Σάββατο, 20 Μαρτίου 2010

ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥ

ΡΑΔΙΟΣΤΑΘΜΟΥ

ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ



Του Παναγιώτη Τελεβάντου
====================

Η επιστολή του π. Ιερόθεου Σπανομήτσου, που δημοσιεύθηκε στον “Ορθόδοξο Τύπο”, μας δίνει αφορμή για κάποιες σκέψεις αναφορικά με το θέμα του ραδιοσταθμού της Εκκλησίας και τα απίστευτα χάλια που παρουσιάζει μετά την ανάληψη της ευθύνης λειτουργίας του από τον κ. Γιαγκάζογλου και την παρέα του. Γράφει μεταξύ άλλων ευλαβής ιερομόναχος στο Μακαριότατο:


Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ π. ΙΕΡΟΘΕΟΥ
________________

“Ἐπὶ τῶν προκατόχων σας ἱδρύθηκε ὁ Ραδιοφωνικὸς Σταθμὸς τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, τὸν ὁποῖον ὅλοι οἱ πιστοὶ ἀκούγαμε καὶ πολὺ διδασκόμασταν. Τὸ πνεῦμα τῆς Ὀρθοδοξίας μεταδιδόταν παντοῦ καὶ οἱ πιστοὶ —οἱ μὴ γνωρίζοντες ἀρκετὰ περὶ πίστεως— καὶ ἐδιδάσκοντο καὶ πολὺ ὠφελοῦνταν πνευματικά. Ἦταν μιὰ φωνὴ τοῦ Θεοῦ, μέσα στὶς τόσες διαβολικὲς φωνές, ποὺ μεταδίδονται ἀπὸ τὰ ἄλλα ΜΜΕ.
Πρόσφατα, ὅμως, ἄνεμος «ἀνανεώσεως» φύσηξε καὶ εἰς τὸν σταθμὸν αὐτὸν καὶ πνεῦμα κοσμικὸ ἐπικράτησε. Τραγούδια κοσμικά, μουσικὴ ντάμπα ντούμπα, ἀνέκδοτα σκανδαλιστικὰ καὶ πλῆθος ἄλλων ἐκπομπῶν, ποὺ δὲν ὀφελοῦν τὸν πιστὸ ἀκροατή. Μᾶλλον τὸν σκανδαλίζουν.
Μακαριώτατε. Σηκῶστε τὴν ποιμαντορική σας ράβδο καὶ χτυπεῖστε ὅ,τι κοσμικὸ στοιχεῖο μεταδίδεται ἀπὸ τὸ σταθμὸ τῆς Ἐκκλησίας. Ὅλοι οἱ πιστοὶ θέλουμε νὰ ἀκοῦμε φωνὴ Θεοῦ, ποὺ σώζει καὶ ὄχι κοσμικὸ πνεῦμα, ποὺ θέλει ὁ κόσμος.

Μετὰ βαθύτατου σεβασμοῦ,
Ἱερομόναχος Ἱερόθεος Σπανομῆτσος,
Ἱερὰ Μονὴ Ἁγίας Ἐλεούσης Αἰτωλικοῦ”


ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΟΝΟΜΑΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ;
__________________

Δυστυχώς, παππούλη μου.

Αυτά τα μαύρα αδιόρθωτα χάλια παρουσιάζει ο ραδιοσταθμός της Εκκλησίας.

Αλλά γιατί δεν ονόμασες την αρχή, το μέσον και το τέλος του προβλήματος;

Εχουν ονοματάκια οι υπεύθυνοι για τα σημερινά χάλια του ραδιοσταθμού.

Δεν είναι έτσι;

Γιατί δεν τα αναφέρεις;

Δεν είναι κάποιοι εξωγήινοι που έφεραν το ραδιοσταθμό της Εκκλησίας στα σημερινά χάλια!

Σωστά;

Αφού, λοιπόν, εσύ δεν λές τα πράγματα με το όνομά τους άσε με έμενα να το κάνω.

ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΣΤΑΘΜΟΥ
____________________

Πρώτος και χειρότερος υπεύθυνος για τα σημερινά χάλια του ραδιοσταθμού της Εκκλησίας είναι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος που διόρισε τον κ. Γιαγκάζογλου και την παρεούλα του στο ραδιοσταθμό για να τα κάνουν όλα λίμπα.

Δεύτερος υπεύθυνος για τα σημερινά χάλια του ραδιοσταθμού είναι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος που ανέχεται και ενθαρρύνει τους κουλτουριάρηδες, τους Νεορθόδοξους, τα έκγονα του Αγουρίδη και του Νησιώτη, τους Νεοβαρλααμίτες και Οικουμενιστές να συνεχίζουν το “ψυχωφελές” έργο τους.

Και τρίτος υπεύθυνος για τα σημερινά χάλια του ραδιοσταθμού είμαστε όλοι εμείς που σιωπάμε και ανεχόμαστε τον Γιαγκάζογλου και την παρέα του να γκρεμίζουν τα πάντα με τις ευλογίες του Μακαριότατου.

Σωστά παππούλη μου;

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝΤΩΝ
________________

Αφού, λοιπόν, έτσι έχουν τα πράγματα παρακαλώ από τώρα και στο εξής να ακολουθούμε όλοι με θρησκευτική ευλάβεια την ακόλουθη συνταγή:

Οποιος δημόσια προσβάλλει την πίστη μας ή μετέρχεται νεωτερισμούς να τον αποδοκιμάζουμε έντονα δημόσια με άρθρα, σχόλια, επιστολές και άλλους τρόπους.

ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΑΧΑΡΝΩΝ
________________________

Ενα θαυμάσιο τρόπο αποδοκιμασίας μας δίδαξαν πρόσφατα οι πιστοί του Αγίου Παντελεήμονος Αχαρνών οι οποίοι άμα τη εμφανίσει του Μακαριότατου (να αγιάσει το στόμα τους) τον αποδοκίμασαν έντονα με τις φωνές “ανάξιος” (χίλιες φορές να αγιάσει το στόμα τους) και ακολούθως απεχώρησαν εν σώματι από το ναό εκατοντάδες πιστοί και ο Μακαριότατος έμεινε στην τεράστια εκκλησία με μόνον επτά άτομα!!!

Αν ο Μακαριότατος, ο Μεσσηνίας, ο Δημητριάδος, ο Σύρου, ο Ζακύνθου, ο Θερμός, ο Μπέης, τα “κοπέλια” του Γιαγκάζογλου και η υπόλοιπη φράξια των Οικουμενιστών, των Νεοβαρλααμιτών και των νεωτεριστών αντιμετωπίζονται με παρόμοια “υποδοχή”, όπου και αν εμφανίζονται, θα σημειωθεί δραματική αλλαγή στη στάση τους για όλα τα θέματα.

Καλό, λοιπόν, είναι να επισημαίνουμε τα προβλήματα αλλά να παίρνουμε και τα κατάλληλα μέτρα για θεραπεία και να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Το να επικαλούμαστε την αρωγή του Μακαριότατου για να λύσει το πρόβλημα που ο ίδιος δημιούργησε και συντηρεί λες και είναι κάποιος τρίτος άσχετος με τα γεγονότα δεν βοηθεί και πολύ.

Ας πάρουμε συγκεκριμένα μέτρα. Οχι μόνον με την επιβεβλημένη αποδοκιμασία όλων όσων ευθύνονται για την κακοδαιμονία αλλά και με άλλα πρακτικά μέτρα.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση ας συντονίσουμε όλοι την κεραία μας στο Ραδιοσταθμό της Μητρόπολης Πειραιώς για να πέσει η ακροαματικότητα των “κοπελιών” του Γιαγκάζογλου στο μηδέν.

Θα σου πω τότε, Γέροντά μου, αν θα εξαναγκαστεί ο Μακαριότατος και οι παρατρεχάμενοί του να συμμαζευτούν!

Τόσο απλό!










ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΝΤΑΙ


OI AΣΕΒΕΙΕΣ


ΤΟΥ ΜΕΣΚΟΥ


Μακαριώτατε Δέσποτα,


Πάνυ ελαβς προάγομαι, πως παναφέρω νώπιον τς πό τήν μετέραν Σεπτήν Προεδρίαν συνερχομένης Δ.Ι.Σ τήν π’ ριθμ. 618/18.5.2009 ατησιν μου, καί παρακαλ πως πανεξετάσητε τό τυχς χρονζον ζήτημα το Κληρικο τς καθ’ μς . ρχιεπισκοπς θηνν ρχιμ. ρσενίου Μέσκου, Θεολόγου Καθηγητο ες τήν Β΄βάθμιον κπαίδευσιν ποος δήλωσεν ες τό π’ ριθμ. 91/Μαΐου 2009 κυκλοφορηθέν Περιοδικόν «ΑΒΑΤΟΝ» ν σελίσι 38-41 τήν πλήρη ατο ποστασίαν πό τήν χριστιανικήν πίστιν σχυριζόμενος τι: ...


«πάρχει ραγε μεγαλύτερο ψέμα πό τό τι Θεός γινε νθρωπος, ν στήν πραγματικότητα Θεός δέν γινε νθρωπος;

Καί τότε θά καταλάβετε γιατί χριστιανική διδασκαλία, ταν νοεται ς σύνολο, εναι μιά ξαιρετικά κακή διδασκαλία, τουλάχιστον γιά τούς σύγχρονους νθρώπους» ... «Τό μοντέλο πού χει δημιουργήσει Χριστιανική κκλησία περί Χριστο εναι ατοαναιρούμενο καί ντιφατικό, πως ποδεικνύω στό βιβλίο μου Σόκ καί Δέος» ... «Δέν νόμίζω τι πιστεύει κανείς σήμερα, τι ησος ταν πραγματικά Θεός.»


ερημένος χει δη κδόσει τό βιβλίον πό τόν τίτλον «ΣΟΚ καί ΔΕΟΣ, Θεός στήν μετά Χριστόν ποχή» τν κδόσεων ρμός στά τρία κεφάλαια το ποίου μέ πιτίτλους « χριστιανικός μθος», «Προβλήματα το μύθου» καί «Μαθήματα λιγμν διαφυγς» πορρίπτει πλήρως τήν πίστιν τς γιωτάτης μν κκλησίας τήν ποίαν ποκαλε διεφθαρμένην καί κακή, πού δθεν μετασχηματίζει καλούς νθρώπους σέ «κατακάθια τς κοινωνίας» σελ. 275.


Χαρακτηρίζει τήν θεότητα το Δομήτορος τς κκλησίας Κυρίου «ψέμμα» καί «χριστιανικό μθο», ρνεται τήν κκλησία ς σμα Χριστο καί τήν θεωρε ς «ναρκισσιστικό δεολογι-κό σύστημα» σελ. 213 καί Τήν καθυβρίζει ς «πτμα» σελ. 14 καί ς «κρως προβληματικό θεσμό, τόν ποον μς φέσωσε Χριστός» σελ. 253.


Χαρακτηριστικά τονίζει, τι σκοπός πού γινε νθρωπος Χριστός ταν γιά νά μς «φεσώσει ατόν τόν κρως προβληματικό θεσμό».


συγκεκριμένος συγγραφεύς καί συνεντευξιασθείς διδάσκει κατά τό Σύνταγμα ρθόδοξον θεολογίαν ες τήν Μέσην κπαίδευσιν καί ντιλαμβάνεσθε εχερς τι διδασκαλία του ναποδράστως θά πηρεάζεται πό τίς ς νω θέσεις του.


Τυγχάνει πομένως μέσως ναγκαον νά κινηθον α διαδικασίαι τς κατ’ ρθρον 4, δαφ. θ΄ το Ν. 590/1977 «Περί Καταστατικο Χάρτου τς κκλησίας τς λλάδος» πιβολς ατ τς ποινς το φορισμο καί τς ποκοπς κ το σώματος τς κκλησίας να φ’ νός μέν παντήσ κκλησία ες τήν σεβ καί πρόσμενον ατήν πίθεσιν το Κληρικο της καί φ’τέρου πομακρυνθ οτος κ τς μαχίμου διδακτικς ατο θέσεως ες τήν δευτεροβάθμιον κπαίδευσιν.


γυμν τ κεφαλ καί νώπιον πάντων διακήρυξις τς ποστασίας το ρχιμ. ρσενίου Μέσκου καθιστ αταπόδεικτον πλέον τήν ντικανονι-κήν ατο νέργειαν διό καί ταπεινς φρον τι παρέλκει πί το θέματος ατο περαιτέρω διερεύνησις διά τς ρμοδίας Συνοδικς πιτροπς πί τν Δογματικν καί Νομοκανονικν ζητημάτων, ς καί διαδικασία καθαιρέσεώς του, διότι δι’ ατό τό πρωτοφανές γεγονός πιθέσεως κατά τς γιωτάτης μν κκλησίας πό Κληρικο Ατς παιδαγωγική τς κκλησίας ντιμετώπισις πρέπει νά εναι διαιτέρως ντονος καί ποφασιστική.


Ερήσθω δέ, τι ν τ ποιν το πό τς Σεπτς εραρχίας πιβαλομένου φορισμο μπεριέχεται καί ποινή τς καθαιρέσεως.


θεν εσεβάστως ξαιτομαι τήν κδοσιν ποφάσεως το μετέρου Σώματος διά τήν παραπομπήν το ερημένου Κληρικο ες τήν κρίσιν το Σεπτο Σώματος τς εραρχίας, ποτεδήποτε Ατη συγκληθ κτάκτως κατά τήν τακτικήν Ατς συνεδρίαν.


Μετά πολλς φοσιώσεως


+ Πειραις ΣΕΡΑΦΕΙΜ

ΣΙΚΕ ΑΓΩΝΑΣ

ΣΤΟ ΜΠΕΖΕΝΙΤΙΟ ΣΤΑΔΙΟ

ΤΗΣ ΑΙΣΧΥΝΗΣ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=================

Δεν είχα καμιά αμφιβολία ότι οι Παναγιότατος και Μακαριότατος μας δούλευαν κανονικότατα όταν διέδωσαν ότι τάχατες τσακώθηκαν για το έκκλητο και την αυτοκεφαλία ενώ “ο καυγάς”, κατά τη λαική έκφραση, “ήταν για το πάπλωμα” (τον Μπεζενίτη ήθελα να πω). Ανέφερα σε προηγούμενο άρθρο ότι η συνέχεια των προσεχών μηνών θα δείξει ότι όλα αυτά είναι κακόγουστη σκηνοθεσία που απευθύνεται σε αφελείς για να μπορέσουν οι δύο Προκαθήμενοι, εν αγαστή πάντοτε συμπνοία (για να ακριβολογούμε συνωμοσία), να αποκαταστήσουν τον Μπεζενίτη. Εγραψα ακόμη ότι όσοι ασχολούνται με το έκκλητο και την αυτοκεφαλία και άλλα συναφή θέματα, σε αυτή τη χρονική στιγμή, ανεπιγνώστως γίνονται κομπάρσοι των σκηνοθετών της φαρσοκωμωδίας, που έχει ως ψευδεπίγραφο τίτλο “Βυζαντινό Σκάκι δύο Προκαθημένων” και αληθινό περιεχόμενο "Σημαδεμένη τράπουλα των δύο Προκαθημένων".

“ΚΑΙΡΟΣ ΠΑΝΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ”
________________

Ηρθε ο καιρός να αντιληφθούμε ότι μπορεί θεωρητικά να ενεργούμε σωστά π.χ. να αρθρογραφούμε για την ορθότητα ή μη του έκκλητου ή να συζητούμε για τα όρια της αυτοκεφαλίας. Οταν, όμως, συζητούμε αυτά τα θέματα άκαιρα και άκριτα την ώρα που γύρω μας γίνεται χαλασμός παίζουμε το παιγνίδι του διαβόλου και παράλληλα έχουμε την ψευδαίσθηση ότι κάνομε βαθυστόχαστες θεολογικές αναλύσεις, ενώ ο Πατριάρχης και ο Αρχιεπίσκοπος ανενόχλητοι έχουν βαλει μπρος φουλ τις μηχανές για να αποκαταστήσουν τον Μπεζενίτη!!!

ΠΛΗΡΗΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΦΟΒΩΝ ΜΟΥ
__________________

Δύο γεγονότα συνέβησαν τις τελευταίες μέρες που πρέπει να μας βάλουν όλους σε μαύρες σκέψεις. Δυστυχώς το παιγνίδι της σημαδεμένης τράπουλας των δύο Προκαθημένων βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.
Το καράβι της κοροιδίας μπάζει ήδη από παντού νερά. Η επιβεβαίωση των φόβων και των εκτιμήσεων μου ήλθε πολύ νωρίτερα από ότι είχα προβλέψει.
Η μία τρύπα στο καράβι της κοροιδίας είναι η συνέντευξη του εκ των δελφίνων της ιερωνυμικής πτέρυγας Μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιερόθεου ο οποίος μίλησε για την ανάγκη επίδειξης επιείκειας για τη λύση του εκκλησιαστικού!!! (Τη συνέντευξη αυτή θα αναλύσουμε, συν Θεώ, σύντομα). Και η δεύτερη προέρχεται από το σημερινό άρθρο της ιστοσελίδας “Αποτείχιση” που αναφέρει τα ακόλουθα:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ “ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ”
___________________

“O Μητροπολίτης Καλαμάτας Χρυσόστομος Σαββάτος συνεχίζει ..."απτόητος" τις διώξεις των μοναζουσών της μονής Καλογραιών Καλαμάτας.
Κατάφερε και έστειλε ανακριτή από την Αθήνα τον Αρχιμανδρίτη Ιερώνυμο Νικολόπουλο.
Και λέγεται, ότι επέδειξε έγγραφο της Ιεράς Συνόδου.
Ποιος έδωσε την εντολή και ποιός το υπογράφει;
Απεσταλμένος του Αθηνών είναι ή της αγρίως παρανομούσης "Ιεράς και Σεπτής" συνόδου;
Πρίν γίνουν ανακρίσεις από τον οικείο μητροπολίτη, πώς στέλνει ανακριτή η σύνοδος;
Δεν απαγορεύεται αυτό από τον νόμο;
Από τον 590 καταστατικό χάρτη της Εκκλησίας;
Γιατί παραβαίνουν τον καταστατικό χάρτη αυτοί που τον συνέταξαν και τον ενέκριναν;
Είπε παληά ο Αθηνών κ. Ιερώνυμος ότι "δικαιοσύνη στην Εκκλησία δεν υπάρχει".
Και έρχεται σήμερα ο ίδιος και αυτό το επαναεπιβεβαιώνει.
Μπράβο σας κύριε Ιερώνυμε Λιάπη.
Στην Καλαμάτα εισαγγελέας δεν υπάρχει;
Ρωτάμε, δεν υπάρχει για να πιάση από το αυτί τον αγρίως παρανομούντα κ. Σαββάτο που μοιάζει και συμπεριφέρεται σαν Αβδούλ Χαμίτ;
Τι κάνουν οι Καλαματιανοί;
Γιατί δεν ξεσηκώνονται εναντίον των αυθαιρεσιών και των παρανομιών του Σαββάτου;
Πώς τον ανέχονται να φέρεται έτσι και να ταλαιπωρεί τις αθώες, σεμνές και ενάρετες μοναχές;
Οι μοναχές έκαναν ένστασι (που από φίλο μας περιήλθε στα χέρια μας και πιό πάνω δημοσιεύουμε) αλλά το εξ Αθηνών απεσταλμένο "φρούτο" την απέρριψε.
Ξέρουν αυτοί, ποιόν θα στείλουν γιά ανακριτή.
Ομοιό τους.
Και ο κ. Σαββάτος, συνεχίζει το άνομο και παράνομο και αυθαίρετο ...έργο του.”

ΣΦΗΝΑ ΦΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΡΙΔΑΣ
ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΒΒΑΤΟΣ
ΜΕΤΑΞΥ
ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΩΝ

____________________________

Κατά τα άλλα, Πατέρες και αδελφοί, οι σχέσεις των δύο Προκαθημένων έχουν διαταραχθεί εξαιτίας της σφήνας που έβαλε ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος Σαββάτος!!! Αν αλήθευε ότι ο Μεσηνίας κάρφωσε πισώπλατα τον Ιερώνυμο με επιστολή που έστειλε στο Φανάρι εν αγνοία του κ. Ιερωνύμου και ότι έτσι έγινε η αιτία να ψυχρανθούν οι κατά τα άλλα άριστες σχέσεις μεταξύ των δύο Προκαθημένων, γιατί ο Μακαριότατος για χάρη ενός άσπονδου φίλου και ενός άφιλου Μητροπολίτη που τον καρφώνει πισώπλατα είναι πρόθυμος να παρανομήσει και να καταστρατηγήσει τους νόμους της Εκκλησίας και της Πολιτείας;

Ο ΣΑΒΒΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΣΙΚΕ ΑΓΩΝΑ
__________________________

Απλούστατα. Ολα αυτά τα χατήρια γίνονται στον κ. Σαββάτο επειδή είναι εκ των πρωταγωνιστών της φαρσοκωμωδίας “Σημαδεμένη τράπουλα των δύο Προκαθημένων” με υπότιτλο “Σικέ αγώνας στο Μπεζενίτιο στάδιο της αισχύνης”.

Η ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΡΑΜΜΕΝΗ ΣΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
____________________

Προσοχή, λοιπόν! Πατέρες και αδελφοί: Ολη μας η προσοχή ας είναι στραμμένη στη βρωμοδουλειά που έβαλαν μπροστά οι πρωταγωνιστές της φαρσοκωμωδίας. Ας κάνουμε ότι μπορούμε για να τους χαλάσουμε τα σχέδια που βρίσκονται ήδη σε προχωρημένο στάδιο. Τις αναλύσεις για το έκκλητο, την αυτοκεφαλία, του πόσο μας λείπει ο Χριστόδουλος (που ΔΕΝ μας λείπει) και πόσο μας λείπει ο Σεραφείμ (που ΔΕΝ μας λείπει) ας τις αφήσουμε για αργότερα. Οταν θα είναι καιρός! Επειδή “καιρός παντί πράγματι”.

Παρασκευή, 19 Μαρτίου 2010



ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ


μητροπολίτου Πειραιώς Σεραφείμ



Σχετικς πρός τόν μέγιστον θόρυβον τόν προκαλούμενον καθημερινς ξ ατίας τς περιελεύσεως τς φιλτάτης μν πατρίδος, τς πεπροικισμένης πό το Δημιουργο δι’ ξαιρέτου καί κπληκτικς φύσεως ες δεινοτάτην οκονομικήν νάγκην καί δυσπραγίαν, νεκεν τς περχρεώσεως τς χώρας πό τήν λεγομένην μεταπολίτευσιν καί τν δηλουμένων φορολογικν καί λλων μέτρων ς περαναγκαίων διά τήν πέρβασιν τς μφανιζομένης ς τραγικς καταστάσεως, συνοδευομένης πό φόρητον λαϊκισμόν καί κατάσχετον ψευδολογίαν, πιθυμομεν νά ναφέρωμεν λίγα τινά:


1. πό τς συστάσεως το λληνικο Κράτους γιωτάτη μν κκλησία, ριθμοσα βίον χιλίων πτακοσίων τν, κατά καιρούς προσέφερεν τό 96% τς περιουσίας ατς, διά τάς νάγκας το Γένους καί πό τό ναπομεναν 4%, τό 3% τυγχάνει δεσμευμένον διά διαφόρους λόγους, πό τς λληνικς Πολιτείας. δέ «μυθώδης» Ατς περιουσία δέν εναι τόσον τεραστία ς θρυλεται.


Συγκεκριμένως, κεντρικός Ατς ργανισμός χει ες τήν κατοχήν του τό λον, διά τήν τεραστίων διαστάσεων πήν, το κ 380 δισεκατομμυρίων Ερώ περχέους τς Χώρας, σταγόνα, ψους 150 κατομμυρίων Ερώ, πού ντιστοιχε ες 9 κατομμύρια μετοχν τς θνικς Τραπέζης. ν Πειραιε, γιωτάτ μν κκλησία παρέδωκεν διά τήν νίδρυσιν τς πόλεως, καθ’ λοκληρίαν τήν περιουσίαν το τότε βακουφίου τς . Μονς γ. Σπυρίδωνος Πειραις ξικνουμένη καθ’ πασαν σχεδόν τήν Πειραϊκήν χερσόνησον καί δι’ ατό πόλις το Πειραις εγνωμονοσα νεκήρυξεν τόν γιο Σπυρίδωνα ς Πολιοχον καί Προστάτην ατς.


πομένως μαθήματα δεοντολογίας καί θικς ες τήν γιωτάτην μν κκλησίαν δέν τυγχάνει επρεπές νά δίδωνται διά τήν ποδεδειγμένην στορικς λληλεγγύην ατς πρός τό λληνικόν Κράτος. τυχής καί δεικτική ναφορά ρισμένων διά τήν νάληψιν πό το λληνικο Δημοσίου τς μισθοδοσίας το Κλήρου τς γιωτάτης μν κκλησίας προσκρούει, φ’ νός μέν ες τήν νωτέρω δυσώπητον πραγματικότητα καί φ’ τέρου ες τήν συμβατικήν ποχρέωσιν τς λληνικς Πολιτείας διά Νόμων ατς καθοριζομένην. λλωστε μισθοδοσία τν κληρικν ς ο ριθμοί ποδεικνύουν μηδέ τν ρχιερέων ξαιρουμένων ξαντλεται ες τόν βασικόν μισθόν τν δημοσίων παλλήλων νευ τέρων πιδομάτων.


Συγκεκριμένως γγαμος Κληρικός παραμένων ν νεργεί μέ 60ετή φημερικήν πηρεσίαν λαμβάνει ποδοχάς ες χερας του 1.466,25 Ερώ.


2. Παρά μως τά νωτέρω πασίδηλα καί αταπόδεικτα διά κάθε χέφρονα, άν οκονομική δυσπραγία καί κρίσις τς χώρας προείρχετο κ φυσικς τινός καταστροφς πανδημίας πολεμικς συρράξεως, γιωτάτη μν κκλησία θά δει νά πωλήσ τάς κανδήλας τν . Ναν καί τά . Σκεύη διά νά συμβάλ ες τήν νακούφισιν τς Χώρας, ς κατά τήν μακραίωνα Ατς στορικήν πορείαν πολλάκις πραξεν. Δέν συμβαίνει μως τί κ τν νωτέρω διότι ο πάντες γνωρίζουν τι περχρέωσις τς Χώρας, φείλεται ες τήν πληστίαν τν χόντων καί τν διαχειριστν πό τήν σκανδαλώδη κάλυψιν τν πολιτικς πευθύνων.


Κατά τήν διάρκειαν τς μεταπολιτεύσεως πρξε γενικός οκοδομικός ργασμός ργων πού νεμόρφωσαν τήν Χώρα καί εσέρευσε καί τεράστιος πακτωλός κοινοτικν χρημάτων λλά ο περβάσεις το κόστους τν ργων φθασαν ως καί τό 120 το ρχικο προϋπολογισμο. πλέον χαρακτηριστική περίπτωσις εναι Κηφισός πού κόστισεν τελικς 60,3 κατομμύρια Ερώ νά χιλιόμετρον ναντι 45,5 κατομμύρια Ερώ ρχικο προϋπολογισμο, ν κατά μέσον ρον ες τήν Ερώπην τό χιλιόμετρον ντιστοίχως κοστίζει 30 κατομμύρια Ερώ. τερον παράδειγμα ττική δός, πού περέβη ες τήν ξία κατασκευς ατς τό 120% το ρχικο προϋπολογισμο καί πό προϋπολογισθέντα 9,6 κατομμύρια Ερώ νά χιλιόμετρον τελικς φτασε ες τά 21,1 κατομμύρια Ερώ, τά δέ λεγόμενα λυμπιακά ργα κόστισαν πενταπλασίως τν προϋπολογισθέντων διά τς μεθόδου τν π’ εθείας ναθέσεων.


3. Μέ τήν διάσκεψιν τν Παρισίων, Γερμανική Πολιτεία νέλαβεν τήν ποχρέωσιν νά καταβάλ ες τήν λληνικήν Πολιτείαν διά πολεμικάς ποζημιώσεις, λλά καί διά τό ναγκαστικόν κατοχικόν «δάνειον», ποσόν νάλογον τν 70 δισεκατομμυρίων Ερώ, τό ποον οδέποτε διεξεδικήθη καί οδέποτε κατεβλήθη. Βεβαίως πάντησις ες τό ρώτημα διατί; εναι πλουστάτη, διότι άν ο κυβερνντες τολάχιστον κατά τήν μεταπολίτευσιν, πετόλμων νά διεκδικήσουν τά χρήματα ατά θά ξεβιάζοντο πό το Γερμανικο Κράτους μέ τάς ποκαλύψεις τς ρπαγς πού συνετελέσθη ες βάρος το λληνικο Δημοσίου πό τάς δραστηριοποιουμένας ες τήν λλάδα Γερμανικάς ταιρείας, α ποαι προσέφεραν τήν περτιμολογημένην τεχνογνωσίαν καί τεχνολογίαν των καί φυσικς μοίρασαν καί τάς σχετικάς προμηθείας ες τούς πογράψαντας τάς ναλόγους συμβάσεις.


Τυγχάνει λίου φαεινότερον, τι πολύς κ. Χριστοφοράτος «διεπορθμεύθη» ες τήν δωροδοκήσασα Γερμανικήν Πολιτείαν διά τς ταιρείας SIEMENS, πό τν λεγομένων κομμάτων ξουσίας τς Πατρίδος μν διά νά μήν ποκαλύψ τήν συμβολήν τς ερημένης SIEMENS ες τούς κορβανάδες καί χι μόνον τν διαπλεκομένων δύο κομμάτων ξουσίας. Τοτο πεδείχθη πό τν κριτομυθιν το κ. Χριστοφοράτου, πό τν ερωνικν του μειδιαμάτων καί τν πολλαπλν του δηλώσεων λλά καί πό τήν μολογίαν ψηλο Κυβερνητικο καί κομματικο παράγοντος τς ποχς. διαπόρθμευσις το κ. Χριστοφοράτου γένετο πί τς διαδόχου Κυβερνήσεως. Καί ελόγως ντιλαμβάνεται πς τις τό παίγνιον τν δύο ατν κομματικν σχηματισμν.


4. Πότε πί τέλους θά κατανοήσωμεν τι Σιωνιστικός μερικανικός παράγων περγάζεται τήν καταδολίευσιν τς θνικς νεξαρτησίας καί τς οκονομικς μας ερωστίας καθώς καί παγκόσμιον κυριαρχίαν ες λα τά πίπεδα. Δέν γνωρίζομεν τι τό λεγόμενον Διεθνές Νομισματικόν Ταμεον (ΔΝΤ) ες τήν δηφάγον γκάλην το ποίου μς θε δθεν λληλεγγύη τν ταίρων μας ες τήν Ερωπαϊκήν νωσιν ποτελε πιχειρησιακόν βραχίονα το πανισχύρου κοσμικς σατανιστικο καί σιωνιστικο, βραϊκο λόμπυ τν Η.Π.Α.; Διατί λοιπόν πολιτική καί πολιτειακή μας γεσία δηγε τήν Χώραν ες ατήν τήν ξόχως τραγικήν διά τήν πιβίωσίν της καταδυνάστευσιν;


Διατί δέν νστερνιζόμεθα τό ρωϊκόν φρόνημα τν μαρτύρων καί ρώων καί Πατέρων το Γένους νά ποσκορακίσωμεν πί τέλους τόν μπεριαλιστικόν, σιωνιστικόν μερικανικόν παράγοντα κδιώκοντες τάς λλοτρίων συμφερόντων στρατιωτικάς βάσεις κ τς Χώρας καί μεταβάλοντες τήν πολιτική μας νά προσκαλέσωμεν τό μόδοξον ντίπαλον δέος διά νά ναυλωχε ες τό Αγαον καί τήν Μεσόγειον καί τότε de jure καί de facto θά δυνηθομε νά πεκτείνωμεν τά χωρικά μας δατα πό τά 6 ες 12 μίλια πως προβλέπει τό διεθνές δίκαιο τς θαλάσσης, μεταβαλομένου το ρχιπελάγους το Αγαίου ες κλειστήν λληνικήν λίμνην καί ξορύσσοντες τά δισεκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου πού κατά τούς γκύρους πιστημονικούς πολογισμούς τν εδικν Πανεπιστημιακν καθηγητν φίστανται καί χι μόνον, καθιστάμενοι οτω νεργειακς ατάρκεις τολάχιστον διά μίαν εκοσαετίαν καί περκαλύπτοντες τήν χαοτικήν πήν τς θέσμου περχρεώσεως. Τίθεται μως τό ρώτημα πάρχουν λληνες πολιτικοί νδρες καί γυνακες δέσμευτοι παντοιοτρόπως, τοιμοι καί τοιμαι νά πωμισθον ατό τό ηξικέλευθον, σωστικόν καί πάναγκες ργον;