Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

ΜΕΘΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
ΚΑΙ ΠΑΛΛΑΙΚΗ ΥΠΟΔΟΧΗ
ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ



Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=============

Μου προξενεί μεγάλη εντύπωση ότι πέρασε σχεδόν απαρατήρητη μια πολύ σημαντική είδηση που μετέδωσε πριν λίγες μέρες το Εκκλησιαστικό πρακτορείο ειδήσεων “Αμήν”. Αναφέρει συγκεκριμένα: “Στην επιστολή του προς τον Πάπα Βενέδικτο, ημερομηνίας 25 Φεβρουαρίου 2010, ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος, αφού αναφέρει ότι αναμένει με χαρά τη συνάντηση τους στην Κύπρο, διατυπώνει το αίτημα του ως εξής:

ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΥΠΡΟΥ
________________

« Παρακαλούμεν αδελφικώς όπως η προσδοκωμένη επίσκεψις της Υμετέρας Αγιότητος εν Κύπρω συνδυασθεί μετά της επιστροφής εις την Εκκλησίας Αυτής της εν τη πόλει Conca dei Marini της Ιταλίας ευρισκομένης τιμίας κάρας του ιδρυτού και προστάτου της ημετέρας Εκκλησίας, Αποστόλου Βαρνάβα, ή του εν Milano της Ιταλίας ευρισκομένου ιερού λειψάνου του ποδός Αυτού».

ΟΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
_________________

"Στη λιτή επιστολή του ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος επισημαίνει ότι η θετική ανταπόκριση στο αίτημα θα συμβάλει στην περαιτέρω σύσφιγξη των σχέσεων μεταξύ της Εκκλησίας της Κύπρου και της πρεσβυτέρας Ρώμης και στην επαύξηση της χαράς, την οποία θα προξενήσει στον ίδιο, στην Ιεραρχία, στον κλήρο και στον πιστό λαό η επίσκεψη του Πάπα Βενέδικτου στην Κύπρο."

ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΝ Ο ΠΑΠΑΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΣΤΟ ΑΙΤΗΜΑ;
_________________

Με αυτά τα δεδομένα θεωρούμε σκόπιμο να προειδοποιήσουμε τί θα συμβεί αν ο Πάπας ανταποκριθεί στο αίτημα της επιστολής του Αρχιεπισκόπου Κύπρου και πάει στην Κύπρο.

ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
________________

Καταρχήν οι επίσκοποι της Εκκλησίας της Κύπρου ομοθυμαδόν θα παραστούν με ωμοφόρια για να υποδεχθούν τον Πάπα. Αν η Μονή Σταυροβουνίου στείλει και πάλιν ελεγκτική επιστολή, όπως έπραξε με τη Διαθρησκειακή συνάντηση, τότε οι επίσκοποι, που δεν παρέστησαν στη Διαθρησκειακή, αυτή τη φορά θα βρουν το πρόσχημα για να γράψουν στα παλαιότερα των υποδηματων τους την όποια τυχόν σύσταση της Μονής Σταυροβουνίου. Θα ισχυριστούν: Μα εμείς δεν πήγαμε για τον Πάπα. Πήγαμε να παραλάβουμε τα λείψανα του ιδρυτή της Εκκλησίας μας. Θα ήταν ποτέ δυνατόν οι επίσκοποι της Εκκλησίας του Αποστόλου Βαρνάβα να μην παραστούν με το ωμοφόριο ή και ενδεδυμένοι άπασαν την αρχιερατικήν αυτών στολήν όταν το λείψανο του ιδρυτή της Εκκλησίας μας θα έλθει στην Κύπρο;

Αυτή είναι η μια παγίδα που κρύβει η άφιξη του Πάπα στην Κύπρο με τα λείψανα του Αποστόλου Βαρνάβα. Υπάρχει όμως και δεύτερη. Εξίσου αν όχι και πιο ανατριχιαστική.

ΠΑΛΛΑΙΚΗ ΥΠΟΔΟΧΗ
________________

Ως γνωστόν ο μακαριστός Χριστόδουλος, ως μη όφειλε, μεθόδευσε μέσω της προεδρίας της Δημοκρατίας την έλευση του Πάπα στην Αθήνα. Με την εξής διαφορά. Ο κόσμος δεν βγήκε να προυπαντήσει και να υποδεχθεί τον Πάπα.

Αν, όμως, ο Πάπας θα πάει στην Κύπρο έχοντας ανά χείρας την κάρα ή άλλο λείψανο του Αποστόλου Βαρνάβα τότε οι πιστοί, όπως κάνουν πάντοτε σ’ αυτές τις περιπτώσεις, θα τρέξουν κατά χιλιάδες να προσκυνήσουν τα άγια λείψανα και θα υποδεχθούν έτσι έμμεσα τον Πάπα.

Με άλλα λόγια, όχι μόνο μεθοδεύτηκε μέσω Χριστόφια η έλευση στην Κύπρο του Πάπα, αλλά και μηχανεύθηκε παλλαική υποδοχή της έλευσης του Πάπα και ευλογοφανής δικαιολογία για τις προχωρημένες συμπροσευχές που θα πραγματοποιηθούν. Ο Μακαριότατος και οι άλλοι ιεράρχες της Κύπρου θα τρέξουν αγαλλομένω ποδί να προυπαντήσουν τον Πάπα με κωδωνοκρουσίες, εξαπτέρυγα και λαμπάδες, με το πρόσχημα πάντοτε ότι όλα αυτά οργανώνονται για τον Απόστολο Βαρνάβα! Οχι για τον αιρεσιάρχη της Ρώμης.

ΘΕΡΜΗ ΕΚΚΛΗΣΗ
___________

Επισημαίνουμε τον εντελώς άτοπο χαρακτηρισμό της παπικής αίρεσης ως “πρεσβυτέρας Ρώμης” (λες και δεν έγινε το σχίσμα πριν 1000 τόσα χρόνια!) στην επιστολή του Αρχιεπισκόπου.

Διερωτόμαστε γιατί ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου στέλλει τώρα επιστολή και ζητά το λείψανο του Αποστόλου Βαρνάβα; Γιατί δεν έθεσε αυτό το αίτημα όταν ο ίδιος πήγε στη Ρώμη; Γιατί η απόδοση του λειψάνου του Αποστόλου Βαρνάβα θα συνδυαστεί με την έλευση του Πάπα; Δεν πιστεύουμε ασφαλώς ότι υπάρχει σατανικός νους που μεθόδευσε τέτοια μηχανορραφία! Αλίμονον! Απλά επισημαίνουμε τον κίνδυνο στο Μακαριότατο, στους αγίους Αρχιερείς, ιερείς και πιστούς της Εκκλησίας της Κύπρου ότι υπάρχει αυτός ο τεράστιος κίνδυνος.

Ενα αθώο και εντελώς δικαιολογημένο αίτημα για απόδοση στην Εκκλησία της Κύπρου των λειψάνων του ιδρυτή Της είναι ενδεχόμενο να οδηγήσει σε αδίστακτη παράβαση των Ιερών Κανόνων και στην εμπέδωση του λεγόμενου "λαικού Οικουμενισμού".

Ας μην πέσουν στην παγίδα. Το λείψανο του Αποστόλου Βαρνάβα, αν έρθει, θα παραμείνει στην Κύπρο. Ετσι θα μπορούν να προσκυνήσουν τα άγια λείψανα όταν ο Πάπας αναχωρήσει από την Κύπρο.

Ας μην καταπατηθούν, χωρίς ίχνος φόβου Θεού, για μια ακόμη φορά, οι Ιεροί Κανόνες της Εκκλησίας και ας μην εμπεδωθεί, με άκριτες ενέργειες, ο "λαικός Οικουμενισμός"

3 σχόλια:

  1. Είτε ανταποκριθεί, είτε δεν αναταποκριθεί στο αίτημα του Κύπρου, δεν παύει να είναι η «Αυτού Αγιότης», όπως ήταν και στην Αθήνα, όπως ήταν στη Ρουμανία, όπως θα είναι στη Σερβία, όπως θα είναι τελικά στη Μόσχα και σε άλλες Ορθόδοξες χώρες.

    Από την άλλη, πως θα υποδεχθούν οι Ορθόδοξοι έναν «Αγιότατο», με πέτρες; Ασφαλώς με ωμοφόριο. Γιατί βέβαια δεν υπάρχει αιρετικός, που να αποκαλείται «Αγιότατος»! Ή υπάρχει;

    Επί πλέον, ποια Σύνοδος μετά το Σχίσμα, καταδίκασε ποτέ τον τάδε Πάπα Ρώμης, ως αιρετικό; Καμία. Αντίθετα, πριν το Σχίσμα, η Εκκλησία τόλμησε να αφορίσει δυο Πάπες, τον Βιγίλιο και τον Ονώριο και πολλούς Πατριάρχες ονομαστικά.

    Σήμερα, ποια Πανορθόδοξος Σύνοδος ή ποια Σύνοδος από τις 14 Εκκλησιαστικές δικαιοδοσίες τόλμησε να καταδικάσει ονομαστικά έναν (έστω έναν!) Πάπα Ρώμης, ως αιρετικό; Από την ώρα, που δεν το τολμάει, βεβαίως και ο Πάπας θα είναι «Αγιότατος» και βεβαίως θα γίνεται δεκτός με ωμοφόρια και «ωσαννά» και ακόμη περισσότερο, ως «δώρα φέροντος».

    Με υγεία μας, λοιπόν και εις ανώτερα.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οτι θέλεις λες κ. ΙΚ.

    Στην Ελλάδα ο Πάπας δεν έγινε δεκτός με ωμοφόρια έστω και αν δεν καταδικάστηκε από τη Σύνοδο ως αιρετικός. Γιατί στην Κύπρο πρέπει να τρέξουν να τον προυπαντήσουν με ωμοφόρια, φανούς και λαμπάδες;

    Λες και χρειάζεται ειδική καταδίκη ότι είναι αιρειτκός αυτός που υιοθετεί το FILIOQUE, την κτιστή χάρη, το ACTUS PURUS, το καθαρτήριο πυρ, τα παπικά δόγματα, κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όταν βέβαια η "αυτού αιρετική Αγιότης" έφθασε στην Αθήνα, δεν τον υποδέχτηκαν και με πέτρες.

    Στην από αιώνες όμως λατινίζουσα Κύπρο, η κατάσταση είναι πιο προχωρημένη, ώστε να γίνει δεκτός και με ωμοφόρια. Δεν πιστεύουμε να ψαλεί και εκεί το αλλαχού ψαλλέν: "..... αγλαΐζεται νυν δεχομένη, εκ Δυσμών σεπτόν Ποιμένα και Πρόεδρον....."!

    Οι καταδίκες στις Συνόδους ήταν πάντοτε επώνυμες. Στην τελευταία καταδίκη του Φιλιόκβε, ο Μ. Φώτιος φρόντισε να μην αναγραφεί, ούτε η λέξη "Λατίνοι", για να προστατέψει τον Ιωάννη Η΄, οι δε "ψευδοϊσιδώρειες διατάξεις" πλαστογραφήθηκαν από την ΚΠολη, για τον ίδιο λόγο (Ρωμανίδης, Φραγκία).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου