Σάββατο, 15 Μαΐου 2010

Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ
ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===========

Παραθέτουμε πιο κάτω αυτούσια την επιστολή του Σεβασμιότατου Μητροπολίτου Κυρηνείας κ. Παύλου που απέστειλε το 2001 στον τότε Αρχιεπίσκοπο Κύπρου Χρυσόστομο Α΄μόλις πληροφορήθηκε το ενδεχόμενο επισκέψεως του Πάπα στην Κύπρο!


Ο ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΛΕΜΕΣΟΥ
__________

Και όμως! Λίγα χρόνια αργότερα, πριν αλέκτωρ λαλήσαι τρις, ο Σεβασμιότατος Κυρηνείας έδωσε εν συνόδω τη συγκατάθεσή του για την έλευση του Πάπα στην Κύπρο όπως την έδωσε και για τη συγκρότηση του “Διαθρησκειακού συνεδρίου”.

Ερωτούμε το Σεβασμιότατο Κυρηνείας και τον Αγιο Λεμεσού οι οποίοι στο παρελθόν έδωσαν έξοχα (επαναλαμβάνωέξοχα) δείγματα γραφής με υπέροχες ομιλίες και άρθρα εναντίον του Οικουμενισμού και του Παπισμού: Τι μεσολάβησε έκτοτε και αλλάξατε στάση άρδην; Δεν εννοούμε (Θεός φυλάξοι!) ότι γίνατε Οικουμενιστές. Ασφαλώς και ΔΕΝ είστε Οικουμενιστές. Ακριβώς όμως επειδή δεν είστε γιατί δώσατε τη συγκατάθεσή σας για την έλευση του Πάπα;


Ο ΤΡΙΜΥΘΟΥΝΤΟΣ

ΚΑΙ Ο ΚΑΡΠΑΣΙΑΣ

_________________

Αλλά η ερώτηση απευθύνεται και σε άλλους επισκόπους, οι οποίοι γνωρίζουμε από ιδίαν πείραν, ότι ήταν λαύροι και εναντίον του Παπισμού και εναντίον του Οικουμενισμού.

Γιατί ο Σεβασμιότατος Τριμυθούντος έδωσε συγκατάθεση για την έλευση του Πάπα; Ως ιερομόναχος ήταν ο πλέον αντιπαπιστής κληρικός που γνώρισα στη ζωή μου. Το παραμικρό να έκαναν οι Οικουμενιστές εστενοχωρείτο βαθύτατα και επικραίνετο υπέρμετρα. Τώρα; Τώρα που έγινε επίσκοπος, αντί να είναι ο φρουρός της πίστεως ως το αξίωμά του υποδηλώνει, δίνει τη συγκατάθεσή του για την έλευση του Πάπα και σιωπά;

Γιατί υπάρχει η υπογραφή του Θεοφιλέστατου Καρπασίας στην συνοδική εγκύκλιο που καλεί τους πιστούς να υποδεχθούν τον Πάπα με ευγένεια λες και υπάρχει κάποιος που σκεφτόταν να βιαιοπραγήσει εναντίον του;!


ΟΙ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΦΟ

ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ

______________

Ας θημηθούμε τι έγινε τον περασμένο Οκτώβριο. Τι έκαναν (ελάχιστες δεκάδες) παραδοσιακοί πιστοί κληρικοί, μοναχοί και λαικοί; Κρατούσαν πανώ εναντίον του Παπισμού και συνομιλούσαν μεταξύ τους έξω από το συνεδριακό κέντρο και προσεύχονταν στο γειτονικό παρεκκλήσι. “Τι κακόν εποίησαν” για να γίνουν θύματα τραμπουκισμού και θηριωδίας που εξευτέλισαν την Κύπρο διεθνώς; Ποιον επείραξαν; Ποιον ενόχλησαν; Σε ποιον συμπεριφέρθηκαν με αγένεια; Αντίθετα! Οι ίδιοι έγιναν, όπως αδιάψευστα οι τηλεοπτικές κάμερες έδειξαν σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της υφηλίου, θύματα θηριώδους διωγμού! Επομένως συνοδική εγκύκλιος δεν έπρεπε να εξαπολυθεί εναντίον των παραδοσιακών πιστών αλλά εναντίον όσων τραβούσαν από τα γένεια και τα μαλλιά τους μοναχούς μπροστά στα έκπληκτα μάτια όλου του κόσμου για να τους απομακρύνουν από το παρεκκλήσι που προσεύχονταν.


Ο ΜΟΡΦΟΥ ΚΑΙ Ο ΠΑΦΟΥ
______________

Αλλά μήπως ο Μητροπολίτης Μόρφου είναι Οικουμενιστής; Σας διαβεβαιώ ότι ούτε Οικουμενιστής είναι ούτε και με τις συμπροσευχές συμφωνούσε ποτέ!

Ακόμη! Επειδή γνωρίζω από δεκαετίες τον Αγιο Πάφου πληροφορώ υπεύθυνα όσους τυχόν το αγνοούν ότι ο Μητροπολίτης Πάφου παρόλα όσα έκανε και κάνει εναντίον των παραδοσιακών πιστών ΔΕΝ είναι Οικουμενιστής.


ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΝΟΥ ΚΑΙ ΠΙΚΡΙΑΣ
______________

Γι’ αυτό ρωτούμε: Τι έγιναν, άγιοι πατέρες, όλα αυτά που λέγατε τα άξια κάθε επαίνου και θαυμασμού; Πώς άλλαξαν άρδην; “Τις υμάς εβάσκανεν” ω Αγιοι Αρχιερείς και μας κουβαλήσατε τους μουλλάδες και τους ραββίνους και τους Παπικούς και τους κάθε λογής Προτεστάντες για να συμπροσευχηθείτε μαζί τους;


ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ Ο ΠΑΠΑΣ

ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΘΕΜΑ;

_________________

Αλήθεια γιατί προσκαλέσατε τον Πάπα; Για να βοηθήσετε το εθνικό μας θέμα; Αν είναι γι’ αυτό που κάνατε αυτές τις παρανομίες την πιο κατάλληλη απάντηση σας τη δίνει ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Κυρηνείας κ. Παύλος με την πιο κάτω επιστολή που έγραψε πριν μια δεκαετία την αξία της οποίας δυστυχώς αναιρεί με τη συγκατάθεση που έδωσε για τη διοργάνωση του Διαθρησκειακού συνεδρίου και την έλευση του Πάπα.


Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ

______________

«Μακαριώτατε,

Η χθεσινή είδηση από τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης ότι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας επροσκάλεσε τον Πάπα Ρώμης να επισκεφθή τη μαρτυρική Κύπρο, αφού πήρε τη συγκατάθεση της Υμετέρας Μακαριότητος διά του Υπουργού των Εξωτερικών της Δημοκρατίας κατά την πρόσφατη εις Υμάς επίσκεψή του, επλήγωσε βαθύτατα την ψυχή μας και επλήρωσε λύπης και στενοχωρίας την καρδία μας. Η Υμετέρα συγκατάθεση, εν αγνοία των μελών της Ιεράς Συνόδου, τραυματίζει την ενότητα της Εκκλησίας, αποτελεί αιτία ταραχής των ψυχών των ευσεβών πιστών, και δημιουργεί νέους κινδύνους διχασμού και άμβλυνσης του Ορθόδοξου αισθητηρίου του ευσεβούς πληρώματος Αυτής.

Ο Παπισμός “παρέφθειρε την καθαρότητα της διδασκαλίας της αρχαίας οικουμενικής Ορθοδοξίας διά των νεοεισαχθέντων δογμάτων περί του filioque, της ασπίλου συλλήψεως της Θεοτόκου” και ιδίως της παντελώς αντιχριστιανικής διδασκαλίας περί του πρωτείου του Πάπα εν τη Εκκλησία και του αλαθήτου αυτού. Η όλη ιστορία του Παπισμού, με όλα τα καινοφανή ρωμαϊκά δόγματα καταδεικνύει ότι οι Παπιστές μετέτρεψαν την Εκκλησία του ζώντος Θεού “εις μίαν γήϊνην πολιτικήν οργάνωσιν” με έδρα το Βατικανό.

Ταπεινά φρονούμε ότι η Εκκλησία της Κύπρου δεν πρέπει να έχη καμία συμμετοχή στην επίσκεψη ενός κοσμικού άρχοντα στους τόπους οι οποίοι καθαγιάσθκαν με το τίμιο αίμα των δεκατριών μοναχών της Καντάρας και τόσων άλλων Αγίων, οι οποίοι υπέμειναν φρικτά βασανιστήρια από τους Παπικούς, διότι εν τοιαύτη περιπτώσει αναγνωρίζεται ο Πάπας υπό τη διπλή ιδιότητά του ως αρχηγού Κράτους και Εκκλησίας.
Η τοιαύτη επίσκεψη του Πάπα, η οποία επενδύεται με το μανδύα του προσκυνήματος, μόνο ταπείνωση, καταισχύνη και συμφορά θα προξενήσει στον τόπο μας. Οι εναγκαλισμοί με τον Πάπα δεν θα φέρουν την ποθητή, ως ελπίζετε, βοήθειά του στο εθνικό θέμα, αλλά την οργή του Θεού επάνω στις κεφαλές μας, ως μαρτυρεί η ιστορία του μαρτυρικού ημών Γένους. Λόγω της σοβαρότητος του θέματος, παρακαλούμε όπως συγκαλέσετε εκτάκτως την Ιεράν Σύνοδο»

ΕΠΙΛΟΓΟΣ
_____

Τι να προσθέσει κανείς σ’ αυτά τα υπέροχα που έγραψε ο Σεβασμιότατος Κυρηνείας;

Δεν υπάρχει κάτι πιο σαφές και πιο ορθόδοξο!

Και όμως!

Ο Πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ΄θα μολύνει τα αγιασμένα χώματα της Κύπρου σε λίγες βδομάδες με τη συγκατάθεση όλων των επισκόπων της!


Κρίμα!







ΛΕΣΒΙΕΣ και ΚΙΝΑΙΔΟΙ (οι ίδιοι αυτοαποκαλούνται ομοερωτικοί)

ΜΗΝΥΣΑΝ τον μητροπολίτη ΠΕΙΡΑΙΩΣ


Ἐκ τῆς ἐννοίας τῆς Ἐκκλησίας ἀπορρέει ἡ πλήρης κοινωνία μεταξύ τῶν μελῶν Αὐτῆς ὡς ἀνηκόντων εἰς τό ἕνα καί μοναδικό σῶμα τοῦ Σωτῆρος καί Λυτρωτοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ καί κατά ταῦτα ἡ ὑποχρέωσις τῶν εὐθυνοφόρων μελῶν Αὐτῆς ἵνα γνωστοποιοῦν τά θέματα πού ἅπτονται τῆς ἐκκλησιαστικῆς αὐτῶν δράσεως.

Εἰς τό πλαίσιον αὐτό καί ὡς Ἐπίσκοπος τῆς Τοπικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Πειραιῶς τῆς Δραπετσώνας καί τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου Ρέντη κοινοποιῶ εἰς τό ἡμέτερο ποίμνιο τήν κατωτέρω ἔγκληση-μήνυση κατά τοῦ προσώπου μου, δηλῶν ὅτι διά τήν ἐλαχιστότητά μου ἀποτελεῖ ὕψιστον τίτλον τιμῆς, διότι οὐδέποτε ὡμίλησα μέ ἀπαξίαν κατά προσώπου τινός καί πῶς ἠδυνάμην ἄλλωστε ἐφ’ ὅσον ἕκαστον πρόσωπον ἀποτελεῖ εἰκόνα τοῦ ζῶντος Θεοῦ, ἀλλά κατά χρέος ὡμίλησα καί ὁμιλῶ μέ γνώμονα τήν ἀλήθεια γιά τήν ἀνθρωπίνην ὀντολογίαν καί τόν αἰώνιο καί ἀναλλοίωτο λόγο καί νόμο τοῦ Τρισαγίου Θεοῦ, ἀδιαφορῶν διά τό οἱοδήποτε κατά κόσμον κόστος, τήν εἰρωνίαν, τήν χλεύην καί τήν καταφρόνησιν.

Παραθέτω ἄνευ ἑτέρου σχολίου τό κείμενο τῆς κατ’ ἐμοῦ μηνύσεως.


Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ



καιρός για

απο-τζέφρ-ωση


Ψηφίστηκε, λέει, το νομοσχέδιο για την προαιρετική αποτέφρωση των νεκρών.

Ένα δευτερεύουσας σημασίας ζήτημα, προβλήθηκε υπέρ το δέον από όσους ενοχλούνται από την ορθόδοξη παράδοση του λαού μας παρόλο που ο συγκεκριμένος τρόπος αποσύνθεσης των νεκρών σωμάτων αποδεικνύεται ενεργοβόρος , αντιοικολογικός και με μεγάλο κόστος.

Και σε αυτό το θέμα, η προσπάθεια που έγινε ήταν να ταπεινωθεί η Παράδοση της Ρωμιοσύνης , η οποία θέλει τους νεκρούς να θάπτονται με φροντίδα , τιμή και αγάπη όπως ετάφη και ο αρχηγός της πίστεως μας Ιησούς.

Ζητούμενο των θιασωτών των κρεματορίων ήταν να προβληθεί μία ακόμη «νίκη» τού άθρησκου/άθεου etat laique εις βάρος τού «παρακατιανού» ρωμέικου πολιτισμού.

Το επείγον, και αληθώς φλέγον ζήτημα για τον τόπο, δεν είναι η αποτέφρωση των νεκρών αλλά η άμεση απαλλαγή μας από τον Jeffrey -κατ΄ευφημισμόν Γιωργάκη- Παπανδρέου , τον 3ο κατά Γιάννη Καλαϊτζή.

Η απο-jeffrey-ωση έγινε πια όρος επιβίωσης τούτου τού τόπου .

Απο τον ΜΙΣΗΑ
Eνα χρόνο μετά το ΔΝΤ, χιλιάδες εξαθλιωμένοι συνταξιούχοι στους δρόμους της Ρουμανίας...

Ένα χρόνο μετά την εισβολή τού ΔΝΤ στη φίλη και ομόδοξη χώρα της Ρουμανίας , η κυβέρνηση Μπασέσκου ανακοίνωσε νέα μείωση κατά 15% των -ο ύτως ή αλλως χαμηλών- μισθών και συντάξεων.

Το αποτέλεσμα ήταν χιλιάδες οργισμένοι παππούδες και γιαγιάδες να βγούν σήμερα στους δρόμους και να επιτεθούν σε κρατικά κτίρια από τη μιά μέχρι την άλλη άκρη της χώρας.Το μέλλον μας στο παρακάτω βίντεο...

Απο τον MISHA

Παρασκευή, 14 Μαΐου 2010

ΝΕΟΒΑΡΛΑΑΜΙΤΕΣ ΚΑΙ AΠOΔEΣMEYΣH AΠΟ TO KOΣMOEIΔΩΛO THΣ AΓPOTIKHΣ KOINΩNIAΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====================

Ας σχολιάσουμε συνοπτικά την άποψη των «Νεοβαρλααμιτών» ότι η λατρεία πρέπει να απελευθερωθεί από το κοσμοείδωλο της αγροτικής κοινωνίας. Mέσα στα πλαίσια αυτής της αποδέσμευσης επιδιώκουν, (Αρχιμανδρίτης Θεοδόσιος Μαρτζούχος, Πρωτοσύγκελος Ιεράς Μητρόπολης Πρεβέζης), όπως ομολογούν (χωρίς να ερυθριούν!), να εξοβελίσουν τους Ψαλμούς του Δαβίδ από τη λατρεία της Eκκλησίας.

Oυδεμία αντίρρηση ότι η ορθόδοξη ερμηνευτική των ιερών κειμένων πρέπει να αποδεσμεύεται από το κοσμολογικό, κοινωνικό, πολιτικό, πολιτιστικό ή όποιο άλλο εφήμερο και παροδικό πλαίσιο περιβάλλει την εξ Aποκαλύψεως Aλήθεια. Oδηγός, όμως, αυτής της αποδέσμευσης πρέπει να είναι η «κατά πνεύμα» ερμηνευτική των Aγίων Πατέρων! Oχι η θεολογία του Bultmann και των άλλων Προτεσταντών. Πιο απλά! Δεν είμαστε φονταμενταλιστές Προτεστάντες! Aυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι θα εγκολπωθούμε την ερμηνευτική της Aγίας Γραφής που υιοθέτησαν οι «φιλελεύθεροι» Προτεστάντες και οι άθεοι ερμηνευτές της.

O ΠΑΤΗΡ ΠΑΪΣΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΓEPO ΠANAΓHΣ THΣ ΛYΣHΣ
_____________________

Oσοι ευτύχησαν να ακούσουν τον πατέρα Παΐσιο (δεν χρειάζεται συστάσεις!) ή το γέρο Παναγή της Λύσης να διαβάζουν τον Eξάψαλμο ή τους Xαιρετισμούς της Θεοτόκου γνωρίζουν αν μιλούν ή αν δεν μιλούν οι Ψαλμοί, οι Xαιρετισμοί και γενικά η υμνολογία της Eκκλησίας στην ψυχή του σύγχρονου ανθρώπου!

(Για όσους τυχόν δεν γνωρίζουν το Γέρο Παναγή αναφέρουμε ότι πρόκειται για σύγχρονη οσιακή μορφή της Κύπρου που έζησε σαν κοσμοκαλόγηρος. Η ζωή του ήταν θαυμαστή. Οδήγησε χιλιάδες ανθρώπους στην Εκκλησία και επηρέασε βαθύτατα τη θεολογική σκέψη πολλών κηρικών και λαικών θεολόγων).

Mεταφέρω αυτό που μου είπε κάποιος που άκουσε, για πρώτη φορά σε αγρυπνία, το γέρο Παναγή να απαγγέλλει τους Xαιρετισμούς της Θεοτόκου: «Tούτος ο παππούς μιλά με την Παναγία»! Για δύο χιλιετηρίδες οι Aγιοι της Eκκλησίας τρέφονταν πνευματικά με το Ψαλτήρι. Οχι μόνον δεν είχαν πρόβλημα, αλλά ομόφωνα ομολογούν την ευεργεσία που απεκόμισαν από το ποιητικό και θεολογικό αυτό αριστούργημα. Aντί οι «Νεοβαρλααμίτες» να αγωνιστούν να κάνουν προκοπή «για να μιλούν με την Παναγία», όπως τον πατέρα Παΐσιο ή τον γέρο Παναγή της Λύσης, επιζητούν αντικατάσταση των Ψαλμών. «Διορθώνουν» τους Aγίους και βλαστημούν την αειπαρθενία της Θεοτόκου!

ΛΟΓΟΤΕΧΝIKH KAI ΘEOΛOΓIKH AΞIA TΩN ΨAΛMΩN
__________________________

Yπάρχει άνθρωπος με την πιο στοιχειώδη πνευματική αίσθηση ή δυνατότητα κατανόησης της ποιητικής αξίας ενός κειμένου που θα τολμούσε να πει ότι οι Ψαλμοί δεν μιλούν στην καρδιά του; Aν μάλιστα μιλάμε για κληρικό, οι Ψαλμοί έπρεπε όχι απλά να μιλούν στην καρδιά του αλλά να κελαδούν σαν το αηδόνι και να κελαρύζουν σαν το κρυστάλλινο νερό του καταρράκτη.
Aλλά ας μη μείνουμε στα βιβλία της Θείας Aποκαλύψεως. Ποιός τολμά να πει ότι τα έργα του Oμήρου, του Aισχύλου, του Σοφοκλή, του Eυριπίδη, του Θουκυδίδη, του Σαίξπηρ, του Nτοστογιέφσκυ, του Mολιέρου, κτλ. δεν μιλούν στην καρδιά των σύγχρονων ανθρώπων; Aν, λοιπόν, για τα κλασσικά έργα της λογοτεχνίας, ο ισχυρισμός αυτός είναι άστοχος, πόσο περισσότερο άστοχος είναι όταν αναφέρεται στα βιβλία της Aγίας Γραφής;!

Xρειάζεται να υπενθυμίσουμε ότι οι Ψαλμοί είναι ένα από τα θεόπνευστα βιβλία της Aποκαλύψεως; Aν η άποψη των «Νεοβαρλααμιτών» ότι οι Ψαλμοί δεν μιλούν στο σύγχρονο άνθρωπο ισχύει, σημαίνει ότι η Aγία Γραφή δεν μπορεί να μιλήσει στην καρδιά του ανθρώπου σήμερα!!! Θα μας ξένιζε δυσάρεστα αυτή η άποψη ακόμα και από το στόμα ενός αθέου! Oταν κατατίθεται, όμως, από τη γραφίδα κληρικού, δεν είναι κυριολεκτικά βλασφημία;

Oι Ψαλμοί έθρεψαν πνευματικά εκατομμύρια πιστούς. Oι Aγιοι της Eκκλησίας έχουν γράψει διθύραμβους για την πνευματική και ποιητική αξία τους. Oι μεγαλύτεροι φιλόλογοι όλων των εποχών τους θεωρούν ως ανεπανάληπτα αριστουργήματα ποίησης!

ΣYNΘEΣH NEΩN ΨAΛMΩN
_____________

Aλλωστε αν δεν μιλούν στην καρδιά του σύγχρονου ανθρώπου οι Ψαλμοί, όπως ισχυρίζονται οι «Νεοβαρλααμίτες», γιατί δεν απευθύνονται στον π. B. Θερμό νά συνθέσει νέους ψαλμούς, σέ παπαδιαμάντια γλώσσα, που να ψυχαναλύει τα συναισθήματα του σύγχρονου ανθρώπου: Δεν είναι ο π. B. Θερμός που απέκτησε ειδικότητα να «διορθώνει» τους Aγίους; Eκανε αρχή με τη «διόρθωση» του Aγίου Mαξίμου του Oμολογητή! Aς συμπληρώσει το θεάρεστο έργο του διορθώνοντας και τον προφητάνακτα Δαβίδ. Kαι ας μην ανησυχούν! Eχει όλες τις φιλολογικές προϋποθέσεις για το εγχείρημα. Δημοσιεύει παπαδιαμάντιες επιστολές για το «Λενιώ». Eίχε καλή δασκάλα στο Bαρβάκειο που τον δίδαξε «το πρόσφυμα γιώδ και την αιτιατική της αναφοράς». Στη B΄ Γυμνασίου έγραψε το πρώτο κείμενό του στα αρχαία περιγράφοντας ποδοσφαιρικό αγώνα! Aφήνω πια τις θεολογικές του επιδόσεις! «Διορθώνει» τον Aγιο Mάξιμο τον Ομολογητή σε λειτουργικά συμπόσια. (Γι’ αυτό διαργανώνονται λειτουργικά συμπόσια! Oχι για να μαθητεύουμε στη διδασκαλία των Πατέρων, αλλά για να τους «διορθώνουν» οι διάφοροι Θερμοί). Θα προσέθετα μάλιστα ότι, παράλληλα με την ψυχανάλυση των συναισθημάτων του σύγχρονου ανθρώπου, στον παπαδιαμάντιο ψαλμό που θα συντάξει, ας μην παραλείψει να αναφερθεί και στο δείκτη Dow Jones και σε όσα άλλα απασχολούν τη σκέψη του σύγχρονου ανθρώπου: Δημοσκοπήσεις, το τραγούδι που θα εκπροσωπήσει την Eλλάδα στη Γιουροβίζιον, εκλογές, δελφινολογία στα κόμματα, κτλ. Kαι όταν κάποτε αυτά όλα τα καμώματα και τα καραγκιοζιλίκια τελειώσουν, ελπίζουμε να βρουν κάποιο καλύτερο διακόνημα από το συνεχή σκανδαλισμό του κόσμου οι «Νεοβαρλααμίτες».
Ο "Σωτηρικός", τέως Αγιορείτης, τ. υπάλληλος της ΝΑΣΑ κ. Νικόλαος Χατζηνικολάου, τοποθετών την αυτοκρατορικήν μίτραν στο κεφάλι Μισιακούλη. Και δεν ντράπηκε!!!

Είναι αλήθεια ότι ο κ. Χατζηνικολάου, που κατέλαβε αντικανονικά την κατατμηθείσα μητρόπολι Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, ψήφισε αδιαντρόπως ΟΧΙ στην πρότασι άρσεως του σατανικού σοφίσματος της αρχιερατικής κακίας και μοχθηρίας ΚΟΥΡΕΛΟΕΠΙΤΙΜΙΟΥ της "ακοινωνησίας", του Κανονικού και Νόμιμου μητροπολίτου Αττικής και Μεγαρίδος κ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ;
Ρωτάμε και περιμένουμε κάποια απάντησι.

Επιχειρούν να κάμψουν το φρόνημα, όσων αρνούνται

τον εξουνιτισμό της Αγίας Ορθοδοξίας μας

Με εξουσιαστικό πνευματικό και ψυχικό πειθαναγκασμό
ο Κύπρου Χρυσόστομος επιβάλλει αιδήμονα σιωπή
στην συνείδηση της Ορθοδόξου Εκκλησίας

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑ ΜΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΤΟ 2001, ΤΩΡΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙ

Αντι-παπική και αντι-οικουμενιστική Ημερίδα στην Πάφο

Με Εγκύκλιο της Εκκλησίας της Κύπρου, που σήμερα είδε το φως της δημοσιότητος, καλείται ο λαός να μην διαμαρτυρηθεί για την επίσκεψη του Πάπα στην Κύπρο. Στην Εγκύκλιο μεταξύ άλλων διαβάσαμε και τα εξής:


«Εγκύκλιος της Α.Μ. του Αρχιεπισκόπου Κύπρου που αφορά στην επίσκεψη του Πάπα στην Κύπρο

† ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ἐλέῳ Θεοῦ, Ἀρχιεπίσκοπος Νέας Ἰουστινιανῆς καί πάσης Κύπρου, καί οἱ σύν ἐμοί ἀδελφοί,

Τέκνα ἐν Κυρίῳ ἀγαπητά,....... Ο Πάπας έρχεται ως προσκεκλημένος του Προέδρου της Δημοκρατίας, αλλά και με τη δική μας συγκατάθεση, πρωτίστως για να επισκεφθεί και να προσκυνήσει στο χώρο του κηρύγματος των Αποστόλων Βαρνάβα και Παύλου, στην Πάφο…

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του Πάπα στην Κύπρο, θα συναντηθούμε μαζί του και θα θέσουμε ενώπιόν του το θέμα της σύλησης των ναών μας και της απαγόρευσης από τις κατοχικές αρχές της συντήρησης και λειτουργίας τους. Η επιρροή του Ποντίφηκα στους ισχυρούς της γης είναι γνωστή και αναμένουμε, μέσω των πρέσβεων του Βατικανού σε όλο τον κόσμο, ώθηση στις δίκαιες επιδιώξεις μας.

Ο ΚΥΠΡΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ Ο ΤΡΙΜΥΘΟΥΝΤΟΣ ΒΑΡΝΑΒΑΣ Ο ΠΑΦΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ο ΚΑΡΠΑΣΙΑΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ Ο ΚΙΤΙΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ Ο ΑΡΣΙΝΟΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ Ο ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ ΠΑΥΛΟΣ Ο ΑΜΑΘΟΥΝΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Ο ΛΕΜΕΣΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ †Ο ΛΗΔΡΑΣ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ † Ο ΜΟΡΦΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΣ † Ο ΧΥΤΡΩΝ ΛΕΟΝΤΙΟΣ † Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ † Ο ΝΕΑΠΟΛΕΩΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ † Ο ΚΥΚΚΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ † Ο ΜΕΣΑΟΡΙΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ † Ο ΤΑΜΑΣΟΥ ΗΣΑΪΑΣ».


Απάντηση στην παραπάνω Εγκύκλιο της Εκκλησίας της Κύπρου, η οποία είναι αντίθετη με την Παράδοση της Εκκλησίας και δια της οποίας ισοπεδώνωνται οι σχετικοί Ιεροί Κανόνες και οι Αποστολικές Διαταγές ως προς τις σχέσεις μας με τους αιρετικούς, θα είναι η αντι-παπική και αντι-οικουμενιστική Ημερίδα που οργανώνουμε στις 22 Μαΐου 2010 στην Πάφο με θέμα «Θεολογικές και ηθικές διαστροφές της παναιρέσεως του παπισμού».


Στη συνέχεια, χωρίς κανένα άλλο σχόλιο, παραθέτουμε Επιστολή «προς τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου Χρυσόστομο» του Μητροπολίτη Κυρηνείας κ. Παύλου. Η Επιστολή αποτελεί αποστομωτική απάντηση και στο παραπάνω απόσπασμα της Εγκυκλίου, αλλά και κόλαφο τόσο για τον ίδιο τον επιστολογράφο, όσο και για τον Λεμεσού, οι οποίοι, παρά τον λάβρο αντι-παπικό και αντι-οικουμενιστικό λόγο τους, προσυπογράφουν την ανωτέρω Εγκύκλιο!...


Αλίμονο, εν Χριστώ και δια τον Κύριο πρέπει ν’ αντέξουμε και ν’ αντεπεξέλθουμε την πνευματική και ποιμαντική ορφάνια μας!...

(Οι υπογραμμίσεις στην παρακάτω Επιστολή του Κυρηνείας κ. Παύλου είναι δικές μας):

«Μακαριώτατε,


Η χθεσινή είδηση από τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης ότι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας επροσκάλεσε τον Πάπα Ρώμης να επισκεφθή τη μαρτυρική Κύπρο, αφού πήρε τη συγκατάθεση της Υμετέρας Μακαριότητος δια του Υπουργού των Εξωτερικών της Δημοκρατίας κατά την πρόσφατη εις Υμάς επίσκεψή του, επλήγωσε βαθύτατα την ψυχή μας και επλήρωσε λύπης και στενοχωρίας την καρδιά μας. Η Υμετέρα συγκατάθεση, εν αγνοία των μελών της Ιεράς Συνόδου, τραυματίζει την ενότητα της Εκκλησίας, αποτελεί αιτία ταραχής των ψυχών των ευσεβών πιστών, και δημιουργεί νέους κινδύνους διχασμού και άμβλυνσης του Ορθόδοξου αισθητηρίου του ευσεβούς πληρώματος Αυτής.

Ο Παπισμός “παρέφθειρε την καθαρότητα της διδασκαλίας της αρχαίας οικουμενικής Ορθοδοξίας δια των νεοεισαχθέντων δογμάτων περί του filioque, της ασπίλου συλλήψεως της Θεοτόκου” και ιδίως της παντελώς αντιχριστιανικής διδασκαλίας περί του πρωτείου του Πάπα εν τη Εκκλησία και του αλαθήτου αυτού. Η όλη ιστορία του Παπισμού, με όλα τα καινοφανή ρωμαϊκά δόγματα καταδεικνύει ότι οι Παπιστές μετέτρεψαν την Εκκλησία του ζώντος Θεού “εις μίαν γήϊνην πολιτικήν οργάνωσιν” με έδρα το Βατικανό.

Ταπεινά φρονούμε ότι η Εκκλησία της Κύπρου δεν πρέπει να έχη καμία συμμετοχή στην επίσκεψη ενός κοσμικού άρχοντα στους τόπους οι οποίοι καθαγιάσθκαν με το τίμιο αίμα των δεκατριών μοναχών της Καντάρας και τόσων άλλων Αγίων, οι οποίοι υπέμειναν φρικτά βασανιστήρια από τους Παπικούς, διότι εν τοιαύτη περιπτώσει αναγνωρίζεται ο Πάπας υπό τη διπλή ιδιότητά του ως αρχηγού Κράτους και Εκκλησίας.

Η τοιαύτη επίσκεψη του Πάπα, η οποία επενδύεται με το μανδύα του προσκυνήματος, μόνο ταπείνωση, καταισχύνη και συμφορά θα προξενήσει στον τόπο μας. Οι εναγκαλισμοί με τον Πάπα δεν θα φέρουν την ποθητή, ως ελπίζετε, βοήθειά του στο εθνικό θέμα, αλλά την οργή του Θεού επάνω στις κεφαλές μας, ως μαρτυρεί η ιστορία του μαρτυρικού ημών Γένους. Λόγω της σοβαρότητος του θέματος, παρακαλούμε όπως συγκαλέσετε εκτάκτως την Ιεράν Σύνοδο» (Ορθόδοξος Τύπος, 30/3/2001, σελ. 6η).

Θεσσαλονίκη, 13 Μαΐου 2010

Για την «Φιλορθόδοξο Ένωσι “Κοσµάς Φλαµιάτος”»

Ο Πρόεδρος Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο

Ο Γραµµατέας Παναγιώτης Σηµάτης

ΠΑΠΑΣ ΒΕΝΕΔΙΚΤΟΣ:

ΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ
ΠΡΟΗΛΘΑΝ “ΑΠΟ ΑΜΑΡΤΙΕΣ”
ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ



Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==============

Από την Πορτογαλία όπου πραγματοποεί “Αποστολική” επίσκεψη ο Πάπας Βενέδικτος δήλωσε τα εξής ακατανόητα: “Τα σκάνδαλα παιδεραστίας από καθολικούς ιερείς αντιπροσωπεύουν «τη μεγαλύτερη δίωξη της Εκκλησίας» και προέκυψαν από αμαρτίες εντός της Εκκλησίας, όχι εκτός».


“Σε μερικές από τις πιο σκληρές του δηλώσεις από τότε που ξέσπασε το σκάνδαλο, ο Πάπας ζήτησε «κάθαρση και μετάνοια» εντός της καθολικής κοινότητας, ενώ ζήτησε συγγνώμη και κάλεσε να υπάρξει δικαιοσύνη” αναφέρουν τα ειδησεογραφικά πρακτορεία.

Ω ΒΑΘΟΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ!

_______________

Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς από τις δηλώσεις του Πάπα; Τον εμπαιγμό των λόγων του; Την υποκρισία; Τον κυνισμό του; Ή την πλήρη καταρράκωση του κύρους του που τον οδηγεί να κάνει δηλώσεις που προκαλούν θυμηδία; Ωστε ο Παπισμός πρέπει να αναγνωρίσει ότι η απειλή εναντίον του ιδίου προέρχεται από τους κόλπους του; Αυτό και αν είναι είδηση. Ο Πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ΄μπορεί να το έχει για καμάρι αλλά ο υπόλοιπος κόσμος το έχει για τύμπανο εδώ και αιώνες. Καταρχήν με την απομάκρυνση από την αληθινή πίστη και την υιοθέτηση πληθώρας αιρέσεων. Και ύστερα με μια ατέλειωτη και μακάβρια σειρά δεινών που επέφερε εναντίον της ανθρωπότητας. Σταυροφορίες, Ιερά Εξέταση, Εκκοσμίκευση, Παποκαισαρισμός, “Ιεροί” πόλεμοι, συνέργεια στα εγκλήματα της αποικιοκρατίας, ουνία, δίωξη των επιστημόνων επειδή δεν υιοθετούσαν το κοσμοείδωλο του σχολαστικισμού, αγιοποίηση ανθρώπων που ευθύνονται για γενοκτονίες και άλλα ων ουκ έστιν αριθμός αλλά και προώθηση της παιδεραστίας.


ΤΩΡΑ; ΤΩΡΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΠΑΠΑΣ

ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ
;

________________

Και ο Πάπας; Τώρα ανακάλυψε ότι το πρόβλημα του Παπισμού προέρχεται από τους κόλπους του! Πάλιν καλά που το ανακάλυψε έστω και τώρα! Επειδή οι ΟΜΟΦΩΝΟΥΝΤΕΣ αρχιερείς της Εκκλησίας της Κύπρου ούτε είδαν, ούτε άκουσαν, ούτε κατάλαβαν τίποτα. Ούτε καν έχουν πάρει χαμπάρι ότι έχει ξεσηκωθεί η υφήλιος με τη συνεχή αποκάλυψη σκανδάλων παιδεραστίας στα οποία ο ίδιος ο Πάπας Βενέδικτος προέβαινε.


ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΣΕΙΕΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ

ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΤΟΥ;


___________________

Ο Πάπας, όμως, μόλις τώρα ανακάλυψε το πρόβλημα! Θαυμάσια! Και τι κάνει; Μιλά για το θέμα λες και δεν είναι ο αρχηγός του κράτους του Βατικανού; Πρέπει να υπάρξει δικαιοσύνη, ισχυρίζεται. Ποιος θα την αποδώσει; Ο ίδιος δεν είναι ο Πάπας; Δεν παραδέχεται δημόσια ότι οι φραγκοπαπάδες του διέπρατταν τα εγκλήματα της παιδεραστίας; Για να υπάρξει δικαιοσύνη πρέπει να επισημανθούν όλοι οι παιδεραστές φραγκοπαπάδες και να καθαιρεθούν. Να αναγνωριστούν τα θύματα της κακομεταχείρισης και να τους δοθεί όχι απλά χρηματική αποζημίωση αλλά ηθική στήριξη που επειγόντως χρειάζονται. Το να ανακοινώνει ο Πάπας ότι ζητά αποκατάσταση της δικαιοσύνης ενώ είναι ο ΜΟΝΟΣ αρμόδιος να την πραγματοποιήσει είναι σκέτη κοροιδία. Θυμίζει εκείνους τους τζάμπα μάγκες που τρέμουν τον αντίπαλο τους και φωνάζουν: “Κρατήστε με να μην τον σπάσω στο ξύλο!” ενώ κανείς δεν κουνά το δακτυλάκι του για να τους συγκρατήσει.


ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ

ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΟΝΑΧΟ

ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ;


_______________________

Αλλά επιτέλους! Γιατί θυμήθηκε κατά την επίσκεψη που πραγματοποιεί στην Πορτογαλία να ζητήσει συγγνώμη (τι συγγνώμη; Σκέτη κοροιδία!!!); Πού ήταν τόσο καιρό; Πού βρισκόταν για τόσες δεκαετίες; Ως Αρχιεπίσκοπος Μονάχου δεν κάλυπτε τους φραγκοπαπάδες; Δεν τους μετέθετε από ενορία σε ενορία για να συνεχίσουν το ανόσιο έργο τους; Υστερα ως υπεύθυνος καρδινάλιος για την προάσπιση της “ορθότητας της πίστης” δεν έκανε το ίδιο; Δεν έκανε ότι περνούσε από το χέρι του για να αφήνεται αχαλίνωτο το αρρωστημένο πάθος της παιδεραστίας των φραγκοπαπάδων του; Δεν βούλωνε με το ένα χέρι τις φωνούλες των αθώων παιδιών - ακόμη και παιδιών με σωματικές αναπηρίες - που βίαζαν οι φραγκοπάπαδες; Και δεν υπέγραφε με το άλλο τη μετάθεση των παιδεραστών φραγκοπαπάδων από ενορία σε ενορία για να συνεχίσουν ανενόχλητοι το “θεάρεστο” έργο τους; Και τώρα; Τώρα ζητά να αποδοθεί δικαιοσύνη;

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ;
_____________

Αν στα λόγια του υπήρχε ένα εκατομμυριοστό της αλήθειας θα υπέβαλλε παραίτηση και θα δρομολογούσε αμέσως συνοπτικές διαδικασίες για την καθαίρεση όλων ανεξαίρετα των παιδεραστών φραγκοπαπάδων. Τώρα όταν μιλά για απόδοση δικαοσύνης όλοι οι εχέφρονες άνθρωποι μειδιούν με πικρία και φέρνουν στο νου την παροιμία “φωνάζει ο κλέφτης”.


ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΤΟΝ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ

ΜΕΤΑ ΒΑΙΩΝ ΚΑΙ ΚΛΑΔΩΝ!!!


__________________

Και οι αρχιερείς της Εκκλησίας της Κύπρου; ΟΜΟΦΩΝΑ τον αναμένουν μετά βαίων και κλάδων! Γιατί; Για να ευλογήσει τα παιδιά μας; Ή για να ζητήσει απόδοση δικαιοσύνης για την Κύπρο; Και ποιο κύρος έχει ο προστάτης των παιδεραστών να ζητήσει δικαιοσύνη για οτιδήποτε; Ποιος τον ακούει πια όταν μιλά για δικαιοσύνη; Προβληματίζει άραγε αυτό το ερώτημα τους ιεράρχες της Εκκλησίας της Κύπρου; Δυστυχώς όχι! Η μόνη τους έγνοια είναι να βρουν τρόπο να σιγήσουν όποια φωνή εξεγείρεται εναντίον της επίσκεψης του αιρεσιάρχη της Ρώμης στην Κύπρο!

Πέμπτη, 13 Μαΐου 2010










ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΕ,


ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ


ΘΑ ΣΤΑΥΡΩΝΕΤΕ


ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ;


Eίπε ο κ. Ιερώνυμος Λιάπης:


«Δεν είμαι αιχμάλωτος κανενός. Δεν θα κάνω προσωπικές εξυπηρετήσεις. Αναφέρομαι μόνο στη 12μελή Ιερά Σύνοδο και στη Σύνοδο της Ιεραρχίας. Βλέπω περίεργα φαινόμενα».


Αυτά μας δήλωσε κομπορημονών και ταπεινολογών ο κ. Ιερώνυμος.

Σιβυλικός ο λόγος του, αλλά ευκολοερμήνευτος.

Όχι, κ. Λιάπη.

Εμείς οι πιστοί άνθρωποι της διαχρονικής Εκκλησίας, σε βλέπουμε καθαρότερα, από όσο βλέπεις εσύ τον εαυτόν σου.

Είσαι ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΣ του μεγάλου εχθρού των ανθρώπων.

Είσαι αιχμάλωτος των παθών σου.

Των απειθαρχούντων και βρογχούντων παθών σου.

Που δεν σε αφήνουν να αρθής εις ύψος και να διαφύγης τις μικρότητες των προκατόχων σου.

Φέρεσαι άδικα.

Ανέλεα.

Αφιλάδελφα.

Αφιλα.

Ασπλαγχνα.

Ανοικτίρμονα

Αφησες τις μέχρι σήμερα ανοικτές πολυετείς πληγές της Εκκλησίας να αιμορραγούν και να πυορροούν.

Τις άφησες ανοικτές και ούτε σκοπεύεις να τις κλείσης, γιατί είσαι ανίκανος να το πράξης.

Οι μεγάλοι και οι σοφοί άνδρες της ιστορίας, κλείνουν τις παληές πληγές, δεν τις αφήνουν ανοικτές, ούτε ανοίγουν άλλες.

Όμως εσύ διέπραξες τα αντίθετα.

Γιατί ούτε μεγάλος είσαι, ούτε σοφός.

Γιατί κυριαρχούν μέσα σου τα πάθη της ασπλαγχνίας και της αφιλανθρωπίας.

Δείχνεις το φιλάδελφο μόνον στους ομοίους σου αρχιερείς.

Δεν το δείχνεις όμως, ούτε στους ανομοίους σου, ούτε στον πιστό λαό.

Όμως κάπου λέει το άγιο Ευαγγέλιο που φαίνεται να το λησμόνησες και να το εφήρμοσες από την ανάποδη:

« Καθώς θέλετε ίνα ποιώσιν υμίν οι άνθρωποι, και υμείς ποιείτε αυτοίς ομοίως.

Ει αγαπατε τους αγαπώντας υμάς, ποία υμίν χάρις εστι;

Και γαρ οι αμαρτωλοί τους αγαπώντας αυτούς αγαπώσι….

Γίνετε ούν οικτίρμονες, καθώς και ο πατήρ υμών οικτίρμων εστί». Λουκ. Στ΄31-36).


Και ιδού οι αποδείξεις:


  1. Η Λάρισα βρίσκεται σε συνεχή ταλαιπωρία και αδιάλλειπτο αναβρασμό.

Και εσύ κοιμάσαι τον βαρούχιον ύπνον.

Και θεάσαι απαθέστατος τα επιγενόμενα.

Και αφήνεις τα πράγματα ως έχουν και καταταλαιπωρούνται οι χριστιανοί στα δικαστήρια με αγωγές του «επισκόπου» που στείλατε εκεί με τα ΜΑΤ, όταν ακόμα ζούσε ο κανονικός και νόμιμος επίσκοπος και πατέρας τους, ο αξιαγάπητος και αγαθότατος Θεολόγος.

Πώς να ξεχάση ο πιστός λαός αυτές τις πανάθλιες και μνησίκακες πράξεις σας;

Πώς να λησμονήση τον καλόν ποιμένα του, που «εισήλθε διά της θύρας εις την αυλή των προβάτων», τον γλυκύτατο Θεολόγο;

Φέρει για όλα και ο διώκτης τις ευθύνες του, αλλά τις περισσότερες και τις μεγαλύτερες τις φέρετε εσείς οι άλλοι, που τον στείλατε εκεί στη Λάρισα «ίνα κλέψη και θύση και απολέση» κατά τον λόγον τον Γραφικόν (Ιω.ι΄10).


2. Σήμερα σου δόθηκε η μεγάλη και η τελευταία σου ευκαιρία να αποκαταστήσης τον Κανονικό και Νόμιμο μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημο.

Ξέρω, το ξέρω πολύ καλά, ακόμα και η απλή αναφορά και η επανάληψη του τίτλου «Αττικής και Μεγαρίδος» σας κατακαίει κυριολεκτικά τα αυτιά και σας τσιγαρίζη τις ψυχές.

Πώς να αντέξετε να ακούτε αυτόν τον τίτλο, ενώ οι άγρια και μεθοδευμένα παρανομούντες προκάτοχοί σας, αλλά και εσείς, παρανομείτε συνεχώς όλα αυτά τα χρόνια με τις αντικανονικές κατατμήσεις της μητροπόλεως Αττικής και Μεγαρίδος και έτσι ικανοποιείτε τα βρογχούντα πάθη σας και την μνησικακία σας;

Και σήμερα έρχεσθε και ζητάτε από αυτόν τον Κανονικό και Νόμιμο μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικοδημο, να αναγνωρίση τις ανέντιμες και προκλητικές και βάρβαρες παρανομίες σας.

Κρίμα. Πολύ κρίμα.΄Η μάλλον καλά κάνετε.

Διότι αφού αναγνωρίζετε τον κ. Νικόδημο ως τον Κανονικό και Νόμιμο μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος, έχετε απαραίτητη ανάγκη να εκζητήσετε τη σφραγίδα του.

Ολες οι αποφάσεις που παίρνετε χωρίς την σφραγίδα του Νικοδήμου είναι αντικανονικές και θα σας ελέγξη ο Θεός (αν τον πιστεύετε).


Δηλαδή και τι νομίζεις ότι έκαμες τελικά κ. Ιερώνυμε;

Τακτοποίησες δύο δικούς σου.

Λές και θα ζήσετε 200 χρόνια.

Ε, λοιπόν.

Δεν τους τακτοποίησες.

Απλώς τους έριξες μέσα στη φωτιά.

Στη φωτιά που έκαψε και τον Μπεζενίτη.

Αυτόν που έφερε από την Ζάκυνθο στην Αττική την Τρόϊκα των αρχιεπισκόπων, του Σεραφείμ, του Χριστοδούλου που πλαστογράφησε τα ψηφοδέλτια και τη δική σου.

Που έκανες τα πάντα για να κουβαλήσης τον αντικανονικό Ζακύνθου στην πολύφερνη μητρόπολι Αττικής.

Και οι τρείς τον θέλατε.


Χάσατε την ευκαιρία κ. Ιερώνυμε Λιάπη.

Την χάσατε.

Και φοβούμαι ότι τώρα που βρίσκεσθε στα έσχατά σας, ίσως χάσετε και το πολυτιμότερο…

Κάν νηστεύετε, κάν παρθενεύετε, κάν φιλανθρωπείτε, κάν … στάκτην περιλούεσθε…κάν…

ΟΥΔΕΝ ΕΣΤΙΝ….

Μείζων ΟΛΩΝ η αγάπη και το έλεον, ( Ματθ.12,7.1 Κορ.13,13.) μακαριώτατε αρχιεπίσκοπε Αθηνών.

Γιατί το ξεχάσατε;


Ο μητροπολίτης Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημος, εις ουδέν εβλάβη.

Αν και επί τριάντα έξι ολόκληρα χρόνια, πίνετε το αίμα του αδελφού σας.

Και όμως, αυτός, εις ουδέν εβλάβη.

Μάλλον αυξήθηκαν και ακόμα αυξάνουν οι στέφανοι των άθλων και του μαρτυρίου του…

Εσύ και μόνον εσύ εβλάβης.

Εσύ και οι όμοιοί σου άσπλαγχνοι αρχιερείς…

Είθε ο Θεός να σας λυπηθή από τα πολλά εκκλησιαστικά εγκλήματά σας, που ανελέητα μπήγουν καρφιά στο πανακήρατο Σώμα της Εκκλησίας.
Της Εκκλησίας, που δεν είναι ιδική σας κ. Ιερώνυμε, αλλά του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, εις Ον πάν γόνυ κάμψη…όπως και υμείς οι αρχιερείς της σκολιάς και διεστραμμένης, της σκληράς και τετραχηλισμένης γενεάς του 2010…

Ο εικονιζόμενος θλιβερός και αξιοθρήνητος Αθανάσιος Γιέφτιτς μαζί
με τους άλλους δύο συνενόχους του Ειρηναίο Μπούλοβιτς και Αμφιλόχιο Ράντοβιτς ενθέρμους θιασώτας των Γιανναρά-Ζηζιούλα, πρωτοστάτησαν στην εκστρατεία κατασυκοφάντισης, εξοντωτικής υποτίμησης και εμπαικτικού ονειδισμού και του μητροπολίτου Αρτεμίου και του αθώου και τελείως αμέτοχου πρωτοσυγκέλου του Συμεών Βιλόφσκυ.
















Νέα

είδησι


Ο αδίκως διωκόμενος και καταδιωκόμενος γιά τις θρησκευτικές του και ΜΟΝΟΝ πεποιθήσεις, πρωτοσύγκελος του μητροπολίτου Αρτεμίου Συμεών Βιλόβσκυ κατέθεσε μήνυσι στα ποινικά δικαστήρια της Σερβίας εναντίον του συνταξιούχου φουντπολίστα και "τοποτηρητή" του Κοσσόβου Αθανασίου Γιέφτιτς για συκοφαντική δυσφήμησι και εξύβρισι.
Οι πληροφορίες που έχουμε γιά την αθωότητα του π. Συμεών Βιλοβσκι είναι πολύ ισχυρές και αξιόπιστες και προέρχονται από πλήθος σερβικών ιστοσελίδων αλλά έχουμε επιπλέον πληροφότησι και από ανθρώπους που έζησαν και ζούν από κοντά τα γεγονότα του Κοσσόβου όπου ο π. Συμεών διακονούσε.

Τετάρτη, 12 Μαΐου 2010


Μικρόψυχη... άρση
...υπό όρους
του επιτιμίου

του Μητροπολίτη Αττικής

π. Νικοδήμου


του Λεόντιου Διονυσίου


«τάφος ανεωγμένος ο λάρυγξ αυτών, ταις γλώσσαις αυτών εδολιούσαν·

ιός ασπίδων υπό τά χείλη αυτών, ων το στόμα αράς και πικρίας γέμει, οξείς οι πόδες αυτών εκχέαι αίμα, σύντριμμα και ταλαιπωρία εν ταις οδοίς αυτών, και οδόν ειρήνης ουκ έγνωσαν· ουκ έστι φόβος Θεού απέναντι των οφθαλμών αυτών» (ψαλμός 13).


Ο αδίκως και παρανόμως ταλαιπωρηθείς Μητροπολίτης Αττικής π. Νικόδημος από τους σκληρούς «συναδέλφους» του Μητροπολίτες, αυτούς που επέμεναν στην τιμωρία του, αυτούς που έφυγαν για να μη ψηφίσουν και αυτούς που διαφωνούσαν μεν, αλλά παρέμειναν χωρίς να εξέλθουν εντόνως διαμαρτυρόμενοι της αιθούσης του παρανόμου συνεδρίου, χωρίς να αμνηστεύονται και τα δικά του λάθη, δέχεται άλλο ένα μισάνθρωπο χτύπημα.


Οι φιλάνθρωποι «μιμηταί» του ανεξίκακου Ιησού του έδωσαν ένα ακόμα ύπουλο μαχαίρωμα με δίστομη ρομφαία.


Όλοι, κι εκείνος που τάχα θα παραιτείτο για χάρη του.


Ο δριμύτατος έλεγχος της μισαδελφίας κατατρώγει τις σάρκες τους και τις ψυχές τους και εκβιαστικά προσπαθούν να τον αποτινάξουν από πάνω τους.


Αλλά μάταια.


Θα τον πάρουν μαζί τους στον τάφο.


Γέροντα, ἄλλο ένα ποτήρι πικρό.


Άντεξέ το κι αυτό.


Ο δρόμος προς τον Παράδεισο, το ξέρεις, είναι ένας Σταυρός.


Υπόμεινε.


Η Ανάσταση κρύβει για σένα μια χαρά πιο μεγάλη από τις προσδοκίες σου.


ΚΛΕΦΤΕΣ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΛΟΠΙΜΙΑΙΩΝ
ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΟΥΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==========================

Αναφέρει το ανακοινωθέν της Ιεραρχίας για την άρση του επιτιμίου της ακοινωνησίας που αντικανονικά επεβλήθη στον Κανονικό Μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημο:

ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
_____________

“Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας αποφάσισε την άρση του επιβληθέντος από την Ιερά Σύνοδο επιτιμίου της ακοινωνησίας στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη πρώην Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημο Γκαντζιρούλη με τις εξής προϋποθέσεις:

α) Τό επιτίμιο αίρεται από της σήμερον (ex nunc) και όχι αναδρομικώς.

β) Δεν θίγονται οι έως σήμερα επελθούσες έννομες συνέπειες.

γ) Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης θα αναγνωρίσει το διαμορφωθέν και υφιστάμενο νομοκανονικό καθεστώς των τεσσάρων Ιερών Μητροπόλεων, δηλαδή, Μεγάρων και Σαλαμίνος, Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, Κηφισίας, Ωρωπού και Αμαρουσίου και Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως.

Επιτροπή αποτελουμένη από τους Σεβασμιωτάτους Μητροπολίτες Ζακύνθου κ. Χρυσόστομο, Φθιώτιδος κ. Νικόλαο και Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικόλαο, θα επισκεφθούν τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη κ. Νικόδημο, για να του ανακοινώσουν την Απόφαση της Ιεραρχίας”.


ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΛΟΠΙΜΑΙΩΝ
__________

Για να μεταφέρουμε αυτή την πρόταση με μια παραβολή. Οι κλέφτες εισορμούν σε ένα σπίτι. Πετούν έξω τον νόμιμο ιδοκτήτη τους και αφού το διαμόρφωσαν σε τέσσερα νέα διαμερίσματα παίρνουν παράνομους τίτλους ιδιοκτησίας και αφήνουν τον νόμιμο ιδιοκτήτη άστεγο. Αργότερα αποφασίζουν να έλθουν “απο αγάπη” (άκου θρασύτητα!) για να τα βρουν με τον ιδιοκτήτη και του λέγουν; “Αναγνώρισε ότι όσοι κατέλαβαν παράνομα το σπίτι σου είναι οι νόμιμοι κάτοχοι των νέων διαμερισμάτων και εμείς θα σε κάνουμε παρέα. Από τώρα και στο εξής θα έιμαστε φιλαράκια πρώτης!!! Αλλά μην τολμήσεις να διαμφισβητήσεις το ιδιοκτησιακό καθεστώς της κλεψιάς και της αρπαγής.

Και ως να μην έφθαναν αυτά ο Παναγιότατος Θεσσαλονίκης ο οποίος και μοιχεπιβάτης έγινε και μετετέθη στη Θεσσαλονίκη μιλά για τον Ατιτκής όχι ως τον σφαγιασθέντα αδελφόν του (και με το δικό του φάσγανο) αλλά ως “δύσβατον οικόπεδον που ταλαιπώρησε την Εκκλησία”!!!. Τώρα κατά τον πολύ Ζακύνθου από “αγάπη και οικονομία” (έλεος τι προπέτεια είναι αυτή;) οι σφαγιαστές του θα πάνε να του πουν: Απλά αναγνώρισε την αδικία που σου έγινε ως νόμιμη και η αγάπη μας θα είναι πεπληρωμένη.

ΠΟΙΟΙ ΣΤΑΛΗΣΑΝ ΩΣ ΜΑΝΤΑΤΟΦΟΡΟΙ ΤΗΣ “ΑΓΑΠΗΣ”
________________

Και ποιοι εστάλησαν ως πρέσβεις στο Σεβασμιότατο Αττικής και Μεγαρίδος για να του μεταφέρουν το μήνυμα της “αγάπης και της οικονομίας”; Ο Μεσογαίας Νικόλαος (ο ένας των μοιχεπιβατών της Μητρόπολης Ατιτικής), ο γνωστός για τις Νεοβαρλααμικές του πεποιθήσεις Φθιώτιδος Νικόλαος και ο πασίγνωστος Μητροπολίτης Πένθχαουζ που επεδίωξε με λύσσα με τη βοήθεια του μακαριστού Σεραφείμ να γίνει μοιχεπιβάτης της Μητροόλεως Αττικής χωρίς να τα καταφέρει επειδή ο αείμνηστος Χριστόδουλος κατόρθωσε με την πλαστογραφία των ψήφων να μεταθέσει στην Αττική τον Ζακύνθου Παντελεήμονα τον υπέρλαμπρον άστρο της Ιεραρχίας.

ΠΟΙΑ ΣΤΑΣΗ ΘΑ ΤΗΡΗΣΕΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ;
____________

Δεν έχω την ευτυχία να γνωρίζω εκ του σύνεγγυς το Σεβασμιότατο Αττικής. Ούτε και έχω πληροφορίες για τη στάση που θα τηρήσει κατά τη συνάντηση αλλά τα λίγα που ξέρω γι’ αυτόν από τα γραπτά του μου λέγουν ότι έχουν να ακούσουν πολλά οι μαντατοφόροι “της αγάπης και της οικονομίας” της Συνόδου.

O Διάβολος έφυγε
από τους δεσποτάδες
του Βελιγραδίου
και εφώρμησε στους δεσποτάδες της Αθήνας.

Είναι ακριβώς ο ίδιος Διάβολος.



Ακούστε ανακοινωθέν της ντροπής και της ξεφτίλας.

«Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας αποφάσισε την άρση του επιβληθέντος από την Ιερά Σύνοδο επιτιμίου της ακοινωνησίας στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη πρώην Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημο Γκαντζιρούλη με τις εξής προϋποθέσεις : α) Τό επιτίμιο αίρεται από της σήμερον (ex nunc) και όχι αναδρομικώς. β) Δεν θίγονται οι έως σήμερα επελθούσες έννομες συνέπειες. γ) Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης θα αναγνωρίσει το διαμορφωθέν και υφιστάμενο νομοκανονικό καθεστώς των τεσσάρων Ιερών Μητροπόλεων, δηλαδή, Μεγάρων και Σαλαμίνος, Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, Κηφισίας, Ωρωπού και Αμαρουσίου και Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως. Επιτροπή αποτελουμένη από τους Σεβασμιωτάτους Μητροπολίτες Ζακύνθου κ. Χρυσόστομο, Φθιώτιδος κ. Νικόλαο και Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικόλαο, θα επισκεφθούν τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη κ. Νικόδημο, για να του ανακοινώσουν την Απόφαση της Ιεραρχίας».

Στο άθλιο και πανάθλιο αυτό ανακοινωθέν τους, αναφέρονται αναιδέστατα οι παρανομούντες ρασοφόροι, στο φανταστικό και ανύπαρκτο επιτίμιο της ακοινωνησίας, που επέβαλε ο εμπαθής Σεραφείμ κατά του μητροπολίτου Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικοδήμου και έκαμαν μία νέα …τερατογένεσι!!!
Μεγάλη η χάρι τους.
Ηραν, μας λένε, το επιτίμιο της ακοινωνησίας.
Ποτέ σας να μην το άρετε, παρανομούντες ρασοφόροι.

Ποτέ.

Ποιο επιτίμιο αναίσχυντοι;

Εσας βλέπει το επιτίμιο και όχι τον Νικόδημο.

Δεν το ξέρετε ότι το επιτίμιο είναι εις βάρος σας, γιατί εσείς χωρισθήκατε από ένα άνθρωπο που βρίσκεται πιστά μέσα στην Εκκλησία;

Το επιτίμιο αφορά εσάς, που δεν κοινωνείτε με έναν άγιο άνθρωπο.

Ποιος, λοιπόν, έχει την ανάγκη άρσεως του επιτιμίου της ακοινωνησίας;

Ο Νικόδημος ή εσείς;

Ντροπή δεν σας έμεινε;

Τσίπα καθόλου δεν έχετε;


Χθές το βράδυ γιόρτασε η Εκκλησία την απόδοσι του Πάσχα.
Πάνω εκεί στον λοφίσκο του Αυλώνα, ο σεβάσμιος και ενάρετος ιεράρχης Αττικής και Μεγαρίδος Νικόδημος, εκαμε ιερά αγρυπνία.
Ο κόσμος ήταν εκατοντάδες.

Γιατί αυτός ο κόσμος ξενύχτησε επάνω στο βουνό;

Γιατί ξενύχτησε για να λειτουργηθή και να κοινωνήση με τον σεβασμιώτατο Νικόδημο;

Γιατί ξενύχτησε;
Που την βλέπετε την ακοινωνησία;
Γιατι τα αυτοκίνητα ήταν 2,5 ώρα τα μεσάνυχτα επάνω στο βουνο;

Λοιπόν;
Που την βλέπετε την ακοινωνησία;

Που την βλέπετε την ακοινωνησία, αναίσχυντοι;
Δεν βλέπετε ότι ο κόσμος κοινωνεί μαζί του και δεν σας ακούει;

Ενώ είστε, άς πούμε, Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, δεν σας ακούν οι χριστιανοί;

Αυτό δεν σας συγκινεί;

Αυτό δεν σας τρομαζει;


Δεν ζήτε μεσα στην Εκκλησία.

Διότι αν ζούσατε μεσα στην Εκκλησία θα είχατε αισθησι των πράξεών σας και των αδυναμιών σας.

Είναι θέμα αναισθησίας .

Ντροπή σας.
Δημιουργήσατε τετελεσμένα γεγονότα γα να μπορέσετε να ξεπεράσετε ένα πρόβλημα που δεν μπορέσατε να λύσετε ποτέ.
Και ήταν τόσο απλό το πρόβλημα.

Παρανομείτε ανοήτως, κύριοι αρχιερείς ρασοφόροι.

Παρανομείτε, σαν τον κλέφτη που κλέβει και φωνάζει και δεν μπορεί να κρυφτή.

Πως καταντήσατε έτσι την Εκκλησία;
Αυτά που κάνετε είναι αιρέσεις.
Βρίσκεσθε εκτός της Εκκλησίας.

Σας ενώνουν τα συμφέροντά σας και γι αυτό γλεντοκοπάτε όλοι μαζί.
Και έχετε τον καϋμενούλη τον λαό που αφου δεν έχει άλλη εκκλησία να πάη και αναγκαστικά πιστευει κατ’ ευθειαν στο Θεό και συρρέει στις Εκκλησίες και εσείς νομίζετε ότι ποιμαίνετε τον λαό.
Ποιόν λαό ποιμαίνετε;

Για να ποιμαίνετε τον λαό θα έπρεπε να έχετε τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος και την αγάπη της Εκκλησίας.

Σεις ειστε αποντες και ακοινωνητοι από την Εκκλησία.


Αλλά θα επανέλθουμε.









ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ


ΤΟ EΛΛΗΝΙΚΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ


ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ


ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ;


H εκκλησιαστική μας ιστορία διδάσκει ότι οι μεγάλοι πατέρες της Εκκλησίας μας ουδέποτε χειροτονούνταν επίσκοποι με την θέλησί τους, αλλά είτε πιεζόμενοι, είτε και …απαγαγόμενοι (όπως ο ιερός Χρυσόστομος).

Ουδέποτε επιζητούσαν τους επισκοπικούς θρόνους για χρήματα ή για δόξα ή για οποιουσδήποτε άλλους λόγους.

Αλλά και ιδιαίτερα, ουδέποτε έσπευδαν να καταλάβουν τους θρόνους των άλλων.

Είτε αυτοί οι θρόνοι ήσαν κενοί, είτε ακόμα περισσότερο όταν εκβάλλονταν βιαίως και ζούσαν εξόριστοι οι κανονικοί τους επίσκοποι.


Οι σημερινοί κληρικοί τα πράγματα τα ανέτρεψαν.

Επιζητούν, παρακαλούν, γλύφουν, κολακεύουν, τρέχουν και δεν φθάνουν, εκλιπαρούν κυριολεκτικά, γιά να γίνουν επίσκοποι.

Και ναι μέν, όταν ο θρόνος είναι κενός, είναι μικρότερο το κακό.

Όταν όμως ο θρόνος είναι κάποιου ζώντος επισκόπου και μάλιστα σφαγιασμένου, το κρίμα είναι πελωρίων διαστάσεων για τον σπουδαρχίδα κληρικό, αλλά και για τους προωθούντας αυτόν.


Η μητρόπολι Αττικής, είναι η πιο ταλαιπωρημένη μητρόπολι, και ο μητροπολίτης Αττικής Νικόδημος, ο πιο αδικημένος επίσκοπος που ζεί σήμερα.

Είναι ο Κανονικός (αφού αναγνωρίσθηκε η Κανονικότητά του) και Νόμιμος ( έχει είκοσι αποφάσεις αλλά και της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας), μητροπολίτης της Αττικής.

Κι όμως κανείς αρχιεπίσκοπος δεν είχε το θάρρος, να τον αποκαταστήση στον θρόνο του, και να δείξη στην νεωτέρα ιστορία ένα μεγαλείο ψυχής.

Ολοι αποδείχθηκαν λίγοι και φτηνοί.

Πάθος, μένος, λύσσα, φθόνος, μνησικακία και άλλα βρογχούντα πάθη μόνο βλέπουμε εμείς οι παρίες χριστιανοί να εκβράζουν και να εμφανίζουν όλοι οι τελευταίοι αρχιεπίσκοποι.


Ο κ. Ιερώνυμος δεν κατόρθωσε να αρθή υπεράνω των παθών του. Αυτά τον κατέλαβαν και τον διακατείχαν και στις τελευταίες … "εκλογές".

Προώθησε δύο παρακοιμώμενα …τσιράκια του και κατέλαβαν σαν ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΕΣ, κατά τον πατερικόν όρον, τον θρόνο της μητροπόλεως Αττικής.

Κρίμα του.

Πολύ κρίμα του.


Του δόθηκε για τελευταία φορά η ευκαιρία για να δείξη σπλάγχνα οικτιρμών έναντι του σφαγιασμένου αδελφού του και δεν το κατάφερε.

Τον κατέλαβε ο φθόνος και η μνησικακία του.

Αυτό είδαμε και αντιληφθήκαμε εμείς.

Μόνο δείχνει την υποκριτική … «φιλανθρωπία του», κάποιες νύχτες σε κάποιους ...αλλοδαπούς με τις πενταροδεκάρες του!

Εδώ όμως αφήνει σφαγιασμένο τον αδελφό του και (κατά τις πατερικές ερμηνείες) αυτή η πράξι του και ΜΟΝΟ θα κρίνη την σωτηρία ή μη της ψυχής του.


Δυστυχώς πίκρανε τον Θεό, τους Αγίους και τους ανθρώπους της Εκκλησίας και χαροποίησε μόνο τον Διάβολο και τους διαβολανθρώπους.


Όμως και οι κληρικοί που κατέλαβαν τον θρόνο της Αττικής, πλήν του πατερικού τίτλου του μοιχεπιβάτου που θα τους συνοδεύει εφ’ όρου ζωής, θα τους συνοδεύει και η απέχθεια και η αηδία του πιστού λαού και της διαχρονικής εκκλησιας.


Που είναι το φιλότιμο και η στοιχειώδης αξιοπρέπεια που θα έπρεπε να τους διακρίνει;


Χάθηκαν τελείως αυτές οι περιζήτητες αρετές και τις ψάχνουμε και δεν τις βρίσκουμε;


Με ποιο δικαίωμα κατέλαβαν τον θρόνο της Αττικής ζώντος του κανονικού μητροπολίτου της;


Δεν μπορούσαν να αυτοεξαιρεθούν;


Δεν είχαν το θάρρος και την φιλοτιμία να αρνηθούν;


Δεν μπορούσαν να αφήσουν ένα καλό παράδειγμα στην νεωτέρα γενεά που τους παρακολουθεί;


Δεν νομίζουν ότι θα μείνουν στην ιστορία, ως αναξιοπρεπείς καταληψίες;


Και με την ευλογία ποίου Θεού θα διοικήσουν;


Τους φθάνει μόνον η «ευλογία» του εμπαθούς κ. Ιερωνύμου Λιάπη;


Νάναι σίγουροι ότι η κατάληψι του θρόνου του σφαγιασμένου κανονικού και νόμιμου μητροπολίτου Αττικής και Μεγαρίδος ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ, θάναι ένα μαρτύριο γι’ αυτούς και θα μείνουν στιγματισμένοι μέσα στην εκκλησιαστική μας ιστορία.


Υ.Γ. Η ιερή αγανάκτησι επισκέπτου μας:


Μετά το χθεσινό ανοσιούργημα οι πνευματικοί απόγονοι του Καιάφα θα επιστρέψουν στα ποίμνιά τους σαν να μη συμβαίνει τίποτε!
Και θα απλώσουν τα χέρια τους στο άβουλο ποίμνιο για χειροφίλημα ενώ αυτά στάζουν αίμα!
Μακριά σταθείτε χριστιανοί απ τους πνευματικούς δολοφόνους του Νικοδήμου!
Και μην τους φιλάτε το χέρι για να μη μολυνθείτε!
Διακόψτε την ουσιαστική κοινωνία μαζί τους χωρίς να χετε τύψεις!
Αν ζούσαμε σε πιο πνευματικές εποχές θα τους διώχναμε για να μη μεταδοθεί η μολυσματική νόσος και στο ποίμνιο!
Αλλά σήμερα στην εποχή του ωχαδελφισμού ελάχιστοι είναι εκείνοι που θα πρωτοστατούσαν σε κάτι τέτοιο!
Πλην του Κυθήρων και του Πειραιώς όλοι οι άλλοι είναι δολοφόνοι της κανονικής τάξης!
Δολοφόνοι από ψυχρό υπολογισμό!

Υ.Γ. #

Θερμά παρακαλούμε τον ανώνυμο επισκέπτη μας να επικοινωνήση μαζί μας.


Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου