Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

EΞΩ ΠΑΣ Ο ΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΩΝ ΨΕΥΔΟΣ.(Απ.κβ΄15)


 EΞΩ ΠΑΣ Ο ΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΩΝ ΨΕΥΔΟΣ.(Απ.κβ΄15)
--------------------------
 Ενα απο τα απαραδεκτα δημοσιευματα:

Ὁ Μητροπολίτης Λαγκαδᾶ βάπτισε μὲ "ραντισμὸ" στὸ Ἅγιον Ὄρος Ἰταλὸ καθηγητή (ΦΩΤΟ)
 ---------------------------------
Καποια γνωστα κακοηθη ιστολογια - που απο την πολύ Κατανυξι παθαινουν υπνηλιες και οι διαχειριστες τους πασχουν από πολλες περιεργες υπνοβασιες - προεβησαν εσκεμμενα σε μια απαραδεκτη  δημοσιευσι  οτι ταχα ο μητροπολιτης Λαγκαδα κ. Ιωαννης, βαπτισε ΛΑΤΙΝΟ Καθηγητη του Ιταλικου Πανεπιστημιου στην παραλια της μονης Ιβηρων κατα τα ...λατινικα προτυπα και οχι κατα τα ορθοδοξα τοιαυτα. ΟΥΔΕΝ ΤΟΥΤΟΥ ΑΝΑΛΗΘΕΣΤΕΡΟΝ. Η ανακοίνωση της Μητροπόλεως Λαγκαδα ελεγε: Κατά την διάρκεια της παραμονής του στο Περιβόλιτης Παναγίας, ο Σεβασμιώτατος ετέλεσε το Μυστήριο του Βαπτίσματος και του Ιερού Χρίσματος έμπροσθεν του Καθίσματος της Παναγίας της Πορταΐτίσσης, σε Καθηγητή της Μεσαιωνικής Ιστορίας Πανεπιστημίου της Ιταλίας, ο οποίος και θα έχει συνεργασία με την Θεολογική Ακαδημία Θεολογικών και Φιλοσοφικών Σπουδών «οι Άγιοι Κύριλλος και Μεθόδιος, της καθ΄ ημάς Ιεράς Μητροπόλεως. 
Όμως τα διαβοητα αυτά ιστολογια δεν αρκεσθηκαν στην ανακοινωσι αυτή, αλλα χωρις να κανουν καποια εγκυρη επιβεβαιωσι, ως οφειλαν, προεβησαν μονα τους στην ψευδεστατη δημοσιευσι  ότι ο βαπτισθεις Καθηγητης ραντισθηκε και δεν βαπτισθηκε. Εφ΄οσον ειχαν μια τετοια πληροφορησι από τους γνωστους διαρροεις ψευδοχριστιανους, θα μπορουσαν να παρουν καποιο τηλεφωνο στην μητροπολι Λαγκαδα και να ζητουσαν να μαθουν ποια είναι ακριβως ολοκληρη η αληθεια. Ομως η ταπεινωσι είναι ακριβη και δυσκατορθωτη αρετη και ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ δεν ευδοκιμει εις αυτά τα συγκεκρυμμενα ιστολογια που δημοσιευσαν αυτην την ΨΕΥΔΕΣΤΑΤΗ ειδησι. Αυτη η απαραδεκτη κακοηθια ειναι πολυ προκλητικη και ειδικα κατα του μητροπολιτη Λαγκαδα, που στο ζητημα αυτο το βεβαιωνει και η ΟΜΟΛΟΓΙΑ, αλλα και πολλοι αλλοι κληρικοι και λαικοι, οτι εφαρμοζει ακριβως οσα προβλεπονται απο τους Ιερους Κανονες σχετικα με το μυστηριο του βαπτισματος και μεχρι της τελευταιας λεπτομερειας. Οσον αφορα τον εν λογω ΛΑΤΙΝΟ Καθηγητη, η αληθεια είναι ότι η βαπτισι του εγινε εντος της θαλασσης και μαλιστα ο βαπτισθεις εβαπτισθη κατά τροπον κανονικοτατον και δεν ραντισθηκε αλλα βαπτισθηκε και μαλιστα κρατουσε τη μυτη του εντος του υδατος για να μη πνιγη. Το ιδιο ακριβως συνεβη και με αλλον Καθολικο Καθηγητη που ζητησε  μαλιστα ο ιδιος να βαπτισθη και ο μητροπολιτης Λαγκαδα τον βαπτισε σε βαπτιστηριο γνωστης μονης της περιοχης του και κατα τα ορθοδοξα προτυπα και ηταν αυτοπται και αυτηκοοι μαρτυρες ολοι οι μοναχοι αυτης.
Αντι τα κακοηθη αυτά ιστολογια, να χαρουν και να επαινεσουν το γεγονος Καθολικοι Καθηγητες να ζητουν να γινουν Ορθοδοξοι και μαλιστα να ζητουν επιμονα να βαπτιζονται κατά το ορθοδοξο  τυπικο,  αυτοι εχουν ετοιμη την δαιμονικη κακοηθια να γινονται αισχροι συκοφανται ενός επισκοπου, αμαρτημα που δεν συγχωρειται, ουτε εξαλειφεται τοσο ευκολα. Ειναι ντροπη, πατερες και αδελφοι, να συκοφαντειτε κατά τροπον αισχρον ενα μητροπολιτη, που περαν των διαφωνιων που θα μπορουσε καποιος απο σας να επικαλεσθη, τετοιες πραξεις αποτελουν δοξα και εγκαυχησι για την Ορθοδοξια και όχι ονειδος. Ονειδος αποτελουν εκεινοι  που εφαρμοζουν τετοιες τακτικες που είναι το ολιγοτερον απαραδεκτες.


                         Εδω τον μεταδιδει το Αγιο Χρισμα


  
Ιδου και ο μαρτυς ο ΑΨΕΥΔΗΣ και αληθινος, που τσακιζει τα ασεβη και απυλωτα στοματα των Ασεβων .....χριστιανουληδων, που καθολου δεν συμπαθουμε αλλα μαλλον απεχθανομαστε. Αν νομιζετε οτι οι μαρτυρες που εμπαιναν στα αμφιθεατρα ηταν σαν εσας ....κανετε λαθος. Εσεις αποτελειτε ξεφτιλα και εντροπη του Ευαγγελιου. Ενταξει κυρα Μελπω που μας σιχτιρισες, ενταξει κυρα ...κατσικα αϊ στην κουζινα σου ή στο παχνι σου!!! που κανετε και τους εξυπνους ...Χαϊμαλια.... Αντε να μην θυμηθω και τον αλλο εαυτο μου!!!! και σπευσουν οι ευπαθεις γεροντοπληκτοι να μας πετροβολησουν. Ενταξει; Οταν μπαινετε εδω μεσα να καθαριζετε τα ....βρωμικα παπουτσια σας και την απρεπη γλωσσα σας...Παντα.

Εδω ο νεοφωτιστος εισερχεται στην θαλασσα για να βαπτισθη
Eδω ριχνει αγιασμο στον νεοφωτιστο

43 σχόλια:

  1. Δεν βλέπεις που τον ραντίζει; Είσαι καλά;Αυτός δεν είναι Επίσκοπος αλλά Οικουμενιστής ψευδεπίσκοπος( έδιωξε τον αγιότατο κληρικό Φώτιο Βεζύνια,μιλάει δημόσια ενάντια στην Ορθόδοξη Αποτείχιση,βγάζει δεκάδες φωτογραφίες,πολεμάει τους εχθρούς του Βαρθολομαίου,χτυπάει τον αγώνα τον Αποτειχισμένων Ορθοδόξων ΔΗΜΟΣΙΑ και .......άντε να μην το γράψω! Ξύπνα ανόητε και πολέμα τον.Έλεος!Βρε μπας και τον έχεις κουμπάρο;Μια με τον αιρετικό Αμβρόσιο ,μια με τον ανόητο Βολουδάκη,μια με τον χοντρτοκέφαλο Οικουμενιστή Λαγκαδά και μια με την ανόητες ρακολογίες σου .Αϊ σιχτίρ ξερόλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιταξε κρυπτομενη Μαιναδα χρειαζεσαι οχι απλα αγιασμο, αλλα ΕΞΟΡΚΙΣΜΟΥΣ.
      Αντε στον Τελεβαντο σου ρακοσυλλεκτρια!!!!

      Διαγραφή
  2. Πάντως Οδυσσέα το λυπηρό είναι ότι πλέον για να βαπτιστεί κάποιος ετερόδοξος πρέπει, όπως είπες, να το ζητάει από μόνος του επίμονα, διότι οι άνωθεν εντολές προστάζουν οπως "πας αναβαπτισμός αποκλείεται".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητε Γιαννη η βαπτισι εγινε κανονικοτατα.

    Τον ερριχνε αγιασμο και ελεγε.... Εις το ονομα του Πατρος...εμπαινε μεσα στο βαθος της θαλασσας ολοκληρος...εβγαινε παλι ...και του Υιου....εμπαινε για δευτερη φορα στο βαθος...εβγαινε παλι...και του Αγιου Πνευματος...εμπαινε για τριτη φορα στο βαθος της θαλασσας... και βγηκε και τουριξε και τον υπολοιπο αγιασμο με το λαδι.
    Και ολα αυτα οταν εμπαινε και εβγαινε πατωντας στις πετρες χαντακωθηκε ο ανθρωπος γιατι το λαδι γλυστρουσε..
    Εγινε λοιπον ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ η τριπλη καταδυσι.
    Να μην εμπιστευεσαι τοσο ευκολα τους αισχρους ΨΕΥΤΕΣ που αυξηθηκαν επικινδυνα μεσα στις ταξεις των χριστιανων, μαλλον των ψευτοχριστιανων με τις μεγαλες μαντηλες στα κεφαλια σαν την κυρα Μελπω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού ξέρετε ότι κυρα Μέλπω φοράει μεγάλες μανδήλες στο κεφάλι και δεν ντύνεται αισχρά και με παντελόνια;

      Διαγραφή
    2. Κατι παραπανω απο σενα ξερω εγω

      Διαγραφή
  4. 1.Ο Ιερεας πρεπει να βουτάει τον βαπτιζόμενο και όχι ο βαπτιζόμενος να βουτιέται μόνος του. Οπως στα νηπια ετσι και στους μεγάλους.

    2.Μάλλον λαδι του ριχνει. Δεν υπάρχει στο μυστήριο του βαπτισματος σημειο που να ραντιζεται με αγιασμό ο βαπτιζόμενος.

    3.Η άλλη άποψη
    μπορεί στην φωτογραφία που ειναι εντος του υδατος να ξεπλένεται απο το λάδι

    Αν δεν υπαρχουν μαρτυρες πως ξερουμε ακριβώς τι εγινε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπαρχουν και πολλοι μαρτυρες.
      Και αυτα που εμαθες σου φτανουν.
      Παψτε να γινεστε σαν τις κουτσομπολες

      Διαγραφή
  5. Το θέμα όμως είναι τί δουλειά έχει η κανάτα και η ρίψις νερού ή αγιασμού επί της κεφαλής του βαπτιζομένου?

    Ως γνωστόν τα τελευταία χρόνια γίνεται προσπάθεια να καθιερωθεί η ΚΑΝΑΤΑ στο ιερό μυστήριο της βάπτισης,και φυσικά μέσω της κανάτας το ΡΑΝΤΙΣΜΑ αντί της κανονικής βάπτισης.

    Το να βαπτιστεί στην θάλασσα,μήπως ήταν προσωπική επιθυμία του βαπτιζόμενου και όχι εντολή του Λαγκαδά?

    Τί δουλειά έχει η κανάτα σε ορθόδοξη βάπτιση?Από πότε καθιερώθηκε αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σκεφτης λιγο θα καταλαβης.
      Αν δεν σκεφτης γιατι δεν μπορεις τοτε ρωτα τους αδελφους σου που εχουν μυαλο και μπορουν να σκεπτονται.

      Διαγραφή
  6. ΟΧΙ στην παραχάραξη των ιερών μυστηρίων μας!

    ΟΧΙ στην αλλοίωσή τους με εισαγωγή νέων τακτικών και αλλαγή των ευχών που διαβάζονται!

    ΟΧΙ στην νόθευση της Ορθοδοξίας μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που τα βλεπεις ολα αυτα;
      Η Λωριτου σου ταπε;
      Μεγαλη φαντασια εχεις.

      Διαγραφή
  7. Αλήθεια ο συγκεκριμένος Μητροπολίτης, πέρα από την συγκεκριμένη βάπτιση έχει δείξει κάποιο σημάδι αντι-οικουμενιστικού αγώνος ή όχι? Δεν ρωτάω για να προκαλέσω ή για να μειώσω την εγκυρότητα της είδησης αλλά από άγνοια για τα τεκταινόμενα στην συγκεκριμένη Μητρόπολη. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να πας και να ρωτησης τον ιδιο.
    Μπορει να σε πληροφορηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "ο ζητημα του π. Φωτιου ειναι αλλη υποθεσι."
      "Δηλαδη, σαφηνεια δεν ξερεις τι θα πη; Τι εννοεις;"

      Διαβάζοντας τα σχόλια εμένα μου αρκεί ότι ως ΟΜΟΛΟΓΙΑ διαφοροποίησες την θέση σου και τον υπερασπίστηκες ΜΟΝΟ στο συγκεκριμένο ζήτημα που ξεκάθαρα φαίνεται ότι έπραξε ορθά και μπράβο σου που το επεσήμανες ώστε να μην τσουβαλιάζουν κάποιοι τα πάντα και όχι γενικά για όλες του τις πράξεις. Ξέρω ως ιστολόγιο τί πρεσβεύεις και συμφωνώ αλλά ήθελα να το ξεκαθαρίσω και εδώ.

      Διαγραφή
  9. Στην προκειμένη περίπτωση πρέπει να εξάρουμε την αντικειμενικότητα του Οδυσσέα, που δεν διστάζει να πή την αλήθεια καί να έλθη σε σύγκρουση με το δημοσίευμα της "Κατάνυξης", αν και τα δύο Ιστολόγια υποστηρίζουν την αποτείχιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο π. Φώτιος Βεζύνιας έκανε καλά που έκοψε το μνημόσυνο του Λαγκαδά Ιωάννη; ποιά γνώμη έχετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να βλεπετε περισσοτερες φορες το ιστολογιο μας και να διαβαζετε καλα αυτα που βλεπετε.

      Διαγραφή
  11. Τώρα όμως ο Βαρθολομαίος θα του τραβήξει το αυτάκι του μητροπολίτη Λαγκαδά που πήγε να βαφτίσει παπικό.
    Αφού είπαμε όχι αναβαπτισμούς, θα του πεί, μας το χαλάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε ποιό σημείο της ιερής ακολουθίας του Αγίου Βαπτίσματος είναι γραμμένο αυτό?Το να επιχύνει δηλαδή ο ιερέας με κανάτα επάνω στο κεφάλι του βαπτιζομένου?

    Από πότε η "κανάτα" συμπεριλαμβάνεται μέσα στα ιερά σκεύη που φυλάσσονται για την ιερή τελετή του Αγίου Βαπτίσματος των Ορθοδόξων?

    Όποιος νομίζει ότι ξέρει,ας μας το αποδείξει!Τις σελίδες όπου είναι γραμμένα αυτά παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπον, ΤΕΡΜΑ με την κανατα και για τις κανατες.
      Η κανατα αν χρειαστη χρησιμοποειται στην βαφτισι.
      Αλλα καποιοι σκουζετε για αιμα.
      Ετοιμοι ειμαστε αλλα ....εχουμε και αλλες ασχολιες.

      Διαγραφή
    2. Πρός: Ανώνυμος25 Ιουλίου 2017 - 4:37 μ.μ.

      Ακολουθία του Αγίου Βαπτίσματος, Πάπυρος ΧΧΧVI Μονής Αγίας Αικατερίνης Σινά, σελ. VII, παράγραφος 2:
      Ο βαπτίζων ιερεύς επιχέει επί τη κεφαλή του βαπτιζομένου εκ κανατακίου... (ει ο βαπτίζων ή Αρχιερεύς, εκ κανάτας, έτι δε μάλλον ει ή ευτραφής Αρχιερεύς, εκ κανατάρας).

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστουμε αδελφε νασαι καλα

      Διαγραφή
    4. Τί ευχαριστείς ειρωνικά το έγραψε!

      Διαγραφή
  13. Ας απαντήσει ο ίδιος ο Δεσπότης αν γίνεται. Δυστυχώς οι θέσεις του περί Οικοιμενισμου και ο διωγμός του π. Φωτίου δεν μας αφήνει περιθώρια να σκεφτούμε ορθόδοξο βάπτισμα. Λυπαμαι φιλτατε Οδυσσεα αλλα τον δικαιολογεις σκανδαλωδώς. Ειλικρινα αν αυτο το έκανε ο Μεσσηνίας η ο Δημητριαδος τι θέση θα επαιρνες; Και γιατι τοσο μενος ΕΠΕΙΔΗ κάποια ιστολόγια έγραψαν ανακρίβειες; Αν υποθέσουμε οτι έκαναν λαθος και τον συκοφαντησαν εσυ τι καίγεσαι; ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδη εσυ δεν το θεωρεις ως ορθοδοξο αυτο το βαπτισμα;
      Ο δικος σου ο παπας πως διαφορετικα θα το εκανε;
      Θαλασσα ηταν ρε φιλε, θαλασσα, δεν ηταν βαπτιστηριο.
      Ωστε αν εγραψαν τετοιες ΨΕΥΔΕΙΣ ανακριβειες και εγω ηξερα ολη την αληθεια, δεν οφειλα να ελεγξω τους ψευτες αυτους;
      Δεν νομιζετε οτι το παρακανουμε;
      Την λογικη σας δεν την θελω.
      Η αληθεια δεν εχει αναγκη απο τα ψεμματα, καταλαβετε το.
      Ακου και εγω γιατι καιγομαι;
      Ναι καιγομαι και με πειραζει αφου το ξερω να μη τπ φωναξω.
      Ωραιος ο χριστιανιοσμος σας.
      Αρκει να μην θιγουν τα "ευλογημενα" ιστολογια σας.
      Εγω δεν σας μοιαζω καταλαβατε;
      Ουτε και αυτα τα ιστολογια.
      Εκανα την ερευνα μου πριν δω τα ιστολογια που εγραφαν τις ανακριβειες.
      Ολως συμπτωματικα.
      Οταν γυρισα απο την ερευνα και τα ειδα μουπιασε αγανακτησι.
      Και καθισα και εγραψα.
      Ειχα ρωτησει σε ανυποπτη στιγμη ΑΥΤΟΠΤΗ και ΑΥΤΗΟΟ μαρτυρα.
      Και μετα ρωτησα και αλλους.
      Και ξαφνικα ερχομαι σπιτι μου και βλεπω δυο ιστολογια που ειναι ΠΟΛΥ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ σε πολλα και για πολλους και ειδα την αναμεταδιδομενη Ψευδολογια.
      Μανουλα η Κατανυξι σε ψευδολογιες.
      Το ζητημα του π. Φωτιου ειναι αλλη υποθεσι.
      Και για το ζητημα της βαπτισης ΤΕΡΜΑ.
      Οποιος ξαναγραψει θα βγαινει.

      Διαγραφή
  14. Το ίδιο αξιόπιστο ήταν και το πλαστογραφημένο σιγγίλιο των ΓΟΧ!

    Γελοιότητες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αφου ρε φιλε εαν καποιος οικουμενιστης κανει ενα σωστο εισαι ετοιμος να τον κανεις αδερφο σου,γιατι δε ψαχνεις και στους αλλους αρχιοικουμενιστες κλπ κανενα ορθοδοξο στοιχειο για να τους υποστηριζεις μετα και αυτους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αργυρη Μυλωνα,
      αν δεν σε αρεσουμε μπορεις να πας στην Κατανυξι ή στην πατερικη παραδοσι.
      Εμεις διαφερουμε και απο τους δυο.

      Διαγραφή
    2. Εχεις καλα στοιχεια γι'αυτο σε παρακολουθω αλλα εχεις πατημενη τη μπανανοφλουδα και πρεπει να προσπαθησω μπας και την δεις

      Διαγραφή
  16. Αν μνημονεύτηκε ο Βαρθολομαίος το Μυστήριο έχει μολυσμό επειδή είναι αιρετικός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξερω ποιος εισαι, αλλα διαβασε καλα οσα γραφει ο πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας για τον μολυσμο.
      Μην μπαινετε εδω μεσα και γραφετε τις βλακειες σας.
      Ειναι ξακαθαρο το ζητημα του Μολυσμου.
      Αυτος γινεται στον δικο σου τον νουν, την ψυχην και την καρδιαν, και δεν το καταλαβαινεις.
      Εμεις ομως το καταλαβαινουμε γιατι σε βλεπουμε οτι δεν κατανοεις και τα απλουστατα της Πιστεως.
      και αυτο ειναι ΜΟΛΥΣΜΟΣ.
      Σκοτισμος.

      Διαγραφή
  17. Οδυσσέα, αναφέρεται ή όχι με έντονα γράμματα το εξής στην σελίδα 91 του βιβλίου του π Ευθυμίου Τρικαμηνά;
    "Το Μυστήριο έχει μολυνθή με μόνη τη μνημόνευση του αιρετικού Επισκόπου, έστω και αν είναι καθόλα ορθόδοξος ο ιερέας ο οποίος τελεί την Λειτουργία".
    Από την επιστολή 553 του Οσίου Θεοδώρου του Στουδίτου Προς την σπαθαρέαν, ης το όνομα Μαχαρά Φατούρος σελίδα 846 P.G.99,1668C
    Ιερομονάχου Ευθυμίου Τρικαμηνά Η Αντιμετώπισις της Αιρέσεως του Οικουμενισμού κατά τον Όσιο Θεόδωρο τον Στουδίτη Η Διακοπή της Μνημονεύσεως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η παραπομπη ειναι στον Αγιο θεοδωρο τον Στουδιτη.
    Ο π. Ευθυμιος πιο πανω επεξηγει πως εννοειται ο ΜΟΛΥΣΜΟΣ. Διαβασε το καλα αυτο και πολλες φορες:
    Η μνημονευσι του ονοματος του επισκοπου στα μυστηρια και δη στη θεια λειτουργια, ητο σημειο αποδεικτικο δια το αν το μυστηριο παρειχε χαρι και αγιασμο ή Μολυσμο και κατακρισι στους μετεχοντας. σελ90-91.
    Και επιπλεον σκεψου τον Ιουδα. Τι πηρε ο Ιουδας;
    Αυτη ειναι η σωστη κατανοησι του προβληματος αυτου.
    Και απαντησε και δικαιολογησε το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι είναι! Όταν εμείς λοιπόν γνωρίζουμε ότι μνημονεύεται αιρετικός Επίσκοπος ή Πατριάρχης (πχ ο Βαρθολομαίος), δεν μπορούμε να συμπεριφερθούμε σαν να είναι Ορθόδοξος είτε μετέχουμε στο Μυστήριο είτε όχι.
      Τα Μυστήρια δεν αγιάζουν μετά την αποτείχιση των ομολογητών Ορθοδόξων είναι τοποθέτηση - δικλείδα ασφαλείας.

      Διαγραφή
  19. Το είδατε;

    Διευκρινήσεις για τις εναντίον μας ύβρεις ιστολογίου
    Κατ’ ἀρχὰς ἀποροῦμε ποὺ τὸ ἱστολόγιο «Ὁμολογία», ἀνέλαβε ἐργολαβικῶς, ἂν καὶ ὑποστηρίζει τὴν Ἀποτείχιση, νὰ ὑποστηρίξει ἕναν, ὄχι μόνον Οἰκουμενιστὴ Ἐπίσκοπο (ἐδῶ), ἀλλὰ καὶ διώκτη τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Φωτίου Βεζύνια, ποὺ διέκοψε τὸ Μνημόσυνό τοῦ Λαγκαδᾶ, ἀκριβῶς λόγῳ τῆς Οἰκουμενιστικῆς του δράσεως! Οὔτε ἐκπρόσωπος τοῦ κ. Ἰωάννη Τασιᾶ νὰ ἦταν ἡ «Ὁμολογία»!
    https://paterikiparadosi.blogspot.gr/2017/07/blog-post_874.html#comment-form


    Εγώ συμφωνώ με εσένα Οδυσσέα ότι μπορούμε να υποστηρίζουμε και τους καλούς μητροπολίτες που δεν έχουν αποτειχιστεί και να μην τους πέρνουμε όλους σβάρνα και τους απορρίπτουμε. Καλά έκανες αν νομίζεις πώς ο Λαγκαδά Ιωάννης έχει δίκαιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αν δεν σε εβλεπα ως καλοπροαιρετο θα τα ακουγες και εσυ.
    Ο κ. Σηματης θα παρη την απαντησι του.
    Ο Λαγκαδα εκανε κανονικη Ορθοδοξη βαφτισι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εστω ΟΥΝΙΤΕΣ και αυτοί οι ουνίτες ακολουθούντες πιστά το ορθοδοξο τυπικό και τελούν βάπτισμα ? Είναι αυτό ορθόδοξο ?

      Δεν είναι ουνίτες οι μνημονεύοντες τον παπικό Βαρθολομαίο τον παν αιρεσιάρχη ?

      Δεν είναι ουνίτες οι μνημονεύοντες την λυστρική σύνοδο του παπικού Βαρθολομαίο τον παν αιρεσιάρχη ?

      Για να κάνει ο Λαγκαδά κανονική Ορθοδοξη Βάπτιση η πρώτη προϋπόθεση είναι να είναι ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ . Είναι ορθόδοξος ?

      Εκτός εαν έχει δίκαιο ο παπικός παναιρετικός Βαρθολομαίος ο εχθρός του Θεού και υπάρχει Χάρις Ιερατική και Μυστήρια ,άρα και Βάπτιση και Χρίσμα εκτός ορθοδοξίας ...και η "βαπτιστική θεολογία" είναι ορθή ..και η ληστρική της Κρήτης οπισθοδρομεί ....Εαν είναι ορθόδοξος ΤΟΤΕ ΚΑΚΩΣ ΟΠΟΙΟΣ εξ αυτού ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΙΚΕ γιατί αποτειχιζόμενος ορθοδοξου επισκόπου απο τον ΘΕΟ αποτειχίζεται

      Είναι Οδυσσέα εκκλησία , είναι ΣΩΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥ ο πάπας ?
      Εάν είναι ΣΩΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥ ο πάπας τότε είναι και ΣΩΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥ όποιος τον πάπα μνημονεύει .Και μεταξύ αυτών και ο Βαρθολομαίος και η κουστωδία του ...
      Αμ δεν είναι ! Τι είναι ? Αντίχριστος είναι ο Πάπας .
      Αντίχριστος όποιος τον μνημονεύει ... Και μεταξύ αυτών και ο Βαρθολομαίος και η κουστωδία του ...

      Οι αυτοαποκαλούμενοι ως "ιερώς " αποτειχισμένοι στέκουν στον εξωτερικό παπικό τύπο του Βαπτίσματος .... καλά τί θέλετε εσείς της κατανύξεως ? Δεν ξέρετε ότι οι μνημονευτές όλα τα παπικά θα τα πάρουν μέχρι ... τρίχας ? Τα κανατάκια σας μαράνατε ?

      Διαγραφή
  21. Παράρτημα

    1. Όρος της Αγίας του Χριστού Εκκλησίας περί του βαπτίσματος των Δυτικών (1755)
    † Πολλών όντων των μέσων, δι’ ων της σωτηρίας ημών αξιούμεθα και τούτων, ως ειπείν, κλιμακηδόν αλληλενδέτων και αλληλουχουμένων όντων, άτε δη πάντων προς το αυτό τέλος αφορώντων, πρώτον εστι το τοις ιεροίς Αποστόλοις θεοπαράδοτον βάπτισμα, οία δη των λοιπών τούτου χωρίς απρακτούντων· «εάν γαρ τις μη γεννηθή, φησίν, εξ ύδατος και πνεύματος, ου δύναται εισελθείν εις την βασιλείαν των ουρανών»[336]· έδει και γαρ αναγκαίως, της πρώτης γεννήσεως επί τον θνητόν τουτονί βίον παραγαγούσης τον άνθρωπον, γέννησιν ετέραν εξευρεθήναι και τρόπον μυστικώτερον, μήτε από φθοράς ανερχόμενον, μήτε εις φθοράν καταλήγοντα, δι’ ου γένοιτ’ αν ημίν δυνατόν μιμήσασθαι τον αρχηγόν της σωτηρίας ημών Ιησούν Χριστόν. Το γαρ εν τη κολυμβήθρα ύδωρ του βαπτίσματος εν τάξει μήτρας λαμβάνεται, και τόκος τω τικτομένω γίνεται, η φησιν ο Χρυσόστομος[337]· το δε εν τω ύδατι επιφοιτών Πνεύμα εν τάξει Θεού το έμβρυον διαπλάττοντος· και ώσπερ εκείνος μετά την εν τάφω κατάθεσιν τριταίος επί την ζωήν ανεφοίτησεν, ούτως οι πιστεύοντες, αντί της γης, το ύδωρ υποδυόμενοι, εν τρισί καταδύσεσι την τριήμερον εαυτούς χάριν της Αναστάσεως εξεικονίζουσιν[338], αγιαζομένου του ύδατος τη επιφοιτήσει του παναγίου Πνεύματος, ως αν τω μεν φαινομένω ύδατι το σώμα φωτίζοιτο, τω δε αοράτω Πνεύματι τον αγιασμόν η ψυχή λήψαιτο· ως γαρ το εν τω λέβητι ύδωρ της του πυρός μεταλαμβάνει θερμότητος[339], ούτω το εν τη κολυμβήθρα ύδωρ τη ενεργεία του Πνεύματος εις θείαν μεταστοιχειούται δύναμιν, καθαίρον μεν και υιοθεσίας αξιούν τους ούτω βαπτιζομένους, τους δε άλλως πως τελουμένους, αντί καθάρσεως και υιοθεσίας ακαθάρτους και σκότους υιούς αποφαίνον....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Επειδή τοιγαρούν προ χρόνων ήδη τριών ζήτημα ανεφύη, ει τα παρά την παράδοσιν των αγίων Αποστόλων και θείων Πατέρων και παρά την συνήθειαν και διαταγήν της Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας επιτελούμενα βαπτίσματα των αιρετικών δεκτά εστι, προσερχομένων ημίν, ημείς, άτε θείω ελέει τη ορθοδόξω Εκκλησία εντραφέντες, και τοις κανόσι των ιερών Αποστόλων και θείων Πατέρων επόμενοι, και μίαν μόνην γινώσκοντες την ημετέραν αγίαν καθολικήν και αποστολικήν Εκκλησίαν, και ταύτης τα μυστήρια, επομένως και το θείον βάπτισμα, αποδεχόμενοι, τα δε υπό των αιρετικών, όσα μη ως το Πνεύμα το άγιον τοις ιεροίς Αποστόλοις διετάξατο και η Εκκλησία του Χριστού μέχρι της σήμερον ποιεί, επιτελούμενα, εφευρέματα ανθρώπων διεφθαρμένων όντα, ως αλλόκοτα και της αποστολικής όλης παραδόσεως αλλότρια γινώσκοντες, αποστρεφόμεθα κοινή διαγνώσει. Και τους εξ αυτών ημίν προσερχομένους ως ανιέρους και αβαπτίστους δεχόμεθα, επόμενοι τω Κυρίω ημών Ιησού Χριστώ, τω τοις μαθηταίς αυτού εντειλαμένω βαπτίζειν «εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος»[340] τοις τε ιεροίς και θείοις Αποστόλοις, διαταττομένοις[341] εν τρισί καταδύσεσι και αναδύσεσι τους προσερχομένους βαπτίζειν και εν εκάστη των καταδύσεων εν όνομα επιλέγειν της αγίας Τριάδος· τω τε ιερώ και ισαποστόλω Διονυσίω, λέγοντι «τρις εν κολυμβήθρα ύδωρ και έλαιον ηγιασμένα εχούση τον προσερχόμενον παντός αμφίου γεγυμνωμένον βαπτίζειν, την τρισσήν της θείας μακαριότητος επιβοήσαντα υπόστασιν, και ευθύς τω θεουργικωτάτω μύρω τον βαπτισθέντα επισφραγίζειν, και μέτοχον αποφαίνειν λοιπόν της ιεροτελεστικωτάτης ευχαριστίας»[342], τη τε δευτέρα[343] και πενθέκτη[344] αγίαις Οικουμενικαίς Συνόδοις, διαταττομέναις τους μη βαπτιζομένους εις τρεις αναδύσεις και καταδύσεις και εν εκάστη των καταδύσεων μίαν επίκλησιν των θείων υποστάσεων μη επιβοώντας, αλλ’ άλλως πως βαπτιζομένους, ως αβαπτίστους προσδέχεσθαι τη Ορθοδοξία προσιόντας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τούτοις τοίνυν τοις θείοις και ιεροίς διατάγμασιν επόμενοι και ημείς, τα μεν των αιρετικών βαπτίσματα, ως απάδοντα και αλλότρια της αποστολικής θείας διατάξεως και ύδατα ανόνητα, ως ο ιερός Αμβρόσιος και ο μέγας φησίν Αθανάσιος, και αγιασμόν μηδένα παρέχοντα τοις ταύτα δεχομένοις, και προς κάθαρσιν αμαρτημάτων ουδέν ωφελούντα, απόβλητα και αποτρόπαια ηγούμεθα. Τους δ’ εξ αυτών αβαπτίστως βαπτιζομένους ως αβαπτίστους αποδεχόμεθα, προσερχομένους τη ορθοδόξω πίστει, κι ακινδύνως αυτούς βαπτίζομεν, κατά τους αποστολικούς και συνοδικούς κανόνας, οις αραρότως επιστηρίζεται η αγία του Χριστού και αποστολική και καθολική Εκκλησία, η κοινή μήτηρ πάντων ημών. Και επί ταύτη τη κοινή ημών διαγνώσει και αποφάνσει σφραγίζομεν τον Όρον ημών τούτο, ταις αποστολικαίς και συνοδικαίς διαταγαίς συνάδοντα, διαβεβαιούντες αυτόν δι’ ημετέρων υπογραφών.

    Εν έτει σωτηρίω αψνε’.

    † Κύριλλος ελέω Θεού αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως Νέας Ρώμης και οικουμενικός πατριάρχης.

    † Ματθαίος ελέω Θεού πάπας και πατριάρχης της μεγάλης πόλεως Αλεξανδρείας και κριτής της Οικουμένης.

    † Παρθένιος ελέω Θεού πατριάρχης της αγίας πόλεως Ιερουσαλήμ και πάσης Παλαιστίνης.

    Ο Όρος αυτός δημοσιεύθηκε πρώτη φορά το 1756 στο έργο «Ραντισμού Στηλίτευσις», σ. ρογ’ – ρος’. Έκτοτε ανατυπώθηκε πολλές φορές. Βλ. Ιωάννου Ν. Καρμίρη, Τα Δογματικά και Συμβολικά Μνημεία της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, τόμος ΙΙ, Εν Αθήναις 1953, σ. 989-991, απ’ όπου και αναδημοσιεύεται εδώ.

    [336] Ιωάνν. 3, 5.

    [337] P. G. 59, 153.

    [338] Πρβλ. και Γρηγόριον Νύσσης, Migne P.G. 46 585.

    [339] Πρβλ. και Κύριλλον Αλεξανδρείας, Migne P.G. 73, 245.

    [340] Ματθ.. 28, 19.

    [341] Αποστ. Κανών 50.

    [342] Περί Εκκλ. Ιεραρχ. ΙΙ, 7. P.G. 3, 396.

    [343] Κανών 7.

    [344] Κανών 95.

    εκ του http://users.uoa.gr/~nektar/orthodoxy/tributes/gewrgios_metallhnos/confess_one_baptism.htm#99_01

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου