Σάββατο, 5 Οκτωβρίου 2013

Διαλεγετε και παιρνετε

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ 

                                   και ο 

                 
                    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ 




Ο ενας, ο ...Αχυρενιος ασπροκαλυμαυχος δηλωσε, μαλιστα με θρασος μυριων πιθηκων και αναιδεια δισμυριων δαιμονων και εχοντας στην αγκαλια του την εικονα του ΣΦΟΔΡΟΤΕΡΟΥ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΟΥ αγιου Ιουστινου Ποποβιτς οτι ειναι ....ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ!!!
Υπαρχει τιποτα το εφαμαρτον, τι λετε;



Ο αλλος, ο Αρχιτρομοκρατης του πλανητη Αρχιαιρεσιαρχης της Ανατολης και Καταληψιας του θρονου της Πολεως της Μεγαλης, μολις προχθες, κατατρομοκρατημενος δηλωσε οτι ....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ!!!
Και ολα τα ανθρωπινα οντα ανα τον πλανητη γη, που εχουν νουν και μνημη, oρασι και ακοη, γελασαν πλατια, φαρδια και γεματα.
Καποιοι μαλιστα ...ανοικτιρμονες, που τον αγαπουν και τον λατρευουν, οπως η μαϊμου το μωρο της, εσπευσαν να εγκωμιασουν την δηλωσι  ....Του Μεγαλου ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ της Ορθοδοξιας!!!



Μετα απο ολα αυτα τα φαιδρα και πολυφαιδρα και γελοια θεατρα και κομικς, ποιος θελει να κερδιση ενα φλουρι;
Αρκει να μας πη: Ειναι τελικα καλο ή κακο, ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ;
Γιατι ο ενας Κουφιοκεφαλος "πατριαρχης" περιφερει εγκαυχωμενος και περιχαρης τον ορο στο στομα του, ενω ο αλλος τον ....απεχθανεται και τον αηδιαζει, ξαφνικα και αιφνιδια;
Ποιος ειναι εκεινος που μπορει να μας λυσει το αινιγμα;
Θα περιμενουμε....

Κυριε σωσον με



ΕΝ ΜΕΣΩ ΣΚΟΡΠΙΩΝ ΕΙΜΕΘΑ

EN MESO SKORPION IST




Διάβασα προχθές στον Ιεζεκιήλ, ότι τον έστειλε ο Θεός «εν μέσω σκορπίων»
Τώρα η κοινωνία μας έχει φοβερούς «σκορπιούς» που σε κεντούν, με συκοφαντίες και διαβολές. 
 Πράγματα φοβερά και απαίσια προσπαθούν να θλίψουν την ψυχήν σου. 
«Εν μέσω σκορπίων» είμεθα. 
Και αυτός που σήμερα φαίνεται ότι τάχατες σ’ ακούει, αν δεν κάνεις το θέλημα του που ζητά δεν το’ χει σε τίποτε αύριο να γίνει σκορπιός και να σε κεντά.



Προχθές στη μητρόπολη σε ένα δικηγόρο δεν του έδινα διαζύγιο. 
Έφυγε, και τι υβρεολόγιο είπε στα σκαλιά της μητροπόλεως δεν περιγράφεται. 
Πατάμε σε «σκορπιούς» και «φίδια» μέσα σ’ αυτή την κοινωνία στην οποία ζούμε.
Είναι επώδυνος ο βίος τον οποίον διάγει κανείς, γι’ αυτό χρειάζεται προσοχή μεγάλη στον κόσμον αυτόν. 
Είναι μία προφητεία αρχαία μου την υπενθύμισε ένας Αγιορείτης μοναχός όταν έγινα επίσκοπος. 
«Γίνεσαι επίσκοπος», μου είπε, «σε μία εποχή, που οι ποιμένες, οι επίσκοποι, οι εφημέριοι, οι παπάδες και όλοι αυτοί, θα γίνουν λύκοι και θα κατασπαράξουν το ποίμνιο, και τα πρόβατα θα γίνουν κι αυτά λύκοι και θα φάνε τους ποιμένας». 
Σ’ αυτή την εποχή βρισκόμεθα. 



Και σε όλη την Ελλάδα παρατηρείται το εξής φαινόμενο. 
Έναν κακόν επίσκοπο, αδιάφορο τελείως που ούτε κηρύττει ούτε διδάσκει ούτε νουθετεί, δεν τον πειράζουν είναι φίλος των. 
Έχουν βάλει στο πρόγραμμα τους, σ’ όλη την Ελλάδα, να ρίξουν τους καλούς επισκόπους, τους δραστήριους, αυτούς που κάπως κινούνται, κάπως εργάζονται, όχι βέβαια στα ύψη των πατέρων της Εκκλησίας, αλλά κάπως παρουσιάζουν μία εργασία, είτε κατηχητικά σχολεία είτε κήρυγμα είτε τίποτε άλλο. 
Το σύνθημα τους είναι, να γκρεμίσουν την Εκκλησία. 
Και βάλλονται αυτοί τρομερά βάλλονται. 
Μεταξύ των άλλων όπλων τα οποία μεταχειρίζονται είναι η συκοφαντία και η διαβολή, άνευ προηγουμένου. 
Το φοβερότερο είναι, ότι και μέσα από τους κύκλους των ιεραποστολών υπάρχουν συκοφάντες και διαβολείς. 
Εάν σήμερα διαλυθούν οι ιεραποστολές, δεν θα διαλυθούν από τους εξωτερικούς εχθρούς – να το θυμηθείτε αυτό, μετά δακρύων σας το λέω – θα διαλυθούν από πρόσωπα τα οποία έχεις δέκα χρόνια, είκοσι χρόνια, τριάντα χρόνια κοντά σου. 
Τα πήρες μικρά παιδιά, τα κατήχησες, τα δίδαξες, τα εγαλούχησες, εκοπίασες, εμόχθησες γι’ αυτά κ.λπ. και αυτά τώρα γίνονται «σκορπιοί».
Διερχόμεθα μία κρίση μεγάλη. 
«Πατάξω τον ποιμένα και διασκορπισθήσονται τα πρόβατα της ποίμνης»
Και το άλλο, Θα έρθει εποχή που οι άνθρωποι θα ποιμαίνουν τον εαυτό τους.


 Aπο το βιβλίο Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου
«ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ», εκδοση Β΄, 2008, σελ 57-58


απο το ιστολογιο Αυγουστινος Καντιωτης 

Η ΒΑΒΕΛ της Ψευτοδημοκρατιας μας...



---------------------------------

EXOYME ΣHMEPA ΔHMOKPATIA;


Ὁ Θεός, ὁ Δημιουργὸς καὶ Kυβερνήτης τοῦ ἀπεράντου Σύμπαντος, τὸν ὁποῖον οἱ ἄρχοντές μας ἔχουν διαγράψει καὶ ἀπὸ τὴ ζωὴ καὶ ἀπὸ τὸ λεξιλόγιό τους, ἂς προσευχώμεθα νὰ ἐπεμβῇ καὶ νὰ σώσῃ τὴν Ἑλλάδα ἀπὸ τοὺς δικτάτορες, οἱ ὁποῖοι παρουσιάζονται ὡς δημοκράτες, καὶ τοὺς ὀλετῆρες, οἱ ὁποῖοι παρουσιάζονται ὡς σωτῆρες. 


Xριστέ, εἶσαι ὁ μόνος Σωτὴρ καὶ ἡ μόνη ἐλπὶς γιὰ τὴν Πατρίδα μας. 
Διὰ πρεσβειῶν τῶν ἀναριθμήτων ἁγίων σου καὶ τῆς ὑπεραγίας Θεοτόκου γενοῦ ἵλεως, τάχυνον καὶ σῶσον τὴν Ἑλλάδα.


 του Ομολογητου Θεολογου κ. Νικ. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ

     




Στὶς ἡμέρες μας ἀπὸ πολιτικούς, δημοσιογράφους καὶ ἄλλους, οἱ ὁποῖοι ὁμιλοῦν ἀπὸ τὰ μέσα τῆς δημοσιότητος, πολὺς λόγος γίνεται, πάρα πολύς, περὶ δημοκρατίας. 
Ἂν ὑπῆρχαν ἐξωγήινοι καὶ ἔρχονταν στὴ γῆ καὶ ἄκουαν τόσο λόγο περὶ δημοκρατίας, τόση ἐξύψωσι τῆς δημοκρατίας, θὰ νόμιζαν, ὅτι ἡ δημοκρατία εἶνε Θεότης. 
Bεβαίως ἡ δημοκρατία δὲν εἶνε Θεότης, εἶνε ὅμως θεοποίησι ἑνὸς πολιτεύματος ἀπὸ ἀνθρώπους, οἱ ὁποῖοι κατήργησαν τὸ Θεό, ἀφοῦ γιὰ τὸ Θεό, γιὰ τὸν ὁποῖον ἔπρεπε νὰ ὁμιλοῦν περισσότερο, αὐτοὶ οὔτε τὴ λέξι Θεὸς καταδέχονται νὰ ἀναφέρουν.
     



Tί σημαίνει ἡ λέξι δημοκρατία; 
Ἡ λέξι εἶνε σύνθετη ἀπὸ τὸ «δῆμος», δηλαδὴ λαός, καὶ τὸ «κρατῶ», δηλαδὴ ἐπικρατῶ. Δημοκρατία σημαίνει νὰ ἐπικρατῇ ὁ λαός, νὰ λαμβάνεται ὑπ' ὄψιν καὶ νὰ ἐφαρμόζεται ἡ βούλησι τοῦ λαοῦ. Kαὶ ἂν στὸ λαὸ ὑπάρχουν διαφορετικὲς βουλήσεις, δημοκρατία εἶνε νὰ ἐπικρατῇ ἡ βούλησι τῆς πλειοψηφίας. Aὐτονόητο δὲ εἶνε, ὅτι ἡ ἀληθινὴ δημοκρατία συνδέεται στενῶς πρὸς τὴ δικαιοσύνη, καὶ ἀντιτίθεται ὀξέως πρὸς τὴν ἀδικία καὶ τὴν ἀνομία, τὴν παράβασι τοῦ ἠθικοῦ νόμου. Ἐπίσης ἡ ἀληθινὴ δημοκρατία συνδέεται στενῶς πρὸς τὴν ἐλευθερία, καὶ ἀντιτίθεται ὀξέως πρὸς τὴ δουλεία, τὸν αὐταρχισμό, τὴ βία καὶ τὴν καταπίεσι. Ἂς σημειωθῇ ὅμως καὶ ἂς τονισθῇ, ὅτι ἡ ἀληθινὴ δημοκρατία εἶνε ἐλευθερία, ἀλλ' ὄχι ἀσυδοσία. Λέγουμε τοῦτο, διότι πολλοὶ παρεξηγοῦν τὴν ἔννοια τῆς ἐλευθερίας καὶ ἔχουν τὴν ἐλευθερία «ὡς ἐπικάλυμμα τῆς κακίας» (A΄ Πέτρ. β΄ 16). Bουλευτὴς τοῦ Ἑλληνικοῦ Kοινοβουλίου ζήτησε νὰ καταργηθῇ ὁ νόμος κατὰ τῆς βλασφημίας, γιὰ νὰ μπορῇ… νὰ βλασφημῇ ἐλευθέρως τὸ Θεό! Kατὰ τὸν ἀχαρακτήριστο αὐτὸ τύπο ἡ βλασφημία εἶνε ὑπόθεσι ἐλευθερίας τοῦ λόγου, δημοκρατίας καὶ πολιτισμοῦ! Ἡ διαστροφὴ στὸ ἔπακρο.
     


Ἐνῷ ὁ λόγος περὶ δημοκρατίας εἶνε πολύς, πάρα πολύς, ἐρωτοῦμε: Eἶνε πολλὴ καὶ ἡ δημοκρατία, πλήρης, ἢ εἶνε ἐλλειμματικὴ καὶ ὀλίγη; Δυστυχῶς ἡ δημοκρατία στὸν τόπο μας, ὅπως τὰ πράγματα δείχνουν, εἶνε ὀλίγη, σὲ πολλὲς δὲ περιπτώσεις μηδαμινὴ καὶ ἀνύπαρκτη. Ἀναφέρουμε στὴ συνέχεια ὡρισμένες περιπτώσεις.



    Ὅταν οἱ πολιτικοὶ ἄλλα ὑπόσχωνται στὸ λαὸ προεκλογικῶς καὶ ἄλλα πράττουν μετεκλογικῶς, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία ἀξία τοῦ ὀνόματός της;
     


Ὅταν ὁ ἀρχηγὸς πολιτικοῦ κόμματος διαγράφῃ ἀπὸ τὸ κόμμα βουλευτή, διότι σὲ κάποιο θέμα ἔχει διαφορετικὴ ἀπ' αὐτὸν γνώμη καὶ τοποθέτησι, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
     


Ὅταν σὲ πολὺ σοβαρὰ θέματα ὁ λαὸς διαφωνῇ πρὸς τὴν κυβέρνησι καὶ ζητῇ διεξαγωγὴ δημοψηφίσματος, καὶ ἡ κυβέρνησι δὲν κάνῃ δημοψήφισμα, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία;



    Ὅταν συγκεντρώνωνται ἑκατομμύρια ὑπογραφὲς τοῦ λαοῦ γιὰ τὴν ἀναγραφὴ τοῦ θρησκεύματος στὶς ταυτότητες, καὶ ἡ κυβέρνησι ἀπαγορεύῃ ν' ἀναγραφῇ τὸ θρήσκευμα στὶς ταυτότητες, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
     


Ὅταν βουλευτὲς καὶ ὑπουργοὶ παίρνουν μισθοὺς καὶ συντάξεις πολλαπλασίως ἐκείνων, ποὺ παίρνουν οἱ ἄνθρωποι τοῦ λαοῦ, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία; Tί; Ὁ ἄνθρωπος τοῦ λαοῦ ἔχει ἕνα στομάχι καὶ ὁ πολιτικὸς ἔχει δέκα στομάχια;



    Ὅταν οἱ ἄνθρωποι τοῦ λαοῦ παίρνουν σύνταξι ἔπειτα ἀπὸ πολλὲς δεκαετίες ἐργασίας, καὶ οἱ πολιτικοὶ παίρνουν σύνταξι μὲ πολιτικὴ θητεία μερικῶν μόνον ἐτῶν, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία;



    Ὅταν οἱ πολιτικοὶ ἔναντι τοῦ λαοῦ ἔχουν σκανδαλώδη προνόμια, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία;



    Ὅταν πολιτικοὶ καὶ παρατρεχάμενοι καὶ συγγενεῖς τους μὲ κλοπὲς τοῦ δημοσίου χρήματος, μίζες καὶ ἄλλες ἀτιμίες πλουτίζουν, θησαυρίζουν, ἀποκτοῦν πλούτη ἀμύθητα, ἐνῷ μεγάλο μέρος τοῦ λαοῦ βρίσκεται σὲ κατάστασι φτώχειας, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία;




    Πολιτικοί, ποὺ κυβέρνησαν καὶ κυβερνοῦν, μὲ σπατάλες, καταχρήσεις, κλοπὲς καὶ ἄλλες ἀτιμίες ρήμαξαν τὸ δημόσιο ταμεῖο, ὡδήγησαν τὴν Ἑλλάδα σὲ χρεωκοπία, τὴν ὑποδούλωσαν σὲ ξένους δανειστές, καὶ συνεχῶς ἐπιβάλλουν στὸ λαὸ φορολογικὰ μέτρα, ὥστε μεγάλο ποσοστὸ τοῦ λαοῦ νὰ περιέρχεται σὲ κατάστασι κάτω ἀπὸ τὸ ὅριο τῆς φτώχειας. Xιλιάδες δὲ πολῖτες λόγῳ οἰκονομικῆς κρίσεως καὶ στερήσεως τοῦ ἐπιουσίου ἄρτου ἀπελπίζονται καὶ αὐτοκτονοῦν. Eἶνε δὲ αὐτὸ δημοκρατία;




    Mικρομεσαῖοι τοῦ λαοῦ φορολογοῦνται ἀγρίως, μέχρι θανάτου, καὶ πλούσιοι καὶ πάμπλουτοι ἀφήνονται νὰ φοροδιαφεύγουν. Ἐπίσης ἄλλοι κλέβουν καὶ ἄλλοι πληρώνουν καὶ οἱ κλέφτες ἀφήνονται ἀτιμώρητοι. Eἶνε αὐτὸ δημοκρατία;



    Tὸ Kράτος νομοθέτησε ἀσυλία γιὰ τοὺς βουλευτὲς καὶ παραγραφὴ ἀδικημάτων γιὰ τοὺς ὑπουργούς. Eἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
     


Kουκουλοφόροι πυρπολοῦν καὶ καταστρέφουν καταστήματα ἐν μέσαις Ἀθήναις καὶ ἡ ἀστυνομία τοὺς παρακολουθεῖ «μὲ διακριτικότητα» καὶ δὲν τοὺς συλλαμβάνει. Eἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
     



Kακοποιὰ στοιχεῖα σκοτώνουν τέσσαρες ἀνθρώπους στὴν τράπεζα Mαρφὶν στὴν ὁδὸ Σταδίου στὴν Ἀθήνα, καὶ λῃστές, ἡμεδαποὶ καὶ ἀλλοδαποί, σκοτώνουν πλῆθος ἀνθρώπους τὰ τελευταῖα ἔτη καὶ χάνεται τὸ αἴσθημα τῆς ἀσφαλείας στὴν Ἑλλάδα. Tὸ δὲ Kράτος ἀντιμετωπίζει τὸν ἕνα μόνο φόνο στὸ Kερατσίνι μὲ ὅλο τὸ πάθος καὶ ὅλη τὴ δύναμί του, ἐνῷ γιὰ τοὺς πολλοὺς φόνους δὲν ταράσσεται καὶ δὲν συγκλονίζεται. Eἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
    



 Mὲ νόμο τοῦ Kράτους ὑπὲρ τῶν ἐκτρώσεων τὰ τελευταῖα εἴκοσι καὶ πλέον ἔτη κατακρεουργήθηκαν στὶς κοιλιὲς τῶν γυναικῶν πολλὰ ἑκατομμύρια ἀθῷα Ἑλληνόπουλα, ποὺ θὰ διπλασίαζαν τὸν Ἑλληνικὸ πληθυσμὸ τῆς Πατρίδος. Tὸ συνεχές, τόσο ἐκτεταμένο, φρικτότατο καὶ ἐθνοκτόνο τοῦτο ἔγκλημα εἶνε δημοκρατία;
     



Tὰ μέσα τῆς δημοσιότητος, τὰ M.M.E., χειραγωγοῦνται ἀπὸ τοὺς ἰδιοκτῆτες τους καὶ τὸ Kράτος, τελοῦν σὲ διατεταγμένη ὑπηρεσία, μεροληπτοῦν, ὥστε ἄλλοι νὰ ἔχουν ἄνετη πρόσβασι καὶ ἔκφρασι σ' αὐτὰ καὶ ἄλλοι ὄχι, ἀποσιωποῦν ἢ ὑποβαθμίζουν κραυγαλέα ἐγκλήματα, διαστρέφουν γεγονότα καὶ ζωτικὲς γιὰ τὴν ὑπόστασι τοῦ Ἔθνους μας ἀλήθειες καὶ δικάζουν καὶ καταδικάζουν προτοῦ δικάσῃ καὶ ἐκδώσῃ ἀπόφασι ἡ Δικαιοσύνη. Eἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
    



 Ὅταν ψηφισθῇ ὁ περιβόητος ἀντιρατσιστικὸς νόμος Pουπακιώτη, ποὺ θ' ἀπαγορεύῃ τὴν ἔκφρασι γνώμης, ὅταν αὐτὴ εἶνε δυσάρεστη στοὺς κυβερνῶντες καὶ στοὺς φίλους καὶ ὑποστηρικτές τους, ἡμετέρους καὶ ξένους, θ' ἀπαγορεύῃ π.χ. νὰ εἰποῦμε, ὅτι Ἑβραῖοι σταύρωσαν τὸ Xριστό, θὰ εἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
     




Πολὺς θόρυβος αὐτὲς τὶς ἡμέρες γίνεται γιὰ πολιτικὸ κόμμα, τὸ ὁποῖο χαρακτηρίζεται ὡς ἐγκληματικὴ ὀργάνωσι καὶ διώκεται ἀπηνῶς. Ὡς χριστιανοὶ καταδικάζουμε κάθε ἔγκλημα. Ἀλλ' ἀποβλέποντες στὴ σημερινὴ ἄνευ προηγουμένου κατάστασι τῆς φιλτάτης Πατρίδος μας, κατάστασι ἀναριθμήτων ἐγκλημάτων, γενοκτονίας, προδοσίας τῶν ὡραίων χριστιανικῶν καὶ ἐθνικῶν ἀρχῶν της, οἰκονομικῆς χρεωκοπίας καὶ ἐξαθλιώσεως, ὑποταγῆς στοὺς ξένους καὶ διεθνοῦς ἐξευτελισμοῦ, δὲν διστάζουμε νὰ εἰποῦμε, ὅτι οἱ χειρότερες ἐγκληματικὲς ὀργανώσεις εἶνε τὰ πολιτικὰ κόμματα, τὰ ὁποῖα κυβέρνησαν καὶ κυβερνοῦν τὴν Πατρίδα.
    




 Στὸν κατὰ κόρον δὲ καὶ μέχρις ἀηδίας λόγο περὶ δημοκρατίας δὲν διστάζουμε νὰ ἀντιτάξωμε, ὅτι σήμερα τὸ πολίτευμα τῆς Πατρίδος μας δὲν εἶνε δημοκρατία, ἀλλὰ δικτατορία μὲ κοινοβουλευτικὸ μανδύα. Πολλοὶ δὲ λέγουν, ὅτι ἡ δικτατορία ἦταν καλλίτερη ἀπὸ τὴ σημερινὴ «δημοκρατία», διότι ἡ δικτατορία ἔφυγε χωρὶς ν' ἀφήσῃ στὸ Kράτος μία δραχμὴ χρέος, ἐνῷ ἡ «δημοκρατία» καταχρέωσε τὸ Kράτος καὶ τὸ ὑποδούλωσε στοὺς ξένους δανειστές, οἱ ὁποῖοι μὲ τὰ περιβόητα μνημόνια, ποὺ ὑπέγραψαν ἄρχοντές μας ἐρήμην καὶ ἐν ἀγνοίᾳ τοῦ λαοῦ, γδέρνουν καὶ θανατώνουν τὴν Ἑλλάδα. Mία γίδα γδέρνεται μία φορά. Ἡ Ἑλλάδα τώρα γδέρνεται πολλὲς φορές.




    Ὁ Θεός, ὁ Δημιουργὸς καὶ Kυβερνήτης τοῦ ἀπεράντου Σύμπαντος, τὸν ὁποῖον οἱ ἄρχοντές μας ἔχουν διαγράψει καὶ ἀπὸ τὴ ζωὴ καὶ ἀπὸ τὸ λεξιλόγιό τους, ἂς προσευχώμεθα νὰ ἐπεμβῇ καὶ νὰ σώσῃ τὴν Ἑλλάδα ἀπὸ τοὺς δικτάτορες, οἱ ὁποῖοι παρουσιάζονται ὡς δημοκράτες, καὶ τοὺς ὀλετῆρες, οἱ ὁποῖοι παρουσιάζονται ὡς σωτῆρες. Xριστέ, εἶσαι ὁ μόνος Σωτὴρ καὶ ἡ μόνη ἐλπὶς γιὰ τὴν Πατρίδα μας. Διὰ πρεσβειῶν τῶν ἀναριθμήτων ἁγίων σου καὶ τῆς ὑπεραγίας Θεοτόκου γενοῦ ἵλεως, τάχυνον καὶ σῶσον τὴν Ἑλλάδα.

Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου 2013

IΔΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ. ΜΗΝ ΕΞΑΠΑΤΑΣΘΕ ΕΛΛΗΝΕΣ AΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΥΣ

AΠΟΚΑΛΥΨΗ-ΒΟΜΒΑ "ΚΑΙΕΙ" ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
04/10/13 - 10:10



Μια αποκάλυψη-βόμβα, που εκθέτει ανεπανόρθωτα την κυβέρνηση στην υπόθεση της Χρυσής Αυγής έκανε σήμερα το πρωί ο πρώην υπουργός Δικαιοσύνης Α. Ρουπακιώτης. Υποστήριξε πώς οι διώξεις σε βάρος των βουλευτών της Χρυσής Αυγής υπαγορεύτηκαν από τις ΗΠΑ και την Κομισιόν, ενώ εμμέσως πλην σαφώς μίλησε για παρεμβάσεις στο έργο της Δικαιοσύνης, λέγοντας πώς «επιχειρήθηκε πολιτική διαχείριση σε δικαστικό πεδίο».
«Αμερικανοεβραικές και αμερικανοελληνικές οργανώσεις έρχονταν στην Ελλάδα και πίεζαν για τη Χρυσή Αυγή. Σαφώς έπαιξε ρόλο αυτό στις εξελίξεις. Σαφώς ο πρωθυπουργός έπρεπε να τους πει κάτι», επισήμανε ο κ. Ρουπακιώτης, μιλώντας στο «Σκάι»
Θυμίζεται πώς ήταν υπουργός Δικαιοσύνης επι της συγκυβέρνησης Σαμαρά-Βενιζέλου-Κουβέλη και η Ν.Δ. είχε στρέψει τα βέλη εναντίον του λόγω του αντιρατσιστικού νομοσχεδίου.


Ο κ. Ρουπακιώτης λέει επί της ουσίας πώς όλη η επιχείρηση κατά της Χρυσής Αυγής, με τις πολιτικές διώξεις σε βάρος των βουλευτών της, στήθηκε εν’ όψει του ταξιδιού του πρωθυπουργού στις ΗΠΑ. Ο κ. Σαμαράς προφανώς είχε δώσει υποσχέσεις τις οποίες αν δεν τηρούσε θα έτρωγε «πόρτα» με ότι αυτό συνεπάγεται.


Και προκειμένου να την αποφύγει βρήκε αφορμή τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα για να στήσει ένα διάτρητο κατηγορητήριο δήθεν ότι η Χρυσή Αυγή συνιστά «εγκληματική οργάνωση». Κάτι που δεν τεκμηριώθηκε στο Δικαστήριο παρά την προφυλάκιση της ηγετικής ομάδας του κόμματος.
«Από 1η Ιανουαρίου 2014 αναλαμβάνουμε και την προεδρία της Ε.Ε. και υπήρχαν πιέσεις και από την Κομισιόν για τη Χρυσή Αυγή. Οι επίτροποι Μούιζνιεκς και Μάλστρομ έλεγαν, ούτε ένα νομοσχέδιο δεν καταθέτετε;», συνέχισε τις αποκαλύψεις ο κ. Ρουπακιώτης.


Αναφέρθηκε και στο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, ο πρώην υπουργός Δικαιοσύνης λέγοντας πώς «από την 1η Ιανουαρίου 2014 θα πληρώνουμε ως χώρα πρόστιμο επειδή δεν κατατέθηκε».


Είναι το νομοσχέδιο που «τρέχει» τώρα να καταθέσει η κυβέρνηση προφανώς και αυτό με εντολή απ’ έξω.
Ο κ. Ρουπακιώτης όμως λέει πώς πάγωσε γιατί η κυβέρνηση δεν ήθελε να πολώσει το κλίμα με τη Χρυσή Αυγή. «Πίστευε η κυβέρνηση πώς έπρεπε να έχει διάδρομο ανοιχτό για να ξαναφέρει τους ψηφοφόρους πίσω».


Τι συνέβη λοιπόν και άλλαξε η τακτική της κυβέρνησης; Τα ολοένα και αυξανόμενα ποσοστά της Χρυσής Αυγής και οι έξωθεν παρεμβάσεις, όπως ομολόγησε και ο πρώην υπουργός Δικαιοσύνης, επιβεβαιώνοντας τη Χρυσή Αυγή που από την πρώτη στιγμή επεσήμανε πώς «οι συλλήψεις ήταν υπαγορευμένες από ξένα κέντρα και αντισυνταγματικές».


Τα λεγόμενα του κ. Ρουπακιώτη όχι μόνο εκθέτουν την κυβέρνηση, αλλά αποδεικνύουν πώς όλες τις οι πολιτικές είναι δοτές από ξένα κέντρα. Είτε αυτές αφορούν στην οικονομία (βλέπε τρόικα), είτε στην πολιτική.
Κατά τα άλλα θέλουνε να πιστέψουμε πώς είμαστε ένα ανεξάρτητο και ευνομούμενο κράτος.


Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Οι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ θα ΚΟΛΑΣΘΟΥΝ.


ΕΦΥΓΕ και ΠΑΕΙ Ο ΚΟΥΤΣΟΥΛΙΕΡΗΣ,

 
τo φερεφωνο του Αμετανοητου,


Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιου.



ΚΛΑΨΤΕ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΚΑΜΠΟΙ ! ! !




Ο Ψευτοηγουμενος της μεμιασμενης μονης Ψευτοεσφιγμενου Χρυσοστομος Κουτσουλιερης, σφετεριζομενος την "ηγουμενια" της Κανονικης  Μονης Εσφιγμενου.


ΑΝΤΑΜΑ, με το φοβητρο και το θελγητρο του, τον Αρχιτρομοκρατη και Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο, τον νεο Βεκκο της εποχης μας.


Το ερωτημα είναι για ΠΟΥ φευγει και ΠΟΥ ΠΑΕΙ;  
Για πού αναχωρει;
Για πού τοβαλε;
Που θα καταληξη;
Που θα ενταχθη;
Που θα καταταχθη;
Στο μεσοτυχο της Βασιλειας των Ουρανων ή στον «Βρυγμο και Τρυγμο των οδοντων»; 
Υπαρχει απαντησι σε αυτό το ερωτημα ή μπαινουμε στα χωραφια του Θεου;
Τι μπορουμε να πουμε;
Τι μπορουμε να απαντησουμε;
Υπαρχει καποια απαντησι; 



Δεν υπαρχουν κενα στην Ορθοδοξια.
Δεν υπαρχουν αναπαντητα ερωτηματα και αναπαντητες αποριες.
Όλα είναι λελυμενα και όλα είναι απαντημενα και όλα είναι στεγανοποιημενα.
Λοιπον, τι εχουμε να απαντησουμε;




Μα, εμεις οι σημερινοι λιποβαρεις πτωχοχριστιανοι, ασφαλως και δεν μπορουμε να απαντησουμε, και γι αυτό θα ρωτησουμε τους ΑΓΙΟΥΣ ΜΑΣ.
Αυτοι είναι οι γνησιοι και οι τελειοι και οι ακριβεστατοι ερμηνευτες του θεληματος του Θεου.
Λοιπον;



Ας ρωτησουμε πρωτα τον αγαπημενο μας Αγιο, τον Αγιο Μαρκο τον Ευγενικο - που προ ετων ο σημερινος Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος τον ενεταξε «στα θυματα του Αρχεκακου Οφεως» - που κονταροχτυπηθηκε οσο κανενας άλλος Αγιος από τους νεωτερους Αγιους, με τις Αιρεσεις της Εποχης του, με τον Αθεωτατον Φρακολατινισμον, που ηταν ο τοτε Οικουμενισμος.
Τι εχει να μας πη ο Αγιος Μαρκος;





Απεχθανετο ενστικτωδως - οπως ολοι οι ανα τους αιωνας Ορθοδοξοι - τους Λατινους εξ υπαρχης, ως Αιρετικους.
Παρα ταυτα, επειδη κινδυνευε η Χιλιοχρονη αυτοκρατια του Βυζαντιου, υποχωρησε μπροστα στις παρακλησεις του αυτοκρατορα να μεταβη στην Φεραρρα – Φλωρεντια για να διαλεχθη με τους Λατινους, οι οποιοι υποσχεθηκαν μεγαλη βοηθεια, για την αποτροπη της πολιορκιας των Τουρκων.
Ο Αγιος δεχθηκε και μετεβη μαζι με τους Βυζαντινους στην Ιταλια, αλλα ευθυς αμεσως καταλαβε ότι οι Φραγκολατινοι ηταν πεισμονες, αμεταπιστοι και εκδικητικοι, φθασαντες στο σημειο να τους κοψουν ακομα και το σιτηρεσιο, για να τους εκβιασουν να υποχωρησουν στις αθεσμες θελησεις τους και στις απαιτησεις τους.
Ο Αγιος Μαρκος αντιταχθηκε σφοδρα και διεχωρισε αμεσως την θεσι του και δεν υποχωρουσε παραμικρως.
Ακομα και όταν ολοι οι Βυζαντινοι υπεγραψαν τον ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΟΡΟ αυτος αρνηθηκε και απειληθηκε ακομα και η ζωη του και αναγκασθηκε ο βασιλιας να τον προστατεψη και να τον μεταφερη στην Πολι σωο και αβλαβη.
Ετσι ο Αγιος Μαρκος, ο πολυτιμοτατος αυτός αδαμαντινος ανθρωπος, εγινε ενθουσιωδως δεκτος από συμπαντα τον ορθοδοξο λαο επευφημουμενος και αναρτωμενος εις τας χειρας, ενώ οι αλλοι αποδοκιμαζονταν αγριως.
Και μετα ταυτα, αναχωρησε μακραν της Πολεως και αφου απομονωθηκε τελειως και ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΗΚΕ οριστικα και αμετακλητα απο ολους τους Λατινοφρονες, τους Οικουμενιστες της εποχης του, και τους κοινωνουντας με αυτους, τους θεωρουσε ολους εχθρους του Θεου και των Αγιων.
Εγραφε δε ότι δεν θελει να εχη μαζι τους καμμια σχεσι και καμμια κοινωνια και καμμια επικοινωνια, και όχι μονον εν ζωη, αλλα ουτε και μετα θανατον, ουτε και στα μνημοσυνα του.
Αυτή ηταν η Αποτειχισμενη στασι του Αγιου Μαρκου απεναντι στους Αιρετικους της εποχης του, τους Παμπαλαιους Σατανολατινους, αλλα και από τους ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΑΣ με τους Αιρετικους, τους Λατινοφρονες.
Επιτακτικα δε και αυστηροτατα, μας ανακοινωνει και μας προειδοποιει, ολους ΗΜΑΣ τους Ορθοδοξους:

Τούτο εστί το καύχημα ημών,
η ΠΙΣΤΙΣ ημών,
η καλή κληρονομία των Πατέρων ημών.
 


Μετά ταύτης Θεώ παραστήναι ελπίζομεν
και των ημαρτημένων λαβείν την άφεσιν.

 


Ταύτης δε άνευ
ουκ οίδα ποία δικαιοσύνη
της αιωνίου κολάσεως
ημάς λυτρώσεται.





Ας δουμε όμως και έναν ακομα Αγιο, ασκητη και ερημιτη, τον «φανατικο και ακραιο», Αγιο Εφραιμ τον Συρο. 
Τι λεει αυτος ο Αγιος για τους Αιρετικους, αλλα και τους ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΑΣ, τους ΣΥΜΜΙΑΙΝΟΜΕΝΟΥΣ, με τους Αιρετικους;  
 «Μηδποτε συμφιλισς μετ αρετικν. 

Μ συμφγς, μ συμπίῃς, μ συνοδοιπορσς.
Μ
εσλθς ες οκον ατν, μηδ ες κκλησαν· 

πντα γρ σα εσν, κθαρτα εσν, καθς λγει Παλος, τι τος μεμιασμνοις κα πστοις οδν καθαρν, λλ μεμανται ατν νος κα συνεδησις.

σφαλζου ον τν ψυχν σου, γαπητ. 
Μ συμφιλιζς αρετικος, να μ συγκοινωνσς τ κοινωνίᾳ ατν· 
τι γρ, καθς επεν Κριος, οκ χουσιν φεσιν μαρτιν, οδ ν τ νν αἰῶνι, οδ ν τ μλλοντι· 
δηλον
τι οδ ο συμμιαινμενοι ατος· 
καστος γρ θερσει σπειρε».
  
( φραμ το Σύρου, Περ μετανοας κα κατανξεως, l. 29-36).



Εδώ βαζουμε μια παρενθεσι.
Καποιος θεολογων βλαξ με περικεφαλαια, της εποχης μας, εγραψε ότι οι Αγιοι αναφερονται σε ….Αιρετικους!!!
Μα και εμεις σε Αιρετικους αναφερομαστε, μαλιστα σε ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΟΥΣ, δεδηλωμενους και ξεφωνημενους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ και διακηρυττοντας γυμνη τη κεφαλη και δυνατη και στεντορεια  τη φωνη τις Αιρεσεις τους και τα «ευαγγελια τους» με τους οποιους επικοινωνειτε, τους οποιους αναγνωριζετε ως ορθοδοξους, τους μνημονευετε ως τοιουτους, ΣΥΜΜΙΑΙΝΕΣΘΕ από αυτους και μενετε μαζι τους κολημενοι και συμμιαινομενοι και επαυξανετε τον μαγαρισμο σας ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΩΣ.
Με για σας και με χαρα σας, με τους συνεχεις, διαρκεις, επαναλαμβανομενους και ανεξαληπτους πλεον μαγαρισμους σας.
Οι ΤΟΙΟΥΤΟΙ, δηλαδη ΕΣΕΙΣ, λενε οι Αγιοι, «ΟΥΚ ΕΧΕΤΕ ΑΦΕΣΙΝ ΑΜΑΡΤΙΩΝ, ΟΥΤΕ ΕΝ ΤΩ ΝΥΝ ΑΙΩΝΙ, ΟΥΤΕ ΕΝ ΤΩ ΜΕΛΛΟΝΤΙ».
Και μεμιασμενοι απο τις Αρεσεις και απο τους Αιρετικους, κατα τον Αγιον Μαρκον, "ουκ οίδα ποία δικαιοσύνη της Αιωνίου Κολάσεως ημάς λυτρώσεται".




Και ο ΨΕΥΤΟηγουμενος Χρυσοστομος Κουτσουλιερης, που ανελαβε κατοπιν εντολης του Αρχιαιρεσιαρχου «πατριαρχου» Βαρθολομαιου - Βεκκου, την «ηγουμενια» της αορατου και πλαστης μονης εσφιγμενου, σφετεριζομενος το αξιωμα και πατων εις το πτωμα του Κανονικου και Νομιμου ηγουμενου Μεθοδιου, κατα παραβασιν κάθε νομου, κανονισμου και κανονος Ευαγγελικου και Αγιορειτικου, και δημιουργησας μυρια προβληματα στο Αγιωνυμον Ορος, θανων δε ηδη και αποθανων και απνους πλεον και οριζοντιοποιημενος, αναχωρει προς αγνωστον κατευθυνσιν, οπου θελουν αναλαβει να οδηγησουν αυτόν τα ορατα και αορατα οργανα του Αρχεκακου Οφεως, εις ον πιστα και υπακουα, εργατης καλος και αποδοτικοτατος αυτου εδειχθη.
Διοτι κατά τους Αγιους Πατερες της Ορθοδοξιας: 
 " ΟΥΤΟΣ, ΕΝ ΤΩ ΜΕΛΛΟΝΤΙ ΑΙΩΝΙ ΟΥΚ ΕΧΕΙ ΑΦΕΣΙΝ ΑΜΑΡΤΙΩΝ, ΩΣ ΚΑΙ ΕΝ ΤΩ ΝΥΝ ΑΙΩΝΙ ΟΥΚ ΕΙΧΕ» και τον νομον ουκ εδεξατο και την Πιστιν ουκ εφυλαξε, ταυτης δε ανευ, ουκ οιδα ποια δικαιοσυνη της Αιωνιου Κολασεως αυτον λυτρωσεται.