διαφημίστηκε ένα είδος, και οι τηλεάνθρωποι τρέχουν στα καταστήματα να το αναζητήσουν.


Δεν υπάρχει γυναίκα, εκτός ελαχίστων, που να μην δελεάζεται από το παντελόνι, το φαρδύ στην αρχή, το κολλητό σήμερα και το διαφανές.


Δεν υπάρχει γυναίκα σήμερα που να μην εκθέτει τα στήθη της στην κοινή θέα. Ποιος τα εισηγήθηκε αυτά και ποιος τα λανσάρει;


Ποιος μεταδίδει το μίασμα του τσιγάρου ακόμη και στο ασθενές φύλο;


Ποιος τα ναρκωτικά;


Ποιος την εμπορία της σάρκας;


Ποιος τις εκτρώσεις;


Ποιος την ολιγοτεκνία;


Ποιος τα παρά φύσιν;


Ποιος τον κιναιδισμό;


Ποιος το λεσβιασμό;


Ποιος την εφηβική πορνεία;


Ποιος την παιδεραστία;


Ποιος την παντελή γύμνια;


Ποιος τα διαζύγια;


Ποιος τη θραύση του γάμου;


Ποιος τον λεγόμενο «πολιτικό» γάμο;


Ποιος άλλος από την τηλεόραση;


Οι περισσότεροι ψάχνουν να βρουν το χάραγμα για το οποίο μιλάει η Αποκάλυψη, με το οποίο ο αντίχριστος θα χαράξει τους δικούς του. Και λένε ανοησίες.


Γιατί όμως να μην είναι χάραγμα η τηλεόραση, με το οποίο ο αντίδικος έχει χαράξει τα μάτια τους και τα μυαλά τους που είναι κάτω και πίσω από το μέτωπό τους;


Η τηλεόραση σαρώνει τις κοινωνίες;


Όποιος θέλει να μείνει εκτός χαράγματος είναι ανάγκη να οδεύσει το μονόδρομο. Και μονόδρομος είναι να πετάξει την τηλεόραση.


Για να πετάξει όμως κανείς την τηλεόραση και να κάνει αντίσταση κατά του κακού, είναι ανάγκη να έχει φόβο Θεού.


Και το φόβο του Θεού τον φέρνει η πίστη και η μετάνοια.



Μιλάει


Ελληνικά


...σκοτώστε τον!




Και ξαφνικά, μέσα στη θερινή ραστώνη, με την επικαιρότητα να σέρνει νωχελικά τα βήματά της ανάμεσα στις διακοπές των επωνύμων και σε «περισπούδαστες» αναλύσεις για την «εξυγίανση» των δημοσίων οικονομικών, ονόματα παλιά κι αγαπημένα διεκδίκησαν μερίδιο τηλεοπτικού χρόνου και προσοχής από τους «ιδεολόγους» του καναπέ:

Βόρειος Ήπειρος, Χιμάρα, 12 Αυγούστου 2010:

Ο Αριστοτέλης Γκούμας, 37 ετών, δολοφονήθηκε άνανδρα γιατί μιλούσε Ελληνικά!

Παλληκάρι του μόχθου, που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αλβανία του ζόφου, πίσω από τα ηλεκτροφόρα συρματοπλέγματα που χάρασσαν αιμάτινη γραμμή θανάτου, σίγουρα θα’ μαθε την εθνική μας γλώσσα από τις διηγήσεις των παππούδων, μέσα από ερμητικά κλειστά παραθυρόφυλλα στην ηρωική Χιμάρα.

Αυτή την αδαπάνητη προγονική κληρονομιά επισφράγισε με τη θυσία του.

Ματωμένο και αντρίκιο το μήνυμα του Αριστοτέλη προς όλους, ράπισμα ηχηρό στο μικρόκοσμο του «εγώ» μας.

Ναι, στην Αλβανία του 21ου αιώνα υπάρχουν Έλληνες αδέλφια μας που στερούνται βασικά και αδιαπραγμάτευτα ανθρώπινα δικαιώματα.

Τίποτε δεν είναι αυτονόητο!

Ούτε καν η εκφορά στην Ελληνική Γλώσσα!

Ας θέσουμε λοιπόν τους εαυτούς μας σε αυστηρή περισυλλογή…

Η Βόρειος Ήπειρος είναι Ελλάς!

Το μαρτυρούν επιγραφές, πέτρες, μάρμαρα, κόκαλα αγιασμένα, τ’ άλικο αίμα του Αριστοτέλη.

Ως Ελλάς λοιπόν, γεννά παιδιά περήφανα και ηρωικά σαν τον Αριστοτέλη.

Γεννά όμως και Αλεξάνδρους.

Που όταν σημάνει η ώρα, θ’ αδράξουν στα στιβαρά τους χέρια τη ρομφαία της Ελευθερίας και θ’ αποκόψουν τα δεσμά του Γόρδιου, μύρια κι αν διαβούμε κύματα.

Τετάρτη, 18 Αυγούστου 2010













Ο ΤΖΩΡΖ ΜΠΟΥΣ

και ο ΤΟΝΥ ΜΠΛΑΙΡ


να περάσουν από το

Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης


και να δικαστούν

ως εγκληματίες Πολέμου.


Λαοί και Εθνη.

Μην τους ξεχνάτε,

μην τους αμνηστεύετε.


Και οι δυό τους,

στην ηλεκτρική καρέκλα.


Αυτό και μόνο τους αξίζει.
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ


To πειθήνιο όργανο ρομπότ των Αμερικανών ξαναχτύπησε

Και το είχαμε ξαναπεί

Διέταξαν τον Γιωργάκη ,να ασπαστεί το Ισραήλ,για να τα χώσουν οι Αμερικανοί στην Τουρκία ,γιατί σήκωσε κεφάλι

Πλέον καταντάει και επικίνδυνος..αφου στο νευραλγικό χώρο που βρίσκεται η Ελλάδα ,δεν κρατάει καμιά ισορροπία, και παίρνει καθαρά το μέρος των αμερικανοεβραιων

Αν διαβάσετε σήμερα εφημερίδες ,θα δείτε ότι όλες έχουν αυτούς τους δυο τίτλους, και το ίδιο κείμενο
Συσφίγγουν τις σχέσεις Ελλάδα – Ισραήλ

«Πιο κοντά Ελλάδα - Ισραήλ»
Σε ό,τι αφορά το Μεσανατολικό, ο κ. Παπανδρέου επισήμανε πως η Ελλάδα παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και πως είναι απαραίτητο να ξεκινήσουν άμεσα απευθείας διαπραγματεύσεις
Ως γνωστών το 2008 στην γενοκτονία των Παλαιστινίων ,ο Γιωργάκης δεν πήρε καμιά θέση
Και τότε ΤΑ ΜΜΕ μετά από πολύ καιρό έγραψαν..
http://anemos5.blogspot.com/2008/12/blog-post_2773.html
είδατε γιατί μας φοβούνται

τα ελέγχουν πλήρως

εμάς πως θα μας ελέγξουν?

με νόμο¨?
ιδού ποιος είναι ο κύριος Νετανιάχου
«Στημένο παιχνίδι» χαρακτηρίζει ο Ισραηλινός πρωθυπουργός Μπέντζαμιν Νετανιάχου την έκθεση του ΟΗΕ για διάπραξη εγκλημάτων πολέμου στη Γάζα.
http://www.philenews.com/main/73,1,25,0,17749-.aspx

Ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Βενιαμίν Νετανιάχου δήλωσε τη Δευτέρα ότι το Ισραήλ ενήργησε σύμφωνα με τους κανόνες του διεθνούς δικαίου κατά τη διάρκεια της επίθεσης εναντίον της νηοπομπής μεταφοράς ανθρωπιστικής βοήθειας στη Λωρίδα της Γάζας,
http://www.skai.gr/news/world/article/149410/netaniahoy-energisame-symfona-me-toys-diethneis-kanones/
και βεβαία έδωσε εντολή

Ισραηλινοί να χτυπάνε με όπλα με εμπλουτισμένο Ουράνιο.Γι' αυτό οι γιατροί στη Γάζα απορούν πώς μερικά πτώματα είναι σε τέτοια άθλια κατάσταση!!!"

Καταγγέλλουμε όλα τα ελληνικά ΜΜΕ για την προδοτική στάση τους ,και τον οικονομικό έλεγχο από την κυβέρνηση
Και αφιερώνουμε αυτό το βίντεο στον κύριο Παπανδρέου ,με την ελπίδα να επισκεφτεί την Παλαιστίνη και να καταδικάσει την ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ

ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΜΠΑΡΓΚΟ ΣΤΗΝ ΛΩΡΙΔΑ ΤΗΣ ΓΑΖΑΣ

Πάνω απο 1600 παιδιά πέθαναν εως τώρα ,και χιλιάδες ακρωτηριασμένα



Σαλιχλί

του π. Ηλία




Βαδίζαμε προς το Σαλιχλί (Μικρασία, 1922), μέρα και νύχτα. Χωρίς κουραμάνα, αλλά προπάντων χωρίς νερό, που ήταν ο μεγάλος κίνδυνος.

Βρήκαμε, κατά τα μεσάνυχτα, μια λούτσα και μέσα σ' αυτή βουβάλια.
Βουτάμε τα παγούρια στις γούβες της λούτσας και πήραμε λίγο νερό.
Δεν πινόταν, γιατί βρωμούσε. Έβαλα γάζα και ρούφηξα λίγο και κρατούσα ανοιχτό το στόμα, για να φεύγει η βρώμα και να μην ξεράσω. Παρότι το στομάχι ήταν αδειανό.

Κατά το κολατσιό, φτάσαμε 5-6 χιλιόμετρα έξω απ' το χωριό και ξεφορτώσαμε λίγο πάνω απ' τη σιδηροδρομική γραμμή. Ακούμπησα σ' ένα σακί. Αποκοιμήθηκα αμέσως.

Σε κάποια στιγμή ένας μεταγωγικός άρπαξε το σακί και το κεφάλι μου χτύπησε πάνω στις πέτρες. Ξύπνησα. Ακούω οβίδες.
Παρατηρώ ότι έσκαγαν συνέχεια 50 μέτρα κάτω απ' τη σιδηροδρομική γραμμή.
Όλη η πλαγιά σε μήκος χιλιομέτρων κινούνταν απ' την άτακτη οπισθοχώρηση του στρατού. Όποιος περάσει τον άλλο. Πανικός. Απελπισία. Πίσω ερχόταν τούρκικο ιππικό.

Βαδίζοντας στο λιοπύρι του Αυγούστου, βρήκαμε σ' ένα μέρος σωλήνες σκεπασμένους, που δράζανε λίγο νερό, ανακατεμένο με χώμα κόκκινο. Πήρα με το πλουχέρι λίγο και το 'βαλα στο στόμα πηχτό, όπως ήταν. Σε λίγα λεπτά ξεράθηκε κι έβγαζα τώρα από το στόμα στεγνό χώμα.

Εκεί δίπλα ήταν ένα οίκημα ανοιχτό με τσουβάλια σταφίδα. Γέμισα το σακίδιο. Κατέβηκα από κάτω μέσα σε ένα αμπέλι και μάζεψα κοτρίδια για τη δίψα και γύρισα πίσω να πάρουμε το δρόμο, που 'ταν ψηλότερα, απ' το αμπέλι.

Μέσα στο οίκημα καθόταν ένας Τούρκος πάνω σε κάτι παλιόρουχα κι ένας στρατιώτης τον φοβέριζε, ενώ αυτός σήκωνε τα χέρια και τον παρακαλούσε.
Ο στρατιώτης του ρίχνει μια στα στήθια. Εγώ στη στιγμή έστριψα, για να μη ιδώ τα χάλια του.

Και βέβαια αυτό ήταν ανανδρία.

Καθώς ανεβήκαμε να πάρουμε το δρόμο, βλέπω δυο στρατιώτες να κάθονται ακουμπισμένοι στα όχτια, αμίλητοι. Πλησιάζω και βλέπω πως τα μάτια τους ήταν γεμάτα χώμα. Είχαν πεθάνει από κούραση και ηλίαση.

Βαδίζοντας σουρούπωσε πολύ καλά και βρήκαμε ένα νερόμυλο. Γύρω στ' αυλάκι ήταν ροϊδιές. Μετά το αυλάκι ήταν δρόμος. Κι άρχιζε έπειτα βουνό με ερείπια βυζαντινής εποχής.

Εκεί, στον τοίχο του αυλακιού, είδαμε ένα φαντάρο να σκεπάζει με τη μαντύα έναν άλλο φαντάρο και να του λέει κλαίγοντας απαρηγόρητα:

«Τώρα τι να πω εγώ αδερφούλη μου στη μάνα μας, που θα με ρωτάει για σένα»!!!

Έκλαιγε γοερά. Έφυγε μπροστά από μας, αφήνοντας, βέβαια, άταφο τον αδερφό του.

Συγκινηθήκαμε όλοι μας και κλάψαμε κι εμείς.

Πόσα άλλα παιδιά έμειναν πεθαμένα κι άθαφτα στη Μικρασία.

Και μεταξύ αυτών κι ο Αντώνης της Πετράκαινας.

Είχε λαβωθεί σε μια μάχη. Κι ενώ τον μετέφερναν μαζί με άλλους λαβωμένους στο χειρουργείο, τους έπιασαν οι τσέτες και τους έσφαξαν όλους.

Η Πετράκαινα είχε καημό για τον Αντώνη της. Πέντε, δέκα, εκατό ανθρώπους αντάμωνε την ημέρα, έστω και τους ίδιους, θα τους ρωτούσε από πού έρχονται κι αν άκουσαν τίποτες για τον Αντώνη της.

Όταν απολύθηκα από στρατιώτης, πήγα στο χωριό (Σταυροχώρι Ευρυτανίας) και, σαν ήμασταν συγγενείς, πήγα να τους δω. Καλύτερα να μην πήγαινα. Αν και δεν της είπα πως ήμουνα στη Μ. Ασία, αλλά πως ρχόμουνα απ' τ' Αγρίνιο, άρχισε με μια παραπονιάρικη τρεμουλιαστή φωνή να μου λέει:

Γιώργο μ', μήπους άκσις τίπουτις απ' αυτού πό'ρχισι για τουν Αντώνη μ'»;

Άρχισε τα κλάματα. Έκλαιγα κι εγώ.
Και δεν ήταν η μόνη φορά, που με ρώτησε για τον Αντώνη της.

(Απ' την αυτοβιογραφία του δάσκαλου Γιώργου Υφαντή, 1902- 1969)

http://papailiasyfantis.wordpress.com


Eλληνες, Ελληνίδες,

τα περιθώρια στενεύουν επικίνδυνα

Μέχρι πότε θα ανεχόμαστε

τους ανθρώπους της συμφοράς μας

και της συμφοράς του Εθνους;

Ελληνες, Ελληνίδες,

Επαναστατήστε

Ξεσηκωθείτε εναντίον αυτών

που καταπατούν το Σύνταγμα

που μας φέρνουν τη δουλεία

και τον ραγιαδισμό

Ξεσηκωθείτε, Επαναστατήστε

Γκρεμίστε τους,

πρίν γκρεμίσουν τα πάντα.