ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
‘‘Ο
ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ’’
ΕΔΕΣΣΗΣ 43 Τ.
Κ. 12137 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ Περιστέρι
16-6-2015
ΑΡΙΘ.
ΕΓΚΡ. ΠΡΩΤ. 613/1998
ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ. 509
Προς
τον Μακ. Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ. Ιερώνυμο, τους Σεβ. Μητρ. της Εκκλησίας
της Ελλάδος και τις
Ιερές Μονές του Αγίου ΄Ορους.
Μέσω
των Ιστολογίων‘‘ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ΒΗΜΑ’’‘‘ΑΚΤΙΝΕΣ’’,
‘’Αποτείχιση και Πατερική Παράδοση’’ ’’, ‘‘ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ΄΄, ‘‘Ομολογία’’ και ‘‘Ο Παιδαγωγός’’.
Ιεζ. 16: 49-50
«Ιδού, αύτη ήτο η ανομία της αδελφής σου Σοδόμων, υπερηφανία…και
υψούντο, και έπραττον βδελυρά ενώπιόν μου’όθεν, καθώς είδονταύτα , ηφάνισα αυτάς».
Μακαριώτατε,
Σεβασμιώτατοι και σεβαστοί πατέρες
ευλογείτε,
Πληροφορηθήκαμε από τα Μ.Μ.Ε. ότι η
Κυβέρνηση προωθεί στη Βουλή Νομοσχέδιο σύμφωνα με το οποίο το
σύμφωνο συμβίωσης επεκτείνεται και στους ομόφυλους! Όπως έγραψε μεταξύ άλλων σε άρθρο του ο
δημοσιογράφος Γ. Παπαθανασόπουλος με τον τίτλο ‘‘Η άλωση της οικογένειας και
στην Ελλάδα’’…Στην επίθεση κατά του θεσμού της οικογένειας η αντίδραση του
Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου ήταν μαλακή και μάλλον τυπική…
Μετά
τη δημοσιοποίηση της κατάθεσης του σχετικού νομοσχεδίου από το Γραφείο Τύπου
της Αρχιεπισκοπής εκδόθηκε το ακόλουθο δελτίο Τύπου: «Ερωτηθείς από
δημοσιογράφους για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Δικαιοσύνης που προβλέπει την
επέκταση του συμφώνου συμβίωσης και στα ομόφυλα ζευγάρια ο Μακαριώτατος
Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος έκανε την ακόλουθη δήλωση:
‘‘Η ένωση δύο ανθρώπων, μέσω του γάμου,
αποτελεί Μυστήριο μέγα για την Εκκλησία μας. Κάθε τι, έξω από το Μυστήριο αυτό,
είναι ξένο προς την εκκλησιαστική ζωή’’». (Ιστολόγιο ‘’ΑΚΤΙΝΕΣ’’ 12-6-2015).
Σε
όσα μέλη του Συλλόγου διαβάσαμε το παραπάνω
δελτίο,αυθόρμητα είπαν. «Για το μόνο που δεν αναφέρεται ο Μακαριώτατος στο
δελτίο τύπου είναι στο σύμφωνο συμβίωσης
ομοφύλων. «΄Αχρουν, άοσμο, άγευστο» από Αγιογραφική και Πατερική άποψη!
Ο
Μητρ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ εξέδωσε ανακοίνωση καταδικαστική του ανωτέρω συμφώνου
συμβίωσης ομοφύλων. Παραθέτουμε από το Ιστολόγιο‘‘ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ΒΗΜΑ’’ 12-6-2015«Ποταμός ο Μητρ. Πειραιώς κατά του συμφώνου
συμβίωσης ομοφύλων -Συγκρίνει τον υπουργό με τον Νέρωνα!Γιατί υποστηρίζει πως θα αυξηθεί ο τζίρος των πολυεθνικών του φαρμάκου!»
Εμείς,
θα εστιάσουμε την κριτική μας στο φοβερό αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας, με αλάθητο
οδηγό το Ιερό βιβλίο της Πίστεώς μας την Αγία Γραφή,την Παλαιά και την Καινή
Διαθήκη.Δευτ. 5:32-33,Ιησ. Ναυή 1: 8,Ψαλμ. 1: 2. Ματθ. 28: 20.
Ο
άνθρωπος, σύμφωνα με το Ιερό Βιβλίο της Πίστεώς μας, την Αγία Γραφή, είναι
ελεύθερος να επιλέξει το «αγαθό ή το πονηρό»1. Ο Σοφός Σειράχ, στο βιβλίο του «Σοφία Σειράχ» κεφ. 15 λέγει
χαρακτηριστικά Στίχ. 14 «αυτός εξ’ αρχής εποίησενάνθρωπον και αφήκεν αυτόν εν χειρί διαβουλίου αυτούστίχ. 15 εάν
θέλης συντηρήσεις εντολάς και πίστινποίησαι ευδοκίας. Στίχ. 16 παρέθηκέ σοι πυρ και ύδωρ’ ου εάν θέλης,
εκτενείς την χείρα σου. Στίχ. 17 έναντι
ανθρώπων η ζωή και ο θάνατος, και ο εάν ευδοκήση, δοθήσεται αυτώ».
Ελεύθερος
είναι ο άνθρωπος να ξεδιψάσει από ‘’το
ύδωρ το ζων’’2, το οποίο
χορηγεί ο Ιησούς Χριστός3. Το ζωντανό νερό είναι το ‘ Αγιο
Πνεύμα4. Με την επιλογή αυτή ο άνθρωπος κληρονομεί την αιώνια ζωή5.
Ελεύθερος είναι να επιλέξει «…οδό(ν)ς ήτις
φαίνεται ορθή εις τον άνθρωπον, αλλά τα τέλη αυτής φέρουσιν εις θάνατον»6.
Να επιλέξει ζωή απιστίας και διαφθοράς, μακριά από τον Ιησού, και να πορευτεί
με δική του υπαιτιότητα στο πυρ το αιώνιο, το άσβεστο, στην λίμνη που καίγεται
η πνευματική φωτιά και το θειάφι7. Με την επιλογή του αυτή ο
άνθρωπος, αντί για την αιώνια ζωή γνωρίζει τον δεύτερο θάνατο8!
Ο
Πατέρας, ο Υιός και το ΄Αγιο Πνεύμα εποίησε τον άνθρωπον Γεν. 1: 26. Εποίησε
τον άνθρωπο άρσεν και θήλυ Γεν. 1:
27. Εποίησε ένα άνδρα και μία γυναίκα.Επειδή
ως Παντογνώστης Θεός προγνώριζε την παρακοήΡωμ. 16: 25-26, 1 Κορ. 2: 7, Εφεσ. 1:
3-5, 3: 9, 11, Κολ. 1: 26-27, 2 Τιμ. 1: 9-10, 1 Πέτρ. 1: 19-20, Αποκ. 13: 8, 17:
8, έδωσε την εντολή οι άνθρωποι να αυξάνονται και να πληθύνονται Γεν. 1: 28, 4:
1-2. Oι
άνθρωποι αυξήθηκαν, αλλά έγιναν σαρκικοί.
Οι απόγονοι της γενεάς του ευσεβούς Σηθ
ήλθαν σε γάμο με τις όμορφες γυναίκες απογόνους της ασεβούς γενεάς του Καίν
Γεν. 6: 1-3.
Αποτέλεσμα
της επιμειξίας αυτής ήταν ότι γεννήθηκαν άνθρωποι χωρίς να έχουν πνευματικά ενδιαφέροντα.Οι
απόγονοι της επιμειξίας αυτής έγιναν σαρκικοί,έγιναν δηλαδήδούλοι των παθών της
σάρκας. Ο Θεός τότε αποφάσισε να καταστρέψει τους ανθρώπους όλης της γης με
κατακλυσμό ύδατος. Διεφύλαξε ως «ζύμη»
μόνο τον Νώε, τη γυναίκα του, τους τρεις γιους του και τις τρεις νύφες του. Άφησε δηλαδή 4 άνδρες και 4
γυναίκες. Γεν. 6: 4-5, 8, 18, κεφ. 7ο. Στην πορεία του χρόνου, οι
κάτοικοι των Σοδόμων, των Γομόρρων και
των περιχώρων αυτών, εγκατέλειψαν την φυσική γενετήσια χρήση και διέπρατταν την
παρά φύση ασέλγεια. Το αποτέλεσμα ήταν ο Θεός να τους κατακαύσει.
Οι
άνθρωποι, άνδρες και γυναίκεςέχουν το
δικαίωμα από τον Θεό να έρθουν σε γάμο κοινωνίαΓεν.2: 24, Ματθ. 19: 3-9,
Μάρκ. 10: 4-12.Για τους χριστιανούς ο γάμος είναι μυστήριο μέγαΙωάν. 2: 1-11, Εφεσ.
5: 31-33.Κάθε σαρκική σχέση έξω από
το γάμο χαρακτηρίζεται ως πορνεία ή μοιχεία Εβρ. 13:4.Επίσης, μερικοί
χριστιανοίέχουν το δικαίωμα και τη
δυνατότητα με τη βοήθεια του Ιησού Χριστού και του Αγίου Πνεύματος, να υπερβούν
και να δαμάσουν το γενετήσιο ένστικτό τους, για τη βασιλεία του Θεού, να
φτάσουν δηλαδή στην προπτωτική, τηνυπέρ
φύσηκατάσταση. Η κατάσταση αυτή της εκούσιας κατά Χριστόν αγαμίας,είναι ανώτερη
από τον έγγαμο βίοΜατθ. 19: 11-12, 1 Κορ. 7: 1, 7-9, 32-34.
Υπάρχουν
όμως και άνθρωποι οι οποίοι δεν ακολουθούν τις ανωτέρω δύο ευλογημένες από τον
Θεό καταστάσεις, την κατά φύση και την
υπέρ φύση. Αυτοί επιλέγουν την παρά φύση κατάσταση, που ενώπιον του Θεού δεν αποτελεί δικαίωμά τους, αλλάκάνουν κακή
χρήση του αυτεξουσίου τους, με τραγικά γι’ αυτούς αποτελέσματα. Είναι οι ομοφυλόφιλοι.
Παραθέτουμε
κατωτέρω συντόμως τη θέση της Αγίας
Γραφής για την ομοφυλοφιλία.
Ο
΄Αγιος και Τριαδικός Θεός, καταδικάζει
με βαρύτατες ποινές την ομοφυλοφιλία. Από την Παλαιά Διαθήκη παραθέτουμε από το
Εβραϊκό, σε μετάφραση του Ν. Βάμβα, για καλύτερη κατανόηση του νοήματος από
τους αναγνώστες των ιστολογίων. Στο 18ο
και 19ο κεφάλαιο της Γενέσεως έχουμε περιγραφή της εμφανίσεως
της Αγίας Τριάδος στον Αβραάμ με τη μορφή τριών ανδρών, και της πληροφορήσεως
του Αβραάμ ότι ο ίδιος ο Θεός (Γιαχβέ Εβρ.) θα κατέβαινε στα Σόδομα και θα τα
πυρπολούσεγια την φοβερή και σιχαμερήόπως
χαρακτηρίζεται από την Αγία Γραφή, αμαρτία της ομοφυλοφιλίας. Γεν. 18: 20, 19:
4-13.
Στα
Σόδομα κατέβηκαν οι δύο από τους τρεις «άνδρες»-«αγγέλους»,ο Υιός και το Άγιο
Πνεύμα, και έκαναν κάρβουνα τασώματα που τα είχαν ατιμάσει οι ίδιοι οι
ομοφυλόφιλοι. Παραθέτουμε από το 19ο κεφ. τουςστίχ. 24-25. «Και έβρεξεν ο Κύριος(Γιαχβέ Εβρ.) επί τα
Σόδομα και Γόμορρα θείον και πυρ παρά
Κυρίου(Γιαχβέ Εβρ.) εκ του ουρανού και κατέστρεψε τας πόλεις ταύτας, και
πάντα τα περίχωρα, και πάντας τους κατοίκους των πόλεων, και τα φυτά της γης».
Παραθέτουμε και το Αμώς 4: 11«Σας κατέστρεψα, καθώς ο Θεός κατέστρεψε τα Σόδομα και τα Γόμορρα…και δεν επεστρέψατε προς
εμέ, λέγει Κύριος».
Λευτ. 18: 22-23
«Και μετά άρρενος δεν θέλεις συνουσιασθή,
ως μετά γυναικός’ είναι βδέλυγμα. Ουδέ θέλεις συνουσιασθή μετ’ ουδενός κτήνους, δια να μιανθής μετ’ αυτού’ ουδέ γυνή
θέλει σταθή έμπροσθεν κτήνους, δια να βατευθή’είναι μυσαρόν».
Λευτ. 20: 13
«Εάν δε τις κοιμηθή μετά άρρενος, καθώς
κοιμάται μετά γυναικός, βδέλυγμα
έπραξαν αμφότεροι’ εξάπαντος θέλουσιθανατωθή’ το αίμα αυτών θέλει είσθαι
επ’ αυτούς».Στην Καινή Διαθήκη, όπως βλέπουμε από τη στάση που κράτησε ο Κύριος
Ιησούς απέναντι στη μοιχαλίδα,Ιωάν. 8: 3-11, δεν ισχύει η ποινή του σωματικού
θανάτου. Ισχύει όμως, όπως θα δούμε στη συνέχεια, ο δεύτερος θάνατος, η αιώνια
κόλαση.Αποκ. 21: 8.
Δευτ. 23: 17-18«ΠΟΡΝΗ
δεν θέλει υπάρχει εκ των θυγατέρων Ισραήλ, ουδέ
θέλει είσθαι κίναιδος εκ των υιών Ισραήλ. Δεν θέλεις φέρει πληρωμήν πόρνης,ουδέ μίσθωμα κυνός, εις
τον οίκον Κυρίου του Θεού σου, δι’ ουδεμίαν ευχήν’διότι αμφότερα ταύτα είναι βδέλυγμα εις Κύριον τον Θεόν σου». Βλέπε
και Δευτ. 29: 23, Ησ. 13: 19, Ιερ. 50: 40, Σοφ. 2: 9. Πολύ περισσότερο δεν
πρέπει να υπάρχει γυναίκα πόρνη και κίναιδος στον Ισραήλ της χάριτος, στην
Ορθόδοξη Εκκλησία, αφού βαπτίστηκαν στο όνομα της Αγίας Τριάδος και έγιναν μέλη
του σώματος του Χριστού. Ματθ. 28: 19, 1 Κορ. 6: 15-18.
Β’ Βασιλέων (Δ’ Βασιλειών)23: 7
«Και κατεκρήμνισε τους οίκους των σοδομιτών,
τους εν τω οίκω του Κυρίου…».
Ιεζ. 16: 48
«Ζω εγώ, λέγει Κύριος ο Θεός, η αδελφή σου Σόδομα
δεν έπραξεν, αυτή και αι θυγατέρες αυτής, ως έπραξας, συ και αι θυγατέρες σου.στίχ.
49-50 «Ιδού, αύτη ήτο η ανομία της
αδελφής σου Σοδόμων, υπερηφανία, πλησμονή άρτου, και αφθονία τρυφηλότητος, αυτής και των θυγατέρων αυτής’ τον πτωχόν δε και τον ενδεή δεν
εβοήθει’ και υψούντο, και έπραττον βδελυρά ενώπιόν μου’ όθεν, καθώς είδονταύτα, ηφάνισα αυτάς».
Στα ανωτέρω εδάφια ο Κύριος ο Θεός μας
αποκαλύπτει ότι η κύρια αιτία που πυρπόλησε τα Σόδομα και τα
Γόμορρα ήταν η υπερηφάνεια των κατοίκων της για τα πλούτη τους και το βδελυρό
αμάρτημα της παρά φύσιν ασέλγειάς των!
Αυτό ας το έχουν υπόψη οι
ομοφυλόφιλοι που κάνουν παρελάσεις υπερηφάνειας για την ομοφυλοφιλία τους!Προκαλούν ευθέως τον Κύριον! Σημειώνουμε
ότι και στη Μετάφραση των Εβδομήκοντα(Ο’), το νόημα σε όλα τα εδάφια που
παραθέσαμε από τη μετάφραση του Ν. Βάμβα, είναι ταυτόσημο με το Εβραϊκό.
ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ
Ρωμ.1ο
κεφάλαιο. Παραθέτουμε τους στίχους σε νεοελληνική απόδοση από τη Μετάφραση του
μακαριστού Νικ. Σωτηροπούλου. «Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ με μετάφρασι στη δημοτική Ν. Ι.
Σωτηροπούλου θεολόγου-φιλολόγλου ΑΘΗΝΑ 2001» ΈκδοσιςΑδελφότητος «Ο Σταυρός».
Ζωοδόχου Πηγής 44.Οι εντός παρενθέσεως λέξεις είναι δικές μας, εκτός εάν
γράφεται διαφορετικά.Στίχ. 24. «Γι’
αυτό και τους άφησε ο Θεός να παραδοθούν (οι εθνικοί-ειδωλολάτρες) στις
επιθυμίες των καρδιών τους για να κάνουν
βρωμερές πράξεις, ώστε ν’ ατιμάζωνται τα σώματά τους απ’ αυτούς τους
ιδίους, στίχ. 25 αφού την αλήθεια
για το Θεό αντικατέστησαν με το ψεύδος, και προσκύνησαν και λάτρευσαν την κτίσι
αντί του Κτίστου,, ο οποίος είναι δοξασμένος στους αιώνες. Αμήν.
Στίχ.
26 Γι’αυτό και τους άφησε ο Θεός να παραδοθούν σε ατιμωτικά πάθη. Και έτσι οιγυναίκες τους μετέβαλαν τη φυσική
χρήση στην παρά φύσι. Στίχ. 27 Ομοίως δε
και οι άνδρες άφησαν τη φυσική χρήση της γυναίκας, και άναψαν από το σφοδρό
πάθος τους ο ένας για τον άλλο. Αρσενικοί με αρσενικούς διαπράττουν την ασχημία,
και έτσι για την(ειδωλολατρική) πλάνη τους λαμβάνουν την αρμόζουσα τιμωρία από
τους ιδίους τους εαυτούς τους(αυτοτιμωρούνται ατιμάζοντας τα σώματά τους).
Σημ. Η εντός παρενθέσεως φράση είναι του μακ. Νικ. Σωτηροπούλου.Στίχ. 28 Επί πλέον, επειδή δεν θεώρησαν άξιο
να έχουν επίγνωσι Θεού, τους άφησε ο Θεός
να παραδοθούν σε ανάξιο νου, για να κάνουν τα ανάρμοστα…
Στίχ.
32 Αυτοί, αν και γνωρίζουν καλά(από
τον έμφυτο ηθικό νόμο) τη δικαιοκρισία του Θεού, ότι όσοι δηλαδή πράττουν τέτοια έργα είναι άξιοι θανάτου,όχι μόνο
πράττουν αυτά, αλλά και επιδοκιμάζουν όσους πράττουν αυτά (δεικνύοντας έτσι,
ότι δεν αμαρτάνουν από αδυναμία, αλλ’ από κακή θέλησι, και είναι αναιδέστατοι
και αναισχυντότατοι)».Σημ. Οι εντός παρενθέσεως φράσεις είναι του μακ. Νικ.
Σωτηροπούλου.Οι υπογραμμίσεις είναι
δικές μας.
Η
παραπάνω ερμηνεία, ουσιαστικά δεν είναι
του Αποστόλου Παύλου, αλλά του Αγίου Πνεύματος και του Κυρίου Ιησού Χριστού,
γιατί το ΄Αγιο Πνεύμα μένει αιώνια στη
Εκκλησία και την οδηγεί σε ολόκληρη την αλήθεια. Οι Απόστολοι είχαν το
Αποστολικό χάρισμα και νουν Χριστού. Ιωάν. 16: 13, 1 Κορ. 2: 16, 12: 27. Οι ψυχίατροι, οι ψυχολόγοι και οι
κοινωνιολόγοι, ας μην ψάχνουν να ερμηνεύσουν διαφορετικά την ομοφυλοφιλία!
Τα ανωτέρω λόγια του Παύλου, είναι
καταπέλτης-φωτιά κατά της ομοφυλοφιλίας των εθνικών-ειδωλολατρών. Ας σκεφτούμε
αδελφοί, πόσο βαρύτερη είναι η ευθύνη
εκείνων που βαπτίστηκαν στο όνομα της Αγίας ΤριάδοςΜατθ. 28: 19, έγιναν
ναός του Αγίου Πνεύματος 1 Κορ. 3: 16-17, 6: 19-20, και ατιμάζουν το σώμα τους
με το βδελυρό κατά την Αγία Γραφή
αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας.Πόσο βαρύτατο
είναι το αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας για όσους κληρικούς και δη Επισκόπουςτυχόν διαπράττουν αυτό το βδελυρό,κατά
τον Θεό αμάρτημα!