Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010




Απο…χαιρέτισαν

τον Αρχιεπίσκοπο

της Νέας Τάξης!



ΑΔΕΙΑΣΕ

Ο ΑΓΙΟΣ

ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑΣ,

ΣΤΗ ΘΕΑ

ΤΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ


Σφοδρές αποδοκιμασίες κατά του Αρχιεπίσκοπου Ιερώνυμου έλαβαν χώρα στον Άγιο Παντελεήμονα Αχαρνών την περασμένη Παρασκευή, στη διάρκεια της ακολουθίας των χαιρετισμών!

Με την κραυγή «ανάξιος», εκατοντάδες πολίτες που είχαν πλημμυρίσει στην κυριολεξία την εκκλησία όπου επικρατούσε το αδιαχώρητο, αποδοκίμασαν τον Αρχιεπίσκοπο της Νέας Τάξης, τον άνθρωπο που αντάλλαξε το αφορολόγητο της Εκκλησίας με την «αμέριστη» στήριξή του στο εθνοκτόνο μεταναστευτικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης.


Τον άνθρωπο που δεν δίστασε να παραστεί στο υπουργικό συμβούλιο της εθνομηδενιστικής κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ!

Μάλιστα, οι πιστοί αποχώρησαν μαζικά από το ναό, γυρίζοντας την πλάτη στον άνθρωπο που θεωρούν ότι τους εγκατέλειψε.

Στο ναό παρέμειναν μετρημένα, επτά άτομα…

Φυσικά, τα ηλεκτρονικά μέσα μαζικής επικοινωνίας που διακρίθηκαν στις «προοδευτικές» ιαχές κατά του μακαριστού Χριστόδουλου, δεν μετέδωσαν τίποτα, αν και τα desk τους ήταν από την πρώτη στιγμή ενήμερα…


Σύμφωνα με τους αυτόπτες μάρτυρες, αποδοκιμάστηκε εξίσου και ο πατέρας Μάξιμος, ο άνθρωπος που κηλίδωσε στην κυριολεξία την ιστορία της Εκκλησίας μας, με μια ανήκουστη πράξη: έκλεισε εκτός του ασύλου της Εκκλησίας Έλληνες διαδηλωτές, ενορίτες κατοίκους της περιοχής, ώστε να καταστεί δυνατή η προσαγωγή τους από την ΕΛΑΣ και να εμποδιστεί η συμμετοχή τους σε εκδήλωση κατά του μεταναστευτικού νομοσχεδίου της κυβέρνησης, που ήταν προγραμματισμένη να γίνει από τους κατοίκους της Πλατείας Αμερικής!
Ω καιροί ω ήθη.

Από τον Παπαφλέσσα, στον Μάξιμο…

Όσο για το πόσο αγαπούν οι αριστεριστές τον Μάξιμο, διαβάστε τι αποσπάσαμε από ιστολόγιό τους:
«ένας παπάς που ΑΡΝΕΙΤΑΙ να υποστηρίξει ρατσιστικές συγκεντρώσεις και συνεχίζει να βοηθά τους Αφγανούς της περιοχής του, αξίζει της προσοχής μας…». Προτεραιότητα λοιπόν οι ξένοι για την εθνομηδενιστική κλίκα του Ιερώνυμου.
Να τους χαίρονται τους φίλους τους, ο Αρχιεπίσκοπος και ο κάθε Μάξιμος (ευτυχώς μια ισχνή μειοψηφία αυτός και οι όμοιοί του) και φυσικά, το Φανάρι…
Γιατί όλα ξεκινούν από εκεί.

Όσο για τη «στήριξη» που απολαμβάνουν στα ΜΜΕ, τους έχουμε νέα: υπάρχει και το διαδίκτυο, όπου οι εθνομηδενιστές έχουν χάσει κατά κράτος τη μάχη!
Γιατί εκεί ενημερώνεται ο κόσμος, εκεί μιλάει πλέον…


Την οργή λοιπόν του χριστεπώνυμου πληρώματος στη χώρα μας, έχει προκαλέσει η απροκάλυπτη ταύτιση του Ιερώνυμου με τις πολιτικές του ΠΑΣΟΚ και των «εν προόδω» συνοδοιπόρων του, ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ.

Ο Ιερώνυμος, κατάφερε πλέον να αδειάζει τις εκκλησίες.
Το εκκλησίασμα, στην εμφάνιση και μόνο του Αρχιεπισκόπου της Νέας Τάξης, αποχωρεί…
Εκεί την κατάντησαν την Εκκλησία οι «κοσμοπολίτες» του Φαναριού.

Υ.Γ.
Ξεχάσαμε να αναφέρουμε και το ότι έδωσε χάρισμα στο ΠΑΣΟΚ το 3 τοις χιλίοις, ενώ ο νόμος προβλέπει 1 τοις χιλίοις, δηλαδη χάρισε στο ΠΑΣΟΚ 1.400.000 ευρώ της περιουσίας της, με αντάλλαγμα τον διαμελισμό της μητροπόλεως Αττικής γιά να βολέψη τα "κοπέλια του", χωρίς να ερωτηθή ο Κανονικός και Νόμιμος μητροπολίτης Αττικής και Μεγαρίδος κ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ τον οποίον ενέπαιξε και συνεχίζει να εμπαίζει κατά τρόπον ανεπίτρεπτον.

17 σχόλια:

  1. Πού είναι οι στρατηγοί; Πού είναι ο κ. Τελεβάντος;

    Σε λίγο όλοι έξω, όλοι έξω από τους ναούς, να αφήνουμε τους παπάδες να κάνουν μόνοι τους τη Θ. Λειτουργία. Με ένα πανώ στα χέρια: Δεν μετέχουμε στις ευλογίες αιρετικών, ερρέτωσαν οι κοινωνούντες με το Φανάρι και τους επισκόπους του.

    Δεν πάει άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Νέα Εποχή επιδίωκε να είναι γεμάτες οι Εκκλησίες με ανθρώπους όμως με αλλοιωμένο φρόνημα και ο Αρχιεπίσκοπος κατάφερε να αδειάσει τις Εκκλησίες!
    Υγιής η αντίδραση του πιστού λαού αλλά ξέρετε τι με προβληματίζει κυρίως για το μέτωπο του Οικουμενισμού; Ο Αρχιεπίσκοπος κ Ιερώνυμος δεν επιλέχτηκε ως ο καταλληλότερος για Αρχιεπίσκοπος από την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος και δεν ήταν ο επικρατέστερος σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις και στη προηγούμενη εκλογή που ανέδειξε τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο κ Χριστόδουλο; Και όμως, αυτόν που θεωρούσε η Ιεραρχία τόσα χρόνια ως τον καταλληλότερο για Αρχιεπίσκοπο, αποδεικνύεται όπως λέτε στο τίτλο "Αρχιεπίσκοπος της Νέας Τάξης"!!...
    Πώς εξηγείται αυτό;
    Αν οι Ιεράρχες μας σπεύδουν να τα πηγαίνουν καλά με τη Νέα Τάξη την οποία υποστηρίζει και ο οικουμενισμός, τι αγώνα εναντίον του Οικουμενισμού να περιμένουμε από αυτούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέστα κύριε Χριστοδουλίδη! Ξέρουν όμως ότι χωρίς τον λαό δεν μπορούν να κάνουν μόνοι τους Θεία Λειτουργία! Για αυτό λένε ας φοβήσουμε τον λαό ότι δήθεν θα γίνει σχισματικός αν αποτειχιστεί από τους ίδιους του οικουμενιστές για να τον έχουν στο χέρι!

    Και ας κατηγορεί ο Τελεβάντος ως σχισματικούς και διασπαστές του αντιοικουμενιστικού αγώνα όσους ζητούν αποτείχιση από τους οικουμενιστές επισκόπους! Εγώ προτιμώ να είμαι με τους Αγίους παρά με τον Τελεβάντο όταν λέει τέτοια πράγματα, όσα πτυχία και αν έχει!

    3. Τι λένε οι άγιοι Πατέρες γενικά για το θέμα της «κοινωνίας»:
    α. Οι Αποστολικοί Κανόνες ορίζουν:
    «Ει τις ακοινωνήτω, καν εν οίκω συνεύξηται, ούτος αφοριζέσθω»60
    β. Ο Μέγας Αθανάσιος απαγορεύει την «κοινωνία» με πρόσωπα, των
    οποίων το φρόνημα αποστρεφόμεθα. Λέγει:
    «ων το φρόνημα αποστρεφόμεθα, τούτους από της κοινωνίας προσήκει
    φεύγειν»61.
    γ. Και συμπληρώνει πάλι ο άγιος Αθανάσιος:
    «Βαδίζοντες την απλανή και ζωηφόρον οδόν , οφθαλμόν μεν εκκόψωμεν
    σκανδαλίζοντα, μη τον αισθητόν…αλλά τον νοητόν. Οίον εάν ο επίσκοπος ή ο πρεσβύτερος,
    οι όντες οφθαλμοί της Εκκλησίας, κακώς αναστρέφωνται, και σκανδαλίζωσι τον λαόν,
    χρη αυτούς εκβάλλεσθαι. Συμφέρον γαρ εστιν άνευ αυτών συναθροίζεσθαι εις ευκτήριον
    οίκον, ή μετ’ αυτούς εμβληθήναι, ως μετά Άννα και Καϊάφα, εις την γέεναν του πυρός…ίνα η
    Εκκλησία ασκανδαλίστως συναγομένη διαφυλαχθήσεται».62
    δ. Ο Μέγας Βασίλειος, ο οποίος δεν είχε «κοινωνία» ούτε με φιλαρειανούς
    επισκόπους, που συγκρότησαν την σύνοδο της Αγκύρας63, γράφει:
    «Οίτινες την υγιή πίστιν προσποιούνται ομολογείν, κοινωνούσι δε τοις ετερόφροσι,
    τους τοιούτους, ει μετά παραγγελίαν μη αποσπώσι, μη μόνον ακοινωνήτους έχειν, αλλά μηδέ
    αδελφούς ονομάζειν»64.
    ε. Ο Μέγας Βασίλειος θεωρεί όσους «κοινωνούν» με τους αιρετικούς, όχι μόνο
    «ακοινωνήτους», αλλά δεν θέλει να τους ονομάζει ούτε αδελφούς. Λέει:
    «Οίτινες την υγιή Ορθόδοξον πίστιν προσποιούντες ομολογείν, κοινωνούσι δε τοις
    ετερόφροσι, τους τοιούτους, ει μετά παραγγελίαν μη αποσπώσι, μη μόνον ακοινωνήτους
    έχειν, αλλά μηδέ αδελφούς ονομάζειν»65.
    στ. Ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης θεωρεί αιρετικό, τον πιστό εκείνο, που λέει ότι
    δεν πειράζει η «κοινωνία» με εκείνους, που δεν συναριθμούν την εικονομαχία με τις άλλες
    αιρέσεις. Λέει συγκεκριμένα:
    «Ει τις μη συντάττοι ταις λοιπαίς αιρέσεσι την κατά των σεπτών Εικόνων λυττήσασαν,
    ως χωρίζουσαν Θεού έπ’ ίσης, αλλά αδιάφορον είναι λέγοι την προς αυτούς κοινωνίαν,
    αιρετικός εστίν»66.
    ζ. Ο άγιος Θεόδωρος Στουδίτης, υποστηρίζει ακόμα ότι οι μεν αιρετικοί
    59 « Έσται γαρ καιρός ότε της υγιαινούσης διδασκαλίας ουκ ανέξονται, αλλά κατά τας επιθυμίας
    τας ιδίας εαυτοίς επισωρεύσουσι διδασκάλους κνηθόμενοι την ακοήν, και από μεν της
    αληθείας την ακοήν αποστρέψουσιν, επί δε τους μύθους εκτραπήσονται» Β Κορ. 4, 3-4.
    60 10ος Αποστολικός κανόνας
    61 P.G. 26, 1188ΒC
    62 P.G. 27, 1369C.
    63 Βλ. Μ. Βασιλείου ΕΠΕ 3, σ. 104 υποσημ
    64 P.G. 160, 101D ( παρά Αγίω Μάρκω Ευγενικώ, πρβλ. Ι. Καρμίρη ΔΣΜ Α΄ σ. 425 )
    65 P.G. 160, 101Α
    66 P.G. 99, 352B
    12
    ναυαγούν στην πίστη, όσοι όμως «κοινωνούν» με αιρετικούς οδηγούνται στην απώλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γράφει:
    «Οι μεν τέλεον περί την πίστιν εναυάγησαν. Οι δε, ει και τοις λογισμοίς ου
    κατεποντίσθησαν, όμως τη κοινωνία της αιρέσεως συνόλλυνται»67.
    η. Ο άγιος Θεόδωρος Στουδίτης, επικαλούμενος μάλιστα τον Μέγα Αθανάσιο,
    λέγει να μην έχουμε καμιά «κοινωνία» όχι μόνο με τους αιρετικούς, αλλά και με όσους
    «κοινωνούν» με αιρετικούς. Λέγει :
    «του αγίου Αθανασίου, προστάσσοντος μηδεμίαν κοινωνίαν έχειν ημάς προς τους
    αιρετικούς, αλλά μην μηδέ προς τους κοινωνούντας μετά των ασεβών»68.
    θ. Ο άγιος Θεόδωρος Στουδίτης θεωρεί «προδοσίαν της Ορθοδόξου
    Ομολογίας» το να παραμένει κάποιος εν «κοινωνία» με τον κακοδοξούντα επίσκοπόν του69.
    ι. Επικαλούμενος επίσης ο ίδιος τη γνώμη του αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου, γράφει
    ακόμα:
    « Εχθρούς γαρ Θεού ο Χρυσόστομος ου μόνον τους αιρετικούς, αλλά και τους τοις
    τοιούτοις κοινωνούντας μεγάλη και πολλή τη φωνή απεφήνατο»70.
    ια. Επίσης ο άγιος Θεόδωρος Στουδίτης για το θέμα να μη λαμβάνουν
    οι Ορθόδοξοι τα μυστήρια των αιρετικών, γράφει:
    «Το γαρ κοινωνείν παρά αιρετικών ή προφανώς διαβεβλημένων κατά τον
    βίον, αλλοτριοί Θεού, και προσοικειοί τω διαβόλω»71.
    ιβ. Ο Μάρκος ο Ευγενικός διακήρυξε:
    «Άπαντες οι της Εκκλησίας διδάσκαλοι, πάσαι αι Σύνοδοι, πάσαι αι θείαι γραφαί,
    φεύγειν τους ετερόφρονας παραινούσι και της αυτών κοινωνίας διϊστασθαι»72.
    ιγ. Ο άγιος Μάρκος αρνήθηκε να έλθη εις οιανδήποτε επαφή με το νέο
    Πατριάρχη, που τοποθέτησε ο αυτοκράτορας Ιωάννης Παλαιολόγος, μετά την
    ψευδοοικουμενική σύνοδο της Φλωρεντίας Φεράρας του 1339, τον Λατινόφρονα
    Μητροφάνη, και τους ομόφρονες με αυτόν επισκόπους. Δικαιολογώντας την στάση του αυτή
    γράφει:
    «Ούτε βούλομαι, ούτε δέχομαι την αυτού, η την μετ’ αυτού κοινωνίαν,
    το παράπαν, ουδαμώς… ώσπερ ούτε γεγονυίαν ένωσιν και τα δόγματα λατινικά, άπερ
    εδέξατο αυτός και οι μετ’ αυτού…. Πέπεισμαι γαρ ακριβώς, ότι όσον αποδιίσταμαι τούτου
    και των τοιoύτων, εγγίζω τω Θεώ και πάσι τοις πιστοίς και αγίοις Πατράσι. Και ώσπερ
    τούτων χωρίζομαι, ούτως ενούμαι τη αληθεία και τοις αγίοις πατράσι τοις θεολόγοις της
    Εκκλησίας»73.
    ιδ. Γράφει ακόμα ο άγιος Μάρκος για την «κοινωνία» των Ορθοδόξων
    με τους Λατινόφρονες:
    67 P.G 99, 1164Α
    68 P.G. 99, 1189
    69 P.G. 99, 1365
    70 P.G. 99, 1049Α
    71 P. G. 99, 1668
    72 P.G. 160, 105C.
    73 P.G. 160, 536CD
    13
    «Φεύγετε αυτούς, αδελφοί, και την προς αυτούς κοινωνίαν. Οι γαρ
    τοιούτοι ψευδαπόστολοι, εργάται δόλιοι, μετασχηματιζόμενοι εις αποστόλους Χριστού. Και
    ου θαυμαστόν. Αυτός γαρ ο σατανάς μετασχηματίζεται εις άγγελον φωτός. Ου γαρ ουν, ει και
    οι διάκονοι αυτού μετασχηματίζονται ως διάκονοι δικαιοσύνης, ων το τέλος έσται κατά τα
    έργα αυτών… Στήσετε, κρατούντες τας παραδόσεις, ας παρελάβατε, τας τε εγγράφους και
    αγράφους, ίνα μη τω των αθέσμων πλάνη συναπεχθέντες εκπέσητε του ιδίου στηριγμού»74.

    http://www.orthodoxosagon.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=776&Itemid=859

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Ωσανά... ευλογημένος ο ερχόμενος..." και "Άρον, αρον σταύρωσον αυτόν". Τα θυμἀστε αυτά τα λόγια; Πιστεύω δε πως αν τα πράγματα είναι έτσι όπως τα γράφετε, ε! κάπου θα βάλατε κι εσείς το χεράκι σας.
    Και εν τέλει, πάλι το Φανάρι σας φταίει;
    Κύριοι, τελικώς η προσφορά σας είναι αρνητική. Δείχνετε διαρκώς επιτιμητικά με τα δάκτυλό σας τους άλλους. Μην ξεχνάτε όμως ότι την ίδια στιγμή τα τρία σας δάκτυλα δείχνουν εσάς!
    Κύριοι συνέλθετε! Μεσούσης της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής ασχολειθείτε με έργα καλά, έργα μετανοίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος 05 Μαρτίου 2010 1:38 μ.μ "Κύριοι, τελικώς η προσφορά σας είναι αρνητική. Κύριοι συνέλθετε! Μεσούσης της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής ασχολειθείτε με έργα καλά, έργα μετανοίας."

    KX : Αγαπητέ μου, αν δεν έχεις συναισθανθεί αυτό που γράφει ο Αγ. Μάρκος Ευγενικός (:Πέπεισμαι ότι όσον αποδιίσταμαι τούτου και των τοιoύτων, εγγίζω τω Θεώ και πάσι τοις πιστοίς και αγίοις Πατράσι. Και ώσπερ τούτων χωρίζομαι, ούτως ενούμαι τη αληθεία και τοις αγίοις πατράσι τοις θεολόγοις της Εκκλησίας) όσες μετάνοιες και να βάλεις, ό,τι και να κάνεις, δεν θα μπορέσεις να καταλάβεις ποτέ τι σημαίνει Μετάνοια και ποιά τα καλά της έργα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γι' αυτό στέκομαι με θλίψη και τρόμο μπροστά στο ενδεχόμενο της αποτείχισης επειδή ήδη ορισμένοι αδελφοί όπως οι πιο πανω σχολιογράφοι μας λένε ξεκάθαρα τις επιδιώξεις τους.

    Ζητούν να οδηγήσουν πιστούς στην αποτείχιση, όχι για να ασκήσουν πιέσεις στους οικουμενιστές για να σταματήσουν να προσβάλλουν την πίστη μας, όπως εκαναν οι π. Αυγουστίνος, Ελευθερουπόλεως και Παραμυθίας και το Αγιον Ορος αλλά για να βρουν την ευκαιρία να οδηγήσουν αδελφούς μας υπέρ ων Χριστός απέθανεν διά της αποτειχίσεως στο σχίσμα.

    Οι Κανόνες της Εκκλησίας επιτρέπουν βέβαια την αποτείχιση πριν τη συνοδική διαγνώμη όταν ο επίσκοπος κηρύσσει γυμνή τη κεφαλή αιρέσεις.

    Η ώρα όμως για αποτειχίσεις δεν ήλθε αφού δεν εξαντλήθηκαν τα υπόλοιπα μέσα αντίδρασης κατά του οικουμενισμού.

    Ούτε δόθηκε το σύνθημα από τους επισκόπους και τους λαμπρούς ακαδημαικούς θεολόγους και τους άλλους κληρικούς, μοναχούς και λαικούς που ηγούνται του αντιοικουμενιστικού αγώνα.

    Γι' αυτό, σε αυτό το στάδιο, και στο προβλεπτό μέλλον, κάθε προσπάθεια αποτείχισης θα εξυπηρετήσει αφάνταστα τους οικουμενιστές, θα διασπάσει και θα δυσφημήσει τον αντιοικουμενιστικό αγώνα και το κυριότερο:

    Θα οδηγήσει αναπόφευκτα τελικά ψυχές στο σχίσμα δηλαδή εκτός Εκκλησίας.

    Και εκτός Εκκλησίας δεν υπάρχει σωτηρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κύριε Τελεβάντο πρέπει να μας απασχολεί το να ασκήσουμε πίεση στους οικουμενιστές ή να σώσουμε την ψυχή μας από τη κοινωνία της αιρέσεως του Οικουμενισμού;
    Διάβασα το κείμενο του κ Σακαρέλλου που αναφέρει ο Ανώνυμος 05 Μαρτίου 2010 1:26 μ.μ. και σε αυτό πραγματικά αναφέρεται ο κίνδυνος τεμαχισμού του ποιμνίου που έχει αποτειχιστεί όπως έγινε με τους παλαιοημερολογίτες.
    Όμως στο θέμα της κοινωνίας της αιρέσεως ο κύριος Σακαρέλλος είναι ξεκάθαρος στο ότι πρέπει να γίνει αποτείχιση!
    Εσείς όμως παρόλο που γράφετε κατά του οικουμενισμού αποτρέπεται σε γενικές γραμμές από την αποτείχιση γιατί την θέλετε συντεταγμένη. Και εγώ που θέλω την αποτείχιση θέλω να γίνει συντεταγμένη αλλά δεν βλέπω τους Επισκόπους να προβαίνουν σε κάτι τέτοιο!
    Χάρηκα με την δήλωση του Σεβασμιωτάτου Πειραιώς γιατί εδώ και χρόνια στην ενορία μου δεν ακούω την Κυριακή της Ορθοδοξίας τα αναθέματα κατά των αιρετικών. Είναι λάθος να προσμένω και την εφαρμογή των λόγων του Σεβασμιοτάτου Πειραιώς; Όταν κυκλοφόρησε η ομολογία της πίστεως κατά του οικουμενισμού, χάρηκα πολύ και ήμουν σίγουρος ότι επιτέλους θα ξεκαθαρίσει το τοπίο, είτε οι οικουμενιστές θα μετανοήσουν είτε εμείς θα διακόψουμε την εκκλησιαστική κοινωνία μαζί τους. Όμως με έκπληξη είδα να συγκεντρώνονται λιγότερες υπογραφές από τότε με την αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες και στην εκκλησία δεν άκουσα κάποια αναφορά στον οικουμενισμό ή γενικά στις αιρέσεις. Τελικά βλέπω τους οικουμενιστές να προχωρούν ακάθεκτοι και να συζητούν τα περί Πρωτείου του Πάπα κλπ - δηλαδή πράγματα απαράδεκτα αφού ο Πάπας ουδέποτε είχε Πρωτείο αλλά Πρεσβεία Τιμής και μάλιστα ο Ορθόδοξος!
    Εμείς όλα τα συζητάμε εκτός από το ότι η αίρεση μας απομακρύνει από τον Θεό!
    Ο λόγος που με απασχολεί τόσο η διακοπή της κοινωνίας με τους οικουμενιστές είναι γιατί δεν ξέρω την ημέρα του θανάτου μου που θα είναι και προσωπική ημέρα κρίσης. Γνωρίζω τα του οικουμενισμού και της Νέας Εποχής και δεν θέλω να δώσω λόγο στον Θεό και για τη κοινωνία με τους αιρετικούς στην οποία προχωρούν Επίσκοποι και Πατριάρχες εν αγνοία του λαού ή αδιαφορώντας για το τι λέει ο λαός.
    Αυτό που λέτε για σχίσματα το σκεφτήκατε ποτέ ότι μπορεί και εσείς - εν αγνοία σας πιστεύω- να βοηθάτε σε αυτή την επιδιώξη του οικουμενισμού εξαιτίας της κριτικής που ασκείται στους παλαιοημερολογίτες; Δεν είμαι παλαιοημερολογίτης ούτε θέλω να κρύβουμε τα οποιαδήποτε κακώς κείμενα όπου και αν υπάρχουν αλλά τελικά δεν είναι παράξενο ο οικουμενισμός να προωθεί την ένωση με όλους τους αιρετικούς και τους αλλοθρήσκους και οι Ορθόδοξοι να παραμένουν χωρισμένοι σε παλαιό και νέο ημερολόγιο και να αλληλοκατηγορούνται;
    Παρακολουθώ τις αναρτήσεις σας και έχετε πει αρκετές φορές ότι "Η ώρα όμως για αποτειχίσεις δεν ήλθε αφού δεν εξαντλήθηκαν τα υπόλοιπα μέσα αντίδρασης κατά του οικουμενισμού" για αυτό σας παρακαλώ πολύ να μου πείτε συγκεκριμένα ποια είναι τα μέτρα αυτά που πρέπει να προηγηθούν της αποτείχισης. Η ομολογία της πίστεως που συγκέντρωσε τόσες υπογραφές αιφνιδίασε τους οικουμενιστές αλλά ειλικρινά πείτε μου, βλέπετε να μετανοεί κανείς από αυτούς; Και τους έχουμε για Πατριάρχες και Επισκόπους! Τόση αντίδραση υπήρξε για το Κοράνιο που χάρισε ο κ Βαρθολομαίος και μετά και άλλος Πατριάρχης κάνει το ίδιο! Μελετούμε τα της Πίστεως και απορούμε για τις αδιανόητες κινήσεις και τα εξωφρενικά λόγια των Επισκόπων και Πατριαρχών μας (όπως η δήλωση του κ Βαρθολομαίου ότι πλανήθηκαν οι Άγιοι! Αυτό μόνο αλλόθρησκος θα μπορούσε να το δηλώσει!) και δεν δίνουμε την δέουσα σημασία ότι αυτοί συμπεριφέρονται κυρίως, αν όχι αποκλειστικά, σαν πολιτικοί και όχι σαν ιερωμένοι. Όμως ο ρόλος του Επισκόπου δεν είναι η πολιτική και η εδραίωση της Νέας Τάξης Πραγμάτων! Τελειώνοντας έχω μία απορία: Γνωρίζουμε κάποιον Επίσκοπο ή Πατριάρχη που να είναι ζει σήμερα και να έχει φτάσει στη θέωση, να βλέπει το Άκτιστο Φως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΘ΄ Ψευδεπίσκοποι.
    Σήμερα τα διάφορα Πατριαρχεία και οι Αρχιεπίσκοποι δέχονται μεγάλες πιέσεις εκ μέρους πολιτικών δυνάμεων, που επιδιώκουν να κατευθύνουν τους Ορθοδόξους ανάλογα με τα συμφέροντά τους. Είναι γνωστό ότι το Πατριαρχείο της Μόσχας δέχεται την επιρροή της σοβιετικής πολιτικής. Αλλά και το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως δέχεται την επιρροή της αμερικανικής πολιτικής. Κάτω από αυτήν την επιρροή επραγματοποιήθη η επαφή του Πατριαρχείου αυτού με το επίσης υπό αμερικανική επιρροή Προτεσταντικό «Οικουμενικό Συμβούλιο των Εκκλησιών», και οι πρός τον Πάπα δουλικές διαθέσεις του άρχισαν να αποκτούν επικίνδυνες διαστάσεις, και να φθάνουν μέχρι φορτικής πιέσεως επάνω στις άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες.
    Η Αμερική νομίζει ότι θα ενισχύση την δυτική παράταξι κατά του κομμουνισμού, αν, μ’ αυτές τις τεχνητές συμφιλιώσεις, ενοποιήση τις πνευματικές της δυνάμεις. Η Εκκλησία, όμως, γίνεται έτσι έρμαιον των πολιτικών δυνάμεων του κόσμου, με απρόβλεπτες για την Ορθοδοξία συνέπειες.
    Είναι άρα γε υποχρεωμένος ο Ορθόδοξος λαός να ακολουθή επ’ άπειρον ένα τέτοιο δουλωμένο Πατριαρχείο; Το γεγονός ότι το Πατριαρχείο αυτό επί αιώνες εκράτησε τα πρωτεία του κύρους και της τιμής μέσα στον χριστιανικό κόσμο, δεν μπορεί να δικαιώση εκείνους που θα το ακολουθήσουν στην ενωτική συνθηκολόγησι με την αίρεσι. Και η Ρώμη είχε κάποτε τα πρωτεία του κύρους και της τιμής μέσα στον χριστιανικό κόσμο, δεν εστάθηκε όμως αυτό αρκετό για να την ακολουθήσουν οι Χριστιανοί στό δρόμο της αιρέσεως. Η κοινωνία και ο σεβασμός πρός μία Εκκλησία εκ μέρους των άλλων Εκκλησιών, παραμένουν και συνεχίζονται εφ’ όσον η Εκκλησία αυτή παραμένει Εκκλησία, εφ’ όσον δηλαδή ζή και πορεύεται εν πνεύματι και αληθεία. Όταν ένα Πατριαρχείο πάψη να είναι Εκκλησία, αποδεχόμενο κοινωνία με αιρετικούς, τότε παύει και η εκ μέρους των άλλων Εκκλησιών αναγνώρισίς του.
    Πρέπει να γίνη συνείδησις στον Ορθόδοξο λαό, ότι δεν οφείλει καμμία υπακοή σ’ έναν Επίσκοπο, οσονδήποτε υψηλό τίτλο και αν κατέχη, όταν ο Επίσκοπος αυτός πάψη να είναι Ορθόδοξος και ακολουθήση φανερά αιρετικούς, με προσχήματα ενώσεως «επί ίσοις όροις». Απ’ εναντίας έχει την υποχρέωσι να φύγη από κοντά του, και να ομολογήση την πίστι του. Γιατί ένας Επίσκοπος, έστω και Πατριάρχης, έστω και Πάπας, παύει να είναι Επίσκοπος από την στιγμή που θα πάψη να είναι Ορθόδοξος. Ο Επίσκοπος είναι πρόσωπο ιερό, και του οφείλεται σεβασμός και τιμή, ακόμη και αν είναι ολοφάνερα αιρετικός, ή κοινωνή με αιρετικούς, τότε οι Χριστιανοί καμμία συνοδική απόφασι δεν πρέπει να περιμένουν, απομακρυνόμενοι αμέσως από αυτόν.
    Να τι λέγουν επάνω σ’ αυτά οι Κανόνες της Εκκλησίας: «... 'Ωστε εί τις Πρεσβύτερος, ή Επίσκοπος, ή Μητροπολίτης τολμήσοι αποστήναι της πρός τον οικείον Πατριάρχην κοινωνίας, και μη αναφέροι το όνομα αυτού, κατά το ωρισμένον και τεταγμένον, εν τη θεία Μυσταγωγία, αλλά πρό εμφανείας συνοδικής και τελείας αυτού κατακρίσεως, σχίσμα ποιήσοι^ τούτον ώρισεν η αγία Σύνοδος πάσης ιερατείας παντελώς αλλότριον είναι ει μόνον ελεγχθείη τούτο παρανομήσας. Και ταύτα μέν εσφράγισταί τε και ώρισται περί των προφάσει τινών εγκλημάτων των οικείων αφισταμένων προέδρων, και σχίσμα ποιούντων, και την ένωσιν της Εκκλησίας διασπώντων. Οι γάρ δι’ αίρεσίν τινα παρά των αγίων Συνόδων, ή Πατέρων, κατεγνωσμένην, της πρός τον πρόεδρον κοινωνίας εαυτούς διαστέλλοντες, εκείνου δηλονότι την αίρεσιν δημοσία κηρύττοντος, και γυμνή τη κεφαλή επ’ Εκκλησίας διδάσκοντος, οι τοιούτοι ου μόνον τη κανονική επιτιμήσει ουχ υπόκεινται, πρό συνοδικής διαγνώσεως εαυτούς της πρός τον καλούμενον Επίσκοπον κοινωνίας αποτειχίζοντες, αλλά και της πρεπούσης τιμής τοις Ορθοδόξοις αξιωθήσονται. Ου γάρ Επισκόπων, αλλά ψευδεπισκόπων και ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, και ου σχίματι την ένωσιν της Εκκλησίας κατέτεμον, αλλά σχισμάτων και μερισμών την Εκκλησίαν εσπούδασαν ρύσασθαι» (Κανών ΙΕ΄ της Α΄ και Β΄ λεγομένης Συνόδου).
    ΚΑΤΑ ΕΝΩΤΙΚΩΝ
    ΑΛΕΞ. ΚΑΛΟΜΟΙΡΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θεός σχωρέστον, το γιατρό.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mixalis είπε...

    -Ο Καλομοίρος ήταν φιλοεξελικτικός γι'αυτό και δεν ικανοποιεί κανένα ορθόδοξο.

    -Πολύ σωστά έκαναν και άδειασαν την Εκκλησία και αποδοκίμασαν τον Αρχιεπίσκοπο, οι κάτοικοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Mixalis είπε...-Ο Καλομοίρος ήταν φιλοεξελικτικός γι'αυτό και δεν ικανοποιεί κανένα ορθόδοξο.

    ΚΧ : Αφού το έφερε η κουβέντα (φιλοεξέλιξη) καταθέτω ένα σχόλιο που μου έκανε κάποιος και την απάντηση που του έδωσα:

    Ανώνυμος : Κύριε Χριστοδουλίδη
    αν ο Θεός, έκανε με μια μετάλλαξη τον πίθηκα άνθρωπο, εμφυσώντας στον πίθηκα την πνοή του Αγίου Πνεύματος, αυτό εσάς τι σας πειράζει;
    Εμένα δε με πειράζει πάντως.

    ΚΧ (απάντηση) : Δεν σε πειράζει, γιατί δεν προχωρείς τη σκέψη σου, εκεί που σε οδηγούν οι ψευτοδάσκαλοι. Δες λοιπόν :

    Και γιατί να του κάνει μετάλλαξη, πρώτον και δεύτερον, γιατί να του εμφυσήσει - του πίθηκα - την πνοή του Αγίου Πνεύματος; Το "είπε και εγένετο", αυτό και μόνο φθάνει. Ο πίθηκας κάποτε θα εξελισσόταν και θα γινόταν άνθρωπος! Αυτός ήταν ο σχεδιασμός, τα υπόλοιπα περιττεύουν. Ανθρωπομορφική έκφραση ή συμβολισμός, λένε οι ψευτοδάσκαλοι, είναι η περιγραφή της δημιουργίας του ανθρώπου, οπότε ...

    Οπότε, αφού τα υπόλοιπα (τα σχετικά με τον άνθρωπο) όπως μας τα παραδίδει η Αγία Γραφή, είναι άχρηστα ή κατασκευάσματα της ανθρώπινης φαντασίας (συμβολισμός), τότε γιατί να δεχθούμε το "είπε και εγένετο"; Ποιός ο λόγος; Γιατί αυτό δεν είναι αποκύημα φαντασίας, όπως είναι όλα τα άλλα; Πάντα εννοώ τα σχετικά με τον άνθρωπο. Άρα, το πετάμε κι αυτό και επιτέλους, ελευθερωθήκαμε! Όλα προέρχονται από τη σκόνη του Σύμπαντος (αλήθεια, αυτή πώς μας προέκυψε;).

    Σημείωσε, ότι πρώτα φτιάχτηκαν όλα τα υπόλοιπα έμβια δια του "είπε και εγένετο" και στο τέλος, εντελώς ξεχωριστά δια χειρός Θεού και εφυσήσεως, ο άνθρωπος.Ή το πιστεύεις ή δεν το πιστεύεις. Ή το δέχεσαι ή δεν το δέχεσαι. Το "δεν με πειράζει" οδηγεί στην απόρριψη ή στη συμπαντική σκόνη, που κι αυτό είναι απόρριψη.

    Και συμπληρώνω εδώ: Περιττό να επισημάνω ότι η Θεία ενανθρώπιση, δύναται να λεχθή, προτυπώνεται δια του "έπλασε" τον Αδάμ, αλλά και δια του "έλαβε" την πλευρά του Αδάμ για την Εύα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ποιοι ήταν οι επτά που έμειναν στην εκκλησία όταν πηγε ο Ιερώνυμος; Ο παπάς η παπαδιά και τα παιδιά τους; Α! ναι! Ισως και ο οδηγός του Μακαριότατου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δείτε τι λέει και η ΟΟΔΕ για το βιβλίο του μακαριστού Αλέξανδρου Καλόμοιρου.
    Η εξέλιξη των ζώων στη Γένεση
    Πολλοί Εξελικτές, αδυνατούν να δουν την αναγκαιότητα ενός Δημιουργού πίσω από την Εξέλιξη τών ζώων. Από το άλλο άκρο, πολλοί Δημιουργιστές, αδυνατούν να αντιληφθούν το πραγματικό νόημα τών εδαφίων τής Γενέσεως, απορρίπτοντας με προκατάληψη και φανατισμό τις αποδείξεις τών επιστημόνων για την Εξέλιξη τών ζώων.
    http://www.oodegr.com/oode/genesis/ktisis2.htm

    Ας μην μπερδεύουμε την οργανική εξέλιξη με την εξέλιξη του Δαρβινισμού γιατί οδηγούμαστε σε λανθασμένα συμπεράσματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπορεί στον άγιο Παντελεήμονα να έμειναν 7, πλην όμως στον άγιο Ιωάννη, οδού Βουλιαγμένης, υπήρχαν 1007, σήμερα το πρωί, όπου το μοίρασμα του αντιδώρου από τον Αρχιεπίσκοπο κράτησε 45 λεπτά!

    Τι γίνεται λοιπόν, υπάρχουν ενορίες που τον πάνε και άλλες, που δεν τον πάνε; Εκεί έφτασαν οι πιστοί, σε φιλο-Ιερωνυμικούς και αντίθετους;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν ξέρω ποιοι τον πάνε και ποιοι δνε τον πάνε.

    Εγώ παντως δεν τον πηγαίνω με τίποτα. Ούτε με το τζιν ούτε με το σκουλαρίκι!

    Με τη Μιμή τα έβρισκε μια χαρά. Το ίδιο και με τον πατριάρχη Βαρθολομαίο παρόλες τις αναξιόπιστες τηλεφωνικές τους συνδιαλέξεις που δήθεν διέρρευσαν και μαρτυρούν το αντίθετο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "Ας μην μπερδεύουμε την οργανική εξέλιξη με την εξέλιξη του Δαρβινισμού γιατί οδηγούμαστε σε λανθασμένα συμπεράσματα...".

    Και ας μην μπερδεύουμε την κτίση με τον Κτίσαντα, για να μην οδηγηθούμε στο τέλος να λατρεύουμε τα επιστημονικά κτίσματα.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου