Σάββατο 11 Απριλίου 2015

       Ο ΜΟΝΟΣ ΦΙΛ - ΑΝΘΡΩΠΟΣ








Το χειρότερο πράγμα για τούς ανθρώπους είναι ο θάνατος: το να γίνω λάσπη, να μεταβληθώ σε σκουλήκια, σε πηλό! 
Αξίζει τάχα να είναι κανείς άνθρωπος; 
Γιατί να σε αγαπήσω, Θεέ μου, αφού αύριο θα μεταβληθώ σε σκουλήκια και πηλό; 


Να, όμως, πού ό Κύριος Ιησούς Χριστός σε σώζει από τον θάνατο διά της Αναστάσεως Του, εξασφαλίζει την αιώνιο ζωή για την ψυχή σου και το σώμα, όταν εκείνο θα αναστηθεί λαμπερό και θα ενωθεί με την ψυχή. 


Γι' αυτό και ο Κύριος Ιησούς έχει το δικαίωμα να αποκαλείται ό Μόνος Φιλάνθρωπος, ό μόνος από κατασκευής κόσμου μέχρι της Φοβερας Κρίσεως. 

Μονάχα εκείνος πού νίκησε τον θάνατο είναι ό Μόνος Φιλάνθρωπος και όλα τα άλλα είναι άπλες φλυαρίες. 


Και οι κουλτούρες, οι πολιτισμοί, οι επιστήμες και οι τέχνες; 
- Τί αστεία πράγματα! 
Μα τί να την κάνω την τεχνολογία και την επιστήμη όταν με μεταβάλουν σε σκουλήκια και λάσπη; 


Ευσεβεις επικαιρες σκεψεις, του φιλοχριστου νου, του αρχοντοαγιου Ιουστινου.

Εκείνος είναι ό μόνος φιλάνθρωπος, αυτός πού με ελευθερώνει από την αμαρτία, τον θάνατο και τον διάβολο. 
Γιατί ό διάβολος είναι ό εφευρέτης της αμαρτίας και μαζί μ' αυτήν και του κακού.
           ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ










Παρασκευή 10 Απριλίου 2015

Αποτειχισι: Πατερα Κων. Στρατηγοπουλε, εσεις τωρα εμφανιζεσθε στον εκκλησιαστικο οριζοντα, για πρωτη φορα; Οι προτασεις σας καλες, αλλα ανεφαρμοστες. Το "ειπε τη Εκκλησια", θα εφαρμοζωνταν αν υπηρχε.... Εκκλησια. Σημερα υπαρχει Εκκλησια; Λετε να γινουν οι χριστιανοι ....κουνουπια. Πολυ καλα. Και ποιος επισκοπος θα σκυψη να ακουση τα ...κουνουπια ; Μπορειτε να μας ονοματισετε εστω κι εναν σημερινο; Λετε μετα να κανει ο λαος υπομνηματα. Εσεις δεν ακουσατε ποτε οτι ΟΛΑ, μα ΟΛΑ, ριπτονται στον καλαθο των αχρηστων; Και οχι μονο υπομνηματα, αλλα και ΜΗΝΥΣΕΙΣ; Πατερα Στρατηγοπουλε, ειστε αιθεροβαμων, δυστυχως. Χριστιανοι δεν υπαρχουν σημερα, αλλα Αχριστιανοι. Το 99,5 του Ελληνικου λαου.Δεν το βλεπετε, δεν το ζειτε; Επισκοποι δεν υπαρχουν, αλλα δεσποταδες υπαρχουν. Και οι δεσποταδες αποτελουν ...καρικατουρες των επισκοπων. Λυπουμαστε αλλα ειστε ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ. Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ πατερ, για τον κληρο και τον λαο, ειναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. Και την επιβαλλουν και οι Ιεροι Κανονες και οι Αγιοι Πατερες. Σας συνιστουμε να τους ,μελετατε για να παψετε να ...Ανορθοδοξειτε. Καλη και Ορθοδοξη Αναστασι.





Ο π. Κων. Στρατηγόπουλος ὁμιλεῖ

γιὰ τὰ αἴσχη τοῦ Σάμπεζυ

μὲ πρωταγωνιστὲς τὸν Περγάμου Ἰω. Ζηζιούλα, τὸν Μεσσηνίας Χρυσόστομο  καὶ τὸν Δημητριάδος Ἰγνάτιο!


Σὲ πρόσφατη ὁμιλία του ὁ π. Κων/νος Στρατηγόπουλος ὁμιλεῖ γιὰ τὸ «πραξικόπημα» ποὺ προσπάθησε νὰ κάνει στὸ Σάμπεζυ ὁ μητροπολίτης Περγάμου κ. Ἰωάννης Ζηζιούλας ὑπὲρ τῆς ὁμοφυλοφιλίας, συμπαραστεκόμενος ἀπὸ τὸν Δημητριάδος Ἰγνάτιο καὶ τὸν Μεσσηνίας Χρυσόστομο, προτείνοντας ἐμμέσεως πλὴν σαφῶς τὴν κατάργηση Ἁγιογραφικῆς Ἐντολῆς!!! Γιατί ἄραγε ὁ Περγάμου τώρα στὰ γερατειά του θέλει νὰ προστατέψει τοὺς ὁμοφυλόφιλους, παραβαίνοντας φανερὰ τὴν σχετικὴ διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας;

● Στὴν ὁμιλία του αὐτή, ὅμως, ὁ π. Κων/νος (ποὺ ὅπως πληροφορηθήκαμε ἀπὸ τὸ διαδίκτυο ὑπέστη ἐγκεφαλικό, καὶ ὡς ἐκ τούτου οἱ προσευχὲς ὅλων μας τὸν συνοδεύουν) εἶπε κι ἄλλες «καυτὲς» ἀλήθειες, ἔκανε πολλὲς καίριες διαπιστώσεις καὶ παρακλήσεις πρὸς τὸ λαὸ τοῦ Θεοῦ.

Νοιώθοντας μεγάλη ταραχὴ γι’ αὐτὸν τὸν ξεπεσμὸ τῶν παραπάνω Ἐπισκόπων, Εἶπε: «Παρακαλῶ τὸ λαὸ νὰ εἶναι σὲ ἐγρήγορση καὶ νὰ λειτουργήσει τὴ μέθοδο τοῦ «κουνουπιάζειν», ἐξηγώντας τί ἀκριβῶς ἐννοεῖ μὲ αὐτὸ τὸν νεολογισμό.

Εὐχήθηκε, ἐφόσον τέτοια συζητοῦν στὴν προετοιμαζόμενη Πανορθόδοξο Σύνοδο: «νὰ διαλυθοῦνε καὶ νὰ μὴ συνεχίσουνε. Ἂν ἔτσι ἑτοιμάζουνε τὴν Πανορθόδοξο Σύνοδο, νὰ μὴν τὴν κάνουν ποτέ, Θεέ μου».

Ἀπάντησε δὲ στὸ ἐρώτημα ἀκροάτριας: ἔχουμε ἀκούσει τραγικὰ πράγματα κατὰ καιροὺς γιὰ ἱερωμένους ἀλλὰ φοβόμαστε νὰ μιλήσουμε. Τί πρέπει νὰ κάνουμε;

δική μας διαπίστωση εἶναι πώς, ἐνῶ ὅλοι βλέπουν τὸ κατάντημα τῶν Οἰκουμενιστῶν, ὅλοι βλέπουν ποῦ ὁδηγοῦν τὴν Ἐκκλησία, δυστυχῶς, ὅλοι κοινωνοῦν μὲ αὐτὸ τὸ σύγχρονο καρκίνωμα, τοὺς Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους, ἀθετοῦντες τὴν διαχρονικὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας γιὰ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς.

Ἂς εὐχηθοῦμε, πρὶν εἶναι πολὺ ἀργά, νὰ μελετήσουν σοβαρὰ οἱ καλοπροαίρετοι ποιμένες τὴν κατασυκοφαντημένη καὶ ἀλλοιωμένη Πατερικὴ Παράδοση γιὰ τὸ θέμα, τὴν ὁποία μὲ πολὺ κόπο καὶ λοιδωρίες ἔχει καταγράψει καὶ ἀναδείξει ὁ π. Εὐθύμιος, ὥστε μετὰ τὸν σταυρό, νὰ ἔρθει καὶ στὸ θέμα αὐτὸ ἡ Ἀνάσταση!  





Ἀποσπάσματα ἀπὸ πρόσφατη ὁμιλία τοῦ π. Κων/νου Στρατηγόπουλου



Τώρα θὰ κάνω μιὰ παρατήρηση (τὸ λέω ἀνθρωποπαθῶς) ποὺ μὲ σύγχυσε πάρα πολύ κι ἔχει σχέση μὲ τὴν ὑγιαίνουσα διδασκαλία. Καὶ θὰ σᾶς τὸ πῶ γιὰ νἄχετε ἐγρήγορση σὲ πολὺ μεγάλα θέματα· καὶ τὸ κριτήριο πολλὲς φορὲς τῆς ἀληθείας εἶναι  τὸ «τάδε λέγει Κύριος» καὶ πόσο ὁ λαὸς δὲν κοιμᾶται ὄρθιος καὶ δὲν δέχεται πλανεμένες διδασκαλίες.

Αὐτὸ ποὺ θὰ σᾶς πῶ θὰ σᾶς συγχύσει. Τὸ θέμα εἶναι μεῖζον· δὲν μιλᾶμε γιὰ μιὰ κουβέντα· μιλᾶμε γιὰ τὴν μεγαλύτερη κουβέντα ποὺ μπορεῖ νὰ γίνει στὸ χῶρο τῆς Ὀρθοδοξίας. Τὴν μεγαλύτερη κουβέντα ποὺ μπορεῖ νὰ γίνει στὸ χῶρο τῆς Ὀρθοδοξίας! Σᾶς ἑτοιμάζω γι’ αὐτὸ ποὺ θὰ ἀκοῦστε: τὴν μεγαλύτερη κουβέντα ποὺ μπορεῖ νὰ γίνει στὸ χῶρο τῆς Ὀρθοδοξίας!

Στὸ Σαμπεζὺ τῆς Ἑλβετίας αὐτὲς τὶς μέρες συνῆλθε ἡ Ἐπιτροπὴ ἡ Πανορθόδοξη, ἡ ὁποία προετοιμάζει τὰ θέματα τὰ ὁποῖα θὰ τεθοῦν στὴ μεγάλη Οἰκουμενική, ἂς τὴν πῶ, Σύνοδο (Πανορθόδοξο τὴ λένε, ἀλλὰ Οἰκουμενικῆ εἶναι) μετὰ ἀπὸ τοόσους αἰῶνες. Ὑπάρχει μιὰ Ἐπιτροπή, λοιπόν, ἐκτεταμένη, μὲ ἐκπροσώπους ὅλων τῶν τοπικῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν, ἡ ὁποία προετοιμάζει τὴν θεματική... Θὰ πεῖ τὸ κείμενο (τῆς Εἰσηγήσεως) ἐμεῖς θέτουμε αὐτὸ τὸ θέμα καὶ οἱ ἐκπρόσωποι τῶν Ἐκκλησιῶν ἔχουν ἐδῶ σύμφωνη ἢ διαφορετικὴ γνώμη. Ἀκόμη καὶ τώρα πρέπει νὰ συμφωνοῦν ὅλες οἱ τοπικὲς Ἐκκλησίες. Νὰ ποῦμε ὅλες: συμφωνοῦμε νὰ γίνει θέμα· νὰ ποῦνε: ὑπάρχει θέμα καὶ μάλιστα, ὑπάρχει τὸ θέμα, καὶ νὰ ὑπάρχει ἀκόμα μιὰ πρώϊμη λύση: ἐμεῖς προτείνουμε νὰ προσεχθεῖ αὐτό.

Ἡ συνεδρίαση ποὺ ἔγινε πρὶν ἀπὸ μερικὲς μέρες, κράτησε (ἀπ’ ὅ,τι ἔμαθα) πέντε μὲ ἑπτὰ ὧρες καὶ ἔγινε μεγάλος καυγάς.

Τὸ θέμα (ποὺ συζητήθηκε) τὸ εἰσηγήθηκε ἕνας Ἐπίσκοπος (ὄχι τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, γενικότερα της Ὀρθοοδοξίας σ.σ. εἶναι γνωστὸ ὅτι αὐτὸς εἶναι ὁ μητροπολίτης Περγάμου Ἰωάννης Ζηζιούλας) καὶ μετὰ ὑπῆρχαν ἀπὸ κάτω οἱ τοπικὲς Ἐκκλησίες. Οἱ δύο ἐκπρόσωποι (μόνο δύο ὑπῆρχαν ἀπὸ τὴν Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος σ.σ. οἱ μητροπολίτες Δημητριάδος ἰγνάτιος καὶ Μεσσηνίας Χρυσόστομος) ἦταν σύμφωνοι μὲ τὴν πρόταση, ποὺ ἦταν τραγική. Ὅλες οἱ ἄλλες τοπικὲς Ἐκκλησίες διαφωνοῦσαν μαζί τους. Καὶ αὐτοὶ οἱ τρεῖς ἔκαναν μεγάλο σαματὰ καὶ δὲν ἔκαναν πίσω.

Θὰ δεῖτε ποιό εἶναι τὸ θέμα· μεῖζον θέμα· μεῖζον θέμα. Θὰ τὸ πῶ τὸ θέμα τώρα, μὴν πέσετε κάτω. Πῶς θὰ ἀποκαλέσουν τοὺς ὁμοφυλόφιλους, πῶς θὰ τοὺς λένε δηλαδή, καὶ πῶς θὰ τοὺς δοῦνε. Κι ἔλεγε ὁ Εἰσηγητής: θὰ λέμε, αὐτοὶ ποὺ ἔχουν σεξουαλικὲς ἰδιαιτερότητες. Καὶ οἱ δύο δικοί μας Ἐπίσκοποι (γνωστότατοι, δὲν θὰ πῶ τὰ ὀνόματά τους) συμφωνοῦσαν! Κι οἱ ἄλλοι λέγαν: μὰ τί λέτε, σοβαρὰ μιλᾶτε; Αὐτὸ τὸ θέμα δὲν τὸ κουβεντιάζουμε, λέγανε. Στὴν Οἰκουμενικὴ Σύνοδο ἔρχονται θέματα τὰ ὁποῖα πρόκειται νὰ θεολογήσουμε. Ἐδῶ δὲν ὑπάρχει θέμα, εἶναι σαφές. Τὸ θέμα τῆς ἀρσενοκοιτίας εἶναι στὴν Γραφὴ πεντακάθαρο. Ἡ Γραφὴ τὸ κρίνει. Λέει, ὅλοι πᾶνε στὴν κόλαση. Τὸ λέει ἡ Γραφή: Ἀρσενοκοίτες βασιλείαν οὐρανῶν οὐ κληρονομήσουσι. Δὲν εἶναι θέμα, δηλαδή, νὰ τοὺς δοῦμε μὲ ποιά συμπάθεια, ἐπειδὴ ζοῦμε σὲ μιὰ μοντέρνα ἐποχή. Τί θὰ πεῖ «σεξουαλικὲς ίδιαιτερότητες»;

Κι ἔλεγαν οἱ ἄλλες Ἐκκλησίες: Ὄχι, θὰ πεῖτε τὴ λέξη. Κι ἀπ’ ὅ,τι κατάλαβα δὲν κατέληξαν πουθενά. Εὔχομαι νὰ διαλυθοῦνε καὶ νὰ μὴ συνεχίσουνε. Ἂν ἔτσι ἑτοιμάζουνε τὴν Πανορθόδοξο Σύνοδο, νὰ μὴν τὴν κάνουν ποτέ, Θεέ μου. Μᾶς ἀρκεῖ αὐτὸ ποὺ ζεῖ ἡ Ἐκκλησία μας. Εὔχομαι νὰ μὴ συνεχίσουν. Νὰ διαλυθοῦν, νὰ τὰ σπάσουν ὅλα, νὰ φύγουνε καὶ νὰ μὴ ξαναβρεθοῦνε.


Σημερα Μεγαλη Παρασκευη, ολοι ας δειξουμε συμπαραστασι στον Εσταυρωμενο πατριαρχη του Γολγοθα..

O EΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ 
ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ ΚΡΑΥΓΑΖΕΙ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΟΛΓΟΘΑ






ΟΛΟΙ οι γραμματεις και οι Φαρισαιοι Αρχιερεις των ημερων μας συμμαχησαν και συνεργαστηκαν για να ΣΤΑΥΡΩΣΟΥΝ εναν ΑΘΩΟ.
Η ιστορια επαναλαμβανεται.
Τον κηρυξαν εκπτωτο.
Τον κλειδωσαν απο εξω σιδεροφρακτα μεσα σε ενα κελι.
Τον στερησαν ακομα και αυτον τον επιουσιον αρτον.
Τον δινουν φαγητο με καλαθι απο αερος οι Αραβοχριστιανοι.
Τον κηρυξαν νεκρο και σε ολους λενε οτι πεθανε.
Αυτοι ειναι οι ασυνειδητοι και οι αθεοφοβοι αρχιερεις των ημερων μας.
Με πρωτο και καλυτερο τον αφριζοντα απο μισος και χολη Αρχιτρομοκρατη του Πλανητη, τον Καταληψια του θρονου της Κωνσταντινουπολεως τουνομα Βαρθολομαιος, ο υβριστης των Αγιων Πατερων και ο προδοτης της Πατρωας Ευσεβειας.
Σε ποιον Θεο πιστευουν ολοι αυτοι οι αρχιερεις της Αισχυνης;
Στον Εσταυρωμενο Ιησου Χριστο;
Ασφαλως στον δικο τους ...θεο της Νεας Ταξης Πραγματων.
Οποιος ανθισταται στα Σατανικα σχεδια τους εξοντωνεται.
Σταυρωθηκε ενας Θεος, ο Παντοκρατωρ Κυριος, για να ασχημονουν, να δολοφονουν, να καλοπερνουν και να πλουτιζουν ολα αυτα τα ρασοφορα καθαρματα;

Εσεις οι ασταυρωτοι αρχιερεις και ιερεις και χριστιανοι, οπου γης, γιατι σιωπατε προ αυτης της απεχθους και ανελεητης Σταυρωσεως ενος Εσταυρωμενου Πατριαρχου;
Πιστευετε εις τον Εσταυρωμενον;
Εαν πιστευετε οφειλετε να υψωσετε την φωνην σας.
Εαν σιωπατε προδιδετε τον Εσταυρωμενο Ιησου και Εκεινος απεχθανετε τα ψευτοδακρυα σας.
Ανανηψατε, λοιπον, και φωναξτε μεχρι τα περατα της γης.
Να φυγουν απο τα Ιεροσολυμα ολοι οι Πραξικοπηματιες αρχιερεις και πρωτος ο πατραλοιας Ψευτοπατριαρχης Θεοφιλος.
Εξω απο την Μανδρα της Εκκλησιας ολοι οι αθεοφοβοι ρασοφοροι, οι ανασταυρωτες του Ιησου και των φιλων του Ιησου.










Πέμπτη 9 Απριλίου 2015



Σήμερον κρεμάται επί ξύλου,
ο εν ύδασι την γην κρεμάσας.
Στέφανον εξ ακανθών περιτίθεται,
ο των αγγέλων βασιλεύς.
Ψευδή πορφύραν περιβάλλεται
ο περιβάλλων τον ουρανόν εν νεφέλαις.

Ράπισμα κατεδέξατο,
ο εν Ιορδάνη ελευθερώσας τον Αδάμ.
Ήλοις προσηλώθη,
ο Νυμφίος της Εκκλησίας.
Λόγχη εκεντήθη, ο Υιός της Παρθένου.
Προσκυνούμεν σου τα Πάθη, Χριστέ.
Δείξον ημίν και την ένδοξόν σου Ανάστασιν.




Εις την προδοσία του Ιούδα, το εβραϊκό Πάσχα, την Θ. Ευχαριστία και την Μνησικακία.




Εις την προδοσία του Ιούδα
Ομιλία Α΄
(Aγ. Ιωάννης ο Χρυσόστομος)

Στην προδοσία του Ιούδα ομιλία Α΄ καθώς και
στο Πάσχα, στην παράδοση της Θείας Ευχαριστίας,
και για το ότι δεν πρέπει κανείς να είναι μνησίκακος.

Εκφωνήθηκε κατά την αγία και μεγάλη Πέμπτη.

1. ...Σήμερα, αγαπητοί, παραδόθηκε ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός· διότι την εσπέρα αυτή που μας έρχεται, τον έπιασαν οι Ιουδαίοι και έφυγαν. Αλλά μη κυριευθείς από θλίψη, ακούοντας ότι παραδόθηκε ο Ιησούς· ή καλύτερα γίνε σκυθρωπός και κλάψε πικρά, όχι όμως για εκείνον που παραδόθηκε, αλλά για τον προδότη Ιούδα. Διότι εκείνος που παραδόθηκε έσωσε την οικουμένη, ενώ εκείvoς που τον παρέδωσε έχασε την ψυχή του. Και εκείνος που παραδόθηκε κάθεται στα δεξιά του πατέρα του στους ουρανούς, ενώ εκείνος που τον πρόδωσε βρίσκεται τώρα στον άδη, περιμένοντας την απαραίτητη τιμωρία.
Γι' αυτόν λοιπόν κλάψε και αναστέναζε, γι' αυτόν πένθησε, επειδή και ο Κύριός μας γι' αυτόν δάκρυσε. Διότι, λέγει, «Όταν τον είδε, ταράχθηκε και είπε· ένας από σας θα με παραδώσει». Πω, πω πόσο μεγάλη είναι η ευσπλαχνία του Κυρίου· εκείνος που προδόθηκε πονάει για εκείνον που τον πρόδωσε. «Όταν λοιπόν», λέγει, «τον είδε, ταράχθηκε και ειπε· ένας από σας θα με παραδώσει». Για ποιο λόγο λυπήθηκε; Για να δείξει συγχρόνως και τη φιλοστοργία του, και να μας διδάξει, ότι πρέπει να θρηνούμε σε κάθε περίπτωση όχι εκείνον που κακοποιείται, αλλά εκείνον που κακοποιεί. Διότι αυτό είναι χειρότερο από εκείνο, ή καλύτερα εκείνο δεν είναι κακό, το να κακοπαθεί δηλαδή, αλλά κακό είναι το να κάνει κανείς το κακό. Διότι το να κακοπαθούμε αυτό μας προσφέρει τη βασιλεία των ουρανών, ενώ το να κάμνομε το κακό μας γίνεται αιτία της γέεννας και της κολάσεως. Διότι λέγει· «Μακάριοι είναι εκείνοι που καταδιώκονται για χάρη της αρετής, διότι σ' αυτούς ανήκει η βασιλεία των ουρανών».
Βλέπεις πώς το να κακοπαθεί κανείς έχει σαν μισθό και έπαθλο τη βασιλεία των ουρανών; Άκουσε πώς το να κάμνει πάλι το κακό προξενεί κόλαση και τιμωρία. Διότι αφού ο Παύλος είπε για τους Ιουδαίους, ότι «τον Κύριο φόνευσαν και τους προφήτες καταδίωξαν», πρόσθεσε· «Των οποίων το τέλος θα είναι σύμφωνο με τα έργα τους». Είδες πώς εκείνοι που διώκονται κερδίζουν τη βασιλεία των ουρανών, ενώ εκείνοι που καταδιώκουν επισύρουν εναντίον τους την οργή του Θεού;
Αυτά τώρα δεν σας τα είπα έτσι στην τύχη, αλλά για να μη οργιζόμαστε εναντίον των εχθρών μας, αντίθετα μάλιστα να τους ευσπλαχνιζόμαστε, να θρηνούμε γι' αυτούς και να πονάμε μαζί μ' αυτούς· διότι εκείνοι είναι που κακοπαθούν, εκείνοι που μάς εχθρεύονται. Αν προετοιμάσομε έτσι την ψυχή μας, θα μπορέσομε και να προσευχόμαστε υπέρ αυτών. Γι' αυτό λοιπόν είναι η τέταρτη ημέρα σήμερα που σας ομιλώ για την προσευχή υπέρ των εχθρών, για να γίνει σταθερός ο λόγος της διδασκαλίας και να ριζωθεί με τη συνεχή προτροπή. Γι' αυτό επιμένω στους λόγους μου, ώστε να καταπραΰνει ο αναβρασμός της οργής και να κατασταλεί η φλεγμονή, και έτσι να είναι καθαρός από οργή εκείνος που έρχεται να προσευχηθεί. Διότι και ο Χριστός δεν έδωσε αυτές τις συμβουλές μόνο για τους εχθρούς, αλλά και για μάς, ώστε να συγχωρούμε τα αμαρτήματα εκείνων· διότι περισσότερα παίρνεις παρά δίνεις, συγχωρώντας την οργή του εχθρού σου.
Και πώς, λέγει, παίρνω περισσότερα; Εάν συγχωρήσεις τα αμαρτήματα του εχθρού σου, συγχωρούνται τα αμαρτήματά σου απέναντι στον Κύριο. Εκείνα είναι αθεράπευτα και ασυγχώρητα, ενώ αυτά περιέχουν πολλή
παρηγοριά και συγγνώμη. Άκουσε λοιπόν τον Ηλία τι λέγει προς τους υιούς του· «Εάν κάποιος άνθρωπος αμαρτήσει απέναντι στο συνάνθρωπό του, θα μπορέσουν να προσευχηθούν γι' αυτόν άλλοι, εάν όμως αμαρτήσει απέναντι στο Θεό, ποιος θα προσευχηθεί γι' αυτόν;». Ώστε εκείνο το τραύμα δεν θεραπεύεται εύκολα ούτε με προσευχή. Με προσευχή λοιπόν δεν θεραπεύεται, θεραπεύεται όμως με τη συγχώρηση των αμαρτημάτων του πλησίον μας. Γι' αυτό ο Χριστός εκείνα τα ονόμασε μύρια τάλαντα, δηλαδή τα αμαρτήματα προς τον Κύριο, ενώ αυτά τα ονόμασε εκατό δηνάρια. Συγχώρησε λοιπόν εκατό δηνάρια, για να σου συγχωρηθούν μύρια τάλαντα. Αλλά σχετικά με την προσευχή υπέρ των εχθρών μας αρκετά λέχθηκαν, εάν κρίνετε όμως ορθό, ας επανέλθομε στο θέμα της προδοσίας και ας δούμε πως παραδόθηκε ο Κύριός μας.
2. «Τότε ένας από τους δώδεκα, που ονομαζόταν Ιούδας ο Ισκαριώτης πήγε στους αρχιερείς και τους είπε· Τι θέλετε να μου δώσετε για να σας παραδώσω αυτον;». Και φαίνεται βέβαια σαφές αυτό που λέγει, και τίποτε άλλο δεν υπονοείται μ' αυτό, εάν όμως κανείς εξετάσει με προσοχή το καθένα από τα λεγόμενα αυτά, θα βρει μέσα σ' αυτά πολλά πράγματα και μεγάλο βάθος νοημάτων. Και κατά πρώτο ο καιρός. Διότι ο ευαγγελιστής δεν αναφέρει αυτόν τυχαία καθόσον δεν είπε απλώς «πήγε», αλλά πρόσθεσε το «Τότε πήγε».
«Τότε»· πες μου, πότε; και για ποιό λόγο προσδιορίζει το χρόνο; τι θέλει να μάς διδάξει; Διότι δεν λέχθηκε τυχαία το, «Τότε»· καθόσον μιλώντας εμπνεόμενος από το Πνεύμα δεν το λέγει αυτό έτσι στην τύχη και άσκοπα. Τι σημαίνει λοιπόν το, «Τότε»; Πριν απ' αυτό το χρόνο, πριν απ' αυτή την ώρα τον πλησίασε μία πόρνη, κρατώντας ένα αλαβάστρινο δοχείο γεμάτο με μύρο, και έχυσε το μύρο εκείνο επάνω στο κεφάλι του Κυρίου. Έδειξε μεγάλη τιμή προς τον Κύριο, έδειξε πολλή πίστη, πολλή υπακοή και ευλάβεια· άλλαξε ζωή, έγινε καλύτερη και πιό φρόνιμη. Και τότε που η πόρνη μετανόησε, τότε που προσέλκυσε κοντά της τον Κύριο, τότε ο μαθητής παρέδωσε το δάσκαλό του. Γι' αυτό είπε, «Τότε», για να μη κατηγορήσεις το δάσκαλο για αδυναμία, όταν δεις το μαθητή να προδίδει το δάσκαλό του. Διότι τόσο μεγάλη είναι η δύναμη του δασκάλου, ώστε και πόρνες να προσελκύει σε υπακοή προς αυτόν.
Τι λοιπόν, λέγει, εκείνος που προσέλκυσε κοντά του πόρνες, δεν μπόρεσε να προσελκύσει και να κρατήσει κοντά του το μαθητή; Μπορούσε να κρατήσει κοντά του το μαθητή, αλλά δεν ήθελε να τον κάνει καλό αναγκαστικά, ούτε να τον φέρει κοντά του με τη βία. «Τότε πήγε». Και αυτό το «Πήγε», έχει κάποιο νόημα και μάλιστα όχι μικρό· διότι δεν καλέσθηκε από τους αρχιερείς, δεν εξαναγκάσθηκε, δεν εκβιάσθηκε, αλλ' ο ίδιος από μόνος του και με τη θέλησή του γέννησε το δόλο, και πήρε την απόφαση αυτή, μη έχοντας κανένα σύμβουλο στην πονηρή αυτή πράξη του.
«Τότε πήγε ένας από τους δώδεκα»; Τι σημαίνει, «ένας από τους δώδεκα»; Και αυτό δείχνει το μέγεθος της κατηγορίας εναντίον του, το να πει δηλαδή «Ένας από τους δώδεκα». Καθόσον υπήρχαν και άλλοι μαθητές του Ιησού, ανερχόμενοι σε εβδομήντα, αλλ' εκείνοι κατείχαν τη δεύτερη θέση, δεν απολάμβαναν τόση μεγάλη τιμή, δεν είχαν τόση παρρησία απέναντι στον Κύριο, ούτε γνώρισαν τόσα απόρρητα, όπως οι δώδεκα. Αυτοί κατ' εξοχή ήταν οι εκλεκτοί και αυτός ήταν ο χορός γύρω από το βασιλιά. Αυτή ήταν η γύρω από το δάσκαλο ομάδα και απ' αυτήν ξεπήδησε ο Ιούδας. Για να μάθεις λοιπόν ότι δεν τον πρόδωσε απλώς μαθητής του, αλλ' ένας από την πιό εκλεκτή ομάδα του γι' αυτό λέγει· «Ένας από τους δώδεκα».
Και δεν ντρέπεται ο Ματθαίος που έγραψε αυτά. Και για ποιο λόγο δεν ντρέπεται; Για να μάθεις, ότι παντού στη Γραφή όλα λέγονται με μεγάλη αλήθεια, και τίποτε δεν κρύβεται, ούτε εκείνα που φαίνονται ότι είναι δυσάρεστα. Διότι αυτά που φαίνονται ότι είναι δυσάρεστα, αυτά δείχνουν τη φιλανθρωπία του Κυρίου· διότι τον προδότη, τον ληστή, τον κλέφτη, τον κατέστησε άξιο τόσων μεγάλων αγαθών, και μέχρι την τελευταία στιγμή εξακολουθούσε να τον έχει κοντά του· καθόσον τον νουθετούσε και τον συμβούλευε και έδειχνε κάθε φροντίδα γι' αυτόν. Εάν όμως δεν πρόσεχε εκείνος, δεν είναι αίτιος ο Κύριος και μάρτυρας, γι' αυτό είναι η πόρνη· διότι αυτή προσέχοντας στον Κύριο, έσωσε τον εαυτό της.
Μη λοιπόν απογοητευθείς βλέποντας προς την πόρνη, ούτε να πάρεις θάρρος, βλέποντας προς τον Ιούδα. Καθόσον και τα δύο αυτά είναι καταστρεπτικά, και το θάρρος, και η απελπισία. Διότι το θάρρος οδηγεί στην πτώση εκείνου που στέκεται όρθιος, ενώ η απελπισία δεν αφήνει να σηκωθεί εκείνον που είναι πεσμένος. Γι' αυτό ο Παύλος συμβούλευε και έλεγε· «Εκείνος που νομίζει ότι στέκεται, ας προσέχει μήπως πέσει». Έχεις τα παραδείγματα και των δύο, πώς δηλαδή ο μαθητής, νομίζοντας ότι στέκεται πνευματικά όρθιος, έπεσε, και πώς η πόρνη, ενώ ήταν πεσμένη πνευματικά και ηθικά, σηκώθηκε. Εύκολα η γνώμη μας γλιστράει και πέφτει, εύκολα η προαίρεσή μας πέφτει από εκεί που στέκεται. Γι' αυτό πρέπει από παντού ν' ασφαλίζομε και να περιτειχίζομε τον εαυτό μας...
«Πήγε», λοιπόν, λέγει, «ένας από τους δώδεκα, ο Ιούδας ο Ισκαριώτης, στους αρχιερείς και τους είπε· Τι θα μου δώσετε για να σας παραδώσω αυτόν;». Πω, πω φωνή γεμάτη από αηδία. Και πώς βγήκε από το στόμα του, πώς κίνησε τη γλώσσα του; πώς δεν νεκρώθηκε όλο το σώμα του; πώς δεν σαλεύθηκαν τα μυαλά του; «Τι θέλετε να μου δώσετε, για να σας παραδώσω αυτόν;». Αυτά, πές μου σε δίδαξε ο Χριστός; Δεν έλεγε γι' αυτό, «Μη πάρετε στη ζώνη σας ούτε χρυσά, ούτε ασημένια, ούτε και χάλκινα νομίσματα», περιορίζοντας από την αρχή τη ρίζα της φιλαργυρίας; Δεν συμβούλευε αυτά συνέχεια και μαζί με αυτά έλεγε, «Εάν κάποιος σε χτυπήσει στο δεξί σαγόνι, στρέψε του και το άλλο»; «Τι θέλετε να μου δώσετε, για να σάς παραδώσω αυτόν;·». Πω, πω παραλογισμός! Πες μου, για ποιο λόγο; Ποιά μικρή, ή μεγάλη κατηγορία έχεις εναντίον του και παραδίνεις το δάσκαλο; Επειδή σου παρέδωσε την εξουσία εναντίον των δαιμόνων; επειδή σου έδωσε τη δύναμη να θεραπεύεις ασθένειες; επειδή σου έδωσε τη δύναμη να καθαρίζεις λεπρούς; επειδή σου έδωσε τη δύναμη ν' ανασταίνεις νεκρούς; επειδή σε απάλλαξε από την τυραννική εξουσία του θανάτου; Αντί αυτών των ευεργεσιών του δίνεις αυτές τις αμοιβές;
«Τι θέλετε να μου δώσετε, για να σας παραδώσω αυτόν;». Πω, πω παραφροσύνη! ή καλύτερα, πω, πω φιλαργυρία· διότι όλα εκείνη τα γέννησε· εκείνην επιθύμησε αυτός και πρόδωσε το δάσκαλο. Διότι τέτοιο πράγμα είναι η πονηρή εκείνη ρίζα· καθιστά τις ψυχές που συλλαμβάνει μανιακές χειρότερα από το δαίμονα, και τις κάνει για όλα να αδιαφορούν, και για τον εαυτό τους, και για το συνάνθρωπό τους, και για τους νόμους της φύσεως, τις απομακρύνει από τα λογικά τους και τις καθιστά παράφρονες. Διότι πρόσεχε πόσα πράγματα απομάκρυνε μέσα από την ψυχή του Ιούδα· τη συναναστροφή, την οικειότητα, τη συμμετοχή στο ίδιο τραπέζι, τα θαύματα, τη διδασκαλία, τις συμβουλές, τις νουθεσίες όλα αυτά τότε η φιλαργυρία έκανε να ξεχασθούν. Γι' αυτό πολύ σωστά ο Παύλος έλεγε, ότι «Ρίζα όλων των κακών είναι η φιλαργυρία».
«Τι θέλετε να μου δώσετε για να σας παραδώσω αυτόν;». Μεγάλη παραφροσύνη δείχνουν τα λόγια αυτά. Πές μου, παραδίνεις εκείνον που εξουσιάζει τα πάντα, που εξουσιάζει τους δαίμονες, που προστάζει τη θάλασσα και υπακούει, τον Κύριο όλων των δημιουργημάτων της φύσεως; Για να περιορίσει λοιπόν τον παραλογισμό του και να δείξει, ότι, εάν δεν ήθελε δεν θα παραδινόταν, άκουσε τι κάνει. Κατά την στιγμή της προδοσίας, όταν ήρθαν εναντίον του, κρατώντας ξύλα και λαμπάδες και φως, λέγει σ' αυτούς· «Ποιόν ζητάτε;». Δεν γνώριζαν δηλαδή εκείνον που επρόκειτο να συλλάβουν. Τόσο πολύ απείχε ο Ιούδας από τη δυνατότητα να παραδώσει αυτόν, διότι δεν έβλεπε εκείνον που επρόκειτο να παραδώσει, αν και βρισκόταν μπροστά του, και όλα αυτά ενώ υπήρχαν λαμπάδες και τόσο φως. Διότι, το ότι ο ευαγγελιστής υπαινίχθηκε αυτό, λέγει· είχαν λαμπάδες και φως και δεν έβλεπαν αυτόν. Και καθημερινά υπενθύμιζε σ' αυτόν και με τα έργα του και με τα λόγια του, δείχνοντάς του ότι δεν θα μπορέσει να τον προδώσει κρυφά. Και ούτε φανερά και παρουσία όλων έλεγχε αυτόν, για να μη τον κάνει περισσότερο αδιάντροπο, ούτε και αποσιωπούσε την προδοσία, για να μη νομίζει ότι του διαφεύγει την προσοχή και επιχειρήσει έτσι άφοβα την προδοσία, αλλά συνέχεια έλεγε, «Ένας από σας θα με παραδώσει», αλλ' όμως δεν τον φανέρωνε.
Πολλά λόγια είπε και για τη γέεννα και για τη βασιλεία των ουρανών, και έδειξε τη δύναμή του και για τα δύο, το να τιμωρεί δηλαδή εκείνους που αμαρτάνουν, και να τιμά εκείνους που ασκούν την αρετή. Αλλ' όλα αυτά εκείνος τα απέρριψε, ο δε Θεός δεν τον συγκράτησε με τη βία. Επειδή δηλαδή μας έπλασε και μας έδωσε τη δυνατότητα να εκλέγομε ελεύθερα τις κακές ή τις καλές πράξεις, θέλει να είμαστε καλοί και με τη θέλησή μας· γι' αυτό, αν δεν θέλομε, δεν μας βιάζει ούτε και μας εξαναγκάζει· διότι εκείνος που εξαναγκάζεται να είναι καλός, δεν είναι δυνατό να είναι καλός. Επειδή λοιπόν και εκείνος ήταν κύριος των αποφάσεων και ενεργειών του και ήταν ελεύθερος να μη πεισθεί και να μη στραφεί προς τη φιλαργυρία, γι' αυτό αποτυφλώθηκε ο νους του και πρόδωσε τη σωτηρία του. Λέγει λοιπόν· «Τι θέλετε να μου δώσετε για να σας παραδώσω αυτόν;».
Ελέγχοντας λοιπόν ο ευαγγελιστής την τύφλωση και την παραφροσύνη της διάνοιάς του, λέγει, ότι κατά τη στιγμή της εφόδου των Ιουδαίων ο Ιούδας ήταν μαζί τους, εκείνος που είπε· «Τι θέλετε να μου δώσετε για να σας παραδώσω αυτόν;». Και είναι δυνατό να δούμε τη δύναμη του Χριστού όχι μόνο από εδώ, αλλά και από το ότι, αφήνοντας και μόνο τη φωνή του ν' ακουσθεί, οπισθοχώρησαν και έπεσαν κάτω. Επειδή όμως ούτε και έτσι εγκατέλειπαν την αδιαντροπιά τους, παραδίνει πλέον τον εαυτό του, και είναι σαν να τους έλεγε· "Εγώ έκανα ό,τι εξαρτάται από μένα, φανέρωσα τη δύναμή μου, έδειξα, ότι επιχειρείτε αδύνατα πράγματα. Θέλησα να σταματήσω την κακία σας, επειδή όμως σεις δεν θελήσατε, αλλ' επιμένετε στον παραλογισμό σας, να σας παραδίνω τον εαυτό μου".
Αυτά σας τα είπα, για να μη κατηγορήσουν μερικοί το Χριστό, λέγοντας, γιατί δεν άλλαξε τον Ιούδα; γιατί δεν το έκανε σώφρονα και λογικό; Και πώς έπρεπε να τον κάνει λογικό; εξαναγκάζοντάς τον, ή αφήνοντάς τον να το αποφασίσει μόνος; Εάν τον εξανάγκαζε, ούτε και έτσι επρόκειτο να γίνει καλύτερος· διότι κανένας δεν θα ήταν δυνατό να γίνει καλός εξαναγκαζόμενος· εάν πάλι με τη δική του απόφαση και θέληση, όλα εκείνα που μπορούσαν να διορθώσουν τη θέληση και απόφασή του του τα πρόσφερε. Εάν δεν θέλησε να δεχθεί το φάρμακο, η κατηγορία δεν είναι του ιατρού, αλλ' εκείνου που απέρριψε τη θεραπεία. Πρόσεχε λοιπόν πόσα έκανε, ώστε να τον ξανακερδίσει και να τον σώσει. Δίδασκε σ' αυτόν όλη την ευσέβεια και με έργα και με λόγια, τον έκανε ανώτερο από τους δαίμονες, του έδωσε τη δύναμη να κάμνει πολλά θαύματα, τον φόβησε με την απειλή της κολάσεως, τον προέτρεψε με την υπόσχεση της βασιλείας. Επίσης έλεγχε συνέχεια τις απόκρυφες σκέψεις του, αλλ' ελέγχοντας αυτές δεν τις αποκάλυπτε· ένιψε τα πόδια του μαζί με τους άλλους μαθητές και έφαγε μαζί μ' αυτόν στο ίδιο τραπέζι· τίποτε, ούτε μικρό, ούτε μεγάλο, παρέλειψε, αλλ' όμως παρέμενε με τη θέλησή του αδιόρθωτος.
Και για να μάθεις, ότι, ενώ μπορούσε ν' αλλάξει, όμως δεν θέλησε, αλλ' όλα έγιναν εξ αιτίας της αδιαφορίας του, άκουσε. Όταν δηλαδή παρέδωσε αυτόν, έρριξε τα τριάντα αργύρια, μπροστά τους, και είπε· «Αμάρτησα, διότι παρέδωσα αίμα δίκαιο». Τι συνέβηκε; Όταν τον είδες να θαυματουργεί δεν έλεγες, «Αμάρτησα, διότι παρέδωσα αίμα αθώο», αλλ' έλεγες, «Τι θέλετε να μού δώσετε για να σας παραδώσω αυτόν;». Αφού όμως προχώρησε το κακό, η προδοσία πραγματοποιήθηκε και η αμαρτία ολοκληρώθηκε, τότε αντιλήφθηκες την αμαρτία.
Τι λοιπόν διδασκόμαστε από εδώ; Ότι, όταν δείχνομε αδιαφορία, ούτε οι συμβουλές μας ωφελούν, όταν όμως φροντίζομε, μπορούμε τότε και μόνοι μας να σηκωθούμε από το πέσιμό μας. Καθόσον και αυτός, όταν συμβούλευε ο δάσκαλος, δεν άκουε, όταν όμως δεν υπήρχε κανένας να τον συμβουλέψει, επαναστάτησε τότε η συνείδησή του, και, ενώ δεν υπήρχε κανένας δάσκαλος, άλλαξε γνώμη, κατέκρινε εκείνα που τόλμησε να κάνει, και έρριξε τα τριάντα αργύρια. «Τι θέλετε να μού δώσετε για να σας παραδώσω αυτόν; Και του έδωσαν», λέγει, «τριάντα αργύρια». Κατέβαλαν την τιμή του αίματος, που δεν είχε τιμή. Γιατί Ιούδα παίρνεις τα τριάντα αργύρια; Ο Χριστός ήρθε να χύσει το αίμα αυτό για τη σωτηρία του κόσμου δωρεάν, για το οποίο σύ κάμνεις αισχρές συμφωνίες και συναλλαγές. Διότι τι υπάρχει αισχρότερο απ' αυτή τη συναλλαγή;
 

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ, 

Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΑΙ Η 

ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ




Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης


Η Κωνσταντινούπολη είναι η πνευματική πατρίδα του Ελληνισμού, είναι το αιώνιο σύμβολο της Ρωμιοσύνης, είναι η Βασιλίδα των πόλεων, είναι η περιοχή όπου ο Ελληνισμός και η Ορθοδοξία ποτέ δεν έπαψαν να προσελκύουν το δέος και την προσοχή ακόμα και των σημερινών κατοίκων της, που έχοντας μια συγχυσμένη θρησκευτική συνείδηση, συχνά φτάνουν στο σημείο να προσκυνούν τα προαιώνια αγιάσματα μας.
Η Κωνσταντινούπολη είναι η πηγή και το μεγαλείο της παρουσίας και της ύπαρξης μας σαν Έλληνες –Ρωμιοί Ορθόδοξοι και η Ρωμιοσύνη με την ελληνική γλώσσα είναι αυτή που δίδαξε και διέδωσε τον χριστιανισμό σε όλο τον κόσμο.
Η Κωνσταντινούπολη είναι η Σταύρωση αλλά και η μεγάλη Ανάσταση της Ρωμιοσύνης!

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

ΣΟΚΑΡΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ 

Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΣΙΠΡΑ 

ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΩΓΟ

Φωτο1 

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης



Μεγάλη έκταση έχει πάρει στον τουρκικό τύπο η παρέμβαση-δήλωση του Έλληνα πρωθυπουργού, κ Τσίπρα, κατά την διάρκεια της κοινής συνέντευξης τύπου με τον Ρώσο πρόεδρο Βλαδιμήρ Πούτιν, ότι δεν αποδέχεται τον όρο-ονομασία «Τουρκικό Κύμα» για τον ενεργειακό αγωγό που θα μεταφέρει το ρωσικό φυσικό αέριο μέσω Τουρκίας στην Ελλάδα και σε προέκταση στην δυτική Ευρώπη.

Φωτο2
Το θέμα παρουσιάστηκε με την έμφαση της απόρριψης από ελληνικής πλευράς του όρου «Νότιο Κύμα» και «Τούρκικο Κύμα» και της αντικατάστασης του από τον όρο «Ελληνικό Κύμα» όπως αναφέρουν οι Τούρκοι, γεγονός που δείχνει την ελληνική πρόθεση να μην υπάρχει καμία ελληνική εξάρτηση από την Τουρκιά στο μεγάλο αυτό θέμα. Παράλληλα οι Τούρκοι δεν παρέλειψαν να τονίσουν τις δηλώσεις του Ρώσου προέδρου που αναβάθμισε την γεωπολιτική αξία της Ελλάδας, η οποία καθίσταται σαν ενεργειακό κέντρο της Ευρώπης και σαν κέντρο διανομής του ρωσικού φυσικού αερίου στην Δύση.

Σε γενικές γραμμές η επίσκεψη του Έλληνα πρωθυπουργού στην Μόσχα σχολιάστηκε με μεγάλη έμφαση στην Τουρκία και όπως φάνηκε η επίσκεψη αυτή έχει προκαλέσει ανησυχίες στην Άγκυρα για την ανάπτυξη των σχέσεων Ρωσίας Ελλάδας, η οποία αναβιώνει ένα ελληνορωσικό τόξο που φαντάζει για την Άγκυρα θανάσιμη προοπτική για τις γεωπολιτικές της φιλοδοξίες. Όλα αυτά σε συνδυασμό με την διπλωματική απομόνωση της Τουρκίας τα τελευταία χρόνια και με την αποτυχία της επίσκεψης του Ερντογάν στο Ιράν για να ξεπεραστούν οι αντιθέσεις των δυο χωρών σε μια σειρά κρίσιμων θεμάτων όπως Συρία, Υεμένη, Ιράκ, δημιουργούν ένα ανησυχητικό τοπίο στην γειτονική χώρα που σημειωτέον βαδίζει σε πολύ κρίσιμες εκλογές στις 6 Ιουνίου.

Η απομόνωση αυτή της Τουρκίας φαίνεται και από το γεγονός ότι η Άγκυρα προσπαθεί απεγνωσμένα τελευταία να δημιουργήσει ένα καινούργιο συμμαχικό τόξο με την Σαουδική Αραβία και το Πακιστάν, καλύπτοντας τα προβλήματα που έχει προκαλέσει η εξωτερική της πολιτική με το Ισραήλ, την Αίγυπτο και το Ιράν.

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

Η ΡΩΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ «ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΣΜΟ» ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΣΗ

tsipras-poutin


Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης



Πριν από λίγο καιρό ο πρώην πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα Ντ.Σπέκχαρντ, είχε δηλώσει ότι η Γερμανία με την εγκληματική της ανευθυνότητα θα αναγκάσει την Ελλάδα να αλλάξει γεωπολιτικό στρατόπεδο στρεφόμενη στην Ορθόδοξη Ρωσία και το κόστος έτσι για την ΕΕ και τις ΗΠΑ θα είναι δυσανάλογο μεγαλύτερο από ότι θα μπορούσε να προκαλέσει το μέγεθος της χρεωκοπίας της ελληνική οικονομίας. Με οικονομικούς όρους, σύμφωνα με τον Σπέρκχαρτ, η Ελλάδα δεν είναι ίσως τόσο σημαντική παγκοσμίως, αλλά σε μια στιγμή όπου οι ΗΠΑ και η Ευρώπη διεξάγουν πολυέξοδες πολιτικές μάχες στην Αν. Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή, η εκδίωξη μιας χώρας όπως η Ελλάδα, που βρίσκεται στο σταυροδρόμι αυτών των περιοχών, θα ήταν πολύ πιο δαπανηρή μακροπρόθεσμα.
Είναι γνωστό πως η Ελλάδα εδώ και πολλές δεκαετίες θεωρείται πάντα σαν μια δεδομένη δουλική χώρα στην άσκηση της εξωτερικής της πολιτικής που σέρνονταν πίσω από τους περίφημους «συμμάχους» μας Αμερικανούς και άλλους εταίρους, (κατά το Yes Man!). Αυτοί οι «σύμμαχοι» μας σε κάθε εθνικό πρόβλημα όχι μόνο μας εγκατέλειπαν με παραδειγματικό τρόπο, αλλά ακόμα περισσότερο, τάσσονταν σχεδόν πάντα υπέρ των αντίπαλων μας και σε δεδομένες περιπτώσεις υπέρ της τουρκικής προκλητικότητας όπως πρόσφατα στην κατάφορη παραβίαση από την πλευρά της Τουρκίας της κυπριακής υφαλοκρηπίδας. Με λίγα λόγια δεν είχαμε το δικαίωμα να ασκούμε ανεξάρτητη εθνική εξωτερική πολιτική σύμφωνα με τα εθνικά μας συμφέροντα και αυτό το πληρώσαμε πολύ ακριβά. Όταν το 2007 επιχειρήθηκε μια στροφή στις στρατηγικές επιλογές της χώρας και να προχωρήσει κάνοντας καινούργιες συμμαχίες που θα εξυπηρετούσαν καλύτερα τα εθνικά και οικονομικά μας συμφέροντα, είχαμε τα γνωστά υπονομευτικά γεγονότα. Οι φονικές φωτιές το καλοκαίρι του 2007 και οι οργισμένες διαδηλώσεις του Δεκεμβρίου του 2008, ήταν μόνο λίγες από τις κατευθυνόμενες αντιδράσεις εναντίον του τότε πρωθυπουργού κ. Κώστα Καραμανλή. Το προσωπικό αμερικανόφιλο περιβάλλον του, (κ Μπακογιάννη), ακόμα και οι στενοί του συνεργάτες είχαν στραφεί εναντίον του και τον υπονόμευαν. Ο αρχηγός της τότε αντιπολίτευσης, ο γνωστός ελληνόφωνος ΓΑΠ, ωρύονταν για την φίλορωσική του στροφή που δεν συμβιβάζονταν με τις διασυνδέσεις του με τις ΗΠΑ. Μέχρι και παρακολουθήσεις τηλεφώνων γίνονταν και σχέδια δολοφονίας του από ξένες μυστικές υπηρεσίες που τελικά τον ανέτρεψαν.


Να σε ενδιαφέρει η προδοσία 

κι όχι ο προδότης!

Ἅγιος Νικόλαος Ἀχρίδος
 προδότης  Ἰούδας
πιστολή στόν σιδερ Ραντοσάββα Ι., γιά τν προδότη ούδα
 
Ρωτς:
«Θὰ συγχωρηθεῖ, ἄραγε, στόν Ἰούδα ἡ ἁμαρτία τῆς προδοσίας τοῦ Διδασκάλου καὶ Κυρίου του Ἰησοῦ Χριστοῦ;».
 
 
 Δν γνωρίζω γιά ποιό λόγο σ νδιαφέρει κάτι τέτοιο. Γιά μς ποτελε τή μεγαλύτερη μέριμνα ατό, τ νά μν προδώσουμε μες τν Χριστ μ τίς νομίες μας. Κα κόμα πι σημαντικό· τό πς νά σώσουμε τίς ψυχς μας. Γιατ δές, τ ρολόι τς ζως μας μετράει γοργ τς μέρες κα τς ρες πενθυμίζοντάς μας τν πικείμενη ξοδο π τοτο τν κόσμο. λοι μες θ βρεθομε νώπιον το αώνιου Κριτή, ποος θ κφέρει τ δίκαιη Κρίση Του γιά λα κενα πού πράξαμε στή ζω μας, νώπιον λων τν ορανίων νθρώπων.
 
 
ταν ο νθρωποι πηγαίνουν σ δίκη, σκέφτεται καθένας τ δικ του μαρτήματα κα τς δικίες κα τ πς θ δικαιολογήσει τν αυτ του νώπιον το δικαστο. Κανες δέν χει τ χρόνο κα τν πιθυμία νά σκεφτε γιά τς μαρτίες τν λλων, μήτε κα νά μπε στά μυστικ το νο το δικαστή πού θ κρίνει. Ποιός γνωρίζει τ πς θ κρίνει αώνιος Κριτς μένα κα σένα; Σίγουρο εναι μονάχα να, τι θ μς κρίνει κατ τ δίκαιο κα χι δικα, ν μες θ θέλαμε περισσότερο νά μς κρίνει χι κατ τ δίκαιο λλ μ λεος. Μάταια μως. κενος ποσχέθηκε νά κρίνει δίκαια.
 
 
Γι’ ατ μς καταλαμβάνει φόβος κα τρόμος. Γι’ ατ κα γώ, δέν πιθυμ οτε γιά σένα, οτε γιά μένα κα γιά κανένα στόν κόσμο, νά βρεθε σ κείνη τν πλευρά πού θ βρίσκεται ούδας σκαριώτης. πειδ ούδας, εναι προδότης. Εναι προδότης κα το Θεο κα τν νθρώπων κα το δίου το αυτο του. Πρόδωσε τν Χριστό, τος ποστόλους, τν αυτ του τν διο ς νθρωπο. Πρόδωσε τν Χριστ κα τος ποστόλους στούς ουδαίους κα τν αυτ του στὸ διάβολο. Γιατ εναι γραμμένο: «τότε εσλθεν ες κενον σατανς» (ω. 13, 27). Εναι δύσκολο νά μετρήσει κανες λο τ βάθος το κακο πού κατέλαβε τν ούδα. ταν πιστος κα χόρταγος, κλέφτης κα φιλάργυρος, φίλαυτος κα προδότης· τέλος, πελπισμένος κα ατόχειρας.
 
 

Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Αποτειχισι: Θρηνει η γη, θρηνει και ο Ουρανος. Το αθωο αιμα των κανιβαλικα σφαγιαζομενων Ελληνων εφθασε μεχρι τον θρονο του Θεου. Οι αχριστιανοι του 99,5 % του λαου, παρακολουθει απαθεστατο σαν ναρκωμενο τις ωμες και αποτροπαιες κατακρεουργιες των μετασχευομενων αδυναμων ασθενων, απο τους χασαπηδες γιατρους. Φωναξτε, διαμαρτυρηθειτε, ξεσηκωθειτε, οσοι ειστε ακομα ζωντανοι.

Αποτειχισι:

ΣΗΜΕΡΟΝ ΚΡΕΜΑΤΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ, 

ΑΠΟ ΤΗΝ ...διοικουσα "εκκλησια".

ΣΦΑΓΙΑΖΟΝΤΑΙ κανιβαλικα 

οι χριστιανοι με τις μεταμοσχευσεις,

με την ..."ευλογια" των Γραμματεων και Φαρισαιων μιτροφορων ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ.

Οφειλει η νεα τολμηρη κυβερνησι Τσιπρα, να καταργηση αμεσα την δικτατορικη αποφασι της προσκυνημενης υποδικης κυβερνησης των Βρυκολακων Σαμαρα - Βενιζελου - Λοβερδου που επεβαλαν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ σε ολους τους Ελληνες, την εικαζομενη συναινεσι.

===================================== 

 Αυτων των μιαρων αρχιερεων 

τα χερια ασπαζεσθε χριστιανοι;



Η ΑΠΟΦΑΣΙ ΤΗΣ "ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ", σχετικα με τις Κανιβαλλικες Μεταμοσχευσεις, απεδειξε οτι δεν ειναι ΙΕΡΑ, αλλα ΑΝΙΕΡΗ.

Ενεκρινε, επιβραβευσε και εξυμνισε την μεταφορα της Εικαζομενης Συναινεσης στους αμοιρους, ασχετους και ταλαιπωρημενους ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ.

Δηλαδη να γινουν οι Συγγενεις, ηθικοι αυτουργοι, της ΨΥΧΡΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ των συγγενων τους.

Αυτοι οι Αρχιερεις, ονομα εχουν, αλλα σχεσι με τον Χριστο και την Εκκλησια Του, δεν εχουν.

Ειναι αρχιερεις της ΑΙΣΧΥΝΗΣ, ηθικοι αυτουργοι χιλιαδων ωμων και αποτροπαιων δολοφονιων ανυπερασπιστων ασθενων.

Ο εγκεφαλικος θανατος δεν ειναι θανατος.

Ειναι ΨΕΥΔΟΣ του Διαβολου, οτι ειναι ΘΑΝΑΤΟΣ.

Και οι Αρχιερεις ενεδωσαν εις αυτο το πελωριων διαστασεων ΨΕΥΔΟΣ.

Αιδως Αργειοι, Αρχιερεις της Εκκλησιας των ΜΑΤ και των ΡΟΠΑΛΩΝ.

Ελληνες, Ελληνιδες, Αντιδραστε παντοιοτροπως και ΜΗΝ ΔΙΝΕΤΕ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΣΑΣ, ΟΥΤΕ ΤΩΝ ΣΥΓΓΕΝΩΝ ΣΑΣ, στους Χασαπηδες γιατρους, ΓΙΑ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΙ.
Αν το κανετε, θα εγκληματισετε, και δεν θα πατε στον Παραδεισο, αλλα θα πατε στην Κολασι.

 

Αποτειχισι: Ο πατηρ Νικολαος Μανωλης, 

εστω και καθυστερημενα μας ακολουθει....

Οι αλλοι μισοπεθαμενοι.....γιατι σιωπουν;;;;;

--------------------------------

Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, Η εγκληματική δωρεά οργάνων σώματος αγιοποιείται από κύκλους της Εκκλησίας; [ΒΙΝΤΕΟ 2015]


"5ο ΜΑΘΗΜΑ" 12-11-2014
Στις αίθουσες κατηχήσεως του Ιερού Βυζαντινού Ναού Προφήτου Ηλιού Θεσσαλονίκης, στα πλαίσια της "μαχητικής Ομιλίας" στη ανοιχτή σύναξη όλων των ενηλίκων.
Ομιλητής είναι ο πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης.
Παρακολουθείστε το βίντεο:



ΑΙΣΧΟΣ: Ο μητροπολίτης Κέρκυρας μοιράζει τρόφιμα που του έδωσαν οι Ροταριανοί

Η φιλανθρωπία είναι μία! Παπικών, Διαμαρτυρομένων, Ορθοδόξων και ...ροταριανών!


Θλίψη μεγαλοβδομαδιάτικη! Ὄχι ἀπὸ τὸ Θεῖο Πάθος, ἀλλὰ τὴ θέα καὶ τὴ συνειδητοποίηση τῆς πορείας τῆς «Νέας Εκκλησίας» τῆς ἐκκοσμικεύσεως καὶ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ποὺ κατασκευάζει ὁ Βαρθολομαῖος, ἀκολουθοῦν μοιραῖοι οἱ Ἐπίσκοποι κι ὅσοι εἶναι δεμένοι στὰ ἐκβιαστικὰ διλήμματά τους.
Δὲν μᾶς ἔφτανε ἡ ἐπιδεικτικὴ καὶ πολλαπλῶς σκόπιμη «φιλανθρωπία» τῶν κοτόπουλων ἀπὸ ἁγιορείτικη Μονή, τώρα οἱ Μητροπολίτες διανθίζουν τὴν ἐπίδειξη τοῦ ἔργου τῆς «ἀγάπης» τους μὲ τὶς «φιλάνθρωπες» προσφορὲς τῶν ροταριανῶν!!!
Ἔτσι ἀντιλαμβάνεται ἡ «Νέα Ἐκκλησία» τὴν ἐφαρμογὴ τῶν Γραφῶν: «μὴ γνώτω ἡ ἀριστερά σου τί ποιεῖ ἡ δεξιά σου» καὶ «ἔλαιον ἁμαρτωλοῦ (καὶ ἀλλόδοξου) μὴ λιπανάτω τὴν κεφαλήν μου»!
Τελικὰ ὁδεύουμε στὴν «μία» φιλανθρωπία τοῦ Οἰκουμενισμοῦ: Παπικῶν, Διαμαρτυρομένων, Ὀρθοδόξων και ...ροταριανών! Πρὸς τὸ παρὸν εἶναι ἀπ’ ἔξω οἱ ...Χιλιαστὲς καὶ οἱ ἀλλόθρησκοι, γιὰ νἄχουν οἱ Ἐπίσκοποι κάποιον ἐχθρό (ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς ζηλωτές) μὲ τὸν ὁποῖο νὰ ἀσχολοῦνται!

Ἡ παρακάτω ἀνάρτηση μᾶς ἐστάλη μὲ e-mail.

Πηγή: "opaidagogos.blogspot.gr"


 ΑΙΣΧΟΣ: Ο μητροπολίτης Κέρκυρας μοιράζει τρόφιμα που του έδωσαν οι Ροταριανοί




Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου