Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥΠΟΛΙΤΗ
Απομαγνητοφωνημένη
ομιλία του ιεροκήρυκος π.Δανιήλ Αεράκη, αρχιμανδρίτου, με τίτλο «Η κάρτα του
Ουρανοπολίτη».
Οι
τίτλοι των «ενοτήτων», ο χωρισμός σε
ενότητες και οι παραπομπές σε χωρία της
Αγίας Γραφής παρατίθενται με πρωτοβουλία του απομαγνητοφωνήσαντος την ομιλία από 5
βίντεο του youtube.
Ομιλία: Η κάρτα του Ουρανοπολίτη - Μέρος 1
https://www.youtube.com/watch?v=4thhcxVV80c
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
– ΨΕΥΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ – ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΠΑΤΗ
«Μὴ ταρασσέσθω ὑμῶν ἡ καρδία μηδὲ δειλιάτω» (Ιωάν.15,27, πρβλ. Ιωάν.14,1). Πάντοτε επίκαιρη η προσταγή αυτή του Κυρίου μας, ιδίως στις
μέρες μας, που υπάρχει αληθινή τρομοκρατία αλλά και ψεύτικη, και τρομοκρατία της σκιάς.
-Η
αληθινή τρομοκρατία είναι η τρομοκρατία που υπάρχει έξω: Η τρομοκρατία των
πειρασμών, η τρομοκρατία που επιβάλλει το κακό και τη διαφθορά, η τρομοκρατία
της βίας.
- Και
υπάρχει και η ψεύτικη τρομοκρατία: Τα
μορμολύκεια. Η απάτη. Ο Απόστολος
Παύλος, λοιπόν, αγαπητοί μου αδελφοί, επειδή αγαπούσε πολύ τα πνευματικά του παιδιά
τα οποία τα γέννησε και μερικά στη φυλακή τα γέννησε, εν Χριστώ Ιησού, και
επειδή φοβόταν πολύ μήπως αποπροσανατολιστούν από το πρόσωπο του Ιησού Χριστού
τα παιδιά του, οι χριστιανοί, και επειδή φοβόταν μήπως τεντώσουν, όπως γράφει,
τα αυτιά τους σε εκείνους οποίοι ήσαν
«κνηθόμενοι την ακοήν» [«Ἔσται
γὰρ
καιρὸς ὅτε τῆς ὑγιαινούσης διδασκαλίας
οὐκ ἀνέξονται, ἀλλὰ κατὰ τὰς ἐπιθυμίας τὰς ἰδίας ἑαυτοῖς ἐπισωρεύσουσιν
διδασκάλους, κνηθόμενοι τὴν ἀκοήν» (2 Τιμ.4,3)]· δηλαδή «γαργαλούσαν τα αυτιά» των ανθρώπων, γι΄ αυτό εφιστά την προσοχή όλων των
χριστιανών της εποχής, και των αιώνων, και των σημερινών, να προσέχουν μπροστά
στην απάτη, τη θρησκευτική απάτη που είναι η χειρότερη απ’ όλες τις απάτες.
Βασικά,
ένα θα πω στην αρχή, ότι ο Χριστός με την Πρώτη Του Παρουσία και με τη Δευτέρα
Του Παρουσία, που είναι πιο σίγουρη από την πρώτη ότι θα γίνει, ο Χριστός ήταν
είναι και θα είναι ο Ήλιος της αγάπης, της αλήθειας και της Πίστεως βέβαια ο
Ήλιος. Επομένως «όποιος ακολουθεί τον
Χριστό», λέει ο ίδιος, «οὐ μὴ περιπατήσῃ ἐν τῇ σκοτίᾳ, ἀλλ’ ἕξει τὸ φῶς τῆς ζωῆς» (Ιωάν. 8,12).
ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ
– ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ – ΥΙΟΣ ΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ
Επειδή
στις μέρες μας πολλοί σύρονται και παρασύρονται μ’ αυτό που ακούτε αυτές τις
μέρες που έχει τρελάνει τους χριστιανούς,
απλοποιώ και το λέω «κάρτα του πολίτη», δεν είναι αυτό το θέμα σήμερα
όμως, παρεμφερές. Επειδή πολλοί παρασύρονται στην εξέταση του μέλλοντος, του μελλοντικού «αντικειμένου», του
μελλοντικού «αντιχρίστου», του μελλοντικού «αθέου», του μελλοντικού «εκτάκτου
σημείου» όπως λένε, του μελλοντικού «εκτάκτου προσώπου» όπως λένε, εγώ δεν το
βρήκα πουθενά βέβαια όπως θα σας το αποδείξω, κι επειδή γύρω από αυτό το θέμα
του «υιού της απωλείας», «υιού τη ανομίας», του «αντικειμένου», ποικίλα ονόματα
δίνουν, και παίρνουνε πολλά ονόματα και από την Αγία Γραφή, και
φυσικά τρομοκρατούν τους ανθρώπους,
γι΄αυτό σήμερα θα βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους ΑγιοΓραφικά και ΑγιοΠατερικά.
-
Άλλο, αδελφοί μου, έξαρσις του κακού από αντίθεες δυνάμεις και από αντίχριστες
δυνάμεις, από αντιχρίστους και των τριών γενών, υπάρχουν οι αντίχριστοι, με όμικρον γιώτα, άντρες δηλαδή, αι
αντίχριστοι, θηλυκού γένους, γυναίκες,
όλο λέμε ο αντίχριστος, γιατί δεν λέμε η αντίχριστος, κι είναι πιο
πολλές οι γυναίκες αι αντίχριστοι, και υπάρχουν και τα ουδέτερα, τα αντίχριστα.
Πάντα λοιπόν υπήρχαν οι αντίχριστοι, αι αντίχριστοι, τα αντίχριστα και τι
είναι; Να σας το πω ποια: Μια έξαρση του κακού.
Πάντα υπήρχε το φώς, πάντα υπάρχει το σκοτάδι. Πάντα υπήρχε ο Χριστός,
πάντα θα υπάρχει ο αντίχριστος. Εάν λοιπόν το πρόσωπο που λένε μερικοί ότι θα
έρθει κάποτε αυτό το πρόσωπο, και που
νομίζουν μερικοί ότι είναι ένα απ’ τα
πρόσωπα ή τα πρόσωπα που τα ονομάζει ο Απόστολος Παύλος στη Δευτέρα προς
Θεσσαλονικείς επιστολή…
Παρένθεση: Όταν με αξίωσε ο θεός να τελειώσω την
ερμηνεία του αποστόλου Παύλου και η τελευταία επιστολή που μου είχε απομείνει
ήταν η Δευτέρα (Β)’ προς Θεσσαλονικείς επιστολή, όταν εξεδόθη, μου είπε
κάποιος σπουδαίος θεολόγος και
επίσκοπος: Λέει «-ερμηνεύσατε και την Δευτέρα προς Θεσσαλονικείς;» Λέω «με την
χάρι του Θεού». «-Α, πολύ ωραία! Τότε θα
δούμε, λέει, μέσα ποιος είναι ο Αντίχριστος!». Λέω, «Σεβασμιώτατε, δεν υπάρχει
η λέξις αντίχριστος στη Δευτέρα προς Θεσσαλονικείς Επιστολή» «Μα ξέρεις, μου
λέει, εκεί δεν υπάρχει… εκεί δεν μιλάει
για ένα μυστηριώδες πρόσωπο που το ονομάζει … » (Β΄Θεσ. 2’5 κ.ε) .«-Να σας το
θυμίσω εγώ πως το ονομάζει», γιατί προσπαθούσε να θυμίσει τα ονόματα. «Το
ονομάζει ο «υιός της απωλείας», το ονομάζει «ο άνθρωπος της ανομίας», το
ονομάζει «ο αντικείμενος», τον ονομάζει «ο υπεραιρόμενος», τον ονομάζει «ο
θρονιασμένος μέσα στον Ναό», τον ονομάζει «ο κατέχων», το ονομάζει «το
κατέχον», όλα αυτά τα ονόματα, ναι
υπάρχουν, λέω, στη Δευτέρα προς
Θεσσαλονικείς Επιστολή, αλλά, ποιος σας είπε ότι αυτά τα ονόματα ταυτίζονται
με κάποιο πιθανό πρόσωπο που λέγεται
«Αντίχριστος»» ; Εάν λοιπόν το πρόσωπο αυτό που άλλοτε λέγεται αντικείμενος,
υπεραιρόμενος, άνθρωπος της αμαρτίας, υιός της απωλείας, άνθρωπος της ανομίας,
κατέχων, το κατέχον, εάν όλα αυτά δηλώνουν παρακαλώ τον αντίχριστο, έχω να κάνω
μερικά απλά ερωτήματα:
-Το
ένα ερώτημα είναι, γιατί ο Χριστός χρησιμοποίησε τον όρο «υιός της απωλείας»
και γιατί ο Απόστολος Παύλος χρησιμοποιεί τον όρο «αντικείμενο» για μία
γυναίκα. Ο μεν Χριστός χρησιμοποιεί τον
όρο «υιός της απωλείας» για έναν άντρα. Ποιον
ονομάζει ο Χριστός «υιός της απωλείας», το θυμάστε; (το ακροατήριο απαντά: Τον Ιούδα! )
Ο π. Δανιήλ συνεχίζει: -
Τον Ιούδα, α μπράβο! «ὁ υἱὸς τῆς ἀπωλείας» (Ιωάν.
17,12 πρβλ. Μαρκ. 14,21).
Έ, λέει κι ο Απόστολος Παύλος ότι θα έλθει ο υιός της
απωλείας. Σας ερωτώ λοιπόν: Εάν υιός της απωλείας ίσον ο αντίχριστος, το μυστηριώδες
πρόσωπο που κρύβεται πίσω απ’ το θηρίο του δεκάτου τρίτου κεφαλαίου της
Αποκαλύψεως και πίσω απ’ το χάραγμα και πίσω απ’ το σφράγισμα και πίσω από τον μυστηριώδη
αριθμό χξστ’ αν λοιπόν, προσέξτε τη λογική της Γραφής τώρα! και τη δική μου
φυσικά, εάν ο υιός της απωλείας είναι ο
αντίχριστος, τότε ο Ιούδας είναι ο
αντίχριστος! Ότι ο Ιούδας κατάντησε
αντίχριστος αφού πήγε κόντρα στο Χριστό και τον πρόδωσε τον Χριστό, αυτό είναι
γεγονός. Είναι εκ των πρώτων αντιχρίστων. Αλλά το ότι ο Ιούδας «θα»
είναι «ο» μελλούμενος
αντίχριστος, που λένε μερικοί, αφού θα είναι ο υιός της απωλείας, ε, τότε, δεν είναι ανοησία; Ήρθε λοιπόν ο αντίχριστος κατά το λόγο του Κυρίου.
Και δεν ήρθε ένας! και δεν ήρθαν δύο! και δεν ήρθαν τρεις! ήρθαν χιλιάδες, ήρθαν εκατομμύρια. Εάν λοιπόν «ο αντικείμενος», κάθε ένας που
πάει κόντρα στον Χριστό , «ο
αντίχριστος», το μυστηριώδες πρόσωπο, τότε, με συγχωρείτε, μία γυναίκα της εποχής
μας, δεν είναι μία, είναι δύο, είναι τρεις, είναι πέντε, είναι δέκα, είναι
εκατό χιλιάδες, είναι ένα εκατομμύριο στην Ελλάδα, είναι κάπου δύο εκατομμύρια
στην Ελλάδα, τότε αυτές οι γυναίκες είναι οι αντίχριστες, το ότι είναι
αντίχριστες διότι πάνε κόντρα στο θέλημα του Θεού, (ο π.Δανιήλ αναφέρεται στις εκτρώσεις και στην αποφυγή τεκνογονίας) φυσικά είναι! Αλλά όχι «είναι το μυστηριώδες πρόσωπο που πρέπει να
φοβόμαστε ότι τάχα θα έρθει κι άμα έρθει, θα μας φάει», ξέρετε! «Κι άμα θα’ρθει»,
αυτός ο αντίχριστος «θα καταργήσει την ελευθερία μας»! Κι αυτός ο αντίχριστος
«μ’ ένα μαγικό τρόπο θα μας μεταβάλει σε πιόνια, όπως με το μαγικό ραβδάκι της
η Κίρκη μετέβαλε τους ανθρώπους σε γουρούνια»! Ε, αυτό δεν νομίζετε ότι είναι υβριστικό
εναντίον της εν Χριστώ Ιησού ελευθερίας και του Αίματος του Ιησού Χριστού και
του Σταυρού και της Αναστάσεως;
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣ
- ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ- ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ – ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΕΚΝΟΓΟΝΙΑΣ – ΤΣΙΠΑΚΙ – ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ
-Ακούστε
λοιπόν ο Απόστολος Παύλος ποιο πρόσωπο ονομάζει «αντικείμενο» (Β΄ Θεσ.2,4)
Γιατί, λέει (λένε) να: μιλάει για αντικείμενον και ο αντικείμενος είναι ο αντίχριστος. Ο
απόστολος Παύλος μιλάει για «αντικείμενον» ξέρετε που χρησιμοποιεί την λέξι;
Στο
θέμα που όντως συμπεριφέρονται οι άνθρωποι σήμερα εναντίον του θελήματος του
Θεού. Στο θέμα της τεκνογονίας παρακαλώ!
Ακούστε τι λέει ο Απόστολος Παύλος: «Θέλω οι
γυναίκες», νεότερες μάλιστα, «νεοτέρας
τας γυναίκας», το λέει στην πρώτη προς Τιμόθεον επιστολή «θέλω νεοτέρας γαμείν!». Να παντρεύονται.
Προκειμένου να περιεργάζονται και να κουτσομπολεύουν και να δημιουργούν
προβλήματα μες στην Εκκλησία και μάλιστα οι νεαρές χήρες, που ήταν την εποχή εκείνη, «θέλω να
παντρεύονται, να μπαίνουν στο ζυγό του γάμου». Παρακάτω: «βούλομαι γαμείν, τεκνογονείν» ! [«βούλομαι οὖν νεωτέρας (χήρας) γαμεῖν, τεκνογονεῖν, οἰκοδεσποτεῖν,
μηδεμίαν ἀφορμὴν διδόναι τῷ ἀντικειμένῳ λοιδορίας χάριν. ἤδη γάρ τινες ἐξετράπησαν ὀπίσω τοῦ σατανᾶ»
(Α΄Τιμ.5,14-15)]
Ας
τ΄ακούσουν μερικοί που δεν θέλουν να
καταλάβουν ότι η αποφυγή της τεκνογονίας είναι το πιο αντίχριστο σχέδιο του
χειρότερου Αντιχρίστου! Κανείς δε μιλάει γι’ αυτό, ούτε για τις εκτρώσεις πού
΄ναι το αίσχιστο του Αντιχρίστου, κανείς δε μιλάει! Αλλά… «θα ‘ρθει κάποιος «αντίχριστος» και θα
μας βάλει το τσιπάκι και δεν θ’
αγοράζουμε ψωμί και φασόλια» !!! Αυτό μας νοιάζει!!! Δηλαδή έτσι δεν θα μπορούμε να αγοράσουμε,
δηλαδή θα πεινάσουμε!!! Αδελφοί μου,
όπως πάμε θα πεινάσουμε και πεινάνε πολλοί άνθρωποι. Επειδή πεινάνε στη Γη, ο
«αντίχριστος» τους έκανε να πεινάνε; Η
δική σου αντίχριστη συμπεριφορά, η δική μας πλεονεξία, μέσα μας τον έχουμε τον αντίχριστο!!! Ακούστε
λοιπόν τον Παύλο και ν’ αφήσουμε τα παραμύθια και να δεχτούμε την αλήθεια. Λέει
ο Παύλος, λοιπόν: «θέλω τις γυναίκες: γαμείν, τεκνογονείν, οικοδεσποτείν» ! Στο
σπίτι τους νοικοκυρές, μητέρες, στοργικές, μαγείρισσες. Αυτό δεν αποκλείει να
δουλέψει η γυναίκα σε μια όντως
γυναικεία διακονία. Στον κόσμο υπάρχουν επαγγέλματα που προσιδιάζουν στις
γυναίκες.
Παρακάτω:
«Μηδεμίαν αφορμήν διδόναι», να μη δίνουν καμμιά αφορμή «τω αντικειμένω»! » (Α΄Τιμ.5,14-15). Στο Διάολο, στον Αντίχριστο, μη δίνουν αφορμή
λοιδωρίας κάποιου, διότι όπως συμπεριφέρονται οι γυναίκες οι διεφθαρμένες που
τσαλαπατούν το νόμο της τεκνογονίας κι έχουν ανακαλύψει πολλούς τρόπους και οι
άντρες και οι γυναίκες, αλλά οι γυναίκες έχουν την δυνατότητα να διορθώνουνε το
κακό, άρα, δεν υπάρχουν (μόνο) οι αντίχριστοι, υπάρχουν και αι αντίχριστοι,
σήμερα λοιπόν οι λεγόμενο Ορθόδοξοι Χριστιανοί στην Ελλάδα κατά 99,5 %
καταπατούν ασύστολα το θέλημα του Θεού στο ζήτημα της τεκνογονίας και κατά τα
άλλα ασχολούμαστε αυτές τις μέρες αν θα
πάρουμε την κάρτα του πολίτη, αφού έχουμε προσλάβει μέσα μας και τον έχουμε
δεχτεί, όλον τον αντίχριστο μέσα μας και μας κάνει ό,τι θέλει!!!
ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ
ΥΠΕΡΑΙΡΟΜΕΝΟΣ ΕΙΣ ΘΡΟΝΟΝ ΘΕΟΥ – ΘΗΡΙΟΝ ΤΑ ΠΑΘΗ
ΔΕΣΠΟΤΙΣΜΟΣ
Εάν λοιπόν, μερικοί λένε, μα ο αντίχριστος δεν
θα’ναι αυτός που λέει ο Απόστολος Παύλος στη Δευτέρα προς Θεσσαλονικείς
Επιστολή, ότι θα έρθει με μια έξαρση και μια έπαρση υπεραιρόμενος
εγωϊστικά, και μάλιστα, λέει, θα μπει και μέσα στο ναό του Θεού και θα
καθίσει στο θρόνο, έτσι, δεν το λέει
αυτό, λέει; (Β΄Θεσ.2,5) λέει
μάλιστα ο Απόστολος Παύλος «θα έρθει εις τον Ναόν του Θεού ως Θεόν καθίσαι και
θα θρονιαστεί, ε, νάτος θα΄ρθει». Πότε θάρθει, άντε ψάξτε να βρήτε πότε
θά΄ρθει! Θα σας πω εγώ τώρα ποια είναι τα έσχατα, παρακάτω, έτσι; Όμως, αν ο αντίχριστος, προσέξτε με τώρα τα
λογικά μου επιχειρήματα, αν ο αντίχριστος θα’ναι εκείνος ο οποίος θα θρονιαστεί
σ’ ένα θρόνο που λέγεται θρόνος του ναού του θεού, με συγχωρείτε, τον περιμένουμε;
Ήρθε! Έχει θρονιαστεί. Σε δυο ναούς.
-Το σώμα μας είναι ναός του εν ημίν Αγίου Πνεύματος ή δεν είναι; [«Οὐκ οἴδατε ὅτι ναὸς Θεοῦ ἐστε καὶ τὸ Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ
οἰκεῖ ἐν ὑμῖν;» (Α΄
Κορ3,16), «ὑμεῖς
γὰρ ναὸς Θεοῦ ἐστε ζῶντος» Β΄Κορ.6,16)]. Το λέει ο Απόστολος Παύλος; Είναι ναός! Και ωραιότερος ναός από κάτι άλλους ναούς. Μέσα
μας αφήσαμε κι έχουν θρονιάσει τα πάθη μας και μας κυριεύουν και μας
κατεξουσιάζουν κι έχουν κάνει κατάληψη κι έχουμε γίνει τυφλά όργανα κι έχουμε
γίνει εξαρτήματα αυτού του θρονιασμένου θηρίου που λέγεται πάθος ή πάθη,
μερικοί έχουμε και δύο και τρία πάθη. Τι ψάχνετε έξω να τον βρήτε αφού θα
θρονιαστεί;
-
Έπειτα θα πείτε μήπως ναό εδώ εννοεί ο Απόστολος Παύλος τον ναό του Θεού; Δεν το λέει βέβαια, δεν το λέει ότι ναός της
εκκλησίας, αλλά, υποτίθεται, ναός της Εκκλησίας; Ναι, εγώ το δέχομαι, και ποιος σας είπε ότι τον περιμένουμε να
‘ρθει να θρονιαστεί, δεν έχει θρονιαστεί
σήμερα στους ναούς μας; Με συγχωρείτε,
όταν μεσ’ στον ναό πού’ ναι ναός της ταπεινώσεως, της διακονίας και της λειτουργίας και της συλλειτουργίας,
ξαφνικά μπαίνει ένα πρόσωπο και
θρονιάζεται και υπεραίρεται, και καμαρώνει,
και κουμαντάρει τα πάντα, και τον τρέμουν παπάδες και λαϊκοί, και
χτυπάνε πανηγυρικά και τρελά οι καμπάνες γιατί θρονιάστηκε, και καμαρώνει σαν
παγώνι, και ντύνεται προκλητικά, σας ερωτώ, είναι θρονιασμένος στο δεσποτικό
θρόνο ο Χριστός την ώρα εκείνη; Φαντάζεστε το Χριστό να μπαίνει μεσ’ στην
εκκλησία με τέτοια επιδεικτικότητα, με τέτοιο εντυπωσιασμό, με τέτοια έπαρση,
να ντύνεται με καμιά ουρά, μ΄αυτό το μανδύα τον τεράστιο, να φοράει καμιά
μίτρα, να κρατάει πατερίτσες, να κρατάει σκήπτρα, και –«Να, εδώ είμαι, με
βλέπετε; Ελάτε όλοι να φιλήσετε το χέρι μου». Με συγχωρείτε, τον Επίσκοπο τον
σέβομαι, δεν υπάρχει Εκκλησία χωρίς Επίσκοπο, αλλά τον «υπεραιρόμενον» και
αυτόν που μπαίνει στην Εκκλησία και θρονιάζεται στον θρόνο του Θεού
(Β΄Θεσ. 2,5) «ως θεός», ο κόσμος πια
διαμαρτύρεται μ’ αυτήν την κατάσταση, με συγχωρείτε, όταν λέει ο Παύλος αυτό,
ξέρετε τι εννοεί; Να σας το πω τι εννοεί: Την ειδωλοποίηση και τη θεοποίηση του
εγώ μας. Ναι, αυτός είναι ο «αντικείμενος», αυτός είναι ο «υπεραιρόμενος». Ο
πατήρ Επιφάνειος (Θεοδωρόπουλος) ο μακαριστός έλεγε, γιατί δεν του άρεζαν: «τρία πράγματα στον κόσμο, τρία είδη στον
κόσμο, τρία όντα στον κόσμο έχουνε ουρά: Τα φίδια, τα πουλιά και οι δεσποτάδες»!
Συγνώμη, τι ουρές είναι αυτές και δος του και τις σέρνουμε τρία τέσσερα παιδιά, την ουρά, αυτά τα
πράγματα είναι μέσα στη λατρεία του Αληθινού Θεού; Μεσ’ στην ταπείνωση της
Φάτνης; Μεσ’ στη διακονία του λαού; Μεσ’ στο συλλείτουργο που είναι όλες οι
ψυχές συναμαρτωλές και ζητάμε το έλεός Του; Θέλετε να σας πω και κάτι άλλο; Μη
ζητάτε ότι θα θρονιαστεί κανένας αντίχριστος στην Εκκλησία, και μην ψάχνετε
αν θα ‘ρθει κανένας πάπας να έρθει στην εκκλησία. Όταν οι τύποι
θρονιάζονται στην Εκκλησία και εκθρονίζεται η ουσία, πέστε μου, δεν είναι ο «υπεραιρόμενος»,
ο «καθήμενος ως θεός μεσ’ στο ναό του
Θεού»; Όταν την Κυριακή ημέρα που’ναι η μέρα της
Αναστάσεως εκθρονίζεται πέρα για πέρα η
Ανάστασις κι έγινε κατάληψις απ΄τα
μνημόσυνα, και κανείς δεν δοξάζει την Ανάσταση, αλλά τρέχουν όλοι να
ικανοποιήσουν τους «πελάτες» που
λέγονται μνημόσυνα, με συγχωρείτε, δεν έχουμε θρονιασμένο τον αντίχριστο μεσ’
στην εκκλησία;
‘Όταν θρησκειοποιείται η Εκκλησία κι έγινε μια «θρησκεία του κόσμου τούτου»,
και δεν είναι η Εκκλησία των κατακομβών και των Μαρτύρων, του Αγίου Πνεύματος
και του Αίματος του Ιησού Χριστού, τότε δεν έχουμε θρονιασμένο κάποιο θηρίο
αντίχριστο μεσ’ στην Εκκλησία;
-Γιά
να σοβαρευτούμε λοιπόν και να μην ψάχνουμε ότι θα’ ρθει κάποιο σκοτεινό
πρόσωπο, γιατί εγώ πουθενά δεν πείστηκα ποτέ ότι μες στην Αγία Γραφή υπάρχει
αυτό το πρόσωπο.
ΟΧΙ
ΜΟΥΡΤΖΟΥΦΛΗΔΕΣ – ΟΧΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΟΙ
Τότε;
Δύο ερωτήματα, και θ’ απαντήσω πολύ απλά χωρίς να σας δημιουργήσω τρομοκρατία,
αφού θέλω να σας βγάλω απ΄την τρομοκρατία!
Έτσι
μια παρένθεση για να κάνουμε ένα διαλειμματάκι: Χτες το μεσημέρι κατά τις μία η
ώρα, πήρα ένα τηλέφωνο. Ε, «είστε ο πατήρ ..τάδε;» λέω «ναι», πώ πώ, αλήθεια
μου λέει, λέω, αλήθεια κυρία Γαλάτεια Σουρέλη, ήταν η Σουρέλη, την ξέρετε τη
Γαλάτεια; Υπέροχη γυναίκα, ναι, αλήθεια της λέω, και πώς με θυμήθηκες; Λέει «-Πάτερ μου, πάτερ μου, πάτερ μου, να
΄σουνα κοντά, να ΄σουνα κοντά», - τι θα’ κανες; «θα ΄πεφτα στα πόδια σου»
-Γιατί κυρία Σουρέλη, τι σού’ κανα; «-Μας έχουν τρομοκρατήσει, μας έχουν
τρομάξει, κόλαση, καζάνια, κακό, άκουσα
την ομιλία σου τώρα στο σταθμό» (εγώ δεν την είχα ακούσει φυσικά, δεν προλαβαίνω
να ακούσω όλες τις ομιλίες αυτές), λέει
«-Άκουσα και είπα : Να φως! Να χαρά! Να ελπίδα! Να Χριστός! Να Παράδεισος, αχ και να τον έβλεπα αυτό τον
άνθρωπο» -Αδελφή μου, μας έχουν κάνει μουντούς,
μουρτζούφληδες, καζάνια, κόλαση, αντίχριστοι, κάρτα πολίτου, σφράγισμα,
χάραγμα, τρομοκρατία, για σηκωθείτε, για σταθείτε! Αλίμονο αν ο Χριστός είναι όλα αυτά τα πράγματα!
ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ
ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ
ΔΕΝ
ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
Κι
επειδή όλη αυτή η τρομοκρατία δουλεύει γύρω από δυο λέξεις, απ΄τη λέξη
«αντίχριστος» κι απ’ τη λέξη «σφράγισμα» και «χάραγμα», επί τη βάσει της Γραφής
θα ακούσετε πράγματα, που δεν τα έχετε
ξανακούσει!
Πρώτον: Τη λέξη αντίχριστος. Τι σημαίνει αντίχριστος;
Υπάρχει η λέξη αντίχριστος μέσα στην Αγία Γραφή;
-Κατ΄αρχάς
δεν υπάρχει καθόλου στην Καινή Διαθήκη παρά μόνο σε ένα μικρό βιβλίο της Καινής
Διαθήκης. Η Αποκάλυψις δεν είναι μικρό βιβλίο, είναι πολύ μεγάλο βιβλίο. Πόσα κεφάλαια έχει,
ξέρετε; Είκοσι τρία κεφάλαια, είναι από τα πιο μεγάλα βιβλία της Καινής Διαθήκης.
- Μέσα λοιπόν στην Αποκάλυψι του Ιωάννου, το θεόπνευστο αυτό βιβλίο, ναι,
Θεόπνευστο και Ιερό Βιβλίο, δεν υπάρχει πουθενά η λέξις «αντίχριστος»!
-Όποιος
αντιχριστολογεί, όποιος εσχατολογεί,
όποιος μελλοντολογεί, όποιος ταράζει τις συνειδήσεις των ανθρώπων, δεν
μ’ ενδιαφέρει αν εκφράζεται σε μια εφημερίδα Ορθόδοξη ή σε κάποιο περιοδικό,
δεν με ενδιαφέρουν αυτά, για μένα σταυρώθηκε ο Χριστός και μου χάρισε το
Ευαγγέλιό Του και τους Αγίους Πατέρες κι
επομένως μη μου πείτε «έγραψαν οι τάδε», αυτό δεν με απασχολεί.
-Θα
σας πω λοιπόν ότι πουθενά δεν υπάρχει η λέξις αντίχριστος, το έχω πει πολλές φορές
σε μερικούς τέτοιους! Υπάρχει, λέει!
Πού; του λέω; - Στην
Αποκάλυψη! - Άμα μου το βρεις, εγώ θα
σου δώσω δύο εκατομμύρια ευρώ! Δεν έχω τίποτε να σου δώσω γιατί ξέρω ότι δεν θα
το βρείς. –Λέει, σοβαρά; - Έχεις διαβάσει λέω, ποτέ την Αποκάλυψη; Φυσικά δεν την έχουν διαβάσει! Απλώς τους
κόλλησαν το μάτι στον τελευταίο στίχο του δεκάτου τρίτου κεφαλαίου. Και θα πω,
γιατί το άλλο δέκατο τρίτο κεφάλαιο της πρώτης προς Κορινθίους Επιστολής που
αστράφτει και λάμπει από Ουρανό, κι είναι ο ύμνος της αγάπης και κινεί σε
ενέργεια αγάπης και σε φιλανθρωπία, γιατί αυτό το δέκατο τρίτο κεφάλαιο που ‘
ναι ο ύμνος της αγάπης δεν το προσέχουν οι περίεργοι, αλλά τρέχουν σε ένα μόνο
στίχο του δεκάτου τρίτου πάλι κεφαλαίου της Αποκαλύψεως;
Απλούστατα,
γιατί θέλουν εύκολη θρησκευτικότητα, γιατί ρέπουν στην περιέργεια και δεν τους
αρέσει η ενέργεια, διότι εύκολα παρασύρονται από παλαβούς, πλανεμένους, τρελούς,
ανισορρόπους και διότι και διότι και διότι; Ο σπουδαιότερος λόγος:
-Αυτό
είναι το μέσον του Αντιχρίστου! Του μεγάλου Αντιχρίστου που πάντα υπάρχει,
γιατί ένας είναι ο Αντίχριστος ο μεγάλος και πολλοί οι μικροί! Ο Διάβολος
φυσικά, η μεγαλύτερη επιτυχία είναι να μας κολλάει εκεί! Ακούστε λοιπόν πού
υπάρχει η λέξις «αντίχριστος»; Υπάρχει σε πληθυντικό βαθμό «αντίχριστοι»,
πολλοί, άρα δεν είναι ένας, δεν περιμένουμε έναν που λένε μερικοί, και,
λέει, που είναι αυτή η φράσις; Είναι
στην πρώτη καθολική Επιστολή του Ιωάννου. Και τι λέει λοιπόν εκεί; Για εσάς που
ξέρετε γράμματα, ε; «και (νῦν ) ἀντίχριστοι
πολλοὶ γεγόνασιν». (Α Ιωαν. 2,18). Τι σημαίνει «γεγόνασιν»; Έχουν γίνει, έχουν
έρθει οι αντίχριστοι, ήρθαν, είναι και θα έρχονται, όσοι
αντιστέκονται στο θέλημα του Θεού, και διώκουν το Χριστό, όσοι βρίζουν και
βλαστημάνε το Χριστό, όσοι πολεμάνε την αλήθεια, όσοι διαστρέφουν
την αλήθεια, όλοι οι διώκτες του Χριστιανισμού ανά τους αιώνας, και σήμερα, που
διώκεται σήμερα ο χριστιανισμός, ναι, όλοι αυτοί είναι στρατευμένοι της αθεϊας,
δηλαδή του μεγάλου Αντιχρίστου, δηλαδή όργανα του Διαβόλου, δηλαδή αντίχριστοι.
Και πιο συγκεκριμένα; Α, ποιος είναι αντίχριστος πιο συγκεκριμένα; Θα ρωτήσουμε τον άγιο Ιωάννη πάλι να μας πει,
και όχι τους αντιχριστολογούντας. Ο Ιωάννης λοιπόν θα μας πει, προσέξτε την σοβαρότητα του θέματος. Όποιος, λέει ο Ιωάννης, όχι «όποιος σας βάλει
τσιπάκι, ή γραμμικό κώδικα», όλα αυτά
ξέρετε τίνος είναι; Θα σας πω απλά, όλα αυτά, barcode και τα λοιπά, ξέρετε τίνος είναι;
Είναι των πιο εξτρεμιστικών προτεσταντικών
ομάδων της Αμερικής. Μόνο αυτοί μιλάνε για αυτά. Τώρα, πώς ήρθε εδώ στην
Ελλάδα, μη με ρωτάτε, ξέρω πως έχει έρθει κι από ποιους έχει έρθει. Μη με
ρωτάτε! Πάντως μόνο οι τρελοί
προτεστάντες της Αμερικής, εξτρεμισταί δηλαδή, γιατί οι προτεστάντες δεν
ασχολούνται με αυτό, ούτε οι παπικοί, ούτε οι Ορθόδοξοι όλης της Οικουμένης,
εδώ ξεσηκώθηκαν μερικοί για να τρελάνουνε τους ανθρώπους, να
τους αποπροσανατολίσουν, ακούστε λοιπόν τι λέει ο Ιωάννης: [τίς ἐστιν ὁ ψεύστης εἰ μὴ ὁ ἀρνούμενος ὅτι Ἰησοῦς οὐκ
ἔστιν ὁ Χριστός; οὗτός ἐστιν ὁ ἀντίχριστος, ὁ ἀρνούμενος τὸν πατέρα καὶ τὸν υἱόν.
(Α Ιωαν.2,22).] Αντίχριστος
είναι όποιος δεν πιστεύει ότι ο Ιησούς εστιν ο Χριστός.
Δηλαδή όποιος δεν πιστεύει ότι ο Ιησούς δεν είναι ένα πρόσωπο,
απλώς άνθρωπος, αλλά είναι ο Χριστός δηλαδή ο Μεσσίας δηλαδή
ο Λυτρωτής δηλαδή ο Σταυρωμένος και Αναστημένος Κύριος δηλαδή ο Υιός του Θεού
που έγινε
υιός του ανθρώπου, αυτός, όποιος δεν το πιστεύει και συγχρόνως Τον πολεμάει,
είναι αντίχριστος, αυτό είναι όλη η υπόθεση, ακούστε πώς το λέει ο Ιωάννης στην
πρώτη του καθολική Επιστολή! Ας μου βρούν ένα άλλο χωρίο περί αντιχρίστου! Πουθενά! Άρα λοιπόν, η θα
υπακούμε στο λόγο του Θεού ή θα φτιάχνουμε δικές μας τρελές θεωρίες. Ακούστε τι λέει λοιπόν ο Ιωάννης: «καὶ νῦν ἀντίχριστοι
πολλοὶ γεγόνασιν». (Α Ιωαν 2,18) Νυν ! τώρα έ; Τώρα έχουν έρθει! Τις εστιν ο ψεύστης; Και τις
εστίν ο αντίχριστος; Ο αντίχριστος είναι
ο ψεύτης, ο Διάβολος. Κι ο ψεύτης είναι αντίχριστος. Ποιος; «Ο αρνούμενος ότι ο
Ιησούς εστίν ο Χριστός. Ούτος εστιν ο Αντίχριστος». Να, το, αυτός είναι, αυτός που αρνείται ότι ο
Ιησούς είναι ο Χριστός. Ποιος άλλος: Ο
ίδιος αλλά πώς; Ο αρνούμενος τον Πατέρα και τον Υιόν. Όποιος
αρνείται ότι ο Γιός είναι ομοούσιος με τον Πατέρα. «ὁ ἀρνούμενος τὸν υἱὸν οὐδὲ
τὸν πατέρα ἔχει» (Α Ιωαν 2,23). Το είπε ο Χριστός «πιστεύετε εἰς τὸν Θεόν, καὶ εἰς ἐμὲ πιστεύετε» (Ιωάν. 14,1), όποιος δεν πιστεύει στον Πατέρα δεν πιστεύει
στον Υιόν, διότι ο Υιός είναι απεσταλμένος του Πατέρα.
ΧΑΡΑΓΜΑ– ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΑΟΡΑΤΟ -
ΑΓΙΟ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΧΑΡΑΓΜΑ
Σημασία λοιπόν αγαπητοί ακροατές δεν έχει η πολυπραγμοσύνη και η
περιέργεια γύρω από κάποιο πιθανό πρόσωπο.
Πολλές φορές έχω μιλήσει κι έχω πει: Έχουμε δυο δρόμους, την βεβαιότητα
και την πιθανότητα. Γιατί φρακάρουμε όλοι στην πιθανότητα και δεν βαδίζουμε
απλά και χαρούμενα στην βεβαιότητα; Επειδή
όμως μερικοί μιλάνε και για σφράγισμα και για χάραγμα, εδώ θα αποκαλυφθούν
μπροστά σας μερικά πράγματα: Δε μου λέτε, αδελφοί μου, χάραγμα, η Αποκάλυψις,
και σφράγισμα, μιλάει, του Αντιχρίστου; Αν εγώ σας πω ότι μια φορά μιλάει για ένα
τέτοιο σφράγισμα, μια φορά μόνο μιλάει, εκεί στο χωρίο αυτό του θηρίου, του θηρίου, όχι του αντιχρίστου, τώρα πώς
ταύτισαν το θηρίο με τον αντίχριστο, τρέχα γύρευε! Κι εγώ θα σας αποκαλύψω
απόψε ότι ΤΡΕΙΣ φορές, στο 9ο κεφάλαιο, στο 7ο κεφάλαιο
και στο 14ο κεφάλαιο μιλάει ο Ιωάννης, προσέξτε: Για ΑΓΙΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!
Για ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ! Πού; Εκεί που
λένε ότι θα γίνει το χάραγμα «του αντιχρίστου»! Πέστε: Στο μέτωπο λέει θα μας
σφραγίσουνε. Έτσι δε λένε; Θα μας βάλουν σφράγισμα στο μέτωπο και στο χέρι,
έτσι δε λένε; Εγώ λοιπόν θα σας πω ότι και μία και δύο και τρεις φορές λέει η
Αποκάλυψη ότι οι χριστιανοί, όσοι πιστεύουν στο Χριστό, είναι χαραγμένοι!
Ακούτε; χαραγμένοι! Τι έκανε ένας, κάνα
σουβλί το πυράκτωσε, το ‘καψε και σας έκανε το σφράγισμα, το σημείο του σταυρού
στο μέτωπο; Σας το΄κανε κανείς, πέστε μου, κανείς; Όχι! Άρα, δεν είστε Χριστιανοί! Κι όμως είστε! Οι
μάρτυρες και οι άγιοι, που τους τιμάμε, τους έκαναν με κανα σουβλί εδώ,
πυρακτωμένο, το σφράγισμα που λέει «επί του μετώπου αυτών»; Κανένας, μόνο δύο
άγιοι υπάρχουν στην Εκκλησία μας ο Θεοφάνης και ο Θεόδωρος, οι γραπτοί, που
μαρτύρησαν κατ’ αυτό τον τρόπο, πυράκτωσαν κάτι σουβλιά και τους γράψαν εδώ τα
πιο αντίχριστα πράγματα στο μέτωπό τους. Λοιπόν, σφραγίστηκαν οι άγιοι με
τέτοιο χάραγμα; Όχι! –΄Αρα δεν είναι χριστιανοί ! Λάθος! Είναι και
παραείναι! Άρα τι συμβαίνει;
Ακούστε τι συμβαίνει για να δείτε και τη λύση του μυστηρίου.
ΑΟΡΑΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΑ ΜΕΤΩΠΑ – ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
Αλλά πρέπει να ακούσετε πρώτα τα χωρία, ε; Ακούστε λοιπόν τι λέει: [«ἐξῆλθον ἀκρίδες εἰς τὴν γῆν,
καὶ ἐδόθη αὐταῖς ἐξουσία ὡς ἔχουσιν ἐξουσίαν οἱ σκορπίοι τῆς γῆς καὶ ἐῤῥέθη αὐταῖς…
» (Αποκ. 9,4 κ.ε.) ]
Και ερρέθη – στο 9ο κεφάλαιο, ερρέθη, ταις εξουσίαις τώρα, έτσι, ποιες είναι οι εξουσίες; Οι
ακρίδες. Είναι συμβολικό, ή είναι πραγματικό; Πέστε μου! (απάντηση
από το ακροατήριο: συμβολικό). Πατήρ Δανιήλ: Συμβολικό! Θα μας κυβερνάν οι
ακρίδες; Όχι! Κι΄όμως, «οι ακρίδες» λέει. Γιατί είναι ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ αυτό, και το χξστ΄ (εξακόσια εξήκοντα έξ) δεν είναι
συμβολικό; Θα δείτε φοβερά πράγματα.
Γιατί 180 αριθμοί στην Αποκάλυψη είναι όλοι συμβολικοί και το 666 για τους
τρελούς είναι πραγματικό; Γιατί; Εξηγήστε μου! Επί ποιας ερμηνευτικής; Επί ποίων πατέρων; Κι επί ποίας Γραφής
στηρίζεται αυτό; Ακούστε λοιπόν τι λέει: «Ερρέθη στις ακρίδες», είπε στις ακρίδες, ο
Θεός έδωσε εντολή να μην αδικήσουν, να
μην κάνουν κακό στο χορτάρι ούτε στο χωράφι ούτε στα δέντρα παρά μόνον στους
ανθρώπους. Ανθρώπους. Γιατί; Για ποιους; Οίτινες, τι σημαίνει οίτινες; Οι
οποίοι! «οἵτινες οὐκ
ἔχουσι τὴν σφραγῖδα» όχι του
Αντιχρίστου, το χάραγμα τοῦ Θεοῦ! [«ἐῤῥέθη αὐταῖς ἵνα μὴ ἀδικήσωσι
τὸν χόρτον τῆς γῆς οὐδὲ πᾶν χλωρὸν οὐδὲ πᾶν δένδρον, εἰ μὴ τοὺς ἀνθρώπους οἵτινες
οὐκ ἔχουσι τὴν σφραγῖδα τοῦ Θεοῦ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν». Αποκ. 9,4)]. Ακούσατε
ποτέ να σας μιλάνε για χάραγμα του Θεού αυτοί; Ποτέ! Για ελάτε ρε κύριοι, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ
ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ; Και λέτε μόνο το χάραγμα του σατανά; Οίτινες ουκ έχουσι το σφράγισμα, το χάραγμα
του Θεού «ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν». Και σας ερωτώ: Έχουμε εμείς οι άνθρωποι του
Θεού καμιά σφραγίδα στο μέτωπο, κανένα χάραγμα;
Κανένα! Δεν είμαστε χριστιανοί; Είμαστε! Άρα, τι σημαίνει αυτό, προσέξτε
τι σημαίνει, τη λέξη μου: Προσέξτε τη λέξη: Ότι αυτό το χάραγμα κι αυτό το
ευλογημένο σφράγισμα είναι: Μια λέξη κρατήστε τη: Και θα την πούμε δυνατά:
Είναι ΑΟΡΑΤΟ χάραγμα! Τι είναι; Πέστε; ΑΟΡΑΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ. Γιατί, σας ερωτώ τώρα το
χάραγμα και το σφράγισμα του Θεού που τρεις φορές (αναφέρεται στην Αποκάλυψη)
είναι αόρατο, το λέμε, «σφραγίς Δωρεάς» , δεν λέμε; «Πνεύματος Αγίου», το
Πνεύμα το Άγιο δεν φαίνεται, αδελφοί μου. Γιατί, το σφράγισμα αυτό του Θεού είναι αόρατο, και το άλλο σφράγισμα είναι … ορατό; Και το
φοβόμαστε μήπως μας το βάλουν εδώ πέρα ή εδώ!!!. Ντροπή αδελφοί μου τέτοια
διαστρέβλωση της Αγίας Γραφής!!! Ακούστε παρακάτω όμως γιατί δεν είναι ένα το
χωρίο!
Η
προς Διόγνητον επιστολή, εκείνο το περίφημο κείμενο της πρώτης Εκκλησίας
(Αποστολικοί Πατέρες του δευτέρου αιώνος), το καταπληκτικό κείμενο που
περιγράφει τους χριστιανούς, ακούστε τι λέει: «Οι χριστιανοί, πατρίδας οικούσι
οικείας αλλ΄ως πάροικοι». Δεν είναι πολίτες της Γης, εγώ δε μιλάω για κάρτα
πολίτου σήμερα, θα μιλήσω για «κάρτα Ουρανοπολίτου». Ποιος σας είπε ότι εγώ
είμαι πολίτης της Γης! Γεννήθηκα σε μια πόλη, συμβαίνει να είμαι πολίτης της
Ελλάδος. Λάθος όμως ότι έχω πόλη! «οὐ γὰρ ἔχομεν ὧδε μένουσαν πόλιν, ἀλλὰ τὴν μέλλουσαν ἐπιζητοῦμεν.» (Εβρ.13,14) .
Άρα, για να μιλήσουμε λίγο, πριν τελειώσω, για
την «κάρτα του Ουρανοπολίτη», που τη χάσαμε! Και δε μιλάμε για την κάρτα του
πολίτη. Λέει λοιπόν η προς Διόγνητον επιστολή: «Οι χριστιανοί, μετέχουσιν μεν
της Γης, αλλά υπομένουν τα πάντα ως ξένοι της Γης. Πάσα ξένη πατρίς εστίν αυτών
και πάσα πατρίς ξένη». Όπου και νάναι ζούνε διότι είναι πάροικοι και
παρεπίδημοι. Ακούστε τι κάνουν οι Χριστιανοί και πέστε μου, αυτούς που
ασχολούνται με αυτά τα πράγματα, κάνουν τέτοια πράματα; Ακούστε, «οι χριστιανοί
παντρεύονται, γαμούσιν, ως πάντες», αλλά αυτοί γιατί γαμούσιν, γιατί
παντρεύονται; «Τεκνογονούσιν»! Μια Ελλάδα που έπαψε να τεκνογονεί και παρέδωσε
όλο το χώρο σε αλλοδαπούς. Καθόμαστε και ασχολούμαστε με σκιές και με τρίχες!
Παρακάτω: «τεκνογονούσιν», αυτοί είναι
οι χριστιανοί. «Ου ρίπτουσι τα γεννόμενα». Πω
πω! Ακούτε; Δεν κάνουν εκτρώσεις
οι χριστιανοί. Για να ξεσηκωθούμε, να
κάνουμε κάνα συλλαλητήριο να πάψουν να σφάζονται τα παιδιά της Ελλάδος και να
μην μιλάμε για καμιά κάρτα του πολίτη που μας έχει δέσει καλά με αλυσίδες ο
Αντίχριστος και δεν έχουμε πλέον σπλάχνα οικτιρμών ! Και παρακάτω λέει: «Επί γης
διατρίβουσιν, εν Ουρανώ πολιτεύονται». Ο δε άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος,
αδελφοί μου, μιλώντας, ότι, εμένα λέει, με ενδιαφέρει να έχω το εισιτήριο του
Ουρανουπολίτη, η κάρτα του Ουρανοπολίτη, ακούστε πως το λέει ο Αγιος Ιωάννης ο
Χρυσόστομος: «Ουκ οίδας» δεν κατάλαβες «ότι αποδημεί ο παρών βίος» φεύγουμε απ’
αυτή τη ζωή;