Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Η Αντορθοδοξια των ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ




Oι καθεστωτικοι 

και ο ….ανυπότακτος!!!


Ο μακαριστος Κανονικος μητροπολιτης Λαρισης Θεολογος, για τον οποιο συσσωμο το Σωμα των πιστων της Εκκλησιας της Λαρισης  ...επεφτε στη φωτια....




 Ο π. Ευθυμιος, με τον Κεχαριτωμενο ανυποδητο και απλου μητροπολιτη Ρασκας και Πριζρενης ΑΡΤΕΜΙΟ, τον σφαγιασθεντα ως ΑΡΝΕΣ.



Ο σιγονταροοικουμενιστης, αρχιμανδριτης Παυλος Δημητρακοπουλος, στον οποιον απευθυνεται η παρουσα, ινα ενημερωση και τους λοιπους ....ομοιους του.


Απαντησι,

στους Σιγονταροοικουμενιστες 

της εποχης μας




Ο υποφαινομενος, χαρακτηρισα τους κληρικους της «Συναξης» που εμφανιζονται στην Ελλαδα - σαν οι μοναδικoι και αποκλειστικοι υπερασπιστες της Πιστεως - ως ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.

Tους βαφτισα κατ’ αυτόν τον τροπον, όταν διαπίστωσα ότι, αντί καλού, κάνουν κακο στον αγώνα εναντίον της Παναιρεσεως του Οικουμενισμου, μας παρασύρουν σε μονοπάτια μακρά της Παραδόσεως των Πατέρων, κι αντι να καταστείλουν την εξάπλωση της αιρεσεως, της δινουν την δυνατοτητα να εξαπλώνεται απρόσκοπτα και ταχυτατα.

Να, γιατι ο ορος ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ, εκφραζει την πραγματικοτητα.





Οι εν λογω παππουληδες, εκτος ελαχιστοτατων εξαιρεσεων, ομοφρονουν και βαδιζουν ως ένα κοινο και ομοκινουμενο σωμα.

Κατ’ αυτας δε, ο θεωρητικος τους εκφραστης, που καμαρωνει με τον τιτλο του προϊσταμενου του Αντιαιρετικου Γραφειου, αρχιμανδρίτης Παυλος Δημητρακοπουλος ο σιγονταροοικουμενιστης και μαγαρισμενος από τον Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο - αφου τον μνημονευει ο επισκοπος του -  ενω με επαρση ξεκινησε ενα διαλογο, ελεγχοντας - ο θεολογικα ολιγιστος - τις Aγιοπατερικές μελετες του π. Ευθυμιου, μετα τις συντριπτικες απαντησεις που ελαβε, δεν τολμαει να ανταπαντηση στις επισημανσεις και στα ερωτηματα  του ΑΕΙΠΟΤΕ αμισθου ιερομοναχου π. Ευθυμιου Τρικαμηνα.

Και δεν εμεινε ως εδώ, αλλά του απεστειλε ένα ακομα εγγραφο κακοτατο, προκλητικοτατο και εμπαθεστατο.

Eιναι ενα κειμενο που αποκαλυπτει πολλα.

Που αποκαλυπτει τον Σιγονταροοικουμενισμο τους και την κρυπτοενταξι τους στην παραταξι των Οικουμενιστων, στο πνευμα και στο γραμμα των Οικουμενιστων, τους οποιους ταχα πολεμουν και αντιμαχονται.

Με αυτο ο αρχιμανδριτης Παυλος Δημητρακοπουλος λαμβανει το θρασος και την αναιδεια να παραστηση εαυτον και ωσαν καποιος μεγας κανονολογος και να αποφαινεται …κανονολογικα για την Κανιβαλικη Ψευτοκαθαιρεσι του Ομολογητου και Αγωνιστου π. Ευθυμιου Τρικαμηνα.

Και τι ….μαργαριταρια αντλουμε από το αναιδεστατο κειμενο του;






Χαρακτηρίζει ο κρυπτοοικουμενιστης αρχιμανδρίτης Παυλος Δημητρακοπουλος,  εξ υπαρχης ακομα και κατά την προσφωνησι, ότι ο π. Ευθυμιος είναι «μοναχος» και όχι ιερομοναχος.

Και γιατι είναι μοναχος Παυλε Δημητρακοπουλε;

Kαι γιατί τον βαπτίζεις υποκριτικότατα μοναχό, αρχιμανδρίτα Παυλε Δημητρακοπουλε;

Έμαθες μεσοβέζικα να ενεργείς κι όχι ντόμπρα και αντρίκια;

Λαϊκό, έπρεπε να τον ονομάσεις.

Διότι από Ιερομόναχό σε λαϊκο τον καταδικασε το οργανωμενο κακο του πειθαρχικου συμβουλιου των αχρειων δεσποταδων.

Δεν τοξερες;

Για να μας το τονιζης και αυτό …χαιρεκακα;

Δεν τοξερες αυτό το επιπλεον εμπαθεστατο ανοσιουργημα, του παρανομου συμβουλιου των παρανομων, «σηπτων» αρχιερεων σας;

Δεν γνωριζεις, ειδικέ επι των αιρεσεων, αρχιμανδρίτα Παυλε Δημητρακοπουλε, ουτε γιατι δικασθηκε, ουτε για ποιον λογον καταδικασθηκε ο π. Ευθυμιος, και ποια είναι η καταδικη του;

Θα σου το γνωρίσουμε εμεις.





Γραφει ο π. Ευθυμιος στο θρυλικο Απολογητικο του υπομνημα:


«Ἐπειδή κατά ταῦτα δέν ὑπάγομαι ὑπό τήν ποιμαντορία τοῦ φερομένου Μητροπολίτου Λαρίσης κ. Ἰγνατίου, ἀλλά οὔτε ὑπό τήν ποιμαντορία ἄλλου τινός Ἐπισκόπου, παρέπεται ὅτι, κατ' ἄρθρο τοῦ ν. 7/5383/32 περί ἐκκλησιαστικῶν Δικαστ. δέν ἦταν δυνατή ἡ εἰσαγωγή μου σέ δίκη ἐνώπιον τοῦ Ἐπισκοπικοῦ Δικαστηρίου καί κατ' ἐπέκτασιν οὔτε καί τοῦ Συνοδικοῦ Δικαστηρίου,  ἡ  σέ βάρος μου δέ  ἀσκηθεῖσα  ἐκκλησιαστική κανονική δίωξις πάσχει ἀπό κανονική καί νόμιμη παράβασι, καθ' ὅσον τότε καί μόνον ἀνοίγεται Ἐκκλησιαστική δίκη καί κανονική δίωξις, ὅταν ὁ κληρικός ὑπάγεται στόν ἁρμόδιο Μητροπολίτη.  Ἐν προκειμένῳ οὐδεμία ἁρμοδιότης τοῦ Μητροπολίτου ὑφίσταται δι' ἐμέ.

          Τούτοις ἀκολούθως συνεπάγεται:  α) τό ἀπαράδεκτον τῆς σέ βάρος μου ἀσκηθείσης ἐκκλησιαστικῆς διώξεως,

β) τήν ἔλλειψι δικαιοδοσίας τοῦ Ἐπισκοπικοῦ καί  συνακολούθως  τοῦ Συνοδικοῦ Δικαστηρίου Σας,

γ) στέρησι τοῦ φυσικοῦ μου δικαστοῦ καί δ) ἔλλειψι δικαίας δίκης».           





Αυτά δεν τα γνωριζες, αρχιμανδρίτα Παυλε Δημητρακοπουλε;

Πως τολμησαν και δικασαν αυτόν τον κληρικο, ενω δεν τους ανηκε, αυτοι που δεν ειχαν ένα τετοιο δικαιωμα;


Λεγει ο π. Ευθυμιος:



«Κρίνω σκόπιμο νά ἀναφερθῶ πρωτίστως στήν κανονικότητα τοῦ Μητροπολίτου Λαρίσης, ἤτοι ἐάν κανονικῶς ἐτοποθετήθη στήν Μητρόπολι Λαρίσης. Ἡ ἀρνητική ἀπάντησις ὡς πρός τήν  κανονικότητά του ἀναιρεῖ αὐτοδικαίως τά ἀποδιδόμενα σε μενα ἀδικήματα. Ἀσφαλῶς  θά δέχεσθε ὡς κανονικότητα τήν ἐκλογή του ἀπό τήν Σύνοδο, τήν χειροτονία του  καί τήν τοποθέτησί του στήν Μητρόπολι Λαρίσης. 

          Ἡ ἐκλογή του κατ' ἀρχάς ἀπό τήν Σύνοδο ἦταν παράνομη καί ἀντικανονική, διότι ζῶντος τοῦ Μητροπολίτου τῆς πόλεως καί μή παραιτηθέντος  ἤ κανονικῶς καί τελεσιδίκως (μέ ἔφεσι) καταδικασθέντος, ἀπαγορεύεται νά ἐκλεγῆ ἄλλος ἐπίσκοπος ἀπό τήν Σύνοδο, πολύ δέ περισσότερο νά χειροτονηθῆ διά τήν πόλι αὐτή καί τό πλέον  χειρότερο νά τοποθετηθῆ δυναστικῶς (μέ συνδρομή  τῆς ἀστυνομίας καί τῶν ΜΑΤ ἀπό τήν μισή  Ἑλλάδα) σ’ αὐτήν.  Καί ἀναφέρομαι εἰδικώτερα διά νά μή θεωρηθῆ ὅτι ἐκφράζω προσωπικές μου ἀπόψεις τους Ιερους Κανονες…».






Φωναζε και ξαναφωναζε ο π. Ευθυμιος, μεσα στο Ιεροεξεταστικο κογκλαβιο τους, αλλα αυτοι κωφευαν, ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ πασχοντες από ανιατον κωφωσιν.

Καθονταν στις καρεκλες σαν ….ναρκωμενα κουφαρια ή μαλλον σαν ημινεκροι μαυροι ογκοι, μη λαμβανοντας υπ’ οψιν τους ΤΙΠΟΤΑ από οσα αντεκρουε ο π. Ευθυμιος, αλλα το μονο που σκεφτονταν ηταν το …καταδικαστικο του τελος, που ηδη το ειχαν προαποφασισει.

Και μεσα από ένα τετοιο ...θεατρο του παραλογου, εσυ δεχεσαι την φρικαλεα αποφασι ενός Συμβουλιου παρανομων.






Για ρωτησε τον Μητροπολιτη σου, τι ξερει γι’ αυτη την δικη, γι΄ αυτο το «θεατρο του παραλόγου»;

Γιατί ήταν εκεί και, από πληροφοριες μου, με ένα κινητό τηλέφωνο σε κάποιον έδινε πληροφορίες!

Και αγνοωντας όλα τα στοιχειωδη παραπανω, ερχεσαι εσυ μαλιστα ευθυς αμεσως και γραφεις:


 «Ο επισκοπος μας σας εκαμε την χαρι να σας καλεση, ουχι ακινδυνως υπερβαινοντας το γεγονος ότι προσφατως δια αποφασεως συνοδικου δικαστηριου εχετε καθαιρεθη από τον βαθμον του πρεσβυτερου και υποβιβασθη εις την ταξιν των μοναχων, πραγμα που εκκλησιολογικα και ιεροκανονικα δυσχεραινει την μεθ’ υμων κοινωνια, διοτι υμεις θεωρειτε εαυτον ως ιερομοναχον, μη αναγνωριζων την καθ’ υμων συνοδικην αποφασιν.

Από την εποχη της καθαιρεσεως υμων εχετε αλλα παραδειγματα Μητροπολεων που σας εκαλεσαν ως ομιλητη στην επαρχια τους, και μαλιστα σε επισημη ημεριδα, οργανουμενη από την Μητροπολι;».



Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Θεια Λειτουργια με τον ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟ π. Ευθυμιο ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ




                  Θεια Λειτουργια




Aυριο Σάββατο το πρωί 2 Noεμβριου 2013 θα λειτουργήσει στο εκκλησάκι του Αγιου Μάρκου του Ευγενικού στη Σουρωτή Βασιλικων Θεσσαλονικης ο Ιερομόναχος π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς. 
Για οποιαδηποτε πληροφορια τηλεφωνειστε στο 6972-896024

Tρομακτικη Δηλωσι της ΠΕΘ

Πανελλ. Ένωση Θεολόγων (ΠΕΘ): ΟΙ Επίσκοποι δεν ορθοτομούν τον λόγον της αληθείας!

 


Ἡ «Πανελλήνιος Ἕνωσις Θεολόγων» διαπιστώνει ὅτι
ΔΕΝ  ΟΡΘΟΤΟΜΕΙ  ΤΟΝ  ΛΟΓΟΝ  ΤΗΣ
ΑΛΗΘΕΙΑΣ Η  ΠΟΙΜΑΙΝΟΥΣΑ  ΕΚΚΛΗΣΙΑ
ἴδια ὅμως διαπράττει τὸ ἴδιο σφάλμα, ἀφοῦ ἑστιάζει τὴν καταγγελία της σὲ ἄλλα θέματα, οὐδεμία δὲ νύξη κάνει γιὰ τὸ μεγαλύτερο σφάλμα τῶν Ἐπισκόπων, τὴν ἀδιαφορία τους γιὰ τὴν διατήρηση ἀκεραίας τῆς Πίστεως καὶ τὴν συμπόρευσή τους μὲ τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἢ τὴν ἀνοχή τους στοὺς ἡγέτες αὐτῆς τῆς αἱρέσεως, Πατριάρχες καὶ Ἐπισκόπους, τοὺς ὁποίους ἀπὸ δειλία ἢ συμφέρον ἀρνοῦνται νὰ κατονομάσουν.
Κι ὄχι μόνο αὐτό. Καὶ ἡ ἴδια ἡ ΠΕΘ στηρίζει τὸν ἀρχηγέτη τῆς αἱρέσεως πατριάρχη Βαρθολομαῖο, ὅπως φαίνεται ἀπὸ τὶς ἐπιστολὲς ποὺ ἔστειλε πρὸς τὸν Πατριάρχη, εὐχαριστώντας τον ποὺ ἔδωσε «τὰς Πατριαρχικὰς του εὐχὰς καὶ εὐλογίας διὰ τὴν εὐόδωσιν τοῦ ἔργου τῆς ΠΕΘ»!
Βέβαια γιὰ μᾶς, εἶναι φυσικὴ μιὰ τέτοια στάση, ἀφοῦ κορυφαῖο μέλος τοῦ Προεδρείου τῆς ΠΕΘ  (πρὶν μερικὰ χρόνια σὲ ἡμερίδα στὸ Πολεμικὸ Μουσεῖο)  μᾶς ἐξέπληξε, δηλώνοντάς μας ὅτι εἶναι λάθος ἡ θέση, ὅτι ὁ Παπισμός εἶναι αἵρεση! Κι ἂν δὲν θεωροῦν -κάποιοι τῆς ΠΕΘ- τὸν Παπισμό ὡς αἵρεση, κατὰ ποία λογικὴ θὰ θεωρήσουν τὸν Οἰκουμενισμό;
Πραγματικὰ λέμε πὼς ὑπηρετοῦμε τὸν ἴδιο Χριστὸ καὶ τὴν ἴδια Ἐκκλησία, ἀλλὰ ἐφαρμόζοντας ὁ καθένας διαφορετικὴ Παράδοση στὴν ἀντιμετώπιση τῶν τῆς Πίστεως καὶ κυρίως τῆς συγχρόνου αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Καὶ τὸ ἀπογοητευτικό: ὅπως οἱ Ποιμένες, ἔτσι καὶ τὰ ἡγετικὰ στελέχη τῶν θεολόγων, ἀρνοῦνται νὰ συζητήσουμε τὶς θέσεις τῶν Πατέρων, ὑποτιμώντας τὴν προσπάθεια ἐκείνων ποὺ μὲ κόπο καὶ μόχθο τὶς παρουσιάζουν στὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας!

Τὸ κείμενο τῆς ΠΕΘ στὸ ὁποῖο ἀναφερόμαστε ἔχει τίτλο «Πνευματικὴ κρίση: Σύγχυση Πίστεως θεσμῶν καὶ Ἰδεολογημάτων», ὑπογράφεται ἀπὸ τὸν κ. Ἠλία Μπάκο καὶ δημοσιεύθηκε στὸ ὄργανο τῆς ΠΕΘ, τὸ περιοδικὸ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», 2ο τεῦχος τοῦ 2013, σελ. 66. Δημοσιεύουμε τὸ ἀπόσπασμα ποὺ μᾶς ἐνδιαφέρει:

ΙΔΟΥ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΝΟΜΑΣΤΕ: OΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ


Βόμβα: Γερμανός δημοσιογράφος αποκαλύπτει ότι τα ελληνικά ΜΜΕ ελέγχονται από την Τρόικα..(Βίντεο)

Σάλος έχει ξεσπάσει μετά τις αποκαλύψεις..
Η αποκάλυψη Γερμανού δημοσιογράφου, το αφιέρωμα του Al Jazeera και το δημοσιεύμα της New York Times.
Mια αποκάλυψη βόμβα που θα συζητηθεί έκανε Γερμανός δημοσιογράφος σε συνομιλητές του στην Αθήνα. Σύμφωνα με αυτή τα μεγαλύτερα ελληνικά ΜΜΕ ελέγχονται πλέον από την Τρόικα, μετά τον εντοπισμό από τους ελεγκτές της Blackrock του υπέρογκου δανεισμού τους-κοντά στο 1 δις-τον οποίο οι περισσότεροι μηντιάρχες αδυνατούν να αποπληρώσουν! Έτσι οι Έλληνες μηντιάρχες είχαν να επιλέξουν ανάμεσα στο να αναστείλουν εκδόσεις, να κλείσουν κανάλια και ραδιοφωνικούς σταθμούς (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα την γλιτώσουν στο τέλος) ή να παραδοθούν αμαχητί στους δανειστές. Αυτό σημαίνει ότι τα μεγαλύτερα ΜΜΕ παρότι διατηρούν μια αντιμνημονιακή ρητορία σαν φερετζέ, στην πραγματικότητα ελέγχονται απόλυτα από τους δανειστές, οι οποίοι πλέον τα χρησιμοποιούν για την επικοινωνιακή τους προπαγάνδα!

Το θέμα είναι τεράστιο και καλούνται τα κόμματα να αναδείξουν την σημασία του καθώς εκτός από τον ιλιγγιώδη δανεισμό των ΜΜΕ, δεν είναι λίγοι οι μηντιάρχες που έχουν ανοιχτά πάρε-δώσε με την Δικαιοσύνη για πάσης φύσεως σκοτεινές υποθέσεις στις οποίες εμπλέκονται και οι οποίες μυρίζουν μπαρούτι. Ως τώρα εξαιτίας της εγχώριας διαπλοκής οι περισσότεροι από αυτούς είχαν καταφέρει να πέσουν στα μαλακά, τώρα όμως που οι δανειστές μας αποκτούν και τον έλεγχο πολλοί κάνουν λόγο για non stop δράση και χειροπέδες σε χέρια «επωνύμων». Την ίδια θέση είχε πάρει στο παρελθόν και ο τηλεοπτικός σταθμός Al Jazeera, όπως διαβάζουμε στο tromaktiko.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ:
prismanews.gr 




 

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Ερωτηματα που περιμενουν απαντησεις

Ερωτήσεις προς τον, 

κατα παραχωρησι Θεου,

Aρχιεπισκοπο Ιερωνυμο!!!


Αληθεύουν οι συγκεκριμένες πληροφορίες για ανακολουθίες του Αρχιεπισκόπου και "μαγειρέματα" στην εκλογή Επισκόπων, προκειμένου να καλυφθούν προβλήματα με το μισθό ιερομονάχων;




Να πως παρουσιαζεται η εικόνα της ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

Από αυτή τη Σύνοδο περιμένουν κάποιοι
την υπεράσπιση των θεμάτων της Πίστεως
και την καταδίκη του Οικουμενισμού!






Γιατί ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δεν υποστήριξε στην Ιεραρχία τον Αρχιμ. Νεκτάριο Μουλατσιώτη, αφού ήταν πρόταση δική του και της απελθούσης Ιεράς Συνόδου;




Αληθεύει ότι έσωσε ο Αρχιμ. Νεκτάριος Μουλατσιώτης τον κρατικό μισθό των ιερομονάχων από το ΣΥΡΙΖΑ, το Κ.Κ.Ε. και την ΤΡΟΪΚΑ;

 
 
 
Πολλά λέγονται σε διάφορα εκκλησιαστικά πηγαδάκια για το τι συνέβηκε και τελικά και ο Αρχιμ. Νεκτάριος Μουλατσιώτης, έμεινε εκτός καταλόγου υποψηφίων για το αρχιερατικο αξίωμα.
Εμείς ακούσαμε διάφορες γνώμες από τα εκκλησιαστικά πηγαδάκια και προς στιγμή μετά τα όσα ακούσαμε, θα κάνουμε μόνο μερικές ερωτήσεις.

 
 
 
Ερώτηση 1η: Αληθεύει ότι ο Μακαριώτατος Ιερώνυμος, πρότεινε ξαφνικά στην Ιερά Σύνοδο του Φεβρουαρίου ή Μαρτίου την εγγραφή στον κατάλογο του Αρχιμ. Νεκταρίου Μουλατσιώτη, για την μεγάλη του προσφορά στην Εκκλησία και για το όλο έργο του;

 
 
 
Ερώτηση 2η: Αληθεύει ότι ο Μακαριώτατος ζήτησε πιο πριν την παραίτηση της προσφυγής του Αρχιμ. Νεκταρίου Μουλατσιώτη, από το Συμβούλιο Επικρατείας;

 
 
 
Ερώτηση 3η: Αληθεύει ότι η προσφυγή του Αρχιμ. Νεκταρίου είχε πολλές πιθανότητες δικαίωσης και η εκδίκασή της, θα δημιουργούσε τεράστια προβλήματα στην Εκκλησία;

 
 

Θεια Λειτουργια με τον ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟ π. Ευθυμιο ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ



                  Θεια Λειτουργια





Μεθαυριο Σάββατο το πρωί στις 2 Noεμβριου 2013 θα λειτουργήσει στο εκκλησάκι του Αγιου Μάρκου του Ευγενικού στη Σουρωτή Βασιλικων Θεσσαλονικης ο Ιερομόναχος π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς. 
Για οποιαδηποτε πληροφορια τηλεφωνειστε στο 6972-896024

AMETANOHΤΟΣ Ο ΑΡΧΙΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ

Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Με επιστημονικό περικάλυμμα



«Αναφέρει ο Ρίχαρντ  Χάιντσμαν, ειδικός στη φιλοσοφία των θρησκειών, τονίζοντας πως και ίδιες λέξεις μπορεί να έχουν εντελώς διαφορετικό νόημα από τη μια θρησκεία στην άλλη. “Ακόμη και οι καλύτεροι μεταφραστές δεν μπορούν να βοηθήσουν σε αυτό”».

 Τί λέτε κ. Χάιντσμαν, τι «ακόμη και ίδιες λέξεις μπορεί να έχουν εντελώς διαφορετικό νόημα από τη μια θρησκεία στην άλλη»;  Κι ατ σς προβληματίζει;

Τέτοιο πρόβλημα δὲν φίσταται π πλευρς «Οἰκουμενιστικο Χριστιανισμοῦ». Ὁ πανθρησκειαστς Πατριάρχης μας τὸ χει λύσει μὲ τ γνωστ ρχαιοελληνική μέθοδο το Μ. λεξάνδρου. ποιος γόρδιος δεσμς δν λύνεται, κόβεται. Γι’ αὐτ τὸ Κοράνιο, τὸ βεβηλώνων τὴν θεότητα το ησο, κ. Βαρθολομαος τὸ μετονόμασε σ «γιο»· τν λλάχ τν ταύτισε μ τν Τριαδικ Θεό, καὶ θ κολλήσουμε τώρα στὸ διαφορετικὸ νόημα μερικν λέξεων;
Καὶ μ λησμονετε, τι πως Μ. λέξανδρος κατέκτησε τὸν τότε «γνωστ» κόσμο, τσι κα Πατριάρχης μας κατέκτησε (κρατώντας βέβαια τὸ σπαθ το Πάπα) τν Χριστιανικ κόσμο κα εναι διαμφισβήτητος ἡγέτης του.
Μὴ σκοτίζεσθε λοιπόν, δὲν χρειάζεται ν χουν τν δια σημασία ο λέξεις. Δν χρειάζονται τέτοιες λεπτομέρειες στὴν Πανθρησκεία.


Η ....γαλανοματα κορη σκεπαζει το σκανδαλο. ΓΙΑΤΙ;;;



Κανείς δεν ακούει τη φωνή τους;


του Αρχιμ. Δανιήλ Αεράκη
         


 

Κατηχητής βωμολοχίας και όχι μόνο. 
Έτσι επίσημα και επώνυμα καταγγέλλεται Παντελεήμων τις Αράθυμος, που το πατριαρχείο Αλεξανδρείας τοποθέτησε στο Μπραζαβίλ του Κογκό ως επίσκοπο. 
Γνωστός ο διωγμός του ιεραποστόλου της περιοχής πατρός Θεολόγου Χρυσανθακοπούλου, για να μείνει ελεύθερο το πεδίο στον κ. Αράθυμο.




          Από καταγγελία των νέων της περιοχής, που ο π. Θεολόγος είλκυσε στον Χριστό, πληροφορούμαστε: «Κάπνισμα, ποτά, παρέες με ανθρώπους του υποκόσμου. 
Διδάσκει σε νέους λεξιλόγιο του υποκόσμου. 
Η αστυνομία του Pointe Noire συνέλαβε τον επίσκοπο Μπαζαβίλ με Κονγκολέζο σε αυτοκίνητο…».




          Η έκκληση της Ορθοδόξου Νεολαίας του Μπραζαβίλ συγκλονίζει. 
Μόλις τα παιδιά αυτά οδηγήθηκαν από τον πνευματικό τους, τον π. Θεολόγο, στο θαυμασμό του Προσώπου του Ιησού Χριστού, έπεσαν από τα σύννεφα, γιατί το πατριαρχείο τούς υποχρεώνει να βλέπουν «ες τόπον Χριστο» τον αείποτε Αράθυμο.




          Το μόνο, που ξέρει ο από Σύρον Αράθυμος είναι το επιτίμιο της ακοινωνησίας σε όσα ευσεβή παιδιά σέβονται τον πνευματικό τους π. Θεολόγο.   
Έγινε, βλέπετε, της μόδας η… ακοινωνησία! 
Το Αλεξανδρινό κέντρο έχει στολίσει την Αφρική με παρόμοια «μπουμπούκια».




          Ελπίδα για το θέμα είναι οι λοιπές Ορθόδοξες Εκκλησίες, αλλά και το Ελληνικό κράτος, που είναι πιθανόν ανυποψίαστο για το τι πρόσωπα μισθοδοτεί, ως επισκόπους στην Αφρική.




Κάποια ελπίδα έχουμε και από τους γνησίους και ανεπιλήπτους εργάτες της Ορθοδόξου ιεραποστολής στην Αφρική.   
Φαντάζεστε τον Παύλο να καλύπτει το σκάνδαλο της Κορίνθου, για να μη χαθεί το … «έργο» του; 



Πατέρες της ιεραποστολής στην Κινσάσα, στο Κολουέζι, στην Τανζανία, στη Μαδαγασκάρη κ.α, η  στήριξη του διώκτη του αδελφού σας π. Θεολόγου είναι βόμβα στο δικό σας έργο.  

Γιατι δεν επεμβαινει ΑΜΕΣΑ; Μηπως ο Αραθυμος ξερει τα απλυτα του;

 

Ανοιχτή επιστολή 

προς τον Μακαριότατο Πατριάρχη 

Aλεξανδρειας 


Οκτ 29 τις 11:29 μ.μ
Από: Dimitris Karamatskos
Προς: patriarxeio.alexandreias@gmail.com

 

Ποια εκκλησία ευαγγελιζόμαστε 
στην Αφρική Μακαριότατε;

  


Μακαριότατε, ευλογείτε!

 


Στις 5 Ιανουαρίου ε.έ. Σας έγραψα μεταξύ άλλων σε επιστολή που Σας απέστειλα: «Η ιστορία κρίνει τους ηγέτες και θα κρίνει και Σας ανάλογα με τη στάση που θα τηρήσετε απέναντι στο λαό του Θεού, που απαιτεί να εισακουστεί η φωνή του. Μην γίνετε αιτία να αποχωρήσουν πολλοί σκανδαλισμένοι από την Εκκλησία του Κονγκό. Ο λαός είναι ανάστατος και οι πιστοί απειλούν ότι θα φύγουν από την Εκκλησία... κατηγορώντας την Εκκλησία ότι λειτουργεί όπως οι πολιτικοί, χωρίς αναγνώριση των υπηρεσιών των προσώπων που πραγματικά προσφέρουν στην Εκκλησία. Θα ακούσετε τη φωνή του;».

Δυστυχώς, τα πράγματα εξελίχθηκαν κάπως έτσι και ήδη οι καρποί στην Εκκλησία του Κονγκό είναι πολύ πικροί. Δεν γνωρίζω αν ενημερώνεστε για τα έργα και τις ημέρες του Επισκόπου του Κονγκό, αλλά θα ενθυμείστε από την επίσκεψή Σας εκεί ότι οι σχέσεις μου με τους πιστούς του Κονγκό και ιδιαίτερα με τη νεολαία ήταν πολύ στενές. Έτσι καθημερινά ακούω τον γόο των θρήνων τους και πληροφορούμαι για την κατάσταση, που μόνο Ορθόδοξη Εκκλησία δεν θυμίζει.

 

Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

«Κρατείτε τας παραδόσεις»

Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ 

ΚΑΙ Η ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΤΗΣ 

ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ

«Κρατειτε τας παραδοσεις»

PidalioAgia-Grafi-ιστ copy 

Aπο το βιβλίο Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου «ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ», εκδ. Β΄, 2008, σελ. 71-73

«Στήκετε και κρατείτε τας παραδόσεις…»

 
 
Οι προτεστάντες δεν παραδέχονται την Παράδοση της Εκκλησίας. Μόνο το Ευαγγέλιο κρατούν. Εμείς, κοντά στο Ευαγγέλιο, κρατούμε και την Παράδοση της Εκκλησίας.
Όλα όσα έχουμε στην Εκκλησία, δεν είναι μόνο από την Αγία Γραφή, αλλά είναι και εκ του προφορικού λόγου, που μεταδόθηκαν σε εμάς από γενεά σε γενεά.
 
 
 
 
Ως επί παραδείγματι το Ευαγγέλιο δε γράφει πουθενά ότι πρέπει οι Χριστιανοί να κάνουμε το σταυρό μας. Αλλά το λέει η ιερά Παράδοση, που μας φύλαξε και το Ευαγγέλιο. Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε ο χριστιανισμός μέχρι σήμερα οι Χριστιανοί έκαναν το σταυρό τους. Εκ της ιεράς Παραδόσεως έχουμε το ότι πρέπει να κτίζονται οι εκκλησίες μας με το ιερό προς ανατολάς. Εκ της ιεράς Παραδόσεως έχει η Εκκλησία μας και πολλά άλλα πράγματα.
Πρέπει να προσέχουμε, γιατί υπάρχουν και παραδόσεις ειδωλολατρικές. Ότι είναι αντίθετο με το Ευαγγέλιο, το απορρίπτει…
Κρατούμε το Ευαγγέλιο και την ιερά Παράδοση, ως μοναδικές πηγές της πίστεως μας. Όλα τα άλλα τα απορρίπτουμε.

 

 

Ιερά Παράδοσις – το Πηδάλιο

Δε μπορεί να σταθεί η Γραφή χωρίς τη βεβαίωση της Ιεράς Παραδόσεως. Η Ιερά Παράδοση διακρίνεται σε αποστολική παράδοση, αυτή που παρέδωσαν οι απόστολοι και πατερική παράδοση, αυτή που παραδόθηκε από τους πατέρας μέχρι της τελευταίας Ζ΄(7ης) Οικουμενικής Συνόδου. Η Παράδοση της Εκκλησίας συνεχίζεται μέχρι των ημερών μας επί τη βάση των όσων παρέδωσαν οι άγιοι απόστολοι και οι άγιοι πατέρες.
 
 
 
 
Η εκκλησιαστική αυτή παράδοση βρίσκεται μέσα στο Πηδάλιο. Μέσα στο Πηδάλιο της Εκκλησίας είναι οι όροι, οι κανόνες, οι αποφάσεις των Τοπικών και των Οικουμενικών Συνόδων. Μέσα σ’ αυτό λαλούν οι μεγάλοι πατέρες, «τα πάγχρυσα στόματα του Λόγου». Αυτοί δίδουν, με το φωτισμό του αγίου Πνεύματος, τη λύση των προβλημάτων που προκύπτουν μέσα στην Εκκλησία.
 
 
 
 
Συνεπώς οι προτεστάντες έχουν τη Γραφή και την υπερτονίζουν και οι χιλιασταί έχουν την Αγία Γραφή και τη μαθαίνουν απ’ έξω, αλλά δεν γνωρίζουν την ορθή ερμηνεία και είμεθα ένοχοι που δεν την μελετούμε. Εμείς έχουμε την Αγία Γραφή καθώς ερμηνεύθη από τους πατέρας και τας Τοπικάς και Οικουμενικάς Συνόδους. Αυτός είναι όρος ασφαλείας. Διότι αν αφαιρέσουμε τον όρον αυτόν, λέγει ο ομώνυμος μου άγιος Αυγουστίνος, η Αγία Γραφή καταντά βιβλίο όλων των αιρέσεων. Όλες οι αιρέσεις στηρίζονται στην παρερμηνεία της Αγίας Γραφής. Όχι διότι φταίει η Αγία Γραφή –κάθε άλλο, άπαγε της βλασφημίας– αλλά φταίει ο άνθρωπος, που δεν κάνει καλή χρήση της Αγίας Γραφής. Ο απόστολος Πέτρος λέει· Προσέξτε, υπάρχουν μερικά χωρία της Αγίας Γραφής τα οποία, αν δεν τα ερμηνεύσουμε ορθά, δημιουργούν ζητήματα μέσα στην Εκκλησία.
Στους πειρασμούς του Χριστού έχουμε μία μάχη, που και οι δύο πλευρές χρησιμοποιούν ως όπλο την Αγία Γραφή. Ο σατανάς πολεμά διαστρεβλώνοντας τα χωρία της Αγίας Γραφής και ο Χριστός τον αντικρούει και τον κατατροπώνει με τη σωστή ερμηνεία των χωρίων.
 
 
 
Αν κανείς διαβάσει την Αγία Γραφή χωρίς τη βοήθεια των πατέρων της Εκκλησίας, μπορεί παρερμηνεύοντας την, να πέσει σε πολλές αιρέσεις. Μπορεί να φτάσει στις πιο παράξενες ερμηνείες και να πέσει στα μεγαλύτερα αμαρτήματα ακόμα. Ποιος θα ερμηνεύσει λοιπόν ένα χωρίο που εκ πρώτης όψεως φαίνεται εύκολο αλλά στην πραγματικότητα είναι βαθύ και δύσκολο, ο άλφα και ο βήτα; Θα το ερμηνεύσουμε καθώς το ερμηνεύουν οι πατέρες της Εκκλησίας μας εν Πνεύματι αγίω.
Η ερμηνεία των Πατέρων επάνω στην Αγία Γραφή είναι το Πηδάλιο που είναι έργο κυρίως του αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου. Δεν λέει βέβαια τίποτα δικό του. Ο ίδιος ο άγιος Νικόδημος υποσημειώσεις μόνο έχει και ερμηνεία έχει που είναι αξιοθαύμαστη. Ανοίγοντας το Πηδάλιο ακούμε τη φωνή των πατέρων όχι ενός και δύο αλλά ολόκληρου συνάξεως αγιωτάτων πατέρων, εκατό, διακοσίων, τριακοσίων, τετρακοσίων, πεντακοσίων, εξακοσίων αγίων πατέρων. Όλοι αυτοί συνήλθαν και ερμήνευσαν τας γραφάς και μας υπέδειξαν με ποιο τρόπο πρέπει να ζούμε.
 Το Πηδάλιο περιφρονείται

Μα τώρα το Πηδάλιο περιφρονείται. Είναι ένα σημείο των καιρών λυπηρό και αυτό. Το είχα αισθανθεί ως φοιτητής πανεπιστημίου, όπου καθηγηταί, ορθόδοξοι μέν αλλά προτεσταντίζοντες, ομιλούσαν περιφρονητικά για το «Πηδάλιο». Μόνο κάτι ταπεινοί Χριστιανοί, πιστά της Εκκλησίας τέκνα είχαν το «Πηδάλιο», που ήτο εξηντλημένο και άγνωστο στο ευρύ κοινό. Οι πατέρες, λέγανε οι καθηγηταί εκείνοι, ήτανε παλιοί άνθρωποι, καθυστερημένα πνεύματα του καιρού εκείνου…  
 
Και τώρα άλλοι, σύγχρονοι μας, δημιούργησαν τον λεγόμενο «νεοπατερισμό». Δηλαδή, οι νέοι αρχιερείς είναι κι αυτοί πατέρες.  
 
 
Όπως δημιουργήθηκε ο νέος όρος «νεορθόδοξοι», έτσι δημιουργήθηκε και ο «νεοπατερισμός». Όλες αυτές είναι αποκλίσεις από την αυστηράν γραμμήν της παραδόσεως. Νεορθόδοξο κίνημα, όχι παραδοσιακό, είναι αυτό του Γιανναρά. 
 Μέσα σε αυτό τον κόσμο ζούμε και πρέπει να ομολογήσω ειλικρινώς, ότι και εσείς κατά τινα τρόπο είστε επηρεασμένοι από αυτά και είμεθα υπεύθυνοι και εμείς. 
Δεν εκτιμάται το Πηδάλιο. Στο Άγιον Όρος κάθησε και το κατήρτισε ο άγιος Νικόδημος. 
Δεν έγραψε δικά του λόγια. Απλώς ερμήνευσε σε απλή γλώσσα τους ιερούς κανόνες των πατέρων και των Συνοδών, για να είναι καταληπτοί.  
Το Πηδάλιο περιέχει ερμηνεία δυσκόλων χωρίων της αγίας Γραφής και είναι ασφαλής οδηγός προς πορείαν χριστιανικήν.  
 
 
Είναι μία υποτίμησις του «Πηδαλίου» αυτό που γίνεται. Γι’ αυτό πέσαμε σε ηθικολογία…  
 
 
Όπως καταντούμε, ξέρετε, οι θεωρούμενοι ορθόδοξοι θα αρνηθούν την Ορθοδοξία – υπάρχει προφητεία, ότι πατριάρχαι αρχιεπίσκοποι επίσκοποι ιερείς θα προδώσουν την Ορθοδοξία – και θα την υποστηρίξουν άνθρωποι άλλοι.  
 
 
Οι μεν προτεστάντες λένε «μόνο Γραφή», οι άλλοι λένε «όχι Γραφή», και έρχεται στο μέσον η Εκκλησία η Ορθόδοξος και λέει «Ερευνάτε τας γραφάς» (Ιωάν. 5,39). Να διαβάζετε την αγία Γραφή, αλλά όχι με το δικό σας πνεύμα, που μπορεί να πλανηθεί, αλλά όπως την ερμηνεύουν οι πατέρες της Εκκλησίας.
Πηγή: augoustinos-kantiotis.gr
 

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου