Τρίτη 22 Αυγούστου 2017

ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΝΕΑ ΑΙΡΕΣΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ; ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΤΑ ΑΡΘΡΑ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΔΟΣΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ; ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΕΤΟΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΝ ΤΟΙΣ ΕΘΝΕΣΙ;


ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΝΕΑ ΑΙΡΕΣΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ; 
ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΤΑ ΑΡΘΡΑ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΔΟΣΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ;
ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΕΤΟΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΝ ΤΟΙΣ ΕΘΝΕΣΙ;
Elderism, Futurism, and Prophetism’
Του Θεοδώρου Καλμούκου.
Δεν περνάει ούτε ένας μήνας ούτε μία εβδομάδα που να μην εμφανιστεί μια νέα προφητεία για πράγματα που υποτίθεται ότι θα συμβούν σε τοπικό ή ακόμη και σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Αυτό το φαινόμενο, το οποίο είναι ευρέως διαδεδομένο στην Ελλάδα αλλά έχει μεταμοσχευθεί και εδώ στις Ηνωμένες Πολιτείες μέσω του ακραίου φονταμενταλιστικού Εφραιμιτικού κινήματος, μπορεί να περιγραφεί με τρεις λέξεις: γεροντισμός, μελλοντισμός, προφητισμός.
Έχει να κάνει με ‘προφητείες’ και ‘δηλώσεις’ διάφορων μοναχών, οι οποίοι είτε πέθαναν στο μακρινό παρελθόν ή και πρόσφατα, ή ακόμη ζουν στο Άγιον Όρος και αλλού. Τέτοια είναι η περίπτωση του Γέροντα Εφραίμ εδώ στις Ηνωμένες Πολιτείες, ο οποίος έχει γεμίσει την Ελληνική Ορθόδοξη Αρχιεπισκοπή σε όλη τη χώρα με Μοναστήρια.
Αυτοί οι ‘σύγχρονοι προφήτες’ προφητεύουν σχεδόν τα πάντα, ό,τι μπορείτε να σκεφτείτε. Προφητεύουν για παράδειγμα για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα, αν και ήδη συμβαίνει. Προφητεύουν για την πολιτική κρίση ή ότι το ευλογημένο Γένος των Ελλήνων θα πάρει πίσω την Βασιλεύουσα Πόλη της Κωνσταντινούπολης. Αυτοί οι απλοϊκοί τσαρλατάνοι μπορούν να βλάψουν όχι μόνο τους αθώους και τους αμόρφωτους ανθρώπους αλλά και τα έθνη.
Είναι κατανοητό ότι η οικονομική κρίση στην Ελλάδα έχει αλλάξει σημαντικά την νοοτροπία πολλών ανθρώπων οι οποίοι κάνουν αγώνα επιβίωσης και πολλοί από αυτούς έχουν χάσει κάθε ελπίδα. Συνεπώς αναζητούν κάποια ακτίδα αισιοδοξίας να κρατηθούν, ή κάποιο είδος ‘υπερφυσικής’ εξήγησης για το τι συμβαίνει έτσι ώστε να δικαιολογήσουν τους φόβους τους.
Ακολούθως οι προφητείες διάφορων γερόντων και μοναχών βρίσκουν το δρόμο τους στην καρδιά πολλών αναζητητών ελπίδας. Είναι ακόμη πρόθυμοι να ασκήσουν ακραία φανατική θρησκευτικότητα που απολυτοποιεί τον ‘προφητικό μελλοντισμό’ των γερόντων. Άπαξ και το πει ένας γέροντας, αυτό είναι. Δεν τίθενται ερωτήσεις.
Μία τεράστια βιομηχανία μελλοντισμού έχει δημιουργηθεί και σε ορισμένες περιπτώσεις μια βιομηχανία θαυμάτων που προτρέπει εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες, πιστούς να σχηματίζουν μακριές ουρές στους τάφους των διάφορων γερόντων. Πολλοί βάζουν τα αυτιά τους στον τάφο με την ελπίδα ότι θα ακούσουν κάποιους ήχους από μέσα οι οποίοι υποτίθεται ότι προέρχονται από τον νεκρό γέροντα. Τα βιβλία αυτών των γερόντων γίνονται μπεστ σέλερ και φυσικά πολλοί ‘έξυπνοι’ επιτήδειοι γίνονται πλούσιοι εις το όνομα μιας στρεβλωμένης Ορθοδοξίας.
Σήμερα υπάρχει μια επικίνδυνη τάση να δημιουργηθεί ένας αρρωστημένος ‘Ορθόδοξος γκουρουισμός’ εις το όνομα της πνευματικότητας και του γεροντισμού. Πολλοί γέροντες σήμερα τείνουν να αντικαταστήσουν ακόμα και τον Χριστό και την Εκκλησία Του. Έχουμε φθάσει στο σημείο μιας απόλυτης σεκταριστικής κουλτούρας, να ‘λατρεύουμε’ ανθρώπους ελαχίστης ή μηδενικής Θεολογικής Εκπαίδευσης μόνο και μόνο επειδή φορούν ράσα και έχουν μακριά γένια και μαλλιά. Τούτο έχει εξελιχθεί σε μια ‘πνευματικότητα της τρίχας’. Μιλούν και κηρύττουν στο απλοϊκό επίπεδο του Κατηχητικού αλλά φαίνονται στους οπαδούς τους να μιλούν με εξουσία και αλάθητο.
Χρησιμοποιούν το μυστήριο της ιεράς εξομολόγησης για να αποκτήσουν τον έλεγχο της ζωής των οπαδών τους, απαιτώντας από αυτούς πλήρη και τυφλή υπακοή. Αφαιρούν την ελευθερία από τα ‘πνευματικά τους παιδιά’ και τους υπαγορεύουν πώς να ζουν τη ζωή τους, σε τέτοιο βαθμό που ο γέροντας αποφασίζει ακόμη και για τις προσωπικές τους επιλογές συμπεριλαμβανομένης και της σεξουαλικής τους ζωής. Φυσικά οι γέροντες δαιμονοποιούν το ανθρώπινο σώμα και την ανθρώπινη σεξουαλικότητα.
Ο γέροντας παίρνει όλες τις αποφάσεις τους. Έχει τον απόλυτο έλεγχο πάνω στις ζωές τους επειδή ‘αυτός γνωρίζει καλύτερα’ ό,τι έχει σχέση με την πνευματική τους καλυτέρευση. Τα πνευματικά παιδιά δεν ενδιαφέρονται πραγματικά για την διδασκαλία της Εκκλησίας ή τα κείμενα της Καινής Διαθήκης. Νοιάζονται μόνο για το τί σκέφτεται και λέει ο γέροντας. Δεν διαβάζουν την Αγία Γραφή, διαβάζουν όμως τα παραμύθια του γέροντα.
Αυτοί οι αμόρφωτοι στενόμυαλοι φονταμενταλιστές έχουν γίνει το δράμα και το τραύμα της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας, και κανείς δεν φαίνεται να έχει το σθένος να τους αντιμετωπίσει και να τους διδάξει ότι η Ορθοδοξία δεν είναι μια φονταμενταλιστική ιδεολογία κάποιου σαδιστικού Θεού που είναι έτοιμος να τιμωρήσει τους ανθρώπους. Ο Θεός της Ορθόδοξης Εκκλησίας είναι η πηγή της αγάπης. Είναι ο Χριστός που έρχεται ως «μανικός εραστής», ως Νυμφίος εν μέσω της νυκτός επειδή μας αγαπά όλους όπως είμαστε.
Στην περίπτωσή μας εδώ στην Αμερική αντιμετωπίζουμε παρόμοιες αρρωστημένες φονταμενταλιστικές νοοτροπίες. Πολλοί από τους κληρικούς μας έχουν επηρεαστεί από τις απλοϊκές διδασκαλίες και την ψευδο-θρησκοληψία των συγκεκριμένων μοναστηριών σε τέτοιο σημείο που πολλές ενορίες δηλητηριάστηκαν. Φαίνεται να έχει δημιουργηθεί μία ‘παράλληλη Εκκλησία’ δίπλα στην κανονική Εκκλησία. Πολλοί κληρικοί διδάσκουν και μάλιστα εμφανίζονται εξωτερικά σαν κάποιο είδος ‘Ορθόδοξου ISIS’ με μακριά γένια και μαλλιά. Βγαίνουν έξω στον κόσμο, στα καταστήματα, φορώντας τα ράσα τους και τα καλυμμαύχιά τους (καπέλο κληρικών), προκαλώντας τους συμπατριώτες μας τους Αμερικανούς να τους κοιτάζουν περίεργα δίχως να γνωρίζουν ποιοι είναι και τι αντιπροσωπεύουν – κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό στους καιρούς που διανύουμε.
Παρόμοιες καταστάσεις στην Θεολογική Σχολή του Τιμίου Σταυρού είναι πραγματικά ανησυχητικές. Και όμως, κανείς δεν δείχνει να ενδιαφέρεται – εγείροντας το ερώτημα: τι είδους Εκκλησία θα είμαστε σε είκοσι χρόνια από τώρα;
Μετάφραση Φαίη για το ιστολόγιο ΑΒΕΡΩΦ
***
Γεροντισμός, μελλοντισμός, προφητισμός
Του Θεοδώρου Καλμούκου.
Δεν περνά μήνας, εβδομάδα ή και μέρα ακόμα που να μην ακουστεί και μία καινούργια προφητεία για τα μέλλοντα να συμβούν σε τοπικό επίπεδο και συγκεκριμένα στην Ελλάδα, αλλά και σε παγκόσμιο και μάλιστα κατά τρόπο πειστικής λαγνείας.
Πρόκειται για ένα φαινόμενο το οποίο φαίνεται πως έχει γίνει της μόδας στις μέρες μας, και το οποίο θα το περιέκλεια μέσα σε τρεις λέξεις, τις εξής: γεροντισμός, μελλοντισμός, προφητισμός.
Ο λόγος εδώ για «προφητείες» οι οποίες προέρχονται από λεχθέντα μοναχών που εκδήμησαν στο απώτερο ή και στο πρόσφατο παρελθόν ή κι ακόμα από ζώντες στο Άγιο Όρος και αλλού, επισημαίνοντας συμβάντα ή προτυπώνοντας κατά τρόπο «προφητικό» πράγματα που πρόκειται να συμβούν.
Είχα γράψει πριν αρκετά χρόνια σχετικά με αυτό το φαινόμενο αυτής της περίεργης, εν πολλοίς, μελλοντολογίας, που αρχίζει από λιμό επερχόμενο και πολιτική αναστάτωση, η οποία όμως τελικά θα περάσει και θα έλθει και πάλι η ευμάρεια και η ευωχία στην Ελλάδα, μέχρι την ανάκτηση της Κωνσταντινούπολης από «το ευλογημένο Γένος των Ελλήνων».
Έχω την αίσθηση πως η οικονομική κρίση ήταν φυσικό να μεταβάλλει άρδην τον ψυχισμό των ανθρώπων αφού πλέον τίθεται θέμα επιβίωσης μέχρι σημείου που για πολλούς «εξέλιπεν ελπίς».
Κι έτσι οι άνθρωποι αναζητούν μια αχτίδα ελπίδας για να κρατηθούν ή μία «υπερκόσμια» ερμηνεία των όσων συμβαίνουν για να στομώσουν τους φόβους τους. Συνεπώς οι προφητείες διαφόρων γερόντων και μοναχών βρίσκουν πρόσφορο έδαφος στις καρδιές πολλών ανθρώπων οι οποίοι αναζητούν από κάπου να κρατηθούν.
Φτάνουν μάλιστα σε ακραίες εκδηλώσεις ενός υπερβολικού θρησκευτισμού ενίοτε και γραφικού, απολυτοποιώντας τη «μελλοντολογία» των γερόντων η οποία τίθεται υπεράνω «πάσης αντιλογίας» κι αν ακόμα ξεπερνά τα όρια της απλοϊκότητας.
Κι έτσι δημιουργείται μία ολόκληρη βιομηχανία μελλοντολογίας, προφητολογίας, ακόμα και θαυματοποιίας, η οποία παρακινεί πολλούς να σχηματίζουν σειρές πάνω από τους τάφους γερόντων ή στα βιβλιοπωλεία που πουλούν προφητικές προβλέψεις, συμβουλές και κάθε είδους προειδοποιήσεις. Μερικοί μάλιστα ακουμπούν και τα αυτιά τους πάνω στους τάφους γερόντων μήπως και ακούσουν τους κτύπους από μέσα. Τι να πει κανείς;
Ναι μεν το προφητικό και το προορατικό χάρισμα είναι μέρος της διδασκαλίας της Ορθόδοξης Εκκλησίας, ωστόσο και αυτό οφείλει να το χαρακτηρίζει η διάκριση και η ευθυκρισία, για να μην δημιουργείται παραφθορά της Πίστης, αλλά και δημιουργία ψυχωτικών καταστάσεων που βασανίζουν τους ανθρώπους.
Υπάρχει η τάση σήμερα δημιουργίας ενός είδους αρρωστημένου «γκουρισμού» εξ’ ονόματος της πνευματικότητας και του γεροντισμού. Διερωτώμαι πολλές φορές και αναζητώ τη σημαντική του όρου «πνευματικότητα» με την έννοια που τη λανσάρουν σήμερα οι διάφοροι γέροντες, οι οποίοι φαίνεται να τείνουν να υποκαταστήσουν ακόμα και τον ίδιο τον Χριστό και την Εκκλησία.
Καταργώντας ουσιαστικά την ελεύθερη «πνοή» του Αγίου Πνεύματος, το οποίο είναι διηνεκώς παρόν μέσα στην Εκκλησία και την οδηγεί ατέλεστα «εις πάσαν την αλήθειαν». Φτάσαμε στο σημείο της ολικής προσωπολατρείας ανθρώπων ολιγογράμματων μόνο και μόνο επειδή φορούν ράσα, έχουν μακριά γένια και μαλλιά. Είναι η πνευματικότητα της τρίχας.
Χρειάζεται μεγάλη προσοχή διότι καραδοκεί ο κίνδυνος να υποπέσει κάποιος σε κάποια μορφή αυτάρεσκης μελλοντολογικής ανοησίας όπως συμβαίνει με κάποια απλοϊκά βίντεο που κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο με πολλούς και διαφόρους «προφήτες» και εσχατολόγους, οι οποίοι πότε μιλούν για τη δεύτερη έλευση του Χριστού και μάλιστα κατά τρόπο εκφοβιστικό, πότε για τον μαρμαρωμένο βασιλιά που θα αναστηθεί και πότε για το πάρσιμο της Πόλης. Το δε εντυπωσιακό είναι ότι αποφαίνονται κατά τρόπο απόλυτα παντογνωστικό και αλάθητο.
Ας αφήσουμε πια τη σχέση εξάρτησης που συνάπτεται ανάμεσα στον γέροντα-γκουρού και στον πιστό και την ολοσχερή στέρηση της ελευθερίας του πιστού αφού για όλα μα όλα τα θέματα του βίου ακόμα και τα πιο προσωπικά αποφασίζει ο γέροντας.
Ο πιστός δεν πρέπει να σκέπτεται πια, να μην έχει δική γνώμη, αλλά απλά να είναι ένα αγόμενο και συρόμενο άβουλο ον, το οποίο υπακούει τυφλά στις υποδείξεις και τις προφητείες του γέροντα.
Μιλούμε δηλαδή για καταστάσεις ιλαροτραγωδίας οι οποίες υποβαθμίζουν την Ορθόδοξη Πίστη σε μία βασανιστική ιδεοληψία ανήμπορη να μιλήσει και να επαγγελθεί την αλήθεια και τη ζωή του Χριστού της Εκκλησίας, ο Οποίος έρχεται ως «μανικός εραστής της», ως Νυμφίος εν τω μέσω της νυκτός επειδή αγάπησε πολύ «πάντες» όπως είναι.

32 σχόλια:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=qj4WH4geTyA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παντως ειναι σε καλυτερη κατασταση αυτοι που πιστευουν και προσδοκουν με καθε αγωνία να δουν το θαυμα της πιστης τους,απο τους αλλους τους χαλαρους ψυχραιμους και λογικους "πιστους"που δεν προσδοκουν απο την πιστη τα θαυματα,τη θελουν νεκρη για να δρουν αυτοι πρακτικα στον κοσμο να κανουν δηλαδη επιχειρηματικες κινησεις να πλουτιζουν και μετα να ευχαριστουν το θεο που τους ευλογισε με χρηματα,ως επακολουθω αυτου φυσικα,δε χρειαζονται τα θαυματα σε κανενα επιπεδο,ουτε σε αυτο της υγειας,αφου τοσο "ευλογημενοι"απο το χρημα εχουν και τα καλυτερα "ευλογημενα"ευρωπαικα και αμερικανικα νοσοκομεια.Ποιος σαλος να περιμενει το μετεωρο θαυμα της πιστης;η οτι του επιφυλασει η πι
    στη του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aυτα ειναι οικουμενιστικες αηδιες. Περιεχουν ψηγματα αληθειας και διαστρεβλωνουν την αληθεια. Οτι κανει δηλαδη ο διαβολος. Αλλα απο ανθρωπους χαμηλης πνευματικοτητας [ταπεινωσης] τι να περιμενεις; O κατηφορος δεν εχει τερμα για τους περηφανους [για οσους δηλαδη δεν αντιλαμβανονται αυτο το παθος και τη βαρυτητα του]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εδώ κάνεις μεγάλο λάθος.

    Όχι δεν είναι γεροντισμός αυτό που γράφεις το να σέβεσαι τους χαρισματικούς Γέροντες και να τους ακούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Επισκοπή Καλαμαριάς παντρεύει Ορθοδόξους και Παπικούς.Το ίδιο και η Επισκοπή Καλαμάτας και Λαγκαδά.Ο Αμβρόσιος Αιγίου λέει ΟΧΙ σε Αγγλικανούς ΝΑΙ σε Παπικούς.Αίσχος!(με ένα τηλ. μπορεί ο καθένας να το εξακριβώσει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω τους μεικτούς γάμους όλες οι Εκκλησίες έχουν αποδεχθεί εκτός την Εκκλησία της Γεωργίας ή της Ρουμανίας.
    Άνθραξ ο θησαυρός.
    Κομίζουν γλάυκας εις Αθήνας όσοι τώρα ανακάλυψαν ότι τελούνται οι μεικτοί γάμοι στις μητροπόλεις της Εκκλησία της Ελλάδας!
    Δεν είναι σωστό. Αλλά μην κάνουμε τώρα ότι ανακαλύψαμε αυτό που ξέρουμε εδώ και χρόνια ότι συμβαίνει στις μητροπόλεις της Εκκλησία της Ελλάδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οδυσσέα, με ποιό σκεπτικό προέβης στη δημοσίευση αυτού του άρθρου ενός Οικουμενιστή δημοσιογράφου, ο οποίος δαιμονίζεται όταν βλέπει ιερέα με παραδοσιακή εμφάνιση στην Αμερική; Ο Θεόδωρος Καλιμούκος είναι εχθρός των μονών που ίδρυσε ο γέροντας Εφραίμ. Χιλιάδες ετερόδοξοι έχουν ασπασθεί την Ορθοδοξία στην Αμερική εξαιτίας της γνωριμίας τους με τον γέροντα Εφραίμ και την ευλογημένη συνοδεία του. Δυστυχώς η Αρχιιεπισκοπή Αμερικής απαγορεύει στον π. Εφραίμ να τελεί ορθόδοξο βάπτισμα στους προσυλήτους, διότι φρονεί ότι έχουν βαπτισθεί κανονικά και χρειάζονται μόνο να μυρωθούν. Ο γέροντας Εφραίμ είναι αντιοικουμενιστής και γι' αυτό πολεμείται από τον Θεόδωρο Καλμούκο και τους λοιπούς Οικουμενιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κοιταξε ανωνυμε, εειναι δικο μου το θεμα και δεν θα ρωταω τον καθενα τι θα βαλω και τι οχι ενταξει;
    Η Εκκλησια του Χριστου υποφερει ΣΗΜΕΡΑ απο την γεροντομανια. Αποτελει αιρεσι αυτο το φαινομενο.
    Ειναι αρρωστο φαινομενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως είναι λέει τους αγάπησε(ο Οικουμενιστής).Πολεμάς και τον Εφραίμ;Έλεος!

      Διαγραφή
  9. Εσύ Οδυσσέα και τους μεγάλους ασκητές της ερήμου, όπως ο Μέγας Αντώνιος, που «επόλισε» την έρημο, δηλαδή την κατέστησε πόλη εξαιτίας της προσελεύσεως χιλιάδων μοναχών, είσαι πρόθυμος να τους κατηγορήσεις για γεροντισμό και τους μοναχούς για γεροντομανία. Πρόσεχε φίλε Οδυσσέα μήπως πέφτεις σε κατάκριση και ιεροκατηγορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λάθος να βάζεις αυτό το άρθρο του Θ. Καλμούκου. Είναι για τα σκουπίδια τέτοια άρθρα που μιλούν για τον Γέροντα Εφραίμ τόσο προσβλητικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Aκουσε φιλε
    καθε μερα εξευτελιζεται η Εκκλησια μας στα πρωιμα καναλια μεταδιδοντας απο καποιες Συνωμοσιολογικες εφημεριδες την προφητεια του ταδε γεροντα και της ταδε γεροντισας και τρομοκρατουν πιστους και απιστους και γελοιοποιουν το Ευαγγελιο απο ολους τους τρελλους που διαδιδουν τις δικες τους αηδιες.
    Μεχρι εδω.
    Οφειλουν αυτοι οι γερονταδες να αποσυρθουν στα βαθυτερα της ερημου και να παψουν τις προφητολογιες τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο γινοταν παλαια.Μαθε να ξεχωριζεις την πονηρια του διαβολου και των οικουμενιστων.Θελουν να καταργησουν την αγιοτητα των γεροντων,γιατι αν υπαρχει αγιοτης στην ορθοδοξια καταδυκνυεται το που ειναι η εκκλησια του χριστου,δευτερον οι αγιοι ειναι σιγουρα εναντιων του οικουμενισμου,και τριτον καταργειτε το θαυμα η προφητεια αρα και η δυναμης του θεου,λειπει ετσι ο θεος και ερχονται αυτοι να βαλουν στην ακρη την πιστη και να δρασουν με τις "αγαπες"τους με τον "αγιοτατον παπαν".Δεν θα επεφτα απο τα συνεφα αν οικουμενιστικοι κυκλοι διαδιδουν ψευτικες προφητειες δηθεν γετοντων.Εσυ παντως αδερφε δεν ξερω γιατι κατι σε κανει να πεφτεις σε φοβερες λουμπες,να το δεις το θεμα

      Διαγραφή

  12. https://www.youtube.com/watch?v=h1riFOCp_Bw
    ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ ΝΑ ΤΙΣ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΟΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΧΡΟΝΟ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΦΡΑΙΜ ΤΟΥ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗ ΠΑΛΙ
    7ο ΛΕΠΤΟ : ΑΝΑΠΑΥΣΕΣ ΤΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ; ΤΟΤΕ ΑΝΑΠΑΥΣΕΣ ΤΟ ΘΕΟ
    ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΕΣ ΤΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ; ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΑΠΑΥΕΙΣ ΟΥΤΕ ΤΟ ΘΕΟ

    https://www.youtube.com/watch?v=xpcmgRkwAnE

    ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ
    ΒΡΗΚΑΜΕ ΙΕΡΕΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟ ;

    ΤΟΤΕ ΜΕΤΑ ΑΠΛΑ ΥΠΑΚΟΗ ΥΠΑΚΟΗ ΥΠΑΚΟΗ
    ΔΕΝ ΘΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΑΝΑΠΑΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ
    ΣΦΑΛΑΜΕ; ΛΥΠΗΣΑΜΕ ΤΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΑΣ ; ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΑΚΟΗ

    ΚΑΠΟΤΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΦΡΑΙΜ Ο ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ ΕΙΠΕ:
    ΣΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ (ΟΧΙ ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΤΛ )
    Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΙΩΣΗΦ Ο ΗΣΥΧΑΣΤΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΤΣΙ. ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΕΙΧΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΙΩΣ . ΚΑΙ ΛΕΕΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΦΡΑΙΜ ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΔΙΚΙΟ ΟΧΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΙΩΣΗΦ , ΜΕ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΙΩΣΗΦ . ΠΑΩ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΟΥ ΤΟ ΒΡΑΔΥ..ΞΗΡΑΣΙΑ Η ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΦΥΓΕ ΔΕΝ ΕΡΧΟΤΑΝ ! ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΙΩΣΗΦ Κ ΜΟΥ ΛΕΕΙ : ΠΑΠΑ ΠΡΟΣΕΧΕ ΕΞΕΤΑΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΤΙ ΣΕ ΧΩΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ .
    ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΠΑΡΑΚΟΗ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΑΣΗΜΑΝΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ Η ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΔΙΚΙΟ !!! ΠΗΓΑ ΤΟ ΕΙΠΑ ΣΤΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΖΗΤΗΣΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΠΡΟΣΕΧΕ ΚΑΝΕ ΥΠΑΚΟΗ ! ΠΑΩ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΟΥ ΠΟΤΑΜΙ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΓΥΡΙΣΕ Η ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ .


    ΕΝΑΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΑΝΥΠΑΚΟΥΟΣ
    ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΩ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΥΠΑΚΟΗ ΑΛΛΑ..ΕΙΜΑΙ ΑΓΥΡΙΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΕΓΩ
    ΕΥΧΕΣΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα αυτα που λες ειναι σωστα,ισχυουν,εκτος ομως απο θεματα πιστεως.Σου λεω ενα απλο,ξερεις ποσους γεροντες και πνευματικους θα παρακουσαν και θα στενοχωρισαν ο μεγας βασιλειος;ο μεγας αθανασιος;ο γρηγοριος ο παλαμας;ο μαξιμος ο ομολογητης;ε;

      Διαγραφή
    2. Μπράβο στον Μοναχό Μακάριο.

      Διαγραφή
    3. το τονίζω όχι για θέματα πίστεως , τώρα οι άγιοι που λες φυσικά κ παράκουσαν πολλούς γιατι έσφαλαν όλοι αυτοί σε θέματα πίστεως έτσι οι άγιοι έκαναν παρακοή , όμως δε νομίζω αυτοι οι άγιοι να έκαναν παρακοή στο δικό τους γέροντα , δεν έχω δει κάπου καταγεγραμμένο ότι ο γέροντας κάποιου αγίου από αυτους που αναφέρεις είχε σφάλμα στη πίστη και έκαναν παρακοή όλοι αυτοί. Το θέμα για τις μέρες μας είναι βρήκαμε ιερέα που δεν μνημονεύει ; τότε μετά υπακοή για να σωθούμε. Αν είσαι με κάποιον π μνημονεύει τότε κάνε παρακοή κ βρές κάποιον ν μη μνημονεύει (δε μιλάω για σένα προσωπικά γενικά το λέω) .
      Μόλις βρεις κάποιον ν μη μνημονεύει (σήμερα υπάρχουν δόξα το Θεό αρκετοί ) και αναπαύεσαι σε αυτόν τότε μετά υπακοή
      γιατί αν κάνουμε του κεφαλιού μας τη πατήσαμε.
      Η υπακοή δεν είναι μόνο για τους υποτακτικούς των γερόντων είναι για όλους είναι λανθασμένη η άποψη που λέει ότι εμείς είμαστε λαϊκοί δε χρειάζεται να κάνουμε υπακοή όπως οι υποτακτικοί αυτό είναι λάθος .
      ΤΈΛΕΙΑ ΥΠΑΚΟΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΚΑΘΑΡΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΘΗ
      ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ ΥΠΑΚΟΗ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ
      ΥΠΑΚΟΗ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΘΕΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΗ ΘΕΩΣΗ

      αυτά λένε οι πατέρες δηλαδή , τώρα εμείς παλεύουμε μια ζωή με τα πάθη μπας κ φτάσουμε στη κάθαρση κ κάνουμε κ τους δασκάλους πολλές φορές σηκώνουμε κ δικό μας μπαϊράκι κτλ . Βρήκαμε Ιερέα που δεν μνημονεύει κ αναπαυόμαστε; Τότε μετά υπακοή .

      Διαγραφή
    4. Απάντηση στον Ανώνυμος23 Αυγούστου 2017 - 4:08 μ.μ.
      Ενδιαφέρον το θέμα που βάζετε και οι λογισμοί σας που μοιραστήκατε μαζί μας . Διαβάζοντας σας μου ήρθε όσα ψυχωφέλιμα λέει ο κ Θωμάς Φ. Δρίτσας στο άρθρο "Η υπακοή σε γέροντα και η εκμετάλλευσή της από την πλάνη του "γεροντισμού" στο http://oodegr.com/oode/psyxotherap/provlimata/gerontismos1.htm

      Διαγραφή
    5. συμφωνώ μακριά από όσους υποδύονται ότι έχουν φτάσει σε μέτρα ΑΓΙΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ . Για αυτό χρειάζεται να βρούμε ένα καλό πνευματικό όπως ένα καλό γιατρό που μόλις λίγο τον επεξεργαστούμε μάθουμε για αυτόν μερικά πράγματα κ από άλλους ανθρώπους (όχι κακοπροαίρετους, οικουμενιστές ή γοχ κτλ ) αλλά δούμε κ εμείς με τα μάτια μας ταπεινή συμπεριφορά στο γέροντα και ότι μιλάει πατερικά κ είναι ορθόδοξος κ ειδικά στις μέρες μας να μην μνημονεύει και φυσικά εμείς να νοιώθουμε άνετα δίπλα του και ότι μπορούμε να λέμε τους λογισμούς μας σε εκείνον κ αναπαυόμαστε τότε παίρνουμε μια απόφαση κ μέσα μας κ λέμε τέλος αυτός είναι ο πνευματικός μου πλέον (εκτός κ αν πει κάποια αίρεση κτλ ή μνημονεύσει αιρετικούς όπου εκεί φυσικά αποχωρούμε ) ο διάβολος μετά έχει πολύ δουλειά να κάνει για να μας χωρίσει από τον γέροντα όπως κ στα βίντεο που μιλάει ο παπα εφραίμ ο κατουνακιώτης κ λέει : διάβολος με πολέμαγε πολλά χρόνια να φύγω από τον γέροντα μου ( δεν εννοεί τον γέρο Ιωσής αλλά τον π.Νικηφόρο που είχε επίσημο γέροντα ) ΣΚΛΗΡΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ , ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ , ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΑΝΤΕΧΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ , ο π.Εφραιμ ο κατουνακιώτης άντεξε.

      Ο γεροντισμός είναι πρόβλημα στις μέρες μας συμφωνώ
      μακριά από γέροντες που μνημονεύουν (συνήθως αυτοί πλανεύονται κ νομίζουν ότι έγιναν διορατικοί, είναι τόσο διορατικοί που την αίρεση δε την βλέπουν καλά.. )

      Ο Γίγαντας άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης λέει ότι αν βρήκες κάποιον που στο καιρό της αίρεσης παλεύει ορθόδοξα κ ομολογεί και δεν μνημονεύει τότε εντάξει είσαι μην εξετάζεις άλλο τα πράγματα κάτσε εκεί .

      Δηλαδή πιστεύω ότι ο διάβολος θα κάνει το ότιδηποτε για να χωριστούμε από έναν ορθόδοξο γέροντα στις μέρες μας
      οπότε ας είμαστε κοντά στους αποτειχισμένους γέροντες ας διαλέξουμε έναν που αναπαυόμαστε κ ας μην τον αφήσουμε ποτέ όσο και αν μας πολεμάει ο διάβολος (εκτός κ αν κάνει κάτι αιρετικό ) , ας κάνουμε υπακοή σε αυτό γιατί ναι μεν με την αποτειχισή μας ομολογούμε τον Χριστό αλλά ο διάβολος θα προσπαθήσει αλλού να μας ρίξει είτε στην ανυπακοή είτε στα πάθη τα σαρκικά είτε σε ιεροκατηγορίες αποτειχισμένων ειδικά είτε σε διαιρέσεις κ σχίσματα κ διχόνοιες αναμεσά μας .

      Συγνώμη για το μακροσκελές σχόλιο έτσι είπα δυο πράγματα όπως τα νοιώθω γιατί ζούμε σε δύσκολες μέρες ο πονηρός προσπαθεί όλους ν μας κάνει άνω κάτω.

      Διαγραφή
    6. 1) Ο Καιρός του αντιαιρετικού αγώνα μοιάζει όντως με μάχη που εξαιτίας των καπνών κτλ συμβαίνει να δεχθείς και φίλια πυρά ή και να ξεγελαστής και να μάχεσαι φίλους . Συμβαίνουν και αυτά ... και όταν συμβούν το ζητούμενο δεν είναι τίποτα αλλο απο τον επαναπροσδιορισμό των πυρών και την περίθαλψη των φίλων .
      Οσο αφορά το ζήτημα του συστήματος της πνευματικής χειραγωγίας ακριβώς επειδή οι χειραγωγοί (οι πνευματικοί πατέρες ) ήταν αιρετικοί οδήγησαν στην αίρεση . Τυφλός τυφλό αν οδηγεί στο γκρεμό θα πέση ...
      Οπως όποιος μετανοεί για κλοπή , το πρώτο που πρέπει να κάνει είναι να βγάλει το καρπούζι απο την μασχάλη του
      έτσι και όποιος αποτάσσεται τον οικουμενισμό θα πρέπει να βγάλει απο τον νού του ΚΑΙ την πρακτική του τα οικουμενιστικά φρονήματα ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ .
      Ανάμεσα στα όσα ψυχωφέλιμα λέει ο κ Θωμάς Φ. Δρίτσας στο άρθρο "Η υπακοή σε γέροντα και η εκμετάλλευσή της από την πλάνη του "γεροντισμού" στο http://oodegr.com/oode/psyxotherap/provlimata/gerontismos1.htm ΒΡΊΣΚΩ ΚΑΙ ΤΟ "5. Πνευματικοί που διαπνέονται από Παπικό πνεύμα
      Συζητούσα μαζί του, ένα σχετικό θέμα: Επρόκειτο για κάποιον "αυστηρό" πνευματικό, που αρνήθηκε να ικανοποίηση την επιθυμία πνευματικού του παιδιού, να επισκεφθεί τον π. Πορφύριο, για να του μιλήσει για σοβαρό προσωπικό του πρόβλημα. Το περιστατικό μου είχε προξενήσει αλγεινή εντύπωση και του την εξέφρασα. Ο Γέροντας κούνησε λυπημένος το κεφάλι του και ψιθύρισε: "Τι να πεις; Είναι βλέπεις και πνευματικός". Πάντα ο Γέροντας ήταν πολύ προσεκτικός και επιεικής στις κρίσεις του για άλλους, ιδίως όταν επρόκειτο για ιερείς, που έκαναν λάθη. Αντί χαρακτηρισμού, προτίμησε να μου μιλήσει παραβολικά:

      "Ξέρεις, όταν ο Παπικός μισιονάριος πάρει εντολή για κάποια αποστολή, ανεβαίνει στο αεροπλάνο στη Ρώμη και όταν φθάσει στο αεροδρόμιο Αφρικανικού κράτους, εκεί ανοίγει ένα κλειστό φάκελο και διαβάζει, ποιο θα είναι το έργο του, που είναι υποχρεωμένος να το εκτελέσει, έστω κι' αν δεν συμφωνεί. Με εμάς τους Ορθοδόξους δεν γίνεται έτσι".

      Κατάλαβα, τι περίπου ήθελε να μου πει. Άλλωστε, δεν ήταν η πρώτη φορά που διαπίστωνα, ότι υπάρχουν μέσα στον Ορθόδοξο χώρο και πνευματικοί οδηγοί, ευτυχώς λίγοι, που διαπνέονται ουσιαστικά από Παπικό πνεύμα. Που απαιτούν την εκτέλεση των εντολών τους, αδιαφορώντας για τις εσωτερικές αντιστάσεις των πνευματικών παιδιών τους. Καλλιεργούν μία ολοκληρωτική νοοτροπία. Επειδή φοβούνται την ελευθερία, επιβάλλουν την πειθαρχία και αγνοούν, ότι η Ορθόδοξη υπακοή είναι καρπός ελευθερίας. Δεν πέρασε πολύς καιρός, και ο αυταρχικός πειθαναγκασμός έφερε τα αποτελέσματά του: Το ίδιο πνευματικό τέκνο του "αυστηρού" πατρός, δήλωσε στους φίλους του, που το προέτρεπαν να δει τον π. Πορφύριο, ότι δεν επιθυμεί πλέον να τον επισκεφθεί. Σε μια συνάντησή μου με τον Γέροντα, του είπα: Νομίζω, ότι δεν έρχεται σε σας, όχι επειδή δεν θέλει να έρθει, άλλα επειδή κάνει υπακοή στον πνευματικό του.

      Ο Γέροντας με κατέπληξε, λέγοντάς μου: "Κάνει υπακοή, επειδή οι συμβουλές του πνευματικού του ικανοποιούν τον εγωισμό του". Πρώτη μου φορά, άκουσα τον Γέροντα, να μου μιλά τόσο ανοιχτά, για λάθη πνευματικά. Ήξερα, ότι δεν το έκανε από προσωπική ευθιξία. Ο Γέροντας δεν καλούσε ανθρώπους να τον επισκεφθούν. (Μία μόνη εξαίρεση αντιλήφθηκα κι' αυτή έγινε έπειτα από θερμές παρακλήσεις φίλων κάποιου προκατειλημμένου, που βασανιζόταν. Ουσιαστικά επρόκειτο, για δική τους έμμεση πρόσκληση). Ο Γέροντας δεν ήθελε να κάνη οπαδούς, απλώς βοηθούσε, όσους προσέτρεχαν στο κελί του. Ίσως, μου μίλησε έτσι, γιατί ήθελε να μου αποκάλυψη άλλη μία δολιότητα του διαβόλου, μέσα στις τάξεις των Χριστιανών. Και συλλογιζόμουν: "Ώστε, το κίνητρο της υπακοής αυτού τού ανθρώπου, ήταν η ικανοποίηση τού εγωισμού του.”

      [Κωνσταντίνου Γιαννιτσιώτη, «Κοντά στον Γέροντα Πορφύριο», Εκδοση Ιερού Γυναικείου Ησυχαστηρίου «Η Μεταμόρφωσις του Σωτήρος», 1995, σελ 387 – 389] Επίσης [Γεροντος Πορφυρίου Ιερομονάχου, «ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ», Εκδοση Ιερού Γυναικείου Ησυχαστηρίου «Η Μεταμόρφωσις του Σωτήρος», 2002, σελ 342]."

      Διαγραφή
  13. Ο π. Εφραίμ και ο άγιος Παϊσιος δεν διαδίδουν προφητείες στις εφημερίδες και φταίνε σε τίποτα να τους κατηγορεί ο κάθε οικουμενιστής ή μη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οδυσσέα, έχεις άδικο. Άκουσε τους σχολιαστές που σε συμβουλεύουν να μην προβάλεις κείμενο Οικουμενιστών, όπως ο Καλμούκος. Ο τύπος αυτός είναι εχθρός της Ορθοδοξίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο οικουμενισμός είναι η παναίρεση της εποχής μας και δεν είναι ΝΕΑ αίρεση αλλά συνοδικά καταδικασμένη παλαιοθεν απο την 5η οικουμενική Τότε καταδικάσαν και τον Γεροντισμό και αναθεματίσανε νεκρούς "αγαπούληδες " γέροντες σαν των Ωριγένη .Αιρετικούς "αγάπη νοσήσαντες " " ευσεβούληδες "που έβλεπαν την σωτηρία στους αντιχρίστους ... Δεν είναι νέες αιρέσεις . μας τα έχουνε πρήξει όσοι έρχονται να ανακαλύψουν ξανά τον τροχό . ΝΕΑ ΑΙΡΕΣΗ !!! φωνάζουν για κάθε σκελετό που βγαίνει απο την ντουλάπα . Βρε απο τον καιρό του Ιουστινιανού και βάλε είναι ! 1500 τόσα χρόνια !!! Και λίγα λέω ..
    Σήμερα εχει όπως τότε δημιουργηθεί ένας αρρωστημένος ‘Ορθόδοξος γκουρουισμός’ εις το όνομα της πνευματικότητας που αντικαταστούν τον Χριστό και την Εκκλησία Του και μεταλλάζουν την Εκκλησία σε κάτι άλλο από αυτό που είναι στην ουσία της .Σε ένα μηχανισμό ,σε μία πυραμίδα υπακοής στον Αντίχριστο ,στον Πάπα .Ο θεσμός της πνευματικής πατρότητας στόχο έχει την πνευματική άνδρωση και όχι να κρατά ισόβια σε υπακοή , να κάνει το πνευματικό τέκνο Χριστιανό και όχι υπήκοο του υπηκόου του υπηκόου ... με κεφαλή της ιεραρχικής πυραμίδας ένα ΠΑΠΑ ...
    Έχουμε φθάσει στο σημείο μιας απόλυτης παπικής κουλτούρας.
    Οι διαπιστευμένοι γέροντες είναι εν αποστολή απομίμησης και παραπλάνησης . Άπαξ και το πει ένας γέροντας, αυτό είναι. Δεν τίθενται ερωτήσεις δεν επιτρέπεται συζήτηση ούτε επιτρέπεται αντίλογος . Παπικές αυθεντίες !
    Γνωρίζω ὅτι λέτε πώς ἐσεῖς κατέχετε τήν ἀλήθεια καί ὅτι βρίσκεστε ἐντός Ἐκκλησίας καί δέν πλανᾶσθε καί πώς ὅλοι οἱ ἄλλοι εἶναι πλανεμένοι ἐκτός ἀπό ἐσᾶς. Νά ξέρετε πώς τά λόγια πού ταιριάζουν ἀπόλυτα σέ ἐσᾶς, εἶναι τοῦ Κυρίου μας: «ὅτι λέγεις ὅτι πλούσιός εἰμι καὶ πεπλούτηκα καὶ οὐδενὸς χρείαν ἔχω, καὶ οὐκ οἶδας ὅτι σὺ εἶ ὁ ταλαίπωρος καὶ ὁ ἐλεεινὸς καὶ πτωχὸς καὶ τυφλὸς καὶ γυμνός, συμβουλεύω σοι ἀγοράσαι παρ᾿ ἐμοῦ χρυσίον πεπυρωμένον ἐκ πυρὸς ἵνα πλουτήσῃς, καὶ ἱμάτια λευκὰ ἵνα περιβάλῃ καὶ μὴ φανερωθῇ ἡ αἰσχύνη τῆς γυμνότητός σου, καὶ κολλύριον ἵνα ἐγχρίσῃ τοὺς ὀφθαλμούς σου ἵνα βλέπῃς» (Ἀποκ. κεφ. 3, 17-18).
    Ἀλήθεια, ὑπῆρξε ποτέ ἄνθρωπος πού ἔχει ξεστομίσει τόσες καί τέτοιες βλασφημίες, ὅπως ὁ Βαρθολομαῖος;
    Σας λέει ο Εφραίμ ο αμερικάνος , ο Αγάθων μνημονεύετε τόν Βαρθολομαῖο ὡς ὀρθοτομοῦντα τόν λόγο τῆς ἀληθείας. Εσεῖς τούς αἱρετικούς οἰκουμενιστές τούς δέχεσθε ὡς πνευματικους πατέρες και έχετε καταντησει μαριονέτες στα χέρια τους
    «Ἐχθροὶ τοῦ Θεοῦ καὶ οἱ κοινωνοῦντες μὲ αἱρετικοὺς» λεεί ο Ἅγιος ΧρυσόστομοςPG.99,1048 και ΕΣΙΣ προτιμάτε να γίνεται ΕΧΘΡΟΙ του ΘΕΟΥ επειδή σας λέει ο Εφραίμ ο αμερικάνος , ο Αγάθων ή και ο Ζήσης !!!
    Και ξεχνάτε το «κοινωνοῦμεν οὕς μνημονεύομεν καὶ μνημονεύομεν οἷς κοινωνοῦμεν» Και ξεχνάτε το «Οἱ μὲν αἱρετικοὶ τέλεον περί τὴν πίστιν ἐναυάγησαν, οἱ δὲ εἰ καὶ τοῖς λογισμοῖς οὐ κατεμποτίσθηκαν, ὅμως τῇ κοινωνίᾳ τῆς αἱρέσεως συνόλλυνται» (Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, P.G. 99, 1116A). Και ξεχνάτε το «ἡ ἐξωτερικὴ ἀκοινωνησία προστατεύει ἀπὸ τὴν ἐσωτερικὴ ἀλλοτριότητα» (Ἁγίου Νεκτάριου Αἰγίνης, Περὶ σχέσεως μὲ αἱρετικοὺς, ἔκδ. Παναγόπουλος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ὁ Ἅγιος Συμεών, δίνει ἐντολή, «Κάθε κληρικὸ τοῦ ὁποίου ἡ πίστις, οἱ λόγοι καὶ τὰ ἔργα δὲν συμφωνοῦν μέ τὶς διδασκαλίες τῶν Ἁγίων Πατέρων νὰ μὴν τὸν δεχόμαστε στὴν οἰκία μας.
    Ἀλλὰ νὰ τὸν ἀποστρεφόμεθα καὶ νὰ τὸν μισοῦμε ὡς δαίμονα, ἔστω κι ἄν ἀνασταίνει νεκροὺς καὶ κάνει μύρια θαύματα» (Ἁγίου Συμεὼν Ν.Θεολόγου, Λόγος 6ος),
    Παρά τα διατεταγμένα σας λένε !Και σεις ξεχνάτε το " Πᾶς ὁ λέγων παρὰ τὰ διατεταγμένα ἤ πράσσων κἄν ἀξιόπιστος ᾖ, κἄν νηστεύῃ, κἄν παρθενεύῃ, κἄν σημεῖα ποιῇ, κἄν προφητεύῃ, λύκος σοι φαινέσθω ἐν προβάτου δορᾷ φθορὰν προβάτου κατεργαζόμενος» (Ἅγιος Ἰγνάτιος Θεοφόρος P.G.5, 912).
    Σας λένε να προσκηνήσετε τον Αντίχριστο Πάπ και και σείς κάνετε υπακοή δεν λέτε Υπαγε οπίσω μου, Σατανά. Σκάνδαλόν μου εί, ότι ου φρονείς τα του Θεού, αλλά τα των ανθρώπων” ουτε λέτε Ματθ. 4,10 "
    τότε λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· ὕπαγε ὀπίσω μου, σατανᾶ· γέγραπται γάρ, Κύριον τὸν Θεόν σου προσκυνήσεις καὶ αὐτῷ μόνῳ λατρεύσεις. "

    Και όποιος σας πει όφις είναι ο Εφραίμ , λύκος είναι Ζήσης τον θεωρείται ΙΕΡΟΚΑΤΗΓΟΡΟ ! ΑΣΕΒΗ !
    Α χ κούνια που σας κούναγε .. αχ παπική παπρολογία των διουριτικών που σας αποκοιμίζει αχ η ανοησία του Ζήση που σας νανουρίζει ...
    Αχ γιατί ἐνῶ ἔχουμε χειρότερον τοῦ Βέκκου, τόν Βαρθολομαῖο, ἐσεῖς αὐτόν θεωρείται εκκλησία ? . Και ξεχνάτε το "«Ἄπελθον ταχέως εἰς τήν Μονήν, ἀνάγγειλον εἰς τούς ἀδελφούς καί τόν Καθηγούμενον ὅτι οἱ ἐχθροί ἐμοῦ καί τοῦ Υἱοῦ μου ἐπλησίασαν. Ὅστις λοιπόν ὑπάρχει ἀσθενής τῷ πνεύματι, ἐν ὑπομονῇ ἄς κρυφθῇ, ἕως ὅτου παρέλθει ὁ πειρασμός. Οἱ δέ ἐπιθυμοῦντες μαρτυρικούς στεφάνους ἄς παραμείνωσιν ἐν τῇ Μονῇ».

    Ε το λοιπόν όπως ανακαινίζεται και επεκτείνετε κτλ τα μοναστήρια δεν τραβάτε και μια επέκταση στο σπήλαιο των τυμπανιαίων ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οι διαταγές μας είναι :

    Αγίου Γερμανού Β’ Κωνσταντινουπόλεως (1222-1240),
    «Εξορκίζω όλους τους λαϊκούς όσοι είσθε γνήσια τέκνα της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας να φεύγετε ολοταχώς από τους ιερείς που υπέπεσαν στην υποταγή στους Λατίνους και μήτε σε εκκλησία να συγκεντρώνεστε μαζί τους μήτε να παίρνετε οποιαδήποτε ευλογία από τα χέρια τους. Είναι καλύτερα να προσεύχεσθε στο Θεό στα σπίτια σας μόνοι, παρά να συγκεντρώνεστε στην Εκκλησία μαζί με τους Λατινόφρονες. Ειδ’ άλλως θα υποστείτε την ίδια κόλαση μ’ αυτούς» (Ιωσήφ Βρυεννίου, τα ευρεθέντα έργα, τόμος Β’, Θες/νίκη 1990, P.G.,140, 620Α)

    Άγιος Λαυρέντιος του Σερνίγκοβ:" Όλοι οι Καθεδρικοί ναοί τότε θα είναι υπερβολικά θαυμάσιοι5, όπως ποτέ πριν τα περασμένα χρόνια, αλλά δεν πρέπει εσείς τότε, να μπαίνετε στους ναούς αυτούς, για την αναίμακτη θυσία τού Ιησού Χριστού.

    Προσέξτε και θυμηθείτε !

    Θα υπάρχουν τότε Εκκλησίες , αλλά οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν πρέπει να παρευρεθούν μέσα σ’ αυτές.

    Όσοι θα μπαίνουν εκεί, θα συναθροίζονται ως πλήρη "Σατανική συναγωγή" (Aποκ. 2.9)

    Επαναλαμβάνω για μία ακόμη φορά, προσέξτε, γιατί κανείς δεν πρέπει να παρευρεθεί σ’ εκείνους τούς Καθεδρικούς ναούς. Δεν θα υπάρξει καμία επιείκεια από τον Χριστό, σ’ αυτούς πού θα πάνε τότε, εκεί μέσα..."

    Αγιος Γρηγοριος ο Παλαμας (ΕΠΕ, 10,356) «Φύγωμεν οὖν τούς τάς πατρικάς ἐξηγήσεις μή παραδεχομένους, ἀλλά παρ’ ἑαυτῶν πειρωμένους εἰσάγειν τά ἐναντία, καί τάς μέν ἐν τῷ γράμματι λέξεις περιέπειν ὑποκρινομένους, τήν δέ εὐσεβῆ διάνοιαν ἀπωθουμένους· καί φύγωμεν μᾶλλον ἤ φεύγει τις ἀπό ὄφεως. Ὁ μέν γάρ ἐνδακών τό σῶμα θανατοῖ πρόσκαιρα, τῆς ἀθανάτου ψυχῆς χωρίσας· οἱ δέ τῆς ψυχῆς αὐτῆς λαβόμενοι τοῖς ὀδοῦσι χωρίζουσιν αὐτήν τοῦ Θεοῦ, ὅπερ ἐστί θάνατος αἰώνιος τῆς ἀθανάτου ψυχῆς. Φεύγωμεν οὖν τούς τοιούτους πάσῃ δυνάμει, καί προσφεύγωμεν τοῖς ὑποτιθεμένοις τά εὐσεβῆ καί σωτήρια, ὡς συνάδοντα ταῖς πατρικαῖς παραδόσεσι»

    αγιος Μαρκος ο Ευγενικος Oυκ έστιν γαρ ο λόγος εν λόγοις ο αγών, αλλ’ εν πράγμασιν.
    Ουδέ ρητών και αποδείξεων ο καιρός, αλλά δεί τους αγαπώντας τον Θεόν έργοις αυτοίς γενναίως παρατετάχθαι και πάντα κίνδυνον ετοίμους είναι παθείν υπέρ της ευσεβείας και του μη τη κοινωνία χρανθήναι των ασεβών.


    Για όσους σαν τον Εφραίμ της Αριζόνας σας λένε να μνημονεύετε τον Βαρθολομαίο
    Για όσους σαν τον Ζήση και τον Μανώλη σας λένε να να μπαίνετε στους ναούς του , για την αναίμακτη θυσία τού Ιησού Χριστού "τη κοινωνία χρανθήναι των ασεβών."

    μια απάντηση υπάρχει :Ματθ. 23,14

    Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι κλείετε τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων· ὑμεῖς γὰρ οὐκ εἰσέρχεσθε, οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καθαρος οικουμενιστης με την γνωστη τακτικη γλωσσα:ενα ψεμα και μια αληθεια...Αληθεια οτι υπαρχουν ορθοδοξοι γκουρου,παππουληδες που δεν τολμουν να μιλησουν τα πνευματικοπαιδια τους ΑΝ ΔΕΝ παρουν ευλογια απο αυτους, ΤΡΑΓΙΚΟ ΨΕΜΑ ομως η ΑΙΤΙΑ που δεν αποκαλυπτει ο πονηρος αυτος κυριος...Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ που λατρευει ειναι η αιτια της δημιουργιας των ορθοδοξων γκουρου...Τους βολευει τωρα με το θεμα της ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΥ γιατι ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ , ΣΙΩΠΟΥΝ και ΜΑΝΤΡΩΝΟΥΝ τους πιστους στα ντουβαρια (ΑΓ.ΜΑΞΙΜΟΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ) της νεας εκκλησιας ...Τους δημιουργησαν μεσα απο συναθροισεις ,εκδηλωσεις,αδελφοτητες,με το κινητρο της ΨΕΥΤΟΥΠΑΚΟΗΣ και της καλλιεργειας του ΕΠΙΣΚΟΠΟΚΕΝΤΡΙΣΜΟΥ (ΙΩΑΝΝΟΥ ΖΗΖΙΟΥΛΑ) στηριζομενοι σιγα σιγα στην υπερηφανη διαθεση που ανεπτυσσαν..Αλλα αυτα δεν μας τα ειπες κκ.ΚΑΛΜΟΥΚΟ..Τα κρυβεις καλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιός είναι καθαρός οικουμενιστής;

      Διαγραφή
    2. Απάντηση : Ανώνυμος24 Αυγούστου 2017 - 8:31 π.μ. Ελα ντέ ! Ποιός είναι καθαρός οικουμενιστής;
      Αυτός που "αγιάζει" στην Ελληνοαμερικανική "ορθόδοξη" δημοσιογραφία ? Ο Θοδωρής ή άλλος που θωρείς ή δεν θωρείς .... στον καθρέπτη οταν θωρείς ?

      Διαγραφή
    3. Στο " Ο γεροντισμός ως δούρειος ίππος του Οικουμενισμού https://averoph.wordpress.com/2017/03/08/%CE%BF-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CF%89%CF%82-%CE%B4%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%AF%CF%80%CF%80%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BF%CE%B9/
      Διαβαζω: "....Γιὰ αὐτὸν τὸν λόγο θεωρεῖται δικαίως ὁ γεροντισμὸς ὡς ἕνας ἀπὸ τοὺς πυλῶνες, πάνω στοὺς ὁποίους ἐγκαθιδρύθηκε ὁ Οἰκουμενισμός. Ἡ ὑπακοὴ στὸν πνευματικό/γέροντα ἀπαγόρευσε τὴν ὑπακοὴ στὴν ἁγιοπατερικὴ διδασκαλία καὶ στὴν ὑπεράσπιση τοῦ δόγματος. Ἀνακήρυξε τὸν πνευματικό/γέροντα σὲ «Πρῶτο» καὶ τὰ πνευματικὰ τέκνα σὲ ὀπαδούς. Ἀνέτρεψε τὴν ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας, ἀποκηρύσσοντας τοὺς ἄλλους καὶ ἀναδεικνύοντας τὸν προσωπικὸ πνευματικό/γέροντα σὲ «Ἐκκλησία» καὶ ἐπέτρεψε τὴν ἵδρυση φατριῶν τῶν ἑκάστοτε πνευματικῶν/γερόντων καὶ ὄχι τὴν διατήρηση τοῦ ἑνὸς ποιμνίου τῆς Ἐκκλησίας...."

      Διαγραφή
  19. Θερμότατα συγχαρητήρια στὸν κύριο Ὀδυσσέα γιὰ τὸ θάρρος του νὰ κρίνῃ ἐπιτέλους τὴν σύγχρονη ἐκκλησιαστικὴ νεοειδωλολατρικὴ κατάπτωσι. Καλῶς κρίνει ὡς ἔχει δικαίωμα ἀλλὰ καὶ ἱερὸ καθῆκον, δημοσιεύοντας αὐτὸ τὸ ἐν πολλοῖς σωστὸ ἄρθρο.

    Καταντήσαμε "ἐκκλησία" τῆς γεροντολαγνείας, τῆς προσκυνήσεως καστάνων, ὀμματοϋαλίων, παντοφλῶν, τῶν γεροντάδων-μέντιουμ καὶ τῶν ὑποτακτικῶν σὲ ψευδοπροφῆτες. Δὲν ἔκαναν τέτοια καραγκιοζηλίκια οἱ ἀπόστολοι, οἱ πατέρες, δὲν κάνουν τέτοιες θεοεμπαιξίες οἱ ἀληθινοὶ ἅγιοι.

    Ὅσο γιὰ τοὺς ψευτοευσεβιστὰς γεροντολάγνους ποὺ ἀντιδροῦν καὶ ἀντὶ νὰ μετανοήσουν σηκώνουν καὶ κεφάλι ὑποδυόμενοι αὐτοκλήτως τοὺς διδασκάλους καὶ ἐλεγκτὰς τῶν ἀληθῶς εὐσεβῶν, ἂν νομίζουν ὅτι θὰ τοὺς σώσουν τὰ γεροντικὰ ἰνδάλματά των, τὰ ὁποῖα λατρεύουν καὶ προσκυνοῦν ἀντὶ τοῦ Θεοῦ, εἶναι γελασμένοι! Στραφῶμεν πρὸς τὸν Σωτῆρα Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστὸν, πρὸς τοὺς γνησίους πατέρας καὶ πρὸς τὴν ἀληθῆ Όρθόδοξον Ἐκκλησίαν ποὺ ἀσφαλῶς δὲν εἶναι ἐκκλησία τῶν γκουροὺ καὶ τῶν μέντιουμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου